
Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Vzájemné zápasy
14.05.2003
Liga mistrů
SF 2.z
06.05.2003
Liga mistrů
SF 1.z
20.05.1998
Liga mistrů
F
20.03.1996
Liga mistrů
ČF 2.z
05.03.1996
Liga mistrů
ČF 1.z
05.11.1986
PMEZ
2.k 2.z
14.05.2003
SF 2.z
06.05.2003
SF 1.z
20.05.1998
F
20.03.1996
ČF 2.z
05.03.1996
ČF 1.z
05.11.1986
2.k 2.z
Real Madrid - poslední zápasy
19.02.2005
Primera División
24. kolo
13.02.2005
Primera División
23. kolo
05.02.2005
Primera División
22. kolo
30.01.2005
Primera División
21. kolo
23.01.2005
Primera División
20. kolo
19.01.2005
Copa del Rey
OF 2.z
08.12.2004
Sk B
23.11.2004
Sk B
03.11.2004
Sk B
19.10.2004
Sk B
28.09.2004
Sk B
15.09.2004
Sk B
Juventus FC - poslední zápasy
19.02.2005
Serie A
25. kolo
13.02.2005
Serie A
24. kolo
05.02.2005
Serie A
23. kolo
02.02.2005
Serie A
22. kolo
30.01.2005
Serie A
21. kolo
23.01.2005
Serie A
20. kolo
08.12.2004
Sk C
23.11.2004
Sk C
03.11.2004
Sk C
19.10.2004
Sk C
28.09.2004
Sk C
15.09.2004
Sk C
Komentáře (208)
Přidat komentář1:1
Hm, koukám angličtinář
I když ten tip by seděl
já viže se píše come on
,já prostě píšu takhle nevim proč
Hm, ale když chceš psát foneticky tak to dej do šikmých závorek
rozkaz yaroušku
No jodas!
Real vyhraje 2:1 je to skvelej klub
Fakt sa uz na to tesim.Podla mna budeme mat v tomto zapase vyhodu len v tom,ze nemusime vyhrat-lebo niesme favoriti.Nerad to hovorim,ale podla mna je favorit Juve
ked predvedieme taky vykon ako proti Osasune,tak to bude velmi velmi zle.Mozme len prekvapit.Ja to teraz vidim 60:40 pre Juve.Teraz to vyzera ako keby som ani nefandil Realu.Ale ja im verim.Musime to zvladnut.
Hm, já tvé názory sdílím víceméně také. Proti italským mužstvům se nám hraje podstatně hůř než proti třeba anglickým
Inac bude to piskat Micheľ-aspon nejake slovenske zastupenie
Fakt nastupi uz Figo???
1:1, unich 1:0 pro Juve a je to
To bych bral.
Nicméně nejsme o moc v menší krizi než Real. Výsledek si neodvažuji tipnout.
50:50
Ikdyž se realští a barcelonští v lásce nemájí. Je to snad poprvé co trochu víc fandím Realu.Mám proto 2 důvody jsou to přece jen španělé,ale ten hlavní důvod mám jednoho kámoše,kterému bych se mohl vysmát-fandí Juve. Takže je mito jedno .
Hm
Mohol si mat aj lepsi dôvod
To, že je Real španělský, právě nejvíc Barcelonu se.e
No PAvlík už bude ready, takže by to Juve mohl zvládnout. Ale Juve je trošku z formy, takže to bude dost otevřené
Pavlík Juve nepomoze.Proste ako ty hovoris-budeme mat stastie v niekolkych zapasoch a cez Juve postupime. Doma-3:1 Vonku-1:2 a je to
Pavlík Juve sakra pomůže
Hej,ale nezaruci im postup-na to jeden hrac nestaci.
říkal pomůže, ne zaručí
Hej ale povedal aj ze,Pavlik bude hrat takze by to Juve mohli zvladnut.
Nedved a Trezeguet nejsou v nominaci proti Messině, takže proti Realu asi hrát budou
Bude to o gol pro Juve a nebo plichta
Koukám si to jistíš dvěma tipy, co?
Jestli bude hrat Nedved, tak postoupi JUVE, jestli nebude hrat, tak postoupi Real.
Jeden hráč sice tým nedělá,ale u Juve už to tak chodí,byl bych radši,kdyby Pavel ještě chvilku marodil...
Zase,tohle ja nesnášim! Jenom,že je ze stejný země tak z něho nedělej boha
Ty asi musíš hrozně trpět,že seš čech,že...
Ne to ne.
A co kurva takhle nějaká národní hrdost (upřímná)
Ale tebe se to vlastně netýká, když jsi z Marsu
Kazdy ma narodnu hrdost,ale netreba to prehanat.
A co má národní hrdost co společnýho s Nedvědem nebo s Čechem? To mi vysvětli?
Já teda nevim jak ty,ale já národní hrdost spojuju třeba Žižkou a jeho husity.
Hm, tak to je chvályhodné, ale je to vlastně totéž: Prostě někdo z Čechů je v něčem dobrý (ať už Žižka nebo Nedvěd) a národ, z nějž vzešel, je na něj hrdý. Nezáleží jestli to bylo v 15.století nebo loni. Nebo jo?
S ŽIžkou a husity a Pavlem ej to podobné. Dlouho se vůbec nemluvilo o tom, že Husiti byli i pěkné mrchy, ukazovali a vychvalovali se jen jejich kladné stránky
Já taky neuznávám husity ... nebo aspoň ne tak jako většina ostatních.
Hm, tak na historii se dá dívat vždycky z více stran a být objektivní je velmi těžké... Husiti (s malým "h"
) byli vychvalováni, protože se to komoušům hodilo do krámu
Teď po revoluci se zase na ně kouká jako na terroristy, obrazoborce atd. Každopádně ale nejdůležitější bylo, že se dokázali postavit a vítězit proti mnohem silnějším soupeřům, kteří mimochodem používali stejné metody jako oni a leckdy i horší... Takže pravda bude někde uprostřed.No, mimochodem, Kyslíku, z toho příspěvku se dá chápat, že Nedvěd je mrcha a ukazují se a chválí jen jejich kladné stránky.
..jeho kladné stránky...
Já jsem napsal poprvé husity s malým, to druhé bylo jen nějaké pomatení smyslů
No a s těma komoušema je to přesně tak. Vychvalování byly hlavně kvůli nim ( bylo to pro ně ideální, všichni jsou si rovni, všechno patří všem, nic nikomu...)
Ale musíš uznat, že má pravdu. je to úplně do očí bijící, je to Čech, tak budem z Peťulky všichni hotoví.
Tady se sice bavíme o Nedvědovi,ale to je jedno...Vy sice pořád píšete,že z Čecha nebo Nedvěda někdo dělá bohy,protože jsou Češi,ale opak je pravdou...Já osobně mám naše hráče více na očích a všímám si hlavně jejich chyb,což u zahraničnich hráčů nedělám,páč nikde ti neukážou sestřih Ronaldinhových chyb a ani v zápasech,kde hraje je nesleduju...
Presne tak
1 hráč tým nedělá, ale u Juve tomu opravdu tak z 90% je.( viz. 2 prohry Juve bez Nedvěda v řadě)
Náhoda. Jak jsi řekl, 1 hráč tým nedělá. Stejně jako Ranaldinho nedělá Barcu,tak i Nedvěd nedělá Juventus.
No tak s tím by se dalo, možná i úspěšně polemizovat...
90% je nesmysl
Juve-Messina: Bez Nedvěda zase nevyhráli(0-0)
Jistě ... za prvý jsme prostě v krizi a za druhý jsme si ho šetřili (neověřená informace). Rozhodně si umíme poradit i bez něj, i když je to bezpochyby náš nejklíčovější hráč.
Real doma vyhraje, jen doufám, že bude chybět Pája !!!
Jako s Bilbaem?
tak 0:3! Ty voli s Realu se nezmůžou ani na gól! Doufam že aspoň ten Lucemburk jejich tam nedá Ronalda s Beckhamem. a dá tam radči Borju a Gutiho aby se na to dalo dívat!!!
Real musi prohra, smrt Realu
Hm, tak Trezeguet má chřipku, takže prý v Madridu nenastoupí. Minule nám tam dal góla, takže fajn
Casillas; Michel Salgado, Helguera, Samuel, Roberto Carlos; Gravesen, Beckham, Zidane, Figo; Raúl y Ronaldo... a zase bude nejlepší Gravesen
Uvidíme, jak se popere s Emersonem
Když vyhrajem o 2 góly máme velkou šanci na postup ale když to dáme mín než 2 tak se mužeme se rozloučit s LM
Výhra o dva góly by byl zázrak z nebes
Davam 500 liber na remizu.
A o co do toho plantate husity ?
Zizka byl impotent a zbytecnou agresivitu si vybijel v boji.
S vlastenectvim to nemelo nic spolecneho.
2:0 a 1:1 postup Realu
gggggggggggggggggggggggggggggggggggggg-unit
Hm, a ty si zřejmě podobný nedostatek vybíjíš příspěvky do internetových diskusí, ne?
No tak to se v tom případě mám na co těšit, pokud mu těch 500 liber propadne, to bude agresivity až nad hlavu.
Hm, propadlo: to zas bude pohlavních orgánů, domácího zvířectva a nejstaršího povolání na hlavy ostatních fanoušků
Del Piero da rozhodujici goooooool!!!!!
Juve je teď docela v krizi ,takže by se to mohlo podařit pokud budete hrát o hodně líp než proti Bilbau a nebudete dělat chyby.
Mně to je celkem fuk,jak to dopadne, ale jak jsem už řek, bude to o gol nebo remíza.
Skončí to po napínavém boji 1:1 !
www.fcjuventus.cz
Už se vážně těším
Ale je celkem škoda ( no, jak pro koho ) , že je Juve tak moc z formy.
Real už se z ní vyhrabal, takže má celkem výhodu a rozhodně větší šance, než jak se mohlo zdát po losování.
Větší šance jo, ale na postup to stále nevidím...
Horu hlavou!!! Dnes všechno do totjo dáme a porazíme Starí Dámy
Říká se "hlavu vzhůru", R.Carlosi
Ale na Delle Alpi se může stát všechno
Uz sa to za chvilu zacne.Normalne som uz nervozni,ale uz sa na to uz tesim.Viem,ze to s Realom nevizera velmi nadejne,ale nechajme sa prekvapit.Vsetko je mozne.A Juve tiez nieje v nejakej super forme
-takze myslim si,ze to bude vyrovnane.Uz vidim,ze ked Real nebodaj postupi,tak tu vsetci antifanusikovia Realu budu rozpravat,ze Real postupil len kvoli tomu,ze Juve mal slabu formu.Ale to by musel najprv naozaj postupit
Ja sa necham prekvapit.Real verim vam,tak ma prosim nesklamte
Aj ked nepostupite,tak chcem aspon vidiet pekny utocny futbal ako ste predvadzali v minulosti.
To je to jediné, co Realu přičítám k dobru - útočný fotbal.
To som rad-vzdy budem mat najradsej utocne timy.V tom je krasa futbalu.Snasne neznasam timy ako je repre Grecka-oni nehraju futbal,oni sa len brania.Aj ked boli majstrami Europi.
Nojo, a proto jsem loni celkem přál Chelsea letos už skoro vůbec. Loni to byl od nich super fotbal, teĎ přišel Morinho a je to o moc horší, na to, kolik mají peněz.
Fotbal sice pro diváka horší, ale výsledky mluví za vše. Ten tým nemá prakticky žádnou slabinu.
jj, to já nepopírám, jen třeba kdybych já byl Abramovič, tak bych si stál za tím, aby můj tým hrál ten nejhezčí fotbal na světě.
presne
Tak to vypukne, nechť vyhraje ten lepší, očekávám opatrnou hru s minimem šancí a golů.
Ale nechci předbíhat, doufám že se pletu. FORZA JUVE !
Zaujaly mě dvě věci - za prvý Táborského srovnání Raula s Alexem
. A za druhé že "mnozí tenhle dvouzápas berou jako předčasný finále"
. Fandim Juve, ale je to pořádná blbost.
3:1pro juve
No to se mi snad zdá. že prý předčasné finále
To jsou magoři, to je děs.
Jj
. I přes to mé srdce je v Turíně, musim uznat že je to totální píčovina a za předčasné finále bych nejvíc označil váš duel s Chelsea.
vyhraje juve to je jasné
z faulu,který nebyl,tak to bejvá
Se ani nedivím, tamto pískl a ÚPLNĚ JASNÝ FAUL na emersona těsně před vápněm nic.
ALe to nic nemění na tom, že Real jejasně lepší a vede zasloužen ( ono to není proti trápícímu se JUve ažtak těžké být lepší ) .
No pekne,prašivci už vyhrávají.
Ale nemôzem im to zapriet sú jednoznačne lepší
Tem juve by na NOU CAMPE dostal 5-ku,keby hral tak slabo ako dnes
Tragédie.
Budem rádi když nedostanem ještě jednoho. Nicméně gól padl po standarce která bejt neměla
. Ale na to se nemůžem vymlouvat, Real byl o něco lepší, navíc sme měli kliku jak to tam Raul napálil. Hrajem hovno.
Ti italové nic nehrajou
Při vší úctě k Juventusu, jak vidím, jak hrajou, tak mám nutkání říct, že má Real sakra dobrý los
Nezlob se ale tet když neco hrajem tak říkáš,že máme sakra dobry los?
Hmmm......
Já nezpochybňuju vaši hru, ale kritizuju absolutní hrůzu, co hraje Juve, a to teda hraje, to musíš uznat,
Souhlas
když,to takhle skončí tak Juve bude rád
,tipuju ještě jeden kousek 2:0 a bude to na hovno
jj, taky si myslím, že to bude 2:0.
Juve nic nevymyslí,ted to ještě víc zabetonujou,proč tam cpe toho Del Piera
to je hrozný vemeno,dej ho do hajzlu
Del Piero hraje? Jak jsem hledal ,tak jsem hledal, tak jsem ho tam neviděl. Já myslel že asi čeká u rohového praporku, aby případně mohl aspoň zahrát roh
Zas nepřeháněj.
Hlavně ať VYSTŘÍDAJ DEL PIERRA !!
Takže moje shrnutí: Real vede absolutně zaslouženě, hraje perfektně. Už dlouho jsem je takhle hrát neviděl. Kombinace, bojovnost, běhání
.
Na druhé straně tragický Juventus. Za celý poločas jedna šance, kterou zakončil Nedvěd hooodně špatně.
Je tady ale jedno velké ALE !!! Já vím, že se opakuju, ale tragický výkon rozhodčího se opravdu nedá nevzpomenout. Za jedinou minutu stihl dvě totální hrubice. Obě ve prospěch Realu (jak jinak?). První, když nepískl JASNÝ zákrok na pronikajícího Emersona. To prostě musel vidět. A druhá když dal Thuramovi kartu, která je absolutně mimo. Thuram trefil balón a ikdyž pak i soupeře, tak to měl být max. faul. Ta karta
, škoda mluvit. Dále bych vzpomenul několik pádů Zidanea a Figa, to je strašné, co si dovolují a ještě u toho blbě kecají ... Dal bych jim kartu, pak druhou a ven. A ještě ten faul nefaul před gólem
, to už je evergreen. Ale abychom zachovali objektivitu, tak kartu měl chytit i hráč, který Raúlovi přišlápl achylovku, když totálně neměl šanci hrát balón. Prostě ten sudí, to je tragéd
Juve, vzbuď se, nebo si uděláš opravdovou ostudu. Prohrát s Madridem v nynější formě nedokáže jen tak někdo
Je sice od PAvlíka hezké a bojovné, že tak rychle nastoupil, ale kolik takových hlavičkových nárazů bývá za zápas? A většinou se pokračuje,a le samozřejmě to mohlo být nějak neštastně zasáhlé a s otřesem mozku se hrát nedá.
My sme taky silně z formy, navíc Nedvěd je vyřazen.
No jako ten faul na Emersona a pak ta standartka jak Zidane zakopnul o nový trávník to Luboš podělal.
Nicméně Real je lepší a vede zaslouženě.
Já si myslím, že Real už není z formy. Hraje od začátku druhépoloviny sezony své max, nevínm, kde všichni vidí krizi, která ž odpadla příchodem Gravesena.
Též si to myslím, akorát díky reakci na příspěvek jsem to napsal blbě ("taky").
Dobre,ze si to priznal
To spíš bylo na ty, kteří plácají nesmysly typu : " Podívejte se, v jaké je Real krizi a jak je stále vysoko v tabulce!"
Tak karta pro Thurama byla jasná, sice trefil napřed míč, ale i tak mu málem urval nohy, jak do něj vletěl!
Myslim si,ze Real uplne ozil.Neviem cim to je-bud je Juventus taky slaby alebo Real taky dobry,ale hrali fakt dobre-to musite uznat.Je to len 1.polcas,ale vyzera to nadejne.Oni normalne hraju utocne!
Na to sa da pozerat.Normalne sa mi zda,ze je to stary dobry Real.Mozno to trochu prehanam.A uz prejdem k zapasu-co sa tyka Juve,tak to je slabe-mali az jednu sancu Emersona a to tiez nebolo bohvie co.Inac sa len brania.A Real-normalne sa prebudili.Skoda zranenia Salgada.Sanci tiez nebolo velmi vela,ale hrali utocne.Najvacsia bola sanca Raúla-to by bol krasny gol-skoda.A co sa tyka golu-tak to Zidane pekne nafilmoval,ale no co uz.Hraju dobre a ten gol si zasluzili.Chudak vas Pavlík.Neskoncil najlepsie.Uz som zvedaby na 2.polcas.Keby hral Real tak ako v tom prvom,tak to vyzera nadejne.Uz koncim,lebo sa to uz za chvilu zacne. P.S-To som ja ten stary FIGO,ktory tu pisal aj predtym,len neviem preco ma automaticky nezaregistrovalo
Tak třeba já jsem tě poznal.
Real mel dve sance, jednu dal a zaslouzene vede! Juve nehraje zatim nic. Vzdy kdyz maji balon, tak je JEDINY Zlatan SAM v utoku. Nechapu, jak muzou takhle najivne hrat. Jestli to tak bude pokracovat i v druhe pulce, tak Real urcite vyhraje! p.s. Neodpiskany JASNY faul za sestnactkou na Emersona
Musím si trochu rýpnout. Výkony italských klubů ve Španělsku jsou naprosto tragické, vy jste hráli na Barce to samé.
Musim si taky trochu rypnout. Bilance italskych klubu se spanelskymi je lepsi pro italske. A to jeste mely tymy ze serie A asi 3 roky krizi.
Hm, to je fakt
A buhví, jak jestli se za čtrnáct dní ještě nezlepší
Real jestli da gol, tak urcite postoupi. To co predvedl vcera juventus, to byla tragedie. Jde videt, ze nejsou v pohode a stejne jako minuly rok se jim zranilo par hracu a doplati na to. FORZA MILAN
Ještě že toho Raula máme.
A ALex asi jezdí na rotopedu - šlape, šlape, ale nikdy nic nestihne
Jojo, já se řadím mezi jeho odpůrce (pouze v současnosti). Ať skončí a najde si nějaké teplé funkcionářské místečko u nás v klubu.
Ten Blasi kdyby nestridal, tak by to stejne nedohral
Ten sveceny to dneska nedava
Je to příšerné ten komentář
Zidane tam úmyslně sejme Emersona a on o něm vzápětí řekne, že je to orpavdu velký gentleman.
a pritom si staci vzpomenout na ty cela v Juventusu
Tí nasi komentatori niesu o noc lepsi
Hmm..my schytame zitra asi Čapka
To se máme na co těšit
ten je uplne nejhorsi
jj, ty jeho keci o stereotipnosti si furt pamatuju
Lepší než Tittelbach.
To asi každej
Jejda jejda jejda - je to špatné je to špatné - taková chyba se nevidí ani u žáčků
Nelibi se mi vubec hra Zlatana. Hodne fotbalovych fandu o nem basni, ale mi nic nerika. Porad roluje u pomezni cary balon nebou zkousi nejake klicky a nic z toho. A tak nehral pouze dnes, ale dela to celou sezonu. Do koncepce juve by se spis hodil nejaky zakoncovatel!
Nevím no
Rozhodně z toho Real mohl dnes vytěžit víc, ale jestli to bude stejné jak na Alpách, tak jim to stačit bude určitě.
Del Piero už se nikdy nesmí dostat do základu. Vždyť to byl děs, to jsem vážně nečekal, věděl jsem, že to není nic moc, ale tohle byla fakt síla
Překvapil mě Bravo, byl důstojnou náhradou Salgada.
Přeceňování Zidaneho, jeho fiše sice byly hodně efektní, ale vžd ne tak efektivní, a rozhodně nebyl nej hráč na hřišti.
Výkon rozhodčího podprůměrný, výkon Realu dobrý, výkon Juventusu absolutně říšerný, až na Zlatana, který hrál podl mě dobře. Nadávali mu, že málo nahrává, ale komu?
Gravesen je sice trošku praštěný, ale hrál dobře.
Ibrahimovic tam byl zcela sam a co na nej slo, tak u nej skoncilo.
Ale nebyla to jeho chyba, hrál dobře, několikrát se dokázal uvolnit, vytvořil velkou šanci pro Nedvěda, sám měl jednu velkou šanci, hrál dobře.
jj,Zlatan hrál celkem dobře,hlavně dobře si odstavuje hráče,jeden na jednoho je dost dobrej
jenze to mu prave neni nic platne v takovych zapasech
jo, z te bidy hral docela dobre , to mas pravdu, ja ale jeho fanda nejsem... me se nejvic skoro jako vzdy libil Zambrotta a Buffon! Zambrottu bych bral do Milana vsema deseti!!! to je nedoceneny superhrac!
jj, Zambrotta je super, no a Buffon, prostě je nej na světě.
oba dva výborný,hlavně Buffon to je golman
Ti dva, to jsou fakt borci!!! Musim smeknout
Hm, no o tom bych si dovolil pochybovat
To mě vůbec nepřekvapuje
Presne. Nadával tam spoluhráčom, že mu neprihrajú a keď mu Emerson prihral, zostal stáť, alebo bol v offside.
Inak podľa mňa najlepší výkon vôbec podal Emerson, len mal smolu, že hral v modrom.
A z Juve sa dalo pozerať aj na Zambrottu - toho chcem do Barcy!
Nic nebude.
Byste byli taky blbý, dle mého názoru, to byl v utkání s Realem váš nejlepší hráč
Taková hrubka
Kdeeeee? Ta čárka?
blbý ... blbí ... mladí .. ?
Jenže to bylo hovorově, takže s tvrdým se to připouští...omlouvám se za případný dvojsmysl, jde mi čistě o gramatiku
Gravesena tam nasral myslím Oliveira, buhví co mu řekl, ještě do něj strkal, ale Gravesen byl fakt asi nejlepší na hřišti
S tym vykonom rozhodcu s tebou vobec nesuhlasim
Urcite by som nepoverdal,ze to bolo az podpriemerne.A nehovorim preto,ze to piskal slovak
No kdybych měl najít nějaké klady na naší hře, tak snad Thuram, Zlatan, snad i Emerson ... naopak tragicky zahrál klasicky Del Pierro + Zebina, Blasi, vůbec celá týmová hra hadr, řada nepřesností, obrana v totálním chaosu. Navíc nemůžem spoléhat na to že z jedné šance tak šoupnem fíka a pak už to nějak dokopem, jako tomu bylo na začátku sezóny (dneska to mohl vykonat Zlatan). Standardtka bejt neměla, ale Real měl vyhrát. Na druhou stranu zas tak katastroficky bych to neviděl, pořád je to jen o gol i když moc šancí nám nedávám.
Za Real se mi líbil Zidane, Gravesen a Bravo. Naopak Raul nám "zahasil" dvě megašance, díky mu.
Raúl Bravo ani omylem. Dopředu tam měl spoustu místa, ale než si rozmyslel, kterou nohou vlastně kope, tak bylo po akci. Navíc dost nechutně sejmul Nedvěda hned poté, co dost zbytečně ztratil míč při rozehrávce. Pro mě byl nej Helguera, docela mě překvapuje, že ho tady nikdo nezmínil. Udělal sice dvě chyby při rozehrávce, ale jinak většinou hasil za Samuela a dal rozhodující gól. Gravesen je super, Zidane bavil lidi, ale kdyby byl rychlejší, tak z těch jeho akcí mohlo být víc. Juve bylo hodně špatné, ale před defenzivními hráči jako Cannavaro, Thuram, Zebina, Blasi spol. mám obrovský respekt ..... kdyby tam byla třeba obrana AC, tak by měla určitě větší problémy (viz.zápas před dvěma lety 3:1).
v kterem o nic neslo
Hm, to je pravda, jak Zidanemu tak Bravovi chybí rychlost a Zambrottu mám fakt rád, i když hraje za Juve...
Pavel Nedvěd má taky někdy úlety, Zidane už dávno není nejlepší na světě.
Hej, Kyslík, čo si predstavujetě pod takým "dávno"?
To by zaujimalo aj mna
Raúl ma fakt velku smolu.Aj ked trochu stratil formu(to je vidiet)ma aj strasnu smolu.Keby dal miesto toho brvna gol,tak hra uvolnenejsie a lepsie.Myslim si,ze nehral zle,ale este to nieje ono.
1:0, vše je ještě otevřený.
Za 1:0 bych byl proti Chelsea nadšen.
1:0 je velmi dobry vysledek
No, velmi dobrý...dobrý, ale ne zas nějak extra.
Mezi giganty evropskeho fotbalu teda urcite! Kdyz da Real na Delle Alpi gola, tak si myslim, ze je rozhodnuto. Juve 3 neda.
Kdoví, jaké to bude z Trezeguetem, být tam on, tak věřím, že Juve jeden gol dalo.
Hm, Trezeguet je pro Real noční můra
V porovnání s dneším Alexem je naprostá většina útočníku obrovským nebezpečím.
Nejde tu o vysledok.Padol len jeden gol,ale futbal bol dobry a to je dolezite.Asi sa im nejako nechce diskutovat-to bude asi tym,ze Real vyhral a vela ludi je z toho sklamanych a nechce si prispustit,ze Real bol proste jasne lepsi.Vies tí,co tu machrovali pred zapasom,ze Real nema sancu vyhrat a ze Juve ich rozbije tak samozrejme nemaju chut do reci.A este horsie su na tom tí,ktorí vsadili na Juve velke peniaze-a takych poznam dost vela.Takze vatsina je sklamanych,ale ja som fakt velmi stastny.Predviedol uz Real v tomto rocniku La Ligy takito takyto vykon?Pytam sa to len preto,lebo som nevidel vsetky zapasi,takze nemozem porovnavat.
Já to myslím tak, že 1:0 toho moc nevypovídá. Ani jeden z týmů to nemá vyloženě dobře nebo špatně rozehrané, vše je ještě hodně otevřené, tak proto.
Tak dnes jsem rád,že Real předvedl opravdu něco na co se dá dívat...Zápas samotný bych shrnul pár větami:jasný faul na Emersona před šestnáctkou (naproti tomu jasná ruka Zambroty před šestnáctkou ve druhém poločase,ovšem ne v tak výhodné pozici),Raúl má asi fakt smůlu,škoda toho břevna,gól po standartce,která být opravdu neměla (naproti tomu úplně stejná situace byla odpískána na druhé straně o pět minut později po (ne)faulu na Zambrotu)...Raúl Bravo mě opravdu překvapil,vzadu hrál s jistotou,škoda že nezahraje dopředu tak jako R.Carlos,na Zidana byla chvílemi radost koukat,soupeř byl opravdu dost mimo (formu),nejhorší hráč na hřišti podle mně Del Piero za Juve,Ronaldo za Real,nejvíc se mi líbili Gravesen,Helguera,Zidane,juve hodnotit nebudu...Co se týče komentátora,Svěcenýho mám rád a nějak strašnej mi nepřišel...A co se týče Čapka,proboha lidi buďte rádi za něj,vzpomeňte na Poulíčka,Tittelbacha,Nykodýma a podobné kreatury...
Svěceného sjem azvrhl hned při svém první souvětí, kde tvrdil, že tento zápas považje dost lidí za předčasné finále. To se mi zdálo, že usnul před dvěma lety a probudil se až půl hodiny před zápasem.
I mistr tesař se někdy utne...
Hm, teď je to paradoxně naopak: jsem spokojený s hrou ale ne s výsledkem. Juve nám to hodně usnadnilo, rozhodčí zkraje zapomněli písknout přímák či s přivřenýma očima pencli po faulu Samuela na Emersona. Vítězství jsme si zasloužili. VÝBORNĚ zahrál Gravesen, škoda té žluté, ale myslím, že Real udělal v jeho případě dobrý kauf. Líbil se mi i Zidane, hrál velmi uvolněně. Škoda Salgada, může být mimo až do konce sezóny
Raúl Bravo byl zkraje HROZNEJ, ale pak měl 2-3 docela slušné akce, ale to, obávám se, nestačí. Juve na můj vkus dost prasili, zejména Zidane byl pokopanej jak píšťalička. Pak rozhodčí nepískli celkem jasný faul na Raúla ve vápně a odpustili Italům i jednu ruku.
Hm, teď trochu kritiky: Ronaldo by měl shodit ještě víc, byla tam jedna situace, kdy být lehčí doběhl míč před Buffonem. Samuel nehrál špatně, dal málem gól, ale občas měl problémy s pokrytím hráčů soupeře. Helguera se mi zdál o chlup lepší a dal krásný gól
Beckham fakt nic moc, proti Zambrottovi se vůbec nechytal...Figo se na můj vkus přiliš utápěl v kličkách a občas zbytečně fauloval (i byl faulován). Raúl i přes snahu nebyl tím Raúlem z minulých sezón a škoda břevna v první půli. Z Juve se mi ještě docela líbil Camoranesi, Del Piero je taková španělská obdoba Raúla a navíc se moc nesnažil
Méďa nebyl moc vidět a měl ještě smůlu na další zranění a ještě stihl nakopnout Salgada
Navíc by Madrid měl víc využívat kraje zálohy, R.Carlos nebyl špatný, ale pamatuji ho ještě mnohem lepšího
Odveta v Turíně bude hodně těžká, radši ani nekoukat, ale pokud zopakujeme dnešní výkon, tak se vůbec zlobit nebudu
Hm a Mistr Bosák se zase projevil při diskuzi o dresech, zajímalo by mě, zda to zaimprovizoval, nebo jestli si to připravil dopředu
No a Táborský by se pro příště mohl více podívat do historie: Luxemburgo na MS 98 Brazilce nevedl!
Trénoval je Zagallo, Luxemburgo pak vyhrál o rok později s Brazílií Copa Américu (3:0 ve finále s Uruguayí
)
Uf, končím...
No nevím, ale mě raul Bravo překvapil, hrál solidně.
Pak mám taky pocit, že Luxemburgo byl vyhlášen nejneoblíbenějším trenerem a ne nejoblibenější, jak tam říkali.
Jo s Luxemburgem máš recht...
Taky semi líbil Bravo je pravda,že nekdy zbitečne běhal tolik ale hezky ustál svoje místo a ješte na ne obviklém pravé strane.Ronaldo mě moc zklamal,byl jakom Del Piero.Gravsen a Zizu nemeli chybu a doela mi se líbil Grav když po strkanici začal tam delat pořádek-a Carlos taky odehrál dobry zápas.Helguera-hezky gól
...kraje... ne kraje zálohy...
Fakt bude skoda Salgada
,ale myslim si,ze teraz ho Raúl Bravo dostojne zastupil
Real predviedol fakt velmi dobry vykon.Naozaj ma prekvapili
Normalne som zaspaval s dobrym pocitom.Keby sme tak hrali v La Lige tak ten naskok Barcy by bol ovela mensi,alebo ziadny
Normalne som si spomenul na stary dobry Real s jeho utocnym snazenim.Drzanie lopty jasne na nasej strane-nepustili sme Juve k nicomu-tak ako za starych cias.Hrali sme v pohode uvolnene.Juve hral fakt velmi slabo na cele s Del Pierom-k nemu sa radsej nevyjadrujem-uz ste tu o nom popisali dost,proste to bola z jeho strany katastrofa.Nehral vobec nic.Samozrejme Juve sa zranil Nedved,takze to vyzeralo o nicom.Ked Nedved alebo Del Piero nehraju dobre,tak Juve hra fakt zle.A ked prejdem k nasim hracom,tak si myslim,ze hrali vsetci dobre
Prekvapil ma aj Raul Bravo-dostojne zastupil Salgada.Zidane hral uvolnene a to je dobre.Ukazal svoje stare dobre Zidanovky.Figo bojoval a myslim,ze hral tiez velmi dobre.Gravesen ma presvedcil,ze to bola fakt vydarena kupa Realu.Hra presne to,co od neho Real potrebuje.Proste vsetci boli dobry.To Raulove brvno a ta Samuelova zrd to mali byt goly-hned by to bolo lepsie pred odvetou.Ale myslim si,ze ked takto zahraju v Juventuse tak maju isty postup.Sance na postup vidim 80:20 pre Real.Hned vzrastli po tomto zapase.Este k vykonu rozhodcu-myslim,ze to nebolo vobec take zle ako tu uz odznelo-nehovorim to preto,ze to piskal slovensky rozhodca.Nemyslim si,ze nadrziaval Realu.Proste bol to vyborny zapas a uz cakam dnes na dalsi takyto zapas.Som zvedavy co predvedie Barca.Aj to bude urcite zaujimave.Chcem aby postupila Barca.Takze teste sa na super futbal
Michel neodpískal 2 jasné fauli.1 na Emersona a 1 na Raúla
a pomezní nezved na konci metrovej ofsajd Ibrahimovičovi
1:0 je dobrý ale mohlo to bejt i víc, ale my musíme postoupit.
Gravesen a Zidane hm jejich výkony, kurva sem jen čuměl, škoda že Zizou už neni rychlej nikdo by na něj neměl.
Juve Real 1:1 postup Realu
gggggggggggggggggggggggggggggg-unit
Tak sem si to tipnul správně, bylo to o gol
Hm, však sis to taky sichroval nadvakrát, ty hrdino
Vsadil sis aspoň?
Já nesázim
A to si říkáš fanoušek ? Já bejt tebou tak rozbiju prasátko a dám všechno na Barcu, třeba hned proti Chelsea. Podle jistoty s jakou píšeš příspěvky by sis dost vydělal.
Pravy fanda nkidy nesázi na svuj tím
Viš co,já moc v těch hrách nemám štěstí
Já to spíš myslel tak, že podle tebe zcela jistě Barca vyhraje (působíš tak). Takže jistý prachy ne ?
No já si myslim,že kdybych vsadil, tak by prohrála..
Jeden myslel, že se up.... a pos... se
Hele a jak to, že sáziš do Tipligy?
Hm, tak se Michelem to nevypadá až tak zle: bude mimo jen měsíc
Nedvěd je piča, dodře mu tak, Raul Bravo mu měl urazit palicu!
REAL!!!
Co takhle kulka ? Lék na všechny komplexy ...
To si vystihol
To je presne prenho
Dalsi primitiv
Aspon sa nauc pouzivat nadavky
Neviem,ale keby som bol cech,tak toto urcite nenapisem
Naco tu vlastne odpisujem,nejakemu choremu psychopatovi
Tak tu sa nejako nepise.Este to nieje ani 200 prispevko.To sa mi velmi nepaci
Nic si z toho nedělej
Tak tolik příspěvků se mi číst vůbec nechce ale juventus stejně postupí to se vsadim
Co to meleš ?
Hm, Méďa bude možná chybět Juve v odvetě. Po otřesu mozku má týden odpočívat... Ale jak ho znám, tak asi chtít hrát bude. Juventus bude mít nejspíš i Trezegueta a Montera, takže to bude dost těžký
Mu hehe he
Dobře vám tak
Kde je Kyslík? Tady je jeden z těch debilních příspěvků Antimadristy, před nimiž zavírá oči
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele