základní skupiny - skupina F, 4. kolo
07.11.2018 21:00 CET
6 : 0
(2:0)

Manchester City chce před derby vykročit za postupem

Zatímco ostatní anglické kluby balancují v Lize mistrů na samé hraně možného postupu, Manchester City má velkou příležitost tento trend narušit. Po překvapivé úvodní prohře s Lyonem Citizens ovládli dva venkovní duely a nyní hodlají uspět i v odvetném zápase s Šachtarem Doněck. Výhra 3:0 z Ukrajiny staví tým Pepa Guardioly do role jasného favorita, kterému se však na Etihad Stadium v milionářské soutěži již delší dobu nedaří...

Kromě zmíněného neúspěchu proti Lyonu totiž Manchesterští podlehli i v minulé sezoně Liverpoolu a předtím také švýcarské Basileji, ve všech třech případech shodně 1:2. Kdyby se nepříznivý výsledek pro obhájce Premier League dostavil i ve středu, stalo by se tak v celé historii anglických klubů v Lize mistrů či její dřívější podobě vůbec poprvé.

Pepa Guardiolu tak čeká nelehké rozhodování, jak silnou sestavu postavit, neboť vykročení za postupem je dle jeho slov navýsost důležité, ovšem zároveň se o víkendu koná fotbalový svátek v podobě prestižního manchesterského derby. "Prvním krokem je postoupit do dalšího kola. Máme na to tři šance, vyhrát zbývající dva domácí zápasy nám k tomu bude stačit, a to je náš první cíl," prohlásil Guardiola.

"Lidé mohou říci, že to nestačí. Podle mého je ale postup do vyřazovací fáze vždy velkým úspěchem," pokračoval španělský manažer. "Každou sezonu se stane, že některé velkokluby vypadnou a nedostanou se do dalšího kola."

Na otázku ohledně možné rotace kádru Guardiola odpověděl nepřímo: "Každý zápas je důležitý a musíte zhodnotit situaci. Šachtar je nyní nejdůležitější, protože přichází jako první. Když jsme ztratili body s Lyonem, každý další zápas je jako finále. Máme šanci nakročit do dalšího kola a pak zbývají tři nebo čtyři dny na to, abychom se zabývali United."

Domácím se vrací do hry zranění Gündogan s Otamendim, hosté se naopak s největší pravděpodobností budou muset obejít bez Ivana Ordece, Maksyma Malyševa a Fernanda, jež sužují zdravotní potíže.

Manchester City - pravděpodobná sestava:
Ederson - Walker, Stones, Laporte, Mendy - Fernandinho, David Silva, Bernardo Silva - Mahrez, Agüero, Sterling

Šachtar Doněck - pravděpodobná sestava:
Pyatov - Butko, Kryvtsov, Rakitskiy, Ismaily - Maycon, Stepanenko - Wellington Nem, Alan Patrick, Taison - Júnior Moraes

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Martin Kantor / skysports.com

Vzájemné zápasy

23.10.2018
Š. Doněck
0:3
Man. City
Liga mistrů
Sk F
06.12.2017
Š. Doněck
2:1
Man. City
Liga mistrů
Sk F
26.09.2017
Man. City
2:0
Š. Doněck
Liga mistrů
Sk F
23.10.2018
Šachtar Doněck
0:3
Manchester City
Sk F
06.12.2017
Šachtar Doněck
2:1
Manchester City
Sk F
26.09.2017
Manchester City
2:0
Šachtar Doněck
Sk F

Manchester City - poslední zápasy

04.11.2018
Man. City
6:1
Southampton FC
Premier League
 11. kolo
01.11.2018
Man. City
2:0
Fulham FC
League Cup
4.k
29.10.2018
Tottenham
0:1
Man. City
Premier League
 10. kolo
23.10.2018
Š. Doněck
0:3
Man. City
Liga mistrů
Sk F
20.10.2018
Man. City
5:0
Burnley FC
Premier League
 9. kolo
07.10.2018
Liverpool FC
0:0
Man. City
Premier League
 8. kolo
23.10.2018
Šachtar Doněck
0:3
Manchester City
Sk F
02.10.2018
TSG Hoffenheim
1:2
Manchester City
Sk F
19.09.2018
Manchester City
1:2
Olympique Lyon
Sk F
10.04.2018
Manchester City
1:2
Liverpool FC
ČF 2.z
04.04.2018
Liverpool FC
3:0
Manchester City
ČF 1.z
07.03.2018
Manchester City
1:2
FC Basilej
OF 2.z

Šachtar Doněck - poslední zápasy

03.11.2018
Š. Doněck
2:1
Dynamo Kyjev
Premier Liha
 14. kolo
31.10.2018
Š. Doněck
3:2
O. Doněck
Kubok Ukrajiny
OF
27.10.2018
Arsenal Kyjev
0:3
Š. Doněck
Premier Liha
 13. kolo
23.10.2018
Š. Doněck
0:3
Man. City
Liga mistrů
Sk F
19.10.2018
Š. Doněck
1:0
Desna
Premier Liha
 12. kolo
07.10.2018
Š. Doněck
1:1
Zarja Luhansk
Premier Liha
 11. kolo
23.10.2018
Šachtar Doněck
0:3
Manchester City
Sk F
02.10.2018
Olympique Lyon
2:2
Šachtar Doněck
Sk F
19.09.2018
Šachtar Doněck
2:2
TSG Hoffenheim
Sk F
13.03.2018
AS Řím
1:0
Šachtar Doněck
OF 2.z
21.02.2018
Šachtar Doněck
2:1
AS Řím
OF 1.z
06.12.2017
Šachtar Doněck
2:1
Manchester City
Sk F

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Manchester City (ENG)
3
2
0
1
6 : 3
6
2
Olympique Lyon (FRA)
3
1
2
0
7 : 6
5
3
TSG Hoffenheim (GER)
3
0
2
1
6 : 7
2
4
Šachtar Doněck (UKR)
3
0
2
1
4 : 7
2
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Olympique Lyon (FRA)
1
0
1
0
2 : 2
1
2
TSG Hoffenheim (GER)
2
0
1
1
4 : 5
1
3
Šachtar Doněck (UKR)
2
0
1
1
2 : 5
1
4
Manchester City (ENG)
1
0
0
1
1 : 2
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Manchester City (ENG)
2
2
0
0
5 : 1
6
2
Olympique Lyon (FRA)
2
1
1
0
5 : 4
4
3
Šachtar Doněck (UKR)
1
0
1
0
2 : 2
1
TSG Hoffenheim (GER)
1
0
1
0
2 : 2
1

Komentáře (223)

Přidat komentář
smazaný uživatel

3-0

Reagovat
MCFC_8

Hlavne 3 body a kusok aj posetrit sily na derby

Reagovat
Theft90

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

3:1

Reagovat
Bastaron

4:0

Reagovat
smazaný uživatel

2:0

Reagovat
smazaný uživatel

2:0

Reagovat
HullCity

Tady není o čem...na Ukrajině nás zesměšnili a i když je čeká městské derby,tak s případným postupem si jistě zahrávat v podobě slabší sestavy nebudou...od nás se bude považovat za velký úspěch vstřelená branka...3:1.

Reagovat
smazaný uživatel

4:1

Reagovat
diastan

Ederson, Walker, Stones, Laporte, Zinchenko, Fernandinho, Silva (C), Mahrez, Bernardo, Sterling, Jesus

dnes bude čarovat Bernardo

Reagovat
frederik

Jen aby nečaroval Šachtar D.

Reagovat
lucius6

Raheem

Reagovat
MCFC_8

Neprotestoval, ani nič, podľa mňa riadna chyba rozhodcu, aj keď mohol sa priznať...

Reagovat
lucius6

Nejspíš fakt zakopl omylem, ale podle mě to měl přiznat, takhle z toho akorát vyjde jako největší padouch a on zrovna nepotřebuje negativní veřejné mínění.

Reagovat
t0mmy33MCFC

Reagovat
Keboto

Reagovat
diastan

takovych moc bohuzel neni. Vetsina by spis odprisahla, ze kontakt tam byl

Reagovat
Mimalu

nejspíš "zakopnul" jak už několikrát v minulosti....

goo.gl/oanNXd

https://youtu.be/cu4zvr3LtIs?t=19

je to čistý simulant, který takto zkouší zakopnutím vytvořit trhnutí těla, aby to udělalo dojem kontaktu se soupeřem...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
zelda

Reagovat
MCFC_8

Teda chcel som napísať skôr, že to neurobil naschvál

Reagovat
smazaný uživatel

Ta penalta

Reagovat
MCFC_8

Wooow Raheem

Reagovat
Jacks11

tak to je slušnej skandál

Reagovat
smazaný uživatel

city su neskutocny odpad

Reagovat
lucius6

Reagovat
madridcan

Tvoju zatrpknutost voci City je lahko vysvetlitelna, ale prave pri tejto situacii absurdna

Reagovat
twelwer

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Shevchenko

Tak snad brzy někdo Sterlingovi přeláme nohy a už si fotbal znova nezahraje.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to hrozná ostuda taková trapná simulace, ale byla řada mnohem skandálnějších penalt. Nemusíme chodit ani daleko viz Rezek vs Skotsko.

Reagovat
SpecialOne

To si někdo myslí, že to udělal Sterling schválně? Vinen je tím, že se nepřiznal. Vůbec nechápu proč.

Reagovat
Hokaido

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mistr129

Reagovat
diastan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nejskandálnější penalta? Zase o tolik nešlo. Což takhle mistr Vázquez proti Juventusu?

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Lamskej#RMCF

Nejskandálnejsi byl ten váš obrat snů proti PSG ty gumo..

Reagovat
ADM

Pri tej penalte tam aspoň bola ruka na krku Suareza, Sterling nemal nič

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vanGomm

Jo na zápas Barcelona-Paris SG 6:1 na to si fandové Barcelony ne a ne vzpomenout S objektivitou jsou evidentně na štíru.Najdou se samozřejmě vyjímky,ale těch moc nebude.Jinak k tomu komickému momentu,který se na této úrovní moc často nevidí.Jesus měl tu penaltu kopnout vedle,když už Sterling v sobě nenašel tu odvahu se přiznat.Ovšem i pro rozhodčí,když pak tohle vidí to nic příjemného není.Tedy doufám,že není

rozhodčí na videu

Reagovat
Kluivert9

Vzpomínám a rád Úžasný večer a postup.

Reagovat
vanGomm

Ironii rozumím Ovšem pokud věříš,že ten výsledek 6:1 bylo "čistý",tak jsi mírně řečeno naivní

Reagovat
smazaný uživatel

FAKTA

pencle č.1 - Meuiner tam spadl neohrabaně (zodpovědnej za svůj pohyb) a šel do pohybu Neymara, to tělo tam i při pádu tak nějak reflexivně směroval - úmysl nebo i jeho neohrabanost, to je jedno, každop. jeho zodpovědnost za tělo a pak je uplně irelevantní, že Neymar padat vůbec nemusel.

pencle č. 2 - Messi to dal krásně Suarezovi do běhu, tak jak to on umí, a buďme upřímní, nemusel padat, kontakt to nebyl kdoví jakej, ale víš co ? BYL tam kontakt...Loktem do oblasti hlavy/krku, takže pádnej důvod pro písknutí penalty tam byl...Že je Suarez křivák a často simuluje tu víme všichni, to samý Neymar, ale proti faktickejm důvodům písknutí obou penalt nemůže říct nikdo ani popel, podle pravidel bylo všechno v pořádku. To jen tak, jak tu všichni kecaj u uefaloně a o chybách rozhodčích. Jediná chyba byla jen ve svědomí obou hráčů, ikdyž mi taky s jistotou neřekneš, že to Suareze nechci říct že nebolelo, ale že ho to mohlo omezit na pohybu, vono dostat drcnutí loktem do krku v rychlosti neni nic příjemnýho

Jakýmu týmu fandíš ty ? Taky tam máte jistě několik hráčů, který by nepohrdli tomu spadnout, kdyby ucítili kontakt v pokutovym...

Reagovat
CHONG

Ale karma zafungovala hned v Turíně

Reagovat
Kluivert9

Karma funguje teď v Realu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
CHONG

To není karma, to je jenom Pérez

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Sterling sa mal priznať, že sa ho obranca nedotkol, ale jeho charakter tak ďaleko nedosiahne. Keď Suarez prifilmoval penaltu s PSG, tak tam bol aspoň kontakt, ale tu nič a rozhodca to nemá ľahké, keď stojí za hráčmi a nevidí.

Reagovat
pantondavo

Ocni kontakt se nepocita.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pingla

Reagovat
Kluivert9

Je krásný sledovat, jak i po takové době nezvládáš

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
patas92

Na který pixel se mám zaměřit?

Reagovat
pantondavo

Reagovat
CHONG

Záměr chápu, ale je to strašně na silu.

Reagovat
Busby babes

"Chtěl jsem lobovat brankáře a pak už nevím, co se stalo. Necítil jsem ani žádný kontakt, prostě jsem jen zakopl," řekl Sterling po zápase.

ten to schyta... Priznat se mel, to je jasne. Ale zas bych ho tak nehejtil. Malokomu v te vypjate situaci dojde, co by mel udelat...

Reagovat
lucius6

Především taky hraje roli to, že v tomhle zápase ona penalta v podstatě nic neovlivnila, ale na druhou se nechci Sterlinga příliš zastávat, bylo to jeho selhání, avšak tak nějak očekávám, že vlna nenávisti vůči němu bude převyšovat důležitost tohoto incidentu.

Reagovat
Martas30

Bylo to za stavu 1-0 a nic neovlivnila ? ok

Reagovat
lucius6

Viděl jsi ten zápas? Shaktar se měl problém dostat za půlku, kdyby City potřebovalo dát 10 gólů, tak by je dalo a tato dominance trvala od 1. minuty zápasu, takže tato penalta vážně nic neovlivnila.

Reagovat
lajka30

Fair play je dnes jenom prázdné slovo.

Reagovat
Pepe1911

hráč se nepřizna v takovehle situaci na takoveto urovni to je hodně krutá realita

Reagovat
guzman

Kontakt tam byl!

Reagovat
PISTOLERO

Sterling největší špína

Reagovat
Liquid

není divu když je odchovancem Liverpoolu

Reagovat
Tomas Kazu Joker

Není no. Ale od tebe tak čekat něco normálního.

Reagovat
smazaný uživatel

On už z Liverpoolu odchádzal, ako hlupák.

Reagovat
t0mmy33MCFC

Reagovat
dantetomas

A zase vedle

Reagovat
technecium

Na Real nemají

Reagovat
pantondavo

To ne no, Real vyral LM 3x za sebou, City nebyli jeste ani ve finale

Reagovat
technecium

Real vyhrál 3x LM, z toho dvakrát zásluhou Cakira. Uvádějme to na pravou míru.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pantondavo

Furt to boli?

Reagovat
Dron

Sterling je prostě krysa a nic víc. Kdyby se rozhodčímu v tu chvíli přiznal, ne jen, že by tím svýmu týmu absolutně neublížil, protože by vyhráli i tak, ale navíc by si udělal obrovský plus u fanoušků, za výjimečný fair play gesto, a možná by na něj bylo konečně pohlíženo trochu jinak. Takhle akorát 10x podrthl to, co si o něm většina myslí. Škoda...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hokaido

Já ho třeba za simulanta nemám. Pamatuji si tenkrát proti Arsenalu (?), že mohl spadnout a byla by na něj jasná penalta, ale snažil se za každou cenu dát gól.

Reagovat
Lof

Reagovat
smazaný uživatel

Zase bych s těmi bulvárními nadpisy brzdíl...

Reagovat
diastan

nejskandalnejsi

Reagovat
diastan

Alba hadr no. Strasne vtipny pad

Reagovat
bbbauch

Reagovat
diastan

nebud z toho spatny

Reagovat
Heresy

Celkem vtipne ale ten jordi alba to zahral jeste lepe

Reagovat
eder

Sterling je zdaleka největší špína anglického severozápadu. Mentálně by ideálně zapadl spíše do kádru "katalánského velkoklubu"...

Reagovat
YNWA__MSN

Spis do Realu

Reagovat
Beči

Nedokážu pobrat, proč se nepřiznal, že pouze zakopl.

Reagovat
smazaný uživatel

Protože nezakopl?

Reagovat
Beči

A jak by jsi to teda pojmenoval, když zaškobrtl o trávník a spadnul?

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně takhle jak jsi to teď naspat. Pod zakopnutím si představuji, že prostě jdu (běžím) a neúmyslně ale bez cizího zavinutí spadnu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole takovou penaltu bych čekal u Realu ... hafo dobrý

Reagovat
JM
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
janinho

slabucke. sak niektore situacie su tam uplne v poriadku. po polminute som to vypol ale to mi nebodaj chces tvrdit ze carvajal tam hral rukou?

Reagovat
janinho

Alba ale nehra za Real

Reagovat
smazaný uživatel

tpč kdybych ti měl ja postnout co všechno se písklo ve Váš prospěch tak to je víkend v prdeli

Reagovat
janinho

tu ale chlapecku nejde o to kolko sa toho komu pisklo... ale hentaku penaltu ze hrac zakopne a vyleti meter do vzduchu aj ked okolo neho nikto nie je vidim druhy krat v zivote. nikto tu nehovori ze real nema v kadri simulantov, ale od fanusika barcelony by som taky koment jak si tam jebol cakal ako od posledneho na svete trosku sebareflexie dpc

Reagovat
JM

Asi tak

Reagovat
rel7

Tak začni u Barci a mas to na týden začít klidně můžeš u legendárního zářezu na Stamford Bridge

Reagovat
Kluivert9

Pepe taky ne?

Reagovat
janinho

niektori sa tu trosku uvolnite ukaz mi este 1 podobnu penaltu okrem sterlinga a albu kde hrac zakopne ked okolo neho pol metra nie je protihrac a sudi to piskne.

co to ma s pepem a jeho blikancami fakt netusim

Reagovat
Kluivert9

Ty toho netušíš S blikancama to nemá společnýho nic, ale s nejskandálnější penaltou historie hodně. Faulovat a ještě za to kopat penaltu, to je takové, no reálovské... https://www.youtube.com/watch?v=S49cIN65JU4

Reagovat
janinho

a ja nikde netvrdim ze toto bolo v poriadku. nepamatam si zase kazdu kokocinu co kedy pre real odpiskali. ale toto je clanok o tej Sterlingovej, tak sa drz temy

lebo ked sa to tu ma zase zvrhnut na to ze si tu budeme posielat videa s Ronaldovym skokom do vody a suarezovym drzanim si tvare, tak ta debata bude stat zase za <>

najdolezitejsie na tom celom je, ze toto vlakno nacal fanusik barcelony tymto tu "Ty vole takovou penaltu bych čekal u Realu" a to je samo o sebe ulet 1.triedy

Reagovat
Svatej

v obou klubech mate a meli jste spoustu spiny. Skoro se divim, ze nejste mezi sebou nejlepsi pratele, protoge kdyz se zamyslim, tak jste v podstate ve vsem stejni.

Reagovat
mistr129

Tak oba kluby si nemají co vyčítat, ale ten Ronaldův skok do bazénu bylo něco podobnýho jako Alba nebo Sterling

Reagovat
janinho

no ten CR bol to tiez riadny ulet. ale podla mna 99 ludi zo 100 si pri tom sterlingovi spomenie skor na albu

sak ale toto ja prave hovorim,ze si treba najprv pred vlastnym prahom pozametat. tak ked vidim pri clanku o tom sterlingovom gymnastickom kusku komentar aky dal Wickey tak mi je trapne este aj za neho to jak keby fanusik Kariusa sa isiel vysmievat nejakemu brankarovi ze dostal lacny gol

Reagovat
mistr129

No já s tebou právě souhlasím, jen jsem připomínal i od Realu, psal jsi, že si to nepamatuješ ale já u Sterlinga ani neviděl úmysl, narozdíl od Ronalda a Alby

Reagovat
janinho

tak sterling sam priznal ze hned vedel ze zakopol tak tvarit sa ze spadol z jahody a nechat jesusa kopat takuto penaltu je ubohe. a dokazovat umysel sa podla mna velmi neda.

Reagovat
mistr129

Tak to máš to samý s auty nebo rohy. Každý zápas je hráčům několikrát jasné, že to šlo od nich a taky se nepřiznají. Samozřejmě, že se měl přiznat, ale neshazoval bych to na úroveň simulace.

Reagovat
janinho

tak aut a penalta je trosku rozdiel, nie? to jak keby si povedal ze je jedno ci ides v obci 55 alebo 120 lebo sak jedno aj druhe je prekrocenie rychlosti.

ja nehovorim od zaciatku o simulacii ale o absolutne nulovom fair play od sterlinga. vedel ze to nebol faul a aj tak sa nepriznal. zakopnut nemusi byt vobec umysel ale predsa kazdy kto zakopne tak vie ci to bola jeho nesikovnost alebo faul supera.

Reagovat
mistr129

Vždyť to píšu taky, je blbec, že se nepřiznal, ale nesrovnával bych ho s těmi výše zmíněnými. A rozdíl to je, nicméně když se někdo nepřizná ani k blbýmu autu, kterej jeho týmu nijak zvlášť neublíží, myslíš že by se přiznal k penaltě? Lépe řečeno, kolik procent špičkových hráčů by se na Sterlingově místě přiznalo?

Reagovat
janinho

o percenta nejde. ja viem ze je to vynimocne (napr. Klose to urobil) ale potom tie ich predslovy k fair play vyznievaju jak uplna chujovina. hocikto by to urobil tak ho tu zjebem (nie zeby mu to co si myslia fans na diskusnych forach trhalo zily), jedno ci by to bol hrac Realu, Thamu alebo hocijakeho ineho timu. aky je toto priklad pre mladych chlapcov? najlepsi odkaz od UEFA by bol keby Sterling aj s Kassaiom a brankovym sudim dostali trest na 1 zapas v LM.

keby sa priznal tak je teraz pan (aj ked robit z niekoho hrdinu za nieco co by sa malo povazovat za samozrejmost je smutne). takto je plnym pravom za curaka.

Reagovat
pantondavo

Suarez ale hraje za barcu

Reagovat
Svatej

Za me nadpis ok. Jak nemam rad tu lidsjou snahu hledat senzace a prehanet, tak do tehlech zmrdovin je potreba se pouštět vsi silou a vytvorit velkej tlak i na picuse jako je Sterling, i na pany v Uefe, aby s tim neco delali.

Reagovat
Svatej

Jo a Raheemovi bych dal trest do konce rocniku v LM. Cim vetsi krater v pameti to vytvori, tim vic se snizi riziko dalsiho pokusu, nebo dalsiho ignorovani fair play.

Reagovat
t0mmy33MCFC

nesmysl , trest davej mozna rozdhocim .... ja bych chtel videt kdo by to sel priznat (uz vidim takovyho fabregase) a jestli by vubec rozdhoci menil rozhodnuti

Reagovat
Hokaido

Reagovat
t0mmy33MCFC

co se smejes? kdo by to sel priznat? tezko rict jestli ho v tu chvili ovlivnilo ze to bylo jen 1:0... nebo by to nechal bejt i za stavu 5:0

Reagovat
Svatej

Nemel by to delat ani za stavu 0:2, 15:0, 0:0.

Reagovat
t0mmy33MCFC

Reagovat
Svatej

Ja netusim, kdo konkretne by se priznal. Jen vim, ze kdyby se razne trestaly poruseni psanych i nepsanych pravidel, tak by to uz delal malokdo.

Reagovat
technecium

Úmyslně zakopl

Reagovat
Svatej

Jako vzdycky jsi to pochopil spravne.

Reagovat
technecium

Já vím

Reagovat
YNWA__MSN

Reagovat
t0mmy33MCFC

tak urcite by pani v UEFE meli zavest video a bylo by to jasne, misto nejakych komediantu na care kteri nikdy nic nevidi... snad uz od pristi sezony?

Reagovat
t0mmy33MCFC

jo vlastne uz urcite od pristi sezony

Reagovat
smazaný uživatel

Omluvil se PO zápase ...

Reagovat
jenage

"Chtěl jsem lobovat brankáře a pak už nevím, co se stalo. Necítil jsem ani žádný kontakt, prostě jsem jen zakopl."

Zasraný alibista. Hlavně, že se omluvil po zápase.

Reagovat
kaaspis

Zavřít ho až zčerná!

Reagovat
janinho

po zapase se omluvil... kokotko! keby si sa priznal hned tak si si mohol ist po cenu fair play. takto si pojdes po cenu saso roka!

nabuduce ked sa budu hosi pred zapasom fotit pred nejakym bannerom fair play, tak raheem nech si odstupi par metrov vedla.

Reagovat
smazaný uživatel

To s tým fotením fair play je šaškáreň.

No ale to by sa nesmela fotiť veľká väčšina hráčov.

Reagovat
janinho

to je pravda. ale tento tu este prizna ze o tom vedel ze zakopol a aj tak sa neprizna... toto bol fakt novy level.

Reagovat
uff

Reagovat
andkoo

stazuje sa, ze mu bulvar neda pokoj a tymto kuskom im zase dopraje zopar velkych nadpisov

Reagovat
Messiáš

Tohle se musi trestat, normalne mu naparit 5 zapasu trest (stejne jako mela La Liga dat Albovi proti Eibaru). Hruza

Reagovat
JM

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Euphael

Reagovat
uff

Reagovat
Reggie

Reagovat
pingla

rozhodcimu?

Reagovat
Messiáš

Sterlingovi

Reagovat
pingla

za co? že zakopl a rozhodčí byl píčus? on nic nenafilmoval

Reagovat
smazaný uživatel

Z hľadiska dôležitosti zápasu a to ako skončil, to asi najškandalóznejšia penalta nebude.

Boli oveľa škandalóznejšie okamihy, ktoré ovplyvnili napr. postup na MS...Henryho ruka etc.

Reagovat
t0mmy33MCFC

Reagovat
mayday

Je to absolutně neuvěřitelný, že jsou u toho relativně blízko hlavní, brankovej a pomezní, a ani jeden nevidí, co se opravdu stalo. Že to pískl hlavní, ok, třeba mu někdo zrovna přeběhl nebo něco, ale že to nevidí ani ti ostatní...

Každopádně nedovedu si představit, jakej ubožák musí člověk být, aby se sudímu v takové chvíli nepřiznal. Ok, jde o výsledky, o velký peníze, ale tohle už je úplně absurdní a já být trenér nebo ve vedení, tak tomu hráči napařím pokutu jak kráva. Ubohost největší.

Reagovat
smazaný uživatel

Mohol byť za hrdinu. Pri odovzdávaní Zlatej lopty by mu v žiari reflektorov dali nejakú cenu, ktorú by možno aj pomenovali po ňom.

Takto je za ...

Aká tenká je čiara medzi dôstojnosťou a posmechom.

Reagovat
REPLIKATOR

Sterling Rozhodčí Video UEFA mafia

Reagovat
ratusek

Hlavně že se kokot omluvil a Jesus to měl kopnout vedle

Reagovat
smazaný uživatel

Nejskandálnějších bylo 5 nepenalt v zápase Chelsea - Barcelona to byla jasná a umyslná likvidace rozhodčím.Kdo pamatuje dá za pravdu.

Reagovat
Svatej

to tu nesmi zaniknout.

Reagovat
Cipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

pořád dokola

Reagovat
technecium

Vždyť v tom zápase objektivně poškodili Barcu

Reagovat
Svatej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
fefo

Ty vole tak uz 5? Kazde dva roky sa tusim jedna "nepenalta" priratava.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne doopravdy 5 s toho čtyři jasný a jedna na hraně myslím že se to dá ještě někde vyhledat

Reagovat
technecium

Tak hledej šmudlo a zjistíš, že jediný špatně bylo vyloučení Abidala

Reagovat
smazaný uživatel

No v tomhle případě se hádat nebudu z neobjektivníma lidma se nepřu stejně to nechtějí vidět či slyšet takže nic

Reagovat
technecium

Ty jsi maximálně subjektivní, nic víc

Reagovat
smazaný uživatel

Tenkrát to byla poprava Chelsea a každý objektivní fanoušek to potvrdí a není to jediný případ kdy šel rozhodčí Barce na ruku stejně tak klidně řeknu, že loni šli rozhodčí na ruku Realu Madrid takhle to je.

Reagovat
technecium

Barcelonu se pokusili v tom zápase s Chelsea potopit, naštěstí jim to fotbalový bůh nedovolil. Bohužel se jim povedlo Barcu potopit o rok později, když Interu uznali gól z offsidu a Barce regulérní neuznali.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tak se jí snažil potopit že jí nechal hrát házenou kluci z Barci museli být po zápase v šoku jak je ten rozhodčí řezal

Reagovat
Kixi Syhimour

A ta červená pro Mottu, to bylo jako co?

Reagovat
technecium

trest za loket v ksichtu

Reagovat
fefo

Co si pamatam, tak hraci Celzi padali v 16ke jak hnile hrusky, mysliac si, ze uz teraz im musi tu penaltu pisknut. Asi tam nejaka penalta byt kopana mala, ale 5 penalt je uplne mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, ale máš 5 sporných situací ve vápně z toho minimálně dvě jasné a viditelné a prostě nic? Takhle to přece nemužete omlouvat vždyt ten rozhodčí se jim po zápase smál do obličeje, se divím že mu jí tenkrát Drogba necáknul tenhle zápas už ve mě navždy zustane jako největší podvod v historii ligy mistru.

Reagovat
fefo

No ja ti nevim, ked som ten zapas pozeral, kazdy pad hraca celzi bol totalne teatralny, necudoval som sa prilis rozhodcovi, ze to nepiskal. Hlavne ak mal potrebu kompenzovat po nespravnom vyluceni Abidala.

Reagovat
smazaný uživatel

Faul na Maloudu který stál oběma nohama ve vápně písknul ale vytáhl to ven Abidaluv zákrok byl sice nechtěný spíš nešikovnost a kontakt s Drogbovou nohou tam byl jasný ruku Piqueho viděly až na marsu a tu druhá ruka myslím že Toureho taky rozhodně u těla nebyla kluci trochu objektivity by to chtělo prostě zářez nevím jak by ses cítil jako hráč Chelsea hraješ životní zápas a rozhodčí to takhle ......

Reagovat
Liquid

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nebylo jich spíš 10?

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
YNWA__MSN

The snake udelal to naschval

Reagovat
YNWA__MSN

Jestli nedostane trest tak je to vysmech

Reagovat
masly008

taky nechápu jak může ještě pískat.

Reagovat
YNWA__MSN

Ja myslel sterlinga

Reagovat
masly008

a proč sterling? rozhodčí si vymyslí pentli a má pikat sterling? od čeho tam jsou ti rozhodčí?je jich tam 6.ano měl se přiznat,ale hlavní problém je že rozhodčí pískl něco co si jenom myslel že viděl, přitom má pískat jen to co vidí.

Reagovat
uff

Reagovat
mistr129

Ta diskuze tady at se na ty záběry podíváte jakkoliv, Sterling zakopl. A jestli chcete dat flastr na 5 zápasů za to, že se nepřiznal, tak doufam, že se tak díváte i na nepřiznané teče na auty, rohy apod.

Reagovat
smazaný uživatel

Byla jasná on v tý rychlosti nemohl vědět ,že zakopl ale mohl si myslet ,že ho podrazili.Chyba rozhodčího

Reagovat
smazaný uživatel

ted sem na to koukal a ten rozhodčí byl ve špatný pozici spíš nešikovnost než umysl oboustraně, ale přiznat se mohl jeho tým by stejně vyhrál a kredit by stoupnul.

Reagovat
t0mmy33MCFC

jj zrovna kdyz trochu upadli ty hejty na nej a vsude se resilo jak hraje famozne, tak zas toto... ale on je zvyklej tak by ho to nemelo rozhodit

Reagovat
wyqinac

Tak on snad citi, jestli jen kopl spickou do zeme nebo ho nekdo kopnul z boku nebo zezadu do nohy..

Reagovat
Stiksxx

Tohle chtělo trochu soudnosti a lidskosti a kopnout tu pecku vedle.

Reagovat
smazaný uživatel

Co chcete po ciganovi, aku slusnost? T je vysmech.

Reagovat
Josifek

Neskutečná pentle

Reagovat
Luc-Luc

Sterling je krysa bez spetky charakteru, zadne prekvapeni, ze se nepriznal...

Reagovat
YNWA__MSN

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pobody's nerfect

Su zvědavý, jak se zachová klub, myslím že by mu měl naparit pořádnou pokutu, protože výrazně poškodil klubové renomé

Reagovat
vladino10

Aké renomé?

Reagovat
t0mmy33MCFC

renome klubu hrajiciho nejhezci fotbal posledni doby?

Reagovat
pobody's nerfect

A teď k tomu bonus unfair kurev

Reagovat
t0mmy33MCFC

sere to asi vsechny no, i na stadionu nastalo ticho a vsichni diskutovali ... rozhodne je to voda na mlyn pro ubozacky co se porad nedokazou srovnat s kvalitou City a hledaji cokoliv na plivani

Reagovat
popltak

Ostuda... Alespoň se opět potvrdilo, jaký je ten klub odpad...

Reagovat
El Cid z City

Průser je,že pád nebyl nasimulovanej,ale autentickej, to zmátlo rozhodčího..kolik hráčů by se přiznalo?Sterling je spolu se suarezem,ronaldem a neymarem ten poslední,od koho bych to čekal..bohužel

Reagovat
Svatej

Z poslednich 20 let me napada mozna tak Puyol... Hrozny, kam se to posunulo..

Reagovat
technecium

Messi, vcelku pravidelně v lize ukazuje, že nebyl faulovaný

Reagovat
norton

Walcott

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych zase Sterlinga nesoudil. Pochybuji, že tu někdo má dost objektivních informací, aby ho tu proklínal. Když se podíváme na dnešní hvězdy, kdy naposledy byla písknuta penalta, kterou útočník zahodil nebo uznal nějaký způsobem fair play? Nepamatuji si takový okamžik. Za to situací, kdy Neymar, Ronaldo a i Mbappé padají jak hrušky, těch je dost. Myslím si, že se fotbalista nedá srovnávat s takovým makléřem, podnikatelem nebo finančním poradcem, který má mnohem víc na výběr, být čestný, než fotbalista. Pohybuji se v tomto sektoru dost let, abych to mohl posoudit. A pohyboval jsem se ve fotbale a viděl jsem, jak mládež je vychovávaná k nenávisti k sudím místo úcty, respektu a bojovnosti srdcem. V tom je hodně aspektů. A i když by to fanoušci uvítali, těžko říct, zda se Sterling mohl zachovat tak, že by se přiznal. Co my víme, jak by se zachovali hráči, Guardiola, nebo vedení klubu za zavřenými dveřmi? Jako ve fotbale moc gentlemanství nevidím. Ne v takových důležitých momentech, takže bych se ptal proč a kde to vzniká. Než černobíle soudil fotbalisty.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud za toto nebudou osobní tresty pro hráče, konkrétně za tuto třeba 10 zápasů stop, tak se nic nezmění. A 3x nafilmuješ a končíš s fotbalem. Na to se musí tvrdě, jinak to ti šmějdi budou zkoušet pořád.

Do sportu to nepatří, je to proti fair-play a když chce člověk vidět divadlo, tak na to jsou jiné instituce.

Reagovat
pantondavo

Ano, protoze tymy chteji mit svoje nejlepsi hrace mimo hru. Na to by se pak nikdo nekoukal = nebyly by prachy = doplati na to jen fanousek, nikdo jinej.

Navic jak bylo zmineno vyse, on proste zakopl. To, ze se nepriznal, je samozrejme spatne (kdyby vedel, ze vyhrajou 6:0, tak by se asi rozhodoval jinak), ale nedavejme ho na uroven Alby nebo suareze, ktery padaj pri ocnim kontaktu a umyslne chteji vymyslenou penaltu.

Reagovat
smazaný uživatel

nebo na úroveň Ronalda a Neymara a Pepeho a Romose a....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak u Ramose se těžko věří tomu, že nedělá ty fauly zákeřně s úmyslem zranit. Je to top obránce a jako fotbalista zná, co jaký pohyb a pád může způsobit. A těch jeho kontaktů, kdy někoho zranil je dost. Ale asi je ceněný jako v NHL bitkař nebo zlý muž a v RM ho takového chtěli a jsou za něj rádi. Mne jako fanouška by takový hráč mrzel v oblíbeném týmu nebo v repre, i když je jeden z nejlepších. A jak bylo řečeno ve studiu. Souhlasím s tím, že ty redky o něčem vypovídají. Jako Ramos je speciální kapitola.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud ti nejlepší hráči filmují penalty, tak se raději budu dívat na ty méně dobré, kteří budou hrát fotbal.

A ani zmenšení sumy peněz co se ve fotbalu točí by mě nevadilo, spíš naopak.

Reagovat
pantondavo

Tak jasne, ze by to nevadilo tobe

Reagovat
lucius6

Ale on nic nenafilmoval, pouze se nepřiznal k tomu, že zakopl sám od sebe. Je to nemorální, to ano, ale především je to chyba rozhodčích, jen těžko za to může být Sterling formálně potrestán.

Reagovat
norton

Pamatam si ze raz dostal eduardo dodatocny trest za nasimulovanu penaltu. A odvtedy uz tusim nikto akoze nechapem to meritko podla ktoreho sa to urcuje

Reagovat
smazaný uživatel

Miluju tyhle City haters vsichni jen zavidej, ze jejich tym nehral, nehraje a nikdy nebude hrat takovej fotbal jako City. TOP. Proc by proboha Sterling mel resit rozhodnuti rozhodciho, tolik rozhodnuti slo proti nemu aproti City, tolik faulu na cervenou bez karet. Proc treba Willy Boly z Wolverhamptonu proti City nerekl pockat dal jsem gola rukou, nemel platit, nebo loni Ashley Young v derby sprasil Aguera ve vapne videl to celej stadion jen rozhodci ne, proc se nezvedl a nesel za rozdhodcim, fauloval jsem ho ma bejt penalta, nebo loni Milner v lize mistru proti City, prihravka dozadu do offsidu Sanemu, ktery pak dal gola, proc nesel za rozhodcim a nerekl nebyl to offside, prihraval jsem ja a ne hrac City. Dospejte, tohle se stava tyden co tyden, to je fotbal, rozhodi delaj chyby ale kdyz se to tyka Sterlinga nebo City je to velka afera, vsichni jen zavidite a hejtujete, pac je City top a hrajou nejlepsi fotbal co Anglie kdy videla.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele