UEFA - Liga mistrů 2009/2010

24.02.2010 18:30 CET
osmifinále - 1. zápasy

CSKA Moskva (RUS)   -   Sevilla FC (ESP)

1 : 1 (0:1)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.73 - 2.90 - 2.50
Související zápasy
odveta16.03.2010 20:45
Sevilla FC - CSKA Moskva
1:2

Sevilla v moskevském chladu a mrazu splnila cíl

Manolo Jiménez již dlouho před zápasem avizoval, že by rád v moskevské zimě stadionu Lužniky neprohrál a jeho svěřenci jej uposlechli. Díky brance španělského reprezentanta Álvara Negreda si andaluští fotbalisté odvážejí cennou plichtu, která dává přednímu španělskému mužstvu velkou naději na vysněný postup do čtvrtfinále. Armádní klub vedený Leonidem Slutským může žehrat na neproměňovaní šancí, nedůraz obrany a útočníků v šestnáctce.

Jedenáctka CSKA byla v utkání mírně aktivnější, častěji držela mičudu na kopačkách a chvílemi branku zkušeného Andrése Palopa marně obléhala. Většina akcí končila na špatné finální přihrávce anebo pokaženém centru do šestnáctky. Sevilla se uchýlila k bránění a po uklidňující brance Álvara Negreda nikterak neútočila a nepanikařila, hlídala si výsledek. V jejím dresu předvedl výtečný výkon Jesús Navas, který hýřil pohybem a snažil se pro své spoluhráče připravovat výhodné pozice, většinou bezúspěšně. Pochvalu si zaslouží i jistý Andrés Palop, který hnedle několikrát své mužstvo podržel a má lví podíl na tom, že Sevilla v Moskvě neprohrála.

První poločas zastihl v lepším rozpoložení domácí mužstvo, které se ve třinácté minutě dostalo do prvního vážnějšího ohrožení Palopovy branky. Nová akvizice CSKA Keisuke Honda napálil levačkou míč jen těsně vedle pravé šibenice. Třiadvacetiletý japonský středopolař byl hodně při chuti a svým výkonem přesvědčil o tom, že bude pro CSKA velmi dobrou posilou. Na zevrubnější hodnocení však potřebujeme čas.

Domácí pokračovali v mírném náporu, ale namísto prvního přesného zásahu do Palopovy branky přišla velká chyba stoperů a brankáře Akinfeeva, kteří nechali prolétnou přízemní centr Jesúse Navase až na kopačky Álvara Negreda, který míč bez větších potíží umístil do opuštěné branky. I po brance byla aktivnější domácí jedenáctka, ale kvůli výše zmíněným nenašla recept na pevnou a výtečně hrající obranu španělského celku. Do přestávce promrzlé fanoušky rozproudila snad jen nepřesné střely Hondy a Aldonina.

Po obrátce se obraz hry nezměnil, i přesto nebylo domácí mužstvo schopno jakkoli ohrozit branku Andrése Palopa, za něhož většinu nebezpečných možností a náznaků šancích vyřešila pozorná obrana. Po šedesáti minutách hry sice vylekal poloprázdné ochozy Álvaro Negredo, jehož přímý volný kop nadělal Igoru Akinfeevovi velké potíže, ale to bylo tak vše, co Rojiblancos do konce druhé půle ukázali. Zanedlouho totiž dal domácímu mužstvu naději na tolik potřebné vítězství a dobrý výsledek Mark González.

Pětadvacetiletý chilský záložník na sebe vzal odpovědnost a krásnou a pohotovou střelou do šibenice Palopovy branky vyrovnal. CSKA záhy zvýšilo tempo, ale kýžená druhá branka ne a ne přijít. Ona totiž neměla z čeho přijít, protože se domácí utápěli ve vlastních kličkách, tradičně nepřesných centrech a pasech, nepovedených přihrávkách. V pětaosmdesáté minutě přišla ojedinělá a zároveň obrovská šance Tomáše Necida, který se dobrou kličkou uvolnil přes Fazia a prověřil rychlost a obratnost Andrése Palopa, který skvělý zákrokem zachránil hostům důležitý výsledek, který zůstal do konce zápasu nezměněn.
Autor: Jiří Lapáček
Počet zobrazení: 3728
Komentáře (88 / 0 nových)
Devil
18.02.2010 13:11
#
0:0
tajomen
18.02.2010 17:07
#
3:1
spanhel
18.02.2010 19:47
#
Generálka na Sevillu se CSKA moc nepovedla, 0:3 s Dněprem... Před sevillským peklem doufám v dobrý výsledek, v Lužnikách to asi nebude hostům sedět, tak je třeba toho využít...
ikercc
24.02.2010 06:44
#
Přitom předtím jsme hráli na Copa del Sol velmi dobře, škoda, že kvůli počasí nevyšlo uktání s Doněckem, kde ta facka mohla přijít dříve. Každopádně je lepší ji dostat v přáteláku, než aby jsme takhle vyhořeli v soutěžním utkání.
Tomtaf
22.02.2010 06:21
#
4:1 totální kolaps sevilly
smazaný uživatel
23.02.2010 13:40
#
10
carrick16
24.02.2010 09:47
#
Som zvedavy na zostavu CSKA, ako hravali v priprave ? Neviete niekto ?
ikercc
24.02.2010 11:41
#
Absolvovali jsme Copa del Sol (turnaj složený ze severských týmů : např. Rosenborg, Odense atd.), kde byl ale i Šachťar. Prošli jsme jím celkem suvéréně, vynikal Honda, Krasič, Mamajev a i Necid, který byl platný díky své výšce. Proti severským bekům to měl hodně těžké Guilherme, který snad nedal gól. Hrálo se na dvě skupiny - modrá a červená. My jsme tu svoji vyhráli, další vyhrál Šachťar a mělo dojít na první hodně těžký test, který byl vlivem špatného počasí odložen.

Potom jsme, jak napsal spanhel nademnou, prohráli s Dněprem, což určitě není dobré, ale dává nám to čas ( nebo spíše dávalo) kvalitně se ohlédnout za tím, co bylo v přípravě špatně a co dobře a taky se připravit na Sevillu.

carrick16
24.02.2010 13:52
#
Dik na Hondu som zvedavy, nakolko mali o nho zaujem aj ine kvalitne europske celky....
Kerzak0v
24.02.2010 09:48
#
Sem na CSKA zvedavej jak bude vypadat do novy sezony. Ale nejsou rozehrany, chybi jim Dzagojev a ani nijak zazracne neposilili...verim spis Seville..... a sem zvedavej na fanousky CSKA,jestli svoji navstevou zase neudelaj ostudu
ikercc
24.02.2010 11:46
#
Posily se zatím jeví dobře, sice jsem taky čekal, že utratíme více a přivedeme mnohem více hráčů ( ten Rebko se přímo nabízí), ale jsem rád, že přišel Honda (možná nejlepší hráč přípravy) a Rus Nababkin ( i když v přípravě spíše střídal a vypadá to na klasické složení obrany: Semberas - Berezuckij - Ignaševič - Ščennikov ).

Sevilla je určitě hratelná, věřím, že doma máme na výhru více než o gól a u nich na remízu ( sice to bude těžkém, ale věřím nám).

K fanouškům: Ono je to těžké protože na Lužníkách zanikne i obrovský počet fanoušků, vzhledem k šílené kapacitě. Navíc nový stadion pokračuje ve stavbách se zpožděním, kvůli zasranému ministerstvu obrany ( nebo vnitra, to je fuk), které mělo problém ohledně pozemků.
Kerzak0v
24.02.2010 11:54
#
Honda s Nababkinem sou jako posily strasne malo na to jaky ma CSKA problemy s kadrem (uzkej a slabej)...pokud se nerozehraje loni zranenej Gonzalez a neco zazracnyho nepredvedou utocnici, tak je to slabota.

Sevilla sice je z moznejch souperu nejhratelnejsi, ale porad CSKA moc neverim. Buhvi jakou maj formu, maj proti sobe rozjety muzstvo a sila muzstva neni az tak uchvatna.

Co se tyce navstevy,tak to vsechno samozrejme vim. Ale tech 30k co na CSKA chodi je proste malo treba na takovejhle zapas. Doufam ze aspon 50 tisic prijde.
ikercc
24.02.2010 12:01
#
Však to je jasné, taky to tam píšu, jenom ti připomínám, že ty posily, které přišly jsou prostě celkem kvalitní. Gonzalez je skvělý, pust si někdy zápas až nebude po zranění, bohužel je ze skla. Uvidíme jak to bude, Necid zatím potvrzuje formu z konce sezony, ale on je vyloženě typ do vzduchu, zatímco Guilherme nic extra a Doumbia ( který se připojí až v létě) je v nemocnic kvůli dehydrataci a vyčerpání ( taková malá expraska).
Kerzak0v
24.02.2010 12:12
#
Sem na CSKA zvedavej. Uvidim je od konce sezony poprvy,tak se necham prekvapit co predvedou....akorat sem si vsim, ze se konecne vratili k tradicnejsim barvam a vzorum dresu, to chvalim
ikercc
24.02.2010 12:18
#
Přesně, taky jsme změnili sponzora, místo Aeroflotu máme nějakou ropnou společnost ( nebo benzínku nebo co). Každopádně teď jsem rád, že mám klasický dres bez sponzora .
Kerzak0v
24.02.2010 12:23
#
Ten sponzor je Bašněft a je to ropna spolecnost. Jedna z nejvetsich a nejbohatsich v Rusku. A dres bez sponzora pochopitelne nebude, tak to bylo mozna v Priprave ;) ....slo mi o ty tradicni pruhy na dresu.
ikercc
24.02.2010 12:26
#
Jojojo
Tomanatura
24.02.2010 12:00
#
Nemel byt novy stadion hotovy uz loni v lete? Jak tak koukam, tak jeste pekne dlouho nebude...
ikercc
24.02.2010 12:02
#
Byly velké problémy s ministerstvem a stavby se zastavily, Giněr o tom jednal skoro celé přestupové odbdobí. Viděl bych to minimálně na ještě tři sezony putování, i když stadion by měl být do roku a půl prý
Kerzak0v
24.02.2010 12:07
#
Vubec v Rusku melo bejt ted hromada modernich stadionu (Spartak, Jaroslavl, Dinamo, Rubin, CSKA...), ale krize a velky oci to vsechno pohrbivaj. Jediny kde se jakz takz stavi je Petrohrad, ale i tahle stavba se nejspis protahne. Ne uplne spatne to vypada jeste u Dinama a potom v Soci...mistni Zemcuzina je navic pomerne dost tlacena zpatky do Premier ligy kvuli stadionu, olympiade, penezum atd. Zatim postoupili do druhy ligy, tak sem zvedavej jak se jim tam letos povede.
smazaný uživatel
24.02.2010 11:26
#
vydím to tak 1:0 0:0 0:1 nebo 1:1 rozhodně padne méně než 2,5 brannek
Craig Bellamy
24.02.2010 12:17
#
1:1( Weliton, Negredo)
ikercc
24.02.2010 12:19
#
Kerzak0v
24.02.2010 12:19
#
Weliton?
Host
24.02.2010 18:03
#
smazaný uživatel
24.02.2010 13:17
#
Remíza
falesnymic
24.02.2010 13:34
#
0-1
smazaný uživatel
24.02.2010 16:23
#
myslíte se že Sevilla aspoň jednou trefí?
diastan
24.02.2010 16:32
#
jj jeden da 2- 1
Host
24.02.2010 18:03
#
3:1
smazaný uživatel
24.02.2010 18:18
#
remííííz
Kerzak0v
24.02.2010 18:39
#
Ze Spanelska koukam do Luznik moc fanousku neprijelo
Arbiter
24.02.2010 18:46
#
smazaný uživatel
24.02.2010 19:22
#
a kdo by taky jel? A je známo, že fans jižaqnských týmů moc na východ nejezdí
Kerzak0v
24.02.2010 19:31
#
Delam si srandu z toho, ze na cely tribune pro hosty neni snad doslova ani jeden clovek...
smazaný uživatel
24.02.2010 19:40
#
je to tak...Jako onehdy v Pitěru, hrála se UEFA a v sektoru hostí ani pšouk
smazaný uživatel
24.02.2010 18:58
#
CSKA aktivnější, Honda se mi jeví jako hodně dobrej hráč, ale ta obrana ... Domluva mezi Akinfeevem a stopery nulová ...
Kerzak0v
24.02.2010 19:00
#
To neni domluvou... ty drevaci co tam porad Sluckij stavi nemaj na to hrat v zakladu muzstva jako CSKA. Zatimco mladej a kvalitni obrance Nababkin sedi na lavicce.

Honda se mi taky zatim libi, akorat sem teda zvedavej kam ho postavej az se uzdravi Dzagojev...
Kerzak0v
24.02.2010 18:58
#
.... koukam, ze CSKA zatim nicim neprekvapuje a letos budou stejne marny jako loni. S timhle nemuze myslet ani na pohary. Hlavne obrana je kazdym rokem drevenejsi a nechapu jak jeste muzou cpat na hriste sestry Berezucky - proc je Nababkin na lavicce je mi fakt zahadou.
Bakary3
24.02.2010 19:30
#
"Dřevění vojáci"
spanhel
24.02.2010 20:43
#
Tak s tímhle v pohodě na poháry myslet mohou. Až se adaptuje Nababkin a nahradí Berezuckeho, který se na kraj obrany prostě vůbec nehodí, tak to bude v pohodě. Střed obrany V.Berezuckij a Ignaševič je na ruské poměry velmi dobrý, navíc roste talentovaný Cocis.
Kerzak0v
24.02.2010 20:49
#
Mas pravdu, ze na tom 5. poharovym miste je asi nema kdo az tak vazne ohrozovat, ale jinak nesouhlasim.... je sice brzo po jednom zapase hodnotit, ale zatim vypadaj stejne marne jako loni. Utok naprosto nijakej, stred zalohy (Aldonin, Semberas) naprosto bez napadu a obrana totalne drevena. A navic ten kadr je strasne uzkej - kdyz nekdo z nejlepsi 11 vypadne, nemaj prakticky zadnou nahradu.

A to ze Ignasevic s Berezuckym jsou na rusky pomery velmi dobry je snad vtip. Ledaze bys to myslel mezi strednima obrancema rusky narodnosti. Co se tyce ligy, tak z tech top tymu je to nejslabsi dvojice. Co se tyce Nababkina, tak tam sem mluvil prave o tom, ze nechapu proc sedi.
spanhel
24.02.2010 21:00
#
Sevilla má kvalitu, jako v Rusku asi nikdo a CSKA s nima odehrála docela dobrý zápas, po tříměsíční pauze...Budou bojovat o Ligu mistrů... Stojím si za tím, že střed obrany Berezuckij - Ignaševič není špatný a rozhodně to není místo, kde by CSKA tlačila bota. TO spíš na pravé obraně, uvidíme, co ukáže Nababkin. Do středu zálohy se místo dřevěného Aldonina nebo Šemberase přesune Honda a bude to paráda.
Kerzak0v
24.02.2010 21:05
#
Berezuckij a Ignasevic jsou dreva a stojim si za tim.... resp. Ignasevic je zkusenej a pomerne kvalitni stoper, ale potrebuje k sobe nekoho kvalitniho, sikovnyho a ne to drevo co s nim hraje. Ta obrana je dlouho i v lize marna, takze neni co resit.

O ligu mistru bude bojovat Zenit, Lokomotiv, Spartak a Rubin... az za nima Dinamo a CSKA (klidne az v tomhle poradi).

Tak jak si to napsal to sice parada bejt muze, ale jak sem rikal, zbytek muzstva je slabej a jak nekdo z ty 11 vypadne, tak je zase pruser.
spanhel
24.02.2010 21:13
#
Marná není, marné byly obrany Zenitu s Hubočanem Križanacem, Širokovem a Puygrenierem, ne oni...CSKA dlouhodobě v lize dostává nejméně branek, obrana podle mě nefungovala jen pod Zicem, ale to byla z velké části chyba Brazilce. Ignaševič měl minulou sezonu slabší, ale pořád je to naprostá špička v ruské lize. Ale asi se na tom neshodneme, já to ale tak vidím.
Mnohem větší problémy měl CSKA na krajích obrany a ve středu zálohy, tam už se to snad vyřešilo příchody Nababkina a Hondy a objevením Ščennikova.
Souhlasím, že problémem je úzký kádr a CSKA by nato mohl doplatit.
Kerzak0v
24.02.2010 21:22
#
Tahle dvojice se ale kazdym rokem svoji kvalitou tyhle marny dvojici porad vic blizi.... a jak sem rek, z petice nejlepsich v Rusku ma CSKA stred obrany ted snad nejslabsi. Hlavne nejdrevenejsi a nejnekonstruktivnejsi - to si vymluvit nenecham.

Co se tyce kraju, tak tam mas sice pravdu ze to byla slabina - jenze ta slabina tam vicemene porad je. Scennikov taky nedosahuje kvalit beku ostatnich top muzstev (Aňukov, Ansaldi, Kalešin, Janbajev...) a Berezuckij je naprosty drevo. Proto sem se divil, ze Nababkin, kterej by to aspon trochu moh zachranit, sedi.

Ohledne stredu zalohy, tak ta je porad stejne slaba - jediny co ji muze vytrhnout je pripad kdy budou vsichni ofenzivni hraci zdravi (Gonzalez, Krasic, Dzagojev) a bude se tam teda moct postavit Honda. V jinym pripade tam bude i nadale "zarit" dvojice Aldonin Semberas.
spanhel
24.02.2010 21:46
#
Jiránek - Stranzl ani Kazaň neměla nějaké světoborné obranné duo, ale dobře brání celý tým, to byl minulou sezonu problém CSKA, že prostě celá defenzíva mužstva stála za hovno. Podle mě má Ignaševič velmi dobrou rozehrávku. Ščennikov má neskutečný potenciál, co nevidět bude v Rusku naprostá špička a už se těším, až se do středu obrany CSKA postaví Cocis, nový Vidič, už se na něj ptali v Manchesteru, chlubil se Giněr.
Bude problém, když se CSKA zraní někdo z kvarteta Krasič, Honda, Gonzalez a Dzagojev, snad něco ukážou mladíci Oliseh s Pilijevem, potenciál mají.
Kerzak0v
24.02.2010 21:55
#
Šaronov s Cesarem Navasem sou rozhodne lepsi dvojice nez Ignaševič a Berezuckij. S Jirankem a Stranzlem uz je to prast jako uhod ....ale stejne si myslim, ze jsou slabsi i nez tyhle dva.

Jinak si porad pletes Cocise a Čosiče
ikercc
24.02.2010 22:01
#
Neplete, ten náš Srb je naprosto úchvátný, alespoň reference na něj takové jdou
Kerzak0v
24.02.2010 22:03
#
Plete.... pise Cocis... ale je to Cosic... dyt to pisu.
ikercc
24.02.2010 22:21
#
Jojojo já myslel, že to on píše naopak, už toho mám asi dost...
Kokesh
24.02.2010 19:09
#
V tom krásným teple a na umělce se musí Španělům hrát s radostí
smazaný uživatel
24.02.2010 19:42
#
Jesús Navas zase řádí ... je ve formě, mladík! V dobrý formě!
marty9637
24.02.2010 19:43
#
Myslíš, že bude moct odcestovat do Moskvy?
marty9637
24.02.2010 19:43
#
Aha, tak ono se to v Rusku hraje..
smazaný uživatel
24.02.2010 19:52
#
Josifek
24.02.2010 20:33
#
Snad vydrží na MS, mohl by tam pár hezkých minut odehrát.
Kokesh
24.02.2010 19:43
#
Btw. ten Gonzales má podobně kvalitní centry jako Jarda Plašil
Kerzak0v
24.02.2010 19:47
#
Ani jeden z krajnich hracu CSKA nema kopaci techniku jako prednost, tim vic je neuveritelny, ze Sluckij hraje tou idiotskou taktikou centrovanejch micu .....Krasic i Gonzalez sou spis rychli technicky hraci, ktery maj hrat po zemi. A Berezutski v obrane to je drevo uplne na vsechno.
ikercc
24.02.2010 19:59
#
Centry hodně fungovaly v přípravě, respektivej sme z nich dávaly góly
Kerzak0v
24.02.2010 20:01
#
Sluckij je blazen, jestli na tohle fakt chce hrat a vymyslel takovouhle taktiku na sezonu...
ikercc
24.02.2010 20:02
#
Nechapu, Sluckij asi nechal koule v Samare. Nejdriv priposrana taktika na Old Traford a teď tohle
Kokesh
24.02.2010 19:55
#
Ale střílet umí .)
Kerzak0v
24.02.2010 19:45
#
Nechapu proc s tak kvalitnima ofenzivnima hracema jako je Krasic, Gonzalez nebo Honda hraje Sluckij tupym stylem nakopavani na stojiciho Necida.
DreamTeam
24.02.2010 19:56
#
Nadherna trefa Gonzalese
ikercc
24.02.2010 19:59
#
OEJ Berezucký a jeho klička
spanhel
24.02.2010 20:35
#
Nj, hrát první oficiální zápas po třech měsících je na hovno. Kdyby to alespoň 2:1 skončilo....
Honda bude velkou posilou, ve středu zálohy bude konečně někdo, kdo umí dát kvalitní přihrávku.
smazaný uživatel
24.02.2010 23:14
#
Sevilla CSKA úplně vymazala, přišlo mi (viděl jen 2. půlku). Nebejt náhodný trefy MG, kterej měl určitě extra motivaci jako bývala hvězda Betisu, vyhrála by. Asi v pohodě postoupí. CSKA mě překvapilo - čekal bych, že bude silnější.

Sevilla každopádně potěšila. Rudoarmějci už jsou v Evropě přežitý.
Kerzak0v
24.02.2010 23:18
#
Co si prosimte od CSKA cekal, kdyz to byl prvni soutezni zapas? ...navic bez Dzagojeva a jeste s priposranou taktikou.
smazaný uživatel
24.02.2010 23:21
#
Třeba že Sevillu, která zrovna skvělou formu taky nemá, potrápí, zvlášť v zimě a na umělý trávě. První zápas - to je dobrá výmluva, ale Rubin hrál minulej tejden taky první zápas
Kerzak0v
24.02.2010 23:44
#
To sice hral, ale Hapoel neni souper.
Matyx
25.02.2010 00:01
#
smazaný uživatel
25.02.2010 00:03
#
smazaný uživatel
25.02.2010 00:05
#
Neberu. Hapoel je soupeř a CSKA hrálo proti Seville ve srovnání s průměrem La Ligy vyloženě trapně.
Kerzak0v
25.02.2010 00:18
#
Takyze sila soucasnyho kadru CSKA neni nijak valna.. viz dalsi diskuse tady..
Kerzak0v
25.02.2010 00:20
#
A co se tyce Hapoelu.... Rubin je silnejsi nez CSKA a Sevilla je nesrovnatelne silnejsi nez Hapoel - takze to souper pro Rubin opravdu neni a muzes si tvrdit co chces.
smazaný uživatel
25.02.2010 00:26
#
Jistě, jenže CSKA mělo ve druhý půlce dlouhý pasáže, kdy nebylo schopný vůbec udržet míč a soupeře zatlačit, nakonec si vypracovalo jednu šanci, kterou Necid zahodil. A to je prostě strašně málo, zvlášť, když CSKA mělo vyhrát.
Kerzak0v
25.02.2010 00:30
#
Ja ale netvrdim opak ....a ani sem viteztvi CSKA necekal, spis naopak. (muzes si procist diskusi, psal sem to pred zapasem)
smazaný uživatel
25.02.2010 00:39
#
Njn, já CSKA momentálně moc neznám, to je pravda, možná jsem si jen myslel, že by měli být pro Sevillu těžkej soupeř.
Kerzak0v
25.02.2010 00:41
#
Tohle muzstvo se v lize nebejt stesti nedostalo ani do poharovy petice, ma slabej stred zalohy, nema spickovyho utocnika a chybel mu hlavni tvurce hry. V prvnim ostrym zapase tak proti rozehrany Seville nemelo proc bejt favoritem na vitezstvi.
smazaný uživatel
25.02.2010 00:51
#
Njn, asi je to tím, že CSKA pořád vnímám jako Ruskou špičku. Mimochodem, proč pustili Vagnera hostovat do BRazílie?
fox
25.02.2010 01:14
#
protože chtěl bejt Dungovi na očích,aby ho povolával do repre.zjednodušeně řečeno
smazaný uživatel
25.02.2010 01:18
#
A tak... to si teda pomohl. Dungovi je na očích hlavně Adriano, obávám se. A samozřejmě pomalu už Neymar a řada dalších. Vagner momentálně nemá v reprezentaci co dělat.
fox
25.02.2010 01:21
#
tuším že snad ani nebyl povolanej ani jednou co se vrátil.v Palmeiras s nim taky byly nespokojení fans,kteří ho snad i napadli tak šel myslím do Flamenga.každopádně by se měl ted v půlce ruský ligy vrátit do CSKA
smazaný uživatel
25.02.2010 01:56
#
Tak s fandama je to v brazílii... všelijaký. Fans Menga například najali vědmu, aby proklela Ronalda, když ho vedení Menga pustilo do Corinthians. (A to prosím Corinthians vlastně ani nejsou velkej rival Menga.)
Kerzak0v
25.02.2010 07:56
#
Tak CSKA ruska spicka samozrejme porad je, akorat ted nema zrovna nejsilnejsi obdobi no...
Matyx
25.02.2010 00:01
#
spanhel
25.02.2010 14:18
#
Sevilla je kvalitou kádru prostě výš než CSKA a navíc se mi zdálo, že k utkání přistoupili mnohem zodpovědněji než k většině zápasům španělské ligy, jde vidět, že v Lize mistrů mají větší motivaci.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
16.02. Ndombélé má problémy s kotníkem
Na marodce Lyonu se ocitl Tanguy Ndombélé, mladý záložník si poranil kotník a s velkou pravděpodobností přijde o první osmifinále Ligy mistrů proti Barceloně. (sport-express.ru)
16.02. Lyon se obává o Denayera
Jason Denayer nedohrál včerejší zápas proti Guingampu, obránce Lyonu si přivodil svalové zranění a hrozí mu, že přijde o první osmifinále Ligy mistrů proti Barceloně. (lequipe.fr)
15.02. Man Utd bez Lingarda a Martiala
Jesse Lingard a Anthony Martial budou dva až tři týdny chybět Manchesteru United. Zmíněná dvojice je mimo hru se svalovými zraněními, která si přivodila v osmifinálovém duelu Ligy mistrů s Paris Saint-Germain (0:2). (skysports.com)
15.02. Vertonghen hráčem týdne v Lize mistrů
Nejlepším hráčem týdne v Lize mistrů byl zvolený Jan Vertonghen. Prioritním zaměřením stoper nastoupil v úvodním osmifinále s Dortmundem na levém křídle a svému týmu pomohl gólem a asistencí k vítězství 3:0. (sport-express.ru)
15.02. Česko má téměř jistou první patnáctku
České kluby se po vydařených úvodních zápasech vyřazovací fáze Evropské ligy posunuly v žebříčku národních koeficientů UEFA na 14. příčku a mají už téměř jisté umístění v první patnáctce, které znamená i pro sezonu 2020/21 pět týmů v pohárech a dva zástupce v Lize mistrů. K definitivě stačí tuzemským celkům za týden postup Plzně přes Dinamo Záhřeb nebo to, aby Curych venku v odvetě nezvrátil po domácí prohře 1:3 dvojutkání s favorizovanou Neapolí. (ČTK)
14.02. UEFA si posvítí na Tottenham a BVB
Včerejší úvodní osmifinále Ligy mistrů mezi Tottenhamem a Dortmundem (3:0) zřejmě bude mít dohru. UEFA si posvítí na obě strany kvůli házení předmětů na hrací plochu, příznivci Borussen navíc vyvěsili zakázaný banner. (sport-express.ru)
14.02. Lovren na Bayern nebude
Manažer Liverpoolu Jürgen Klopp prozradil, že nepočítá pro úvodní osmifinále Ligy mistrů proti Bayernu Mnichov s obráncem Dejanem Lovrenem. Ten se stále zotavuje ze zranění stehenního svalu, které si přivodil minulý měsíc v zápase proti Wolverhamptonu. (skysports.com)
14.02. Alexis Sánchez si prý poranil koleno
S menším sebezapřením prý nastoupil Alexis Sánchez k úternímu zápasu s PSG. Útočník Manchesteru United nefiguroval v základní sestavě a během rozcvičky si navíc měl poranit koleno. Nejednalo se ale o nic vážného a Sánchez nakonec zasáhl do hry. (dailymail.co.uk)
14.02. Ramosovi hrozí trest na dva zápasy
Sergio Ramos v závěru včerejšího souboje s Ajaxem inkasoval žlutou kartu a jelikož se jedná o jeho třetí napomínání v letošní Lize mistrů, přijde o odvetu s amsterdamským celkem. Obránce Realu Madrid by následně v případě postupu šel do čtvrtfinále s čistým štítem, vše ovšem může být jinak, pokud se prokáže, že si žlutou kartu nechal udělit úmyslně, mohl by dostat trest na dvě utkání. (espnfc.com)
14.02. Dortmund znovu inkasoval tři branky
Borussia Dortmund včera padla na půdě Tottenhamu (0:3) a potřetí v řadě inkasovala tři branky. Něco takového se německému klubu už hodně dlouho nestalo, takhle prostupnou obranu měl naposledy před devíti lety. (sport-express.ru)
Další expres zprávy
Poslední zápasy
12.02.
Manchester United - Paris SG
0:2
12.02.
AS Řím - FC Porto
2:1
13.02.
Tottenham Hotspur - Dortmund
3:0
13.02.
AFC Ajax - Real Madrid
1:2
Všechny zápasy
Následující zápasy
19.02.21:00
Olympique Lyon - FC Barcelona
info
19.02.21:00
Liverpool FC - Bayern Mnichov
info
20.02.21:00
Schalke 04 - Manchester City
info
20.02.21:00
Atlético Madrid - Juventus FC
info
Všechny zápasy
Anketa
Jak dopadne úvodní osmifinále Ligy mistrů Atlético Madrid - Juventus?
Hlasovat