Serie A - souhrn 22. kola: Barák hattrickem smetl Sassuolo

15.01.2022 16:57, aktualizováno 17.01.2022 22:50 - Komentáře a souhrny
Antonín Barák (© AFP)
 
AC Milán překvapivě nestačil na Spezii a nevyužil možnost posunu do čela před Inter, jenž remizoval s Atalantou. Neapol potvrdila roli favorita na hřišti Bologny, zatímco Juventus zvládl zápas s Udinese. Tři body mají také Fiorentina, AS Řím nebo Lazio. Český záložník Antonín Barák svým prvním hattrickem v kariéře a další asistencí prakticky sám porazil Sassuolo...
ACF Fiorentina - Janov CFC 6:0
17.01. 20:45
Branky: 15. Álvaro Odriozola, 34. Giacomo Bonaventura, 42. Cristiano Biraghi, 51. Dušan Vlahović, 69. Cristiano Biraghi, 77. Lucas Torreira
"Fialky" naprosto roznesly na kopytech janovské "Grify", Viola neměla s někdejším týmem trenérem Ševčenka žádné slitování a nasázela mu v až exhibičním utkání šest branek. Janov nepřišel ani s jednou a opět odchází naprosto deklasován.

Ono to asi nebude tak úplně trenérem Ševčenkem. Po devíti zápasech byl někdejší ukrajinský geroj národního týmu i AC Milán nebo Chelsea odejit. Jeho neúspěchy byly ale jen špičkou ledovce, což se ukázalo i v dnešním večerním utkání proti Fiorentině. "Fialky" taky potřebovaly body, aby zůstaly v kontaktu s poháry a to se jim povedlo.

Už po jedenácti minutách si fandové Violy málem mohli zakřičet "rete". Stačilo, kdyby správně nařízenou penaltu zakončoval kanonýr Dušan Vlahović trochu jinak. Jeho nepovedený oblouček totiž nenašel u brankáře Sirigua pochopení a Vlahović tím pádem nedal! Radoval se ale jeho spoluhráč, španělský bek Álvaro Odriozola, který se po patnácti minutách jako první prosadil a po Vlahovićově přiťuknutí otevřel skóre zápasu.

Neškodný Janov nevěděl, jak odpovědět, a nakonec zvolil cestu, kterou se vydal v této sezoně už několikrát - opět inkasoval. Po třiceti minutách se na správném místě v pravý čas ukázal veterán Giacomo Bonaventura a doklepl do sítě míč po ráně Biraghiho.

Biraghi byl taky jeden z hráčů, kterým to dnešní utkání neskutečně sedlo. První půli totiž završil famózně zahranou standardní situací, kterou poslal přes zeď k tyči a Sirigu nedokázal reagovat - 3:0.

Svou další šanci samozřejmě měl i Dušan Vlahović. Nejlepší ligový kanonýr si pět minut po změně stran nenechal ujít možnost dalšího zářezu a tentokrát mu už elegantní oblouček přes brankáře vyšel skvěle. Hosté sice reklamovali ofsajd, ale k ničemu jim to nebylo. Festival šancí pokračoval, bohužel pro "Grify" se všechny šance a zajímavé situace obecně děly jen před jejich brankou.

Pátou branku trefil znovu Cristiano Biraghi, který na obránce dlouhodobě vykazuje perfektní kopací techniku. Další jeho standardka opět skončila v síti, Sirigu zase letěl vzduchem stejně jako Andrew Garfield za Emmou Stone ve Spidermanovi - úplně zbytečně.

Defenzivní hráči Fiorentiny se obecně dnes překonávali a poslední, šestou branku v utkání, měl na svědomí někdejší produkt janovské Sampdorie, Lucas Torreira. Jak poznáte, že vaše obrana klesla na dno? Když vám dá gól hlavou nehlídaný záložník měřící 168 centimetrů. V závěru se sice ještě pokusil obhájit svou výplatu Caicedo, ale i ten si spíš jen plnil morální povinnost, která na něj dolehla při pohledu na šek za služby, které Janovu odvádí.
více informací
Bologna FC - SSC Neapol 0:2
17.01. 18:30
Branky: 20. Hirving Lozano, 47. Hirving Lozano
Klopýtnutí milánského AC dokonale využila Neapol, která zvítězila na Renato Dall'Ara v Boloni 2:0. Parthenopei si zajistili poločasový náskok a když na začátku druhého dějství vstřelil svůj druhý gól v utkání Hirving Lozano, bylo hotovo.

Neapol se dostala poprvé do šance v 6. minutě a domácí mohli děkovat skvělému zákroku Skorupskiho, který si počíhal na Lozanovu střelu. Parthenopei dávali od začátku najevo, kdo že je v utkání favoritem a ve 20. minutě šli do zaslouženého vedení. Hirving Lozano si tentokrát seběhl na přihrávku Elmase a možná s trochou štěstí nasměroval balón k tyči za Skorupskiho záda.

Boloňa do té doby nic pořádného nepředvedla a v prvním poločase to tak mělo zůstat. Před koncem prvního dějství ještě trefil Fabian Ruiz břevno a do šaten se šlo za nejtěsnějšího stavu. Neapol si zmařenou šanci vynahradila hned na začátku druhé půle a byl to znovu Hirving Lozano, kdo napnul síť soupeřovy branky. Přihrávku Ruize si před Skorupskim stáhl do protipohybu a pak v poklidu zakončil do prázdné branky.

Rossoblu měli na odpověď stále dost času a Siniša Mihajlović se v 52. minutě rozhodl hned pro trojí střídání. Příchody Domíngueze, Falcinelliho a Skova Olsena však dramatickou změnu nepřinesly. Neapol si udržovala dvoubrankový náskok a frustrovaná Boloňa si dál nevěděla rady. Šest minut před koncem byl srbský trenér Mihajlović vykázán na tribunu červenou kartou a ani z horního pohledu na hřiště se nedočkal kýžené kontaktní branky. Ve třetí minutě nastavení trefil tyčku Mattias Svanberg a to byl poslední zajímavý okamžik celého zápasu.
více informací
AC Milán - Spezia Calcio 1:2
17.01. 18:30
Branky: 45+1. Rafael Leão - 64. Kevin Agudelo, 90+5. Emmanuel Gyasi
Senzační výsledek se zrodil v Miláně, kde domácí AC hostilo Spezii. Hosté zvítězili gólem v páté minutě nastavení 2:1 a dál žijí svůj sen o záchraně. Rossoneri měli několik obrovských šancí, ale Spezii držel nad vodou brankář Provedel. Vítěznou branku měl na svědomí Emmanuel Gyasi.

Je to nečekaný výsledek. AC se v případě vítězství mohlo posunout do čela Serie A a patřičně se naladit na víkendový šlágr proti Juventusu, jenomže selhalo.

Rossoneri byli po většinu zápasu lepší a Rafael Leão měl první velkou šanci již v úvodu utkání, ale technickým obstřelem na zadní tyč neuspěl. V 16. minutě byl portugalský rychlík znovu v akci, s bránícím Amianem si v souboji jeden na jednoho pohrál a balón pak proletěl těsně vedle vzdálenější tyče. Individuálně to zkoušel i druhý křídelník Alexis Saelemaekers a vedl si podobně. Ke střele se dostal konečně i Zlatan Ibrahimović a Provedel předvedl vynikající zákrok nohou.

Spezia jenom nebránila a také dokázala zaměstnat brankáře Maignana. Poté, co Gyasi výborně načasoval přihrávku na Manaje, musela milánská opora předvést pohotový zákrok. Šancí a zajímavých momentů bylo v prvním poločase hodně a vše vygradovalo krátce před odchodem do šaten. Provedel přišel do souboje s Leãem pozdě a zatímco Portugalec zasáhl balón, brankář Spezie jen nohu útočníka. Na světě byla penalta a k té se postavil kapitán Theo Hernández. Přízemní střelou však minul Provedelovu svatyni. Milán to nemuselo tolik mrzet, protože za chvíli poslal Krunić parádní pas za obranu a Rafael Leão efektivním lobem konečně poslal AC Milán do vedení.

I ve druhém poločase měl Milán několik příležitostí odskočit, ale brankář Provedel byl k nepřekonání, což později rozhodlo. Ibrahimović střílel uvnitř šestnáctky vedle a poté, co Leão rozkmital nohy, nechal vyniknout Provedela Saelemaekers. Belgický křídelník následně přenechal místo na hřišti Junioru Messiasovi. Zhruba po hodině hry Spezia přidala plyn a začínala si čím dál více dovolovat.

V 59. minutě zachránil domácí zákrok Maignana a chvíli na to Erlić hlavičkoval nad. Svěřenci trenéra Thiaga Motty se nakonec dočkali vyrovnání a to po parádní akci "až do kuchyně". Na milimetr přesnou přihrávku před branku od Verdeho proměnil zblízka Kevin Agudelo.

Agudelo byl hodně vidět a milánské obraně i po vyrovnání zle zatápěl. Jeho průvan v 82. minutě mohl zakončovat do prázdné branky Kovalenko. Závěr zápasu i průběh nastavení patřil Milánu, který si vytvořil velký tlak. Ibrahimović hned v několika šancích neuspěl - nejprve pálil doprostřed branky, poté sudí necitlivě nenechal výhodu a gól Messiase přišel už po odpískání. Následný přímák Ibrahimoviće vyrazil Provedel a hned vzápětí hlavičkoval Švéd do břevna. Byly to neuvěřitelné momenty, zvláště když v poslední minutě nastavení vybojoval balón Agudelo a v poslední instanci vstřelil šokující vítězný gól Emmanuel Gyasi.
více informací
Atalanta Bergamo - Inter Milán 0:0
16.01. 20:45
Branky: -
Nejproduktivnější tým soutěže a zároveň obhájce prvenství Inter Milán vyšel v Bergamu střelecky naprázdno. Sledovaný šlágr kola mezi Atalantou a Interem nepřinesl jediný gól a jen velice málo brankových příležitostí. Z výsledku tak mají největší radost nejbližší pronásledovatelé, nejvíce pak AC Milán, který může jít po pondělku do čela Serie A.

Šlágr kola mezi Atalantou a Interem nabídl v prvním poločase taktickou bitvu. Je to trochu s podivem, protože oba týmy jinak vyznávají ofenzivní pojetí hry a branky se v tomto duelu očekávaly. Žádná větší příležitost se ale nenaskytla. Ve vyrovnané partii se oba týmy střídaly v aktivitě a nezbývalo nic jiného, než doufat o přestávce ve změnu.

Jenomže jak Gian Pier Gasperini, tak jeho protějšek Simone Inzaghi prozatím nesáhli k žádnému střídání a úvod druhé půle se nesl ve stejném duchu jako celý první poločas. Snaha se Atalantě ani Interu upřít nedala, ale vůbec první vyložená šance se naskytla až v 71. minutě Interu. Dumfries velmi dobře sklepával hlavou balón před branku, kde Edin Džeko zblízka trestuhodně přestřelil. Hráči Nerazzurri se právem chytali za hlavu, protože tahle akce mohla přinést tři body.

První gólovku si vytvořila i Atalanta. Devět minut před koncem utekl obraně Interu Mirančuk a z pohledu obhájců Scudetta musel vše hasit výtečný zákrok Handanoviće. S blížícím se koncem bylo čím dál jasnější, že případný gól, ať na té či oné straně zápas rozhodne. V 87. minutě se dostal hned dvakrát do zakončení Pašalić a do blízkosti Mussa zase D'Ambrosio, ani jeden z nich však balón do sítě neusměrnil.

Rezervní sudí nastavil ještě tři minuty, ovšem ani ty kýžený gól nepřinesly. Atalanta tak remizovala s Interem 0:0 a toho bude moci už v pondělí využít druhý AC Milán.
více informací
AS Řím - Cagliari Calcio 1:0
16.01. 18:00
Branky: 33. Sérgio Oliveira
Římanům trvalo hodně dlouho, než se jim povedlo rozlousknout obranu Cagliari. Nakonec se to podařilo nejnovějšímu hráči Giallorossi, Sérgiu Oliveirovi. Ten se prosadil z penalty a zajistil svému novému týmu tři body.

Na nedávné tiskové konferenci se záložníka Oliveiry při prezentaci tisku ptali, zda by si troufal kopat penalty, které má v AS na starosti Jordan Veretout. Zkušený středopolař odpověděl, že o tom moc nepřemýšlel a že tohle rozhodnutí je na trenérovi Mourinhovi.

Příležitostí mohl nakonec mít docela dost. Už po šesti minutách se totiž k zemi sesunul Zaniolo a sudí nejprve pískal penaltu pro Vlky. Tu ale po poradě s VARem odvolal. Vlci nastoupili na svého soupeře poměrně zhurta a jejich přímé pasy na Abrahama s mladíčkem Felixem měly oči. Postupně se ale hra začala vyrovnávat.

Taky začaly obě jedenáctky až nadmíru faulovat, takže počet žlutých karet se začal utěšeně množit. Stejně jako obav obou trenérů o to, zda dohrají jejich týmy v plném počtu. Utkání nakonec rozhodla minuta 32. V ní totiž Dalbert zahrál prokazatelně rukou ve vápně a sudí okamžitě pískal penaltu. K ní se postavil právě Sergio Oliveira a nemýlil se - 1:0 pro AS.

Povedený debut mohl pokračovat po změně stran, jenže jeho vybídku Zaniolo zahodil. Před koncem utkání se italský talent dostal do další šance, jenže i tu zahodil. Těsně minul vzdálenější tyč a naštěstí pro něj Cagliari bylo taky bezzubé, takže se AS dočkalo tří bodů.
více informací
Venezia FC - Empoli FC 1:1
16.01. 15:00
Branky: 73. David Okereke - 26. Szymon Żurkowski
Už osm ligových zápasů v řadě nedokázaly vyhrát Benátky a podobně jsou na tom i hosté, kteří čekají na tříbodový import pět duelů. V neděli odpoledne se mezi nimi urodila remíza 1:1, když na gól Źurkowskiho odpověděl čtvrthodinu před koncem Okereke.

Nerozhodný výsledek nakonec nic zásadního neřeší. Benátky nadále zůstávají na hranici sestupu a dál musí bojovat.

První šanci zápasu mělo Empoli, ale střílející Liam Henderson si vylámal zuby na brankáři Lezzerinim. O chvíli později se Lezzerini opět zaskvěl, když vychytal hlavičku Pinamontiho. Empoli vstoupilo do zápasu lépe a do třetice Bandinelli přestřelil. Poté ožily i Benátky a Aramu byl tím prvním, kdo zaměstnal také brankáře Vicaria. Na šance bohatý první poločas nakonec přinesl jen jednu branku, a to do sítě domácích. Szymon Źurkowski se úplně volný opřel do centru z levé strany a Lezzerini už nedokázal zasáhnout. Stav 1:0 pro hosty se nezměnil ani po šancích Črnigoje a Źurkowskiho, ani jeden totiž netrefil branku.

Ofenzivní snažení pokračovalo i po změně stran. V 67. minutě vychytal hlavičku Črnigoje vynikající Vicario a o několik minut později Benátky vyrovnaly. Prostrčeného balónu využil v šestnáctce David Okereke a přesnou střelou zařídil dělbu bodů. Do konce utkání ještě zbývalo zhruba dvacet minut, ale žádná další branka už nepadla.
více informací
US Sassuolo - Hellas Verona 2:4
16.01. 12:30
Branky: 54. Gianluca Scamacca, 67. Gregoire Defrel - 37. Gianluca Caprari, 44. Antonín Barák, 57. Antonín Barák (pen.), 90+4. Antonín Barák
Český ofenzivní záložník Antonín Barák se stal hlavním hrdinou odpoledního zápasu Sassuola s Hellasem Verona. Hosté vyhráli díky hattricku ex-slavistického hráče 4:2 a posunuli se na desáté místo tabulky. Pro Baráka to byl vůbec první hattrick v profesionální kariéře.

Antonín Barák patří mezi základní stavební kameny současného Hellasu a dnes se svému klubu odvděčil tím nejlepším možným způsobem.

Hosté začali zápas lépe a poprvé rozvlnili síť v 16. minutě, avšak důvod k radosti neměli, protože sudí Prontera Gunterův gól kvůli ofsajdu neuznal. Aktivnější Hellas udával tempo hry, ale musel myslet i na zadní vrátka. Po půlhodině zkusil po vzoru Schicka přelobovat od poloviny hřiště brankáře Raspadori a Montipó vyškrábl balón na rohový kop. Ve 37. minutě už to Hellasu vyšlo a padla první branka zápasu. Gianluca Caprari se dostal k odraženému balónu a přesně mířenou střelou k tyči nedal Consiglimu šanci. Antonín Barák otevřel svůj střelecký účet před koncem prvního poločasu, když po rohovém kopu zvýšil na 2:0. Balón se k němu víceméně šťastnou náhodou odrazil a Montipó na to nedokázal zareagovat.

Hellas vedl 2:0, ale vyhráno ještě neměl. Sassuolo zvýšilo aktivitu a v 54. minutě snížilo na rozdíl jediného gólu. Gianluca Scamacca vstřelil po Kyriakopoulosově autu krásný gól z akrobatické pozice a vrátil Neroverdi do hry. Ale jenom na chvíli. Po Chirichesově ruce v pokutovém území zahrával Hellas penaltu a Antonín Barák vstřelil ze značky pokutového kopu svůj druhý gól - 1:3.

Sassuolo se pak ještě jednou přiblížilo, když si na rohový kop naskočil Grégoire Defrel a hlavou snížil na 2:3. Oba celky si následně vypracovaly šance, ale žádná z nich neskončila v síti. Nejprve Faraoniho vychytal Consigli a po něm Rogériova nepříjemná rána skončila těsně vedle.

Hellas vstřelil definitivní pojistku až ve čtvrté minutě nastavení a symbolicky to byl Antonín Barák, jenž završil hattrick. Byla to fotbalová lahůdka, český záložník lehkým obloučkem přehodil Consigliho a uzavřel konečný výsledek na 2:4.
více informací
Juventus FC - Udinese Calcio 2:0
15.01. 20:45
Branky: 19. Paulo Dybala, 79. Weston McKennie
"Stará dáma" se dál drží v kontaktu s první čtyřkou, když v sobotu splnila roli favorita proti Udinese. Do vedení jí nasměroval již v prvním poločasu Argentinec Paulo Dybala a pojistku vstřelil čtvrthodinu před koncem Weston McKennie.

Juventus potřeboval v tomto utkání zvítězit, aby zůstal v kontaktu s první čtyřkou, která je klíčová pro postup do Ligy mistrů. Pochopitelně domácí se ještě nevzdávají ani Scudetta, byť na Inter značně ztrácejí.

Úvod utkání nenabídl zrovna zábavnou podívanou, ale na první branku se paradoxně nečekalo dlouho. Paulo Dybala se v pokutovém území zmocnil balónu a přesnou střelou nahoru nedal Padellimu šanci. Juventus po vstřelené brance nebláznil a postupně si vypracoval další příležitost prostřednictvím hlavičkujícího McKennieho, který však netrefil branku. Ke slovu se postupně přihlásilo i Udinese, nicméně střelecký pokus Beta Szczęsny lapil.

Nebyl to ideální první poločas a ani jeden trenér nemohl být s výkonem svého týmu spokojen. Allegriho sice těšil alespoň jednobrankový náskok, ale dobře věděl, že se stejnou hrou by nemusela "Stará dáma" získat tři body. Přišlo tedy střídání a na hrací plochu vyběhli mistři Evropy Locatelli s Bernardeschim.

Až v 65. minutě si Juventus vytvořil další šanci a Dybala v poměrně dobré pozici netrefil cíl. Udinese se do zakončení prakticky nedostávalo. Mladá stoperská dvojice De Ligt - Rugani si vedla obstojně a "Zebry" si s ní nevěděly rady. V 79. minutě si pak Juventus výsledek pojistil. De Sciglio naservíroval z levé strany precizní centr a Weston McKennieho hlavou zvýšil na 2:0. Druhý gól znamenal definitivní rozhodnutí. Udinese se už na kontaktní gól nezmohlo a v Turíně prohrálo.
více informací
Salernitana Calcio - SS Lazio 0:3
15.01. 18:00
Branky: 7. Ciro Immobile, 10. Ciro Immobile, 66. Manuel Lazzari
Naprosto jednoznačný průběh mělo utkání mezi domácí Salernitanou a Laziem. Biancocelesti svého hostitele po všech stránkách přehráli a zaslouženě zvítězili 3:0. Brankáře Belece dvakrát prostřelil kanonýr Immobile a jednou se mezi střelce zapsal i Lazzari.

Lazio cestovalo na půdu Salernitany po nezdaru z minulého kola, ve kterém prohrálo na Interu. Salernitana zase byla posilněna nečekanou výhrou ve Veroně.

Ale tentokrát nezačala utkání dobře a vlastně po celých devadesát minut byla horším týmem. Lazio zasadilo první úder už po sedmi minutách a nebyl to nikdo jiný, než Ciro Immobile. Italský kanonýr využil perfektního sklepnutí patičkou Milinkoviće-Saviće a neomylnou střelou rozvlnil síť. Salernitana zaspala začátek zápasu a po deseti minutách už to bylo o dva góly. Pedro si naběhl na kolmou přihrávku a zpětně vybídl ke skórování opět Cira Immobileho.

Dvoubrankový náskok se zdál Laziu natolik dostatečný, že sundalo nohu z plynu a v dalším průběhu hru spíše kontrolovalo. Tempo nebylo bůhvíjaké, ale šance se rodily. Ve 36. minutě byl Immobile blízko hattricku, jenomže hlavou zamířil těsně vedle. Až na jednu výjimku mohlo být Lazio s prvním poločase spokojeno. Těsně před přestávkou totiž musel střídat zraněný Pedro, kterého tak nahradil Felipe Anderson.

Salernitana nijak branku Strakoshy nezaměstnávala a i druhý poločas byl z její strany bezzubý. V 66. minutě šlo Lazio už do tříbrankového trháku a to po pohledné akci, kdy Felipe Anderson vysunul kolmicí Manuela Lazzariho a ten neměl problém překonat Belece. Do konce utkání zbývala ještě půlhodina, ale o výsledku zápasu už bylo dávno rozhodnuto. Ciro Immobile nakonec hattrick nezkompletoval, byť k tomu byl čtyři minuty před koncem blízko. Jeho hlavičku mu totiž fantasticky zneškodnil Belec.
více informací
UC Sampdoria - Turín FC 1:2
15.01. 15:00
Branky: 18. Francesco Caputo - 27. Wilfried Stephane Singo, 67. Dennis Praet
Sampdoria doma vedla nad Turínem a zdálo se, že dnes by si konečně mohla připsat tři body. Jenže Turín předvedl dokonalý obrat, do každého poločasu si schoval jednu branku a teď se ocitá jen bod za evropskými poháry!

Doria byla od začátku aktivnější a mimo jiné český obránce Zima brzy ochutnal, že dnes to se zkušenými hráči Blucerchiati nebude mít vůbec jednoduché. Už ve druhé minutě se málem prosadil Candreva, jehož skákavá rána nakonec zamířila těsně vedle tyče. Ani domácí brankář Falcone ale nezůstal bez práce. Brzy ho zaměstnal obránce Vojvoda tvrdou ranou. Následně vyzkoušel jeho pozornost Dennis Praet, který po vlastním sólu zakončil jen do Falconeho.

Po osmnácti minutách si ale hosté nedali pozor v obraně a po chybě brankáře Milinkoviće-Saviće se míč dostal ke Gabbiadinimu a ten poslal balon hned na Francesca Caputa. Zkušený italský veterán okamžitě pálil a Doria vedla velmi rychle o jednu branku.

Po dvaceti sedmi minutách už ale bylo srovnáno a postaral se o to do velké míry dnes skvělý bek Vojvoda. Jeho centr poprvé obrana Dorie odvrátila, ale na další pobídku vyskočil nejlépe mladý obránce Wilfired Singo a poslal míč neomylně do brány - 1:1.

Jinak toho první půle moc nenabídla a po pár nastavených minutách ji sudí Luca Massimi ukončil. Druhá už ale byla o poznání zajímavější. Tentokrát ji aktivněji začali hráči Granaty. Praetův centr ale svůj cíl nenašel. Pokus Thorsbyho o chvíli později zase odvracel obránce Ricardo Rodríguez z brankové čáry!

Turín se hnal za další brankou a za svou aktivitu byl po právu odměněn. Saša Lukić v 67. minutě dostal míč od Mandragory a vymyslel krásný pas přímo na hlavu Dennise Praeta, který skóroval. V samém závěru ještě neuspěl Quagliarella, který poslal míč těsně vedle brány, zatímco Falcone úspěšně zasahoval v poslední akci utkání proti Pjacovi.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Inter Milán21155151:1650
2.AC Milán22153447:2548
3.SSC Neapol22144439:1546
4.Atalanta Bergamo21126344:2642
5.Juventus FC22125534:2141
6.ACF Fiorentina21112840:2935
7.AS Řím22112936:2835
8.SS Lazio22105746:3935
9.Turín FC2194829:2031
10.Hellas Verona2286841:3730
11.Empoli FC2285935:4329
12.US Sassuolo2277838:3728
13.Bologna FC21831028:3527
14.Spezia Calcio22641223:4222
15.Udinese Calcio2048828:3620
16.UC Sampdoria22551229:4020
17.Venezia FC21461119:3818
18.Cagliari Calcio22371221:4316
19.Janov CFC22191220:4512
20.Salernitana Calcio20321513:4611
Autor: EuroFotbal.cz
Související články
Komentáře (217 / 0 nových)
M11
15.01.2022 22:38
#
!!! FORZA JUVE !!!
Maras5
15.01.2022 22:46
#
Tak doufam ze uz je presla myšlenka prodání Mckennieho. To by dost po......
JuventusFC1897
15.01.2022 23:24
#
Je tam hromada šupákov, ktorí sú zrelí na odchod.
John Obi Mikel
16.01.2022 14:36
#
Barák
Kixi Syhimour
16.01.2022 14:40
#
BBBBBAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁKKKKKKKKKKK
PalecekM
16.01.2022 17:28
#
Chtel jsem na tebe reagovat s fotbalistou s nejdelsim jmenem... Ale kdyz zadam do googlu "fotbalista s nejdelsim jmenem", vypadne me Roger Mila... On tedy asi neco hodne dlouhyho mel...ale to sem nepatri
Azazelo RD
17.01.2022 06:56
#
Amon Rattanakosin Krung Thep Mahanakhon Mahinthara Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Ayuthaya Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo
PalecekM
17.01.2022 08:18
#
od Krung" je to nazev klubu, jmeno je pouze Amon Rattan...
Azazelo RD
17.01.2022 08:22
#
Jsi zly. Overujes fakta.
eleven11
16.01.2022 14:42
#
HELLAS!!!
Klokanomet
16.01.2022 14:48
#
Docela by mě zajímalo, jestli by se Barák prosadil ve větším klubu typu Sevilly nebo Atlétika. Středotabulkové týmy už tahá několik let docela spolehlivě.
mrtvej ofsajd
16.01.2022 14:53
#
Musí mu vydržet zdraví, přece jen je taky dost zraněnej...Ale myslím, že na to má. Co jsem četl lepší týmy už po něm pokukovaly.
Remt
16.01.2022 15:20
#
No já si pamatuju po Euru Inter ne? Nebo ještě někdo?
mrtvej ofsajd
16.01.2022 15:57
#
Zaregistroval jsem AC, West Ham a Marseille
Mass
16.01.2022 15:01
#
Přál bych mu to.
oli9
16.01.2022 15:05
#
Hele mě se i v repre vždycky líbí y určitě by na to měl
10
16.01.2022 15:08
#
řekl bych, že to se brzo dozvíme snad ale zůstane v Itálii...
Baronne
16.01.2022 15:31
#
Kde bys ho viděl? AC, Lazio, Neapol?
10
16.01.2022 15:34
#
o AC se psalo asi nejvíc, hodil by se tam...ale stejně by se hodil i do Juve nebo Neapole

otázka je, jestli tyhle týmy dají těch třeba 20m, což teď bude jeho hodnota...takže se obávám, že skončí spíš někde v Burnley
Baronne
16.01.2022 15:45
#
V Juve bych mu teda na prosazení se vůbec nevěřil, Anglii bych mu asi ani nepřál
Furia Ceca
16.01.2022 16:02
#
Horší než Rabiot, nebo dokonce Ramsey nebude, myslím, že i Bentancur by to s ním neměl jednoduchý
10
16.01.2022 16:44
#
o tom vůbec nepochybuj, Barák by byl v základu
mastakillah
16.01.2022 15:45
#
K nám jedině pokud vy odešel Zielinski. Jinak by tam místo bohužel nejspíš nebylo
Kily
16.01.2022 16:31
#
v zimě to nevypadá, tak uvidíme, jestli bude chtít riskovat přestup před MS
Selänne
16.01.2022 17:08
#
Nechci být pesimista, ale nás se ten turnaj stejně týkat nebude.
dinss
16.01.2022 15:17
#
Itálie mu tím tempem padne protože on moc pohyblivý není. Nedivil bych se, kdyby v létě šel někam za lepším. Co Neapol? Měl by šanci se tam prosadit?
KingMaster13
16.01.2022 15:30
#
Neapol, Lazio něco na ten způsob by bylo fajn, možná i Fiorentina
Nuno čomes
16.01.2022 18:02
#
Lazio nebo Fiorentina dle mého nemá smysl. Chtěli by to pro nej ještě o krok výš.
mrtvej ofsajd
16.01.2022 15:58
#
$dolar$
16.01.2022 16:14
#
El-Pistolero-68
16.01.2022 19:58
#
U Atletů si ho teda představit neumím absolutně, v Seville možná.
HalaMadrid_Flx
16.01.2022 14:48
#
Tonda
oli9
16.01.2022 15:04
#
Barák
děd-vševěd
16.01.2022 15:06
#
Tak pojď už konečně k nám
JarousFCB
16.01.2022 20:29
#
bunnovv
16.01.2022 15:13
#
Tak on a Schicky jsou v repre asi nejlépe technicky vybavení hráči a doufám že půjde nahoru
oli9
16.01.2022 15:28
#
+Jankto i když je na něj hejt, dovolí si 1 na 1 a vystřelit. Jako když se to sejde a budou zdraví všichni tak ta baráž může klapnout
spider_8
16.01.2022 15:43
#
AnthonyR
16.01.2022 18:13
#
Byla by to paráda, ale repre na to momentálně prostě nemá. Defenziva je fakt strašidelná
Kucka
16.01.2022 18:54
#
Zark
16.01.2022 20:42
#
Zajímavé, že všichni se vyboostivali italskou ligou, čím to asi bude?
Bakary3
17.01.2022 07:12
#
Podle me čistě tim, ze pro Italy je zajimavy takovym klukum dat šanci.

Do fra nase kluky neberou, ve Spanelsku si radsi vychovaji svoje, v Nemecku vicemene taky a kdyz uz, hledaji hotovejsi hrace.
V Anglii na to serou úplně, tam vezmou to nejdrazsi.
Greny
16.01.2022 15:19
#
Ale první dva góly teda byli boží tam měl víc štěstí než rozumu
Furia Ceca
16.01.2022 16:06
#
Ale ten třetí byl zase na pána
Kily
16.01.2022 16:30
#
https://www.eurofotbal.cz/serie-a/1991-1992/reportaz/janov-1893-ssc-neapol-662274/

hattrick českého hráče v Serii A po třiceti letech, skoro na den přesně
10
16.01.2022 16:44
#


Bomber proti Ferrarovi s Blancem, to je trošku jiná liga než Chiriches
Kily
16.01.2022 16:47
#
jj, taky mě to pobavilo
Kucka
16.01.2022 18:54
#
Votas
17.01.2022 08:02
#
Blancův jedinej zápas za Neapol. Skuhravý mu zničil kariéru.
10
17.01.2022 08:09
#
jedinej zápas za Neapol na EF
FORZAMILAN
16.01.2022 17:03
#
To snad není možný A ta sestava Neapole
mrtvej ofsajd
16.01.2022 17:08
#
Nadržený šimpanz
16.01.2022 17:10
#
Zajímalo by mne, pros Skuhravý nepřestoupil v Itálii ještě do lepšího týmu než Janov. Pak po letech už jen Sporting, ale to byl už zraněný neustále
Muffi
16.01.2022 17:48
#
Ne ze bych o tom neco vedel ale nejspis limit na cizince. Kdyz mas povolene 3 ci kolik, beres jen to nejlepsi co je k dispozici a domaci fotbal ti to neda.
Remt
16.01.2022 17:35
#
V tý době už byl EuroFotbal?:D
Kily
16.01.2022 17:37
#
to byl ještě nějakých deset let na houbách
monty25
16.01.2022 17:39
#
Copyright © 2007-2022 EuroFotbal.cz

Spíš patnáct, ne?
Kily
16.01.2022 17:48
#
od 3.1.2007 patří web Livesportu, který ho odkoupil, předtím ale už pár let fungoval a povedlo se položit nějaké základy. Livesport tehdy nechtěl vlastní web budovat, tak investoval do něčeho, co už bylo lehce zaběhnuté
monty25
16.01.2022 17:49
#
Ok
zurix_new
17.01.2022 04:31
#
A Livesport to pořád vlastní? Nepřemýšlí, že by se udělala i mobilní verze či appka (hlavně větší písmo na čtení)?
Pozor skluz!
17.01.2022 09:04
#
Asi dva nebo tři roky nazpátek jsem na Eurofotbal psal s nabídkou vývoje mobilní aplikace a upozorněním na responzivitu (zobrazení na mobilech/tabletech), reakce byla, že není zájem.
Gazdo
17.01.2022 09:13
#
Podla mna EF ma uplne uzasny format a je zaujimave ze ten sa drzi aj napriek modernym trendom aplikacii a graficky neskutocny webov. Mne sa to paci a dufam ze to tak ostane. Jedine co by som mozno pridal je moznost dat obrazky alebo gify ale otazka je ako by potom tie diskusie vypadali no. Ale skusit by sa to mozno dajme tomu na tyzden mohlo ale kedze nie som vobec programovania webov znaly clovek tak netusim ci je to take lahke
Bakary3
17.01.2022 09:19
#

Obrazky nebo gify nevim...
Mne by se asi libila moznost dat snadno jako reakci na nejaky koment palec, biggrin, vysmech .. a pod tim dotycnym komentem by byly jen ty emotikony a jejich pocet, jako na fb, prijde mi to, ze by to tu diskuzi hodne zprehlednilo, protože je tu xxx dlouhejch vlaken, kde jsou casto jen tyhle symboly
zurix_new
18.01.2022 12:18
#
Nebelung
17.01.2022 09:35
#
Kily
17.01.2022 09:29
#
vlastní a co se mi doneslo, tak mobilní verze se dostala na pořad dne
zurix_new
18.01.2022 12:17
#
Pecka
zurix_new
17.01.2022 04:35
#
Myslím třeba klidně dle vzoru The Athletic, ti mají za mě super Appku, navíc mě i napadá jak by šlo více věcí propojit, byť je mi jasné že Livesport na rozdíl od EU cílí celosvětově
zurix_new
17.01.2022 04:38
#
Byste pak taky mohli nechat free na ty více obyčejné články a rozbory apod by byly už za placené Subscription atd atd :-)
Kucka
16.01.2022 18:56
#
Koukám, že Neapol se sotva sešla na zápas, když neměli ani na střídání
monty25
16.01.2022 17:45
#
Lehce OT: Sassuolo si to dneska vynahradilo v ženské Serii A, když vyhrálo na hřišti Fiorentiny 6:1 a Lana Clelland dala dokonce 4 góly. Neslavila je, protože přišla do Sassuola právě z Fiorentiny. V závěru se trefila i Kamila Dubcová.
https://www.youtube.com/watch?v=OSb-Suj7N1I
Pozor skluz!
16.01.2022 18:54
#
Je mi stydno, že Gianluca Mancini je kapitánem AS. Ze svého idola Materazziho má jen to špatné. I za dob tragických 10. míst tam byly osobnosti.

Nick Slaughter potvrdil za poločas, co umí. Nebojí se přitvrdit, umí pencle a přímák byl, myslím, jen jeden, ale slušně hraný, oproti našemu standardu.

Nikdo neumí dát kolmici, zabité tři protiútoky, i když z jednoho byla penalta.
Petrinho17
16.01.2022 19:26
#
Tá finálna fáza je katastrofálna. Bolo tam množstvo prečíslení, ktoré skončili úplne komický.
Pozor skluz!
16.01.2022 20:07
#
naše finální fáze je ponechána na pospas improvizaci, která bez chemie nefunguje.

Tammy je systémový hráč, který potřebuje, aby se hrálo na něj, Mkhi je dopředu vždycky horší, když hraje víc odzadu, Nico je zatím stínem sebe sama, aby to aspoň urval sám, Felix je dítě. Eldor nulové sebevědomí.

Dále tam máme Stephana, který si chce vždycky narazit, ale není s kým a sám přejít neumí, Lorenzo má wonder moment a pak 90 minut sóluje a ztrácí víc než Nico nebo střílí z nemožných pozic.

Výhra je výhra a podobně utrpěl Juventus 4 za sebou s podobnými soupeři, takže snad porazíme Empoli a Janov. Pak Sassuolo, to může skončit 1:5 nebo naopak. Hellas, Spezia a až pak Atalanta.
Petrinho17
16.01.2022 20:16
#
Mňa milo prekvapil Maitland Niles. V 4-člennej obrane som od neho taký výkon nečakal ale zvládol to dosť dobre.
Dobrý zápas určite odohral aj Oliveira a mne sa celkom teda pozdával aj Henrikh.
Zato nad Mancinim som niekedy teda krútil hlavou. Veľmi nevyrovnaný výkon.
Celkovo ale určite zaslúžené víťazstvo.
Hlahart
16.01.2022 20:34
#
Proč? Však v tříčlenný nikdy nehrál....
Petrinho17
16.01.2022 22:29
#
no veď nehovorím že hral stopéra. Pri 3 stoperoch hral RWB
Hlahart
17.01.2022 07:46
#
A kdy?
Pozor skluz!
17.01.2022 09:28
#
AMN je v pohodě. Proti takovému soupeři mohl klidně brousit více vepředu, ale s Mancinim za sebou na jistotu - to beru.

Obecně nikdo nezahrál špatný ani dobrý zápas. Tammy neměl moc podporu, Nico by tam po solíčku zandal víko před zraněním, ale teď mu to prostě nelepí. Na něm jde ta frustrace hodně vidět, škoda, že Mou moc neřeší ofenzívu, hrozně by potřeboval, aby se mu někdo věnoval, zakázal mu všechno řešit individuálně, protože právě to Mou hraje v útoku, přitom Nico před zraněním, který zahrál cokoliv od CM po křídlo, umlě z první narazit, díval se kolem sebe. Nešel s každým míčem do hráče (až tří). Je super, že dostává herní čas, ale on potřebuje něco jiného. Felix zase odmakal, měla na něj být červená, ale jinak jde prostě vidět, že jsme se nechali unést tím dublem a že je ještě hrozně nevyhraný.

Na Manciniho si regulérně pěstuji alergii, prodal bych ho do Udine za 10 a vzal místo něj kohokoliv klidně straight swap za Becaa

Rui zase podržel na konci, za jeho sezonu ani popel. I ten gól z rohu bych mu odpustil. Kéž bychom koupili toho Marcaa, hráli by si to vzadu s Ibanezem/Smallingem a byl by klid.
GabrielBatistuta
16.01.2022 19:41
#
Já úplně cítím, jak tohle dopadne.
REPLIKATOR
16.01.2022 19:52
#
Barák
Whitemedia
16.01.2022 19:58
#
Deset minut jsem sledoval Řím a úplně v pohodě mohli dostat dvě branky.
Pablos
17.01.2022 09:23
#
trošku nechápu, proč se u fotbalu tak znevažuje asistence ...páč Barák má 3+1.
Pablos
17.01.2022 09:27
#
Jinak Barák má zatím stejně gólů jako Ibra a Džeko
bobis21
17.01.2022 20:25
#
No, takhle nějak si představuji hru s kreativním středem Bakayoko - Krunic. Neříkám že to je jejich chyba, ale nějaký nápad v té hře prostě chyběl.
A to že nenechal rozhodčí výhodu na konci, no comment radši
AngryPrd
17.01.2022 20:34
#
Dnes same prekvapenia. Theo netrafil ani branu z penalty. Zapas, ktory sme mali pod kontrolou a skoro z toho bola Leao exhibicia, sme prehrali. Diaz isiel dole a dovtedy som ho ani nevidel na ihrisku Na konci vsetky utocne esa na ihrisku a nic nevedeli vymysliet. Neponechana vyhoda pri faule na konci. Nasledny protiutok a Theo si pomalicky bezi 6 metrov od hraca ktory je nekrity a rozhoduje zapas. Chlapci mozu ist rovno so sampanskym pogratulovat Interu. Takto odsrat zapas to je na cenu Seie A za naj taktiku.
AngryPrd
17.01.2022 20:36
#
oprava - nekryty hrac
Shevchenko
17.01.2022 20:29
#
Tak doufám, že tady bude konečně klid, protože rozhodčí nám nevzal ne 1, ale hned 3 body, a to naprosto bez diskuse. Ale nemám mu to za zlé, šlo na něm vidět, jak mu to bylo líto. Druhý poločas ale děsný, mohli jsme si za to sami, že to po prvním poločase nebylo 3:0.
maras93
17.01.2022 20:34
#
fRRR
17.01.2022 20:39
#
teď vidím replay, jak dává ruce nahoru a přiznává že to podělal
Kaka14
17.01.2022 20:58
#
John Obi Mikel
17.01.2022 21:24
#
Co se stalo?
REPLIKATOR
17.01.2022 22:22
#
Sudí pěkně posral
lnterista
17.01.2022 22:51
#
Tam všeci zvedali ruce ať to pískne...tak to pisknul.
mastakillah
18.01.2022 06:45
#
DelPiero137
18.01.2022 07:32
#
Co vlastne piskol?
fRRR
18.01.2022 07:57
#
Asi údajnej faul na Rebiče? Napřahoval se k ráně a je možný, že mu ten obránce zakopl o nohu. Jen to bylo zvláštní hlavně protože celý zápas takový souboje a polo-fauly pouštěl na obou stranách
DelPiero137
18.01.2022 21:34
#
Asi som slepy ale nic som tam nevidel chcelo by to iny zaber
Nuno čomes
19.01.2022 02:25
#
Evidentně opačný faul. A ještě za to dostal lynč. Neskutečné.
zurix_new
18.01.2022 12:24
#
Ale cit pro hru tam nebyl no, to je potřeba uznat
Lubinterista
18.01.2022 16:35
#
FORZAMILAN
17.01.2022 21:33
#
Fakt? Já jsem zápas neviděl, naštěstí
Pharrell
17.01.2022 22:01
#
Pharrell
17.01.2022 23:25
#
2 poločas byla Spezia lepší
CubONE
17.01.2022 23:39
#
Rozhodca cely zapas vsetko pustal a ukazoval hracom nech vstavaju a v 92.min hned piskne. chudak
10
18.01.2022 08:48
#
zrovna před zápasem s Juve...teď se ještě rozjede, že Serra je z Turína a v neděli to bude pěkný psycho
10
18.01.2022 08:58
#
btw. ten Rebić se trošku posral, ne?
LesyJePan
18.01.2022 10:21
#
Prečo?
CubONE
18.01.2022 13:14
#
Prave naopak, ja som si bol isty, ze ho udrie a on ho len pritulil.
10
18.01.2022 13:21
#
to je vlastně pravda...
GEGE
18.01.2022 13:35
#
bobis21
18.01.2022 13:37
#
Jako nic špatného úplně neudělal, ale žlutou dostat měl. Ale chápu že v tu chvíli už rozhodčí nechtěl dráždit. Zase by pak ale asi nezbyl čas na ten vítězný gól, kdyby rozhodčí ještě víc nasral všechny okolo
10
18.01.2022 13:50
#
měl ho normálně vyhodit, to by aspoň byla prdel
bobis21
18.01.2022 14:01
#
Pak by teda podle mě mělo AC o bod víc než má teď, takže klidně
10
18.01.2022 14:18
#
to je fakt, se divím, že na tohle si ještě nikdo z fanoušků AC nestěžoval
Savi
18.01.2022 14:44
#
Proč ho nevyhodil hajzlíka jednoho?
REPLIKATOR
17.01.2022 20:30
#
AC
Mrvinho
17.01.2022 20:52
#
Majk91
17.01.2022 20:52
#
Lobotka pod Spallettim je famózny
John Obi Mikel
17.01.2022 21:23
#
AC
celeb
18.01.2022 00:18
#
Heh, konecne chapem, co mysleli interisti, ked o Dzekovi pisali, ze je to hrozny palic. Ale teda ze fakt hrozny
Yanek
18.01.2022 08:46
#
Pioli to na tiskovce pojmenoval spravne, tyhle zapasy se musi ukoncovat driv. Bohuzel je to s Neapoli uz druhy zasadni zarez, ktery klidne muze rozhodnout o titulu. Proste na ten titul se musi sejit forma, zraneni a hlavne stesti v klicovych momentech, a to AC nema. Uvedomuju si, ze taky rozhodci pomohli, ale precejenom ty faily jako vcera a Neapol maji trosku jinou vahu. Skoda...
10
18.01.2022 09:01
#
co myslíš s Neapolí?
Yanek
18.01.2022 09:29
#
Kessieho gol
cresposuper
18.01.2022 09:42
#
Vsak nemal platit. A nic v zlom, ale preco by tie momenty, ked vam pomohli, mali mat mensiu vahu? Napriklad s Veneziou to bol jeden fail za druhym, a vo vas prospech.
bobis21
18.01.2022 09:46
#
No aspoň tu nemusíte psát jak je AC hrozně tlačené, když nás rozhodčí jasně připravil o výhru
cresposuper
18.01.2022 10:11
#
Ja som to nikdy nepisal a nemam pocit, ze by to tu predstavovalo nejaky rozsireny pohlad.
bobis21
18.01.2022 10:14
#
No někteří to tu píší neustále. Tebe konkrétně jsem nemyslel.
PsYchr
18.01.2022 11:19
#
Takže svoji neschopnost porazit tým bojující o záchranu hodíte na rozhodčího a ještě tady ze sebe bude dělat chudáčky? Po všech těch failech od rozhodčích ve váš prospěch....pokrytectví lvl milion
bobis21
18.01.2022 11:22
#
A už se jeden z těch magorů kteří pořád brečí že je údajně AC tlačeno ukázal.
Já na něj nic nehážu, dávno jsme měli rozhodnout. Ale to že nás v závěru připravil o výhru je jasné a bylo na něm i vidět že si to uvědomuje. To že to ty nejsi schopen uznat je naopak ukázka tvého pokrytectví. Když chyby poškodí AC, najednou je nevidíš. Pak je jasné že si myslíš že nám pomáhá, když ty momenty kdy nám uškodí předstíráš že neexistují.
PsYchr
18.01.2022 11:28
#
ano přesně tak, každej tejden sem píšu jak vás rozhodčí tlačí Ba naopak, já nemám problém uznat, že vám rozhodčí tu výhru sebral, to ale nesmaže těch pět (...nevim, pět sem viděl, třeba jich bylo víc) utkání v týhle sezoně, kdy vám rozhodčí k bodům dopomohl, ale to vy (konkrétně třeba ty) nejste schopný uznat a ještě byste se do krve hádali
bobis21
18.01.2022 11:39
#
Takže uznáváš že žádné tlačení AC není? Konečně
Sám jsi po zápase kde jsi hrozně chtěl za kontakt penaltu pak řekl, že odpuštěná červená pro AS byla jedno, takže o tvém pokrytectví není pochyb.
PsYchr
18.01.2022 11:42
#
Pokrytec a demagog k tomu, to je kombinace...

"Nezapomeň po každém další sebemenším neúspěchu zase brečet jak jsou rozhodčí zlí. To je totiž skvělý způsob jak vždy ukázat že jsi debilem"
tvoje slova

"ale viděl jsi mě někdy brečet něco o rozhodčích? Neviděl. Protože nejsem ubrečená pička."
další
bobis21
18.01.2022 11:44
#
Takže když řeknu že se chyby stávají a to že se stávají na všechny strany znamená, že brečím o rozhodčích? Není to náhodou přesný opak?
PsYchr
18.01.2022 11:47
#
Nějak to, co si tu teď napsal nikde v komentářích nevisím, vidím jenom, že vás rozhodčí jasně připravil o výhru....plačko
bobis21
18.01.2022 11:51
#
Připravil no. Ale nijak za zlé mu to nemám, chyba se stane, bylo vidět že ho to mrzí. Chyby se stávají na všech stranách.
V jiné diskuzi k tomuto tématu jsem doslova napsal: "Bylo na něm vidět že ho to hrozně mrzí, když se svěšenou hlavou odcházel ze hřiště. Chyba se stane, příště si dá pozor."
V této diskuzi jsem se tomu smál a pak se vysmíval těm, kteří tvrdí že nás rozhodčí tlačí (a potrefená husa se ozvala ). Kde brečím bych teda rád viděl.
PsYchr
18.01.2022 21:37
#
takže když já napíšu, že sme měli kopat jasnou penaltu (zajímavý, dokonce v obou zápasech proti vám ), tak je to "obyčejnej pláč", ale když ty napíšeš, že vás sudí připravil o výhru, tak to je v cajku
nehledě na to, že já nikde nepsal nic o tom, že by nám sudí sebral body, nebo že byste byli protěžovaný, ale ty asi rád lidem podsouváš, co nikdy neřekli
srovnej si to v palici trošičku, máš tam evidentně bordel
pastal
18.01.2022 23:13
#
bobis21
19.01.2022 01:02
#
"těch pět (...nevim, pět sem viděl, třeba jich bylo víc) utkání v týhle sezoně, kdy vám rozhodčí k bodům dopomohl"
Sám si to srovnej v hlavě. Méně objektivního člověka jsem snad neviděl, možná jediné Nuno. Neskutečné jak je poslední dobou ta italská sekce tady toxická
Nuno čomes
19.01.2022 03:11
#

Akorát já rikam věci jak vidím. A je mi jedno proti jakému klubu to je. U Interu jsem samozřejmě ostrazitejsi Že se to někomu nelíbí je věc druhá. Nepotrebuji se na internetové diskuzi zavděčit těm nebo těm fanouškům. Až to bude u Juve nebo Napoli, napisu to klidně i v kontextu s němi. Myslím pohled na danou situaci, ne konkretne na daný zástup fans.
PsYchr
19.01.2022 07:25
#
Jasně. Všichni vám jen ubližují, prohráli jste jen kvůli rozhodčím
bobis21
19.01.2022 08:38
#
Nikdo nám neubližuje. Rozhodčí udělal chybu, což hned sám přiznal a hned se hráčům omlouval. Stane se, podle mě by ani neměl dostat žádný trest. Příště si dá pozor a tím je to za mě vyřešeno.
Zároveň nikdo neubližuje ani vám, to že brečíš že podle tebe mělo v tom zápase mít AS penaltu, ale ignoruješ že mělo mít červenou jen ukazuje že tuhle mentalitu máš sám.
PsYchr
19.01.2022 08:50
#
Takže říkáš, že vás rozhodčí obral o body, ale přitom vám neublížil. Což je logicky nekonzistentní. Pak prostě jen nezvládáš jednoduchou logiku, tím se asi vysvětluje úplně vše. Ty tvrdíš logický nesmysl abys obhájil svůj pláč.
bobis21
19.01.2022 08:55
#
Pěkný pokus, ale ne.
Rozhodčí udělal chybu, ale nebyl tam absolutně žádný úmysl, tím pádem to neberu jako ublížení. Nikdy jsem ani nic takového neřekl. To jen ty potřebuješ tvrdit že říkám něco jiného než opravdu říkám, aby ses necítil jako úplný klaun.
Je jedno kolikrát budeš opakovat lež, pravdu z toho neuděláš.
PsYchr
19.01.2022 08:58
#
Tak jak v první třídě.
Měli jste podle tebe na konci dát gol?
Myslíš že by při vstřelení golu skončil zápas vaší výhrou?
Napsal jsi, že vás rozhodčí obral o tři body?
Pokud na všechno odpovíš ano, říkáš tím že že vás rozhodčí poškodil. To je prostě logický závěr. Takže s kterou z těch vět nesouhlasíš?
bobis21
19.01.2022 09:04
#
Opět pěkný pokus, ale ne
Nevím jestli jsme měli dát gól nebo ne, protože zápas neměl být přerušen. Nikdy se nedozvíme co by se stalo, kdyby to rozhodčí nepřerušil, možná by brankář reagoval jinak bez písknutí.
Jelikož pak Spezia ještě dala gól, nevyhráli bychom ani s tím gólem, skóre by bylo 2:2
Nepsal jsem nikdy že nás připravil o 3 body. Když nedáš gól na 2:1, jaké je skóre? Možná je to na tebe složitá matika, ale je to 1:1, takže rozdíl by stejně nebyl 3 body.
Na všechno tedy odpovídám ne. Ale klidně ze sebe dělej klauna dál
PsYchr
19.01.2022 09:06
#
Tak za prvý tady lžešm protože si napsal "To jen ty potřebuješ tvrdit že říkám něco jiného než opravdu říkám" a teď tady píšeš "Nepsal jsem nikdy že nás připravil o 3 body" Což je prostě nesmysl, výhra jsou tři body.
A jinak teda říkáš, že píšu píčoviny?
PsYchr
19.01.2022 09:08
#
ou, vloudila se mi sem chybka, ta původní citace měla být "když nás rozhodčí jasně připravil o výhru"
bobis21
19.01.2022 09:09
#
Tak znovu, když nedáš vedoucí gól na 2:1, jaké je skóre?
Skóre je 1:1, takže by to bylo za 1 bod.
3-1=2. Nikde jsem netvrdil nic o třech bodech, to je jen tvůj výmysl. Rozdíl mezi tím že dáš vedoucí gól a nedáš je 2 body. Pokud neumíš počítat do tří, vyřiď si to se svou učitelkou matiky z 1. třídy, ne se mnou.
Takže ano, píšeš pičoviny.
PsYchr
19.01.2022 09:18
#
"No aspoň tu nemusíte psát jak je AC hrozně tlačené, když nás rozhodčí jasně připravil o výhru" to si napsal včera v 9:46
když napíšeš, že vás rozhodčí připravil o výhru a výhra je za tři body....já nevim, ale nepřipravil vás tim i o ty tři body?

Jsem rád, že se mnou souhlásíš, většina z toho co sem napsal, jsou tvoje slova a už tenkrát, jsem ti říkal, že to jsou píčoviny, je dobře, že si k tomu došel sám za sebeuvědomnění, stává se z tebe lepší člověk, ač si pořád pokrytec, demagog a lhář
bobis21
19.01.2022 09:22
#
3-1=3? Já teda myslel že 2, ale je fakt že ta první třída byla už fakt dávno
Já to vím. Rozdíl je v tom, že tys na všechny ty 3 otázky odpovídal ANO, já na všechny 3 odpovídal NE. To je ten rozdíl, který ti celou dobu evidentně nedochází. Takže otázky jsou validní a záleží pak na odpovědích. Já odpověděl na všechny ne, takže jsem logicky konzistentní. Tys na ně odpovídal ano, takže píšeš nelogické nesmysly. A to že neumíš počítat do tří je fakt jen třešnička
PsYchr
19.01.2022 09:29
#
Nevim, kde si vzal to mínus jedna, když si jasně napsal, že vás připravil o výhru a výhra je za tři body, vy máte za výhru o bod míň? Ale chápu, ty tady teď budeš zase lhát, že si to nikdy nenapsal. A rozdíl v tom není, když je otázka pičovina, je úplně jedno, jaká je odpověď, zase si ze sebe jenom udělal kašpara, oargumentuj si to jak chceš, plačko
bobis21
19.01.2022 09:33
#
Když nedáš vedoucí gól, výsledek je remíza. Tedy o 2 body méně, ne o 3. Já fakt asi v životě nepotkal většího blba než jsi ty. Diskutuji s tebou podruhé a podruhé je závěr úplně stejný
Jediná plačka jsi tu ty, když i po několika měsících pořád brečíš kvůli zápasu, kde vám rozhodčí odpustil červenou kartu. Ale já vím, zlé AC tlačí rozhodčí
PsYchr
19.01.2022 09:40
#
Přesně tak, diskutuješ se mnou podruhé a podruhé si ze sebe udělal vola. Tentokrát teda i lháře
bobis21
19.01.2022 09:42
#
Aha, takže ty opakovaně lžeš, ale já ze sebe udělal lháře.
Tys tady ukázal nejen že jsi naprosto neobjektivní, ale ani neumíš počítat do tří, což jsem fakt asi v životě u člověka staršího než 6 let neviděl
PsYchr
19.01.2022 09:47
#
jj, neumim počítat do tří, protože ve tvym světě je výhra za dva body pak se mám bavit s někym takovym o fotbale....
bobis21
19.01.2022 09:48
#
"ve tvym světě je výhra za dva body" - opět lež, opět něco co jsem nikdy netvrdil. Jako vždy říkáš něco úplně jiného než je realita. Jako vždy nezvládáš jednoduchou logiku.
PsYchr
19.01.2022 09:52
#
jo jasný
PsYchr
19.01.2022 08:58
#
"To jen ty potřebuješ tvrdit že říkám něco jiného než opravdu říkám"....zvláštní, kde už sem to jenom viděl
Nuno čomes
19.01.2022 02:58
#
Nuno čomes
19.01.2022 02:52
#
To tady čtu skoro dva dny s odstupem a nestacim se divit To nejde snad ani vyjádřit slušně. Jak píšeš, pokrytectví. Za to jak jim připiskávají, by měli být zticha a šoupat nohama a ne tohle
PsYchr
19.01.2022 07:29
#
Jim jednou seberou gol, kvůli kterýmu ani neprohráli a ještě brečí, jak jsou na ně ostatní zlí, ale jakmile jim sudí pomůže ( a ne jednou), tak je to naprosto v pořádku hrozná komedie
bobis21
19.01.2022 08:39
#
Takže najednou souhlasíš že nám rozhodčí připískávají? Předtím jsi tvrdil že nic takového neříkáš? Tak jak to teda je, připískávají nám podle tebe nebo ne?
PsYchr
19.01.2022 08:55
#
Já s tim souhlasim celou dobu, to ty seš jen jantar a dycky si vyložíš, co někdo napíše, po svym, jak se ti to hodí. A ne, doteď sem to nikde ani nenapsal, ani neřek (toliko k tomu "jeden z těch magorů kteří pořád brečí že je údajně AC tlačeno"). ale proč ti to tady píšu, ty si to stejně vyložíš po svym...
Nuno čomes
19.01.2022 09:43
#
No přímo. Já ti nevím, ale 10 tady dával odkaz na lupu, kde je jasně vidět, že Rebič málem ukopl nohu hráči Spezie, za mě to byl faul naopak Nad tím se tady ale nikdo nepozastavuje, což už vůbec nechápu a ještě se s tebou naopak stále dohaduje o tom jak jím tímto sebral gól. Wtf
PsYchr
19.01.2022 10:00
#
Ale oni jim přece rozhodčí VŮBEC nepomáhaj, teď je sudí připravil o výhru a tím pádem o dva body (protože za tu prohru maj bod, nebo co ) ....teda nikdy se nedozvíme co by se stalo, kdyby to rozhodčí nepřerušil, možná by brankář reagoval jinak bez písknutí, takže je vlastně vůbec nikdo o nic nepřipravil a nikdo tady ani nic takovýho nenapsal a my sme hrozně zlí
mistr129
18.01.2022 12:02
#
Vítej do našeho Slavia gangu
bobis21
18.01.2022 12:05
#
mistr129
18.01.2022 15:14
#
Taky se u nás píše o tlačení, i když stejně jako nám pomohou, tak nám i uškodí
Yanek
18.01.2022 09:53
#
Kvuli faulu Girouda? Pro me to byl hranicni souboj. S Veneziou ten vyvoj zapasu sel jednoznacne ve prospech AC, tam se dala predpokladat vyhra.

Jinak ja se pres to prenesu, objektivne AC nema nejlepsi tym na vyhru titulu i kdyz se o to muzou pokusit, spis jde o to ze ten vcerejsek dost podkopava uroven ligy, neni to zdaleka poprve.
cresposuper
18.01.2022 10:13
#
Ten suboj bol hranicny, hlavne tam bol ofsajd. S Veneziou by to bol uplne iny zapas, pointa je ta ista, sudi vam pomohol.

Ano, tych chyb je fakt vela, ale videl som ich v zapasoch AC, Juve, Interu atd. na obe strany, takze pisat, ze ta vcerajsia chyba moze rozhodnut o titule, je nepoctive.
LesyJePan
18.01.2022 10:20
#
Nepisal ze to rozhodne o titule, pisal o viacerich faktoroch, ale ta vcerajsia chyba nas stala hned 3 body. Najskôr by sme ten titul nevyhrali aj tak, lebo Inter je proste lepší, ale aj tak.
cresposuper
18.01.2022 10:22
#
"Bohuzel je to s Neapoli uz druhy zasadni zarez, ktery klidne muze rozhodnout o titulu."
LesyJePan
18.01.2022 10:26
#
Jop ale dalsia veta na to nadvezuje.
10
18.01.2022 09:54
#
nebo třeba s AS penalta na Pellegriniho...tenhle pokus o radikální otočení reality a předchozích zápasů po jedný podobný akci je docela úsměvný
Dejwa
18.01.2022 10:02
#
PsYchr
18.01.2022 11:19
#
pastal
18.01.2022 11:43
#
zurix_new
18.01.2022 12:26
#
A bohužel v dnešní době obecně klasický.
Nuno čomes
19.01.2022 03:17
#
Doba je zlá.
Nuno čomes
19.01.2022 03:17
#
mastakillah
19.01.2022 07:07
#
10
18.01.2022 09:52
#
bál jsem se, že to napíšeš
LesyJePan
18.01.2022 10:04
#
mastakillah
18.01.2022 13:45
#
mastakillah
18.01.2022 13:49
#
To, že vám neuznali neregulérní gól. To už by bylo trošku moc ne ... Vždyť ta situace byla na videu jasně viditelná
Nuno čomes
19.01.2022 02:34
#
Vy jste fakt neskuteční Ani jeden z tebou zmíněných zářezů nebyl (jen musíte otevrit oči jo) a takový zapas na AS, kde ty penalty vcelku otočil, na to už jste zapomněli co?
Od teď budeme po každém kole cist i o stesti? Protože zranění check
smazaný uživatel
19.01.2022 18:36
#
Tak ty si už iný level Čo komentár, to kokotina Nejdem tu obraňovať žiadny klub, ale ty si podľa mňa vždy musíš vybrať nejakú debatu do ktorej sa nenápadne zapojíš, každému protirečíš a keď ťa niekto konfrontuje, tak sa tváriš ako si jediný kto má pravdu a začneš písať ešte väčšie pičoviny. To si všímam odkedy som tu začal z času na čas chodiť a ty mi stále zlepšíš svojimi múdrosťami náladu
Dejwa
18.01.2022 09:00
#
Biraghi 2 přímáky
LesyJePan
18.01.2022 10:05
#
Vedení svazu italských rozhodčí se omluvilo AC za masivní eror, který ovlivnil výsledek utkání se Spezií. Marco Serra by měl dostat velmi dlouhou suspendaci.
Votas
18.01.2022 11:51
#
to je co zase za bizár?
fRRR
18.01.2022 10:40
#
Jestli včerejšek zas něco potvrdil, tak to, že ty zářezy se dějou téměř všem a dost náhodně. Jednou AC dostane spornější penaltu, jindy zas jdou rozhodnutí proti němu (včera to bylo krásně vidět: možný faul Kruniče před gólem, co rozhodčí pustil, ale zároveň tenhle fail a to, že například Gyasiho už dávno nevyloučil). Problémem není konzistentní nadržování jednomu týmu a jiným ne, spíš kvalita rozhodčích obecně.

Trochu naivně by člověk doufal, že lidi přestanou (když se sejde pár failů co zrovna škodí jedný straně) hned usuzovat na to, že někoho liga nebo někdo protlačuje a jiným škodí. Zvláště v očích lidí co Serii A tolik nesledujou to akorát posiluje ten předsudek, že když měla Serie A svý korupční skandály, tak je má i teď a titul se tam dá koupit. Ten problém je sice asi systémový, ale spíš prostě tý kvality těch rozhodčích.

Ale asi je vždycky zábavnější se osočovat a hádat o tom, kdo je zrovna protlačovanej
10
18.01.2022 10:43
#
bobis21
18.01.2022 10:47
#
Yanek
18.01.2022 10:52
#
Kaka14
18.01.2022 10:55
#

este by som doplnil, ze pred tym tie sporne momenty si vedeli nejako rozhodcovia obhajit (vymeyslene ofsajdy, fauly, ruky atd. ), ale toto co sa stalo vcera sa neda nijako vysvetlit ..... nie je to nefer len voci AC, ale najma voci tymom bojujucim o zachranu, lebo Speza ma o 3 body viacej ako mala mat
danko10
18.01.2022 11:07
#
Na druhu stranu to potvrdzuje regulernost ligy, lebo chalani ocividne nevedia, co maju piskat, tak musia improvizovat.
10
18.01.2022 11:37
#
fRRR
18.01.2022 11:39
#
Tak jako aspoň úplně hned doznal, že to podělal. Vůbec nediskutoval a toleroval Rebičovi jeho nasrání. Jak řekl Calabria po zápase: nejspíš je to Serra sám, koho to trápí nejvíc - prostě lidská chyba no. Jen jich je holt v Serii A na straně rozhodčích víc, než když (byť jen občasně) koukám třeba na PL a La Ligu.
The Krupy
18.01.2022 12:09
#
Savi
18.01.2022 12:42
#
Holt chyby dělají hráči, trenéři a kupodivu aj rozhodčí
A jak píšeš. Přijde mi to spíš systémové. Suspenzovaný by možná ani nemusel být. Šlo vidět, že to neudělal schválně, ani že by to neuměl. Blbě se bohužel upískl.
Třeba se upískne nějak proti Juve a už tu budou ohlasy, jak nám to chtěli vynahradit
maras93
18.01.2022 12:54
#
Rozhodně souhlas

Je mrzuté, že se to včera tak sešlo, ale určitě bych se na to nevymlouval. Náš největší problém nebyl, že rozhodčí na konci nenechal výhodu, ale že jsme nedokázali rozhodnout zápas daleko dříve. Namísto toho jsme ve 2. poločase vypustili a dali Spezii čuchnout. Jak se již psalo někde výše, v některých situacích v minulých zápasech byly některé situace zase v náš prospěch.
Pokud chce tým jako AC o něco hrát, tak by měl Spezii a jí podobné týmy smáznout a dokázat si ohlídat průběh zápasu. To se bohužel nestalo.
Nedělal bych z toho velkou vědu. Sezona je dlouhá, všichni v top6 hrajou ještě evropské soutěže a pro nás je reálný cíl zopakovat účast v LM. Myslím, že většina z nás tuší, že titul v lize letos by byl spíš otázkou štěstí než že bychom k někomu kráčeli svými výkony.
fenixLFC
18.01.2022 13:42
#
aj ked suhlasim ze rozhodcovia su obecne hrozni (mam pocit ze vlastne vo vsetkych ligach) tak z toho co popisujes sa da na to pozerat aj z druheho uhla- asi sotva sa jedna o korupciu ale vzhladom na minulost a korupcne skandaly moze byt u fans podvedomy pocit alebo instinkt (alebo ako to nazvat) ze ked sa zide v nejakom casovom obdobi vela vyrokov proti jeho timu tak ci za tym nie je nieco ine, nieco viac ako obycajna neschopnost.pretoze prave podobne dopady su najvacsim dlhodobym dosledkom roznych korupcnych praktik z minulosti, teda nahlodavaju predpoklad o spolahlivosti a ferovosti. popisujem to teraz z uhlu nie fanusika zvonku, ale ako to teoreticky mozu vnimat fans priamo tych klubov. pride mi to hodne podobne ko v politike- narusenie dovery v minulosti bude mat dopady na vnimania problemu aj v buducnosti. cize ked v minulosti niekto uplacal tak v buducnosti nejaka nepodarena alebo zle ohodnotena zakazka (v tomto pripade nejake vyroky rozhdcov) budu viest k frustracii ci to nie je zas to iste
fRRR
18.01.2022 21:50
#
Bezpochyby. Nicméně stejně jako v případě důvěry v politiky musí člověk rozlišovat co je založený na aspoň nějakých důvodných podezřeních a co je prostě čirá spekulace no...
Doni77
18.01.2022 16:55
#
Nejde se nějakým způsobem 'složit' na ukončení banu pro Diavola (/Joseho, ... )? Zrovna teď by tady s ním bylo moře zábavy
Savi
18.01.2022 17:19
#
Týdenní ,,propustku,, bysme možná přežili
mastakillah
18.01.2022 18:00
#
DelPiero137
18.01.2022 22:27
#
Naco si zbytocne ublizovat?
Nuno čomes
19.01.2022 03:24
#
Zas výherce hlášky roku.. Reklama jak víno.
ED91
19.01.2022 23:23
#
Čo to bolo za hlášku?
Nuno čomes
20.01.2022 09:56
#
No byla tak dobrá, že už vůbec nevím Bude v tom článku s výsledky.
PsYchr
20.01.2022 10:12
#
s Juventusem, že nejdřív musíš odkliknout cookies, abys je našel v tabulce
FuckT
20.01.2022 10:15
#
Nuno čomes
20.01.2022 10:30
#
A jo, to ED nebude moc rád.
ED91
19.01.2022 23:23
#
oli9
18.01.2022 20:43
#
Venezia
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.