Primera División - preview 31. kola

18.04.2009, 09:38, aktualizováno 19.04.2009, 10:26
Previews
Ve šlágru kola - v souboji čtvrtého se třetím bude doma hostit Valencia FC Sevillu. Villarreal si po vyřazení z Ligy mistrů bude chtít spravit chuť na hřišti Valladolidu. V dalších zápasech se utkají Espanyol se Santanderem, Almería s Osasunou a Betis s Gijonem.
Málaga CF - RCD Mallorca  (sobota 20:00)
Málaga doma přivítá Mallorcu s cílem dál pokračovat ve snu o Evropě. Naopak Mallorca je pevně nohama na zemi a jistě by se na půdě rozjetého nováčka spokojila i s jedním bodem, zvláště když jí výhra v posledním kole umožnila v druhé polovině tabulky zase o něco volněji dýchat.

Pokud Andalusané sní o postupu do evropských pohárů, rozhodně se nejedná o žádné naivní snílkování, Málaga totiž má pro svůj nový cíl (jelikož jako u každého nováčka byla prvotním cílem záchrana) velmi silné argumenty. Je momentálně sedmá, jen horší skóre jí dělí od příčky šesté a zanedbatelné tři body dokonce od postupu do předkola Ligy mistrů, což by byla naprostá senzace.

Už tak jsou vyhlídky velmi slušné a to jsme ještě nezmínili argument ze všech nejsilnější - svěřenci kouče Tapii už mají za sebou ligové Alpy (zakončené úžasnou výhrou na El Madrigal) a před sebou VELMI přívětivý los, v němž mimo jiné přiivítá doma Deportivo, dalšího evropského kandidáta.

Další dobrou zprávou pro Tapiu je, že má k dispozici všechny své hráče, přičemž dva nakonec bude muset ze soupisky vyřadit.

Mallorca, jeden z nejlepších týmů úvodu roku 2009, potřebovala v posledním kole zabrat a to se jí podařilo - doma porazila rozjetou Almeríu a pokud nedojde na zbytečný výpadek, má vše ve svých rukou, neboť pětibodový náskok na osmnáctou Huelvu už je více než solidní, když se k tomu přidá fakt, že mezi oběma týmy je ještě dalších pět.

Problémem, a to značným, je pro hosty nemožnost počítat s dvěma klíčovými muži ofenzívy ostrovanů - chybí Jurado a Aduriz, dále také Ramis a nejistý je stav Dudú Aouateho.

Mallorca má na své straně statistiky, letos už se s Málagou utkala třikrát a ani jednou neprohrála.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.85 - 3.30 - 3.75
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Getafe CF - FC Barcelona  (sobota 20:00)
Barca cestuje do Madridu, ale ještě ne na Santiago Bernabeu, nejdříve ji čeká velmi nebezpečné Getafe. Tým z předměstí hlavního města na Barcelonu zahrát umí a navíc je psychicky posílen výhrou na hřišti Sevilly, zkrátka a dobře se jedná o další z klíčových zápasů v boji o titul a zároveň v boji o udržení.

Na lavičce domácí stojí Victor Muňoz, bývalý hráč Barcelony, s níž vyhrál ligový titul i domácí pohár a postoupil až do finále Poháru mistrů evropských zemí, tehdy, oné magické noci, kdy Barca přešla přes Gothenburg a celé Katalánsko bylo na nohou. Právě po tom zápase vznikla, jak se později ukázalo, jedna z nejpamátnějších fotek v historii klubu. Jakýsi neznámý mladík, sběrač míčů, vběhl na trávník, plácal si s hráči a požádal svůj idol o dres. Tím idolem byl Víctor Muňoz a oním klukem Josep Guardiola. Ten, jenž o několik let později ve Wembley dokonal, co Muňozova generace nakonec v onen proklatý sevillský den nedokázala. Nyní stojí oba proti sobě.

Ačkoli by byl Muňoz jistě radši, pokud by titul brali Katalánci než Real Madrid, je profesionál a jediným jeho cílem je zvítězit a potvrdit tím, že Getafe se letos sestoupit nechystá. Jak už bylo řečeno, minulé kolo Getafe šokovalo Sevillu, a tak se dá očekávat, že proti Barce nastoupí totožná sestava - s Stojkovicem v bráně a Rafou na levé straně obrany. V útoku bude dvojka Manu de Moral - Roberto Soldado, která má o motivaci postaráno, neboť Del Moral se může stát nejlepším střelecem v historii klubu, zatímco Soldado míří za nejvyšším počtem branek v jedné sezóně. Soldado je navíc bývalým hráčem Realu Madrid, i když, jak sám řekl, nejraději by sebral body Barceloně i Merengues.

Osm kol do konce a šest bodů náskoku, taková jsou ligová fakta pro Blaugranas. Ti už o jednu trofej na stadiónu Coliseo přišli, před dvěma lety zde po debaklu vypadli z Copa del Rey. Ostatně i loni v lize zde prohráli, Getafe zkrátka Barceloně nesedí.

Getafe nesedí ani Messimu, jenž proti němu v lize nikdy neskóroval, i když na druhou stranu kdo by mohl zapomenout na jeho dechberoucí sólo z pohárového střetnutí? Tentokrát se ale zdá, že Messi začne pouze na lavičce a v útoku by se měli objevit Iniesta, Henry, Eto’o se zálohou Xavi, Touré, Busquets. U Guardioly se však nikdy neví...

Dle Guardiolových počtů potřebuje Barca získat ze zbylých kol 18 bodů, před sebou má ale ty nejlepší celky ligy, takže proti Getafe se zaváhat skutečně nesmí.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 6.55 - 4.25 - 1.40
Tip EuroFotbal.cz: 2
více informací
Athletic Bilbao - Deportivo La Coruña  (sobota 20:00)
Deportivo, jež bude chtít napravit porážku s Atléticem, proti Bilbau, které pro změnu chce dát zapomenout na výpadek proti Osasuně. I když slovo výpadek je dosti zavádějící, Baskové mají v posledních kolech mizernou formu a nebýt šťastné výhry nad Mallorcou, byli by v mnohem větších problémech, než jsou nyní.

A to se přitom rozhodně nedá říci, že by měli klid. Čtyřbodový náskok je při dobré kvalitě celků ze spodu tabulky ožehavá zíležitost. Jenže v hlavách Baskických lvů je více než cokoli jiného finále Copa del Rey a liga jde zkrátka trochu stranou. Jen aby se to jim to nevymstilo...

I cíle Deportiva jsou v ohrožení, když La Coruňa v posledním kole prohrála doma proti Atléticu a náhle je Pohár UEFA nějakou tu příčku vzdálen, neboť rozjetá je i Málaga. Duel bude emotivní záležitostí pro gólmana Aranzubiu, který se postaví klubu, jehož barvy osm let hájil.

Po neuspokojivých výsledcích z poslední doby udělá kouč Lotina v sestavě hned několik změn - po karetním trestu se vrátí Verdú, hrát bude i Zé Castro (absence proti Atléticu kvůli smluvní doložce) a uzdravený již je Antonio Tomás. Dalšími novinkami budou Pablo Álvarez a Diego Colotto, kteří nahradí zraněné Lafitu s Lopem. Chybí i další zranění Riki, Manuel Pablo a Mista. Do sestavy se překvapivě nevešel De Guzmán.

Problémy s absencemi má trenér Caparrós, chybí totiž stoperská dvojice Ocio - Amorebieta, a to kvůli kartám, hrát tedy budou Etxeita s Ustaritzem.V pořádku naopak je David López, který minulé kolo chyběl.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.05 - 3.25 - 3.25
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Atlético Madrid - CD Numancia  (sobota 20:00)
Jednatřicáté kolo španělské Primera Division přinese na stadionu Vicente Calderona souboj domácího Atletika s Numancií.

Nevyrovnané výkony předvádí Atletico, jenž v minulém kole po dvou prohrách v řadě zvítězilo na hřišti Deportiva La Coruňa 2:1. Madridský celek trápí především obrana, v posledních šesti utkáních inkasoval třináct branek, oproti jedenácti vstřeleným. V tabulce patří klubu z hlavního města šesté místo, ztráta na čtvrté místo zaručující start v Lize mistrů je tříbodová.

"Náš cíl je Liga mistrů a je jen na nás, jestli se tam dokážeme dostat. Náš další soupeř je Numancie, která se snaží zachránit v lize a právě proto to bude těžký zápas. Nyní musíme ukázat naší kvalitu a vyhrát," řekl na tiskové konferenci prezident klubu Enrique Cerezo.

O sestup bojující Numancie sice v posledních třech utkáních ani jednou neprohrála, ovšem z těchto tří duelů dvakrát remizovala, naposledy v minulém kole ve veledůležitém utkání s posledním Espanyolem. Nováčkovi soutěže v tabulce patří předposlední pozice a tak toho remíza s Espanyolem příliš nevyřešila, klub ze Sorie ztrácí pět bodů na nesestupovou sedmnáctou pozici.

Co se týče marodky, tak domácímu klubu bude chybět zraněný Pablo Ibanez, naopak se vrací Maxi Rodriquez. Numanci bude chybět Carlos Aranda.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.30 - 4.80 - 8.00
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Recreativo Huelva - Real Madrid  (sobota 22:00)
Real Madrid ztrácí na vedoucí Barcelonu stále šest bodů, nadále se ale nevzdává šancí na titul. V jednatřicátém kole se mu do cesty postaví sestupem ohrožené Recreativo, proti kterému se Realu tradičně daří.

Svěřenci Juandeho Ramose sice na čelo tabulky stále ztrácí poměrně hodně bodů, argentinský útočník Gonzalo Higuain ale věří, že Barca v posledních osmi kolech ztratí a jeho týmu se tak podaří obhájit titul. "Máme teď velice dobrou formu, snad nám vydrží co nejdéle," přiznává mladý hráč, jehož tým drží sérii čtyř výher v řadě.

"Barcelona hraje více soutěží a čeká ji ještě několik důležitých zápasů. Proto věříme, že náš tým se ještě posune na první příčku. Máme sebevědomý tým plný odhodlání obhájit ligové prvenství," prohlásil Higuaín. "Barca je ještě ve třech soutěžích, a přestože momentálně hraje velice dobře, je to pouze fotbal a může se stát cokoliv. My jí budeme vždy dýchat na záda, abychom využili jejího zaváhání," je si vědom síly svého protivníka.

První zápas pod vedením Juandeho Ramose se Realu vůbec nepovedl a na Nou Campu prohrál 0:2, od té doby ale ztratil pouze dva body za remízu s Atletikem Madrid a dvanáctibodové manko snížil na polovinu. Barca ale prožívá podobně úspěšné období jako Real a zatímco bude okolo desáté hodiny večerní končit svůj zápas s Getafe, Real bude právě nastupovat na hřišti Recreativa.

"Je možné, že Barca podlehne Getafe. My na to ale nemůžeme spoléhat a musíme porazit Recreativo," ví mladý Argentinec. Hostům z Madridu bude v zápase chybět trojice hráčů, která je mimo až do konce sezony - Ruud van Nistelrooy, Ruben De La Red a Mahamadou Diarra. Jinak ale bude sestava Realu kompletní.

Recreativo zažívalo na začátku roku 2009 úspěšné zápasy pod novým trenérem Lucasem Alcarazem. Nyní už je ale vše při starém a tři prohry v řadě - proti Getafe, Seville a Barce - znamenají pro domácí veliké problémy. Zatímco je během osmi nadcházejících zápasů čeká právě Real nebo Villarreal, musí smazat tříbodové manko na poslední nesestupové místo, na kterém je nyní Gijon.

Kouč domácích ale věří, že jeho tým dokáže favorita zápasu zaskočit a připsat si alespoň bod za remízu. "Samozřejmě, že je tento zápas velice důležitý. Musíme se dostat ze sestupového pásma. Musíme hrát s vědomím, že máme na to porazit Real. Doufám, že předvedeme dobrý fotbal a připíšeme si na své konto dobrý výsledek, čímž si trochu zvýšíme sebevědomí."

"Myslím, že Real můžeme porazit. Tento týden pro nás bude velice náročný, budeme se samozřejmě spoléhat také na fanoušky, kteří dostanou z hráčů to nejlepší. V následujících zápasech se pokusíme získat co nejvíce bodů a budeme doufat, že naši soupeři zaváhají," prohlásil kouč domácích.

"Real je ale samozřejmě jeden z nejlepších týmů a rozhodně se nedá podcenit. Mají velice propracovaný systém a kvalitní styl hry. My ale věříme, že budeme hrát to svoje," dodal trenér, kterému bude chybět dlouhodobě zraněný Jose Ignacio Zahinos. Do sestavy se mu pak po karetním trestu vrací hned trojice hráčů - Adrian Colunga, Jesus Vazquez and Aitor Tornavaca.
Recreativo Huelva - pravděpodobná sestava:
Riesgo - Nef, Morris, Bouzon, Casado - Barber, Jesus Vasquez, Aitor (c) - Sisi, Marco Ruben, Camunas.
Real Madrid - pravděpodobná sestava:
Casillas - Sergio Ramos, Pepe, Cannavaro, Heinze - Higuain, Lass, Sneijder, Robben/Marcelo - Raul, Huntelaar.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 5.70 - 3.85 - 1.50
Tip EuroFotbal.cz: 2
více informací
UD Almería - CA Osasuna  (neděle 17:00)
Další důležitý souboj nedělního programu sehrají Almería s Osasunou Pamplona. Bodově je na tom zatím lépe Osasuna, a to o jediný bod. Týmy jsou čtyři a pět bodů od sestupové zóny.

Před dvěma týdny Almería doma slavně porazila 3:0 Villarreal, minulá porážka na Mallorce ale byla už čtvrtou v posledních pěti zápasech. Čtyři body na osmnáctou Huelvu ale není moc velký náskok, tým kouče Huga Sáncheze potřebuje další vítězství.

O Osasuna Pamplona je pro Almeríi přímý rival v tabulce. Sánchez očekává od týmu zopakování výkonu proti Villarrealu, věří v sílu domácího prostředí a fanoušků. V trestu jsou Hernan Pellerano a Albert Crusat, zraněný zase gólman Diego Alves.

S Osasunou to před nějakým časem vypadalo dost zle, zlepšené výkony ale vynesly tým už na pěknou třináctou příčku. Přitom ztráta na nesestupové příčky byla jeden čas až sedm bodů. V posledních jedenácti zápasech si ale připsala šest výher.

Nyní už mají svěřenci kouče Camacha nahráno na sestupové příčky pět bodů. Příznivý je i los, v dalších zápasech čekají Malaga a Valladolid. V minulé sezoně přitom Osasuna utekla sestupu jen o jediný bod, o který měla více než Zaragoza. Chybět bude šest hráčů. V trestu je Jaroslav Plašil, zdravotní trable mají Javad Nekounam, Masoud Shojaei, Dady, César Cruchaga a Sunny.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.15 - 3.10 - 3.20
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Real Valladolid - Villarreal CF  (neděle 17:00)
Další souboj jednatřicátého kola Primera Division obstarají na stadionu Josého Zorilly Valladolid s Villarrealem.

Tři prohry mají na svém kontě v posledních třech ligových duelech fotbalisté Valladolidu, před tím prozměnu měli zapsané tři vítězství v řadě. V tabulce stačí tyto kolísavé výsledky na deváté místo. V minulém kole Valladolid podlehl Realu Madrid na jeho stadionu 0:2. Co se týče marodky, tak kouči Mendilibarovi bude chybět Jonathan Sesma, jenž je kvůli zranění na měsíc ze hry. Otazník také visí nad startem Jose Antonia Garcia Calva a Angela Manuela Vivara Dorady.

Villarrealu patří v tabulce čtvrté místo, v posledních dvou duelech dvakrát prohrál, když nejprve nestačil Almerii a v minulém kole překvapivě na domácím stadionu podlehl Maláze. Nepříliš dobrou formu potvrdil východošpanělský celek i v týdnu, kdy vypadl v Lize mistrů poté co podlehl Arsenalu 0:3. Chilský trenér Manuel Pellegrini bude muset v nedělním duelu oželet služby Guilla Franca a Fabricia Fuentese, oba nepustí do hry zranění.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.15 - 3.20 - 3.10
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Espanyol Barcelona - Racing Santander  (neděle 17:00)
Poslední Espanyol Barcelona přivítá na svém hřišti Racing Santander. Espanyol je poslední v tabulce a nutně potřebuje vyhrávat zejména pod Montjuicem, Racing je ale těžkým soupeřem.

Espanyol bojuje ze všech sil, z posledních dvou zápasů vydoloval čtyři body za remízu v Numancii a výhře nad La Coruňou. Pod koučem Maném zažil tým sérii osmi porážek v řadě, na lavičku se tak přesunul nový kouč Mauricio Pocchettino.

Argentinec dokázal dát tým dohromady, pozvedl morálku i hry mužstva, ale stále patří Espanyolu poslední příčka průběžné tabulky. Na poslední nesestupovou příčku Gijonu ztrácí nyní sedm bodů, což je osm kol před koncem poměrně dost. Ale Espanyol jistě neprodá kůži lacino. Jen pět výher v tomto ročníku je vskutku chabá bilance. Velký otazník je nad zdravotním stavem playmakera de la Peňi, do základní sestavy by se měl vrátit Luis García.

To Racing Santander okupuje klidný střed tabulky. S třicetišesti body je desátý, na osmnáctou Huelvu má náskok šest bodů. Má vyrovnané skóre 38:38. Na výborné výsledky z loňské sezony se podařilo navázat. V posledním zápase sice Racing doma zklamal a prohrál 2:3 s Betisem, ale v předminulém kole si zase odvezl výhru z Gijonu 2:0. V minulém kole byl vyloučen gólman Toňo a bude tak v trestu, na hřišti ho nahradí Colcorti. Chybět bude i Luccin.
Espanyol Barcelona - pravděpodobná sestava:
Kameni - Sergio Sanchez, Jarque, Pareja, David Garcia - Moises, Martinez, Callejon, De la Peña, Nene - Tamudo
Racing Santander - pravděpodobná sestava:
Coltorti - Pinillos, Moraton, Garay, Marcano - Munitis, Colsa, Lacen, Serrano, Pereira - Zigič
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.05 - 3.20 - 3.30
Tip EuroFotbal.cz: 0
více informací
Valencia CF - Sevilla FC  (neděle 19:00)
Šlágr 31.kola španělské nejvyšší soutěže se odehraje na stadionu Mestalla, kde domácí Valencie přívítá Sevillu. Půjde o souboj čtrvtého celku tabulky se třetím.

Čtvrté Valencii před třemi koly patřilo osmé místo, po výhře nad Santanderem, Getafe a naposledy v minulém kole na hřišti Sportingu Gijón 3:2 se posunuli svěřenci Unaie Emeryho v tabulce na čtvrté místo zaručující start v Lize mistrů. Na svého nedělního soupeře ztrácí netopýři osm bodů, náskok na pátý Villarreal je pouze jednobodový.

"Vítězství nad Sevillou by nás znovu přiblížilo Champions league, což je náš cíl," vysvětlil před nedělním duelem Carlos Marchena. Co se týče marodky, tak východošpanělskému klubu budou chybět dva levý obránci Asier Del Horno a Emiliano Moretti, otázkou tak zůstává kdo nastoupí na tomto postu proti Seville.

Třetí Sevilla v minulém kole po sedmi utkáních prohrála (šest vítězství a jediná remíza), když překvapivě doma nestačila Getafe. Na třetí pozici v tabulce má Sevilla velký náskok na Valencii a pro změnu ztrácí hodně na druhý Real Madrid.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.05 - 3.20 - 3.30
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Real Betis - Sporting Gijón  (neděle 21:00)
V neděli od 21 hodin hrají spolu Real Betis a Sporting Gijon. Oba týmy se pohybují těsně nad sestupovýni příčkami, Betis s náskokem čtyř bodů, Gijon se třemi.

Betis je nyní třináctý, na této ne příliš lichotivé příčce na nakonec umístil i v minulé sezoně. Tato část tabulky je ale velmi vyrovnaná, jediné kolo může znamenat velký propad tabulkou. Nový kouč Betisu Nogues už ale alespoň stihl zlomit remízové prokletí svého týmu a v minulém kole vyhrál 3:2 na půdě Racingu Santander.

Nogues nahradil Chaparra po ostudné domácí remíze s Numancií před 14 dny. K prvnímu týmu Betisu byl přeřazen z rezervy. Jasným cílem je záchrana v soutěži, s hráči jako Sergio García, Ricardo Oliveira a Mark González by to neměl být problém. Proti Gijonu se neočekává nic jiného než další vítězství a potvrzení rychlé cesty k záchraně. Noguesovi bude chybět zraněný levý bek Fernando Vega, na marodce jsou i Damia a Pavone. V trestu nyní je Melli, naopak návrat hlásí Ricardo Oliveira.

Sporting Gijon má nejvýše postavený momentálně sestupový tým náskok tří bodů. Třízápasová šnůra proher posunula celek opět do ohrožené zony. V posledních osmi zápasech tak bude mít tým kouče Preciada co dělat, aby se v Primera division udržel. Nyní hraje na Betisu a ten mívá obvykle doma divoké výsledky, navíc Gijon zatím letos ještě ani jednou neremizoval. Rokjiblancos ale nehrají vyloženě špatně, v minulém kole prohráli doma s Valencií až gólem v 87.minutě.

Předtím Gijon prohrál například s Numancií a Santanderem. Preciado nemůže počítat s disciplinárně potrestaným Diegem Castrem, zraněný je Matabuena. Do hry se tak zřejmě dostane čerstvě uzdravený Canella a také mladý José Angel z juniorky.
Real Betis - pravděpodobná sestava:
Ricardo - Juanito, Arzu, Monzon, Ilič - Aurelio, Capi, Gonzalez, Oliveira, Emana - Edú
Sporting Gijón - pravděpodobná sestava:
Lafuente - Cámara, Gerard, Neru, Jose Angel - Míchel, Diego Camacho, Luis Morán, Carmelo - Maldonado, Barral
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.55 - 3.70 - 5.40
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Tabulka před začátkem kola
 TýmZápasyVýhryRemízyPorážkySkóreBody
1.FC Barcelona30243387:2475
2.Real Madrid30223569:3169
3.Sevilla FC30176743:2757
4.Valencia CF30147955:4349
5.Villarreal CF30139845:4248
6.Atlético Madrid301371060:4846
7.Málaga CF301371047:4746
8.Deportivo La Coruña301271139:4243
9.Real Valladolid301231542:4939
10.Racing Santander30991238:3836
11.CA Osasuna308111134:3635
12.RCD Mallorca30981336:4835
13.Real Betis308101244:4934
14.Getafe CF308101240:4634
15.Athletic Bilbao30971440:5134
16.UD Almería30971436:4834
17.Sporting Gijón301101938:6433
18.Recreativo Huelva30791427:4330
19.CD Numancia30841833:5928
20.Espanyol Barcelona305111428:4626

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (186)

Přidat komentář
smazaný uživatel

barcička po tri body

Reagovat
smazaný uživatel

To by muselo hrát Getafe v 8.

Reagovat
smazaný uživatel

To je revoluce, první Kyslík teď yarda

Reagovat
smazaný uživatel

Talentovaná Andulka

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ať se drží dál od Ruska

Reagovat
smazaný uživatel

Barca nevyhraje

Reagovat
smazaný uživatel

Ixne konečne ten Gijon ?

Reagovat
Xavi

S Betisem je to docela možné.

Reagovat
smazaný uživatel

Betis vyhraje.

Reagovat
smazaný uživatel

Po dnešku všechno zůstane při starém, Real i Barcelona si domů povezou tři body

Reagovat
smazaný uživatel

Bude to hodně těžký zápas, ale snad to zvládnem 1:3

Reagovat
smazaný uživatel

Já sem na Gijonu už nechal 6650.- ká !!! Už to dávám 5 kolo. A zítra jdu do toho zas( sem asi nemocný ).

Reagovat
smazaný uživatel

Blázen

Reagovat
smazaný uživatel

jo to asi jo

Reagovat
Xavi
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Huelva by mohla zavzpomínat na prosinec 2006, hlavně na předvedený výkon a výsledek, na to, co tomu předcházelo, už tolik ne... proti Barce hráli velmi dobře, takže bych je dnes určitě neodepisoval.

Na Getafe nemáme příliš dobré vzpomínky, ale poslední zápasy s nimi si dobře pamatuji, měli vždycky nehorázné štěstí, které si snad vybrali minulé kolo proti Seville. Pokud nic nepodceníme, tři body si odvezeme, byla by škoda s těmi urputně bránícími nesympaťáky ztratit body, i když na podzim nám ta nešťastná remíza v následujících kolech proti silným týmům paradoxně pomohla...

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska by se Barce moho podařit přiblížit Getafe k sestupovým příčkám. Byly by to dvě mouchy jednou ranou

Reagovat
smazaný uživatel

Nene. Mohlo by to být plichta a Real by vyhrál-at je to zajímavější,ta nudná PD.

Reagovat
smazaný uživatel

Getafe nespadne Navíc dnes opravdu věřím že Barca zavaha, 1:1

Reagovat
smazaný uživatel

tak mame to tu Barcu caka v La Lige 5 relativne narocnych zapasov v rade, medzitym suboj s Chelsea v CL a este finale Copa del Rey, tak to bude dost slusna naloz zapasov, ale ja verim, ze to zvladneme...Visca el Barca

Reagovat
smazaný uživatel

doufám,že s CFC v LM to nezvládnete

Reagovat
smazaný uživatel

pokial bude ligovy titul a popripade pohar budem spokojny jak korytnacka...pre mna osobne je CL iba akysi bonus, nie vrchol sveta - navyse 'sme' ju vyhrali v roku 2006, takze som v tomto uplne kludny

Reagovat
smazaný uživatel

na druhej strane je tu taka extra motivacia to vyfuknut 'Anglanom'

Reagovat
smazaný uživatel

Kdybych si měl vybrat mezi Ligou mistrů a Copa del Rey, tak určitě druhá jmenovaná soutěž, je potřeba si pohlídat první místo v počtu nasbíraných trofejí v královském poháru před dotírajícím Bilbaem, který se proti nám navíc ve finále postaví.

Co může být víc?

Reagovat
smazaný uživatel

no dotirajicim...my uz 25 let nedotirame

a navic mame v podstate stejnej pocet poharu jako vy; v roce 1902 se kluby Athletic Club a Bilbao FC spojili v Club Bizkaia, ktery nasledne vyhral Copa Del Rey. Tento SPOJENY klub se nasledne pojmenoval Athletic Club de Bilbao a existuje az dodnes. Mame tedy 24 trofeji jako vy, jenom svazovi kasparci ten prvni pohar neuznavaj...

o to zajimavejsi to bude, jeden tym po tomhle finale bude urcite mit vic poharu

Reagovat
smazaný uživatel

My jsme taky v Copa del Rey už docela dlouho nezaznamenali nějaký úspěch, je na čase...

Reagovat
smazaný uživatel

kazdopadne to budete mit hodne tezky, pochybuju o tom ze by se Liga Mistru vypoustela nebo tak neco....6 narocnejch zapasu v 11 dnech pokud se nepletu a jako posledni z nich finale Copy...

Reagovat
smazaný uživatel

Toho se právě bojím, škoda výsledkové krize, mohlo být vše jednodušší...

Reagovat
smazaný uživatel

Výsledková krize? Co by za takovou krizi ostatní týmy daly

Reagovat
madridcan

Dneska to bude tazke,ale dvakrat za sebou sme tam stretlili 3 goly tak preco nie aj dnes?Len neinkasovat tie dva Getafe sa celkom dari proti barce,tak snad aj dnes

Reagovat
madridcan
Reagovat
smazaný uživatel

Sakra, rozhodčí si asi fakt vzali do hlavy, že fauly na Messiho ve vápně se nepískají.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasnější penalta snad ani být nemohla.

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím nádherný zápas! už to mohlo být tak 6:0 škoda spálených šancí a špatných očí rozhodčího, který che ješte udržet Madrid ve hře...

Reagovat
smazaný uživatel

Máme to naprosto pod kontrolou, Getafe si v prvním poločase ani neprdlo. Jen nepolevit.

Reagovat
smazaný uživatel

No snad to zvládnem, ješte tak dva bychom mohli přidat

Reagovat
smazaný uživatel

škoda té střely Piquého, to mohlo být nádherný gól

Reagovat
smazaný uživatel

Ta byla neskutečná fakt suprově se do toho položil ale to co spálil Henry ale ten jejich golman je skvělej

Reagovat
smazaný uživatel

Už v Seville je podržel...

Reagovat
madridcan

preco si vsetci v spojitosti z rozhodcom stale vybavite Madrid?

Reagovat
One-Real

logika některých Barca fans..(každý at si udělá úsudek sám, koho tím myslím, a koho ne)..je, že pokud je něco špatně, nepískne se penalta, neuznaný gol atd, že za to může Real

Reagovat
smazaný uživatel

Getafe je z Madridu

Reagovat
madridcan

no jj,ale pochybujem,ze si narazal na Getafe.Ked ano tak dobre,ale silne o tom pochybujem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tomanatura

Kde najdu statistiky golmanů letošní sezony, popřípadě jak je na tom v tabulce Asenjo?

Reagovat
smazaný uživatel

Ten sudí to nepěkně klopí, Messi mohl mít na kontě 4 goly - jeden teď vstřelil z ne-ofsajdu, další by dal z neofsajdového úniku a další z neodpískané jasné penalty.

Reagovat
smazaný uživatel

je to tak. A ještě doplň, že ty pentle a ten první ofsajd byly naprosto ale naprosto jasné. Tam to fakt musel být strach sudího. Ten neuznaný gól byl těsný, ale i tak prostě neofsajd a v těchhle chvílích má sudí podržet útočící tým. Nepěkně tenhle zápas smrdí

Reagovat
smazaný uživatel

O to víc tě muže těšit případná výhra ne

Reagovat
smazaný uživatel

no, aby byla

Reagovat
smazaný uživatel

Tak předkrm je za náma, a teď je na řadě hlavní chod v podání Realu Madrid

Reagovat
smazaný uživatel

mám dojem, že první hráč Realu se dne už představil. Sic ho nemáte na soupisce, ale na výplatní listině určitě

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě že fanoušek Barcelony si výmluvu vždycky najde

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

dobře tedy. Vysvětli mi, prosím dnešní selhání sudích. Třeba jsem ty situace viděl špatně. Ty jistě líp, tak mi popiš, proč měl sudí pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem zápas neviděl

Reagovat
smazaný uživatel

aha, to je nejlepší. Tak nic, no

Reagovat
smazaný uživatel

Tak o co se tady sakra snažíš? Když jsi neviděl zápas?

Reagovat
smazaný uživatel

Já se o něco snažím?? Zápas Barcelony jste začali rozebírat vy, šašci

Reagovat
smazaný uživatel

To víš, my jsme ho viděli. Tak si o něm povídáme.

Reagovat
smazaný uživatel

my jsme ho rozabírat začali, protože jsme ho sledovali, ty ses k nám přisral, aniž bys ho viděl a začal jsi rozumovat. Kdo je tady šašek

Reagovat
smazaný uživatel

Napsal jsem komentář, který se týkal Realu (ne zápasu Barcelony, jak tvrdíš), do kterého ses přisral ty, takže si znova odpověz na svou otázku: "Kdo je tady šašek"

Reagovat
smazaný uživatel

samozřejmě, že ty, protože jsi na můj příspěvek, který se týkal i Realu i Barci reagoval čistě k Barceloně.

A jiné vlákno? Zpochybňuješ prostě (i) dnešní zářezy na Messiho, aniž bys je viděl ...

Takže se vraťme na začátek a protože nejsi schopen zodpovědět si jednoduchou otázku, já ti napovím. Šašek jsi ty

Reagovat
smazaný uživatel

Nic nespochybňuji, právě proto že jsem dnešní zápas neviděl. Jen se pozastavuju nad teoriemi, že Messi je oběť rozhodčích, kteří mu už snad schválně (ne)pískají, což je k smíchu

A nevím proč bych měl používat Real v odpovědi na tu tvoji konspirační teorii To že si stěžujete po každém druhém zápase na rozhodčí, a svádíte to na Real, snad už to ani nekomentovat

Reagovat
smazaný uživatel

opravdu k smíchu je to, že tu konspirační teorii vymyslels ty sám. Nikdo zde nikde nepsal, že jdou sudí vyloženě proti Messimu. To jen tvá (opět špatná) dedukce vyplodila něco, co prostě není pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Nebudu citovat příspěvek uživatele Tavo jako ty, ale myslím že víš který mám na mysli a ten mluví za vše. Navíc příspěvek "Sakra, rozhodčí si asi fakt vzali do hlavy, že fauly na Messiho ve vápně se nepískají."

Takže asi to zase tak vymyšlené nebude, co myslíš?

Reagovat
smazaný uživatel

ten příspěvek jsem zde prostě nenašel. Odkud to je? To zaprvé a zadruhé - věřím, že to tady někde je, ale jen ty z tohohle můžeš udělat aféru - tohle je prostě jen zvolání (a z dost velkou dávkou přehánění) - prostě sudí Barce v poslední době nepřejou a kdyby v těch situacích nebyl Messi, nefoukl by to stejně. Každopádně - jelikož je Messi náš nejnebezpečnější útočník a jeho styl hry prostě jednoznačně vyvolává fauly soupeřů - stalo se, že v poslední době byl často v šestnáctce faulován on a dotyčného prostě nasralo, že to sudí nefoukli. To je celé. Děláš aféru z jedné věty (možná i vytržené z kontextu).

A mimchodem - pořád si stojíš zas vým, že ten faul na Messiho nebyla pentle? Proti všem? Jako někdy bych to ocenil, ale v tomhle případě je to prostě důkaz neobjektivnosti.

PS: jdu spát

Reagovat
smazaný uživatel

Patacze slyšíš? Děláš AFÉRU Už né prosím!!!! Já už nemůžu.

Reagovat
smazaný uživatel

ty jsi asi ožralý. Já už fakt nevím.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne jen se skvěle bavím. Ale už nic nebudu psát přísahám!!!! Měj se. Dobrou noc

Reagovat
smazaný uživatel

ve tvém stavu se ti nedivím, ale nezávidím ti zítřek. Kdekdo dopoučuje se spravit, čím jsi se zlomil, ale mě to nikdy dobře nedělalo. Ani česnečka mi nezabírá, takže si ty opilecký rána musím vytrpět. Přeju ti, ať ti není moc špatně - kocovina je hnusná věc

Reagovat
smazaný uživatel

"kocovina je hnusná věc "

A sakra, konečně názor na kterém se shodnem

Reagovat
smazaný uživatel

bohužel jsou třecí plochy několikanásobně větší, takže nás dva tenhle drobný konsenzus nemůže dlouze udržet na jedné straně barikády

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli mluvíš o sporném penaltovém zákroku v prvním zápase proti Bayernu, tak je má odpověď ano, pořád si stojím za svým

Reagovat
smazaný uživatel

Onehdy Mourinho o Messim prohlásil, že je simulant, který by se uchytil v divadle. Fanoušci pak začali nosit trička s nápisem “We don’t do theatre, we do great football”.

Po dnešním zápase by zase mohl stoupnout jejich prodej.

Jinak jádrem mého příspěvku nebylo poškození Messiho, ale Barcelony. Proto píšu "ten sudí to nepěkně klopí". Chtěl jsem spíše zdůraznit, že je to škoda pro Messiho, že si nerozšířil gólový účet, když vstřelil dva regulérní góly a byl faulován ve vápně - zkrátka by si hattrick zasloužil. Nemůžu za to, že byl u většiny sporných momentů, což u tak kvalitního hráče překvapí jen někoho, kdo komentuje zápasy na základě pochodů v prodloužené míše, místo aby se na ně podíval.

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel, zapískal špatně, asi si pár zápasů za odměnu nezapíská, to se stává každý týden, že někoho rozhodčí poškodí, bohužel když je to Barcelona, tak je to vždy na očích, a samozřejmě za to všechno může Real a jím ovládané španělské deníky

Reagovat
smazaný uživatel

no vidíš. Konečně jsi to popsal správně.

Jsem rád, že ti dnešní diskuse něco dala a jestli ti oči úplně neotevřela, tak ti je minimálně pootevřela a i to beru jako velký úspěch

Je vidět, že ještě nejseš naprosto ztracený případ (což jsem si myslel ještě před cca 10ti minutami). Mýlil jsem se v tobě a i mě to dalo jistou zkušenost - nikdy neodepisuj ani nejslabšího přispěvatele (čti "největšího blba") v diskusi

Reagovat
smazaný uživatel

Zjevně jsi nepochopil tu nutnou dávku sarkasmu, se kterou jsi to (hlavně konec příspěvku) měl přečíst, příště to tam pro "kolemjdoucí" napíšu

Reagovat
smazaný uživatel

aha. Takže chceš snad říct, že jsi si dělal v tom příspěvku srandu ...?

Tak to mě velmi mrzí. Zrovna jsem měl dobrý pocit, že jsem jeden lidský život vyrval ze spárů říše Mordodu a zavedl ho na pravou (barcelonskou) cestu dobra, lásky a lidského tepla

Reagovat
smazaný uživatel

Ožralý jsem fakt nebyl

Reagovat
smazaný uživatel

Sarkasmus je fajn, ale v tomdle už to fakt přeháníš

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak Barcelona jako město je nádherná

Reagovat
smazaný uživatel

Aby to nebyl nějaky tradiční hnus na talíři.

Reagovat
herbage

Eto'o, ten to tam narval

Reagovat
smazaný uživatel

Děěěěěěěkujjjjjjjjjiiiiiiiii hráčům. Důležité vítězství. Moc moc důležité. Dnes proti všem živlům. Super

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, navíc basketbalové Clásico jako třešnička

Reagovat
smazaný uživatel

Co proti Leovi ti sudí mají? Dneska by člověk většího ****** težko pohledal. O to víc však těší výhra, ovšem na úkor šetření klíčových hráčů před veledůležitou sérií těžkých zápasů...

Reagovat
smazaný uživatel

hlavnou hviezdou vecera sa stali 3 body hoci vitazstvo mohlo byt vyssie, ale netreba chciet vsetko naraz mame pred sebou dalsie dolezite zapasy

Reagovat
smazaný uživatel

Byla to makačka, být to remíza, tak letím do Španělska osobně si to s pány rozhodčími vyřídit

Reagovat
smazaný uživatel

1. Perfektní výkon, fakt perfektní.

2. Adekvátní satisfakce za dnešní výkon rozhodčího by byla jeho poprava. Co ten šašek předváděl? Já chápu, že ve Španělsku jsou nechutně ovlivněná masmédia, ale že by rozhodčí musel podávat tak nechutně okatej výkon?

3. Chtěl bych napsat škoda neproměněnejch šancí, ale 3 body jsou doma.

Visca el Barca! Y visca Catalunya!

Btw. doufam, že LFP toho dementa potrestá.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nechutné představení rozhodčích, ale hráčům děkuji za předvedený výkon, kontrolovali to od začátku do konce a nebýt smůly, lehkovážnosti v koncovce a sudího, konečný výsledek mohl být mnohem výšší než 1:0.

Reagovat
smazaný uživatel

Som zvedavý, čo budú písať promadridské denníky dnes. - DNES NESTAČIL ANI ROZHODCA.

Ale ako je pekne vidieť ako sú v Španielsku ľahko ovplyvnuteľný rozhodcovia. Stačí po výhre nad Recreativom napísať, že Barce k titulu dopomáhajú rozhodcovia a reakciou je asi, že rozhodcovia si powedia však to tej Barce nedáme zadarmo nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak nevim, jak to chce teď Pep točit... před náma jsou nejdůležitější zápasy a já myslel, že si dneska vytížení Iniesta, Messi, Dani a Eto'o odpočinou a místo toho hráli celej zápas (pravda, Eto'o o celý dvě minutky míň)... jsem na to zvědavej.

Jinak po dnešku doufam, že Realu nakopeme prdel, za všechno. Za ty jejich haluzy, co předvádí celou sezonu: je neuvěřitelný, jak jim to tam padá - ve soustě zápasů jsou horší prakticky ve všech aspektech hry a přesto vítězí. A jestli dneska neměli na svědomí výkon toho žlitýho tragéda, tak už ničemu nevěřim.

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda Bilbao

Reagovat
smazaný uživatel

depor jsme prehrali ale oni vytezili z prdu maximum...

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak Messi a rozhodčí: dvojzápas proti Bayernu - 2 neodpískáané penalty na něj (dobře, ta jedna byla opravdu sporná) + žlutá za nic. A dneska? Neodpískaná penalta na něj, tentokrát naprosto jasná plus (aby toho nebylo málo) neuznanej gól kvůli offsidu, kterej samozřejmě nebyl, ať už se na to kdokoliv díval z jakýhokoliv místa...

Reagovat
smazaný uživatel

Messi zažívá tak neskutečnou křivdu..

Reagovat
smazaný uživatel

nechtěl by sis třeba ten zápas nejdříve prohlédnout? Ztrapňuješ se čím dál víc

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je poslední muj koment k tobě, protože za další mi už nestojíš. Zkráceně: zápas jsi neviděl, tak se di vycpat. Až ty zápasy budeš sledovat a tudíž budeš vědět, co se dělo, tak se bavit můžem.

Reagovat
smazaný uživatel

Zápas proti Bayernu jsem viděl, dneska ne. To se prostě stává, že rozhodčí nepodá optimální výkon (a v dnešním zápase se to zřejmě i stalo, podle komentářů tady), ale hledat za tím nějakou zaujatost vůči Messimu

Reagovat
smazaný uživatel

Ono není jednoduché věřit na náhodu, když z těchto zápasů mohl mít místo žluté karty 4 góly navíc.

Reagovat
smazaný uživatel

Chceš říct, že když viděl přebírat Messiho míč tak si pomezní řekl:"To je ten skřet, mávnu mu ofsajd"? Bohužel i Ronalda si rozhodčí pamatují jako "toho co si rád lehne" a některé evidentní fauly mu nepísknou, to je prokletí těch hráčů "kteří si rádi lehnou". Tím nechci přirovnávat Messiho k Ronaldovi, do toho má, co se týče "diving" schopností, ještě pořád daleko

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš než otázkou osobních sympatií to může být důsledek té povedené mediální masáže.

Reagovat
smazaný uživatel

Byla nějaká mediální masáž s cílem zlikvidovat Messiho? Jinak, podle mě by to mělo působit spíše naopak, když vidíš že někoho zaříznou, tak si dáš pozor aby jsi to samé neudělal ty

Reagovat
smazaný uživatel

Nikoliv, narážím na propagandu promadridských deníků vůči Barceloně, ne proti Messimu osobně. On to jenom odnáší nejvíc a také se na něm jeví určitá nesmyslná rozhodnutí sudích nejzřetelněji.

Reagovat
smazaný uživatel

Já španělsky ještě neumím na takové úrovni, abych si mohl přečíst španělské noviny takže o tom vím málo, ale minulý týden mi tady někdo tvrdil, že dokonce i Marca psala že penalta na Messiho proti Bayernu byla jasná, takže teď nevím co si mám myslet..

Reagovat
smazaný uživatel

evidentně jsi nepochopil (u tebe zcela normální) triviální věc, že madridské deníky píší protibarcelonské články co se týče ligy. Nemyslel jsem si, že zde bude někdo tak natvrdlý, že mu tak triviální věc nedojde

Reagovat
smazaný uživatel

Já to pochopil a ta první věta Pataczeho je docela dobrý vtip. Jenže to lidi, kteří ještě nedosáhli 16 let nemohli pochopit, to je mně naprosto jasné. A ty tady ještě zbytečně podrážděně reaguješ a oháníš se strašnýma kravinama o nějakých Madridských denících

Reagovat
smazaný uživatel

já tady začal deníkama? Boha jeho, já jen reagoval na jiné.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže tady vůbec nejde o žádné deníky

Reagovat
smazaný uživatel

aha, takže teď už opravdu nevím. Asi jsi nechtěl reagovat na mě, možná se mezi nás dostal jiný komunikační šum. Jinak opravdu nevím ...

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak sudímu dnešního zápasu dali na marce známku 1 z 10, a komentář k tomu by si za rámeček určitě taky nedal, a pokud vím, tak se dneska hrála liga tvá teorie je postavena na pevných základech jak vidno

Reagovat
smazaný uživatel

tetak ten zářez byl dnes tak evidentní, že asi ani tam ze sebe nechtěli udělat naprosté idioty

Reagovat
smazaný uživatel

Naštěstí pro to máš další zdůvodnění

Reagovat
smazaný uživatel

To s tou penaltou proti Bayernu je pravda, ale zároveň se objevila i kritika rozhodčího po zápase s Huelvou (kde podle mého názoru rozhodčí chyboval oboustranně stejnou měrou). Překlad některých citátů např. na http://fcbarcelona.cz/view.php?cisloclanku=2009041204.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty situace jsem opravdu neviděl, takže mi zbývá si vybrat buď ze silně probarcelonských názorů tady (nejen) na fóru, nebo věřit Marce, což je něco jako tady Sport tuším? A nebo ještě jedna možnost: podívat se na výsledek a dál už to neřešit, což jsem si vybral

Reagovat
smazaný uživatel

z tvého příspěvky lze udělat několikero vývodů:

- jsi člověk, co rád přispívá do diskusí, kterým nemá co dát

- jako každý správný madrista koukneš na výsledek a víc tě nezajímá

- když něco nechceš řešit, ztrávíš u toho 2 hodiny - otázkou pak je, jak dlouho by ses dokázal ztrapňovat něčím, co bys uznal za vhodné opravdu řešit ...?

Reagovat
smazaný uživatel

Nechci dělat ukvapené závěry, když jsem danou situaci neviděl. Já tady ale opravdu nechi řešit zápas minulého kola v Huelvě, máš pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě je správné brát tyto kritiky s odstupem, hůře se to ovšem dělá, pokud víš, že tě za každou způsobenou chybu (byť třeba neúmyslnou) tisk sežere. V tom je síla médií, brát je každý s rezervou, poměry jsou úplně jiné.

Reagovat
smazaný uživatel

Neodpískaný faul zezadu ve vápně? Bezmála dvoumetrový ne-ofsajd ( ten nezakončený, kdy šel Messi sám, o tom druhém zakončeném gólem by se dalo polemizovat v tom smyslu, že se rozhodčí mohl splést)?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, viděl Messiho, tak zvedl praporek Argument, že rozhodčí nemá rád Barcelonu bych ještě bral, ale že z Barcelony nemá rád jediného hráče, to už je příliš

Reagovat
smazaný uživatel

Chlapci, jestli se do toho můžu vložit, tak řeknu jen jednu věc. Jestli si tu někdo myslí, že rozhodčí nějakým způsobem schválně ubližují Messimu, tak je uplná P.ČA a nemá asi ani trochu zdravého rozumu.

Reagovat
smazaný uživatel

nevím, kde tohle berete. Opravte mě, jestli se mýlím a přehlídnul jsem to někde, ale tady nikdo nepíše, že jsou sudí jen proti Messimu, ale shodou okolností prostě zrovna Messimu v poslední době několikrát ublížili. Nedělám si iluze, že kdyby dne byl v Messiho pozici Etoo, tak to sudí nepískne stejně. Ten měl jasné instrukce a těch se držel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tavo18.04.2009 22:05

Jinak Messi a rozhodčí: dvojzápas proti Bayernu - 2 neodpískáané penalty na něj (dobře, ta jedna byla opravdu sporná) + žlutá za nic. A dneska? Neodpískaná penalta na něj, tentokrát naprosto jasná plus (aby toho nebylo málo) neuznanej gól kvůli offsidu, kterej samozřejmě nebyl, ať už se na to kdokoliv díval z jakýhokoliv místa...

[reagovat]

tímhle to všecko začalo a nikde jinde není nic (kromě nepravdivého výplodu patacz) kde by bylo napsané, že jdou sudí proti Messimu.

Vyvrať mě to a pak se můžeš smát, až ti to utrhne bránici ...

Reagovat
smazaný uživatel

Když Ti někdo ze srandy řekne, že Puyol má křivé nohy, taky se taky nasereš?

Reagovat
smazaný uživatel

taky se tak

Reagovat
smazaný uživatel

tvoje myšlenkové pochody jsou prostě naprosto mimo ty mé. Opravdu jsem dnes nepochopil snad jediný tvůj příspěvek na mě navazující.

Reagovat
smazaný uživatel

To je mně naprosto jasné, když ani nechápeš Pataczeho. Nesmíš být tak podrážděný, když si někdo trochu rýpne do té tvojí JEDINÉ Barcelony.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě je to zarytý fanoušek Baníku, jak lze poznat z jeho nicku

Reagovat
smazaný uživatel

Bacha nedráždi moc, nebo dostaneš osmiodstavcový popis co vlastně jeho nick znamená?

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně si přečtu další pohádku, dneska už jich tu bylo dost

Reagovat
smazaný uživatel

Docela by mě zajímalo, cos hodlal přinést této diskuzi, když nemáš co komentovat.

Příště přidám ke svým příspěvkům vysvětlující komentář pro kolemjdoucí.

Reagovat
smazaný uživatel

"kolemjdoucí" jsou exkluzivní

Reagovat
smazaný uživatel

Zjevně jsem měl co komentovat, naopak já netuším, co jsi chtěl přinést do diskuse ty tím svým příspěvkem?

Reagovat
smazaný uživatel

koukám, že je vás tam ožralých víc

Reagovat
smazaný uživatel

tak pata nechápe spousta lidí. To bych nebral jako moje mínus.

Můj nick může, hlavně po dnešní debati nepoznat jen idiot.

Podrážněně reaguji, ač nejsem. Spíše jsem (hlavně po tvých příspěvcích) zmaten. Jsou jak z jiné planety, nebo jsou minimálně zcela mimo mísu

Barcelony se může dotknout, kdo chce. Jsem sice její věrný fanda, ale taky jeden z největších kritiků, což může potvrdit, kdo mě zná.

Pokud jsi dnešek bral jako provokace, nepovedly se ti - kromě tebe jsem si nevšimnul, že by se někdo smál (což chápu).

Už jdu opravdu do regálu.

Reagovat
smazaný uživatel

To, žes zřejmě nepochopil narážku na tvůj nick, svědčí o tvé přirozené inteligenci

Reagovat
smazaný uživatel

narážku jsem pochopil, teč jsem nepochopil, proč byla mířena na mě. Já jsem proslulý tím, že nikomu smysl svého nicku nevysvětluji a dokonce ostatní přispěvatele v tohle smyslu dokážu pěkně pohoupat.

Trefa, potopena, další ....

Reagovat
smazaný uživatel

Někomu tady vyčítáš, že nechápeš ani jeden jeho příspěvek, přitom sám nepochopíš ten krásný dvojsmysl, který jsi udělil svému nicku když píšeš na diskusi o Gambrinus lize o tom jak fandíš Spartě

Reagovat
smazaný uživatel

můj nick má kouzlo. Musím se přiznat, že je to kouzlo nechtěného a to kouzlo trvááááá. Jsem tomu rád, protože si rád z lidí vystřelím a i akceptuju, když si někdo udělá podařenou srandu ze mě. Ale dneska (ať se snažím jak se snažím) jsem od přispěvatele "krocis" povedenou srandu nečetl. Prostě ne, nemůžu si pomoct

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem se taky o žádnou srandu nesnažil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zachraňuješ to na tom zcela nejslabším kousku. To nezežeru ani tobě

Reagovat
smazaný uživatel

Náhodou, suché vyvrácení tvého 6-řádkového příspěvku jednou větou bylo celkem vtipné

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak poslední popíchnutí: "nezežeru" se říká na severu Moravy, takže na tom nicku bude ještě něco jiného, snad tu šifru někdy rozluštím

Reagovat
smazaný uživatel

Takže: Sranda z nicku ANO ale Sranda z Barcelony NE jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Krásné zakončení všech otevřených diskusí smajlíkem, ideální čas jít spát, takže dobrou

Reagovat
smazaný uživatel

jdu konečně taky

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrou borci, doufám, že takových diskuzí bude povícero. Člověk se fakt někdy pobaví, hodně dobrá debata co k nasemu Jiříkovi? Nevím, snad to chce ještě trochu času.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechceš o tom napsat nějakou konspirační povídku?

Reagovat
smazaný uživatel

tys už jednu vymyslel a nad tu stejně není, takže opravdu ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, tu jste si vymysleli Vy, fanoušci Barcelony, sami

Reagovat
smazaný uživatel

tak dobře. Napiš kde

Reagovat
smazaný uživatel

Nejufnukanejsi fanousky ma v cesku slavia a barcelona

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A Na Slovensku jsou nejufnukanější Madristi

Reagovat
madridcan

no dovol

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono se není čemu divit! Jestli si viděl ten zápas ( což pochybuju) BARCA mohla kvůli tomu Madristovi přijít o důležité body. Tak okatě jak je držel ve hře Jasná penalta na Messiho! Neuznáný reagulérní gol Messiho atd atd...

Reagovat
smazaný uživatel

ty si tragéd...

Reagovat
smazaný uživatel

dosti trapne to budou nudne zapasy

Reagovat
smazaný uživatel

Valencia x Sevilla, Betis x Gijon. Opravdu trapné zápasy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ÁÁ další expert

Reagovat
smazaný uživatel

Bordel je idiot, což dokazuje úplně každým příspěvkem, pokud jste si ještě nevšimli.

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

Ehm, tak ještě jednou, ačkoli díky místní náplavě inteligence je to skoro marný... ale pokusim se.

Marca dala výkonu rozhodčímu známku 1 z 10. To znamená ten nejotřesnější výkon, kterej mohl být. To je jenom informace pro ty z vás, kteří culés označují za "nejufňukanější fanoušky v Česku". Jsou to ti samí, kteří zápas neviděli a nesmyslně se zapojují do diskuse o zápasu, čímž se mírně řečeno pouští na tenký led.

Fakt, že včera Barcelonu Álvarez zaříznul, je naprosto nepopiratelnej. Může si to každý sám ověřit - přečtěte si články v médiích - anglických, německých, italských, španělských... podívejte se na youtube...

Já jsem naopak nerad, když můžu nadávat na rozhodčího, protže se nerad stavim do role pana ukřivděnýho, na kterym se páchá bezpráví. Dokonce to ani neni filozofie našeho klubu, Guardiola, Laporta... oni nevyvolávají diskuse, snaží se držet zpět.

Pak je tedy otázkou, proč nadávam na rozhodčího, když to nemam rád. Protože nemam na výběr... Barca má fantasticou formu, bojuje na třech frontách, síly docházejí atd. A v tomhle okamžiku nás naprosto okatě zařízne rozhodčí... Ať si každej sáhne do vlastního svědomí, jestli by se choval jinak, pokud by se jednalo o jeho tým

Nevim, jestli teď funguje něco jako Messi-efekt, nechci o tom spekulovat. Ale okolnosti nahrávají tomu, že Madrid-efekt skutečně funguje.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jiná reakce se nedala čekat. Prostě jsem ti včera oči prostě neotevřel

Reagovat
smazaný uživatel

Naopak, znám teď spoustu podrobností ze španělského podsvětí, kterému vévodí Real Madrid spolu se španělskými médii

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

cela La Liga sa moze oproti Premier League strcit akurat tak do sporaku neviem co tu stale basnite aj tak titul vyhra Barca lebo tam nema ziadneho vazneho konkurenta. Real je len zbierka baletiek a priemernych hracov a napr. s tou pomalou obranou dosiahnete uspechy akurat tak v 2 spanielskej lige Barca proste nema konkurenciu v La Lige, je to o jednom ako-tak o dvoch teamoch zato Premier League je styroch dlhodobo spickovych a viete ktory klub je najvacsi, najpopularnejsi, najocenovanejsi a aktivami najbohatsi na svete?? predsa Manchester United MU FOREVER !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Amunt Valencia, Visca el Valencia

Reagovat
madridcan

uz dlho som tu nevidel takeho debila,ktoreho sa nikto nepyta na nazor,vyjadruje sa uplne od veci nie k teme a pise kazdy tyzden prakticky to iste len s malymi zmenami,aby sme si nemysleli,ze nieje uplne zaostaly

Reagovat
smazaný uživatel

Ze zdejších diskuzí mám pocit, že La Liga je zkorumpovaná....

Reagovat
smazaný uživatel

je ale barcelona je pro tytul ochotna udelat vse

Reagovat
smazaný uživatel

idiote, nauč se nejdříve psát a pak teprve tu piš ty svoje bludy.....

Reagovat
smazaný uživatel

to madridcan: hm tak neviem kto z nas je debil ked konstatujem to co je realita predstav si ze som byvaly fanusik Realu ale na tie zenske sa fakt neda pozerat..nic nehrate, ziadna poriadna hviezda, ti divaci 0 bodov, nic nepocut len klaksony..kvalitu mate ale rozhodne nie nato aby ste dobyvali Europu. Odchovanci nic moc, len ponukate miliony aj ked sa mozete zadlzit este viac. Sa pozri na Manchester co vsetko ma a ako to ma vsetko prepacovane...a ver ze taky Cannavaro, Robben, Pepe ci Diarra by nam zohrievali lavicku MU FOREVER!

Reagovat
madridcan

ciastocne mas pravdu sa hadat nebudem,ale nepaci sa mi ten tvoj idiotsky sposob publikovania.hmm byvaly fanusik realu no parada.Takze ked nedajboze liverpool predbehne Manchester tak potom budes komu fandit?

A milujem take dohady co by bolo keby.Hraju tam Cannavaro,Robben,Pepe alebo Diarra?Nie tak potom...nevies co by bolo keby tam hrali.Neries zbytocne veci prosim ta

Reagovat
smazaný uživatel

zabudol som poznamenat ze MU fandim od zaciatku a drzal som aj Realu este za cias galacticos ale teraz ste proste nadpriemerny team. Ked sa neposilnite min. o 4 hracov a neziskate velku hviezdu alebo tahuna, tak nemozete vyrazne uspiet

Reagovat
smazaný uživatel

No ty budeš asi povedený fanoušek

Reagovat
madridcan

nejak si protirecis...Najprv poznamenas,ze odchovanci nic moc a ze davame miliony a teraz tvrdis,ze treba kupit hviezdu...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele