Gólové debuty a další události 20. kola Fortuna ligy

11.02.2019 18:11 - Názory a komentáře
Vít Beneš (© sigmafotbal.cz)
 
Po dlouhých osmi týdnech je zpět česká Fortuna liga a vše, co k ní patří. Sporná rozhodnutí rozhodčích, výroky trenérů, hrubice hráčů, ale i parádní branky, skvělé individuální výkony a několik úsměvných situací z fotbalových trávníků i z prostředí internetu.

20. kolo se neslo ve znamení úspěšných debutů v novém dresu a trápení favoritů, neboť žádný z celků patřících do první šestky svým výkonem nenadchl. Slavia až díky individuální chybě Jeřábka rozhodla utkání s Teplicemi, jejímu hlavnímu konkurentovi Plzni se nic takového nepoštěstilo a z Boleslavi si veze pouze bod. Jablonec i Sparta vstřelily vítěznou branku až těsně před koncem, díky čemuž předstihly Baník, který zaváhal na Julisce. Šestý do party, Zlín, dokonce prohrál po jalovém představení doma se Slováckem a o umístění v TOP 6 se bude ještě hodně strachovat.

Sledovat jsme mohli hned tři pokutové kopy. Nejpřesvědčivěji jej zahrál překvapivě Tomáš Souček, který gól z penalty na Panenku věnoval čerstvě narozené dceři. Martin Frýdek se nechal Fryštákem jednoduše vychytat a zachraňovat situaci musel až z následné dorážky. O Komličenkovi, posledním exekutorovi, bude řeč v následujícím shrnutí, které se zaobírá všemi důležitými tématy uplynulého kola.

Zápas kola

Olomouc - Jablonec

První jarní kolo nabídlo více tradiční zimní holomajzny než pěkného fotbalu, především díky infarktovému závěru utkání ale neprohloupili ti, kteří sledovali souboj dvou týmů z opačného konce tabulky. Na začátku druhé půle rozpoutal tento duel první kontroverzi v novém roce, aby nakonec fanoušci obou celků museli skousnout branku od bývalého hráče svého klubu - prosadil se exolomoucký Doležal i exjablonecký Beneš.



Gól kola


1. Oscar Dorley (Liberec)

Pohledných branek padlo ve 20. kole vícero. Pravděpodobně nejlepší byla ta klíčová pro Liberec. Oscar Dorley se dostal k odraženému míči a z obrovské vzdálenosti obloučkem překonal brankáře, čímž určitě příliš nepotěšil příbramského trenéra...



2. Tomáš Wágner (Karviná)



3. Nemanja Kuzmanović (Ostrava)



Jedenáctka kola




Brankář - Vojtěch Šrom (Opava)

Úvodní jarní kolo nebylo na skvělé brankářské výkony zrovna bohaté, asi nejlepší předvedl právě Šrom. Inkasoval jen jednou, přičemž tento gól nebyl jeho chybou, a několikrát svůj tým podržel. Hned na začátku vytáhl nad břevno Budínského hlavičku, v nastavení první půle pak předvedl na čáře fantastický zákrok proti Čolićově střele.

Pravý obránce - Benjamin Čolić (Karviná)

Hvězdná představení nám nepředvedli ani obránci, na pravé straně se slušně prezentoval Čolić. Právě on vyslal centr na Wágnera před vyrovnávací trefou Karviné. Nutno podotknout, že (jak bylo již zmíněno) sedmadvacetiletý Bosňan mohl i rozhodnout, jenže před poloodkrytou bránou trefil jen Šroma.

Střední obránce - Vít Beneš (Olomouc)

Ani jeden inkasovaný gól nejde na jeho triko, prsty v neúspěchu Sigmy měl především jeho kolega Jemelka. Beneš naopak z krkolomné pozice dokázal hned ve svém prvním zápase v dresu Olomouce rozvlnit síť, navíc proti svému bývalému klubu.

Střední obránce - Daniel Krch (Bohemians)

Bohemka přijela na Letnou se značně zdecimovaným kádrem, i tak se prezentovala sympatickým kompaktním výkonem. Důležitým článkem pro ni byl Krch, který k solidní obranné práci a rozehrávce přidal i nadstavbu v podobě útočných výletů. Z jednoho takového pramenila hodně nebezpečná akce Klokanů.

Levý obránce - Eduard Sobol (Jablonec)

Na podzim ho často kritizovali, nyní fanouškům Jablonce svitla naděje, že jaro bude lepší. S Vatajelem si na levé straně vyhověl, a i když si branku ani asistenci nepřipsal, měl velkou zásluhu na vítězné trefě. Spolu s Kubistou vyšachoval tři obránce, čímž dostal defenzivu Hanáků do problémů.

Defenzivní záložník - Oscar Dorley (Liberec)

O jeho nádherném lobu už řeč byla, liberecký středopolař toho ale předvedl mnohem více. Na rozdíl od svých podzimních výkonů přidal i velkou nadstavbu směrem dopředu, vyvážel míč, rozdával přihrávky. Ve druhé půli zařídil závěrečnou branku utkání, když dlouhým pasem za obranu našel autora gólu Kozáka.

Pravý záložník - Joel Ngandu Kayamba (Plzeň)

Výkon Plzně patřil mezi ty podprůměrné, jedno velké pozitivum se i tak našlo, a sice představení nových zahraničních posil. Střelec jediné trefy Západočechů Beauguel jinak příliš vidět nebyl, zato asistující Kayamba se napravo blýskl velkou aktivitou.

Střední záložník - Vojtěch Kubista (Jablonec)

S maskou na tváři naskočil do utkání až ve druhém poločase, přesto se stal jedním z klíčových mužů. Nejprve nelehkou ranou z voleje poslal Jablonec do vedení, prsty měl i ve druhém gólů, kdy si na křídle vyměnil míč se Sobolem.

Střední záložník - Robert Hrubý (Ostrava)

Ostravští fanoušci se na dalekou cestu domů vydávali značně zklamaní z výsledku, mezi světlé stránky večera ovšem patřil výkon středopolaře Hrubého. Ten byl hned u několika nebezpečných akcí Baníku. Měl na svědomí neuznaný gól, nastřelil Ostojićovu ruku na hranici vápna, obloučkem mířil jen těsně nad Radovu branku a nakonec ranou z první orazítkoval břevno.

Levý záložník - Bogdan Vatajelu (Jablonec)

Klíčový hráč Jablonce. Během zápasu poslal několik solidních centrů a nechyběl ani u jedné z branek. Při té úvodní se po jeho centru nepohodlo duo obránců, u druhé už má ve statistikách zapsanou asistenci, když přesným centrem našel Doležala.

Útočník - Nikolaj Komličenko (Mladá Boleslav)

Sám vybojoval penaltu, sám ji proměnil. Mladoboleslavští díky tomu získali proti obhájci z Plzně alespoň bod. Na ruském útočníkovi závisela celá ofenziva. Už na začátku posunul míč do obrovské šance Tatajevovi, později sám několikrát nebezpečně pálil.

Zajímavosti

Libor Kozák z Liberce si v 29 letech připsal svůj první start v nejvyšší české soutěži. Oslavil ho brankou a jednoznačným vítězstvím.

Josef Hušbauer nastoupil k 250. utkání v první lize, tyto starty si připsal v pěti klubech. Zatím nejvícekrát se objevil v dresu Sparty (97), počet zápasů ve slávistickém je ale jen o trochu nižší (89). Zbytek si odkroutil ve svých začátcích za Žižkov, Příbram a Baník Ostrava.

Hned několik hráčů se prosadilo při jejich debutu v novém klubu. Kromě zmíněného Libora Kozáka to byli i Vít Beneš, Jean-David Beauguel a Nemanja Kuzmanović.

Nikolaj Komličenko proměnil již sedmou penaltu za 48 zápasů v české lize a ze současných ligových hráčů je na dělené desáté pozici. Další členové první desítky mají na kontě mnohem více utkání, nejblíže je Stanislav Tecl se 154.

Admir Ljevaković obdržel již 98. žlutou kartu v české lize, čímž se odpoutal od Pavla Horvátha a je v tomto ohledu osamoceným lídrem.

Kontroverze

Příbramští velmi vehementně reklamovali při úvodní brance Matěje Hybše hru rukou libereckého obránce. Nejsou dostupné záběry ve vyšší kvalitě, ale podle všeho měli pravdu a Hybš se skutečně dopustil prohřešku.



Hráče a fanoušky Plzně rozlítil už fakt, že má Mladá Boleslav zahrávat pokutový kop. Po zápase si navíc někteří povšimli, že Nikolaj Komličenko se při zahrávání penalty dotkl míče hned dvakrát, což pravidla nepovolují. Stejně jako u Hybšovy ruky nemůže nikdo ani tady říct stoprocentní ano, nebo stoprocentní ne. I v tomto případě to však vypadá na pochybení sudího.



Záběry nejsou příliš průkazné ani u třetí sporné situace, nicméně tentokrát to vypadá spíše na pravdu na straně rozhodčího, jelikož si míč do ruky pravděpodobně nastřelil sám jablonecký obránce Tomáš Břečka.

Vtipné momenty

Zlínští fanoušci. Rozbalování chorea "jejich" nebylo a derby také ne.

A derby nebylo jejich kvůli tomuto zákroku Stanislava Dostála.



V čase 0:23 se stal středem pozornosti postarší fanoušek. Milan Škoda jeho věku příliš nedbal a lomcoval s ním, jako by to byl autor branky Tomáš Souček.



Zachyceno na sociálních sítích

Joel Kayamba se ukázal jako pravý kamarád a na svého nového spoluhráče Beauguela přes Instagram prásknul dopravní prohřešek. Vyžehlil si to u něj během zápasu v Mladé Boleslavi, kde mu parádním centrem asistoval na gól.

Jakub Podaný se kromě kariéry fotbalisty vydal také na dráhu "Blogger on internet". Jeho trefné glosy, jako ta během zápasu Slavie s Teplicemi, zaručeně každého pobaví.

Bokovku by si mohl najít i Jaroslav Tvrdík, ten má pro změnu nadání pro symboliku a tvorbu motivačních citátů.

Zdeněk Ščasný nepovažoval výkon svého týmu za zklamání. Sparťanští fanoušci ale zcela zjevně tento názor nesdílí - minimálně ne autor tohoto příspěvku.

A rada na závěr. Vezměte své drahé polovičky na fotbal. I kdyby se nudily vaším oblíbeným sportem, pozitivum si na výletě za sportem stoprocentně najdou.

Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slavia Praha20171250:1652
2.Viktoria Plzeň20144230:1646
3.FK Jablonec20113640:1936
4.Sparta Praha20105531:1635
5.Baník Ostrava20105526:1635
6.Fastav Zlín2093825:2330
7.Slovan Liberec2077621:1728
8.FK Teplice2074921:2725
9.SFC Opava20731027:3124
10.1. FC Slovácko20801222:3124
11.FK Mladá Boleslav2065937:3723
12.1. FK Příbram20551024:4720
13.Bohemians Praha 19052047918:2819
14.Sigma Olomouc20541118:3419
15.MFK Karviná20441225:3816
16.Dukla Praha20441216:3516
Autor: Martin Vejdělek
Počet zobrazení: 4090
Související články
Komentáře (217 / 0 nových)
Kang & Kodos
11.02.2019 18:19
#
Mumloch
11.02.2019 18:20
#
acabskej15
11.02.2019 18:23
#
Gól Peška nic?
andrew96
11.02.2019 19:14
#
V podstatě jen běžel dopředu a Tregler mu uvolnil cestu, zas taková lahůdka to nebyla.
REPLIKATOR
11.02.2019 19:18
#
mistr129
11.02.2019 19:23
#
To už spíš van Buren, Peškovi všichni obránci defakto uhnuli
Kang & Kodos
11.02.2019 19:28
#
Burena se zase neobtěžoval nikdo bránit
mistr129
11.02.2019 19:29
#
Hlavně si tam šlápnul na míč
Treze81
12.02.2019 09:30
#
No jinak by ten gol taky nedal
IkerCasillas
12.02.2019 14:30
#
No a? Stejně jako měli Lafata a spol dobrej výběr místa, tak měl Pešek dobrej výběr cesty k bráně
Kang & Kodos
11.02.2019 18:25
#
Jinak všechny zápasy jsem neviděl, tak nechci moc polemizovat, ale jestli byl nejlepší zápas Sigma-Jablonec, tak potěš pánbůh
20DollarsInMyPocket
11.02.2019 18:32
#
Já viděl zápasy pražských S a Plzně a všechny tři zápasy byly celkem humus fotbal, tak se tomu ani nedivím.
Marv
12.02.2019 07:51
#
No ono slovo humus snad u zápasu Sigma-Jablonec ani nešlo použít..
JeséRodriguez
11.02.2019 19:06
#
John Obi Mikel
12.02.2019 19:06
#
Pride
11.02.2019 18:34
#
Docela mě překvapil pozápasový rozhovor s Vatajelem. Je tady 2 roky a jde vidět jeho snaha naučit se česky. Navíc vypadá jako sympaťák. Jaký rozdíl oproti těm ostatním cizincům jako třeba Ekpai nebo dokonce Beauguel, kterej tu je 5 let nebo kolik a neumí ani slovo.
mayday
11.02.2019 18:56
#
Nedávno jsem četl rozhovor s plukovníkem a ten říkal, že Vatajelu je skromnej, týmovej, charakterově dobrej kluk. Včera jsem viděl Dohráno, jak tak mluvil česky, tak jsem si říkal hned to samý.
Pride
11.02.2019 19:34
#
Hokaido
11.02.2019 19:49
#
Jj, hodnej kluk, kterej šíří pomluvy s sracky o spoluhráčich za peníze.
mayday
11.02.2019 20:12
#
Budeš konkrétní?
didosh
11.02.2019 21:03
#
mluv!
KingMaster13
11.02.2019 21:32
#
povídej
Coddy
11.02.2019 22:03
#
a ty je šíříš o hráčích zadarmo?
forma
11.02.2019 22:19
#
Shevchenko
12.02.2019 10:04
#
nn on mu právě za to platí.
forma
11.02.2019 22:19
#
CR 7
11.02.2019 22:53
#
Pride
12.02.2019 01:28
#
ubohý
Nr.Nobody
12.02.2019 09:29
#
C-M@ster
12.02.2019 13:23
#
Jako že mu dáš litr a on ti napráší drby z kabiny?
John Obi Mikel
12.02.2019 19:07
#
Jaký?
ondrasch77
14.02.2019 20:12
#
Kucka
11.02.2019 21:35
#
Vata
John Obi Mikel
12.02.2019 19:07
#
AjaxFans
11.02.2019 19:03
#
Beauguel je poje*aný žabožrout
Mrvinho
12.02.2019 00:48
#
Taky odkud je Beauguel, vzdal to hned po priletu.
C-M@ster
11.02.2019 18:43
#
Viděl někdo u vyprcanců na O2 to "Zpátky mezi mistry" o Plzni?
Coutinho10
11.02.2019 20:54
#
zítra se na něj podívám...jsem zvědavej, ale podle tý ukázky to vypadá, že to bude dobře zpracovaný
Mirek na tenisu
11.02.2019 23:34
#
Já byl v šoku jak všichni hráči včetně Vrby ucrkávali nad hymnou CL a účastí v soutěži jako maximem co může dneska fotbalista zažít. Myslím si, že pro fotbalistu by měl být pořád největší úspěch kvalifikovat se s nároďákem na Mundial event. tam uspět. Ovšem chápu, že pro Čechy je to spíše fikce.
OnderCZ
12.02.2019 08:07
#
Myslím si, že LM má v současnosti už takový zvuk, že se minimálně WC prestiží vyrovná. V minulosti to tak nebylo, bylo to tak, jak píšeš, ale doba se mění.
Y.N.W.A
12.02.2019 09:50
#
LM i WC jsou obrovský... ale kdys viděl naposled ucrkávat Čechy na MS? ...to je ten problém
Mirek na tenisu
12.02.2019 10:05
#
Dyť říkám, pro Čechy fikce...Od roku 1993 jediná účast na Mundialu Já ještě pamatuju hrdost když jsme byli v Chile 62 vicemistry světa, proto si tak cením úspěchu na MS. PMEZ (dnes Liga mistrů) ale byl taky velká soutěž. Nezapomenu na skvělá finále z počátku 60. let Real-Benfica (di Stefano, Kocsis, Eusebio...) nebo bitvu ve Wembley Manchester Utd-Benfica s Bestem, B. Charltonem...Dnešní CL je daleko těžší, lítá tam hafo peněz a chápu, že se každý hráč v ní chce ukázat. Loňské MS v Rusku ale ukázalo, že i WC je velký svátek fotbalu. Navíc jenom jednou za 4 roky.
Puskas
12.02.2019 10:43
#
Kocsis??? Ten byl v Barce. Že myslíš někoho jiného...?
Mirek na tenisu
12.02.2019 12:55
#
Sorry. Myslel jsem finále PMEZ Benfica-Barcelona v 61 v Basileji. Tam samozřejmě řádil božský levák Kocsis. Real říznul Benficu tuším 5:3 o dva roky později (?).
Mirek na tenisu
12.02.2019 12:59
#
Blbost...božský levák byl Ferenc Puskás a ten kopal za Real. Už je to tak dávno...
Puskas
12.02.2019 13:09
#
no proto
$$CaptainKokotko
11.02.2019 18:44
#
kilobyte
11.02.2019 18:49
#
Tragédi kola: Dostál a Dostál
John Obi Mikel
12.02.2019 19:08
#
ondrasch77
14.02.2019 20:21
#
pro mě každopádně..., zlínskej Dostál mě připravil o prachy...
PROrock
11.02.2019 18:56
#
Blasphemer
11.02.2019 18:59
#
Super. Bude to každý kolo?

Jinak cenim, že takový věci už nejsou jenom v anglický sekci, ale v nejlepší sekci na EF. I podcasty na podzim zaměřený na 1igu byly fajn. Jen tak dál.
Baronne
11.02.2019 19:16
#
mistr129
11.02.2019 19:23
#
Bude
Blasphemer
11.02.2019 20:42
#
KingMaster13
11.02.2019 21:32
#
didosh
11.02.2019 21:04
#
KingMaster13
11.02.2019 21:32
#
Pony Slaystation
12.02.2019 09:34
#
Petr325
12.02.2019 11:47
#
John Obi Mikel
12.02.2019 19:08
#
ondrasch77
14.02.2019 20:21
#
20DollarsInMyPocket
11.02.2019 19:10
#
Já vím, že se po nastřelení vlastní ruky penalta nekope, ale ty vole, když je hráč dřevák nebo je neobratnej, a sám se trefí, tak je to pro mě penalta víc, než když hráče trefí někdo z půlky metru a protože má trochu ruku od těla, tak je to hned penalta. Ale takový jsou pravidla.
Mumloch
11.02.2019 19:17
#
Když tě trefí z půlky metru, tak se myslím taky nepíská; máš moc krátkou dobu na reakci.
Ale samozřejmě, ta pravidla o ruce by se měla nějak změnit. Zjednodušit, ať si to každej sudí nevykládá jinak. Tahle v Olomouci je přesně to, čemu Komise rozhodčích říká Šedá Zóna. Když to rozhodčí odpíská, není to vyložená chyba a když to neodpíská, taky to není vyložená chyba.
ratusek
11.02.2019 19:28
#
a ještě bych ho vyloučil za to že je lempl a v 1.lize si sám nastřelí ruku
Kang & Kodos
11.02.2019 19:33
#
Já měl dlouho za to, že to fyzicky ani neni možný
grumpa
11.02.2019 20:39
#
Zdenda říkal, že je to v hlavách hráčů
Mirek na tenisu
11.02.2019 23:37
#
Je to nelogické. Nakopnout si ve vápně ruku je většinou nešikovnost nebo smůla onoho hráče. Vždycky se za to automaticky pískala pentle. Teď to nějaké hlavy úplně převrátily.
Cukroušek
11.02.2019 19:11
#
Kuzma
HonzaBanik
11.02.2019 19:17
#
Super Jinak, zajímá mě váš názor, i nefanoušků Baníku, Baník měl v zápase s Duklou základní jedenáctku s věkovým průměrem 30,8 roků , jako jediný tým kola měl průměr nad 30...Čím to je? Ti mladší hráči v kádru Baníku jsou tak nekvalitní? Páník je konzerva? Může to Baník obměnit, aniž by se, byť krátkodobě, propadl zpět na "své" pozice z této dekády, tedy kolem sestupu? Samozřejmě, sorry opět za Baník, vím, že tu jsou někteří na to alergičtí, ale myslím, že se to tady pod článek hodí, je to taky vlastně událost, nepamatuji si moc starších týmů v novodobé historii ligy.
Mumloch
11.02.2019 19:18
#
Ou, tak to je vážně dost.
Kang & Kodos
11.02.2019 19:31
#
Ty vole, Fillovi už je 33
HonzaBanik
11.02.2019 19:35
#
Jo, je to mladík s velkým potenciálem
KingMaster13
11.02.2019 21:35
#
Dle naší posunutý logiky hráč v nejlepších letech s ještě dlouhou kariérou před sebou
John Obi Mikel
12.02.2019 19:09
#
Cukroušek
11.02.2019 19:37
#
Muzeme si ty dedky pobrobneji rozebrat a tim se doberem i ke spravne odpovedi

Lastuvka - opora,legenda, nejvic cistych kont v lize

Fleisman - Dlouhodobe nas nejlepsi hrac a jeden z nejlepsich na svem postu i v lize

Prochazka - Na jare klicova postava obrany, na podzim sice nehral, ale s nim na Dukle to vypadalo o neco lip nez se Sindelarem. Jako jediny z nasich stoperu umi pracovat s micem

Fillo - Prava zaloha neni jeho post ale svoje si tam vzdycky odehraje

Baros - je k nemu vubec nutne neco psat?

Pazdera - Z tech "30+" jasne nejslabsi, kdyby misto nej hral treba Celba, nikdo by se nezlobil...
John Obi Mikel
12.02.2019 19:09
#
ondrasch77
14.02.2019 20:23
#
Za Baroše I přesto, že vím, že jsi to myslel jinak než já....
Mirdon
11.02.2019 19:42
#
To se obmění během dvou let samo. Na konci sezony skončí Baroš a Procházka, na konci příští Lašty, Fleišman, Fillo, vyměníte Pazderu a průměr bude v klidu.
HonzaBanik
11.02.2019 19:47
#
Fleška má smlouvu do 30.6.2021 , jinak taky záleží, za jak kvalitní hráče se "dědci" obmění, jak psal Cukroušek a má pravdu, minimálně čtyři + Procházka asi taky jsou pro naši hru celkem klíčoví. To číslo je fakt vysoké, tak mě to zaujalo, v poslední době se přes podobné číslo přehoupla asi jen Plzeň, Opava je taky hodně na hraně...
andrew96
11.02.2019 19:48
#
Ve Zlíně Pánik moc třicátníků neměl, ale z mladíku se pod ním prosadil v podstatě jen Bačo.
HonzaBanik
11.02.2019 20:00
#
To je škoda, no...Asi to prostě v sobě nemá, do budoucna to ale bude chtít, aby Páník mladíky do základu implementoval více, abysme něco mohli vydělávat i na přestupech a nemusel to pořád Brabec dotovat...Z třicátníků nám už nic nekápne...Nemluvě o koncepční práci s mužstvem...
HonzaBanik
12.02.2019 09:08
#
Z jiného soudku...Tijaniho Bělák nezná, to taky zaznělo na té schůzi...Tak proč sakra hraje za devatenáctku a dal v ní i gól? A kdo je sakra Jerry? Kde má Toma ? Fakt dolovat informace z klubu je nadlidský úkol v leččems
lichna.
12.02.2019 09:10
#
Je to zvláštní no. Asi je to takový talent, že ho musíme skrývat.
HonzaBanik
12.02.2019 09:26
#
Komunikace Baníku směrem k veřejnosti, fanouškům se mi zrovna nelíbí a není to krátkodobé. Myslím, že má tohle na starosti Šíma, od léta, bývalý redaktor ze Sportu, čekal bych tedy nějaký pokrok...Ostatní týmy s velkou fanouškovskou základnou jako Sparta, Slavia, Plzeň jsou v tomhle o dost jinde
lichna.
12.02.2019 09:46
#
Jsou, mrzí mě, že jsem se nedostal na tu besedu. Celkem bych se na to chtěl zeptat. Už nejsme ve fázi, kdy nám hoří u prdele a není čas řešit marketing apod. Šíma mě taky vůbec nepřesvědčil, ale po jeho získávání informací za dob, kdy byl ve Sportu, mě to ani nepřekvapilo..
HonzaBanik
12.02.2019 10:16
#
widlak
11.02.2019 19:18
#
Hm, že bych zase začal číst články na EF? Tedy pokud takový souhrn bude po každém kole
ZB 07
11.02.2019 19:20
#
nick autora? Dobrá práce...
mistr129
11.02.2019 19:24
#
Zde, díky
Kang & Kodos
11.02.2019 19:28
#
ZB 07
11.02.2019 19:29
#
Frank Lampard 8
11.02.2019 19:34
#
Mumloch
11.02.2019 19:41
#
Hokaido
11.02.2019 19:51
#
To je tvé pravé jméno nebo si tě PJ takhle pracovně pojmenoval?
mistr129
11.02.2019 20:34
#
Le Gunner
11.02.2019 21:42
#
PJ
11.02.2019 22:02
#
Rarášek
12.02.2019 08:11
#
Komix
12.02.2019 18:56
#
John Obi Mikel
12.02.2019 19:10
#
sima.vok
12.02.2019 20:40
#
Coddy
11.02.2019 20:24
#
20DollarsInMyPocket
11.02.2019 20:34
#
Coutinho10
11.02.2019 20:42
#
hezky
Raul07
11.02.2019 20:54
#
KingMaster13
11.02.2019 21:36
#
Sir Ravealot
11.02.2019 22:15
#
svaca
11.02.2019 22:37
#
Euphael
12.02.2019 01:58
#
JessePinkman
12.02.2019 08:19
#
Melda
12.02.2019 09:58
#
Neceníš jo?
Petr325
12.02.2019 11:47
#
C-M@ster
12.02.2019 13:24
#
Super oživení ligy
Komix
12.02.2019 18:56
#
John Obi Mikel
12.02.2019 19:10
#
icka
13.02.2019 12:42
#
20DollarsInMyPocket
11.02.2019 19:28
#
ratusek
11.02.2019 19:29
#
Kontroverze
C-M@ster
11.02.2019 19:32
#
„...jelikož si míč do ruky pravděpodobně nastřelil sám jablonecký obránce Tomáš Břečka. ”

Opravte mě, jestli se pletu, ale důvod neodpískání té penalty podle mě v žádném případě nemůže být "nastřelení" si sám ruky, protože to vypadá celkem dost jinak.

Teď se nevyjadřuju k tomu, jestli penalta byla, nebo nebyla, ale pokud nebyla, tak podle mě ne z tohoto důvodu.
Frank Lampard 8
11.02.2019 19:33
#
Tohle EF potřebovalo
PavlíčeQ
11.02.2019 19:45
#
Ten příspěvek na twitteru céčka Takhle vypadá přesně někdo, kdo naše zápasy vůbec nesleduje. V minulým roce takových sporných rozhodnutí proti nám a podle céčka jsme snad dlouhodobě tlačeni

Jinak super shrnutí, díky za něj
Mumloch
11.02.2019 19:55
#
John Obi Mikel
12.02.2019 19:10
#
ondrasch77
14.02.2019 20:26
#
Kdo je céčko?
Konspiracni teoretik
11.02.2019 19:50
#
Dobrý.. Tak Slavia už nemůže spadnout.. Tak pohoda rok
K.A.R.A.D.E.N.I.Z
11.02.2019 20:24
#
Teoreticky může.Odečet bodů za korupci atd. Tímto komentářem neříkám že Slavie nějak ovlivňuje zápasy. Jen chci zvýraznit ten tvůj nick. Možné je úplně všechno
Konspiracni teoretik
11.02.2019 20:45
#
John Obi Mikel
12.02.2019 19:11
#
F.Torres
11.02.2019 19:50
#
Pěkná prace, ale stačila expreska
Hokaido
11.02.2019 19:52
#
Luxus. Dlouho mi tady nic neudělalo větší radost.
Piky
11.02.2019 20:25
#
Frank Lampard 8
11.02.2019 21:08
#
Le Gunner
11.02.2019 21:42
#
Hokaido
11.02.2019 22:05
#
no hart feelings
Alan_Shearer
11.02.2019 22:39
#
Rarášek
12.02.2019 08:11
#
Chudák.
Zaschrona
12.02.2019 16:26
#
Komix
12.02.2019 18:57
#
John Obi Mikel
12.02.2019 19:11
#
icka
13.02.2019 12:43
#
Han střelil první
11.02.2019 20:35
#
Alan_Shearer
11.02.2019 20:38
#
Coutinho10
11.02.2019 20:46
#
jsem rád, že tu něco na způsob PL v kostce přímo z naší ligy
ZB 07
11.02.2019 21:11
#
KingMaster13
11.02.2019 21:36
#
shitcool
12.02.2019 07:01
#
John Obi Mikel
12.02.2019 19:11
#
nerozumim_fotbalu
11.02.2019 20:36
#
Ta naše liga to je stejně hroznej humus.
wjillm
12.02.2019 05:53
#
Ticho, nerozumíš tomu!
PlackaSKS
11.02.2019 20:37
#
pěkný, jiný, jen tak dál
Alan_Shearer
11.02.2019 20:37
#
Dobra prace
pingla
11.02.2019 20:45
#
pěkné, snad ti to vydrží i do dalších kol
Greny
11.02.2019 20:54
#
Coutinho10
11.02.2019 20:56
#
už jsem to dával pod souhrn...to by byla pecka, kdyby se to povedlo urychlit
Greny
11.02.2019 20:58
#
jako jo ale ať mě vysvětlí jak bude probíhat dobrovolny odvod poměrové castky
Coutinho10
11.02.2019 21:07
#
asi myslel, ze nejaky procenta ziskany za ucast z LM/EL by vzdy ti ucastnici nejak odvedli na tenhle projekt, ale nejsem si jistej, jestli na to vsichni zucastneni pristoupej...to uz je vec druha
Greny
11.02.2019 21:10
#
Plzeň určitě ne a myslím si že případně ani ostatní kluby ... možná Sparta ano
Jasný ale vyznělo to na mě takový dost politický jakože dobrovolně ale bude to povinný
Coutinho10
11.02.2019 21:17
#
jj, urcite to nemyslel tak, ze by to ostatnim nakazoval..spis takovej navrh a to uz vsechno bude zalezet na tom, jak se ti predstavitele tech klubu dohodnou, zda by do toho sli nebo ne
Greny
11.02.2019 21:31
#
Jojo chápu.. ale nemyslím si že Plzeň tomu bude náklonena.. ono třeba je velkej rozdíl když by měli dát třeba 20-30% z EL nebo stejně procento z LM
KingMaster13
11.02.2019 21:40
#
Jako pro Plzeň by to byl docela zásah do rozpočtu Chtělo by to aby se na tom podíleli všichni ale ještě to nějak uzpůsobit, že třeba ti "bohatší" by přispěli více třeba
Coutinho10
11.02.2019 21:53
#
j tezko rict...ted Plzen vydelala treba dost, ale samozrejme ten rozdil tam mezi tema klubama je a co se tyka tech procent, tak si myslim, ze by se to urcite nejak uzpusobilo tem soutezim tak, aby primarne na tom ty tymy nejak vyrazne neztraceli, protoze jak pises, tak je rozdil mezi tim, co dostanes z LM nebo EL
skat
12.02.2019 05:30
#
tak asi by to nebylo o 20 a víc %, ale i tak. Dovedu si představit, že by to v pohodě utáhla Slavia a Sparta, i ta Plzeň, ale tam už by to bylo horší. ALe nedovedu si představit, že by povinně odevzdávaly na oltář videa mančafty jako slovan, Jablonec, atd. Už vidím i Zlín, který přišel k 70mil jak slepý k houslím, jak s radostí věnuje Příbrami a dukle sponzoring videa např. 5 mega.....Naopak bych to dal jako trest za blamáže v předkole - takže bolka by měla vlastně něco jako splátkovej kalendář
Coutinho10
12.02.2019 09:27
#
j Bolka by se spravne nemela ani doplatit za to, co predvadela...vsechny prachy v lete, co dostane za Komlichenka by tam mela dat
didosh
11.02.2019 21:11
#
taky to tak chápu
Mumloch
11.02.2019 21:08
#
To jo.
Kaspar
11.02.2019 20:57
#
OT: koukam na hry a vidim tohle, to predelali ted obal ted jen kvuli tomu soudu ? https://www.jrc.cz/fifa-19/p180700
20DollarsInMyPocket
11.02.2019 21:21
#
To je nějaká LGBT edition?
C-M@ster
11.02.2019 21:43
#
To by neoddělávali Ronalda, ne?
C-M@ster
11.02.2019 21:44
#
Tak on má těch nařčení několik.
Manny
12.02.2019 00:41
#
kteremu, ronaldo jich ma tolik, ze musis byt konkretnejsi
ratusek
12.02.2019 06:57
#
To je kvůli tomu znásilnění ne?
clovek1
12.02.2019 11:02
#
To vypadá spíše jako datadisk k The Sims: Blue Oyster
Aldeano
11.02.2019 21:30
#
havrys99
11.02.2019 22:30
#
Díky autorovi za zmínku s penaltou Komličenka
Mirek na tenisu
11.02.2019 23:44
#
Dokoukal jsem Tiki-Taka na Kyslíku a jen se potvrdilo: Proske hrubě chyboval, když se nešel podívat na video zákroku Rumuna na Závišku. Kdyby šel, nemohl by ukázat nikam jinam než na pentli. Je to hňup z Prajzké. Trenér Hašek to zhodnotil objektivně: Já bych ji pískl, ale nikdo z nás tady na to není expert...Když si vystupování Hašana srovnám s Vrbou
Blasphemer
12.02.2019 07:48
#
Já to taky viděl až včera a pokud se pískalo Dostálovo zatažení, tak se mělo pískat i tohle.
mistr129
12.02.2019 07:55
#
Já souhlasím s Haškem hlavně v tom, že nikdo neví co a jak. Na jednu stranu je pravda to, co spousta lidí psala - rozhodčí může jít zkoumat jen to, jestli šlo o penaltu. Na stranu druhou, na MS, když dal Ronaldo loket tomu Íráncovi (Maročanovi, nevím), tak šel sudí taky k videu kvůli červený a vrátil se se žlutou.
Blasphemer
12.02.2019 09:45
#
Ale taky je pravda, nevim jestli to říkal Hašek nebo někdo jinej, že rozhodčí má držet nějakou linii celej zápas. Pokud podobný zákroky s podobnou intenzitou pouští celej zápas a pak foukne takovou pecku v nastavení, tak je to debil.
A to je podle mě největší problém videa. Rozhodčí se jde podívat a řekne si, že podle pravidel je to faul, i když to jinde třeba pouštěl celej zápas... ale aby nebyl zkritizovanej v médiích a komise mu to nevytmavila,, tak to foukne.
K videu prostě přistupovat v kontextu celýho zápasu a ne pískat ve vápně všechno, co by mohlo vypadat proti pravidlům jednotlivě.
To mi na videu asi momentálně vadí nejvíc.
Mirek na tenisu
12.02.2019 10:10
#
Doufám, že komise rozhodčích Proskeho náležitě "ocení"...Viděl bych to na 3 špíly stop.
verv
12.02.2019 10:16
#
Vždyť ale zatažení rukou pískal celej zápas, bylo toho tam několik, třeba Vacek, Chipciu... U toho Závišky to byl jinej typ zákroku, takže srovnávat to je blbost.
Blasphemer
12.02.2019 10:26
#
Jinej typ zákroku jo, ale pískat každý zatažení a nepísknout sestřel bez balónu je taky kumšt teda.
verv
12.02.2019 11:17
#
Ono totiž u zatažení rukou je to evidentní, takže je jednoduchý to posoudit. U toho zákroku na Závišku to ty bereš jako sestřel bez míče, někdo tam zase vidí to, že si tam dal tělo. V tomhle případě to už pak záleží na tom rozhodčím, jakej má metr pro tyhle souboje. Každopádně hodnotit tenhle souboj podle toho penaltovýho na druhý straně je nesmysl.
Kang & Kodos
12.02.2019 12:02
#
Já bych každopádně ocenil Závišku za to, jak si 18 metrů od brány předkopl balon až někam za Prahu. Kdyby šlo jenom o tělo, tak bych to asi nechal, ale dost možná ho i podkopnul. Tak jako tak to bylo lehce před vápnem,
Mirek na tenisu
12.02.2019 12:50
#
Klíčové bylo to, že si Záviška posunul balon do vápna, šel za ním a v tu chvíli ho Rumun tělem sundal. Tvoje formulace "dal mu tam tělo" je velmi diplomatická. Nefandím ani jednomu ale snažím se být objektivní. Pentle na 100 %! Jediné co bych zkoumal bylo zda faul už byl ve vápně. Bylo to těsné...
verv
12.02.2019 13:24
#
Tou formulací sem chtěl jenom ukázat ty dva pohledy na věc. Za mě z prvního pohledu jasná penalta, z opakovačky už mě to pak přišlo čistější, nežďuchnul ho rukama ani mě nepřišlo, že by ho podkopnul, ale pořád to byl docela intenzivní zákrok bez možnosti hrát míč. Takže sám nevím, jestli písknout nebo ne. A do toho ještě jestli to bylo ve vápně nebo ne, dost složitá situace na posouzení. Každopádně kdyby se na to šel mrknout na videu, tak to aspoň mohlo vzbudit menší kontroverze, i když by to pak nepísknul, než takhle.
Mirek na tenisu
13.02.2019 00:29
#
Je to Kocourkov. Teď jsem četl článek z komise rozhodčích a o faulu na Závišku a chybě Proskeho ani slovo. Jen výtka, že se při faulu Dostála neměl jít podívat na video a hned to fouknout. Jsou to klauni
verv
13.02.2019 09:26
#
Tyhle výtky, že to měl písknout hned, i když to nakonec pískl, nechápu. Od čeho to video teda je? Tohle pak akorát nahrává tomu, že se ten rozhodčí radši nepůjde podívat, tak jako v neděli, aby nedostal pojeb.
mistr129
12.02.2019 10:55
#
Mně přišlo, že tohle pískal celou dobu. Dostálův zákrok faul byl a stejně tak se pískla penalta, když dal Civic hlavičku Kuchtovi na podzim, takže s penaltou nemám vůbec žádný problém. S videem souhlasím, hlavně tam ale jsou prostě ty šedý zóny, o kteých nic neví nejen fanoušci, ale i hráči a trenéři. Tím nemyslím jen samotné zákroky, ale i to, kdy se může použít video atd.
Manny
12.02.2019 00:39
#
"Stejně jako u Hybšovy ruky nemůže nikdo ani tady říct stoprocentní ano, nebo stoprocentní ne." dafuq?? jak nemuzeme, vzdyt to bylo uplne evidentni poruseni pravidel.

a teda jestli byl nejlepsi zapas ligy olomouc - jablonec, tak se snad 1iga neda ani povazovat za fotbalovou..
PavlíčeQ
12.02.2019 07:27
#
Však to je takhle každý jaro než se to trochu rozjede, nevim proč seš tak překvapenej.
žrout
12.02.2019 00:54
#
V kontextu branky Oscara a jeho celkového výkonu doufám, že se postupně nakonec vypracuje na hvězdu ligy a přestoupí do jednoho z TOP 3 týmů. Čím víc takových technicky zdatných a nadějných cizinců v naší lize, tím lépe. Jinak se té všudypřítomné ligové dřevěnosti nezbavíme. Podobně jako se pomalu díky technickým cizincům mění celkový herní styl a pohledu na fotbal např. v PL, který ještě ne tak dávno byla spíše soubojovou ligou. Oscarovi ale i dalším technickžm mladým hráčům držím palce
skat
12.02.2019 05:36
#
ne ne, Oscar, pokud přestup, tak ať jde radši do zahraničí ( když bude zájem ), jedno kam, ale hlavně ne do TOP 3 naší ligy.
CR 7
12.02.2019 13:42
#
Proč?
žrout
12.02.2019 23:54
#
mayday
12.02.2019 07:26
#
Jak to vypadá vůbec s Vénou Kadlecem? Nastupoval v přípravě nebo jak se jeví? Ztracen už nadobro nebo ještě pár gólů dá? (Asi už max v ČR lize).
FiX
12.02.2019 08:49
#
Až na tu grafiku supr článek.
K.A.R.A.D.E.N.I.Z
12.02.2019 20:34
#
Čupr článek.
meno
13.02.2019 01:52
#
Čupr slánek
IkerCasillas
12.02.2019 08:53
#
Gol Beneše nic?
Nr.Nobody
12.02.2019 09:32
#
"Stejně jako u Hybšovy ruky nemůže nikdo ani tady říct stoprocentní ano, nebo stoprocentní ne."

Opravdu nemuze nikdo a nebo nechce slavista?
cakky
12.02.2019 11:07
#
“I v tomto případě to však vypadá na pochybení sudího.”
John Obi Mikel
12.02.2019 19:13
#
John Obi Mikel
12.02.2019 19:14
#
Píše stroprocentně, takže si není na 100% jistej, ale píše spíš jo.
biggpee
12.02.2019 09:34
#
T7s
12.02.2019 11:55
#
super clanek tohle bude po konci kola pravidlem ?
Rarášek
12.02.2019 12:09
#
mistr129
11.02.2019 19:23
#
Bude
[reagovat]
T7s
12.02.2019 12:37
#
mistr129
12.02.2019 13:10
#
T7s
12.02.2019 13:17
#
Losinho
12.02.2019 15:11
#
Chceš odkaz na další super článek?
lichna.
12.02.2019 12:45
#
OT: Hlinka do Zlína. Celkem dobrá posila..
Rarášek
12.02.2019 12:47
#
HonzaBanik
12.02.2019 13:36
#
Nějakou dobu mu myslím ale bude trvat dostat se zpět do dobré formy, čekám, že do reprezentační přestávky v březnu bude nastupovat jen z lavičky, když jsem koukal na to, jak se vrátil Azackij, tak se nedá čekat, že by tam nějak obecně dobře trénovali a tři měsíce nehrál soutěžní zápas, ale jinak, jo, bude dobrý pro Zlín...Asi jsem rád, že do Baníku nepřišel, on byl vždycky hlavně bořič + uměl kopat dobře standardky, ale jinak to "herní" hráč zrovna není a ty hlavně potřebujeme, takových bořičů má Baník dost. Ale zase jsem proti tomu, že se na něj zlobili, kvůli tomu, že podepsal smlouvu jinde...Když mu neuměl Vrťo nabídnout smlouvu v zimě 2018 nebo v průběhu jara, tak se nedá divit tomu, že přijme nabídku z týmu, který mu nabídnul více peněz...
icka
13.02.2019 12:44
#
No za to frasku jak odchazel... tak jsem rad, ze nejde do Baniku.
lichna.
13.02.2019 12:48
#
Tak podle mě odcházel celkem normálně. Vrťo a spol mu nedali dostatečnouz smlouvu, tak hledal v zahraničí. Měl možnost si zahrát předkola LM, já mu to teda absolutně nevyčítám..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.