UEFA - Liga mistrů 2009/2010

15.09.2009 20:45 CET

VfL Wolfsburg (GER)   -   CSKA Moskva (RUS)

3 : 1 (2:0)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.80 - 3.30 - 3.96
36. Grafite
41. Grafite (pen.)
86. Grafite
76. Alan Dzagojev
-34. Elver Rahimić
--
15střely celkem11
5střely na branku4
6rohy2
11fauly20
2ofsajdy1
45%držení míče55%
VfL Wolfsburg: Diego Benaglio, Marcel Schäfer, Josué, Edin Džeko, Zvjezdan Misimović, Obafemi Martins (65. Karim Ziani), Alexander Madlung, Sascha Riether, Grafite (89. Jonathan Santana), Christian Gentner (90+2. Makoto Hasebe), Andrea Barzagli
CSKA Moskva: Igor Akinfejev, Deividas Šemberas, Sergej Ignaševič, Aleksej Berezuckij, Alan Dzagojev, Miloš Krasić, Guilherme, Jevgenij Aldonin (68. Pavel Mamajev), Vasilij Berezuckij (84. Tomáš Necid), Elver Rahimić, Georgij Ščennikov (57. Nika Pilijev)
Rozhodčí: Stéphane Lannoy (FRA) - Eric Dansault (FRA), Laurent Ugo (FRA)
Diváci: 25.017

Grafite hattrickem sestřelil chybující CSKA Moskva

Snový debut v Lize mistrů si připisuje Wolfsburg. Obrovskou zásluhu na tom má Brazilec Grafite a obrana CSKA Moskva, která třemi školáckými chybami ulehčila kanonýrovi Wolfsburgu hattrick.

Wolfsburg před domácím publikem začal náporem, v sedmé minutě podklouzl obránce CSKA Ignaševič, ale Christian Gentner Akinfejeva propálit nedokázal. V dalších minutách se hrál opatrný fotbal z obou stran, především hosté působili v ofenzívě bezradně, za celý první poločas neohrozili branku Wolfsburgu.

Domácí publikum vytrhl z letargie v 36. minutě utkání Grafite. Po hrubé nepřesnosti CSKA v rozehrávce se míče ujal Misimovič a kolmou přihrávkou za rozhozenou obranu modročervených vysunul brazilského kanonýra a ten s přehledem sobě vlastním překonal Akinfejeva. Další neštěstí pro svěřence trenéra Juande Ramose přišlo o pět minut později, Šemberas hloupě fauloval Grafiteho v situaci, kdy Brazilec neměl nárok ohrozit svatyni CSKA a sudí Stéphane Lannoy nařídil pokutový kop. Postavil se k němu sám faulovaný Grafite a zvýšil na 2:0.

Po změně stran se hosté v útoku konečně osmělili. Pomohl tomu i nový hráč na hřišti Nika Pilijev, který v 56. minutě nahradil nevýrazného Ščennikova. V 68. minutě si nejaktivnější hráč CSKA Miloš Krasič pohrál se dvěma zadáky Wolfsburgu, ale ani Dzagojev ani Pilijev jeho nebezpečný centr nedokázali zasáhnout.

Druhý poločas nezastihl Wolfsburg v dobré formě, bundesligový mistr se nechal uspat dvoubrankovým vedením a dostal se pod tlak. CSKA si konečně vytvářelo nebezpečné příležitosti. Guilherme našel hlavu Dzagojeva a mladičký Rus mířil jen těsně mimo.

V 77. minutě si obě talentované pušky CSKA spolupráci zopakovaly, ale tentokrát už měla gólovou tečku. Guilherme vysunul Dzagojeva a Benaglio neměl nárok.

Když se hosté v závěru nadechovali k závěrečnému náporu i s pomocí střídajícího českého útočníka Tomáše Necida, udeřil Grafite potřetí. Nejlepší střelec minulého ročníku Bundesligy se obtočil kolem Vasilije Berezuckého a uklidnil německý klub zvýšením na 3:1. Brance Wolfsburgu předcházela další školácká chyba, tentokrát obránce Ignaševiče, který kontroloval míč mířící do zámezí tak laxně, že jej o něj obral Džeko a založil gólovou akci.

V závěrečných minutách mohl ještě snížit Alan Dzagojev. 19letému ruskému playmakerovi ale nebylo přáno, v prvním případě poslal míč z vyložené pozice vysoko nad a v druhém případě po sklepnutí od Necida mu zase jeho tvrdou střelu zlikvidoval připravený Benaglio.

Wolfsburg premiérový start v milionářské Lize mistrů okořenil vítězstvím 3:1 a připsal si tak skvělý vstup do základní skupiny B. Hostující trenér Juande Ramos má naopak o čem přemýšlet, španělský lodivod si je určitě dobře vědom, že s takovým výkonem nemůže jeho CSKA v Evropě uspět.
Autor: David Kubáň
Počet zobrazení: 5236
Komentáře (206 / 0 nových)
spanhel
10.09.2009 14:52
#
Tři body budou putovat do Moskvy. 1:2.
Arne
10.09.2009 17:11
#
Zapoměň.
Hodak
10.09.2009 15:03
#
ani náhodou 2:0
Arne
10.09.2009 17:11
#
No, v LM vám přeju, Vlci! Leč tipovat nebudu.
spanhel
14.09.2009 20:31
#
Jen prozradím, že Arne před malou chvílí svůj tip dal. 4:2 pro Wolfsburg.
Arne
16.09.2009 10:30
#

Ale na odvetu už tip nedám, abych si nezkazil tipérskou pověst.
herbage
16.09.2009 10:34
#
Hepy brzdej tů jů, dýr Arne
spanhel
16.09.2009 10:35
#
Taky se přidávám.
Arne
16.09.2009 10:48
#
Jo, díky oboum. Já jsem na ně skoro až zapomněl.
herbage
16.09.2009 10:49
#
Nj, icq reminder nikdy nelže
Arne
16.09.2009 10:53
#
Jj. U nás v rodině je tradice popřát vždy večer předtím, takže tím vždycky přijdou na to, že jsem o rok starší. Akorát včera jsem byl v divadle, tak se tento akt odložil.
herbage
16.09.2009 10:55
#
No já tátovi letos popřádel ne den předem, ale den po narozkách, ale to není rodiná tradice, nýbrž moje děravá hlava
Arne
16.09.2009 11:13
#
smazaný uživatel
11.09.2009 19:54
#
0:2
smazaný uživatel
12.09.2009 18:49
#
1-1
smazaný uživatel
13.09.2009 22:31
#
2:1, ikdyz wolfsburg moc ted nehraje
karlos.mc
14.09.2009 12:26
#
1:2 ... no sem na to zvědavej....
Lahvac-CZ
14.09.2009 15:24
#
2:1
Tomtaf
14.09.2009 19:15
#
0:0
smazaný uživatel
14.09.2009 22:57
#
tip 2:2 pol. 1:1
spanhel
15.09.2009 02:13
#
Jsem rád, že zápas dávají na ČT4 SPORT, i když se v úterý atraktivnější souboje najdou. Naštěstí je v obou týmech české zastoupení.
Pro CSKA bude vstup do soutěže hodně důležitý, věřím ve vítězství, ale v Moskvě budou určitě spokojeni i s bodem. Sice to je jedno z nejslabších CSKA za poslední roky (kde jsou ty časy Vágnera a Jo na hrotu, pod nimi Carvalho, zleva Žirkov, zprava Krasič, na DM Dudu), ale paradoxně jim letos na postup hodně věřím. Wolfsburg má prakticky nulové zkušenosti s Evropou, nikterak oslnivou formu a celkově si myslím, že sezónu pod Magathem už nemůžou zopakovat, to bylo něco výjimečného. Besiktas je v Turecku úplně z formy, naposledy debakl od Galatasarayie 3:0 a celkově je to dost hratelné mužstvo. O Manchesteru se nemusíme bavit, ten, pokud se nestane něco nečekaného, bude o parník první...
Snad je tam Juande Ramos dovede. Věřím mu.
smazaný uživatel
15.09.2009 08:13
#
AJAJAJ jakmile ma team noveho trenera nevesti to pro budouciho soupere tohoto tymu nic dobreho. Wolfsburgu bude vlita nova krev do zil, prispiva k tomu i fakt ze CSKA uz nema Vagnera Lova, ktery minuly rok odvedl skvelou praci na mezinarodni urovni a take to, ze CSKA je ciste domaci team. Wolfsburg vyhraje 2:0
smazaný uživatel
15.09.2009 09:58
#
ťažký tip ale verím Wolfsburgu ... 2:1
smazaný uživatel
15.09.2009 10:08
#
2:2 goly dzeko martins a dzagoev ignasevic
Lorcan
15.09.2009 11:27
#
těžko hádat, ale kursy na hosty, ať už ostrá 2 nebo 02 jsou dostatečně luxusní....tip 1:1
smazaný uživatel
15.09.2009 11:30
#
Wolfsburg vyhra ...3:1
Godwinson
15.09.2009 11:50
#
0:2, možná 1:3 .... Necid gól
smazaný uživatel
15.09.2009 13:10
#
2:1Grafite
ZZTOP
15.09.2009 13:50
#
1:2
Kerzak0v
15.09.2009 14:23
#
Pro CSKA dulezitej zapas v souboji o postup, kdyz ve Wolfsburgu aspon bodujou, meli by si postup pohlidat
Kerzak0v
15.09.2009 14:36
#
Jinak tip spanhela docela odvaznej ...od CSKA ted vubec nevim co cekat. Pod Zicem to byla tragedie, na druhou stranu ted alespon zmena trenera a prisel aspon jeden kvalitni utocnik (Vagner na to letos uz kaslal). Hlavne si myslim, ze budou horet vzadu a rek bych ze dneska urcite par golu padne.
stas87
15.09.2009 16:07
#
jednoznacna 1 2.0 wolfsburg vycvici obranu cska a ak bude cska hrat na 3 obrance tak je bez sance...
smazaný uživatel
15.09.2009 18:40
#
smazaný uživatel
15.09.2009 18:40
#
3-3
Kerzak0v
15.09.2009 21:26
#
To je tragedie co dneska predvadi CSKA
ikercc
15.09.2009 21:27
#
Grafite u mě skončil...
spanhel
15.09.2009 21:33
#
Absolutní hnus, co CSKA hraje. Naprosto ustrašený výkon, úplně se z té zodpovědnosti posrali. Jestli v zimě nekoupí konstruktivnějšího středního záložníka, tak to nikdy lepší nebude. Rahimič a Aldonin jsou s míčem u nohy trapní. A Šemberas je magor.
faza
15.09.2009 21:54
#
stale tady všem opakuji... ruska liga je slaba ...
ikercc
15.09.2009 22:01
#
stále ti tady všichni opakují: zabal to a neptrapči
faza
15.09.2009 22:06
#
ano pane ... ale to nic ne změni na tom že ta podivana je tragicka z pohledu CSKA
spanhel
15.09.2009 22:37
#
Doufám, že ti Rubin Kazaň zavře ústa ty ukrajinské vemeno.
faza
15.09.2009 23:10
#
chudačku spanhel... ty ještě věžiš v pohadky
faza
15.09.2009 23:13
#
jen vul muže vědět . co to je pořadne vemeno
Kerzak0v
15.09.2009 22:36
#
Nevim jestli hraci byli tak nervozni, nebo jestli s hracema pred zapasem neco Ramos proved, ale takhle tragicky individualni vykony sem snadnikdy nevidel. CSKA si nebylo schopny prihrat na dva metry, kazili naprosto jednoduchy klicky a v utoku jakoby nevedeli co delat. Nic zazracnyho nepredved ani slavnej Wolfsburg, ale narozdil od soupere se vyvarovali uplnejch hrubek a meli famozniho Grafiteho ...... Grafite - CSKA 3:1 zaslouzene.
irik
15.09.2009 22:41
#
Slavnej Wolfsburg je v hluboké krizi ...
Kerzak0v
15.09.2009 22:45
#
Z CSKA kvuli tragickejm vykonum asi pred tydnem odvolali trenera Zica - to si nemaj co vycitat
spanhel
15.09.2009 22:46
#
Prvních 45 minut bylo CSKA na ručník, po změně stran už se trochu vzpamatovali, začli hrát fotbal a vytvářet si šance, i tak to ale nebylo úplně ono. Dvojnásob mě to mrzí proto, že z Wolfsburgu se klidně plichta mohla odvézt, Němci taky nic světoborného nepředvedli. Narozdíl od CSKA se ale vyvarovali do očí bijících hrubek, s kterými neměl Grafite slitování.
Největší tragédi CSKA: Šemberas (za ten penaltový zákrok by si zasloužil vylískat, Armáda potřebuje pravého beka) Aldonin + Rahimič (jejich hrozná rozehrávka na Ligu mistrů nemůže stačit, škoda, že nepřišel Emana). Ignaševič (V této sezoně dělá nezvykle moc hrubek, třetí gol vyloženě jeho, neoplývá dřívější jistotou).
Kladné hodnotím Guilhermeho, který byl sice ze hry odříznutý, ale v rámci možností si svoje uhrál, navíc skvěle našel u gólu Dzagojeva a v závěru měl pár dalších skvělých momentů. Líbil se mi Krasič, chtěl hrát, dovolil si, bohužel někdy moc simuluje a dneska mu to rozhodčí nežral.
Hodně mě překvapil střídající Pilijev, předvedl toho mnohem více než Ščennikov.
Dzagojev hrál průměrně, docela zklamání, hodně věcí řeší strašně naivně, ale je mladý, časem vyzraje.
Kerzak0v
15.09.2009 22:48
#
Rahimic vubec nevim co na hristi delal a proc hral misto Mamajeva, kdyz uz aspon rok lesti lavicku a svoje nejlepsi leta ma uz taky za sebou
spanhel
15.09.2009 22:52
#
Tak Mamajev - Rahimič, to je podle mě podobná tragédie. Oni jsou všichni tři ve hře s míčem k hovnu.
smazaný uživatel
16.09.2009 00:43
#
Necida a jeho perfektní práci jsi počítám přehlédl záměrně, je to dnes taková móda
Kerzak0v
16.09.2009 00:51
#
Tak za tech par minut toho nemel moc co predvezt ....ale mel tam asi dva vyborny momenty (zpracovani Dzagojevovi a pak tu akci kdy zabojoval po ktery Krasic daval obloucek pred branu)
spanhel
16.09.2009 00:57
#
Tu jsem zmínil v komentáři.
smazaný uživatel
16.09.2009 08:40
#
OK, DAVIDE!
Arne
16.09.2009 00:17
#
Grafite gnadenlos
smazaný uživatel
16.09.2009 00:44
#
Inu, přátelé, dnešní zápas jednoznačně ukázal, jak je ruská liga slabá. Wolfsburg v krizi sfoukl CSKA jako svíčku. Ty nejlepší týmy mohou uspět maximálně v Eurolize, na LM si ještě budou muset počkat.A já doufám, že se bolševik nedočká
Kerzak0v
16.09.2009 00:49
#
Wolfsburg nic slavnyho nepredved, o sfouknuti jako svicku bych nemluvil ....CSKA akorat udelalo nekolik silenejch individualnich chyb (nevim co se s nima delo) a famozni Grafite je potrestal.

....a ze by CSKA bylo ted zrovna v laufu se taky rict neda
Kerzak0v
16.09.2009 00:55
#
A nevim co jeden zapas ukazuje o kvalitach lig
Kerzak0v
16.09.2009 01:10
#
A jestli me pamet neklame, tak je to za poslednich nekolik let mozna prvni (nebo jedno z mala) vitezstvi nemeckyho klubu nad ruskym
smazaný uživatel
16.09.2009 08:40
#
Tak já jsem se taky nenarodil předevčírem, žejo Ruské kluby prostě dlouhodobě v LM hrají druhé housle. Naposled si pamatuju, to bylo někdy před deseti, patnácti lety, kdy tuším Spartak Moskva vyhrál všechny zápasy v základní skupině, aby se pak přišlo na to, že španělskýmu sudímu nabízeli nějakej kožich. Kam se hrabe Ivánek a jeho hrušky s jabkama
spanhel
16.09.2009 09:07
#
Že prý: přišlo se nato.
smazaný uživatel
16.09.2009 09:16
#
No on to nějak nahlásil ne?
spanhel
16.09.2009 09:25
#
A jak dopadlo vyšetřování?
smazaný uživatel
16.09.2009 09:28
#
Jak?
spanhel
16.09.2009 09:31
#
Asi nijak.
smazaný uživatel
16.09.2009 09:34
#
Tak ono prokázat něco takovýho je dost těžký, snad to ani nejde. Ale když je tenkrát vyřadili, tak něco v ruce mít museli ne? Už je to dost dávno, ale nevybavuju si, že by Spartak tenkrát nějak výrazně protestoval.
Kerzak0v
16.09.2009 09:51
#
No a? takyze uspechy v LM jsou v soucasny chvili veci vicemene Anglickejch, Spanelskejch a Italskejch muzstev (na jejichz uroven samozrejme Ruska liga nepatri a nikdo to nerika)... jestli to meris tak, ze ligy jejichz muzstva nemaji uspechy v LM jsou slaby, tak budiz....
smazaný uživatel
16.09.2009 09:57
#
No přijde mi, že minimálně v očích vás expertů na ruskej fotbal to tak je, alespoň jak tady Premier ligu prezentujete. Příkladem může být sparťanské angažování Prudnikova, o němž jsi doslova prohlásil, že lepší útočník v lize není. Smál jsem se tomu už tenkrát a jeho dosavadní výkonnost jen potvrzuje, že je to jen splašenej hráč bez kloudných schopností. Za pár let budiž, ale teď prostě nemá ani na základ Sparty. A takhle bych mohl pokračovat.
Mimochodem, ta teze, že ligy, jejichž mužstva neuspějí v LM, jsou slabé, platí jen zčásti. Občas se do čtvrtfinále dostnou nějací banánovníci, ale je to spíš náhoda.
Kerzak0v
16.09.2009 10:02
#
Tak to ti prijde spatne..... jaky prezentovani mas konkretne na mysli?
Co se tyce Prudnikova, tak si to porad myslim. Akorat je pravda, ze Bony letos chytil paradni formu, takze je ted utocnikem cislo jedna. Ale to neni jenom o kvalitach, ale taky aklimatizaci atd (koukej jak to trvalo Bonymu nez se prosadil). Na druhou stranu ti muzu dat priklad treba Hubnika, kterej v Rusku sedel skoro na tribune, v cechach je pomalu hvezda. Prestarlej Kovba v Samare uz taky sedel akroat na lavicce a slysel sem, ze ve Sparte nehral uplne spatne.
smazaný uživatel
16.09.2009 10:19
#
Jenže Boby nehrál špatně, jenom nedával góly, to Sparťani tvrdili už dávno. A právě s tou aklimatizací je prostě potřeba počítat, v český lize, a ve SPartě obzvlášť, už se ztratilo víc kvalitních hráčů. A devatenáctiletej kluk prostě musí hrát, a když nehraje, jde to s ním z kopce, což si myslím, že se stane Péčku. Hubník se zkrátka rozehrál, od něj nikdo nic moc nečekal, taky s Řepou se asi nehraje nejhůř. Taky se vsadím, že Rusové to sledujou a moc by se jim do prodeje nechtělo, zvlášť když Hubník už je v repre, což cenu zvedá. A Kovba? Tak buďme upřímní, G liga je samozřejmě o dost horší než ruská, takže proč by nehrál, že...
Kerzak0v
16.09.2009 10:28
#
To mas samozrejme pravdu. Ale kdyz uz se ohanis mejma vyrokama, tak si zkus v ty historii najit, ze ackoliv sem psal, ze kvalitou prevysuje soucasny utocniky Sparty, tak si nemyslim ze by se nejak zvlast prosadil - kvuli aklimatizaci, talentu Sparty na zakopavani cizincu atd
smazaný uživatel
16.09.2009 12:24
#
Tak kožichy nabízelo Dynamo kyjev a to v Rusku není. Spartak prošel před x lety dobře skupinou ale v zimě rozprodal kádr tak potom vypadl. Myslím, že to bylo 95/96 ( nebo 94/95 ) ale neručím za to ani chcíplou krysou.
spanhel
16.09.2009 01:01
#
Jako svíčku sfoukl Zenit Petrohrad německého mistra Bayern Mnichov, Wolfsburg CSKA v žádném případě. Utkání to bylo vyrovnané, obrana CSKA ale udělal tři obrovské hrubky, které Grafite potrestal. CSKA navíc není v o nic menší krizi. Tak prosím příště bez těch, ehm, nepřesností....
smazaný uživatel
16.09.2009 08:40
#
A to bylo v LM?
spanhel
16.09.2009 09:11
#
Nevidím v tom rozdíl, nebo snad myslíš, že to Bayern Mnichov vypustil?
smazaný uživatel
16.09.2009 09:17
#
"Ty nejlepší týmy mohou uspět maximálně v Eurolize, na LM si ještě budou muset počkat"
spanhel
16.09.2009 09:22
#
Ano, všiml jsem si. Ale nevidím v tom souvislost.
smazaný uživatel
16.09.2009 09:30
#
Už si rozumíme. To je věc názoru, jak kdo koho hodně přehrál, ale mně přišlo, že Wolfsburg si to utkání odehrál celkem na jistotu. Ano, ve druhé půli mohli dostat pár gólů, ale oni jakoby neběřili, že ty šance CSKA dá. Zápas Bayernu na Zenitu jsem neviděl.
spanhel
16.09.2009 09:39
#
Wolfsburg byl celkem jalový, stejně jako CSKA. Na rozdíl od hostů se ale udělali méně směšných chyb a navíc ty soupeře dokázali potrestat. Hráli ještě k tomu doma, v Moskvě můžou dostat podobný příděl. Je brzo dělat nějaké závěry, uvidíme na konci, kdo se bude smát.
spanhel
16.09.2009 01:15
#
Zatím to je smutná sezóna pro ruské týmy v evropských pohárech. Všechni venku z Evropské ligy. CSKA s takovou nemá šanci uspět, i když skupina je to hratelná. Škoda odchodu Žirkova a nechutě Vágnera. A Rubin dostal tak těžkou skupinu, že z toho zbyde asi jenom boj o Evropskou ligu. Tak pokud z toho nebude postup do vyřazovací fáze, tak alespoň ať něco uhrajou v Evropské lize (pokud se tam dostanou), protože body do koeficientu potřebuje Rusko jako sůl. Byla by škoda přijít o luxusní 3+3 v evropských pohárech, které si ruské celky pracně vydobyly skvělými výsledky v minulých sezonách evropských pohárů.
Kerzak0v
16.09.2009 01:30
#
Nic strasnyho se nedeje - nekdy se proste dari, jindy ne....
smazaný uživatel
16.09.2009 08:52
#
Tak Inter a Barcelona jsou skutečně soupeři z nejtěžších, na druhou stranu zápasy s nimi můžou nastavit zrcadlo kvalitě ruské ligy asi nejlíp. Jsem na to zvědav.
smazaný uživatel
16.09.2009 06:39
#
Tak doufal sem, že by do 2. poločasu po tý hrůze ze strany CSKA naskočil Necid, ale bohužel. Škoda no, těšil sem se na něj.....
smazaný uživatel
16.09.2009 08:41
#
jiri - fcb
16.09.2009 08:44
#
Jako pořád se píše o slavné Premier lize, ale jak rychle vystřelila nohoru, tak snad ještě rychleji padá. Wolfsburg v krizi si dá CSKA jako zákusek ...
spanhel
16.09.2009 09:06
#
jiri - fcb
16.09.2009 09:34
#
no co koukáš? Letos jsou ruské kluby totálně v řiti a byla třešnička
spanhel
16.09.2009 09:47
#
1. Kde se pořád píše o slavné Premier Lize? Obecně v Evropě mediálně neznámá soutěž.
2. Žádného rychlého vystřelení jsem si nevšiml, jenom postupného zlepšování, které vyvrcholilo třemi týmy v Lize mistrů a třemi v Evropské lize. Pád je brzo hodnotit po prvním kola Ligy mistrů. Ještě oba můžou jít do Evropské ligy a udělat tam výsledek, případně jeden postoupit do osmifinále, jak jsem viděl kvalitu Wolfsburgu a Besiktase, tak nic není ještě ztraceného.
3. Wolfsburg v krizi, CSKA možná ještě ve větší, když před pár dny vyhodili trenéra. A že si Němci dali CSKA jako zákusek, to snad nemůžeš myslet vážně.
$dolar$
16.09.2009 09:49
#
1. O slavne RPL pises stale ty a ostatni fanousci RPL zde na EF
2. To se uvidi, ovsem v soucasne chvili to na velky propadak vypada
3. Krize v obou klubech je priblizne stejna, argumentovat vyhazovem trenera je docela trapne, zvlast kdyz se Bundesliga rozjela nedavno, tudiz jeste cas na vyhazov Veha neprisel .
4. CSKA bylo vcera naprosto trapne
spanhel
16.09.2009 09:54
#
1. A z toho máš ten mindrák? nebo máte?
2. Vypadat může, ale to je tak všechno.
3. Zatímco Wolfsburg hrál v Bundeslize dobře, ale bohužel se k němu nepřiklonilo štěstí a v kombinaci s těžkým losem z toho vyšly tři porážky v řadě, tak bych o nějaké velké krizi nemluvil. V CSKA má hlubší kořeny, není jen výsledková.
4. To bylo a jsem rád, že i když neměli svůj den, tak druhý poločas skoro nepustili Wolfsburg za půlku a byli blízko vyrovnání.
$dolar$
16.09.2009 09:58
#
1. Proc mindrak? Jen je sranda vas sledovat
Zbytek o nicem...
spanhel
16.09.2009 10:00
#
To věřím, když nemáš jak argumentovat.
$dolar$
16.09.2009 10:04
#
Jaky argument ti mam dat na - ´´vypadat muze, ale to je tak vsecho´´ to mi chces jako rict, ze je tu nekde jeste skrytej pohar ve kterym jsou ruske kluby nejlepsi?
A o tom ze Wolfsburg hral dobre, by se dalo s uspechem polemizovat, protoze oproti tomu co hrali minulej rok, je to hruza
spanhel
16.09.2009 10:28
#
Tím ti chci říct, že ještě nic není ztraceno. Protože v Evropě jsou ještě dva ruské mančafty.
jiri - fcb
16.09.2009 11:28
#
mindrák? To je jako zase co? Já jen reaguju na to, že se dočítám o ruské lize téměř samé superlativy a letos prostě ruská liga v Evropě narazila. Že se ti nelíbí, když někdo napíše o letošním ruském průseru pravdu, to je prostě tvůj boj
herbage
16.09.2009 11:32
#
Vloni zase dopadli jak sedláci u Chlumce italové se svojí slavnou Serií A a taky jí nikdo neshazuje z TOP3 lig
spanhel
16.09.2009 11:47
#
Ten příspěvek, který vše odstartoval mi jako nějaká pravda nepříjde. Nemůžu si pomoct.
Kerzak0v
16.09.2009 09:58
#
1. A to ti vadi, ze na EF sou clanky o RPL a ma i svoje fanousky? To se snad smi psat jenom o trapny premier league atd?
2. Letosni sezona je zatim mizerie, ale to hned neznamena upadek. Proste jednou se dari, jednou zase ne.
3. V krizi je jak VFL, tak CSKA to je fakt, nema cenu debatovat...
4. Ano CSKA bylo vcera trapny - a co jako? Co z toho jednoho zapasu de delat za vyvody?
$dolar$
16.09.2009 10:00
#
1. Ne, jde jen o to abyste z te prumerne ligy nedelali neco vic nez ve skutecnosti je
Ve zbytku jsme se shodli
Kerzak0v
16.09.2009 10:04
#
A jakym konkretnim zpusobem to delame?
$dolar$
16.09.2009 10:05
#
Nedelej hloupyho ...
Kerzak0v
16.09.2009 10:13
#
Tak asi hloupej sem, to je tak tezky ten konkretni priklad najit, kdyz mi hohle tady porad predkladas?
$dolar$
16.09.2009 10:15
#
Naprosta vetsina vyjadreni toho pubertaka ikercce, plno kecu jak se RPL jiz vyrovna Serii A a bundeslize .....
Kerzak0v
16.09.2009 10:26
#
Takze vyjadreni jednoho clovek (a jeste jak rikas pubertaka) beres smerodatny za vsechny? tak to sme se asi dostali k jadru problemu...
$dolar$
16.09.2009 10:35
#
Ale neni to tak, je to vice lidi, o tom ze je RPL na urovni Serie A tam psalo vice prispevatelu
Kerzak0v
16.09.2009 10:37
#
Buhvi kdo to psal .... stejne si myslim, ze cely to provokovani tady je mireni hlavne proti mne a spanhelovi a neverim, ze nekdo z nas takovou kravinu napsal
$dolar$
16.09.2009 10:43
#
Mne naopak prijde, ze jsi jedinej objektivni fanousek RPL
smazaný uživatel
16.09.2009 12:31
#
Ruská liga je 6. nej v Evropě. To je fakt a žádný kecy od dolara na tom nic nezmění. A jestli je tohle průměr, tak jsi asi trochu mimo co se týče matiky. Nebo jsou snad ligy v Holandsku, Řecku, Ukrajině, Portugalsku nebo Turecku lepší než v Rusku?
NE.
$dolar$
16.09.2009 13:08
#
Rozhodne jsou ty ligy minimalne na stejne urovni
smazaný uživatel
16.09.2009 10:00
#
Já jenom k bodu 1. O to nejde, že tu jsou ty články, to je fajn a i já se rád poučím, co se děje v zemi, kdy včera znamená zítra, ale diskuse vypadá jak kdyby na světě lepší ligy nebylo
Kerzak0v
16.09.2009 10:03
#
Coze? co konkretne ti z tech diskusi vadi?
smazaný uživatel
16.09.2009 10:06
#
No třeba ten Prudnikov, posledně zas z Bucharova byla hvězda příštího MS apod.
Kerzak0v
16.09.2009 10:12
#
Co se tyce Prudnikova, pisu vedle.... a ohledne Bucharova, co je na tom spatnyho? Kdybych rok pred Eurem tohle napsal o Arsavinovi, tak se smejes stejne blbe jako tedka. Vsadim se, ze si Bucharova hrat nikdy nevidel tak nevim podle ceho ho soudis. To snad v Rusku nemuzou bejt kvalitni hraci?

...a zatim co vyjmenovavas jsou vyroky o par konkretnich hracich, ne o tom jaka je liga buhvijak uzasna. Na tyhle priklady porad cekam
smazaný uživatel
16.09.2009 10:15
#
Rok před Eurem možná jo, i když já si ho všimnul už dřív. Ale že z něj bude takovejhle hráč, bych asi nečekal, to máš recht. Hlavně když Petržela říkal, že je línej jako prase Konkrétní příklady si teď nevybavuju a upřímně se mi je nechce hledat, ale získal jsem z toho takovej pocit nadřazenosti, což potvrzuješ třeba spojením "trapná premier league"...
Padre
16.09.2009 10:23
#
asi myslel tu ruskou premier league
Kerzak0v
16.09.2009 10:25
#
Vyjadreni "trapna premier league" neni pocit nadrazenosti. Tim samozrejme nerikam, ze ruska liga je lepsi nez anglicka, nejsem magor.... o premier league to rikam z principu a osobni nesnasenlivosti - vadi mi, ze z kazdy televize, kazdejch novin a obrazovek novy probiha onanie na PL a mam uz na ni naprostou alergii. Ostatni kvalitni souteze (Serie A, PD, Bundesliga.. o ostatnich ani nemluve) jakoby neexistovaly.... videl si ve zpravach v cechach nejaky reportaze nebo sestrihy z jinejch lig nez PL? To samy v Rusku. Kazdy dite pak vsude vykrikuje "Chelsea forever", je jejich velkym "fanouskem" a podobne.

Takze tak
Padre
16.09.2009 10:32
#
Nediv se, když je to společně s PD nejlepší liga na světě. Lidé mají rádi kvalitu, kterou jim přes média zaručí právě PL. Nemusí se ti to líbit, ale to je tak všechno co s tím uděláš.
smazaný uživatel
16.09.2009 10:38
#
To ale není chyba té ligy, naopak chválím výborný marketing. Nechceš doufám říct, že hirování fans je špatná věc? A je věcí těch dětí, co řvou. Když to otočím, určitě by tě nětěšilo, kdyby řvali Petrohrad forever a nosili tankistický čepice. Myslím, že každej fanoušek, tím spíš někdo jako ty, má rád určitý pocit výlučnosti, jako že já jsem ten pravej fanda a se mnou ještě pár dalších, ale o náplavy nestojíme. Je to tak? To nemyslím nijak špatně, kdybys to tak náhodou chtěl chápat.
Jinak jde o to, že tývka samozřejmě hledá, jak zaujmout. A ví, že zaujme tím nejlepším, případně tím, co je za nejlepší pokládáno. Z tohoto pohledu se sázka na PL jeví jako správná, zvlášť když vůči jižanským ligám u nás panuje spíš averze, hlavně kvůli menšímu nasazení, filmování, zdržování a celkově pomalejší hře. Tvůj pohled je jako kdyby teď někdo získal zlato na olympiádě, byl by pořád v TV a tisku, až by sis řek, ať už jde do řitě, a přitom jeho chyba by to vůbec nebyla.
Mě teda mrzí hlavně ta Bundesliga, k ní mám asi nejlepší vztah (i když jde kvalitativně dolů, což mi kupodivu nevadí) a chtěl bych, aby byla v TV víc...
Padre
16.09.2009 10:42
#
Bundesliga jde kvalitativně dolů?
smazaný uživatel
16.09.2009 10:54
#
Viz níže
Kerzak0v
16.09.2009 10:45
#
Ne, tyhle gloryhuntersky "fanousky" rad nemam a netesi me .... po vitezstvi v Superpoharu tady taky kazdej druhej jouda psal "Zenit forever" (a mam dojem ze dokonce takhle doslova) a to se mi otvirala kudla v kapse. Mozna sem na to v ty diskusi i zareagoval, ale to si nepamatuju urcite. Ja sem proste zastance toho ze FANOUSKA proste ma s klubem spojovat neajkej vztah. Proto vykriky tehle ruznejch deti co treba napriklad Chelsea "fandi" protoze za ne hraje Cech nebo maj nejsilnejsi tym ve fife mi uplne lezou krkem. A zrovna u premier league je tehle nejvic.
Proto mi stejne tak vadi, kdyz clovek co podle me v zivote nevidel jedinnej zapas rusky ligy a jest pred rokem by o Zenitu ani nehlesnul, najednou po vitezstvich v poharech zacne vykrikovat takovy kraviny.
Arne
16.09.2009 10:49
#
Kvalita bundesligy klesá?
herbage
16.09.2009 10:51
#
No, když srovnáš kádry 5 let nezpátek a teď. Navíc tehdy Bayern finále LM, Bayer finále LM. V porovnání s ostatními ligami šla BL dolů, teď se to zase poněkud lepší
Arne
16.09.2009 10:55
#
"teď se to poněkud lepší" - jistě, o současnosti snad mluvíme, ne?

Samozřejmě před sedmi, osmi lety byla BL hodně nahoře, pak před MS šla dost dolů, ale teď je zde zase progres.
smazaný uživatel
16.09.2009 10:55
#
A v čem?
herbage
16.09.2009 10:59
#
No lepší v tom, že přišli třeba Ribéry, Robben, Ziani, Martins, Hleb, Berg, Elia a podobně, jenže zase hráči jako Diego, Van der Vaart, Lincoln odchází. Ale současná Bundesliga je jedna z nejsilnějších, co pamatuji
smazaný uživatel
16.09.2009 11:05
#
Snad máte oba pravdu s tou konjunkturou. I když v Bundeslize byly hvězdy vždycky, pro Bayern to platí dvojnásob, takže zrovna tyhle hráče bych jako důkaz o zkvalitňování ligy moc neviděl. A kdybych se u nich zastavil konkrétně: Ribéry na mě rozhodně nepůsobí jako příklad klubové věrnosti, byly tam nějaké spekulace s odchodem. Robben BL dle mě bere jako současnou záchrannou síť, takové provizorní řešení. Martins je trochu vyčpělá hvězda, Hleb je tuším na hostovačce. Ziani dle mě žádná velká hvězda není a Eliu s Bergem bohužel neznám.
Arne
16.09.2009 11:10
#
Ne že bych nesouhlasil, ale zrkátka tu ti hráči jsou a kvalitu ligy zvyšují...

Ty jsi psal o kvalitě, pod tím já si předtavuju hráčskou kvalitu a úroveň herní kultury. A v tom je podle mě bundesliga na vzestupu.
Kerzak0v
16.09.2009 11:15
#
Tak koukam, ze jednu zucastnenou ligu uz sme proprali a plynule se prechazi do druhy
smazaný uživatel
16.09.2009 11:21
#
smazaný uživatel
16.09.2009 11:21
#
Nj, ale zase druhým koncem ti hráči odcházejí, takže ve výsledku můžeme být na nule. Na druhou stranu kvituju, že Vlci udrželi Džeka. Ne kvůli nim, ale je to pozitivní signál pro ligu. Pokud bude růst kvalita, ani hráči nebudou chtít odcházet.
smazaný uživatel
16.09.2009 10:54
#
Pokud beru jako měřítko kvality ligy účast jejich týmů v evropských pohárech, případně národnostní složení celků, tak si nemůžu pomoct. I když jak říkám, mně to moc nepálí
Kerzak0v
16.09.2009 09:55
#
...tragickej zapas z obou stran, ktery rozhodly tri hrubky CSKA, ktery trema golama ze 4 strel potrestal famozni Grafite. A nekdo tu mluvi o zakusku videl si vubec ten zapas?

A jeste se mi libi, jak z jednoho vysledku delaj vsichni desnej upadek ligy
$dolar$
16.09.2009 09:57
#
Z jednoho vysledku? A co treba kvalifikace do poharu?
Kerzak0v
16.09.2009 10:09
#
Reagoval sem na konkretni prispevek, kde byla rec o vcerejsim zapase.

Kvalifikace do EL byl holt propadak kvuli tomu ktery tymy ho bohuzel hraly. Amkar v Evrope vubec nema co delat (jako kdyby treba Osasuna hrala LM) a Samara byla uplne na dne - bez penez bez formy, v lize dostavala klepce a nevyhrala nekolik mesicu v rade.

Zenit byl totalne z formy, ale Nacional vyradit mel - z jedny sance v 90. minute dostali gol kterej rozhod o vsem, smula. Nepochopitelny bylo pak vyleteni Dinama
spanhel
16.09.2009 10:46
#
S tím Nacionalem ještě teď nepochopím, jak mohli vypadnout. To mě mrzí ze všeho nejvíc, Zenit mohl v EL uhrát dobrý výsledek.
Kerzak0v
16.09.2009 10:49
#
V soucasny forme bych se teda toho "dobryho vysledku" hodne bal...
spanhel
16.09.2009 10:51
#
Teď, když se vrátil Lombaerts (je naprosto skvělý), Bystrov (bohužel taky) a určitě pomůže i Kežman, tak bych se toho nebál.
Kerzak0v
16.09.2009 10:53
#
Jenze to cely muzstvo dohromady ted proste nefunguje.... se spatnym losem verim, ze by se nemuselo ani postoupit ze skupiny.
spanhel
16.09.2009 10:56
#
Je to možné, ale je to určitě lepší než za Advocaata, i když je to teď taková podivná slátanina.
jiri - fcb
16.09.2009 11:26
#
no, tragickej z obou stran - tragickej hlavně ze strany CSKA a to beru jako zástupce ruské ligy, ze které letos vyhořelo, co šlo.
Kerzak0v
16.09.2009 11:27
#
K tomu se vyjadruju v reakci na dolara
Kerzak0v
16.09.2009 11:29
#
A to ze letos jsou pohary propadak, to je proste fakt... jednou se dari, jednou zase ne. To nic nerika o dlouhodoby kvalite. Pred letosni sezonou naopak mela Ruska liga dva viteze UEFY behem tri let a uspech reprezentace (slozena z ligovejch fotbalistu) na Euru.
jiri - fcb
16.09.2009 11:32
#
tak OK, já tohle všechno beru, ale jde o to, že když se daří, je to všechno super, když se nedaří, nesmí se o tom mluvit ani psát (což jsem si dnes ověřil)
Kerzak0v
16.09.2009 11:37
#
Ale muze - precti si moje komentare k tomuhle zapasu, nebo letosni sezone ruskejch klubu v evrope.... sam pisu ze je to propadak a ze CSKA vcera hralo priserne.

Mne vadi tyhle vase vykriky, ktery cekaj na kazdej nevydarenej vysledek, aby zacali shazovat celou RPL a prskat vsude kolem. Samozrejme ze RPL neni top soutez, je v zavesu za tema dejme tomu 5 evropskejma ligama, coz znamena ze pravidelny uspechy v LM se ji netykaj... ale to neni duvod k takovymuhle shazovani
herbage
16.09.2009 11:40
#
Škoda že vloni Zenit a letos Kazaň mají nejtěžší skupinu ze všech
spanhel
16.09.2009 11:52
#
Pro Kazaň bude letos úspěchem to třetí místo, no. Inter a především Barcelona jsou někde jinde. Na druhou stranu, alespoň budou mít v nohách skvělé zkušenosti pro další sezónu v Lize mistrů, tam od nich čekám velké věci.
Kerzak0v
16.09.2009 11:56
#
V pristi sezone nebude zase vejs nez maximalne ve tretim kosi, dostanou Manchester a treba Juve a bude zase po velkejch vecech
spanhel
16.09.2009 12:01
#
Nevadí, Kurban jim vypálí rybník.
spanhel
16.09.2009 11:44
#
Tohle podle mě není správná kritika.
herbage
16.09.2009 10:32
#
Teda jiřino, co to tady píšeš? Jednak co tady všichni máte s tou krizí Wolsfburgu? Vlci teď narazili v lize na soupeře s nejlepší formou, tedy Hamburk, Bayern a Leverkusen a co jsme viděl podrobné sestřihy, tak nebyl horším celkem. Zkrátka Hamburk je při pokusu VfL o zvrat utkání je dodělal, Bayern psolal an hřiště Robbena, který chtěl dokázat, jaká je klasa a dal dva góly z brejků a nyní s Bayerem měl asi po půlhodině hry vyloučeného brankáře a ke konci málem otočil z 0:3 na 3:3, ale ten třetí jim tam už nepadl. To je jako byste mluvili o krizi Arsenalu, že prohrál teďka smolně dva zápasy v lize. Wolfsburg hraje stále stejně, ale holt nemá to neuvěřitelné štestí jako minulou sezóny, kdu mu vycházelo do čeho kopl. Ostatně příkladem byl tento zápas. CSKA hrálo dobře, ale podívejte kde je v domácí lize a jací hráči jim odešli. Rozhodně bych nedělal ukvapené závěry a o tom, jak je vlci "slupli", tak takov pohádky si vyprávějte jinde
jiri - fcb
16.09.2009 11:25
#
Viděl jsem hru CSKA a ta byla bídná. Nicméně - když si odmyslím včerejší zápas - koukni, jak letos dopadly ruské kluby - jak sedláci u Chlumce. Vím, že jen o výsledcích to není, ale prostě je to to nejlepší možná poměření se s ostatními a to Rusku nevyšlo.
herbage
16.09.2009 11:28
#
To je logické, protože největší formu mají v Rusku Spartak a Kazaň a ty v pohárech zatím nenastoupili
jiri - fcb
16.09.2009 11:31
#
no, počkej, kvalita ligy se pozná podle výkonů dvou mužstev? To je co za novinku?
Kerzak0v
16.09.2009 11:33
#
A ty zase soudis ligu podle vykonu 3 muzstev behem jedny sezony, to je co za novinku?
herbage
16.09.2009 11:35
#
Ok, když odmyslíme Real a Barcu, jaké úspěchy vloni dosáhli španělské kluby ve fotbalové Evropě? Nejde o dva celky, jde o to, že kluby zastupující RPL se nacházejí/ly v herní krizi a proto taky vypadly
smazaný uživatel
16.09.2009 11:39
#
A jsme ve Španělsku
jiri - fcb
16.09.2009 11:55
#
podíval jsem se na to a:

Petrohrad vypadnul s Nacionalem, který je v lize 13. ze 16ti
Samara s St. Patrick, kteří jsou 7. z 10ti
Perm z Fulhamem, který je 10. z 20ti

Takže - herní krizí na straně ruských klubů bych se neoháněl, protože ani soupeři nejsou na tom úplně v pohodě ...
herbage
16.09.2009 11:59
#
No to ses díval zcela zbytečně Fulham je kvalitnější celek než Perm a muselo to být poznat. Samara se zmítá nejen v herní krizi, ale i klubové, když se tam otevřeně mluví o prodávání zápasů a Koller chce co nejdřív sbalit kufry a vypadnout. Zenit byl snad v nejhlubší krizi za poslední roky, odchod trenéra, jeho boj s vedením, kádr v troskách. Řekl bych spíš shoda náhod, protože dnešní Zenit by Nacional zkrátka porazil a postoupil by dále
Kerzak0v
16.09.2009 12:00
#
Snad nechces srovnavat Amkar kterej je v Rusku na sestup s muzstvem hrajici v horni polovine Premier League
Tabulku portugalsky ligy, ktera mela za sebou par kol nemuzes brat. V sezone, kterou Nacional par mesicu pred zapasem dohral byl 4. hned za silnou trojici. Ale i tak Zenit mel vyhrat... jestli si videl zapas, Nacional mel neskutecnou kliku. Jedna strela v 90. minute, jeden gol. Na druhy strane jim celej zapas zvonily tyce atd.
Samara ackoliv byli totalne rozlozeny, tak muzstvo jako St. Patricks vyradit meli, to je fakt...
herbage
16.09.2009 11:30
#
Navíc CSKA má nového trenéra, změnilo systém hry a přišlo v psoledních měsíchc o 2 klíčové hráče. Navíc jim zoufale chybí střední záložník, který by pomohl jak v defenzívě, tak ve hře dopředu a to Rahimić ani Aldonin nejsou
spanhel
16.09.2009 11:49
#
Je tam toho víc, bohužel. O středu zálohy se nemusíme bavit, velká chyba, že nikdo nepřišel, ten Ramires by byl naprosto ideální. Obrana CSKA v takovém složení hrát nemůže. Sestry jsou tragické, Šemberas nespolehlivý, Ignaševič až nečekaně často chybující...Příště minimálně Ščennikov do obrany a na křídlo Maxi Rodriguez a bude to alespoň trochu lepší.
herbage
16.09.2009 11:53
#
Myslíš Mark Gonzáles Ten Ramirs by se tam hodil, jenže portugalská liga je na aklimatizaci v Evropě jistě lepší, to musíš uznat. Jenže já zase nepochopím, proč ho vůbec Benfica kupovala. Zas takovej světoborec to není a jdou koupit za menší prachy lepší hráči. CSKA mohlo koupit spíš někoho typu Semak, taková spojka mezi obranou a útokem
Kerzak0v
16.09.2009 11:55
#
Semak by z Rubinu rozhodne nesel a v jeho letech uz by to podle me nebyl zrovna vhodnej nakup pro CSKA
herbage
16.09.2009 11:56
#
Proto píšu někoho TYPU
spanhel
16.09.2009 12:00
#
Chtěli Ibsona, ale větší úsilí vynaložil Spartak.
herbage
16.09.2009 12:02
#
Brazilci nejsou zrovna nejlepší volba. Spíš nějaký nadějný Rus, Chorvat, Polák, Srb či tak někdo
spanhel
16.09.2009 12:04
#
Myslíš kvůli aklimatizaci? S tímhle mají v CSKA zkušenosti, už se jich prosadilo opravdu hodně. Ibson navíc nehraje jako typický Brazilec, má skvělou rozehrávku, je hodně tvrdý, škoda, že to nevyšlo CSKA.
herbage
16.09.2009 12:08
#
Ale tak v celkově v Rusku je to pro hráče z Jižní ameriky hop nebo trop. Pak kdžy se naserou, tak si sbalí kufry a jedou trucovat domů, co pak s nima?
spanhel
16.09.2009 12:14
#
Tak musí se vybrat vhodné typy, skauti je mají zmapované i po charakterové stránce. Případ Cavenaghi se snad už nikdy nebude opakovat. Carioca sice v létě trucoval, ale ten měl nemocnou matku a v jeho letech ho docela chápu, že se chtěl vrátit do Brazílie. Jinak si podle mě hráči z Jížní Ameriky udělali v Rusku velmi dobré jméno. Vem si současnost - Alex Raphael Meschini, Welliton, Leandro Fernandez a další patří k ozdobám soutěže. Ruským klubům se vyplatí hledat v Brazílii možná mnohem více než v Evropě, kde stojí kvalita mnohem víc.
herbage
16.09.2009 12:16
#
A já můžu kontrovat Carvalhem, Vágnerem Love, Maxi Lopézem, těch dvou malých argentích v FK Moskva, Dudu Caceseresem, Jesusem a dalšími, kteří nenaplnili svůj potenciál
Kerzak0v
16.09.2009 12:18
#
Vagner Love nenaplnil svuj potencial? k tomu snad nemam co dodat ..... Carvalho to samy, dyt byl obrovskou hvezdou. Akorat po lonskym vypadku formu uz to neni ten co driv.
Se zbytkem souhlas.
herbage
16.09.2009 12:26
#
Ee, já věděl že je to špatná formulace, ale byl jsme línej jí přeformulovat. Myšleno tak, že ti jmenovaní klidně mohou zářit, ale nakonec stejně ligu opustí a jedou radši domů + další, nejmenovaním, kteří nenaplnili svůj potenciál a zadními dvěřmi opustili RPL, sotva co přišli
Kerzak0v
16.09.2009 12:28
#
A co je spatnyho na tom, ze opusti ligu? Cristiano Ronaldo taky nenaplnil svuj potencial protoze zaril, ale stejne opustil Premier League?
spanhel
16.09.2009 12:25
#
V čem se nevyplatil Carvalho s Vágnerem Lovem? Právě oni byli jedni z hlavních strůjců největších úspěchů CSKA v historii a jedni z nejlepších hráčů v historii ruské ligy. Maxi Lopéz doplatil na kouče Blochina, pod Sluckým hrál velmi dobře. Teď už ho FK Moskva nechce, protože nemá na jeho plat. Maxi Moralez se neprosadil, to byla chyba. Toho druhého Argentince jsi asi myslel Barrientose, ale ten se právěže prosadil hodně, ale stejně jako Maxi doplatil na Blochina. Dudu se z CSKA dostal do brazilské reprezentace a tam nezdárci, co se neprosadí nechodí. Jesús žádná hvězda není ani neměl nějaký velký potenciál, průměrný Brazilec.

Další várka: Hector Bracamonte, Rodolfo, Robson, Jo Alvés, Alejandro Domínguez....
herbage
16.09.2009 12:28
#
Viz comment na kerziho. Opravdu jsem nechtěl snižovat kvality Vágnera a i nějaká videjka Carvalha v největšé formě jsem viděl, myslím žes je sem dokonce dával ty
spanhel
16.09.2009 11:59
#
Jo Mark González, já si občas ty jména prostě spletu.
spanhel
16.09.2009 11:58
#
Nepochopím, jak mohla Samara vypadnout s tragickým Patricksem, Dinamo se Sofií a Zenit s Nacionalem....Takoví soupeři se musí porážet, bohužel nebyl problém ve kvalitě, ale hrozném časování formy, v době dvojzápasů byli všichni tři v herní i výsledkové (samara i finanční) krizi. Ale je to neomluvitelné, to je fakt, tyto týmy se prostě musí vyřadit.
$dolar$
16.09.2009 09:26
#
Jj ruska liga to je kvalita
spanhel
16.09.2009 09:31
#
A ukrajinské kluby letos očividně válí. Hlavně namistrovaný Šachtar nám to v Lize mistrů ukáže.
smazaný uživatel
16.09.2009 09:32
#
Doufám, že tahle mafiánská bublina zase brzo splaskne.
$dolar$
16.09.2009 09:41
#
Tonouci se stebla chyta...?
spanhel
16.09.2009 09:50
#
Tonoucí. Já jsem spokojen, minimálně dva roky v řadě díky dobrým výsledkům v Evropě 3+3 pro ruské mančafty.
$dolar$
16.09.2009 09:52
#
Uspech jako Brno
spanhel
16.09.2009 09:55
#
Já myslím, že jo, mít šestý nejlepší koeficient v Evropě. Proto souhlasím: jj, ruská liga je kvalita.
Arne
16.09.2009 10:29
#
To jsem mohl očekávat, že se tady rozjede diskuse na tohle téma... Nechte toho, sami víte nejlépe, že to nemá cenu.
Jinak samozřejmě Vlci parádní debut a rozjezd (ano, nemám VfL rád, ale fandím německému fotbalu a nejsem blbej, abych byl proti nim i tady), ale je to jeden zápas. Hlavně se z toho nepo**at, viz. někteří tady, z jejichž komentářů čiší přesvědčení, že Wolfsburg už má postup v kapse.
spanhel
16.09.2009 10:31
#
Kerzak0v
16.09.2009 10:32
#
Nekterym tu holt porad lezi v zaludku to, ze i ta pralesni Ruska liga ma svoje fanousky
smazaný uživatel
16.09.2009 10:40
#
Nejde o "pralesní ligu", mně spíš vadí Rusko jako celek
$dolar$
16.09.2009 10:43
#
spanhel
16.09.2009 10:45
#
Tak jestli do toho s dolarem tak rád mícháš fotbal, tak si radši zajdi na idnes.cz, tam se uplatníš.
smazaný uživatel
16.09.2009 10:50
#
Přátelé, svět je komplexní a ani fotbal neexistuje ve vakuu. Mimoto, o fotbale se tu diskutuje především, politiku jsem do toho netahal. Nezaměňovat tedy příčinu s následkem
spanhel
16.09.2009 11:03
#
Víš, mě už unavují ty poznámky, které jsou zde na denním pořádku o bolševicích a podobně.
smazaný uživatel
16.09.2009 11:06
#
No dobře, nechal jsem se značně ovlivněn alkoholem unést. Ale na denním pořádku? Ode mě tedy ne!
spanhel
16.09.2009 11:14
#
Netvrdím, že od tebe.
Kerzak0v
16.09.2009 10:46
#
A je nutny do toho tahat fotba, nebo jeho fanouskyl?
Arne
16.09.2009 11:15
#
Já teda nevím, proč by to někomu mělo vadit, nemaji k tomu žádný důvod... Bylo by smutný, kdyby všichni byli u PL, pak ještě nějakých dvou a na zbytek se kašlalo. Já jsem teda rád, když vidím preview RPL nebo třeba čláenk o Eredivisii a nevidím pod perexem "Žádný komentář".
Kerzak0v
16.09.2009 11:17
#
Vzdyt jo
smazaný uživatel
16.09.2009 11:19
#
Ten "problém" byl v jiné rovině, ne v ruské lize jako takové, ta určitě nevadí nikomu.
Kerzak0v
16.09.2009 11:23
#
Tak aspon ze uz jenom BYL
smazaný uživatel
16.09.2009 11:28
#
No on existuje, ale určitě ne v osobní rovině, kde ani nikdy neexistoval
smazaný uživatel
16.09.2009 11:29
#
Teď jsem mluvil o něčem jiným, než na cos asi narážel. Tam bych musel hlouběji zabřednout do análů vašich diskusí
Kerzak0v
16.09.2009 11:31
#
Klidne nam do tech analu zabredni ... no jako vazne, me fakt zajima z jakejch nasich diskusi vyplyvaj ty problemy nekterejch lidi tady a cim jim tak RPL vadi.
smazaný uživatel
16.09.2009 11:30
#
No, já dneska koukal na nějaký článek, a pod ním byla diskuse jen o hokeji
smazaný uživatel
16.09.2009 10:40
#
Jestli narážíš na mně, tak já si chtěl spíš lehce rýpnout do ruský ligy, než vychvalovat W.
Arne
16.09.2009 10:50
#
Já konkrétně nenarážím na nikoho, narážím tak nějak všeobecně na povahu tý diskuse.
smazaný uživatel
16.09.2009 14:29
#
Njn, Juande Ramos jeho era slavy uz zacina
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
23:15 Denayer a Ndombélé nechybí Lyonu
Lyon zítra čeká úvodní osmifinále Ligy mistrů s Barcelonou, do kterého by mohli zasáhnout i Jason Denayer a Tanguy Ndombélé. Belgický obránce i jeho spoluhráč ze zálohy nechyběli na dnešním tréninku Olympique. (lequipe.fr)
20:52 Bayern se připravoval i s Comanem
Kingsley Coman nechyběl na dnešním tréninku Bayernu Mnichov. Francouzský křídelník by tak neměl chybět svému týmu v zítřejším osmifinále Ligy mistrů s Liverpoolem. (transfermarkt.de)
19:44 Goretzku limituje zraněný kotník
Problémy s kotníkem nepustily na dnešní trénink Bayernu Mnichov záložníka Leona Goretzku. Zatím není jasné, zda bude 24letý hráč připravený na úterní duel osmifinále Ligy mistrů s Liverpoolem. (transfermarkt.de)
19:16 Firmino před Bayernem netrénoval
Brazilský útočník Roberto Firmino před očekávaným úterním zápasem Ligy mistrů proti Bayernu Mnichov netrénoval. Podle zjištění ESPN jej skolila viróza. Jestli je tím ohrožen i jeho start v zítřejším zápase, to známo zatím není. (espn.com)
12:55 Coman nechybí v nominaci Bayernu
Kingsley Coman figuruje v nominaci Bayernu Mnichov na první osmifinále Ligy mistrů proti Liverpoolu. Francouzské křídlo má od pátku znovu problémy s kotníkem, jeho úterní start stále není stoprocentně jistý. (lequipe.fr)
10:41 Ribéry dorazí do Liverpoolu pozdějším letem
Se zpožděním dorazí do Liverpoolu Franck Ribéry. Jeho Bayern Mnichov čeká první osmifinále Ligy mistrů a zkušený francouzský fotbalista nepoletí se svými spoluhráči, doma se zdrží kvůli radostné události, znovu se totiž stal otcem. (kicker.de)
10:23 Bayern letí do Liverpoolu bez Boatenga
Ve výpravě Bayernu Mnichov do Liverpoolu není Jérôme Boateng. Německý obránce zůstane doma, důvodem jsou žaludeční potíže, kvůli nimž nehrál už v pátek proti Augsburgu. (kicker.de)
08:36 Umtiti se vrací do nominace Barcelony
Samuel Umtiti je v nominaci Barcelony na první osmifinále Ligy mistrů proti Lyonu. Francouzského obránce letos trápí zraněné koleno, naposledy se na trávníku objevil 24. listopadu v souboji s Atléticem Madrid. (football-espana.net)
16.02. Ndombélé má problémy s kotníkem
Na marodce Lyonu se ocitl Tanguy Ndombélé, mladý záložník si poranil kotník a s velkou pravděpodobností přijde o první osmifinále Ligy mistrů proti Barceloně. (sport-express.ru)
16.02. Lyon se obává o Denayera
Jason Denayer nedohrál včerejší zápas proti Guingampu, obránce Lyonu si přivodil svalové zranění a hrozí mu, že přijde o první osmifinále Ligy mistrů proti Barceloně. (lequipe.fr)
Další expres zprávy
Poslední zápasy
12.02.
Manchester United - Paris SG
0:2
12.02.
AS Řím - FC Porto
2:1
13.02.
Tottenham Hotspur - Dortmund
3:0
13.02.
AFC Ajax - Real Madrid
1:2
Všechny zápasy
Následující zápasy
19.02.21:00
Olympique Lyon - FC Barcelona
info
19.02.21:00
Liverpool FC - Bayern Mnichov
info
20.02.21:00
Schalke 04 - Manchester City
info
20.02.21:00
Atlético Madrid - Juventus FC
info
Všechny zápasy
Anketa
Jak dopadne úvodní osmifinále Ligy mistrů Atlético Madrid - Juventus?
Hlasovat