Salahův fenomenální slalom zastínil vše: 7. kolo Premier League v kostce

05.10.2021 18:48 - Názory a komentáře
Mohamed Salah (© AFP)
 
V městě Beatles se v neděli opět rozezněl populární chorál oslavující egyptského "faraona". Mohamed Salah totiž v očekávaném šlágru 7. kola proti Manchesteru City zvedl ze sedadel příznivce jak na Anfieldu, tak u televizních obrazovek. Jeho dechberoucí gól, na který budou minimálně fanoušci Liverpoolu ještě dlouho vzpomínat, ale k vítězství nestačil.

Nerozhodný výsledek 2:2 nejlépe zužitkovala Chelsea, která v závěru zlomila odpor srdnatě vzdorujícího Southamptonu brankami dvojice Timo Werner - Ben Chilwell a posunula se o bod před Reds na první místo. Citizens jsou o další bod zpět třetí.

Shodným ziskem disponují po vzájemné remíze také jejich městští rivalové Manchester United a Everton, vinou horšího skóre zůstává na šesté pozici Brighton. Ten se v nezáživném deštivém představení rozešel smírně s Arsenalem, jenž se výkonnostně ani zdaleka nepřiblížil severolondýnskému derby z předchozího týdne.

Na porážku z Emirates Stadium naopak nejlepším možným způsobem zareagoval Tottenham. Ve čtvrtek deklasoval v Konferenční lize slovinskou Muru, následně udolal nebezpečnou Aston Villu a zastavil sérii tří nezdarů v Premier League za sebou.

Sérii, avšak bez nalezení přemožitele, prodloužil nováček Brentford. O cenné loupeži na stadionu West Hamu rozhodl v 94. minutě Yoane Wissa - v posledních třech soutěžních utkáních se letní posila z Lorientu prosadila hned čtyřikrát.

Velmi dobrou formu má i Hwang Hee-chan z Wolverhamptonu, který dvěma brankami skolil Newcastle, a také Jamie Vardy. Nejlepší ligový kanonýr v sezoně 2019/20 přidal proti Crystal Palace šestý gól v letošním ročníku, ale Leicesteru stačil jen k remíze 2:2.

TOP 3 góly:



TOP 3 hráči dle WhoScored.com:

1. Mohamed Salah (Liverpool) - 9.19 / gól, asistence, 2 klíčové přihrávky, 5 úspěšných driblinků.

2. Hwang Hee-chan (Wolverhampton) - 8.62 / 2 góly, 2 střely, 2 úspěšné driblinky, 83% úspěšnost přihrávek.

3. Pierre-Emile Højbjerg (Tottenham) - 8.42 / gól, 5 úspěšných driblinků, 89% úspěšnost přihrávek, 83 doteků s míčem.

TOP 3 hráči dle Fantasy Premier League:

1. Diego Llorente (Leeds) - 15 bodů.

2. Mohamed Salah (Liverpool), Hwang Hee-chan (Wolverhampton) - 13 bodů.

Sestava 7. kola:

Autor: Marek Ustohal

Brankář: David Raya (Brentford) - Přestože na rozdíl od dalších pěti gólmanů neudržel čisté konto, nominaci v sestavě získal oprávněně. Na třetím vítězství nováčka v sezoně měl totiž lví podíl. V době, kdy domácí West Ham převzal otěže utkání, zazářil trojicí velmi důležitých zákroků. Brentford mohl i proto v nastaveném čase udeřit a zůstat i nadále v tabulce před Tottenhamem či Arsenalem.

Pravý obránce: César Azpilicueta (Chelsea) - Rayův slavnější krajan létal na pravé straně a dvěma přihrávkami v závěrečných minutách pomohl Blues ke skalpu Southamptonu. V 84. minutě naservíroval míč jako na zlatém podnosu Wernerovi a krátce nato dorazil pohotový Chilwell jeho ránu, kterou v cestě do sítě zastavilo břevno. Dvaatřicetiletý bek má už nyní více asistencí než v celém předchozím ročníku.

Stoper: Diego Llorente (Leeds) - Na první výhru čekali ambiciózní Peacocks až do uplynulého víkendu a trefil ji jeden z nejméně očekávaných střelců. Rodák z Madridu se po rohovém kopu bleskově zorientoval v pokutovém území a rozvlnil síť za bezmocně plachtícím Benem Fosterem. Už tradičně zakládal akce s nadprůměrnou úspěšností přihrávek (90%) a silný byl i v osobních soubojích.

Stoper: Grant Hanley (Norwich) - V osobních soubojích na zemi (15) i ve vzduchu (5) exceloval také důrazný obránce Canaries. V kooperaci s brankářem Timem Krulem vytvořil na Turf Moor v Burnley (0:0) neprostupnou zeď, kterou domácí vozba prolomit nedokázala. Norwich proto ukončil sérii šesti porážek a poprvé bodoval.

Levý obránce: Marc Cucurella (Brighton) - Jeden z nejlepších individuálních výkonů podal třiadvacetiletý absolvent barcelonské La Masie. Letní posila z Getafe si proti Arsenalu podmanila levou stranu hřiště a navzdory defenzivním úkolům byla stálou ofenzivní hrozbou. Cucurella připravil spoluhráčům čtyři slibné možnosti, neúnavně centroval do pokutového území a zároveň eliminoval talentovaného Bukaya Saku.

Pravý záložník: Stuart Dallas (Leeds) - Štika loňského ročníku Premier League má s plaváním v tom letošním nečekaný problém. Premiérové vítězství, jímž se odpoutala od pásma sestupu, by ji ale mohlo udat správný směr. Na pokoření Watfordu měl velkou zásluhu kromě zmíněného Llorenteho severoirský univerzál, jenž podruhé v řadě nastoupil v záloze. Pět střel a dvě vypracované šance naznačují, že se v ní nejspíš představí i příště.

Defenzivní záložník: Pierre-Emile Højbjerg (Tottenham) - Z pozice "dělníka" středu pole mnohokrát ukázal, že je kromě precizní defenzivní práce nadmíru efektivní i směrem dopředu. Pět úspěšných driblinků a zejména gól ve 27. minutě tuto tezi jednoznačně potvrzuje. Pokud bude v nastoleném trendu pokračovat, o stabilní pozici v základní sestavě se nemusí obávat ani pod taktovkou nového manařera.

Levý záložník: Phil Foden (Manchester City) - Po zranění nohy, které ho připravilo o finále mistrovství Evropy, je odchovanec Citizens definitivně zpět. Už v předchozích duelech byl hodně vidět a rostoucí formu naplno prodal v očekávaném šlágru v Liverpoolu, jemuž dal gól ve třetím ligovém utkání v řadě. V 81. minutě zpětným pasem vybídl k vyrovnání Kevina De Bruyneho.

Pravý útočník: Mohamed Salah (Liverpool) - Trefu egyptského reprezentanta i všechno ostatní ale zastínilo magické sólo rodáka z Nagrigu. Salah si v 76. minutě zpracoval přihrávku Curtise Jonese, posadil na trávník Bernarda Silvu, "zatančil" si s Aymericem Laportem, střelou o tyč překonal Edersona a v hledišti Anfield Road rozpoutal inferno. Ještě předtím mu děkoval za 99. zásah mezi anglickou elitou Sadio Mané. V hodnocení Fantasy Premier League má klenot Reds o 21 bodů více než druhý Michail Antonio z West Hamu.

Střední útočník: Bryan Mbeumo (Brentford) - V předminulé sezoně vytvořil s Olliem Watkinsem a Saïdem Benrahmou trojzubec BMW, jenž budil respekt v EFL Championship. Bývalí spoluhráči na sebe v první lize upozornili už loni, Mbeumo v Brentfordu zůstal a ani v nejmenším za nimi nezaostává. Proti Hammers byl od začátku aktivní, jeho třetí rána v úvodní dvacetiminutovce navíc skončila gólem. Sečteno, podtrženo - Ivan Toney rozhodně není jedinou útočnou zbraní The Bees.

Levý útočník: Hwang Hee-chan (Wolverhampton) - V 6. kole zazářil Raúl Jiménez, v sobotu převzal klíčovou roli jihokorejský snajpr, který se k Wolves připojil koncem srpna v rámci hostování z Lipska. Brankáře Newcastlu Karla Darlowa totiž po dvou asistencích zmíněného Jiméneze překonal hned dvakrát a rozradostnil více než 30 tisíc fanoušků na Molineux Stadium.

Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Chelsea FC751115:316
2.Liverpool FC743017:615
3.Manchester City742114:314
4.Manchester United742114:614
5.Everton FC742113:814
6.Brighton & Hove Albion74218:514
7.Brentford FC733110:612
8.Tottenham Hotspur74036:1012
9.West Ham United732214:1011
10.Aston Villa731310:910
11.Arsenal FC73135:1010
12.Wolverhampton Wanderers73045:69
13.Leicester City72239:128
14.Crystal Palace71428:117
15.Watford FC72147:107
16.Leeds United71337:146
17.Southampton FC70435:104
18.Burnley FC70345:113
19.Newcastle United70348:163
20.Norwich City70162:161
Autor: Jakub Vaněk
Komentáře (173 / 0 nových)
Ranoth
05.10.2021 19:12
#
one season wonder
Y.N.W.A
06.10.2021 08:21
#
ACSeRw!n
05.10.2021 19:21
#
neni spatnej, dribling skoro jak Haraslin
Remt
05.10.2021 19:42
#
A zakonceni jak Kozak skoro
JackDaniels.
05.10.2021 20:05
#
Haraslin predviedol nejake klucky?
atlee
05.10.2021 22:07
#
Na Slavii to stačí
Hachim Mastour
05.10.2021 19:36
#
Zastínil Drogbu
smazaný uživatel
05.10.2021 19:37
#
Druhej a třetí gól imho hezčí než ten Salahův.
LokoLFC
05.10.2021 19:46
#
cim jako?
O.Giroud
05.10.2021 19:47
#
nechaj ho
smazaný uživatel
05.10.2021 20:06
#
krásou?
LokoLFC
06.10.2021 07:57
#
Takze nevis.
BůhAnfieldu
05.10.2021 20:51
#
Ty si kokot. Ty si kokot. Ty si kokot. Ne, i kdybych to napsal stokrát, pořád to bude málo.
Neutron
05.10.2021 22:41
#
za to, ze sa mu nepacil ten gol co tu ospevujete?
PH8
07.10.2021 13:29
#
Proč mu nadáváš? Mně se taky líbil víc ten co Salah vypracoval pro Maného.
Benzema
05.10.2021 22:07
#
Takže Salahov keďže druhý gól Liverpoolu strelil Salah. Tretí gól v zápase, ktorý padol bol Salahov. Takže napísal si to správne
irik
06.10.2021 12:57
#
Souhlas, a to proti Salahovi nic nemám.
Nx
05.10.2021 19:53
#
Neskutečnej slalom kolem jednoho kužele :D
Posledni Kovboj
05.10.2021 21:02
#
Mass
06.10.2021 05:13
#
Pony Slaystation
06.10.2021 09:00
#
icka
06.10.2021 10:18
#
Malresi
06.10.2021 10:37
#
What? Veď tam po ňom išli hneď ako si prevzal loptu traja hráči naraz (menovite Cancelo, Bernardo, Foden). Tých sa zbavil, následne si vychutnal Laporta, a zasunul do siete. Tak aký jeden kužel?
Nikikrew
07.10.2021 14:04
#
iamek
06.10.2021 11:07
#
Manny
06.10.2021 13:02
#
What?? , však přešel cca 3.5 hráčů.
Liquid
05.10.2021 20:10
#
je ještě antixenofobně v pořádku psát, že přičmoudlý hráč někoho nebo něco ZASTÍNIL a výraz, že ZASTÍNIL VŠE je už poměrně za hranou
Mastný Chobot
05.10.2021 20:44
#
To je otazka ci oznam?
Neutron
05.10.2021 22:41
#
nie je tam otaznik
Luc-Luc
05.10.2021 20:14
#
Mo
smazaný uživatel
05.10.2021 20:36
#
Egyptian KING
vladis271
05.10.2021 20:48
#
Inak VVD tak extrémne schudol počas recovery cielene. Bol to plán kvôli nohe aby ju menej zaťažoval svojimi kilami. To som nevedel. Už dosť toho nabral späť, ale myslím, že ešte zopár kilečiek svaloviny musí nabrať aby bol opäť ako počas svojho peaku. Tak 3-5 by som tipol.
Remt
05.10.2021 22:05
#
Mě přišlo že je jak v soubojích slabší prozatím.. tak i v rychlosti
Agent z Melmacu
05.10.2021 21:01
#
ten tackle bol lepší
SunFells
05.10.2021 21:10
#
Cucurella připravil spoluhráčům čtyři slibné možnosti, neúnavně centroval do pokutového území a zároveň eliminoval talentovaného Bukaya Saku.

Holý kkt eliminoval, ale nebyl to jeho úkol.
smazaný uživatel
05.10.2021 21:30
#
Trochu necitlivé nazývat Saku holým kktem.
oddy
07.10.2021 09:38
#
marke7
05.10.2021 21:57
#
Fenomenální byl gól Sona za Tottenham a né tohle.
PL Fan
05.10.2021 22:12
#
Tvl Son žádný gól v tomto kole nedal, tak jak asi podle tebe mohl dát nejlepší gól kola
marke7
05.10.2021 22:16
#
Nemyslím tohle kolo a ani tuhle sezónu a narážím na to slovo fenomenální. Anglie má asi nízké měřítko.
O.Giroud
06.10.2021 00:34
#
akoze nechapem co ta tak urazilo, nejak to nezvladas
Shevchenko
05.10.2021 22:08
#
To se v té Anglii teda moc neděje, když takový gól zastíní vše.
Posledni Kovboj
05.10.2021 22:41
#
O.Giroud
06.10.2021 00:31
#
a co akoze cakas kazde kolo gol noznickami, 5 goloveho strelca ci?
Benzema
05.10.2021 22:12
#
Pep Guardiola (manažér Manchestru City) ohľadom Mo Salaha: "V živote som nič také ako jeho gól nevidel. Musí byť najlepším krídelníkom, ktorý kedy hral v Premier League a zároveň v súčasnosti najlepší hráč na svete. Nikto to nedokáže tak, ako on."

Jürgen Klopp: "Ak by dali taký gól Messi či Ronaldo, vo svete by sa o tom hovorilo ako o svetovej špičke. Mo patrí medzi najlepších hráčov na svete, tak to jednoducho je."

Gary Neville (Sky Sports): "Ten gól bol z inej planéty. Salah je neskutočne dobrý."
cristiano.K.
05.10.2021 22:17
#
marke7
05.10.2021 22:19
#
Kdyby takový gól dal Messi, tak se o tom mluví buď ten den, nebo vůbec. Protože na tohle jsou u něj nebo aspoň byli, všichni zvyklí.
V té Anglii jsou fakt všichni ujetí. Ze všeho tam mají tendenci dělat senzace.
Benzema
05.10.2021 22:28
#
Ktorej podobne kvalitnej obrane dal Messi taký gól ?
marke7
05.10.2021 22:32
#
No to snad ne.
JacoBee
06.10.2021 07:39
#
Front hell
06.10.2021 08:05
#
To nemyslíš vážně, že?
Benzema
06.10.2021 10:30
#
No daj jeden podobný gól ktorý dal a rovnako kvalitnej defenzíve, ako ma City
CHONG
06.10.2021 10:45
#
Tak třeba bohužel nám v semifinále LM (2011)
Benzema
06.10.2021 11:02
#
Tiež pekný gól
Front hell
06.10.2021 11:22
#
FUnk
06.10.2021 11:52
#
ten byl o dva levely nahore
Reggie
06.10.2021 12:20
#
Dody10
08.10.2021 13:07
#
Shevchenko
06.10.2021 11:22
#
V semifinále LM 2015 proti Bayernu? Jako tvl ty chceš jeden příklad ale jsou jich desítky.
Benzema
06.10.2021 11:35
#
Tiež pekný gol
Front hell
06.10.2021 11:41
#
Pár se jich našlo viď
Shevchenko
06.10.2021 13:41
#
FUnk
06.10.2021 09:00
#
FUnk
06.10.2021 09:00
#
ten dá 5 lepších za sezónu s prstem v dupě
Shevchenko
06.10.2021 09:09
#
icka
06.10.2021 10:18
#
Hachim Mastour
06.10.2021 10:33
#
Mercury
06.10.2021 10:43
#
Benzema
06.10.2021 10:44
#
No daj jeden podobný gól ktorý dal a rovnako kvalitnej defenzíve, ako ma City
Mercury
06.10.2021 11:54
#
Bayern, Real...?
Reggie
06.10.2021 12:20
#
Manny
06.10.2021 13:03
#
neprekvapils
Beethoven
06.10.2021 16:26
#
Spis ktere podobne kvalitni obrane gol nedal
DeformFCB
06.10.2021 17:23
#
pantondavo
06.10.2021 18:10
#
Dody10
08.10.2021 13:07
#
smazaný uživatel
06.10.2021 07:21
#
smazaný uživatel
05.10.2021 22:26
#
Shevchenko
06.10.2021 09:12
#
Pony Slaystation
06.10.2021 10:26
#
iamek
06.10.2021 11:06
#
SunFells
06.10.2021 11:34
#
r.mrazik
06.10.2021 11:34
#
FUnk
06.10.2021 11:53
#
pantondavo
06.10.2021 18:11
#
Manchestersky Krocan
05.10.2021 22:27
#
gól pekný, ale nič výnimočné aby sa okolo toho robil taký cirkus podľa mňa v tejto sezóne PL padli už krajšie góly a nemali takú pozornosť ako tento Salahov
O.Giroud
06.10.2021 00:33
#
tak jasne ked to padlo v takom slagri, kt. vacsina aj pozerala. Ked si to pozries z highlightu tak nemas take emocie ako ked si to pozries live
smazaný uživatel
05.10.2021 22:39
#
Salah je fenomén a aktuálne najlepší hráč sveta.ٱلْحَمْدُ لِلَّٰهِ‎‎

OT: videli ste toto? Neskutočný obdiv má u mňa táto žena.

https://www.youtube.com/watch?v=S-QwHdIhZVY
icka
06.10.2021 10:18
#
werwolf
05.10.2021 23:07
#
Hojbjerg je parádny. Škoda, že k nemu nemáme druhého CM/DM podobnej kvality.
Cobra
06.10.2021 08:52
#
mě poslední dobou nepřijde teda nic extra.
FUnk
06.10.2021 11:53
#
C-M@ster
06.10.2021 00:49
#
OT: Řeší se někde pod článkem ten Zeman? Má někdo zaručený info?
iamek
06.10.2021 10:49
#
3/4 Twitteru
Salfovic
06.10.2021 10:55
#
Prej v pátek uvidíme prezidenta házet do urny.
Shevchenko
06.10.2021 11:19
#
Front hell
06.10.2021 11:23
#
Takže dříve než Schumacher zajede do boxu.
fenixLFC
06.10.2021 22:12
#
Dody10
08.10.2021 13:09
#
Manny
06.10.2021 13:03
#
Co máš připraveno na zapití??
C-M@ster
06.10.2021 17:28
#
Zatím nic, bojím se, že nás přežije.
Ale kdyby náhodou, viděl bych to na jägera.
Manny
06.10.2021 19:41
#
ja uz chladim slivovici
vladis271
06.10.2021 05:13
#
Manchester United's 'lack of Covid-19 vaccine uptake among players is seen as problematic within the Premier League and rivals are becoming frustrated' as stars are urged to get their jabs antivaxeri


Only a handful of Premier League clubs are believed to be close to 100 per cent vaccinated among their playing staff. Liverpool and Leeds are understood to be considered in that category, while fellow top-flight sides Wolves and Brentford have been public in stating recently that the majority of their squads have been jabbed.
vladis271
06.10.2021 05:16
#
A Premier League document stated: 'We are considering if and how best we can "reward" those squads/players who are most Covid-compliant and who have opted to be vaccinated.'

ja by som vedel, čo tak penaltičku pre premiantov v každom zápase.
Wazza228
06.10.2021 06:51
#
Bod v tabulce za každého očkovaného
Neutron
06.10.2021 10:00
#
dostanete kazdy cokoladovy dukat a budete spokojny.
NEYMARINHO10_PSG
06.10.2021 07:10
#
takéto slalomy robí neymar bežne len už sa o tom nepíše
smazaný uživatel
06.10.2021 08:44
#
protože je dělá v pozici sudu
snuff24
06.10.2021 07:14
#
To mi nějak uniká co je na tomhle tak zázračného to ti v Itálii vystřihne i Handanovic když se o půlnoci vzbudí na záchod.
JacoBee
06.10.2021 07:40
#
Hezký ano, ale ty kecy o fenomenálnosti... nevím, hezký gól.
Vopi11
06.10.2021 10:59
#
V tu chvilku nás to v hospodě postavilo na nohy, krásná akce, výbuch emocí. Ale takhle zpětně jak říkáš, hezký gól
iamek
06.10.2021 11:06
#
Front hell
06.10.2021 11:24
#
Nihilister
06.10.2021 12:14
#
Svatej
06.10.2021 12:14
#
8lampard8
06.10.2021 12:28
#
FUnk
06.10.2021 13:47
#
Pablos
06.10.2021 16:20
#
Infi
06.10.2021 16:52
#
Keboto
07.10.2021 10:13
#
Dody10
08.10.2021 13:09
#
emanuel habasko
06.10.2021 08:02
#
Trošku přehnaná ta onanie kolem Salaha...
Hlahart
06.10.2021 08:38
#
Simon Stone @sistoney67
Along with others, Man Utd expecting Fred and Edinson Cavani to play in all three South American WC qualifiers, first one overnight, third 0130 kick-off BST next Friday morning, so little chance of them being involved at Leicester the following day.

Poslední dva roky jsou repre pauzy ještě stupidnější než předtím. Kdo by to čekal...
Xavi
06.10.2021 09:32
#
Prej fenomenální slalom. Sranda liga, no.
smazaný uživatel
06.10.2021 09:45
#
Nebreč
Xavi
06.10.2021 09:58
#
Nelži.
smazaný uživatel
06.10.2021 11:51
#
Neser.
Svatej
06.10.2021 12:14
#
Na tyhle kokotiny by se dala udelat nějaká hra, aneb když dva delaji to samy, neni to to samy.

Hrac da slalomem gol v PD, aplikujme termin GOAT do jakykoliv firmy diskuze od pokecu s holubama na náměstí az po diskuze na instaci.
Hrac da slalomem gol v PL, aplikujme ... Eh ne to ne, náš slalom byl stejně lepší a ne proto, ze obránci ve Španělsku stojí za picu, prdni tam dalsiho GOATa, to je nauci
Benzema
06.10.2021 12:27
#
smazaný uživatel
06.10.2021 12:32
#
Xavi
06.10.2021 12:34
#
Mně se ten gól samozřejmě líbí, je to krásný gól.
Já jen skoro pod každým článkem PD čtu, jak někdo z PL napíše, že je to sranda liga, tak jsem si rypnul jednou taky.
Svatej
06.10.2021 12:38
#
Protože v současný době je ta liga v horsi kondici, nez kdyz byla PL v utlumu ( ti meli alespon prachy). Ve výsledku to je furt ta nekončící spirála toho, ze si obe strany navzájem vrací údery za to, co druha strana předváděla předtím.

My meli celou dekádu diskuze zasraný temahle blitkama a nepamatuju se, ze by jsi v ty dobe PL nejak branil, když máš takovejhle sklon k nastolování spravedlnosti.
Xavi
06.10.2021 13:05
#
Já PL nesleduji a ani jsem nikdy nesledoval, jednou jsem viděl zápas, když hrál ještě Shearer za Newcastle. Ani nechodím do PL diskuse. Tak těžko jsem mohl PL bránit. To není o spravedlnosti.
A že měla PL prachy, tak to je v mých očích ještě horší a za marketing a ekonomiku jsem PL vždycky chválil.
Svatej
06.10.2021 14:12
#
A proc jsi teda přišel az teď? Podobná situace tu byla i pred rokem 2010

S tema prachama jsi asi uplne nepochopil, o co mi šlo v tom sdělení, ale to ie jedno..
Xavi
06.10.2021 14:41
#
Nalákal mě nadpis, tak jsem se chtěl kouknout.
S těma prachama jsem to pochopil tak, že v době slabších výsledků měly týmy PL aspoň prachy. Což je podle mě horší mít prachy a hrát blbě, než nemít prachy a hrát blbě.
Svatej
06.10.2021 14:52
#
Ja tim chtel říct, ze PL měla podobnou kvalitu, ale lepší predpoklad pro návrat na špičku, byt se to s tim tvým nevylučuje. Kazda strana tak měla/ma urcitou munici pro tohle zesměšňování, ale je to dost zbytečný
Xavi
06.10.2021 15:42
#
Jj. tak to souhlas.
Manny
06.10.2021 13:10
#
No většinou je ta argumentace postavena přesně naopak.. Kecy o farmarskych ligach ve Francii a Španělsku, brankářich, co neumí jít do souboje, hra bez obrany a další šíleně pitomosti, většinou spíš najdeš od fans pl (protože je jich víc, a tak si myslí, že jsou lepší).
Btw to sám v tom komentářů předvádís, což je docela směšné, když sám si vždy stěžujes na nadsázky s parniky atd
Svatej
06.10.2021 14:11
#
Tyhle komentáře pod francouzskou ligou litaly ze vsech stran, včetně PD, kam to zacalo nalitavat ve chvili, kdy tam zacali odchazet Leove a Neymarove, coz ani zdaleka nesplnuje definici terminu "presne naopak", aby bylo jasno. Nějaký tvoje domněnky o počtech jsou jen tvoje osobní dojmy.

A muzes mi prosimtě alespoň částečně vysvětlit, co to predvadis s tim natiranim o parnikach? Kde jsem pouzil nejaky takový srovnání? Chapes vubec rozdil mezi nadsazkou a debilnim přeháněním?

A dalsi věc, kdyz uz me v dalsim komentáři natiras jako pokrytce, tak sam dodej ty konkrétní diskuze z fr sekce a vyselektuj to tak, aby bylo jasny, jak je to procentuálně založený. A nebo ne, nedelej to, je mnohem lepsi sledovat, jak se snažíš udelat pokrytce z nekoho tim, ze sam budes pokrytcem, lip se to čte.
Svatej
06.10.2021 14:14
#
Jo pardon, micham dva komentáře do sebe, takze si zamen pokrytce za jakejkoliv jinej termin spojenej s detailismem, zbytek sdeleni zustane stejnej.
Manny
06.10.2021 16:09
#
co tohle zas ma byt? proc se nemuzes bavit normalne, kdyz s tebou nekdo nesouhlasi? nadsazka JE debilni prehaneni, aby clovek zduraznil nejaky svuj pocit/nazor.

zatimco nic z toho, co tu pises ty nejsou jen osobni dojmy wtf? ne asi si delam si denne analyzy poctu uzitych slov a filtruju to pres jednotilve sekce

tyhle komentare letaly davno pred nejakym messim a to predevsim na anglicky dominantnim redditu a twitteru z kama to jen prevzali zdejsi lidi. o tom ze na techto platformach se pl bere skoro jako synonymum fotbalu (logicky, kdyz jsou to platformy v eng a velka cast uzivatelu a predevsim novinaru jsou briti - coz je podobne i s tim ef, ale v malem, kde je nejvetsi cast uzivatelu v pl sekci) a je tam patrny anglocentrismus, se snad nemusime bavit. z ostatnich lig se vetsina lidi zajima pomalu jen o velke hvezdy.

(jen pro jistotu, ano, tohle jsou jen me osobni dojmy dane nesystematickym pozorovanim, takze to muzes splachnout do zachodu, jelikoz odkazy a statisticke analyzy, ktere vyzadujes pro diskuzi o fotbalu na internetu, ti dodavat nebudu)
Svatej
06.10.2021 16:36
#
A tvoje reakce snad byla normální? Hned se mi vysmejes biggrinem, nazves my jednání směšným a pak se rozbrecis, kdyz nedostanes "normální" odpověď. Uč mě prosím , ty morální gymnasto :biggrin::

Aha, takze tomu pojmu nerozumíš a máš vzato, ze jde o jedno a to stejny slovo se stejnym vyznamem, tak to se pak neni cemu divit, ze nejsi schopnej rozeznávat žádnej rozdíl a vytvaris na zaklade toho tak dementní argument s pokrytectvím.
Skoro mi az ted prijde jako skoda zmiňovat to, ze celej kontext toho, proc mi to vadi, byl absolutně jinej a diky tomu to z toho tvyho prvniho popichnuti dela jeste vetsi kravinu a jeste vic to dokazuje, ze mas problem se čtením a chápáním i dost normálního textu.

Znova - ty sam pouzijes v podstatě stejnej argument jako ja (nekdo z diskuze a chodi do diskuze b), kde s mym nahledem na vec mas problem a dotahnes si temer totoznej/velmi podobnej subjektivni dojem.

Za druhe - o vlastni dojmy skutečně nejde vzhledem k tomu, co jsem psal, pekne se podivej na sportovní stranky jako 433, sportbible a jejich prispevky (a predevsim komentáře) v dobe, kdy treba zrovna Salah nebo jinej top hrac skoruje. Podobně vymrdanych termínů a debilnich prehanecek tam najdes stovky, to nejsou domenky, ale fakta. Vzhledem ke skutečnosti, ze neumim kopirovat url z appky instace, si budes muset jednou pro vlastní overeni poradit sam, urcite to zmaknes.

K predposlednímu odstavci - chtěl jsi po mě priklady, tak sám dodavej neco konkrétního místo tehlech příběhů, ktery jsou zljen z tvý zkušenosti a který sis pro sebe racionálně obhajil, takhle ti zas přijdu s něčím stejným z druhy strany a budem tu donekonečna. Ty jsi s tou konkretizací zacal, tak se ji drž.
A, vidis, sam jsi k tomu nakonec v poslednim odstavci dosel. Muzes se tak alespon zaměřit na zbytek
Manny
06.10.2021 19:05
#
biggrin neni vysmech, ale usmev, myslel jsem to jako odlehceni, vysmech je snad lol ne? (ted to btw pouzivam ve stejnem vyznamu )

k nadsazce: https://cs.wikipedia.org/wiki/Hyperbola_(literatura) neni to slovo od slova stejna definice, ale vyznamove dost podobne

o pokrytectvi tu mluvis jen ty.

3. odstavci moc nerozumim. pokud to myslis, tak ze se tim argumentem nejak snazim vyhrat diskuzi, tak jsi na omylu, jen pisu, ze to cemu ses ty puvodne vysmival, zde funguje obracene uplne stejne, nevim proc ti to tak strasne vadi, jen rozvadim to tema.

opravdu se nebudu divat na nejaky sportovni bulvar, kdyz ani nevim proc vlastne?

?ja jsem po tobe "chtel" jeden konkretni priklad z jedne platformy (ef), ktery zminujes, ze je k videni neustale, protoze jsem nikdy nikoho z te sekce nevidel napsat goat k nekomu jinemu nez k messimu nebo ronaldovi. no chtel jsem tim predevsim naznacit, ze si nevsimam, ze by to byl obvykly komentar naopak skoro vubec se nevyskytujici se, opravdu bys me tim, ze bys nasel nejakeho fans barcy, kdyz oslavuje v urcitem kontextu gol treba fatiho nepresvedcil, ze mas pravdu.
ty po me chces pomalu datamining

konkretizaci? ani nevim, co to ma znamenat, cele tyto diskuze co tady vsichni vedem na ef jsou postaveny totalne na vode a na pocitech a opravdu to nemam potrebu (a vlastne to ani realisticky nejde) menit
--------------------------------------------------------------------------

jeste jednou:
1) xavi prijde, vysmeje se, ze to zas tak fenomenalne skvele nebylo (vsichni jsme se nakonec shodli, ze to byl vyborny gol, ale nic na co bychom vzpominali za rok -> mel pravdu, ale projevil ji agresivne)
2) ty prijdes s komentarem, ze fans laligy neobjektivne nadsazuji jejich hrace a shazuji ty z anglie
3) ja napisu, ze to vidim opacne a ze si spis vsimam toho, jak jsou fans pl shazovany v podstate veskere ostatni ligy a jako priklad si nedpustim caste klise o slabe obrane, ktere pouzijes.

to je vse.

Svatej
06.10.2021 19:38
#
Prdele, abych to zas rozděloval na dva komentáře


1) Nah, na výsměch se normálně používá i biggrin, zvlášť když ve stejný větě ještě použiješ slovní spojení jako "to, co děláš, je celkem směšný", v tu chvíli v druhý straně celkem spolehlivě rozsvítíš červený světlo jako v ponorce..

2) Jasně že je to podobný, ani jsem se nesnažil říct přímej opak..

Problém začíná ale už v tom, že jsi už z jiný diskuze nepochopil můj problém s parníkama a galaxiema a na tom základě sis vystavil grill, na kterým mě chceš usmažit.
Já nikdy neprojevil žádnej negativní vztah k samotným nadsázkám (většinou se s nima setkáváme v humorných nebo vysvětlujících příspěvcích a bývají k užitku), ale právě s tím debilním a velice konkrétním absurdním přeháněním, který naprosto domrdá jakoukoliv formu diskuze už na jejím počátku, protože je jeho tvrzení skrze parníky a galaxie tak idiotsky vymaxovaný, že v podstatě není možný se dostat na nějakou rozumnou úroveň rozmluvy.
V podstatě danej blbeček už od startu prohlásí něco způsobem, jako kdyby to snad ani nebylo k diskuzi, přičemž VŽDYCKY to je víc než jen k diskuzi, existuje spousta pohledů na věc, který to šílený tvrzení mohou vyvrátit.

3) To pokrytectví jako slovo jsi přímo nenapsal, ale to neznamená, že jsi o něm nemluvil. Teď mluvím konkrétně o posledním odstavci tvýho prvního komentáře, tam jsi ze mě pokrytce celkem jednoznačně udělal a to na základě špatných dat, viz bod 2:...
Svatej
06.10.2021 19:38
#

4) Já sám psal, že to obecně funguje úplně stejně oběma stranama hned v další reakci na Xaviho, která přišla ještě před tvým komentářem. Plně si uvědomuju, že to funguje oba směry. Xavi přišel s první akcí, já s první reakcí a následně jsme se stejně dostali k tomu, že si ani jedna strana nemá co vyčítat. Ne vždycky mám chuť napsat první komentář, kterej zohlední absolutně všechno okolo, to by bylo na hlavu..

5) Ta platforma je ale právě ten problém. Já už v původním příspěvku ani zdaleka nepopisoval jen jednu platformu, ale naopak všechny druhy mezilidský (a humorně i mezidruhový) komunikace. Tzn reddit, instagram, facebook, ale i EF. Když jsem to psal, nemířil jsem tuhle střelbu zdaleka jen do EF, protože ten tvoří relativně dost malej vzorek toho, co se o fotbale píše, ale mluvil jsem v daleko širším měřítku, kde se tyhle kraviny dějou dost pravidelně v obrovským měřítku..
Hned si určitě řekneš, proč teda nepřímo dávám Xavimu vyžrat něco, co tady on nebo "jeho" sekce nedělá? Protože právě jeho komentář šel přesně v tom podobným duchu, takže jsem si ho s jednáním lidí mimo EF spojil, to je celý.. Jinak termín Goat už jsem viděl dokonce i několikrát u takovýho Girouda když překonával nějakej rekord, nezůstává to jen u těch dvou králů.

A pozor na to shrnutí
1) Ta moje reakce na Xaviho nebyla jen kvůli gólu, naopak mě motivovala k reakci až ta druhá věta, proto jsem přišel se srovnáním lig a hráčů v nich.
2) sedí
3) Kdyby to bylo jen tímhle způsobem, tak sedí taky. Ale s logickýma výhradama.
Ve výsledku to z mýho pohledu vypadalo tak, že přidáváš to, co je v bodu 3 (a stavíš to na tom, že mám opačnej názor, což není pravda) + se mi jdeš ještě vysmát, že jsem pokrytec a jako důvod použiješ něco, co jsi musel špatně pochopit z jiný diskuze...

Z jedný strany teď při tvým vysvětlením dokážu nějak pochopit, co jsi chtěl říct, ale po tomhle se dá říct, že jestli měl můj první komentář nedostatek v tom, že nebyl v určitých ohledech kompletní, tak tvůj taky, tu spoušť vidíš sám ostatně...
Beethoven
07.10.2021 00:57
#
Tvl vzdycky zasnu kde lidi berou cas na tyhle komentare to nemate rodiny nebo jak to delate?
Svatej
07.10.2021 08:36
#
Jsem přesně v tom stadiu, kdy jsem už dospělej, ale před založením rodiny, takže mám času dostatek
Manny
06.10.2021 13:12
#
Btw by mě zajímal jeden jediný komentář v lalize sekci po slalomovem golu, který mluví goatovi a nevztahuje se k messimu.
fenixLFC
06.10.2021 22:13
#
nani92
06.10.2021 09:49
#
gol pekný, ale benzín si zaň nekúpia
CHONG
06.10.2021 10:25
#
Cucu
smazaný uživatel
06.10.2021 10:53
#
Bez prdele jeden z nejhezcich golu, co jsem kdy videl. Haters gonna hate
iamek
06.10.2021 11:05
#
r.mrazik
06.10.2021 11:12
#
Neutron
06.10.2021 11:46
#
smazaný uživatel
06.10.2021 11:49
#
Tos jich moc nevidel
Mercury
06.10.2021 11:54
#
Svatej
06.10.2021 12:14
#
smazaný uživatel
06.10.2021 12:29
#
Dancing through the city moc ne
FUnk
06.10.2021 12:11
#
Beethoven
06.10.2021 16:29
#
Jako gol paradni ale takova bomba z 30m pod viko
Neutron
06.10.2021 16:30
#
ako hej gol celkom pekny, teda skor ta faza pred zakoncenim, kde teda zohrava ulohu aj to, ze si to dovolil proti City a nie proti Wolves napriklad. Priamo zakoncenie si myslim, ze standard a celkovo si myslim, ze ten gol sa vyzdvihuje aj kvoli emociam, ktore sposobil, avsak ta hysteria okolo neho je prehnana.
Bandita_Harry
06.10.2021 17:17
#
Pod iným článkom píšeš že si zaslúži 500k/w Ak bude takto pokračovať prehnané to asi nieje
Neutron
06.10.2021 17:20
#
myslim tu hysteriu okolo golu, nie okolo Salaha a tych 500k/w noooo to skor myslim ako taky danajsky dar
Bandita_Harry
06.10.2021 18:13
#
Hej jasné, 500k/w pre všetkých najlepšie ?
Neutron
06.10.2021 18:33
#
v tomto pripade by som nesetril
O.Giroud
07.10.2021 07:12
#
No podla mna je prehnana ta hysteria okolo toho, ze niekto si dovolil ten gol oznacit min. za gol kola. A bude sa tu z toho robit, ze to je gol co padne kazde kolo.
Neutron
07.10.2021 11:03
#
za mna to je maximalne gol kola, ale je to velmi subjektivna zalezitost. Vravim hypuje sa to asi skor kvoli okolnostiam ako priamo kvoli tomu golu.
cristiano.K.
06.10.2021 18:38
#
diskuze

Fenomenální je Salah, nikoliv ten gol. Ten gol je pěkná individuální akce proti dost laxní obraně.
Vlastně mě na tom golu překvapila nejvíc razance a přesnost Salahovi pravačky, kterou má povětšinou jen na opírání/doklepávání
gazza62
07.10.2021 05:23
#
Muslimsko -africka zeme UK a Great Britain cela a hrdina Mussama Allah .Jak je to krasne a jak pekne kleci a mlati hlavou do travniku.Do deset let budou v teto odporne arabske soutezi jen cerni treneri a rozhodci a o hracich nemluve .Samozrejme klecet se bude dale s LGBT pomeznimi a rohovymi vlajeckami a reklamami a pripadne se osviti pro teplouse stadion.Promichana muzstva buzen a transek budou pobihat na pazitu.A zdejsi BLM a LGBTQ fanousci budou hykat a debatovat jesli nemel nastoupi Assad .Abdalah.Mussala ,Allkarah ,Bunsama apod..Hnus z cele tehle kdysi super fotbalove zeme ,ktera jako cely zapad kraci ke komunismu.Zde v USA aby si clovek daval pozor na hubu co rika a stejne je to dnes celem kdysi slavnem zapade.Komunismus se zde rozjizdi na plne pecky .UK je zdegenerovany odpad a hnuj.Staci jejich zaostale zdravotnictvi a sluzby vubec .UK dnes a pred dvaceti i vice lety je nebe a dudy.Stejne jako ostatni zapadni zeme.Staci starosta Londyna ,Birmingham, atd.Oxford University totalne cerny .Cerny i kdyz bude blby ma prednost.Ta skola rok od roku ztraci na prestizi a bude sakra daleko hure.Muzu potvrdit i s kamarady se kterymi zijeme na zapade40 let a jde to do kopru,kytek,hellu, proste potrebuji si zazit komunismus ,jako byl u nas.PL je toho shittu take prikladem.Za chvili se na zapade nebude klecet pred cernym morem jen na hristi.
FUnk
07.10.2021 12:38
#
smazaný uživatel
07.10.2021 15:52
#
mas vazny problem. Mel by sis jit lecit hlavu
anonym
07.10.2021 09:26
#
OT: Volné místa v NBA Yahoo Fantasy Redraft - kdyby měl někdo zájem se přidat, tak stačí napsat.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.