Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Leverkusen i Chelsea si mohou zajistit postup
Chelsea se v posledních týdnech přestalo dařit v Premier League a ke všemu by ještě nemusela postoupit do osmifinále Ligy mistrů. Černý scénář sice může alespoň z poloviny odvrátit výhrou na hřišti Leverkusenu - tomu ale půjde také o výhru, neboť i jeho by posunula do vyřazovací části Champions League.
V prvním vzájemném střetnutí na Stamford Bridge držel Leverkusen až do 67. minuty nerozhodný stav, ten pak ale po dobývání Lenovy branky zlomili svými góly Luiz s Matou. Porýnskému celku tak tehdy nevyšel návrat do Ligy mistrů a Michaelu Ballackovi první utkání proti svému bývalému týmu. I druhé utkání však pro německou legendu bude speciální - bude se totiž jednat o její sté utkání v evropských pohárech. A co víc, klidně by mohla nést i kapitánskou pásku. Kapitán Simon Rolfes totiž nenastoupil do posledního utkání v Kaiserslauternu, kde jej skvěle nahradil mladík Reinartz a kouč Dutt tak pravděpodobně nebude mít důvod cokoliv v této věci měnit. Změna však v záložní formaci nastane - André Schürrle již vyléčil své nachlazení a rád by napravil nevýrazný dojem z úvodního utkání.
"Takové zápasy znám. Pokud je favorit pod tlakem, může to dopadnout jakkoliv. My chceme vyhrát. Hrajeme doma a je to povinnost. I proti Chelsea!" pravil před utkáním odhodlaně Ballack, jehož v nedávných utkáních políbila střelecká múza - na konci října ve Freiburgu svým prvním gólem po návratu do Německa rozhodl o výhře Bayeru 1:0, podobně učinil i posledně na Betzenbergu, kde vítězství 2:0 zajistil společně se Sidneym Samem, o nějž se právě Chelsea zajímá. "Sidney zahrál opravdu skvěle. Teď budu před každým utkáním říkat: hrajeme proti Kaiserslauternu," vtipkoval na tiskové konferenci vedle Ballacka sedící Dutt.
Ovšem pro jeho tým tentokrát může domácí prostředí být značnou nevýhodou. Zatímco ve venkovních zápasech je tým z města farmaceutického průmyslu na druhém místě za vedoucím Bayernem, doma tápe a rozhodně se nedá říct, že by před svými fanoušky předváděl sebejisté výkony. Avšak Michael Ballack si z toho příliš velkou hlavu nedělá. "Taková série už jednou skončit musí. A bylo by moc pěkné, kdyby to bylo zrovna proti Chelsea," přál si.
Jestliže bychom chtěli v tomto utkání hledat člověka, na nějž bude vyvíjen největší tlak, pak patrně dojdeme k jménu André Villas-Boas. Populární Portugalec na lavičku Chelsea přišel letos v létě s velkým renomé z Porta za 13,3 milionu liber, jenomže zatím se mu nepodařilo naplnit ambice klubového vedení a se svým týmem vstoupil do ligy nejhůře za posledních jedenáct let. Blues totiž prohráli již celou třetinu z prvních dvanácti utkání a nelze se divit britským médiím, že již v hojném počtu spekulují o možném návratu Guuse Hiddinka. Nizozemský taktik takovou situaci navíc už jednou zažil - v únoru 2009 nahradil taktéž portugalsky mluvícího Brazilce Scolariho a nevyvedený úvod vyspravil triumfem v FA Cupu.
Modří o víkendu ztratili v domácím zápase s Liverpoolem všechny body a vedoucí City se jim vzdálilo už na rozdíl dvanácti bodů. V případě, že by Boasovi svěřenci nezvládli ani utkání v BayAreně, v posledním zápase základní skupiny by je čekalo utkání o setrvání v soutěži - dnes se totiž čeká výhra Valencie doma s Genkem, což by znamenalo bodové dotáhnutí Los Che na anglického velikána a 6. prosince velkou postupovou bitvu na Stamford Bridge.
"Musíme najít způsob, jak se vyrovnat se současnou mizérií. Ideální by bylo, kdyby se nám to podařilo už v Leverkusenu, kde to bude velmi důležitý zápas. Pak nás čekají tři utkání v lize, ze kterých musíme udělat devět bodů. Prosinec totiž většinou sezónu láme a my do něj musíme vstoupit ve skvělé formě," připomněl před utkáním pro deník Guardian Boas těžkou čtveřici utkání s Leverkusenem, Newcastlem, City a Tottenhamem.
V prvním vzájemném střetnutí na Stamford Bridge držel Leverkusen až do 67. minuty nerozhodný stav, ten pak ale po dobývání Lenovy branky zlomili svými góly Luiz s Matou. Porýnskému celku tak tehdy nevyšel návrat do Ligy mistrů a Michaelu Ballackovi první utkání proti svému bývalému týmu. I druhé utkání však pro německou legendu bude speciální - bude se totiž jednat o její sté utkání v evropských pohárech. A co víc, klidně by mohla nést i kapitánskou pásku. Kapitán Simon Rolfes totiž nenastoupil do posledního utkání v Kaiserslauternu, kde jej skvěle nahradil mladík Reinartz a kouč Dutt tak pravděpodobně nebude mít důvod cokoliv v této věci měnit. Změna však v záložní formaci nastane - André Schürrle již vyléčil své nachlazení a rád by napravil nevýrazný dojem z úvodního utkání.
"Takové zápasy znám. Pokud je favorit pod tlakem, může to dopadnout jakkoliv. My chceme vyhrát. Hrajeme doma a je to povinnost. I proti Chelsea!" pravil před utkáním odhodlaně Ballack, jehož v nedávných utkáních políbila střelecká múza - na konci října ve Freiburgu svým prvním gólem po návratu do Německa rozhodl o výhře Bayeru 1:0, podobně učinil i posledně na Betzenbergu, kde vítězství 2:0 zajistil společně se Sidneym Samem, o nějž se právě Chelsea zajímá. "Sidney zahrál opravdu skvěle. Teď budu před každým utkáním říkat: hrajeme proti Kaiserslauternu," vtipkoval na tiskové konferenci vedle Ballacka sedící Dutt.
Ovšem pro jeho tým tentokrát může domácí prostředí být značnou nevýhodou. Zatímco ve venkovních zápasech je tým z města farmaceutického průmyslu na druhém místě za vedoucím Bayernem, doma tápe a rozhodně se nedá říct, že by před svými fanoušky předváděl sebejisté výkony. Avšak Michael Ballack si z toho příliš velkou hlavu nedělá. "Taková série už jednou skončit musí. A bylo by moc pěkné, kdyby to bylo zrovna proti Chelsea," přál si.
Jestliže bychom chtěli v tomto utkání hledat člověka, na nějž bude vyvíjen největší tlak, pak patrně dojdeme k jménu André Villas-Boas. Populární Portugalec na lavičku Chelsea přišel letos v létě s velkým renomé z Porta za 13,3 milionu liber, jenomže zatím se mu nepodařilo naplnit ambice klubového vedení a se svým týmem vstoupil do ligy nejhůře za posledních jedenáct let. Blues totiž prohráli již celou třetinu z prvních dvanácti utkání a nelze se divit britským médiím, že již v hojném počtu spekulují o možném návratu Guuse Hiddinka. Nizozemský taktik takovou situaci navíc už jednou zažil - v únoru 2009 nahradil taktéž portugalsky mluvícího Brazilce Scolariho a nevyvedený úvod vyspravil triumfem v FA Cupu.
Modří o víkendu ztratili v domácím zápase s Liverpoolem všechny body a vedoucí City se jim vzdálilo už na rozdíl dvanácti bodů. V případě, že by Boasovi svěřenci nezvládli ani utkání v BayAreně, v posledním zápase základní skupiny by je čekalo utkání o setrvání v soutěži - dnes se totiž čeká výhra Valencie doma s Genkem, což by znamenalo bodové dotáhnutí Los Che na anglického velikána a 6. prosince velkou postupovou bitvu na Stamford Bridge.
"Musíme najít způsob, jak se vyrovnat se současnou mizérií. Ideální by bylo, kdyby se nám to podařilo už v Leverkusenu, kde to bude velmi důležitý zápas. Pak nás čekají tři utkání v lize, ze kterých musíme udělat devět bodů. Prosinec totiž většinou sezónu láme a my do něj musíme vstoupit ve skvělé formě," připomněl před utkáním pro deník Guardian Boas těžkou čtveřici utkání s Leverkusenem, Newcastlem, City a Tottenhamem.
Bayer Leverkusen - pravděpodobná sestava:
Leno - Castro, M. Friedrich, Toprak, Kadlec - L. Bender, Reinartz - Sam, Ballack, Schürrle - Kießling
Chelsea FC - pravděpodobná sestava:
Čech - Ivanović, Alex, Terry, A. Cole - Mikel - Sturridge, Ramires, Lampard, Mata - Fernando Torres
Vzájemné zápasy
13.09.2011
Liga mistrů
Sk E
13.09.2011
Sk E
Bayer Leverkusen - poslední zápasy
18.11.2011
1. Bundesliga
13. kolo
05.11.2011
1. Bundesliga
12. kolo
01.11.2011
Liga mistrů
Sk E
28.10.2011
1. Bundesliga
11. kolo
23.10.2011
1. Bundesliga
10. kolo
19.10.2011
Liga mistrů
Sk E
01.11.2011
Sk E
19.10.2011
Sk E
28.09.2011
Sk E
13.09.2011
Sk E
09.03.2005
OF 2.z
22.02.2005
OF 1.z
Chelsea FC - poslední zápasy
20.11.2011
Premier League
12. kolo
05.11.2011
Premier League
11. kolo
01.11.2011
Liga mistrů
Sk E
29.10.2011
Premier League
10. kolo
26.10.2011
League Cup
4.k
23.10.2011
Premier League
9. kolo
01.11.2011
Sk E
19.10.2011
Sk E
28.09.2011
Sk E
13.09.2011
Sk E
12.04.2011
ČF 2.z
06.04.2011
ČF 1.z
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
4
2
2
0
9 : 2
8
2
4
2
0
2
5 : 6
6
3
4
1
2
1
5 : 4
5
4
4
0
2
2
1 : 8
2
Z
V
R
P
S
B
1
2
2
0
0
7 : 0
6
2
2
2
0
0
4 : 1
6
3
2
1
1
0
4 : 2
4
4
2
0
2
0
1 : 1
2
Z
V
R
P
S
B
1
2
0
2
0
2 : 2
2
2
2
0
1
1
1 : 2
1
3
2
0
0
2
1 : 5
0
4
2
0
0
2
0 : 7
0
Komentáře (240)
Přidat komentářChelsea dokoná postup,ale nic snadného.. 0:1 (Nando)..
Remíza.
1:2
0:2 2torres
2:1
Jako fanoušek VCF věřím, že v Německu nenechá Chelsea ani bod, ale ta aktuální forma.. To by pak byl zajímavej boj o postup v posledním zápase skupiny.. :)
0:1
tip 02..1:1,1:2
hm, to se dobře tipuje když dáváš dvojtip na favorita, co nám poradíš příště? 10 na city?
Chelsea nemaji formu but 1 nebo x
1:1
2:1
Leverkusen překvapí, vyhraje a zamotá skupinou... 2:1
1:1
Proti Blues se nehraje každý den, navíc velká motivace Ballacka, špatná forma Chelsea a možnost zajistit si postup => TIP 1 (2:0)
Tezky utkani, dokonce bych se ho nebal oznacit jako klicove, protoze jeho vysledek dost ovlivni nase budouci ucinkovani v LM.. Prohra by znamenala velky problem, Leverkusen by se dostal pred nas a meli bychom velky problem postoupit vubec z druheho fleku, coz ale v konecnem dusledku idealni take neni..
Snad Andre postavi to nejsilnejsi, co ma k dispozici, vcetne Torrese v utoku.. Rotace ted nema cenu, je hrozne dulezite vyhrat a po te mizerii v lize se vratit na viteznou vlnu.. Snad se to podari..
Prece jenom, kdyz uz jsem se rozhodl na tohle utkani vyjet, chtelo by to bonus v podobe vyhy A snad bude hrat Ballack, toho bych chtel jeste jednou na vlastni oci videt a zatleskat mu za jeho pusobeni v CFC..
Souhlas, ale bojim se, ze to AVB zase nejak prohazi (dlouho uz si nezahral Anelka a Kalou:)
A uzij si match
Hlavne si to v Nemecku uzij a poradne fandi
No v Nemecku nam to posledni roky nikdy moc neslo, z Mnichova a Brem pamatuju porazky a z Gelschenkirchenu bezgolovou remizu. Doufam, ze v Leverkusenu si spravime uz konecne chut a nacne se nova vyherni serie. Golove hody necekam. Zapas je na NS, takze parada
Doufam, ze v sestave neuvidim Mikela a na jeho miste bude Meireles/Romeu/McEacharan. A i misto Luize bych chtel videt Alexe. Torres taky od zacatku.
K preview: Sam do CFC? Odkud je tato informace?
3:1 torres 2x, mata, ballack
No to bude v současné krizi asi dneska mazec.Nedivil bych se 2:1....třeba.
1:3
Snad Chelsea světu ukáže, že stále patří svou hru do TOP 10 týmů na Zemi...
Výsledkový tip :
1:3
1-1 dla mna
0:4 chelsea sa konečne ukáže.
Moje vysnena sestava(ale prakticky nerealna) :
Cech
Ivanovic,Luiz,Alex,Cole
Ramires,Meireles
Sturridge,Lampard,Mata
Torres
bohuzel avb da na plac urcite jeho oblibence bosingwu
Cech, Ivanovic, Luiz, Terry, Bosingwa, Ramires, Meireles, Lampard, Mata, Sturridge, Drogba.
AVB už Torresa nadobro odpísal ?
Tu sestavu vazne nechapu...vim, ze Bosingwa jednou nebo dvakrat uz za nas nalevo nastoupil, ale vazne je cas na experimenty? Ze tam neni Bertrand je obrovska skoda, ale videt tam Portugalce hrat pres nohu, no mame se na co tesit, snad prekvapi a nebude hrat moc smerem dopredu...na Torrese jsem se taky tesil a nic...
Jinak Cole ma nejake zraneni o kterem nevim nebo odpociva? Jestli druha moznost, tak to ho mel AVB nechat relaxovat az proti Wolves, kdy by to Bertrand v pohode zahral.
AVB má nějaký vážnější problém. Nechápu nepřítomnost Torrese v základní sestavě. Nechápu toho více. Fakt bych si s ním chtěl sednout na kafe a poslechl bych si jeho názory, jeho poznatky a nechal si od něj vysvětlit jeho kroky. A to nemyslím nějak ironicky, věřím, že pro to má důvod, ale nechápu jaký.
Toho Torrese na lavce taky nechapu, ale asi to ma nejake opodstatneni? Snad styl soupere, na ktery bude Drogba platnejsi? Vazne nevim...ale v sobotu uz ho snad v zakladu uvidime. S tou obranou nemel na vybranou. Cole ma neco s kotnikem a nevi se ani jestli nastoupi proti Wolves.
Nebude hrát na levém kraji spíše Luiz? Jinak by se mi zdála sestava jako úplnej nesmysl :) Mohlo by alespoň padat hodně gólů.
Jak uz jsem psal vys, Bosingwa uz tam za nas nastoupil a propadak to nebyl, ale tak bych tu obranu videl radeji ve slozeni Bosingwa - Ivanovic - Terry - Luiz.
Nelíbí se mi to, Drogba to ještě umocňuje. Jak píšeš, nechápu, proč tam šanci nedostane Bertrand, když už to má být ... no ... takové.
Bertrand prave nastoupit nemuze, jinak by ho tam podle me AVB hodil. Neni vubec na soupisce pro LM.
Aha, tak to je ještě lepší :) No, co se dá dělat, stejně dnes doufám, že bodovat bude Leverkusen a Chelsea v příštím kole porazí Valencii.
Chci 1.misto
Dnes plichta, příští kolo výhra, první místo. I když, bylo by zajímavý jít ze druhýho a hned v prvním vyřazovacím kole vědět, na čem Chelsea je.
Na to bych si pockal minimalne do ctvrtfinale
Bayer04: Leno - Schwaab, Friedrich, Toprak, Kadlec - Rolfes, Bender - Castro, Ballack, Sam - Kiessling.
Škoda, že Schürrle není zdráv.
AVB je fakt mimo , ty jeho sestavy me neprestavah udivovat.
To je škody, to je škody...
Skoda Ballack..
Zatim rozhodci solidne pripiskava CFC , Bosingwovo zakopnuti bylo opravdu vtipny a navic za zlutou.
rozhodci na strane cfc... Lampard je zraly na rucnik, bohuzel AVB na to asi nema koule, aby ho stahnul v polocase...
Už tři žluté za první poločas a Chelsea žádnou... to je špatné.
Píská podivně.
Tj., ale žlutá pro Kadlece byla bohužel oprávněná.
Jj, jako jediná. Byť ty kecy jsou občas až moc, tak je to směšný.
Já jsem pro, aby se dávaly žluté karty za kecy - na hřišti to nemá co dělat. Pokud si někdo uleví, když se mu něco nepovede tak jo, ale rozhodčí by měl být bohurovná autorita.
Nějak pořád nechápu Dutta - tým hraje poslední zápasy celkem ponuře a on pořád vsází na taktiku jednoho útočníka. Chtělo by to do druhé půlky Derdiyoka, protože Kiessling bude po hodině zničený jak daňová upomínka.
Kdyby se me nekdo zeptal na prvni polocas, tak kdybych byl nezaujaty fanousek reknu zivacka. Aspon, ze ke konci uz se to zlepsilo. Jinak ta sance Drogby - byl sice ve velkem uhlu, ale kdyby to daval po zemi a nestrilel by to slabe, tak by to mozna i umistil. Do druhe pule to chce vice aktivity.
lamparde, co rikas na lamparda?
Dnes nebo tuto sezonu?
Dnes a o víkendu, jak začal špatně, tak se zvednul na 3-4 zápasy a teď je to zase ve starých kolejích
Z obou tehle zapasu je mi na bliti. Hral tezky prumer az podprumer jako vsichni ostatni. Dneska bych pochvalil jen Sturridge.
já i Luize.
Čecha?
To už se snad ani nevyplatí komentovat. Takové góly musí Leverkusen dostávat pořád.
Mimochodem. Defenzivní hráči Chelsea spolu nemluví? Tolik zbytečných autů a rohů, kdy se ten míč mohl pustit, protože stačilo zakřičet, jsem u takového klubu už dlouho neviděl.
Tezko rict Boas z toho udelal takovej maglajz ze v ty obrane je mozny vsechno a nedivim se nicemu.
V minulé sezóně se dalo říct, že fungovala aspoň defenziva.. ale přišel André (což jsem si přál a stát za ním stejně budu) a né jen že se nezlepšila vůbec ofenziva, ale i ta obrana je strašná..
Schürrle na kraj, Castro na beka. Teď to snad bude lítat.
Ty vole, Ballack. Už to dej.
Leverkusen má pech :)
v te obrane cfc uz zase zacina horet i voda...
Tak už vystřídej někoho.
Konečně :)
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Já jsem to psal: Derdiyok.
dalsi silny moment obrany Chelsea...
Zajímavě tam šel ve vápně Bender ...
chelsea posiluje utok - Mikel na plac!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........
Chelsea si o to vylozene rikala , ta pasivita byla do nebe volajici. No nic me to ani netrapi kdyz vidim jak to ty hrace nebavi , trener je lehce mimo tak se tomu nedivim.
Jinak ted uz zacinam verit tomu ze Boasova pozice neni uplne jista. Nepostup ze skupiny by byl prusvih.
Koeficient nekoeficient, anglie je letos v poharech dost marna.
no jo Liverpool chýba...
Zaslouženě, už by to chtělo se v Chelsea probrat.
Komu bude stačit remíza Vale nebo Chelsea ?
Myslim, že bude záležet jaká remíza to bude ... 0:0 Chelsea, 1:1 a výše Valencii.
Jojo, 0:0 Chelsea a pak jakákoliv jiná kvůli vstřelenejm gólům Valencii. Vás ta přestřelka zachránila.
Chelsea a Vale v posledním zápase o postup, to se mi libí.
Tak takhle teda André ne! Tohle utkání jsi vyloženě pro*ral.. Nesmyslné střídání a hned po vstřelení gólů se stáhnout do defenzivy.. tohle je hnus velebnosti.. jdu radši spát.. takhle podělaný večer!
pekne, dalsi zaujimavy posledny zapas
Ty vole....
ŠÍLENOST, Boas to těžce prokaučoval... Drogba sice dal gól, ale jinak nic moc, nejlepší hráč Sturridge a Luiz. Nejlepší moment - za stavu 1:1 v 80. minutě odchází dosud dirigent hry Chelsea Meireles a nahrazuje ho Boasovo útočné ESO JOHN OBI MIKEL... a Lampard by se měl rychle vzpamatovat, je to jeden z nejslabších článků celé CFC
No obávám se, že Boas to začně mít pěkně těžký...
Myslim, že to bude mít velmi lehké, buď Valencii porazí nebo ... :)
Hnus, velebnosti.
To snad neni mozny uz...
Výborně, výborně, výborně... Dneska má Leverkusen šťastný den, nejprve Wollscheid a teď tohle.
jenom skoda dortmundu
Chudák vitasrp.. musel to protrpět v BayAréně..
Je mi ho lito, takticky zapas ze zacatku, pak se to trochu rozjede a zas to totalne posereme...
Myslím, že on se svými sáhodlouhými diagnostikami by dnešní zápas rozhodně zvládl lépe než AVB.
Zrovna na AVB asi v sáhodlouhých rozborech nemá.
Chudák vitasrp.. musel to protrpět v BayAréně..
taky jsem tam měl jet, bohudiky ze jsem tam nejel :D
Ale, stejne to byl zazitek..
To jsou věci... Nesrovnává se to čelo PL spíš dolů?
Urcite, momentalne je to celo dost slabe. Ale je to taky tim, ze vetsina tymu prebudovava kadry...
to boli vzdycky, ale klobouk dolu pred United, obmena probiha, sice hra ted nic moc, ale ten zacatek... a hlavne! neprohravaji
Chelsea je v těžkých problémech už delší dobu, Manchester United taky netrpí zrovna oslnivou formou a Citizens zkrátka nejsou na LM zvyklí.
A jediný ubohý v těžké krizi úpící Arsenal má jistotu prvního místa :-)
EL VOLÁ
krasne receno od fandy, jehoz klub hraje intergalaktickou ligu mistrů
Komu fandím já snad nemá žádnej význam ne? Jestli seš naštvanej, že tvůj tým nedokázal zvítězit běž si to vylejt někam jinam... EL volá
ja jen reflektuju tvoji blbost - delas si srandu z neceho na co tvuj vyvoleny klub ani nedosahl
Ale to s tim nemá nic společnýho... Já mam radost, že možná postoupí Leverkusen a Valencia a ty začneš pi*ovat do Liverpoolu..
Honzík je deprimovanej, že klubu, kterýmu začal fandit kvůli penězům, se nedaří, a dostal od LFC po modré pičce.
Takhle teda určitě ne... vůbec jsem nepochopil Boasovo kroky. Složení základní jedenáctky mi protočilo oči, střídání ještě víc. Prostě takhle to nepůjde... a jestli vypadneme s Valencií z Ligy Mistrů, Boas vypadne taky.
Ze strany Chelsea opět velmi slabý zápas, záloha totálně v řiti, Lampard bída, Meireles zahrál jen to, co zahraje i Mikel a od Ramireze jsem také čekal více. Bos nalevo obstojně, dokud nepřišel Schűrrle. Jinak až na záblesky Studgeho celkově bída. Naopak Leverkusen ve druhém poločase výborný výkon, Dutt parádní střídání i změna rozestavení, v 2. poločase jsem jim fakt vítězství přál.
Je však třeba poznamenat, že Chelsea byla odepřena jasná penalta na Drogbu a i gól Derdyoka nevypadal nejčisteji. V posledním kole snad Werkself roznesou Genk a Chelsea Netopýre.
dufajme ze nie :)))
Jenomže to tak ve fotbale bývá.
proč zrovna teď musel jít Luiz srát? omg
Poslednich par zapasu je "na pest" prakticky cely tym , tohle se muze tahnout jeste hodne dlouho a Boas to taky nemusi prezit. Na wolves bych se nebal vylozene sestavy ala Carling Cup protoze hovno hrajou posledni dobou vsichni .4-3-1-2
Turnbull-Ferreira,Alex,Ivanovic,Bertrand-Romeu-McEachran,Meireles-Anelka-Lukaku,Torres
Verim ze hur tahle sestava oproti te soucasne zahrat nemuze.
to je pravda, jenomže víš, že se to nestane. Stane se akorát to, že bude hrát bosingwa, malouda a anelka+mikel
to bude zemetreseni ala Boas, nahaze do zakladu Mikela, Bosingwu, Maloudu, Anelku a Kaloua GOD BLESS THEM
alex dnes u obou golu LEV
No vylozene hrubky to nebyly , on trpi na to ze je nerozehranej. Nicmene to by byl problem prakticky cely sestavy kterou sem vypsal. Proste nevim , kdyz vidim co v posledni dobe predvadej opory jako Terry,Cole aspol. tak to je strasny.
tezko rict, u prvniho nesel vubec do balonu a u druheho prohral hlavu
U toho prvniho golu to tam nejaky hrac Leverkusenu myslim promachnul takze asi Alex cekal ze bude mit mic ten hrac a ne ze to propadne dozadu. Takze ciste jeho gol bych to nevidel. Druhy uz sem ani moc nezkoumal radsi.
Derdiyok takticky pouštěl dozadu. Věc nacvičená z tréninku, kdy je útočník zády k brance.
Počkej, to mi chceš vážně říct, že to Derdiyok chtěl? Tohle vážně vypadalo, že mu to propadlo.
Ale ocenil bych, že si ještě naběhl.
To jo.
to zase byly střídání, to bych blil...
Tak zrovna tam bych příčinu neúspěchu neviděl.
jo to neříkám, ikdyž jestli to Luizovo střídání nebylo vynucený, tak i tam protože přes Alexa šli oba goly.. ale Drogba vepředu šlape vodu, sotva chodí a on ho tam nechá celej zápas.. k tomu Mikelovi, chápu že chtěl posílit střed hriště, protože ten fakt hořel, ale že by Meireles zahrál hůř jak Mikel?
Meireles byl dnes napřesdržku. A Luiz střídal kvůli zranění.
to dneska celej střed hřiště.. a nechápu proč tam nedal Torresa, zrovna dneska myslím že by na obranu Leverkusenu svou rychlostí platil.. Sturridge se 2x rozběhnul a byly z toho dvě šance..
Torres asi rychlost stejně zrovna nemá.
Věřim, že vám to po včerejšku muselo zvednout náladu.
ty si to asi hodně užíváš, aspoň nebudete jediný tým v EL že?
Jim stačí remíza.
Chelsea taky, víceméně.
Jj, vlastně rozhodují vzájemné zápasy, že? Tak to by muselo být 2:2 a více, aby šla Valencia.
1:1 ji stačí, díky skóre.
Ale jo, já ti to přeju. Taky jsem se včera smál...
Překvapivý výsledek. Teoreticky by to mohlo dopadnout tak, že postoupí jenom jeden anglický tým. To by nebylo vůbec marné.
CFC snad půjde dál, jen ať ji to pěkně vyčerpává, bojovat na víc frontách a vypadne ze čtyřky
Tomu nevěřim.
já taky ne, ale naděje umírá poslední
No mal by si začať. Trojica Liverpool, Chelsea, Arsenal si to rozdá o 4. flek. Ono dotohto boja by sa zapojili aj mancs, nebyť toho, že majú hnusnú schopnosť vyhrať zápas v ktorom sú horší a hrajú hovno.
A kdo bude třetí?
Mně by se to docela líbilo, kdyby letos anglické týmy ostrouhaly. Aspoň by ty vyřazovací boje byly zajímavější. Neapol, APOEL, třeba Lille, Ajax, Leverkusen, Zenit...je fajn, když tam pořád nejsou stejné týmy.
no já nevím, to vypadá jak vyřazovací fáze EL a LM já mám radši, když je tam ta klasika a dvě, tři překvapení, co jim pěkně zatopí
Jak se mě to netýká osobně (to jako, že v tom není Sparta), tak jsem pro pestrost . To platí i pro evropské ligové soutěže. Jednou ty, jednou ten, jednou tamten, pak zas ty. Pouze v případě české ligy jsem konzervativní a chci, aby byla první jenom Sparta a nikdo jiný.
jo pro ligový soutěže určitě, proto taky doufám, že CFC taky jednou po dlouhý době neskončí v lize na místech s LM ať si k tomu čuchne zas někdo kdo z kola vypadl předtím, ale na LM s osmi týmama, který stejně jinak vídám v EL by zas taková bžunda nebyla. Ale pravda, že výpadek MU ve skupině by byl krásnej skandál
Ligu mistrů bych z anglických týmů přál Newcastelu. V sezóně 2002/2003 hráli v LM parádně.
což o to, já taky, ale ta šance je asi stejná jako že Zbrojovka ještě zvládne postoupit letos do GL
Ale nemožné to není. Učitelé mi taky před maturitou dávali podobnou šanci jako ty Strakám... .
Letos mi to přijde nejzajímavější za poslední sezóny, všechno otevřené, dost velkých týmů ohroženo. Obměna by na škodu nebyla :)
Přesně. A anglickým týmům by kopanec do prdele v podobě nepostupu tří jejich předních týmů prospěl.
Je to možné. Pravda je, že pro mě je to nemilé, francouzské týmy jdou do háje, anglické týmy na hraně, může se to zvrhnout v nepříjmou španělskou dominanci, ale co už.
Olympique Marseille asi postoupí a Lille třeba taky. Ale může se stát, že přijde doba španělské dominance. Ale v mém plánu je i to, že Barcelona půjde po osmifinále do prdele. Aby to bylo ještě o něco zajímavější. Semifinálovou čtveřici bych si představoval asi takto: Ajax, Bayern, Neapol a třeba Olympique Marseille.
Marseille hraje hroznou bídu, když už to vypadalo, že se zvedají, tak se propadli ještě hlouběji. Docela ve mně hlodá, zda-li nebudou schopni si v Dortmundu fakt ty 4 góly nechat dát, ale to jsou snad jen zbytečné obavy. Takže spíš to Lille, ale to by byla ideální čtveřice :) Reálně to bude Barcelona, Real a dva 'přicmrndávači'
Kdepak. Letos bude revoluce . Bastila také padla, tak proč ne Barcelona s Realem.
to není dlouho co se Real zvedl a vy byste s ním už zase škrábli o zem
Víš jaký ale budou mít fanoušci zbývajících týmů ve zdejších diskuzích klid? Žádní Španělé, žádní Katalánci, žádní Angličané...jen relativně klidní Němci, Francouzi a Italové s Nizozemci .
snad si nemyslíš, že by sem přestali psát jen proto, že jejich tým vypadl?
Hm...to jsem trochu nedomyslel .
Budu věřit s tebou, nakročeno je k tomu výborně, to je pravda :)
Bayern nemusí plnit roli přicmrndávače.
Nemusí, ale může. Ale ne, ten by tam měl být mezi nimi, byť jsem tím chtěl jen zdůraznit ten horší a reálnější scénář, Bayern je jediný tým ke kterému upínám své naděje.
Aj ked by nastal najhorsi scenar pre Anglicke muzstva, buduci rok je tu este silnejsie City (mozno aj s novym managerom), United sa daju dokopy. Akurat mozno odpadne Chelsea ak nezvladne tento rok. Arsenal moze ist uz len nahore si myslim...
Boas to nevede vůbec dobře.
a když by Leverkusen prohrál a Vale s Chelsea remizovala 0:0, tak by postupoval kdo ?
Opraveno.
Arne (23:05:32 23/11/2011)
mě to taky netrklo, až jsem si to přečetl na kickeru a bildu... prohraje a na stamfordu bude remíza, tak rozhoduje vzájemná bilance všech tří... bayer 6, ti dva po 5
Rozhodovala by vzájemná tabulka těch tří... Leverkusen 6, Chelsea a Vale po pěti.
ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu yeaaaaaa !!!!!! LM bez chelsea,man u,city no neni to krasa ???? ...
ale VED SU TO NAJLEPSIE TIMY SVETA !!!!! AKO NEMOHLI POSTUPIT ZO SKUPINY ??? :D :D
Aspoň někdo potěšil.
Věříme dál obratí se to
Neví někdo prosim proč nehraje Nando ? Moc mu to přeju ale když nehraje pravidelně težko se rozehraje.
vždyť je to imbecil
Snad Valencie další kolo vyhraje!
Valencii stačí remíza?
Jen golova ale
BOAS ukazuje, že na to zatim nemá na to, vést takovej klub. Zajímavé, že v LM anglické týmy tápou a jistý postup má jen Arsenal
prostě pravá ironie
Chelsea za poslednich 7 zapasu: 4 prohry, 2 remizy a 1 vyhra
navrat do starych koleji
no boze, obcas sa nedari
200. pro Chelsea v EL
navždy!
Těm už pomůže jenom FRANTA STRAKA!!!
Ta Chelsea je fakt v píči, doufám, že budou hrát už jen EL
No říkal sem to .Přesně 2:1 To už je velká krize. AVB na to nemá a hráči? Hnus. Takový JT,Lamps,DD atd už na to nemaj´. Dnešní Chelsea
Vyndej Lampse a Terryho a místo výsledku např. 3:2 ti bude 4:0
To neni velka krize to je proste velka jedna krec
Co mají fans Chelsea proti Bosingwovi?
Nic, ale jeho vykony po tom slibnem zacatku byly fakt hrozne.
Němci
Chelsea si riadne zavarila lebo Valencia hrala proti Realu výborne
No podle mě zdaleka Leverkusen nemá nic jistého. Prohraje v Genku a na St. Bridge jaká koliv remíza zaručuje postup Chelsea a Valencii vzhledem k lepší vzájemným zápasům s Leverkusenem i skore :)
nj prehra Leverkusenu v Genku je tutovka
No já bych si na ní i vsadil, když má Bayer postup jistý.
prve miesto je velmi dolezite...
tiež mi to tak vychádza, Leverkusen nie je lak super silný aby to nemohla byť pravda je to tak 50:50 keď zachytá brankár Genku
staci si precital diskusiu a takuto hlupost by si nenapisal , takže budem citovať jedného z užívateľov ktorý to tu napísal..."leverkusen prohraje a na stamfordu bude remíza, tak rozhoduje vzájemná bilance všech tří... bayer 6, ti dva po 5" ... takze leverkusen ma uz postup isty a o druhom sa rozhoduje medzi Chelsea a Valenciou
Sleduješ prvně fotbal?
Tohle není tak amatérský omyl, abys na něj reagoval takovým způsobem.
Tak říká to celkem suverénně, i když můžeš všude číst že postoupil Leverkusen.
No tak jsem před chvílí přijel z Leverkusenu a i přes tu porážku to byl parádní zážitek, rozhodně nelituji, že jsem se do BayAreny vydal.. Sice po gólu na 2:1 byste se ve mně pravděpodobně krve nedořezali, prohry jsem se totiž vážně bál, jelikož nám hodně mohla zmenšit šance na postup, ale co se dá dělat. Na druhou stranu musím říct, že chodit v Německu na fotbal je opravdu paráda, byl jsem tam už 4x a nikdy jsem si nemohl stěžovat.. Perfektní organizace mimo stadión i na stadiónu, takřka žádné fronty při vstupu, žádné fronty na jídlo a pití, perfektní. V Edenu se při 20 tisících čekají fronty celý poločas, to v BayAreně ani náhodou nehrozilo..
I samotná aréna byla perfektní, hodně líbivá, je vidět, že je to moderní stadión, kterej byl rekonstruovanej teprve nedávno.. Cesta k němu taky značená dobře, parkovali jsme asi něco málo přes kilák od něj v podzemní garáži a nebyl problém odtamtud najít cestu na staďák.. A na atmosféru si stěžovat vůbec nemůžu, kotel Leverkusenu fantastický, support po celý zápas, ti snad nepřestali řvát. Párkrát se k nim přidala i celá protější tribuna, třeba když se tam začalo hromadně vstávat, to jsem čuměl, jenom škoda, že ta naše hlavní byla taková zamlklá.. Nicméně kousek od nás byl away sektor a angličtí fans taky nebyli špatní.. Neřeknu fantastičtí, protože hluhých míst měli dost, ale když spustili některý chorály, tak mi vážně lezl mráz po zádech..
Co se hry týká, podle mě tam Boas přijel pro bod, protože předvedená hra byla na jeho poměry dost defenzivní. Hodně mi to připomínalo zápas na Blackburnu, kdy jsme také hráli hluboký blok, nechávali se zatlačit až do vlastního vápna a bránili se hlavně centrům soupeře. Tím pádem dost trpěla ofenziva, hrálo se dost připosraně, první poločas v podstatě žádný vzrůšo.. Druhá půlka lepší, začátek patřil nám, konec raději komentovat nebudu..
Boas se rozhodl hrát 4-2-3-1, s čímž jsem byl spokojenej, osobně bych rozestavení zvolil asi stejné. 4-3-3 v poslední době přestávalo fungovat, nebyli jsme v něm dostatečně rychlí, kolmí a nedostávali jsme tak míče na útočníka, který byl úplně mimo hru. Takhle jsme šoupli Lampse na podhrota a doufali, že se k němu míče dostanou a on je dále přerozdělí na další ofenzivní hráče. Bohužel, se to nepodařilo, protože Meireles ani Ramires k němu kolmicí nebyli schopni dostat míč. Vše se hrálo tedy jenom do šířky a zpátky, což pro Bayer neznamenalo nějaké nebezpečí..
Navíc v tomhle stylu dost trpí Mata. Střed měl zavřenej, musel se tak pohybovat čistě u levé lajny a problém je, že on vážně není rychlostní křídlo. Miluje, když je často na míči, když se stahuje doprostřed a stará se výhradně o rozehrávku, což teď nemohl. Ve 4-3-3 se od levé lajny stahoval doprostřed, vytvářel tak prostor pro náběh Colea a sám mohl převzít míč mezi obranou a zálohou soupeře, včera to nešlo, protože tenhle prostor opanoval Lampard a nám tak scházel jakýkoli moment překvapení..
Zároveň mám čím dál větší dojem, že se snažíme hrát fotbal, na který ale nemáme kvalitu. Je pro mě zarážející, že jsme pravděpodobně do Německa přijeli pro bod(alespoň tomu odpovídala defenzivní taktika), ale při naší rozehře jsme stejně neuvěřitelně riskovali. Po včerejšku jsem už přesvědčen o tom, že Čechova rozehra na Mikela proti LFC rozhodně nebyla chyba, stejnou předvedl i včera několikrát a je tedy jasné, že to po něm chce Andre. Zkrátka chceme co nejdéle držet míč, rozehrávat i proti presinku soupeře už na vlastní půlce, jenže dle mě k tomu nemáme vhodné typy hráčů. Meireles i Ramires v kombinaci minimálně včera rozhodně nebyli 100%.. Nejenom, že nedokázali míč z obranné fáze předat do té ofenzivní, oni ještě občas zkazili lehkou přihrávku, zpracování a poslali soupeře do brejku.. Ještě štěstí, že ta pracovala pro mě překvapivě dobře, až na standardní situace, ve kterých jsme teda naopak ukázkově shořeli.. 4 šance po nich Bayer měl, to je neskutečné číslo..
Z individualit bych pochválil Sturridge, kterej byl o parník náš nejlepší a nejnebezpečnější hráč, jeho rychlost a obratnost na soupeře platila.. Pochvalu si zaslouží i Čech, kterej držel, jak jenom mohl, bohužel i přes několik skvělých zákroků nakonec dvakrát kapituloval.. A poměrně jistě si počínal i Luiz.
Nelíbil se mi Drogba, který je i přes ten gól jen stínem útočníka z minulých let, nevyhrává souboje, dělá technické chyby, zvláštní. Nedařilo se ani Lampardovi, který prakticky vůbec nebyl ve hře, Mata to samé. A rozhodčí nám tradičně v LM odmítl v rozhodující chvíli odpískat jasný pokutový kop, překvapuje to někoho? Bez toho, aby nás v LM zase někdo zařízl, se zkrátka neobejdeme.
Obdivuju každýho, kdo to přečetl do konce..
Já!!!!! Bo si tam byl na vlastní oči! Já byl v práci,ale jak jsem se dozvěděl výsledek( 24.00 h) tak semnou nebyla řeč. Fujtajbl. Tam je prostě něco "shnilého" a vypadá to moc špatně! I když věřím v postup tak asi končíme v osmifinále,takže . No a v PL to zatím vypadá bez LM,takže co teď? A teď šňůra zápasů ve kterých se "asi" rozhodne..... Ách jo
Ja to precetl ale s rozhodcim nemas pravdu , az na tu penaltu ktera si sice dala piskat tak rozhodci Leverkusen vylozene rezal. Hraci Chelsea se vcera valeli pri sebemensim kontatku , tys to na stadionu nevidel , ale ja z opakovacek videl dost. Rozhodci nam to vsechno piskal a pak par hracu Leverkusenu bylo nastvanych z cehoz pramenili nejaky zluty karty. Zda se mi ze Andre si hraje na Barcelonu se vsim vsudy tedy i s valenim se.
Tohle já vím, třeba žlutá pro hráče Leverkusenu za "faul", kdy Bosingwa zakopl, byla slušná komedie, nebo žlutá pro Ballacka za nějaký řečnění, nicméně tyhle situace prostě nerozhodujou zápas a nejsou tak důležitý, jako když ti sudí v doposud asi nejdůležitějším zápase základní skupiny 15 minut před koncem nepískne JASNOU!! penaltu.. Ten bek Drogbu skluzem sundal parádně, fakt netuším, co by musel udělat víc, aby to byla pentle..
Jo jasna asi byla. Jen konstatovani to ze nas rozhodci zarizl mi neprijde uplne fair, proste jednu velku chybu udelal proti nam a jinak nam pripiskaval takze myslim ze to je fifty fifty. Kdyby jsme aspon predvedli vykon hodny toho v Nemecku vyhrat tak sem nastvany , ale Bayer byl lepsi tak to proste neresim.
Chelsea a United to nakoniec daju. City budu hrat EL
Chtěl bych se zeptat, víte někdo jak je to s tím finančním pravidlem?? Kdy začne platit atd. Je jasný, že potřebujeme posily jak sůl, tak jestli to bude ještě možný..
Mám pocit, že to pravidlo už platí, vyhodnocení pak přijde v létě 2014 a kdo bude mít větší ztrátu než 45 milionu euro, tak bude sankciován (pokud to v UEFA myslej vážně, tak vyřazením z EL/LM, pokud to bude jako dycky, tak pokutou). Aspoň tak jsem to pochopil. Jenže pokud se to bude o*ebávat jako s tím začlo ManCity (změna názvu stadionu za 35 milionu liber ročně ... na 10 let) a nebude se to důsledně hlídat, tak to pravidlo bude jen pro smích.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele