LaLiga - souhrn 8. kola

04.10.2019 22:58, aktualizováno 06.10.2019 22:56 - Komentáře a souhrny
Ousmane Dembélé (© fcbarcelona.com)
 
Real Madrid před vlastními fanoušky přestřílel Granadu a zůstává o tři body před městským rivalem Atléticem, které remizovalo na půdě Valladolidu. Mezi oba madridské celky se vklínila Barcelona, která přehrála Sevillu. Další zklamání má za sebou Real Betis, který tentokrát doma remizoval 1:1 s Eibarem, zatímco Valencia si poradila s Alavésem...
FC Barcelona - Sevilla FC 4:0
06.10. 21:00
Branky: 27. Luis Suárez, 32. Arturo Vidal, 35. Ousmane Dembélé, 78. Lionel Messi
Barcelona si ve šlágru kola hravě poradila se Sevillou a po výsledku 4:0 se zařadila o dva body za vedoucí Real Madrid. Sevillští tak znovu potvrdili, že se jim na stadionu Camp Nou vůbec nedaří. Vaclíka postupně překonali Luis Suárez, Arturo Vidal, Ousmane Dembélé a Lionel Messi. Dvě vyloučení v podání Araúja a Dembélého už neměla na výsledek vliv.

Pro českou reprezentační jedničku Tomáše Vaclíka dopadlo utkání tím nejhorším možným způsobem. Obrana Sevilly se pod náporem Katalánců sesypala, Vaclík byl pak vystavován tváří v tvář barcelonským útokům a co je hlavní, čtyřikrát inkasoval.

Sevilla sice začala nebojácně, v úvodních minutách překvapivě držela častěji balón, ale do větší šance se nedostala, kdežto Barca po půlhodině hry nemilosrdně trestala. V 11. minutě selhal ve stoprocentní šanci sevillský Luuk de Jong tak, že ter Stegen opět předvedl skvělý zákrok. Německý brankář chytá ve velké pohodě a je jednou z hlavních opor katalánského celku. Luuk de Jong zařídil ještě jednu příležitost na zadní tyči a pak už to přišlo. Do Semedova přesného centru se nůžkami opřel nikým nehlídaný Luis Suárez a Tomáš Vaclík se mohl jen ohlédnout. Barcelona vedla a nezůstalo jen u jednoho gólu. Na Arthurův pas si seběhl na malé vápno Arturo Vidal a jemným šťouchnutím do protipohybu podruhé překonal hostujícího brankáře. Obrana Rojiblancos zažívala krušné chvíle a ještě do konce prvního poločasu Valverdeho svěřenci zvýšili na 3:0. Dembélé se zasekávačkou zbavil obránce a umístěnou střelou znovu nedal Vaclíkovi nejmenší šanci.

Sevilla v prvním poločase doplatila na neproměněné šance Luuka de Jonga a mizernou obranu a druhý poločas začala stejně. Luuk de Jong v další tutovce orazítkoval tyč a vzápětí Lionel Messi narazil při střele na Tomáše Vaclíka. Český brankář se nakonec gólu z kopačky Argentince nevyhnul. Messi fantasticky zahrál volný přímý kop a na jeho střelu Vaclík nedosáhl. Barcelona měla i spoustu dalších možnosti, ale skóre už se neměnilo. Barce ani příliš neuškodilo hned dvojí vyloučení Ronalda Araúja, který zatáhl za záchrannou brzdu a fauloval Chicharita, a také Ousmane Dembélého, který za vyražení spreje sudímu musel rovněž do sprch.
více informací
Real Sociedad - Getafe CF 1:2
06.10. 18:30
Branky: 5. Mikel Merino - 69. Jaime Mata, 89. Nemanja Maksimović
Mikel Merino sice poslal rychlým gólem San Sebastian do vedení, jenomže další už Baskové nepřidali a po trefách Jaimeho Maty a Nemanjy Maksimoviće prohráli. Pro domácí je to už druhá porážka v řadě, která má za následek pád na pátou příčku ligové tabulky. Utkání výrazně ovlivnilo vyloučení Diega Llorenteho z 53. minuty.

Real Sociedad si tak trochu pokazil dobrou formu porážkou v Seville a ztracené body chtěl doma proti Getafe vydobýt zpátky. Madridský celek zatím vyhrál jen jednou a nutně potřeboval zabrat. Sestupové příčky se totiž loni pátému mužstvu nepříjemně přiblížily.

Domácí začali nejlépe jak mohli a už v 5. minutě se poprvé měnilo skóre. Na Portuguésův centr si přesně naběhl Mikel Merino a hlavou zajistil San Sebastianu vedení. Baskové navíc byli dál při chuti a Oyarzabalovo zakončení v pádu skončilo nad brankou. Ve 28. minutě zase obdržel balón za obranu Portugués a dal gól, jenomže kvůli ofsajdu neplatil.

Převaha domácích trvala celý druhý poločas a San Sebastian mohl neproměněných příležitostí jen litovat. V další velké šanci opět přestřelil Oyarzabal a poločasový výsledek 1:0 se nezměnil. Vzhledem k průběhu utkání by si na výhru Getafe vsadil jen málokdo, jenomže v 53. minutě uviděl druhou žlutou kartu Diego Llorente a rázem bylo všechno jinak.

Početní převahu využil klub z Madridu v 69. minutě, kdy Suárezův centr dopadl přesně na hlavu Jaimeho Maty a bylo to 1:1. Cristian Portugués sice mohl vrátit vedení na stranu Basků, ovšem skvělý zákrok předvedl Soria. San Sebastian by nejspíše bral i remízu, ale osud tomu chtěl jinak. V 89. minutě Ángel Rodriguéz hlavou sklepl balón na malé vápno a Nemanja Maksimović propálil vše co mu stálo v cestě. Getafe vyloupilo Anoetu a bodově si přilepší.
více informací
Real Valladolid - Atlético Madrid 0:0
06.10. 16:00
Branky: -
Atlético Madrid i potřetí za poslední čtyři kola uhrálo jen bezbrankovou remízu a na svého městského rivala na čele dál ztrácí, po osmém kole už dokonce čtyři body. Gól ve Valladolidu nakonec nepadl žádný, přestože domácí měli k dispozici pokutový kop. Ramírez Oblakovu branku hodně přestřelil.

Favoritem duelu bylo pochopitelně Atlético, ale zápas byl od začátku hodně vyrovnaný a především bojovný. Oba týmy vypálily za devadesát minut na branku jen dvakrát, tak se není moc čemu divit.

Snaha se oběma týmům upřít nedala, nasazení a bojovnost byla velká a atmosféra na stadionu byla skvělá, ale gólových šancí se urodilo opravdu málo. Vůbec největší příležitost celého utkání přišla po půlhodině hry, po zákroku Parteyho totiž sudí odpískal ve prospěch Valladolidu pokutový kop. Tíhu břemene ale vůbec neunesl Ramírez a branku vysoko přestřelil.

Až v 55. minutě přišla zajímavá možnost pro Atlety, ale Moratovo zakončení Masip zvládl zneškodnit. Na druhé straně zase hrozil Ramírez, ovšem neproměněnou penaltu odčinit nezvládl a branku z malého vápna minul.

Atlético hrálo jako vždy velmi trpělivě a osm minut před koncem mohlo strhnout všechny body na svojí stranu. Pohotová Correova rána skončila na břevnu a tím byl veškerý výčet gólových šancí vyčerpán. Valladolid bude s bodem spokojen víc, pro Atlety je totiž další bezbrankový výsledek ztrátou.
více informací
Celta Vigo - Athletic Bilbao 1:0
06.10. 14:00
Branky: 74. Iago Aspas
Iago Aspas se stal hrdinou utkání mezi Celtou Vigo a Athletic Clubem. Jeho jediná branka přinesla domácím všechny body, zatímco Bilbau už druhou porážku v řadě. Baskové kvůli tomu opustili pohárové pozice, Celtě patří osmnácté místo.

Na Estadio Balaídos šlo o hodně. Domácí potřebovali získat všechny body, aby zlepšily svou situaci na dně tabulky. Hostům by zase vítězství bodlo k upevnění pohárových příček.

Athletic Club se rozhodl vyčkávat až s čím přijde domácí tým. Ten sice začal aktivně, nicméně do výraznější šance se nedostal a brankář Simón nemusel dobrých dvacet minut vůbec zasahovat. Po zpětné přihrávce Rafinhy pálil Aspas, ale Martínez ho skluzem zablokoval a Mina se k dorážce nedostal. Minova chvíle přišla záhy, kdy se sice dostal k hlavičce, ale balón zamířil znovu vedle. Také před koncem prvního poločasu si zajímavou gólovku vytvořil Mina a stejně jako v předchozích pokusech minul branku.

Celta sice byla aktivnější, nicméně vystřelit na branku nedokázala ani jednou. Všechny předchozí pokusy skončily vedle. Druhý poločas už byl o poznání vyrovnanější a Bilbao dlouho drželo na Balaidos nerozhodný výsledek, než čtvrthodinu před koncem definitivně rozhodl Iago Aspas. Rohový kop sice nedokázal usměrnit do sítě Mina, ovšem na zadní tyči celou situaci kontroloval Iago Aspas a Celta Vigo vedla 1:0.

Bilbao najednou pospíchalo dopředu, ale kromě jednoho nebezpečného centru, který Blanco boxoval nad branku, si nic nevypracovalo. Celta Vigo vyhrála zaslouženě 1:0 a alespoň trochu zlepšila své jinak špatné postavení. Bilbao prohrálo po druhé v řadě a kleslo na sedmou pozici.
více informací
RCD Mallorca - Espanyol Barcelona 2:0
06.10. 12:00
Branky: 37. Ante Budimir, 73. Salva Sevilla
Fotbalisté Mallorcy se dočkali teprve své druhé výhry v sezoně, když na domácím stadionu Iberostar porazili pohárového zástupce Espanyol. Mallorca se ujala vedení díky zásahu Anteho Budimira a po změně stran výsledek pojistila prostřednictvím Salvy Sevilly. Bermellones poskočili na osmnácté místo, zatímco na předposlední klesl právě katalánský soupeř.

Zápas byl od začátku velmi opatrný, oba celky vycházely se zajištěných defenzívních řad a vůbec první brankovou příležitost si vypracovali až domácí po půlhodině hry. Ve 37. minutě rozjela Mallorca postupný útok, při kterém následoval Sastreho centr do šestnáctky a Ante Budimir kuriózně břichem dopravil balón do sítě. Šlo v podstatě o jedinou povedenou akci prvního poločasu a ta hned znamenala domácí vedení.

Espanyol měl za sebou pohárové vystoupení proti moskevskému CSKA a také dlouhou cestu domů. Navíc v domácí lize hrál na ostrovní Mallorce a to všechno se mohlo na výkon v prvním poločase podepsat. Každopádně začátek druhého dějství vyšel kataláncům lépe a rovnou nadvakrát si neporadil s Reinu Campuzano. Pro Espanyol to nakonec byla největší příležitost, která zůstala nevyužita.

Mallorca hájila jednobrankové vedení a čtvrthodinu před koncem se jí podařilo vstřelit druhý gól. Kapitán Espanyolu Sánchez zaváhal, když minul balón a toho dokonale využil střílející Salva Sevilla. Hosté už se na odpor nezmohli a nakonec se v zápase neprosadili. Ve třetí minutě nastavení brankář Reina vyrazil pumelenici Granera a to bylo to poslední, co se v utkání stalo.
více informací
CA Osasuna - Villarreal CF 2:1
05.10. 21:00
Branky: 46. Facundo Roncaglia, 79. Ezequiel Ávila - 5. Pau Torres
Villarreal na své předchozí vítězné zápasy nenavázal a v Pamploně prohrál. Nováček soutěže sice nedávno nezvládl své vůbec první utkání, ovšem výhra nad "Žlutou ponorkou" byla teprve jeho druhá v právě probíhající sezoně. První poločas díky Franciscu Torresovi patřil Villarrealu, po obrátce ale Osasuna dvakrát udeřila. Roncaglia a Ávila výsledek otočili.

Osasuně se po návratu mezi španělskou smetánku daří a dobrou formu konečně naladil i Villarreal. Očekával se tak vyrovnaný duel, který by mohl být i vzhledem k ofenzivě "Žluté ponorky" gólový.

A na El Sadaru skutečně dlouho bezgólový stav nevydržel. Po pěti minutách zakroutil balón na malé vápno Santi Cazorla a důrazný Pau Francisco Torres otevřel skóre utkání. Villarreal i po vstřeleném gólu pokračoval v náporu a za dvacet minut si připsal čtyři střelecké pokusy, zatímco Osasuna ani jeden. Ve 38. minutě přilétl do vápna domácích další centr a Karl Toko Ekambi ho před Martínezem poslal těsně vedle branky. První poločas skončil výhrou Villarrealu, ale vstup do druhého dějství zase patřil Osasuně.

Ve 46. minutě rozehrávala Pamplona rohový kop a odvrácený balón napálil z dobrých 25 metrů do sítě Facundo Roncaglia - 1:1. Na El Sadaru se začínalo od začátku a šance střídala šanci. Chukwuezeho hlavičku výborně vyrazil Martínez a na druhé straně Roberto Torres přestřelil. V 66. minutě měla Osasuna obrovskou šanci na vedení, Ávila totiž postupoval sám na Asenja, ten však předvedl skvělý zákrok a domácího hráče vychytal.

Rozhodující chvíle celého utkání přišla deset minut před koncem. Villarreal ztratil zhruba na své třetině balón a Osasuna okamžitě přešla do útoku, který přesně umístěnou střelou zakončil Ezequiel Ávila. Vzhledem k průběhu prvního poločasu to byl pro Villarreal krutý výsledek, na druhou stranu hosté ve druhém poločase nebyli schopni vstřelit pojistku nebo alespoň další gól. V nastavení Trigueros pouze protáhl Martíneze a výsledek 2:1 už se nezměnil.
více informací
Valencia CF - Deportivo Alavés 2:1
05.10. 18:30
Branky: 27. Maxi Gómez, 83. Dani Parejo (pen.) - 89. Lucas
Pomaloučku polehoučku se k pohárovým příčkám přibližuje Valencia. Los Che zvládli domácí zápas s Deportivem Alavés, který už je jen jednu pozici nad sestupovou propastí. O branky domácích se postarali Maxi Gómez a Dani Parejo. Jediný gól Alavésu obstaral v závěru Lucas Pérez.

Domácí Valencia měla od začátku více ze hry a vidět byl zejména útočník Rodrigo. Jeho prvotní pokus hlavou mířil jen do náruče Sivera. Brankář Deportiva musel být hodně ostražitý, po Čeryšově hlavičce znovu zasáhl a Gómez nedokázal před odkrytou brankou z dorážky dopravit balón do sítě. Sudí Iglesias pak klidnil vášně na hrací ploše a v rozmezí pouhé minuty udělil žluté karty Wassovi, Duartemu nebo Garcíovi. Taková byla úvodní čtvrthodinka zápasu.

Valencia nakonec přetavila výraznou územní převahu ve 27. minutě ve vedoucí gól. Maxi Gómez se skvěle uvolnil a přízemní střelou přes Laguardiu otevřel střelecký účet utkání. Los Che ani po vstřelené brance nepolevovali a Rodrigo měl další dobré příležitosti. Jeho volej šla vedle a stejný hráč těsně před koncem prvního poločasu z vyložené pozice hodně přestřelil.

Deportivo se dostalo do hry až ve druhém poločase a několikrát bylo blízko vyrovnání. Po Pérezově vysunutí zakončoval Joselu a výtečně zasáhl Cillessen. Závar před brankou "Netopýrů" neustával a Joselu měl další dvě slibné šance, ovšem ani jedna se neuchytila a Cillessen v dalších případech nemusel zasahovat.

Po hodině hry vypadlo na Mestalle osvětlení, tedy alespoň jeho část a hra byla na chvíli přerušena. Nucená přestávka netrvala dlouho a přestože osvětlení nebylo opraveno, pokračovalo se ve hře. Valencia měla na kopačce druhý gól, když z dálky napřáhl Parejo. V 79. minutě pak Pareja fauloval sám Siveras a po chvilce rozhodování sudí odpískal pokutový kop. Dani Parejo proti Ajaxu v Lize mistrů penaltu neproměnil, tady si však vedl o poznání suverénněji a troufl si i na panenkovské podání.

Alavés stihl ještě snížit a vykřesat naději. Cillessen sice Vidalovu střelu vyrazil, ale na dorážku Lucase Péreze už byl krátký. Hosté ještě spěchali za vyrovnáním, ale čas byl proti nim.
více informací
Real Madrid - Granada CF 4:2
05.10. 16:00
Branky: 2. Karim Benzema, 45+1. Eden Hazard, 61. Luka Modrić, 90+2. James Rodríguez - 69. Darwin Machís (pen.), 77. Domingos Duarte
Hráči Realu Madrid udrželi vedení ve španělské nejvyšší soutěži, když v šestigólovém trháku přestříleli Granadu 4:2. "Bílý balet" byl v utkání dominantnější, v poločase vedl o dva góly a ve druhém dějství dokonce o tři, ale soupeř se nevzdával a nakonec dokázal utkání zdramatizovat.

V sestavě Realu chyběl brankář Thibaut Courtois, kterého nahradil Alphonse Aréola, jinak byla zahajovací sestava vcelku očekávaná. Real Madrid byl na Santiago Bernabéu velkým favoritem a cokoliv jiného, než zisk tří bodů by bylo považováno za velké překvapení.

Dlouho to netrvalo a Granada rychle inkasovala. Už po 120 sekundách uklidnil domácí příznivce obvyklý kanonýr Karim Benzema, který na zadní tyči pohodlně zakončil Baleovo přesnou přihrávku. Zidaneho tým si nemohl přát lepší začátek, Real byl navíc nadále lepší a další příležitosti na sebe nenechaly dlouho čekat. Před Carvalajem dobře zasáhl brankář Rui Silva a o chvíli později museli domácí poprvé střídat. Toni Kroos si přivodil zranění a na plac šel naopak uzdravený Luka Modrić. Už na začátku prvního poločas museli střídat i hosté, hrací plochu opustil vinou zranění Montoro, kterého nahradil Gonalons.

Každopádně Real převahu ještě do poločasu zvýraznil. Těsně před odchodem do šaten unikl obraně Eden Hazard a svůj samostatný postup zakončil nechytatelnou střelou pod břevno. Po obrátce "Bílý balet" dál režíroval hru a v 60. minutě už vedl o tři góly. Parádní pumelicí ze střední vzdálenosti se prosadil Luka Modrić a fanouškům dal jasný vzkaz, že je po zranění zpátky. O devět minut později se Granadě podařilo výsledek zkorigovat, když Darwin Machís proměnil pokutový kop nařízený po faulu brankáře Aréoly. Čtvrthodinu před koncem pak příznivci Galacticos znervózněli, kdy už na rozdíl jediného gólu snížil po rohovém kopu Domingos Duarte.

Real se musel o výsledek obávat, ale Granadu nakonec k ničemu nepustil, aby v nastavení definitivně rozhodl. Přihrávka Odriozoly prošla až k volnému Jamesi Rodríguézovi a kolumbijský záložník uzavřel střelecký účet utkání. Real Madrid porazil Granadu 4:2 a nadále vévodí celé LaLize.
více informací
CD Leganés - Levante UD 1:2
05.10. 13:00
Branky: 76. Martin Braithwaite - 45. Roger (pen.), 49. José Campaña
Na posledním místě tabulky zůstane i po tomto víkendu Leganés, který doma ztratil všechny body s Levante. Valencijský celek si ke konci prvního a na začátku druhého poločasu vytvořil dvougólový náskok, který už nepustil. Leganés ještě stihl zkorigovat, ale bodů se znovu nedočkal.

Leganés se toužil odlepit ode dna tabulky a potřeboval k tomu zdolat houževnaté Levante. Domácí začali skutečně hodně aktivně a vyvrcholením jejich snah byly Carrillovy nůžky, které skončily těsně mimo. I v další fázi prvního poločasu byl lepší domácí tým, ale Levante jeho veškeré snahy eliminovalo. Až těsně před přestávkou minul z výhodné pozice branku Óscar Rodríguez a první poločas nakonec skončil pro Leganés pohromou. Ve 44. minutě byl v pokutovém území faulován Martí a sudí odpískal pro Levante pokutový kop. Sám postižený Roger Martí si počínal zkušeně a proměněnou penaltou zajistil hostům poločasové vedení.

Domácí vstupovali do druhého poločasu s cílem co nejdříve vyrovnat výsledek, ale hned ve 49. minutě je zmrazil José Campaňa překvapivou střelou z volného přímého kopu. Brankář Soriano očekával centr, ale Campaňa ho střelou překvapil a Levante už vedlo o dva góly.

Leganés se ani za tohoto stavu sympaticky nevzdával a po hlavičce Nasjrího vytáhl pohotový zákrok Fernández. Až v 76. minutě se domácím podařilo snížit a utkání ještě výrazně zdramatizovat. Martin Braithwaite se v náběhu odpoutal od obránce a šikovným lobem překonal Fernándeze. Leganés měl zhruba čtvrthodinu na vyrovnání a obrovská šance se naskytla záhy. Vezo fauloval Nasjrího a Leganés měl k dispozici pokutový kop. Hrdina předchozího okamžiku Braithwaite ale tentokrát selhal, penaltu kopl mizerně a ani následnou dorážku Carrilla nemusel Fernández výrazně řešit.

Strhující závěr vygradoval nejen neproměněnou penaltou, ale také závěrečným náporem domácích, během kterého se dostal do šance i brankář Soriano, jeho pokus z malého vápna Fernández vyrazil a tím bylo po veškerých nadějí.
více informací
Real Betis - SD Eibar 1:1
04.10. 21:00
Branky: 66. Loren Morón - 34. Fabián Orellana (pen.)
Real Betis znovu nenaplnil očekávání a po další ztrátě zůstává ve druhé polovině tabulky. Sevillský celek doma uhrál jen remízu 1:1 s Eibarem a to dokonce prohrával po proměněné penaltě Orellany. Konečný výsledek zařídil v 69. minutě Loren.

Stále to není ono a i když byl Betis statisticky vzato nad Eibarem lepší, spokojit se musí jen s remízou, která je pro něho málo. Domácí sice začali lépe, v první velké příležitosti trefil Moreno boční síť a ve 27. minutě brankář Dmitrović fantasticky vychytal tutovku Lorena. Do půlhodiny si Béticos vybrali smůlu kompletně a branka Iglesiase nebyla kvůli předchozímu opuštění míče hrací plochy uznána.

Betis promarnil, co mohl, a ve 34 .minutě se dostal do problémů. Sergio Canales nešťastně atakoval Escalanteho do obličeje a následovala žlutá karta a pokutový kop. Fabio Orellana pak přesně umístěnou střelou k tyči poslal Eibar do vedení. Nastal tak scénář, který si Betis přál ze všeho nejméně.

Na začátku druhého poločasu měli hosté další velkou příležitost zvýšit náskok, ale Inui pouze donutil k zákroku brankáře Roblese. Eibar tato šance musela mrzet, protože Betis nakonec ze své převahy vyrovnal. V 66. minutě hlavičkoval z malého vápna Bartra a těsně před brankářem dorazil balón do sítě Loren. Hlavní arbitr zápasu branku dlouho posuzoval a nakonec nenašel nic, kvůli čemu by jí neuznal. Betis tak srovnal na 1:1 a stále měl dostatek času na zvrat.

Hra se ale v další fázi kouskovala, k vidění byly drobnější i větší fauly, což mělo v první minutě nastavení za následek vyloučení Gonzala Escalanteho. Betis kraťoučkou přesilovku nevyužil a doma pouze remizoval 1:1.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Real Madrid853016:818
2.FC Barcelona851220:1016
3.Atlético Madrid84317:415
4.Granada CF842215:1014
5.Real Sociedad841313:913
6.Sevilla FC841310:1113
7.Athletic Bilbao83327:412
8.Valencia CF833212:1212
9.Villarreal CF832319:1311
10.Levante UD832310:1011
11.CA Osasuna82517:711
12.Getafe CF824212:1210
13.Real Valladolid82427:810
14.SD Eibar823310:109
15.Celta Vigo82335:99
16.Real Betis823311:169
17.Deportivo Alavés82245:98
18.RCD Mallorca82156:127
19.Espanyol Barcelona81254:145
20.CD Leganés80264:122
Autor: EuroFotbal.cz
Počet zobrazení: 8778
Související články
Komentáře (272 / 0 nových)
blaugrana
05.10.2019 17:57
#
Uz sa spekuluje o vymene Griezmann - Neymar.
technecium
05.10.2019 18:02
#
Pharrell
05.10.2019 18:08
#
CHONG
05.10.2019 18:19
#
To by vašemu šaškovství celkem odpovídalo
jiri - fcb
05.10.2019 18:34
#
Naopak - pokud by to bylo kus za kus, tak by to byl majstrštyk, protože Neymara za 120 mega nevykoupíš.
CHONG
05.10.2019 18:37
#
Po komedii s přestupem Griezmanna ho hned vyměníte za skleněnku, která vás žaluje, majstrštyk jak svět
technecium
05.10.2019 18:43
#
Nesyp sůl do ran
wyqinac
06.10.2019 00:30
#
Luke123
06.10.2019 02:53
#
Tak hlavně, že když k nám v létě málem přestoupil tak jste se z toho zesrali a na všech fórech jste se modlily aby to neklaplo
Visca el barca
06.10.2019 09:16
#
Majk91
06.10.2019 12:08
#
Stepan95
06.10.2019 13:05
#
Ve vymyšleným světě pomatených culés možná
valloire
06.10.2019 13:46
#
Oni si vymysleli i historii.
el Principito
06.10.2019 14:35
#
od tebe to sedí
valloire
06.10.2019 14:36
#
No sedí. Protože já ji uvádím na pravou míru. Jenže vy to máte tak dlouho vymyšlený, že tomu už fakt věříte.
el Principito
06.10.2019 14:48
#
to víš že jo
valloire
06.10.2019 15:15
#
Tak třeba to s tim Cruyffem. Legenda, vaše legenda, praví, že byl u vás hrozně úspěšnej a nepřekonatelnej. Jenže to sedí na Ajax a repre. Na vás ne. A přesto si to myslíte.
Abner
06.10.2019 16:34
#
Tak Johan tam aj trénoval a to bolo úspešné obdobie. Ako bez debaty. Prvý PEM! Na to sa nezabúda.
K. rva, ešte aj Steaua a Crvena Zvezda to vyhrali skôr.
valloire
06.10.2019 17:06
#
Mluvím o jeho hráčský kariéře. Lepší za tu dobu byl i Pirri a toho nikdo dneska nezná.
Abner
06.10.2019 17:14
#
Vtedy boli maximálne expresky! Nebolo to možné sledovať ako dnes.
valloire
06.10.2019 17:25
#
Dneska nezná myslim ty mladý tady. Napíšeš jim, že byl Cruyff kromě první sezony nic moc a jsou z toho divoký.
Abner
06.10.2019 18:22
#
Objektívny fanúšik prizná, že vtedy a vtedy sme nemali dobré obdobie. Oni ale majú na všetko výhovorku : lebo generalissimus, lebo sopka na Islande...
valloire
06.10.2019 18:41
#
tak tak
unoboss
06.10.2019 15:13
#
Stejně jak jsi uvedl Di Stefana?
valloire
06.10.2019 15:24
#
Co je s ním. Máte taky nějakou legendu, ovšem je zcela mylná.
unoboss
06.10.2019 15:31
#
Ne, to ty máš legendu. Celej svět má jasnou a přesnou informaci.
valloire
06.10.2019 15:31
#
Celej svět není Barcelona a okolí. To už jsme si vyjasnili.
unoboss
06.10.2019 15:37
#
Takže všechno co se ti nelibí je Barcelonská lež?
valloire
06.10.2019 15:39
#
To, jak se to stalo s Di Stefanem se mi líbí. Nemá to ale vliv na pravdu. Ta je jen jedna.
unoboss
06.10.2019 15:42
#
No ta, kterou každý zná, ne ta, kterou jsi tu psal ty.
valloire
06.10.2019 15:52
#
Já se v podstatě shoduju s Puskásem, kterej tu psal článek o Alfredovi a kterej je neutrální. Samozřejmě se pod tím článkem vyrojila sekta, která tvrdila něco jinýho. Takže ne každý, max každej z Barcelony. Chápu tu frustraci a z ní pramenící ublíženost, ale úplně to skoro samý jste předvedli s Kubalou, kterýho jste sprostě ukradli. Bernabeu s AdS postupoval zcela dle práva.
unoboss
06.10.2019 16:09
#
Co každej z Barcelony? já tě nechápu, prostě přiznej, že jsi nevěděl proč jsme se ho vzdali.
Nikdo nepopírá, že Kubala nebyl ukradnut, to vy ze sebe děláte beránky.
valloire
06.10.2019 17:05
#
A na to jsi přišel jak, že to nevim? Já? To si děláš prdel.
unoboss
06.10.2019 17:14
#
No tak, že jsi to nevěděl, jednoduchý.
valloire
06.10.2019 17:24
#
Ty vole, už prve jsem tě odkazoval na diskuzi pod tím článkem Puskáse o AdS. Nehodlam to absolvovat ještě jednou, byl tam hlavně bano a to je jako se bavit s dubem. Říká mu to i Puskás a on si mele furt svou i pod tíhou důkazů. Tak co jako nevim?
unoboss
06.10.2019 18:29
#
Děláš si prdel? Ty jsi mi hodil odkaz na svůj komentář na diskuzi, zatímco já tobě odborné články a citace z knihy. Takže jo, ty to nevíš.
valloire
06.10.2019 18:41
#
V tý diskuzi je všechno.
unoboss
06.10.2019 19:29
#
Achjo.
valloire
06.10.2019 20:01
#
ty vole teď jsem měl spoustu času, tak bych to sepsal, abys nemohl říct ani popel...no a teď jsem už zdravej po rýmičce a seru ti na to...někdy až nebudu mít co dělat jo?
unoboss
06.10.2019 22:42
#
Ty vole a já mam teď rýmu, nic sepisovat nemusíš, protože já mam fakta, ty máš konspirace.
valloire
07.10.2019 16:06
#
já mam pouze fakta
el Principito
06.10.2019 14:34
#
Stepan95
06.10.2019 13:06
#
Frantszek
07.10.2019 09:22
#
Z Barcy se stává hrozně smutný tým. Ale mám pocit, že si momentálně nemáte co vyčítat. Oba týmy se teď potácí v nějaké podivné mlze.
jiri - fcb
05.10.2019 18:34
#
Píčovina, ale bral bych.
technecium
05.10.2019 18:37
#
Takže zároveň budem hledat i náhradu za Suaréze?
opretis
05.10.2019 18:40
#
důvod?
Hafna
05.10.2019 18:42
#
Já bych si teda radši nechal Griezmanna, podle mě se ještě rozjede... Navíc Neymarovi bude 28 let a ačkoliv tyto předsudky nemusím, tak opravdu nepamatuji moc ofenzivnich Brazilců s dobrou výkonnosti po 30 a navíc ta Neymarova povaha a zranění...
LAM
05.10.2019 18:55
#
Dani Alves
Pharrell
05.10.2019 20:07
#
wyqinac
06.10.2019 00:31
#
Jedna výjimka potvrzuje pravidlo
valloire
06.10.2019 00:57
#
co Cafu?
Zark
06.10.2019 01:07
#
u beků to maj jinak
Pharrell
06.10.2019 01:11
#
valloire
06.10.2019 02:02
#
co je Alves?
Dluznik
06.10.2019 09:27
#
Cafu
Kocour Klapuška
06.10.2019 14:56
#
wyqinac
07.10.2019 10:05
#
Luke123
06.10.2019 02:50
#
Nutno dodat, že Neymar má narozdíl od těch ostatní stále motivaci zabojovat o individuální trofeje a tohle ho ženě kupředu. Navíc teď po tom skandálu se znásilněním + ty zranění, tak mi přijde, že trošku zklidnil a začal dbát o regeneraci. Já si myslím, že Neymar ještě 5 let dá v pohodě a hlavně jeho největší motivace je MS 2022.
anonym
06.10.2019 11:24
#
To byste si slušně nadělali do vlastních kalhot.
mistr129
06.10.2019 16:01
#
opretis
05.10.2019 18:40
#
lol
Medico
07.10.2019 13:00
#
V te Barcelone zase zacinate chodit se vysrat vzhuru nohama.
RealC.F.
05.10.2019 18:26
#
Priorita la liga pome vamos real
Pharrell
05.10.2019 18:52
#
LAM
05.10.2019 18:55
#
Priorita vždy do chvíle,než to Real podělá.
Medico
05.10.2019 20:02
#
To mi napis az po dvou odehranem el classico v lize
Pharrell
05.10.2019 22:39
#
wyqinac
06.10.2019 00:32
#
Stačí po jednom, druhý už třeba nemusí hrát roli
Fesak
06.10.2019 00:59
#
Tak ked Atletico to tak domrvilo, uz vam nikto nestoji v ceste. Gratulace
Luke123
06.10.2019 02:56
#
Nikdo nestojí v cestě? Porazili nějakou Granadu která minulý rok hrála druhou ligu a už jim gratulujete k titulu. Všichni tady víme, že skončí bez trofeje.
Abner
06.10.2019 05:27
#
Vedieť to nevieš, iba si to zbožne želáš.
Luke123
06.10.2019 07:03
#
Já si to nemusím přát, ono to tak bude.
Pharrell
06.10.2019 08:08
#
RealC.F.
06.10.2019 08:19
#
Ani já to tak neberu, ale granada byla 2 v tabulce takže to byl šlágr kola
misinho7
06.10.2019 09:22
#
Nejaka Granada porazila nejaku Barcelonu nedavno
valloire
06.10.2019 11:07
#
patrně nějací nazdárci
Luke123
06.10.2019 11:17
#
Na tom má ale větší podíl samotná Barcelona s našim "trenérem" na lavičce než Granada. Věřím, že výkony teď už půjdou na horu i když ne zásluhou trenéra. Uvidime jak budete hrát v El Classicu. Posledních 5 zápasů jste nevyhráli ani jednou a skóre 12:4 pro nás
Ed_Hazard
06.10.2019 11:39
#
To sa zase poniektori vraciate k myslienke - ak prehrate, moze za to Barcelona a ak vyhrate mozete za to zase vy hej? Super je len statista a do poctu, na vysledky nema nikdy vplyv
misinho7
06.10.2019 11:46
#
Jedi knight
06.10.2019 12:03
#
Luke123
06.10.2019 12:23
#
No a není to tak? Nebo chceš říct, že Granada má lepší kádr než Barca? Kdyby se odehrálo 5 zápasů po sobě kolikrát by Granada vyhrála? Barca v tom zápase prohrála protože podala chabý výkon a Granada toho dokázala využít, ale v ten moment by to využila třeba i naše Slavie.
misinho7
06.10.2019 11:48
#
jezis to su zas blbosti... ako pise Ed_Hazard tak vlastne to je ze barcelone sa nechcelo alebo nemala den..vyhovorky klasika..ta my sme vlastne cely minuly rok hrali na pol tempa preto to tak dopadlo
Luke123
06.10.2019 12:29
#
Barca v tom zápase prohrála protože podala chabý výkon a Granada toho dokázala využít, ale v ten moment by to využila třeba i naše Slavie a prakticky vlastně kdokoliv kromě vás samozřejmě, takhle to prostě je.
Fesak
06.10.2019 11:45
#
proste sklon hlavu a pogratuluj... Messi im to nemohol vyhravat kazdy rok
Luke123
06.10.2019 12:17
#
Ty jsi vedle, ale tak užijte si ten náskok dvou bodů. Už dlouho jste žádný neměli.
Shot2
06.10.2019 12:20
#
Jo jasně oni mají min 2 bodový náskok, ale nikdo už jim nestojí v cestě.
Fesak
06.10.2019 12:33
#
uz je to len start - cil
valloire
06.10.2019 13:49
#
Realu Madrid, dá se říct, nikdo nikdy nestojí v cestě. Jsou to tak nepatrné překážky, že nestojí za řeč. Když Real Madrid chce, vezme si co mu patří.
Baronne
06.10.2019 14:08
#
Dost smutný na tým jako Real nechtít vyhrát ligu skoro každej rok v poslednim desetiletí, ne?
valloire
06.10.2019 14:33
#
Ne. Musíš něco půjčit ostatním, aby si s tebou chtěli hrát. Ty si nepamatuješ, jak to chodilo na pískovišti?
Baronne
06.10.2019 14:37
#
Já jo, ale ty už si to nepamatuješ
valloire
06.10.2019 14:46
#
Pamatuju. No tak se nediv. Prostě ostatním občas něco půjčíme a když to chcem, vemem si to zpátky. Je to prosté.
Baronne
06.10.2019 15:14
#
Zopakuj si terminologie jako občas, to ti tam moc nesedí
PP
07.10.2019 09:28
#
to je jako "Já si zašukám kdy chci.. třeba loni se mi nechtělo vůbec"
Baronne
07.10.2019 09:49
#
TopinB
08.10.2019 21:06
#
boryland
06.10.2019 14:21
#
veme…….podvodem noo.
Luke123
06.10.2019 14:32
#
A proto máte za 10 let dva tituly
fenixLFC
06.10.2019 18:15
#
Proti bruggam alebo ajaxu vlani nechcel?
valloire
06.10.2019 18:41
#
Ne. Už jsme si brali moc a ostatní začli mít nervy.
boryland
06.10.2019 20:55
#
brali...……….podvodem.
valloire
06.10.2019 22:35
#
a ty nervy ty máš největší
Ritchie
07.10.2019 08:10
#
Klokanomet
05.10.2019 21:02
#
Parejo - penaltový bůh
Pharrell
05.10.2019 22:51
#
Fesak
06.10.2019 00:58
#
proti Ajaxu to moc neukazal
Zark
06.10.2019 01:06
#
Phillipinho
06.10.2019 12:07
#
Chimy
Klokanomet
06.10.2019 13:50
#
Osasuna má jenom jednu prohru
kaja900
06.10.2019 15:01
#
Jen Real je dokázal zastavit
RKBoy
06.10.2019 17:58
#
tu sa už naskytá otázka, či Atletico okrem obmeny kádru nemalo v lete vymenit aj trénera.
opretis
06.10.2019 18:15
#
Nechápu to. Kam zmizelo jeho kouzlo? V zimě musí přijít hrot, ta impotence mě začíná štvát. A Simeoneho nedotknutelnost se mi v mých očích taky začíná bortit. Máme na víc...
Phillipinho
06.10.2019 18:46
#
Jak mohl dneska Costa zase odehrat 90 minut to mi opravdu hlava nebere. Cholo se normalne posral. Co si od nej jako slibuje? Nulova technika, nepodrzi balon, kazdej prvni dotek primo k souperi. Zkurvenej Sandro z Valladolidu je lepsi utocnik nez on. Takhle nasranej jsem dlouho nebyl. Omlouvam se za vulgarity
opretis
06.10.2019 19:12
#
Cholo má před očima asi pořád to, jak v přípravě zničil Real. Každopádně Costa musí pryč, v létě bylo pozdě, vzhledem k těm predzapasovym sexuálním hrátkám se Simeonem bude nastupovat i kdyby v zimě přišel kdokoliv.
A letos mě náš fotbal tak nějak nebaví. Začalo to hnít už na začátku roku, vyvrcholilo to odchozeným zápasem s Juventusem a i když mi příprava dala zpátky optimismus, ten je po dnešku pryč. Chyba asi fakt bude v Cholovi. Btw občas mi přijde že třeba takový Saul ani nehraje a všimnu si ho až když se hlásí sestava na druhý poločas. Co se tam sakra děje...
Kixi Syhimour
06.10.2019 19:37
#
Sorry, ale jak hraje Felix?
Pharrell
06.10.2019 23:31
#
Hraje hrozně
opretis
07.10.2019 16:09
#
Tak jako tým. Čím dál horší. Přitom měl i světlý momenty a není nejhorší z týmu.
Anacron
06.10.2019 18:22
#
Atleti, Bilbao po 8 zápasech oba skóre 7:4.
CHONG
06.10.2019 20:27
#
Atlético de Madrid
06.10.2019 20:55
#
Druhy misto po osmi kolech se skorem 7:4
"Toto se libi uzivateli Fanklub defenzivniho fotbalu"
Vošťa
06.10.2019 21:31
#
Suarez stále prekvapuje
Mecikyknedliky
06.10.2019 23:05
#
Dembič má tu hlavu fakt nějakou divnou... Puyola na něj!
LAM
06.10.2019 22:58
#
Zápas dost strašnej z naší strany.Hroznej pohyb a už si dlouho nepamatuju kdy jsme hráli takhle vlažně proti Seville doma.
Messi má do ideálu daleko tak snad tahle repre přestávka udělá nějakej zázrak na jeho kondici.Přímák ale krásnej.
Celkově hrajem vysoko pod náš průměr a obrana strašně hoří.

Jinak lahoze si snad někdo najde a skope ho že ho nikdo nepozná.Neuvěřitelně arogantní dement kterej píská většinou kulový,ale hlavně chce bejt vidět čů.ák.Na konci to od něj bylo už trapný a bejt Valverdem tak bych se do něj klidně opřel v tiskovce.Nějakou pokutu se.e pes.
ttopi
07.10.2019 07:20
#
Hele, zápas jsem vůbec neviděl, ale při výsledku 4:0 proti Seville, která patří k tomu lepšímu, se nedá říct, že byl zápas strašnej. Leda že bys to myslel tak, že normálně bychom je měli porážet 10:0.
celeb
07.10.2019 21:45
#
tak v 25. minute sme nevystrelili na branu a Sevilla zahodila 4. golovku. Ako potom sa to samozrejme zlepsilo, ale treba vidiet aj to, ze coho sme sa dotkli v 1. polcase skoncilo golom a Sevilla nepremenila snad 5 sanci.
Nejake zlepsenie ale rozhodne vidiet je. Az na jedneho beznadejneho praveho beka. Ale aj ten dokazal co-to zahrat 2. polcas(ked uz o nic neslo). Aj tak zazrak.
Smreky
06.10.2019 22:59
#
dembele sa úplne zbytočne vykartoval... za stavu 4:0 dostať červenú.... totálny hlupák

2miguel1
06.10.2019 23:01
#
Ak to bude na 2 zapasy a viac tak na Real out.
ADM
06.10.2019 23:03
#
Na tak velký zápas bohužial aktuálne aj tak nemá, tam verím viac Perezovi a Fatimu ako náhradníkom za tými troma
2miguel1
06.10.2019 23:08
#
Dembele je stale tak o dve triedy nad tymi dvoma prvy polcas skvely, druhy nie. Jeho lahkovazne uvazovanie sa nezmeni. On bohuzial nedostal vychovu aby sa stal profesional.
ADM
06.10.2019 23:14
#
Vsak prave tu lahkovaznost v spojeni s neschopnostou branit si v takom velkom zapase nemozme dovolit.
Smreky
06.10.2019 23:18
#
on to stále v tej hlave nemá veľmi v poriadku... stále musí niečo dodrbať...keď nie problemy so životosprávou, tak meškanie na tréning....teraz toto....

keď nie je zranený a máš šancu hrať/zaujať tak mu takto prdne v bedni
ernesto
06.10.2019 23:03
#
chcel pomoct kamaratovi Grizimu ktory si chudak tiez chce zahrat
Smreky
06.10.2019 23:16
#
ADM
06.10.2019 23:00
#
V podstate dve červené karty za jedno nezmyselné Lahozove rozhodnutie, chlap robí progres
Klokanomet
06.10.2019 23:02
#
Velice zábavný neurovnaný zápas s mnoha zajímavými individuálními výkony a nádhernými góly. Škoda, že to na konci dojebal madridiot Lahoz.
Mecikyknedliky
06.10.2019 23:08
#
Já bych to taky nepísk, ale rozhdočí dle mýho nebyl ten kterej to dojebal...
LAM
06.10.2019 23:11
#
Tenhle dement dojebává ligu už dlouho.Nechápu proč tam takový trolla pořád držej.
Mecikyknedliky
06.10.2019 23:20
#
S Araujem to bylo absurdum, ale co ten Dembouz...
Smreky
06.10.2019 23:23
#
nechápem načo ufňukaní hráči FCB protestovali...vyhrávali s prehľadom 4:0, pár minút do konca...hráč ktorý dostal červenú ani nie je hráč základu či lavičky.... zbytočne sa vykartoval dembele, či zbytočné žlté karty.... rozhodca sa možno upískol ale určite nebol na chybe, keď začal robiť poriadok na ihrisku, keď sa do neho pustili... vyhrávajú 4:0 ale po odpískaní proti nim hned všetci do jedného bežia k rozhodcovi....
Generalní Gladiator
06.10.2019 23:25
#
génius
ADM
06.10.2019 23:25
#
Jasne, vsak si v dobe VARu nechajme nezmyselne vylucit hraca bez toho aby sa to vobec overovalo. Skvela robota.
Smreky
06.10.2019 23:29
#
rozhodca by si to podľa mňa obhájil pretože tam bolo zretelne vidno ťahanie za dres...sice nie nejak extra silné ale bolo...
Ed_Hazard
06.10.2019 23:39
#
To ale nevysvetlis niektorym (nemyslim teraz ADM). Proste ho potiahol a Chicharito toho vyuzil. Neviem co sa na tom riesi.
Smreky
06.10.2019 23:40
#
chápal by som keby sa to riešilo za nerozhodnutého stavu ale nie teraz.... pritom to faul bol... rozhodca si to kľudne obhaji
ttopi
07.10.2019 07:22
#
První věta je nesmyslná. Věci se mají posuzovat stejně za jakéhokolvi stavu.
messinhovic
07.10.2019 08:14
#
Ed_Hazard
07.10.2019 08:37
#
A zvysok proste realita. Ale rozumiem ze si sa chytil prave toho.
ttopi
07.10.2019 09:26
#
Ano, je to realita, proto to nerozporuju.
Smreky
07.10.2019 11:44
#
RIEŠILO TU! načo to riešite? bol faul? bol... červená oprávnená
ttopi
07.10.2019 12:03
#
Aha. V příspěvku kousek nad tebou (pod kterým je i tvá dopověď) se psalo o VAR, tak jsem to od tebe chápal tak, že to VAR neřešil, protože to bylo za rozhodnutého stavu.

Jinak faul to asi byl, o tom není sporu. Jestli na červenou nevím. Ale pokud to budeme brát čistě tak, že to byl poslední hráč a už se útočník vlastně dostal před něj, tak OK.
Smreky
07.10.2019 14:14
#
Určite mu to do slúchadla VAR potvrdil... faul to bol a proste keby ho nefauluje ide Chicharito sám na brankára... čiže faul vo vyloženej gólovej šancí - červená karta

technecium
07.10.2019 08:13
#
Škoda že spadnul až tři kroky po tom potáhnutí
Ed_Hazard
07.10.2019 08:37
#
Noa? Toho si svedkom prvy krat? V strede pola to je uplne bezne, ze necha rozhodca plynut hru dalej, ako sa s tym hrac vysporiada.
PP
07.10.2019 09:30
#
vždyt se to snažil ustát.. A až se dostal před něj díky faulu, tak Hrášek spadl..
Smreky
07.10.2019 11:44
#
CHONG
06.10.2019 23:18
#
Culés ufňukaní i po výhře 4:0
2miguel1
06.10.2019 23:36
#
Je to choré
el Principito
07.10.2019 15:31
#
Banikovec7
07.10.2019 01:50
#
Zapas jsem nevidel, ale podle livesportu a toho co ctu tady si ten zaver predstavuju asi takto https://youtu.be/8LAxm232cWM
ttopi
07.10.2019 07:25
#
Messi další branka z přímáku - génio
Dembelé při tom gólu chladná hlava. Škoda že takhle nezakončil v SF proti L´poolu
Suarez má patent na pěkný branky
Frantszek
07.10.2019 09:25
#
Při golu chladná hlava, ale jinak mi přijde, že má v hlavě hrozně nakydáno. Podle mě mu neustále někdo vysvětluje, že je to týmová hra a on neustále chodí absolutně nesmyslně do 2-3 hráčů a nenahraje do lepší pozice. Zlatej Fati a nebo ten Perez...
Medico
07.10.2019 13:06
#
Prodejte ho k sejkum do Parize...
Visca el barca
07.10.2019 08:43
#
Červený obě směšný. Výkon zlepšující se.Vesměs všechno krásný góly. Za dvě kola jdeme do čela. Barcaa
unoboss
07.10.2019 08:55
#
Tak jsem se podíval na ty dvě červený a musím říct, že Lahož je absolutní píča. U první červený se dá diskutovat, jestli to vůbec byl faul, u Dembelého to už je na bohnice, on nezaviněně mu drcne do té jeho prohnilé píšťaly a červená?
patas92
07.10.2019 09:01
#
Dembele dostal červenou za to, že Lahozovi řekl, že je špatný rozhodčí.
krisa
07.10.2019 09:19
#
"jak to pískáš ty darebný jinochu?!"
Frantszek
07.10.2019 09:26
#
To fakt ne. Řekl doslova "Prosím, pane rozhodčí, nepískejte tak přísně, když už se blíží zápas ke konci a my vedeme 4:0, je to zbytečné"
dextroza_m
07.10.2019 10:44
#
Robik83
07.10.2019 11:34
#
Absolutni pica ses ty kdyz ani nevis za co byl vyloucen ty debile
Free_player
07.10.2019 09:26
#
I přes tu redku konečně Dembélé za ty prachy něco zahrál
Israha
07.10.2019 10:08
#
To, že je Lahoz důležitan a narcis, ví každý, kdo sleduje španělský fotbal. Pro rozhodčího špatná vlastnost, bez debat. Ale v kterém vesmíru není zatažení za dres a v důsledku toho získání rychlostní výhody faul? A v kterém vesmíru není faul na hráče, co jde sám na bránu, červená? Lahoz tam pak z toho zas udělal šarádu se sebou v hlavní roli, ale Araujovi tu kartu dal naprosto správně.
PP
07.10.2019 10:53
#
zcela souhlas..
drussbarb
08.10.2019 17:38
#
Asi máš pravdu.
Jen tak si ale rýpnu - kdyby takhle spadl Luis, pěkně by to schytal. A pokud by se pískalo držení (mělo by se), tak se mi zdá, že i já něj byla penalta v prvním poločase...
Israha
09.10.2019 10:48
#
Tak jasně, že někteří hráči prostě mají svou pověst a ta je předchází. Suárez, Neymar, Ronaldo by to sežrat dostali. Což ale na tom, že to je faul, nic nemění, a proto by měl být verdikt vždy stejný.
drussbarb
09.10.2019 12:58
#
Souhlasím
columbo
07.10.2019 10:11
#
23 krat bol Vidal v zaklade Barcelony...23 krat sme neprehrali ?!
messinhovic
07.10.2019 10:29
#
dobra prace poruciku
roman1978
07.10.2019 10:45
#
první červená ok. druhá taky. dembele a ostatní hráčí nemají co běhat k rozhodčímu a pičovat. a to neplatí jen pro barcu, ale pro všechny fotbalové týmy. škoda jen, že zase půl roku nikdo za toto červenou nedostane.
Gazdo
07.10.2019 11:33
#
ten koniec je tak. Bud to piskat kazdy a vsetko a cervenit to alebo zltit. Lebo tieto diskusie s rozhodcom zabijaju fotbal presne tak isto ako simulacie
messinhovic
07.10.2019 11:07
#
kdo bude branit proti eibaru? lenglet a nakej novacek?
Zelicko
07.10.2019 11:07
#
OT: Ahoj, píšu Bakalářskou práci na téma: Vnímání technologie VAR fanoušky
pražských fotbalových týmů. Mohl bych vás poprosit o vyplnění mého dotazníku? Díky moc!
https://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/vnimani-technologie-var-fano/
Generalní Gladiator
07.10.2019 11:40
#
Školství jde fakt do prdele...
messinhovic
07.10.2019 12:02
#
a kde to nejde
seberkrém
07.10.2019 12:42
#
A co? To má psát marketingový výzkum jako 10939 dalších lidí nebo podobnou blbost? Za mě ok, je to aktuální téma a jestli školství něco potřebuje, tak je to řešit aktuální věci.
Vyplněno
Generalní Gladiator
07.10.2019 12:51
#
Sám to potvrzuješ, píšou se blbosti,studují obory k ničemu..uplatnění? Byrokrati,kteří dusí ekonomiku..
Zelicko
07.10.2019 13:30
#
Gladiatore diky snad jsi to vyplnil i ty. no mam vzit podle tebe lopatu a makat za 15K cistyho radsi?
Generalní Gladiator
07.10.2019 17:36
#
Radit ti nemohu,ale raději ti ze svých daní budu přispívat na studium např.kybernetiky a robotiky na čvut nebo třeba mediny ku prospěchu všech.
anonym
08.10.2019 09:16
#
Já tě chápu, ale v první řadě se stejně všichni snažíme, aby to šlo k prospěchu nám, ne?
Ať už Zelicko vystuduje cokoliv, tak bude mit tu startovaci pozici jinou, než "idioti" (uvozovky podle uvážení) jako já, co vysokou nemají.
Generalní Gladiator
08.10.2019 12:30
#
Tohle je omyl a velkej, spousta rádoby oborů studentům nedá výhodu nad někým,kdo je schopnej,má selskej rozum a něco umí..
anonym
09.10.2019 17:08
#
To abychom definovali, co je a co není rádoby obor. Dá jim to výhodu do začátku, co se týká platu a možnosti ucházet se o místo- je spousta pozic, kde při nástupu chtějí VŠ. To, co píšeš, je už to další, ale za tím, co jsem napsal, si stojím.
Generalní Gladiator
10.10.2019 07:57
#
za pěl ler,než vystudujou, ty už můžeš bejt docela jinde
seberkrém
07.10.2019 13:32
#
Takže by se lidi neměli vzdělávat? Chtěl bys jim určovat, co mohou studovat a co ne? Byrokratizace státu probíhá shora, ne tim, že někdo vzdělává v tom, co ho baví. Studium by mělo hlavně vést k rozvoji člověka jako takového, naučit ho kriticky a mezinárodně myslet, navíc v této době.Pokud potom nebudou uplatnitelní na trhu práce - blbý, ale tohle musí zvážit každý za sebe. Jaký obor bude relevantní za 10 let? Za 20?
Generalní Gladiator
07.10.2019 17:37
#
Ať se vzdělávaj,ale spoustu zbytečnejch oborů ať si platí studenti, kapišto?
fenixLFC
07.10.2019 14:08
#
Pharrell
07.10.2019 21:29
#
Anacron
07.10.2019 13:47
#
To je pravda. Na druhou stranu mi to nepřijde dost na bakalářku. Ale samozřejmě nevím co všechno tam bude mít no.
Holoubek
07.10.2019 14:04
#
V pohodě to dá. Napřed začne teorií, představí pražský fotbalový kluby, nějaký info k nim. Pak představí VAR, propojí to s tím, že už to nějak funguje,, že je to v jiných sportech. V Praktický části vyhodnotí dotazník, udělá grafíky, popíše co mu vyjde za výsledky a nakonec to shrne a udělá závěrečný doporučení. Easy 30-40 stran originálního tématu Lepší než aby psal na nějaký témata, co se rok od roku opakujou a mají nulovou přidanou hodnotu. Za mě zajímavý výběr
seberkrém
07.10.2019 14:07
#
Anacron
07.10.2019 14:14
#
Záleží na škole a na oboru no. Ale když někdy vidím bakalářky co někde prošly a jsou obhájený tak jsem v šoku
Generalní Gladiator
07.10.2019 17:38
#
Takže by to mohl zvládnout deváťák
fenixLFC
07.10.2019 22:19
#
tak ono hlavnym cielom bakalarky je ukazat ze vies napisat odbornu pracu na urovni, ze pochopil ako sa robi metodologia, vie pracovat s datami, v jeho pripade ze vie ako funguje dotaznik a anketa (co nie je take jednoduche ako si myslis) a podobne
Generalní Gladiator
08.10.2019 09:04
#
Nic složitýho to teda fakt nebylo..
fenixLFC
08.10.2019 20:23
#
co, tvja bakalarka? alebo ta anketa? ked obtiaznost ankety odvodzujes od otazok tak to celkom dokresluje nezmyselnost tvojich predchadzajucich komentarov
Generalní Gladiator
08.10.2019 20:43
#
to se mi snad jenom zdá
valloire
08.10.2019 20:46
#
pingla
10.10.2019 08:14
#
30-40 stran? za to by nás komise vyhodila všechny
seberkrém
07.10.2019 14:07
#
Téma je dobrý podle toho, jak dobře to udělá. Za mě v pohodě, pokud mu to sedí do oboru.
Luke123
07.10.2019 20:41
#
Vyplněno
messinhovic
07.10.2019 16:02
#
valdese vyrazili
Gazdo
07.10.2019 16:16
#
WTf? ocakavane ale zas na druhu stranu... vazne uz ma pri barce drzi asi len leo lebo to co sa s klubom deje je cosi hrozne
columbo
07.10.2019 16:21
#
Tak to si hodne slaby fanda.
Gazdo
07.10.2019 18:49
#
Preco? Ja barce budem fandit aj nadalej ale jednoducho pockam kym sa ten bordel tam vymieti a zacne sa tam robit futbal tak ako sa ma. A tym nemyslim iba predvadzanu hru. Jednoducho to len prestanem sledovat ak skonci leos a nic sa nezmeni
patas92
07.10.2019 16:36
#
Pokud jsou důvody, co píšou na Mundu pravdivé, tak je to naprosto v pořádku
Kokesh
07.10.2019 16:33
#
Škoda, že se tu zatím neřešila ta okatá žlutá pro Piqueho...V CHL se s tím neserou, v La Lize zatím od toho dávají radši ruce pryč...
technecium
07.10.2019 17:21
#
On to na sebe totiž neřekl
Kokesh
07.10.2019 17:29
#
Carvajal a Sergio s Xabim pod Mourinhem taky ne. A všichni dostali tresty...
Ed_Hazard
07.10.2019 18:03
#
Pharrell
07.10.2019 21:29
#
Xavi
08.10.2019 09:02
#
Ti dostali ale červenou.
el Principito
07.10.2019 17:27
#
udělal to chytře ne jako ten váš dement ...
messinhovic
07.10.2019 19:35
#
Pharrell
07.10.2019 21:29
#
Majk91
07.10.2019 21:43
#
Visca el barca
08.10.2019 08:27
#
Kluivert9
07.10.2019 17:38
#
Darth Weeder
07.10.2019 16:57
#
OT: Chystám se za chvílí na trip po Španělsku, který chci zakončit první návštěvou zápasu Realu prot Betis Sevilla. Proto bych se chtěl zeptat nějakých zkušenějších fans, jestli by jste mi doporučili nějaké stránky, kde bezpečně pořídit lístek a dále by mě zajímala Vaše zkušenost s místy k sezení. Na Stubhub jsou nejlevnější lístky k dispozici úplně nahoře v sektoru za brankou a pak také dole. Tak pokud někdo byl, moc díky za radu, ještě jsem tak velký stadion nevavštívil, největší vlastně rozpadlé Lužánky a Norwich Díky
Anacron
07.10.2019 18:16
#
No rozhodně si kup lístky na ofiko stránkách, případně na místě a ne přes nějaké přeprodejce.
Darth Weeder
07.10.2019 18:27
#
Právě že teď mají na stránkách jen VIP lístky. Jinak pokud si budu chtít koupit osobně stadionu, tak s Betisem by asi nemělo být vyprodané, že?
Anacron
07.10.2019 18:42
#
Lístky pro veřejnost se na ligu začínají prodávat cca týden před zápasem a že by nebyly lístky se bát nemusíš. Kupovat přímo na stadionu by taky neměl být problém, ale já preferuju pro můj větší klid nákup dopředu přes ofiko stránky.
Darth Weeder
07.10.2019 18:49
#
OK díky za radu a kde sedáváš většinou? Dá se tam úplně shora, ze severní nebo jižní tribuny vůbec mít přehled o zápase?
Jerichoo
08.10.2019 08:21
#
Zhora je to nič moc lebo je to vysoko. Daj radšej o 40€ viac a sadni si nižšie. A lístky kúpiš bez problém na štadióne.
Darth Weeder
08.10.2019 10:04
#
OK, to bude určitě lepší, když už tam budu díky za radu, tohle aspoň pomůže narozdíl od zoufalců dole
messinhovic
08.10.2019 13:29
#
chudak CHONG a misinho
Darth Weeder
09.10.2019 13:40
#
a ty
Jerichoo
08.10.2019 14:49
#
Keby si sedel hore tak fakt vidíš len mravce, lebo ten štadion je postavý strmo, takže sedíš naozaj veľmi vysoko.
messinhovic
08.10.2019 17:11
#
zdalky mravce, zblizka lini vsi
valloire
08.10.2019 20:46
#
mluvíš o Messim?
CHONG
09.10.2019 23:04
#
To není pravda, já seděl mimo jiné i úplně nahoře a žádní mravenci se fakt nekonali
Jerichoo
10.10.2019 12:00
#
Asi máš lepší zrak ako ja
messinhovic
07.10.2019 19:35
#
jj protoze by si nahodou mohl usetrit
Darth Weeder
07.10.2019 20:09
#
?
CHONG
07.10.2019 21:46
#
Nebo jet do prdele
misinho7
07.10.2019 20:35
#
ADM
08.10.2019 14:14
#
Tie zápasy Brazílie v Singapure sú hodne velké peklo, toto Arthur neprežije v zdraví
ernesto
08.10.2019 14:53
#
On je brazilec, tam bude mat klimu ako doma.
ADM
08.10.2019 15:19
#
Aj tych niekolko tisic kilomerov a par casovych pasiem patri k tomu?
Gazdo
08.10.2019 15:55
#
Na niekoho to vplyva na niekoho nie. Mne napr casove pasma nerobia nic staci mi jedna noc aby som si akurat zvykol kedy mam spat a hotovo
valloire
08.10.2019 20:46
#
To se nám to hraje, když nám ostatní půjčujou.
Ed_Hazard
09.10.2019 07:32
#
Ja som to pochopil tak, ze sa jedna o splatky. Tie prestupy neboli realizovane jednorazovym transferom ale Barca chcela splatkovy kalendar.
Visca el barca
09.10.2019 09:15
#
ADM
09.10.2019 09:43
#
Jasna vec
Ed_Hazard
09.10.2019 22:44
#
To je vec druhá. Aj tak je to špatne, my nepotrebujeme žiadne splátkové kalendáre, z nich vyplývajúce úroky a podobné veci.ô My vytiahneme na stôl mech prachov a je hotov
valloire
09.10.2019 23:18
#
a tak jsem to myslel Ede
Visca el barca
09.10.2019 09:15
#
Většina přestupů je na splátky.To si zase objevil svět viď?
ADM
09.10.2019 09:43
#
On tu expresku neotvoril
jiri - fcb
09.10.2019 11:57
#
On je prostě zase úplně mimo než reálný svět. Snad ve stáří nedopadnu stejně.
valloire
09.10.2019 15:04
#
ty jsi mimo už dávno Jiří, mimochodem jsi mi furt nevypsal ty moje historický lži...patrně není čas že
valloire
09.10.2019 15:03
#
Visca el barca
09.10.2019 10:06
#
Jinak zajímalo by mě jestli je někdo členem slovenské Penyi Barcelony? Nebo žádná neexistuje? Migueli se kasal jak sežene lístky pro všechny z ČR. Je 159 žádostí a půlku lidí poslal někam. Hlavně, že si pořádá zájezdy přes sport sen, který jsou namaržovaný tak, že za to dáš dvakrát tolik. A ke všemu kamkoliv jede, tak Barca rupne debaklem.
Jordi Alba
09.10.2019 11:51
#
No nevím, jak to tam mají, ale já osobně teda radši poletím sám nebo tak s 1-2 lidmi, než s několika na zájezdu.
Visca el barca
09.10.2019 12:35
#
Mě spíš vadí, že českej fanklub není schopen zařídit 159 lístku v Praze do kotle hostí. K čemu jsem členem? Zápasy v Barceloně si taky radši zařídím sám a ještě nebudu přeplácet cestovky.
Hristo Stoichkov
09.10.2019 13:09
#
Bude mít Barca v Edenu vyprodaný sektor?
Visca el barca
09.10.2019 13:26
#
Co vím já, tak česká penya měla 159 žádostí. Bohužel jsem zaplatil členství týden po začátku sezony, tak se na mě nedostalo. Kolik budou mít lístků přesně nevím. Ale slováci jich maj 25. A poláci žádali až o 1000 lístků. Kolik se cca vejde lidí do sektoru hostí?
Hristo Stoichkov
09.10.2019 14:30
#
Cca 1000 míst, možná o něco málo víc, ale na víc než 1200 bych to netipoval. O žádný možnosti dostat se na stadion aktuálně nevím, na jakýkoliv ligový zápas (možná kromě derby) to není nic neřešitelnýho, ale tady to bude bez šance, natěšenost mezi slávisty je maximální. Kolik vůbec stojí lístek do sektoru hostů?
Visca el barca
09.10.2019 14:51
#
Platil jsem zálohu 2500,- ale mělo to bejt míň. Cenu přesnou nevím. Bohužel jsem zaplatil členství později, tak se na Barcu nepodívám...
Visca el barca
09.10.2019 13:27
#
Je ještě nějaká možnost se dostat na stadion?
valloire
09.10.2019 15:05
#
taky nechápu proč jsi člen
valloire
09.10.2019 15:06
#
Migueli je skvělej. Musí jezdit na playoff furt.
Sergi Samper
10.10.2019 09:22
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.