Góly se mají dávat nejen o Vánocích aneb Události 12. kola FORTUNA:LIGY

08.10.2019 21:54 - Názory a komentáře
David Ledecký (© dynamocb.cz)
 
Hned dva střelci, kteří se v dosavadním průběhu převážně trápili, dokázali před reprezentační pauzou rozhodnout o vítězství svých týmů. Libor Kozák se hattrickem podílel na čtyřgólové demolici Karviné, dvěma brankami pomohl k vítězství Budějovic nad Bohemians (a velkou měrou asi i k nečekanému vyhazovu Martina Haška) David Ledecký.

Zraky většiny fanoušků ale směrovaly ke dvěma soubojům dosud nejlepší čtveřice. Zatímco Slavia dokázala prolomit domácí neporazitelnost Jablonce a odvezla si tři body, Plzni se to vinou penalty v nastavení v Mladé Boleslavi nepovedlo. Do hry minimálně o třetí místo se hlásí také Baník, který v prvním poločase zdemoloval Zlín. To zase odnesl Josef Csaplár.

Do první šestky se vyšvihlo také Slovácko, které prolomilo sérii bez vítězství a uspělo s Libercem. Na záda mu vedle Sparty dýchá po remíze v Příbrami Sigma Olomouc a také Teplice, které se po matném startu rozehrály k velkým výkonům.

Zápas kola

Mladá Boleslav - Viktoria Plzeň

Nedělní souboj druhého se čtvrtým přinesl pohlednou podívanou. Viktoriáni byli v prvním poločase lepším celkem, což také přetavili ve vedení, které jim vystřelil Kopic. Jenže krátce po pauze srovnal Budínský a v nastaveném čase z penalty rozhodl Komličenko.



Gól kola

1. Lukáš Budínský (Mladá Boleslav)

K obratu Středočechy nasměroval Budínský a nebylo to ledajakým způsobem. Z pravé strany si navedl míč na levačku a obstřelem zakončil. Gólman Hruška sice úplně čisté svědomí nemůže mít, i tak se ale jednalo o pohledný gól.



2. Jan Kalabiška (Slovácko)



3. Guélor Kanga (Sparta Praha)



Jedenáctka kola


Brankář - Vlastimil Hrubý (Jablonec)

Sešívané dlouho přiváděl k šílenství. V prvním poločase vychytal ve velké šanci Tecla a krátce na to i Stanciua. Nejvíce se blýskl v nastavení, kdy zneškodnil Součkovu hlavičku. Totéž předvedl i po pauze a přestože dvakrát kapituloval, držel dlouho jablonecké šance nad vodou.

Pravý obránce - Martin Fillo (Baník Ostrava)

Kromě dobré defenzivní práce opět podporoval vydatně i útok. Několikrát soupeře pořádně provětral, nejvíce se ale ukázal krátce před koncem první půle, kdy se dostal k odraženému balónu a vstřelil čtvrtý gól svého celku.

Střední obránce - Daniel Pudil (Mladá Boleslav)

Směrem dozadu pracoval na jedničku a dirigoval své spoluhráče v obraně. Občas vystrčil i růžky do ofenzivy, třeba když obrana hlavičkoval nad bránu po rohovém kopu. Obrovskou šanci po Pudilově přihrávce spálil ve druhé půli Klíma.

Levý obránce - David Bartek (Bohemians Praha 1905)

Ve druhé půli dělal vše pro to, aby nakopl Klokany k obratu v Budějovicích. Do tutové šance přihrával Nečasovi, ten se však do zakončení nedostal. Zodpovědnost tak vzal na sebe a po pasu právě od Nečase dělovkou vymetl šibenici.

Pravý záložník - Rudolf Reiter (Baník Ostrava)

Na druhou branku asistoval, když Jiráska chytře našel za vápnem. Tu třetí už vstřelil sám. Naběhl si na průnikovou přihrávku a i díky teči obránce překonal brankáře. Rakovana záhy ohrozil znovu, souboj ale neustál a sudí mu penaltu neodpískal.

Střední záložník - Nicolae Stanciu (Slavia Praha)

Jednoznačně nejtvořivější slávista na hřišti. V první půli vyslal do šance Tecla a sám poté prověřil Hrubého. Toho dvakrát pořádně vyděsil svou ránou i po pauze. Po jeho střele se nakonec dostala Slavia do vedení, když gólmanem vyražený míč napálil o tyč do sítě Souček.

Střední záložník - Milan Jirásek (Baník Ostrava)

Právě on byl hlavním spolupracovníkem Reitera při dvou ostravských gólech. Jednu dal utaženou střelou na přední tyč, na druhou křídelníkovi přihrával. Další jeho pokusy o kreativitu už úspěch neslavily, ať už vinou nepřesnosti, nebo kvůli tomu, že šance nebyla proměněna.

Levý záložník - Adam Hložek (Sparta Praha)

Asistoval hned na dva sparťanské góly. V úvodu poslal Kozáka na zteč, stejnému hráči přihrál míč po pauze před odkrytou klec. Patnáct minut před koncem mohl i sám skórovat, jenže nejprve jej vychytal brnakář, aby poté jeho hlavička otřásla jen brankovou konstrukcí.

Útočník - David Ledecký (Dynamo České Budějovice)

Konečně se probouzí v obávaného kanonýra, jakým byl loni ve druhé lize. Na začátku utkání se ještě nechal vychytat Fryštákem, po Čolicóvě centru už jej však hlavičkou překonal. Podruhé se prosadil po přestávce, to využil Mrsićův pas ke střele do prázdné brány.

Útočník - Jakub Mareš (Teplice)

Dlouho nemohl na soupeřovu obranu vyzrát a když ano, vychytal jej Fendrich. V závěru však jedinou brankou rozhodl o vítězství sklářů, využil totiž pobídky svého jmenovce Petra a z dorážky skóroval.

Útočník - Libor Kozák (Sparta Praha)

V úvodu utkání velkou šanci spálil, i tak ale dokázal nastřílet hattrick. Po čtvrthodině využil pobídky a ve skluzu zakončil pohlednou akci, po přestávce Hrdličku překonal technicky. Na třetí gól se příliš nenadřel, míč totiž dostal naservírovaný před prázdnou bránu.
Co by vám nemělo uniknout

Jan Kopic vstřelil do sítě Mladé Boleslavi již svůj pátý gól v tomto ročníku ligové soutěže. Po pouhých dvanácti kolech tak vyrovnal svůj zápis ze sezóny předešlé.

Už na třetí místo v historii české ligy se dostal Ondřej Kolář se svou současnou sérií 758 minut bez inkasované branky. Na druhého Jaromíra Blažka mu chybí navíc pouhé čtyři minuty, na vedoucího Petra Čecha tři poločasy.

Z dosud neznámých důvodů nebyl penaltový zákrok Čonky na Sáčka odpískán rozhodčím, jehož verdikt neopravil ani jeho asistent u videa. Spartu to ale mrzet nemuselo, soupeře jednoznačně přejela.



Určité diskuze vzbudil videem posvěcený verdikt Ondřeje Lercha, který v poslední minutě základní hrací doby za nerozhodného stavu odpískal gólmanu Hruškovi faul v pokutovém území. Nařízenou penaltu Komličenko proměnil.


Ukázkový vlastenec si v páteční předehrávce vstřelil Matěj Hybš, který si rybičkou srazil do šibenice své brány Divíškův centr.



Podivy vzbuzovala červená karta pro teplického Shejbala poté, co se s Mondekem vzájemně drželi. Opavský hráč poté upadl a vzhledem k tomu, že šlo o souboj hráčů nejblíže k bráně, posoudil sudí situaci tak, jak ji posoudil.

Zachyceno na sociálních sítích

Defenziva Karviné umožnila Liboru Kozákovi vstřelit více branek než všech jedenáct předchozích soupeřů dohromady.


Alespoň nějaké pozdvižení měli ve svém sektoru zlínští fanoušci.


Na minutu přesně.


Adamu Hlouškovi zřejmě ubyla konkurence na levé straně obrany.


Instagramových příběhů využívá i Simon Deli.


Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slavia Praha12102025:232
2.Viktoria Plzeň1282223:1226
3.FK Mladá Boleslav1271425:1622
4.Baník Ostrava1270522:1321
5.FK Jablonec1262420:1720
6.1. FC Slovácko1253414:1918
7.Sparta Praha1252522:1817
8.Sigma Olomouc1245317:1517
9.FK Teplice1245310:1217
10.Slovan Liberec1242616:1714
11.Bohemians Praha 19051233616:2212
12.MFK Karviná1225511:1411
13.Dynamo České Budějovice1232715:2411
14.1. FK Příbram1232711:2211
15.Fastav Zlín123189:1910
16.SFC Opava122377:219
Autor: Martin Vejdělek
Počet zobrazení: 2759
Komentáře (204 / 0 nových)
F.Torres
08.10.2019 22:02
#
Deli je prostě největší borec
Logan
08.10.2019 22:34
#
Ray.Pluto
08.10.2019 22:49
#
To je ten co od vás utekl hned po první nabídce co na něj přišla ne?
koudys2
09.10.2019 08:05
#
Ne, není
Ray.Pluto
09.10.2019 08:38
#
Je, je to on. Ngadeu, pochopitelně utekl taky hned jak mohl. Stejně jako třeba Stoch?
Losinho
09.10.2019 10:01
#
Není a u Stocha to bylo úplně o něčem jiným
cakky
09.10.2019 16:50
#
Tenhle novej póvl
Tochal
10.10.2019 13:11
#
Ne. Nikdo z nich ani "neutekl", ani "hned jak mohl". Všichni tři ve Slavii minimálně jednou prodloužili smlouvu.
F.Torres
09.10.2019 10:02
#
To bys mohl napsat u vsech co prestoupili
KingMaster13
08.10.2019 23:06
#
Salfovic
09.10.2019 00:29
#
Jestli i Deli pochytil ve slávistické kabině plíseň, tak to tam musí být mozkový trus jak na novinkách.
Spalovač šancí
09.10.2019 00:39
#
Ono to bude vypadat ve všech kabinách obdobně. Ostatně ligový fotbal obvykle nehrají raketoví inženýři ...
F.Torres
09.10.2019 10:05
#
Ja bych rekl, ze to takto nevypada jen ve fotbale, ale ve vsech profesich
F.Torres
09.10.2019 10:04
#
Ty vole a jak maji mluvit? Si to predstavujes jak nejaky siry z anglie, kteri kouri dymku a popiji kafe a mluvi o politice? Prober se. Jsou to normalni lidi a plzen je rival.
eleven11
09.10.2019 10:45
#
Popíjí čaj!
Salfovic
09.10.2019 11:30
#
Tak já proti chlapskejm nadávkám typu zkurvená Plzeň atd nic nemám. Ale výrazy jako Plíseň, Sralta, Slabie to je duchaplné tak akorát pro retardy.
Ray.Pluto
09.10.2019 16:55
#
Sralfovic pls
lichna.
10.10.2019 09:47
#
Kily
10.10.2019 10:04
#
db18
10.10.2019 12:24
#
grumpa
10.10.2019 13:39
#
PlackaSKS
10.10.2019 15:49
#
mayday
10.10.2019 18:41
#
Han střelil první
11.10.2019 00:21
#
sima.vok
09.10.2019 07:37
#
PlackaSKS
09.10.2019 09:35
#
verv
09.10.2019 12:20
#
borec no, pokud chodíš na první stupeň základky
Coutinho10
09.10.2019 18:37
#
Kang & Kodos
08.10.2019 22:10
#
Greny
08.10.2019 22:34
#
To by byla docela komplikace pro Slavii...
TurboPlastik
09.10.2019 00:39
#
Přišel by Karel Jarolím
Greny
09.10.2019 11:00
#
To by byla komplikace
grumpa
10.10.2019 13:39
#
Logan
08.10.2019 22:35
#
Asi by ho museli hodně zaplatit, což pro ně nebude problém. Ale mám u něj zatím podobnej pocit jako u Suka, on podle mě nechce na východ a momentálně nechce ani do zahraničí.
No, uvidíme. Byla by to rozhodně velká rána.
Kang & Kodos
08.10.2019 23:03
#
Kdyby o tom psal někdo normální, asi bych začal doufat. Na druhou stranu by mě fakt zajímalo, jak by se venku chytnul. Takticky je to absolutní král, ale tady těží z dokonalý znalosti prostředí. Někam do Ruska nebo i na západ by si Součka, Hovorku a Nezmara bral asi těžko
KingMaster13
08.10.2019 23:08
#
Hlavně on má dokonalou motivační řeč a přeci jen když to řekneš v cizím jazyce tak to nevyzní tak dobře jako když to říkáš tak jak to cítíš. To by pro něj mohl být dost kámen úrazu a dle mě si to i uvědomuje. Určitě nepůjde do Dinama ani Spartaku kde je bordel kam se podíváš. Třeba Zenit nebo CSKA to už jo, to by byly zajímavý nabídky
Kang & Kodos
08.10.2019 23:32
#
"Eto vojna, panimaješ? Zděs váš sopernik. Ubiťě je, duraki. Uraaaa!"
Selänne
08.10.2019 23:46
#
muzajs
09.10.2019 03:43
#
Mustang™
09.10.2019 06:35
#
Civers
09.10.2019 06:45
#
kilobyte
09.10.2019 07:10
#
krisa
09.10.2019 07:32
#
haiv
09.10.2019 07:35
#
Ray.Pluto
09.10.2019 08:39
#
Neon
09.10.2019 08:41
#
8lampard8
09.10.2019 09:16
#
Briggus
09.10.2019 10:21
#
Blasphemer
09.10.2019 10:25
#
HalaMadrid_Flx
09.10.2019 10:40
#
Salfovic
09.10.2019 11:34
#
Řekl bych, že jsi tu dokonalou motivační řeč celkem trefil
>vyřazen z kádru<
09.10.2019 12:24
#
Nr.Nobody
09.10.2019 13:32
#
3M
09.10.2019 14:26
#
gunner123
10.10.2019 00:09
#
lichna.
10.10.2019 09:47
#
mayday
10.10.2019 18:42
#
Kocour Klapuška
10.10.2019 23:28
#
andrew96
09.10.2019 09:53
#
Tak to je snad celkem marginální problém.
Posledni Kovboj
09.10.2019 13:01
#
Ja bych rek, ze neni. Nejde jen o motivacni rec, ale komunikaci celkove.Tam nekde podle me je najdes nejvetsi duvod jeho uspechu, a o to by v cizine proste prisel.
andrew96
09.10.2019 14:14
#
Tak celková komunikace je něco jiného, toho jsem si vědom.
Salfovic
09.10.2019 00:24
#
Ideálně kdyby si vzal Tvrdíka.
Logan
09.10.2019 07:22
#
Jo, s tím souhlasím. Musí si uvědomovat, že takový podmínky v zázemí a důvěře vedení a sportovního manažera nejspíš nikde mít nebude a klidně by se tím na rok nebo i víc mohl odstřelit.
Losinho
09.10.2019 08:30
#
Nevím jak Nezmar, ale proč by si nemohl vzít třeba Součka (pokud by chtěl i on)?
Spalovač šancí
09.10.2019 00:41
#
Až vyhraje se Slavií LM, ať si jde
Losinho
09.10.2019 08:28
#
Zrovna když je volnej Csaplár. My jsme prostě poslední roky hrozný klikaři
Posledni Kovboj
09.10.2019 12:57
#
Jindrichu to se musi zkusit
Coutinho10
09.10.2019 18:40
#
efotbal už napsal dost nesmyslů, takže bych se nad tímto vůbec nepozastavoval
C-M@ster
08.10.2019 22:10
#
Pořád nějak nerozumím té penaltě... a to ne z důvodu, že bych se chtěl hádat "Je to penalta!" "ale není!" "ale je!"
Jen nerozumím proč to je penalta. Jak už bylo řečeno... když gólman skáče pro centr, aby ho vyboxoval a sestřelí soupeře, penalta to není nikdy. Tady gólman taky v rámci zákroku sestřelil soupeře. Šmicerovo přirovnání k penaltě Sevilly je pičovina, protože tam gólman nehrál balón, tady jo.
Čili long story short... nerozumím tomu a nikdy jsem takovou penaltu neviděl.
mistr129
08.10.2019 22:39
#
Ale vždyť už dávno ve fotbale není, že hraní míče = čistý. Já jsem Tiki taku neviděl, ale Hruška sestřelil hráče úplně mimo to, že vyrazil balón. Když jde hráč sám na brankáře, přehodí si ho a gólman lehce prsty balón škrtne a pak hráče, co by dával do prázdný, sestřelí, tak to je taky penalta prostě.
C-M@ster
08.10.2019 23:09
#
Ale tady balón vyrazil, neškrtnul.
Manny
08.10.2019 23:22
#
jak uplne mimo wtf? vzdyt nebylo mozne zastavit pohyb, proste udelal zakrok a srazili se, jeden bezel zakoncit, druhy chytat. popisujes uplne jinou situaci nez se stala.
mistr129
09.10.2019 07:18
#
Jak pisu, to že udělal zákrok považuju za irelevantní. Zmíněný Kolář se Sevillou byl taky v pohybu, který nebylo možné zastavit, a útočník přes nej přepadl
C-M@ster
09.10.2019 10:09
#
Zmíněný kolář nehrál balón
8lampard8
09.10.2019 09:18
#
Manny
08.10.2019 23:20
#
Salfovic
09.10.2019 00:27
#
Taky bych byl rád, kdyby sem někdo dal penaltu poté, co brankář svým zákrokem vychytá protihráče, respektive vyrazí míč.
ratusek
09.10.2019 06:56
#
Teprve teď sem viděl zákrok a penalta ani omylem. Hruška tam jde normálně, utočník zakončil, Hruška chytil, balon v prdeli na druhé straně než utočník a světe div se, penalta , i s videem
srandamač
09.10.2019 07:14
#
Jenže tohle nebyl standartní zákrok, kdy hráč zakončí a potom přes brankáře přepadne, protože se prostě střetnou. Tady hruška sice vyrazil, ale pak nastavil nohy proti nohám útočníka, kolíkama napřed. Přece není stejný, když obránce udělá skluz přes balon holeňema a když ho udělá kolíkama.
andrew96
09.10.2019 10:21
#
Logan
09.10.2019 07:21
#
Jde spíš o to, jak to rozhodčí posuzují dlouhodobě. Pravidlově to faul je, golman je taky zodpovědný za svůj pohyb a nemůže hráče zbourat, přestože už nemá balon. V tom souboji byl v podstatě pozdě.
Pokud takové souboje budou rozhodčí pískat pravidelně, tak je to v pořádku a je to konzistentní. Podobný zákrok pískli Spartě ve Zlíně nebo nám proti Seville.
Pokud to ale písknou jednou za sezonu, je to blbý no...
mistr129
09.10.2019 07:26
#
To souhlasím, třeba když vidím kolikrát jde brankář s už zpacifikovaným balonem (hlavně na nižších urovnich) kolíkama napřed, tak nechápu že to nikdo nepíská.
C-M@ster
09.10.2019 09:22
#
Spartu ve Zlíně z hlavy nevím, Slavia se Sevillou je naprosto odlišný případ.
https://twitter.com/Cecko90/status/1181297014665076736
C-M@ster
09.10.2019 09:32
#
Mně jde o to, že kdyby Kolář se Sevillou předvedl toto:
https://i.imgur.com/tCFTPFl.png

Faul se podle mě nepískne
PlackaSKS
09.10.2019 10:31
#
jo, protože nešel nohama napřed. nebyla to nebezpečná hra
C-M@ster
09.10.2019 09:30
#
Zlín - Sparta
https://gfycat.com/tornthriftyhypsilophodon

Nulovej kontakt gólmana a míče
Logan
09.10.2019 16:47
#
to je v tomhle případě ale uplně irelevantní.
přesně jak píše jackinho, ten hráč hrál míč dřív.
To je prostě uplně stejný, jako kdyby hráč na půlce přihrával, proti němu někdo jel skluzem, a ten přihravající by trrefil balonem toho skluzujícího, kterej by ho následně dojel.
Jen proto, že se ho dotknul balon přeci neznamená, že nefauloval/nehrál nebezpečně.

Tedy mi chceš říct, že jediný kritérium pro tebe je, zda se golman dotknul balonu? Takže kdyby Klíma ten balon kopnul někam k rohovýmu praporku a Hruška by se ho nedoktnul, tak by to byl faul?
jackinho10
09.10.2019 09:25
#
Co treba takhle: kdyz vyboxuje mic a sejme i soupere, je u mice jako prvni a jako prvni ho i hral, tady v teto situaci u mice prvni nebyl, prvni tam byl souper..
C-M@ster
09.10.2019 09:29
#
Jakto? Já vidím první dotek s míčem a pak dotek se soupeřem.
jackinho10
09.10.2019 09:31
#
Tady ale nejde o to, ze on se driv dotkl mice nez soupere, ale o to, ze toho mice se driv dotkl souper
C-M@ster
09.10.2019 09:36
#
kopačka soupeře - míč --> gólman - míč --> gólman - protihráč

Vybavuje se ti přříklad jakékoliv jiné penalty v jakékoliv litze, kde toto odpískali?

Jediné příklady, co tu zazněly, byly:
kopačka soupeře - míč --> gólman - protihráč

Což je v pořádku, že se píská.
jackinho10
09.10.2019 09:45
#
Hele ja jsem se ti snazil jen vysvetlit duvod proc to penalta je, pokud tomu porad nerozumis, ok chapu... pro me to proste penalta je, kdyby byl takovyto souboj nekde na pulce hriste, tak je to proste faul a nevidim duvod, proc by to u golmana melo byt jinak, kdyz treba vubec nehral rukama
C-M@ster
09.10.2019 10:06
#
0:25 - není penalta, 1:38 - není penalta, 3:09 - není penalta
https://youtu.be/0IrHLEbkrq4
naheCZ
09.10.2019 11:40
#
Ve všech těch případech byl brankář u míče před útočníkem...tady byl dřív útočník, který ho zahrál, trefil hrušku a ten následně fauloval...Hruška jako ti ostatní míč soupeřovi prostě "čistě nesebral".
C-M@ster
09.10.2019 11:45
#
wtf?
naheCZ
09.10.2019 11:49
#
Co na tom nechápeš? 0:25 když se dívám mohla penalta za držení za dres. 1:38 brankář vyběhne proti útočníkovi a čistým skluzem ho připraví o míč. 3:09 asi nejpodobnější situaci, ale brankář ho bral přes míč. Celkem dost odlišné situace...
Salfovic
09.10.2019 11:55
#
Tedy ta urputná snaha Slávistů z tohodle udělat normální penaltu je opravdu úchvatná
naheCZ
09.10.2019 11:58
#
Jako snaha...já tam prostě důvod k odpískání penalty vidím a bylo by mi úplně jedno, jestli by nám to pomohlo nebo ne. Chápu, že pro někoho to penalta není, prostě to vidí jinak. Já se jen snažím popsat, jak to vidím já...
jackinho10
09.10.2019 17:01
#
Promin, ale ani jeden z techto tvych tri zakroku neni stejny jako ten od hrusky
jackinho10
09.10.2019 09:47
#
Ale vzdycky to bude na subjektivnim posouzeni, to je stejne jako situace po ktere plzen kopala penaltu proti jablonci, naprosto stejna byla tedka kdyz v jablonci hrala slavia a penalta to nebyla, proste nastrelili ruku u tela.. pro me to penalty nebyly ani v jednom pripade, ale vidis, ze rozhodci naprosto stejne situace posoudili rozdilne
mistr129
09.10.2019 23:06
#
Pro zajímavost, mrkni na malou kopanou s Mexikem, 28. minuta. Sice trochu jiná pravidla, ale řekni mi, jestli bys to v normálním fotbale pískal
Kily
09.10.2019 23:07
#
to byl ten faul Mexičana za žlutou?
mistr129
09.10.2019 23:11
#
Jj
mistr129
09.10.2019 23:07
#
A to tam ani faulovaný nehrál balon
PlackaSKS
09.10.2019 10:30
#
podivej se na jeho nohy, kolíkama ho trefil někde u kotníku. to je prostě nebezpečná hra. tim stylem jakym tam šel, to musel bejt faul, i kdyby míč chytil do náručí. kdyby nešel nohama napřed a trefil míč, tak by to faul nebyl. aspon takhle jsem to pochopil já
C-M@ster
09.10.2019 10:43
#

To je jedinej argument kterej tak trochu chápu... ty koliky... byť mi přišlo, že spís chránil sebe, tak asi jo, nebezpečná.
Jako jasný to nebylo, já bych to nepískl... ale tak nějak to beru...
Greny
09.10.2019 11:04
#
Tak ti brankáři taky do těch výběhu na centry chodí nohou dopredu
verv
09.10.2019 12:16
#
Greny
09.10.2019 11:03
#
https://youtu.be/zhVep6_FqTA čas 25:00 je to podobné ne přímo ten zákrok... Stav rozhodnutej ale i tak
C-M@ster
09.10.2019 11:08
#
PlackaSKS
09.10.2019 11:30
#
jo, šel tam podobně a taky to podle mě měla být penalta. že se to jinde nepísklo prostě neni argument, akorát to znamená, že někde udělali chybu a jde o to kde. podle mě je to jasná penalta. oboje.
C-M@ster
09.10.2019 11:34
#
Problém je, že se to fakt nepíská nikdy. Proto je takovej "poprask", když se to pískne.
PlackaSKS
09.10.2019 11:40
#
no, z toho co jsem tady viděl, tak jedinej srovnatelnej zákrok poslal greny. tam se to podle mě prostě jen mělo písknout taky. třeba ty tři příklady co si dával o kousek výš jsou úplně jiný zákroky, ani jednou tam golman nejde podrážkou proti noze útočníka. a vzhledem k tomu, že na jiný "stejný" zákroky co se nepískaly si nepamatuju s tebou spíš nesouhlasim. je prostě důležitý jen rozlišit jak tam ten hráč jde.. hruška tam naskočil tak, že kolíkama trefil útočníka někam nad kotník. bez ohledu na to jestli v takový situaci trefíš míč nebo ne, je to pro mě jasnej faul... udělat tohle hráč uprostřed hřiště, tak se nebavíme o tom jestli to byl faul, ale že to měla bejt červená
Greny
09.10.2019 12:12
#
Ono já třeba občas chytám i malou kopanou a párkrát i velkou.. a jak tam ten brankář má jít? Kolikrát tam jdu taky protože to jinak nejde...
Jako asi dle pravidel to penalta je ale co má ten brankář dělat?
Že jo pohyb nezstavis střelu chytis a pak až se stretnes s protihráčem... Teď vlastně je to buď penalta nebo nic?
Neříkám o titulu to nerozhodne Slavia je jinde to se ukáže za 14 dní jasné. .. ale přijde mi to prostě špatně ... Kdyby to bylo při kličce nebo tam byl pozdě tak penalta... Ale ne v tomto pripade..
PlackaSKS
09.10.2019 12:21
#
tak za a) golman tam nemusí nutně jít kolíkama napřed, pokud chytáš, tak to přece víš sám. no a druhá věc je, že tam nebezpečně prostě jít nemusí vůbec a když, tak musí počítat s tim, že to bude nejspíš faul. to je asi jako říct "byl rychlejší, tak sem ho musel zatáhnout. to se prostě pískat nemá, jak jinak jsem ho mohl zastavit" právěže čistě nemohl, protože to zahrál líp.. mně je jedno, že to bylo proti plzni... to samé jako ten zákrok co si poslal, že byl "pro" Slavii.. podle mě to je v obou případech jasnej faul. a pískat by se to mělo, jinak už by se útočník musel bát, že když jde sám na bránu, tak přijde o nohy a nikdo to ani neodpíská... dokonce si teda myslim, že v obou případech to bylo na hraně žlutý a červený a stát se to uprostřed hřiště, tak jí jakejkoli jinej hráč taky dostane.
Greny
09.10.2019 16:22
#
Zkus si to.. stoupni si někdy do branky počkej si na balón za obranu utíkej proti útočníkovi v hlave máš že to chytis delas nějakej zákrok... Hřiště mokré, nebo pokropene takže to docela jede věř tomu že jestli máš nohy tak nebo tak je úplně to posledni na co si vzpomeneš.... Když pujdes jako brankář pro centr dáš si koleno dopredu srazis se s útočníkem? Kolik jsi za to viděl penalt? Většinou je to faul ještě na brankáře a to tam tě brankář jde taky hůř než ten útočník který kolikrát jen stojí a prostě stejně fauluje...

Kdyby nehral aspoň vůbec balón ok... Ale fakt nevím co měl Hruška udělat jinak ....tu setrvačnost pohybu nezastavís...
PlackaSKS
09.10.2019 16:29
#
já chápu jak to myslíš, ale ty se zase zkus vžít do role útočníka co jde sám na bránu...
Greny
09.10.2019 17:13
#
No šanci zazdil je dřevák ...
A o nějaké dorazce asi nejde mluvit pokud si to správné vybavují hruška z jeho pohledu vyrážel míč doprava a Klima mu běžel na druhou stranu než byl balon
PlackaSKS
09.10.2019 17:23
#
ted mě nechápeš. myslim obecně do role útočníka. běžíš sám na bránu, tak ti golman klidně může zlámat nohy? ty pravidla jsou nastavený tak, aby chránila hráče a to ne jen golmana... když proti někomu skočíš a trefíš ho kolíkama na nohu, tak je to prostě faul. a je mi úplně jedno v jaký situaci
Manny
09.10.2019 16:59
#
RickNash
10.10.2019 11:52
#
Zrovna za to koleno jsem viděl penaltu a červenou. Ale to bylo v Pribrami bohemáckýmu gólmanovi, čili to o pravidlech neříká mnoho.
KingMaster13
09.10.2019 13:03
#
Jak už jsem psal tu, tyhle zákroky se mi prostě nelíbí jako penaltové, protože jak píšeš ten golman tam nemá jinak jak jít. Ať už tu penaltu Sevilly, nebo penaltu na Dukle nebo tu proti Plzni. Já bych nepískl ani jednu. Je to samozřejmě jen můj pohled, protože jsem taky občas chytal a jako pravidla by neměla omezovat golmana
verv
09.10.2019 15:41
#
Pravidla by neměla omezovat gólmana A jakej je rozdíl mezi tím, když obrance jednou nohou vezme míč a druhou přejede hráče a tímhle případem? Bral bych to ješte v malým vápně, kde je gólman nějak chráněnej. Ale to jako gólman může chodit do soubojů jakkoliv prasácky (v tomhle případě kolíkama na kotník) jenom proto, že je to gólman?
Mumloch
09.10.2019 17:31
#
Souhlas.
KingMaster13
09.10.2019 18:31
#
Já na to koukám jak koukám ale vůbec nevidím že by ho trefil kolíkama. Měl vysoko nohu ale to bylo způsobeno tím jak už byl v pádu, ten hráč kdyby chtěl tak se mu vyhnul. A ten golman tam nešel vůbec prasácky, takovej normální zákrok. To zase nechceme snad golmanům zakázat výběhy ne?
verv
10.10.2019 09:23
#
Vždyť na tom videu, co tady je, je v čase 1:00 jasně vidět, jak mu jde podrážkou na kotník. Kdyby ten hráč nenadskočil, tak je to na zlomení nohy. Jestli je tohle pro tebe normální zákrok, tak bych se s tebou na hřišti teda potkat nechtěl. A jaký zakazování výběhů? Golman snad může vyběhnout i tak, aniž by u toho někoho zrakvil. Taky se přece nezakazujou skluzy proto, že některý z nich jsou na kriminál.
Bakary3
10.10.2019 09:42
#

Ono se na to často kouká "dyť skoro uhnul / mohl uhnout, nic se mu nestalo", to je ale blbost.
Tady klidně mohlo dojít ke zranění a mám pocit, že někteří z těch, co to obhajují, by až tehdy pískali faul - nebo spíš nepískali, ale když by se ukázalo následný zranění, tak by to aspoň uznali..
KingMaster13
10.10.2019 12:58
#
Já myslel tu Bolku a ne tohle video
verv
10.10.2019 13:44
#
no však já taky, to video je tady v článku
Nr.Nobody
09.10.2019 13:36
#
Ne, tohle taky nemela bejt penalta a spravne nebyla.
Nr.Nobody
09.10.2019 13:33
#
Je mi u prdele, ze to bylo proti nam, ale takovou penaltu jsem proste v zivote pisknout nevidel. A jak pises, ani nevidim duvod, proc by se piskat mela.
Rothbard
08.10.2019 22:33
#
A N K E T A:
1) Jak podle vas bude vypadat top6 po zakladni casti?

2) nej strelec

3) nejhorsi tri tymy po zakladni casti

4) nejvetsi objev (nejlepe mlady hrac)

5) tym, co prekvapi svym dobrym vykonem

6) tym, co prekvapi svym spatnym vykonem

7) nejlepsi hrac ligy

8) nejvetsi zklamani z vykonu hrace

9) pristi vyhozeny trener (pokud bude)
Antitalent
08.10.2019 22:56
#
1) Zlín, Opava, Bohemians, Olomouc, Slovácko, Karviná
2) Libor Kozák
3) Slavia, Sparta, Plzeň
4) Zavadil
5) Baník
6) Jablonec
7) Pepa Jindřišek
8) Jakub Mareš
9) Trpišovský a Vrba půjdou zároveň
C-M@ster
08.10.2019 23:12
#
1) Slavia, Plzeň, Boleslav, Jablonec, Slovácko, Baník
2) Libor Kozák
3) Zlín, Příbram, Bohemka
4) Šulc
5) Slovácko
6) Slavia
7) Kalvach
8) Kaya
9) Straka
sima.vok
09.10.2019 07:39
#
1) Slavia, Plzeň, Bolka, Jablonec, Sparta, Baník
2) Komličenko
3) Opava, Budějky, Karviná
4) Hložek jestli ho můžu počítat
5) Teplice
6) Bohemka, Liberec
7) Souček
8) Frýdek
9) Straka
bradecek
09.10.2019 09:01
#
Antitalent
08.10.2019 22:47
#
Ray.Pluto
08.10.2019 23:11
#
Cože, dvouletej zákaz činnosti pro Stancia kvůli pozitivnímu drogovýmu testu?
Kepy_FCB
09.10.2019 00:05
#
?
Antitalent
09.10.2019 00:21
#
Fotka v článku
Manny
08.10.2019 23:20
#
ta "penalta" naprosty vysmech fotbalu, nechapu, jak v tom muze nekdo videt faul i jen naznakem...
C-M@ster
09.10.2019 00:24
#
Spalovač šancí
09.10.2019 00:48
#
Skluz oběma nohama na nohu soupeře, aniž by zasáhl kopačkou míč. To byl zákrok na tmavě oranžovou.
verv
09.10.2019 12:14
#
Manny
09.10.2019 13:28
#
nevim jestli to myslis jako vtip
ratusek
09.10.2019 06:57
#
a potvrzená videem
Spalovač šancí
09.10.2019 12:30
#
Vždyť ho sejmul kopačkami (oběma) a vůbec nevzal míč. Ten odehrál stehnem.
ratusek
09.10.2019 13:47
#
Míč chytil, respektive vyrazil střelu a pak se oba setrvačností střetli. Kdyby ten míč šel na stranu utočníka, tak se o penaltě třeba můžeme bavit, ale míč byl,v prdeli a utočník,uplně jinde. Tohle prostě není penalta a divím se, že to komise posvětí
Kily
09.10.2019 14:18
#
setrvačností? střetli se díky tomu, že Hruška fauloval, ta penalta byla úplně v pořádku
verv
09.10.2019 15:38
#
setrvačností mu skocil na kotník no
Spalovač šancí
09.10.2019 18:01
#
Já ti nevím. Vždyť to nebyl žádný zákrok, ale normální skluz na nohy. Tam o nějaké setrvačnosti nemůže být řeč.
srandamač
09.10.2019 07:15
#
Nechápu, že to nechápeš.
Bakary3
09.10.2019 16:44
#
Sane na stojnou, je odpovednej za svuj pohyb.
Nikoho nezajima, ze to neubrzdil. Ikdyby mic chytil, nemuze pak soupere sundat.

Ja teda vubec nechapu, ze to nekdo zpochybnuje.
Az premyslim, bez urazky, jestli jsi hral fotbal, ten golman ti takhke treba zlomil kotnik a jeste by ti rekli, ze pentle ne, protoze liznul balon a ten pohyb nemohl zastavit
I pri zahrani mice muze byt faul.
I nechtenej faul je faul.
ratusek
09.10.2019 17:01
#
no a já zase vůbec nechápu, jak to někdo může považovat za penaltu
ondrasch77
09.10.2019 21:11
#
Blasphemer
09.10.2019 16:49
#
Najdou se i tací, no...
ratusek
09.10.2019 17:01
#
Losinho
09.10.2019 18:08
#
Já jsem docela překvapenej, jak je to víceméně 50 na 50 a zdaleka mi to nepřijde jako SKS x Plzeň
KingMaster13
09.10.2019 18:25
#
Taky jsem čekal víceméně SKS vs FCVP ale je to 50 na 50 i v rámci těch táborů
KingMaster13
09.10.2019 18:24
#
Han střelil první
11.10.2019 00:26
#
Antitalent
08.10.2019 23:41
#
"Obrana by měla být základ." Zdeněk Grygera. Myslím, že se fanouškům obranné hry zase začne Zlín líbit
Amerika
09.10.2019 08:29
#
prosím, ať Zlín vezme Pulpita ♥
Antitalent
09.10.2019 13:26
#
Nevezme, protože bude pokračovat Kameník jako hlavní trenér
20DollarsInMyPocket
09.10.2019 00:47
#
OT: Tak co Pražáci, těšíte se na ten marasmus v pátek?
mistr129
09.10.2019 07:18
#
Sraz je v sobotu
20DollarsInMyPocket
09.10.2019 09:29
#
V Pátek je Gott.
Manny
09.10.2019 13:28
#
v patek je signal
bobis21
09.10.2019 16:25
#
Doufám že se kvůli té hovadině nedostanu k doktorovi, kterého mám poblíž...
db18
09.10.2019 08:40
#
Jarolím prý do Bohemky... (teď ještě čí asistent, když nemá licenci?)
Logan
09.10.2019 09:05
#
Tvl jestli tohle je pravda tak to je hodně solidní úlet
Dluznik
09.10.2019 09:30
#
Salfovic
09.10.2019 09:44
#
Kterej ?
Losinho
09.10.2019 10:02
#
David?
Posledni Kovboj
09.10.2019 11:44
#
Ty vole, Cecko zacne stavkovat a hnedka tu ma v clanku tweet. Asi to ma neco do sebe.
C-M@ster
09.10.2019 13:37
#

Já doufám, že se taky přidáš.
Posledni Kovboj
09.10.2019 14:06
#
Ja jako maximalni nolifer, co tu visi denne? Nikdy.
C-M@ster
09.10.2019 14:30
#
Blasphemer
09.10.2019 11:51
#
FC Viktoria Plzeň
16 min ·
Utkání B týmu proti rezervě Sparty se mělo hrát tuto neděli, po vzájemné dohodě klubů se ale odložilo na středu 6. listopadu od 14:00.

Tak, aby to nikdo neviděl.
db18
09.10.2019 12:05
#
Později to prý nejde kvůli kvalitě osvětlení.
Kang & Kodos
09.10.2019 12:13
#
Stejně je divný, že v jedný ČFL skupině je naráz béčko Sparty, Slavie, Plzně a do toho ještě Táborsko jako loňskej sestupující, a v tý druhý akorát takový plívy jako béčka Jablonce nebo dokonce Pardubic
Blasphemer
09.10.2019 12:15
#
Asi nechtějí mít v druhý lize příští rok moc kvality.
Salfovic
09.10.2019 13:07
#
Pelta vystrkuje drápky.
db18
09.10.2019 14:31
#
Západ je holt kvalitnější...
Posledni Kovboj
10.10.2019 20:00
#
Sadek
bobis21
09.10.2019 16:29
#
Penalta podle mě úplně jasná. To že je brankář neznamená že může to soupeře zajet jak šílenec.
grumpa
10.10.2019 13:50
#
Na tohle tu nikdo nevzpomene? "měl míč, ne?" https://www.youtube.com/watch?v=14WDjvsxCQk
Bakary3
10.10.2019 14:07
#
Tyvole
Souhlasím, že u golmanů by se tohle mělo trestat.
Už tak mají výhodu rukou nahoře, nevidím důvod, proč by se jim mělo tolerovat, jak do toho prasácky choděj kolenama. To je nebezpečný jako svině
mistr129
10.10.2019 19:49
#
mayday
10.10.2019 18:44
#
To je prase důstojník SS.
Posledni Kovboj
10.10.2019 20:00
#
FATALITY
Han střelil první
11.10.2019 00:31
#
Za mě ne, ale je pravda, že někdy se to s ochranou brankáře přehání

https://www.youtube.com/watch?v=BqErm70EAGw
ratusek
09.10.2019 21:24
#
Tomáš Navrátil, primátor Opavy a zároveň tehdejší místopředseda představenstva klubu, spolu s menšinovým klubovým funkcionářem Miroslavem Ozaniakem navštívili kontroverzního místopředsedu Romana Berbra. „Rozhodli jsme se bavit o tom, že nechceme zlobit,“ řekl napřímo Navrátil pro týdeník Region Opavsko.
KingMaster13
09.10.2019 22:55
#
Chtějí si zachránit prdel no Nicméně je smutný, že když se k Berbrovi nepřidáš tak tě rozhodčí pak řežou takže tomu postoji se přeci jen asi nedivím Nicméně neomlouvá to, že to je hnus
ratusek
10.10.2019 10:41
#
Takže at se Jihlava modlí at je neschytá v baráži
KingMaster13
10.10.2019 16:11
#
Salfovic
10.10.2019 10:22
#
doshcz
10.10.2019 10:36
#
SK Slavia Nanking zní dobře
db18
10.10.2019 12:25
#
Do divize.
trevorFCB
11.10.2019 05:49
#
grumpa
10.10.2019 13:52
#
Vršovice nejsou Praha
Posledni Kovboj
10.10.2019 20:03
#
Mrdat Cinu.
Han střelil první
11.10.2019 00:31
#
smazaný uživatel
10.10.2019 23:43
#
Martin Vejdělek: To je tak velký problém k té fotce "Frustráti ve Vítkovicích" napsat něco ve smyslu - "Větší piče jsme tu ještě neměli"? Tímhle jim akorát děláte reklamu.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Anketa
Bylo propuštění Haška a Csaplára správným rozhodnutím?
Ano, oba dva kluby se zachovaly správně (22 / 24%)
Haška měli Bohemians podržet (50 / 56%)
Csaplár měl ve Zlíně zůstat (9 / 10%)
Ne, oba měli trénovat nadále (9 / 10%)
Anketa byla ukončena!