VARování pro Slavii a další události 28. kola FORTUNA:LIGY

16.04.2019 13:46 - Názory a komentáře
 
V základní části FORTUNA:LIGY zbývá odehrát poslední dvě kola a místo toho, aby se věci vykrystalizovaly, mají tendenci se komplikovat. Středobodem programu 28. kola bylo derby pražských "S", které vítěze nenašlo a rozdíl mezi první Slavií a druhou Viktorkou, ta uspěla doma s Ostravou, činí už jen pět bodů.

Problémy ještě kvůli porážce může mít i Baník. Toho čekají dva náročné střety v podobě derby s Opavou a výjezdu do Jablonce. Ve čtyřbodovém okně za ním číhají Liberec a Mladá Boleslav, v jejichž vzájemném utkání uspěli Severočeši. Ti se nyní střetnou se Slováckem a Karvinou, dvěma celky z poslední šestky, hráči z města automobilky se utkají se Zlínem a Duklou, nejhoršími jarními týmy.

Zajímavá je i situace v boji o desítku. Ševci sice drží devátou pozici, ovšem jen se tříbodovým náskokem na příčku dvanáctou, což je vzhledem k nadcházejícím duelům s Boleslaví a Slavií staví do hodně náročné pozice. Podobně těžký los má i Slovácko, a tak situace budou chtít využít a v desítce se udržet Teplice, šanci na proniknutí do ní mají muži z Uherského Hradiště.

Zápas kola

Plzeň - Ostrava

Zápas plný zvratů uzavřel sobotní program kola. První vážné vzrušení přišlo, když sudí nařídil pro Plzeň penaltu, kterou po zhlédnutí videa zrušil. Do vedení se překvapivě dostal po standardce Baník, ještě do poločasu ale dokázal Chorý srovnat. Po pauze vykopával Hubník míč z brankové čáry, Jánoš nastřelil tyč a hosté následně ještě chtěli pokutový kop po zákroku na Fleišmana, avšak všechno skončilo gólem Beauguela, který také vyvolal spoustu emocí, jelikož asistující Řezník přebíral míč v ofsajdu.



Gól kola

1. Srdjan Plavšić (Sparta)

Povedená trefa srbského záložníka znamenala pro Letenské bod z prestižního duelu na stadionu Slavie. K Plavšićovi se po rohovém kopu dostal odražený míč a ten vypálil z druhého doteku. Jeho kroucená střela byla tečovaná a Kolář na ni nedosáhl, ačkoliv to k ní rozhodně neměl daleko.



2. Tomáš Jursa (Opava)



3. Tomáš Hübschman (Jablonec)



Jedenáctka kola


Brankář - Jan Laštůvka (Ostrava)

Během zápasu se rozhodně nenudil. Ačkoliv dvakrát kapituloval, podal dobrý výkon. Na úvod vychytal Kayambovu střelu z dálky, zaskvěl se i při zákroku proti Řezníkovi a především skvělým přesunutím a následným zneškodněním Beauguelova pokusu.

Pravý obránce - Tomáš Holeš (Jablonec)

Jeho pravá strana byla pro defenzivu Dukly tou výrazně nebezpečnější. Poprvé se připomenul po pětadvaceti minutách hry, když jeho pumelice zpoza vápna mířila jen těsně nad. Po přestávce si připsal asistenci na druhý gól, když zachoval chladnou hlavu a místo centru na nikoho posunul míč na skórujícího Hübschmana.

Střední obránce - Stanislav Hofmann (Slovácko)

Nejenom, že se podílel na čistém kontu, ale přidal i výraznou nadstavbu dopředu. V prvním poločase hezky našel Zajíce, blízko branky bylo po rohovém kopu. Jeho nejzářivějším momentem byla situace ze startu druhé půle, když po Janoškově rohu přesnou hlavičkou navýšil evdení Slovácka.

Levý obránce - Jiří Fleišman (Ostrava)

Již tradičně povedený zápas ostravského kapitána. Hned dvakrát se mohl výrazně připomenout a ovlivnit průběh zápasu. On byl tím, kdo přinutil Hubníka vydat se ze všech sil a lob přes Hrušku vykopávat z brankové čáry (nebo možná i zpoza ní), aby se následně jeho spoluhráči domáhali penalty poté, co Fleišman skončil po šlapáku Procházky na zemi.

Defenzivní záložník - Tomáš Souček (Slavia)

Kromě jistoty ve středu pole přidal i nadstavbu směrem dopředu. Po dvaceti minutách to byl právě on, kdo po Hušbauerově rohovém kopu poslal Slavii do vedení, o deset minut později se po zákroku na něj podle komise rozhodčích měla kopat penalta.

Pravý záložník - Srdjan Plavšić (Sparta)

Na začátku utkání příliš vidět nebyl, avšak pořádně o sobě dal vědět po přestávce. Jeho skvělá rána zmátla brankáře Koláře a skončila v síti. Párkrát ještě nebezpečně nacentroval a dostal se i do dalšího náznaku příležitosti, nejvíce jsme ho však mohli vidět na zemi po více či méně ostrých zákrocích soupeřových hráčů.

Střední záložník - Tomáš Jursa (Opava)

Po čtvrthodině se dostal k odraženému míči za vápnem a výtečnou ranou z první otevřel skóre utkání. Přispěl tak výraznou měrou k vítězství Slezanů, kteří jsou díky tomu nadále ve hře o desítku.

Střední záložník - Lukáš Budínský (Karviná)

Jeho gól a asistence výrazně přiblížili Karviné záchraně, nebo alespoň účasti v baráži. V samotném úvodu utkání tečoval po rohovém kopu míč směrem k Tomáši Wágnerovi, který bez problémů otevřel skóre. Hrdý určitě nebude na svou penaltu, kterou nasměroval jen do tyče, vynahradil to ale v závěru, kdy přízemní střelou k tyči zpečetil vítězství zelenobílých.

Levý záložník - Roman Potočný (Liberec)

Můžeme jej nazvat klíčovým mužem při klíčovém vítězství Liberce. Hned v úvodu připravil šanci Malinskému, později jej dvakrát vychytal Šeda. Další dvě jeho střely se také jen těsně neuchytily, zasloužené odměny se dostal až v sedmašedesáté minutě, kdy z jednoduché pozice uklidil míč do brány.

Útočník - Tomáš Chorý (Plzeň)

Ačkoliv na hřišti příliš dlouho nepobyl, bojovným představením určitě svému družstvu dost pomohl. Až videorozhodčí zrušil pokutový kop, který sudí odpískal po faulu na jeho osobu. Nejdůležitějším se však pochopitelně stal moment krátce před přestávkou, když Chorý po Kopicově centru usměrnil hlavou míč do brány a srovnal.

Útočník - Jan Chramosta (Jablonec)

Nejviditelnější hráč zápasu, velmi dobrý a aktivní výkon. Na začátku jej z těsné blízkosti Rada vychytal, před pauzou už byl krátký a Hovorka po Trávníkově skvělém průniku skóroval. Uspokojit se však nenechal, krátce na to se v zajímavé situaci objevil ještě dvakrát a po návratu z kabin jen těsně nedosáhl na Vatajelovu pobídku. Málem zařídil i branku Jovovićovi, nakonec byl po lehčím zranění střídán.

Zajímavosti

Slovácko vítězstvím nad Zlínem překonalo metu 600 bodů získaných v lize.

Adam Hložek se stal nejmladším fotbalistou, jenž nastoupil k nejprestižnějšímu českému derby.

Podle propočtů facebookové stránky "Český mistr" je aktuální šance Plzně na titul 11 %.

Kontroverze

Nemůžeme jinak než začít žlutou kartu, kterou obdržel Josef Hušbauer za údajnou simulaci. Po poradě rozhodčího s videem. Ten prý neměl k dispozici klíčový záběr, který byl ze stejného úhlu, z jakého původně odpískal penaltu.



Komise rozhodčích pokárala sudího Hrubeše i podruhé s tím, že měl odpískat další pokutový kop po Zahustelově faulu na Tomáše Součka. Na videu v čase 1:38



Asi nejspornějším okamžikem sobotního šlágru Plzeň-Baník byl tento šlapák na Jiřího Fleišmana.



Dalším momentem diskuzí byl vítězný gól Plzně. Baníkovci se zřejmě oprávněně zlobili kvůli ofsajdu.



Ještě před tím vším měl sudí hodně těžké posuzování i u Fleišmanova pokusu, který Hubník vykopával na brankové čáře nebo těsně za ní. Jen ti největší odvážlivci by si troufli vsadit na jedno nebo druhé rozhodnutí.



Vtipné momenty

Komentář asi netřeba...


Pavel Vrba se zřejmě řídí heslem "Ptejte se mě, na co chcete, já vám odpovím, na co chci já".



Zachyceno na sociálních sítích

V reakci na "ztracené" záběry se nám na Twitteru strhla menší přestřelka, kdo za to může.


A pokračujeme dalšími spory. Tentokrát mezi Jaroslavem Tvrdíkem a iSport.cz.


Pokud nějací zlí jazykové tvrdili, že Sparta hrála ve dvanácti, nebyla to vůbec pravda. Slávisté nasadili těžký kalibr, trojského koně. Sice starší, zato aktuální tweet.


Abychom se neustále netočili jen kolem derby, zaskočíme také do Plzně.


Stevie Wonder byl bulvárními médii zachycen i na cestě domu.


Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slavia Praha28223370:2169
2.Viktoria Plzeň28204442:2664
3.Sparta Praha28166648:2454
4.FK Jablonec28146849:2548
5.Baník Ostrava281261036:3242
6.Slovan Liberec28109929:2439
7.FK Mladá Boleslav281081047:4238
8.Sigma Olomouc281141334:4137
9.Fastav Zlín281131431:3736
10.FK Teplice281051332:4035
11.SFC Opava28961339:4433
12.1. FC Slovácko281031529:4133
13.Bohemians Praha 190528791227:3630
14.1. FK Příbram28851532:6229
15.MFK Karviná28651734:5123
16.Dukla Praha28541923:5619
Autor: Martin Vejdělek
Počet zobrazení: 3336
Komentáře (178 / 0 nových)
smazaný uživatel
16.04.2019 13:57
#
Doufám, že Slavii uzavřou stadion alespoň na jeden domácí zápas, ale že se Tvrdík odvolá a odvolací komise rozhodne až těsně před našim zápasem.
db18
16.04.2019 13:58
#
Mumloch
16.04.2019 14:00
#
Pěkně nadpis Jak z MS.
John Obi Mikel
16.04.2019 15:54
#
sima.vok
16.04.2019 15:57
#
*titulek
Mumloch
16.04.2019 15:58
#
Marta z Ostravy
16.04.2019 14:04
#
já dám radši nějakému pěknému moravákovi, než slávistovi.
Frantszek
16.04.2019 14:54
#
Dělej jak myslíš, transko.
C-M@ster
16.04.2019 14:09
#
Jako lidi hejtujou Vrbu, ale nepříjde mi normální, aby reportér jako první dal svoje osobní zhodnocení, že to "od Plzně nebyl úplně oslnivý výkon"... a pak otázka "co se vám nejvíc nelíbilo".
Ten Sobíšek je něčí příbuznej, nebo co tam dělá?
wyqinac
16.04.2019 14:10
#
takze to byl oslnivy a jednoznacny vykon?
ondrasch77
16.04.2019 18:43
#
smazaný uživatel
16.04.2019 14:20
#
On provokuje pořád.
Scorsesehö_öbočí
16.04.2019 14:25
#
Zako otázky Kalouse "Vyhráli jste 2:1, jaký z toho máte pocit?" jsou zlatem českého jazyka.
Posledni Kovboj
16.04.2019 17:04
#
Sir Ravealot
16.04.2019 18:23
#
“Dal jste gól na 1:0, máte radost?”
Pablos
16.04.2019 18:50
#
,,Dostali jste tři góly po Vaší chybě.... Mrzí Vás to ? "
Posledni Kovboj
16.04.2019 22:07
#
" dal jste si tri vlastnaky, zlomil jste nohu rozhodcimu a vase manzelka mezitim potratila. Jake jsou pocity?"
John Obi Mikel
16.04.2019 15:55
#
wyqinac
16.04.2019 14:09
#
"Možná se však jen potvrzuje, co říkali někteří odborníci z řad fanoušků už dříve. Slavii se výrazně připískává. Dokazují to i výroky rozhodčích v zápase Plzeň-Ostrava. Ztráta Baníku totiž Slavii definitivně zajistila účast v evropských pohárech. Asi nejspornějším okamžikem byl tento šlapák na Jiřího Fleišmana."

Tohle je jako mysleno vazne? Jako ze Slavie zaridila aby se u ni nepiskly dve penalty a pak jeste zaridila, aby se ne ni dotahla Plzen ???
smazaný uživatel
16.04.2019 14:13
#
cr7sux
16.04.2019 14:18
#
ratusek
16.04.2019 14:19
#
dobrá kravina. Nechápu co za blbce to psalo. Připískávání možná, ale Slavii rozhodně nezajímáme my a chce titul a ne jistou učast v pohárech
smazaný uživatel
16.04.2019 14:20
#
Y.N.W.A
16.04.2019 14:24
#
nekecej, hele, vy fakt nikoho nezajímáte, v tom máš pravdu
ratusek
16.04.2019 17:25
#
a proto nás každej komentuje ty šašku
PlackaSKS
16.04.2019 20:49
#
No.. Ono tak moc ani nejde o Baník jako o jeho fanoušky tady.. Takže svým způsobem má pravdu. Proti Plzni jsem vám samozřejmě fandil, jako když jste mohli připravit spartu o třetí místo. Jinak je mi ale dost jedno jak skončíte
Y.N.W.A
16.04.2019 14:20
#
tak bez ironie ti teď napíšu, že je to myšleno ironicky... a za mě povedenej odlehčující vtípek
Mumloch
16.04.2019 14:26
#
Scorsesehö_öbočí
16.04.2019 14:22
#
Poposedni si
Mumloch
16.04.2019 14:26
#
Losinho
16.04.2019 14:24
#
bobis21
16.04.2019 14:29
#
tak my jsme hlavně nemohli slávii překonat už před tím zápasem ne? Kdyby jsme my všech 8 zápasů vyhráli a oni prohráli, tak máme stejně bodů - ale Slavia má lepší vzájemný zápas.
mistr129
16.04.2019 14:33
#
asi třikrát jsem si to přepočítával a několikrát znejistel, ake nakonec mi to vycházelo, samozřejmě kdyby Slavia se Spartou prohrála
mistr129
16.04.2019 14:41
#
Tak máš pravdu, nevím proč jsem počítal se šesti zápasy v nadstavbě Navíc vlastně i ze 4.mista do Evropy nemusíš jít, takže jsem to cely pomotal a už to dal pryč. Chybka, omluva
John Obi Mikel
16.04.2019 15:55
#
Mumloch
16.04.2019 14:15
#
Možná se však jen potvrzuje, co říkali někteří odborníci z řad fanoušků už dříve. Slavii se výrazně připískává. Dokazují to i výroky rozhodčích v zápase Plzeň-Ostrava. Ztráta Baníku totiž Slavii definitivně zajistila účast v evropských pohárech.
jackinho10
16.04.2019 14:26
#
Losinho
16.04.2019 14:25
#
Ty otázky na Vrbu mi přišly úplně v pohodě..
smazaný uživatel
16.04.2019 14:28
#
Sobíšek si neuvědomuje v jaky nervovym vypětí trenéři po takovym zápase jsou. Obzvlášť Vrba. Má si toho být vědomej a nesnažit se podávat provokativnější otázky.
Y.N.W.A
16.04.2019 14:58
#
tak ať tam pošlou někoho jinýho, než je Vrba... mám ho jinak rád, ale ty rozhovory nedává, je vztahovačnej, není schopnej bejt nad věcí... Sobíšek je na rozhovory ten z lepších, kdyby se Vrba vysmál Kozohorskému za to, že mu dvě minuty pokládá otázku, aniž by se ho na něco zeptal, tak je to jiná, ale tohle je v pohodě... nebo se maj Vrby ptát jen ve stylu: "další výborný výkon, pane trenére, jak to děláte, že jste vždy lepší a stále vyhráváte"?
smazaný uživatel
16.04.2019 15:00
#
Jo, jasně je lepší začít hned říkat, že to nebyl oslnivý výkon a co se vám nelíbilo na vašem výkonu apod.
Y.N.W.A
16.04.2019 15:43
#
a nebyl snad? ... je to úplně legitimní otázka, problém je v tom, že Vrba je na novináře apriori naštvaný a čeká jen, kdy je bude moct zprcat, jenže tak to v profi sportu fakt bejt nemá...
John Obi Mikel
16.04.2019 15:59
#
Otázky má dobrý Jirka Štěpán
Y.N.W.A
16.04.2019 16:10
#
jj, jako reportéra ho mám rád, působí rozumně a je vidět, že se orientuje... o to víc mě štve při komentování sestřihů, kde se snaží bejt za každou cenu vtipnej, házet hlášky a je mu jedno, kolik naseká faktickejch chyb... ...a zase naopak u komentování přímého přenosu mi neva, u fotbalu i rugby se mi líbil, v klidu, nesnažil se narvat všechny připravené vtípky do pěti minut, jako u těch reportáží, lepší než Kliment, Kliment, Kliment
lichna.
16.04.2019 15:01
#
No nevím, zrovna Sobiškovi bych za ty jeho otázky taky nejradši vpálil..
Nadržený šimpanz
16.04.2019 17:43
#
By zasloužil hlavně za ty svoje hadry, co mna sobě vždycky
Posledni Kovboj
16.04.2019 22:08
#
ja pokazdy tajne doufam, ze mu konecne nekdo rekne "jaky to jsou asi pocity ty curaku analfabetni" a v primym prenosu to nestihnou vypipat.
mistr129
16.04.2019 22:17
#
lichna.
17.04.2019 10:48
#
Blasphemer
16.04.2019 16:00
#
Mně moc ne, vzhledem k tomu, že jsem ten zápas viděl. První poločas byl pěknej fotbal na obě strany, v druhé půli jsme byli většinu času slabší, ale pak jsme je už zhruba od 75. minuty na zbytek zápasu zatlačili.
Nebudu tvrdit, že jsme v poslední době hráli nějak skvěle, ale s Baníkem to byl dobrý zápas na obě strany. Kdyby se takhle ptal Vrby po Slovácku, tak neřeknu ani popel, ale tady ze sebe udělal dementa akorát tak pan Maskáčový sako.
Liquid
16.04.2019 16:13
#
to moc teda nebyly, Baník podal slušnej výkon Plzeň se nadřela a on mu hned od začátku dával najevo, že hráli houby
Mumloch
16.04.2019 14:25
#
Pablos
16.04.2019 14:39
#
,,Musí se nechat, že na Zahustelovi ta dlouhá rekonvalescence neni vůbec znát. Hraje jako kdyby měl tu nohu pořád zlomenou"

to se povedlo
krisa
16.04.2019 15:08
#
TheAdy
16.04.2019 15:31
#
havrys99
16.04.2019 16:21
#
Doni77
16.04.2019 19:44
#
DeformFCB
16.04.2019 20:37
#
JackDaniels.
16.04.2019 21:31
#
To povedal kto? komentator?
Pablos
17.04.2019 17:57
#
nn to je nějákej úlovek na sítích... je to v článku
8lampard8
16.04.2019 22:55
#
Mr.Mike
16.04.2019 23:06
#
i ten videorozhodčí co odjíždí
PavlíčeQ
16.04.2019 14:54
#
Chramosta po Trávníkově skvělém pasu skóroval.

Bylo to po sólo akci Hovorky, kdy to nabombil do Rady, ten to vyrazil před sebe a Chramosta následně dorazil
mistr129
16.04.2019 15:07
#
Pas samozřejmě opraven na průnik, hráče jdu ještě zkontrolovat. U onlajnu byl psaný Trávník a při videu me ani nenapadlo, že by to mohl být někdo jiný
božský John
16.04.2019 18:09
#
Skoda no. Když uz to nevidel, tak tam moh napsat, ze to bylo solo přes cely hriste a Chram zakoncoval do prazdny. Sice to není pravda, ale mohla by byt!
lichna.
16.04.2019 15:01
#
Fleišman v sestavě? Vážně? Jako neříkám, že hrál špatně, ale dokud byl na hřišti Kayamba, tak ho tam solidně větral.
Sir Ravealot
16.04.2019 18:24
#
Však dal přece málem gól a málem na nej byla desítka
bobis21
16.04.2019 15:06
#
Ještě takový poznatek k ofsajdu Plzně: je zajímavé že komise nepozná jestli se jednalo o ofsajd v zápase, na kterém mají (myslím) 16 HD kamer, ale v poháru kde byla jedna kamera s hroznou kvalitou to poznali na 100%. Konzistence nulová...
Ale jebat, hlavně teď porazit Opavu
smazaný uživatel
16.04.2019 15:09
#
Na zápase proti Opavě by měl být přítomný VAR.
bobis21
16.04.2019 15:13
#
ono je to asi jedno, kdyžtak se podívají na špatný záběr a stejně si rozhodnou jak chtějí
John Obi Mikel
16.04.2019 15:58
#
JessePinkman
16.04.2019 18:44
#
clovek1
16.04.2019 17:35
#
Ten gól dal Šašinka po rohu, takže pokud by stál na čáře a balón by při rozehrání rohu byl kousek blíže ke středu hřiště, poznat by to šlo Pamatuju, že si to zpracoval nějak na prsa a dal to z voleje k tyči, někde z malého vápna.
To video jsem nikde nenašel, v archivu ČT nejde přehrát sport, na O2 už se tak moc zpátky do minulosti nedostanu (jestli to vůbec ve zprávách bylo). Mol Cup nemá na svých stránkách video žádné a na svém youtube kanálu je 4.nejnovější video 4 měsíce staré.
bobis21
16.04.2019 17:37
#
ale to je přesně moje pointa - opravdu se mi nechce věřit, že by k tomu gólů měli nějaký výrazně průkaznější záběr než k tomu gólu v plzni ...
PlackaSKS
16.04.2019 20:51
#
Z rohu není Offside ani kdyby stal dva metry pod míčem mimo hřiště...
clovek1
17.04.2019 18:37
#
Aha. To jsem nevěděl, bral jsem to jako přímý kop.
PlackaSKS
17.04.2019 19:13
#
Roh, aut a snad i odkop od brány jsou výjimky, kdy se na postavení mimo hru nehraje. Ale když to nevěděl ani pomezni na derby, tak se hádám není zač stydět
clovek1
20.04.2019 10:42
#
Papra
16.04.2019 15:10
#
Vrba bohužel od svýho návratu do Plzně fakt neunáší a ty rozhovory jsou fakt na facku
A to je pro mě jako trenér fakt modla, ale mohl by se občas trochu povznést
Y.N.W.A
16.04.2019 16:11
#
h8_sfatto
16.04.2019 16:21
#
v místní politické kultuře,kdy se vyzývá k vraždám novinářů je Vrba stále modla
***Chelsea FC***
16.04.2019 15:43
#
Za nadpis
John Obi Mikel
16.04.2019 16:09
#
Krásný nadpis
Y.N.W.A
16.04.2019 16:12
#
víte, že když ze slova Viktoria vypustíte koiti, zbude vám VAR? ...sdílejte než to smažou!
Kang & Kodos
16.04.2019 17:26
#
Kdybysme se na počest legendárního skokana přejmenovali na Svarta Praha, tajk to jé přímo v názvu
JessePinkman
16.04.2019 18:45
#
Svarta Jump
John Obi Mikel
16.04.2019 20:37
#
Blasphemer
16.04.2019 21:05
#
Je mu hodně.
John Obi Mikel
16.04.2019 20:37
#
KingMaster13
17.04.2019 01:01
#
Josifek
17.04.2019 08:08
#
ZB 07
17.04.2019 10:21
#
Rarášek
17.04.2019 13:40
#
h8_sfatto
16.04.2019 16:20
#
teď budou Slávisti brečet, když díky neuznání dvou gólů z offsideu vyřadili Sevillu,tak drželi hubu a krok co jsme to za národ
Mumloch
16.04.2019 16:24
#
Tak dokonce dvou jo? Co ty seš za národ…
Pablos
16.04.2019 16:36
#
on je nádor
Liquid
16.04.2019 17:29
#
1 a ten první gól Sevilly dala Sevilla po ofsajdu takže 50/50
John Obi Mikel
16.04.2019 20:37
#
Spalovač šancí
16.04.2019 18:03
#
KingMaster13
16.04.2019 19:02
#
V Seville jsme dostali gol z rohu co neměl bejt
John Obi Mikel
16.04.2019 20:37
#
božský John
16.04.2019 18:05
#
Tak jsem koukal na rozlosovani ty nadstavbovy casti a bejt 4. (coz asi zustanem) je teda pekne na picu. Je sice hezky, ze budem mit doma Banik a Boleslav/Liberec, ale hrat na Slavii, v Plzni i na Sparte je teda priserny
bobis21
16.04.2019 18:09
#
já myslím že je fér že každý hraje doma s těmi týmy co jsou pod ním. To rozdělení doma-venku je podle mě vyřešené nejlíp jak mohlo
božský John
16.04.2019 18:10
#
No hned v prvním kole ma sestej doma prvního. Jako chapu, ze když ses poslední, tak se to musí nejak udelat, ale tohle je fakt strasny. Ctvrte místo vaclava havla
bobis21
16.04.2019 18:14
#
nevím proč si myslíš že 5. nebo 6. to má nějak lepší. Když hraje 5. venku s 2., 3. i 4., jak velkou má asi šanci se posunout nahoru. Čím jsi výš, tím lépe na tom jsi. Podle mě super. Jediné co chce možná domyslet je ten prostředek
John Obi Mikel
16.04.2019 20:38
#
trevorFCB
17.04.2019 07:11
#
Pfff, já jsem spokojenej ! Doma proti Slavii nějakou šanci máme, výjezdy jen o víkendech a kdybychom nakonec skončili 6., tak ve středu do MB potažmo Liberec, to se dá zvládnout.

A hlavně zas nach Gablonz
gretzkybyldruhy
16.04.2019 18:07
#
Vy debilové Slavie jediná hraje v lize fotbal. Samozřejmě po odvolání Pepy Csaplára! Jinak je to ovšem nechutné co nejsou Sparta Plzeň a podobně. A ta nová liga je peknej korupční nesmysl. Kde se bude pískat pro Berbra a Dášenku!!!
smazaný uživatel
16.04.2019 18:15
#
Mumloch
16.04.2019 18:24
#
Bereš?
smazaný uživatel
16.04.2019 18:31
#
Gretzky si zapomněl vzít.
gretzkybyldruhy
16.04.2019 18:42
#
Co to je? K čemu to je?!
ACSPARTAPRAHA
16.04.2019 18:47
#
to je lék přesně pro tebe
John Obi Mikel
16.04.2019 20:38
#
luismiksak
16.04.2019 18:27
#
Se nemůžu zbavit dojmu, ze se tady video VAR a podobné novoty zavádí tzv po Česku....
Teda VAR jen na vybraných zápasech...odvolání gólu, přivolání penalty naproti... neexistující brankova technologie... nepřenášeni žlutých karet do nadstavby..
ACSPARTAPRAHA
16.04.2019 18:49
#
no jako skoro všechno v tomto státě, kocourkov, co chceš...
vanGomm
17.04.2019 13:54
#
Přesně tak Kocourkov to tedy je a nejedná se pouze o fotbal.My tu máme začátkem února jarní prázdniny,ceny ve měně,která neexistuje (19,90) a mnoho dalších nesmyslů nad kterýma zůstává rozum stát.No a aby toho nebylo málo tak chtějí zavést ten "letní čas" celoročně.Pokud jde o mě jsem v penzi,takže at to klidně posunou o 3 hodiny.Pak budou mít v půl noci ještě světlo a skoro v poledne tmu .Líto mě je ale těch malých dětí co musí na 6 ráno což je v tom letním čase vlastně v 5 do školky a také lidí co musí do práce vstávat 5 tedy ve 4 s dojížděním.Problém je v tom,že o tom rozhodují lidé co chodí do zaměstnání v 9:00,nebo nechodí vůbec.Jakmile by totiž i oni museli pracovat od 6:00,tedy vstávat 5:00 a to je toho jejich letního času tedy ve 4:00,tak by je zavádění toho letního času velice rychle přešlo
Azazelo RD
16.04.2019 21:54
#
Jako by to jinde bylo jiné.
smazaný uživatel
16.04.2019 18:36
#
https://i.nahraj.to/f/2gZ2.jpg takhle se manipuluje se čtenáři. Opravdu profesionální novinařina. Na titulní stranu hodit rok starou kauzu jako kdyby se to stalo znovu a jako první video hodit, že Orel tlačil Plzeň a ty komedii v Edenu nic.
smazaný uživatel
16.04.2019 18:49
#
Známka Orla za utkání proti Plzni 2 (škála 0-10) a Hrubeš za ten bordel 4.
John Obi Mikel
16.04.2019 20:39
#
Blesk no, co čekáš.
verv
17.04.2019 09:59
#
Však tam hned pod Orlem máš: A jak chyboval Hrubeš v derby? Ale rychle SDÍLEJTE NEŽ TO SMAŽOU!!!!!!!!!
smazaný uživatel
17.04.2019 14:00
#
Jo no, to je na stejné úrovni, když někdo napíše "že rozhodčí tlačil Plzeň a "že Hrubeš udělal nějakou chybu".
db18
16.04.2019 18:44
#
Jak tak koukam na tu Jihlavu s Vlašimí, tak si říkám, jaká je škoda, že jsme Šulce nezačali místo toho na jaro nasazovat v áčku...
ratusek
16.04.2019 18:48
#
Šulc je hodně šikovnej, měli byste mu dát šanci v áčku místo Hořavy aspol
sima.vok
16.04.2019 18:56
#
db18
16.04.2019 20:49
#
hefy
16.04.2019 20:20
#
ratusek
16.04.2019 18:47
#
to jsou čuráci v té Jihlavě
JessePinkman
16.04.2019 18:49
#
Anoooooo Vlašim Tak hlavně zejtra zvládnout derby. Dynamo do Ligy majstrov!
ratusek
16.04.2019 18:50
#
děláš jak kdyby vás Jihlava ohrožovala
JessePinkman
16.04.2019 18:53
#
Dokud to nebude oficiální postup, tak tomu nebudu věřit. U Dynama člověk nikdy neví, ale letos jsou fakt na skvělý vlně, tak snad to zejtra odnese i to debilní Táborsko.
sima.vok
16.04.2019 18:56
#
Letos vám to celkem i přeju, hrajete o třídu jinde než zbytek.
ratusek
16.04.2019 19:04
#
vy vyhrajete v Hradci, dnes máte 3 tutovky na potvrzení a dostane gol. to bylo naprosto jasný ale druhé místo vám neunikne a na první nemáte, takže je to vlastně jedno. škoda, že je letos baráž, jinak byste šli přímo
sima.vok
16.04.2019 19:08
#
Toho se právě bojím, že budeme třeba 5 bodů před 3. místem a pak to poserem v baráži a ten 3. naopak postoupí.
JessePinkman
16.04.2019 19:14
#
No po těch letech zklamání, si to opravdu užívám a snad i všichni, kdo tu fandí fotbalu. Nakonec se snad potvrdí i to, co jsem říkal, že postoupí dřív Dynamo, než ten kokotskej Motor. Nejlepší ale na tom je, že by ti hráči, co tam nyní jsou, mohli mít i na první ligu.
Kepy_FCB
16.04.2019 20:24
#
kokotskej hokej
sima.vok
17.04.2019 18:15
#
3:0 po půlce s Táborskem, vy jste fakt válec
JessePinkman
17.04.2019 19:40
#
To Táborsko je opravdu o ničem. Druhej poločas to nepřipomínalo ani úroveň 2.ligy. Ovšem tři body, jsou tři body.
KingMaster13
16.04.2019 19:06
#
Jako ale musíš uznat, že na to že jsi jim předpovídal pád dolů, tak i přes prodeje v zimě drží úplně v klidu druhý místo
sima.vok
16.04.2019 20:13
#
No ono právě až tolik odchodů nebylo, 2-3 hráči ze základu a všichni dostatečně nahrazení.
KingMaster13
17.04.2019 01:00
#
Jako jo nahradili jste je ale přeci jen asi nikdo nečekal, že ty odchody nebudou vůbec znát
ratusek
16.04.2019 20:18
#
protože ostatní jsou ještě zoufalejší a Brno začíná kousat nenápadně. Pro ně škoda, že se nejde přímo, druhé místo už by si pohlídali. Teď mají lehký los, což bylo sice i dnes, ale venku je ta 2.liga těžká no. mají těžké akorát poslední 3 zápasy a to z toho hrají 2x doma proti Budlím a Brnu.
JessePinkman
16.04.2019 20:45
#
Proti Budlím?
ratusek
17.04.2019 06:03
#
No počkej, vždyť si tak říkáte ne? slyšel jsem to když jsem měl patch český ligy ve Fifě
JessePinkman
17.04.2019 08:16
#
No už jsem slyšel a viděl hodně, Budějice a píčoviny, ale Budle?
ratusek
17.04.2019 09:25
#
Fakt jsem to někde slyšel no to je jedno, tak Budějky a je to
JessePinkman
17.04.2019 19:42
#
Taky hrozný.
Kixi Syhimour
17.04.2019 11:08
#
KingMaster13
16.04.2019 22:27
#
Stejně ale A v baráži je nejspíš čeká Karviná a tam taky nejsou úplně bez šance. To ten 4. tým druhý ligy ten bude asi v prdeli protože dostane Bohemku, Příbram nebo tak něco
ratusek
17.04.2019 06:07
#
4. tým ze druhé ligy nic nehraje. Nejspíše Jihlava-Dukla a Brno-Karviná.

Což je Jihlava v prdeli protože.nebude moct hrát Chlumecký
sima.vok
17.04.2019 07:54
#
To je blbost, ne? Jeden ze dvojice Dukla, Karviná bude určitě poslední a půjde přímo. Druhej z dvojice půjde na 2. (snad na nás) a snad to nebude Karviná, s tou máme nejhorší bilanci ze všech , na druhou stranu, pokud by to byla Dukla a nemohl by hrát Chlumecký, tak je to taky špatný.
ratusek
17.04.2019 09:24
#
Jo já jsem blb

Takže Karviná nebo Klokani nebo Příbram. Dukla půjde asi přímo dolů
sima.vok
17.04.2019 15:10
#
Každopádně z toho mám špatnej pocit, že budeme v klidu druhý a baráž prohrajem
ratusek
17.04.2019 20:01
#
škoda tý baráže, 8 bodů už byste si pohlídali. kdo by to byl řekl, že byste se hned vrátili zpátky. takhle v té baráži dle mě neuspěje ani jeden druholigista
HonzaBanik
16.04.2019 20:46
#
https://sport.aktuality.sk/c/392948/napaetie-v-ruzomberku-najlepsi-strelec-timu-si-uz-zrejme-nezahra/
Ještě, že ten tragéd nepřišel v zimě do Baníku, takové profesionální chování fakt miluju
Kepy_FCB
16.04.2019 21:38
#
Kdo ho chtěl?
HonzaBanik
16.04.2019 23:11
#
Tak nic stoprocentního nevím, ale v článcích Kvasnicy o tom, kdo by mohl přijít do FCB se objevoval a byla tam i nějaká citace jeho agenta, že Baník s nimi opravdu na téma Tandir komunikovali, ale tím agentem je Hába, takže nevím, jestli by se to mělo brát to jako pravdivé info...
ratusek
17.04.2019 06:08
#
Kvasnica a Hába, to je kombo
trevorFCB
17.04.2019 07:20
#
Balda vole, Hába dělá pro FCB vše kolem Bazalů
HonzaBanik
17.04.2019 08:11
#
Jo, Balda, se mi to popletlo
trevorFCB
17.04.2019 08:33
#
Nicméně mám z toho škodolibou radost, když vezmu v potaz, kdo vše ho k nám cpal a věštil, že je to snad druhý Džeko.
Tio už raději, že je tam starej Šáša, ten je alespoň místní.
trevorFCB
17.04.2019 08:35
#
Stačí, že velkotovárník musel dát nekřes´tanské peníze za jidáše, který zahrál snad jen měsíc. Teď si vem, že by investoval do Tandira a byly by to další peníze vyhozené oknem.
HonzaBanik
17.04.2019 11:55
#
Taky jsem rád Myslím, že v létě ani nemusíme hotového útočníka řešit, zkusil bych nadějné kluky z dorostu a taky Tijaniho podepsat, měl by v současnosti být v reprezentaci Nigérie U-20, na nějakém kempu, vzhledem k blížícímu se MS v Polsku, to ukazuje, že nějaký potenciál má, stejně jako jeho góly za naši devatenáctku...Je tu na hostování, nevím, kolik by mohlo stát, když se koupí hráč z akademie, ale nemyslím si, že by to musela být nějaká raketa...J. Šašinka by měl zkusit něco jiného, Kuzmanovič, Diop a O. Šašinka a Baroš, jestli neskončí + někdo z mladých,
když skončí Bary, tak v áčku nechat klidně i dva hroťáky z dorostu, to by mohlo stačit...
trevorFCB
17.04.2019 12:21
#
VW se konečně vrátil do U19. Snad mu ta pauza prospěla.
HonzaBanik
17.04.2019 12:30
#
Viděl jsem, snad ho Kotal ještě nominuje na ME U-17, zasloužil by si to.
HonzaBanik
17.04.2019 16:29
#
Dneska hattrick za devatenáctku
lichna.
17.04.2019 12:33
#
Podle mě jak Vojta, tak Timofej by před áčkem měli si očuchat chlapský fotbal v béčku, takže v MSFL, pokud jim to půjde, pak ať jdou klidně do áčka..
ratusek
17.04.2019 09:20
#
Jo Balda. Já chytám kopřivku ze všech co mají něco společného s hrobařem
trevorFCB
17.04.2019 07:06
#
Cukroušek
17.04.2019 11:57
#
Misa Kvasnicu ma holt cuch
kolouch
17.04.2019 09:09
#
Do prdele co to je? To už se teď budou popírat očividné ofsajdy? Řezník má část těla (hlavu), kterou se může zapojit do hry očividně za ofsajdovou hranicí, k tomu nepotřebuju certifikovanou ofsajdovou čáru, abych to viděl. Zrušte VAR, je to komedie. Dokážu pochopit, že rozhodčí během zápasu udělá i s videem chybu, rozhoduje ve stresu, časovém presu atd. Ale, že komise rozhodčích následně řekne, že nechyboval a směje se všem fotbalovým fanouškům do xichtu, to mě sere. Bereme si za vzor největší evropské ligy, ale tyhle praktiky jsou jak někde na Balkánu
ratusek
17.04.2019 09:21
#
verv
17.04.2019 10:42
#
Ten Luftjarda je hrozný koště. Sám chválil fans slavie a přitom taky skandovali smrt spartě a jebem spartu tu kurvu. Divný dvojí metr!
Mumloch
17.04.2019 14:35
#
yilboygudr
18.04.2019 18:09
#
yilboygudr
18.04.2019 18:09
#
yilboygudr
18.04.2019 18:10
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Anketa
Na čí stranu se příkláníte v případu nedostupného záběru z derby?
Dvojice rozhodčích (28 / 30%)
O2 TV (36 / 38%)
Podíl viny nesou obě strany (30 / 32%)
Anketa byla ukončena!