Primera Division - preview 22. kola

07.02.2009, 09:19, aktualizováno 08.02.2009, 10:25
Previews
Barcelona bude chtít navýšit svůj náskok v čele na "obvyklých" 12 bodů, neboť Real Madrid včera nezaváhal. Katalánci k tomu budou mít ideální přiležitost, přivítají Gijón. Na vítěznou vlnu se bude snažit dostat Atlético na hřišti Huelvy, jeho soused v tabulce Málaga přivítá Almérii. Osasuna se střetne s Valencií, Mallorca s Deportivem a Villarreal s Numancií...
Real Madrid - Racing Santander  (sobota 20:00)
Realu se v posledních kolech výsledkově daří, podlehl naposledy vedoucí Barceloně. Ve 22. kole zavítá na Santiago Bernabéu Santander bude chtít navázat na dobré výkony proti silným soupeřům, když zvítězil na hřišti Sevilly a po boji podlehl Barceloně. Navíc trenér Muňiz přijíždí do hlavního města s útočnou strategií.

Největší problémem domácích bude možná nepřítomnost Arjena Robbena, který patřil v minulých kolech k tahounům mužstva. Holandský křídelník doléčuje chřipku a není jisté, zda nastoupí od začátku. Další významnou absencí je argentinský záložník Fernando Gago, který si odpykává karetní trest. Naopak do základu se může dostat čerstvá zimní posila Julien Faubert.

Vedle obou zmíněných budou pro zranění chybět Guti a Metzelder, kromě dlouhodobě absentujících Van Nistelrooye, Diarry a De la Reda. Juande Ramos navíc nenominoval ani Codinu, Salgada, Pareja a Drentheho.

Hostující kouč Muňiz nemůže počítat s veteránem Munitisem ani se stoperem Garayem, naopak se může spolehnout na znovu vykoupeného útočníka Žigiče, který skóroval v posledních třech zápasech Racingu.

Utkání na Santiago Bernabéu začne ve 20.00 SEČ pod vedením rozhodčího Close Gómeze.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.45 - 4.10 - 6.00
Tip EuroFotbal.cz: 10
více informací
Sevilla FC - Real Betis  (sobota 22:00)
Vypjaté sevillské derby čeká v sobotu fanoušky ve Španělsku. Na stadionu Ramóna Sancheze Pizjuána přivítá Sevilla FC v rámci dvaadvacátého kola Betis Sevilla.

Domácí Sevilla v posledních dvou zápasech v lize neuspěla, když prohrála překvapivě na domácím stadionu s Racingem Santander 2:0 i přesto, že měla více než půlku zápasu v poli o jednoho muže více. Další porážka přišla minulý týden. Na hřišti Sportingu Gijón prohráli Andalusané nejtěsnějším možným rozdílem 1:0. V tabulce se i přesto drží na třetí pozici, ztráta na druhý Real je šest bodů, na čtvrtou Valencii činí náskok pouze bod. Mezi poslední dvě prohry ale dokázal tým Manola Jimeneze vklínit dvě pohárové výhry. Ta první znamenela postup přes Valencii do semifinále Copa del Rey, a ta druhá, která se zrodila tuto středu s Bilbaem, zajistila Seville slušnou výchozí pozici do odvetného zápasu. V sobotním duelu bude kouč Jimenez postrádat Luise Fabiana, Abdoulayho Konka a Javiera Chevantona. Naopak se do hry vrací Federico Fazio a Enzo Maresca.

Betis je na tom s formou o poznání hůře než jeho městský rival. Z posledních devítí utkání vyhráli svěřenci Paca Chaparrose jediné utkání a to nad Valladolidem, dále jen dvakrát remizovali a šestkrát prohráli. V posledním kole remizoval Betis na domácím stadionu 2:2 s Getafe i přesto, že ještě na začátku druhého poločasu polačasu vedl 2:0, vedení však udržet nedokázal. Dvaadvacet bodů stačí Andalusanům na šestnácté místo, náskok na sestupové pozice činí pět bodů. Do sobotního derby nastoupí hostující celek bez zraněného Edua a Capiho, disciplinární trest čeká Juandeho. Premiéru v dresu Los Verdiblancos by si mohl odbýt útočník Ricardo Oliveira, který do Betisu přestoupil v týdnu ze Zaragozy.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.70 - 3.40 - 4.50
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Málaga CF - UD Almería  (neděle 17:00)
Malé derby spolu sehrají Málaga a Almería. Zatímco nováčkovi z Málagy se zatím v lize velmi daří a bude mít výhodu domácího prostředí, Almería ve srovnání s minulou sezonou spíše tápe.

Málaga se může opřít o kvalitní hru na domácím stadionu La Rosaleda, kde už získala 21 bodů z celkových 33 možných. Stejně jako Almería, i Málaga prohrála v posledním kole 2:3, a to na půdě Bilbaa. Jinak jsou domácí jen jediný bod za Deportivem La Coruňa, týmem, který je zatím na příčkách evropských pohárů, a to i přes prohru právě v posledním kole. Dobrou zprávou je návrat zkušeného útočníka Salvy Ballesty, který vyléčil zranění. Připraven bude i Duda, po vynechání jednoho zápasu též Manolo Gaspar a Eli. Naopak zranění jsou Adrian Lopez a Jose Juan Luque, v disciplinárním trestu je Apoňo. Do nominace se nevešli Cuardado, Rossato, Marti a Cheli.

Hlavní síla Almeríe je v útoku, kde operuje Alvaro Negredo. Ve svých letošních 19 zápasech vstřelil už 10 branek, naposledy i v minulém kole, kdy ale Almería podlehla ve Valencii. Jinak se jí ale pod vedením nového kouče Huga Sancheze daří. Sancheze jmenoval pro toto utkání stejný kádr jako proti Valencii. Chybí tedy Míchel Macedo, Guilherme, Nieto, Esteban Solari a julio Alvarez.
Málaga CF - pravděpodobná sestava:
Goitia - J.Gámez, Weilgton, Rosario, Calleja - Eliseu, Lolo, Miguel Angel, Duda - Baha, A.Luque
UD Almería - pravděpodobná sestava:
D.Alves - Bruno, C.García, Pellerano, Mané - J.Ortiz, Soriano, Iriney, Crusat - Kalu Uche, Negredo
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.95 - 3.20 - 3.60
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Recreativo Huelva - Atlético Madrid  (neděle 17:00)
Recreativo Huelva hostí Atlétiko Madrid, na lavičce hostujícího týmu se nově představí kouč Abel Resino. Atlétiko je sedmé, těsně za evropskými poháry, Recre se pohybuje v pásmu sestupu.

Huelvě se v novém roce daří, ještě neokusila hořkost porážky. Díky této sérii se Recreativo dostalo už na pěkných sedm bodů od momentálně sestupujících týmů. Výsledky byly o to cennější, že tým porážel své tabulkové sousedy, Numancii, Real Betis a Sporting Gijon, cenná byla i remíza s Espanyolem. Celek úkázal i pracovitost, prohru s Katalánci odvrátil až v samotném závěru. Atlétiko bude ale silnějším soupeřem, už v podzimním zápase s ním Huelva prohrála v Madridu 0:4. Navíc pod novým koučem většinou týmy ožijí. Huelvě chybějí Jesus Vazquez a Beto, chřipku vyléčil gólman Riesgo, zdraví jsou už Aitor a Colunga.

Madridský tým letos v lize ještě nevyhrál, a tak se musel poroučet kouč Javier Aguirre. Možnost předvést se ve funkci v prvním zápase tak má bývalý gólman Atlétika Resino, ale vzhledem k formě soupeře to nebude snadné. Zvláště když Atlétiko dosud z venku mnoho bodů nepřivezlo, alespoň ne v poslední době. Nový trenér přišel v týdnu z druholigového Castellonu. Zdá se, že bude týmu ordinovat vysunutou obranu, alespoň o těchto tréninkových prvcích už mluvil Tomáš Ujfaluši. Po novém roce se Atlétiko také trápí s útokem, dalo jen šest branek. V posledním utkání Atlétiko prohrálo doma s Valladolidem 1:2. Po trestu se vrací do kádru právě Ujfaluši, zraněný je Maxi Rodríguez a chybět asi bude i Simao. Výkop je v neděli od 17 hodin.
Recreativo Huelva - pravděpodobná sestava:
Riesgo - Nef, Morris, Arzo, Casado - Fuego, Barbar, Aitor - Camuňas, Sisi - Colunga
Atlético Madrid - pravděpodobná sestava:
Leo Franco - Perea, Heitinga, Ujfaluši, Lopez - Sinama-Pongolle, Maniche, Assuncao, Banega - Aguero, Forlán
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.95 - 3.25 - 2.20
Tip EuroFotbal.cz: 2
více informací
Villarreal CF - CD Numancia  (neděle 17:00)
Villarreal potřebuje ve vyrovnaném boji o špičku tabulky každý bod, proto mu zřejmě přijde vhod, že dnes přivítá Numancii, tedy tým, jenž bojuje o záchranu.

Žlutá ponorka se v posledních týdnech s formou zrovna nepotkala, z posledních čtrnácti zápasů totiž jen jen dvakrát vyhrála a naopak porážek utržila šest. Tak tomu bylo například v minulém kole, kdy se Villarreal musel sklonit před Deportivem La Coruňa, na jehož hřišti prohrál jasně 0:3.

Kouč Manuel Pellegrini i proto soupeře jakéhokoliv rázu nepodceňuje. ”Numancia je tým, který umí hrát dobře svoji hru. Budou hrát hodně dozadu, musíme být trpěliví,” upozornil úspěšný kouč. Chybět mu budou útočníci Franco a Kahveci a stoper Cygan, do sestavy se naopak vrací Rossi.

Co se posledních zápasů týče, si nemůže zrovna výskat ani Numancia, která prohrála všechna minulá tři utkání. Na její obranu ovšem nutno dodat, že to bylo postupně se Sevillou, Barcelonou a naposledy Realem Madrid, tedy týmy, které každoročně hrají v La Lize hodně vysoko.

Trenér Numancia Sergio Kresić bude na El Madrigalu postrádat zraněné Nagoreho s Goiriou a suspendovaného Guayre. Kouč domácích nevidí situaci i přes pouhý tříbodový náskok na sestupové pozice nijak černě. ”Pozice v tabulce nic moc neříká. Numancia se od začátku ligy zvedla, nyní musíme vyhrávat a hrát, jak nejlépe umíme,” prohlásil Kresić.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.42 - 3.90 - 6.95
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Getafe CF - Espanyol Barcelona  (neděle 17:00)
V dalším nedělním zápase hostí Getafe Espanyol. Zatímco domácí jsou ve středu tabulky třináctí, hosté už nutně potřebují body, bídná forma je uvrhla ža na předposlední místo tabulky.

V minulé sezoně bylo Getafe obávaným týmem, který byl schopen porazit kohokoliv, letos už je spíš jen jeho stínem. Po odchodu opor upadl celek do průměru. Jeho největším problémem je nevyrovnanost výkonů. Getafe porazilo Real Madrid, bod získalo i s Barcelonou, ale tyto výsledky znehodnotilo prohrami například s Osasunou Pamplona a Numancií. Zvláště bolí domácí ztráty, tam si Getafe připsalo zatím jen čtyři výhry, ale také pět porážek. Poslední dva domácí zápasy dopadly rozdílně, a to 0:1 a 5:1. Do konce sezony se musí kouč Víctor Muňoz obejít bez Signorina a Ustariho, zraněni jsou momentálně i Mario, Manu del Moral a Joffre Guerron.

Espanyol jen těžko čelí úpadku, ještě před dvěma sezonami klub hrál finále Poháru UEFA. Mohl se opřít o velmi efektivní útok dvojice Raúl Tamudo a Luis García. V letošní ligové sezoně má zatím Espanyol v kolonce vstřelených branek jen 19 zásahů. Na Espanyolu jsou ale i pozitivní věci, pod novým koučem Pocchettinem tým ještě neprohrál. Bývalý hráč Espanyolu se navíc rozhodl stále důvěřovat hráčům jako Steve Finnan, hráčům s renomé, které zatím pod Montjuicem neprodali. Los Pericos vypadli i z Copa del Rey s Barcelonou, ale předvedli slibný a bojovný výkon. Tamudo, Finnan a Valdo jsou zranění, gólman Kameni v trestu. První zápas za klub může odehrát Ivan Alonso.
Getafe CF - pravděpodobná sestava:
Jacobo - Rafa, Diaz, Kas, Licht - Granero, Casquero, Polanski, Adrian Gonzalez - Uche, Soldado
Espanyol Barcelona - pravděpodobná sestava:
Javi Ruiz - Chica, Jarque, Pareja, Beranger - Coro, Smiljanič, Roman Martinez, Nene - Luis Garcia, Callejon
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.90 - 3.20 - 3.80
Tip EuroFotbal.cz: 0
více informací
RCD Mallorca - Deportivo La Coruña  (neděle 17:00)
Ve znamení návratu ztraceného syna se ponese utkání mezi Mallorcou a Deportivem La Coruňa. Juan Carlos Valerón totiž s hosty přijíždí na hřiště celku, ve kterém započal svou slavnou fotbalovou kariéru. A nejedná se o návrat ledajaký - Valerón v něm dosáhne na hranici 300 odehraných zápasů v nejvyšší španělské soutěži.

Záložníka s magickou elegancí jistě netěší, v jakém stavu se jeho bývalý tým nachází. Ostrovany totiž dělí jediná porážka od vyrovnání nelichotivé bilance ze sezóny 1998/1999. Těžko uvěřit, že loňský svěží vítr soutěže se tak trápí, i když na druhou stranu letní odchody byly citelné, náhrady nedostatečné a vnitřní problémy taky nemohly příliš pomoci.

Mallorca si v týdnu užila příjemnou účast v semifinále Copa del Rey, ovšem ta je od sestupových starostí neochrání. Postup do finále se zdá prakticky vyloučený a Gregorio Manzano musí vrhnout všechny síly do boje o záchranu.

To znamená, že v sestavě budou Martí s Juradem, kteří nahradí Clébera a Castra.

Deportivo naopak zažívá krásné okamžiky. Není to tak dávno, co mistrovi z roku 2000 vážně hrozil sestup. Mladý tým, nově vedený veteránem Valerónem, je však nyní ve formě, o čemž se dokonale přesvědčil Villarreal, který s Deporem prohrál rozdílem třídy 0:3.

Trenér Lotina logicky nemá příliš důvodů hýbat se sestavou, a tak by měli nastoupit úplně stejní hráči, kterým se tolik dařilo na El Madrigal. Ti budou mít také za úkol poprvé po třech letech vsítit na Ono Estadi branku, neboť ve dvou předchozích případech se to útočníkům Los Blanquiazules nepodařilo.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.45 - 3.15 - 2.65
Tip EuroFotbal.cz: 2
více informací
Real Valladolid - Athletic Bilbao  (neděle 17:00)
Znovuzrozené Bilbao cestuje do Valladolidu, kde svede boj o evropské poháry. To je totiž současný cíl obou celků, kterým se daří více, než by možná někteří před sezónou očekávali. A než by si někteří přáli...

Roky a roky se ve Španělsku početná skupina nacionálně založených Španělů těší z toho, že baskický Athletic doplatí na svou filozofii (hrát pouze s Basky) a zmizí z povrchu zemského, respektive z povrchu prvoligového. Historicky třetí nejúspěšnější klub však letos nejenže nebojuje o udržení, nýbrž začíná znovu dotírat na příčky nejvyšší a vysoko je i v domácím poháru. Ne náhodou Bilbao nikdy v historii nesestoupilo...

Domácí trenér Mendilibar se střetává s týmem, který před pár lety vedl a dost neslavně opustil, o motivaci tedy má jsitě postaráno. I když ta by pochopitelně nechyběla ani bez této hořké vzpomínky, Pucela totiž už tři zápasy doma nezvítězila a to si tým, který po očku sleduje evropské poháry, dovolit zkrátka nesmí. Nyní mu ještě ke všemu chybí Alberto Marcos a Óscar Sánchez.

Fanoušci se možná dočkají představení nové posily Pedra Oldoniho, i když do zápasu by měl teoreticky naskočit až někdy v průběhu a to v závislosti na vývoji utkání.

Baskům se v úvodu sezóny vůbec nedařilo, ale nyní se stroj nastartoval a pod vedením Fernanda Llorenteho sbírá pravidelně body, chybí mu už pouze čtyři k příčkám zaručujím Pohár UEFA. V týmu panuje vítězný duch, ještě umocněný skvělým obratem v minulém kole proti Málaze.

Trenér Caparrós má v plánu nasadit podobnou sestavu, která vběhla na hřiště v týdnu v pohárovém utkání proti FC Sevilla, pravděpodobně jedinou změnou tak bude nahrazení zraněného Amorebiety Ustaritzem či Etxeitou. Vyloučené ovšem nejsou ani další změny, vše se bude odvíjet od zdravotního stavu Iona Véleze.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.15 - 3.25 - 3.05
Tip EuroFotbal.cz: 0
více informací
FC Barcelona - Sporting Gijón  (neděle 19:00)
Čtyři měsíce a jak mnoho se toho změnilo. Barca se podruhé v letošní sezóně střetává se Sportingem Gijón a situace obou klubů nemůže být oproti té předchozí více odlišná. Jedno však platí stále - utkají se dva ofenzivní celky, takže o dobrou podívanou by mělo být postaráno.


Barcelona zmiňovaný zápas vyhrála drtivým způsobem a nastartovala nevídanou sérii výsledků a nakonec se postarala o nejlepší první polovinu v historii La Ligy. A Gijón? Fotbal, zdá se, zvítězil a nováček s jasně nejsympatičtější hrou se drží v klidném středu tabulky, na hony vzdálen sestupu.

Katalánci vedou ligu s pohodovým náskokem dvanácti bodů, takže můžou do zápasu nastupovat s klidnou hlavou, i když nic jiného než tři body se proti Sportingu v Barceloně nepřipouští. I proto je kouč Guardiola jistě rád, že se daly dohromady dva symboly Bluagranas - Xavi s Puyolem. Oba dva překonali své zdravotní problémy a oba by se mohli objevit v základní sestavě. Zvláště důležitý byl návrat prvního kapitána týmu, neboť kvůli kartám chybí Piqué a Rafael Márquez. Dani Alvés byl dodatečně osvobozen.

Hosté určitě nejedou na Nou Camp rezignovaní a podle slov Manuela Preciada se v žádném případě nechystají zradit svou herní filozofii a zatáhnout se pouze do obrany (což se bohužel nedá říci o mnoha dalších i slavnějších a bohatších klubech). Preciadovi svěřenci jedou útočit a hrát fotbal. Nakolik tato strategie bude slavit úspěch, to jen těžko odhadovat. Faktem je, že Sporting nemá co ztratit.

Co se týče sestavy, chybí vykartovaní Camacho s Canellou a dále zranění Cuéllar a Andreu. Cámara obsadí pozici krajního obránce, v útoku by pak šanci mohl dostat Barral, jelikož Bilic herně tápe.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 1.15 - 6.25 - 14.00
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
CA Osasuna - Valencia CF  (neděle 21:00)
Týmy z opačného konce tabulky se utkají na Estadiu Reyno de Navarra v Pamploně. Domácí Osasuna, toho času na osmnáctém místě tabulky, přivítá favorizovanou Valencii, která se současně zdržuje na čtvrté příčce.

Osasuna naposledy porazila 1:0 Mallorcu, čímž přetrhla čtyřzápasovou sérii bez výhry a hlavně si pomohla v boji o záchranu. Nyní má sedmnáct bodů, stejně jako právě poslední Mallorca a předposlední Espanyol, a ztrácí na šestnáctou Numancii tři body. Pokus by tedy pamplonští Valencii porazili a právě Numancie podlehla Villarrealu, mohli by se konečně vymanit z pásma sestupu.

”Potřebujeme body. To je to, na co myslíme, když jdeme na hřiště,” prohlásil kouč José Antonio Camacho. Tomu budou chybět zranění Roversio Rodrigues, Josetxo Romera a Kike Sola, suspendovaný je navíc Javad Nekounam. Camacho do kádru pro tento zápas přitom nezařadil Tiaga Gomese, Oiera, Sunnyho, Ezquerra a Pirtolla.

Valencia se pochopitelně pohybuje v jiných sférách tabulky, než její nejbližší soupeř, také si ovšem nemůže vyskakovat. Před týdnem sice na domácí půdě udolala 3:2 Almerii, jinak to ale poslední dobou není žádná sláva. Před tím jediný bod ze tří kol, v týdnu navíc Netopýři vypadli z národního poháru. Na hřišti FC Sevilla podlehli 1:2 a i přes to, že v prvním zápase zvítězili 3:2, se s pohárem kvůli méně vstřeleným gólům na hřišti soupeře rozloučili.

Na hřišti Osasuny by to tedy z pohledu Valencie chtělo tři body, což ale nebude rozhodně jednoduchá záležitost. ”Soupeř je na domácím hřišti silný, s jejich fanoušky a s nasazením hráčů předpokládám, že budou tabulkou už jen stoupat,” prohlásil trenér Unai Emery. Ten má jistě v paměti, že Valencie dokázala v Pamploně vyhrát naposledy před pěti lety. Nyní mu bude chybět akorát obránce Alexis, jinak jsou všichni fit, což platí i pro do kádru se navrátivšího Albiola.
Kurzy sázkové kanceláře bwin.com: 2.68 - 3.30 - 2.35
Tip EuroFotbal.cz: 0
více informací
Tabulka před začátkem kola
 TýmZápasyVýhryRemízyPorážkySkóreBody
1.FC Barcelona21182165:1556
2.Real Madrid21142544:2744
3.Sevilla FC21115528:1938
4.Valencia CF21114642:3237
5.Villarreal CF2197533:2934
6.Deportivo La Coruña21103826:2833
7.Atlético Madrid2195744:3332
8.Málaga CF2195734:3132
9.Athletic Bilbao2185831:3329
10.Racing Santander2177724:2528
11.Real Valladolid21831030:3227
12.Sporting Gijón21901228:4427
13.Getafe CF2167831:3325
14.UD Almería2166924:3224
15.Recreativo Huelva2166919:2924
16.Real Betis21641127:2922
17.CD Numancia21621325:4320
18.CA Osasuna21381022:3017
19.Espanyol Barcelona21381019:3417
20.RCD Mallorca21451221:3917

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (189)

Přidat komentář
homeles8

barca to projede( ) a real taky a kdyby to tak vadrzelo tak bych se nezlobil a v LM sevilla valencia villareal a sporting gijon

Reagovat
homeles8

jo a malorka musi taky brat body nechci aby sestoupila

Reagovat
smazaný uživatel

dneska to da Real 3-0

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jako obvykle tipuju remízu Realu - tentokrát 1:1 už mi to musí vyjít

Reagovat
smazaný uživatel

Raul - Zigic

Reagovat
smazaný uživatel

A já si dám remízu FCB-Gijon. Už mi to musí vyjít,Gijon ještě neplichtil tak kdy,když ne na Camp Nou??

Reagovat
smazaný uživatel

Taky to tak vidím

Reagovat
smazaný uživatel

ale aby to taky nebylo v poločase 3:0 .

Reagovat
madridcan

Gijon by to i tak vyrovnal

Reagovat
madridcan

preco som taky skromny?Gijon by to otocil

Reagovat
smazaný uživatel

ÁÁÁ hádky mezi FCB-Real

Reagovat
smazaný uživatel

To bych se vůbec nezlobil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nema nekdo nejake zpravy o De la Redovi?

Reagovat
smazaný uživatel

iba to ze je vonku do konca sezony minimalne..

Reagovat
smazaný uživatel

A pricina toho zkolabovani uz byla objasnena?

Reagovat
madridcan

vsak uz davno...nizky tlak

Reagovat
smazaný uživatel

Aha dik mi nejak uniklo, a trenuje aspon nebo uplny klid od fotbalu?

Reagovat
Bakary3

Kéž by se Valencia zmátořila.. Kde je ta stará dobrá Valencia, Killy, C. Lopez, Mendieta, Ayala, Pellegrino, Caněte...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak bude hrát Faubert, tak...

Reagovat
smazaný uživatel

Text příspěvku odporoval pravidlům pro komentáře a byl redakcí vymazán.

Reagovat
smazaný uživatel

Text příspěvku odporoval pravidlům pro komentáře a byl redakcí vymazán.

Reagovat
smazaný uživatel

jak jsem to udělal?

Reagovat
božský John

Reagovat
smazaný uživatel

Taky se divím, asi mám v mozku takhle prázdno

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Tak samozřejmě, že to nebylo myšleno vážně, ale musel jsme to napsat než by mě někdo z Vás předběhl....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

da sa niekde sledovat zapas Realu na nete ?

Reagovat
madridcan

nepoyeram zapas,informujte ma prosim

Reagovat
smazaný uživatel

vedeme...

Reagovat
madridcan

livescore.com tu viem zachytit...skor take informacie,ze ako hra Robben a ci hra Faubert a ci ich tlacime...a celkovo info

Reagovat
smazaný uživatel

nehrajete špatně, ale žádnej megavýkon to není. Druhý poločas bych řekl, že je Racing lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

a jen bych ještě dodal, že Heinze je opravdové prase.

Reagovat
smazaný uživatel

To se ví už dlouho...

Reagovat
smazaný uživatel

já to radši připomenu

Reagovat
madridcan

dikes...lebo som na oslave a bolo by nesolventne tu pozerat futbal...prvykrat po asi dvoch rokoch nepozeram live real...

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě bych dodal, že sudí píská moc dobře. Zatím bez chybičky

Reagovat
smazaný uživatel

nechce se mi verit

Reagovat
smazaný uživatel

tak už ne, Javi Garcia měl dostat kartu

Reagovat
smazaný uživatel

hm, Racing začíná kousat víc a víc. Skoro bych si už dovolil napsat, že by si zasloužil vyrovnání.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak my máme v bráně nejlepšího španělského gólmana, takže vyrovnání nepřipadá v úvahu

Jak hraje Faubert?, střídal za Robbena

Reagovat
smazaný uživatel

Ty se nekoukáš?

Faubert hraje? Od vystřídání fantastického Robbena jsem si ho nevšimnul. A vůbec celá vaše hra šla tím okamžt ikem do hajzlu

Reagovat
smazaný uživatel

Nekoukám

Faubert hraje, tedy pokud AS nekecá

Naše hra je závislá na Robbenovi, nechci pomyslet kdyby si něco náthl

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Racing se mi hodne lib. Bod by si zaslouzil

Reagovat
smazaný uživatel

jj. Přidává se do fronty týmů, co v globálu asi Real přehrají

Reagovat
smazaný uživatel

skoda ze hodne dobre rozehranejch akci nedotahnou. Ale jinak 2. polocas sou lepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Žigič obrovská gólovka

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tenhle zápas si budu pamatovat a doufám, že už mě nikdo nebude přesvědčovat o tom, že Real ještě nikdo nepřehrál ...

Reagovat
smazaný uživatel

To tvrzení nebylo pravda i před dnešním zápasem

Reagovat
smazaný uživatel

ale no, jeden expert od vás mě oblažoval přesně tímto a rval by se za to do roztrhání těla. Jsem rád, že jsem měl ZASE pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

jaký "expert" ?

Zase?

Nějak se mi nezdá, v našich hádkách mám prvdu já

Reagovat
smazaný uživatel

to je jedno, kdo to byl. Zase? To bylo tak na většinu hádek, nejen stebou, ale je pravda, že s tebou mám pravdu v 99 % případů

Reagovat
smazaný uživatel

nemel hovna kamaráde

Reagovat
smazaný uživatel

to bylo podrejpnutí, tak nestartuj

Abych řekl pravdu, tak až na jednu diskusi s tebou si na žádnou jinou nepamatuju a jelikož tam v té jsem měl pravdu, tak má s tebou úspěšnost 100 %, takže jsem se ještě podceňoval. To víš, to je můj vrozený smysl pro skromnost

Reagovat
smazaný uživatel

Tam jsem měl pravdu já...

Reagovat
smazaný uživatel

a je to jasný - jak ve školce.

Ne, jdu si lehnout, takže toho nechám a nebudu se hádat

PS: snad jen nakonec napíšu, že pravdu jsem tam měl samozřejmě já

Reagovat
smazaný uživatel

- snad jen NELŽI

Reagovat
smazaný uživatel

chclapi to je jako jedna scéna ze sněmovny z roku 2001. Klaus, který byl předeseda sněmovny, řekl na mikrofon: "Nebudeme o tom dále hovořit, já mám stejně vždycky pravdu." Všichni vybuchli smíchy, ale Zeman (tehdy premiér) se na něj otočil a řekl: "Já mám vždycky pravdu, aby bylo jasno!"

Reagovat
herbage

Reagovat
herbage

Ani bych se nedivil, kdyby to ti dva ješitové mysleli upřímně a ne v žertu

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

A z čeho jsi usoudil, že to mysle vážně?

Reagovat
smazaný uživatel

jako Klaus? No třeba se u toho smál ,ale všichni kdo aspoń trochu sleduje jeho chování, myslí si své... Zeman na druhé straně není až takový ješita, je více nad věcí...

Reagovat
smazaný uživatel

oj, ta formualce je divná, asi mám zblblý mozek z 2 hodin Otázek...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi neskutečně naivní, pokud si mylsíš, že to myslel vážně.

Reagovat
smazaný uživatel

tak jasně, že kfyž řekne na plné "já mám vždycky pravdu" tak si dělá srandu, ale když ho trochu sleduješ tak lze snadno vypozorovat, že si to pravdu myslí, protože Klaus skutečně jiný názor než svůj nepřipouští, nebo lépe řečeno připouští, ale je automaticky ten špatný...

Reagovat
smazaný uživatel

O tom, co si myslí, víš hovno, stejně jako já, takže o tom se nemá moc cenu bavit. Pro mě určitě ne, když vidím, jak "umíš" hodnotit výroky a situace.

Reagovat
smazaný uživatel

no ty sis zase očividně předsevzal soudit nci z ničeho, že jo? Prostě na mě (a co hovořím s lidmi tak na všechny ostatní taky) Klaus působí neskutečně sebestředně a samolibě, o tom, že jeho názor musí vždy být ten nejlepší se můžeš přesvědčit z každého jeho výroku. Samozřejmě, že mu do hlavy nevidím, já taky jen soudím to, jak mi připadá, ne to, že takový být musí...

Reagovat
smazaný uživatel

Mě vůbec nezajímá, jak zrovna na tebe Klaus působí. Já jen hodnotil jednu konkrétní situaci, kdy jsi pravděpodobně jediný, který jeho výrok nepochopil.

Reagovat
smazaný uživatel

ty fakt nemáš chybu. Jestli tě můj názoer nezajímá tak mi uniká důvod tvé reakce.Já důvod svého hodnocení jasně napsal, víc se s tebou o tom nebudu bavit, patrně patříš mezi Klausův fanklub zaslepenců

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, já jsem zaslepený, protože výrok, který naprosto každý pochopil jako vtip, beru jako vtip. Výborně. Nic jiného jsem zde totiž o Klausovi neřekl.

Reagovat
herbage

Tak z těch záběru vyplívá, že to myslel zcela určitě jako vtip, ale do jisté míry tím narážel právě na svojí ješitnost. Možná je to jen jeho mediální obraz, jaký ve skutečnosti je se asi všichni shondem, že nevíme, ale na mě působí hodně ješitním dojmem. Přesto poslední dobou si u mě zíksla jistí morální kredit, když se postavil třeba za Kosovo, narozdíl od naší vlády. Často si stojí za svým i proti přesile, za to zaslouží obdiv, ale na druhou stranu někdy zatrvzele stojí za svým, i když proti němu stojí jasné argumenty.

Reagovat
smazaný uživatel

Já tady nechci rozproudit OT debatu, tohle je diskuze k La Lize. Jediné, co říkám je to, cos potvrdil v první větě, víc to na tomto foru netřeba rozebírat.

Reagovat
herbage

Ok, já se v tom s tebou nepřu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

máš pravdu, ale jedna věc je stát si za názorem a druhá věc je jít hlavou proti zdi jen proto, aby si získal kredit u lidí, kteří si pak hloupě myslí, že musí mít pravdu... Dobře to řekl nějaký politik, už nevím kdo. "Místo toho, aby byl malá ryba na velkém rybníku (EU), snaží se být velkou rybou na malém rybíku (ČR)" ,což je ale škoda...

Reagovat
smazaný uživatel

Telička? Myslím, že jsem něco takového od něj slyšel na jedné jeho přednášce u nás na univerzitě (UP). A ono to i k němu sedí.

Reagovat
smazaný uživatel

To by docela odpovídalo ČSSD, žádný respekt k akademické půdě.

Reagovat
herbage

On je členem ČSSD?

Reagovat
smazaný uživatel

To přesně nevím, má ke straně ale velmi blízko.

Reagovat
herbage

Tak se prosím vyjadřuj jen na adresu pana Teličky, ne ČSSD. Mimochodem, úcta neúcta, vztah většiny našich stran ke vzdělání potažmo školství je řekněme špatný a každému je to jedno, ale nebudu rozbíhat další OT.

Reagovat
smazaný uživatel

Budu se vyjadřovat na adresu ČSSD, protože k ní má velmi blízko (například ho chtěli aby je vedl do voleb v praze) a protože se ta neschoppnost uvědomit si výsady akademické půdy vztahuje na čssd.

Reagovat
herbage

A Karla Schwarzenberga taky vztahuješ ke straně Zelených? A jak se ta neschopnost uvědomit si výsady akademické půdy vztahuje na ČSSD?

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba tak, když Paroubek udělal ze své přednášky politickou agitku a většina posluchačů odešla. Ještě něco?

Reagovat
herbage

Co tak mohl přednášet? To nemohl být přednáška, to byla asi agitka, stejně jako měl třeba agitku Topolánek. Co takovej ekonom Ševčík, kterej chodí na politický debaty s vlaječkou ODS a přitom normálně přednáší. To zkrátka není o jedné straně, ale o celkové úrovni politiky v ČR

Reagovat
smazaný uživatel

Paroubek je předseda strany, takže jeho chování je o té straně a tu stranu reflektuje, jiní předsedové to nedělají. To jsou fakta, dál to nebudu rozebírat.

Reagovat
herbage
Reagovat
smazaný uživatel

MTo opravdu nepotřebuje, protože to nemá s tím, o čem se bavím, nic společného.

Reagovat
herbage

Jestli vykládání dopadu reforem není stranická agitka, tak potom nevím

Reagovat
smazaný uživatel

Jistěže není.

Reagovat
herbage

Tak vládní agitka a vládne ODS, která ty reformy navrhla, fakt rozdíl

Reagovat
smazaný uživatel

Že já s tebou ztrácím čas. Normálně, když je někdo hloupý, tak aspoň drží hubu a nemele kraviny. Ale co předvádíš ty, to je něco neskutečného. Takže hodnocení vlivu reforem je vládní agitka.

Reagovat
herbage

Tak jsem se pro jistotu přečetl přednášku pana Paroubka a shlédnul přednášku pana Topolánka a zkrátka obě to byly stranické agitky. Paroubek přednášel o udržitelném rozvoji růstu, ale zvrhl to na ČSSD vs ODS, přesto s obsahem přednášky celkem souhlasím, ale na akademickou půdu to rozhodně nepatří. Topolánkova přednáška byla obdobná, klasická obhajova neoliberální doktríny. Začal, jak by to mohlo vypadat, kdyby měli úplný mandát voličů, EU jak všechny své prostředky projedla a dál jsme se už nekoukal, protože bych dávno přednášku opustil. Mimoto, vystupoval nejen jako předseda vlády, ale i jako předseda ODS a nemají si opravdu co s Paroubkem vyčítat. Já tu nechci hájit Paroubka, ale zkrátka takový je přístup velké části českých politiků k akademické půdě. Právě něco podbného jsem ais před třemi lety právě slyšel o přednášce pořádáané jedním členem ODS a publikum znechuceně odešlo, bohužel už si nepamatuji, o koho se jednalo. Jinak rozdíl mezi vládní a stranickou záležitostí je někdy velký, někdy se rozdl mezi těmito pojmy zcela smazává a to je případ i té Topolánkovy přednášky. Dříve se učil na školách povinně marxismu-leninimus, dnes máme volnotržní ekonomiku. Pamutuji si, jak nám přednášející povídal, že dříve byla jen jedna oficiální pravda, dnes že se můžeme bavit o více ekonomických směrech, ale budem brát jen jeden, vážně změna. A ty otázky v testu, kde student nesměl projevit názor a byla jen jedna univerzální "pravdivá" odpověď Ještě nám k tomu řekl, klidně si tam k tomu něco napište, já to číst nebudu, zajímá mě, zda§li jste zaškrtli správně Křivka nabídky práce je dána ochotou domácností pracovat a neviditelná ruka trhu vede chování jednotlivců ku prospěchu pro všechny. Žádné pochybnosti, máme pravdu, zaškrtni a,b,c,d, víc nás nezajímáš

Reagovat
smazaný uživatel

SAnd si nemyslíš, že to budu číst. Definitivně rezignuju na snahu udělat z tebe méně hloupého člověka, žij ve svých naivních představách. "Nejlepší argument proti demokracii je pětiminutový rozhovor s voličem."

Reagovat
herbage

Tak to nečti a založ si Vsetínské království s osvíceným panovníkem Kyslíkem Moudrým a Velikým

Reagovat
smazaný uživatel

já jsem jasně napsal své důvody, myslím, že každý kdo chápat chce, pochopí. Tečka.

Reagovat
smazaný uživatel

Napiš mi prosím ten důvod, proč jsem podle tebe zaslepený. Protože já nikde Klause nehodnotil a krom jednoho jeho výroku ani nehájil

Reagovat
smazaný uživatel

já hovořil o tom, že kdo chce pochopit mé důvody k tom uco jsem napsal, pochopí...

Tvé zaslepení mi vyplynulo z tvého hájení Klausovy věty, o níž nikdo, kdo ho trochu zná, nemůže pochybovat. Uznávám, že ta věta o zaslepenosti byla zbytečná

Reagovat
smazaný uživatel

Proč řešíte něco, na čem se stejně nedomluvíte. A navíc politku na EF...

Reagovat
herbage

Že to řikáš zrovna ty

Reagovat
smazaný uživatel

Já můžu.

Reagovat
smazaný uživatel

tak já jsem z legrace přihodil jeden trefný odkaz k herbagemu, který se s jistým kolegou přel o pravdě, doktor nesnesl možný podtext Klausových slov . Ale už končíme, je to zbytečné...

Reagovat
smazaný uživatel

Ne tak mě de o to, že kvuli vám dycky musím probliknout celý prewiew, abych viděl novy komentáře...a pak vidím tohle..

Reagovat
smazaný uživatel

co zrobíš, no

Reagovat
smazaný uživatel

Takže mi chceš tvrdit, že kdo zná Klause, nemůže pochybovat o tom, že tu větu myslel vážně?

Reagovat
smazaný uživatel

no jsitě. Kdo trochu sleduje jeho chování a vyjádření, ten ví, že Klaus je staryý ješitný egoista, který jiný názor než svůj nebere v patrnost jako možný správny, to je fakt

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že každý objektivni zná, že v této diskuzi se zaslepeně chováš jen ty. Každopdáně určitě ne já, což ty přiznat nedokážeš.

Reagovat
smazaný uživatel

já jsem uznal, že jsem to možná použil nešťastně, já se ale zaslepeně nechovám, nebo tak soudíš jen dle mého názoru na Klause? To ale není zaslepenost...

Reagovat
smazaný uživatel

Soudím tak podle toho, žes vůbec byl mě schopen označit za zaslepeného (i když jsem prakticky nic nenapsal) a podle toho, jak ted říkáš, že každý soudný to tak vidí (i když i herbage který Kluase nemusí to vidí jinak) a podobně.

Reagovat
smazaný uživatel

herbage se se mnou na názoru na Klause shodnul....

Reagovat
herbage

Jenže nechápeš, o co jde Kyslíkovi, on se baví čistě o tom prohlášení, že ho pronesl v žertu a myslí si, že ty si myslíš, že ho pronesl zcela vážně. I když já vlastně nevím co si myslíš, možná si vážně myslíš, že ho pronesl vážně, ale zas takový autista Klaus není

Reagovat
smazaný uživatel

jasně, že to říkal jen tak (o tom žádná),ale hluboko v sobě si to podle mě myslí...

Reagovat
herbage

To je spekulativní, ale občas se tak chová. Je rád, že se může nazývat disidentem EU a dělá mu dobře, když je středem pozornosti. Poslední dobou mi ale paradoxně tolik nevadí, možná už dostává rozum, ale to co provedl Československu a jeho ekonomice, to je pomalu vlastizrada. Na tom májí nemalou zásluhu i další vlády, včetně ČSSD

Reagovat
smazaný uživatel

velkou pravdu jsi napsal

Reagovat
smazaný uživatel

Takový starší Kyslík, no, ten Klaus...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Reagovat
smazaný uživatel

Jirko děláš ze sebe vola sám. Bavil jsem se o přehrání, když je na hřišti Lass s Gagem. Ale na to, že meleš absolutně mimo mísu, když jde o Rea,l už jsem si ale zvykl.

Mimochodem, když už jsme se bavili o Diarrovy, našel jsem si statistiky jak mizerně podle tebe na svém postu hraje a má zatím za těch pět zápasů nejlepší průměr získaných míčů ZE VŠECH hráčů Realu Madrid. A to máme v týmu takové psi obranáře jako Pepe či Ramos. Tvůj pohled na něj vázne na všech stranách.

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě k tvýmu zobecňování něčích příspěvků, mluvil jsem o přehrání zálohy, ne přehrání týmu. Opravdu se teď chováš jak nějaký malý přihlouplý děcko.

Ale žij si ve SVÉ pravdě, značně omezené.

Reagovat
smazaný uživatel

Jujda, tak potrefená husa zakejhala a, jak tak koukám, jí pěkně tečou nervíky. Cos tam myslel nebo nemyslel je mi volné. Já psal o přehrání zálohy Realu s Diarrou, protože jsme se bavili o přínosu nebo nepřínosu Diarry. Pokud tys myslel jen přehrání, když hraje i s Gagem, tak jdi fakt k šípku. Provně jsi mi tady říkal, že střed zálohy s Diarrou hrál výborně a že byl soupeř nebezpečný byla chyba jen děravého krajního beka. Teď se mi snažíš naznačit, žes myslel jen pokud hráli oba středový defenzivní záložníci naráz (což je mimochodem vcelku logické, že budete mít střed zálohy neprostupnější, když hrajete na dva DM než když hrajete na DM + Vaard či Guti ... To by napadlo asi i fotbalového analfabeta). To je jako bych napsal, že když za Barcu hráli ..................., tak nikdy neprohrála. Je to naprostá blbost, ale koresponduje to s blbostí, co jsi evidentně myslel dokonce i vážně

Kritizuj si mě tady opravdu, jak je ti libo. Od tebe mě opravdu nic nepřekvapí.

PS: už máš i vyzkoumáno, v jakém dresu se daří nejvíce Ikerovi? Jako třeba když nastoupí v modrém, tak se mu daří více, než když nastoupí v červeném ...

Reagovat
smazaný uživatel

Iker v cervenom tuto sezonu nikdy nechytal ty znalec ..

Reagovat
smazaný uživatel

šmarjá, to byl jen příklad, ty znalče . Bože, ka na tohle chodíš ...?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Žlučový byl, aby taky ne, když totálně převracíš mý výroky, to se ozvu ať chceš nebo ne. Shrnu to velmi krátce, tvůj problém je s čtením psaného textu, očividně s tím máš velké problémy, to neodvozuju jen z minulé diskuze, nevím jestli čteš jen co chceš, každopádně pro vás fanoušky Barcelony je to typické jak už jsem psal.

A pokud se tu bavíš stylem "pokud jsi říkal", tak jasně dokazuje, že ani nevíš o čem jsem psal a možná ty problémy se čtením budou opravdu vážnějšího rázu.

Reagovat
smazaný uživatel

R9: Záloha s Lassem a Gagem nebyla ani jednou přehrávána zálohou soupeře

jiri - fcb: nikdo vás od té doby opravdu nepřehrál? Tohle myslíš vážně?

R9: Zálohu s Diarrou a Gage ne. Čti pozorně.

R9: To, že s náma občas vedly týmy vyrovnanej boj je důsledkem hlavně individuálních chyb hráčů jako např. Heinze, přes kterýho si v posledních zápasech chodila křídla soupeřů jak nůž máslem. Lass s Diarrou hrají za čtyři plíce a střed pole držely v každém zápase naprosto pod kontrolou, ostatně skóre obdržených branek a počet bodů to dává jasně najevo.

jiri - fcb: ale z toho, že práci středové dvojice záložníků hodnotíš skorem z těch odehraných zápasů spíš vypovídá o něčem podobném o tobě.

R9: Já je hodnotím skorem?To chceš říct, že vše co jsem psal bylo o skore? Jestli budeš zase hodnotit příspěvek dle jedné věty, jak je to u vás culés zvykem, tak rovnou s diskuzí končím.

Reagovat
smazaný uživatel

A co se týká tedy práce Diarry, udal jsem ti dost důvodů, proč si myslím, že je přínosem, shrnu je:

- dvakrát vybrán v sestavě kola na goal.com

- spokojenost trenéra

- uznání široké fotbalové veřejnosti

- víc než slušné zápasové statistiky

- výsledkové zlepšení v důsledku zpevnění středu

- nízkej věk, nezkušenost s Primerou, příchod do tápajícího klubu, obrovskej tlak na něj - s tím vším se vyrovnal dost dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a ještě tvoje důvody:

- Co jsem ho viděl já, tak párkrát roztahoval hru až do autu, jednou namazal soupeři na gól, jednou pobíhal po hřišti jak slepý kohout (bruce odpustí) ... A v globálu hra vypadá s ním stejně jako před jeho příchodem. Rozdíl je ve výkonnosti obrany a v produktivitě útoku. Kde v těchhle zlepšeních figuruje Diarra, nevím

odpověď na tohle:

- hodnotit ho podle toho, co jsi napsal v první části je k smíchu

- zlepšená produktivita útoku? Nějak jsem si nevšiml, že bychom dávali víc gólů

- zlepšená výkonost obrany? Čím to asi bude? Když jsme hrávali za Schustera s dvěma DM (Gago - M.Diarra), neklapalo to ani zdaleka tak, jako teď. Jednodušše Lass je pohybově úplně někde jinde a jak už jsem psal, s Gagem vydají za čtyři plíce.

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě jedna věc:

Zvýšená výkonost obrany s Heinzem, kterej hraje nejhůř od příchodu do Realu? Jinak ostatní si drží směrem dozadu stejnou výkonost. Nezní to nějak divně?

Reagovat
smazaný uživatel

pokecal sis?

Reagovat
smazaný uživatel

5 příspěvků za sebou, to se mi ještě nikdy zdaleka nepovedlo. Ale všechny byly důležité.

Reagovat
smazaný uživatel

uf, jen zběžně jsem to prolítnul, ale snad by se dalo souhlasit, že směrem dozadu je váš tým o chlup lepší než před příchodem Diarry, což byl asi tvůj úmysl. No, ale zae na druhou stranu si vem, kdo proti vám v těch zápasech hrál - snad jedině Depor se dá brát jako nějaká berná mince a ten se vám vyrovnal, další jsou podprůměrné týmy, na kterých byste si triko honit fakt neměli. A to vás ještě Numancia přehrála, takže opravdu nevím.

Pořád si stojím za tím, že pokud je tvůj argument, že jste ve středu zálohy silnější, tak já musím konstatovat, že pokud dáš vedle sebe dva DM, tak zákonitě pevnější střed mít budeš.

A například včera Diarra prostě ten tlak neunášel a nechal se přehrát ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ako napisal R9, Diarra bol uz 2 krat v zostave kola.. A podla teba je taky Villareal podpriemerny team?

Reagovat
smazaný uživatel

není, ale je z formy. Takže vlastně ano, teď je to podprůměrný tým

Reagovat
smazaný uživatel

ale vtedy este na tom neboli tak zle na zaciatku januara.. a aj tak kvalitativne stale patria k spicke..

Reagovat
smazaný uživatel

vtedy byli právěže v nejhorším, hlavo. Měli sérii šesti zápasů, kdy vyhráli jen jednou a třikrát projeli. Když něco tvrdíš, tak si aspoň zjisti fakta

Reagovat
smazaný uživatel

ja ta uz ignorujem lebo to iste si robil ty mne..

Reagovat
smazaný uživatel

aha, takže si zase dojel na to, že něco tvrdíš a nemáš to podloženo a zrháš, jako zajda. Opravdu není těžké tě uargumenotvat

Reagovat
smazaný uživatel

tuto mas moj komentar co som ti napisal na viacej miest aby si uz konecne zareagoval normalne :

"Ked som hovoril ze Valdes je horsi vo vsetkom tak som myslel reflexy, penalty, strely z dialky atd.. Uz si to konecne pochopil alebo sa budes dalej hrat na debilka?"

Reagovat
smazaný uživatel

paráda. Ale na to už jsem ti odpověděl jinde. Teď se vraťme k tomu, že v době, kdy jste proti Ponorkám hráli, byly ve velké krizi

Reagovat
smazaný uživatel

tak co uz ked boli v krize.. barcelona s nimi zase hrala zapas predtym no..

Reagovat
smazaný uživatel

a to na tom něco mění? Já psal o tom, že jste hráli s průměrnými týmy a Villarrealem v krizi, tedy taky průměrným týmem ...

Reagovat
smazaný uživatel

sak dobre, to znamena ze aj vy hravate v poslednom case iba s priemernymi tymami.. konec debaty..

Reagovat
smazaný uživatel

takže to, že i Barca hraje poslední kola proti průměrným a podprůměrným celkům, měl být jako argument do debaty, zda je nebo není Diarra prospěšný pro hru Realu? Ou, ou, ou a zase ou. Do čeho jsem se to zase namočil ...?

Reagovat
smazaný uživatel

ale je to celkom jasne ze je prospesny.. sak odkedy dosiel tak stastistiky hovoria za seba, a zatial ho hlavne chvalia aj v novinach atd takze je na tom dobre by som povedal..

Reagovat
smazaný uživatel

konečně něco k věci

Reagovat
smazaný uživatel

Já už na to fakt nemám, jestli budu vysvětlovat tak i zítra na zkoušce, musím dostat za jedna. (ovšem u zkoušky nebudu mít páru o čem se mluví, kdežto tady ji mám )

"Když jsme hrávali za Schustera s dvěma DM (Gago - M.Diarra), neklapalo to ani zdaleka tak, jako teď. Jednodušše Lass je pohybově úplně někde jinde a jak už jsem psal, s Gagem vydají za čtyři plíce"

A právě před příchodem Lasse nás přehrávali i s dvěma DM mnohem slabší týmy než byl Depor, jestli jsi ty zápasy sledoval, není o čem.

Mimochodem já si triko nehonil, jen jsem oponoval tvému tvrzení jak je Diarra mizernej, pokud ti ten výčet podložených argumentů nestačí, nemám se již s tebou o čem bavit.

Reagovat
smazaný uživatel

asi ne, asi už si nemáme, co říct.

jen ještě dodám, že Gago tenkrát a Gago dnes je rozdíl - rozehrál se vcelku dost

A zadruhé - oporovnávat kohokoliv z M. Diarrou je k smíchu

Reagovat
smazaný uživatel

Každopádně shrnul bych to tak, že já jsem s ním spokojen, fanoušci Realu u nás i ve Španělsku jsou s ním spokojeni, TRENÉR je s ním nad míru spokojen, široká fotbalová veřejnost jej chválí, jedinej jirka-fcb proti němu něco má, a to to, že jednou namazal na gól a dvakrát ve svém prvním zápase (protože právě o tomto zápase mluvíš) přetáhl centr a pobíhal sem a tam (protože musel hasit za tragickýho Heinzeho).

Sám haníš "takyfanoušky" Realu ohledně nedostatku argumentů u Valdése, ale sám (jako poměrně inteligentní fanoušek) máš argumenty proti Lassovi jako malé dítě.

Reagovat
smazaný uživatel

pravdou je, že jsem v jeho případě asi zaujatý, nicméně mě opravdu jeho hra neoslovila. Možná je to výběrem týmu, kam šel, protože já pro něj prostě nevidím místo - buď budete hrát na dva DM a hra bude vypadat, jako doposud, nebo budete hrát s jedním DM a jedním ofenzivnějším kreativcem a to Lass zase nestíhá (což se ukázalo teď v zápase s průměrným Racingem)

Argument, že je s ním spokojen trenér, neberu, protože pokud ho za neskutečné prachy přivedl, spokojen s ním být prostě musí, jinak by sám sobě nasral do huby ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ohledně prvního odstavce je to víceméně jasné od začátku.

Jen bych ještě dodal, že podle mě by jsi chtěl od něj hrozně moc, není snad jediný fanoušek Realu, který by od něj čekal takhle dobré výkony. Je to každopádně největší překvapení co se posil za poslední dobu v Realu Madrid týče, jeho adaptace s týmem a prostředím proběhla prakticky okamžitě. Tohle je častej problém celkově hráčů příchozích do La Ligy odjinud a především tedy nových posil v Realu Madrid (protože tam je ten tlak asi největší) a Lass to zvládl až nad míru dobře. Proto mě obrovsky zarazilo, že zrovna na něj útočíš, jak už jsem psal je mnoho článků v našem týmu, kteří si velkou kritiku zaslouží, ale Lass zatím ani náhodou. Proto jsem ho také tak srdnatě bránil.

Reagovat
smazaný uživatel

bráánil jsi ho sice srdnatě, leč neúčelně. Přesně podle jeho výkonů na hřišti

Reagovat
smazaný uživatel

a jen dodám k tomu mému vyjádření, že tím "týmem" nemyslím Real jako takový, ale ten kolektiv, co tam teď je, ať mě zase nanapadáš, že mě jde jen o ten Real.

Teď teda nevím, jestli jsem to napsal pochopitelně, ale naprostej blb nejsi, tak snad to vydedukuješ

Reagovat
smazaný uživatel

Prvně jsem to myslel zle (že jde o Real), teď už to chápu, ale stejně s tím nesouhlasím.

Reagovat
smazaný uživatel

Každopádně hra bude vypadat stejně do konce sezóny stoprocentně, protože na dva DM hrát prostě budeme. Potřebujeme sbírat body a Juande to ví. K tomu s tímto stylem hry se dá vyhrát LM i s takovým mužstvem, jako má teď Real.

Nesouhlasím s tím, ale respektuju to a hlavně to chápu z pohledu Ramose. Ať už jsou ty volby!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě sečteno podtrženo, vypadá to tak, že sis tady chtěl honit ego na pro tvé blaho přetvořené reakci. Typickej fanda Barcelony.

Reagovat
smazaný uživatel

pravdou je, že jsem si primárně ego honit nechtěl, ale svými žlučovitými reakcemi jsi mi náladu vcelku zvednul

Reagovat
smazaný uživatel

Ale velké pozitivum tohoto zápasu byl sudí, který teda udělal jednu menší chybu, když nedal kartu tomu Garcíovi, ale to bylo na hraně a pak spolkl Raúlovi nakonci simulaci, ale to už o nic nešlo. Jinak dobrý, sebevědomý výkon

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to ne, těch karet měl rozdat mnohem víc (Ramos třeba).

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dnes by se mohli na Camp Nou rozdělovat body ne? Největší překvápko víkendu a Gijon konečně první plichta? CO?

Reagovat
smazaný uživatel

To už radši ať vyhraje.

Reagovat
smazaný uživatel

No za ten kurs?

Reagovat
smazaný uživatel

No nedáš to?

Reagovat
smazaný uživatel

5:0

Reagovat
smazaný uživatel

"což se bohužel nedá říci o mnoha dalších i slavnějších a bohatších klubech"

Reagovat
smazaný uživatel

Chalani prosim Vas zna nekdo www stranku s nazvom napfootball.com?? Beriete si niekto odtial tipi??? moc Vam dakujem za odpoved..

Reagovat
smazaný uživatel

4:0 2messi,etoo,iniesta

Reagovat
madridcan

dneska je to jasne-3:0

Reagovat
madridcan

pre Gijon prirodzene

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sporting Gijón je sympatickej klub, nicméně by mi nervalo srdce, kdyby dostali na Nou Campu pěkně na prdel

Reagovat
smazaný uživatel

Dejme jim čuchnout..6:5

Reagovat
berger321

7:1

Reagovat
berger321

bude hrat xavi?

Reagovat
madridcan

I proto je kouč Guardiola jistě rád, že se daly dohromady dva symboly Bluagranas - Xavi s Puyolem. Oba dva překonali své zdravotní problémy a oba by se mohli objevit v základní sestavě.

Reagovat
madridcan

pozeram,ze tu uz aj ked sa niekto pozdravi tak sa z toho rozvinie obrovska diskusia

Reagovat
smazaný uživatel

dneska to vidim ze barca vyhraje 4:1 mohl by se v zakladni sestave oběvyt bojan a taky pridat nakou tu branku do site gijonu!!!!!!!! barca je nejlepši klub v evropě .

Reagovat
madridcan

Vies co je sranda?Ze tuna pri Kosiciach mame mestsku cast menom Barca a nehraju nejaky extra futbal

Reagovat
smazaný uživatel

Na světě

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne ze všichni vy o co se jedna

Reagovat
smazaný uživatel

Kto mi tu popise druhy gol Atetica?

Reagovat
madridcan

dal ho Forlan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím to je dobrej výkon. sice takovej vlažnej ale na Gijon to stačí! Henry, Iniesta, Puyol, Eto'o ,Messi

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele