předkola - 4. předkolo - odvety
27.08.2009 19:30 CET
0 : 3
8:9 pen.
(0:1, 0:3)

Liberec chce potvrdit postup aktivním výkonem

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Slovan Liberec - pravděpodobná sestava:
Hauzr - Gebre Selassie, Holeňák, Dejmek, Vulin - Vácha, Liška, Gecov, Dočkal - Nezmar, Blažek (Kerič).

Dinamo Bukurešť - pravděpodobná sestava:
Dolha - Scarlatache, Moti, Tamas, Pulhac - Bostina, N'Doye, Kone, Ad. Cristea - An. Cristea (Danciulescu), Niculae.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

20.08.2009
Dinamo Bu.
0:3k
Slovan Liberec
Evropská liga
4.př 1.z
20.08.2009
Dinamo Bukurešť
0:3k
Slovan Liberec
4.př 1.z

Slovan Liberec - poslední zápasy

23.08.2009
Slovan Liberec
3:0
Č. Buděj.
Gambrinus liga
 5. kolo
20.08.2009
Dinamo Bu.
0:3k
Slovan Liberec
Evropská liga
4.př 1.z
16.08.2009
Plzeň
2:3
Slovan Liberec
Gambrinus liga
 4. kolo
09.08.2009
Slovan Liberec
0:1
1. FC Brno
Gambrinus liga
 3. kolo
06.08.2009
Slovan Liberec
2:0
FC Vaduz
Evropská liga
3.př 2.z
02.08.2009
Ml. Boleslav
4:1
Slovan Liberec
Gambrinus liga
 2. kolo
20.08.2009
Dinamo Bukurešť
0:3k
Slovan Liberec
4.př 1.z
06.08.2009
Slovan Liberec
2:0
FC Vaduz
3.př 2.z
30.07.2009
FC Vaduz
0:1
Slovan Liberec
3.př 1.z
28.08.2008
MŠK Žilina
2:1
Slovan Liberec
2.př 2.z
14.08.2008
Slovan Liberec
1:2
MŠK Žilina
2.př 1.z
29.11.2006
AZ Alkmaar
2:2
Slovan Liberec
Sk C

Dinamo Bukurešť - poslední zápasy

23.08.2009
Dinamo Bu.
1:0
CFR Cluj
Liga I
 4. kolo
20.08.2009
Dinamo Bu.
0:3k
Slovan Liberec
Evropská liga
4.př 1.z
15.08.2009
Ceahlăul
0:4
Dinamo Bu.
Liga I
 3. kolo
07.08.2009
Dinamo Bu.
0:1
Internaţional
Liga I
 2. kolo
01.08.2009
Univ. Craiova
0:0
Dinamo Bu.
Liga I
 1. kolo
10.06.2009
Argeş Pit.
5:2
Dinamo Bu.
Liga I
 34. kolo
20.08.2009
Dinamo Bukurešť
0:3k
Slovan Liberec
4.př 1.z
02.10.2008
Dinamo Bukurešť
0:0
NEC Nijmegen
1.k 2.z
18.09.2008
NEC Nijmegen
1:0
Dinamo Bukurešť
1.k 1.z
04.10.2007
IF Elfsborg
0:1
Dinamo Bukurešť
1.k 2.z
20.09.2007
Dinamo Bukurešť
1:2
IF Elfsborg
1.k 1.z
22.02.2007
Dinamo Bukurešť
1:2
SL Benfica
16F 2.z

Komentáře (229)

Přidat komentář
Tomtaf

3:0

Reagovat
smazaný uživatel

2:0 Goly: Kerič, Blažek

Reagovat
smazaný uživatel

0-0

Reagovat
cepinzcegamy

já myslím, že to rumuni otevřou a liberec pohlídá, takže 2:3

Reagovat
Sarlin

Bože. Co se to tam děje

Reagovat
Radar

Liberec

Reagovat
Shevchenko

Dobře jim tak.

Reagovat
M11

neuveritelny trapas pane Skorpile

Reagovat
F.Torres

neuvěřitelný, jak někdo doma může prohrát 3:0 a pak eště penalty.. to se nedá pochopit prostě s takovým luxusním náskokem

Reagovat
smazaný uživatel

Tak snad v Liberci pochopili, že jenom bránit fakt nejde. Šlo by to ale chtělo by to lepšího brankaře

Reagovat
F.Torres

nejhorší golman na penalty snad...

Reagovat
Radar

Mám takový pocit že jeden nejmenovaný jablonečák, který navštěvuje EF bude oslavovat

Reagovat
didosh

Vým kterého troubu myslíš to musí být debil tady vůbec nejde o Liberec ale o celý český fotbal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
soukup

BJ není debil a tahle prohra s českým fotbalem zas tak strašně nezamává, těch pár desetinek v koeficientu není zas taková tragédie, když budem mít míň zástupců v pohárech tak se získaný body budou dělit menším počtem účastníků, třeba letos je pěkný, že sme měli 5 týmů v pohárech, ale třeba Teplice nám víc uškodili než pomohli, protože získali míň bodů než o kolik jich dělením 5 místo 4ma přišel českej fotbal

Reagovat
Liquid

Taková ostuda a zase je v ní namočen český fotbal, Sparta i Slavia to budou mít hodně těžký s kýmkoliv ve skupině, koeficient půjde dolů, vždyť kyperský zástupce je v LM podruhé, teď i izraelský a maďarský.

Reagovat
smazaný uživatel

Pražská "S" v případě slušného losu (a jsou tam dobrá místečka) mají slušnou šanci, napříkad Slavia dnes v Bělehradě, minimálně v 2. půli předvedla, že umí hrát i venku na plném stadionu bez vlastních fanoušků :-D. A oba góly co obdrželi dost divný - jeden z penalty po zbytečné ruce a druhý ze sporné (velmi sporné standardky)... Sparta měla lehoučkého soupeře a v téhle sezóně ze silných týmů porazila prakticky jen Boleslav a ještě ke všemu doma, ale věřím, že budou ve skupině bojovat a bodíky získaj... Největší rána pro náš koeficent každopádně nepostup Liberce, poněvadž postup do skupiny je velmi solidně bonifikován

Reagovat
smazaný uživatel

no, a kvůli Liberci je teď Sparta na 71. místo 70. místě (před ní je právě Dinamo)

Reagovat
goodbay

poslal bys mi odkaz pls na žebříček klubů? já to nemůžu najít . Díky

Reagovat
didosh

slávističtí fanoušci tam nebyly??????Byly posraní že??????????

Reagovat
salami

chtěl bych vidět tebe,jak bys tam jel ty hrdino,a procvič si trochu pravopis

Reagovat
RickNash

Reagovat
didosh

Jo dokonce i Maďarský mě z toho mrdne.........

Reagovat
soukup

z hlediska koeficientu sou naše 2 týmy v EL úplně stejně jako 1 tým kypru a maďarska v LM jen s tím rozdílem, že naše týmy mají větší šanci získat nějaký body ještě ve skupinách

Reagovat
Liquid

to se loni říkalo o Famagustě taky, a skoro postoupila

Reagovat
soukup

Skoro naše týmy taky můžou skoro postoupit

Reagovat
ajurik

nemohl by se Liberec odvolat, že ta kontumace měla být větší?

Reagovat
smazaný uživatel

nebo spíš, že kdyby se nekontumovalo, tak by zápas skončil 0:4

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ač to bylo skoro nemožné a řekl bych i nelogické(v průběhu zápasu), fandil jsem jsem liberci.

A bylo vidět jak je na tom český fotbal nepočítaje pražská S. Sparta i Slavia nedokáží držet krok s o třídu kvalitnějšími soupeři,ale aspoň to nezavání ostudou. Půlka kádru Liberce by mohla hrát divizi. Takovej Liška,teď nemluvím o penaltě, je opravdu hrůzný příklad toho co taky může kopat ligu. Ostatním bych neupíral snahu ale kvalitativně také tragedie. Jediním hráčem který snesl nějaké měřítko je Papoušek. Smolař zápasu asi Hauzr,dva góly jednoznačně jeho,penalta chycená pouze jedna,i když nekopali to nijak zle.

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna Liska jako jeden z mala behal a obcas i napadal...Zato Dockal je uz od zacatku sezony z formy a dnes to jen potvrdil, stejne tak keric, ktery postrada vybusnost a rychlost, ktera ho jeste loni zdobila...od skorpila prokaucovany zapas, nechat tam cely zapas trapiciho se Dockala, ktery kazil na co sahl a vyborne hrajiciho Vachu poslat az na posledni pul hodinu. Nemluvim o pozdnim nasazeni Papouska a Blazka...Ze strany Liberce neexistoval pressing, hraci se drzeli od soupere na metr daleko, takze si rumuni v klidu kombinovali s utahovali smycku.

Reagovat
soukup

zajímavý, že po prvním zápase nikdo nepsal o tom, že hráči Liberce mají max na divizi, tady to nebylo v tom, že by ten fotbal neuměli (to že hrát umí ukázali v prodloužení) ale v tom, že si prostě mysleli, že tohle se nemůže stát a ani se nesnažili nějak hrát, protože 3 góly jim přece nedaj, když se tak stalo tak už bylo pozdě

Reagovat
smazaný uživatel

To nebylo tim, že se nesnažili. Dostali hloupýho gola uplne nazačátku a to je neskutečně srazilo..Ale nepochopim, že se nevzchopili. Celou dobu si tam říkám, že se kurva už musej zvednout a začít hrát, ale ono nic. Nevim jestli je trenéři nějak burcovali nebo je aspoň seřvali, protože sedím nad lavičkama tak tam nevidím, ale hráli s neskutečným strachem o výsledek už od prvních minut a bylo to kurva znát.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten brankár umí vystihnúť smer

Reagovat
Tsigi

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Teď se vzpomínám, jak po zápase v Bukurešti komentátoři říkali (myslím tam byl Hřebík), že se snad bude hrát i odveta abychom nepřišli o potenciální bod do koeficientu za výhru Liberce... . Ale jako v tu chvíli bych mu dal za pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

to neni mozne. nevim co si mysleli ze ti rumuni to zabaliju? dyt kdyby ti liberecaci hrali normalne fotbal tak postupiju, ale oni se z teho POSRALI uz pri nastupu ostuda jak prase!!! doufam ze to tak budu srat aj v lize protoze takove tymy jako liberec a teplice zabiraji misto v evrope dalsim. pak fanousci 5000 divaku na takovy zapas - jeste vetsi ostuda, proste

Reagovat
ajurik

myslím, že další by tam neuhráli nic víc

Reagovat
didosh

Naprostá pravda!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

nehoráznost

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sosi

Fanoušci Liberce styďte se!!! Ta návštěva byla ostuda, to snad nebylo ani z poloviny zaplněný!! Co potom očekáváte za výkon, když Rumuni jdou slyšet pomalu víc jak vy! V takové chatrné atmosféře se zápasy nevyhrávají!!! To, že Liberec hrál kulový i tak, to je věc druhá!

Reagovat
smazaný uživatel

teď jsem to chtěl napsat, takže stačí jenom

Reagovat
Sosi

To jsem tam chtěl jet i já přes půl republiky a pro vás je zatěžko tam dorazit!

Reagovat
ManUnited

No plnej stadion tam sice nebyl, ale zrovna na atmosféru bych si nestěžoval.

Reagovat
smazaný uživatel

55% ... ale na Spartu přišlo taky jenom 65% ... ta návštěvnost je mizerná asi všude akorát na Olomouc přijel atraktivní soupeř tak se hned vyprodalo...

Reagovat
Sosi

jenže Sparta má krapet vyšší kapacitu, takže i kdyby měla jen 40%, tak furt je tam víc lidí

Reagovat
domingo

A taky hraje v 10x větším městě.

Reagovat
smazaný uživatel

a je to klub který má oproti Liberci větší počet fanoušků...

Reagovat
Sosi

ale jindy se ten stadion zaplnit dá, prostě se na to dnes vykašlali. To i Olomouc kdysi v Intertotu měla pořád plno!

Reagovat
Radar

To je v Liberci normální

Reagovat
soukup

těch 5 tisíc co tam přišlo upřímě lituju, měli by jim vrátit vstupný a ještě dostat peníze za psychickou újmu, v Americe by se dali vysoudit miliony

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby Gecov někoho trefil tak určitě

Reagovat
didosh

V Ostravě by se to nestalo aby nás nějací cig.....překřičeli!!!!!Navíc by si tam sněma udělaly pořádek jedno jestly by to bylo Dinamo nebo Cervená Zvezda

Reagovat
smazaný uživatel

máš pravdu fanoušci by si mezi sebou udělali pořádek, ale soupeř by si udělal pořádek pro změnu s baníkem.

Reagovat
didosh

Dinamo mě zas tak silné nepřišlo!Myslel jsem že hrají lepší fotbal,Baník by si s něma poradil

Reagovat
smazaný uživatel

na to de rict jen jedno:

Reagovat
smazaný uživatel

Nejhorší je když takový drama jak ty dnešní penalty dopadne špatně...člověk furt čeká kdy si už zakřičí, že to dobře dopadlo... a pak prd kde nic tu nic.

Reagovat
Godwinson

jenom by mě zajímalo, kde udělali soudruzi z NDR chybu ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale takýto náskok som ešte nevidel prehajdákať ...

Reagovat
smazaný uživatel

ale pamatuju si už nevím který slovenský tym dal myslím Celtiku 5:0 a v odvetě rádi za prohru 4:0 ale je fakt, že postoupili

Reagovat
salami

Artmedia

Reagovat
smazaný uživatel

Petržalka

Reagovat
smazaný uživatel

nj ale vyhrali doma 5-0 ...

Reagovat
smazaný uživatel

nj ale vyhrali doma 5-0 ...

Reagovat
smazaný uživatel

artmedia

Reagovat
smazaný uživatel

postoupili, ale ve Skotsku to bylo pravý peklo na stadionu, takovou atmosféru bych chtěl někdy zažít live

Reagovat
smazaný uživatel

prehajdákať, super výraz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Uz se videli v zakladni skupine a jednoznacne podcenili.

Reagovat
tomasinho

Liberec

Reagovat
smazaný uživatel

Ach jo. Táhněte do háje. Akorát mrvíte koeficient. Fuj tajbl. Tohle neumí podělat ani Slavia.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Staenly10

Reagovat
didosh

Chtěl bych mět tvoje nervy a psát slušně vždyť na ty Liberečáky nejde najít slušné slovo já jsem se už v několika komentářích neudržel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vždyť já to taky dvakrát přepisoval... Až na potřetí to nebylo moc sprostý.

Reagovat
domingo

Jsem si vzpomněl na zápasy Arsenal - Inter v LM, pár let zpátky... nejdřív 0:3 a pak 1:5

Reagovat
salami

a ty samý výsledky mezi AC Milánem a Deportivem.

Reagovat
soukup

stejný ty výsledky nebyli, v itálii sme dostali 1:4 a doma to bylo 4:0, nejúžasnější dvojzápas co sem kdy viděl

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
salami

soráč nebyl jsem si jistej,přece jenom je to už nějakej pátek,nicméně to bylo nádherný a věřil jsem tehdy, že to Deportivo dokáže,o tom se ale současnýmu Deportivu muže jenom zdát

Reagovat
soukup

současný Deportivo má málo peněz, ale zvedá se to a věřím, že za takový 3 roky bude už LM

Reagovat
salami

No na LM bych to neviděl,kromě Barcelony a RM tam hrajou o 2 zbývající fleky Sevilla,Villareal,Atletico a Valencie,možná by se k nim mohl přidat případně i Espanyol,a tyhle týmy jsou o velkej kus před Deportivem.

Reagovat
Godwinson

já myslim, že deportivo má ten potenciál vysokej ..

Reagovat
salami

proč myslíš?vem si jak se trápilo Atletico,když chtělo do LM a to do toho cpali nemalý prachy

Reagovat
Godwinson

jak píše kolega pod tebou, myslim, že tým je hodně nadějnej ... ale jinak máš recht :)

Reagovat
soukup

tak se podívej na výsledky z posledních 2 sezón neustále se Depor pohybuje na 4-7 místě a rozhodně nesouhůasím s tím, že Sevilla, Atletiko sou někde jinde, sou momentálně lepší to ano, ale ne o moc

Reagovat
salami

nejsem odborník na deportivo,ale furt myslim že teda je krok za Atleticem nebo Sevillou,neřikám že Atletico nemá nadějnej tým,ale stejně myslim že ty další týmy jsou na tom momentálně líp a na LM to prostě ještě dost dlouho nevidim,ikdyž možný je samozřejmě všechno

Reagovat
soukup

o krok ano, já jen nesouhlasil s tím tvým "o velkej kus za nima"

Reagovat
soukup

už teď hrajem pravidelně o Uefu a odstup od příček zajišťjících LM je malej, navíc se finanční situace lepší a tým máme mladej a dost nadějnej

Reagovat
didosh

Tehdá jsem házel televizu z okna

Reagovat
soukup

já zas na AC - Depor

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Radar

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chazy

Takze nakonec mame slavne 2 tymy v EL, parada. Vazne by to chtelo snizit pocet tymu v lize, aby byla v tech klubech vetsi koncentrace kvalitnich hracu, protoze zaostavame uz moc.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

na 4?

Reagovat
Tsigi

Rusové nemají ani jeden, Rakušáci mají 2, Slováci ani jeden, Srbové 1, Rusové ani jeden, Angličani maj taky dva (jasně tam jsou 4 v LM) atd když se porovnáme s takovýma ligama tak zas tak špatný 2 účastníci nejsou

Ale liga by se měla zúžit na 10 týmů pak by tam ta kvalita byla, jenže to se nikdy neprosadí a těch Kladen, Budějovic, Příbramí a Bohemek se prostě člověk nezbaví

Reagovat
smazaný uživatel

Rakusaci maji dokonce 4 tymy: Salzburg, Rapid, Austrii a Graz,

Reagovat
didosh

To je shitt!!!!!!!Ty kurv....tam mají čtyři zástupce no to je bordel,doufám že nezískají ani bod!!!!!!!!!!Ještě aby nás předběhli rakušáci v koeficientu to už bych se šel oběsit,stačí že jsou tam ti ciga...z Rumunska,Bulharska,dokonce aj Dánové!!!!!!!!!! No pražská S budou letos muset jít daleko

Reagovat
soukup

Dánově sou na tom ještě hůř než my, protože už jim zbyla v pohárech jen Kodaň a Bulhaři maj 2 týmy v Uefě, takže klid

Reagovat
didosh

Jo to možná jo!!!!!!!Ale v hodnocení koef.jsou před nama chápeš????????

Reagovat
soukup

jo takhle, chápu, aby taky nebyli před náma když ve všech těhle zemích je ve fotbale víc peněz než u nás

Reagovat
didosh

To jo,to máš pravdu!!!!Chtělo by to nějakou zlatou žílu pro Český fotbal!!!!!!Doufám že to nějak Ivan zařídí

Reagovat
smazaný uživatel

Mít dva týmy v základní skupině EL je na Česko docela úspěch. Taky bych to snížil, ale tohle je celkem výkřik mimo.

Reagovat
Chazy

Z myho pohledu ne, 2 tymy bojovaly o CHL, celkove pak 5 o EL a nakonec se tam dostaly jen ty 2. Pri tom driv jsme pravidelne nekoho meli v CHL a k tomu se i ta UEFA obcas pridala. Je to velkej upadek. Neni to tak strasne davno, co Michalik a Sionko dali goly Madridu a Sparta je docela solidne potrapila. Ted je uspech prechod pres Maribor a CZ..

Reagovat
soukup

tak zas tenkrát byla Sparta, která byla v evropě silná, Slavie, která hrála tu Uefu a pak dlooooho nic a ostatní, kteří kromě nějakých zázračných roků v evropě absolutně nestíhali a byly tak 10 kvalitativních úrovní pod Spartou

Reagovat
Chazy

A ted je uroven toho zbytku ligy uplne stejna, akorat rozdil je v tom, ze Sparta a Slavie se ji cim dal tim vic priblizuji take

Reagovat
smazaný uživatel

Verdasco Zítra jde na Andreeva. A Querrey vyřadil Nikolaje Vím, že to víš, ale chtěl jsem se podělit o radost

Reagovat
Chazy

jj, hlavne ze vypadl Davydenko. Ten je 8. a na nej Nando ztraci.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně zvládnout toho Igora teď. Má s ním bilanci 3:1, ale vypadl s ním loni na US Open.

Reagovat
smazaný uživatel

tragedi ostuda sou to hovada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! do 2.ligy s nima

Reagovat
Kongo

Hanba vám

Reagovat
smazaný uživatel

liska,gecov

Reagovat
smazaný uživatel

problém neni v tom nedat penaltu ...

Reagovat
Shevchenko

Říkej to volovi, který fandí dva měsíce Citizens.

Reagovat
smazaný uživatel

a Wolfsburgu a Realu

Reagovat
domingo

a Interu

Reagovat
smazaný uživatel

jedinej vul ses tu ty tak sklapni a citizens nefandim 2 mesice

Reagovat
Shevchenko

go! man.city

Reagovat
didosh

+Haluzr teda Hauzr nebo jak se ten posera jmenuje!!!!!!!!!!!!

Reagovat
Radar

Z liberečáků se teď stane lovná zvěř

Reagovat
10

nemůžou se divit...ale pro mě to utkání bylo prokoučovaný Škorpilem

Reagovat
Radar

Nemám Škorpila rád takže mu toto celkem přeju, at si to vyžere

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak.Zase se projevila klasická česká mentalita.Jdeme do zápasu ho naprohrát.Ustrašený a trapný výkon a šlápli do toho až v prodloužení.Kdyby takhle hráli celý zápas,tak je vůbec do ničeho nepustili.No,musel jsem se smát,ikdyž mě štve že buou v EL zase jenom pržská S (jak jinak:o( )

Reagovat
Godwinson

a nejlepší je, že pak Blažek do televize řekne, že se po prvním góle sesypali ... maj tři góly k dobru, ale sesypali se po prvním gólu, nevídané ... říct mi hráči Košic v 18.minutě v Římě, že se sesypali, to bych chápal, ale tohle?

Reagovat
smazaný uživatel

to je psychika českých hráčů když tým inkasuje brzo, tak to neni nikdy dobrý, ikdyž mají v zádech "výhru" 3:0

Reagovat
Godwinson

upřímně to nechápu ... v prodloužení to byl vyloženě válec z jejich strany, to se sesypali a pak najednou zase dali dohromady? nerad přehnaně kritizuju, ale tohle je šílený ... měli by se nad tim asi zamyslet a něco z toho možná i vyvodit :)

Reagovat
smazaný uživatel

možná jim něco řekl trenér

Reagovat
Godwinson

jo, možná je i osvítil bůh, škoda, že nevydržel na pencle ... hauzr očividně tu vyšší moc potřeboval a hle, ona nikde ... ale je to fuk, třeba se jim to povede příště ... ;)

Reagovat
smazaný uživatel

priste snad uz nebude,znovu ostudu nepotrebujem

Reagovat
smazaný uživatel

Na to nestačej slova ale jedině: To by člověk neveřil co se dá zahodit.Liberec

Reagovat
Al Capone

Liberec

Reagovat
Shevchenko

Docela dobrá věta z coen.wz.cz:

Koše jsou rozděleny předběžně. Počítá se s tím, že z 4.předkola EL postoupí kluby s vyšším koeficientem a naopak, že ze 4.předkola LM vypadnou kluby

z nižším koeficientem. Až na Liberec, který snad už postoupí s takovým náskokem.

Reagovat
ajurik

tak dát tam Dinamo by bylo nelogické když měl Liberec jiszý postup na 95%

Reagovat
Sosi

Reagovat
bakasa

Sebrat plat na 3 měsíce a vyliskat

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim, takový platy si za takovou šaškárnu teď nezasloužej

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna u Liberce je to hotová věc. Tady to Karl drží pevnou rukou, takže strhávání platu je nevyhnutelný.

Reagovat
smazaný uživatel

sebrat plat a 3 měsíce vyliskat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hamba jim

Reagovat
smazaný uživatel

Něco takovýho jsem snad ještě neviděl, je mi z toho na

Reagovat
soukup

stává se, ale ostuda je to pořádná

Reagovat
shitcool

Kanálama. V Liberci musí začít chodit kanálama Už se těším na ty kecy, jakou měli smůlu, že se o to pokusí příští rok bla, bla, bla... Někdo by jim to měl naplno vpálit do ksichtů, jakou udělali ostudu

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak

Reagovat
salami

furt je to sport tak se uklidni,nebejt tragickýho gomana a promarněnejch šancí v prodloužení tak mohli v klidu hrát LM

Reagovat
salami

sorry EL

Reagovat
smazaný uživatel

100. PRO BANÍK

Reagovat
10

Baník dostal od Herenveenu bůra, když byl naposledy v Uefě, to je opravdu na místě je zde připomínat

Reagovat
soukup

když byl naposledy v uefě, tak vypadl po dobrým výkonu s rusákama, Herenveen už je hodně vzdálená minulost

Reagovat
Radar

Správně

Reagovat
10

máš pravdu, tenkrát vlastně hráli dobře s tím Spartakem, tam měli postoupit

Reagovat
didosh

Tenkrát????Minulý rok...........

Reagovat
JarousFCB

Vzbudil jsi ve mě nostalgii

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a ze doma jich porazil to nevis? lepsi nez projebat toto!! a vubec, pisu tady snad nekde neco takoveho jako ze banik by postupil a tak? NEPISU, takze nevim co tu ted meles blbe...

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro energii karlovy vary

Reagovat
Hiko

No, Baník se se svými evropskými výsledky k Liberci v poslední době hodí . Aneb "jedeme si to užít" (Hapal).

Reagovat
smazaný uživatel

napr. 1:1 v moskve se spartakem, ze?

Reagovat
Hiko

Připomeň mi nějaký dvojzápas, z něhož Baník postupoval, díky.

Reagovat
soukup

nejde o postup, ale ty tu píšeš, jak kdyby baník dělal takovou ostudu jako poslední 2 roky Liberec

Reagovat
Hiko

Já si prostě s nedávnými vystoupeními FCB spojím debakly na Leverkusenu a v Heerenvenu. Nic víc.

Reagovat
soukup

což je docela škoda, protože už to je docela dlouho, co se takhle předvedli

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jo to je ta ceska taktika, venku hrat na 0:0 a doma spolehat na jeden gol.... radsi budu hrat fotbal a nepostupim nez prelezet po vysledkach napr. 0:0,1:0, kdyz pak stejne dostanu v dalsi fazi na prdel....

Reagovat
Hiko

Nezlob se, ale postoupit snad chtějí všichni, to není jen česká taktika. Takže FCB by šel do poháru s tím, že radši vypadne po 2:3 a 3:4, než by musel unášet tu hanbu z postupu 0:0 a 1:0?

Reagovat
JarousFCB

Škoda, že v tom prodloužení to ten golman vykopl z lajny...

Reagovat
smazaný uživatel

Machři se nezapřeli, bravo.

Reagovat
smazaný uživatel

trapaci

Reagovat
vanGomm

Kolik asi byl kurz na postup Rumunů po tý kontumaci?Tak z 5 nám už zůstali jen 2.Ještě sice nevím koho dostane Sparta a Slavia,ale tipuji,že ze skupiny nepostoupí ani jeden.Potom by to s naší účastí v pohárech vlastně zůstalo vše při starém.Ještě malá poznámka Liberec má 105 000 obyvatel a na skoro postup (po výsledku z venku) příjde 5 500 to je účast asi 5%!! A to nepočítám blízké okolí.

Reagovat
smazaný uživatel

V penaltovém rozstřelu jsem se neudržel a začal jsem fandit Rumunům, Liberci asi nestačila ta ostuda s Žilinou minulý rok.

Reagovat
smazaný uživatel

A s Tobolem Kostanaj další rok zpátky. Jako normálně bych se nerozčiloval, ale s takovým náskokem z venku...

Reagovat
smazaný uživatel

To jo no, Dinamo je kvalitativně mnohem výš než Liberec...Ale takhle si to nemůžou nechat ujít, jsou to volové.

Reagovat
didosh

Dinamo je o ničem

Reagovat
smazaný uživatel

Ostuda se žilinou, žilina bola o jednoznačne lepšia tak jaká ostuda?

Reagovat
smazaný uživatel

No právě...

Reagovat
smazaný uživatel

Konstantaj(nebo jak se to píše),Žilina a teď Dinamo Bukurešť...ať už ty vemena radši poháry nehrajou...

Reagovat
Liquid

Tobol Kostenay, Konstanta je tuším v Rumunsku

Reagovat
soukup

ale tak když se podívám na zatoupení zemí v základních skupinách tak to zas tak strašný není: Rusko a Ukrajina mají taky jen 2 zástupce což pro ně musí být mnohem větší tragédie než pro nás, Švýcarsko, Skotsko, Bulahrsko taky, Dánsko a Chorvatsko dokonce jen jeden tým v EL.

Reagovat
didosh

Jsou tu Liberečáci nebo už se šly zahrabat do peřin.........

Reagovat
smazaný uživatel

Liberci tu nikdo nefandí. BJ je všechny našel a pozabíjel

Reagovat
Liquid

BJ to je nějaká nová zkratka pro Chucka Norrise?

Reagovat
smazaný uživatel

božský bruce.. teda john

Reagovat
didosh

Jablonečák že????????????

Reagovat
smazaný uživatel

Furt se do něj nenavážej šašku.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja jsem Liberečák a dneska sem na tom hororu bohužel byl

Reagovat
smazaný uživatel

tyjo, upřímnou soustrast

Reagovat
smazaný uživatel

njn to je sport...bál sem se podcenění, ale kluci se z nich spíš posrali strachy

Reagovat
smazaný uživatel

já byl v dobrý náladě z halovýho fotbálku a kouknu na net a vidim penaltuy - ... nechápal jsem, letos vám to zatim moc neklape

Reagovat
smazaný uživatel

No jak mám Škorpila rád, tak letos mi silně připomíná Brücknera ke konci jeho působení v repre. Neustále tam cpe svý koně, i když sou totálně z formy viz. Dočkal a Kerič. Zatímco Vácha, kterej hraje výborně tak v důležitých zápasech leští lávku...Ale dneska neskutečná bída. Za 10 let co na Slovan chodím to byl nejhorší výkon co sem od nich viděl.

Reagovat
didosh

A co Tobol Kostanay

Reagovat
smazaný uživatel

Ani s Tobolem sme nehráli tak mizerně jako včera.

Reagovat
didosh

Já jsem viděl jenom to prodloužení a tam jste hrály výborně a měly taky kopec smůly!!!!!!!!!!!Dneska už jsem klidnější ale včera potkat libereckého hráče tak mu naliskám místo toho aby jsme stahoval náskok tady těch šašků v koeficientu tak my(opakuju my protože tady vůbec nejde o to z kama je ten či onen klub co hraje Evr.poháry reprezentujete ČR a získáváme body aby bylo lepší postavení do budoucna) jim darujeme neé jenom body ale i postup to je k posrání!!!!!!!!!! No už jsu zase steklý

Reagovat
smazaný uživatel

To říká hodně lidí, co viděli v TV jen prodloužení, že hrál Liberec v celku dobře. Jenže to už bylo daný tím, že Rumuni byli utavený z normální hrací doby a v prodloužení neměli síly vzdorovat. Jinak v průběhu celýho zápasu nad náma neskutečně vyčnívali, i když nutno podotknou, že jen díky liberecké neschopnosti udržet balon a neexistujímu tlaku na míč.

Reagovat
Hiko

Já bych tohle musel hodně dlouho zapíjet, abych se z toho dostal

Reagovat
smazaný uživatel

ach jo, nevim jestli to tady uz nekdo nahodou nepsal, ale tohle byl typicky cesky prokoucovanej zapas. mame tri goly k dobru, tak si myslime, ze uz to nejak ukopeme, misto toho, aby jsme radeji hrali....

mozna je to i dobre, alespon se z toho pouci, ze vÿhra 0:3 neznamena, ze doma muzu betonovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli se někdo směje, že Sigma dostala bůra na Evertonu a že Slavia nepostoupila přes Tiraspol, tak co je potom tento zápas???

Reagovat
smazaný uživatel

Přiznám se, že tohle je pro mě stejné zklamání jako Tiraspol..neuvěřitelné..smutné

Reagovat
smazaný uživatel

neskutecny...opravdu k tomu neni co dodat...dve hodiny jsem rval a povzbuzoval (ac jinak fandim sparte) aby sme konecne dostali ceskej fotbal na vyssi uroven...UEFA kontumuje na 3:0 pro liberec a co se stane? rupnou 0:3 a na penalty vypadnou...proste tragedie fakt

Reagovat
smazaný uživatel

Tak musím říct, že mi někteří hráči Liberce přišli podprůměrní, třigolové manko by si nenechali utect ani žáčci na víkendovém turnaji....Jinak je trochu k zamšlené proč do LM postupují týmy z Kyperské, Maďarské, Izraelské, Běloruské nebo Rumunské ligy (což si myslím, že po herní i hráčské stránce jsou rozhodně horší) a naše se nedostanou ani tam, ale ani do EL....

Reagovat
soukup

Kypr i Maďarsko mají už jen jedinýho zástupce v pohárech, Bělorusko má už jen jeden tým v Uefě, takže na tom rozhodně nejsou líp

Rumunsko je kvalitnější liga už dlouho akorát jen my si furt myslíme, že sou na naší úrovni

Reagovat
smazaný uživatel

Blamáž,ostuda ,po výhře 3:0 venku by snad žádné mužstvo doma takový luxus náskok neztratilo,náš klubový fotbal je na tom hodně špatně a je potřeba co nejrychleji začít hledat řešení,jinak můžeme do budoucna zapomenout na účast českých týmů v pohárech. Sparta i Slavia měli jednoznačně postoupit do Ligy mistrů,takovou šanci mít CHL 2 tými už dlouhé roky nebude...účast v Evropské lize na tom pro pražská S nic nemění,snad jen kdyby dokázali vyhrát

Reagovat
vanGomm

Možná jediná možnost je neprodávat mladé talenty někdy i náctilleté.Chápu,že peníze jsou potřeba,ale ti se dají vydělavat právě tím,že udržím kádr a postopím do LM.Můj názor je prodávat hráče (teď mám na mysli ti mladé) ano, ale bude-li o ně zájem v týme jako Barcelona Manchester Unt.Inter Milan atp.Ne je prodávat do Sazburku,Austrie,do 2.bundesligy,Dánska Norska atp.Sem můžou chodit hráči kolem 30.Pak to s náma dopadlo tak jak dopadlo.A cizinci co chodí k nám?To už je hodně přebrané zboží.

Reagovat
didosh

To je chlape naprostá pravda!!!!!!!!!! Pro mě jsou Rumunská Rakouská,Dánská,Belgická,Norská atd.takové spíš podřadné!!!Nechápu proč tam hráči odcházejí Vždyť s těmato týmama hrajem o to aby naše liga byla kvalitnější aby jsme přímo postupovaly do zákl.sk. LM a my je ještě posilujem ,když do zahraničí tak do top 5 (Anglie,Špaňelsko,Itálie,Francie,Ňemecko)

Reagovat
vanGomm

Ano máš pravdu,že posilujem ty co s nami bojují (třeba Belgie Dánsko a jim podobné) o to být do 15.místa kde jsou 2 týmy v předkolech LM.Hlavně aby na to taky přišli ti kompetentní.Je nejvyšší čas.Koukal jsem,že už nás dohání i Kypr.

Reagovat
Godwinson

no, já bych možná i řek po tom, co jsem viděl v minulý sezóně v lm, že nás ten kypr pomalu dává, co se týče špičky ligy, nevim jak tomu je v koeficientech a nevim taky, jak jsou na tom ostatní týmy v jejich lize, znám tam pouze tři týmy, ale je to politováníhodné :))

Reagovat
didosh

Už včera a to doslova bylo pozdě!!!!!!!!!!Tak se seberme a pojďme za jedním cílem a to je co největší počet týmů v LM!!!!!!!!To by bylo kdyby jse jednou potkaly v lize mistrů naše týmy třeba Sparta proti Slávce to by bylo ale pro mě úplně nejlíp Baník doma se Spartou dost snění a spátky do reality!!!!!!! Mnoho úspěchů a postupy v EL přeju oboum pražským klubům

Reagovat
soukup

a proč bysme probůh furt měli mít 5 týmů v pohárech, dyť ve všech ligách okolo se točí mnohem větší peníze než v té naší, 2 týmy v LM je utopie nikdy sme je tam neměli a nikdy mít nejspíš nebudem ty to bereš jak kdyby to byla naše povinnost a když nemáme tým v LM tak je to ostuda, týmy co u nás končí na 4. a 5. místě sou v evropským měřítku podprůměr takže proč bysme je tam měli mít? když z ČR budou hrát v evropě jen 3-4 týmy tak to bohatě stačí protože ti na to aspoň trochu budou mít a nebudou nám škodit tím, že nezískaj žádnej bod a akorát kvůli dělení počtem účastníků nám několik bodů vezmou

Reagovat
smazaný uživatel

Chjo

Reagovat
Slejdy

neuveritelne fakt

Reagovat
smazaný uživatel

Liberec = fotbalový sr.čky

Doufám, že si tudle diskuzi přečtou hráči Liberce, mě totiž příjde, že mnoha hráčům český ligy ani nedochází, co si o nich myslíme a jakou ostudu nám dělaj, hlavně, že už se viděli v základních skupinách, uplně jste se vysr.li na odvetu vy paka a ještě se budete jako další týmy divit, že ná vás nikdo nechodí. Ty vaše jména jsou k smíchu...nemáte zápal pro hru ani kvalitu jako Messi, Drogba a Ribéry, ale divíte se jako čůr.ci, že jsou prázdný stadiony...

Slavia - demence...Liga mistrů byla asi tak minutu od nich, ale proč se koncentrovat až do konce nastavení vid...nebo jinak proč jak uplný telata hrajete na 1:0... že jste to viděli v Itálii? No a co??? Vy to ale neumíte....

Sparta - aspon, že porazí ten trapnej Maribor, i když pro Chovance, je to kvalitní soupeř na úrovni PL já vim

Teplice - dát dva goly, je pro český týmy nadlidský úkol, ale v 94. minutě dostat, to už je pro ně klasika

Olomouc - jediný něco předvedli, hlavně s Aberdenem Everton by vyklepal ostatní český týmy ještě víc než Olomouc...

Nejsem sám, kdo vyhlíží zápas se Slovenskem, pokud vyhrajem, bude důvod pro větší optimismus aspon u repre, ale i tak je českej fotbal hodně velká špína...pod úrovní Kypru, Izraele Rumunska, Polska...hrůza. Myslim, že ty vlastenci, který se ještě před půl rokem do mě a dalším podobnejch tady pouštěi už rači mlčej nebo jsou na naší straně....český fotbal padl

Reagovat
smazaný uživatel

nemyslím si, že by Everton vyklepal jiný český týmy víc než Olomouc....Olomouc asi do Evertonu přijela hrát fotbal a taky to tak dopadlo, kdyby si věřili, že můžou postoupit, tak to tam zabetonujou a ukopou tam remízu. Doma to měli jednodušší, protože skoro celý zápas hráli přesilovku, ale remíza je zaloužená

Reagovat
smazaný uživatel

tohle je teda hodne odvazny....ale bohuzel s vetsinou musim souhlasit...vcera jsem na vlastni oci videl tu bidu a porad tomu nejak neverim...

Reagovat
božský John

A já vůl nekoupil šampáňo...

Díky kluci, jste super

Reagovat
smazaný uživatel

trapak no...

Reagovat
smazaný uživatel

Liberec je parta břídilů, jak se má hrát s klidem a uhlídat náskok ze hřiště soupeře vám ukázala Sparta, která si z fotbalu udělala radost, hrála bez stresu a ve velký pohodě, pomohl ji ale hlavně rychlý gól.. ....Liberec si taky měl z fotbalu udělat radost a potěšit ty lidi, co přišli slavit postup. Místo toho si radost z fotbalu udělalo Dinamo, který dokonce šetřilo některé hvězdy kvůli derby se Steauou a poslalo je na hřiště až v průběhu

děs a bída výkon Liberce

Reagovat
smazaný uživatel

Trapas

Reagovat
didosh

Ubožáci ze severu ČR To vám dlouho nezapomenu

Reagovat
smazaný uživatel

nechapu, proc tam rval nezmara, misto nej mohl hrat vacha a na hrotu sam keric, oni nepotrebovali dat gol a nastoupi v ofenzivnejsi sestave nez v bukuresti...

Reagovat
smazaný uživatel

no to spis meli hrat na jedinyho utocnika - na Nazmara .. Keric byl uplne marnej...a do pokutaku dinama lital jeden centr za druhym kdovi co by se stalo kdyby tam byl Nezmar takhle nikdo nemel sanci se prosadit...

Reagovat
didosh

Měl tam být nějaký vysoký hroťák

Reagovat
smazaný uživatel

To je furt kecu.Jsou to jelita,ale chybělo i trochu toho štěstí.Šance na to měli.A co se týče ostudy,tak to v Čechách vládne Slavie-za to předkolo LM, no a Sparta s Panatinaikosem

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Stannis Baratheon

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele