28.11.2019 16:50 CET

FC Astana (KAZ)   -   Manchester United (ENG)

2 : 1 (0:1)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 4.02 - 3.75 - 1.91

Astanu čeká velký svátek, navzdory nemožnosti postoupit chce skolit slavný Manchester United

Vítěze Evropské ligy 2016/2017 Manchester United čeká dlouhá cesta do dalekého Kazachstánu. Manažer Ole Gunnar Solskjaer se rozhodl šetřit největší opory a do výpravy zařadil převážně málo vytěžované mladíky. Důvod je zřejmý, United mají už jistý postup a o víkendu je čeká důležitější ligové utkání proti Aston Ville. Pro Astanu je návštěva slavného anglického celku velkým svátkem, na druhou stranu to poněkud kazí fakt, že už postoupit nemůže.

Astana v prvním zápase na Old Trafford prohrála 0:1 a to na její poměry nebyl vůbec špatný výsledek. Bohužel nejtěsnější porážka byla jediným světlým okamžikem v dosavadním průběhu skupinové fáze, kazašský celek prohrál i další tři zápasy a nechal si u toho nastřílet třináct gólů. Už po čtyřech kolech se mu tak zavřely postupové brány.

Kazaši sice postoupit nemohou, ale kdy jindy se doma vytáhnout, než proti slavnému Manchesteru United. V Nur-Sultanu se opět bude hrát na umělé trávě, což by měla být domácí výhoda, byť tomu předchozí výsledky nenasvědčují, zvláště porážka od Alkmaaru 0:5. Domácí liga už pro Astanu skončila, 3.11. porazil tým trenéra Romana Hryhorčuka Tobol Kostanaj 1:0, čímž si definitivně zajistil další titul. Nic na tom pak nezměnila ani porážka v posledním zápase s Pavlodarem.

Manchester United čeká opravdu dlouhá cesta a protože už má jistý postup, rozhodl se manažer Solskjaer své největší hvězdy nepříjemného cestování ušetřit. V nominaci dal přednost talentovanému mládí a jedna věc je tím pádem jistá, v Nur-Sultanu vyběhne zcela jiný Manchester. Poprvé je v nominaci United je i devatenáctiletý obránce Max Taylor, který ještě před rokem bojoval se zákeřnou rakovinou. "Nikdy bych si nemyslel, že o rok později, co jsem měl chemoterapie, budu cestovat s prvním týmem," neskrýval radost Taylor.

Těžko říci, co od anglických teenagerů na umělé trávě čekat, Ole Gunnar Solskjaer bude chtít vidět dobrý výkon a rád by si také pojistil prvenství ve skupině, o které ještě za určité konstelace může přijít. Rudým ďáblům se v Premier League vůbec nedaří, o víkendu znovu ztratili body v Sheffieldu (3:3) a na čelo už ztrácí opravdu propastných dvacet bodů. V Evropské lize je to jiná písnička, tři výhry, jedna remíza a žádný inkasovaný gól.
FC Astana - pravděpodobná sestava:
Eric – Shomko, Tomašević, Šimunović, Rukavina – Rotariu, Pertsukh, Majevski, Sigurjohnsson, Bejsebekov – Khižničenko
Manchester United - pravděpodobná sestava:
Grant – Laird, Tuanzebe, Taylor, Shaw – Levitt, Garner – Lingard, Gomes, Chong – Greenwood
Tip EuroFotbal.cz: 0
Autor: Ondřej Linhart / manutd.com, whoscored.com, uefa.com
Počet zobrazení: 1965
Vzájemné zápasy
19.09.2019Evropská ligaSk L
Manchester Utd. - FC Astana
1:0
19.09.2019Sk L
Manchester United - FC Astana
1:0
FC Astana - poslední zápasy
29.09.2019Premier Liga 28. kolo
FC Astana - Kaisar
3:0
03.10.2019Evropská ligaSk L
FC Astana - FK Partizan
1:2
06.10.2019Premier Liga 29. kolo
Ordabasy - FC Astana
1:1
20.10.2019Premier Liga 30. kolo
FC Astana - Kairat Almaty
3:1
24.10.2019Evropská ligaSk L
AZ Alkmaar - FC Astana
6:0
27.10.2019Premier Liga 31. kolo
FC Astana - FK Aktobe
5:0
30.10.2019Premier Liga 25. kolo
Okžetpes - FC Astana
0:1
03.11.2019Premier Liga 32. kolo
Tobol - FC Astana
0:1
07.11.2019Evropská ligaSk L
FC Astana - AZ Alkmaar
0:5
10.11.2019Premier Liga 33. kolo
FC Astana - Irtyš
0:2
23.07.20192.př 1.z
FC Santa Coloma - FC Astana
0:0
01.08.20192.př 2.z
FC Astana - FC Santa Coloma
4:1
08.08.20193.př 1.z
FC Astana - Valletta FC
5:1
15.08.20193.př 2.z
Valletta FC - FC Astana
0:4
22.08.20194.př 1.z
FC Astana - BATE Borisov
3:0
29.08.20194.př 2.z
BATE Borisov - FC Astana
2:0
19.09.2019Sk L
Manchester United - FC Astana
1:0
03.10.2019Sk L
FC Astana - FK Partizan
1:2
24.10.2019Sk L
AZ Alkmaar - FC Astana
6:0
07.11.2019Sk L
FC Astana - AZ Alkmaar
0:5
Manchester United - poslední zápasy
03.10.2019Evropská ligaSk L
AZ Alkmaar - Man. Utd
0:0
06.10.2019Premier League 8. kolo
Newcastle - Man. Utd
1:0
20.10.2019Premier League 9. kolo
Man. Utd - Liverpool FC
1:1
24.10.2019Evropská ligaSk L
FK Partizan - Man. Utd
0:1
27.10.2019Premier League 10. kolo
Norwich City - Man. Utd
1:3
30.10.2019League Cup4.k
Chelsea FC - Man. Utd
1:2
02.11.2019Premier League 11. kolo
Bournem. - Man. Utd
1:0
07.11.2019Evropská ligaSk L
Man. Utd - FK Partizan
3:0
10.11.2019Premier League 12. kolo
Man. Utd - Brighton
3:1
24.11.2019Premier League 13. kolo
Sheff. Utd - Man. Utd
3:3
16.03.2017OF 2.z
Manchester United - FK Rostov
1:0
13.04.2017ČF 1.z
RSC Anderlecht - Manchester United
1:1
20.04.2017ČF 2.z
Manchester United - RSC Anderlecht
2:1e
04.05.2017SF 1.z
Celta Vigo - Manchester United
0:1
11.05.2017SF 2.z
Manchester United - Celta Vigo
1:1
24.05.2017F
AFC Ajax - Manchester United
0:2
19.09.2019Sk L
Manchester United - FC Astana
1:0
03.10.2019Sk L
AZ Alkmaar - Manchester United
0:0
24.10.2019Sk L
FK Partizan - Manchester United
0:1
07.11.2019Sk L
Manchester United - FK Partizan
3:0
Evropská liga - tabulky
 TýmZVRPSB
1.Manchester United (ENG)43105:010
2.AZ Alkmaar (NED)422013:28
3.FK Partizan (SRB)41124:74
4.FC Astana (KAZ)40041:140
 TýmZVRPSB
1.Manchester United (ENG)22004:06
2.AZ Alkmaar (NED)21106:04
3.FK Partizan (SRB)20112:31
4.FC Astana (KAZ)20021:70
 TýmZVRPSB
1.AZ Alkmaar (NED)21107:24
2.Manchester United (ENG)21101:04
3.FK Partizan (SRB)21012:43
4.FC Astana (KAZ)20020:70
Komentáře (292 / 0 nových)
Bizon
24.11.2019 12:39
#
0:2
ManUnited
26.11.2019 20:55
#
Jsem rád, že to Ole pojal tak jak pojal a poslal tam mlaďase, aby hráče áčka zbytečně nezatěžoval náročným cestováním
Kostomlat
27.11.2019 09:33
#
HalaMadrid_Flx
28.11.2019 12:36
#
V bráně začne podle tiskovky teda Grant, škoda.
ratusek
28.11.2019 18:01
#
škoda, doufal jsem v Kováře
Busby babes
28.11.2019 15:37
#
United XI vs Astana: Grant, Laird, Tuanzebe, Bernard, Shaw, Levitt, Garner, Gomes, Lingard, Chong, Greenwood #mufc
mimi_united
28.11.2019 15:40
#
Paráda a klobúk dole že si toto Ole dovolí
Busby babes
28.11.2019 15:41
#
tak mame jasnej postup...
iamek
28.11.2019 15:47
#
TFM zase zraněny? Měl letět s týmem ne?
Busby babes
28.11.2019 15:56
#
spis jeste neni uplne fit. Neni ani na lavce. A uprimne, stejne na to nema. neprosadil se v CP pres Wan Bissaku a pak ani ve Fulhamu.
Busby babes
28.11.2019 16:08
#
Soucet cisel na dresech je 385.
Busby babes
28.11.2019 16:57
#
Zacatek slusnej.
Greny
28.11.2019 17:01
#
Lingard gol
forrest
28.11.2019 17:02
#
Konecne, po trech letech se taky trefil...
Spejbl
28.11.2019 17:08
#
*bodoval
Busby babes
28.11.2019 17:07
#
Kapitan!!!
Spejbl
28.11.2019 17:10
#
Jen, aby na další gól nečekal stejně dlouho jako teď..
Busby babes
28.11.2019 17:13
#
a Shaw hori...
r.mrazik
28.11.2019 17:14
#
dlouho nehral...nastesti mame brandona
Busby babes
28.11.2019 17:16
#
jasne. to je spis takova poznamka, ze se neuvedl uplne nejlip. bude mit co delat aby si zahral.
r.mrazik
28.11.2019 17:21
#
to jo...musi jit nahoru,jinak si nekopne...ted je az treti bek
r.mrazik
28.11.2019 17:41
#
mladosi zatim dobry...
Axel bude skvely hrac
iamek
28.11.2019 17:44
#
Hned do základu místo lindelofa
r.mrazik
28.11.2019 17:47
#
vodka
29.11.2019 08:59
#
Swarley
28.11.2019 17:47
#
Rozhodne musí brát minuty Jonese, klidně zkusit místo Lindelofa
r.mrazik
28.11.2019 17:47
#
Busby babes
28.11.2019 20:50
#
on by je mel, kdyby byl stopro fit.
r.mrazik
28.11.2019 17:47
#
a garner taky super...andreas pryc!!
Swarley
28.11.2019 17:48
#
iamek
28.11.2019 17:54
#
Nechápu jak nemůže dostávat jeho minuty
Swarley
28.11.2019 17:47
#
Spekuluje se někde výrazněji o Emre Canovi k nám? To by byla parádní volba...
Bandita_Harry
28.11.2019 18:17
#
Swarley
28.11.2019 18:21
#
Já mel pro něj vždy slabost
Bandita_Harry
28.11.2019 18:30
#
jaj tak, no urcite by vam pomohol no najlepsie este k nemu niekoho sam by to podla mna moc nezdvihol
Swarley
28.11.2019 18:36
#
do toho středu by to byla super posila, všek to byl u vás nejlepší hráč
Busby babes
28.11.2019 20:51
#
nam chybi 3 CM, my berem ted cokoliv.
icka
28.11.2019 21:13
#
Barkley
Busby babes
28.11.2019 21:22
#
*cokoliv lepsiho nez Fred.
cr7sux
28.11.2019 21:38
#
JessePinkman
28.11.2019 18:42
#
To snad ne...
Busby babes
28.11.2019 20:51
#
vubec. jen jsem ho psal jako hrace, co v Juve moc nehraje, blizi se Euro, takze by mozna mel zajem odejit aby hral.
Swarley
28.11.2019 17:55
#
To mohl byt teda výstavní vlastnak
Swarley
28.11.2019 18:09
#
Tak ted už se povedlo
Greny
28.11.2019 18:02
#
Chong
Greny
28.11.2019 18:02
#
klasika nedas dostanes
Swarley
28.11.2019 18:03
#
Tak tohle bylo víc než klasika
Swarley
28.11.2019 18:02
#
Ty vole Chong
Swarley
28.11.2019 18:02
#
Super
sidy10
28.11.2019 18:07
#
Nechápu co tam takový dřevo dělá?!
iamek
28.11.2019 18:06
#
Chong potvrzuje, ze zatím na to nemá.
cr7sux
28.11.2019 18:09
#
r.mrazik
28.11.2019 18:10
#
shaw uplne v lese
Swarley
28.11.2019 18:13
#
je to tak na Nottingham
r.mrazik
28.11.2019 18:21
#
S takovou poziční hrou ani na ten ne
Swarley
28.11.2019 18:36
#
může být no
cr7sux
28.11.2019 18:24
#
pěkně kopnuto
LokoLFC
28.11.2019 18:30
#
tu Astanu venku vypraskal Alkmaar 0:5 a United tam prohrajou
iamek
28.11.2019 18:33
#
bartlu
28.11.2019 18:35
#
Tohle je opravdu úmyslná dehonestace klubu. Ole to fakt domrvil. Jako hráč populární, pomalu snad legenda a on si to úmyslně všechno kazí a bude za dementa.

Co se mu musí dít v hlavě, že všechno co pro MU udělal jako hráč chce odevzdat jako trenér. Vždyt on vyložene jede přes půl světa prohrát. Nulová snaha vyhrát (místo aby honil vítězství a snažil se získat fanoušky, tak on vyložene chce a chce prohrávat)

To je opravdu smutný a odporný.
Swarley
28.11.2019 18:38
#
co to je zase tohle
iamek
28.11.2019 18:38
#
Swarley
28.11.2019 18:44
#
tak dneska je to vzhledem k sestavě a důležitosti zápasu fakt mimo...po těch ligových hrůzách bych to pochopil...
iamek
28.11.2019 18:45
#
Promiň. Měl byt palec nahoru
HorajzmAmmann
28.11.2019 18:43
#


raději se budu koukat na U21. Uvědom si, že teď hrají proti Tottenhamu, City a mají letět přes půl světa do nějaké prdele, zkurvit se na umělku kvůli přáteláku?
cr7sux
28.11.2019 18:46
#
Godwinson
28.11.2019 19:19
#
Ne, že bych souhlasil s původním příspěvkem, ale tohle je teda perla
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:22
#
proč?
r.mrazik
28.11.2019 20:07
#
tys to nepochopil?
Busby babes
28.11.2019 20:52
#
co je zas tohle za kecy?
mimi_united
28.11.2019 18:42
#
Prv než prídu posmešky od rôznych rozumbrád, treba si uvedomiť v akej zostave sme nastúpili. A taktiež že Astana je vo svojej lige prvá. Plus o nič nešlo, mladíci získali skúsenosti. Iný tréner (Klopp, Guardiola) by tam poslali hráčov z A-čka len aby mali víťazstvo.
Hlavy hore, veď postup máme istý a dnes naozaj o nič nešlo
leosniki
28.11.2019 18:45
#
Guardiola keď letel kamsi do ďaleko na Východ tak dával hrať hráčov z béčka ako tréner Barcy, ale ok...
leosniki
28.11.2019 18:47
#
Klopp v Micky Mouse Cupe taktiež dával mladíkov, a to išlo Poolu o postup, United už o nič nešlo... takže nemáš pravdu ani o jednom
Fesak
28.11.2019 19:14
#
zase mimo, ako inak
leosniki
28.11.2019 18:43
#
United
cr7sux
28.11.2019 18:47
#
leosniki
leosniki
28.11.2019 18:48
#
To mi chceš tvrdiť že pre United nie je hanba prehra v Kazachstane?
HorajzmAmmann
28.11.2019 18:49
#
pro U21 určitě ne
cr7sux
28.11.2019 18:50
#
leosniki
28.11.2019 18:51
#
Lingard, Shaw aj Tuanzebe sú hráči áčka.
HorajzmAmmann
28.11.2019 18:53
#
vole, starej se radši o svojí Barcu... na to, že tady machruješ tak si uvědom, že ta vaše slavná mládež dostala na prdel od český Slavie
leosniki
28.11.2019 18:54
#
Dostala a? Lenže to bola naozajstná juniorka bez hráčov áčka, plus trebárs brankár Grant tiež nie je žiadny mladík.
HorajzmAmmann
28.11.2019 18:57
#
leosniki
28.11.2019 19:03
#
Grant 36, Lingard 26, Shaw 24, Tuanzebe 22 U21 jak lusk no...
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:04
#
proč ze sebe děláš debila pořád?
leosniki
28.11.2019 19:12
#
Ja zo seba nerobím idiota, prezentujem fakty. Teraz bez irónie, plne chápem že futbal sa posúva určitým smerom, je mi jasné že v Astane asi budú určité prachy, ale... United má stále xy krát väčší rozpočet, navyše takýmto spôsobom United hazarduje so svojim menom ktoré si vybudoval. Samozrejme mladým hráčom treba dávať šancu, akurát poukazujem za to že tam hrali aj hráči ktorý už majú dostatok skúseností. Kedysi boli United TOP klub Európy, kde sú dnes, a pritom peniaze tam sú športový úsek očividne nefunguje tak ako by mal.
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:15
#
dostatek zkušeností?

myslíš Granta, který chytal naposledy 3 sezony zpátky? Hráče, který 3 měsíce nehrál? Nebo by to měl sám vyhrát týpek, který je jeden z nejhorších co v United pamatuju a fakt nechápu co tam ještě dělá? Nebo Tuanzebe, , kterýmu je taky 22.. ?

Astana hraje každý rok EL, LM... zase z nich nedělej amatéry. Spokojený nejsem, ale určitě se to dalo čekat...
leosniki
28.11.2019 19:20
#
Možno Grant chytal naposledy 3 sezóny späť, ale stále by mal byť schopný mladíkov pred sebou upokojiť, keďže v kariére toho aj tak odchytal už viac než dosť. Tým týpkom myslíš pravdepodobne Lingarda, holt stále je to hráč čo hral za Albion niečo asi predviesť musel aby sa tam dostal. Tuanzebe by mal byť kvalitatívne vyššie než hociktorý hráč Astany, Shaw detto.
leosniki
28.11.2019 19:25
#
Hodnota celého kádru Astany 25,35 Miliiónov euro.
Hodnota Jesseho Lingarda rovných 40 Miliónov euro.
Zdroj: Transfermarkt.
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:27
#


tak tímhle příspěvek jsi jenom podrthnul to, že o fotbale nemáš ani páru... čau, nebudu to s tebou dál řešit
leosniki
28.11.2019 19:32
#
Ja netvrdím že súčasný Lingard má hodnotu 40 mega, maximálne tak bez tej nuly. Ja tie ceny nevyhodnocoval, môžeš ísť povedať tvorcom Transfermarktu že nemajú o futbale ani šajnu, čau.
Swarley
28.11.2019 19:35
#
No bylo tam par indicií i dřív
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:36
#
leosniki
28.11.2019 19:41
#
Tak ešte raz, už len z úcty k starším ľuďom... Ja sa tu nesnažím, dehonestovať United to robia koniec koncov sami svojimi výsledkami sami. Utešovať sa tým, že tam hrali mladíci mi príde také všeljaké, keďže boli doplnený staršími hráčmi. Ako som napísal pre mňa je to zo strany United hazard s menom klubu, ktoré sa budovalo dlhé roky.
TopinB
28.11.2019 22:27
#
cr7sux
28.11.2019 19:32
#
leosniki
28.11.2019 19:35
#
Ako vravím hráč ktorý dal gól alebo prihrávku v lige ešte niekedy v paleolite, podľa mňa nemá ZĎALEKA takú cenu, ale stále by mal byť najkvalitnejší z toho čo sme v tom zápase videli na ihrisku...
Busby babes
28.11.2019 20:54
#
cr7sux
28.11.2019 19:11
#
Ty jsi strašnej debil nebo trol :D
leosniki
28.11.2019 19:14
#
Tak jasné že tam je trochu irónie, je mi jasné že zvyšný hráči U21 boli... Len poukazujem na to že tam boli aj tí skúsení, v zostave s ktorými by ste si mali stále s tímom rangu Astany poradiť.
cr7sux
28.11.2019 19:16
#
Tuanzebe zrovna žádný zkušený hráč zatím fakt není Lingard rok nic nezahrál a Shaw hrál po delším zranění poprvé
leosniki
28.11.2019 19:21
#
OK Tuanzebe ešte nie, ale stále má skúsenosti z PL, takže by mu zápas s Astanou nemal robiť problém. Shaw či Lingard to už je iná pesnička.
cr7sux
28.11.2019 19:32
#
Hej, tech 300 minut v pl?
leosniki
28.11.2019 19:36
#
Furt hrával stabilne vo Ville, nemyslím si že by Astana nejak presahovala úroveň Champu.
cr7sux
28.11.2019 19:51
#
achjo to fakt nemá cenu
leosniki
28.11.2019 19:53
#
Chceš mi tvrdiť že Tuanzebe nie je zvyknutý hrať proti súperom minimálne podobnej kvality?
cr7sux
28.11.2019 19:56
#
Tuto sezónu měl 260 minut, to určitě nebyl rozehraný
scheeza
29.11.2019 08:39
#
Ve Ville hrál v Championship
leosniki
29.11.2019 16:34
#
No však pochybujem že Astana nejak kvalitou presahuje týmy z Champu.
Busby babes
28.11.2019 20:53
#
s touhle sestavou? fakt ne.
leosniki
28.11.2019 20:56
#
Pre klub ktorý sa prezentuje ako jeden z najväčších na svete je to hanba v každom prípade.
pingla
28.11.2019 18:47
#
fajn, a co tohle mělo za smysl? že si ti mladí nasypou na instagramy fotky z prvního a pro drtivou většinu z nich posledního zápasu za áčko (fajn, možná ještě někdy v mickey mouse cupu dostanou 10 minut)?? nech už Olé táhne
cr7sux
28.11.2019 18:48
#
HorajzmAmmann
28.11.2019 18:49
#
Už vidím De Geu, Rashforda, Martiala, atp celý žhavý jak jedou do Kazachstánu zkurvit si kolena na umělku... do píči přemýšlejte někteří.


Ole
pingla
28.11.2019 19:33
#
však se taky zamysli nad tím, cos teď napsal
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:37
#
tak jaký smysl by mělo tam poslát A-tým?
pingla
28.11.2019 19:44
#
třeba takový, že by se mohli sehrát proti očividně slabšímu soupeři, než jaké potkali a potkají v PL? zvlášť po té hrůze, kterou hráli proti Sheffieldu... netvrdím, že by měli hrát všichni, ale třeba sestava proti Partizanu doma nebyla nijak špatná a hra tomu odpovídala takhle se cestovalo někam do prdele s bandou mladých, kteří spolu už asi nikdy v áčku hrát nebudou... co jim takový zápas dal? zkušenosti?
leosniki
28.11.2019 19:46
#
Jednoducho to United brutálne podcenilo a doplatilo na to.
Busby babes
28.11.2019 20:56
#
jo no, desne jsme na to doplatili. Ty vole, ty tu predvadis super show.
leosniki
28.11.2019 20:57
#
Tak získali 0 bodov, opäť o trochu viac utrpel ich kredit...
HorajzmAmmann
28.11.2019 21:00
#
možná u tebe. U lidí, kteří se kouknou na sestavu žádný kredit neutrpěl. Žádný zápas nikdo s Astanou řešit nebude. Pokud ale dostanou od Mourka a City tak se to samozřejmě řešit bude a kredit utrpí mnohem víc...
leosniki
28.11.2019 21:03
#
Myslím že v Anglických médiách sa to riešiť bude, síce nie natoľko ako liga samozrejme, ale bude o sociálnych sieťach ani nehovorím...
HorajzmAmmann
28.11.2019 21:24
#
ne nebude
cr7sux
28.11.2019 21:37
#
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:49
#
hrál jsi někdy na umělce?
leosniki
28.11.2019 19:52
#
Stále tam mohol dať viac hráčov širšieho kádra, nikto netvrdí že tam má dať najsilnejšiu 11-ku.
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:54
#
a z jakého důvodu by tam ten hráč letěl? Taky bych se chtěl připravovat s komplet týmem na daleko důležitější zápasy než tenhle zápas kde o nic nešlo. Ještě by se nějaký hráč z toho širšího kádru zbytečně zranil a pak bych byl jako fanoušek United nasraný...
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:54
#
jo aha, to jsi zase ty... promiň, máš pravdu
leosniki
28.11.2019 19:55
#
Žeby preto že má s klubom zmluvu? Pre mladého hráča môže mať to prípadné zranenie v kariére koniec koncov fatálnejšie následky.
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:56
#
a ten mladý hráč tam chodí jenom na brigády, že?
leosniki
28.11.2019 19:58
#
Nie, ale odpáliť si zranením talent do budúcnosti môže byť potenciálne horšie, ako hráča širšieho kádru ktorý sa už zlepšovať nebude.
HorajzmAmmann
28.11.2019 20:00
#
to je fakt, kdyby si urval vazy takový Martial nebo Rashford, tak by to vůbec nebylo na píču
leosniki
28.11.2019 20:01
#
Martial či Rashford sú širší káder, aha tak potom neviem kto tu nemá šajnu o futbale.
HorajzmAmmann
28.11.2019 20:04
#
tak širší kádr je v podstatě Garner, Williams, Chong a podobné ričníky jako to co hrálo dneska no.. asi jsi fakt jenom debil.
leosniki
28.11.2019 20:06
#
Mata, Matič, Pereira, Young?
HorajzmAmmann
28.11.2019 20:08
#
než vidět tohle to fakt radši uvidím ty mladý kluky... a Pereira (bohužel) patří letos do základu. Matič zraněný a místo Younga hrál Shaw u kterého asi trenér usoudil, že se potřebuje konečně rozehrát po zranění...
leosniki
28.11.2019 20:10
#
No, a to nejde napísať takto bez tých urážok? Aspoň by tá diskusia nebola natoľko vyhrotená.
HorajzmAmmann
28.11.2019 20:16
#
vyhrocuješ to tady ty jak se neustále snažíš udělat z dnešního zápasu hroznou ostudu pro United... to mě sere nejvíc! Kdyby to bylo naopak a 9 mladíků Barcy prohrálo třeba s Tondou a Umtitim někde na umělce v Astaně tak bych to fakt nehrotil... je to totiž dokážu pochopit.

Ale pokud ti vadí ty nadávky tak to samozřejmě beru zpátky, to beru že jsem nemusel. Ale je to fotbal a ne balet
leosniki
28.11.2019 20:20
#
OK, v pohode. Ja neviem ale ako tvrdím prehrať hociktorý TOP klub v Kazachstane tak z toho bude hate. United stále beriem ako TOP klub, výsledky v súčasnosti, pokrivkávajú ale ten klub sa z toho vyhrabe. Inak s Barcou to po odchode Messiho, a pri politickej situácii v Katalánsku vidím výhľadovo horšie než s United.
HorajzmAmmann
28.11.2019 22:20
#
s Barcelonou to nikdy nebude po odchodu Messiho horší než v United. Tam to je vedený naprosto amatérsky a ty poslední přestup. období jsou úplně ale úplně tragický. Přeplácený průměráci. Ani nevim, za koho jsem byl rád. Možná teď Daniel James, ale to se ještě ukáže..
leosniki
28.11.2019 20:28
#
U nás po každej prehre a zlom výkone vyhadzujeme trénera, takže asi tak. Asi som už zvyknutý byť možno až neprimerane kritický.
pingla
28.11.2019 19:54
#

a ty jsi hrál někdy PL? daleko víc se dojebou na těch mokrých trávnících někde v Burnley a Newcastlu než na umělce. Snad mi nechceš tvrdit, že by si ty primadony udělali bebítka na koleni, když by po hodině lezli dolu?
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:55
#
pingla
28.11.2019 19:58
#
Jsi schopen mi odpovědět na otázky nebo to zasypeš dalšími smajlíky?
HorajzmAmmann
28.11.2019 20:00
#
rezignoval jsem... asi jsi tedy na umělce nikdy nehrál, nevíš že ten balon se chová úplně jinak, tělo reaguje na umělku úplně jinak, Áčko má teď 3 těžké zápasy, které potřebuje zvládnout daleko víc, že Astanu. Tečka, konec, šmitec, nebudu to dál řešit
leosniki
28.11.2019 20:01
#
Nie on je očividne schopný len urážať, a to aj v prípade že mu napíšeš čísla ktoré si si nevycucal z prsta.
HorajzmAmmann
28.11.2019 20:02
#
myslíš ten transfermarkt
leosniki
28.11.2019 20:04
#
Tie ceny robia ľudia ktorý sa vo futbale vyznajú viac než my dvaja. Aj keď Lingard je úlet to som aj hovoril.
HorajzmAmmann
28.11.2019 20:04
#
leosniki
28.11.2019 20:08
#
Mi chceš tvrdiť že sa vo futbale vyznáš lepšie než ľudia čo určujú ceny hráčov na TM? Ty máš teda sebavedomie.
HorajzmAmmann
28.11.2019 20:12
#
jako v pohodě, že mi napíšeš cenu hráče v transfermarktu, kterou chceš dokázat jaká to je ostuda pro United, ale zároveň dodáš, že ta cena je mimo a že s ní nesouhlasíš a v podstatě hned celý svůj argument hodíš do koše - to beru

Že to ale zopakuješ 3x, to už mi příjde opravdu moc.
leosniki
28.11.2019 20:15
#
Tak on nie je jediný hráč United s vysokou hodnotou oproti hráčom Astany. Shaw 30M, Tuanzebe 7M (ten má podľa mňa pre zmenu vyššiu hodnotu).
TopinB
28.11.2019 22:30
#
leosniki
28.11.2019 19:57
#
Tiež nechápem berú ťažké prachy, a ešte by si mali diktovať kde by chceli hrať...
jenage
28.11.2019 19:06
#
Busby babes
28.11.2019 20:55
#
Fesak
28.11.2019 19:17
#
hanba, ziadny respekt k superovi
leosniki
28.11.2019 19:27
#
Proste si mysleli že Astana sa porazí sama, keď uvidí že hrá proti United.
leosniki
28.11.2019 19:43
#
Mne to príde ako pád Rímskej Ríše, všetci fanúšikovia United sa tu potľapkávajú po pleciach že je vlastne všetko v poriadku.
pingla
28.11.2019 19:45
#
ne, není to v pořádku, tohle Ole prostě pojebal
leosniki
28.11.2019 19:48
#
Jediný fanúšik United ktorý tu v diskusii používa kritické myslenie. United je stále braný ako veľkoklub, ani nechcem vedieť čo by sa tu strhlo keby s Astanou prehrali Barca, Real alebo Pool.
pingla
28.11.2019 19:56
#
hele, mě nevadí, že se prohrálo, na to už jsem si zvykl ale sere mě, že tam Ole letí s totálně nesehraným týmem, bandou mladíků, kteří si v áčku do konce sezóny nekopnou, tak co to má za význam? Zvlášť po ostudě, která hrozila proti Sheffieldu, by si kurva měli uvědomit, s kým hrají další zápasy
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:58
#
nesehraným týmem ten tým je spolu daleko víc sehraný než kdyby tam postavil Áčko
pingla
28.11.2019 19:59
#
jojo, kombinace Levitt, Lingard, Greenwood a zakončující Gomes, radost pohledět, i když vlastně nebylo na co
HorajzmAmmann
28.11.2019 20:01
#
jj, akce Mata, Lingard, Pereira jsou daleko lepší
pingla
28.11.2019 20:14
#
pro zápas někde v prdeli ano, rozhodně ano
HorajzmAmmann
28.11.2019 20:17
#
ne, rozhodně ne... Nebo jo, ale ne v dresu United
EXoRcIsT
28.11.2019 20:29
#
vam nacisto j.be naco budes tahat Acko cez pol sveta na zapas v ktorom o nic nejde . Radsej dat sancu mladikom si zahrat a hracom Acka aby sa uzdravili ci co lepsie by bolo aby tam leteli rashford a spol nahodou sa zranili na umelej trave a v Lige potom hrali mladici ? Bohaca pouzite uz tie svoje bravcove hlavy
pingla
28.11.2019 20:38
#
ty jsi nejdřív přečti celou diskuzi, co tady píšu a potom tu po mě skákej pojebaný čobole. V klidu mohli hrát hráči jako Rojo, Jones, Mata atd (samozřejmě ti zdraví) a ne tam posílat dorostence, kteří už letos za áčko hrát nebudou.
leosniki
28.11.2019 20:42
#
Podľa mňa mali byť tí skúsení pripravení na lavičke, aby upokojili hru, ale to som už vravel.
pingla
28.11.2019 20:44
#
však úplně stačilo, kdyby si nějakou hodinku odkopali ti, kteří nehrají základ v áčku a pak tam Ole poslal ty mladíky.... Martial, Rash, de Gea, Maguire a spol mohli zůstat doma a hráli by výše zmínění
Boban
28.11.2019 19:55
#
Nevím co se tu řeší, ten zápas nebyl prakticky ani v Evropě. Tzn dlouhá cesta, navíc umělka (a že i A týmy s tím mají problém) což vzhledem k marodce a náchylnosti na zranění není divu, že nasadil B při jasném postupu. Naopak, téměř všichni mladíci, lepší než takovej Matic nebo Mata kteří jsou na odchodu (nebo by měli být), což beru jako plus. Někteří se aspoň mohli ukázat a snad dostanou příležitost v lize...
HorajzmAmmann
28.11.2019 19:57
#
ufff, aspoň někdo..
r.mrazik
28.11.2019 20:09
#
mlady si zahrali...acko ma cas se dolecit
EL na umelce je svinstvo...on vlastne kazdy zapas na umelce je prasarna
leosniki
28.11.2019 20:12
#
Keby ste leteli kamsi do Škandinávie mali by ste to rovnaké... Nie som odborník ale nemyslím si že tam je nejak drasticky viac zranených, ako v iných kútoch Európy, aj keď oni sú na to už holt zvyknutý.
ManUnited
28.11.2019 20:16
#
tak už se nám svěř, kolik si na to měl vsazeno, že máš potřebu to tady celej večer řešit
leosniki
28.11.2019 20:20
#
Ja už nevsádzam radšej.
Boban
28.11.2019 20:28
#
pokud na ní hraješ dlouhodobě tak ne, pokud vyjímečně, tak je to nezvyk a šance na zranění je vyšší + délka letu regeneraci zrovna nepomáhá...A marodka je něco co nás trápí dlouhodobě.. tohle zrovna udělal Ole dobře, postup je jistý a o nic jiného ted ve skupině nejde (oproti LM, kde bývá větší rozdíl a šance dostat horší tým díky 1 místu).
leosniki
28.11.2019 20:30
#
Ako zostavu možno ani nezvolil zle, len by sa tam hodil niekto skúsený z lavičky čo by to počas toho ako United viedli ukľudnil. Presne na toto by sa tam hodili Mata alebo Matič.
Boban
28.11.2019 20:35
#
ale proč? ti už nemají v MU budoucnost, o body/goly nešlo. Ty minuty dal mladším hráčům/těm co se potřebovali rozehrát a mají šanci (Shaw), aby se ukázali. Minimálně jedno místo máme ve středu zálohy ihned volné a doufám, že alespoň jeden z těch co hráli dneska dostane šanci. Ideální doba ted někoho vytáhnout do A týmu (respektive horší než co tam je ted to být nemůže).
r.mrazik
28.11.2019 20:41
#
pokud na ni hrajes dlouhodobe,tak ti odejdou kolena a kotniky rychleji,nez daniel james beha
Boban
28.11.2019 20:48
#
jednu dobu jsem hrál pravidelně na umělce a přišlo mi to lepší než 2-3x za sezonu.. i když je pravda, že jsem byl zvyklej i na škváru, tak je to trošku zkreslený, navíc jsem byl mnohem mladší...
r.mrazik
28.11.2019 21:14
#
Umělá tráva je peklo....Co se týče zátěže na klouby
V zimě ještě beru, ale hrát na tom v létě, trénovat a třeba hrát zápasy EL? Svinstvo
r.mrazik
28.11.2019 20:28
#
Nejsi no...tak ahoj
leosniki
28.11.2019 20:31
#
Normálnu odpoveď som chcel poprosiť, ale tú už mi dal Boban. Tak ahoj.
r.mrazik
28.11.2019 20:41
#
papa
Tolstobik
28.11.2019 21:38
#
Busby babes
28.11.2019 21:03
#
ty vole, co tu nekteri predvadi, to je bozi. Hazardujeme se svym jmenem a dalsi perly. Mame jistej postup. Dostali sanci hraci z akademie aby se ukazali. Nekteri tu sanci vyuzili, jini ne. I to je dobrej poznatek. Kazdej normalni fanousek United je za to rad, protoze proste to, ze naskoci hraci z akademie k nam patri a vzdycky patrilo:
For the first time in our history, six youth players have made their debuts in the same game...only the first game in our history have more players made their debuts in same match. Manchester United...record breakers.



Jo a jen pro ty odborniky, za SAFa jsme v podohnych situacich prohrali s Kluzi, Maccabi Haife nebo Sportingu Braga.. Proti Kluzi se Fergie ani neobtezoval prijit na lavicku. Ale jo, dneska jsme hazardovali se jmenem klubu a za SAFa by se to nestalo.
leosniki
28.11.2019 21:05
#
Cluj a Haifu beriem, ale Braga je o triedu vyššie ako Astana.
leosniki
28.11.2019 21:08
#
Za Fergusona navyše neboli ešte tak veľké rozdiely medzi veľkoklubmi a zbytkom sveta, ani výkonnostne a ani finančne. Pokiaľ sa chce United radiť medzi TOP kluby, tak musí rátať že bude podľa toho aj súdený.
Tolstobik
28.11.2019 21:25
#
Tvl kvuli tobe sem se musel prihlasit, abych videl, co za dementa tady dokaze 4 hodiny blabolit takovy sracky No a podle oblibeneho klubu je to jasny, skoda ze tu neni nejakej block list, ze tvych blabolu fakt boli oci
leosniki
28.11.2019 21:31
#
Škoda, že tu nie je block list na ľudí čo nevedia normálne diskutovať, len urážať či už diskutujúceho alebo rovno celý klub. Keby neboli pol diskusie urážky aj ja by som sa choval inak.
Tolstobik
28.11.2019 21:36
#
Kdybys nevypisoval uplny sracky, mozna by se dala dat i konstruktivni diskuze, ja se popravde divim, ze treba Busby to vubec zkousi, z mych vlastnich zkusenosti to s takovyma jako ty nema cenu a tohle je posledni prispevek kterym na tebe na zdejsim foru reaguju - vic casu fakt ztracet nehodlam, stejne jako s dalsim z tvyho stada - techneciem.
leosniki
28.11.2019 21:41
#
Nič v zlom, ale trochu slušnosti by Ti nezaškodilo. Napríklad si nedovolím nazývam fanúšikov nejakého klubu stádom.
leosniki
28.11.2019 21:47
#
nazývať...
Tolstobik
28.11.2019 23:00
#
Jsi vetsi clovek nez ja...
Busby babes
28.11.2019 21:10
#
sorry, Bragu jsem tenkrat porazili. ale hralo taky becko.
Paddington
28.11.2019 21:26
#
Tak to nie sú podobné situácie, mne dnešná prehra nevadí, ale zas tu nešaškuj..To meno je už i tak skurvene za posledné roky, takze to je jedno.
HorajzmAmmann
28.11.2019 21:29
#
přesně tak prohra v Bournemouth nebo doma s Crystal Palace skoro v plný palbě je hazardováním s jménem klubu. Už to, že nehrajeme LM a hrajeme tuhle připosranou soutěž je pro United hazardováním se jménem klubu...

ne dnešní zápas. Ten je naopak důkazem toho, že má Ole trošku koule a že si dovolíme nasadit do zápasu EL i mladíky
HorajzmAmmann
28.11.2019 21:31
#
naopak - kdyby do rozhodnutého zápasu dal kluky z A-týmu tak si řeknu, že jim mrdlo. Kdyby tam dal hráče jako Mata a Matič, kteří jsou jednou nohou pryč nápodobně.

Vlastně tohle byla jediná možnost jak ze sebe neudělat hlupáky
HorajzmAmmann
28.11.2019 21:31
#
zápasu Rozhodnuté skupiny
Busby babes
28.11.2019 21:37
#
v cem je to jako jine? Za rozhodnuteho postupu jsme postavili becko a prohrali. Jako za SAFa. Ja tam teda fakt rozdil nevidim. Jen v tom, ze tenkrat to nikdo neresil, ted sem nabehne banda pitomcu s kecama o tom, jak si kurvime jmeno.
Sonny Anderson
29.11.2019 00:16
#
to jméno není ještě až tak zkurvené, ale jestli bude Ole dělat dále takový kousky, tak brzy bude
Tolstobik
28.11.2019 21:42
#
Navic, nevim v jakych jinych zapasech za Acko by si mladi meli zahrat a treba i ukazat, ze na to maji, nez v zapasech EL ve kterych o nic nejde...
iamek
28.11.2019 23:38
#
Kdyby hrálo víc hráčů acka, tak čteme jak tam Ole posila silnou sestavu proti Astane, když tam dá mladíky, tak hazardujeme s jménem, které je stejně v hajzlu nějakou dobu. Si nevyberes . Hodně lidi tady zapomíná jak Alex přistupoval k takovým zápasům před x lety. Rozdíl je v tom, ze tenkrát i to největší kopyto nechalo na hřišti vše. Teď ten pocit nemám.
adam77
28.11.2019 21:30
#
United podprůměrný anglicky klub
cr7sux
28.11.2019 21:35
#
co je potom baník
HorajzmAmmann
28.11.2019 21:37
#
king, pyčo
Heresy
28.11.2019 21:38
#
Ceske eso
Paddington
28.11.2019 21:30
#
Levitt, Garner, Gomes, toľko možností ako nedávať hrať Pereiru, bohužiaľ cez víkend ho tu mame zas
Tolstobik
28.11.2019 21:31
#
Sem moc rad, ze si mladi zahrali, je jedno jak to dopadlo, navic v jakych jinych zapasech by si meli zahrat?....snad treba takovy Garner dostane i vic sanci v lize, pres Pereiru to pujde
Juventus
28.11.2019 22:13
#
MU uz niz klesnout nemůže, to uz není hodno jejich jmena.Takove ostudne výsledky hází nepekny pohled na klub, ať hrál v sestavě jaké MU chtěl.Ono i utkání tehdy v Alkmaaru byla sílena katastrofa.MU nikdy slabší nebyl než je ted.
leosniki
28.11.2019 22:22
#
Rozumiem všetkým tým aspektom mladíci, cestovanie, umelka... ale, čo si pomyslí človek čo to až tak nesleduje keď uvidí že prehrali s Astanou? To je to o čom tu celý čas točím, a dostalo sa mi za to iba výsmechu a osočovania. Ono keď si človek zváži tie faktory tak to nie je až taká katastrofa, ako to na prvý pohľad vyzerá ale aj tak...
HorajzmAmmann
28.11.2019 22:58
#
aspoň za tu první větu. Za ten dnešek si to za to moje trápení zasloužíš
leosniki
28.11.2019 23:04
#
United môže byť znova postrachom súperov, ale musí trafiť nejaký trénerský jackpot, človeka s jasnou víziou ako mal SAF... Ole nie je zlý, ale skôr by mi sedel ako trebárs športový riaditeľ. Na príklade Poolu či City a vlastne aj Chelsea vidíme čo dokáže urobiť správny výber trénera. Podobne ako v minulosti v prípade United a Arsenalu.
leosniki
28.11.2019 23:05
#
Ono prepísať rekord v počte mladíkov je síce pekné, ale lepšie je ich zapracovávať postupne, a nie dať ich tam všetkých naraz.
leosniki
28.11.2019 22:24
#
Keď prehrá City, Pool, Juve, Real či Barca raz za uhorský rok sú toho plné noviny, a to neprehrávajú s klubmi typu Astany...
Busby babes
28.11.2019 23:08
#
Real letos prohral s PSG, Mallorkou, loni 18 proher, napriklad s CSKA, Levante, Eibarem, Leganes. Barca letos prohrala s Levante nebo Granadou. City s Norwichem nebo Wolves, Pool loni treba s Crvenou zvezdou, Juve jsme loni porazili...
leosniki
28.11.2019 23:16
#
Tá minulá sezóna Realu bola skôr výnimka Cska, Levante, Eibar či Leganes sú stále o stupeň vyššie než Astana. Je to rovnaké ako keby United prehralo s Villou či Norwichom. Navyše o Reale a Barce sa hovorí že sú v dlhodobej kríze. Ja ten kontext tohto zápasu chápem, akurát neviem či mladíkom dvihne sebavedomie prehra s Astanou.
Cechino
28.11.2019 23:21
#
fuck off uz
leosniki
28.11.2019 22:41
#
Punc veľkoklubu sa rodí dlho a ťažko, ale prísť oň sa dá veľmi ľahko. Mám pocit že trebárs fans Arsenalu sú oveľa kritickejší, tuto je to ružová záhrada...
pingla
28.11.2019 23:23
#
ale tak vlastně jo, je to všechno super, jsme record breakers s mladíky co tu někteří předvádí, to je síla
Btw. snad tahle mrdka půjde co nejdřív i s Jonesem a podobnými
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/p960x960/76956978_10158329571250982_4209065252840538112_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_ohc=cjp2HgwuOuEAQnAunLPa2UojctzSbv94Yn43BPEnVu9i3o1gO4Ssq0Mbg&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=49fd0103684040e17cc2135ff33a19ac&oe=5E7D9555
pingla
28.11.2019 23:31
#
já jsem divnej? takže když někde na druhém konci světa rupneme v zápase "o nic" s kopou mladíků, tak je to dle tebe v pohodě?
Busby babes
28.11.2019 23:33
#
a co presne je na tom spatne? kdy jindy ti mladi hraci maji dostat sanci? v derby proti City?
pingla
28.11.2019 23:40
#
A těm mladíkům to nějak pomůže v kariéře? Co jim dá takový zápas? Vzpomínky? Absolutně nic pro fotbal. Právě v takových zápasech mají hrát Jones, Rojo, Young a podobní, kteří nemají na základ + zbytek hráčů na pomezí áčka/mládeže (Greenwood, Gomes, Tuanzebe). K ničemu zápas, když je tam takhle na sílu vecpe....
iamek
28.11.2019 23:42
#
Rojo zraněny, Jones trpí na kolena. Idealni povrch pro nej. Hraci jako Young, Mata a Matic, kteří stejně konci nemá smysl do zápasu davat. Co to těm hráčům dá? To myslíš vážně?
Busby babes
28.11.2019 23:47
#
neuveritelny co tu predvadi.
pingla
28.11.2019 23:48
#
Tak samozřejmě by měli hrát zdraví hráče a pokud má Jones nějaké problémy, tak nech vůbec nehraje, že se hrálo na umělce by pro nikoho z profesionálních hráčů neměl být nějaký závažný důvod nehrát. Když hraješ na umělce jeden zápas, tak ti to vážně kolena ani záda nopojebe Jsi schopen odpovědět na tu otázku?
iamek
28.11.2019 23:57
#
By ses divil. Já měsíčně nabeham kolem 150km. Minulou zimu jsem běhal na umělce poprvé v životě kolečka jak idiot. Celkem 15km a pak jsem měl 3 týdny pauzu jak jsem byl dojebany. Od te doby, když je hnusne, tak jdu radši do fitka na pas. A to byla úplně nová umelka. Žádná stará obyčejná. Samozřejmě, ze Jones u nás nemá co dělat.
pingla
29.11.2019 00:03
#
Však já nic nepíšu o tom, že dlouhodobě to neničí, ale snad mi tu nechceš tvrdit, že jeden předzápasový trénink a zápas (možná 60. minut), ti rozjebou nohy nebo záda natolik, že jsi třeba týden mimo? Já měl a pořád mám problémy s třísly na umělce, ale přece profík tohle musí zvládnout.
Busby babes
29.11.2019 00:00
#
vsak pohyb na tom povrchu je uplne jinej. Musis mit jiny navyky, hlavne pri zmenach pohybu, coz je prave zahul na vazy, ze jo. A kdyz na to clovek treba jen jednou zapomene, tak si muze dost ublizit. Been there, done that... A United fakt netrenuji na umelce.
pingla
29.11.2019 09:36
#
Ty jsi fyzioterapeut, že tomu tak dobře rozumíš? Jeden zápas ti nic špatného neudělá. Btw proč teda posíláme na umělku naše mladíky, kteří by si tam mohli vážně ublížit? Jo, už to chápu, oni do konce sezóny budou hrát v U23
Busby babes
29.11.2019 09:44
#
ne jen mam zkusenosti s obema povrchy. ty tu fakt meles strasny kraviny.
pingla
29.11.2019 10:05
#
ty ses úplně zacyklil a nevíš jak z toho ven na jednu stranu tu sypeš argumenty, které si ty sám dementuješ argumenty z druhé strany
Busby babes
29.11.2019 10:51
#
kde prosim te?

btw. kdyz se ptas na ty mladiky a proc na umelku. Tak jen tak mimochodem mlady telo se za a lepe vyrovnava se zranenima, za b je silnejsi, vazy pevnejsi etc. Samozrejme neplati stoprocentne, protoze jsou i dalsi faktory, jako geneticky dispozice, predchozi zraneni etc.
Busby babes
30.11.2019 11:28
#
College football players suffer knee injuries about 40 percent more often when playing on an artificial turf versus grass, according to a U.S. study. ... ACL injuries were 10 times more common during games than during practices, and close to five times as common during scrimmages than during regular practice.
scheeza
29.11.2019 09:05
#
Stačí i jedinej zápas na umělce aby sis pojebal koleno či kotník, ta rotace kloubů na té gumě je uplně jiná něž na trávě, kloub na to není zvyklej navíc si k tomu přidej jiné chování míče a zranění je na světě, pro mě je zimní příprava utrpení,není snad jediná zima kdy bych neměl podvrtnutej kotník, vždy právě na umělce, přes sezónu na trávě se mi to nestane
Busby babes
29.11.2019 09:46
#
neasi. ja si takhle urval vazy v kotniku. Zmena smeru, jen jsem jaksi zapomnel, ze jsem na umelce a kotnik to nedal...
Busby babes
28.11.2019 23:46
#
treba to Olemu ukaze, kteri by na to mohli mit a kteri ne. A pro ne je to samozrejme zkusenost, ktera je zase posune dal. Co to je vubec za otazku? Co jim takovy zapas da? Myslis, ze se zlepsi sezenim na tribune a trenovanim bez zapasu? Nebo jako co? delal jsi nekdy nejakej sport? Prechazel jsi treba do muzu? pak bys mohl chapat, co ti takovej zapas da. Jen to tady vynasob tisicem.
pingla
28.11.2019 23:55
#
Ty jsi úplně mimo proboha, očividně si snad nikdy nehrál fotbal nebo obecně sport na nějaké větší úrovni. Já už vážně nevím, jak ti to vysvětlit, zkusím teda psát Capslockem, třeba to tvoje zrakové A smyslové ústrojí pobere.
CO TI KURVA DÁ DO FOTBALOVÉ KARIÉRY ZÁPAS, KTERÝ HRAJEŠ NĚKDE ÚPLNĚ V PÍČI, KTERÝ NIKOHO NEZAJÍMÁ (SÁM TO TADY ŘÍKÁŠ, ŽE ŠLO O HOVNO), NA KTERÝ SE SLEZE PŮLKA TÝMU Z JEDNÉ STRANY, DRUHÁ PŮLKA Z DRUHÉ STRANY, ZAHRAJÍ SI 90 MINUT NA UMĚLCE (DLE MÍSTNÍCH EXPERTŮ NAPROSTO ZNIČUJÍCÍ PRO ZDRAVÍ) A PAK SE ZŘEJMĚ DO KONCE SEZÓNY TAKTO SPOLU NEUVIDÍ? PROTOŽE UŽ BUDE ZŘEJMĚ MÁLO ZÁPASŮ, NA KTERÉ SE OLE VYJEBE TAK JAKO NA TENTO.
iamek
28.11.2019 23:58
#
A co to dá hráčům širšího kádru? Když se v tehle sestavě na hřišti už neuvidí?
leosniki
29.11.2019 00:04
#
Práve PL by mohla paradoxne mladíkom viac vyhovovať ako EL, kde by si mohli zahrať práve tí hráči ktorý už starnú a prestávajú stíhať tempo PL. Práve čo sa týka fyzickej kondície by na tom mali byť mladíci lepšie, a tempo PL by im paradoxne viac sadlo, len na to treba ísť postupne. Na experimenty je tu Mickey Mouse Cup. EL má predsalen väčšiu prestíž a odozvu.
pingla
29.11.2019 00:04
#
Herní praxi? Kdo bude sedět na lavce proti Totáči a City? Garner nebo Mata? Laird nebo Jones (Young). Šlo krásně vidět, jak byl Jones v hajzlu proti Sheffieldu, když dlouho nehrál.
Busby babes
28.11.2019 23:58
#
muzes to klidne psat s obrazkama, porad to bude totalni picovina, co tu pises. Pokud se vazne ptas, co da mlademu hraci zapas za acko, tak ses blazen. Je to pro ne sance se ukazat a ukazat, ze na to maji. Anebo taky nemaji. Garner, Lewitt nebo Laird ukazali, ze by na to mit treba mohli.
pingla
29.11.2019 00:07
#
Proti Garnerovi nic nepíšu, ten se mi líbil už v minulé sezóny při té marodce. Ti dva jsou úplně z prdele vytažení, však v jejich letech by měli sedět aspoň na lavce v PL, když je 6-8 hráčů mimo. A to jde, kolikrát ještě Lewitta nebo Lairda uvidíš hrát za áčko? Kdy přijde zápas pro ně? Na konci sezóny, až o nic nepůjde?
Busby babes
29.11.2019 00:14
#
lol, Lewitt 19 let, Lair, 18 let. no nic, koncim debatu, nema to smysl, ty proste jedes svuj nesmyslnej hejt za kazdou cenu...

And if you don’t get that… you’re not doing football support correctly.
pingla
29.11.2019 00:22
#
Shaw měl ve dvaceti skoro 80 startů v PL, Rashford snad 70, McNeil přes 30 atd. Ale jo, pořád si stůj za Olem, však ty se pořádně spálíš
Busby babes
29.11.2019 00:24
#
Shaw hral za Soton. Rash je generacni talent. McNeil je kdo?

jejda, kupodivu fandim klubove legende na lavicce meho oblibeneho klubu. Ses si jistej, ze fandis spravnemu tymu?
iamek
29.11.2019 00:29
#
Asi mysli Mcnair. To je ten, který hrál jen díky tomu, ze celá obrana byla out. Průměrně CB spolu s Blackettem. To kde teď hrajou si každý umí zjistit.
Busby babes
29.11.2019 00:33
#
jo tenhle. jasny. no asi tak. Ale stejne jsem byl tenkrat rad, ze tihle dva dostavali sanci. Realnou sanci. Stejne jako jsem rad, ze dneska hrali tihle. Protoze to je jedna z veci, ktera se delala v United vzdycky. A on se tu pta: co jim to da? Neskutecny.
iamek
29.11.2019 00:37
#
Tak nějak. A proste se ukázalo, ze na to neměli. Nebýt tehdy zranění našich útočníků a už nevím koho při rozcvicce, tak by ani Rash nemusel byt tam kde je.
Busby babes
29.11.2019 00:38
#
Martial se tenkrat zranil na rozcvicce. a presne. ti hraci casto potrebuji stesti.
pingla
29.11.2019 00:32
#
A co že hrál za Soton? Aha, tak jestli neznáš Dwighta McNeila, tak si tady nemáme o čem povídat. Je potřeba pár měsíců sledovat dění v anglickém fotbale, mít přehled o hráčích, občas si jít zahrát reálně fotbal (nemyslím ten v FM nebo Fantasy) a tak dále, pak bychom se mohli o něčem seriózně pobavit, do té doby to bude střílení do tmy z tvé strany bez jakýchkoliv rozumných argumentů, a vlastně i znalostí z fotbalu obecně
iamek
29.11.2019 00:34
#
Proč tady pleteš hráče z Burnley ?
iamek
29.11.2019 00:35
#
Víš kolik měl McTominay zápasu ve 20 letech?
Busby babes
29.11.2019 00:37
#
lol, takze hrace Burnley. ok. ty ses fakt kaspar. to vis, ja primarne sleduju United. Ne kazdyho hrace burnley. a fotbal v nejaky podobne aktivne hraju celej zivot. Nebo spis sport obecne, protoze jsem hlavne hral hokej. Nebo treba keltskej fotbal.

a argumentu jsme ti tu s Iamkem dali plno, ale ty se porad ptas: proc nejel Rojo? nebo Mata? A co da mladym hracum zapas za acko?
iamek
29.11.2019 00:06
#
A hlavně třeba je si uvědomit, ze teď když je par hráčů mimo, tak u nás širší kádr proste neexistuje. Na lavičce máme pravidelně dorostence, kteří dneska všichni hráli. Po zranění hrál Shaw a Tuanzebe. Chytal Grant. Romero zraněny lehce a DDG tam tahat? Z obrany měl vzít koho? Dalot zraněny. Ten by připadal v úvahu místo Lairda. CB kdo? Maximálně ten Jones, ale ten by tam umřel. Stred zálohy kdo? Pogba a McTominay out. Matic po zranění. Hrál Garner po kterém všichni volame. Nebo většina z nás a Levitt, který v becku hraje slušne. Dostal před par dny novou smlouvu. Jiné hráče proste nemáme. Zdraví je jen Fred a Perreira, kteří budou hrát v lize. A útočná trojka? Na ligu máme tri schopné hráče. Martial, Rash a James. Ty tam chceš tahat? Jejich alternativa v lize je Lingard který hrál, Greenwood který hrál a Mata, který ani v lize nestrida. Místo nich hrál Gomes a Chong, který v b týmu hrajou s Garnerem a Kovářem nejlépe. My proste nemáme hráče. Ole na vyber moc neměl. Kdyby tam vzal nějakého hráče základu, tak se mu fans vysmeji, když máme teď takový los jaký máme a máme hráče jako máme. My jsme rádi, ze postavíme 11 hráčů a to tam ještě koukame na Perreiru nebo Freda. Tohle proste vedení posralo. Tenkrát měl Alex docela kvalitní hráče i na tribune. Měl proste na vyber.
pingla
29.11.2019 00:15
#
Ale tak přeci není normální že, hráči jako Rojo, Young, Mata nebo třeba Matič zůstanou v Anglii a letí tam sebranka mladých kluků, co si chtějí zahrát. Já vím, že teď je moc hráčů mimo. Greenwood, Gomes, Garner, Tuanzebe a podobní jako úplně v klidu, tohle já beru, ale nedává my smysl je cpát do týmu s ještě mladšími nebo stejně starými. Vždyť ti kluci se do konce sezóny možná už ani na lavce neobjeví, při návratu zraněných pak po nich do konce sezóny pak na ně "zapomenou" úplně. Tohle nemá smysl, oni si jednou (možná ještě někdy) zahrají a tím celý Oleho úžasný plán implementovat a skautovat na ostrém zápase mladé kluky z juniorky končí. Vždycky tam musí spojení starší, zkušenější + mladí, průbojní. Kvůli tomu nemusíš hrát ligu, aby něco takového zažil/pochopil, to funguje i v okresu
Busby babes
29.11.2019 00:18
#
on ti vyjmenoval vsechny hrace co nejeli a proc a ty napises, ze neni normalni proc nejedou. Btw nekteri z nich jsou zraneni/po zraneni. ale ty si proste pojedes svoji.
pingla
29.11.2019 00:27
#
Ty jsi úplně v lese, POŘÁDNĚ si přečti můj příspěvek výše a třeba ti tohle pomůže:
https://youtu.be/6j8gt_W6MZw?t=45
Busby babes
29.11.2019 00:28
#
prosim te, jeste jednou se zeptej, proc tam jako nehral Rojo?
iamek
29.11.2019 00:18
#
Rojo je zraněny a valí se někde na plazi. Matic je po zranění ještě taky out. Vždyť ani netrenoval ještě naplno. Ani v lize nebyl na lavičce. Maximálně ten Soung nebo Mata.
Busby babes
29.11.2019 00:25
#
to nema smysl, proste Ole je kokot a je to.
HorajzmAmmann
29.11.2019 00:29
#
Vzdejte to , nemá to cenu...
Busby babes
28.11.2019 23:47
#
fakt se nabizi otazka, jestli vubec neco vis o klubu, kterymu fandis...
leosniki
28.11.2019 23:59
#
Mladých treba zapracovávať ale postupne, nie že tam dáš všetkých mladíkov naraz. Potom sa v tom "utopia". Toto nie je FM.
Busby babes
29.11.2019 00:02
#
tak urcite. tohle byl idealni souper a situace, kdy jim dat sanci ve vetsim poctu.
leosniki
29.11.2019 00:06
#
Na to je určený Mickey Mouse Cup. EL je prestížnejšia, a je viac sledovaná. Takže keby prehrali s nejakým Oxfordom tak sa to k širšej verejnosti tak nedostane ako prehra s Astanou.
Busby babes
29.11.2019 00:15
#
leosniki
29.11.2019 00:22
#
Sorry, ale tento výsledok ide do celej Európy, kdežte pri Mickey Mouse Cupe by ho zachytili iba v Anglicku.
Busby babes
29.11.2019 00:25
#
leosniki
29.11.2019 00:27
#
Naozaj chceš porovnávať sledovanosť 2. najprestížnejšej európskej klubovej súťaže a Mickey Mouse Cupu?
Busby babes
29.11.2019 00:28
#
leosniki
29.11.2019 00:30
#
Inak ako smajlíkmi mi odpovedať nevieš?
Busby babes
29.11.2019 00:33
#
ty si vystacis celkem sam, neprijde mi, ze bys me do te debaty potreboval...
HorajzmAmmann
29.11.2019 00:34
#
EL je pro United úplný hovno... Je ostuda uz jenom to, že takovou soutěž musí hrát... Kdyby nechal stejnou sestavu hrát všechny zápasy ve skupině udělal by Ole nejlépe ...
leosniki
29.11.2019 00:37
#
EL je odrazom súčasnej situácie v ktorej sa United nachádza, a tak by k nemu mal aj pristupovať.
HorajzmAmmann
29.11.2019 00:39
#
To teda neměl... Až budou United brát EL vážně tak právě to je úplně degraduje. Pro United to je jako pro Baník Tipsport liga...

To je šance pro mladé hráče a jsem rád, že k tomu tak United přistupuje...
leosniki
29.11.2019 00:41
#
Stále je to najprestížnejšia trofej ktorú v súčasnosti môže United získať.
HorajzmAmmann
29.11.2019 00:47
#
To je ten problém no...
leosniki
29.11.2019 00:49
#
Práve preto by sa o tú EL mali pokúsiť, inak sa do LM v tejto sezóne nedostanú.
iamek
29.11.2019 00:52
#
A dnešní zápas je důkaz toho, ze to vyhrat nechceme nebo jak?
leosniki
29.11.2019 01:03
#
To netvrdím. Reagoval som skôr na to že United by nemal brať EL vážne.
Busby babes
29.11.2019 00:37
#
je tam postup do LM pro viteze, coz muze byt pro nas klicove. Ale kdyz ten postup ze skupiny mame...
HorajzmAmmann
29.11.2019 00:41
#
Jasný to beru... Ale vždycky když koukám na United v EL tak si říkám že je něco hodně spatne a jsem rád, když to skončí... Ať se starají o to, proč hraje v základu Pereira a podobný a pak se dostanou do LM normálně z ligy.
Busby babes
29.11.2019 00:43
#
jasny no. po tom, co jsme to vyhrali, uz to nema smysl hrat.
HorajzmAmmann
29.11.2019 00:47
#
Tak samozřejmě že má ale i po tom, co United EL vyhrál jsem moc šťastný nebyl... LM je prostě LM no... EL by měl hrát kurva Banik. Vsechno špatně
leosniki
29.11.2019 00:23
#
kdežto
leosniki
29.11.2019 04:01
#
Každopádne keď už som sa v tejto diskusii tak rozhovoril, tak pokiaľ sa niekomu zdá že som tu diskusiu zbytočne vyhrotil, alebo ho akokoľvek urazil tak by som sa mu týmto ospravedlnil. Je to iba futbal na svete sú dôležitejšie veci, občas človeku v návale emócii uletí nejaká netaktná reakcia. Ešte by som rád dodal že aj keď to z tejto diskusie možno tak úplne nepôsobí tak sám som fanúšikom stavania mladých hráčov, a v tomto uznávam svoju chybu, treba im dať šancu inak sa nikdy nedozvieme čo v nich drieme.
Busby babes
29.11.2019 11:37
#
Tactical times na twitteru v reakci na Lingarduv post o tom, jak je happy ze byl kapitan:

Jesse Lingard loves this club, and I'm pleased to see him expressing his joy about captaining the team. He works hard, not always the player many hoped he would be, but plenty for him to be proud of.

The replies to this post from United fans disappoints me.

He spared most of his senior players a 6000 mile journey and a game on an artificial pitch. A good decision.

Also a great opportunity for these young, promising players to have a team of 1st team European football.

Whether you're playing in Astana or Amsterdam, a European game away from home is not easy when you're fielding a youth team against seniors.

I think Ole knew they were unlikely to come away with a result. But the experience is invaluable.

They've qualified already.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
13:55 Frankfurtu na podzim už nepomůže Dost
Bas Dost dal za Frankfurt zatím pět soutěžních branek a toto číslo se ještě nějakou dobu nezmění. Nizozemský útočník si nedávno poranil tříslo, vynechal poslední dva soutěžní zápasy a jeho problém je vážnější, fotbalista tak přijde o zbytek první poloviny sezony. (sport1.de)
04.12. Martial nebude hrát proti Tottenhamu
Manchester United se musí v dnešním zápase s Tottenhamem obejít bez Anthonyho Martiala. Francouzský útočník má od nedělního střetnutí s Aston Villou (2:2) potíže svalového charakteru. (skysports.com)
03.12. Gélin do konce roku nepomůže Rennes
Stade Rennes ve zbytku tohoto roku bude postrádat Jérémyho Gélina. Dvaadvacetiletý obránce je na marodce se svalovým zraněním. (lequipe.fr)
01.12. Wallace má problémy se stehenním svalem
Ze sestavy Bragy na nějaký čas vypadne Wallace, obránce portugalského klubu si v týdnu poranil stehenní sval a mimo hru bude tři až čtyři týdny. (abola.pt)
29.11. Hráčem týdne v Evropské lize je Fernandes
Nejlepším hráčem pátého hracího dne Evropské ligy byl zvolen Bruno Fernandes. Portugalský záložník režíroval výhru lisabonského Sportingu nad PSV Eindhoven (4:0), dvě branky dal sám a zbylé dva zásahy pro své spoluhráče vypracoval. (sport-express.ru)
29.11. Bruno Duarte má problémy s kotníkem
Na podrobné vyšetření musí Bruno Duarte. Útočník portugalské Vitórie SC Guimarães nedohrál včerejší zápas se Standardem Lutych, v závěru prvního poločasu utrpěl zranění kotníku. (abola.pt)
29.11. Evropská liga - ideální sestava
Ideální sestava pátého hracího dne Evropské ligy: Sommer (Mönchengladbach) - Erkin (Beşiktaş), Merkis (APOEL), Roco (Beşiktaş), Sequeira (Braga) - Cyhankov (Dynamo Kyjev), Fernandes (Sporting CP), Pellegrini (AS Řím), Verbič (Dynamo Kyjev) - Morelos (Rangers), Aboubakar (Porto). (uefa.com)
29.11. Celtic se nuceně obešel bez Édouarda
Zatímco Stade Rennes v souboji na hřišti Celticu na poslední chvíli vypadl Clément Grenier, ani domácí nebyli kompletní. Skotský celek nemohl využít Odsonneho Édouarda, jemuž vystavilo stopku zranění svalového charakteru. (lequipe.fr)
29.11. Rennes včera vynuceně chyběl Grenier
Clément Grenier vynechal včerejší zápas Evropské ligy na hřišti Celticu. Záložníka Stade Rennes absentoval z důvodu nemoci. (lequipe.fr)
28.11. Evropská liga - výsledky (3)
Výsledky dnešních zápasů Evropské ligy: Arsenal - Frankfurt 1:2 (45. Aubameyang - 55. a 64. Kamada), Celtic - Rennes 3:1 (22. Morgan, 45. Christie, 74. Johnston - 89. Hunou), Dudelange - APOEL Nikósie 0:2 (12. Matić z penalty, 43. Merkis), Guimaraes - Standard Lutych 1:1 (45. Andre Pereira - 45. Lestienne z penalty), Lazio - CFR Kluž 1:0 (24. Correa), Lugano - FC Kodaň 0:1 (27. Thomsen), Malmö - Dynamo Kyjev 4:3 (2. Bengtsson, 48. a 90+6. Rosenberg, 57. Rakip - 18. Mykolenko, 39. Cyhankov, 77. Verbić), Rosenborg - LASK Linz 1:2 (45. Johnsen - 20. Goiginger, 54. Frieser), Sevilla - Karabach 2:0 (61. Gil, 90. Dabbur), Sporting - PSV Eindhoven 4:0 (9. Phellype, 16. a 64. z penalty Fernandes, 43. Mathieu).
Další expres zprávy
Poslední zápasy
28.11.
FC Astana - Manchester United
2:1
28.11.
Trabzonspor - Getafe CF
0:1
28.11.
FK Krasnodar - FC Basilej
1:0
28.11.
SC Braga - Wolverhampton Wanderers
3:3
28.11.
Beşiktaş JK - Slovan Bratislava
2:1
28.11.
Wolfsberger AC - Mönchengladbach
0:1
28.11.
Istanbul Başakşehir - AS Řím
0:3
28.11.
PFK Oleksandrija - VfL Wolfsburg
0:1
28.11.
AS Saint-Étienne - KAA Gent
0:0
28.11.
Feyenoord Rotterdam - Rangers FC
2:2
28.11.
BSC Young Boys - FC Porto
1:2
28.11.
AZ Alkmaar - FK Partizan
2:2
28.11.
CSKA Moskva - Ludogorec Razgrad
1:1
28.11.
Ferencvárosi TC - Espanyol
2:2
28.11.
FC Lugano - FC Kodaň
0:1
28.11.
Malmö FF - Dynamo Kyjev
4:3
28.11.
F91 Dudelange - APOEL Nikósie
0:2
28.11.
SS Lazio - CFR Cluj
1:0
28.11.
Celtic FC - Stade Rennes
3:1
28.11.
Sevilla FC - Qarabağ Ağdam
2:0
28.11.
Rosenborg BK - LASK Linz
1:2
28.11.
Sporting CP - PSV Eindhoven
4:0
28.11.
Arsenal FC - Eintracht Frankfurt
1:2
28.11.
Vitória SC - Standard Lutych
1:1
Všechny zápasy
Následující zápasy
12.12.18:55
Standard Lutych - Arsenal FC
info
12.12.18:55
CFR Cluj - Celtic FC
info
12.12.18:55
Stade Rennes - SS Lazio
info
12.12.18:55
Getafe CF - FK Krasnodar
info
12.12.18:55
FC Basilej - Trabzonspor
info
12.12.18:55
FC Kodaň - Malmö FF
info
12.12.18:55
Dynamo Kyjev - FC Lugano
info
12.12.18:55
Qarabağ Ağdam - F91 Dudelange
info
12.12.18:55
APOEL Nikósie - Sevilla FC
info
12.12.18:55
LASK Linz - Sporting CP
info
12.12.18:55
PSV Eindhoven - Rosenborg BK
info
12.12.18:55
Eintracht Frankfurt - Vitória SC
info
12.12.21:00
FK Partizan - FC Astana
info
12.12.21:00
Manchester United - AZ Alkmaar
info
12.12.21:00
L. Razgrad - Ferencvárosi TC
info
12.12.21:00
Espanyol Barcelona - CSKA Moskva
info
12.12.21:00
FC Porto - Feyenoord Rotterdam
info
12.12.21:00
Rangers FC - BSC Young Boys
info
12.12.21:00
VfL Wolfsburg - AS Saint-Étienne
info
12.12.21:00
KAA Gent - PFK Oleksandrija
info
12.12.21:00
AS Řím - Wolfsberger AC
info
12.12.21:00
Mönchengladbach - Istanbul B.
info
12.12.21:00
Wolverhampton - Beşiktaş JK
info
12.12.21:00
Slovan Bratislava - SC Braga
info
Všechny zápasy
Anketa
Jak dopadne utkání Getafe - FK Krasnodar?
Hlasovat