UEFA - Liga mistrů 2009/2010

20.10.2009 20:45 CET

FC Barcelona (ESP)   -   Rubin Kazaň (RUS)

1 : 2 (0:1)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.12 - 7.00 - 13.50

Senzace je na světě, Rubin si odváží vítězství z Nou Campu!

Gökdeniz Karadeniz (© soccer.ru)
 
Obrovský favorit byla FC Barcelona v dnešním utkání proti Rubinu Kazaň, papírové předpoklady se ale nečekaně nepotvrdily a ruský mistr Rubin Kazaň si po obětavém výkonu odváží z půdy obhájce Ligy mistrů senzační vítězství 2:1!

Utkání začalo svižně, už v první minutě vnikl do pokutového území Kazaně Iniesta a dožadoval se penalty, píšťalka sudího Laurenta Duhamela ale zůstala správně němá. O minutu později zmrazil domácí publikum na Nou Campu Rjazancev, záložník Rubinu využil špatného odkopu Marqueze a z prvého doteku ho krásnou střelou z dálky dopravil do sítě.

Podle očekávání se hra přesunula na polovinu ruského celku a Barca se trpělivě snažila dobývat kompaktně bránící Kazaň. A výčet šancí Barcy byl v dnešním utkání opravdu dlouhý. Na inkasovanou branku málem o pár minut později odpověděla devítka Katalánců Ibrahimovič, po vysunutí Iniesty, ale z úhlu si ho vychutnal Ryžikov. V 15. minutě střílel nebezpečně Xavi, bravurní zákrok musel Ryžikov vytáhnout proti hlavičce Pedra a ve 27. minutě zastavil Salukvadze unikajícího Messiho za minutu dvanáct.

Obětavá Kazaň nedarovala Barce ani centimetr prostoru a ve středu hřiště vyhrávala mnoho důležitých osobních soubojů. Přesto byla technická vyzrálost hráčů domácích zřejmá a do konce prvního poločasu si favorit vytvořil ještě několik slibných příležitostí, hosté však do konce poločasu hubené vedení uhájili. Krátce před poločasem ale přišel Rubin o klíčového hráče Sergeje Semaka, kapitán Rubinu se zranil a místo něj šel na hřiště Rafal Murawski.

Po změně stran konečně Nou Camp propukl v euforii, ve 48. minutě si Ibrahimovič naběhl na typický pas Xaviho a ač byl tísněn Šaronovem, pálil nekompromisně přesně ke vzdálenější tyči bezmocného Ryžikova. Kdo čekal, že Katalánce gól nakopne, mýlil se. Rubin stále pozorně bránil a domácí hvězdy měly stále problémy s dobýváním organizované defenzívy Rusů.

V 73. minutě Rubin Kazaň nečekaně udeřil podruhé, po ztrátě Barcy uprostřed pole se míče ujal režisér hry Kazaně Alejandro Domínguez, potáhl míč středem a vysunul do samostatného úniku na Valdése svého spoluhráče Gökdenize Karadenize, rychlonohý Turek se nemýlil a hosté opět vedli. Za celé utkání Kazaň vystřelila třikrát, z toho dala dva góly.

Závěrečné minuty byly plně v režii Barcelony a bůh očividně vyslyšel modlitby trenéra Rubinu Kurbana Berdyjeva před začátkem utkání. Ruského šampióna totiž dvakrát zachránila branková konstrukce. Nejprve nastřelil Ibrahimovič po přiťuknutí od Messiho břevno a ve třetí minutě nastaveného času hlavičkoval po rohovém kopu Yaya Toure do břevna. Rubin Kazaň šokující vedení 2:1 udržel do závěrečného hvizdu a připisuje si premiérové vítězství v Lize mistrů. Skupina F bude ještě hodně zajímavá...
Autor: David Kubáň / Eurofotbal.cz
Počet zobrazení: 9409
Komentáře (297 / 0 nových)
smazaný uživatel
18.10.2009 15:04
#
2:0
Tomtaf
19.10.2009 16:42
#
0:0
Kaj
19.10.2009 19:53
#
4:0
smazaný uživatel
19.10.2009 21:44
#
5:0
spanhel
19.10.2009 22:25
#
3:0.
smazaný uživatel
20.10.2009 09:10
#
5:0
edejv
20.10.2009 11:57
#
4:1
smazaný uživatel
20.10.2009 12:20
#
barcoska vyhraje už prvy polcas aspon o dva goly
smazaný uživatel
20.10.2009 13:00
#
Jasny handicap,,,
Kaj
20.10.2009 14:45
#
"Viděli jsme všechny zápasy Barcelony na videu, ale nechceme hrát defenzivně. Chceme hrát útočně. Ale uvidíme, jestli je to možné nebo ne."

Kluci hrejte útočně. Prosím! Ať je na co koukat.
smazaný uživatel
20.10.2009 15:03
#
Presne tak,nezalezi na vysledku,spise na koukatelnosti....neco jako lonsky rok,barca x real...krasny fotbal plny branek,real prohral ,ale bojoval jako ,,chlap´´ :)..ale tak snad 4:1 ;-)
spanhel
20.10.2009 15:06
#
Dneska Barca podle mě nic nepodcení, má Rubin skvěle zmapovaný a před únavnými cestami na Východ Evropy chtějí mít klid. Vidím to celkem jednoznačně, na druhou stranu bych rád, aby se Rubin prezentoval sympatickým dojmem a úplně nepropadl. Pokud budou hrát aktivně jako první poločas v Kyjevě, tak by to pro ně ostudou dopadnout nemuselo. Ale náročný presing jim musí vydržet celý zápas, nemůžou být pasivní, to pak nebudou mít vůbec žádnou šanci na úspěch.
Strašně se na ten zápas těším.
smazaný uživatel
20.10.2009 16:04
#
1:2!
smazaný uživatel
20.10.2009 22:22
#
smazaný uživatel
20.10.2009 22:44
#
$dolar$
20.10.2009 22:55
#
Kerzak0v
20.10.2009 22:56
#
Sel sis vsadit na presnej vysledek?
madridcan
20.10.2009 23:14
#
to by bol milionar a teraz asi klinicky mrtvy po krcmovom zatahu
smazaný uživatel
20.10.2009 23:43
#
ty vole, tož ty si hrubas, upřímně doufám, žes to vsadil, protože to se jen tak nevidí, takový tip!
smazaný uživatel
20.10.2009 23:44
#
a to sem si vůbec nevšiml, že to komentoval někdo s nickem hrubas, a ted na to hledím jak puk
smazaný uživatel
20.10.2009 23:54
#
dingo jsi masér!!!
jtbs
21.10.2009 00:05
#
ak si to nevsadil tak mas asi smrt na jazyku co
Duff
21.10.2009 00:26
#
odvážnému štěstí přeje...klobouček dolů
smazaný uživatel
21.10.2009 05:45
#
No ty krávo, já nějak tušil remku, ale tohle
smazaný uživatel
21.10.2009 06:56
#
Nádhera:-)
Liquid
21.10.2009 09:28
#
smazaný uživatel
21.10.2009 11:12
#
Tak to se ti povedlo
smazaný uživatel
21.08.2012 13:03
#
Hodak
20.10.2009 18:15
#
6:2
faza
20.10.2009 18:56
#
5:0
spanhel
20.10.2009 20:28
#
Sestava Kazaně pěkně defenzivní, Pep to jistě tušil a nasadil to nejofenzivnější, co má po ruce.
smazaný uživatel
20.10.2009 20:40
#
hodte sem nekdo link na zapas na netu pls, dekuju
spanhel
20.10.2009 20:44
#
sop://broker.sopcast.com:3912/68115 SOPCAST
smazaný uživatel
20.10.2009 20:59
#
vubec mi ty stranky nejdou najet nedavaj to jeste nekde?
Ligter
20.10.2009 22:22
#
Stáhni program sopcast, myslím že je i na stahuj.cz. Stojí za to, na sopcast většinou docela kvalitní obraz - i teď.
spanhel
20.10.2009 20:48
#
smazaný uživatel
20.10.2009 20:52
#
Rubin pome
Host
20.10.2009 20:59
#
Prosím vás, jaký padl gól? Rozběhlo se mi to až v 7. minutě.
smazaný uživatel
20.10.2009 21:04
#
no krasny :)..ale bohuzel do spatny branky :)
Host
20.10.2009 21:10
#
Krásný? Mohl bys to trošku víc popsat?
spanhel
20.10.2009 21:37
#
Odražený míč se dostal k Rjazancevovi a ten ho z ohromné dálky napálil od horní části tyče do branky.
Host
20.10.2009 21:59
#
Děkuji.
$dolar$
20.10.2009 21:08
#
Rubin jedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
jiri - fcb
20.10.2009 21:26
#
ach Bože, já nesnáším koukání na fotbal na netu. Prakticky nic jsem zatím neviděl ...
herbage
20.10.2009 21:38
#
Mně to jede dobře, koukáš přes TVU?
panca
20.10.2009 21:40
#
sop://broker.sopcast.com:3912/68115

sice v rustine ale luxusni obraz
herbage
20.10.2009 21:43
#
Na to nemam tak rychlej net. Maximálně tak 500kbps Ale já link už mám - FoxTVsports
Godwinson
20.10.2009 21:33
#
pěkně Rubin, jen houšť a větší kapky :)
spanhel
20.10.2009 21:39
#
Tak Rubin ohromně obětavý výkon, zodpovědně brání, daří se jim zastavovat útoky Barcy a mají hodně odražených míčů. Barca samozřejmě jasně kraluje, hraje se skoro pořád na půlce Rubinu a měla i pár nebezpečných šancí, ale Kazaně se drží štěstí.
herbage
20.10.2009 21:39
#
Nádherný gól, ale Barca by se měla snažit. Ve Fantasy mam Iniestu s Messim a zatím se na to sice pěkně kouká, ale góly nepadaj
_Blind_
20.10.2009 21:40
#
hej pls hodte sem linky na ten zapas ja ja nemozu najit zadny co faka pls pls !!!
spanhel
20.10.2009 21:43
#
Škoda pro Rubin, že se zranil Sergej Semak, bezchybný režisér hry hostů, Xaviho s Iniestou se mu celkm dařilo spolu s Nobou a skvěle vystupujícími obránci eliminovat.
jiri - fcb
20.10.2009 21:48
#
už mi to jedééééééééééééééé

Stav na govno, ale hlavně, že to uvidím.

Obrátíme, tím jsem si naprosto jist. Konečný stav bude 2:1 nebo 4:2
_Blind_
20.10.2009 21:51
#
IBRAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!
alegre
20.10.2009 22:09
#
Chachacha, tak tenhle sudi piskat La Liga tak Barca sestoupi! Nedaruje ji ani 5%!
$dolar$
20.10.2009 22:21
#
RUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
jiri - fcb
20.10.2009 22:34
#
ty, vado, co se to děje?
Axiss
20.10.2009 22:38
#
Rozhodčí začne pískat rovinu a Barcelona nestíhá. A že mě to ani nepřekvapuje.
smazaný uživatel
20.10.2009 22:38
#
barceloooooonaaaaaaaaaaa hraje messi vubec? nebo hrajou v 10ti? hahahahahah nezbyva mi nic jineho nez se smat...barca ma proti realu pry uplne skvelou obranu :D prohrat doma s kazani a dostat z niceho dva goly?
Ligter
20.10.2009 22:39
#
jj Messi hrál. Njn, i takový jsou zápasy. Ale neironizoval bych to tak kvůli jednomu zápasu.
smazaný uživatel
20.10.2009 22:39
#
Já měl za to, že nejlepší klub světa by si měl s Tatary poradit
smazaný uživatel
20.10.2009 23:17
#
jakými tatary??? mistr ruska, jde na obhajobu. jako ti budou hodně dobří. ale furt barca prostě vyhrávat nemůže, kralovalo jasně. rubin jen 3x vystřelil. stane se prostě
Kerzak0v
20.10.2009 23:19
#
....a kde myslis, ze lezi Kazaň?
Ligter
21.10.2009 09:03
#
Kazaň je hlavní město Tatarstánu.
smazaný uživatel
21.10.2009 10:56
#
Za geografický znalosti
spanhel
20.10.2009 22:39
#
No to je síla, typický Rubin z minulé sezony, soupeř hrál, Kazaň vytěžila z minima maximum a jedna z největších senzací v Lize mistrů za poslední roky je na světě. Takhle skupina bude ještě hodně zajímavá.
Axiss
20.10.2009 22:47
#
Byla to jen otázka času. Barcelona nemá žádného útočníka a v současnosti to s průměrnou zálohou stačí maximálně na španělskou ligu. Ale ne dál.
spanhel
20.10.2009 22:49
#
Nesmysl. To se prostě stane, osm z deseti zápas by proti Rubinu vyhráli. S tou podprůměrnou zálohou si snad děláš srandu.
smazaný uživatel
20.10.2009 23:01
#
Barcelona nemá žádného útočníka? Zdá se, že jsou drogy mezi českou mládeží stále populárnější....
spanhel
20.10.2009 23:02
#
Toho jsem si ani nevšiml. Ten borec se překonává.
jiri - fcb
20.10.2009 23:03
#
hoši, nechci vám do toho kecat, ale ten nad váma hodil vábničku a vy jste se chytli i s navijákem. Dělá si prdel
smazaný uživatel
20.10.2009 23:19
#
axissi sleduješ někdy fotbal. a někdy barcu??? větší kraviny jsem asi neviděl
herbage
20.10.2009 22:41
#
Barca sice měla smůlu, ale Rubin šel více za vítězstvím, bránil kompaktně a všechny své šance využil, takže zasloužená výhra
spanhel
20.10.2009 22:43
#
To byla kurevská smůla, ještě tyč v třetí minutě nastavení, ale předpokládám, teda spíš doufám, že do osmifinále postoupí Barca spolu s Rubinem.
smazaný uživatel
20.10.2009 23:20
#
každopádně vyhrajeme v Kazani 3:0 a je
Kerzak0v
20.10.2009 22:41
#
Kdyby se Rubin novackovsky nerozklepal prvni zapas v Kyjeve, tak ted hraje o postup..... bravo Kurban Berdyjev poprvy sem u nej i v zapase videl nejaky emoce - ten jeho ruzenec mu asi tentokrat sakra pomoh

...musim uznat, ze to tatarum preju, super vysledek. Navic do ligy ted urcite krome kapitana Semaka ztratili i spoustu sil a hura sesadit je z ligovyho trunu
jiri - fcb
20.10.2009 22:42
#
Sákra, to je najednou posměváčků ...

Zajíci se počítají po honu, kluci, ale věřím, že musíte zakomplexovat, dokud můžete.

Jinak - zápas jsem (asi díkybohu) skoro neviděl, ale prý to nebylo tak hrozné, jak vypadá výsledek. No, Pepek má teď čas to dát dokupy, tak se snad povede. Uvidíme
smazaný uživatel
20.10.2009 22:45
#
Swarley
20.10.2009 22:46
#
já vám ty posměchy přeju....to co jste tady na eurofotbale předváděli po vítězném finále proti Manchesteru byl doopravdy hnus...(čest vyjímkám) teď se zbytečně nediv, sklízíte to, co většina z vás zasela....
smazaný uživatel
20.10.2009 22:53
#
Jsme snad skončili ve skupině? Ligu mistrů můžeme ještě vyhrát stejně jako třeba Kazaň nebo jiný tým
Swarley
20.10.2009 22:56
#
a tvrdím, že jste skončili ve skupině??
smazaný uživatel
20.10.2009 22:57
#
Děláš jako by ano Ale tahle prohra prostě a jednoduše nic neznamená.
Swarley
20.10.2009 22:59
#
tak to máš solidní představivost...já nikde ve svém příspěvku neříkám nic o nepostupu ze skupiny, nebo že něco tenhle zápas znamená....bavím se jen a jen o tom posměchu, který si většina místních fans Barcelony zaslouží....
spanhel
20.10.2009 23:01
#
Mám rád tyhle zapšklé kašpary jako jsi ty.
Swarley
20.10.2009 23:10
#
tvůj boj
smazaný uživatel
20.10.2009 23:30
#
Šak je v tom nechej Barca je nejlepší klub světa, pak přijede do Anglie a předvede se nám skvělým výkonem, který bude korunován v 93. minutě první střelou na bránu Mysli si svoje, oni mají přece TREBLE.
spanhel
20.10.2009 23:32
#
Holt úspěch se u nás neodpouští, další příklad. Vytrhne jeden zápas ze sta a dělá machry.
smazaný uživatel
20.10.2009 23:37
#
Jaký zápas jsem vytrhl? Jen radím Swarleymu, aby vás nechal lítat na obláčku
spanhel
20.10.2009 23:39
#
Jsi natvrdlý, že nevíš, jaký zápas jsi vytrhl? Ten treble vám nedá spát...Těší mě to.
smazaný uživatel
20.10.2009 23:44
#
Ale vždyť za to si můžete sami, že ze sebe děláte nedotknutelnej klub. Vím, že to musí být strašně těžký vyhrát titul v lize a poháru, ve které bojujete jen s Realem, kterej byl v posledních sezonách neškodnej. Víc klubů už mělo úspěšnej rok co se týče trofejí, ale nikdo se z nich na prdel neposadil, proč bychom se měli ted posadit z vás?
smazaný uživatel
20.10.2009 23:25
#
Posměch? To je všechno? Tak si ho užijte, protože kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp
$dolar$
20.10.2009 22:55
#
jiri - fcb
20.10.2009 22:59
#
nevím, zda jsme dělali něco víc než fandové MU po svém vítězství ... Spíš míň a víc si to bereš, protože se tě to dotýká
Swarley
20.10.2009 23:13
#
míň, víc....o tom se tu můžeme bavit do rána jen nechápu to, že se divíš, když vám to tu někteří přejou...
jiri - fcb
20.10.2009 23:15
#
ne, tak zrovna ty jako fanda MU, kteří dělali po svém triumfu úplně to samé (+-, ať nežeru) bys tohle řešit nijak neměl ...
smazaný uživatel
20.10.2009 22:59
#
Co jsme předváděli po finále tak hrozného, pokud to můžu vědět?
herbage
20.10.2009 22:48
#
Hráli jste velmi dobře, nic z čeho by se měly dělat závěry, zkrátka smůla
jiri - fcb
20.10.2009 23:00
#
díky. Akorát nechápu, že když tě jednou potřebuju, tak nejsi, abys mi pomohl z nějakým funkčním odkazem ... Skoro to vypadá, že jsem jedinej, kdo to neviděl
herbage
20.10.2009 23:03
#
Co? Na icq žádný vzkaz nevidím(ani jsem tam teda nebyl) a tady nahoře máš napsáno, že koukám přes TVU na Fox Sports a pokud vím, portál myp2p ti snad není neznámý
jiri - fcb
20.10.2009 23:08
#
příště. Já ztratil hroznou spoustu nervů a když se mi přenos cca po 16ti minutách jakž takž průběhu kousl, odešel jsem do jiné místnosti se uklidnit. Asi si dokážeš představit, jaký jsem pak prožil šok při pohledu na livescore ...
madridcan
20.10.2009 23:16
#
a mne sa zdalo,ze po vyrovnani si obraz chytil
jiri - fcb
21.10.2009 07:05
#
já obraz chytil právě po přestávce do 66. minuty. Pak se to definitivně rozloučilo
Kaj
20.10.2009 22:44
#
Největší zklamání pro mě Messi. Hrál totální, ale totální hovno. Probuď se králi!!!!
spanhel
20.10.2009 22:46
#
Zas tak špatný rozhodně nebyl.
Kaj
20.10.2009 22:48
#
Ne. Byl ještě horší. Bohužel. Neudělal nic.
herbage
20.10.2009 22:47
#
Měl to těžké, hráči Rubinu k němu brzy přistupovali, přesto hrál celkem solidně. Kdo od něj čeká, že každý zápas udělá 5 slalomů a dá 10 gólů, tak byl asi zklamán
Kaj
20.10.2009 22:49
#
Stačil by jeden povedenej.
herbage
20.10.2009 22:51
#
Někdy to zkrátka nejde, proti takto dobrému soupeři. Jinak měl tam několik dobrých okamžiků a mnohokrát přešel přes 3-4 hráče, to ses asi špatně díval
spanhel
20.10.2009 22:53
#
Přesně tak, odvedl v ofenzívě obrovský kus práce, Rubin ho ztrojoval, zdvojoval takřka celý zápas a přesto byl u mnoha nebezpečných momentů, za tento zápas ho nikdo nemůže hanit.
Kaj
20.10.2009 22:54
#
Nevím. Koukal jsem na něj a nic nevymyslel. Kdyby přešel přes 4 hráče, tak je sám před brankářem. A to nikdy nebyl.
herbage
20.10.2009 22:57
#
Většinou mu právě ten třetí - čtvrtej hráč ukopl míč
Kerzak0v
20.10.2009 22:55
#
Kurban Berdyjev urcite specialne pripravil hrace na Messiho, ten vysledek je skvela trenerska prace s davkou stesti, ktera preje pripravenejm
smazaný uživatel
20.10.2009 22:47
#
Rubin Kazan!!!!!!!!!!!!!!!!
spanhel
20.10.2009 22:48
#
Rubin dneska ze sebe vymáčkl naprosté maximum, měl rozhodčího, který mu vyhovoval a pořádnou porci štěstí, když se tohle smíchalo dohromady, senzace je na světě.
Tsigi
20.10.2009 22:50
#
měl to někdo vsazený ?
Kerzak0v
20.10.2009 22:53
#
Chtel sem jenom z hecu, ale vyprdnul sem se na to
Mr.Jindros
20.10.2009 22:50
#
Kurz 21 Pokud se Inter odhadnout dal, tohhle už je moc velký bizar. Nejzajímavější skupina.
Kerzak0v
20.10.2009 22:53
#
A to bylo reci, jak je tahle skupina jasna
Mr.Jindros
20.10.2009 22:54
#
No Barce furt věřim. Pokud druhý zápas Rubin - Dynamo nebude plichta, bude mít Inter pekelné problémy. Na východě bude mít co dělat, o Nou Campu ani nemluvě.
Kaj
20.10.2009 22:53
#
Já bych to klidně přiznal...Barca hrála křečovitě, vůbec v tom nebyla lehkost, zvlášť v závěrečný fázi. Hodně se chybovalo a v útoku to vůbec neklapalo. Ibrův gól byl skvělý, ale tím to asi tak haslo. Trenér Kazaně si dvouma náhodnýma gólama vymodlil výhru.
spanhel
20.10.2009 22:55
#
Bylo to na můj vkus místy moc profesorské, z té územní převahy se měl vytěžit drtivější tlak, ale nutno dodat, že proti Barce hrála obrovská smůla, břevno Ibry a tyč Yayy, to byly jasné loženky.
herbage
20.10.2009 22:55
#
Já tam tu lehkost a technickou vyspělost viděl
Kaj
20.10.2009 22:59
#
Viz spanhel. Těch přihrávek bylo zbytečně moc a to i na úkor rychlejšího přechodu do protiútoku. Trocha přímočarosti by vůbec nevadila. Tyto momenty mi začínají chybět, páč útočit furt do plnejch je furt o tom samým.
herbage
20.10.2009 23:01
#
Pokud hraješ proti takto kompaktně bránícímu soupeři, tak moc možností nemáš. Buď nakopávat a na to Barca nemá hráče nebo to zkusit vykombinovat, což může působit někdy poněkud krkolomně
Kaj
21.10.2009 10:44
#
Mno ale ten gól přišel právě po pasu za obranu, nikoliv po zemi...
herbage
21.10.2009 11:19
#
A? Já se bavím o situaci, kdy je obrana soupeře zavřená a zformovaná. Tohle byla jedna z mála možností využít toho, že obrana Rubinu nebyla na svém místě a Barcelona to touhle bleskovou akcí využila. Nakopávání je naprosto něco jiného, tohle byl pas za obranu s myšlenkou a Zlatanovi pak stačilo jen dobře zamířit. To není žádný hurá nákop, pak se to nějak vyvine. Mimoto, zkus někdy v zavřené obraně poslat míč za ni a uvidíš, jak se zlou potážeš. Navíc Barcelona se o to často snaží, viz akce D.Alvés-Messi sklepnutí hlavou a Zlatan míč nakouřil do břevna, abčšak zde je nutná nesmírná synchronizace hráčů a chirurgická přesnost
Kaj
21.10.2009 17:55
#
Tohle je potřeba vždycky. Co je ale snažší? Nahrávat si balón mezi nohama obránců nebo zkusit chytrým lobem s náběhem útočníka balón za obranu? Jsem přesvědčenej, že skrz náběhy by to do sevřený obrany mohlo platit. Ibra má na to takovýhle balóny vybojovat.
Btw. fotbal hraju a vím, o čem je řeč.
herbage
20.10.2009 22:54
#
Tyvole ČT - za Stuttgart žádný Kaká nehraje, ale Cacau
$dolar$
20.10.2009 22:54
#
Nadhera K tomu neni co vic rict
Kerzak0v
20.10.2009 22:55
#
Prosimte odkdy ty prejes ruskymu muzstvu?
$dolar$
20.10.2009 22:56
#
Spise nepreju Barce
spanhel
20.10.2009 22:56
#
On spíš nenávídí Barcu, to víš, úspěchy se neodpouští...
$dolar$
20.10.2009 23:01
#
uspechy? Mne by zajimalo jak je mozne ze jsem ji nesnasel uz minulou sezonu kdyz jeste nic nevyhrala
smazaný uživatel
20.10.2009 23:03
#
Však ano, ona Barcelona vznikla v roce 2007....
$dolar$
20.10.2009 23:04
#
Tak to je divny ze Real mi nevadi
jiri - fcb
20.10.2009 23:09
#
na tom není divného zhola nic. Že právě tobě nevadí Real je naprosto normální
$dolar$
20.10.2009 23:16
#
Naprosto schvalne se to snazis ironizovat...
Je to naprosto logicka odpoved na spanhelovo , ze uspech se neodpousti ...
jiri - fcb
21.10.2009 07:04
#
Real měl v poslední době jaké úspěchy? Dvě ligy. Myslím, že to fandu Modráků opravdu nezajímá. Naopak Chelsea s Barcou dvakrát vypadla v LM. Jednou hodně smolně ... Barca pak vyhrála celou soutěž ... Myslím, že je tvůj postoj vcelku logický jako fandu Chelsea a to jak k Barce, tak k Realu, kterej je stejného založení jako ten tvůj paklub. Triviální
jiri - fcb
20.10.2009 23:05
#
No, pár pohárů už kdysi Barca získala, to jí neodpářeš.
$dolar$
20.10.2009 23:07
#
Stejne tak Real a ten mi nevadi
$dolar$
20.10.2009 22:55
#
Snad pujde dal Dynamo a Inter
spanhel
20.10.2009 22:56
#
Alejandro Domínguez. Byl by blázen, kdyby šel do průměrného Espanyolu. Ve Španělsku klidně do týmů formátu Villarrealu, Sevilly...
$dolar$
20.10.2009 22:56
#
To jo tam ma urcite sanci se prosadit ...
spanhel
20.10.2009 22:57
#
Proč by neměl?
$dolar$
20.10.2009 23:03
#
Protoze v konkurenci Fabiana, Kanouteho a Negreda nema nejmensi sanci Stejne tak ve Villarrealu - Rossi, Nilmar a Llorente
herbage
20.10.2009 23:06
#
zrovna Domínguez se typově hodí ke všem výše zmiňovaným útočníkům. jinak Kanoutemu je už 32, Negreda si po sezóně stáhne Real a zbývá jen Fabiano, který má zaječí úmysly a smlouvu už má jen na rok a půl
$dolar$
20.10.2009 23:08
#
V zivote kluk nehral na takove urovni
herbage
20.10.2009 23:10
#
To je argument jako cyp
jiri - fcb
20.10.2009 23:11
#
chtěl jsem napsat to samé. Argument přímo odzbrojující ...
$dolar$
20.10.2009 23:15
#
A co na nem nesedi? V zivote Dominguez nehral 30 zapasu na takove urovni, nehral ani pravidelne v Zenitu a neni ani nejvetsi hvezdou ruske ligy ...
$dolar$
20.10.2009 23:12
#
No tys to zabil Pokud tohle neni argument, tak jsi zase ozralej ...
Kerzak0v
20.10.2009 23:11
#
Prosimte... zaprvy ma za sebou zapasy v LM, UEFE a Superpoharu se Zenitem a ted i s Kazani. Navic tenhle pritroublej argument mas porad, jako treba to bylo s Arsavinem. Vidic, Skrtel, Arsavin atd taky "nikdy nehrali na takove urovni" a v jakejch hrajou klubech...
$dolar$
20.10.2009 23:13
#
Pavljucenko, Kerzakov ...
Kerzak0v
20.10.2009 23:15
#
Pavljucenko je kopyto, ze se neprosadi sem psal uz kdyz odchazel. Kerzakov se do zakladni sestavy Sevilly nakonec dostal. Vypad az s odchodem Ramose.
herbage
20.10.2009 23:17
#
Proč srovnáváš tyhle dva hroťáky s technicky skvěle vybaveným Domínguezem? On jako Argentinec by neměl problémy s jazykem, aklimatizací
$dolar$
20.10.2009 23:21
#
Takovych hracu je hromada
herbage
20.10.2009 23:22
#
Tak jmenuj, ty hromado
$dolar$
20.10.2009 23:25
#
Jej, ted kdyz ti to nenapisu tak me napadnes ze zadnyho neznam, ale videl jsem Domingueze a nic svetobornyho na nem neni, takovych hracu v J. Americe najdes tucty
herbage
20.10.2009 23:30
#
Žádnýho neznáš a ještě se k tomu přiznáváš Jmenuj alespoň zucet, nemusíš tucty ani hromady
$dolar$
20.10.2009 23:38
#
Ja jdu spat, nikoho lepsiho neznam, vubec Dominguez je nejlepsi na svete Dobrou ...
herbage
20.10.2009 23:40
#
Díky, takže žádného neznáš. A zase to drze přiznáváš Dobrou
$dolar$
20.10.2009 23:45
#
spanhel
20.10.2009 23:31
#
O tobě dost pochybuju, že jsi viděl alespoň dva zápasy Kazaně, ty jsi takové to nemehlo, co nic nesleduje a vytváří si názory ze své bujné fantazie.
Mě těší, že má Domínguez v Lize mistrů fantastickou bilanci 2+1 a jak Mourinho, tak Guardiola o něm před zápasy mluvili s respektem.
Kerzak0v
20.10.2009 23:06
#
Proc by mezi nima nemel sanci? ... aha, ja vim, hraje v rusku
herbage
20.10.2009 23:07
#
$dolar$
20.10.2009 23:08
#
Ano presne tak
Kerzak0v
20.10.2009 23:12
#
Ja to vedel
kubys
20.10.2009 23:18
#
spanhel
20.10.2009 23:26
#
To jsou všechno hráči, přes které se Domínguez může dostat.
ruty
20.10.2009 23:06
#
Teda že tahle skupina s Barcelonou a Interem bude ta snad nejvyrovnanější, to jsem fakt nečekal ... jen víc překvapení a napětí, pak je to radost sledovat
spanhel
20.10.2009 23:40
#
Taky jsem to nečekal, přeci jenom je Kazaň v Evropě nováčkem, mají ve své historii s poháry minimální zkušenosti....
spanhel
20.10.2009 23:33
#
Co jsem viděl zápasy v této skupině, tak se mi zatím nejslabší jeví Inter.
herbage
20.10.2009 23:34
#
To mně taky
smazaný uživatel
21.10.2009 06:57
#
Ale nemá ještě ani jednu prohru:-)
Verdad verdadera
20.10.2009 23:34
#
I tak Barca s nejlepším kádrem v historii fotbalu a nejpohlednější hrou na světě, protože má v týmu mimozemšťana, LM vyhraje, tahle dnešní klika náhodářů z ruska nic neznamená
smazaný uživatel
20.10.2009 23:36
#
pekne
herbage
20.10.2009 23:38
#
ČT perla podruhé - na první gól Dynama přihrával Stanković(správně Ninković)
$dolar$
20.10.2009 23:44
#
Trener Dynama Gyzyjev
smazaný uživatel
20.10.2009 23:40
#
jaká senzace? docela očekávaný výsledek, a to jsem Rubin ještě podcenil, dal jsem pro jistotu 0 a 2....
herbage
20.10.2009 23:42
#
Že ještě neděláš bookmakera
smazaný uživatel
20.10.2009 23:47
#
dojel jsem na tvůj Woolwich, já těm přiblblíkům nesmyslně věřil...
fantomas
20.10.2009 23:49
#
No to byla ale opravdu hovadina. AZ na svym hřišti tak dlouho neprohrálo...
herbage
20.10.2009 23:49
#
Tsigi
20.10.2009 23:51
#
já taky
herbage
20.10.2009 23:54
#
Celkem ironie, že dva lidi kteří bytostně nesnáší Arsenal mu v takto nejistém utkání věří
Tsigi
20.10.2009 23:55
#
aspoň mám důvod je nesnášet ještě o trochu víc
lexess
20.10.2009 23:56
#
herbage
20.10.2009 23:59
#
Tak jen neinformovaný člověk mohl čekat hladkou výhru Gunners
smazaný uživatel
21.10.2009 00:02
#
tak hladkou určitě ne, ale tu jejich klasickou ukoptěnou zase jo..
Tsigi
21.10.2009 00:03
#
říkal jsem si, že když je doma porazí Nijmegen, tak by Arsenal mohl taky
hladký průběh jsem nečekal, ale výhru ano
jdu spát, kdybys chtěl dál diskutovat, tak až jindy
herbage
21.10.2009 00:08
#
Nn, já jdu už taky
smazaný uživatel
21.10.2009 00:01
#
říkal jsem si, že by mi ti šmejdi, za to že mně tak serou, aspoń nějaké prachy mohli vydělat, a oni, určitě jen proto aby mně totálně vytočili, tak si nechali dát v poslední minutě vyrovnávací gól, začíná to být mezi mnou a Woolwichem už osobní...
herbage
21.10.2009 00:07
#
Počkej příští víkend, dostanete nakládačku
smazaný uživatel
21.10.2009 08:47
#
To musel bejt pohled. Fanoušek Tottenhamu se může vzteknout, že Arsenal dostal góla
plechi
20.10.2009 23:49
#
pardon, ale
smazaný uživatel
20.10.2009 23:56
#
chudák Guardiola, ten si ted uzije kritiky od novinářů
jtbs
21.10.2009 00:07
#
musia ho predsa zocelit po tej jednoduchej minulej sezone
Liquid
20.10.2009 23:56
#
180. pro dnešní výsledky v LM
faza
21.10.2009 00:33
#
tři krat kopli na branu a dvě branky... štěsti velky jako krava.
Barca s Kazaně odveze komplet bodu
smazaný uživatel
21.10.2009 00:39
#
Tomu se říká produktivita...
faza
21.10.2009 00:42
#
tomu se řika štěsti...
Shevchenko
21.10.2009 00:44
#
Ne, produktivita.
faza
21.10.2009 00:49
#
to je neco , jak hralo Řecko na ME , když zvitězilo... produktivita super a atraktivita na hovno
jtbs
21.10.2009 00:49
#
jo produktivita super a atraktivna defenzivna hra
Shevchenko
21.10.2009 01:13
#
A hrálo Řecko snad na štěstí?
Aranea
21.10.2009 08:37
#
Řecko nebylo v žádném zápase horší než soupeř. Mělo samozřejmě štěstí, ale zas to nebyla taková haluz, jak všichni tvrdí.
smazaný uživatel
21.10.2009 01:02
#
jiri - fcb
21.10.2009 07:10
#
vždfyť má pravdu ...
spanhel
21.10.2009 10:13
#
Takovým způsobem vyhrál Rubin minulou sezónu titul.
smazaný uživatel
21.10.2009 06:43
#
Oooh Dobré jak cip
Slejdy
21.10.2009 06:58
#
Xavi
21.10.2009 07:08
#
Zápas jsem neviděl jen sestřihy, ale jednou už se muselo prohrát a je lepší prohrát teď v LM, kde stále Barca vede tabulku než v domácí lize, tohle prostě už přijít muselo, ikdyž jsem to teda vůbec nečekal. Ale na střely 24:3 zas bych nějak nepanikařil.
jiri - fcb
21.10.2009 07:20
#
Jinak teda bude skupina ještě zajímavá. Dva výlety na východ a doma Inter ...
fabec1222
21.10.2009 08:24
#
Barca
DelPiero137
21.10.2009 08:33
#
A potom ze futbal je spravodlivy Neviem komu (okrem fanusikov Kazanu) sa paci takyto futbal...
Liquid
21.10.2009 09:27
#
hraje se na góly, ne na střely, Barcelona byla za nemohoucnost potrestaná, patří jí to
spanhel
21.10.2009 10:18
#
Tak Kazaň třeba na rozdíl od slavné Chelsea minulou sezonu, vysouvala presing místy vysoko. Na víc prostě neměli, hráli na hranici svých možností kombinační a individuální schopnosti hráčů Barcy jsou někde jinde...
smazaný uživatel
21.10.2009 08:46
#
Tak jsem viděl souhrnnější sestřih než byl včera v TV a musím říct, že to byl lucky win jak prase. Připomnělo mi to památný zápas Sparty v portu. I když góly
smazaný uživatel
21.10.2009 09:51
#
Tak pozor,,,Každy tým si je vědom toho co je schopný hrát a podle toho utvoří taktiku,,, POkud hrač je schopný vystřelit takovou ranu a dat z toho gol tak ti hrači Kazaně mají nespornou kvalitu a to, že vsadili na obranu je logické a jako trener bych to udělal taky neb jinak by se ani uspět nedalo,,,ale roni vědi, že t kvalit tam taky mají a šanci na kterou čekaji proměnit umí,,,Narozdíl třeba od českych klubu,,,kteří mohou betonovat a je jim to stejně houby platné neb prostě nemají techniku ani zakončení,,, Naprot zasloužená vyhra neb Barcelona měla hrat do golu a ne stale jeji stereotipní fotbal a čekat, že se to změní,,Myslel jsem si, že v šatně byl vítr,když dali hned z ní gol a ted jim nasypou,,ale opak byl pravdou,,Dal se nepoučili a bezduché akce se špatným zakončením pokračovali dal a tak je opět z brejku kazan potrestala,,,
smazaný uživatel
21.10.2009 10:05
#
Neřekl bych, že taktika Kazaně byla střílet ze třiceti metrů do vinglu To bylo trefa, co se povede jednou za pět let. Splněná taktika by byla, kdyby Kazaň Barcelonu k ničemu nepustila, jenže tam zvonily tyče a břevna a golman taky několikrát podržel. Rozhodně neříkám, že taktika byla špatná, naopak. A to CA Nicméně bylo to hodně šťastný vítězství.
Xavi
21.10.2009 10:16
#
Prostě odpůrci Barcelony no, co jim na to chceš říct? Barca dá tyčku, břevno, mají další hromadu šancí, přestřílí soupeře 24:3 a on ti řekne, že jejich hra je stereotypní, tomu se prostě musím smát.
spanhel
21.10.2009 10:20
#
Přesně tak, borci ten zápas ani neviděli a mají rozumu plnou držku...Loženek tam bylo nespočet, že to tam nepadlo, je věc jiná. Místy se mi to sice zdálo trochu mrtvé, tlak mohl být ještě intenzivnější, ale celkově to byl od Barcy dobrý výkon, jen to štěstíčko chybělo a usmálo se na Kazaň.
Liquid
21.10.2009 09:26
#
1000. pro postup Kyjeva a Kazaně
Xavi
21.10.2009 09:35
#
Tisíc čeho prosím tě?
vanGomm
21.10.2009 09:30
#
1,10 na výhru Barcelony!To je jako kdyby hrála Sparta s kraj.přeborem.Tam hrál ale snad mistr Ruska! A je to LM!Překvapení by to snad bylo před 20 lety.Dnes je na tyto úrovni fotbal už hodně vyrovnaný,ale kurzy se vypisují stále podle "jména".Např.dnes hraje Real Madrid-AC Milan a na výhru Realu je 2,10.Hraje tam totiž AC Milan.Pokud by tam přijel tým slabého "jména" bude tam cca 1,20.
smazaný uživatel
21.10.2009 09:42
#
Kde jsi viděl těch 2,1 ?? To bych si šel vsadit,,Já viděl 1,42,,,
jiri - fcb
21.10.2009 09:43
#
no, to nevím, kde jsi se koukal, ale na bwinu je na Real 1,4
smazaný uživatel
21.10.2009 09:58
#
Vyhráls včera něco?
jiri - fcb
21.10.2009 10:21
#
Lyon na Liverpoolu. Naopak mi naprosto nevyšel zápas Barci, kde jsem měl podán první gól Ibri a Messiho Jinak včera na svým. Protekl jsem hodně na zápase Jablonec - Plzeň, kde se posralo, co mohlo ...
smazaný uživatel
21.10.2009 10:56
#
Po tom, co jsem ti radil máš být milionář, sakra...
jiri - fcb
21.10.2009 11:03
#
jsem tě moc neposlechl, no ...

PS: Ty po včerejšku milionář jsi?
smazaný uživatel
21.10.2009 11:14
#
Já nesázel, tentokrát bohužel...
vanGomm
21.10.2009 10:03
#
Ano teď koukám Fortuna má např.1,50 a Maxi tip také 1,50.Byl to jen můj odhad.Ale tím to je vlastně ještě horší,protože,kdyby tam přijelo mužstvo jak se říká slabého "jména" než je AC Milan bude tam pak 1,05-1,08!
jiri - fcb
21.10.2009 10:21
#
člověče, to jsou úvahy jak "pojď na mě z boku"
vanGomm
21.10.2009 10:39
#
Já jenom,že ty kurzy jako teď např. na Barcelona-Kazaň na domácí 1,10 toto by možná odpovídalo pro zápas Barcelona-Castellon.Ovšem kurzy 1,10 a jím podobné to tedy není hodno soutěže jakou je LM.Je to však pouze můj názor a snad jsem až tak moc neřekl.
jiri - fcb
21.10.2009 10:48
#
no, né, já to nemyslím nijak zle. Jde mi jen o to, že tady lamentuješ nad špatnými kurzy sázkovek naprosto zbytečně. Jestli jsi tak bytostně přesvědčen, že jsou ty kurzy na nefavority vysoké, tak je hraj a vyhrávej na tom balíky. Není nic snadnějšího. Jinak samozřejmě souhlasím, že hrát Barcu za 1,1 může jen idiot, Real za 1,4 nápodobně.
smazaný uživatel
21.10.2009 10:28
#
Tak si vsad remizu ))) Tam budeš mít o to větší kurz )))
smazaný uživatel
21.10.2009 10:29
#
Vidíš jak bylo včera vyhodně vsadit na kazan ))))))) i favorit muže prohrat,,,,))))
smazaný uživatel
21.10.2009 10:32
#
Myslím, že ruská sázkařská mafie se asi napakovala...
vanGomm
21.10.2009 10:56
#
Tady přece nejde o to,kdo na co vsadí.Ať si každý vsadí na co chce.Já osobně kurzy pod 1,40 nehraji.Tady jde o to,že ty kurzy vůbec nevypovídají o síle jednotlivých týmů v LM.Barcelona-Kazaň 8:0 tak by to asi mělo při kurzu 1,10 skončit.To je asi stejné jako ČR-San Marino tam to podle kurzu odpovídalo.Ale LM je snad něco úplně jiného než ČR-San Marino.Víš jak to myslím.
jiri - fcb
21.10.2009 11:06
#
sázení je biznis jako každej jinej a tím, že si u sázkovky vsadíš na nějaký kurz, koupíš si od sázkovky její službu za cenu, jakou ona udala. Pokud budou lidi, kteří tyhle nízké kurzy hrají a to jen proto, že o tom hofno ví a sází podle jména a osvěty, budou sázkovky pořád tyhle nízké kurzy vypisovat a nic je nenutí ty kurzy zvyšovat. Je to prostě obchod v tržním prostředí
vanGomm
21.10.2009 11:39
#
Ano přesně toto jsem psal v příspěvku pod zápasem FC Liverpool-Lyon.Dokud to jak se říká nezačnou sázející "trestat" nic se nezmění.Dávát Ti v tomto jednoznačně za pravdu.
Verdad verdadera
21.10.2009 10:22
#
Xavi do Slavie Kazaň vyhrála nezaslouženě, ale proč teda ani čarovný fotbal na ně nestačil
smazaný uživatel
21.10.2009 10:32
#
jaky čarovný?? Chodící,,, LM není liga bez obran,,,Nevím co se tu divíte,,Měla Problémy s Dynamem a ted se to ukázalo s Rubiní,,, Prostě precizní defenziva je taky taktika jak hrat na Barceloně,,Loni jste takhle kamenovali Chelsea,,,Prostě Barcelona si musí uvědomit, že špatnělska liga bez opran a bezkontaktního fotbalu není LM,,,Takže její rpofesorský fotbal bude fungovat jen na naivní mužstva,,,,
Verdad verdadera
21.10.2009 10:42
#
„V určitých fázích zápasu jsme hráli dobře. Otevřeli jsme hru a předváděli náš čarovný fotbal. Je ale těžké prosadit se přes tým, který jenom brání. Obzvlášť, když se vám nezdaří finální přihrávka. Soupeř tak odjíždí s nezaslouženou výhrou,“ zlobil se Xavi.
Nj, ze Španělska nevědí co je to obrana soupeře, většína týmů ji nemá, proto tam vyhrávají tak lehce. A pak čumí v Evropě Ale čarovným fotbalem s mimozemšťanem v sestavě by měli každýmu i tak dát bůro
jiri - fcb
21.10.2009 10:43
#
hele, experte:

16.09.2008 FC Barcelona (ESP) - Sporting CP (POR) 3:1
11.03.2009 FC Barcelona (ESP) - Lyon (FRA) 5:2
08.04.2009 FC Barcelona (ESP) - Bayern M. (GER) 4:0
19.09.2007 FC Barcelona (ESP) - Lyon (FRA) 3:0

To jen tak namátnkou z poslední doby. Jseš si úplně jistej, že ten "profesorský fotbal" v LM kde nejsou "mužstva bez obran" nefunguje?
smazaný uživatel
21.10.2009 11:02
#
Tymy které nebranili,,,Taky to ta dopadlo,,Ono branit koncentrovaně a mit jen branci postavení je taky sakra rozdíl,,,,
jiri - fcb
21.10.2009 11:09
#
nekecej, fakt?

Ovšem jakou mají tyhle dvě sousloví souvislost, to mi hlava nebere
Xavi
21.10.2009 10:46
#
Koukám, že mimoni tady mají dnes sraz. Viděl jsi ten zápas s Dynamem vůbec?
smazaný uživatel
21.10.2009 11:04
#
Viděl a co??
Xavi
21.10.2009 11:06
#
Že to byl zápas v režii Barcy, ale jinak nic. Když vidím, co tady předvádíš, tak radši fakt už nic.
smazaný uživatel
21.10.2009 11:14
#
Kiaždy zapas na Barce je v její režii,,,Proboha ,když budeš trenovat tym tak asi těžko pojedeš hrát k nim fotbal nahoru dolu,,To pak dostaneš bura a víc a jdeš,,,Není to snad o tom kdo režiruje hru,ale o golech,,,Prostě na každy styl muí byt zase rpotistyl,,,No jen si mě kritizuj,,,Nejsi vubec objektivní,,,
jiri - fcb
21.10.2009 11:17
#
ty musíš být něčí fejk, jinak fakt nechápu
Xavi
21.10.2009 11:27
#
Podívej, já chápu, že jezdí na Nou Camp některá mužstva bránit, ikdyž to neuznávám, dá se tam hrát i normálně a neprohrát nebo dokonce vyhrát a nemusíš betonovat jak trotl a kopat balony na tribunu. Každopádně v zápase s Dynamem neměla Barca žádné problémy.
Godwinson
21.10.2009 12:51
#
na tvoje stěžování tu ale asi nikdo zvědavej není ...
Xavi
21.10.2009 13:34
#
Ty já myslím, že ty už vůbec nevíš.
Godwinson
21.10.2009 13:37
#
tak já nebo ty? už se rozhodni ... co nevim? :-(
smazaný uživatel
21.10.2009 10:27
#
Kazaň vyhrála zaslouženě, nevím, co to tady někteří plácají!! Prostě zvolila jediný možný styl, jakým se dá proti Barceloně na jejím hřišti hrát, a vyplatilo se!!! Přál bych jim postup, ale budou to mít velice těžké...Každopádně zápas od zápasu se zlepšují! Snad Inter skončí jako čtvrtý tým v téhle skupině, to bych byl nejradši...
smazaný uživatel
21.10.2009 10:36
#
Souhlas,,Psal jsem tu tu take,,,Zasloužené taktiské vitězství,,, Pokud někdo vzpomene loni Chelsea tak tenkrat,kdyby Drogba dal z toho brejku gol vyhrala tam taky,,,Doma už to byla jednoznačná zaležitost,,Prostě i větší tymy jak je Kazan musejí branit,aby uspěli a o tom fotbal je,,,To by pak nemuseli byt treneři,,taktiky,,a hral se hurá fotbal,,,
smazaný uživatel
21.10.2009 10:40
#
Ale je paráda, že to vydrželi po celých 90 minut a nenechali se pohltit atmosférou Nou Campu jako spousta týmů před nimi, za to si to opravdu zasloužili, bojovnost, neúnavnost, taktika, a když se už dostali k šestnáctce Barcelony, tak jim pěkně zatopili - prostě takový výkon by třeba český tým nepodal nikdy...bohužel...
smazaný uživatel
21.10.2009 10:49
#
Protože česky tym nemá hrače technicky vybavené a v koncovce dokaži tu jednu dvě šance stoprocentně vužít,,Ono už Rusko není žadná exotika jak se milně kdekdo domnívá,,,Petrohrad vyhral UEFU,,,Šachtar taky,,,byt je to Ukrajina,,,Takže vyhrát Ruskou ligu to už ten tym musí něco umět,,, a te jim to nazorně ukázal,,,Překvapili už mnoho mužstev co si mysleli jak to bude snadné,,,Myslím, že zapad Evropy by se měl vzpamatovat a přestat brát vychodnáře za exoty a umě se svědomitě připravit i na tyto soupeře neb časi z před deseti let jsou nenvratně pryč,,,
jiri - fcb
21.10.2009 10:45
#
ty si myslíš, že hraje Barca "huráfotbal"?
Xavi
21.10.2009 10:47
#
Né, prej nesměju se ti.
smazaný uživatel
21.10.2009 10:48
#
Prostě tu barcelonskou házenou už prokoukla celá Evropa, no...
smazaný uživatel
21.10.2009 10:51
#
hazená,,to je trefné ))) Dá e na to koukat pokud tymy neumí branít jako ve španělsku,,To je pak hezky fotbal,,,ale pokud narazí na někoho s obranou tak končí,,,
Xavi
21.10.2009 10:52
#
smazaný uživatel
21.10.2009 10:53
#
Tak ve Španělsku nebrání nikdo, to je pravda...
jiri - fcb
21.10.2009 10:53
#
Myslíš, že ji prokoukla i Kazaň a přesto si nechala na svojí bránu vyslat 26 ran?
smazaný uživatel
21.10.2009 10:57
#
Ale jakých ran, dyť to by pochytal i Lehmann...
smazaný uživatel
21.10.2009 10:59
#
jde o o jaké střely to jsou,,,Jestli sleduješ fotbal pozorně tak víš, že není střela jako střela a většinou prcizněš branící tým sice schyta spousty střelecký pokusu,ale často to jsou 4 tyčky ,,dvě převna atd,,,Na to se nehraje,,To jsou jen odměněni za preciní defenzivní praci,,Ona to není nahoda, že ti kluci tam v tom zapase nechají malem i život,,,,a tak se štěstíčko přikloni na jejich stranu,kyž na druhé straně fotbalový um nedokaži zužitkovat a tak nasazení hraču pak jasně vyznivá pro branící tým a proto je zasloužená vyhra,,,Oo mit na vše dost čas jako má Barca je do nebe volající,,,Doba než vhodí aut,,,doba než se připravi na standartku ze které je hovinko atd atd,,,Neboj,,I já ji měl vsazenou s handicapem takže mě nasr,,,ale pokud mi nepřinesli peníze tak je dobře , že za takový přistup prohrali,,,Takle se prostě k LM nepřistupuje,,,myslí si, že jim to dá každy zadarmo,,,
smazaný uživatel
21.10.2009 11:02
#
Přesně, vesměs to byly střely z kategorie - "je lepší je nechat jít na brankáře, protože to nepustí a rozchytá se"...těm říkám jalovice, prostě střely o ničem - útoční hráči jsou vytlačováni do prostoru, který je ke střelbě nevýhodný, a jsou nuceni střílet...
smazaný uživatel
21.10.2009 11:07
#
Přesně tak,,,Rozumní pohled,,a hlavně realistický,,,Tak aspon par rozumných lidí se tu najde,,, No dnes jsem zvědavý na ten Reál,,, AC je tragické,ale víš jak to v takových situacích byvá,,,Stale to jsou hrači kteří toho hodně dokázali a mohou si zvzpomínat na stare časy,,, Taky moje Juve mě zajíma jak si povede,,,O vikendu to vypadalo ne zlepšení,,,Fialky nebyli vubec špatné,,,
smazaný uživatel
21.10.2009 11:11
#
A stake to bude nejprstižnější tým Italie,,,a jediný tym který má dlouhodobě konstantní vykonost )) Jen ten Diegi mě trochu zklamává neb bych asi čekal vic,,No Zidan to stale není, když hral na stejném postu v Juve,,,a nahrada za Nedvěda??? Ten byl jen jeden,,Ohromné jmeno a přistup k fotbalu a ka zapasu,,To nepujde jen tak zalepit,,,Byl tím zdnkem na pomyslných vahách při yrovnaných zapasech,,Postě to nevzdával a přidal k tomu i um,,, NO ,ale jsme JUve ,,Budem vždy velký klub a velký tym s nej ambicemi,,To jen odbočka na dnešek )) Máte njaké typy???
smazaný uživatel
21.10.2009 11:12
#
Abych pravdu řekl, tak cítím, že AC uspěje...letos je to strašně nevyzpytatelný tým, nejde jim to, ale kvalitu mají pořád, dřív nebo později se chytit musí...Real poslední dobou docela hoří v obraně, to by mohlo dneska rozhodnout...AC může hřát šťastná výhra nad AS, i když možná trochu nezasloužená, ale přece to byl zápas na "vytažení ze sraček"...Uvidíme, no...
smazaný uživatel
21.10.2009 11:18
#
Možná tedy počkám až na druhý poločas,,,
jiri - fcb
21.10.2009 11:12
#
ty jsi fanda Juve? Z tebe tady musejí mít radost, člověče
smazaný uživatel
21.10.2009 11:13
#
Ty jsi úplně hotovej. Precizně bránící tým schytá 4 tyčky?
smazaný uživatel
21.10.2009 11:17
#
No jasně,,Jen ,aby jsi mě hned nechytal za slovo,,,to je obrazně řečeno,,,To je snad jasné, že se do střeleckých přiležitostí tym dostane,,,alepod jakým tlakem ty střely jsou atd,,Pak to tak i vypadá,,,Bud z nevyhodnných pozic či pod tlaekm , že konči právě třeba na těch tyčkách,,,
jiri - fcb
21.10.2009 11:19
#
no, ty vole ... Teď si děláš ale prdel, že jo? Jako chceš říct, že precizní obrana se pozná tak, že vytlačuje střelce do pozic, ze kterých můžou trefit třeba ty tyčky?
smazaný uživatel
21.10.2009 11:23
#
ty si jako myslíš, že tym jako je Bracelona pustí do pěti střel za zapas??? Ty se mi zdáš,,,I když budeš perfektně branit tak stejně budou mit mnoho třel,ale jde o tu kvalitu te střelby ,,chapeš to už?? Když bude mit kli na střelu da gol,,když bude pod tlakem ukopntí míče tak palí na nahodu,,,protě kopne do drnu,,,a o to jde,,,Ty jsi fakt pako,,,I pulvteřina navíc při střele dost rozhoduje o tom jak ta střela vypadá,,,
jiri - fcb
21.10.2009 11:36
#
tak já jsem exot ...
smazaný uživatel
21.10.2009 11:41
#
Alesandro to možná chtěl říct nějak jinak, samozřejmě prohlášení, že vytlačovali střelce Barcelony do nevýhodných pozic, ze kterých trefovali tyčky, je trochu zavádějící, ale vím, jak to myslel, no...Prostě u těch tyček měli štěstí jako prase, ale je to potřeba v takovém zápase...
Xavi
21.10.2009 11:24
#
Tak to zas nemá chybu.
smazaný uživatel
21.10.2009 11:17
#
Neříkal on náhodou i něco o štěstí, talijáne??? To je k tomu, abys dokázal porazit Barcu na jejím hřišti, taky potřeba...
smazaný uživatel
21.10.2009 11:59
#
Precizně bránící tým nepustí soupeře do šance, maximálně do nepřipravených střel z 25 metrů, které končí 5 metrů vedle nebo v náručí brankáře. O štěstí je to, když tým nebrání precizně, což byl samozřejmě tento případ. To, co říká on, je úplněá hovadina.
smazaný uživatel
21.10.2009 11:20
#
No většinou to byvá tak , že jeden den to je samé překvapení a druhý vychazí vše jak má,,,Takk nevím,,,
smazaný uživatel
21.10.2009 11:25
#
tohle mi trosku vyrazilo dech ,ale tak ve fotbale je vsechno mozny ze jo..
smazaný uživatel
21.10.2009 11:32
#
Víš co bylo včera dobré,,?? že synot stahnul už nejmeně 5-6 mnut sazky na druhy poločas,,,Přirom,kdyby to nechal dojet do konce tak by na tom trhnul balík,, ))) Fakt debily,,,,,Barca měla na druhý pol kurz 1,1,,,pak taky směšný kurz na Arsenal,,,Fialky,,,Mohli e napakovat ještě víc,,ale pani ze sazkovky se bojí,aby je nahodou někdo nevybral tK TO RADĚJI STAHNOU,,Jako třeb poslední třetinu Třince s Brnem,,kurvy,,,ale , že stahli i poslední tetinu Slavie s Budejkama si zase nas,,, do bot neb Slavie už nedotáhla,,, Fakt mě s tím štvou jak si s tím dělaji co chtěji,když je uzavěrka sazek do a do,,,a oni si to postahují,,,Brat prachy za prohry to by se jim hodilo,ale davat ššanci vydělat to už raději stahnou a předem přeci nikde není jasné jak to dopadne vic slavie do poslední třetiny šla za stavu 0-1,,,
smazaný uživatel
21.10.2009 11:32
#
debili,,,
homeles8
21.10.2009 12:05
#
Godwinson
21.10.2009 12:49
#
wow, tak to je nádhera ...
krleš
21.10.2009 12:54
#
JEN TAK PRO ZAJÍMAVOST!! VČERA SEM VSADIL 50.- A BERU 6.698.- Díky Kazani,Kyjevu,Pireusu,Třinci,Vítkovicím,Debrecínu,Alkmaaru( že dají gol ),Seville.
jiri - fcb
21.10.2009 13:03
#
pěknej nářez. Gratuluju
krleš
21.10.2009 13:21
#
Hošani to je haluz-NIC VÍC !!! Ale začlo to v ukázkách Alkmaarem ( ) a pak sem jenom odškrtával a smál se jak je toto možné.... fotbal je krása !!! Dycky sem ho miloval,kam se hrabou baby ( doufám,že to tu nebude číst stará ).
M11
21.10.2009 13:05
#
ma to nekdo krapet stesti
smazaný uživatel
21.10.2009 15:29
#
jenom to štesti ješte nestači barcelona to podcenila
Ortiz
27.10.2009 13:56
#
Všichni se smějou když slyšej Rubiň Kazaň ale oni jsou první v ruský premier league !!!!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
16.02. Ndombélé má problémy s kotníkem
Na marodce Lyonu se ocitl Tanguy Ndombélé, mladý záložník si poranil kotník a s velkou pravděpodobností přijde o první osmifinále Ligy mistrů proti Barceloně. (sport-express.ru)
16.02. Lyon se obává o Denayera
Jason Denayer nedohrál včerejší zápas proti Guingampu, obránce Lyonu si přivodil svalové zranění a hrozí mu, že přijde o první osmifinále Ligy mistrů proti Barceloně. (lequipe.fr)
15.02. Man Utd bez Lingarda a Martiala
Jesse Lingard a Anthony Martial budou dva až tři týdny chybět Manchesteru United. Zmíněná dvojice je mimo hru se svalovými zraněními, která si přivodila v osmifinálovém duelu Ligy mistrů s Paris Saint-Germain (0:2). (skysports.com)
15.02. Vertonghen hráčem týdne v Lize mistrů
Nejlepším hráčem týdne v Lize mistrů byl zvolený Jan Vertonghen. Prioritním zaměřením stoper nastoupil v úvodním osmifinále s Dortmundem na levém křídle a svému týmu pomohl gólem a asistencí k vítězství 3:0. (sport-express.ru)
15.02. Česko má téměř jistou první patnáctku
České kluby se po vydařených úvodních zápasech vyřazovací fáze Evropské ligy posunuly v žebříčku národních koeficientů UEFA na 14. příčku a mají už téměř jisté umístění v první patnáctce, které znamená i pro sezonu 2020/21 pět týmů v pohárech a dva zástupce v Lize mistrů. K definitivě stačí tuzemským celkům za týden postup Plzně přes Dinamo Záhřeb nebo to, aby Curych venku v odvetě nezvrátil po domácí prohře 1:3 dvojutkání s favorizovanou Neapolí. (ČTK)
14.02. UEFA si posvítí na Tottenham a BVB
Včerejší úvodní osmifinále Ligy mistrů mezi Tottenhamem a Dortmundem (3:0) zřejmě bude mít dohru. UEFA si posvítí na obě strany kvůli házení předmětů na hrací plochu, příznivci Borussen navíc vyvěsili zakázaný banner. (sport-express.ru)
14.02. Lovren na Bayern nebude
Manažer Liverpoolu Jürgen Klopp prozradil, že nepočítá pro úvodní osmifinále Ligy mistrů proti Bayernu Mnichov s obráncem Dejanem Lovrenem. Ten se stále zotavuje ze zranění stehenního svalu, které si přivodil minulý měsíc v zápase proti Wolverhamptonu. (skysports.com)
14.02. Alexis Sánchez si prý poranil koleno
S menším sebezapřením prý nastoupil Alexis Sánchez k úternímu zápasu s PSG. Útočník Manchesteru United nefiguroval v základní sestavě a během rozcvičky si navíc měl poranit koleno. Nejednalo se ale o nic vážného a Sánchez nakonec zasáhl do hry. (dailymail.co.uk)
14.02. Ramosovi hrozí trest na dva zápasy
Sergio Ramos v závěru včerejšího souboje s Ajaxem inkasoval žlutou kartu a jelikož se jedná o jeho třetí napomínání v letošní Lize mistrů, přijde o odvetu s amsterdamským celkem. Obránce Realu Madrid by následně v případě postupu šel do čtvrtfinále s čistým štítem, vše ovšem může být jinak, pokud se prokáže, že si žlutou kartu nechal udělit úmyslně, mohl by dostat trest na dvě utkání. (espnfc.com)
14.02. Dortmund znovu inkasoval tři branky
Borussia Dortmund včera padla na půdě Tottenhamu (0:3) a potřetí v řadě inkasovala tři branky. Něco takového se německému klubu už hodně dlouho nestalo, takhle prostupnou obranu měl naposledy před devíti lety. (sport-express.ru)
Další expres zprávy
Poslední zápasy
12.02.
Manchester United - Paris SG
0:2
12.02.
AS Řím - FC Porto
2:1
13.02.
Tottenham Hotspur - Dortmund
3:0
13.02.
AFC Ajax - Real Madrid
1:2
Všechny zápasy
Následující zápasy
19.02.21:00
Olympique Lyon - FC Barcelona
info
19.02.21:00
Liverpool FC - Bayern Mnichov
info
20.02.21:00
Schalke 04 - Manchester City
info
20.02.21:00
Atlético Madrid - Juventus FC
info
Všechny zápasy
Anketa
Jak dopadne úvodní osmifinále Ligy mistrů Atlético Madrid - Juventus?
Hlasovat