FORTUNA:LIGA - preview 21. kola

14.02.2020 08:13, aktualizováno 17.02.2020 08:41 - Previews
Martin Doležal (© fkjablonec.cz)
 
Úvodní jarní kolo FORTUNA:LIGY uzavře střetnutí mezi Jabloncem a Příbramí. Domácí mají o motivaci postaráno, neboť na podzim s aktuálně posledním celkem ligy vysoko prohráli...
FK Jablonec - 1. FK Příbram  (pondělí 18:00)
Malé "El Clásico" mezi fotbalovými bossy Miroslavem Peltou a Jaroslavem Starkou uzavře první jarní kolo. Peltův Jablonec myslí po povedeném podzimu vysoko a proti Starkově Příbrami doufá ve vítězný návrat na trávníky. Hosté však přes zimu značně rekonstruovali mužstvo a hodlají za každou cenu uhájit prvoligovou příslušnost.

Domácí se před Vánocemi dokázali vyšvihnout na skvělé třetí místo, které udrží minimálně ještě jeden týden. Nejbližší konkurenti Sparta a Mladá Boleslav totiž v prvním ostrém jarním testu selhali a vysmáté Severočechy vůbec neohrozili. Jablonec tak má možnost si své postavení pojistit a náskok na týmy za sebou ještě navýšit.

Historie vzájemných střetnutí s Příbramí je velice pestrá. Ligoví fanoušci mají jistě stále v živé paměti kontroverzní remízu z před čtyř let, díky níž se Středočeši na poslední chvíli zachránili v nejvyšší soutěži. V posledních letech jsou k vidění buď gólové přestřelky nebo debakly jedné ze stran. Trenér Jablonce Petr Rada pak nerad vzpomíná na podzimní prohru o čtyři branky, která se zrodila na hřišti soupeře. "Ještě nás ten zápas u nich trochu straší. Byl to asi nejhorší zápas za mou trenérskou kariéru. Od první do poslední minuty to tam bylo špatné. Chci věřit tomu, že to byla jen výjimka a nebude se to opakovat," doufá zkušený lodivod.

Jarní část ročníku pak Rada touží nastartovat vítězně. "Určitě nám vše nepůjde podle přání hned od příchodu na hřiště, bude to chtít trpělivost jak od hráčů, tak od lidí. Rozhodně nečekám lehký zápas, jak by se mohlo zdát podle postavení v tabulce. Příbram bude nebezpečná, udělala spoustu nových hráčů z venku. Některé přípravné zápasy odehráli velmi dobře. Ale my potřebujeme ten první zápas odmakat a vyhrát," uvedl.

Příbram po zpackaném podzimu pořádně provětrala kabinu, v níž našlo zázemí několik nových zaměstnanců. Poslednímu celku soutěže mají k vytoužené záchraně pomoci obránci Lukáš Pazdera s Peterem Kleščíkem, turečtí záložníci Aydin Yilmaz s Erdi Şehitem a útočníci Jakub Šašinka s Martinem Jindráčkem.

Velkou bolístkou Středočechů v první půlce sezóny byly výsledky z venkovních zápasů, což hodlá kouč Roman Nádvorník vylepšit. "Máme velmi náročný los, jelikož jedeme do Jablonce a Plzně. Hráči, kteří přišli, a se kterými počítáme do základní sestavy, nejsou zatížení minulostí, proto by to mělo být v pořádku. Mohu prozradit, že v základní sestavě bude 4 až 5 nových fotbalistů," sdělil někdejší lodivod Karviné.

Jeden z nových hráčů Yilmaz se však v přípravě zranil a Středočechům minimálně v úvodu jara nepomůže. Domácí si zase musí poradit bez Jana Matouška, kterého taktéž stíhají zdravotní patálie.
FK Jablonec - pravděpodobná sestava:
Hrubý - Holík, Jugas, Plechatý, Krob - Jovović, Kubista, Hübschman, Považanec, Sýkora - Doležal
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.37 - 5.35 - 8.72
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
SFC Opava - Viktoria Plzeň  (neděle 14:30)
Jako druhý tým tabulky vstupuje do jara plzeňská Viktoria, která stále ještě nenápadně pošilhává po titulu. K tomu bude potřebovat nejen zaváhání Slavie, ale zejména svou výtečnou formu. Na vítěznou vlnu se může naladit hned v prvním jarním kole, kdy ji čeká utrápená Opava.

Slezané od třetího kola zvítězili jednou jedinkrát, do zimní přestávky navíc vstupovali po dvou porážkách. Ještě děsivější však je fakt, že za celý podzim v žádném utkání nevstřelili více než jednu branku. To se jim povedlo alespoň v generálce, kdy si s druholigovým Třincem poradili 3:2 po trefách Zapalače, Jursy a nové posily Železníka.

Žlutomodří spoléhají na to, že by soupeř nemusel být pod novým lodivodem sehraný. "Plzeň má nového trenéra a hráči potřebují určitý čas k tomu, aby se s jeho prací sžili. Nicméně Viktorka má velkou individuální kvalitu, a to je její výhoda," uvědomuje si trenér Jiří Balcárek.

Přátelská utkání Viktoriánů byla nadmíru vydařená - červenomodří zvítězili v šesti ze sedmi případů, zbylý zápas skončil remízou. Takovouto psychickou vzpruhu potřebovali, neboť v závěru první části sezóny zvítězili jen dvakrát v sedmi zápasech a navíc je v průběhu zimní přestávky opustil suverénně nejlepší střelec týmu Michael Krmenčík.

Adrián Guľa se soustředí zejména na to, jak se bude prezentovat jeho tým. "Pro mě je podstatné podívat se na způsob hry soupeře, ale o mnoho důležitější je, jak budou fungovat naše věci. Pozornost nesměřuje jen k soupeři, ale hlavně na nás," říká kouč Západočechů.

Opavští se musí obejít bez zraněného dua Helešic - Sus, zdravotní problémy nepustí na trávník ani hostujícího Ekpaie a v ohrožení jsou i starty Alvira, Čermáka a Limberského.
SFC Opava - pravděpodobná sestava:
Fendrich - Hrabina, Rychlý, Hnaníček, Žídek - Souček, Zavadil - Dordič, Texl, Zapalač - Železník
Viktoria Plzeň - pravděpodobná sestava:
Hruška - Řezník, Hejda, Brabec, Limberský - Bucha, Kalvach, Čermák - Kayamba (Kopic), Beauguel, Kovařík
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 5.99 - 4.00 - 1.64
Tip EuroFotbal.cz: 2
více informací
Bohemians Praha 1905 - Slavia Praha  (neděle 17:00)
Zápasem řadícím se mezi ty nejatraktivnější vstoupí hráči Bohemky do jarní fáze FORTUNA:LIGY. Přivítají totiž jen pár stovek metrů vzdáleného soupeře, pražskou Slavii, která v zimě výrazně omladila.

I přes nepříliš vydařený podzim a až třinácté místo v tabulce se v Ďolíčku rozhodli do kádru příliš nezasahovat a na přestupovém trhu nehýřili aktivitou. V přípravě se "Klokani" utkali s poměrně atraktivními soupeři a vedlo se jim obstojně - například v generálce otočili nepříznivý stav a udolali Mladou Boleslav.

"Pokud odejdou z týmu hráči, kteří naši ligu převyšují, tak musí chybět. Je jen otázka, jak tým na jejich absenci zareaguje a jakým způsobem dokáže trenér hráče nahradit. To nikdy nejde říct předem. Nicméně nikdo z nás se derby nebojí, ale přistupujeme k němu s respektem," tvrdí stoper Lukáš Hůlka.

Sešívaní za sebou mají exodus výrazných postav, když do zahraničí odešli Škoda, Hušbauer i Souček. Náhradami za tuto trojici by měli být navrátilci z hostování Musa a Oscar, ze Slovácka navíc přišel Hellebrand. Kromě toho slávisté posílili i na postu stopera, kde konkurenci zvýší talentovaní Zima a Tijani.

Do zimní přestávky v Edenu vstupovali jako jediný v lize neporažený tým, na což by rádi navázali. V přípravě se jim ale tolik nedařilo a v šesti zápasech si připsali jen dvě vítězství. Uklidňující může být alespoň fakt, že jedno z nich přišlo v generálce proti švédskému Hammarby. Brankami se o výhru 4:2 postarali Stanciu, Masopust, Bořil a Coufal.

Cíl je v červenobílé části Vršovic jasný, a sice rychle si zajistit status mistra. "Titul chceme za každou cenu, ale dojít k němu bude samozřejmě těžší. O nějaké hráče jsme přišli, ale věřím, že nové kluky zapracujeme a budeme předvádět stejné výkony jako doposud. K titulu chceme dojít co nejrychleji," říká gólman Ondřej Kolář.

Bohemians nemohou pro vstup do jara počítat se zraněnými Pokorným, Krchem a Vackem, v ohrožení je i start Podaného a Ugwua. Hosté dorazí bez dlouhodobě indisponovaného Hovorky, zdravotní potíže trápí i Stanciua, Traorého a Zimu. Kvůli disciplinárnímu trestu nemůže naskočit ani Oscar.
Bohemians Praha 1905 - pravděpodobná sestava:
Le Giang - Köstl, Hůlka, Šmíd - Vaníček, Hronek, Jindřišek, Rada, Podaný - Puškáč (Keita), Pulkrab
Slavia Praha - pravděpodobná sestava:
Kolář - Coufal, Kúdela, Frydrych, Bořil - Červ - Masopust, Ševčík, Traoré, Olayinka - Tecl
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 9.72 - 4.76 - 1.40
Tip EuroFotbal.cz: 2
více informací
1. FC Slovácko - Baník Ostrava  (sobota 14:30)
Natěšení fanoušci ostravského Baníku zamíří jako vždy v hojném počtu do Uherského Hradiště, kde se jejich milovaný celek střetne s domácím Slováckem. Pro oba týmy půjde o ostrý start po zimní pauze, neboť vzájemně zápasí o lukrativní pozice. Hosté navíc v prvním soutěžním klání představí nového trenéra, který ale hned musí řešit početnou marodku.

Kouč Martin Svědík odvádí v Uherském Hradišti zdařilou práci. Již vloni mužstvo z Moravy poměrně bez potíží zachránil v nejvyšší soutěži a letos se pustil do ještě odvážnější partie. Slovácko patřilo na podzim vedle nováčka z Českých Budějovic k největším překvapením soutěže a nakonec přezimovalo na skvělém šestém místě.

V bílém dresu vynikal zejména útočník Ondřej Šašinka, ten se však po hostování vrátil do mateřské Ostravy. V sobotu se tak může ukázat na stadionu, na němž se mu ještě nedávno tak dařilo, jenže tentokrát se představí jako soupeř v barvách Baníku. Slovácko tak musí hledat nového snajpra. O pozici hlavního střelce Moravanů budou pravděpodobně zápasit Tomáš Zajíc s nově příchozím Janem Klimentem. Vedle zmíněného Šašinky opustil Uherské Hradiště také záložník Patrik Hellebrand, jenž už svůj talent rozvíjí ve Slavii.

I tak chce Svědíkova družina nadále kousat, což si uvědomuje i nový kouč Baníku Luboš Kozel, jenž přípravu Slovácka sledoval. "Ukazovali to, co na podzim v lize, tedy velice dobře takticky organizovanou defenzívu, kdy se jim tam soupeři dostávali těžko. Mají už dneska i zkušený tým, jsou delší dobu pohromadě, už nějakou dobu tenhle styl hry uplatňují a jsou v něm silní. Taky mají posty zdvojené a jsou nepříjemní komukoli. Vidím je jako velice kvalitní a zkušený tým, který bude sahat letos po pohárech,” uvedl.

Bývalý ligový fotbalista nahradil na lavičce Slezanů přes zimu odvolaného Bohumila Páníka a od jeho příchodu si fanoušci velké věci. Především by měl Kozel v jejich očích přispět vylepšení herního stylu a zapojování mladých hráčů do kádru. V zimní pauze nicméně souhra Baníku často skřípala a ani výsledky zatím chcacharům mnoho úsměvu na tvářích nevykouzlily. Kozla tak čeká ještě spousta práce, aby dosáhl požadovaného stavu.

Také Baník se ocitl v hledáčku soupeře že Slovácka, jenž se na prvního jarního soupeře připravil. "U týmu se vyměnil trenér a s ním přišlo i jiné herní pojetí než za trenéra Páníka. My ale půjdeme do tohoto zápasu stejně, jako jsme šli do každého podzimního, a půjdeme tak také do každého jarního. Chceme vždy vyhrát. Celé jaro půjdeme zápas od zápasu a nenecháme se svazovat žádnými propočty," řekl lodivod Moravanů Svědík, který v minulosti vedl taky Slezany.

Zatímco domácí půjdou do zápasu až na zraněného Jana Kalabišku v plné síle, hosté budou postrádat hned pětici fotbalistů. Karetní tresty si totiž z podzimu přenesli obránci Patrizio Stronati s Jiřím Fleišmanem a záložníci Adam Jánoš s Milanem Jiráskem. Zdravotní trable navíc nadále limitují kapitána Milana Baroše.
1. FC Slovácko - pravděpodobná sestava:
Trmal - Reinberk, Hofmann, Kadlec, Divíšek - Havlík, Daníček - Petržela, Kliment, Navrátil - Zajíc
Baník Ostrava - pravděpodobná sestava:
Laštůvka - Fillo, J. Pokorný, Svozil, Holzer - Hrubý, Kaloč - Reiter, Kuzmanović, Potočný - O. Šašinka
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.02 - 3.38 - 4.25
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
FK Teplice - Sigma Olomouc  (sobota 14:30)
V sobotu se po delší době vrátí prvoligový fotbal také na teplická Stínadla. Tamní skláři narazí na souseda v tabulce z Olomouce. Na obou stranách byl přes zimu víceméně klid a trenéři se tak snažili zejména odstranit dosud nedořešené nedostatky.

Zatímco mnozí nakupovali jako o závod, v Teplicích byl klid. Jedinou novou tváří v A týmu se přes zimu stal ostřílený záložník Lukáš Mareček. Jinak se skláři uvedli zejména roztržkou se stoperem Michalem Jeřábkem, který se po neshodách s vedením klubu připravuje v rezervě. O novém začátku se tak na Stínadlech moc nemluví a Severočeši budou na jaře rádi, pokud se vyhnou komplikovanému boji o záchranu.

Těsně před prvním zápasem se hráči Teplic připravovali v Blšanech, neboť jejich domácí hřiště nebylo v nejlepší kondici. Kouč Stanislav Hejkal pak musí vyřešit složení základní jedenáctky, neboť se zraněním v posledním týdnu laborovali záložník Tomáš Kučera či útočníci Jakub Řezníček s Pavlem Vyhnalem. "V hlavě něco mám, Sigmu jsem sledoval, jak při zápasech v Turecku, tak její výkon v generálce s Karvinou. Musím říct, že to je velmi silné kombinační mužstvo a k zápasu vzhlížím s velkou pokorou," řekl.

S hledáním posil se nepředřeli ani v Olomouci. Až na poslední chvíli se Hanou přestěhoval útočník Lukáš Juliš na hostování z pražské Sparty. Jinak Sigma počítala spíš ztráty a podobně jako Teplice se rozkmotřila s jedním z hráčů. Václav Pilař byl ale nakonec vzán na milost a minimálně do května by měl na Andrově stadionu setrvat.

V Olomouci i přes prožité rozepře věří, že mohou pošilhávat po pohárové Evropě. "Myslím si, že můžeme říct, že Sigma Olomouc má mužstvo, které se může pohybovat mezi sedmým a desátým místem v tabulce, to znamená ve skupině o Evropu. Ta hrana, kdy můžeme atakovat šesté místo nebo být místo od pádu do poslední skupiny je velmi tenká. Škoda těch několika zápasů, které jsme prohráli v posledních minutách. Mohli jsme útočit na šestou příčku," zhodnotil sportovní manažer Ladislav Minář.

V Teplicích bude Hanákům scházet útočník Martin Nešpor, jehož by ale měl zastoupit již zmiňovaný Juliš. Domácí si musí nějak poradit bez Jevgenije Nazarova, který ještě na podzim zkompletoval zápis čtyř žlutých karet a z toho důvodu první jarní kolo vynechá.
FK Teplice - pravděpodobná sestava:
Grigar - Knapík, Čmovš, Shejbal - Vondrášek, Trubač, Mareček, P. Mareš - Žitný - Řezníček, J. Mareš
Sigma Olomouc - pravděpodobná sestava:
Mandous - Sladký, Beneš, Jemelka, Vepřek - Greššák - Pilař, Houska, Chytil, Falta - Juliš
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.48 - 3.25 - 3.18
Tip EuroFotbal.cz: 0
více informací
MFK Karviná - Fastav Zlín  (sobota 14:30)
Deseti zápasy bez výhry v řadě zakončili karvinští fotbalisté podzimní část, do té jarní by rádi vkročili mnohem lépe. Příležitost k tomu mají vskutku vynikající, zlínské výsledky venku patří mezi ty nejhorší v lize.

Na stranu druhou ani Karviná nemůže na základě dosavadních domácích výsledků oplývat sebevědomím. Jako jediná totiž na svém hřišti ještě nevyhrála, na kontě má jen pět remíz. Na závěrečnou fázi sezóny se však Slezané výrazně posílili - do zadních řad dorazil stoper Martin Šindelář z Baníku Ostrava, záložní řadu se pokusí pozvednout Albánec Qose a ofenzivu nigerijský šutér Taiwo.

Trenér Juraj Jarábek fanoušky dopředu upozorňuje, že o pohledném fotbale si mohou nechat jen zdát. "První čtyři kola, z kterých hned třikrát hrajeme doma, můžou napovědět. Všechno podřídíme zisku bodů, ty jsou priorita. Nepůjde asi o žádnou krásu, ale na tu se fotbal nehraje," říká v listopadu jmenovaný kouč.

Ševci naopak budou na konec podzimu vzpomínat v dobrém. Třemi domácími vítězstvími v řadě utekli do klidnějších vod tabulky a přestože to na soupeřových hřištích skřípe, mohou zatím na jihu Moravy zůstávat v klidu. Pozvednout mužstvo by měly zejména dvě zimní akvizice, ex-opavský stoper Simerský a španělský kreativec Pedro Martínez.

Zlínská zimní příprava rozhodně nepatřila mezi ty lehké, o čemž hovořil i Marek Hlinka "Konečně přichází liga. Příprava byla pro mě dost dlouhá a hlavně náročná. Strašně moc se běhalo. Myslím, že jsme měli dobrou přípravu. Liga je už za dveřmi a my se na ni těšíme," tvrdí slovenský středopolař.

Domácí nemohou pro tento zápas počítat se zraněnými Kouřilem a Gubou, hostům zase nepomůžou indisponovaní Vraštil s Poznarem. U nových posil Ikauniekse a Martíneze je start nejistý.
MFK Karviná - pravděpodobná sestava:
Bolek - Ndefe, Šindelář, Rundič, Čonka - Hanousek, Bukata - Ba Loua, Taiwo, Lingr - Petráň
Fastav Zlín - pravděpodobná sestava:
Dostál - Azackij, Buchta, Cedidla - Jiráček, Hlinka, Fantiš, Matejov - Janetzký, Džafič, Jawo
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.26 - 3.22 - 3.68
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Sparta Praha - Slovan Liberec  (sobota 17:00)
Fotbalistům pražské Sparty se nevyvedla podzimní část ligy a příliš ani zimní příprava, odrazit se k lepším zítřkům a třeba i předkolu Ligy mistrů se mohou hned v prvním jarním kole. Čelí v něm Liberci, proti němuž doma již osmkrát v řadě vyhráli.

Letenské v zimní přestávce poznamenala jedna velká kauza týkající se Martina Haška, který byl nakonec přeřazen do B-týmu a svým spoluhráčům tak ve zbytku sezón pravděpodobně nepomůže. Pozitivními dojmy nenabudily příznivce ani výsledky na soustředění v Marbelle, kam si sparťané dojeli jen pro tři porážky. Spíše než od tohoto se bude chtít Jílkova družina odrazit od podařenějšího závěru podzimu. Fanoušci na Letné totiž byli svědky deseti bodů v posledních čtyřech domácích zápasech, v nichž navíc rudí nastříleli šestnáct branek.

"Jak vím ze své zkušenosti, příprava někdy může být úplně hrozná a pak se to nakopne prvním kolem. Jdeme do jarní části optimisticky. V Liberci jsme na podzim prohráli po těžkém boji. Teď chceme vyhrát, první utkání je vždy takové určující," nedělá si z posledních výsledků těžkou hlavu asistent trenéra Michal Horňák.

Slovan zakončil první část sezóny přesně v tom duchu, v němž se celá nesla. V listopadu a v prosinci si připsal tři výhry a stejný počet porážek - zatímco jednou byl schopen nadělit Zlínu pět branek, jindy si přivezl čtyři góly z Plzně nebo porážku z Olomouce. Stejně jako Sparta se v přípravě i Liberec utkal se třemi zahraničními soupeři, přičemž jediné vítězství si připsal nad ukrajinskou Desnou.

Co se týče nových příchodů, v dresu Sparty se žádný takový nekonal - za posilu se snad dá považovat jen konečně uzdravený Bořek Dočkal, jehož úkolem bude v produktivitě doplňovat nejlepšího střelce mužstva i ligy Kangu. Severočeši si vyměnili dva hráče se Slavií, když za Oscara přišel Hromada a místo Musy Rondić. Kromě toho ještě ztratili Potočného na úkor Baníku.

Kromě dlouhodobě zraněných je u domácích v ohrožení start Kozáka, hosté ještě nevědí, jak na tom bude náhradník Alibekov.
Sparta Praha - pravděpodobná sestava:
Heča - Vindheim, Hancko, Lischka, Frýdek - Dočkal, Trávník, Krejčí, Kanga, Hložek - Tetteh
Slovan Liberec - pravděpodobná sestava:
Nguyen - Fukala, Mikula, Chaluš, Hybš - Breite, Mara - Malinský, Baluta, Pešek - Kuchta
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.57 - 4.20 - 6.62
Tip EuroFotbal.cz: 0
více informací
Dynamo České Budějovice - FK Mladá Boleslav  (pátek 18:00)
Nováček z Českých Budějovic má spolu s Mladou Boleslaví tu čest obstarat výkop jarní fáze české nejvyšší soutěže. Už první zápas po zimní pauze nabídne důležitý souboj ze středu tabulky, kde mnoho týmů válčí o co nejlepší pozici do nadstavby.

Nervózní bitva o pohárovou Evropu začíná hned zkraje jarního programu na Střeleckém ostrově. Domácí Dynamo se přitom do onoho boje přimotalo tak trochu nevědomky, když jeho hlavním cílem pro sezónu byla zprvu záchrana. Za tou se Jihočeši opravdu rozjeli, jenže následně byli k nezastavení a vystoupali až na současné osmé místo. A když už jsou tak vysoko, proč nepomýšlet ještě výš.

Trenér Budějovic David Horejš pak zcela jasně představil, co by umístění v jednotlivých patrech pro jeho tým znamenalo. "Kdyby se nám podařilo uhrát první šestku, je to splněný sen. Kdyby se nám podařilo skončit do 10. místa, tak si myslím, že by to byl krásný počin pro nováčka. A záchrana je pro nás povinnost, protože si tady chceme tu ligu udržet," řekl strůjce velkolepé jízdy nováčka.

Ještě ambiciózněji smýšlí Mladá Boleslav. Středočeši se v popředí ligového pelotonu pohybují téměř každý rok a již několikrát v létě odehráli soutěžní klání se soupeři za hranicemi republiky. Na staré úspěchy by družina kouče Jozefa Webera ráda navázala i letos, byť se musí vyrovnat ze ztrátami opor. Nové angažmá si totiž našli útočníci Nikolaj Komličenko s Murisem Mešanovićem, hostování skončilo záložníkovi Pavlu Buchovi a jeho kolega ze středu pole Marek Matějovský si pro zranění na jaře nezahraje.

Před zápasem na jihu Čech sídlí Boleslav na páté pozici a v následujících měsících hodlá vybojované pozice uhájit. "Někteří hráči se prodali, někteří se neočekávaně zranili. Nejsme nerealisté, abychom si to neuměli vyhodnotit, ale určitě na cílech nebudeme ubírat. Na co to bude stačit, se ukáže. Ale že bychom zbaběle ustupovali, to ne," uvedl někdejší lodivod Bohemians 1905 či Karviné.

Diváci přímo na stadionu či u televizních obrazovek by si jistě přáli opakování gólových hodů, které se pořádalo při prvním vzájemném měření sil ve středních Čechách na konci srpna. Tehdy šlo Dynamo nečekaně do dvoubrankového trháku, avšak ještě do přestávky se rozstřílel Komličenko, jenž nakonec čtyřmi přesnými zásahy zařídil tři body Mladé Boleslavi.
České Budějovice - pravděpodobná sestava:
Drobný - Čolić, L. Havel, Sivok, Novák - Havelka, Čavoš - Brandner, Javorek, Mršić - Schranz
FK Mladá Boleslav - pravděpodobná sestava:
Šeda - Křapka, Jakub Klíma, Tatajev, Pudil - Ladra, Hönig, Hubínek, Budínský, Fulnek - Wágner
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.22 - 3.62 - 3.35
Tip EuroFotbal.cz: 0
více informací
Tabulka před začátkem kola
 TýmZVRPSB
1.Slavia Praha20173045:454
2.Viktoria Plzeň20115435:1938
3.FK Jablonec20105535:2735
4.Sparta Praha2096539:2633
5.FK Mladá Boleslav20102839:3232
6.1. FC Slovácko2095628:2632
7.Baník Ostrava2094730:2331
8.Dynamo České Budějovice2093833:3330
9.Slovan Liberec2083933:3027
10.Sigma Olomouc20510525:2525
11.FK Teplice2058718:2923
12.Fastav Zlín20631116:3021
13.Bohemians Praha 190520551020:3220
14.SFC Opava2035129:3114
15.MFK Karviná20271113:3013
16.1. FK Příbram20341315:3613
Autor: EuroFotbal.cz
Počet zobrazení: 14585
Související články
Komentáře (824 / 0 nových)
Blasphemer
14.02.2020 08:17
#
konečně
frankiefcb
14.02.2020 08:18
#
si mě předstih hajzle
Gegenpressing
14.02.2020 10:24
#
Myslim, ze vic lidi
lichna.
14.02.2020 08:20
#
Palcohonic pls
PlackaSKS
14.02.2020 09:16
#
Blasphemer
14.02.2020 09:34
#
grumpa
14.02.2020 10:23
#
trevorFCB
14.02.2020 10:10
#
Lístek na zítřek máš koupený? Ještě seženeš u stadionu !
rufus
14.02.2020 10:55
#
Ty jedeš?
trevorFCB
14.02.2020 10:58
#
Jasná. Má být i hezky a teplo. Snad... Tedy
rufus
14.02.2020 11:04
#
Čas je na výjezd výbornej. Ale psal si, že už je pomalu omezuješ..
trevorFCB
14.02.2020 11:11
#
No, psal. Ale mám volný víkend, tak toho využiji.
rufus
14.02.2020 11:20
#
trevorFCB
14.02.2020 11:25
#
Víš co..Rovnou nakoupím nějaká místní vína a snad i slivovici na doma, když se zadaří :-) A trefně jsi poznamenal, že čas zápasu je skvostný. Když se naskytla možnost...
rufus
14.02.2020 11:52
#
V půl třetí v sobotu na výjezdu na druhý straně republiky, co víc za čas chtít, no. Jasný, prostě výjezd v klidu, proč to nevyužít na nákup dobrýho pití. Mě štve, že na Slovácku jsme často hráli v neděli večer nebo podobně pitomej čas.
trevorFCB
14.02.2020 11:54
#
https://www.facebook.com/chachari/videos/788252648362429/

Proč myslíš, že všichni spěchají na výjezd?
Cukroušek
14.02.2020 11:59
#
Jak se ti dva sekuritaci srazi
trevorFCB
14.02.2020 12:05
#
Jo, tam jsou srandovní jedinci, kteří to leckdy nezvládají. Asi jako místní "elitářská" úderka

Snad jutro bedzie zabawa !
Cukroušek
14.02.2020 12:14
#
Hm, bozkov ve sleve
trevorFCB
14.02.2020 12:15
#
A plzně !!
rufus
14.02.2020 12:17
#
Fuj.
Banikovec7
14.02.2020 15:31
#
Lemond Laws
14.02.2020 13:31
#
Kurva ty sáně
KingMaster13
14.02.2020 13:35
#
Antitalent
14.02.2020 13:37
#
Kepy_FCB
14.02.2020 09:58
#
Strašně krátká pauza, ještě bych 2-3 týdny počkal.
Obr Koloděj
14.02.2020 09:58
#
PavlíčeQ
14.02.2020 10:08
#
grumpa
14.02.2020 10:23
#
Já sem vlastně jdu dát nenhle povinnej palec
Aldeano
14.02.2020 12:44
#
ZB 07
14.02.2020 12:41
#
KingMaster13
14.02.2020 13:36
#
Antitalent
14.02.2020 13:36
#
ACSeRw!n
14.02.2020 14:06
#
bejt to na IG, tak ses milionar
martin1
14.02.2020 17:04
#
sima.vok
14.02.2020 20:48
#
>vyřazen z kádru<
15.02.2020 07:27
#
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 09:11
#
Nr.Nobody
15.02.2020 15:32
#
fabec1222
14.02.2020 08:24
#
Nejlepší liga na světě
D4ve
14.02.2020 09:39
#
Stannis Baratheon
14.02.2020 09:49
#
Ban
lichna.
14.02.2020 09:59
#
Bakary3
14.02.2020 10:03
#
mistr129
14.02.2020 10:24
#
Losinho
14.02.2020 10:40
#
fabec1222
14.02.2020 11:03
#
Riviera Kid
14.02.2020 11:56
#
bourbon
14.02.2020 12:02
#
Tigerinho
14.02.2020 12:15
#
Shevchenko
14.02.2020 12:23
#
ZB 07
14.02.2020 12:41
#
naheCZ
14.02.2020 13:00
#
Mada
14.02.2020 13:19
#
pingla
14.02.2020 13:32
#
KingMaster13
14.02.2020 13:37
#
Antitalent
14.02.2020 13:37
#
Mumloch
14.02.2020 14:20
#
doshcz
14.02.2020 15:34
#
iamek
14.02.2020 18:21
#
sima.vok
14.02.2020 20:48
#
neví, co je dobrý
Pride
14.02.2020 22:23
#
>vyřazen z kádru<
15.02.2020 07:27
#
Bex5
15.02.2020 07:37
#
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 09:11
#
TheAdy
15.02.2020 15:06
#
Nr.Nobody
15.02.2020 15:31
#
Pablos
15.02.2020 15:32
#
db18
14.02.2020 09:41
#
Obr Koloděj
14.02.2020 09:59
#
frankiefcb
14.02.2020 10:07
#
mistr129
14.02.2020 10:24
#
Gegenpressing
14.02.2020 10:25
#
Mada
14.02.2020 13:19
#
KingMaster13
14.02.2020 13:37
#
Antitalent
14.02.2020 13:37
#
Mumloch
14.02.2020 14:20
#
martin1
14.02.2020 17:04
#
sima.vok
14.02.2020 20:48
#
TheAdy
15.02.2020 15:06
#
Nr.Nobody
15.02.2020 15:31
#
Pablos
15.02.2020 15:32
#
Losinho
14.02.2020 08:39
#
A hnedka Budějky před Bolku
Puskas
14.02.2020 08:39
#
po remíze těžko
Antitalent
14.02.2020 13:38
#
Džeko55
14.02.2020 08:44
#
Možná je to troufalý, ale počítám s tím, že Bolku dáme. DYNAMO
Rust Cohle
14.02.2020 09:33
#
Páník ven!
KoryVCF
14.02.2020 09:40
#
RuneSKS
14.02.2020 14:53
#
KoryVCF
14.02.2020 15:46
#
clovek1
14.02.2020 11:39
#
Pride
14.02.2020 22:23
#
Kepy_FCB
14.02.2020 10:01
#
15.02. 14:30 1. FC Slovácko - Baník Ostrava 0:0
15.02. 14:30 FK Teplice - Sigma Olomouc 1:0
15.02. 14:30 MFK Karviná - Fastav Zlín 2:1
15.02. 17:00 Sparta Praha - Slovan Liberec 1:2
16.02. 14:30 SFC Opava - Viktoria Plzeň 1:1
16.02. 17:00 Bohemians Praha 1905 - Slavia Praha 0:1
17.02. 18:00 FK Peltonec - 1. FK Příbram 3:1
Budějky-Bolka 2:1
Kepy_FCB
14.02.2020 10:03
#
Nechybí v pravděpodobné sestavě Granečný?
skat
14.02.2020 12:39
#
Za prové, tam je krátce, takže do základu, zatím, asi ne. A za druhé je tam na hostovačku od vás, tak nejspíš proti baníku nesmí nastoupit....
Wyrda
14.02.2020 16:29
#
Hrajou proti Bolce, ne Baniku. Trener o nej stal takze to ze je tam chvili nemusi nic znamenat
Losinho
14.02.2020 20:54
#
Očividně ne
KoryVCF
14.02.2020 10:33
#
OT: J.Zelený do Boule na hostovačku bez opce

mistr129
14.02.2020 10:34
#
Kde píšou? Jinak radši bych nechal hostovat Holeše
Losinho
14.02.2020 10:40
#
IG slavistickez
mistr129
14.02.2020 10:43
#
mistr129
14.02.2020 10:33
#
Gegenpressing
14.02.2020 10:52
#
Legenda Pablo
Obr Koloděj
14.02.2020 17:34
#
Greny
14.02.2020 10:36
#
KapitanCrow
14.02.2020 10:54
#
Kristi Qose do Karviné!
Puskas
14.02.2020 10:58
#
Byl už v lize nějaký hráč na Q?
Greny
14.02.2020 10:59
#
v lize nevím v mladeznickych repre Quasten
Puskas
14.02.2020 11:20
#
Kvašňák nebo Kvasnica, který za nás hrával v 70. letech, se nepočítají...
Losinho
14.02.2020 11:34
#
Qět
ratusek
14.02.2020 12:52
#
fabec1222
14.02.2020 14:08
#
TheAdy
15.02.2020 15:07
#
skat
14.02.2020 12:46
#
Quarafiát
skat
14.02.2020 12:47
#
a Qoltr
diskoschlampe
14.02.2020 15:02
#
Sry ale takhle to nefunguje
Nadržený šimpanz
14.02.2020 19:06
#
Queen Damková
žrout
14.02.2020 11:11
#
AyonQ
ACSeRw!n
14.02.2020 14:08
#
Karvina asi v poho zachrana
Obr Koloděj
14.02.2020 17:35
#
Mates28
14.02.2020 17:43
#
Tyqev.. ale na zadech ma napsano Limbersky.
JessePinkman
14.02.2020 11:34
#
Už se těším dneska na stadion.
Snad to bude za tři body. Dynamo!
Banikovec7
14.02.2020 11:35
#
Dnes remiza, zitra vse vyhry hoste a v nedeli vyhry domaci.
kecipep
14.02.2020 11:54
#
Tak Vincoura ze Slavie máme na přestup, výborně.
KoryVCF
14.02.2020 12:07
#
Nevíš jestli tam není pro Slavii zpětný odkup ? díky
kecipep
14.02.2020 12:21
#
Slávka by měla mít předkupní právo. Pokud se Svědík k tomu bude vyjadřovat, tak to jistě nezapomene zmínit
Losinho
14.02.2020 12:09
#
Počítá s ním Svědík do užšího kádru?
kecipep
14.02.2020 12:21
#
Momentálně je to náš 3.-4. stoper.
Losinho
14.02.2020 12:39
#
Momo9
14.02.2020 12:46
#
Nase hlavy otacej se k brance.. Jedna klicka, je tu SANCE!
skat
14.02.2020 12:48
#
pro soupeře...... To je jak: " Hráli jsme na Kladně, já na bráchu, brácha na mě. Lidi řvali! Rána - gó!!!!! Prohráli jsme 5:0 ! "
Momo9
14.02.2020 12:50
#
JeséRodriguez
14.02.2020 21:28
#
TOP!
db18
14.02.2020 13:48
#
Tak mi ta fanta tohle kolo vychází tak levná, že jsem zvědavý, kolik hráčů nenastoupí.
Antitalent
14.02.2020 13:58
#
Máš míň, než 89,7?
db18
14.02.2020 14:06
#
Nakonec jsem to ještě překopal. První varianta stála 88 teď mam 95
Antitalent
14.02.2020 14:09
#
Já když to překopu, tak mě to stojí 85,1 Jinak kapitána mám pořád za 6 mil.
Kaspar
14.02.2020 14:16
#
oni jen vymazali hrace co tu nejsou a na prvni mista dali jiny, ale nechali jim stary ceny
db18
14.02.2020 14:41
#
Lepší než EA, která teď do FUT přidala Kubu Horu... do Slavie.
Banikovec7
14.02.2020 15:34
#
Sazka dala J. Šašinku, který snad ani nenastoupí, do Příbrami, ale O. nechali furt ve Slovácku.
Antitalent
14.02.2020 15:38
#
Zápas je stejný ne? Třeba to uznají
Banikovec7
14.02.2020 15:44
#
Tak já ho tam neplánoval dát, jen mi přijde zajímavé, že si toho za celou zimu nevšimli a druhého tam dali hned.
db18
14.02.2020 14:40
#
Tam váhám ještě mezi Doležalem (12 něco) a Bogym (6 mil)
Antitalent
14.02.2020 15:01
#
Já mezi Zahustelem 6,1 a Bogym 6 Docela by mi pomohlo, kdybych věděl, jestli Zahustel bude hrát
db18
14.02.2020 18:05
#
Prý zatím zaostává.
Antitalent
14.02.2020 14:22
#
Už jenom přemýšlím, jestli bude kapitán Ondra Zahustel (aby to mělo nějaký náboj)
Kaspar
14.02.2020 16:09
#
s tim nepocitam, Svedik ho sice v poslednim rozhovoru chvalil za pristup, ale zaroven rekl, ze ma jeste hodne co dohanet
Antitalent
14.02.2020 16:21
#
ok, dík.
Coutinho10
14.02.2020 17:32
#
taky mě to celkem překvapilo, ale nevadí
KingMaster13
14.02.2020 17:41
#
To bejvá vždycky ty první 2 kola než se vykrystalizují sestavy
oli9
14.02.2020 15:46
#
budějky na podzim slušná forma ke konci, uvidíme co po pauze
NataženýTříslo
14.02.2020 16:54
#
Neprohra CB vsazená, jde se na to...
Coutinho10
14.02.2020 17:34
#
Jarda Zelený už na lavičce Bolky...tak to je rychlost
https://pbs.twimg.com/media/EQv62b8XUAEcR-U?format=jpg&name=large
Obr Koloděj
14.02.2020 17:36
#
Tak snad dnes nějaký pěkný oku lahodící fotbal
Rust Cohle
14.02.2020 17:39
#
Bez šance.
Fanklub defenzívy
14.02.2020 17:42
#
0:0 a bez střely na branku
Antitalent
14.02.2020 17:58
#
Nr.Nobody
15.02.2020 15:39
#
Fanklub defenzívy
14.02.2020 17:42
#
Obr Koloděj
14.02.2020 17:52
#
Janošek v základu, Zelený na lavičce. To byl fofr
Fanklub defenzívy
14.02.2020 18:01
#
Jo Penner, to byl fotbalista.
John Obi Mikel
14.02.2020 18:01
#
Tenkrát na Západě
stas87
14.02.2020 18:05
#
Co od toho cakat? Piatocnu nudu a 0-0? Pripadne na koho sa ma clovek z toho zapasu tesit?
db18
14.02.2020 18:40
#

Na Šulce, jestli na něj přijde řada, Dynamo souhlasilo s nějakou minutáží, takže při tomhle skore by ho tam pustit měli, ztratit už snad nic nemůžou.
FruFru
14.02.2020 18:17
#
To byl gól
naheCZ
14.02.2020 18:18
#
Lepší první gól jara padnout nemohl
stas87
14.02.2020 18:18
#
Kvalitne odbranene od MB. Nechat si dat gol po autu, ked este vo vapne mali prevahu hracov ale vysrali sa na volny priestor pred vapnom.
Coutinho10
14.02.2020 18:20
#
what Havelka
JessePinkman
14.02.2020 23:09
#
To je hráč, to je tým. Dynamo
Coutinho10
15.02.2020 08:27
#
zahráli jste hodně luxusně a celkem bych vás viděl i rád v pohárech, ale otázka, jestli vám skončí nějací zkušenější hráči, tak aby to nemělo dopad na ten tým, ale jako radost vás sledovat...o to víc si cením, že jsme vás v posledním kole v roce 2019 celkem jednoznačně porazili
JessePinkman
15.02.2020 20:24
#
Nevěřil jsem jim, ale Sivok s Drobným to hodně změnili. Čekal jsem, že to budou takový ty hvězdy, který na to budou srát, ale fakt to změnili. Skvělý, fakt si to užívám. I když jsem byl včera hodně pod parou, jak jsem se na to těšil.
Coutinho10
15.02.2020 21:30
#
jojo...jako Drobny je super a to, ze tak dlouho byl v BL ukazuje, ze i pres tak vysoky vek to je porad super brankar a Sivoka teda za ty kecy, co proti Slavii drive mel, tak toho nemusim, ale jako taky vam dost pomohl a je hezky, ze s vama ma vysoke cile a mysli na budoucnost
FruFru
14.02.2020 18:21
#
pingla
14.02.2020 18:23
#
Bolka za prvních 20 minut je úplně mimo, hlavně Wágner
Hokaido
14.02.2020 18:25
#
Wow, nádhernej gol.
NataženýTříslo
14.02.2020 18:39
#
Klasická Czaplárovka?
NataženýTříslo
14.02.2020 18:42
#
nikoliv
Salfovic
14.02.2020 18:53
#
NataženýTříslo
14.02.2020 19:41
#
Snad jsem ti nezkazil páteční pohodu.
naheCZ
14.02.2020 18:39
#
To bránění rohů od Bolky
oli9
14.02.2020 18:40
#
ví bolka že už je to liga a není to přátelák ?
pingla
14.02.2020 18:40
#
Dynamo > Sparta
FruFru
14.02.2020 18:40
#
Dejte jim bůra
db18
14.02.2020 18:41
#
Antitalent
14.02.2020 18:49
#
Snad Boleslav druhou polovinu setu zvládne líp
Salfovic
14.02.2020 18:52
#
Budějovice to s tou záchranou myslí celkem vážně.
Stamby
14.02.2020 18:55
#
Obr Koloděj
14.02.2020 18:57
#
Pěkný fotbal. Budějovice lepší. Janošek se mi nelíbí, asi ho tam ještě neměl dávat.

Hlavně ze standardek Budějky hrozí.
Obr Koloděj
14.02.2020 18:58
#
A pozor na Hapalovu past.
Rothbard
14.02.2020 19:08
#
Wágner
Kaspar
14.02.2020 19:09
#
celou dobu hlavu do zapichlou do zeme a pak se divi ze to kopne mimo
Rothbard
14.02.2020 19:11
#
První dvě slova a poslední slovo tvé věty vystihují Wágnera dnes na trávníku nejpřesněji: Celou dobu mimo.
Frank Lampard 8
14.02.2020 19:40
#
Olen, Tomi Hohuluk
15.02.2020 12:32
#
Obr Koloděj
14.02.2020 19:48
#
Boleslav tuhle sezónu venku neumí.
Selänne
14.02.2020 19:52
#
To je až nedůstojný pro Bolku.
Obr Koloděj
14.02.2020 19:54
#
John Obi Mikel
14.02.2020 19:53
#
Tohle byl boží trest za ty ošklivé oranžové dresy.
Obr Koloděj
14.02.2020 19:53
#
Ten závěr
Obr Koloděj
14.02.2020 19:55
#
Matějovský a Konličenko dnes Boleslavi chyběli. Budínský, Janošek ani Wágner dnes neodehráli dobré utkání.
PISTOLERO
14.02.2020 19:56
#
1. Slavia
2. Jablonec
3. Plzeň
4. Slovácko
5. ČB
6. Sparta
7. Bolka
8. Liberec
9. Teplice
10. Baník
11. Olomouc
12. Bohemka
13. Zlín
14. Příbram
15. Opava
16. Karviná

Za barák
Antitalent
14.02.2020 20:29
#
To beru
sima.vok
14.02.2020 20:49
#
byla by sranda, kdyby Budějky šly do pohárů, ale Sparta ne
Losinho
14.02.2020 20:56
#
pingla
14.02.2020 22:16
#
snová tabulka
oli9
15.02.2020 07:50
#
ondrasch77
15.02.2020 13:27
#
Cukroušek
15.02.2020 06:59
#
Lastuvka - Fillo,Pokorny,Svozil,Jidas - Kaloc,Prochazka,Hruby - Potocny,Smola,Buchta

tip: 1:2 Hruby,Smola
bobis21
15.02.2020 09:20
#
Procházka
Banikovec7
15.02.2020 13:32
#
Prochazka
Cukroušek
15.02.2020 19:02
#
Co ti na to mam rict.
trevorFCB
16.02.2020 08:58
#
Bex5
15.02.2020 07:56
#
Z patecniho prevka,
raz mi praskne cevka,
budu tahat nohu,
hubou spadnu do hub.

Preview, preview,
ani v Bolce neviju,
ze az vyjde dalsi,
chytnou 3 pod Malsi.

Jsem jak devka prevka,
stydne mi polevka,
pani krici: "Snez to!"
a ja ctu dal presto.

Place chlap z E-Efka.
ze roste mu nalevka,
bude z nej ted Nezmar,
tohle fakt uz je zmar.
oli9
15.02.2020 08:10
#
Raději ses měl jít vystát. Bylo by to uzitecnejsi
Bex5
15.02.2020 08:14
#
O tom zadna
Ty kdyby ses vratil do mamy a nechal se premr*at, taky by to nebyl krok vedle.
oli9
15.02.2020 08:26
#
Samozřejmě jsem myslel vysrat.. No ale s tebou by to byla debata na urovni
Bex5
15.02.2020 08:37
#
Ty jsi chudak
oli9
15.02.2020 09:24
#
Vidím že si tady sklidil celkem úspěch s tím tvým prujmem
Bex5
15.02.2020 16:46
#
No to se stava
Mumloch
15.02.2020 09:13
#
Nic moc.
Kepy_FCB
15.02.2020 09:19
#
až ti vyprchají ty psychotropní látky bude ti trapno
sima.vok
15.02.2020 15:55
#
basnickar byl lepší
Infi
15.02.2020 19:49
#
nechci být zlý, ale poslední řádek naprosto vystihuje mé pocity z celé "básničky"
Bex5
16.02.2020 08:48
#
No jo no, ne vzdycky je to v topu
Infi
16.02.2020 09:29
#
pravda, aspoň je se od čeho odrážet
oli9
15.02.2020 08:09
#
Dneska 2:0
Kepy_FCB
15.02.2020 09:24
#
Tak dnes už nám to pan Kozel utajit nedokáže...
Zvědav jsem ale i na soupeřovy hráče třeba Klimenta a škoda že Zahustitel asi nenastoupí.
Čekám též rekordní počet hostí.
trevorFCB
15.02.2020 09:44
#
Koukám, tobě ten trenér nedá spát. To bude taky asi sranda číst.

No, rekordní počet bude, ale když vidím, co a hlavně v jakém stavu přistoupilo v Olomouci... Vandraci, v jakém stavu...
Kepy_FCB
15.02.2020 09:52
#
Pan Kozel si bude muset můj respekt vybudovat, ne jak spousta z vás si z něj okamžitě sedla na prdel. Vítal jsem ho ale mi nestačí jen pochválit zázemí, fanoušky a ukázat na Straku. Příprava pod ním budí rozpaky nejen výsledky a výkony. Mile rád si za čas nasypu popel na hlavu za nedůvěru vůči němu. On ale není nějaká záruka kvality aby si zasloužil bezmezné hájení. Uvidíme, dnešek už napoví.
clovek1
15.02.2020 11:09
#
Příprava pod ním budí optimismus především změnou herního stylu "nakopni a bojuj" na kombinační styl po zemi a zařazením mladých, kteří nejsou horší, než někteří, co s áčkem jezdili do teď.
- Výsledky po tak razantní změně stylu nejde stavět jinam, než na vedlejší kolej.
- Předvedená hra mohla být o něco lepší, ale své tam mohla hrát i ta únava (týmy, které byly taky unavené si k tomu neordinovaly tu změnu z kopané na fotbal) a prostě smůla. Takže předvedenou hru bych začal hodnotit až hráči nebudou mít těžké nohy z nabírání fyzičky a budou mít zažitý ten nový styl, čili pár dalších týdnů to zabere.
- Že není záruka kvality? Proč ho chtěli v Plzni a Slavii? Nejvíce bych u něj vyzdvihl, že je hlavně záruka modernějšího fotbalu a práce s mladými, z které chceme těžit v budoucnu.
trevorFCB
15.02.2020 11:12
#
Ne, dnešek vážně nic nenapovi. To je ve hvězdách.
Pokud čekáš hned výsledek, či výsledky, budiž. Takže čekám, že v případě proher tu budeš vyzdvihovat Panika a jebat Kozla . Škoda.
Kepy_FCB
15.02.2020 11:46
#
To si piš!
Puskas
15.02.2020 13:42
#
Nenapoví už jen proto, že budou 4 hráči stát. Nelze po 1 ostrém zápase dělat závěry, počkejme, jak se to během jara usadí a vstřebá se to během letní přípravy.
Obr Koloděj
15.02.2020 15:20
#
Dnešek ještě nenapoví. První zápas, pár hráčů chybí a je to proti neoblíbenému Slovácku.
Nr.Nobody
15.02.2020 15:51
#
Říká člověk co tu každý kolo rozjížděl hejty na Panika
trevorFCB
15.02.2020 16:51
#
Ňuňu.
Giorgio_Quattro
15.02.2020 10:15
#
Nikdy bych nevěřil, že to řeknu, ale neskutečně se těším
Mates28
15.02.2020 10:42
#
Dneska povinny 3 body a Costa rozmrda tu simulantskou kundu...Malinsky, ty jsi hovado!
Obr Koloděj
15.02.2020 11:25
#
Myslíš, že bude hrát Costa?
Mates28
15.02.2020 11:29
#
I kdyby tam mel jit na 2 minuty s tímhle cílem .. ale asi spis nenastoupi no, očekávám obranu Frýdek, Lischka, Hancko, Vindheim.. bohužel.. spis me sere ze asi nebude hrat Sáček.
Obr Koloděj
15.02.2020 11:30
#
To je tak dobrý ten Vindheim? Sáček byl v té obraně jeden z těch lepších a to je to záložník.
Mates28
15.02.2020 11:43
#
Vindheim neni tak dobry podle me, spis Jilek je takovej kokot ... ja bych Vindheima hral klidne na kridle.. ale do zakladu to podle me neni..
lichna.
15.02.2020 10:57
#
Dneska by byl bod zlatý, ale hlavně doufám, že třeba Kaloč nebo i Buchta ukážou, že mají na ligu a budou moci být plnohodnotnými členy týmu.
trevorFCB
15.02.2020 11:12
#
Jazda?
Rany93
15.02.2020 11:24
#
Kurva, doufám že to dnes bude stát za to! Nepotřebuji 3 body, stačí mi pohledný fotbal a pořádne nasazení mladých! Už ať je 14:30!
Greny
15.02.2020 11:43
#
OT : se s tím v přípravě Machálek moc nesere .. hrajem s Podbrezovou v sestavě jeden klasickej obrance
ratusek
15.02.2020 11:55
#
kdo se vrací nevěří golmanovi
Greny
15.02.2020 12:04
#
6:3 asi to bude styl : čím víc gólů dáme tím víc bodů mame
Cumel
15.02.2020 14:17
#
Asi něco ve stylu, když je bída vzadu, nasolíme útok Ale mám z té obrany celkem strach
Kepy_FCB
15.02.2020 11:46
#
https://1url.cz/gz1Jw

Jude i klokan??
FCSL
15.02.2020 13:09
#
Dneska asi dostanem no Co Potočný s Musou, ale největší ztráta bude Kacharaba. Snad to odehrajem se ctí a potrápíme je
Pyroman
15.02.2020 13:30
#
Co je s Kacharabou? Zranění?
Antitalent
15.02.2020 13:12
#
Podle mě je vždycky základ v prvním kole nesázet na Spartu. Tak uvidíme, jestli si to dokážou prohrát, nebo si to líp dokáže prohrát Liberec
Darth Weeder
15.02.2020 13:37
#
Je super, že na rozjezd máme lehčího soupeře. Očekávám, že Baník bude neškodný. Tip: 3:0.
lichna.
15.02.2020 14:06
#
Laštůvka-PokornýProcházka,Svozil,Fillo-Kaloč,Hrubý,Holzer-Potočný,Šašinka, Azevedo.

No, Pokorného bych na beku nečekal, jsem na něj hodně zvědav. A lavička taky zajímavá..

Budinský,Buchta,Drozd,Kuzmanovič, Reiter - trošku škoda, že stejně jako na podzim nešlo vzít někoho dalšího z mladých na lavičku, ale je pravda, že dneska hralo i béčko.
doocetung
15.02.2020 14:10
#
Neni to spis fillo,pokorny,svozil,holzer-prochazka,kaloc-azevedo,hruby,potocny ?
bobis21
15.02.2020 14:11
#
Taky myslím že je to spíš Procházka na DM
lichna.
15.02.2020 14:31
#
Dle grafiky na tw to tak nevypadalo. Uvidíme.
Puskas
15.02.2020 14:20
#
Nějaký link na Baník, prosím.
Puskas
15.02.2020 14:29
#
Nějaký, kde se nemusím přihlašovat.
Puskas
15.02.2020 14:35
#
díky
Salfovic
15.02.2020 14:44
#
Na jakém webu jsi to našel ?
Salfovic
15.02.2020 14:47
#
Díky.
Stannis Baratheon
15.02.2020 14:39
#
Už je to tady: Kvose
Antitalent
15.02.2020 14:58
#
To je jak ČanturAšvili
Blasphemer
15.02.2020 14:40
#
Lukáš Juliš, nejlepší střelec EURO 2020.
Kang & Kodos
15.02.2020 14:55
#
Kang & Kodos
15.02.2020 14:55
#
JULIŠ, JULIŠ, JULIŠ!!!
Obr Koloděj
15.02.2020 14:56
#
Po jaké době se Julda trefil?
Kang & Kodos
15.02.2020 14:58
#
Chceš si brát do huby předního kanonýra ČFL?
Obr Koloděj
15.02.2020 14:59
#
Myslim v lize.
Greny
15.02.2020 15:36
#
Po cca 40 minutách
db18
15.02.2020 16:34
#
Salfovic
15.02.2020 14:46
#
Ty vole, jak může nechat Svědík Zahustela na lavičce
Rust Cohle
15.02.2020 14:48
#
Zatím hrozná holomajzna...
AjaxFans
15.02.2020 15:45
#
bobis21
15.02.2020 14:51
#
Na půlce takový zákrok
Momo9
15.02.2020 14:57
#
Praveze uplne v klidu.
Obr Koloděj
15.02.2020 14:56
#
Ať se na mě pan Reinberk nezlobí, ale uspěchal to.
Momo9
15.02.2020 14:57
#
Ten komentator na O2
.. Picus.
Kiwi-21
15.02.2020 15:03
#
Nádherný gól Smrže až na obrovskou šanci Zlína jinak naprosto zasloužené vedení Zlín má opravdu problém přelézt půlku ale brejky můžou mít nebezpečné
Obr Koloděj
15.02.2020 15:10
#
Jak vypadá u vás hra? Má to cenu na vás přepínat?
Kiwi-21
15.02.2020 15:31
#
Tak já se dívám z TV taky jsem v cizině tak na zápase nejsem
Opticky docela slušně na 1.zápas Zlín měl pak ještě 1 velkou šanci ale Karviná pak 2 slušné šance taky
Gól byl opravdu výstavní
Zlín ale solidně brání a Karviná má problém na větší šance a je to spíše dobývání a chybí více zakončení ale třeba rohy 11:0 ukazuje dost a Zlín má nebezpečné brejky ale na polovině Karviné téměř vůbec nejsou ale když už tak to smrdí

Stejně jak Karviná mohla vést 3:0 tak to mohlo být 1:2 přesto že týmy hrají i docela opatrně, snad přidáme další góly ať je klid na 1.kolo na jaře víc než dobrý
Antitalent
15.02.2020 15:22
#
2 šance, ale jinak si to fakt normálně dopředu nedáme
pingla
15.02.2020 15:04
#
co ten super talent Lalkovič? Kope za béčko?
bobis21
15.02.2020 15:06
#
Jako vždy zraněný.
Greny
15.02.2020 15:20
#
Nechápu jak toho "krypla" mohl Baník vzit
pingla
15.02.2020 15:27
#
minulý týden hrál proti Slavičínu, tak jestli je schopný se zrakvit týden před začátkem jara
Wyrda
15.02.2020 15:44
#
Vzali ho na rok a sam brabec rekl zeto bylo proto ze byl zadara prodlouzit smlouvu mu nehodlaji
Kang & Kodos
15.02.2020 15:11
#
Dvě místa na lávce prázdný. Jestli se dva frajeři nezrakvili na rozcvičce, tak to je dost zvláštní způsob, jak dodávat mladejm sebedůvěru
bobis21
15.02.2020 15:13
#
Dnes hrálo béčko. Asi lepší hrát než sedět v UH.
Kang & Kodos
15.02.2020 15:18
#
Přátelák no. To bych si radši sedl v lize na lavičku a možná si i zahrál, než hrál pouťák s Třincem
Obr Koloděj
15.02.2020 15:18
#
bobis21
15.02.2020 15:20
#
Jenže by si nezahráli...
SuperBanikovec
15.02.2020 16:00
#
djiros
15.02.2020 15:23
#
Obr Koloděj
15.02.2020 15:15
#
Prý hrálo i béčko. Nicméně kdyby to udělal Pánik, tak se tu spustí hotová protipánikovská bouře.
bobis21
15.02.2020 15:21
#
Nezapomeňte pak zase říkat, že do nás slávisti nijak nerýpou
Priority slávistů: 1. Baník, 2. naběhané kilometry, 3. slavia
Stannis Baratheon
15.02.2020 15:24
#
bobis21
15.02.2020 15:25
#
A ne? Proč máte potřebu psát takové hovna?
Obr Koloděj
15.02.2020 15:26
#
Zase tam hledáš něco, co tam není.

Hraje Baník, koukám na něj, tak řeším Baník.

Naopak ty si musíš do Slavie rýpnout i když je na programu až zítra ("naběhané kilometry").
bobis21
15.02.2020 15:28
#
A co má s baníkem společného ta tvoje hovadina s Pánikem? Proč máš potřebu něco takového psát?
Obr Koloděj
15.02.2020 15:31
#
Netrénoval Pánik Baník? Nebyl tady skoro půl roku vyhazován? Není ve fotbale časté srovnávat předchozího a současného trenéra?
bobis21
15.02.2020 15:33
#
A kde je to srovnání? Žádné v tom komentáři nevidím. Na čem je založené tvé tvrzení že by se spustila nějaká bouře kdyby to Pánik udělal? Proč máš potřebu takhle zbytečně provokovat?
Losinho
15.02.2020 15:37
#
Nemusí to mít na ničem založený, je to diskuze, tak píše svůj subjektivní názor.
bobis21
15.02.2020 15:40
#
Představ si že by tady lidi psali půl roku v kuse několikrát týdně "dementní slavisti si zase stěžují na trpisovskeho", myslíš že by ti to nebylo otravné po tom půlroce? A obhajovat to tím, že to nemusíš mít na ničem založené přesně ukazuje to, s čím já mám problém. Něco jste si vymysleli a teď s tím dokola provokujete, absolutně nechápu proč.
Losinho
15.02.2020 15:43
#
Já teda myslím, že tu za absenci mladejch na lavičce byl kritizovanej několikrát, ale hledat se mi to upřímně vůbec nechce, takže si to třeba pamatuju blbě.
bobis21
15.02.2020 15:46
#
Bylo to jednou po zápase na Bohemce. V ten víkend béčko ani U19 zápasy nehráli, takže mohli být kluci k dispozici. Dnes ale hrálo béčko i U19 zápasy a bohužel jsou to pořád ročníky ve kterých máme málo lidí díky vyhlášené práci s mládeží pod Šafarčíkem a Petrou. Normálnímu člověku by to stačilo takto vysvětlit, vy ale musíte hned začít provokovat...
Kiwi-21
15.02.2020 16:01
#
Nechce se mi taky hledat ale určitě to bylo vícekrát
Losinho
15.02.2020 17:02
#
Taky myslím, že to nebylo jen jednou, ale budiž. My?
Kiwi-21
15.02.2020 17:37
#
My?
Teď nevím k čemu to píšeš a nebo že bych u něčeho napsal my a nebo ses překlik tak nevím co u My? Odpověďet
Obr Koloděj
15.02.2020 15:49
#
Je to stejně otravné jako půl roku dokola číst "stará kurva" a "profesor Šikana".
bobis21
15.02.2020 15:52
#
Což psalo kolik lidí? 1 nebo 2?
Obr Koloděj
15.02.2020 15:53
#
Kolik lidí tady píše o "Antipánik"?
bobis21
15.02.2020 15:54
#
No rozhodně víc než 2. A i kdyby to byli jen 2, tak je to těžko nějak obhajuje.
trevorFCB
15.02.2020 16:52
#
Je směšné se furt o to opírat
Greny
15.02.2020 15:30
#
A proč by vás nemohli těšit když zde máte pravidelně pod každým příspěvkem zastanou diskuzi jen Banikem
Greny
15.02.2020 15:30
#
Řešit
bobis21
15.02.2020 15:31
#
Já neřeším to že o Baníku píše, jde mi o to že do nás zbytečně rýpe s jeho vymyšlenými hovadinami, se kterými tady provokují už půl roku
Greny
15.02.2020 15:33
#
Já to ale třeba chápu... Bez se tema dvouma klukama co by asi jelo s ackem a zeptej se jich zda by raději hráli přípravu nebo šli na lávku za áčko s tím že možná dostanou pět minut... Odpověď bude dle mě jasna
bobis21
15.02.2020 15:35
#
Jenže by asi těch 5 minut nedostali, proto je trenér nevzal. Kdyby je chtěl nasadit, tak je vezme, nemyslíš? A já nemám problém s tím že si někdo myslí že by to pro hráče bylo lepší, to je věc názoru. Co mě štve je ta zbytečná provokace a výmysly o fanoušcích Baníku. Jde mi o jeho chování, ne názory.
HonzaBanik
15.02.2020 15:36
#
Hlavně za béčko hrálo 7 chlapů nad 25...
HonzaBanik
15.02.2020 15:36
#
Ale co se dá dělat...
Losinho
15.02.2020 15:38
#
wtf
Kang & Kodos
15.02.2020 15:40
#
aha
bobis21
15.02.2020 15:49
#
Z áčka hráli 4 vykartovani. Takový Foltyn je v béčku normálně, takže nevím co se snažíš říct...
HonzaBanik
15.02.2020 16:43
#
Co jsi pořád tak naštvaný? Nemusíme být pořád jak zfanatizovaní...Prostě tohle je asi první věc se kterou od Kozla ne úplně souhlasím, určitě tam mohli ti dva mladí být, ať nasají atmosféru. Z áčka hráli v béčku Stronati, Fleišman, Jirásek a Jany + stabilní opory béčka Velner, Foltyn a Lokša, takže vymlouvat se na to, že nikdo z mladých nebyl áčku k dispozici moc nejde, navíc áčko musí mít vždy přednost. No co, už to nevrátíme, ale svůj názor si říkat budu. Teď jsem šťastný z tří bodů
bobis21
15.02.2020 16:47
#
Kdes přišel na to že jsem naštvaný? Jen říkám že někteří z těch hráčů nad 25 jsou normálně hráči béčka, takže to není tak že by tam hráči z áčka zabrali místo. Já nikde neříkám že nemáš mít svůj názor. Ani že je špatný. Jen vysvětluji proč nebyli na lávce v áčku... Prostě v těch ročnících máme málo hráčů a dnes mělo zápas béčko i U19... Nikde jsem ani neřekl že s tím souhlasím nebo že se mi to líbí... Nemusíš hned psán něco o "zfanatizování"
HonzaBanik
15.02.2020 16:54
#
Víc bych to neřešil, já jen konstatoval fakt, to samé U-19, hráli, áčko však má mít přednost. Jak jsem psal výše, už to nevrátíme, ale já jebal za neúplné nominace i Páníka, takže jestli mám být fér, tak nemůžu být z toho happy u Kozla. Objektivita
bobis21
15.02.2020 16:59
#
Tak já taky nikde neřekl že se mi líbí nekompletní střídačka. Jen to dnes chápu a pokud trenér věděl že je nechce nasadit, tak je nechal radši odehrát zápas s Třincem. To přeci není nic s naštvaností a fanatismem...
HonzaBanik
15.02.2020 20:38
#
Tak já to nemyslel jen na tebe Jen mi občas ty reakce na fanoušky jiných týmů, kteří kritizují Kozla či Baník připadají od nás už až moc fanatické obecně...
Názor může mít každý, oni to mohou vidět jinak, z nadhledu, což je občas taky fajn. Trollové jsou jiná věc, ale tak ty neřeším a už tady snad všechny takové znám, takže vím co od nich čekat. Už se spíš zasměju
Dnes s výtkami na 16 místo 18 hráčů s nimi prostě souhlasím a přijde mi to taky trochu zvláštní, ať vnímám argumenty, že hrálo béčko, devatenáctka, sedmnáctka přípravu. Určitě to ale neznamená, že bych Kozlovi nevěřil nebo něco, je to jedna věc. Pořád ho jednoznačně vnímám jako skvělého trenéra, který umí pracovat s hráči a má schopnosti na to, aby Baník naučil hrát atraktivní fotbal a hrál s námi poháry.
bobis21
15.02.2020 20:56
#
Opět - mě vůbec nešlo o tu část s počtem hráčů na střídačce, reagoval jsem na ten zbytečně provokativní dovětek "kdyby to udělal Pánik...", což už je prostě po půl roce těch sraček otravné.
K tematu - jestli jsem pochopil Kozla v rozhovoru správně, počítalo se s tím, že bude na lávce ještě Smola, který už měl být k dispozici, takže pokud se ukázalo třeba na poslední chvíli že nebude, tak už je fakt blbost tahat někoho kdo se už připravuje na jiný zápas 150 kilometrů jinde...
HonzaBanik
15.02.2020 21:12
#
Pořád by Smola byl hráč č.17 Jinak, chápu, ale my jsme tady rok tapetovali s věcmi okolo Páníka, takže tyto dozvuky se dají čekat...
Kiwi-21
15.02.2020 21:38
#
Beru vaše argumenty proč nebylo 18 hráčů
Ale teď se zeptám a neber to jako provokaci ale normální otázku
Kdyby to udělal Pánik myslíš že ty a nebo ostatní to budou také omlouvat? Že jemu by to nedávaly sežrat a nepíšu zrovna u tebe a používaly to jako důvod Pánikovy nadávat?

Neber to ty nebo kdokoliv jako provokaci jenom mě zajímá zda by jste opravdu měřili stejným metrem a zastaly se ho v tomhle konkrétním případě stejně jako Kozla
bobis21
15.02.2020 21:43
#
O Pánikovi nikdo rok neřekl jediné negativní slovo. Pak ho po příšerném jaru většina fanoušků i vedení podržela. Opravdu mi přijde mimo dělat že jsme se k němu chovali nějak špatně. Někteří jako Kepy nadávají i na výhry, ale toho zase nikdo nebere vážně...
Kiwi-21
15.02.2020 21:47
#
Je to možný ono ale i ve svém okolí jsem znal Banikovce co o něm mluvily podobně jako trevor a cukroušek
Je pravda že na další konkrétní případy které bych mohl jmenovat si nevzpomínám ale ti 2 jdou tady nejvíce vidět tak to dělá dojem že je vás více
Jinak ani proti nim nic nemám aby to tak nevyznělo
bobis21
15.02.2020 21:59
#
Když se podívaš jen na dnešek, tak se od sparťanů tady na ef dozvíš, že "Jílek je trenérský potrat" a že z jeho strany je "všechno naprosto kolosálně na píču" - ale vidíš že by se někdo kvůli tomu jak se ke svému trenérovi chovají do nich neustále několik měsíců v kuse navážel? Ne. Přitom i sparťani pak jdou a říkají že my si pořád stěžujeme a sami předvádějí tohle. Prostě se tady vytvořila móda říkat že fanoušci baníku prý pořád vyhazují trenéry, tak to prostě musí být pravda Když to trvá půl roku, tak už mě to fakt sere ...
Kiwi-21
15.02.2020 22:19
#
Jasný to ti rozumím a že vyhazujete pořád trenéry je blbost

Ale situaci okolo Pánika a Jilka bych nesrovnaval zatímco za Pánika jste byly nejvýše za 10 let + finále poháru - píšu čistě vysledkově ne herně a další věci okolo
Tak Sparta je z Jílkem na tom hůře než ze Stramacionim a jde pořád dolů
Což je čistě vysledkově velký rozdíl

Mně na jednu stranu bylo Pánika líto na druhou stranu chápu že odešel
Líto mi ho bylo kvůli tomu že ať měl jakékoliv chyby tak vás dostal opět nahoru a ty nadávky Banikovců byly na něj jak by z týmem 2.roky za sebou sestoupil a nikdo ho nedovolal a až takové chování si rozhodně nezasloužil, posunul Baník tam kde byl tehdy u Baníku a hlavně u Pánika strop s není trenér který by to zvednul ať herně nebo vysledkově na další úroveň

Tak když vezmeš čistě výsledky není se co divit že se na Spartu nadává

Ale mám si tvé odpověďi vysvětlit tak že kdyby Pánik neměl 18 hráčů tak by to většina chápala stejně jako u Kozla?
Pokud ano tak je to v pořádku a nebudu se v tom pitvat a i kdyby ne tak mě to spíše zajímá, ne abych tu vyvolával debaty ale čistě z mé zajímavosti
Blasphemer
15.02.2020 15:51
#
Kang & Kodos
15.02.2020 15:37
#
PlackaSKS
15.02.2020 15:39
#
Obr Koloděj
15.02.2020 15:57
#
KingMaster13
16.02.2020 12:14
#
MatteoACM
15.02.2020 15:37
#
Ty priority, to je přesně ono. Baník pro slávisty, priorita číslo 1
trevorFCB
15.02.2020 16:53
#
Trefa, potopeno
clovek1
15.02.2020 16:58
#
Už jsem myslel, že tady žádný Slávista nepřispěchá s Pánikem.
Cukroušek
15.02.2020 21:54
#
trevorFCB
16.02.2020 09:07
#
Greny
15.02.2020 15:21
#
Tak za béčko mohli hrát dorostenci ne?
bobis21
15.02.2020 15:37
#
U19 dnes hrála taky.
Salfovic
15.02.2020 15:45
#
Si to máte lépe naplánovat, kokoti.
AjaxFans
15.02.2020 15:46
#
bobis21
15.02.2020 15:47
#
My si nestěžujeme...
clovek1
15.02.2020 17:05
#
Ano, abyste vy byli spokojeni
Cukroušek
15.02.2020 21:57
#
Cekal sem nejaky super vtipek. Zklamani.
Puskas
15.02.2020 15:14
#
ponořit se do útočných snah...
Obr Koloděj
15.02.2020 15:17
#
Nejsem žádná Sibyla, takže vám to slíbit nemůžu.
urbis_
15.02.2020 15:18
#
Tak Tetteh se v produktivitě Sparťanských útočníků právě propadl na poslední místo.
TK87
15.02.2020 15:23
#
Co to má být? Olomouc i Juliš měla být na jaře tragická, kdo se na to má spolehnout, sakra?:)
urbis_
15.02.2020 19:26
#
No ještě bych nekřičel, když takhle naposledy vstoupila Olomouc do podzimu, nakonec spadla
Greny
15.02.2020 15:19
#
Rust Cohle
15.02.2020 15:20
#
urbis_
15.02.2020 15:22
#
žrout
15.02.2020 15:24
#
Paráda snad mu začne ten vůl na lavičce dávat víc příležitostí
djiros
15.02.2020 15:24
#
AjaxFans
15.02.2020 15:44
#
sima.vok
15.02.2020 15:55
#
naheCZ
15.02.2020 16:00
#
Coutinho10
15.02.2020 16:51
#
luxusni
Spalovač šancí
16.02.2020 00:40
#
Jak Ronaldo
urbis_
15.02.2020 15:20
#
Chytil hraje výborně. Ten v Sigmě taky dlouho nezůstane.
bobis21
15.02.2020 15:22
#
Góly šetříme před kotel, tak to má být
Je vidět že fotbal už není jen o nákopech, takže si není moc na co stěžovat
Obr Koloděj
15.02.2020 15:23
#
Nekoukatelný fotbal zatím, převažuje spíš válečnictví, než kombinační hra. Každý tým měl 1 náznak šance. Slovácko je o chlup lepší a kdyby nebyl Dvořák dřevák tak vedou. Baník tam měl akorát individuální akci Holzera. Největší pozitivum pro hosty je tak slušný výkon Svozila.
bilas
15.02.2020 15:27
#
Ta hra spíš připomíná ricochet, ale po svačině Slovácko rozjede koncert
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 15:32
#
Obr Koloděj
15.02.2020 15:33
#
JeséRodriguez
17.02.2020 10:06
#
Mirek na tenisu
15.02.2020 16:02
#
Baník je od začátku fotbalovejsi. To musí vidět i slepý. Hradiště je zoufalé.
bilas
15.02.2020 16:26
#
Bohužel, Banik byl herně uplně jinde
bobis21
15.02.2020 15:42
#
Nádhera Trmal neměl šanci na to dosáhnout, dokonale trefné
AjaxFans
15.02.2020 15:43
#
Obr Koloděj
15.02.2020 15:43
#
Pekny centr
3M
15.02.2020 15:45
#
To se na to vy čuráci vyserte úplně a na to oraniště zasázejte brambory
Oliver Roland
15.02.2020 16:09
#
Mirek na tenisu
15.02.2020 15:58
#
Hradiště zatím tragické. Vypadají jako by v zimě moc neběhali ale hráli jenom na dvě branky. Trenér měsíce...
Obr Koloděj
15.02.2020 15:59
#
TK87
15.02.2020 16:12
#
OT: Schicky goool
Raylan
15.02.2020 16:14
#
+ asistence
TK87
15.02.2020 16:15
#
sima.vok
15.02.2020 16:27
#
Pablos
15.02.2020 16:28
#
Kde se dá vidět ten gól?
F.Torres
15.02.2020 16:31
#
livesport
Pablos
15.02.2020 16:37
#
Dík, já kokot si nemohl vzpomenout a dával adresu livescore
Rothbard
15.02.2020 16:35
#
Vydra taky
Coutinho10
15.02.2020 16:50
#
fabec1222
15.02.2020 16:12
#
Tak jsem si rozjel tu novou soutěž na tipáči, a hned v 1. kole jsem dla Slovácko, tak to bychom měli, a můžu se věnovat zas jiným věcem...
Mirek na tenisu
15.02.2020 16:17
#
A máme tady světlice. Da idemo Balkán
czechfant
15.02.2020 16:26
#
Ten závěr Zelinka zkušeně hlídá. Tohle je takový to jednoduchý připískávání o kterém se sice psát nebude ale zápas to ovlivní :D
czechfant
15.02.2020 16:29
#
Jinak teda Slovácko hrálo bídu. Baník byl hlavně ve druhé půlce lepší. Nebo spíš míň špatnej :D
bobis21
15.02.2020 16:29
#
Pablos
15.02.2020 16:34
#
Jak se chtěl na konci pochlubit, že si na vteřinku odskočil k fotbalu z ČT déčka.
Ross Geller
15.02.2020 16:26
#
Heča - Vindheim, Hancko, Lischka, Frýdek (c) - Dočkal, Trávník, Krejčí, Kanga, Hložek - Tetteh

Nejlepší hráč podzimu Michal Sáček pouze na lavičce. Spolu s ním tam jsou: Bičík, Hanousek, Mandjeck, Plavšič, Karlsson, Kozák
Kiwi-21
15.02.2020 16:31
#
Zvláštní sestava ale Frýdek (C) je opravdu úlet
Rothbard
15.02.2020 16:34
#
Jistota jako Sparta bez LM.
Ross Geller
15.02.2020 16:37
#
Po výchovné facce se Frýdek kapitánské pásky vzdal a vrátil ji Bořkovi.
czechfant
15.02.2020 16:37
#
Mě to vždycky pobaví :D
Salfovic
15.02.2020 16:36
#
Tak tuhle zálohu uběhá i Amfora.
Bex5
15.02.2020 18:52
#
Puskas
15.02.2020 16:26
#
Super. Nečekaný výhra v každém směru - neoblíbený soupeř, čtyři hráči stáli, nový kouč, hráli jsme venku.
bobis21
15.02.2020 16:31
#
To s neoblíbeným soupeřem jsme zlomili už na podzim, takže už to snad platit nebude. V posledních sezónách nás ale ničili no
3M
15.02.2020 16:37
#
Olomouc ve sračkách a my ještě víc
Obr Koloděj
15.02.2020 16:42
#
Hraje Dočkal a komentuje Homolka. To bude nářez
Frank Lampard 8
15.02.2020 16:49
#
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 16:57
#
Stannis Baratheon
15.02.2020 16:59
#
Už při příchodu hráčů na hrací plochu se odbavil, takže začátek budou spíš takové postorgasmické pocity a pak to rozjede ještě ve větším měřítku.
ACSeRw!n
15.02.2020 16:51
#
nekdo link na ty nase kopyta ?
bobis21
15.02.2020 16:53
#
Vidím že jdete do jara s velkým sebevědomím
Pablos
15.02.2020 17:04
#
Někdo Link na mobil?
pingla
15.02.2020 16:58
#
ratusek
15.02.2020 16:59
#
Kanga stojí o metr v piči už při nástupu
ratusek
15.02.2020 17:13
#
Z hlediště "černá svině" a hned záběr na Maru. Rasisti O2
AjaxFans
15.02.2020 18:04
#
Kaspar
15.02.2020 17:14
#
Frydek porad stejny curak
OnderCZ
15.02.2020 17:14
#
Frýdku, Frýdku, ty seš opravdu vylízanec, achjo.
KoryVCF
15.02.2020 17:16
#
Ten ubrečenej výraz Frýdka
žrout
15.02.2020 17:17
#
Vindheim nejlepší pravý bek ligy, ne jak "kopyto Coufal"
Obr Koloděj
15.02.2020 17:18
#
To jsou přihrávky
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 17:26
#
Ten Frýdek víc leží než hraje.
Obr Koloděj
15.02.2020 17:26
#
Obr Koloděj
15.02.2020 17:26
#
Neviditelný, ale jasný zákrok
czechfant
15.02.2020 17:26
#
Frýdek zatím jen na zemi :D
Coutinho10
15.02.2020 17:26
#
to je hroznej komik
exse
15.02.2020 17:31
#
Holy fuck, ta Sparta je zatím strašně marná.
czechfant
15.02.2020 17:32
#
Ten Kuchta je tragickej snad všude. Nechápu, že vzdycky sezene ligove angazma..
Blasphemer
15.02.2020 17:33
#
žrout
15.02.2020 17:35
#
Obr Koloděj
15.02.2020 17:37
#
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 17:40
#
ManUnited
15.02.2020 17:44
#
Mumloch
15.02.2020 17:53
#
3M
15.02.2020 17:54
#
ACSPARTAPRAHA
15.02.2020 17:55
#
AjaxFans
15.02.2020 18:04
#
U nás nebyl špatný
JeséRodriguez
17.02.2020 10:10
#
Losinho
15.02.2020 17:35
#
To musí bejt krásnej fotbal
czechfant
15.02.2020 17:39
#
Sice jim to odskakuje, ale v porovnání s odpoledním zápasem Slovácko-Ostrava to vypadá, že tady hrajou aspon o body :D
PaulinhoTheGunner
15.02.2020 17:42
#
Hromada měl jít ven Tvl Liberec je prostě strašně nepřijemný soupeř pro každého, každý souboj smrdí bezohledností a prasárnou
exse
15.02.2020 17:55
#
czechfant
15.02.2020 17:43
#
Frýdek leží víc jak pacienti z LDN :D
ManUnited
15.02.2020 17:43
#
Tvl dej tam místo Kuchty toho Rondice, nechápu jak Kuchta mohl dostat profesionální smlouvu
žrout
15.02.2020 17:43
#
Ty vole ten Frýdek to je komik
Hromada dementní zákrok hodný právě Frýdka
JeséRodriguez
17.02.2020 10:11
#
to bylo tzv. "na Štětinu"
czechfant
15.02.2020 17:45
#
Liberec hraje tvrdě o tom žádná. Hromada podle mě ale spíš uklouzl než, že by tohle chtěl..
PaulinhoTheGunner
15.02.2020 17:48
#
Tvrdě se hraje v Anglii, Liberec pouze klasicky prasí... Skluz oběma nohama na hráče zezadu při přebírání míče, vědomé kopání soupeře přes kotníky, skok s loktem do obličeje, atd...
ACSPARTAPRAHA
15.02.2020 17:50
#
Přesně, přeháněj to těžce čuráci
czechfant
15.02.2020 17:52
#
No až na ten skluz, když Hromada uklouzl to dělají oba týmy :D
exse
15.02.2020 17:56
#
Přesně.
Greny
15.02.2020 17:47
#
Ufnukanej, brečící Frýdek to mi celou zimu chybělo..
Jinak ten Lavi v útoku Liberce je tak tragickéj že i stoperi Sparty proti němu vypadají famozne
ManUnited
15.02.2020 17:49
#
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 17:50
#
Frýďas hroznej zmetek.
ACSPARTAPRAHA
15.02.2020 17:52
#
Bohužel, je to tak, jsem sparťan, ale jeho taky nesnáším
JeséRodriguez
17.02.2020 10:12
#
Sheldon
15.02.2020 17:54
#
Fakt těžkej zmrd.
Obr Koloděj
15.02.2020 17:51
#
Pešek: "Věděli jsme, že Sparta bude hrát doma."
czechfant
15.02.2020 17:52
#
Tomu klukovi nic neujde :D
Greny
15.02.2020 17:52
#
žrout
15.02.2020 17:53
#
RuneSKS
15.02.2020 17:56
#
ZB 07
15.02.2020 17:59
#
ronaldik
15.02.2020 18:06
#
Coutinho10
15.02.2020 18:28
#
tak to si pak pustim jeste jednou
Rarášek
15.02.2020 18:50
#
Bex5
15.02.2020 18:54
#
db18
15.02.2020 19:43
#
sima.vok
15.02.2020 20:36
#
Jak na to přišli? Sparta to chtěla uchovat jako tajemství až do úvodního hvizdu.
shitcool
15.02.2020 22:23
#
exse
15.02.2020 17:57
#
Salfovic
15.02.2020 18:00
#
To tetování
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 18:01
#
To bude Malina ne?
ratusek
15.02.2020 18:05
#
Jestli to je Malinský, tak si ten skluz zasloužil
Obr Koloděj
15.02.2020 18:00
#
Frýdek má štěstí, že nedostal na začátku žlutou za ten zakoplej balon. Už mohl být venku.
Sheldon
15.02.2020 18:02
#
Ta byla jasná..Necháou, proč ji nedostal
Obr Koloděj
15.02.2020 18:05
#
Taky jsem čekal, že ji dostane.
czechfant
15.02.2020 18:02
#
Kdyby se vyhlašoval nejvíc nesympatický hráč ligy, tak Frýdek nevyhraje, protože ho na galavečer nepozvou :D
Y.N.W.A
15.02.2020 19:32
#
Ja myslim, ze by ho prave pozvali a ze by to i vyhral
Sheldon
15.02.2020 18:04
#
Kanga kope skvěle standardky, dává z nich góly, přijde král flusačů Bořík a nemá šanci.Přitom to Dočkal kope všechno blbě.
Neon
15.02.2020 18:07
#
Pořád lepší, než Martin Pirlo Frýdek
czechfant
15.02.2020 18:12
#
czechfant
15.02.2020 18:08
#
Bože, on toho Kuchtu nevystřídal...
ACSPARTAPRAHA
15.02.2020 18:09
#
Pešek má zatím prej peška
czechfant
15.02.2020 18:10
#
"Rezerní stulpnu neměli" profi klub :D
Kuchta
15.02.2020 18:29
#
Sparta naprosto neškodná, Liberec lepší
pingla
15.02.2020 18:32
#
rondic zatim hodne zajimavy
czechfant
15.02.2020 18:34
#
Od té doby, co hraje Liberec v 11, už nevypadý ta sparťanská obrana tak pevně :D
Gegenpressing
15.02.2020 18:35
#
OT: Kde v Praze do disco clubu bez fetek a s dobrou dobrou hudbou, kde zahrají vse? Diky za tipy.
TheMally11
16.02.2020 10:28
#
Error 404 not found
PBLead
15.02.2020 18:35
#
Jak se nikdo Sáčkovi o tu pásku nehlásil, tak si ji nechal pro sebe.
ratusek
15.02.2020 18:35
#
Expert Jílek sundá oba tvůrce hry, tvl
Blasphemer
15.02.2020 18:38
#
dement
žrout
15.02.2020 18:44
#
Rozumí tomu chlapec
PBLead
15.02.2020 18:38
#
pingla
15.02.2020 18:38
#
malináááááá a ta oslava
Momo9
15.02.2020 18:38
#
Ja jako nechci rohum davat nejakou vyssi vahu nez opravdu maji.. Ale je to proste standartka, ktera kdyz se dobre kopne i na nejvetsiho debila, tak muze rozhodnout zapas.. Fakt nechapu proc to ve Sparte kope z leva levak a jeste Frydek.. To mi proste uplne staci na to, abych si rekl ze je Jilek totalne vylizanej.
JeséRodriguez
17.02.2020 10:17
#
Coutinho10
15.02.2020 18:38
#
Goooaaaaaaaal Maaaaaalinaaaaaaaa
Obr Koloděj
15.02.2020 18:42
#
A Baluta krásný pas.
Coutinho10
15.02.2020 19:05
#
taky super
Blasphemer
15.02.2020 18:39
#
Lischka ale na Štetinu.
Ross Geller
15.02.2020 18:39
#
Po 2 měsících kouknu na soutěžní zápas Sparty a pořád stejná tragédie...
czechfant
15.02.2020 18:39
#
Za co dostal žlutou? Jsem viděl teda horší oslavy :D
ratusek
15.02.2020 18:39
#
Malinskej je takovej odpad, doufám, že ho někdo sejme
Antitalent
15.02.2020 18:47
#
Tebe taky odpade
ratusek
15.02.2020 18:48
#
Obr Koloděj
15.02.2020 18:40
#
"Možná se dalo odcouvat čelem dopredu"
Gegenpressing
15.02.2020 18:40
#
Dneska jsme tam chteli jit za 300. Jeste, ze jsme v hospodě to radsi propili Kde v Praze na diskoteku lide?
>vyřazen z kádru<
16.02.2020 17:45
#
kokot
Gegenpressing
16.02.2020 17:46
#
Tvuj fotr
Obr Koloděj
15.02.2020 18:40
#
Malinský
Salfovic
15.02.2020 18:41
#
Za co dostal kartu ?
Obr Koloděj
15.02.2020 18:42
#
Slavil před kotlem.
czechfant
15.02.2020 18:43
#
To bylo od kotle celkem daleko
žrout
15.02.2020 18:43
#
Obr Koloděj
15.02.2020 18:43
#
Tak pak nevim.
Sir Ravealot
15.02.2020 19:06
#
Provokoval Sparťany. Nejdřív že neslyší a pak je hecoval
shitcool
15.02.2020 22:25
#
Kiwi-21
15.02.2020 18:43
#
NJ obrana Sparty má nejlepší inviduality v obraně v lize
Ten gól jako z mnoha dalších mi ukazuje něco jiného

Ale musím uznat kolikrát jsem přísný na Hložka že mě tak neuchvátil tak musím říct že od doby co hraje na podhrotu je opravdu výborný
Věděl jsem že je to jeho post ale že je to až takový rozdíl, zbytečně ho ve Spartě zabíjí na křídle
žrout
15.02.2020 18:58
#
Přesně tak, je ho v té žumpě škoda.
Klokanomet
15.02.2020 18:43
#
Malinský klasika
ratusek
15.02.2020 18:45
#
Vlastík by je vycepoval , ne jak Jílek, který absolutně netuší, co dělá
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 18:46
#
Trávník je tam úplně k hovnu.
ratusek
15.02.2020 18:47
#
Toho tam Jílek nechá, ale Kangu s Dočkalem sundá. Prostě odborník no
Momo9
15.02.2020 18:48
#
Pockej on sundal oba??
ratusek
15.02.2020 18:49
#
jo Kangu v 62. a Dočkala v 72. pak zase může brečet, že mu na hřišti chyběla v poslední třetině zápasu kreativita
Momo9
15.02.2020 19:05
#
To je bůh
PBLead
15.02.2020 18:49
#
Tak on snad v každém zápase je úplně neviditelný. Fakt nechápu, že má u Jílka tak silnou pozici.
exse
15.02.2020 18:52
#
Jílek je strašnej komik. Sundat Dočkala s Kangou a nechat tam týpka, kterej je úplně k hovnu a zároveň má nejhorší fyzičku z celého týmu.
Kiwi-21
15.02.2020 18:48
#
Malinský by měl žít v dojmu že každý zápas nastupuje pouze proti Spartě
Hrát ve všech zápasech tak jak umí hrát proti ní tak je dávno v cizině a naše top křídlo
shitcool
15.02.2020 22:26
#
Momo9
15.02.2020 18:52
#
Ty pico
Klokanomet
15.02.2020 18:53
#
Tetteh je bůh
Rothbard
15.02.2020 18:54
#
Co udělal Tetteh?
Selänne
15.02.2020 18:54
#
Tetteh
Selänne
15.02.2020 18:55
#
Prodejte to dřevo někam druhý turecký, ať je klid.
ClancyWiggum
15.02.2020 18:54
#
Prohrát s Libercem doma po devíti nebo kolika letech s Kuchtou na hrotu to chceš
teebee8
15.02.2020 18:55
#
Opět sparťanská marnost.. Krása
Obr Koloděj
15.02.2020 18:55
#
Malinský
Sheldon
15.02.2020 18:55
#
Tooomáááš------Malinskýýýýýý
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 18:55
#
Ty vole kam teď běžel ten Lischka?
Klokanomet
15.02.2020 19:00
#
do brány pro míč
andrew96
15.02.2020 21:51
#
"běžel"
Klokanomet
15.02.2020 18:55
#
MALINSKÝ SOLÍÍÍÍ
ClancyWiggum
15.02.2020 18:55
#
ratusek
15.02.2020 18:56
#
Jílek ven, paráda navíc za to sundat Kangu s Dočkalem, to si zaslouží vyrazit hned po zápasu
20DollarsInMyPocket
15.02.2020 18:57
#
Tak oni neodehráli o moc lepší zápas než Trávník, ale oba dokážou z hovna něco vymyslet. Trávník na druhou stranu je alibista.
Losinho
16.02.2020 07:46
#
Dočkal by podle mě víc minut nezvládl.
ratusek
16.02.2020 07:52
#
To ano, ale aby předtím ještě sundal i Kangu a tím přišel o oba tvůrce hry nebo kdo uní střelit z dálky, to je na odebrání licence. Jílek opakovaně dokazuje, že neumí vůbec trénovat a v Olomouci to byla náhoda
Losinho
16.02.2020 07:56
#
Jj, za toho Kangu bych mu dal pěstí bejt sparťan.
>vyřazen z kádru<
16.02.2020 17:48
#
tak ty tu sracku o te nahode propagujes i jinde jo?
Obr Koloděj
15.02.2020 18:56
#
Ale slušná fyzička
Sheldon
15.02.2020 18:56
#
Jílek na plac a chci slyšet kecy o Lize mistrů a druhým fleku:))
Klokanomet
15.02.2020 18:57
#
ten Lischka je neuvěřitelné baroko, další stoper jak vínko
Mirek na tenisu
15.02.2020 19:28
#
Lischka a baroko. To sedí jak dekl na perdel.
Salfovic
15.02.2020 18:57
#
Co to tam řvou, Jílek ven ?
ratusek
15.02.2020 18:58
#
SK1894
15.02.2020 18:58
#
"90 A tribuny spustily hromové Jílek ven!"
Chudák pan génius Křetinský, ti trenéři mu to tak kazí.
fabec1222
15.02.2020 18:58
#
Horší, než já v FM za Spartu je už jenom Sparta skutečná
czechfant
15.02.2020 19:00
#
Stannis Baratheon
15.02.2020 18:58
#
Malina do repre!
czechfant
15.02.2020 18:59
#
No na to, že Liberec hrál půlku zápasu s Kuchtou(podle mě tedy v 10) tak slušný :D
SK1894
15.02.2020 19:00
#
Hložek by měl utéct, dokud je čas. Nebo Sparta pokazí další talent.
ratusek
15.02.2020 19:01
#
proč se ho Sobišek nezeptá na to proč sundal oba tvůrce hry a co od toho čekal. ti novináři se radši nezeptají na něco, co by mohlo vyvolat kontroverzi
Sheldon
15.02.2020 19:03
#
Dočkal je jasnej, nezvládne celý zápas, logicky.Ale ten kanga, pokud neměl zdravotní problémy, tak to byl prokaučink jak prase, zaplaťpánbůh:))
Martas30
15.02.2020 19:01
#
I kdyby do Sparty přišel Messi, tak se z něho stane totální kopyto jako většina týmu, tam nefunguje opravdu nic
John Obi Mikel
15.02.2020 19:02
#
Ščasný si dává na nahlas telefon.
Mumloch
15.02.2020 19:08
#
Sheldon
15.02.2020 19:10
#
Obr Koloděj
15.02.2020 19:17
#
ClancyWiggum
15.02.2020 19:19
#
sima.vok
15.02.2020 20:36
#
shitcool
15.02.2020 22:26
#
lichna.
15.02.2020 22:27
#
TheMally11
16.02.2020 10:32
#
KingMaster13
16.02.2020 12:16
#
Puskas
16.02.2020 12:21
#
grumpa
15.02.2020 19:04
#
Jsme banda sráčů. Vůbec nic si nezasloužíme. Je to banda baletek. Bojovník žádnej...
Liberec udělal to, co na nás vždycky stačí: Srdnatý výkon a nechybovat při brejcích.
Kde je to, co Jílek s nima piluje? Vždyť je to pořád na náhodu. Jediné co mě napadá, že na tréniku to pilují v tempu odborářské ligy, takže když pak proti nim hraje někdo normální, tak se to prostě rozpadne.
Ale fakt mě to vůbec nepřekvapilo Ani nenar*lo To už marnost.
Gegenpressing
15.02.2020 19:04
#
::biggrin:
urbis_
15.02.2020 19:06
#
No to je ale překvapení Kdy koupí Sparta Malinského?
urbis_
15.02.2020 19:06
#
No to je ale překvapení Kdy koupí Sparta Malinského?
Sheldon
15.02.2020 19:06
#
Siegel:Stažení Kangy bylo pozitivní:))Souhlas, většina národa má radost.)
ClancyWiggum
15.02.2020 19:07
#
Obr Koloděj
15.02.2020 19:08
#
Mumloch
15.02.2020 19:08
#
urbis_
15.02.2020 20:21
#
Tak pro Hložka určitě. Ten je na kraji strašně utopenej.
žrout
16.02.2020 14:16
#
Ty sparťanské legendy jsou strašně omezený, neuvěřitelné
Salfovic
16.02.2020 15:06
#
Siegel Heil.
AjaxFans
16.02.2020 15:07
#
Kuchta
15.02.2020 19:08
#
Se Spartou bude na jaře ještě sranda Těšim se, co si o tom přečtu ve Sportu
SK1894
15.02.2020 19:09
#
Analýzu experta Vacka.
Mumloch
15.02.2020 19:09
#
Liberec vyhrál navzdory tvému výkonu.
John Obi Mikel
15.02.2020 19:18
#
SK1894
15.02.2020 19:08
#
Bod na 8. místo. S tak drahým kádrem.
Momo9
15.02.2020 19:13
#
Prvni zapas jara, musi si to sednout.
montaigne33
15.02.2020 19:13
#
FL ročník 19/20 Malinský vs. Sparta 4:0
PaulinhoTheGunner
15.02.2020 19:17
#
Psal jsem tady, že jaro na Spartě bude krušné a že totálně prokaučovala další sezónní přestávku, kdy se nezbavila rušivých elementů a přeplacených průměráku a zároveň nepřivedla potřebnou kvalitu... Přesto jsem si myslel, že budou ztrácet hlavně venku a doma prohrajou max. jen s Plzní To vypadá, že to bude ještě větší sranda Ale jako vážně, být takhle průměrný s, na české poměry, "astronomickým" rozpočtem, to je vážně nepochopitelná neschopnost
urbis_
15.02.2020 19:20
#
urbis_
15.02.2020 19:21
#
Dočkal "sprinty" nad 20 km v hodině.. ."no moc jich tam není" Sprinty jsou až nad 30km v hodině.
czechfant
15.02.2020 19:26
#
si myslím, že už nad 25 se to jako sprint dá určitě brát. Ale na druhou stranu se mi líbí, že ukazujou i ty nad 20.
urbis_
15.02.2020 20:26
#
25 se ukazuje většinou, to je asi nejzajímavější. Ale těch 20 už je fakt strašně málo. To je měřítko u vytrvalostních běžců, né u fotbalistů. Tohle dají někteří běžci i při půlmaratonu.
Sheldon
15.02.2020 19:32
#
Odchodem Jílka se nic nevyřeší.Tam je jen jeden průser-a to je fotbalový analfabet Křetínský.Dokud bude jejím majitelem, který tam kecá úplně do všeho, nikdy se to nezlepší.protože jen debil může jmenovat sportovním ředitelem Rosického, ta funkce je zcela klíčová a nemůže jí dělat kdejakej jouda bez vzdělání a schopností.To, že hrál fotbal není žádná kvalifikace.
SK1894
15.02.2020 19:39
#
brejlicky
16.02.2020 11:55
#
takze sportovni usek cimz mam na mysli skauting hracu,filozofie tymu atd ma delat podle tebe nejaky inzenyr ktery nehral fotbal ale hlavni ze je ing.? ty si dobry mental..hral si nekdy fotbal vubec nebo si ten tlustej kurburt od pc
Sheldon
16.02.2020 13:44
#
Ne ty pitomče, manažer může být fotbalista, ale musí to být manager, musí mít k tomu předpoklady, jako ke všemu.A k tomu by měl mít i potřebnou kvalifikaci a vzdělání.
Mirek na tenisu
15.02.2020 19:34
#
Hledání stoperů Sparty pokračuje. Hancko je spíše krajní obránce. Dynamický, rychlý trochu zbrklý. Chybí mu klid a přehled. Ten má sice Lischka ale jeho pohyb není na úrovni klubu jako je Sparta. On zařadí v 1. minutě dvojku a na tu jede celý špíl. Při druhém gólu Malínského se vracel jak v zápase odborářské interligy.
JeséRodriguez
17.02.2020 10:31
#
Já teda musím říct, že Hancko se mi jako jeden z mála v tom zápase líbil. Na to, že hrál přes nohu, z čehož pramenilo, že párkrát nákopem odevzdal balón zadarmo, to tam za Lischku a jednou i Heču solidně hasil. Škoda toho Kayi, že je zraněnej. Docela by mě zajímalo, jak by to s ním a Hanckem vypadalo. Ale teď už si taky myslím, že musí jít pryč. Ani nejde o to, kolik bere, ale prostě se nedá stavět na hráči, kterej je tak často na marodce.
SK1894
15.02.2020 19:49
#
V tabulce rentability (náklady/výnosy ohledně A týmu), patří týmu AC Sparta Praha už dlouho bezpečně 16. místo v lize.
Je to věc Jílka nebo Hřebíka?
twerp
15.02.2020 20:20
#
Ani jednoho. Za hospodaření firmy A. C. Sparta Praha a.s. odpovídá generální ředitel Čupr. Pak samozřejmě představenstvo a nejnižším článkem je Rosický. Jílek a Hřebík jsou trenéři, ti se o finance nestarají, respektive neměli by.
Didi
15.02.2020 20:46
#
Na Spartě si dělají z lidí prdel ne? Mohl by se vyjádřit i maskot Rosický.
Kepy_FCB
16.02.2020 08:49
#
Dnes Trnava-Slovan domácích bylo hafo už na tréninku včetně pyra. Hosté prý mají mobilizaci jaká nemá obdoby. Měl by to být zajímavej mač proto prosím o funkční odkaz na sledování.
ZB 07
16.02.2020 09:38
#
jsem na to zvědavej, jenom od nás jede víc lidí než na některý výjezdy v druhý lize.
DiegoPele
16.02.2020 11:38
#
Kazdy zapas z ligy ide na huste.tv...
Kepy_FCB
16.02.2020 11:51
#
díkes
Gegenpressing
16.02.2020 12:07
#
To je placene, ne?
Blasphemer
16.02.2020 14:12
#
swag Tomáš Hořava
KingMaster13
16.02.2020 14:30
#
Jaromír Zmrhal poprvé od svého přesunu do italské Brescie figuruje v základní sestavě zápasu Serie A! Navíc hned na hřišti Juventusu.

Trhej Jaroušku Ronaldo raději ani nehraje, protože hráči takového kalibru ještě nečelil
Coutinho10
16.02.2020 15:00
#
tak to si jdu pustit
KingMaster13
16.02.2020 15:15
#
Pak mi hoď report jak hrál
Coutinho10
16.02.2020 15:35
#
jj zatim nic moc no...Brescia se jenom brání a jenom jednou s k němu odrazil míč, na který nestihnul zareagovat
F.Torres
16.02.2020 15:07
#
Matějů také v základu, snad se oba chytí
Salfovic
16.02.2020 15:09
#
Tak Matějů narozdíl od Zmrhala hraje většinu sezony v základu.
F.Torres
16.02.2020 15:13
#
poslední zápasy vynechával, nicméně nevím zda z důvodu karet a nebo drobných zranění a nebo z důvodu nekvality. ¨Po očku ho sleduji, ale ne nijak zvlášť. To samé platí u Baráka, Jankta.
Salfovic
16.02.2020 15:18
#
Z posledních pěti zápasů odehrál tři v zs.
Blasphemer
16.02.2020 15:10
#
Matějů už se chytil.
F.Torres
16.02.2020 15:11
#
poslední zápasy ale vynechával
20DollarsInMyPocket
16.02.2020 15:23
#
Prince Jaromír na AM, před ním v útoku Balotelli. What a time to be alive.
KingMaster13
16.02.2020 15:24
#
Nr.Nobody
16.02.2020 15:41
#
Jsem zapomnel, ze zije.
Gegenpressing
16.02.2020 14:57
#
Viktoria Plisna lostni!
Nr.Nobody
16.02.2020 15:18
#
Hruza. Kayamba, Beaguel, Horava ven.
Blasphemer
16.02.2020 15:21
#
Celá ta ofenzivní trojice stojí za píču. Choras a Kopic musí jít co nejdřív do hry. Hořava klasik, no.
Nr.Nobody
16.02.2020 15:31
#
Klidne Mihalik, ale jak pises, ten utok naprosto jalovej.
Antitalent
16.02.2020 15:57
#
Strašný no
lichna.
16.02.2020 17:09
#
Sheldon
16.02.2020 15:19
#
Plzeň, hraje hnusnej, pomalej profesorskej fotbal, milion přihrávek vzadu...než si na ten Gulův styl zvyknou, bude tam novej trenér
MikeHavenaar
16.02.2020 15:30
#
Pokud bude takhle hrat Opava zbytek jara, myslim ze se nemusi bat sestupu. Od Opavy sympaticka prvni pule
Salfovic
16.02.2020 15:48
#
Celkem by mě zajímalo, jestli by rozhodčí pískl penaltu, kdyby Bogel nedal gól.
Nr.Nobody
16.02.2020 15:52
#
Kvuli cemu? Nedival jsem se moc pozorne.
Blasphemer
16.02.2020 15:54
#
Držel ho tam všema deseti.
Salfovic
16.02.2020 16:00
#
Obránce ho tam objímal jak buzerant.
Nr.Nobody
16.02.2020 15:51
#
Krasnej protiutok
havrys99
16.02.2020 15:51
#
Krásný brejk
TK87
16.02.2020 15:52
#
Já věděl, že to bude ideální kapitán do Fanty :)
Coutinho10
16.02.2020 16:00
#
tak Musa opravdu v zakladu

Sestava: Ondřej Kolář – Vladimír Coufal, Michal Frydrych, Ondřej Kúdela, Jan Bořil – Petr Ševčík, Lukáš Provod – Lukáš Masopust, Ibrahim Traoré, Peter Olayinka – Petar Musa

Lavička: Přemysl Kovář, Tomáš Holeš, Mohamed Tijani, David Zima, Nicolae Stanciu, Stanislav Tecl, Patrik Hellebrand
Nr.Nobody
16.02.2020 16:00
#
Provod CM?
Mumloch
16.02.2020 16:02
#
Na twitteru píšou, že je na DM. Hrál to někdy?
Coutinho10
16.02.2020 16:04
#
mam pocit, ze v priprave se tam objevil v nejakym zapase
Coutinho10
16.02.2020 16:03
#
cekal bych spis, ze budou hrat obracene s Ibrou, tak uvidime, ale takhle to je napsane i na twitteru
https://twitter.com/slaviaofficial/status/1229057724312379394?s=19
mistr129
16.02.2020 16:04
#
Ibry na DM bych se docela děsil
Coutinho10
16.02.2020 16:05
#
je fakt, ze kdyz tam byl Soucek, tak clovek mohl bejt celkem v klidu
urbis_
16.02.2020 16:48
#
Přece nenasadí Hellebranda. Jsme v Česku.
Uwe háže buly
16.02.2020 17:44
#
Spalovač šancí
16.02.2020 17:52
#
A co je špatné na Provodovi?
Salfovic
16.02.2020 18:16
#
Původ.
urbis_
17.02.2020 07:43
#
To, že hrál nevyzkoušený úplně mimo svůj post.
sima.vok
16.02.2020 16:08
#
Musa může být ten hroťák, kterýho potřebujete. Pokud ne, tak koupit Hložka.
Salfovic
16.02.2020 16:16
#
To by bylo Křetínského mistrovské vytrolení
Coutinho10
16.02.2020 16:21
#
ja jako verim, ze je ten spravny pro nas, ale neveril jsem tomu, ze mu Trpis da sanci hned od zacatku....myslel jsem si nebo spis byl presvedcenej, ze si tam bude tlacit Teclika
mistr129
16.02.2020 16:22
#
FCSL
16.02.2020 16:15
#
Yusuf k nám pls
Coutinho10
16.02.2020 16:31
#
to me taky prekvapilo, ze ho nedal ani na lavicku...zrovna na Bohemku, pokud by se to dobre vyvijelo, tak ho tam mohl dat jako zolika, ale zatim nepredvedl toho tolik, takze to bude mit tezky, ale jeste nejakou sanci by asi dostat na jare mel nez vam ho dame
Kiwi-21
16.02.2020 16:50
#
Něco mi říká že ten bude tak v prdeli že by ani vám nepomohl
Beztak ani ta tréninková morálka nebude stát za moc když na poslední chvíli stáhli Musu a nedostává od té doby šance

A pokud se u Yusufa nepletu tak Musa bude 1,2 oblíbenec Tecl a před Yusufem možná i upřednostňí i Olianku a Masopusta
mistr129
16.02.2020 16:03
#
Musa
Nr.Nobody
16.02.2020 16:07
#
Ty kravo, jasnej faul. Co to piska za curaka?
Blasphemer
16.02.2020 16:08
#
FruFru
16.02.2020 16:14
#
rozhodčí komentátoři
Sosi
16.02.2020 16:45
#
OT Neejvyssi cas, aby se Kladno poroucelo z extraligy
Mates28
16.02.2020 18:23
#
a pak ji uzavřít, ať je Jarin spokojenej
Neon
16.02.2020 18:35
#
TheMally11
17.02.2020 08:25
#
TheMally11
17.02.2020 08:25
#
a Jaroušek do důchodu
Venny
16.02.2020 17:02
#
Nemáte někdo prosím tucha kde by se dal sehnat stream na slavii? Jsem v zahraničí a nějak mi tu nejede stream na tipáči
Coutinho10
16.02.2020 17:06
#
hezky Musa, dobre zkusil
naheCZ
16.02.2020 17:30
#
To jsou záběry ale faul jsem tam teda neviděl.
Blasphemer
16.02.2020 17:34
#
Tak v takových záběrech bych ho nenašel, i kdyby byl stoprocentní. By mě zajímalo, jestli oni mají nějaké lepší k dispozici, protože jestli ne, tak to můžou rovnou zrušit.
Antitalent
16.02.2020 17:34
#
To se z těch záběrů ani nedivím
Coutinho10
16.02.2020 17:35
#
ani videt neslo
Gegenpressing
16.02.2020 17:35
#
Sedim na pive, tak nevim, jestli se mi to nezda, ale neni Bohemka lepsi?
Antitalent
16.02.2020 17:38
#
Možná si raději sedni na židličku. Ani jeden z nich nemá herní převahu.
Gegenpressing
16.02.2020 17:41
#
Spis bych uz nemel pit
naheCZ
16.02.2020 17:49
#
Traoré super střely
Mumloch
16.02.2020 17:54
#
dejdik
16.02.2020 17:49
#
Fakt nechapu, co vidi na tom Provodovi. Naprosto nepouzitelnej hrac.
Bonetti
16.02.2020 17:51
#
nerozumis fotbalu no
Coutinho10
16.02.2020 17:50
#
slusna bramboracka
Gegenpressing
16.02.2020 17:52
#
Zna nekdo duvod, proc na Bohemku nejdou koupit lístky na ticketportalu? Dival jsem se dneska a sli koupit jen pro cleny fanklubu.
Sheldon
16.02.2020 17:57
#
Tak kdepak je Placka SKS s Losinhem, co mi tu nadávali, když jsem psal, že mám z jara obavy, že ty odchody se na Slavii podepíšou?připadá to někomu, že dnes hraje Slavia?Nákopy jak za Šilhavýho, doufal jsem, že takhle už Slavia hrát nikdy nebude.
Stannis Baratheon
16.02.2020 18:00
#
Chybí ti Milan, co?
Sheldon
16.02.2020 18:03
#
No to asi těžko, ten na podzim skoro nehrál a taky nechyběl.Mě tam chybí Souček a Hušby.
SpecialOne
16.02.2020 18:33
#
Prodávají jen fanklubu a až když zbyde tak na pokladnách. Informací,zda lístky ještě jsou dávají v den zápasu.
Gegenpressing
16.02.2020 18:40
#
Diky moc, chlape
TheMally11
17.02.2020 08:26
#
protože jebat Bohemians!
20DollarsInMyPocket
16.02.2020 17:55
#
Fotbal na blití. Asi to bude chtít Stancia nebo Hellebranda, vepředu je to zatím dost bez myšlenky, hlavně Provod je na pěst.
Sheldon
16.02.2020 17:58
#
Provod je omyl, Trpiš má asi jinej názor, ale i on se může mýlit
Sztanda
16.02.2020 18:04
#
V té holomajzně ukázal trochu fotbalovisti akorát Ševčík, své momenty měl možná Maso a Musa má dobrý pohyb, je tam kde má být, myslím že do Slavie zapadne. Hodně slabý je Traoré (on byl teď nějak trochu zraněný že?) a Frydrych tam párkrát vcelku zásadně zaváhal...jinak průměr, šeď a boj...
Sheldon
16.02.2020 18:05
#
Především při té šanci Pulkraba, tam Frydrych vyloženě selhal a maso se kvůli němu málem zrakvil
mrtvej ofsajd
16.02.2020 18:07
#
První zápas po přestavbě týmu a ještě na Bohemce, kde to je většinou vždycky boj...V druhý půli Musa gol
Salfovic
16.02.2020 18:13
#
Hele, taxikář.
Coutinho10
16.02.2020 18:16
#
tyvole tohle neni karta ?
Greny
16.02.2020 18:24
#
co mel ten Pulkrab jako ted delal? vzdyt jen stal
Greny
16.02.2020 18:26
#
Puskac
Rikomescudi
16.02.2020 18:26
#
Pulkrab
Coutinho10
16.02.2020 18:28
#
Nico, pojd tomu dat myslenku
OranžováKarkulka
16.02.2020 19:04
#
Greny
16.02.2020 18:32
#
Stridani Kolar
naheCZ
16.02.2020 18:32
#
Frydrych
Rikomescudi
16.02.2020 18:32
#
Frydrych
Coutinho10
16.02.2020 18:32
#
Frydrych
Gegenpressing
16.02.2020 18:34
#
Jste se tu sesli
Coutinho10
16.02.2020 18:37
#
hezky nacasovany
Gegenpressing
16.02.2020 18:39
#
Stoprocentně
Greny
16.02.2020 18:35
#
jako namazal .. ale furt tam toho jednoho mohli trefit a Kolar tomu teda taky nepridal
Coutinho10
16.02.2020 18:36
#
on ho asi nevidel, ale tohle nejde davat pres celou sirku
Rikomescudi
16.02.2020 18:39
#
On tohle delal i v ChampionsLeague, oproti jinejm nasim stoperum je Michal strasne slabej v rozehravce
Puskas
16.02.2020 18:41
#
Chápu to dobře, že po tom 7milionovém dědictví dostali tento týden klokani další dáreček?
Gegenpressing
16.02.2020 18:43
#
Proc by ho dostavali? První kolo, odesli klíče, a Bohemka si to uhrava sama. Rozdil by byl, kdyby bylo kolo ke konci zakl. casti a Slavia by tam dala dorostence
Puskas
16.02.2020 18:45
#
Myslím toho Frydrycha, vůbec mě nenapadlo nějaké vypouštění.
Coutinho10
16.02.2020 18:43
#
jojo, vypada to tak
Antitalent
16.02.2020 18:35
#
Frydrych
Blasphemer
16.02.2020 18:36
#
už se to sype
Momo9
16.02.2020 18:40
#
Jasně hele.. jde o hovno víceméně, první kolo apod.. ale ukazuje se, že když odejdou lídři, tak ne vždy to stačí jednoduše přehodit na ty co zbyli.. Součka, Škodu a Hušbyho těžko nahradí v roli lídra Olayinka, kterej umí jenom běhat a jinak je totálně v lese.
Kiwi-21
16.02.2020 18:43
#
Olainka mi přišel solidní při té bídě, ale nechápu že nastahli raději Provoda ten je dnes opravdu špatný
Gegenpressing
16.02.2020 18:44
#
Lol. Samozrejme, ze to nejde Prave proto to udělali ted, kdyz maji titul v kapse Maji pul rok na to se zapracovat. Lepsi, nez meaic a pul v létě
Momo9
16.02.2020 18:45
#
Proto pisu ze jde o hovno vicemene. Borce. Snad se z te pulsezony vykrystalizujou novi lidri..
Gegenpressing
16.02.2020 18:48
#
meli by. Je to taky jejich plán.
Rikomescudi
16.02.2020 18:46
#
Olayinka umí jen běhat aha
martin1
16.02.2020 18:41
#
Vodháněl Už se to sype
Greny
16.02.2020 18:44
#
ruka? cervena?
Nr.Nobody
16.02.2020 18:44
#
Jasna cervena tohle.
Greny
16.02.2020 18:45
#
tak oblicej to teda nebyl ani nahodou
Antitalent
16.02.2020 18:49
#
Ale nekrýt si ho rukou, tak to do obličeje schytá Nevim, jestli se to pravidlo nějak měnilo, že si ho může krýt
Greny
16.02.2020 18:50
#
ale vzdyt to je uplne jedno v teto situaci ... kdy muze davat hrac gola...
Antitalent
16.02.2020 18:57
#
Co je jedno? Jestli to Kolář schytá do obličeje nebo do ruky před ním?
Greny
16.02.2020 18:59
#
vzdyt tou rukou zmaril jasne golovou prilezitost
Antitalent
16.02.2020 19:02
#
Takže se tím snažíš říct, že by mu míč proletěl hlavou?
clovek1
16.02.2020 22:46
#
Taky by mě zajímalo, jestli se to má pískat jako ruka nebo ne, když ji měl zřejmě před obličejem. Už jsem ty změny v pravidlech ohledně ruky přestal sledovat.
mistr129
17.02.2020 11:04
#
Nr.Nobody
16.02.2020 18:45
#
LOOOOL jdete s tim videem do pici. TOhle fakt nema obdoby.
Raylan
16.02.2020 18:45
#
Greny
16.02.2020 18:45
#
vyhodnotil to naprosto spravne jen si spletli ruku s oblicejem .. kloboucek
Blasphemer
16.02.2020 18:45
#
Tlačenka začala.
hrundy
16.02.2020 18:46
#
Greny
16.02.2020 18:47
#
jeste rekni ze to byl fakt oblicej
hrundy
16.02.2020 18:48
#
ne, obličej to skutečně nebyl.
Blasphemer
16.02.2020 18:48
#
byl to ksicht
Banikovec7
16.02.2020 18:46
#
Na videu jasně vidět, jak se ruka po dotyku s míčem dost pohne a on řekne obličej.
pingla
16.02.2020 18:46
#
lízlo mu to levou ruku žejo?
Rikomescudi
16.02.2020 18:48
#
Vypada to tak, ale prece jenom na to ze skakal ji mel docela prirozene
Blasphemer
16.02.2020 18:49
#
Greny
16.02.2020 18:46
#
doufam ze si LuftJarda na twitteru postezuje na sudi
Momo9
16.02.2020 18:47
#
Vodhanel v lete k nam.
Sztanda
16.02.2020 18:50
#
Ještě může i teď v zimě, čekám že si ho vyzvednou po zápase z kabiny a rovnou odvezou
Firkraag
16.02.2020 21:32
#
chcípni
Gegenpressing
16.02.2020 18:47
#
Vodhanel by me zavcasu odejit. Idealni cas. Ma na to fotbalove i mentalne
TheMally11
17.02.2020 08:28
#
však jde do tej MLS
Coutinho10
16.02.2020 18:52
#
Musoooo
Greny
16.02.2020 18:52
#
jeste by mohl toto uznat
hrundy
16.02.2020 18:53
#
Mumloch
16.02.2020 19:00
#
Užij si to, debílku.
Sosi
16.02.2020 18:52
#
Jidra je cim dal vyzranejsi, to nedopadne dobre.
Nr.Nobody
16.02.2020 18:53
#
Nemohl by nekdo naklicovat oblicej Kolare na jeho obe ruce? Myslim, ze by z toho byla docela hitovka.
OranžováKarkulka
16.02.2020 19:06
#
martin1
16.02.2020 18:55
#
Škoda ...
Greny
16.02.2020 18:55
#
co to tam mlel ted o ofsajdu ze zapojeni toho hrace znamenalo ofsajd? .. vzdyt to byl ten co zakoncoval uz poprve
Rikomescudi
16.02.2020 18:56
#
RIP sen o neporazitelnosti
Gratulace klokanovi
martin1
16.02.2020 18:56
#
Super
Coutinho10
16.02.2020 18:57
#
unbeaten v haji
Neon
16.02.2020 19:02
#
Remízový král Chovanec může slavit. Jen nevím, jestli Sparta nedrží ze sezony 09/10 i rekord v remízách za sezonu
KingMaster13
16.02.2020 19:16
#
To mě hrozně sere a ještě zrovna Bohemka
sima.vok
16.02.2020 18:57
#
Kdyby hrál Tijani, tak se tohle nestane.
cihi
16.02.2020 18:58
#
Plzen vypada pod Gulou silne. Bude sranda, kdyz Slavii vyfouknou skoro jistej titul kvuli tomu, ze nedokazou privest poradny posily, kdyz uz rozprodaj kadr.

Je do nebe volajici, ze Slavia se svym rozpoctem neni schopna uz 2. prestupovy okono v rade privest kvalitniho utocnika.
Sosi
16.02.2020 19:00
#
Tolik bodu v zivote nestahnou...
hrundy
16.02.2020 19:01
#
Zrovna Musa byl dneska jedinej hráč co vypadal slušně.
Gegenpressing
16.02.2020 19:02
#
Ong, neni sance na titul
Rikomescudi
16.02.2020 19:02
#
Rekl bych, ze Musa je jeden z tech kvalitnejsich v lize. Ale Tecl a Yusuf jsou mimo, chtelo by to jeste aspon jednoho, takze i tak nak souhlasim
cihi
16.02.2020 19:10
#
Jestli ma Slavia ambice byt "elitni muzstvo stredni/vychodni Evropy", jak pravi Tvrdik, tak je Musa proste malo. Jako dvojka do utoku ok, ale nemuze byt hlavni utocnik. Zatim na to nema.
Antitalent
16.02.2020 19:11
#
Zatím ne, asi chtějí zjistit, jestli za půl roku sehrávání v týmu na to mít bude
Sheldon
16.02.2020 19:15
#
Proč by na to neměl?Co tam asi měl dělat, když mu tam neprošel jedinej pořádnej balon?Tam nebyl nikdo schopen přesně nahrát, přesně nacentrovat...z toho, co tam bylo se Musa choval dobře, škoda tý tyčky.Jít to o pět cm doprava, tak se o Musovi ppsalo v superlativech.Ten zápas byl od začátku posranej a zaslouženě jsme prohráli.Napoví příští týden doma.V Liberci dal 7 gólů za podzim, takže na to asi má
cihi
16.02.2020 19:19
#
Slavia se svyma ambicema potrebuje utocnika kvalit Komlichenka, takze nekoho ze zahranici...

Musa predvedl pouze dobrej pul rok, ma potencial, muze byt dobrej, ale musi to dokazat dlouhodobe.
Uwe háže buly
16.02.2020 23:33
#
Nemusíš tu jeho jméno přepisovat přepisovat do angličtiny.
Rikomescudi
16.02.2020 19:17
#
Je to tak.V lete uz snad nekdo takovej prijde, Musa musi do te doby stacit no. Treba se ale rozehraje uvidime.. i tak ale k nemu bude potreba kvalitni partak
Uwe háže buly
16.02.2020 23:32
#
Proč by na to Musa neměl? na Žižkově se mu dařilo, šel výš, do Liberce, tam se taky prosazoval, tak logicky mu dali přednost, než aby kupovali nějakýho drahýho Komličenka, který povahově a pohybově uplně někde jinde.. Pravda je, že takový útočníky by měli mít teď dva.
exse
17.02.2020 09:02
#
Týpek by chtěl ve Slavii Lewandowskiho. Musa je už teď top útočník ligy a bude dál jen růst. Navíc hra Slavie na útočníkovi vůbec nestojí, takže není jediný důvod přivádět někoho jinýho.
Mumloch
16.02.2020 20:27
#
Gegenpressing
16.02.2020 18:59
#
Jeden unbeaten konec, jeste Liverpool
Coutinho10
16.02.2020 19:03
#
hele jdi
Gegenpressing
16.02.2020 19:04
#
Pujdu, dam si ještě jedno, at to zaokrouhlim na pet a pujdu
Coutinho10
16.02.2020 19:09
#
Antitalent
16.02.2020 19:12
#
Klidně to můžeš zaokrouhlit i na 7, ať ti to připomene lepší časy
Gegenpressing
16.02.2020 19:14
#
Tim se budu dneska drzet, kdyz je zitra volno Bez problemu by tohle slo zarámovat na hlasku mesice
dinss
16.02.2020 18:59
#
Trpiš
Gegenpressing
16.02.2020 19:01
#
Co se stalo?
cakky
16.02.2020 19:05
#
Jen vysvetlil proc nehrali rychlej fotbal, ne proc prohrali.. Nevim co dinss resi.
Gegenpressing
16.02.2020 19:15
#
Diky
dinss
16.02.2020 19:49
#
Já na tom nic nevidím ale přijde mi to hrozně vtipný se za to vymluvit a zároveň jako vlastně né.
KingMaster13
16.02.2020 19:54
#
Dle mě to zhodnotil střízlivě Terén nepomohl, přesto jsme to měli urvat i tak
Antitalent
16.02.2020 20:11
#
Odpovídal na otázku, proč Slavia nehrála tak rychlý fotbal. Nevím co jiného na to měl říct
Antitalent
16.02.2020 19:07
#
Na otázku, proč nehráli dneska tak rychle, jak je jejich zvykem. Odpověděl, že je únor, takže je hřiště rozbité a suché Zároveň se ale snažil říct, že to není výmluva, jen odpověď, proč Slavia nehrála tak rychle
Gegenpressing
16.02.2020 19:15
#
Diky hosi
Sosi
16.02.2020 19:00
#
To by se za Haska nestalo, aby byl na Bohemce suchy travnik...
Sheldon
16.02.2020 19:00
#
Provod, Traoré, Frydrych..to je síla...No jednou to přijít muselo. Jindra má o čem přemýšlet.
montaigne33
16.02.2020 19:13
#
SKS musí změnit sestavu- hru- skoro vše...
Sheldon
16.02.2020 19:16
#
Sestavu, moc nám tam toho nezbylo.Tohle bude chvíli trvat, než se to sehraje.Nemohl hrát Takács, Oscar, Stanciu od začátku, tak to bylo těžký slepit.
Kiwi-21
16.02.2020 19:20
#
Jak se uzdraví Stanciu tak šlo vidět že pomůže, Oscar vykartovaný, Takács na 6 bude v lize dobrý až se uzdraví
Tak třeba ve středu zálohy Takács - Ševčík - Stanciu a nebo Oscar vzadu tak ta hra bude zase vypadat jinak


TheMally11
17.02.2020 08:29
#
město
ACSPARTAPRAHA
16.02.2020 19:04
#
To rozprodali tak se teď nesměj divit
Selänne
16.02.2020 19:04
#
montaigne33
16.02.2020 19:10
#
Celkově špatný výkon SKS na příšerném terénu proti urputnému soupeři... Chybí Souček i Hušbauer... Nejistá obrana s rozhodující chybou v rozehrávce... Problémy Slavie v kombinaci(nekvalita hřiště). Marnost některých hráčů... ale Musa má určitě potenciál.
Liquid
16.02.2020 19:41
#
tu loženku by hráč do evropských pohárů měl proměnit a ne že to dá koníčkem, bohužel hra byla od nás nekvalitní, jako by hráli na 0:0 a pořádně nápor udělala Slavia až začla prohrávat, do té doby jedna velká 0, naopak Bohemka měla ještě 2 tutovky, nejvíce zklamal Frydrych, takto zkušený hráč udělal chybu amatéra, ztratit se ten náskok nedá, doma se možná úplně všechno nevyhraje, ale ten půl rok k dobru na utvoření sestavy na podzim se bude hodit
Salfovic
16.02.2020 20:05
#
Díky nadstavbě se ten náskok ztratit dá, ale to by ten dotahující tým musel všechno válcovat, což určitě nebude případ Plzně.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Další články