UEFA - Liga mistrů 2018/2019

02.10.2018 21:00 CET

CSKA Moskva (RUS)   -   Real Madrid (ESP)

1 : 0 (1:0)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 6.11 - 4.15 - 1.60
2. Nikola Vlašić-
66. Jaka Bijol
90+3. Ivan Obljakov
90+5. Igor Akinfejev
-
90+5. Igor Akinfejev-
8střely celkem27
3střely na branku4
4rohy6
14fauly6
1ofsajdy2
31%držení míče69%
CSKA Moskva: Igor Akinfejev, Mário Fernandes, Rodrigo Becão, Nikita Černov, Kirill Nababkin, Jaka Bijol, Ilzat Achmetov, Nikola Vlašić, Alan Dzagojev (65. Dmitrij Jefremov), Ivan Obljakov, Fjodor Čalov (78. Arnór Sigurdsson)
Real Madrid: Keylor Navas, Daniel Carvajal (43. Álvaro Odriozola), Raphaël Varane, Nacho, Sergio Reguilón, Toni Kroos, Casemiro (58. Luka Modrić), Dani Ceballos, Lucas Vázquez (58. Mariano), Marco Asensio, Karim Benzema
Rozhodčí: Ovidiu Haţegan (ROU) - Octavian Șovre (ROU), Sebastian Gheorghe (ROU)
Diváci: 71.811

CSKA Moskva šokovalo a Real Madrid nečekaně těsně porazilo

Skupina G se po dnešním kole pořádně zamotává a senzací se o to postaralo CSKA Moskva. Ruský vicemistr si doma vyšlápl na obhájce trofeje Real Madrid, který skolil brzkou brankou Nikoly Vlašiće. Bílý balet i přes řadu velkých příležitostí vyrovnat nedokázal a z Moskvy se vrací senzačně pokořen. CSKA jde po dvou zápasech do čela celé skupiny.

Španělský Julen Lopetegui se rozhodl pro překvapivý krok a do zápasu nasadil výrazně jinou jedenáctku, než na kterou jsou fanoušci Bílého baletu zvyklí. Jen na lavičce náhradníků zůstali například Courtois a aktuálně nejlepší hráč světa Luka Modrić. CSKA získalo z prvního zápasu v Plzni bod (2:2), zatímco Real hladce porazil AS Řím 3:0.

CSKA Moskva byl jednoznačným outsiderem zápasu, jenže hned v prvních minutách se mu podařilo Real rychlou brankou zaskočit. Toni Kroos vyrobil obrovskou chybu v rozehrávce a Nikola Vlačić poté, co si hodil balón kolem Varaneho překonal Keylora Navase! Realu chvíli trvalo, než si uvědomil, že prohrává a než výrazně přidal do tempa. Ve 28.minutě poslal balón do tyče střílející Vázquez a další tlak Realu zůstal bez využití. Trenéru Lopetegui pak přibyly vrásky na čele, když musel před koncem poločasu stáhnout zraněného Carvajala a šanci dostal Odriozola. CSKA do přestávky udrželo nadějný výsledek, ale tak nějak bylo všem jasné, že po změně stran ho čeká ještě těžká šichta.

A skutečně, Real začal velkým náporem a Akinfejev musel ze svého repertoáru tasit zákroky. Střelu Benzemy dobře vyrazil a další Francouzovo střela šla nad! Po hodině hry přišel konečně do hry i Luka Modrić a Real začal moskevský celek neúnavně obléhat a svírat. Jenže bez efektivity! Čtvrthodinu před koncem domácí vystrčili růžky a Achmetovu ránu musel krotit Navas. Následně zase musel předvést svůj um Akinfejev, tentokrát po ráně Asensia. Real stále tlačil, stále byl před vápnem CSKA, ale tam veškeré akce španělského celku končily. V nastaveném čase předvedlo CSKA zkušenou hru a Real do ničeho nepustilo. Brankář Igor Akinfejev ještě pozdržel hru, načež dostal nejprve žlutou a po protestech pak i červenou, ale to už bylo jasné, že Real vyrovnat nedokáže. V Moskvě se zrodilo velké překvapení, CSKA porazilo obhájce trofeje 1:0 a ujímá se vedení ve skupině.
Autor: Ondřej Linhart / onlajny.com
Počet zobrazení: 3818
Komentáře (170 / 0 nových)
since1880
26.09.2018 19:47
#
1:3
KingMaster13
29.09.2018 13:01
#
0:2
vanGomm
01.10.2018 08:58
#
Tip 2.To by vlastně Plzeň uvítala
Kixi Syhimour
01.10.2018 18:13
#
1:3
John Obi Mikel
02.10.2018 07:30
#
0:5
Bastaron
02.10.2018 08:53
#
2:2
Pista1977
02.10.2018 14:48
#
1:2 Vlasic-Kroos,Asensio
cihi
02.10.2018 16:24
#
tohle smrdi prekvapenim
VestfalenFan
03.10.2018 14:13
#
Bizon
02.10.2018 19:23
#
2:3
Mateo16
02.10.2018 19:49
#
Navas - Dani , Varane, Nacho, Reguilon - Ceballos, Casemiro , Kroos - Lucas , Karim , Asensio
Mateo16
02.10.2018 19:52
#
Reguilon

Ten utok
misinho7
02.10.2018 19:56
#
on tam toho Mariana neda ani za Boha.... ja neviem to je uz sialene..pomaly Mariano aj zacne lutovat ze sa tu drbal
Mateo16
02.10.2018 20:30
#
Anacron
02.10.2018 20:53
#
Ten je na palici. Kdo má tady dát gól? Proč v takovém zápase hraje Benzema? Mariano nebo Vinicius by tam lítali na 110%. Už jenom to by byl větší přínos.

PS: Jinak je mi jasný, že naschvál dá dneska Benz nákej ten gol.
Ed_Hazard
02.10.2018 21:54
#
Odriozola tam mal byt odzaciatku
Mishko
02.10.2018 21:02
#
Mates_Matesović
02.10.2018 21:02
#
Anacron
02.10.2018 21:04
#
Tpč
Mateo16
02.10.2018 21:06
#
Kroos
AjaxFans
02.10.2018 21:20
#
Fajně CSKA
unoboss
02.10.2018 21:30
#
Real už tu nemá fanoušky ani když se hraje LM Čím to asi bude.
Anacron
02.10.2018 21:32
#
Asi tím, že na tohle nemá nikdo nervy. A hlavně nemá význam sem furt psát to samé dokola, co vidí každý.
unoboss
02.10.2018 21:35
#
Jako jo, rozumím vám taky tam máme tělocvikáře a ne trenéra.
Ale narážel jsem na to, že po odchodu Ronalda 80% Realistů zmizelo
Mercury
02.10.2018 21:36
#
je to hodně vtipné, ale dalo se to čekat...ale myslím, že ti praví realisti jsou tomu i rádi
Anacron
02.10.2018 21:41
#
No my tam hlavně nemáme ani nikoho, koho by mohl ten tělocvikář trénovat . Určitě by to bylo podobný i u vás, kdyby odešel Messi. Ale je to tak no. Fanoušci Ronalda, ne Realu.
Mercury
02.10.2018 21:49
#
já myslím, že fanoušci Barcelony a Messiho jsou spojené nádoby resp. ten průnik je podstatně větší než u Realu a CR, z pochopitelných důvodů...ale upřímně řečeno i pro mě bude za pár let dost těžké si zvyknout na ten tým bez Messiho, je to naprostý hybatel všeho dění posledních 10+ let a s vědomím, že nikdo lepší ho s pravděpodobností hraničící s jistotou velice dlouho nenahradí to bude takové smutné fandění :)
ADM
02.10.2018 21:53
#
Už teraz si nájdem čas ledva na Barcu, potom s tým už budem mať dôvod aj skončiť.
Mercury
02.10.2018 22:00
#
já už to taky poslední dobou tak nežeru, je to určitě i věkem a dalšími faktory, ale ta euforie když začínal s týmem Guardiola je dávno pryč, stejně jako tehdejší vyjimečný kádr a radost z každého zápasu a předváděné hry...až skončí Leo, asi se moje vášeň ještě víc posune k pasivnějšímu fandění z let před Ronaldinhem, jakkoliv to bude vždy totální srdcovka...ale hlavně géniové typu Dinha nebo Messiho (s Xavim a Iniestou) mě nutili sledovat každý zápas s úžasem a nadšením.
valloire
02.10.2018 23:16
#
fanoušek úspěchu styďte se vy mladí, jste celkově k hovnu
Jordi Alba
02.10.2018 23:29
#
Jak celkově ?
valloire
03.10.2018 19:31
#
ADM
02.10.2018 23:34
#
Berieš to zo zlého konca. Mnoho ľudí začne časom sledovať futbal len keď im vynde čas, napr zajtra hráme LM a ja ju nebudem vidieť, pretože mám lepší program. Nevidím na tom nič zlé. Keď Leo skončí, budem mať už snáď aj rodinu
CHONG
03.10.2018 12:27
#
Je to tak, v sobotu jdeme s manželkou do kina a pak na večeři a teď jsem si všiml, že od 18:30 hrajeme s Alavésem, pár let zpátky bych se to snažil za každou cenu přeskupit, abych ten zápas stihl, ale teď už na to seru, podívám se na výsledek a souhrn, když to bude stát za to, tak si pustím ze záznamu komplet zápas, a když to za to stát nebude, tak si pustím jenom highlighty.
valloire
03.10.2018 19:33
#
Ta jako takhle to taky dělam, sleduju důležitý zápasy a už vůbec ne všechno, ale skončit jako hombre nad náma? To je doživotní úvazek.
CHONG
03.10.2018 21:08
#
Já se snažím čumět na všechno i dneska, ale už to není tak jak dřív, kdy jsem si fanaticky upravoval program i kvůli těm nejméně důležitým zápasům, teď když mám u nich jiný kvalitní program, tak to prostě jistí záznam, ale jak říkáš, to že bych měl někdy přestat sledovat úplně, to myslím nehrozí a navíc to teď kompenzuju tím, že zase častěji létám do Madridu kouknout naživo.
valloire
03.10.2018 22:30
#
což je správné.....já dřív taky sledoval všechno, ale postupem času zjistíš, že to není nutný. Ovšem Clasico bych si nenechal ujít nikdy. Ten barák se může postavit jindy.
Anacron
02.10.2018 21:53
#
Jo s tím souhlasím. Nicméně tady se asi ukázalo co všechno se stalo letos. Ne jenom Cris, ale i Zidane pryč, totálně nezvládnuté přestupové období, hrozná soupiska a třeba i hned prohraný superpohár a otřesné výkony. A někomu kdo začínal fandit Realu kvůli Ronaldovi, tohle stačí na to aby to omezil.
Mercury
02.10.2018 22:01
#
určitě jo...ten letní přestupák doteď nechápu, to Perezovi fakt není podobné, za tím musí být něco víc
CHONG
02.10.2018 22:03
#
Stadion
Mercury
02.10.2018 22:04
#
no i tak je to zvláštní, toho Hazarda je čekal skoro na tuty
misinho7
02.10.2018 21:57
#
no lenze nezmizli ludia ktori by bolo nejaki brutalni fanusici Ronalda ..vlastne o nikom takom kto fandi iba jemu a pravidelne tu prispieval ani neviem
Mateo16
02.10.2018 21:40
#
36 minuta Karim vystrelil WOOW
One-Real
02.10.2018 21:50
#
Sergi a Vazquéz hned pryč, Mariano s Modričem do hry.
Klokanomet
02.10.2018 21:50
#
2 a půl zápasu bez vstřeleného gólu? ty vole
misinho7
02.10.2018 21:51
#
tragedia ... Karim to uz nema vyznam.. Marco Marco..vkladali sme donho nadej ale zatial totalne sklamanie ..ak je daco pravdy na tom ze sme nesli po Edenovi aby sa mohol rozvijat Marco tak potom to je jedna z najvacsich chyb za posledne obdobie
CHONG
02.10.2018 21:51
#
Toho Benzína fakt nepochopím, že ho protěžoval ZZ se dá celkem pochopit, tam je ten vztah trochu víc než jenom hráč a trenér, ale že ho protězuje i Lope navíc s Marianem na lavičce, to už mi fakt hlava nebere
misinho7
02.10.2018 21:54
#
ten tam na nich musi nieco mat..alebo je to ultimatny milacik Flora ..inac neviem
Anacron
02.10.2018 22:20
#
Ten tam na ně musí vědět neskutečný věci, jinak to není možný.
Mateo16
02.10.2018 21:53
#
Co na to povedat

Lucas tam mal aspon 1 skvely prienik a 1 center. a aspon sa snazi
Karim 1 strelu a 1 brvno
Asensio nevidietelny 45 minut tam nemal nic a na lopte ho vobec neni citit

Tragedia tragedii
Tučňák_
02.10.2018 21:54
#
CSKA vede

Ale na druhou stranu je Real v přestavbě, CSKA ale vlastně taky...
Elliasson
03.10.2018 14:59
#
A dovolím si tvrdit, že ještě v hlubší přestavbě než Real, byť Madridu odešel Crisitano.
misinho7
02.10.2018 21:55
#
ok jedina vec ktora ma na nasich zapasoch zacina bavit je to cakanie ci posle Vinca aspon nech sa trosku zabavim....trosku samby to toho utrpenia ala nahraj nahraj nahraj nahraj nahraj dojeb
Mateo16
02.10.2018 22:00
#
Keby sa nezranil Dani tak by si zahral. 1 striedane Mariano 2 striedanie Modric
misinho7
02.10.2018 22:03
#
vidim to podobne
Anacron
02.10.2018 22:19
#
Nepošle
Jedi knight
02.10.2018 21:55
#
Tragické prvé polčasy pokračujú
AjaxFans
02.10.2018 22:01
#
Právě paráda.Real prohrává, Plzen prohrává a Lyon prohrává
Mateo16
02.10.2018 22:10
#
Kroos vcera musel strasne oslavovat
Kokesh
02.10.2018 22:22
#
Vzdyt tam zastavuje snad každou snahu CSKA o protiútok...
Mateo16
02.10.2018 22:25
#
Ale od neho na tolko zbytocnych strat som teda neni zvyknuty
Kokesh
02.10.2018 22:23
#
Karim bude mít za loňskou tragickou sezónu odměnu v podobě nejvíce minut v tymu. Tohle je možný fakt jenom u nás.
Mercury
02.10.2018 22:27
#
Suarez je na tom podobně
ADM
02.10.2018 22:58
#
Suarez sa ale minimálne pohybovo dosť zlepšil, snád čím skôr nalepí nejaké góly ako odmenu..
Anacron
02.10.2018 22:28
#
Už víc než 6 poločasů jsme nebyli schopný dát gól. Vizitka Realu Madrid. Z mašiny co udělala rekord ve vstřelených gólech k tomuhle.
iamek
02.10.2018 22:29
#
Borec mu hodí rybyčku na kolena a faul
iamek
02.10.2018 22:30
#
shit. Špatné okno
Mishko
02.10.2018 22:35
#
Toto je fakt zlé
garruklol
02.10.2018 22:37
#
Pripomina mi to osmifinale Rusko - Spanelsko. Real totalne bez invence na poslednich triceti metrech.
technecium
02.10.2018 22:58
#
Však důvod je jasný - Lopetegui. Naprosto neschopný kouč. Ale pro nás jen dobře
Mateo16
02.10.2018 23:04
#
Mishko
02.10.2018 22:44
#
Ten Odriozola je horší ako Hakimi
Mateo16
02.10.2018 22:50
#
Teraz dal golovy center
Mishko
02.10.2018 22:59
#
a predtým asi 10krát stratil loptu...
pantondavo
02.10.2018 22:49
#
Na to se neda divat. V zapase jako tenhle proste chybi CR.
JM
02.10.2018 22:54
#
To je bída!
Já nechápu, co se stalo. Od toho zápasu s Římem, kdy hráli téměř dokonale, hrají najednou úplně zoufale...
Robbie
02.10.2018 22:55
#
Lopatachuj ven !! Úplně jak Benítez, už sem psal před sezonou, Asensio nikdy lídr nebude, nemá nato dal pár náhodou z dálky a to je všechno, nemá co nabídnout z míčem vypadám i já líp, má dobrou kopačky techniku, ale to je všechno, to je kurva málo to samý Ceballos, tyhle lehce nadprůměrný hráči dostanou Real akorát do hoven
Robbie
02.10.2018 22:56
#
Tvl ten mobil o
MadMrJacky
02.10.2018 23:00
#
To nebude jen mobilem.
zemik
02.10.2018 22:56
#
tam se hraje až do doby, kdy real dá gól ? nový pravidlo nějaký v LM ?
technecium
02.10.2018 22:57
#
Trapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
Robbie
02.10.2018 22:58
#
Ostuda !!!
One-Real
02.10.2018 22:58
#
Proti Seville ani Atletico jsem to neviděl, ale tohle byl výkon týmu totálně bez tváře. V sezóně 16/17 dokázala slabší sestava podávat o 3 třídy lepší výkony. Jak je možný, že hráči jako Kroos, Casemiro, Ceballos a Modrič nedokážou takovýhle zápas vzít do svých rukou? Asensio je bez wondergoalů nulovej, Lucas se mi poslední rok a půl nelíbí. Karim mimo, ale od něj náběhy a pohyb čekat nemůžem. Obíhačka kolem vápna fajn, ale k čemu?
Mateo16
02.10.2018 23:00
#
Kroos , Odriozola , Ceballos , tam vytvorili kazdy po 1 golovke pre Karima a Mariana. Proste neni Cristiano
r3
02.10.2018 22:59
#
3 zapasy v rade bez golu prvykrat od roku 2007
REPLIKATOR
02.10.2018 22:59
#
ADM
02.10.2018 22:59
#
Trháme zatial rekordy spoločne, bratia
Klokanomet
02.10.2018 23:07
#
dextroza_m
03.10.2018 07:19
#
Real jede zase na rekordy
Robbie
02.10.2018 22:59
#
Lopatachuj, kouč který nikdy nic nedokázal jako hráč ani jako trenér
REPLIKATOR
02.10.2018 22:59
#
Real
Switchback
02.10.2018 22:59
#
Pěkně lopaty
CHONG
02.10.2018 23:00
#
Tady fakt nemá ani smysl se rozčilovat, to je naprosto pod jakoukoliv kritiku.
menezeris
02.10.2018 23:00
#
Ono to půjde i bez Cristiana aha
Stepan95
02.10.2018 23:01
#
Tak aspoň je snad Florentino spokojenej, jak skvěle přes léto ušetřil
ThePigFeathers
03.10.2018 07:45
#
Ten už šetří léta poslední pořádnej přestup Bale a to je taky doba
Gazdo
03.10.2018 09:20
#
James?
ThePigFeathers
03.10.2018 11:54
#
Oka tak od roku 2014 žádné pořádné jméno, to že nakoupí 10 hráčů jako tuto sezónu ale pomalu ani s jedním nepočítají na jasnej základ je picovina ..... Když věděli že odchází CR tak prostě měli místo 10 hráčů koupit 3-4 z toho jednu nějakou hvězdu a ať mi nikdo neříká že tým jako Real neměl v zásobě jména ihned po tom co nevyšel Eden
maxton
03.10.2018 10:01
#
Odriozola 40 mil
Curtois 35 mil
Vinicius 45 mil (ok, kupeny bol skor)
Mariano 30 mil ???
Andrij Lunin 8,5 mil
Rodrygo 45 mil ( prestupi az buducu sezonu , ale prestup je uz uzatvoreny)

to mame 150 milionov cca, čiže nesetrilo sa absolutne

imp
03.10.2018 11:44
#
Rodrygo 45 mil ( prestupi az buducu sezonu , ale prestup je uz uzatvoreny)

No a nedalo by se tohle samy rict o Viniciusovi a do letoska ho nepocitat? Nejak nerozumim proc tam jsou uvedeny oba. Budto to pocitas az kdyz hrac prijde (tudiz Rodrygo tam nema co delat) nebo to pocitas do doby, kdy byl ten prestup uzavreny (tudiz Vinicius patri do lonska).
Jordi Alba
03.10.2018 11:52
#
Sleduje někdo toho Rodryga jak mu to jde?
maxton
03.10.2018 13:21
#
ma skvelu techniku, taky horsi Neymar
maxton
03.10.2018 13:20
#
ked spocitas vsetko co som napisal tak je to 203,5 mil, preto som to ponizil o jedneho z nich
imp
03.10.2018 13:24
#
Okej, tak ted si me dostal. V tom pripade v poradku.
Stepan95
04.10.2018 08:16
#
Myslel jsem šetření v útoku (nedošel Mbappe ani Hazard, podle všeho kvůli penězům). Nepřesně jsem se vyjádřil
20fredy20
02.10.2018 23:03
#
no penalticka no gol z metroveho ofsajdu = no party
MadMrJacky
02.10.2018 23:03
#
Tak že bychom zítra dali nadstavbu debaty z víkendu, jestli je lepší prohrát na CSKA nebo Tottenhamu? Smát se tomuhle zatím radši nebudu, ale je fajn, že si ty krizovky prožijeme zároveň
CHONG
02.10.2018 23:06
#
Dáme repete předminulého kola, akorát v opačném gardu, ne? Tentokrát my rupneme s outsiderem a vy dostanete klepec od dobrého týmu
MadMrJacky
02.10.2018 23:18
#
Dáme si vědět zítra.
Elliasson
03.10.2018 14:55
#
To je asi jasné, ne?
Mateo16
02.10.2018 23:03
#
Ta hra je vo vacsom pohyb a tempe ako pod ZZ. Problem neni v Lopem aj ked striedania a zakladna zostava tragedia ale ten problem prve zapasy bol aj pod ZZ

Lope nema plan B ked mu nefunguje plan A. To je velky problem ale este vacsi problem je kader

Kazdy vedel ze Beznema je traged, Bale sa zrani, Asensio na to nema, A ako sme nahradili Cristiana ? Ziadno.

Zaloha Modric , Kroos , Isco teraz musia rozhodovat zapasy. Moze za to Lope ? Ani nahodou
imp
02.10.2018 23:08
#
Souhlasim. Nepritomnost konzistentniho golostrelce je mnohem vetsi problem nez Lope.
misinho7
02.10.2018 23:04
#
ja nechapem co sa to stalo..na zaciatku sezony vyborne vykony korunovane zapasom prot AS a potom sracka...je jasne ze ten problem je v utoku a Perez nam mozno cez leto odpalil sezonu ... odide najlepsi hrac v historii a nepride nikto hlavne ze este aj minulu sezonu za cias Crisa to bolo len o nom a kazdy videl ze treba nahradu za Karima..miesto toho odisiel Cris a ostal Karim
Marco nech sa nehneva ale dostal brutalnu sancu aku nedostane nikto a to hrat viac menej v zaklade a ukazat nam ako na to ma..a on robi presny opak zacina ma utvrdzovat v tom ze ak neda nejaky wonder gol mozno centre ktore mu idu je tam na nic ... jedine Bale je tam na nieco ale ten tam dnes chybal bohuzial
fefo
02.10.2018 23:15
#
Prisiel Curtois Lopeteguimu nezavidim. Podpise novu zmluvu so zvazom, hned ho kontaktuje real, podpise zmluvu s nim, vyhodia ho z repre... a po par mesiacoch aj z realu
Kokosa
03.10.2018 05:56
#
Nejlepší hráč historie tady jsem přestal číst.
LM
03.10.2018 08:12
#
tunkic
03.10.2018 09:02
#
CHONG
03.10.2018 09:09
#
A nebylo to náhodou myšlené jako nejlepší hráč v historii Realu?
misinho7
03.10.2018 09:26
#
Kluivert9
03.10.2018 11:09
#
Však i to je blbost.
CHONG
03.10.2018 11:42
#
Těch možností je víc, ale blbost to není určitě.
misinho7
03.10.2018 09:27
#
ako spomenul Chong myslel som nasej historie nemal som ptorebu si teraz tu zaparat do Cules omg
Kokosa
03.10.2018 15:46
#
Ok
valloire
03.10.2018 19:29
#
když to může bejt hráč, kterej nedal na MS ve vyřazovačce ani gol.....
Kokosa
03.10.2018 19:41
#
Takže tím chceš říct, že brankář, obránce, kreativní nebo defenzivní záložník nemají nikdy šanci být nejlepšími v historii, pokud nedají gól v některých soutěžích i kdYž to není jejich úkolem?
valloire
03.10.2018 22:25
#
chci tím říct to, co jsem řekl, nic víc
Israha
02.10.2018 23:05
#
Nejhorší Real od dob snad Juande Ramose nebo koho. Ani Benítez tam nebyl tak zoufalý. To jsou výsledky á la Celta Vigo, akorát s třikrát slabší ofenzivou.
misinho7
02.10.2018 23:09
#
ja si myslim ze ta hra nie je az taka zufala ako pod Rafom ..problem je v utoku ten je hrozny ako nikdy predtym taky slaby utok sme nemali asi veeeeeeeelmi dlhu dobu
Israha
03.10.2018 10:05
#
Ani hra není dobrá. Dobře to popsal CHONG níže, s tou paralelou k ESP - RUS na MS. Kombinační fotbal, který ale nakonec stejně vede jen hlavičkám po centrech, je k ničemu a nemá žádný smysl.
CR7RONALDO
02.10.2018 23:12
#
Ale zase Benitéz mal aspoň Ronalda.
Ozil v Reale
02.10.2018 23:08
#
Bezpodmienečne sa musí posadiť Benzema, jeho výkony sú úplne šialené. Iné tímy riešia s útočníkmi to, že nevedia premieňať šance, no Benzema sa do žiadnych šancí ani nedostáva, v medzihre kazí, naozaj nevidím žiaden zmysel jeho pobytu na ihrisku. Ostatní hráči taktiež ťažký podpriemer, ťažko by sa hľadal jeden hráč, ktorý ako tak splnil nejaký požadovaný štandard.
Jacks11
02.10.2018 23:13
#
Si mohou s Luchem Suarezem podat ruce
Klokanomet
02.10.2018 23:08
#
tohle by se pod Zidanem nikdy nemohlo stát, místo tyček by tam spadlo 5 gólů
smazaný uživatel
02.10.2018 23:09
#
Plzeň si už brousí zoubky na Realek.
valloire
02.10.2018 23:13
#
počkam na Clasico
fefo
02.10.2018 23:16
#
co to je za reakciu
Napisem to za teba: Nemáme trenéra
misinho7
02.10.2018 23:17
#
ak budeme pokracovat v nasej forme a tak isto aj barca..tak to moze byt pekna bitka tragedov ale zas Barca ma Messiho ..ten sa hecne nahodou a obrati to na ich stranu ..my mame velkeho Karima..ten bude mat sam seba problem obratit na druhu stranu nie to zapas
Baronne
03.10.2018 08:38
#
Real ti odstřelil i Plzeň, to je den
Fairplay
02.10.2018 23:34
#
Jinak I tady je vidno, jak si Cristiano nastavil vysoko laťku. Nikdy nepodaval takové jalove výkony jako Luka po takovou dobu a přitom Modrice nikdo nekritizuje, nikdo mu to nedává za vinu.. Nevím, jako by se snad i on dokázal opojit úspěchem a získanými cenami. Takhle ale nejlepší hráč světa nehraje.
Shot2
02.10.2018 23:36
#
27 střel a z toho jen 4 na bránu?
Free_player
03.10.2018 08:34
#
Prostě Královský klub
Atlético de Madrid
03.10.2018 08:58
#
U Realu je tohle proste nenahrazenych Ronaldovych 50 golu rocne.. Od Beznemy a Balea neni realistcky cekat, ze daji gol kazdy zapas, jecich strop je nekde na 30 golech za sezonu, nemuzou k tomu jeste nahradit Ronaldovych 50..
teenz
03.10.2018 14:50
#
valloire
03.10.2018 19:34
#
No King no party
CHONG
03.10.2018 09:44
#
Taková prohra je obecně sice trapná, ale za normálních okolností ji vezmi čert, to se může stát, zápas blbec, chyba hned na začátku, potom beton soupeře, neschopnost v zakončení, trocha smůly k tomu a je hotovo. Daleko větší starosti mi dělá skutečnost, že tohle konkrétně mi celé trochu moc připomínalo zápas Španělsko - Rusko, ta nemohoucnost na útočné polovině je fakt do očí bijící. Samozřejmě příčinu můžeme hledat v odchodu Crise a zřejmě ji tam i najdeme, ale na to není možné se vymlouvat do nekonečna, prostě odešel, a i kdyby zůstal, tak by odešel za rok, za dva, za tři... a stejně bychom to museli řešit, ten problém by nezmizel jenom by se odsunul, jeho odchodem jsme měli možnost ten útok kompletně překopat a provzdušnit, ale bohužel jsme zůstali na půl (možná míň než na půl) cesty, odešel Mayoral a přišel Mariano, což je samozřejmě upgrade, ale bohužel jsme k tomu nepřidali ten druhý a asi zásadní krok, tedy odchod Benzína a příchod opravdu gólového hráče. Je možné namítat, že tým nehraje dobře jako celek, že jsou Luka, Toni a spol. daleko od svých standardních výkonů, ale tohle pořád přisuzuji nějaké řekněme snížené motivaci po hattricku v LM a je to věc, která se brzo srovná, problémem je to, že máme jednu dobrou gólovou "devítku" a ta sedí na lavičce. Otázka teď je, kdo nese větší díl viny, jestli Lope nebo Flo, každopádně máslo na hlavě mají oba, Flo se sice "prošetří" k "novému" stadionu, ale je taky třeba dát si pozor na to, aby ten nezel prázdnotou a od Lopeho bych po začátku sezóny, kdy udělal pár zajímavých tahů, čekal trochu větší koule s posazením Benzína (zvlášť, jestli opravdu sám volal Marianovi a přemlouval ho k přestupu), jinými slovy máme jenom jednoho dobrého hrotového útočníka (to jde za Pérezem) a ten sedí na lavičce (to jde za Lopem)
misinho7
03.10.2018 09:47
#
by ma zaujimalo jak to berie Ronaldo teraz ten sa musi dakde vytesovat teraz ze sa ukazalo ze on bol naozaj ten najdolezitejsi hrac
Atlético de Madrid
03.10.2018 11:05
#
Jakoby o tom nekdo pochyboval...
Hristo Stoichkov
03.10.2018 12:25
#
Ta paralela mě tam při sledování sestřihu taky napadla, mělo to dost podobný rysy. Koukal jsem ještě na záznam posledních 20 minut a byla to slušná tragédie, naopak mě překvapilo, jak byli Rusové féroví a skoro nezdržovali. Lopetegui už je slušně podrážděný, podle mě si moc dobře uvědomuje, že tohle v létě nezvládli. Někteří hráči dostali důvěru, kterou si nezasloužili, nejlepšími příklady jsou Asensio s Benzemou, kteří jsou vzhledem k očekáváním tragičtí a ta neschopnost ve finální třetině je citelná.
CHONG
03.10.2018 12:33
#
Od Lopeho by to chtělo trochu odvahy, Benzín, Marco i Lucas jsou marní, tak tam má poslat Mariana a Bubbu a ne jenom čumět a cpát tam Benzína a Marca (a koneckonců i Lucase) pořád a pořád dokola, je mi ho trochu líto, protože Pérez mu v létě těmi přestupy slušně nasral na hlavu, ale těmi sestavami a střídáními si ten hrob kope sám.
Elliasson
03.10.2018 14:43
#
To co předváděli Luka a Toni za přihrávky v druhém poločase na pravou stranu, bylo úžasné. To, že pravý bek tu akci zdržel, není jejich chyba.
maxton
03.10.2018 09:47
#
štyri zapasy = 1 gol .

Včera pritom boli aj nejake tie šance, trikrát nastrelená konštrukcia, zápas pod kontrolou. Nepadlo to tam. Na jednej strane neviem či viniť trénera ( po dvoch mesiacoch sa nedá zvyknúť na nový štýl hry ) lebo sám vidím, že celých 90 minút ten tím taktické pokyny jednoducho neplní, včera prvý polčas takticky skoro bez chyby, druhý polčas už to bolo horšie, nevieme kontrolovať hrú celých 90 minút, toto sa musí zlepšiť. No a útok by mal zabrať. Mariano sa mi včera nepáčil, jeho ruky tam strašne lietali, loptu mal Varane a on už sa pýta dvihnutými rukami nech mu prihrajú, takto veru nie.....

výsledky zatiaľ nič moc, v LM sa postúpi ďalej, ďalší titul už čaká málokto a nebude to neúspech, v lige sme na tom zatiaľ OK. Ligu by sme veru už mohli dať, dúfam, že tá sa podarí, a že Barcelona sa bude viac sústrediť na LM
misinho7
03.10.2018 09:50
#
Stale si viac a viac myslim ze tu LM ukope Juventus s Crisom oni uz bez neho boli vyborni len im chybal este hrac ako je Cris ..teraz ich nic nezastavi
Visca el barca
03.10.2018 10:11
#
Juve je tým, kterej v LM vždy selže. Já jim naopak nevěřím.
misinho7
03.10.2018 10:12
#
no ale teraz maju Crisa ja im verim praveze..vzdy sa dostali daleko a chybal im niekto ako on ..ak to neda Real tak snad oni
Visca el barca
03.10.2018 10:15
#
Vždy...Za posledních 15let dvakrát... Bude na ně největší tlak. Ten podzim není směrodatnej. Podívej se na nás v sezoně 15/16, na podzim jsme šlapali jako hodinky. Nebo loni PSG se City. Cris je samozřejmě tahoun, ale já jim prostě nevěřím.
fenixLFC
03.10.2018 12:41
#
valloire
03.10.2018 19:36
#
jak selže? vás sundal
Hristo Stoichkov
03.10.2018 11:20
#
Sice je teprve brzký podzim, ale momentálně opravdu Juve společně s Liverpoolem vypadá nejpřipraveněji.
Jordi Alba
03.10.2018 11:23
#
Bude to zajímavý, celkově potencionální osmifinále vypadá taky slušně, když se člověk podívá na týmy.
alcantara
03.10.2018 11:51
#
A treti do partie na jar budu Atleti.
Hristo Stoichkov
03.10.2018 12:08
#
To si popravdě nedokážu představit.
jiri - fcb
03.10.2018 12:59
#
Já jo. Oni mají všechno, co potřebují k výhře. Pro mě jsou oni největší favorit teda. Na jaře budou v LM ti, které nebude nikdo do dvojzápasu chtít.
ADM
03.10.2018 12:21
#
jiri - fcb
03.10.2018 12:28
#
S tím Liverpoolem bych brzdil. Ještě nikde nic nevyhráli a ani Klopp není vítězný typ. Ti to jednou vyhrají, ale letos je ještě brzo si myslím.
ADM
03.10.2018 12:52
#
Ja si skôr myslím, že tento rok je posledná šanca. Neviem, či tá krivka výkonnosti môže ísť ešte vyššie a takisto motivácia a odhodlanie hráčov vykonávať ten Kloppov systém na 100%.
jiri - fcb
03.10.2018 12:54
#
Nejde mi o křivku výkonnosti, ale o vlastnost vítězit. A to oni nemají a nemá to ani kouč. Prvně by měli vyhrát něco menšího a pak až LM. Tak to většinou funguje.
Elliasson
03.10.2018 14:41
#
Proto Jürgen vyhrál dvakrát Bundesligu.
Rattlesnake
03.10.2018 15:43
#
momentálně tahá sérii šesti prohraných finále v řadě....
Elliasson
03.10.2018 14:37
#
Tak toto je svátek. Můžete si psát, že Real neměl Marcela a zranil se mu krajní bek Carvajal. Můžete psát, že chyběl Rámos. Ale CSKA oslabilo až hrozivě oslabilo. Je mi 24 let. A starší než já jsou jen gólman, krajní beci (přičemž Nababkin kolikrát patří mezi nejhorší hráče na hřišti a dneska se to.... Potvrdilo) a Alan Dzagojev (pak ho vystřídal Jefremov, ten který hrát za Liberec a loni 2.nejvyšší ruskou soutěž).

Nikita Černov úžasný výkon. Ten kluk loni občas šel do sestavy, ale nevěděl jsem, že zahraje tak pěkně. A to chybí Magnusón, velké oslabení. Záložní řadu, kromě Alana, jsem loni vůbec neznal! Ani Ivan Obljakov, ani Jaka Biloj, ani Ilzat Achmetov loni nehráli. U Vlaśiče bylo vidět, že je to hráč Evropské ligy. A Fjodorka? Dneska nevýrazná, ale i tak zatím má lepší sezonu než bych čekal.
¨
Kluci moskevští, klobouk dolů. Porazit takový tým jako Real Madrid. Ano, bude to ve skupině nejspíš 3.místo, ale já predikoval poslední.

Možná to je... Taková odplata za loňské basketbalové Final 4 v Eurolize v Bělehradu. Fanoušci evropského basketu budou vědět, o čem píšu.
madridcan
03.10.2018 15:29
#
Ja by som z toho taku vedu nerobil. Vsetky straty doteraz su znesitelne a vo finale nas az tak mrziet nemusia.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
14:59 United se brání proti předraženému vstupnému
Vedení Manchesteru United před úvodním čtvrtfinále Ligy mistrů s Barcelonou zvedlo cenu vstupenek pro hostující fanoušky a z vybraných peněz chce přispět vlastním příznivcům na lístky pro odvetu ve Španělsku. Důvodem je podle něj přemrštěná cena lístků pro zápas na Camp Nou. Anglický celek dostal pro odvetu v Barceloně k dispozici 4610 vstupenek s tím, že jedna vyjde na 102 liber (asi 3000 korun). Podle britských médií se jedná o nejdražší lístky na zápas United v historii s výjimkou finálových utkání. Proti jednání soupeře se proto vedení manchesterského celku ohradilo. (ČTK)
19.03. Mnichov chce pořádat finále LM
Michovská Allianz Arena by mohla hostit finále Ligy mistrů. Buď v roce 2021, případně o rok později. V prvním případě je konkurentem Mnichova ruský Petrohrad. UEFA by měla o dějišti obou finálových zápasů rozhodnout v září. (dfb.de)
18.03. UEFA se bude zabývat Ronaldovým gestem
Evropská fotbalová unie (UEFA) se bude zabývat obscénním gestem Cristiana Ronalda z Juventusu v osmifinálové odvetě proti Atléticu Madrid, kterým napodobil soupeřova trenéra Diega Simeoneho. Argentinský kouč udělal stejný posunek v prvním zápase s Turínem a následně musel zaplatit pokutu 20.000 eur (zhruba 500.000 korun). Novinář Gianluca Di Marzio z televizní stanice Sky Sport Italia uvedl, že verdikt padne 21. března. Osmačtyřicetiletý Simeone slavil úvodní gól svého týmu otočený do hlediště s rukama v rozkroku. Bývalý argentinský reprezentant se později za gesto, které mělo symbolizovat odvahu a nasazení jeho týmu, omluvil. (ČTK)
17.03. Tottenham otevře stadion s Crystal Palace
Vedení Tottenhamu Hotspur potvrdilo, že nový stadion na White Hart Lane otevře duel s Crystal Palace 3. dubna. O týden později budou Spurs hrát v novém domově také proti Manchesteru City ve čtvrtfinále Ligy mistrů. (bbc.co.uk)
15.03. Mourinho si přeje anglická čtvrtfinále
José Mourinho si před losem čtvrtfinále Ligy mistrů přeje, aby na sebe narazila anglická mužstva. "Dva anglické týmy by tím pádem byly v semifinále, navíc by to byly fantastické zápasy. Taky by se mi líbil duel mezi Portem a Ajaxem. Bylo by skvělé, kdyby jeden z těch dvou byl v semifinále," řekl Mourinho v ruské televizi. (skysports.com)
14.03. Lyonu by mohl postrádat Lopese
Anthony Lopes možná vynechá nedělní ligové utkání s Montpellierem. Brankář Lyonu si v odvetě osmifinále Ligy mistrů s Barcelonou (1:5) přivodil otřes mozku a jeho start zůstává nejistý. (lequipe.fr)
14.03. Man United možná změní los čtvrtfinále LM
Manchesteru United možná bude muset UEFA změnit pořadí zápasů ve čtvrtfinále Ligy mistrů, které se losuje zítra. Stane se to v případě, že by na United i jejich rivala City vyšlo domácí utkání ve stejném termínu. UEFA nedovoluje hrát ve svých soutěžích zápasy v jednom městě ve stejný den, ani dva dny po sobě. Přizpůsobit by se museli United, protože loni v domácí soutěži skončili na horším místě než City. (espn.com)
14.03. Barcelona stanovila nový rekord Ligy mistrů
Barcelona včera deklasovala Lyon 5:1 a v Lize mistrů na vlastním trávníku neprohrála už ve třiceti zápasech (27 výher a tři remízy) v řadě, čímž stanovila nový rekord milionářské soutěže. O primát přišel Bayern Mnichov, ten mezi lety 1998 až 2002 v domácím prostředí nepadl 29x po sobě. (sport-express.ru)
14.03. Dembélému hrozí až měsíční pauza
Hodně dlouho může být bez fotbalu Ousmane Dembélé, křídelník Barcelony si včera poranil stehenní sval a bez fotbalu by v krajním případě mohl být až měsíc. (football-espana.net)
14.03. Ferland Mendy má zdravotní problémy
Na podrobné vyšetření půjde Ferland Mendy, obránce Lyonu si ze včerejšího souboje s Barcelonou odnesl zatím blíže nespecifikované zranění. (lequipe.fr)
Další expres zprávy
Poslední zápasy
12.03.
Manchester City - Schalke 04
7:0
12.03.
Juventus FC - Atlético Madrid
3:0
13.03.
FC Barcelona - Olympique Lyon
5:1
13.03.
Bayern Mnichov - Liverpool FC
1:3
Všechny zápasy
Následující zápasy
09.04.21:00
AFC Ajax - Juventus FC
info
09.04.21:00
Liverpool FC - FC Porto
info
09.04.21:00
Tottenham - Manchester City
info
09.04.21:00
Manchester United - FC Barcelona
info
Všechny zápasy
Anketa
Vyhraje letošní ročník Ligy mistrů anglický klub?
Hlasovat