Analýza: Jak se od minulé sezony proměnily české kluby a kdo nejvíc omladil?

01.10.2019 22:14 - Názory a komentáře
 
Zhruba před týdnem, 22. září, se uzavřelo i to poslední přestupové období pro amatérské fotbalisty, takže máme vesměs definitivní jistotu o tom, v jaké podobě ten či onen prvoligový klub dohraje podzimní část sezony. Nastal tedy ideální čas si zrekapitulovat, nakolik jednotlivé celky oproti minulému ročníku provětraly kabinu, a zdali se jim během takového cvičení zároveň podařilo omladit či nikoliv...

Následující analýza je jedním z plodů mého nového miniprojektu. Proč anglický twitterový účet čistě o českém fotbale? "Páč jsem pozér a rodný jazyk mi není dost dobrý," kupodivu není ta správná odpověď. Spíš proto, že v rodném jazyce o naší kopané informuje nespočet erudovanějších novinářů u zdroje, kdežto já jsem v jádru jen oprsklý pisálek, který z minulé sezony na etiopské "hostovačce" sotva něco zachytil.

V angličtině se toho od nás do světa mezitím příliš nedostává — nepočítám-li ty tři oficiální klubové účty, pár kusých informací od O. Zlámala či K. Häringa, nebo teď Sáčkovu prdelačku. A to mi přišlo jako škoda.

Blbý twitterový účet přitom opět nenazývám "projektem" nutně proto, že bych byl nadutým pozérem, který by v duchu typického mileniála za "projekt" označil snad i vajíčko natvrdo k snídani, nýbrž hlavně proto, že jde o uskutečnění plánu, který se mi v hlavě rodil už delší dobu, a který má zhruba dvě poselství:

1) Díky (opravdovým) projektům jako Full Scouting Report / 11Hacks se u nás v určité míře začínají prosazovat i pokročilé statistiky, s nimi se však operuje výhradně za oponou a fanouškům obvykle nezbývá než se spokojit s větami typu "tohle a tohle mi ukazují data" s nevyřčeným "a vám ne" v závěsu. Podobně ostatně funguje též InStat, který pro změnu vyplivne pár čísel (indexů), aniž by si byl kdokoliv pořádně jistý, co se za nimi vlastně ukrývá.

Já mezitím ani omylem neoplývám schopnostmi na vytvoření složitých matematických modelů, ale i proto mi nic nebrání ve volném šíření dat mezi kolegy-statistické nerdy. Platím si proto přístup do databáze Wyscout, s jejíž pomocí každých zhruba pět kol aktualizuji svou vlastní databázi.

2) Mládež a její využívání českými kluby v prvoligových zápasech je průvodním tématem mého projektu (ugh, už na to slovo sám začínám být alergický). Již výše uvedená databáze obsahuje souhrn procentuálně vyjádřené minutáže a produkce hráčů do 23 let v jednotlivých prvoligových klubech od roku 2014. Postupně mám v plánu díky skvělé databázi CSFotbal jít dále a dále do minulosti. Nedávno jsem zároveň vypíchl desítku U-23 hráčů, které se podle mě ve zbytku sezony vyplatí sledovat (bohužel pouze v AJ), a ještě před zahájením reprezentační přestávky přispěchám se srovnáním letošní generace "21" s těmi minulými.

Tolik k tomu, co bylo a bude. Nyní se už přesuňme ke slibovanému — jak se oproti minulému ročníku proměnily jednotlivé kluby se speciálním důrazem na odliv gólové produkce, a jak moc nyní staví na mládí.




FORTUNA:LIGA

Srovnání "přeživších" prvoligových minut vypadá následovně. Nejrigidnější je suverénně Baník Ostrava:

obrázek

Jedno číslo nestačí? V zájmu detailu se račte brouzdat další mou databází, kterou klub od klubu interpretuji níže...

(V případě, že v jakékoliv z databází narazíte na chybu, neváhejte mě prosím jakkoliv zkontaktovat — ať už zde skrz soukromou zprávu, přes Twitter nebo na mailu.)


1. SK Slavia Praha

Udrželi 66,3 % loňských prvoligových minut a pouhých sedm z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky se mistrovská Slavia řadí až na 12. místo ve Fortuna:Lize a zaostává rovnou za šesti druholigovými kádry. V křídelníkovi Miroslavu Stochovi a obránci Michaelu Ngadeuovi šampioni ztratili dva z 50 nejvytíženějších hráčů v celé nejvyšší soutěži.

Střelecká garda Slavii vesměs zůstala pohromadě, když z kádru zmizela "akorát" čtvrtina gólů z 2018/19. Stochových 12 gólů a 11 asistencí se zejména podepsalo na odlivu více než dvaceti procent všech bodů.


Průměrný věk využitých hráčů: 27,2 let (7. nejnižší v lize; oproti 2018/19 vyšší o 0,2 let)

Využitých U-23 hráčů*: 4 (oproti sedmi v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 8,17 % (6. nejmenší; oproti 24,51 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 18,18 % (8. nejvyšší; oproti 24,05 % v 2018/19)


2. FC Viktoria Plzeň

Udrželi 79,7 % loňských prvoligových minut a hned deset z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky vicemistr uzavírá top 5 Fortuna:Ligy. Jedinou výraznou ztrátou je Patrik Hrošovský, který nicméně loni platil rovnou za děleného nejvytíženějšího hráče ligy. S ním odešlo pět gólů a 10 bodů; druhý největší odplavený příspěvek odpovídá pouhým třem bodům (Havel, Petržela, Řezníček).


Průměrný věk využitých hráčů: 28,9 let (2. nejvyšší v lize; oproti 2018/19 nižší o 0,9 let)

Využitých U-23 hráčů*: 3 (oproti pěti v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 5,24 % (3. nejmenší; oproti 11,53 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 0 % (dělený nejmenší; oproti 14,03 % v 2018/19)


3. FK Jablonec

Udrželi 54,2 % loňských prvoligových minut a pouhých šest z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky na tom jsou ve Fortuna:Lize hůře už jenom v Karviné a Mladé Boleslavi.

Psalo se o tom už při senzačním výbuchu s Pjunikem v předkole Evropské ligy: Jablonec přes léto přišel takřka o celou obrannou linii ve složení Holeš, Hovorka, Lischka, Hanousek (Sobol) a z toho se holt nikdy nemohlo být snadné oklepat. Všech pět těchto borců se zařadilo mezi tucet nejvytíženějších jablonečáků. Michal Trávník spolu s Tomášem Holešem a Davidem Hovorkou potom patřili rovnou do top50 celé ligy.

Jablonec tohoto odlivu opor využil mimo jiné k razantnímu omlazení kádru. Petr Rada možná nikdy nebude na mládí bezvýhradně sázet, do týmu zavřel dveře Fábrymu, neumí využívat Kratochvíla apod., ovšem nárůst téměř deseti procent minut věnovaných hráčům do 23 let v našich končinách předčí už jen Sparta.


Průměrný věk využitých hráčů: 27,4 let (8. nejnižší v lize; oproti 2018/19 vyšší o 0,3 let)

Využitých U-23 hráčů*: 7 (oproti sedmi v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 27,17 % (6. největší; oproti 18,81 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 35 % (3. největší; oproti 10,34 % v 2018/19)


4. FK Mladá Boleslav

Udrželi 50,6 % loňských prvoligových minut a pouhých šest z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky na tom je ve Fortuna:Lize hůře už jenom Karviná. Případ Mladé Boleslavi je ve výsledku podobný tomu jabloneckému, ale došlo se k němu přeci jen jinou cestou - zatímco Severočeši přicházeli takřka výhradně o kmenové hráče, M. Boleslav se spolu s Příbramí do největší míry opírala o hostovačky, které se jí zároveň nepodařily prodloužit (pět takových případů; a Jugas i Chaluš hráli podstatnou roli).

Jedna konstanta každopádně nikam nemizí: Mladá Boleslav zůstává jedním z nejmladších týmů v lize. A že se v minulém ročníku o její góly z 82,69 % starali hráči do 23 let, zatímco letos je to "pouze" 30,43 procent? Žádná panika netřeba, protože do toho loňského podílu je započten Nikolaj Komličenko... a sotva někdo další.


Průměrný věk využitých hráčů: 26,6 let (4. nejnižší v lize; oproti 2018/19 vyšší o 0,7 let)

Využitých U-23 hráčů*: 12 (oproti dvaceti v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 36,54 % (4. největší; oproti 46,07 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 30,43 % (4. největší; oproti 82,69 % v 2018/19)


5. FC Baník Ostrava

Udrželi 92,6 % loňských prvoligových minut a všech 11 nejvytíženějších hráčů.

Baník Ostrava pevností svého kádru s přehledem kraluje celé Fortuna:Lize. Jako jediný klub ze dvou nejvyšších soutěží nepřišel o jediného člena svého obvyklého základu a největší (navíc dobrovolnou) ztrátu pro něho představuje Ondřej Šašinka, který sotva překlenul tisícovku nashromážděných minut.

Hned šest baníkovců se vtěsnalo do top50 nejvytíženějších hráčů v lize, čemuž se vyrovná akorát Jablonec (a o jeho malé tragédii jsme si už řekli). Ze všech borců, na které v Ostravě v poslední sezoně výrazně sázeli, na důvěře trenéra výrazně potratil akorát Daniel Holzer. Laštůvka s Pazderou doplácejí na zranění.

Rigidní kádr na druhou stranu už delší dobu nenahrává mladíkům. Od konce 70. let Baník nasadil osm a více hráčů nad 28 let celkem do desatera prvoligových zápasů. Jednou se tak stalo v říjnu 1982... a zbytek exemplářů se už poskládá mezi únor 2018 a září 2019. Z letošní sezony jsou čtyři takové případy, a s odchodem O. Šašinky na hostování či úpadkem Granečného jich, tuším, bude utěšeně přibývat.


Průměrný věk využitých hráčů: 29,3 let (nejvyšší v lize; oproti 2018/19 vyšší o 0,6 let)

Využitých U-23 hráčů*: 3 (oproti osmi v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 3,23 % (nejmenší v lize; oproti 26,67 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 0 % (dělený nejmenší; oproti 20,51 % v 2018/19)


6. SK Sigma Olomouc

Udrželi 82,9 % loňských prvoligových minut a hned deset z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky jsou na tom ve Fortuna:Lize lépe jenom tři kluby. Olomouc stejně jako Baník, Plzeň a Slavie nesázela na jediného hostujícího hráče a oplakávala akorát Kalvachův odchod. Co do bodové produkce zaznamenali marginálnější odliv akorát v Ostravě. (Ne snad, že by se to promítlo na nějaké extrémní střelecké pohodě.)

Sigma je jedním ze čtyř týmů, které dosud netěžily z příspěvku žádného U-23 hráče (děkovat lze hlavně trápení Jakuba Yunise), nicméně k dobru jí nutno přičíst, že hned za sedmnácti kanadskými body (ze 24) stojí kluboví odchovanci. Nešpor, Pilař a Kerbr jako jediní v tabulkách zapsaní hráči v Olomouci nevyrůstali.


Průměrný věk využitých hráčů: 27,5 let (8. nejvyšší; oproti 2018/19 vyšší o 0,2 let)

Využitých U-23 hráčů*: 5 (oproti osmi v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 6,86 % (4. nejmenší; oproti 21,88 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 0 % (dělený nejmenší; oproti 18,91 % v 2018/19)


7. 1. FC Slovácko

Udrželi 84 % loňských prvoligových minut a hned deset z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky je na tom ve Fortuna:Lize lépe jenom Baník. Slovácko především udrželo celou obrannou řadu včetně gólmanů, což o sobě nemohou říct ani v Plzni nebo na Bohemians. Pozoruhodné je, že ačkoliv se nevešli ani do klubové top18 v otázce vytížení, jenom odchody útočníků Filipa Hološka a Jana Kuchty stály Slovácko přesně 12,3 procent celkové bodové produkce týmu v 2018/19.


Průměrný věk využitých hráčů: 28,0 let (7. nejvyšší; oproti 2018/19 vyšší o 1,1 let)

Využitých U-23 hráčů*: 5 (oproti deseti v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 23,52 % (8. největší; oproti 33,38 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 54,55 % (největší v lize; oproti 48,83 % v 2018/19)


8. FC Slovan Liberec

Udrželi 76,4 % loňských prvoligových minut a hned deset z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky se Liberec ve Fortuna:Lize řadí na 7. místo. V otázce udržených gólů na tom jsou však hůře pouze tři týmy, pod což se podepsalo protočení čtyř z pěti útočníků (pokud Potočného řadíme spíš do zálohy). Z loňské skvadry Kozák-Sukisa-Oršula-Pázler-Musa U Nisy zůstal jen ten poslední, který pro jistotu stále patří pražské Slavii.


Průměrný věk využitých hráčů: 25,7 let (2. nejnižší; oproti 2018/19 vyšší o 0,1 let)

Využitých U-23 hráčů*: 7 (oproti jedenácti v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 17,97 % (7. nejmenší; oproti 35,59 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 26,67 % (7. největší; oproti 11,76 % v 2018/19)


9. AC Sparta Praha

Udrželi 73,5 % loňských prvoligových minut a osm z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky se Sparta ve Fortuna:Lize řadí na 8. místo. I přes svůj zimní odchod do Saúdské Arábie Nicolae Stanciu na konci sezony náležel do (statisticky) nejobvyklejší jedenáctky Sparty a doplňuje tak další dva cizince, Radakoviće s Chipciuem, jako tři (statisticky) nejvýznamnější změny v letenském kádru. Sparta tohoto odlivu využila mj. k výraznému omlazení a nyní představuje jediný prvoligový subjekt, který spadá do top3 jak v otázce U-23 minutáže, tak s ohledem na U-23 gólový podíl.


Průměrný věk využitých hráčů: 25,5 let (nejnižší v lize; oproti 2018/19 nižší o 0,6 let)

Využitých U-23 hráčů*: 9 (oproti třinácti v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 45,69 % (1. největší; oproti 29,57 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 50 % (2. největší; oproti 40,67 % v 2018/19)


10. FK Teplice

Udrželi 69,3 % loňských prvoligových minut a osm z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky se Teplice ve Fortuna:Lize řadí na 10. místo, což není úplně zlé. Co ovšem teplické stoprocentně limituje, to je odliv celých dvou třetin gólové produkce z loňské sezony. O Karviné se v této souvislosti mluví od počátku sezony, kdežto Teplice se v diskurzu poněkud opomíjejí, přestože pouhé trio ve složení Vaněček-Hora-Kuchta připravilo Hejkalův tým o neskutečných 21 gólů.


Průměrný věk využitých hráčů: 28,3 let (4. nejvyšší v lize; oproti 2018/19 vyšší o 0,4 let)

Využitých U-23 hráčů*: 5 (oproti jedenácti v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 19,5 % (8. nejmenší; oproti 18,37 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 11,11 % (7. nejmenší; oproti 18,18 % v 2018/19)


11. Bohemians Praha 1905

Udrželi 70,5 % loňských prvoligových minut a osm z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky se Bohemians ve Fortuna:Lize řadí na 9. místo. Klokani jsou v podstatě ve všem průměrní, a tak na nich je nejzajímavější úbytek minut pro mladší hráče stejně jako gólového příspěvku od nich. Pod tím jsou podepsány hlavně odchody Rudolfa Reitera a Martin Haška, a to i přesto, že si od obou (a zejména toho prvního jmenovaného) šlo rozhodně slibovat hmatatelnější finální produkt.


Průměrný věk využitých hráčů: 28,1 let (6. nejvyšší v lize; oproti 2018/19 vyšší o 1,5 let)

Využitých U-23 hráčů*: 8 (oproti patnácti v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 25,06 % (7. největší; oproti 45,11 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 28,57 % (5. největší; oproti 48,48 % v 2018/19)


12. MFK Karviná

Udrželi 48,4 % loňských prvoligových minut a sedm z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky je na tom Karviná ve Fortuna:Lize vůbec nejhůře. Zmizí vám góly a asistence Wágnera či Budínského, a pak se ještě na začátku sezony potýkáte s občas závratně dlouhým seznamem zraněných. František Straka to úvodem sezony opravdu neměl v Karviné vůbec jednoduché. Z produktivních karviňáků loňského ročníku zůstal jen Dávid Guba, který letos nenastřádal ani 200 minut...


Průměrný věk využitých hráčů: 26,9 let (6. nejnižší v lize; oproti 2018/19 vyšší o 0,2 let)

Využitých U-23 hráčů*: 11 (oproti šestnácti v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 28,20 % (5. největší; oproti 29,94 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 27,27 % (6. největší; oproti 24,44 % v 2018/19)


13. FC Fastav Zlín

Udrželi 67,9 % loňských prvoligových minut a osm z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky se Zlín ve Fortuna:Lize řadí na 11. místo. Jeden z dlouhodobě nejstarších týmů ligy, který proti Slavii načal sezonu s hráči o věkovém průměru 29,1 let, musel po sezoně improvizovat hlavně vzadu, což možná vysvětluje Csaplárovy experimenty se třemi stopery. Na zlínské soupisce už nefigurují Libor Holík, Zoran Gajić ani Ondřej Bačo, tři z 11 nejvytíženějších a všichni zadáci.


Průměrný věk využitých hráčů: 28,2 let (5. nejvyšší v lize; oproti 2018/19 vyšší o 0,2 let)

Využitých U-23 hráčů*: 6 (oproti šesti v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 4,27 % (2. nejmenší; oproti 12,11 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 11,11 % (7. nejmenší; oproti 3,12 % v 2018/19)


14. 1. FK Příbram

Udrželi 58,4 % loňských prvoligových minut a sedm z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky se Příbram ve Fortuna:Lize řadí až na 13. místo. Po Karviné a Teplicích se útočná vozba nejvíce rozpadla právě Příbrami, která se už dál nemůže opřít o příspěvky Ruslana Mingazova, Antonína Fantiše a především Jana Matouška. Stejně jako v případě Teplic tohle trio vydalo na 21 branek.

Na Příbrami je nicméně nejzajímavější, jak široce rozevřené jsou letos nůžky mezi procentuálním vyjádřením minutáže věnované hráčům do 23 let (druhá největší v lize) a gólové produkce týchž borců (12. největší v lize), což má svou příčinu. Příbram je totiž jediným týmem v lize, který vedle sebe docela typicky skládá hned čtyři relativně mladé a nezkušené obránce. Takový fenomén jsme tu neměli od sezony 2014/15 a památné sázky na defenzivní mládí od pražské Dukly, která to se třetím nejnižším věkovým průměrem a libovolnými kombinacemi z nabídky Matěj Hanousek (21), Michal Jeřábek (21), Vjačeslav Karavajev (19), Roman Polom (23), Lukáš Štetina (23) dotáhla až na 6. příčku. Což asi Příbram nezopakuje.


Průměrný věk využitých hráčů: 26,2 let (3. nejnižší v lize; oproti 2018/19 vyšší o 0,3 let)

Využitých U-23 hráčů*: 13 (oproti čtrnácti v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 42,38 % (2. největší; oproti 48,63 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 9,09 % (5. nejmenší; oproti 45,65 % v 2018/19)


15. SFC Opava

Udrželi 78,6 % loňských prvoligových minut a devět z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky se Opava ve Fortuna:Lize řadí na 6. místo. A provětrat by docela zasloužila, co si budeme povídat. Věkový průměr SFC je třetím nejvyšším v lize, a byť se opavským (jako jednomu z pouhých čtyř klubů) podařilo přes léto pro tuto chvíli navýšit distribuci minut U-23 hráčům, jedná se o kosmetickou úpravu na spodku ligové tabulky. Ze 6,5 % na 7,2 - to si ode mě pochvalu věru nevyslouží.


Průměrný věk využitých hráčů: 28,7 let (3. nejvyšší v lize; oproti 2018/19 nižší o 0,3 let)

Využitých U-23 hráčů*: 4 (oproti sedmi v 2018/19)

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 7,22 % (5. nejmenší; oproti 6,53 % v 2018/19)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 0 % (dělený nejmenší; oproti 12,76 % v 2018/19)


16. SK Dynamo České Budějovice

Udrželi 83,3 % loňských prvoligových minut a deset z 11 nejvytíženějších hráčů.

Co do rigidity soupisky Dynamo ve Fortuna:Lize uzavírá top3. A těžko říct, jestli byla taková sázka na ty, kdo si postup do nejvyšší soutěže vybojovali, opravdu tou nejlepší strategií. (Otázkou je, zda by vůbec byly finance na jakoukoliv jinou strategii; odpověď téměř jistě zní "nikoliv".) Patrik Brandner už sice svůj gólový podíl ze sezony 2018/19 přestřílel (3:2), ovšem David Ledecký, Ivo Táborský a Jiří Kladrubský za tím svým kombinovaným doposud zaostávají o nepatrných 31 branek. To se bude těžko dohánět.


Průměrný věk využitých hráčů: 26,6 let (4. nejnižší v lize)

Využitých U-23 hráčů*: 7

Procent minutáže pro U-23 hráče**: 38,16 % (3. největší v lize)

Procent gólů obstaraných U-23 hráči**: 16,67 % (8. nejmenší v lize)





FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA

Srovnání "přeživších" druholigových minut vypadá následovně. Nejrigidnější je suverénně MFK Chrudim:

obrázek


K druhé nejvyšší soutěži už akorát pár nahodilých poznámek:

— Viktoria Žižkov je nevídanou odchylkou, když po sezoně 2018/19 přišlo hned o devatenáct hostujících hráčů. Viktorka jako bývalé působiště trenérů Slavie působila zejména jako "farma" vršovického velkoklubu a ve výsledku přes léto přišla o více než 60 % minut, největší porci napříč oběma ligami.

— Největší odliv důležitých článků sestavy nicméně zaznamenala sestoupivší Dukla Praha, která přišla rovnou o sedm z jedenácti nejvytíženějších hráčů uplynulého ročníku. Tohle je do jisté míry diagnóza všech sestoupivších, k nimž mohu nabídnout data: Znojmo a Táborsko si prošly rovnou 70+procentním obratem.

— Kromě Dukly a Žižkova byli o většinu "základu" ochuzeni také ve Vlašimi a Varnsdorfu. Nenadarmo oba tyto mančafty aktuálně utváří poslední trojku FNL. Varnsdorf si prochází zvláště dramatickým propadem ze skvělé šesté příčky na průběžnou poslední, přičemž letos už šestkrát inkasoval nejméně tři góly. A bodejť by ne, když přišel o brankářskou jedničku, tři z nejvyužívanějších obránců a primární volbu na štít zálohy.

— Vpředu tabulky se opět nachází Hradec Králové, který přitom na poměry FNL vykázal přes léto nevídanou rigiditu (v kádru udržel majitele 76,6 % loňských minut). Naopak třetí Jihlava, která bez několika opor před pár dny v poháru trápila Spartu, po jarní jízdě za baráží o F:Ligu nerozhodilo ani výjimečně turbulentní léto, když jen tři kluby napříč dvěma nejvyššími soutěžemi přišly o větší porci herní zátěže z 2018/19.

— Postoupivší Líšeň a Vyšehrad si zachovaly zhruba stejně podstatnou část své loňské kostry a pohybují se v tomto ohledu ve vodách průměru druhé ligy. Líšni ale zároveň utekla víc než polovina gólů, což její letošní start činí jedině úctyhodnějším.



* Hráči do 23 let se pro tento účel rozumí kdokoliv, kdo před startem sezony neoslavil své 24. narozeniny.

** Zde již jde pouze o hráče, kterým v době zápasů, kdy uvedené minuty/góly sbírali, skutečně bylo 23 let a méně. Tuto kontrolu nyní mohu snadno provádět za pomoci své databáze, zatímco všechny statistiky k sezoně 2018/19 operují plošně se všemi hráči, kteří na rozjezdu ročníku splňovali věkový limit bez ohledu na to, zdali a případně kdy přesně v jeho průběhu oslavili 24. narozeniny. Srovnání tak berte s rezervou zejména u Plzně, za níž v této sezoně 23letý Lukáš Kalvach zaznamenal pouze 90 minut. Zbylé kluby tenhle háček v tomto bodě v podstatě nepoznamená (max. Baníku chybí rovná stovka Holzerových minut).
Autor: Tomáš Daníček
Počet zobrazení: 8676
Komentáře (266 / 0 nových)
smazaný uživatel
01.10.2019 22:18
#
Stacila expreska
smazaný uživatel
01.10.2019 22:19
#
Zajímavé, spousta čísílek, grafíky, až budu v důchodu tak na to určitě jednou kouknu.
Manny
02.10.2019 09:53
#
Inamoto
02.10.2019 21:13
#
valloire
01.10.2019 22:28
#
Tak třeba Sparta si drží svůj standard.
Bonetti
01.10.2019 22:28
#
Danicek Pikous Vejdelek TOP redaktori. Super veci co jinde nejsou. Ne jenom prevzata CTK.
C-M@ster
02.10.2019 00:11
#
Pokud seš proti ČTK článkům, není nic jednodušší než v pátek stávkovat.
Viz https://fef2.webnode.cz/
teebee8
02.10.2019 09:07
#
Hokaido
02.10.2019 13:45
#
Gryphonheart
02.10.2019 19:44
#
Posledni Kovboj
02.10.2019 21:41
#
Momo9
03.10.2019 15:02
#
Ty vole
sima.vok
03.10.2019 15:29
#
Dodržuje to tady někdo?
C-M@ster
03.10.2019 15:34
#
Jj, neboj, sám nebudeš.
sima.vok
03.10.2019 15:47
#
Já neříkal, že to budu dělat
C-M@ster
03.10.2019 15:53
#
Už s tebou počítáme, snad nás nezklameš.
smazaný uživatel
02.10.2019 07:58
#
HonzaBanik
01.10.2019 22:35
#
Jestli bude to číslo s hráči nad 28 let u Baníku stoupat si úplně jistý nejsem...Včera zasáhlo do duelu s Příbramí "jen" 5 hráčů nad 28 let, dá se říci, že jen Fleišman a Fillo jsou klíčoví, velmi pravděpodobně bude v základu vždy minimálně jeden z útočníků nad 28 let, protože tři ze čtyř našich útočníků jsou již třicátníky. Laštůvka má v Budínském zdatnou konkurenci a myslím, že jestli Viktor vyloženě nebude hořet, tak se do brány jen tak nevrátí, Pazdera je snad už mimo, věčně zraněný a s krátkodobou smlouvou, Pokorný má potenciál plně nahradit o dvanáct let staršího Procházku...
Jde to hodně pomalu, ale postupem času, který může urychlit trenér, který rád pracuje s mladými, tak se dostaneme zase někde do ligového průměru, je fajn, že začíná velmi zajímavě fungovat akademie Baníku, někteří dorostenci, no...Vypadají minimálně na to, že by mohli mít na ligu, O. Šašinka na hostování, zajímavý může být i devatenáctiletý Tijani, který se seznamuje s dospělým fotbalem v Třinci...
fantomas
01.10.2019 22:44
#
Kaloč si mezitim nekopne ani v poháru no.

Tohle byla skvadra poslední osmičky (z 15. září, před opětovnym zraněnim Laštůvky):

Laštůvka, Procházka, Fillo, Fleišman, De Azevedo, Smola, Baroš, Šindelář
- tihle hráči imo nikam nezmizí (bacha, počítá se tam i lavička, nejen základ).
HonzaBanik
01.10.2019 23:25
#
Kaloč v poháru hrál v Lanžhotě 90 minut a proti Hradci cca 20...Od těch co chodí na béčko Baníku nejdou zrovna pozitivní zprávy o tom, jak se mu tam vede, takový Pokorný v MSFL kraloval a do základu áčka se dostal...
Pokud budou v Baníku nastavení na okamžitý úspěch, což jde už od majitele, tak není pravděpodobné, že by Baník nějak výrazně omlazoval, respektive, nebude výrazněji stárnout, ale třeba takových 10 hráčů do 23 let v áčku FCB je prozatím si myslím sci-fi. Myslím, že ani není možné, aby přišel trenér typu Holoubka, který práci s mladými v áčku prosazuje, Baník není Sparta, že může nakoupit drahé mladé hráče odjinud, těm levnějším aklimatizace bude trvat delší dobu a jak třeba Martišiak nebo Tijani to vezmou nejdřív přes druhou ligu, někteří přes béčko.
Vlastní akademie je zatím stále tak trochu v plenkách, ale dobré práce se tam udělalo spoustu, třeba o ročníku 2004 jsem slyšel hodně dobrých věcí, prý minimálně dva hráči mají takový potenciál, že je možné, že již od jara budou trénovat s áčkem a hrát za béčko MSFL a pak se uvidí, jestli s áčkem zůstanou nebo půjdou do druhé ligy (Vítkovice, Třinec, apod.) Spousta dalších z toho ročníku má také velký potenciál, ale tam není pravděpodobný tak rychlý růst, kvůli jejich somatotypům, takže se dá očekávat dokončení sezóny v U17, pak U19 a uvidí se...Zajímavé individuality máme prý i v ročnících 2002 a 2003...
fantomas
01.10.2019 23:32
#
smazaný uživatel
02.10.2019 08:26
#
Na Kaloče, že nejdou pozitivní zprávy?
Já teda slyšel pravý opak a i sám sem viděl, on tam v záloze kraluje a je de facto připraven na ligu. To samé Celba.
lichna.
02.10.2019 08:58
#
Co se týče Kaloče podle mě se Honza nechal ovlivnit posledním hodnocením Kulajara, který ho viděl v zápase z B Sigmy a tam prý podal hrozny výkon. Co se týče Celby, v přípravě mi nepřišel špatný ale teď proti Hradci byl hrozný. On má zajímavé momenty ale zároveň dělal šílené chyby. A hlavně, Fillo mu teď asi cuchnout na svém místě nedá.
smazaný uživatel
02.10.2019 09:09
#
Jo, to sem si hned uvědomil, že výkony Filla jsou asi nejlepší od doby jeho příchodu a chudák Pepa je zas na druhé koleji. No..Alespoň už je před Pazderou.

Ale Filip, pokud bude mít důvěru trenéra, tak si stojím za tím, že máme v něm vážně zajímavý typ hráče pro budoucnost FCB.

Proto teď půjdu i proti sobě a klidně bych v zimě prodal Hrubého, nechal Jiráska a vedle něj začlenil Kaloče.
Baník zarobí peníz, tvůrčí hráč nám zůstane a mladej dostane příležitost (vím, ono to nakonec skončí vše naprosto jinak )
Cukroušek
02.10.2019 09:34
#
Janose mas kde?
smazaný uživatel
02.10.2019 09:41
#
To je náš největší prodejní artikl, bych se nedivil, kdyby v zimě šel taky pryč
A pokud ne, což by byo fajn, tak bych byl rád, kdyby Filip alespoň dostával zápas co zápas tak cca 30 minut.
HonzaBanik
02.10.2019 11:54
#
Prodat Hrubého by mi nevadilo, už je tu dlouho a všechno, ale stejně si myslím, že Kuba Drozd nebo Samy Grygar či Adam Rehwald z dorostu jsou na té pozici talentovanější jak Filip, který si myslím, že časem na ligu může mít, ale úplně tím top spíš ne. Stačí se podívat na Kubu Bolfa, skoro celé jaro jsme psali, aby dostal šanci, nakonec něco málo dostal a teď neuspěl ani na testech ve Vítkách a v béčku spíš střídá...Ale třeba se u Filipa pletu, byl bych rád.
Celbič si myslím, že i s Hradcem nehrál špatně, no, střídá horší momenty s lepšími, je na tom trochu bídně s defenzivou, na to, že je bek, v béčku ho začali dávat na pravé křídlo a myslím, že s (ne)formou Holzera či Lalkoviče by mohl na tom postu dostávat minutky i v lize. Fiilo ho na beka pustí na jeden zápas, až dostane 4. ŽK a v poháru, jestli dostaneme schůdného soupeře, ale jinak tam není šance, Fillo se prostě na beku chytil skvěle.
smazaný uživatel
02.10.2019 12:05
#
Myslíš to dobře s těmi kluky z dorostu, ale to je rajská hudba. Koukej třeba na VW... Tady se dost bojím toho, že dostal "ostravskou "nemoc mladých a má přejebáno, zatím jen z jeho prncezny... A srovnání jednoduché, byl na stejné startovní čáře jako Barkov a porovnej teď jejich současnou formu atd...
Takže s dorostenci dost, dost opatrně. Jsou to zatím jen děti.

Pokud odborníci vidí v juniorce potencionálního krále, je to Drozd. A za U17 Šmiga.
HonzaBanik
02.10.2019 12:13
#
Tak u Kuby Drozda vidím i jako velkou výhodu, že je jeho otec Peter, ten si na něho může došlápnout a tlačit ho. U Wojatschkeho jsem to taky slyšel, no...Samozřejmě, já mluvím hlavně o talentu, jak s tím potom kluci zachází, to už je druhá věc, myslím, že Brabec svými investicemi udělal maximum, aby měla mládež ty nejlepší možné podmínky + ta škola...
Posledni Kovboj
02.10.2019 12:18
#
A Wojatschke chlasta, nebo proste jen sere na fotbal? Nebo oboji?
HonzaBanik
02.10.2019 12:22
#
Tak puberta, udělali jsme z něj možná až moc brzy hvězdu, ale pořád patří mezi ty lepší z devatenáctky, ale v dorostu je to hodně o talentu, až ho za rok pustí mezi dospělé, minimálně do MSFL, tak bude muset na sobě pracovat mnohem víc, aby v dospělém fotbale někdy uspěl...
smazaný uživatel
02.10.2019 12:21
#
Tak talent je jedna věc, druhá pak, jak jsi ctižádostivý a jak se chceš prosadit. Proto má u mě Kaloč velké plus, že je skromný, maká na sobě, nenechal se třeba vtáhnout do bandy starého Šašinky atd...
Teď jen čeká, kdy mu senil dá více šancí...Snad ho to nerozjebe a bude stále na sobě pracovat, leč krapet otrávený z toho je...
HonzaBanik
02.10.2019 12:26
#
Já ho mám taky rád, však jsem na TW psal, že nechápu, proč nehrál s Hradcem od začátku, ať maká a vrátí se mu to dvakrát. Páník není věčný...
smazaný uživatel
02.10.2019 12:27
#
Jo, to máš pravdu.
frankiefcb
03.10.2019 12:43
#
smazaný uživatel
03.10.2019 13:36
#
Není věčný, ale už zas začíná docházet na má slova, že po výhrách se karta obrací zase pro jeho prospěch
lichna.
02.10.2019 11:55
#
Souhlas Kaloč by měl postupně dostávat po 30 minutách a více i za cenu toho, že pár zápasů bude nepovedených. Což nevadí, protože Holzer má každý nepovedený a pořád hraje.
clovek1
03.10.2019 12:13
#
frankiefcb
03.10.2019 12:42
#
smazaný uživatel
02.10.2019 09:12
#
Btw., co se týče posledního zápasu, co mi poslal info VS, tak celý Baník strašný, Sigma vyhrála zcela zaslouženě. Co už..Stále se držíme na dostřel...
mihlik
03.10.2019 10:03
#
cetto
02.10.2019 11:40
#
No dle níže zmíněného má Baník 5 hráčů v repre U18 (což by měly být zhruba ročníky 2002/2003), což je velmi slušné.

https://www.fcb.cz/clanek.asp?id=Nominace-pet-hracu-v-osmnactce-8399
db18
02.10.2019 06:49
#
Procházka začal hledat bydlení okolo Plzně (možná už našel), takže asi smlouvu s Baníkem prodlužovat nebude...
fantomas
02.10.2019 07:16
#
Ja mluvil jen o tomhle rocniku.
HonzaBanik
02.10.2019 07:18
#
Příbram, tam by jim hodně pomohl, z Plzně je to blízko...Jak bylo v článku, tak Příbram má mladíky hlavně vzadu a pak to s nimi vypadá jak to vypadá...Prochy nás pomohl zachránit, ale tu výkonnost jako třeba Fleišman si nedrží, takže tam není důvod, proč by tu měl být ještě dva, tři roky.
db18
02.10.2019 09:01
#
Bude záležet na tom, jestli ještě bude chtít pokračovat... a na jaké úrovní... spíš si trochu myslím, jestli už by nešel třeba jen do Rokycan, nebo tak...
HonzaBanik
02.10.2019 15:15
#
To je možné, ale určitě si myslím, že to Příbram minimálně zkusí, protože ty zkušené hráče dozadu potřebují jako sůl, teď tam mají, ne že jen mladé hráče, což by primárně nevadilo, ale hlavně v dospělém fotbale hodně nevybroušené hráče, takticky jsou šílení a vedení někým zkušeným potřebují jako sůl, ofenzivní záložník Rezek jim může pomoci tak v kabině, ale jak přistupovat k soubojům, jak hrát tělem, tak s tím obráncům moc nepomůže.
Cukroušek
02.10.2019 09:32
#
To je dobre. Sice sem se ho tu dlouho zastaval a chvalil ale letos zacal predvadet to co u vas na konci pred odchodem do Turecka.
lichna.
02.10.2019 09:00
#
Tak ono Bary poslední sezona nejspíše. Jinak máš pravdu, Fleisman, Fillo, Smola, Kuzma a Laštůvka tady budou asi příští sezonu. Ale zase odejde třeba Pazdera a místo něj bude v kádru Celba. Rozhodně si nemyslím, že by se to třeba ještě zvětšovalo.
fantomas
02.10.2019 11:53
#
To ne, zvetsovat ne.
HonzaBanik
02.10.2019 14:42
#
U Filla je to otázka, končí mu smlouva 30.6. 2020 a nemyslím si, že by byl Baník v takové situaci, jako byl v zimě 2018, aby mu nabídnul Brabec zase takové peníze na další dva roky. Takže bude tu chtít zůstat za poloviční plat? Myslím, že třeba Teplice by mu o tolik méně nabídnout nemusely...Jasně, hraje skvěle, na tom pravém beku se našel, je to i díky fotbalovosti Reitera, ale pořád mu bude příští rok 34...Takže já si myslím, že sezónu u nás dokončí a v létě přijde nový pravý bek, +- kolem 25 let, Celba mu bude krýt záda + může hrát i na křídle, což je super, Pepa už má svůj fotbalový vývoj za sebou, takže hostovačku bych u něj neřešil. Pazderu nemá moc smysl řešit, ten se nikdy nestal nějakým klíčovým hráčem, v zimě by měl jít o dům dál, vůbec nemluvím o tom, že v devatenáctce hodně dobře vypadá Filip Sotorník, který je pravý bek a měl by se snad posunout příští sezónu do béčka a uvidí se.
Fleišman a Laštůvka mají smlouvu do 30.6. 2021 a minimálně tou druhou volbou na ten svůj post budou, Číž je prý hodně talentovaný, ale pokud by šel další sezónu do druhé ligy, tak to u dvacetiletého brankáře snad nebude nic proti ničemu, Budinský je velmi dobrý brankář v dobrém věku. Na tom levém věku začal Helešic konečně hrát v Budějovicích, jen tak dál, pořád si myslím, že i z Granečného může vyrůst dobrý levý bek v budoucnu. Smola a Kuzma tak další dvě sezóny u nás určitě vydrží, ale jestli to budou do 32, 33 let, tak to žádná hrůza nebude...S Barym souhlas.
lichna.
02.10.2019 15:18
#
Tak u Filla se jednou myslím řešilo, že šel s platem dolů. Ale nejsem si jistý.

Každopádně s takovými výkony, pokud na to skutečně Celba nebude mít, tak bych ho rozhodně jen tak nepouštěl.
HonzaBanik
02.10.2019 15:36
#
To se říkalo myslím o Procházkovi, Fillovi pořád platí kontrakt ze zimy 2018. Vyskautovat si pravého beka zase není nic, co by se nedalo zvládnout do léta.
Salfovic
01.10.2019 22:53
#
Liberec
smazaný uživatel
01.10.2019 22:54
#
Na fotografii Františka Straky je cosi znepokojivého.
JackDaniels.
02.10.2019 08:41
#
Prave zistil, ze ho vyhodili z Karvinej
FCSL
01.10.2019 23:37
#
Nguyen(27) - Fukala(18), Chaluš(21), Mikula(27), Hybš(26) - Karafiát(24), Mara(24)- Malinský(28), Baluta(26), Potočný(28) - Musa(21)

Knobloch(27), Koscelník(24), Beran(19), Alibekov(21), Pešek(26), Kuchta(22), Yu(23)... Kacharaba(24). Oscar(21), Breite(30)

https://twitter.com/FCSlovanLiberec/status/1160073310195109889
fantomas
01.10.2019 23:37
#
srandamač
02.10.2019 08:20
#

Jinak jsem si myslel, že Nguyen je ještě "mladík", ale že je mu 27 mě docela překvapilo.
smazaný uživatel
02.10.2019 10:52
#
HonzaBanik
02.10.2019 08:25
#
ten Fukala mě strašně štve, že je u vás , ale hraje ligu, to je pro něj nejdůležitější.
$$CaptainKokotko
02.10.2019 10:01
#
Nr.Nobody
02.10.2019 10:48
#
veikko
02.10.2019 16:36
#
Na jednu stranu super, na straně druhé z českých hráčů má potenciál Fukala a Chaluš. Zbytek mi moc nadějný pro český fotbal nepřijde.
pospech11
02.10.2019 22:11
#
Yu už by si konečně mohl kopnout
$$CaptainKokotko
02.10.2019 10:01
#
Plzeň 28,9. Kdyby Hrušku/Kozáčika nahradil třeba Trmal. Bez Hubníka to teď jde. Ještě nahradit Limbu. Plus když přidám Buchu a Šulce, tak to klidně může být kolem 26,5. Plzeň to dělá pořád skvěle. Myslím, že další 3-4roky budou 1-3 v lize bez problému.
Nr.Nobody
02.10.2019 10:47
#
kylo ren
02.10.2019 10:26
#
Rip karel gott
Rarášek
02.10.2019 10:27
#
OT: Sohem Kájo, tak se měj ..

Nikdy jsem ho nemusel, ale větsího umělce tu asi dlouho mít nebudeme. RIP in piece.
frankiefcb
02.10.2019 10:49
#
andrew96
02.10.2019 11:43
#
Posledni Kovboj
02.10.2019 12:15
#
ty kravo
patas92
02.10.2019 12:30
#
Několik mnohem větších umnělců je ještě pořád naživu.
lichna.
02.10.2019 12:40
#
Jmenuj..
Salfovic
02.10.2019 12:46
#
František Ringo Čech a Daniel Křetínský.
patas92
02.10.2019 12:51
#
Svěrák
Rarášek
02.10.2019 12:52
#
Dobrá připomínka.
lichna.
02.10.2019 12:55
#
Ok, ale v hudební oblasti, resp v populární hudbě bych ale vážně nikhoo většího asi nenašel.
patas92
02.10.2019 12:57
#
Tak tam nejspíš ne
doshcz
02.10.2019 13:28
#
Záviš
Azazelo RD
02.10.2019 17:04
#
Baumaxa, Mucha, kapela Volant z Pardubic. Je toho moc lepšího.
Muffi
02.10.2019 16:14
#
A co opera? Kožená s Peckovou jsou po světě známé dost, z chlapů Plachetka či jak se jmenuje a Margita, byť je původem Slovák.
lichna.
02.10.2019 16:21
#
Po světě možná jo, ale třeba u nás podle mě ty dvě rozhodně nezná ani zdaleka tolik lidí jako Gotta. A ani ten zásah filmů, hudby apod. prostě nemají takový.
fabec1222
02.10.2019 15:21
#
Ještě Menzel, pak už asi nikdo, a v hudbě už nikdo
mistr129
02.10.2019 17:00
#
Azazelo RD
02.10.2019 17:05
#
Forman, Kundera. Je jich dost. A nejsou to mistři kýče.
fabec1222
02.10.2019 17:33
#
Forman je mrtvej, Kundera tu nikoho nezajímá
grumpa
02.10.2019 21:32
#
To má být žert?
Azazelo RD
02.10.2019 21:40
#
Žert. Chytrý humor.
Azazelo RD
02.10.2019 21:40
#
Forman je mrtvej? To je v hajzlu. Aspoň, že pořád máme Bowieho.
grumpa
02.10.2019 22:21
#
Sedni si, ať tě to nepoloží, ale Dave je taky mrtvej, Dejve.
clovek1
03.10.2019 12:20
#
Kepy_FCB
02.10.2019 12:45
#
S komousema byl Gott jedna ruka
Zark
02.10.2019 14:46
#
aj Jarek ni?
fabec1222
02.10.2019 10:34
#
Lidi, serte na fotbal, Gott je mrtvej
Zark
02.10.2019 10:42
#
měli by raději souložit, aby byl nový gott?
REPLIKATOR
02.10.2019 10:51
#
Rarášek
02.10.2019 10:54
#
To zní dobře, zkusím to doma navrhnout.
Zark
02.10.2019 11:19
#
Stannis Baratheon
02.10.2019 11:07
#
A tys to jako nevěděl už na začátku jeho kariéry?
Blasphemer
02.10.2019 10:35
#
Mistr
KingMaster13
02.10.2019 11:05
#
Legendy odchází
HalaMadrid_Flx
02.10.2019 10:41
#
Goťták
ttopi
02.10.2019 10:43
#
Čekal jsem kdo to sem zatáhne...

Jak vidíte dneska Slavii? 1:0?
Nr.Nobody
02.10.2019 10:49
#
RIP in peace, Karle.
Stannis Baratheon
02.10.2019 11:08
#
Rest in peace in peace? To asi ne.
Nr.Nobody
02.10.2019 11:12
#
Wtf the fuck?
Stannis Baratheon
02.10.2019 11:14
#
Omg mein Gott...
srandamač
02.10.2019 11:18
#
Ty seš tu novej viď?
Stannis Baratheon
02.10.2019 11:23
#
Očividně ty, podle reakce i podle data registrace.
Stannis Baratheon
02.10.2019 11:24
#
Každopádně, obligátní reakce "ty seš tu novej" taky neskí chybět.
grumpa
02.10.2019 11:46
#
Už to vlákno začíná být dost promakaný!
srandamač
02.10.2019 11:50
#
Je pravda, že provázání těchto tří komentářů už je u každého úmrtí pravidlem.
Lof
02.10.2019 12:14
#
Nr.Nobody
02.10.2019 13:12
#
HalaMadrid_Flx
02.10.2019 13:38
#
Cukroušek
02.10.2019 11:42
#
Spis dela schvalne blbeho
db18
02.10.2019 11:45
#
Losinho
02.10.2019 12:11
#
Vždyť to má naprosto správně
Salfovic
02.10.2019 11:19
#
Karel Gott mit uns
REPLIKATOR
02.10.2019 10:51
#
Gott
havrys99
02.10.2019 10:58
#
Letos jsem to opravdu nečekal
Rarášek
02.10.2019 11:05
#
Losinho
02.10.2019 11:05
#
Nr.Nobody
02.10.2019 11:07
#
Mrvinho
02.10.2019 11:14
#
naheCZ
02.10.2019 11:14
#
Salfovic
02.10.2019 11:20
#
Jak dlouho myslíte, že bude ještě vyhrávat Slavíka ?
doshcz
02.10.2019 11:51
#
nezrušili to už?
fabec1222
02.10.2019 12:28
#
jj, ale tak možná ho kvůli tomu obnoví
mistr129
02.10.2019 12:40
#
ratusek
02.10.2019 17:00
#
KingMaster13
03.10.2019 01:50
#
Gunner14
02.10.2019 11:20
#
andrew96
02.10.2019 11:43
#
grumpa
02.10.2019 11:47
#
lichna.
02.10.2019 11:56
#
Ou
Lof
02.10.2019 12:15
#
Posledni Kovboj
02.10.2019 12:16
#
OMFG
fabec1222
02.10.2019 12:28
#
mistr129
02.10.2019 12:40
#
Já si po přečtení zprávy říkal, že tak rychle jsem to nečekal
krisa
02.10.2019 12:56
#
tyvole
Spejbl
02.10.2019 13:03
#
smazaný uživatel
02.10.2019 13:45
#
smazaný uživatel
02.10.2019 13:50
#
Dobrý.
Salfovic
02.10.2019 13:54
#
Poslední slova před smrtí ?
salami
02.10.2019 14:26
#
Zark
02.10.2019 14:45
#
Kang & Kodos
02.10.2019 15:16
#
Mumloch
02.10.2019 15:21
#
sima.vok
02.10.2019 15:49
#
sosna
02.10.2019 15:52
#
smazaný uživatel
02.10.2019 16:15
#
ratusek
02.10.2019 17:00
#
KingMaster13
03.10.2019 01:50
#
Hyrax
04.10.2019 00:10
#
Riviera Kid
02.10.2019 11:08
#
Salfovic
02.10.2019 11:17
#
OT: To je v prdeli, člověk na idnes napíše, že na pohřeb prý dorazí i Frau Merkel a Biene Maja a nejen že to hned smažou, dokonce mě i zabanují
srandamač
02.10.2019 11:20
#
Škoda, že jsi to nestihnul sdílet, než to smazali.
Salfovic
02.10.2019 11:20
#
A co asi teď dělám
srandamač
02.10.2019 11:52
#
To už je pouze pláč nad rozlitým mlékem.
ACSeRw!n
02.10.2019 14:06
#
Nr.Nobody
02.10.2019 11:20
#
Tam bude nejaka chyba, ja napsal pozitivni prispevek a taky se nemuzu prihlasit ke svymu uctu.
Zark
02.10.2019 11:21
#
přetiženy server zřejmě
Nr.Nobody
02.10.2019 11:21
#
A prispevek mi tam visi porad, smazanej neni.
Salfovic
02.10.2019 11:34
#
Tohle opravdu smazali, přitom to bylo taky pozitivní.
krisa
02.10.2019 11:23
#
jsou to citlivky tam, jsem kdysi když umřel Muk kondoloval T.R.I.P. a už to bylo..
patas92
02.10.2019 11:25
#
Salfovic
02.10.2019 11:26
#
Já si jednou pracně vytvářel účet Ivan Drago. A hned co jsem někde napsal: ,,Když umřel, tak umřel´´ tak mě hned smazali celý účet
Posledni Kovboj
02.10.2019 12:17
#
Losinho
02.10.2019 11:27
#
Dělat si srandu z těhle věcí.. už ani Muk.
Posledni Kovboj
02.10.2019 12:17
#
fabec1222
02.10.2019 12:27
#
Stejně jak u Bartošové, chlapy po ní celý život jeli a poslední po ní jel strojvůdce vlaku

PS: Nejsem autor
Salfovic
02.10.2019 12:41
#
Tenhle je lepší:
Nechám se ostříhat na Bartošovou.
A to je jak?
Jen tak lehce přejet mašinkou.
Nr.Nobody
02.10.2019 13:13
#
Mumloch
02.10.2019 15:22
#
Nr.Nobody
02.10.2019 13:12
#
..uz ani muk a Mukovi ani gram..
skat
02.10.2019 16:18
#
Lepší než Beine Maja
Luc-Luc
02.10.2019 11:20
#
Karel ach jo R.I.P. Mistre !
havrys99
02.10.2019 11:45
#
Karel Not
madridcan
02.10.2019 11:53
#
Bartosova dostala darcek na Vianoce skoro...
Explicitni_Euler
02.10.2019 12:06
#
Mezi všemi těmi kondolencemi už jsem vlastně s příspěvkem k článku OT, ale přesto, nezůstala Ti tam chyba po kopírování u Zlína? Stejně jako Karviná udržel 48.4 % prvoligových minut a 7/11 nejvytíženějších členů, ale zatímco Karviná je na tom co se týče rigidity nejhůře, Zlín je 11. Pokud správně chápu definici pojmu "rigidita", připadá mi to jako překopírovaný řádek, který jsi zapomněl přepsat.
Jinak dost zajímavý článek, čísla já mám rád .
Posledni Kovboj
02.10.2019 12:17
#
cisla nepustia
fantomas
02.10.2019 12:21
#
srandamač
02.10.2019 12:23
#
https://imgur.com/a/2xtCTrG
Tak to nakonec vměstnali i do sportu
ttopi
02.10.2019 12:26
#
Za chvíli jdu do lednice, tak schválně...
Mumloch
02.10.2019 15:23
#
oli9
02.10.2019 15:34
#
sima.vok
02.10.2019 15:50
#
ratusek
02.10.2019 17:01
#
clovek1
03.10.2019 12:23
#
eL
02.10.2019 12:35
#
A co říkáte na státní pohřeb do chrámu sv. Víta? Za mě teda trochu přehnané
ttopi
02.10.2019 12:36
#
Za mě je to v pořádku. Nedělá se to každýmu a nenapdá mě kdo jiný ze světa showbyznysu by si to zasloužil jinej, než Gott.
eder
02.10.2019 12:56
#
Nechápu proč by se takové pocty mělo dostávat komukoli z tzv. "showbyznysu"...
ttopi
02.10.2019 13:02
#
Pak s tebou asi nebude všechno v pořádku, když se na to díváš takhle.
eder
02.10.2019 13:10
#
V pořádku naopak není ten, kdo prosazuje státní pohřeb někomu, kdo se nijak nezasloužil o stát, o národ, neobjevil nic významného, natož aby pak položil život za vlast mučednickou smrtí. V chrámu sv.Víta - nejvýznamnějším svatostánku a sídle českých králů nemají v této souvislosti co dělat kejklíři a komedianti všeho druhu, ani zpěvák popíku či "bel canta"...
ttopi
02.10.2019 13:13
#
Aha, tak díky za osvětu. Gott nás po světě vůbec neproslavil, nikde ho neznají. V podstatě nic neznamenal, takovej normální Kája.

Bože ty jsi blb
eder
02.10.2019 13:20
#
Jestli Kája jakkoli obohatil tvůj život, tak blahopřeji a dobře ti tak...
ttopi
02.10.2019 13:24
#
Salfovic
02.10.2019 13:20
#
Jen v Německu.
Salfovic
02.10.2019 13:24
#
Po světě nás mnohem víc proslavily pornohorečky, taky bys jim uspořádal státní pohřeb ve chrámu sv. Víta ?
ttopi
02.10.2019 13:27
#
Já ale netvrdím, že kdo nás proslaví, má mít pohřeb v chrámu. Já jen říkám, že Gott nás proslavil. To není ekvivalentní.
Salfovic
02.10.2019 13:33
#
... a kvůli tomu má mít pohřeb v chrámu.
ttopi
02.10.2019 13:35
#
Ani to jsem neřekl. A tím končím, protože odpovídat na vytržené kousky z kontextu nemá moc smysl.
Spalovač šancí
02.10.2019 13:27
#
jo, i s gangbangem mezi pozůstalými
Lof
02.10.2019 13:50
#
andrew96
02.10.2019 13:59
#
Duka souhlasí.
smazaný uživatel
02.10.2019 13:44
#
Muffi
02.10.2019 17:26
#

státní pohřeb Kathy Kozy aby se všichni mohli přijít podívat
Salfovic
02.10.2019 13:12
#
Máš pravdu To zas bude šaškec.
Kluivert9
02.10.2019 15:45
#
clovek1
03.10.2019 12:24
#
Azazelo RD
02.10.2019 17:08
#
Tak snad vystoupí zasloužilý umělec Michal David a bude řečnit zasloužilý umělec Troška a přednese nějaký kameňák.
eder
02.10.2019 12:55
#
Nesmysl.
krisa
02.10.2019 12:58
#
úplně cajk, takových osobností má ČR málo. Komu jinému, když ne jemu?
mistr129
02.10.2019 13:02
#
smazaný uživatel
02.10.2019 13:42
#
Landa, Okamura, Vémola, Grznár.
krisa
02.10.2019 13:52
#
Landu bych nahradil Soukupem. Grznára neznám. A ještě bych přidal tu komunistickou ježibabu.
wjillm
02.10.2019 18:41
#
Horáková?
frankiefcb
02.10.2019 13:54
#
ACSeRw!n
02.10.2019 14:07
#
sima.vok
02.10.2019 15:50
#
mickey mouse
02.10.2019 18:51
#
clovek1
03.10.2019 12:27
#
C-M@ster
02.10.2019 13:06
#
Nevadí mi to.
Salfovic
02.10.2019 13:22
#
Jo tak on s tím ještě přišel Bureš
wjillm
02.10.2019 18:42
#
Nebudou zase nějaký volby?
frankiefcb
02.10.2019 13:56
#
určitě mi to nevadí. Karel byl opravdu největší osbnost naší Pop hudby. A ej uznáván napříč generacemi. Tak ano, podle mě si ten pohřeb ve Vítovi klidně zaslouží.
Manny
02.10.2019 14:33
#
naprosty trapas
vodka
02.10.2019 16:02
#
madridcan
02.10.2019 12:54
#
Najlepsie tam je to "ŽIVĔ"
Spejbl
02.10.2019 13:08
#
smazaný uživatel
02.10.2019 13:48
#
andrew96
02.10.2019 13:59
#
sima.vok
02.10.2019 15:50
#
Luc-Luc
02.10.2019 16:07
#
juuu, hehehe, to ej bzunda omg
smazaný uživatel
02.10.2019 16:16
#
naheCZ
02.10.2019 16:55
#
smazaný uživatel
02.10.2019 13:43
#
Klub sikanovanej komousema ucti pamatku jednoho z nich.
RM1999
02.10.2019 16:31
#
Hlavně teď vás ten Si tin pching vyloženě jebe do prdele
clovek1
03.10.2019 12:23
#
Bylo to i na autofóru, článek o tom, čím jezdil a jak
smazaný uživatel
02.10.2019 13:39
#
Hroznej rok.
REPLIKATOR
02.10.2019 15:12
#
pro Spartu
Lof
02.10.2019 14:20
#
Kang & Kodos
02.10.2019 15:14
#
Úplně jsem věděl, o čem bude diskuze. tak na poslední cestu
https://www.youtube.com/watch?v=ZgDwpvl9zgw
Kepy_FCB
02.10.2019 16:42
#
veikko
02.10.2019 16:56
#
How dare you?!
C-M@ster
02.10.2019 17:39
#
Pěkně dostal přes prsty.

Holt Danovi Křetínskému se nějaká ekologie nehodí krámu a levněji vyjde zkoupit média, dehonestovat ekology a šířit zprávy o tom, že oteplování není a pokud je, stejně s ním nic nenaděláme.

Mimochodem dnes na mě borec vytasil "graf", že byli ekologové - alarmisti mimo a jejich prognózy se nenaplnili:
https://pbs.twimg.com/media/EF4PyCkWwAEhSJz?format=jpg&name=small

Zpražil jsem ho článkem s opravdovejma grafama (z let 1973, 1975 atd) jejichž prognózy byly přesný až tolik, že mě to překvapilo:
https://www.carbonbrief.org/analysis-how-well-have-climate-models-projected-global-warming

Borec se pak už neozval...
grumpa
02.10.2019 21:49
#
Neutichající, dlouhotrvající, skandovaný potlesk zaplněného sálu ve stoje. Pokračuj v tom!
Kepy_FCB
03.10.2019 13:44
#
Nepochopils o cem je clanek tvl
C-M@ster
03.10.2019 15:01
#
O psychiatrovi, co byl krz rozhovor, co vyšel na info.cz a dehonestoval Grétu, odvolanej? V podstatě borec, co ji nikdy neviděl, tak chtěl lidem nakukat, že je to robot bez citů...
Článek, co by lidi s autismem a Grétin boj obhajoval, by na tom webu nevyšel.
frankiefcb
03.10.2019 07:25
#
mohu se zeptat jaké máš psychologické vzdělání. A co téhle problematice víš?
lichna.
03.10.2019 09:34
#
Já osobně teda neřeším to, co zrovna teď řekl. Ale jinak je Matýs neskutečně kvalitní profík.
frankiefcb
03.10.2019 10:32
#
Takhle Matýs je velmi rozporuplný. Jsou na něho protichůdné názory. Mé dvě kolěgyně k němu dochází se svými dětmi. Jsou s ním spokojení. Na Grétu mají svůj názor, ale s tím co řekl Matýs o autistech nesouhlasí (právě kolegyně má své dítě na hraně autismu a s tím výrokem rpostě nemůže souhlasit). Ale Matýs je prostě provokatér no.
lichna.
03.10.2019 11:07
#
Jj brácha k němu taky chodil a byli spokojení no. A i jinak obecně jsem na něj slyšel víceméně kladné reference.
frankiefcb
03.10.2019 11:32
#
Tak má takový tvrdší přístup, to vím od kolegyně. Ne všem to sedne. ALe já jenom reagoval na to, že Kepy píše, že Matýs řekl pravdu, aniž by o tom něco více věděl (Jako Kepy).
ttopi
03.10.2019 12:44
#
Nechci nějak spekulovat, nebo se dotknout tvé kolegyně. Ale troufnu si říct, že jeho názor (pokud to myslí vážně a nedělá si z toho srandu) je asi věrohodnější, vzhledem k tomu, že mu během praxe prošlo rukama těch autistů tisíce.
frankiefcb
03.10.2019 12:55
#
Tak pokud se nemýlím. Do něho se pustili především psychiatři a NAUTIS, že jeho názory nekorospondují s výsledky výzkumů za poslední léta. Hlavně, protože pracuje s autisty, tak se proti tomu postavili. https://nautis.cz/detail/cz/vyjadreni-k-vyrokum-predsedy-asociace-detske-a-dorostove-psychiatrie
Kepy_FCB
03.10.2019 13:42
#
Kdyz to dotahl na predsedu tak to bude spickovej odbornik. A ze nekteri rodice toho zneuzivaj kvuli prachum to vidim v okoli a slysim od znamejch, nejde jen o autismus ale o zvelicovani a predstirani ruznejch retardaci
Blasphemer
02.10.2019 18:04
#
Chlumec nad Cidlinou - Bohemians 1905 2:1

Asi v Chlumci málo pokropili.
Salfovic
02.10.2019 18:10
#
Re: ti dopadli, jak Klokani u Chlumce.
Banikovec7
02.10.2019 18:11
#
Chlumec si vykopal zájezd do Edenu.
fabec1222
02.10.2019 20:53
#
clovek1
03.10.2019 12:29
#
lichna.
03.10.2019 12:35
#
F in RIP in peace.
martakubis
03.10.2019 20:03
#
OT: Byl už někdo na Jokera? Bude to asi pecka co? nic pro dětičky jako Marvel
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.