FORTUNA:LIGA - souhrn 1. kola nadstavby: Hradec Králové šokoval Slavii

23.04.2022 19:00, aktualizováno 24.04.2022 21:03 - Komentáře a souhrny
 
Slavia nezvládla sedmigólovou přestřelku s Hradcem Králové a přepustila první místo Plzni, která nezaváhala proti Slovácku. Sparta po přestávce definitivně zlomila odpor Baníku a ještě jednou tlačí na vedoucí duo. První kolo nadstavbové skupiny o udržení přineslo jen jednoho vítěze, když Pardubice zužitkovaly přesilovku v Jablonci. Karviná dohrávala v devíti, přesto se Zlínem remizovala, Bohemians v Teplicích dvakrát přišli o vedení...
O titul
FC Hradec Králové - Slavia Praha 4:3
24.04. 19:00
Branky: 13. Daniel Vašulín, 34. Filip Kubala, 35. Jakub Kučera, 58. Adam Vlkanova - 19. David Jurásek, 40. Daniel Fila, 73. Ondřej Kúdela
Zápas sezony? Hradec Králové proti Slavii zcela naplnil svůj zábavný potenciál a Pražanům pořádně zkomplikoval cestu za obhajobou. Nečekaný, avšak právoplatný člen skupiny o titul pokořil obranu sešívaných hned čtyřikrát, a přestože sám lovil míč z vlastní sítě ve třech případech, velké vítězství nakonec uhájil.

Hradečtí "Votroci" se tak z pozice třetí strany stávají zajímavým hybatelem v závodě o první místo. V neděli poražení slávisté totiž přišli o průběžné vedení a najednou ztrácejí dva body na plzeňskou Viktorii, s níž v klíčovém souboji změří síly již zanedlouho.

Gólovou přestřelku v mladoboleslavském azylu odstartovala akce z desáté minuty. Vlkanova ani Kodeš sice balón do sítě neprotlačili, sudí u videa nicméně odhalili, že Vlkanova při své střele trefil do ruky bránícího Hovorku. Jelikož se celá situace odehrála v pokutovém území hostů, kopali Východočeši penaltu. S ní příkladně naložil Vašulín, jenž obalamutil gólmana Slavie Koláře a svůj pokus poslal na opačnou stranu, než na jakou skákal strážce svatyně Pražanů.

Na první gól našli sešívaní odpověď poměrně rychle. Centr Olayinky z 19. minuty zakončil umístěným volejem z levé strany Jurásek. Další minuty ovšem patřily domácím. Nejprve se po autovém vhazování dostal k zakončení Kučera, radost mu ale zkazil pohotový Kolář. Po půlhodině hry však Klíma narýsoval kolmici za obranu soupeře, za níž prostřelil Koláře Kubala. A téměř ihned se dočkal také napoprvé neúspěšný Kučera. Ten se k balónu opět dostal po autovém vhazování a perfektní technickou střelou upravil stav utkání na 3:1.

Gólová exploze, jež v první půli vybouchla, tím ovšem neskončila. Pět minut před přestávkou vyhledal Schranz na zadní tyči Filu, který se dokázal prosadit. Následně mohla Slavia dokonce vyrovnat, když Jurásek hledal svým vyhlášeným přízemním centrem nabíhající spoluhráče, ti ovšem nabídku levého beka Pražanů nevyužili.

Ani deset minut po změně stran se sešívaní gólu na 3:3 nedočkali, neboť po pasu od Holeše zastavil hlavičku Lingra hradecký brankář Vízek. Udeřilo naopak na druhé straně. Protiútok "Votroků" rozjel Vlkanova, který akci domácím po dobré práci Kubaly sám zakončil prostřelením Koláře - 4:2.

Zatímco Východočeši dokonale trestali sebemenší pochybení protivníka, Pražané čím dál víc naráželi na skvěle chytajícího Vízka. Ten si po hodině hry poradil s důrazným Lingrem i dorážejícím Sorem, v 71. minutě zase po centru od Baha vytěsnil zakončení Traorého hlavou. O minutu později ale Vízek jen přihlížel tomu, jak se pohledný volej Kúdely odráží od tyče za jeho záda.

Slavia se díky svému kapitánovi konečně dostala Hradci na dostřel a v závěru usilovala alespoň o bod za plichtu. Když však Vízek zastavil v nastaveném čase další hlavičku Traorého, bylo jasné, že na poslední dubnovou neděli roku 2022 nebudou sešívaní vzpomínat v dobrém.
více informací
Viktoria Plzeň - 1. FC Slovácko 3:1
24.04. 16:00
Branky: 5. Jean-David Beauguel, 35. Jan Sýkora, 75. Jean-David Beauguel (pen.) - 28. Rigino Cicilia (pen.)
Plzeňská Viktoria měla se Slováckem nemalé potíže, mohla se však spolehnout na skvělého gólmana. Jindřich Staněk předvedl úžasný výkon a především díky jeho práci získali Západočeši tři body. Po zaváhání Slavie navíc svěřenci trenéra Michala Bílka poskočili do čela skupiny o titul.

Domácím vyšel skvěle vstup do utkání. Kalvach rozehrál v šesté minutě standardní situaci na Beauguela, jenž brankáře Moravanů Nguyena přelstil poněkud neortodoxně ramenem. Poté si ovšem Plzeň vytrpěla těžké chvilky, v nichž se ovšem vyznamenal Staněk. Ten nejprve famózně vychytal hlavičku Reinberka po rohovém kopu, následně zneškodnil i únik Jurečky, jehož vyslal "exviktorián" Petržela.

Těsně před uplynutím půlhodiny hry už ale ani Staněk nezmohl nic s pokutovým kopem, který Slovácko dostalo k dispozici poté, co Čermák v šestnáctce přišlápl nohu Sadílka. Exekuci penalty vzal na svá bedra Cicilia a útočník hostů přesnou střelou vyrovnal. Ve 31. minutě se na druhé straně mohl revanšovat Čermák, jenže po centru od Mosquery pálil těsně vedle brány hostů.

Čtyři minuty nato už si ale Viktoria vzala vedení zpět. Beauguel v pokutovém území udržel míč a přes Hofmanna vyhledal před bránou Sýkoru, který pobídkou od spoluhráče nepohrdl. Ani druhá branka však odpor Slovácka nezlomila. Výrazně mohl pomoct hostům Havel, který čtyři minuty po změně stran riskantně hasil přihrávku mířící na Reinberka. I za spolupráce se Staňkem nicméně obrana Západočechů zase pro jednou obstála.

Po hodině hry dostal práci také Nguyen, jehož zpoza vápna prověřil Sýkora. V 68. minutě se zaměstnání dočkal také Staněk, proti němuž stanul Reinberk, jemuž ale gólovou radost vzala pravá horní končetina fantasticky chytajícího brankáře. A tak místo vyrovnání přišla branka na 3:1. Daníček v 73. minutě povalil před vlastní bránou Chorého a tak i Plzeň dostala k dispozici penaltu. Z 11 metrů pak Nguyena, který se levou rukou natahoval marně, překonal Beauguel.

V závěru sice z brejku pálil nepřesně Havel, Viktorii už to ovšem mrzet nemuselo. Západočeši mají po skalpu Slovácka týden na přípravu před zřejmě nejdůležitějším utkáním sezony na půdě pražské Slavie. Pro Moravany se navzdory porážce nic nemění, neboť nadále zůstávají na čtvrtém místě daleko za třetí Spartou i bezpečně před pátým Baníkem.
více informací
Sparta Praha - Baník Ostrava 3:1
23.04. 20:00
Branky: 41. Ladislav Krejčí, 75. Tomáš Čvančara, 81. Lukáš Haraslín - 90+3. Ladislav Almási
Úvodní duel nadstavbové skupiny o titul přinesl vítězství Sparty, která si stejně jako před třemi týdny dokázala poradit s ostravským Baníkem, tentokrát v poměru 3:1. Do dvougólového trháku se domácí dostali po hlavičkách Ladislava Krejčího mladšího a Tomáše Čvančary. Zimní posila z Jablonce má na svém kontě již osm jarních soutěžních branek.

Ostravský Baník se na pražskou Letnou vrátil po třech týdnech. Tehdy ještě byla Sparta na počátku stíhací jízdy vedoucího tandemu, který se jí nakonec skutečně podařilo dotáhnout, nicméně porážka v Olomouci z posledního kola základní části její šance na titul opět zchladila. Slezané na závěr základní části přerušili šestizápasovou sérii bez výhry. Tříbodový zisk s Jabloncem zařídil mladík David Buchta.

Ač udělal trenér Pavel Vrba oproti olomouckému propadáku pět změn v základní sestavě a sparťané si v úvodu vytvořili poziční převahu, jejich obrana při likvidaci rychlých protiútoků Baníku ne vždy působila jistě a fanouškům na Letné několikrát pořádně zatrnulo. První gólovku si přesto vytvořili Rudí, Adam Karabec si ve vápně zpracoval přesný centr a dělovkou rozvibroval pravou tyč. Stejně neúspěsný byl o 10 minut později z obdobné pozice Jakub Pešek, který střílel křížem a branku těsně minul. Stupňovaný tlak ve 41. minutě vygradoval ve změnu skóre, Adam Hložek odcentroval z pravé strany a Krejčí mladší hlavou procedil míč skrz přesouvajícího se Jana Laštůvku.

Do druhé části poslal hostující trenér Ladislava Takácse a střelecké eso Ladislava Almásiho a hru Ostravanů to v porovnání s koncem prvního poločasu viditelně pozvedlo. Baník ovládl střed hřiště, nedařilo se mu však přes sparťanský val prorazit do zajímavých pozic v pokutovém území. Oba týmy nejvíce hrozily ze vzduchu, a to jak z rohových kopů, tak z centrů ze strany. Jeden takový poslal před bránu Tomáš Wiesner a Čvančara v 75. minutě v pádu dopravil hlavou míč za Laštůvkova záda. O pár minut později mohl přidat Čvančara druhý zásah, centr na malém vápně však trestuhodně minul. Další gól Sparty tak přidal 10 minut před koncem milimetrovou ranou pod břevno Lukáš Haraslín. V samém závěru se o čisté konto připravil Milan Heča, který kolosální minelou daroval Almásimu alespoň čestný úspěch.

Baník tak prodloužil svoji sérii porážek na hřišti Sparty již na devět zápasů. V příštím zápase se 30. dubna představí v Uherském Hradišti. Rudí tentýž den přivítají Hradec Králové.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Viktoria Plzeň31236256:2075
2.Slavia Praha31234474:2373
3.Sparta Praha31216468:3369
4.1. FC Slovácko31185851:3359
5.Baník Ostrava31149855:4251
6.FC Hradec Králové311013842:4343
O udržení
FK Jablonec - FK Pardubice 0:1
23.04. 17:00
Branky: 71. Tomáš Solil
Dlouho to bylo v Jablonci vyrovnané utkání, v němž šlo jen mimořádně obtížně hádat vítěze. Když ale v padesáté minutě uviděl červenou kartu domácí Surzyn, rázem se staly favoritem Pardubice, pro něž utkání rozhodl Solil.

Byl to právě Surzyn, kdo proti svému bývalému klubu jako první zahrozil ranou nad břevno. Podobně zajímavě pálil po Kratochvílově křižné přihrávce Malínský. Po půlhodině hry se osmělili i Východočeši, ani Rezkovi se ovšem nepovedlo usměrnit Vackův centr tam, kam by potřeboval.

Po návratu ze šaten přišel pořádný problém pro Jablonec. Intervence videoasistenta vedla k vyloučení Michala Surzyna za to, že skopnul nabíhajícího Rezka. Mohlo trvat jen deset minut, než hosté přesilovku využijí, Jeřábkovu hlavičku ale zastavilo břevno. Pardubice sílily svůj tlak, ovšem udeřit mohl i Martinec z rohového kopu.

Rozuzlení se utkání dostalo v jednasedmdesáté minutě. Čelůstkův centr si našel Tomáš Solil, který jej trknul za Hanušova záda. Severočeši se ve zbytku zápasu na žádnou odpověď nezmohli a propadli se tak na patnácté místo.
více informací
FK Teplice - Bohemians Praha 1905 2:2
23.04. 17:00
Branky: 51. Daniel Trubač, 71. Tomáš Vondrášek - 33. Antonín Křapka, 55. Petr Hronek
Hned dvakrát se ve veledůležitém zápase dostali Bohemians do vedení, a to zásluhou nejprve Křapky a poté Hronka. Teplice ale pokaždé dokázaly zareagovat, o vyrovnávací trefy se postarali Trubač a Vondrášek.

Na první větší příležitost se čekalo přes dvacet minut. Po kolmici Květa se pak Chramosta zjevil sám před Grigarem, vyběhnutého brankáře ovšem překonat nedokázal. Na opačném konci hřiště prověřil Valeše Sejk.

Po půlhodině už se Klokani dočkali úvodní branky. Po několika odrazech Chramosta pořádně zatopil v souboji bránícím hráčům, načež balón vyplaval před Antonínem Křapkou. Tomu se sice střela nepovedla tak, jak si přál, ovšem to vedlo k lobu přes Grigara, proti němuž nedokázali zasáhnout ani obránci.

Ještě před odchodem do šaten mohl srovnat Kučera, jeho dalekonosná rána však skončila jen na břevně. Po padesáti minutách hry už se skláři dočkali kýženého srovnání. Květ zblokoval přihrávku jen k Danielu Trubačovi, jehož přesná rána k přední tyči zaplula mimo gólmanův dosah.

Jenže nerozhodný stav nevydržel dlouho. Tentokrát k němu vedlo zaváhání Grigara, jenž nejistě vyboxoval centr pouze k Petru Hronkovi. Ten uspěl v souboji s Kodadem a vrátil Vršovickým vedení. Brzy mohl tentýž hráč zdvojnásobit rozdíl ve skóre, tentokráte ovšem pálil jen do boční sítě.

Výsledkem pěkné útočné akce Bohemky ve čtyřiašedesáté minutě byla jen Bartkem trefená tyč, skórovaly tak podruhé Teplice. Trubačův centr se od Marečka odrazil k Tomáši Vondráškovi, jemuž se z blízkosti povedlo procedit míč za brankovou čáru.

Ve zbytku utkání měl ještě několik zajímavých příležitostí Mareček, ani jednu ale mezi tři tyče nenasměroval a utkání tak skončilo remízou.
více informací
MFK Karviná - Fastav Zlín 1:1
23.04. 17:00
Branky: 60. Lukáš Bartošák - 36. Vachtang Čanturišvili
Karviná šla do nadstavby s vědomím, že musí prakticky v každém zápase zvítězit, chce-li pomýšlet na záchranu. Její plány zhatil už první zápas se Zlínem - na Čanturišviliho gól sice odpověděl Bartošák, vyloučení Mikuše a Zorvana ovšem Slezany připravila o závěrečný tlak.

Jako první výrazněji zahrozili domácí, v osmnácté minutě Bartošák skákavou ranou protáhnul Rakovana. Z gólu se ale jako první radovali ševci. Vachtang Čanturišvili využil nedůsledného bránění a dostal se s balónem až k vápnu, odkud přesnou ranou poslal Zlín do vedení. V závěru první půle mohl zvýšit vedení hostů Vraštil, hlavičkoval ale nepřesně.

Po hodině hry se Slezané radovali z vyrovnání. Mikuš si napravo poradil s Matejovem, načež na přední tyči našel Lukáše Bartošáka a ten už si pohotovým způsobem věděl rady. I tentokráte mohly přijít dva góly za sebou, Túliův centr totiž trochu nečekaně přistál až na břevně.

Šance na dokonání obratu Karviné sebrala dvě vyloučení. Mikuš nejprve uviděl červenou kartu za svůj nebezpečný zákrok na Matejova, v závěru se předčasně poslal do sprch nesmyslně i Zorvan.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
11.Fastav Zlín31871637:5431
12.FK Teplice31841931:5128
13.Bohemians Praha 190531691636:5827
14.FK Pardubice31691636:6727
15.FK Jablonec314141322:4626
16.MFK Karviná31391931:5318
Autor: EuroFotbal.cz
Komentáře (268 / 0 nových)
bobis21
23.04.2022 19:17
#
Rada ten sestup ještě dá
Salfovic
23.04.2022 19:26
#
Vše nasvědčuje tomu, že se žádná baráž hrát nebude.
Nevíte někdo, co se stalo s Líšní ?
bobis21
23.04.2022 19:31
#
No pak se teda vlastně hraje celá tahle část zbytečně, protože Karviná je jasná
Jedině už pak nějaký zázrak u Líšně/Opavy
Cotton
23.04.2022 19:32
#
Vlašim chce hrát a Opava dá 3. místo, podle mě baráž bude
fabec1222
23.04.2022 19:52
#
Kde by Vlašim hrála a kde by stavěla stadion?
Salfovic
23.04.2022 19:54
#
Opava má poslední dobou podobně tragické výsledky jako Líšeň. A Vlašim chtít může, ale bez sebemenší šance na stadion má prostě smůlu.
1:0
23.04.2022 20:18
#
Tak by nehrála na svém. Nebyla by první a asi ani poslední. V posledních letech vidím jasnou snahu těch, co o tom rozhodují, aby ti co si to vybojují, tam taky hrály. O Pardubicích a Hradci se tady na Eurofotbalu taky s jistotou psalo, že jsou bez šance.
Salfovic
23.04.2022 20:38
#
Právě naopak. Teď už prostě není možné hrát v pohodě v azylu a o stadionu jen žvanit. Pokud by Vlašim do konce příští sezony nezačala stavět, tak sestoupí snad do třetí ligy a ještě s pořádnou pokutou.
ratusek
23.04.2022 21:24
#
1:0
24.04.2022 12:28
#
Ano. Ale bavíme se o příští sezóně a tam by je spíš pustili. Pokud by pak nezačali nic dělat, tak by to bylo jak říkáš. Ale teď baráž bude. A o té byla řeč.
smetos
24.04.2022 07:48
#
myslim ze nemusi zacit stavet. Do urciteho data by museli prinest projekt na svaz, dokumentaci ke stavbe, kde sezenou prostredky, atd. Ono to je pak zavazne, hlida se to a kdyby si rekli ze jim tam jenom strci naky car papiru, tak budou dostavat jednu pokutu za druhou a odecitat jim body.
fabec1222
23.04.2022 19:52
#
Prodali to, protože stejně postoupit nechtějí?
1:0
23.04.2022 20:15
#
Ale bude.
ZB 07
24.04.2022 13:22
#
Kádr Líšně je slabej. V zimě jim odešla základní osa sestavy v podobě Kučery a Silného, takže v tom týmu už není v podstatě jedinej hráč schopnej dát gól. Baráž by prostě byla asi velký sousto.
veikko
23.04.2022 19:45
#
Si pamatuju, že asi minulý týden někdo psal, že by se mu líbil Rada v Baníku. Jen to ne proboha...
Banikovec7
23.04.2022 19:50
#
No já se bojím toho, že by se tam líbil i našemu vedení.
veikko
23.04.2022 20:03
#
Snad ne, ale taky mi přijde, že se zatím Baník chová jako takový lokální velkoklub v pubertě. Máme nějakou koncepci, ale při prvním neúspěchu se začne pochybovat, jestli to vlastně funguje. Angažování největšího trenérského konzervativce (nechci napsat přímo dinosaura) ve střední Evropě by bylo zradou jakékoliv aspoň trochu moderní koncepce, kterou kdy vedení mělo. A to nemluvím o tom, že Rada je nekoncepční už jen proto, že mu každou chvilkou může prasknout cévka.
meno
23.04.2022 20:16
#
Dumla do sportovního úseku, Horejše jako trenéra a Plíška ať se vám stará o U21. Vždyť to není tak těžký!
smetos
24.04.2022 07:49
#
To at se radsi trenujou sami
Wambasen
23.04.2022 19:21
#
Ztracené dva body, ale na druhou stranu to vzhledem ke zbylým dnešním výsledkům tak nevadí.
John Obi Mikel
23.04.2022 19:22
#
V Teplicích díky druhé půli nakonec docela dobrý zápas a asi zasloužená plichta. MOTM Trubač
ratusek
23.04.2022 19:58
#
Vítěz tohoto kola: Pardubice

A v Jablonci už se budou muset solidně začít bát. I když baráž v pohodě zvládnou. Akorát už nepíská Hrubeš a Ardeleánu. Ovšem takový Proske taky umí plnit zadání
ondrasch77
23.04.2022 21:20
#
Tak v Jablonci si říkáme, že už to další kolo zvládneme, že na to máme... A furt nic, dva zápasy za sebou bez střely do branky , furt ta radova taktika - přes křídlo centr do vápna..., tohle za 4 roky už rozklíčovali v lize úplně všichni, každý se na to připraví. A pokud to někdo nevezme na sebe (jako Krob proti Slavii), tak ani nevystřelíme.

Jinak Proske dneska fakt nijak nepomohl, spíš naopak. VAR zkoumal 3 minuty, aby Surzynovi nadělil redku a cca 94. minutě nechal gólmana hostů snad minutu a půl než rozehrál, žlutá nic...
Jinak pískal tak nějak normálně, akorát pomezák zapomněl v druhý půlce mávat ofsajdy Pardubic
ratusek
23.04.2022 21:23
#
jo tak s těma sudíma jsem si trochu rýpnul.

jinak my to máme stejně. Hrajeme tak okatě, kde to do poloviny podzimu fungovalo, a pak to akždý prokoukl a my přesto hrajeme pořád stejně.

jménama máte kádr na top6 nebo aspoň boj o ní, ale v hlavách musíte být totálně v prdeli, navíc po dnešku. Ale někdo tu psal, že dlužíte obrovský peníze na výplatách. Tak to asi bude taky důvod
ondrasch77
24.04.2022 16:44
#

Zpožděním výplat je fakt (2-3 měsíce po splatnosti), ale není to žádná novinka, Takhle to v Jablonci chodí už spousty měsíců. A loni z toho byla EKL...Navíc hráči většinou hrají s nasazením, "jen" nedokážou dát finální přihrávku do vápna, dát gól.
Ale jak píšu..., je to spíš lpěním na jedné jediné taktice, neschopnosti víc se drát do šance. Včera daly Pardubky šmoulagól a stačilo to..., my opět bez střely mezi 3 tyče, protože každý před kým se byť i ten prostor uprostřed otevře, tak je tak zmagořený radovou taktikou, že to stejně nahraje do strany
Fodbalysta
24.04.2022 18:37
#
To třeba kamos v Příbramí neviděl výplatu už od srpna
Greny
24.04.2022 18:45
#
Starka je taky v prdeli?.. se divím že tam teda šel Wagner v zimě ted
Fodbalysta
24.04.2022 19:00
#
Už par měsíců se to táhne.
ondrasch77
25.04.2022 17:49
#
Wagner se vrátil defacto domů, aby se zotavil ze zranění, dotrénoval a v létě se ucházel u prvoligové angažmá..., peněz má teď z Kypru a Rumunska dost, takže ho to asi ani moc netrápí.
Martin9719
23.04.2022 22:37
#
Ten výkop od branky trval minutu a půl díky zkoumání ruky přes VAR.
Manny
24.04.2022 12:53
#
Přes křídlo centr do vapna je taktika kterou praktikuje úplně každý tým na světě.
ondrasch77
24.04.2022 16:36
#
To je jistě v pořádku, pokud však nespoléhaš pouze na ni...
Kepy_FCB
23.04.2022 20:53
#
V Peltonci ví že stejně budou bez licence já to říkal
3M
23.04.2022 22:00
#
Tvl ten Jablonec u nas to jde do prdele uz pet let v kuse, ale u nich jsem takhle rychlej sesup necekal
ondrasch77
24.04.2022 16:45
#

Pokud Radu neodstaví a nedostanou šanci i další hráči místo těch, co jsou totálně z formy, tak asi spadnem
f.guidolin
24.04.2022 18:09
#
Taky nevím na co Pelta čeká
ACSeRw!n
24.04.2022 18:33
#
naopak sesup byl jasnej, kdyz ma Pelta svy problemy
smazaný uživatel
23.04.2022 22:51
#
Škoda, že všichni mají rádi ta svá koryta, jinak by druhá liga (pakliže by v první hrálo 12. týmů), vypadala zajímavě:
Bohemians, Jablonec, Karviná, Pardubice, Brno, Vlašim, Líšeň, Opava, Dukla, Jihlava, Příbram, Varnsdorf.

smazaný uživatel
23.04.2022 22:58
#
Do 20 let včetně tam má pouze 30 českých hráčů připsáno 15 startů z 25 zápasů.
Z toho 10 z farmy Slavie a Sparty.
Do top 10 dle minutáže se dostali 2 Slavisté a 4 Sparťané.

Kdyby to číslo bylo alespoň na dvojnásobku....

https://www.fnliga.cz/statistiky/2021?id_position=0&games=15&id_nationality=CZE&id_age=20&order=7&order_direction=2#scroll
Losinho
24.04.2022 12:16
#
hrozný
Aldeano
25.04.2022 09:24
#
dtaire
23.04.2022 23:07
#
Nevidím na tom zajímavého nic
Salfovic
23.04.2022 23:31
#
Tak holt: Bohemians, Baník, Karviná, Pardubice, Brno, Vlašim, Líšeň, Opava, Dukla, Jihlava, Příbram, Varnsdorf
dtaire
24.04.2022 08:01
#
Dobrý vtip, ale Pardubicím, Opavě, Jihlavě nebo i tomu Brnu by bylo lépe v první lize
Registrujisejenproto
24.04.2022 10:02
#
smetos
24.04.2022 07:50
#
Skoda je ze si o nikdy neodhlasujou
Uwe háže buly
24.04.2022 11:50
#
Jenom to ne.
RM1999
24.04.2022 12:01
#
Mně se naopak líbila loňská liga s 18 týmy. Nebyla žádná nadstavba a ještě přibyly zajímavé výjezdy do exotických míst jako např. Brno.
lampas
24.04.2022 13:12
#
tronec
24.04.2022 15:01
#
Uwe háže buly
24.04.2022 15:15
#
ratusek
24.04.2022 15:29
#
ondrasch77
24.04.2022 16:47
#
KingMaster13
24.04.2022 16:47
#
lichna.
24.04.2022 17:32
#
Imos
24.04.2022 18:07
#
ACSeRw!n
24.04.2022 18:34
#
Jason_
24.04.2022 22:01
#
1:0
24.04.2022 22:11
#
gunner123
25.04.2022 09:45
#
Pablos
25.04.2022 09:58
#
ACSeRw!n
24.04.2022 18:33
#
Radin
24.04.2022 02:55
#
Tady se ukazuje, jak to roky chodilo. Dokud byl Pelta a jeho prachy, korupce , tak Jablonec jel. Teď i s kádrem, který rozhodně nemá být na sestup nic.. Kdyby se jelo celkově férově, asi by bylo daleko víc překvapení. Teď v tomhle vede Slavie, které se občas pomůže, i když má top kádr na ČR
Zdechlina
24.04.2022 08:09
#
ondrasch77
24.04.2022 16:48
#
Nějak tvé teorie odporuje postavení Plzně a Sparty
kardous
25.04.2022 09:23
#
DanielRahl
24.04.2022 10:05
#
Za mě největším překvapením kola Karabec. Jakým způsobem rozdával balóny kolem vápna to jsem dlouho neviděl. Hrozně mu pomohlo, že dostával přesné přihrávky do nohy od Hojera a Hancka. Dočkala bych klidně poslal už pryč. Lepší nebude. Protože se vrátí z hostování Fortelný a v Hradci je Vlkanova.
kilobyte
24.04.2022 10:35
#
Karabec umí, ale přijde mi, že to často odflákne. Nebo to aspoň tak vypadá.
Selänne
24.04.2022 12:11
#
To je hloupost. U něj je problém, že v sobě nemá herní návyky typu: přenesení balonu, zklidnění hry a nesnažit se za každou cenu hrnout všechno dopředu. Do toho je fyzicky strašně sloubčkej a nemá moc velkou rychlost. To první se dá odstranit pouze větší minutáží a tím pádem větším sebevědomím. Pořád má teprve 18 (!). To druhý už je na Spartě, aby se systematicky postarala o jeho správný směřování. To ale moc nefunguje.
Losinho
24.04.2022 12:14
#
Minimálně vyvolává ten dojem.. něco jako Schick nebo Barák. U trenérů to úplně nepomáhá.
HorajzmAmmann
24.04.2022 10:41
#
Prosím zrušte nadstavbu. Jezdit 2x za 1 měsíc na Letnou opravdu není atraktivní. Nikoho to nebaví. To že bude 100 závodů ve Formuli 1 za rok taky ničemu nepomůže. Kazí se tím exkluzivita sportu nebo zápasu. Zápasy se Spartou jsou výjimečné, každý se na ně těší, ale mám pocit, že Baník hrál se Spartou za poslední 4 sezóny asi 18x. Vždyť i ta návštěva byla včera špatná...

Včerejší výkon mi přišel lepší než minule, ale pak jsem si poslechnul studio a komentáře na netu a nevím co si o tom mám myslet. Ano, Sparta byla lepší, ale znovu opakuji, se Spartou se rovnat nemůžeme. Výkon mi přišel celkem slušný, hlavně po vystřídání ve 2. poločase. Takacs výborný výkon, , Almásí taky podržel hodně balónu. Nic moc Boula, Klima.

Osobně bych dal Takacse na stopera a Janoška do zálohy vedle Kaloče.
Nadržený šimpanz
24.04.2022 10:44
#
To vysvětluj klubům nebo promotérům F1. Oni serou na lidi, jim jde jen o prodej televizních prív, reklamy atd....čim víckrát je to vidět, tim líp pro ně. Liga třeba s 14 týmama, nebo F1 s 18 závdy by nevydělali tolik
mistr129
24.04.2022 12:49
#
"Oni serou na lidi, jim jde jen o prodej televizních práv" - no a platil by někdo za televizní práva, kdyby na to lidi nekoukali? Dával by si tam reklamu?
John Obi Mikel
24.04.2022 11:05
#
Souhlas. Třeba pamatuju pár let zpět, jak jsme hráli takhle derby třikrát za krátký čas (protože jsme je ještě potkali v poháru), to se na to pak člověk taky netěší tolik, jako když je to exkluzivně jednou za půl roku.

P.S. Taky je to jeden z důvodů, proč nechci zúžení ligy a hrát pak s jedním soupeřem čtyřikrát za sezónu.
Wambasen
24.04.2022 12:46
#
KingMaster13
24.04.2022 16:48
#
Freedo
24.04.2022 11:28
#
Tak je smůla, že vám to vyšlo takhle losem. Kdyby byl druhej zápas v únoru, tak možná takový pocit nemáš. Ale souhlasím, že nadstavba je na hovno a taky bych ji zrušil.
lampas
24.04.2022 13:17
#
Myslím, že je v praxi stále víc a víc vidět, že pokud má nějaká změna v počtu zápasů v lize smysl, tak rozšířit ligu na 18 týmů, jako tomu bylo loni.
tronec
24.04.2022 15:04
#
ratusek
24.04.2022 15:29
#
jednoznačně
Bakary3
24.04.2022 16:26
#

Vzdyt to bylo hrozný, uz takhle je v lize x tymu do poctu, co to placaj jak to jde z odlozencu, tak takhle tam bylo jeste o 2 vic ...
ratusek
24.04.2022 16:46
#
ale pořád lepší než zpičená nadstavba, kterou nechce hrát snad nikdo
Cotton
24.04.2022 19:00
#
Kdyby se udělala nějak normálně a ne s prostřední skupinou, co hraje o hovno...
Uwe háže buly
25.04.2022 03:11
#
Stejně by to stalo za hovno
Cotton
24.04.2022 18:59
#
Kdo by pak postupoval? Kdyby sestupovaly 3 týmy, kde najdeš další 3, co je můžou nahradit? 21 týmů na ligu fakt nemáme, to by se tam pořád točily ty stejné.
Salfovic
24.04.2022 19:03
#
My nemáme ani 16 týmů na ligu.
mistr129
24.04.2022 20:08
#
Cotton
24.04.2022 21:58
#
no právě
Manik...
25.04.2022 07:40
#
Aldeano
25.04.2022 09:27
#
pingla
24.04.2022 19:19
#
nesmysl, však ligu by akorát doplnili týmy, co mají zázemí a peníze na ligu první a v té druhé by se skoro o nic nehrálo
Salfovic
24.04.2022 13:50
#
Tak nadstavba se zavedla jen kvůli prachům, výdaje na platy to prakticky nezvedlo, jen to mělo zvednout příjmy. Ale strašně by mě zajímalo, kolik na tom ty kluby vydělávají, vždyť to musí být směšné částky.
lichna.
24.04.2022 17:34
#
Se Spartou se rovnat nemůžeme... Proč? Vždyť i za Safarcika jsme tam odehráli lepší zápasy nebo minimálně srovnatelné.

Mame minimálně na to, abychom je trápili jako třeba Slovácko..
HorajzmAmmann
24.04.2022 17:39
#
Jak dlouho trénuje Svedik Slovácko? Vždyť jsou úplně někde jinde v budování kádru. V 1. řadě potřebujeme najít trenéra, herní systém, najít si k tomu potřebné hráče a sehnat sponzora, pak se můžeme bavit o TOP3. ..

A taky by to chtělo doma porážet Karvinou, Liberec, Hradec, Teplice...
Martin9719
24.04.2022 18:17
#
Chete se někam posunout nebo nadávat na to co hrajete? Zápasy jako je na Letný vás jedině můžou někam dostat, pokud tedy budete chtít. Podle toho co tady píšeš byste radši jezdily do Líšně nebo do Vyškova časem. Snadná výhra, krátký výjezd, poháry nikde. Tohle naší lize opravdu pomůže. To radši nadstavba.
HorajzmAmmann
25.04.2022 11:03
#
Martin9719
25.04.2022 13:54
#
Jen se tlem, za rok na to budete úplně stejně, a úplně stejně nadávat.
eder
24.04.2022 14:28
#
Není na tom obrázku ten chlapec z té reklamy s Ester Ledeckou a Machmudem Muradovem?
$$CaptainKokotko
24.04.2022 18:03
#
Super zápas. Zase škoda. Třetí zápas s Plzní a třikrát smůla.Ale je to hlavně o neproměňování šancí a dělání hloupých chyb. Staněk fakt top. Hráč zápasu. Beaguel taky skvělý.
frankiefcb
24.04.2022 18:46
#
Salfovic
24.04.2022 19:08
#
Ta jeho akcička před přihrávkou na gól To se v lize nevidí.
Slovácký trojboj
24.04.2022 19:14
#
Greny
24.04.2022 18:05
#
Já jsem zvědav jak zahraje Plzeň příští týden... Vůbec bych se nedivil kdyby zase hráli duraznej beton a brali i remizu
John Obi Mikel
24.04.2022 18:08
#
To záleží na našem dnešním výsledku
Greny
24.04.2022 18:10
#
No nemyslím si
Martin9719
24.04.2022 18:14
#
přesně tak, určitě když dneska Slavie neztratí, tak tam budeme hrát na výhru, slušná utopie
John Obi Mikel
24.04.2022 21:05
#
Tak je to jedno. Příště budou hrát hodně zezadu.
RM1999
24.04.2022 18:28
#
Dojdou si zkušeně (betonem) pro remízu (příp. rozhodnou z brejku) a to jim bude stačit, protože zbylá 3 kola mají jednoduchý los (Sparta jim to pustí), zatímco Slavia v posledních 2 kolech udělá max. 2 body.
Martin9719
24.04.2022 18:50
#
To je asi stejně krásný odhad jako ten Limberského ve Sportu
Shevchenko
24.04.2022 18:58
#
ty vole už si tu psal sracky co ti nevyšly tak to zkoušíš znova?
$$CaptainKokotko
24.04.2022 19:12
#
$$CaptainKokotko
24.04.2022 19:12
#
mistr129
24.04.2022 20:06
#
Manny
24.04.2022 21:26
#
Mě třeba docela baví pamatuju ještě tak rok zpět, to byl těžký cringe, ale vypracoval se
Bakary3
24.04.2022 21:39
#
? vzdyt je cim dál trapnejsi
John Obi Mikel
24.04.2022 21:40
#
Freedo
24.04.2022 22:05
#
Blasphemer
24.04.2022 21:42
#
Shevchenko
24.04.2022 20:01
#
Jako to se tu teď budou ignorovat zápasy z prostřední skupiny?
ZB 07
24.04.2022 20:20
#
Přáteláky nikoho nezajímají
oli9
24.04.2022 21:04
#
K čemu se to vůbec hraje... Celkově je ta nadstavba totální picovina
meno
24.04.2022 21:09
#
Pro ten mega
Greny
24.04.2022 21:11
#
Na jejich místě bych to zabalil a domluvil bych se že si každej tým nechá 250 litru
Selänne
24.04.2022 21:12
#
Lepší pozice na draftu.
Neri04
24.04.2022 21:16
#
Cotton
24.04.2022 21:59
#
to by pak právě bylo lepší prohrát, ne? jako v NHL
Aldeano
25.04.2022 09:30
#
Akinfeev
24.04.2022 21:12
#
Vítěz z těch 4 týmu si zahraje se Slováckem o KL
Fakt
24.04.2022 21:14
#
Ne
Akinfeev
24.04.2022 21:15
#
Takhle to bylo 2 roky nazpět, tušim
Fakt
24.04.2022 21:16
#
Bylo, ale to do Evropy postupovalo 5 týmu.
Akinfeev
24.04.2022 21:17
#
ok.
iHawX
24.04.2022 21:22
#
uřž tenkrát mi ten systém moc nevoněl...tým, co si vybojoval poháry po dlouhý sezóně a uhrál si je ve skupině s nejlepšíma o ně mohl přijít protože mu nevyšel jeden (dvou)zápas

teď už je ta prostřední skupina úplnej výsměch teda, to ať už radši udělaj jen 2 skupiny, o titul a sestup, rozdělený v půlce tabulky
Imos
24.04.2022 22:59
#
tu jedinou sezonu kdy se to takhle reálně hrálo to prosral Baník s Bolkou ne?
lampas
25.04.2022 10:27
#
A pak Bolka se Slovanem.
Imos
25.04.2022 11:45
#
John Obi Mikel
24.04.2022 21:01
#
No nemám slov. S touhle defenzivou těžko něco vyhrajem.
Chlupatá máma
24.04.2022 21:29
#
Svatej
26.04.2022 09:09
#
Me přišla v pohodě
John Obi Mikel
26.04.2022 09:41
#
frankiefcb
24.04.2022 21:04
#
Koubek je prostě machr, škoda, že to tenkrát s námi nedotáhl na titul. Chybělo pár vteřin.
Selänne
24.04.2022 21:11
#
Kucka na hrad
Salfovic
24.04.2022 21:23
#
Jste to nějak pozrali v předposledním kole doma s Bolkou, nějak úplně v závěru, co?
Začalo to U Dubu
24.04.2022 21:44
#
jj, Táborský vyrovnal na 2-2 v 90. minutě a pak provokoval pod tribunami. Od té doby ho máme velmi rádi
Martin9719
24.04.2022 21:37
#
Je to min. top 3 trenér v lize.
DanielRahl
24.04.2022 21:05
#
A pak, že naše liga nemá kvalitu. Když spolu hrají týmy z top 6 letos ty zápasy mají úroveň... snížit počet ligových týmů postupně na 10 a každý s každým 4x by dával obrovský smysl.
Abbe Faria
24.04.2022 21:09
#
at to rovnou hraje tech 6
1:0
24.04.2022 22:16
#
Horší než nadstavba by byla snad jen ta tvá liga s 10 týmy a 4x každý s každým.
pitrsko
25.04.2022 14:58
#
oli9
24.04.2022 21:05
#
Nadstavba je totální picovina...
John Obi Mikel
24.04.2022 21:09
#
DanielRahl
24.04.2022 21:11
#
to je jako říct, že play off v hokeji je blbost... :D prostě bažant co fotbalu nerozumí
smetos
24.04.2022 21:14
#
Prohlasil fotbalovy guru
DanielRahl
24.04.2022 21:16
#
postav mi sochu díky bažante
Abbe Faria
24.04.2022 21:16
#
jak by vypadala nadstavba v lize s 10 kluby ?
DanielRahl
24.04.2022 21:17
#
nijak 4x každý s každým = 36 zápasů což by odpovídalo top ligám bez nadstavby. Já jsem proti nadstavbě, ale teď to kritizovat může jen někdo kdo nefandí sportu a je fanatik. Máme nějaký systém od začátku sezóny a dodržet ho je určitě správně... ne jak Berbr a jeho ryby, kteří zrušili baráž.
Imos
24.04.2022 23:01
#
prosimtě jak liga o 10 4x spolu odpovídá top ligám? Ty počty mi nějak nevychází
f.guidolin
25.04.2022 09:30
#
Úplný nesmysl
Salfovic
24.04.2022 21:24
#
Však je.
oli9
24.04.2022 21:32
#
někdo kdo srovnává hokej a fotbal... Ještě začít vylucovat na 2 minuty nebo nájezdy ne...
deporpepa
25.04.2022 08:53
#
nájezdy se někde hráli, myslím, že v USA
Pablos
25.04.2022 09:57
#
jj hrály
1:0
24.04.2022 22:21
#
Taky že je. Hrajou kol jak natentovaných a pak jich dál postoupí 12!!.
$dolar$
24.04.2022 22:27
#
PO v hokeji je mega blbost.
deporpepa
25.04.2022 08:52
#
play off, je ale už zajeté a lidé jsou na to zvyklí, až si lidé zvyknou na nadstavbu, pak už to nikdo kritizovat nebude, krom týmu, který skončí 30 kolech na prvním místě a nezíská titul
Kepy_FCB
24.04.2022 21:13
#
db18
24.04.2022 21:19
#
Mass
24.04.2022 21:22
#
Po dnešku si to myslím taky
Ale co, třeba Plzeň a Spartu porazíme.
oli9
24.04.2022 21:33
#
Já už to říkám od začátku že nadstavba je kktina.. Chápu že to dělali v době kdy to mělo nějakou váhu kvůli místům pro evropské soutěže.. Ale raději jak to bylo dřív máš na to 30 kol
Greny
24.04.2022 21:47
#
Já slyšel že by kluby klidně hráli jako minulý rok 18 týmu doma venku... Ale neví se při co udělat v takovém případě s FNL..
Salfovic
24.04.2022 21:55
#
Zrušit a mít rovnou třetí ligy
Imos
24.04.2022 23:02
#
rozdělit druhou ligu na Čechy a Moravu
ondrasch77
25.04.2022 17:51
#
gulbis
24.04.2022 21:05
#
Pro Hovorku myslím úspěšný víkend. Včera jako pravidelný fanoušek v sektoru vedle kotle oslavil výhru hokejové Sparty a dneska 4 fíky od HK.
Blasphemer
24.04.2022 21:08
#
Koubek nejlepší trenér v lize samozřejmě po Bílkovi
deporpepa
25.04.2022 08:54
#
f.guidolin
25.04.2022 09:31
#
Určitě ne
Greny
24.04.2022 21:10
#
Jako co si budeme kdyby Slavia nezískala titul tak je to její strašná ostuda
John Obi Mikel
24.04.2022 21:11
#
Nevím proč tady schazuješ skvělou práci trenéra Bílka nějakou ostudou ze strany SKS.
DanielRahl
24.04.2022 21:12
#
souhlasím... Bílek udělal 71 bodů po 30 zápasech... v historii se nikdy nestalo, že by druhý tým měl tolik bodů. Často to stačilo na titul.
John Obi Mikel
24.04.2022 21:14
#
Přesně tak. My jsme třeba měli nejvíc bodů po 30 kolech v novodobé historii a tady se mluví o ostudě.
Salfovic
24.04.2022 21:15
#
Jestli v historii nikdy neměl druhý tým tolik bodů, tak to na titul muselo stačit pokaždé.
John Obi Mikel
24.04.2022 21:17
#
Ne nutně. Myšleno pravděpodobně takto:
V historii nikdy neměl druhý tým tolik bodů a často to neměl ani první tým..
Salfovic
24.04.2022 21:26
#
No takže 71 bodů k titulu stačilo vždycky.
Shevchenko
24.04.2022 21:50
#
Ne no
7kaka7
24.04.2022 21:55
#
Takže BY 71 bodů stačilo na titul vždycky
Shevchenko
24.04.2022 22:04
#
Možná nevím jak to myslíte, ale Sparta udělala titul se 79 body a Slavia se dostala na 72 bodů pokaždé za poslední 4 roky.
Salfovic
24.04.2022 22:13
#
Jenže na zisk titulu by jim stačilo méně bodů.
mistr129
24.04.2022 22:36
#
Jim Jo, ale ostatním ne. Kdežto v sezóně, kdy mistr získal třeba 65 bodů, by to stačilo všem
Salfovic
24.04.2022 22:08
#
Takže mistr ze které sezony potřebovatl k titulu víc než 71 bodů?
Shevchenko
24.04.2022 22:14
#
Absolutně nechápu o čem mluvíš. DanielRahl to napsal docela jasně, 71 bodů na titul stačilo často, ale ne vždy.
Manny
24.04.2022 23:05
#
jsi uplne blbej ne? nereknu napoprve ale 3x??
Salfovic
24.04.2022 23:13
#
Viz níž, nenapadlo mě to brát jinak než ročník po ročníku.
John Obi Mikel
24.04.2022 22:18
#
My si nerozumíme. Kdybys dosadil letošní Plzeň do některé sezóny, tak občas by to stačilo na titul, občas ne.
Salfovic
24.04.2022 22:33
#
Aha, tak tohle meziročníkové přesazování mě nenapadlo.
fabec1222
25.04.2022 08:41
#
Takže všichni ostatní s tím titul udělali, ale jeho je třeba chválit za to, že to s tím neudělal?
deporpepa
25.04.2022 08:56
#
72
Neri04
24.04.2022 21:16
#
I proto to te Plzni preji. Bilek si to po tech letech urazek od pivnich mozku fakt zaslouzi.
Imos
24.04.2022 23:04
#
Bílek možná, ale jak je v Plzni tak ať to vyhraje kdokoliv jiný
John Obi Mikel
25.04.2022 19:52
#
Bílka mám rád, ale ať si radši vyhrává tituly v zahraničních ligách
Greny
24.04.2022 21:16
#
Neshazuji Bílek odvádí výbornou práci a hráči za ním jdou ale nevylučuje to :) že cokoli než titul by mělo být pro Slavii v lize velké zklamání když se navíc podíváš na situaci v klubech například finanční
John Obi Mikel
24.04.2022 21:19
#
Jak píšu výš. My těch bodů nemáme málo, akorát Plzeň jich má ještě víc, protože hrajou fakt dobře.
Martin9719
24.04.2022 21:42
#
Bílek i přes občas předváděnou hru už je teď min. třetí nejlepší trenér jakého jsme kdy měli, pokud by získal titul, řadil bych ho už na stejnou čáru s Koubkem, kdyby jsme předváděli občas lepší hru tak bych ho řadil výš, vzhledem k protivníkům v boji o titul, Sparta za Koubka u nás nebyla jako Slavie teď rozhodně.
Pablos
24.04.2022 21:52
#
Jenže jak vyjedete mimo hranice, tak se projeví jak je to najednou 20let zpět fotbal… na ligu ideál to jo.
Martin9719
24.04.2022 21:59
#
Podívej se na naši sestavu a formu některých opor v posledních zápasech v pohárech a to vlastně nechybělo moc aby jsme postoupili do konferenční ligy jako vy i tak. Tenhle tým co je teď by TNS a Sofii smáznul už jak nic.
Pablos
24.04.2022 22:06
#
Nehodnotím teď co bylo… spis píšu ve stylu, ze tomuhle fotbalu nevěřím v Evropě, kde např. vás nejlepší hráč Beauguel je jak z pravěku v Evropě (aspoň takhle mi tam vždy přišel). To neber jako hejt ale, nechci do Vás šít…proste Vám moc nevěřím, ale rad se klidně budu mýlit a uznám chybu.
Martin9719
24.04.2022 22:37
#
Tak JDB by nejdřív musel někdo přemluvit. Ale minulý léto chyběly v Evropě Bucha, Kalvach, Hejda, Kopic, Mosquera se ještě nesžil, nebyl v kádru Sýkora. Střed zálohy byl Káčer, Ndaye, Janošek který sedí v baníku na lavičce. Chorý z podzimu a teď je taky jiný fotbalista. My kvalitu máme, Slavie je o level nebo dva výš, ale Sparta i Jablonec se kvalifokovali a my rozhodně nemáme menší kvalitu. Naopak, defenziva je to v čem jsme propadli ve Walesu i v Sofii + třeba i Alkmaar. Bílek zkrátka vyladil to, na co ten tým upadal pod mikrotrenérem Gulou a teď se snaží i o ten zbytek.
Martin9719
24.04.2022 22:00
#
Bílek prostě v tý době ještě stavěl tým, vštěpoval mu svůj herní styl a počítal zraněný opory.
Pablos
24.04.2022 22:10
#
Třeba to fungovat bude… musí je potřeba, abyste hráli poháry. Ale proste stejnak mám ten pocit, ze jste skvěle i díky tomu vypadnuti načetli ligu a hrajete účelnej fotbal na body.
Martin9719
24.04.2022 22:40
#
Ten fotbal má ale svůj podpis, a dostat ani ne 20 gólů za 30 kol není náhoda a zároveň ten tým nemá až takovou kvalitu aby mohl dávat všem 3-4:0 jako Slavie ve formě. A dokud ten gól nedáme, tak ofenzivně hrajeme.
Pablos
24.04.2022 22:46
#
Ale jo s tímhle souhlasím, ale bavíme se o lize… tam klobouk dolu před Vama. Já mám jen obavy z Evropy a ty naopak víru v tým, ze to bude cajk… o ničem jiném to není. A jak říkám, rad budu, když ty mé obavy budou zbytečné
mistr129
24.04.2022 22:35
#
Bakary3
24.04.2022 21:16
#
Ja bych ti to i pral, at si trosku zahojis ten tvuj mindracek

Ale strasna ostuda pri tom, ze Plzeň proste skoro neztraci, urcite ne - dalsi prubeh to muze jeste trosku zmenit, ale hezky zvelicujes.
Lof
24.04.2022 21:26
#
mistr129
24.04.2022 22:37
#
$$CaptainKokotko
24.04.2022 21:32
#
Tak s tímhle jsi úplňe mimo. Pořád dali čtvrtfinále KL a Plzeň poháry nehrála. To je velká výhoda. Navíc podle expected points má Plzeň štěstí. Což všichni víme. Navíc Bílek odvádí fakt super práci. Staňek je top. Takže strášná ostuda určitě ne.
$$CaptainKokotko
24.04.2022 21:39
#
Štěstí, že klidňe mohli mít o 5-10bodů míň a nikdo by se nedivil. Zase na druhou stranu se expected poinst musí brát s rezervou a ten tým má vítěznou mentalitu a na tom hřišti to jde znát.
$$CaptainKokotko
24.04.2022 21:40
#
Jinak Sparta podle expected points taky štěstí. Jsem fakt zvědavý jak budou v příští sezoně fungovat bez Hložka.
andrew96
25.04.2022 15:32
#
Cringe.
Kepy_FCB
24.04.2022 21:13
#
Hradec Borec
h8_sfatto
25.04.2022 06:04
#
thewall
24.04.2022 21:13
#
Obvykle se to týká hlavně hokeje, ale aktuálně to vypadá, že o titulu rozhodne rozdíl formy/kvality na postu brankáře. Hodně zajímavý nedělní večer za týden.
iHawX
24.04.2022 21:16
#
hm, asi špatnej terén
delfin
24.04.2022 21:18
#
Hradec. Dneska jsem se fakt při fočuse po delší době bavil.
hromdopolice
24.04.2022 22:08
#
Neviděl si Dynamo? To byl taky super fotbal, jen houšť
C-M@ster
24.04.2022 21:19
#
Pískej konec.
Pablos
24.04.2022 21:49
#
Tak Plzeň ztratí se Slavií zase, takže bych z toho nedělal vědu. Každopádně potřebuje spadnout na držku Slavia za to podcenění přestupáků už asi rok a půl.
bartes
24.04.2022 22:11
#
slávia přestala právě před 1,5 rokem kupovat drahé hráče a najela na "koupit levně, vychovat a prodat", což se jí docela daří. Oni to jinak dělat nebudou. Na ligu to stačí a když vydrží v pohárech do jara, tak jsou spoko. Vědí, že to je v strop v českých možnostech. A je ti mnohem lepší cesta, než kupovat hráče za 50 mega a čekat, jestli se vyplatí.........bohužel je v poslední době nedrží gólmani a obrana, na které se dříve mohla spolehnout. Např. Kolář je zadarmo drahý. Prostě je úplně mimo. Nechytí nic navíc, ty góly dneska byly z velké části jeho a ještě si dovolí kličku na malém vápně za stavu 3:2 pro Hradec. Prostě hráč na facku, kterému to je evidentně všechno jedno
Pablos
24.04.2022 22:18
#
Naivita…jen bude upadat. Najela na něco co stačit nebude časem právě… jelikož je ty ,,levny” faily nakonec budou potápět.
bartes
24.04.2022 22:25
#
proč? Kuchta se zpeněžil, Stanciu odešel za stejné prachy + se zbavili vysokého platu, Sor snad odejde za něco navíc, mají Provoda a další hráče, kteří se dají dobře prodat. Předtím Sima, Král, Souček,...pořád jsou hodně v plusu. I kdyby nakoupili drahé hráče, tak na LM to stačit nebude, takže se spokojí s EL nebo EKL a nejspíš si spočítali, že se jim víc vyplatí kupovat hráče do 30 mega než dávat 100 mega jako třeba za Stancia a spoléhat se na úspěch v LM, aby se vyplatil
Pablos
24.04.2022 22:34
#
Protože si myslím ze neudrží kvalitu základu …Když jim pak zkurvi sezónu nakonec prumeraci až podprumeraci, protože zase vše co bude umět něco lehce navíc půjde pryč.
bartes
24.04.2022 22:48
#
no, zrovna Slávia je na tom co se týká vyrovnanosti a šířky kádru z té TOP3 nejlíp. Dokáže postavit 2 vyrovnané 11, což se o Spartě říct nedá a o Plzni už vůbec ne. Akorát teď Slávia doplácí na nevyrovnanou dvojici brankářů, na které dříve mohla spoléhat. Hlavně Kolář, který dříve několik let Slávii držel, je úplně mimo od té doby, co dostal ten zákrok do hlavy. Ale hlavně kvůli té Tvrdíkově dceři. Jakoby se viděl už někde v představenstvu Slávie, že ho Tvrdík protlačí a na fotbal jako takový kašle. A Mandous asi potřebuje mít tu důvěru, že je 1 a nestřídá se s tím labilem. Pak má Slávia přestárlou obranu Hovorka, Kúdela, kteří už nestíhají a mají je nahradit 20letí kluci Kačaraba, Ousou, kteří ty velké zápasy nezvládají v hlavě. Viz Feyenord....ale podobné problémy má i Sparta. Jen Plzeň ne, protože vše hraje na svých 13 lidí. Plzeň má jen obrovské štěstí, že se jí vyhýbá marodka. Kdyby jim padlo 6 hráčů základní sestavy jako u Slávie, nebo Sparty, tak nejspíš dohrává s dorostenci.
Imos
24.04.2022 23:08
#
Kolář musí rozhodně odejít pro dobro Slávie
f.guidolin
25.04.2022 11:45
#
Kolář má ve Slavii měsíční plat 1,5 mil měsíčně, 250 tis za výhru, 150 tis za vychytanou nulu. Na odchod nemá ani pomyšlení
Imos
25.04.2022 13:37
#
O to větší to je problém slavie
thewall
25.04.2022 14:33
#
Šílené. To je naprostý úlet. V podstatě tunelování Slavie. Malá domů Tvrdíkovic rodinky.
Martin9719
25.04.2022 17:58
#
Spíš by mě zajímalo jak to mají ti ostatní. i dorostenci u vás berou skoro to co důležití hráči někde v Teplicích.
Losinho
25.04.2022 20:06
#
Pod 250 už nemá v áčku nikdo.
KingMaster13
26.04.2022 16:04
#
Ty pičo Tomu se říká zabezpečit dceru
Salfovic
24.04.2022 23:10
#
Právě v létě jí snad chybělo až osm hráčů, většinou ze základu, a stejně to lidem nebrání k tomu ji prcat za nepostup do EKLu a vyvozovat z toho, že nemá na poháry.
Fairplay
25.04.2022 00:34
#
Jak píše Pablos výše, take se priklanim k nazoru, ze jim to prumeraci dodrbou. Dneska bylo krasne videt, jak treba Kacaraba rozhodne neni nejaka top kvalita a ten tym takhle zacina stagnovat na cim dal vice postech. Ostatne prave i z toho duvodu, ze se ten tym posledni prestupaky hodne doplnuje nejakyma Ekpaiema a podobnou nekvalitou.. Par let zpet to bylo co post, to reprezentant a extratrida.
Freedo
25.04.2022 16:22
#
Když si vezmeš základ včera, tak až na Filu a Koláře by snad všichni byli povolaní do repre, kdyby se dnes dělala nominace.
r.mrazik
26.04.2022 14:04
#
prichody: 20/21 - 5,4 mega euro
21/22 - 6,4 mega euro

koupit levne je nejaka mistni urban legend ne?
Pablos
24.04.2022 21:56
#
Před 30.kolem byl můj tip: 1.Plzeň, 2. Sparta, 3. Slavia… a to jsem počítal, ze Sparta vyhraje v Olmíku, tak schválně
hromdopolice
24.04.2022 22:07
#
Copa, že ten Baník to na tý Letný nezválcoval, když už je pryč hlavní strůjce neúspěchu..?
PalibrkUros
25.04.2022 07:16
#
tady někdo přikládá pod rendlíček
hromdopolice
25.04.2022 10:04
#
To viš, čekám na výživné argumenty těch přesvědčených o nekonečné kvalité jejich kádru.
PISTOLERO
25.04.2022 10:13
#
HorajzmAmmann
25.04.2022 11:28
#
Baník NEMÁ kádr na top3 ani náhodou, co chceš slyšet víc. Nikdo tady nepíše že má...
martin1
24.04.2022 22:31
#
Hradec
h8_sfatto
25.04.2022 06:04
#
czechfant
24.04.2022 22:56
#
Měl jsem přání abychom alespoň trochu zamíchali kartama v boji o titul a nebyla to ostuda, když už jsme se tam dostali.

Nečekal jsem, že oboje splníme v prvním zápase. Navíc mi přišlo, že Slavia nehrála vyloženě špatně, spíš tak průměrně, ale nám to prostě sedlo. Dost udělal asi první gól, kdy se kluci přesvědčili, že to může jít.
Coutinho10
24.04.2022 23:00
#
no nic no....musíme porazit Plzeň a pak už je tam nepustit...doufám, že Hradec podá stejný výkon i proti Plzni
Losinho
24.04.2022 23:24
#
only1nekka
25.04.2022 07:11
#
Plzen rupne se Slavii i se Spartou, Spart do toho porazi jeste Slavii a mame tu jeste drama o titul
ratusek
25.04.2022 07:44
#
Titul bude mít Plzeň, škoda. Mohlo být zajimavé léto z hlediska jejich financí
Jinders
25.04.2022 07:54
#
Hradec klobouk dolů, my jsme se ale téhle prohře podali ruku svou arogancí...
Fernando_Torres
25.04.2022 09:17
#
Hrát proti Hradci, brejkovýmu týmu s extrémně rychlým přechodem do útoku vzadu skoro celej zápas jeden na jednoho (občas ani to ne), absolutně bez zajištění, to jde prostě jasně za trenérským týmem...
meno
25.04.2022 10:42
#
John Obi Mikel
25.04.2022 14:19
#
KingMaster13
25.04.2022 18:41
#
Rothbard
25.04.2022 10:08
#
Rada končí v Jablonci.
Greny
25.04.2022 10:13
#
To je ideální doba a místo pro Franze
Martin9719
25.04.2022 17:52
#
Fakt
25.04.2022 10:36
#
Včera byli pozdě.
božský John
25.04.2022 10:31
#
KDE MAM CLANEK KILY KDE MAM CLANEK??????
db18
25.04.2022 10:36
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.