UEFA - Liga mistrů 2009/2010

30.09.2009 20:45 CET

Bayern Mnichov (GER)   -   Juventus FC (ITA)

0 : 0 (0:0)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.10 - 3.00 - 3.32

Bayern si s Juventusem body rozdělil

Bayern táhlo duo (© dpa)
 
Nejzajímavější zápas středečního programu Ligy mistrů skončil nejnudnějším výsledkem - Bayern doma remizoval bez branek s Juventusem. Blíž k vítězství měli domácí, jejichž ofenzívu táhl především Arjen Robben.

Bayern byl v prvním poločase o poznán aktivnější a lví podíl na tom měl právě nizozemský fotbalista. Vypracoval první velkou šanci zápasu, poslal do vápna pěkný míč mladíkovi Müllerovi a ten o centimetry minul branku. Na druhé straně gólmana Butta protáhl Diego a po jednom z protiútoků i Camoranesi, ale více zajímavých situací se událo před Buffonem.

Největší parádu zápasu předvedl Franck Ribéry. Udělal doslova solné sloupy z Grygery a Legrottaglieho, skvěle přehodil Buffona, bohužel pro Bayern však spolu s ním o pár decimetrů i branku. Domácí hrozili dál, několikrát se v zakončení objevil Klose, nemířil však přesně a podobně si hlavou vedl i Schweinsteiger.

Juventus se v závěru poločasu připomněl střelou Trezegueta, do kabin se však šlo za bezbrankového stavu. Ještě předtím museli domácí střídat - Robbenovi nedovolilo pokračovat zranění, na jeho místo nastoupil Olić.

A jak se ukázalo, patřila tato událost k těm důležitějším. Bayern totiž po přestávce nebyl zdaleka tak nebezpečný, jako v první půli. Jednu šanci pro domácí vypracoval Ribéry, jenž po průniku poslal prudký přízemní centr do vápna, na míč však pořádně nedosáhli Klose ani Olić.

Rušno bylo i na druhé straně. Po chybě Van Buytena se dostal k zakončení Iaquinta, mířil však nad. O několik minut později pak stejný hráč z otočky těsně minul pravou tyč. V úplném závěru ještě domácí, a především kouče Van Gaala, rozpálil doběla rozhodčí, když ukončil zápas ve chvíli, kdy mohl jít jeden na jednoho Ivica Olić.
Autor: Petr Starý
Počet zobrazení: 4535
Komentáře (218 / 0 nových)
smazaný uživatel
24.09.2009 14:29
#
jasna 0....tip:1:1
ALEC
27.09.2009 20:50
#
Potvrdíme roli lídra a giganta v týhle obří soutěži 3:0 BAYERN!!!
smazaný uživatel
28.09.2009 23:24
#
Lahvac-CZ
30.09.2009 14:31
#
ALEC, ta jsi takový fanatik... , ale riď se rozumem a ne jako fanda Bayernu. Tak lehké to pro Bayern rozhodně nebude, ale přecejen si myslím, že zvítězí. Tip: 2:1
smazaný uživatel
30.09.2009 18:39
#
0:2
smazaný uživatel
28.09.2009 09:52
#
1:1
smazaný uživatel
28.09.2009 13:45
#
2:2
Tomtaf
28.09.2009 14:07
#
4:1
Mircu5
28.09.2009 14:24
#
2:2
smazaný uživatel
28.09.2009 15:33
#
1:1
smazaný uživatel
28.09.2009 20:56
#
2:1
smazaný uživatel
28.09.2009 21:00
#
2:1
smazaný uživatel
28.09.2009 21:47
#
0:3
M11
28.09.2009 23:11
#
!!! FORZA JUVE !!!
smazaný uživatel
28.09.2009 23:41
#
3:3
smazaný uživatel
29.09.2009 01:31
#
Muller se trefí a Bayern bude mít další 3 body doma.GO BAYERN GO !!!!!!!
stas87
29.09.2009 15:36
#
velmi juve neverim asi rozhodne domacve prostredie 2:0 ivica basty
godwood
29.09.2009 16:52
#
2:1
smazaný uživatel
29.09.2009 23:22
#
1:2
Zajda
30.09.2009 06:27
#
Těžký zápas ... vyhnu se mu tip 1:1
smazaný uživatel
30.09.2009 07:38
#
2:1
homeles8
30.09.2009 08:42
#
0:1 a víc
jiri - fcb
30.09.2009 08:42
#
V sestavě mám Gigiho i Lahma, takže nejlepší možný výsledek je 0:0. Skoro je to i reálné
homeles8
30.09.2009 08:45
#
Juve vyhraje. (podle mě má i lepší mužstvo a je hodně mírnej favorit zápasu )
mike.84
30.09.2009 10:04
#
hodně mírnej
smazaný uživatel
30.09.2009 10:54
#
GEGE
30.09.2009 08:59
#
1:2
krleš
30.09.2009 09:54
#
plichta a nuda fotbal...
smazaný uživatel
30.09.2009 10:04
#
prene tak - 0:0
mike.84
30.09.2009 10:03
#
bayern je gigantem už jen leda tak na papíře
mike.84
30.09.2009 10:04
#
0-2
smazaný uživatel
30.09.2009 12:45
#
mike.84
30.09.2009 21:26
#
vymluvný argument .. ja mam jiné,,, prohry v domací lize jak na běžícím pasem, rozpory v zakulisí, slabe nákupy, prohra s hsv, apod apod apod
smazaný uživatel
30.09.2009 12:46
#
smazaný uživatel
30.09.2009 13:23
#
Přesně tak.
smazaný uživatel
30.09.2009 10:06
#
vyrovnany zapas, moze skoncit akokolvek, preto radsej neriskujem ..1:1
smazaný uživatel
30.09.2009 10:09
#
Ani jednomu se extra nedaří,vidím to na plichtu...
JuveIt
30.09.2009 10:10
#
Diego hrát bude, ale Ferrara neví, jestli bude hrát od začátku nebo nastoupí v průběhu. Jinak to vidím na remizu, ale chci abysme vyhráli. FORZA JUVEEE!!!!!!
smazaný uživatel
30.09.2009 10:50
#
Bayern vyhraje 2:0
M11
30.09.2009 10:53
#
stv nechytam.. na www.stv.sk je psane ze to davaji Online.. ma s tim nekdo zkusenosti jestli to tam fakt pobezi ??? a jaka kvalita jestli ano
smazaný uživatel
30.09.2009 18:12
#
zapni.tv docela užitečný odkaz.Ale často se stává, že to vypadne právě ve chvíli, kdy se ščlověk chce na něco dívat, i když to před tím 3 hodiny šlo...
M11
30.09.2009 18:26
#
.. ale jak naschval me dnes skoro nejde net tak asi nic nerozjedu
smazaný uživatel
30.09.2009 20:59
#
hmm, čoboláci to mají pojištěné...
smazaný uživatel
30.09.2009 11:17
#
Nevím, proč se tady všichni smějou tomu, že je Bayern gigantem...je gogantem, sice není úspěšný v LM v poslední době, ale to není spousta mužstev, která přesto patří k tomu nejlepšímu v Evropě - viz. Juve nebo Inter nebo Real - prostě jim to jenom v uplynulých sezónách v LM nešlo, přesto to ale jsou giganti...Bayern má v současnosti o něco lepší tým než Juve, zejména jejich útočný potenciál je obrovský, snad to bude hezký zápas!!!
smazaný uživatel
30.09.2009 11:40
#
no nerek bych ze maji lepsi tym nez juve
smazaný uživatel
30.09.2009 11:44
#
to se uvidí dneska, kdo je lepší...
smazaný uživatel
30.09.2009 15:01
#
bayern jednoznacne patri k tym najlepsim na tejto planete,su si rovny s tymami ako chelsea ci inter
smazaný uživatel
30.09.2009 15:01
#
bayern jednoznacne patri k tym najlepsim na tejto planete,su si rovny s tymami ako chelsea ci inter
smazaný uživatel
30.09.2009 15:01
#
ale dnes juve vyhra
smazaný uživatel
30.09.2009 12:04
#
Ribéry,Iaquinta,
Shevchenko
30.09.2009 12:40
#
Ti dementi to nedávají nikde v TV.
jiri - fcb
30.09.2009 13:10
#
na jednu stranu proti sobě stojí dva giganti, a tak by to dávat měli. Na stranu druhou se v tomhle zápase dá čekat nejmíň branek. Asi tímhle směrem páni televizoři uvažovali ...
Shevchenko
30.09.2009 13:38
#
Tak ale Real budou dávat na 90% i v dalších dvou utkáních.
jiri - fcb
30.09.2009 13:47
#
mě to neříkej. Já tohle vím, ale soudruzi z NDR tohle nedomysleli
10
30.09.2009 14:26
#
proč myslíš, že se od toho zápasu dá očekávat málo branek? Bayern beru jako ofenzivní tým, stejně jako současnej Juventus...
Lorcan
30.09.2009 13:17
#
remízovej zápas, tip: 1:1
Alex.
30.09.2009 13:25
#
stv 2, stv 3 příště to pořádně omrkni
Shevchenko
30.09.2009 13:39
#
Hmm, super! A to se mám jako přestěhovat na Slovensko? Na internetu se mi to čučet nechce a i kdybych ho měl zaplý, tak tam budu mít AC - Zürich.
Alex.
30.09.2009 13:42
#
Proč stěhovat na Slovensko? To nemáš kabelovku ani satelit?
Shevchenko
30.09.2009 13:43
#
Satelit, ale tam mám jen STV1.
Alex.
30.09.2009 14:19
#
Tak to je jak na sviňu no...jedině sledovat přes internet, jinou možnost nevidím
Ol!ver
30.09.2009 14:31
#
Stv2 ak chytáš...
Swarley
30.09.2009 16:09
#
velký dík bratrům zo Slovenska
smazaný uživatel
30.09.2009 20:13
#
Přesně tak, moc děkuju Slováci!
Mircu5
30.09.2009 13:13
#
hraje to na STV2
Juventus
30.09.2009 13:27
#
hlavně neprohrát.Věřím že si hráči uvědomují o co jde a italové vždy když potřebují vyhrát a teče jim do bot tak hrají uplně jinak a většinou neprohrají.Tak mě nezklamte.
smazaný uživatel
30.09.2009 14:19
#
Dal jsem 02,tak doufám,že italská obrana s útokem nezklamou:D
smazaný uživatel
30.09.2009 14:31
#
A Němci to někde nedávají? RTL, Sat1, ARD...
10
30.09.2009 14:48
#
fakt moc nechápu, proč nejzajímavější zápas kola (možná si to myslím jenom já..? ) nedávaj ani na jednom českým kanálu...
smazaný uživatel
30.09.2009 15:13
#
nejsi sám já si to myslim taky !!! blbečkové
smazaný uživatel
30.09.2009 16:06
#
přesně
Aranea
30.09.2009 16:14
#
já to docela chápu. Ony ty zápasy gigantů nebývají nic moc. Když to vezmeš objektivně, často je mnohem zajímavější duel typu Atletico-Porto.
smazaný uživatel
30.09.2009 15:40
#
2:0 Müller Ribery
smazaný uživatel
30.09.2009 16:03
#
1:0 Muller
smazaný uživatel
30.09.2009 16:08
#
Bude to nuda a Juve vyhraje 1.0
Bianconero
30.09.2009 17:44
#
Forza Bianconeri!
Tsigi
30.09.2009 17:48
#
Tipuju 2:1,
přeju si 0:3 - jen do Germánů
smazaný uživatel
30.09.2009 18:10
#
Útočná síla Bayernu je s příchodem Robbena doma nezastavitelná, ani Juventus to nedokáže ubránit, Juve ale také není v útoku nejslabší........tipuju že oba celky dají gól, Juve ale nakonec neudrží tempo a prohraje 3:1
smazaný uživatel
30.09.2009 19:19
#
Juventus ma slabe kraje a to by mali vyuziť Robben a Ribery
irik
30.09.2009 18:45
#
Zvítězíme .
smazaný uživatel
30.09.2009 18:48
#
Pevně věřím, že Bayern ukáže svojí tvář a Juventus odjede s prázdnou... Jinak ta sestava Bayernu nahoře je kravina. Na tři obránce zkoušeli hrát akorát v přípravě a rozhodně jí nebudou vytahovat na klíčový zápas v základní tabulce LM... Alianz-Arena dnes zažije velký svátek
smazaný uživatel
30.09.2009 19:22
#
Juventini pomeeee....verim vám velice, chcem-e 3 body Forza
Jajinek
30.09.2009 19:29
#
Asi dnes zvolím právě tento zápas. Pokud vedení Juve sledovalo zápas s Hamburkem, vědí co hrát a i bych jim věřil, stejně ale myslím, že hodně gólů nepadne. Každopádně budu Juve fandit.
10
30.09.2009 19:47
#
smazaný uživatel
30.09.2009 19:45
#
nastupi dnes diego alebo nie ??
10
30.09.2009 19:48
#
hraje v základu, před ním Trezeguet - Iaquinta
jtbs
30.09.2009 20:03
#
krasna zostava...uz len cannacaro chyba
Jajinek
30.09.2009 20:44
#
Sakriš, ty Juve dresy pro Evropu jsou super, i tady ta venkovní varianta...proč s nimi nehrají i v lize?
Mr.Jindros
30.09.2009 21:32
#
Hrajou, ne? To je normální venkovní dres, pokud se nepletu (možná pletu).
Jajinek
30.09.2009 21:33
#
Aha, tak já letos Juve v těhdle ještě neviděl...pořád hrajou v těch strašnejch se žlutýma číslama.
10
30.09.2009 21:34
#
nepleteš, tohle jsou oficiální venkovní dresy
Mr.Jindros
30.09.2009 21:38
#
Já jsem to věděl, ale Jajinek mě znejistěl.
Jajinek
30.09.2009 21:41
#
To se omlouvám...kdy s nimi hráli, že jsem je neviděl?
Aranea
30.09.2009 20:45
#
Doufám ve výhru, vidím to na remízu. Forza Juve
10
30.09.2009 21:33
#
Juve zatím výborně, Bayern zlobí hlavně díky Ribérymu, ten se víceméně nedá bránit, neuvěřitelnej hráč super fotbal, rozhodně se nepotvrzuje, že když proti sobě hraju dva velkokluby, musí to být vždycky nuda...
Jajinek
30.09.2009 21:34
#
No, výborně je možná trošku silné slovo ne? Místama vás celkem tlačí a těch střel a halvně hlaviček tam z jejich strany bylo až příliš...
Jinak teda bavím se, dobrej fotbal
10
30.09.2009 21:37
#
tlačí? to bych rozhodně neřekl, začátek utkání se hrálo na polovině Bayernu, ke konci na polovině Juve, ale jinak je to vyrovnaný utkání, Bayern doma na soupeře vytváří mnohem větší tlak, do toho se zatím nedostal...a šancí tam bylo z naší strany stejně jako u nich - Treza s Camoranesim a oni měli šanci Kloseho a hlavně Ribéryho...
Jajinek
30.09.2009 21:40
#
No nehrajete rozhodně zanďoura, ale Bayern je podle mě lepší, vytvořil si tlak a měl tam tak 6 nadějných příležitostí, takových pokusů jako Treza tam měl Bayern hlavně po hlavičkách asi 5...
10
30.09.2009 21:47
#
ok, respektuju tvůj nezaujatej názor...já z toho mám dobrej pocit zatím
smazaný uživatel
30.09.2009 21:36
#
Mr.Jindros
30.09.2009 21:40
#
Výborně? Fakt? Taky nesouhlasím teda.
Aranea
30.09.2009 21:47
#
no já nevím. Pro mě je to zatím utrpení. Ribery je nezastavitelnej, ale spousta akcí šla i z pravý strany.
smazaný uživatel
30.09.2009 21:39
#
tak ty asi pozeras iny futbal vsak muller tam mal cistu sancu na zacietku a o tych sancach riberuyho ani hovorit nebudem,dalej asi dve hlavicky kloseho dorazka strela schwainyho no nehovoril by som ze vyrovnany
M11
30.09.2009 21:39
#
zatim strasne.. muzem byt radi ze to neni dva az tri nula
Mr.Jindros
30.09.2009 21:42
#
Souhlasím. Začínám mít trochu strach, že Cirovo motivační kouzlo je pryč a teď to hrajem jak za Ranieriho - nemastně neslaně. Mauro nejlepší hráč u nás.
smazaný uživatel
30.09.2009 22:45
#
Takhle tragicky Juve za Ranieriho nikdy nehrál...
herbage
30.09.2009 21:43
#
Strašně nebo výborně? Ve fanouščích Juve aby se jeden vyznal
M11
30.09.2009 21:44
#
Jajinek
30.09.2009 21:45
#
řekl bych něco mezi tím...
10
30.09.2009 21:46
#
já většinou nemám problém přiznat, když hrajem strašně, ale dneska mi to teda fakt nepříjde...hrajeme na Bayernu a hrajeme aktivně, začátek poločasu jsme byli lepší, pak to převzal Bayern, ale že by nás nějak zatlačili a hořeli jsme si nemyslím...třeba když to srovnám s Interem doma s Barcou...
herbage
30.09.2009 21:48
#
Mně to zajímá z toho důvodu, že ze všech dnešních matchů se mi zdá tenhle nejatraktivnější. A sesatvy mi přijdou ok. Robben, Ribéry, Diego, to je záruka nejvyšší kvality. Já si předtím pustil na 5 minut Real, ale musel jsem se smát C.Ronaldovi, jak tam šmatlá a tak se chci podívat alespoň na pořádnej fotbal
Jajinek
30.09.2009 21:48
#
Když už to teda vytahuješ, tak první poločas odehrál Juve asi jako Inter proti Barce....s tím rozdílem, že Inter byl doma....
herbage
30.09.2009 21:51
#
No tímto stylem hrají oba Milánské celky + Juve pár posledních let. Juve vloni doma proti Zenitu a Realu hrálo zanďoura a Del Piero dvakrát kopl do balónu a bylo po zápasech
Jajinek
30.09.2009 21:55
#
Juve teď vyloženého zanďoura nehraje, snaží se postupovat dopředu ve více lidech, táhnou to i střední záložnící a doplňují Diega...
Aranea
30.09.2009 21:54
#
taky bych řekl. Možná byl trochu lepší dopředu a trochu slabší dozadu.
10
30.09.2009 21:44
#
to se asi fakt koukám na jinej zápas...
M11
30.09.2009 21:40
#
!!! FORZA JUVE !!!
zaberem
Aranea
30.09.2009 21:43
#
Zatím jediná pozitivní věc je stav
Mr.Jindros
30.09.2009 22:02
#
Diego out, Poulsen in.
Aranea
30.09.2009 22:02
#
Poulsen za Diega....výborně...
Mr.Jindros
30.09.2009 22:09
#
Bayern začíná odpadat. Škoda, že Giovinco je mimo formu.
irik
30.09.2009 22:37
#
Špatný. Měli jsme vyhrát. Tohle je na hovno, dojíždíme na to pořád - někdo ty góly začít dávat musí, jinak to skončí hodně špatně. Gratulace Juve, bod si v Allianz Areně vybojovali právem, můžou být hrdí .
Aranea
30.09.2009 22:49
#
Hrozný. Směrem dopředu prostě katastrofa, to samý jak s Bolognou. Kombinace absolutně žádná, 3 ze 4 přihrávek šly dozadu, ta čtvrtá byl nějaký nákop. Ještě že Bayern ve druhém poločase naprosto odpadl, určitě za to mohlo i zranění Robbena. Ale rozhodně podrželi stopeři a Buffon
10
30.09.2009 22:51
#
Jsem spokojenej, Bayern měl víc ze hry, byl tomu gólu blíž, ale v druhým poločase jsme měli taky dvě dobrý šance, kdyby to Iaquinta nechal Trezovi, tak to všechno mohlo bejt jinak, stejně jako kdyby to Klose před Buffonem trefil...bod z Allianz Areny beru, řekl bych že zaslouženej,
smazaný uživatel
30.09.2009 22:53
#
nikdo by dnes nic nemohol povedat kebyze bayern bere vsetky body
dnes nemozeme byt spokojny lebo sme tie sance mali premenit ale nevadi hlavy horee FCB
smazaný uživatel
30.09.2009 23:01
#
Hnus. Radši no comment...
fantomas
30.09.2009 23:02
#
Webb je fakt frajer.
Mr.Jindros
30.09.2009 23:03
#
Z Cira začínám mít strach. Výkon i střídání nedostačující. Výsledek dobrej. Hoši z ČeTky by jako profesionálové mohli umět rozlišit Giorgia a Nicolu.
10
30.09.2009 23:05
#
z Cira začínáš mít strach?
Mr.Jindros
30.09.2009 23:10
#
No jako jestli to dlouhodobě zvládne.
Mr.Jindros
30.09.2009 23:16
#
Poslední zápasy prokaučoval bych řekl.
10
30.09.2009 23:24
#
pokud se dá o některým utkání mluvit jako o "prokaučovaným", tak jedině proti Bologni, kde to podcenil s Molinarem...jinak bych neřekl, že udělal nějaký chyby...pokud myslíš dnešní stažení Diega, tak pravděpodobně ještě není na celej zápas ready...prostě bych nedělal unáhlený závěry, druhej poločas jsme dneska hráli na remízu, stejně by na Bayernu podle mě hrála většina top týmů...
smazaný uživatel
30.09.2009 23:30
#
Ciro říkal, že má Diego něco s kolenem.
Mr.Jindros
01.10.2009 07:59
#
Ale to snad ne.
smazaný uživatel
01.10.2009 08:29
#
Dostal nějaký úder asi a navíc byl unavenej. V neděli bude hrát.
Aranea
30.09.2009 23:40
#
No jo, jenže vystřídat ho zrovna za Poulsena v době, kdy Bayern odchází? Tady se hodil nějakej neočekávanej tah, ve stylu Lippiho střídání v semifinále MS proti Německu, kdy poslal na hřiště 3 útočníka. Prostě přijde mi, že CIro dělá naprosto předvídatelný tahy a že s ním nikdy nedosáhnem na víc, než na kolik realně máme. Prostě ten trenér pro nás není žádná přidaná hodnota.
jtbs
01.10.2009 00:05
#
ja som s Cirom spokojny. Prekaucoval len zapas s Bolognou, inac ostatne zapasy OK. Co sa tyka striedani tak boli v poriadku az na Amauriho, popravde som ocakaval Del Piera . A co sa tyka 2. polcasu, aj ked sa mnohi budu divit, tak s tym som bol velmi spokojny
Mr.Jindros
01.10.2009 08:05
#
Trenér, to přece není jen sestava a střídání.
10
01.10.2009 08:15
#
co si čekal, že budeme hrát na Bayernu?
Mr.Jindros
01.10.2009 08:39
#
Zápas s méně loženkami na straně Bayernu.
jtbs
01.10.2009 17:16
#
presne, neni len o striedani...videl si napriklad Riberyho v 2. polcase? Moc asi nie, Ferrara sa asi v satni nahlas ozval
Mr.Jindros
01.10.2009 08:04
#
Chápu, že Bayern přepálil začátek a ke konci mu došla šťáva. Chápu, že Ribery je génius a občas zkrátka udělá něco s čím si žádný obránce neporadí. Ale tak tragický první poločas si znova dovolit nemůžem, hráči to měli zvládnout líp. To přičítám taky z velké části Cirovi, v kvalitativním rozdílu hráčů Bayernu to opravdu nebylo.
smazaný uživatel
01.10.2009 09:01
#
Hrajem jak na začátku přípravy, jednoznačně jeho chyba. Záloha nebrání ani neútočí, většinou tam jen zmateně pobíhá. Tvůrce hry hraje naprosto tragicky, každá akce u něj končí. Defenzivní štít ztratí neskutečné množství míčů, aniž by nějaké vybojoval. "Tragičtí" beci jsou nakonec nadprůměrnou částí týmu. Za celý zápas se nám povede jediná akce(a tu ještě zastaví nepřesný pomezní). Trezeguet je nejkonstruktivnější útočník. Gólová šance je něco, co zní jako sci-fi. Mám pokračovat?
10
01.10.2009 09:33
#
já to vidím úplne jinak, rozhodně nijak tragicky, takže asi ani nemá smysl diskutovat dál...
smazaný uživatel
01.10.2009 09:34
#
Povíme si za měsíc.
10
01.10.2009 09:35
#
jsem pro
smazaný uživatel
01.10.2009 09:35
#
Pokud nezačne hrát Alex ve špičkové formě, tak budeme mít velké potíže s postupem a na Scudetto můžeme taky zapomenout.
10
01.10.2009 09:38
#
čas ukáže, já si to rozhodně nemyslím...nevím na základě čeho bysme měli být takovými pesimisty
smazaný uživatel
01.10.2009 09:58
#
Koho jsme letos přehráli?
Kolik zápasů jsme zahráli dobře?
10
01.10.2009 11:25
#
nedá se říct, že bysme někoho vyloženě přejeli stylem Barcelony, to asi ani nečekám, ale v těch utkáních co jsme odehráli jsme soupeře dokázali v rozhodujících fázích zápasu přehrávat (snad kromě Lazia)...ta taktika se pak mění průběžně s výsledkem, jak už jsem řekl, nejsme Barcelona...třeba utkání s Janovem bylo z naší strany velmi dobrý
smazaný uživatel
01.10.2009 12:18
#
Ano nejsme Barcelona. Ale Bologna by nás přehrávat neměla. Z toho, co jsem v poslední době viděl, hraje stejně blbě akorát Inter. Vždyť to je totální chaos bez jakékoli myšlenky a navíc s děravou defenzívou. Drží nás jen Gigi a stopeři, kteří se dokáží vyrovnat s tím, že jsou v jednom kuse pod tlakem. Bohužel kraje tohle nedokážou, ale nelze se jim divit. Líbilo se mi, jak gól Bologni všichni házeli na Molinara, přestože on měl svého hráče pokrytého a Melo, který tam právě chyběl po své ztrátě, si šel jak na vycházku.
Jajinek
30.09.2009 23:24
#
Juve bere dobrý bod z němec, v závěru Bayern úplně odešel, škoda že toho juve nevyužil, mohl i vyhrát. Ale vzhledem k rpvnímu poločasu asi remíza zasloužená. Hodně se mi libil Camoranesi a Legro....za to Grasso byl vážně tragický.
Jajinek
30.09.2009 23:25
#
Grosso samožrejmě...
marty9637
30.09.2009 23:32
#
jtbs
01.10.2009 00:08
#
Grosso hral dobre, vyhrady mam len k Grygerovi a to tiez len v utocnej faze.
smazaný uživatel
01.10.2009 01:03
#
Dobrý zápas do 60. minúty, keby to Klose premenil, tak by určite padli aj nejake dalsie, potom sa to zmenilo na kalsickú nudu bez vyložených šancí a uspokojenie s bodíkom do dalších bojov l
smazaný uživatel
01.10.2009 09:19
#
Gazzetta:
Buffon 6, Grygera 5, Legrottaglie 7, Chiellini 6.5, Grosso 6, Camoranesi 5 (dal 45' s.t. Tiago sv), F. Melo 5.5, Marchisio 6.5, Diego 6.5 (dal 15' s.t. Poulsen 6); Trezeguet 6 (dal 30' s.t. Amauri 6), Iaquinta 5.5

Sportmediaset:
Buffon 6; Grygera 5,5, Legrottaglie 6, Chiellini 6,5, Grosso 5,5; Camoranesi 6,5 (90' Tiago sv), Felipe Melo 6, Marchisio 6; Diego 6 (60' Poulsen 6); Iaquinta 6, Trezeguet 5,5 (74' Amauri sv)

Datasport:
Buffon 6; Grygera 6, Legrottaglie 6,5, Chiellini 6, Grosso 6; Camoranesi 6 (Tiago sv), Felipe Melo 5,5, Marchisio 6; Diego 6,5 (Poulsen 6); Iaquinta 6, Trezeguet 5,5 (Amauri sv)
smazaný uživatel
01.10.2009 09:22
#
Buffon 7, Grygera 5, Legrottaglie 7, Chiellini 5, Grosso 5, Camoranesi 6 (dal 45' s.t. Tiago sv), F. Melo 2, Marchisio 3, Diego 2 (dal 15' s.t. Poulsen 5); Trezeguet 5 (dal 30' s.t. Amauri N), Iaquinta 4
Aranea
01.10.2009 11:19
#
Diego 2? Vždyt to byl s Maurem jediný hráč, který byl vepředu schopen chvíli podržet míč, něco vytvořit, ne to jen odkopnout s nadějí, že to Treza nebo Iaquinta vybojují.
Jestli byl někdo tragickej, tak kraje, hlavně Grygera...Riberyho moc neuhlídal a vepředu nebyl vůbec. Grosso trošku lepší, měl štěstí, že se zranil Robben. 2 a 3 pro Mela a Marchisia je taky přepálená...proč vlastně mají takhle slabý známky zrovna posily? Aby byl důvod nadávat na vedení? Nebo chceš říct, že Diego hrál vážně o tolik hůř než Camoranesi? To je přeci nesmysl...
smazaný uživatel
01.10.2009 12:09
#
Byl schopen něco vytvořit? A co například?
Aranea
01.10.2009 13:11
#
například pár metrů potáhnout míč, vystřelit, obejít hráče. Celkově samozřejmě nic moc, já z jeho výkonu taky nebyl na větvi, ale kromě Camoranesiho tam směrem dopředu nikdo lepší nebyl. Byl to celkově hnus, ale za to rozhodně Diego moc nemohl, když všichni obránci i oba defensivní záložnící řešili každou situaci bezmyšlenkovitým odkopem a ve středu a na krajích se nikdo nepohyboval. Já u Diega viděl alespon chut hrát.
smazaný uživatel
01.10.2009 13:23
#
Chuť hrát znamená, že si přijdu pro míč a rozehraju ho dál. Pokaždé, když se o to Diego pokusil, skončil na zemi nebo míč hned ztratil. A když jsem ti dával tu otázku, myslel jsem konkrétní případy. To, že dokázal po slušné spolupráci spoluhráčů vystřelit, je sice pěkné, ale trošku málo na to, že se všechno podřídilo tomu, aby mohl hrát na "svém" místě. Přešlo se na nový systém, který nefunguje bez něj, ale bohužel ani s ním. A není náhoda, že nejlepší letošní zápas jsme odehráli v rozestavení 4-4-2.
Aranea
01.10.2009 13:39
#
No dobře, ale to dáváš vinu Diegovi za něco, za co nemůže. Těžko od něj očekávat, že bude vymýšlet geniální přihrávky, když se mu nikdo pořádně nenabídne. Kraje byly nulový, útočníci neviditelný...s tímhle dokázal něco dělat, pokud vím, akorát Maradona.
Za celej druhej poločas jsem si nevšim jediný akce, která by se dala nazvat kombinací. Nebylo tam jediný přenesení hry (nepočítám nákopy). Kromě Camoranesiho nikdo nepřešel hráče. S tím fakt nemůže Diego nic udělat, prostě do toho spadne taky.
Aranea
01.10.2009 13:46
#
ještě něco: nejde mi o to, že DIego hrál dobře, jde o to, že nehrál o nic hůř, než třebas Camoranesi, i u něj by byl problém najít povedenou akci (já si vlastně vzpomínám jen na tu zasekávačku a pěknou střelu) Tristní je, že pořád dle mého to byli dva nejlepší ofenzivní hráči, kteří nakonec vždycky skončili na tom, že nebylo komu přihrát.
smazaný uživatel
01.10.2009 15:47
#
Hrál o hodně hůř. A hlavně vzhledem k úkolům na hřišti byl ten rozdíl obrovský.
smazaný uživatel
01.10.2009 16:20
#
http://www.footytube.com/video/bayern-munchen-v-juventus-24200
Ani náznak akce, na které by se větší měrou podílel špílmachr a hlavní hvězda týmu.
Aranea
01.10.2009 16:39
#
to je pravda, když tak na to koukám...Musel bych si ten zápas pustit ještě jednou.
10
01.10.2009 17:13
#
musím říct, že se mi včera Diego taky moc nelíbil a chvílema jsem si říkal, že bysme bez něj možná hráli líp, přišlo mi, že chce Bayernu až moc ukázat...
10
01.10.2009 11:26
#
Melo 2? Diego 2? Chiellini 5? Buffon 7? za co?
Ligter
01.10.2009 09:20
#
S Robbenem měli snad koupit i ortopedickou ambulanci.
M11
01.10.2009 10:02
#
bod dobry.. vykon zklamani.. jak jsem byl na zacatku sezony optimista.. zacinam byt pesimista..
!!! FORZA JUVE !!!
JuveIt
01.10.2009 10:36
#
Už jsem se vyjádřil na fcjuventus.cz. Ferrara provedl tragiscká střídání. Musím říct, že mě z Bayernu překvapil Müller. Nevěděl jsem, že je tak skvělej. Pro něj palec nahoru

Jinak hodnocení našich hráčů podle mě: Buffon 7 - Grygera 4.5, Legrottaglie 7.5, Chiellini 7, Grosso 6 - Camoranesi 7 (Tiago N), Felipe Melo 8, Marchisio 6.5 - Diego 7 - Trezeguet 5.5, Iaquinta 6.
JuveIt
01.10.2009 10:37
#
Poulsen 5 a Amauri N.
vanGomm
01.10.2009 11:37
#
Bayern si hlavně za 1 půli možná zasloužil i vyhrát.Škoda,že musel odstoupit Robben.Ta akce Ribériho jak zesměšnil ty dva (byl tam u toho i Grygera) oba mě v ty chvíli připadali,jak suchý stromy.Pak tomu chyběl už jen gól jako třešnička na dortu.Ribéry má formu.
smazaný uživatel
01.10.2009 13:15
#
sem ted prijel z mnichova... rozlamany, unaveny... milion km za dva dny a oni zahrajou tohle...
Juventus
01.10.2009 14:30
#
Co čekáte fanoušci Juve?Že Juve bude ohromovat svojí hrou na hřišti soupeře jako je Bayern?Tak to fanděte Realu nebo MU nebo Barce,já Juventus znám přesně takhle,odjakživa byl Juventus taktické mužstvo jak za Lippiho,Capella,Ranieriho vždy Juve hrálo z defenzivy a na výsledky 1:0.Někomu se to nelíbí ale mě se takovej Juventus líbí a včera mě nezklamal.Kdyby neměl Bayern Riberyho tak sou uplně stracení.První poločas byl ovlivněn tím že JUve nechalo hrát právě jeho a s Riberym by neměl starosti jen Juventus.Druhou půlku se mě velic elíbil Camoranesi sice dopředu nic moc ale jeho práce co předváděl dozadu kdy zdvojoval Riberyho byla užasná a díky tomu sme Bayern do ničeho nepustili ve druhé půlce.Nadávejte si jak chcete já Cirovi věřím a Juve taky.Nijak se tohle Juve nelišilo od toho Juve před korupční aferou.Jen si vzpomeňte jaký hrálo Juve antifotbal na výsledk y1:0 pak chytly Angličany a loučili se s LM.Nevidím to tragicky tohle je JUve.
smazaný uživatel
01.10.2009 14:39
#
na tomhle názoru něco je..., Juventus byl vždycky tým, pro kterej byl výsledek zdaleka na prvním místě a podřídil tomu všechno. když to nešlo na krásu, ubojovalo se to a 1:0 stačilo..., na druhou stranu poslední dobou chtěl jít klub jinou, atraktivnější cestou (nákupy Brazilců, změna systému) a to se moc nedaří, takže je důvod být nespokojenej...
10
01.10.2009 14:45
#
podle tebe ten progres k atraktivnějšímu fotbalu v porovnání s minulostí není vidět?
smazaný uživatel
01.10.2009 15:01
#
mě to moc nepřísluší soudit, protože jsem neviděl tolik zápasů co vy, ale krom přínosu Diega tam opravdu nevidím moc nových, atraktivnějších prvků. pořád ta stejná záloha, kterou Melovy tvůrčí schopnosti nevytrhnou ze škatulky "dělnická" a jelikož je záloha takovým obrazem herního stylu týmu, leccos to značí. jasně, je tady Alex, Mauro, zmínění Diego s Melem a koneckonců i Amauri, kterej je technicky na vysoký úrovni, ale celý dohromady to žádnou sambu nedává..., možná fakt mít ještě lepší kraje obrany, které by tím pádem nabídly daleko širší paletu možností záloze, nebo návrat Del Piera..., kdoví. já zatím fakt soudy nevynáším, na to je brzo..., máte novýho trenéra, novej systém, postavenej na novým hráči, to chce hromadu času a využít schopnosti všech těch kreativních hráčů, mohlo by to být určitě atraktivnější než v předešlých letech..., jen zatím nevidím větší progres a navíc mám rozhodně radši starej, dobrej, bojovnej Juventus, než tenhle pokus o novej, brazilskej, bavící lidi.

p.s.: od hezkýho fotbalu bylo v Itálii vždycky AC a že hrajem letos tužku neznamená, že se nám musíte snažit tuhle výsadu vyrvat
Juventus
01.10.2009 15:08
#
Ale pozor AC taky vždy hrálo na 1:0 ti sou tím proslulí Juve a AC prostě vždy hráli na učel.
smazaný uživatel
01.10.2009 15:30
#
no, tohle už je kravina , pro Milán byl na prvním místě vždy koukatelnej fotbal..., jedním z největších zastánců téhle tradice je právě Berlusconi, viz. jeho "nařízení" hrát na 2 hroty, nebo když letos prohlásil, že by nejradši vídal Seedorfa na OZ a Ronaldinha s Patem v útoku, aby to bylo co nejatraktivnější (přestože je to samozřejmě dost naivní sen). že musí hra AC v první řadě bavit sahá k úplným kořenům, kdy se ještě fanoušci jednotlivých klubů rekrutovali z různých sociálních řad..., zatímco Interu fandina smetánka, AC pro změnu dělnická třída, která si chtěla po náročným dni hlavně užít hezkej fotbal. a hráči jako Nordahl, Liedholm, Gren, Shiaffino, Altafini, Rivera, Rijkaard, Gullit, Van Basten, Savičevič, Weah, Boban, Ševčenko, nebo Kaka' jim to myslím splnili. za příklad poslouží porovnání oblíbenosti u fanoušků mezi Sacchim a Capellem..., první hrál krásnej fotbal, druhej byl mašina na trofeje, přesto je mezi tifosi daleko oblíbenější právě Sacchi, protože Capello sázel víc na disciplínu.
Juventus
01.10.2009 15:35
#
pozor jmenováním skvělích hráčů mě nepřesvědčíš o tom že AC vždy hrálo koukatelnej fotbal Juventusem taky prošly megahvězdy jako Zidan,Platini a nikdy ta hra koukatelné nebyla. Já nevím já mám Milán zaryty pod kůží jako obraný tým složený s profesorů a na výsledky 1:0 možná před 30 lety hráli jinak,mé vědění sahá jen 15 let zpět :d
smazaný uživatel
01.10.2009 15:50
#
jde to vidět..., a kdybys zapojil větší objem mozku, zjistíš, že to není jen samoúčelný vyjmenování slavných hráčů, kteří prošli AC, ale jednotlivé éry, které na těchto hráčích stály a jelikož jsou to všechno ofenzivní borci (Gre-No-Li v 50.letech, Shiaffino s Altafinim v 60., Rivera 60. a 70., Holanďani na přelomu 80. a 90., Weah, Savičevič, Boban 90., ostatní už snad znáš), snad jsi konečně pochopil myšlenku. mě opravdu nezajímá, co se Ti zarylo pod kůži, nebo co si pamatuješ, já Ti jasně řekl jak se věci mají a že se Ti to nezdá na věci nic nemění. kecy jako "možná před 30-ti lety" jsou bohužel křečovitý, i loni hrálo AC daleko hezčí fotbal než mistrovskej Inter, nebo Juventus, přestože často nepřinesl výsledek, ale výsledek nemá s atraktivitou nic společnýho.
10
01.10.2009 15:28
#
poslední roky to ani ze strany AC nebylo nijak oslnivý, ale máš pravdu, ty charakteristiky víceméně sedí

v tý hře jsou pořád prvky, který charakterizovaly Juve, akorát mi příjde, že fanoušci s příchodem brazilců začali očekávat právě to, co říkáš - brazilskej Juventus, bavící lidi...potom příjde utkání s Bayernem a na Juventus, kterej předvedl venkovní klasiku proti silnýmu soupeři se strhne vlna kritiky...je zajímavý, že tuhle kritiku v Itálii nikdo nesdílí
smazaný uživatel
01.10.2009 15:20
#
Si děláš srandu? Se podívej na zápasy s Boloňou loni, předloni a ten letošní. A to je jenom příklad, mohl bych pokračovat skoro u všech týmů, se kterými jsme letos hráli. Progres je tak - 50%.
10
01.10.2009 14:39
#
jsem rád, že nejsem sám...
Juventus
01.10.2009 15:06
#
Já nevím opravdu co čekají fans Juve nechápu to prostě.Dyť mi sme Juventus a naše mentalita je hrát na 1:0 a hrát vysoce takticky.Takhle hraje Juve už snad od založení a mě se tahle profesorská hra líbí.Určitě příjd ei větší kvalita dopředu jak Ciro sliboval,já sme o tom přesvědčen.Juve má na víc a dokáže nám to,chceme zatím moc dyť Diego se teprve vrátil po zranění,kolik toho s mužstvem odehrál natrenoval moc ne.Půjde to tutově na vrch čekám že Juve pokaď bude Diego zdravej,tak se dočkám toho Juventusu který chci a to je skálopevná obrana a rychlí přechod do utoku který potáhne Diego.Já jako fanoušek Juve sem byl včera spokojen,viděl sme tam ty prvky silného Juventusu z před korupční afery.Vzpomeňte si na Juve jak sráčsky hrálo vždy venku.Sráčsky v uvozovkách ale doma do toho vždy šlapali.Venku prostě Juve taktizuje snad nejvíc ze všech týmů na světě a mě se to líbí proto jim fandím.Já nejsem zvyklej na ťukec v podání Barcy a fanoušci Juve by na to zvyklí být ani neměli.Já sme zvyklej na tohle co předvedli a sem spokojen s bodem z venku.
smazaný uživatel
01.10.2009 15:22
#
Ty to asi nechápeš. Bayern ve dvojzápase před Calciopolli pořádně nevystřelil na bránu. To, co se dělo včera mělo skončit 3:0, tak o jaké taktice to sakra mluvíš? Pustit soupeře do deseti šancí a být rád, že je neproměnil?
Juventus
01.10.2009 15:29
#
Bayern kdyby neměl Riberyho tak bud ehrát stejnou tužku jak pžed calciopolli v tom Bayernu není ani jeden schopnej hráč krom Riberyho a věř tomu že kdyby tam nebyl Ribery tak si Juve dovolí víc a i vyhraje tak sem se museli hodně zaměřit na bránění.Před calciopoli tam rozhodně Bayern neměl tak kvalitního hráče jako je Frank.Dyť ten hrál včera prakticky on sám proti Juve.
smazaný uživatel
01.10.2009 15:44
#
"Bayern neměl tak kvalitního hráče jako je Frank"... Já nevěřím svým očím.
Juventus
01.10.2009 15:53
#
neměl
godwood
01.10.2009 16:15
#
Umíněný , neobjektivní děcko!....Juventus
smazaný uživatel
01.10.2009 18:24
#
10
01.10.2009 15:36
#
pusť si highlights, Bayern měl v prvním poločase 2 šance, v druhým jednu...Bayern byl výhře blíž, to neříkám, ale my jsme tam taky měli šance...prostě klasický venkovní utkání italskýho týmu na půdě silnýho soupeře
Juventus
01.10.2009 15:40
#
přesně velkou šanci měl Muller,Ribery a Klose jinak nic a to Juve mělo taky velké šance jako střeal Camoranesiho,střela Iaquinty těsně vedle tyče.a to mluvím o velkých šancí pološance tam mělo i Juve i Bayern ale mě prostě Juve uspokojilo na Bayernu by měl problémy každý rychlíci jako Ribery,Olič,Robben by si něťukalijen Juve.Doma ale zas epřeberem iniciativu my a vyhrajem.
smazaný uživatel
01.10.2009 15:42
#
Velkých šancí jako byla střela Maura měl Bayern 10. Si fakt asi děláte srandu...
10
01.10.2009 15:56
#
koukni se na ty highlights a pokud napočítáš dalších 10 šancí, nebo klidně i 5 Bayernu, tak u mě máš panáka
Juventus
01.10.2009 15:59
#
já viděl sestřihy co dávali na dvojce po zápase a uplně sem nakonec v kontestu čuměl kolik mělo Juve šancí ,Bayern jich o moc víc neměl.
10
01.10.2009 16:07
#
člověk se tady tohle skoro bojí říct...
smazaný uživatel
01.10.2009 16:17
#
http://www.footytube.com/video/bayern-munchen-v-juventus-24200
1:45 3:33 4:28 5:48 a v zápětí 6:15 7:23
Je to 7 akcí Bayernu a jen jediná Juve se s nimi dá porovnat. Kdyby měly do sestřihu dávat všechny střely Bayernu podobné těm Diegovým ze začátku, tak by ten sestřih trval 20 minut. A hlavně jedna věc. V tom sestřihu je absolutně všechno, co Juve předvedl...
10
01.10.2009 16:35
#
tohle nemá smysl...
10
01.10.2009 16:24
#
to máš docela krátkou paměť Bayern měl tenkrát u nás minimálně stejně šancí, jako včera...u nich to bylo ještě horší
smazaný uživatel
01.10.2009 16:25
#
Tak to asi těžko...
10
01.10.2009 16:31
#
myslíš sezonu 2005/06, nebo 2004/2005?
smazaný uživatel
01.10.2009 16:39
#
1:0 0:1, když byla řeč o těchto výsledcích... Rok potom to bylo trošku jiné, šance na obou stranách a taky góly...
10
01.10.2009 17:07
#
no dobře, ale říkáš dvojzápas před Calciopoli, tam jsme Bayern pustili do spousty šancí...rok předtím to bylo z naší strany vynikajicí, to je pravda
Mr.Jindros
01.10.2009 15:49
#
Sice taky považuju italův pesimismus za trochu přehnaný, ale do tolika šancí bysme Bayern pouštět neměli teda. Starej Juventus by nepotřeboval tolik štěstí, aby uhrál remízu na Bayernu.
Juventus
01.10.2009 15:52
#
Pamatuješ si na Juventus jak hrál na Arsenalu čtvrtfinále LM kde se starej Juventus nedostal ani za půlku hřiště?Pamatuješ na starej Juventus jak hrál na Madridě a vypadalo to stejně žádné šance.Nechci nic říkat ale tento Juventus hraje ještě lepší fotbal.
Mr.Jindros
01.10.2009 15:56
#
Jasně. Asi takhle bych to zakončil - vyhodnotíme to po sezóně. O jejím úspěchu rozhodne jediná věc - Scudetto. V LM nečekám zázraky. Teď je zatím moc brzo.
Aranea
01.10.2009 16:27
#
Že zminuješ Lippiho...pamatuju si moc dobře například zápas na OT v roce 99. Juve bez formy tam v pohodě celý zápas vedl nad Manchesterem, který byl v ohromné fazoně, až v poslední minutě dostal vyrovnávací gol. A Manchester prakticky nepustil vůbec k ničemu. To se nedá srovnávat s tímhle zápasem, kdy to po 30 minutách mohlo být 2:0 a chtěl bych vidět, jak tohle Juve otáčí.
smazaný uživatel
01.10.2009 20:16
#
hovadina..co píšeš
Juventus
01.10.2009 15:54
#
Nebuďte blázni Juventus vždy hrál v LM proti silným venku tuhou defenzivu,neučte mě znát Juve
smazaný uživatel
01.10.2009 16:35
#
a Robben zase na marodke.. vraj to bude na dlhsi cas..
smazaný uživatel
01.10.2009 16:36
#
to je ten risk, na ktory si Bayern bude musiet zvyknut..
Mr.Jindros
01.10.2009 17:15
#
Nj, každý ví, že Robben je ze skla.
jtbs
01.10.2009 17:19
#
Hodnotenie Chielliniho 6,5 to je sand vtip
smazaný uživatel
01.10.2009 18:23
#
je pravda ze bez riberyho je bayern slabsi lenze treba uznat ze v prvom polcase nesli sance len cez neho aj ostatny hraci sa presadzovali nap> muller klose shwainy
smazaný uživatel
01.10.2009 18:29
#
juventus : nechapem jak mozes povedat ze juventus hraje teraz lepsi futbal jak volakedy, podla mna hral juventus ovela krajsie a efektivnejsie a v taliansku skoro nemal konkurenciu pred skandalom
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
15:18 Piqué za sebou má jubilejní zápas
Gerard Piqué si včera na své konto připsal jubilejní stý start v Lize mistrů v dresu Barcelony. Španělský reprezentační obránce je sedmým hráčem katalánského klubu, který na toto číslo dosáhl. (sport-express.ru)
13:57 Suárez prodloužil dlouhý střelecký půst
Barcelona včera remizovala 0:0 v Lyonu a její útočník Luis Suárez tak prodloužil své čekání na střelecký zápis v Lize mistrů na trávníku soupeře. Uruguayec se venku naposledy trefil 16. září 2015 na půdě AS Řím, jeho půst trvá již šestnáct utkání. (sport-express.ru)
08:28 Kimmich vynechá odvetu s Liverpoolem
Obránce Joshua Kimmich z Bayernu Mnichov může zapomenout na odvetu osmifinále Ligy mistrů proti Liverpoolu. Ve včerejším bezbrankovém prvním zápase na Anfieldu dostal třetí žlutou kartu v sezoně a mnichovský zápas tak uvidí maximálně z tribuny. (dailymail.co.uk)
19.02. Liga mistrů - výsledky
Výsledky úterních prvních zápasů osmifinále: Lyon - Barcelona 0:0, Liverpool - Bayern 0:0.
19.02. Koke Juventus stihne
Záložník Koke nechybí v nominaci Atlética Madrid na zítřejší osmifinále Ligy mistrů proti Juventusu. Lékaři mu po zranění dali zelenou. Mimo naopak je i nadále obránce Lucas Hernández. (lequipe.fr)
19.02. Costa a Khedira Atlético neohrozí
Brazilský záložník Douglas Costa a německý středopolař Sami Khedira nepomohou Juventusu v zítřejším prvním osmifinále Ligy mistrů proti Atléticu Madrid. Costa se zotavuje ze svalového zranění, Khediru vyřadily ze hry problémy při měření srdeční činnosti. Při kontrole mu zjistili arytmii. (football-italia.net)
19.02. Matondo odešel kvůli konkurenci
Manchester City a německé Schalke se ve středu utkají v Lize mistrů. Talentovaný velšský záložník Rabbi Matondo v zimě právě z anglického celku do Schalke přestoupil. Manažer Citizens Pep Guardiola na tiskové konferenci vysvětloval proč. "Zkrátka měl na svém postu příliš velkou konkureci - hráče jako Leroy Sane, Riyad Mahrez nebo Bernardo Silva. V takových situacích jsou dvě možnosti. Někteří hráči na sobě pracují a počkají si na šanci, jiné odcházejí, aby tu šanci dostali hned. Je to normální," řekl Guardiola. (sport1.de)
19.02. Kane se vrátil do přípravy Tottenhamu
Na dnešním tréninku Tottenhamu nechyběl Harry Kane. Anglický kanonýr je fit po problémech s kotníkem a mohl by naskočit do nadcházejícího ligového utkání s Burnley. (skysports.com)
19.02. Lyon nastoupí večer s Denayerem
Jason Denayer nebude chybět Lyonu ve večerním úvodním osmifinále Ligy mistrů proti Barceloně. Defenzivní opora Olympique je plně k dispozici po problémech svalového charakteru. (lequipe.fr)
19.02. Vermaelen znovu na marodce Barcelony
Thomas Vermaelen má znovu zdravotní problémy, obránce Barcelony si poranil nohu a přijde minimálně o dnešní zápas s Lyonem. (vi.nl)
Další expres zprávy
Poslední zápasy
19.02.
Olympique Lyon - FC Barcelona
0:0
19.02.
Liverpool FC - Bayern Mnichov
0:0
Všechny zápasy
Následující zápasy
20.02.21:00
Schalke 04 - Manchester City
info
20.02.21:00
Atlético Madrid - Juventus FC
info
Všechny zápasy
Anketa
Jak dopadne úvodní osmifinále Ligy mistrů Atlético Madrid - Juventus?
Hlasovat