Češi v zahraničí: Barák pokořil Juventus, Gebre Selassie zase Frankfurt

03.03.2021 09:54 - Aktuality
Theodor Gebre Selassie (© AFP)
 
Záložník Antonín Barák vymazal vedoucí gól Cristiana Ronalda a zajistil svému Hellasu Verona remízu s Juventusem. V bundeslize pomohl k vítězství Brém nad Frankfurtem brankou obránce a kapitán Theo Gebre Selassie. Zato Pavlu Kadeřábkovi v dresu Hoffenheimu gól po zásahu videa neuznali. Češi se ale trefili i na Slovensku či v Belgii...

Anglie

Útočník Matěj Vydra nastoupil v základní sestavě Burnley na půdě Tottenhamu, jeho tým však prohrál vysoko 0:4. Vydra odehrál 73 minut.

Vladimír Coufal i Tomáš Souček odehráli celých 90 minut za West Ham proti Manchesteru City. Jejich mužstvo nakonec prohrálo s favoritem 1:2.

V League Championship nastoupil v základní sestavě Bristolu City obránce Tomáš Kalas a podílel se na vítězství 3:1 na půdě Swansea. Kalas odehrál celých 90 minut.

Itálie

Záložník Antonín Barák vstřelil v 77. minutě vyrovnávací gól Hellasu Verona v utkání s Juventusem. Odpověděl tak na vedoucí branku Cristiana Ronalda a zajistil svému celku bod.



Záložník Jakub Jankto hrál za Sampdorii od začátku proti Atalantě Bergamo. Jeho tým ale podlehl 0:2. Jankto střídal v 67. minutě.

Německo

Útočník Patrik Schick šel v dresu Leverkusenu do zápasu s Freiburgem z lavičky v 67. minutě. Jeho tým prohrával 0:2, brzy sice snížil, nicméně na vyrovnání už Bayer nedosáhl a dál se prohloubily jeho problémy.

Obránce Pavel Kadeřábek odehrál za Hoffenheim celé utkání na půdě Unionu Berlín a přispěl k remíze 1:1. V 83. minutě dokonce Kadeřábek vstřelil branku, ale na základě rozhodnutí videa nakonec nebyl gól uznán pro ofsajd.

Záložník Vladimír Darida nastoupil v základní sestavě Herthy na hřišti Wolfsburgu. Při porážce 0:2 odehrál 74 minut.

Werder Brémy i díky brance obránce Thea Gebre Selassieho porazil Frankfurt 2:1. Český obránce hrál s kapitánskou páskou, trefil se ve 47. minutě a vyrovnával na 1:1. Už předtím dostal žlutou kartu. Celé utkání odchytal brankář Jiří Pavlenka.



Ve druhé lize nastoupil v základní sestavě Würzburgu Martin Hašek. V Bochumi však jeho celek prohrál jasně 0:3. Hašek střídal v 80. minutě.

Nizozemsko

Obránce Tomáš Hájek nastoupil v 80. minutě v dresu Vitesse a alespoň částečně pomohl k vítězství 4:1 nad Venlem.

Slovensko

Senica vyhrála 3:2 v Ružomberku a podíleli se na tom tři čeští hráči. Celé utkání odchytal brankář Tomáš Fryšták. Kompletních 90 minut odehrál obránce Miloš Kopečný, který také viděl žlutou kartu. Z lavičky naskočil do zápasu v 89. minutě na poslední okamžiky Dominik Duda.

Pohronie s Ondřejem Chvějou v základní sestavě prohrálo doma s Trenčínem 0:1. Od 71. minuty byl na trávníku také další Čech Petr Galuška.

Brankář Martin Jedlička odchytal celé utkání za Dunajskou Stredu proti Michalovcům a přispěl k vítězství 2:1. O čisté konto přišel brankou z pokutového kopu v nastaveném čase.

Obránce Filip Twardzik pomohl Trnavě k vítězství 2:1 nad Žilinou. Český obránce zapsal kompletních 90 minut.

Sereď nestačila v domácím prostředí na Slovan Bratislava a prohrála vysoko 0:5. Za domácí hrál celé utkání záložník Nicolas Šumský, který ve 32. minutě dostal žlutou kartu. V dresu Slovanu odehrál kompletních 90 minut záložník Erik Daniel, který v nastaveném čase pečetil konečný výsledek pátou brankou. Od 84. minuty byl na trávníku i obránce Jurij Medveděv.

Belgie

Obránce Václav Jemelka odehrál celé utkání za Leuven proti Antverpám. Svému týmu pomohl k vítězství 2:0.

Od 21. minuty hrál za Waregem v Kortrijku útočník Tomáš Chorý. V 65. minutě se střelecky prosadil a pomohl k vítězství 2:1.

Chorvatsko

Hajduk Split v sobotu vyhrál 1:0 v Rijece. K úspěšnému výsledku pomohl i obránce Stefan Simič, který odehrál celých 90 minut.

V úterý pak Hajduk zvládl i osmifinále poháru na půdě NK Zagreb, kde vyhrál 3:0. Simič znovu odehrál celý duel, v 77. minutě dostal žlutou kartu.

Kypr

Útočník Tomáš Wágner nastoupil za Neu Salamis v základní sestavě proti Paralimni. Jeho tým hrál ale už od 10. minuty o deseti a nakonec prohrál 1:2. Wágner byl vystřídán v 70. minutě.

Záložník Zdeněk Folprecht odehrál celé utkání za Ermis, jenž remizoval na hřišti Doxy 1:1.

Omonia Nikósie zvítězila 1:0 na půdě Olympiakosu Nikósie. Celých 90 minut odehráli obránci Jan Lecjaks a Michael Lüftner.

Obránce Josef Kvída nastoupil v základní sestavě Pafosu proti Karmiotisse. Odehrál celé utkání a přispěl k vítězství 2:1. V 71. minutě viděl žlutou kartu.

Záložník Josef Hušbauer nastoupil do druhého poločasu za Anorthosis Famagusta proti Apollonu. Jeho tým stáhl dvougólové manko a nakonec remizoval 2:2.

Maďarsko

Pouze první poločas odehrál za Diósgyőr proti Mezőkövésdu útočník David Vaněček, pak byl vystřídán. Duel skončil nerozhodně 2:2.

Kisvárda prohrála 0:2 na půdě Budafoki. Záložník Jaroslav Navrátil za poražené odehrál 76 minut.

V úterý Kisvárda podlehla Puskás Akademii doma 0:1. Navrátil byl tentokrát vystřídán v 64. minutě. Za vítěze v 83. minutě nastoupil záložník Jakub Plšek.

Ten hrál také v sobotním duelu proti Honvédu. V zápase, který Puskás prohrál 1:2, hrál od začátku a střídán byl v 74. minutě.

Polsko

Wisla Krakov zvítězila 3:1 na půdě Plocku. Celý zápas odehrál za hosty obránce Michal Frydrych, který v 79. minutě dostal žlutou kartu.

Záložník Martin Pospíšil hrál za Jagiellonii Bialystok celých 90 minut proti Piastu Gliwice. Jeho tým ale prohrál 0:1.

Záložník Jan Sýkora pomohl Lechu Poznaň k vítězství 2:1 v městském derby na hřišti Warty. Odehrál celé utkání.

Záložník Jakub Hora nastoupil v základní sestavě Podbeskidzie a odehrál na půdě Rakówa Czestochowa 80 minut. Domácí tým vyhrál 1:0 a podílel se na tom i český záložník Petr Schwarz, který naskočil v 80. minutě.

Raków se radoval i v úterním utkání čtvrtfinále Polského poháru. Na hřišti Lechu Poznaň vyhrál 2:0, ovšem tentokrát bez české účasti přímo na trávníku, kde naopak v domácích barvách odehrál Jan Sýkora celých 90 minut.

Rumunsko

Obránce Ondřej Bačo odehrál kompletních 90 minut za Gaz Metan Medias proti Aradu. V 66. minutě dostal žlutou kartu a nakonec po zápase smutnil, protože jeho tým prohrál 1:2.

FC Voluntari vyhrál 2:0 na hřišti Poli Iasi. Byl u toho na straně vítězů i záložník Lukáš Droppa, který byl vystřídán ve druhé minutě nastaveného času.

Rusko

Záložník Alex Král nastoupil za Spartak Moskva od začátku druhého poločasu. Jeho tým však s Kazaní prohrál 0:2.

Řecko

PAOK Soluň prohrál 1:2 na hřišti Asterasu Tripolis. Celé utkání za hosty odehrál útočník Michael Krmenčík.

Švýcarsko

Obránce Martin Frýdek odehrál celé utkání za Lucern proti Young Boys Bern. Přispěl tak k remíze 2:2.

Záložník Roman Macek nastoupil za Lugano v 78. minutě. Na půdě Lausanne jeho tým prohrál 0:2.

Turecko

Útočník Milan Škoda naskočil do druhé půle utkání, ve kterém jeho Rizespor hostil Sivasspor. Mezi střelce se stejně jako ostatní fotbalisté na hřišti zapsat nedokázal. Duel tak skončil nerozhodně 0:0.

Obránce Tomáš Břečka odehrál za Kasimpasu celý duel na půdě Göztepe Izmir. Nezabránil však porážce 0:1.

Obránce Filip Novák si zahrál posledních pět minut za Fenerbahce nap půdě Trabzonsporu. Svému týmu pomohl k vítězství nad bývalým zaměstnavatelem 1:0.
Autor: Jiří Fišara
Počet zobrazení: 4733
Komentáře (247 / 0 nových)
Maderis777
03.03.2021 10:16
#
Jsem zvědavej na start kvaldy na MS, tým vypadá solidně. Jde i o to, kdo pojede na Euro u21 nebo bude nominovanej áčkem ( Zima, Hložek...)
Wyrda
03.03.2021 10:21
#
Jestli budou všichni zdraví tak na EURO to vidím takto: Pavlenka - Coufal(Kadeřábek), Kalas (Zima), Kúdela, Bořil (Novák) - Barák, Souček, Darida, Král, Jankto - Schick. A kdo dál asi zálěží hlavně na zranění jinak Vaclík, Kolář, Provod, Holeš, Ševčík, Hložek, Vydra, Krmenčík, Kuchta. A pak 4. stoper no - Tam to bude dost loterie - ale asi tro padne na Čelůstku jakožto oblibence Šilhavky. Jinak bych teda vybíral mezi Čelůstka, Brabec, Stronati, Břečka, Jemelka? Tam to už velký rozdíl nebude...
Stannis Baratheon
03.03.2021 10:35
#
Hlavně prosím ne Dočkal.
John Obi Mikel
03.03.2021 11:37
#
Keeper117
03.03.2021 12:54
#
Dočky pôjde na 100% Šilhavý ho má rád a je kapitán repre takže isto pôjde aj keď na základ to asi fakt nebude
Stannis Baratheon
03.03.2021 13:52
#
Tak na základ to není 100%, to víme všichni. Bohužel bych se ale nedivil, kdyby ho tam Šilhavka dal. A jestli pojede jako náhradník, tak super, poslední týdny ukázal jak moc rád sedí na lávce.
ACSeRw!n
03.03.2021 13:07
#
žrout
03.03.2021 14:33
#
KingMaster13
03.03.2021 15:53
#
Posledni Kovboj
03.03.2021 17:35
#
VersaceChain
03.03.2021 11:11
#
Barák hraje napravo?
sima.vok
03.03.2021 11:17
#
Všechno je lepší než Masopust, ale mohl by tam být třeba Kadeřábek
Reggie
03.03.2021 11:37
#
Klokanomet
03.03.2021 11:52
#
Wyrda
03.03.2021 11:56
#
Kaděřábek tam už hral ale nějak extra super mi to nepřislo. To už bych spíš zvažoval dát Kadeřábka nalevo. Ikdyž tam mam pocit že snad řekl trenerovi že hrát nebude a radši bude sedět
Wyrda
03.03.2021 11:22
#
No není to klasické křídlo, ale to ani Jankto a v klubu hraje na pozici pravého ofenzivního záložníka takže na pozici PZ má celkem blízko. Ve slavii to taky hrál.
Reggie
03.03.2021 11:37
#
konečně někdo.
mistr129
03.03.2021 11:40
#
Když bude na krajích obrany Coufal s Bořilem, tak si asi můžeme dovolit hrát bez klasického křídla
Kucka
03.03.2021 12:54
#
KingMaster13
03.03.2021 15:54
#
cristiano.K.
03.03.2021 21:45
#
bobis21
03.03.2021 11:45
#
Hraje tak něco mezi. Hrají na 2 podhroty a on je z nich ten více vpravo (i když dost rotovali v zápasech co jsem viděl). Takže to není úplně křídlo, ale úplně daleko od toho není. Navíc jak bylo řečeno, s ofenzivním bekem by to stahování do středu nemuselo být na škodu.
Reggie
03.03.2021 11:50
#
potřebujeme produktivitu, kterou Barák nabízí. Jankto má skvělou kopací techniku a když bude Barák chodit na centry, tak z toho můžeme hodně těžit. Má zakončení a i hlavičku.
žrout
03.03.2021 14:34
#
Klokanomet
03.03.2021 11:50
#
Takhle ta záloha vypadá hodně silně. Hledat čisté křídla je zbytečné, když stejně žádné nemáme.
Ale z Kalase mám obrovský strach, to at je tam raději rovnou Zima.
Wyrda
03.03.2021 11:57
#
Zas Kalas hraje tolik let v Anglii a hlavně v Champu. A víš co když máš ve skupině Anglány a především Skoty tak si myslím, že tu jejich prasárnu zvládne lépe než Zima.
Uwe háže buly
03.03.2021 12:14
#
No, ta první věta vypovídá o hodně taky.. On je prostě atlet. V repre to byla skoro vždycky tragédie, ještě o dost horší jak Suchý.
dave30
03.03.2021 13:26
#
Uwe, zajímalo by mě, co ti ten kluk udělal (nebo tvému kamarádovi)? Uvažuješ ty vůbec o nějakém vývoji a zlepšení hráče (napadl mě momentálně třeba Kliment), nebo ten, co něco posral tak již nemá šanci? Našel jsem nějaké jeho statistiky (vím, není to nic 100% směrodatného). Platí dlouhodobě za jednoho z nejlepších stoperů v Champu, když jsem mrknul na FB Bristolu, tak na něho nedali dopustit, i když se jím nedařilo. U tebe to bude již pouze osobní zaujatost (ke které ti zřejmě někdo pomohl).
dave30
03.03.2021 13:58
#
Ještě by mě zajímalo, proč tak znevažuješ Champ? Pojď se na to mrknout bez emocí a porovnejme s kaprligou. Začneme třeba počtem reprezentantů. Můžeme pokračovat hráči, kteří mají zkušenost s evropskými poháry a ukončíme to třeba hráči, kteří mají zkušenost z top ligy. Nemůžu si pomoci, ale kaprliga mi vychází neustále dosti daleko za Champem (ale to chápe většina zdejších fanoušků, u tebe je to prostě osobní).
osobnostx
03.03.2021 14:01
#
Nejde o Champ. Jde o Kalasovu příšernou rozehrávku.
bobis21
03.03.2021 14:11
#
vždyť on má naopak na stopera techniku a rozehrávku skvělou
Selänne
03.03.2021 14:22
#
Na Champ možná tak. Mezinárodní fotbal je o třídu výš. Druhá anglická liga je pořád zaseklá v 90. letech.
bobis21
03.03.2021 14:31
#
Tak on odehrál sezony i jako ofenzivní pravý bek v Eredivisie
Kolik jsi viděl zápasů Champu za poslední roky? Rozhodně jsou tam týmy které hrají atraktivní ofenzivní fotbal (Brentford, Bournemouth, Cardiff)
Selänne
03.03.2021 15:23
#
9 let zpátky. V tu dobu hrál Horváth za Plzeň a Hložkovi bylo 9. Pravidelně ji sleduju, protože se na ni dobře vsází. Ale kolikrát bych na ni radši fakt nekoukal.
Uwe háže buly
03.03.2021 15:56
#
z těch repre stoperu asi nejhorší no
Imos
04.03.2021 12:18
#
stoprocentně lepší jak Brabec
Posledni Kovboj
03.03.2021 17:35
#
Freedo
03.03.2021 23:13
#
Uwe háže buly
03.03.2021 15:56
#
Ještě bych napsal, kolik Kalas vydělává, to jsi dlouho nepsal.
Uwe háže buly
03.03.2021 16:01
#
A proti championship nic nemám, ta liga mi je u prdele, ale prostě kdyby byl on tak kvalitní, tak už se hodně dávno někam posunul do kvalitni ligy. A tohle porovnání champu s fortuna ligou nemůžeš myslet vážně, jako počet reprezentantů a s hráčem se zkušenostmi z TOP lig.. a naše liga rozhodně není daleko za champem.
bobis21
03.03.2021 16:18
#
Kapitán, nejdražší hráč v historii, oblíbenec fanoušků, v celkem pěkném městě a fajn lize. Ale prostě musí rychle někam utíkat pryč jinak bude podle nějakého "experta" na ef nekopa
Uwe háže buly
03.03.2021 16:30
#
To neříkám, jen že nikdy se nedokázal prosadit v PL a nikdy nešel do žádné jiné top soutěže. Jako živobytí má asi dobré, o tom se snad nemusíme bavit.
mayday
03.03.2021 16:50
#
Je to atlet, ale když bude hrát ve dvojici s vůdčím typem, kterej ho bude řídit, bude podstupovat souboje a odevzdávat míče nejbližšímu hráči, tak svůj přínos mít bude.
Uwe háže buly
03.03.2021 19:59
#
To i Zima, kterej zatím ukázal minimálně větší potenciál a že se tolik neplasi.
veikko
03.03.2021 12:00
#
Byly zápasy, kdy Kalas vyloženě zklamal (např. debakl s Anglií), ale jinak taky předvedl spoustu spolehlivých výkonů v repre. Zase tak strašně bych se toho nebál. Na druhou stranu Zima už několikrát ukázal, že když má vedle sebe lídra defenzivy (v tomto případě bych bral Kúdelu nebo Čelůstku), tak že téměř vždy předvede skvělý výkon. Co tak koukám, tak se navíc v Belgii rozehrál Jemelka. Pokud ale má nastoupit Zima, tak k sobě bude potřeobvat zkušeného stopera do dvojice, což splňují asi jen ti dva, které jsem napsal v závorce.
Uwe háže buly
03.03.2021 12:11
#
Kalas už prosím ne.. Ten nikdy neukázal, že tam má co dělat.
bobis21
03.03.2021 12:12
#
je jasná 1. volba. K němu někdo z dvojice Kúdela - Zima a jako 4. Jemelka.
Wyrda
03.03.2021 12:16
#
A reálně bude stoperska dvojice Brabec-Celustka, pak pojede Kudela, Kalas jako4. stoper a Zima nic
Butter-Fly
03.03.2021 12:48
#
Brabec nemá na základ ani v Plzni, snad nebude v repre
Butter-Fly
03.03.2021 12:50
#
Zima - Kúdela je jasná volba
andrew96
03.03.2021 13:55
#
žrout
03.03.2021 14:36
#
Uwe háže buly
03.03.2021 15:53
#
KingMaster13
03.03.2021 15:54
#
20DollarsInMyPocket
03.03.2021 17:47
#
pingla
03.03.2021 17:47
#
za měsíc budeš klidně psát něco jiného
Freedo
03.03.2021 23:15
#
Stannis Baratheon
03.03.2021 13:53
#
Proti Skotsku a jejich rambofotbalu je Kalas určitě první volba, proti dalším dvěma soupeřům nevím nevím.
KingMaster13
03.03.2021 15:55
#
Hlavně proti Anglii když si člověk vybaví co za komedii předvedl ve Wembley tak určitě ne
Uwe háže buly
03.03.2021 16:04
#
Tak Anglie už nehraje tak špatný fotbal, jako hraji Skoti nebo Kalas v LCH.
KingMaster13
03.03.2021 17:48
#
Však Anglii nehaním
ACSeRw!n
03.03.2021 13:12
#
dave30
03.03.2021 13:27
#
Tlačené dost na sílu. Ale co už...
Selänne
03.03.2021 14:23
#
Od tebe, no.
Uwe háže buly
03.03.2021 15:54
#
Jdi už do prdele
dave30
03.03.2021 23:59
#
Selänne
03.03.2021 14:23
#
db18
03.03.2021 14:32
#
Hyrax
03.03.2021 15:33
#
KingMaster13
03.03.2021 15:56
#
A Brabec taky ne. Kúdela, Čelůstka, Zima, Krejčí, klidně i Vitík ať klidně jede
LFC & STEVEN 8
03.03.2021 12:29
#
Pavlenka (Vaclík, Kolář) - Coufal (Kadeřábek), Kúdela (Čelůstka), Zima (Kalas), Bořil (Matějů) - Souček (Holeš), Král (Provod) - Hložek (Masopust), Darida (Barák), Jankto - Schick (Pekhart, Kuchta)
žrout
03.03.2021 14:38
#
V současné době bych rozhodně volil Baráka před Daridou. Ať už kvůli jeho produktivitě, tak že se mu víc daří a je tahoun týmu. Darida je spíš podobný hráč jako Král. Ale líbí se mi i ta varianta výše, kde by mohl hrát Barák i Darida.
Snatus
03.03.2021 12:44
#
To je sestava na hezký diamant. Mrzí mě, že zrovna jeden z dvojice Coufal/Kadeřábek bude sedět.
ACSeRw!n
03.03.2021 13:10
#
Kuchta fakt ne, to bude pro Silhavyho prinejlepsim az tak sesta volba.
Kily
03.03.2021 13:24
#
Hložek po vážném zranění, Vydra za sebou bude mít jaro strávené sezením na lavičce/gauči, Šilhavý si uvědomí, že nominovat Krmenčíka i Pekharta je nesmysl a najednou se Kuchta posune na hranici nominace. Navíc Schick se může kdykoli zranit, já bych to zase tak nevylučoval
Wyrda
03.03.2021 13:29
#
Tak zrovna Vydra hraje poslední 3 měsíce často od začátku Ale goly treda nedava no
Kily
03.03.2021 13:31
#
jsem si v únoru všiml, že tam jednou nebo dvakrát nebyl ani na lavičce a závěr udělal zbytečně brzy
Wyrda
03.03.2021 20:16
#
A tedka dal i ten gol
Kily
03.03.2021 21:27
#
to jsem taky přesně čekal
soukup
03.03.2021 13:39
#
ACSeRw!n
03.03.2021 13:31
#
Schick, Hlozek, Ondrasek, Krmencik, Vydra.. tve arhumenty chapu, ale nemyslim si, ze budou hrat roli . Silhavy nominuje ty, co mu vykopali EURO. Mozna jenom toho Hlozka necha doma.
Beethoven
03.03.2021 13:39
#
Ondrasek byl hype, dal gol anglii a od te doby o nem nikdo neslysel
Stannis Baratheon
03.03.2021 13:56
#
Tak jestli pojede Ondrášek, tak se asi poseru.
ACSeRw!n
03.03.2021 14:00
#
vezme ho za zasluhy, uvidis
Stannis Baratheon
03.03.2021 14:14
#
Já se trochu bojím právě.
KingMaster13
03.03.2021 15:58
#
Já bych se nebál ani třeba Chorýho v té Belgii pár golů dal a na Skoty bude potřeba vepředu nějaký zmrd
Wyrda
03.03.2021 16:24
#
Stačí Krmelec
Remt
03.03.2021 15:14
#
Co ten Zima? Je jistota že ho chce vzít? Za mě na to jednoznačně má. A je mi jedno že tu výkonnost nevykazuje nějaké dlouhé roky. Má velmi dobrou formu a nevím o míč českých stoperech, kteří by byli lepší. Tak doufám že ho nenápadne ho nevzít Jinak Provoda tam chci rozhodně taky vidět hrát, i když poslední zapas-dva mě za repre moc nenadchnul, byl takovej vycichlej, ale teď má opět super formu.
AC Sparta Praha good
04.03.2021 09:53
#
Vybral bych Jemelku, do útoku (pokud se nezraní) bych uvažoval o Pekhartovi, jinak ta základní sestava vypadá dobře - nechápu proč to takhle 4-5-1 Šilhavý nezkusí. Barák je na pravém křídle zvyklý, ta trojice uprostřed se může točit (defenzivní/ofenzivní) a Jankto je momentálně určitě nejlepší volba a myslím, že třeba Provod ho ze základu nevystrčí
Maderis777
03.03.2021 10:33
#
Nad daridou je otazník, protože Hertha letos stojí za hovno, ale je to lídr, šilhavý ho tam asi bude chtít. Proti skotům bych se nebál na kraj dát Schicka, kterej by se stahoval doprostřed a místo něj by vyjížděl do ofenzivy skvělý Coufal. Stejně budou asi zas betonovat a spoléhat se na to že dají z 1 střely branku.
RadekVonCZE
03.03.2021 10:54
#
erudovanyodbornik
03.03.2021 11:33
#
Proti komu naši naposledy betonovali? Minimálně poslední rok podle mě proti nikomu.
wyqinac
03.03.2021 11:54
#
ja to teda pochopil tak, ze Skoti budou betonovat
Maderis777
03.03.2021 14:16
#
Ano, myslel jsem skoty. Asi se jim nedá divit, mají na to typ hráčů (Robertson,Tierney,Mctominay...), takový typický pro skoty.
Reggie
03.03.2021 11:38
#
A nebylo by teda lepší dát na ten kraj Baráka a Patrika nechat nahoře?
Urs
03.03.2021 11:52
#
Tak Darida je brán už dlouhodobě jako lídr v repre, je i lídr v Herthě, bez ohledu na to jak na tom Hertha momentálně je. Navíc Darida má s národákem nejvíce zkušeností.
Kucka
03.03.2021 12:56
#
mayday
03.03.2021 16:51
#
Darida, Souček a asi Král musí být jasnej střed.
Urs
05.03.2021 13:08
#
cristiano.K.
03.03.2021 21:48
#
Schick na kraj
Liquid
03.03.2021 10:39
#
když už se tu řeší repre, tak snad Dočkala nechá doma a na jeho místo na Euro pojede Bucha, Sadílek ze Slovácka či Ševčík, byť ten zas takový playmaker není
db18
03.03.2021 10:47
#
Snatus
03.03.2021 12:42
#
Ševčík za jaro nemá ani minutu, ten nepojede.
Kucka
03.03.2021 12:56
#
Ševa je zraněnej?
KoryVCF
03.03.2021 13:04
#
bohužel, už tak 4 měsíce
Beethoven
03.03.2021 13:39
#
Sadilek sedi do svedikova systemu, repre ale nema co nabidnout
dave30
03.03.2021 14:03
#
Pokud Sadílek, tak určitě raději ten mladší (je 100krát fotbalovější). Ten ale zřejmě pojede s U21.
KingMaster13
03.03.2021 15:59
#
Ševa ale ne to už bych vzal na toho střeďáka třeba Provoda
Uwe háže buly
03.03.2021 16:08
#
Mě přijde pravděpodobné, že se o tu roli na hřišti podělí Darida, Jankto a třeba ještě Barák, případně na podhrotu Hložek. Sadílek nebude ani vyzkoušenej, Ševčík bude rád, když si trochu zahraje za Slavii.
h8_sfatto
03.03.2021 16:47
#
Darida jedinej umí zvednout hlavu a přihrát, zbytek jsou houpací koně
Uwe háže buly
03.03.2021 20:00
#
Barak hrál i ve Slavii a i teď v hellasu AM
lampas
03.03.2021 11:46
#
Dočkal je pořád rozdílový hráč do ofenzivy. Lídr, kapitán, osobnost. Jsem rád, že Šilhavý má zdravý rozum a takovou personu snad nenechá doma jen proto, že pár lidem na internetových diskusích není Bořek sympatický.
Stannis Baratheon
03.03.2021 11:56
#
Keeper117
03.03.2021 12:55
#
Pravda tá jeho myšlienka ktorú vie dať hre je výnimočná a nieje takých hráčov veľa len čo sa týka workrate je na tom nie úplne dobre no v nominačke bude isto
cubinho
03.03.2021 13:06
#
Bakary3
03.03.2021 13:10
#
Bakary3
03.03.2021 13:14
#
Hlavně a především hraje úplný hovno. Takže nevím, co by tam dělal.

Lídr - k čemu ty jeho lídrovský schopnosti pomohly? A jaký je lídr, když sám svým výkonem a nasazením nejde příkladem?

A jaká je to osobnost? Týpek, co je schopnej odstřelit v pohodě trenéra? To je osobnost, panečku.

A persona - wau, hrál v Norsku, Číně a USA, poserme se z něj, neskutečnej bombarďák.
Klokanomet
03.03.2021 13:16
#
Dočkalův kult opravdu nechápu.
Kucka
03.03.2021 13:37
#
žrout
03.03.2021 14:43
#
KingMaster13
03.03.2021 16:00
#
mayday
03.03.2021 16:54
#
Zčásti spočívá v tom, že je to inteligentní člověk (jakkoliv to bude asi zmrdeček), což prostě lidem v té záplavě primitivů ve vrcholovým fotbalu imponuje. Druhá věc je, že ať se to někomu líbí nebo ne, tak fotbalista to je/byl velmi dobrej. Poslední dobou ta výkonnost není taková, takže do repre do základu už ne.
Uwe háže buly
03.03.2021 20:01
#
lampas
03.03.2021 20:14
#
Já ho taky netlačím do základu.
ACSeRw!n
03.03.2021 13:16
#
ty nechapes vic veci
mistr129
03.03.2021 13:28
#
Stannis Baratheon
03.03.2021 14:11
#
A hlavně na postu středního záložníka, ať už defenzivní, ofenzivního nebo klasické osmičky, je přetlak že by tam prstě být neměl.
Král, Souček, Darida, Barák, tam není o čem že jsou o level jinde.
Kalvach, Holeš, Ševčík a i spousta hráčů z naší ligy jako Havlík, Sadílek 1 a 2, Jánoš, další dva Plzeňáci... je momentálně lepší než on.

On by byl dobrý, kdybychom na Euru hráli proti Gibraltaru nebo Litvě, kde hrajeme celou dobu s míčem a do bloku. Ale jak bude stíhat hráče Anglie a Chorvatska, kde si k míči jen tak nečuchneme, to bych chtěl vážně vidět.

KingMaster13
03.03.2021 16:02
#
No zrovna ten domov důchodců z Chorvatska Ty právě uběháme a oni budou ti bez míče Se Skotskem to bude válka prostě
lampas
03.03.2021 17:08
#
Zajímavě jsi opomenul, že budeme hrát taky se Skotskem. Klíčový zápas EURA a Dočkal přesně v tomhle zápase může být rozdílový hráč. V říjnu se jasně ukázalo, že běhavý střed je dobrej proti komukoliv, ale ne proti týmu, který hned zaleze betonovat. Vždyť bez Dočkala nebude schopní ani zahrát roh, nikdo ho tam jinak neumí kopnout.
žrout
03.03.2021 19:55
#
To by právě mohl vyřešit ten Barák
doshcz
04.03.2021 10:27
#
to za něj oběhá Souček a Král a on bude posílat banány na Schicka, ez
KingMaster13
03.03.2021 16:00
#
lampas
03.03.2021 17:14
#
Jak přišel do Sparty skutečný trenér, tak hraje přesně tak jak si každý představuje.
Uwe háže buly
03.03.2021 20:03
#
Tak osobnost to je a má to vliv na tým prostě, to ukazoval, když byl ve formě a umel ho trenér využít. O současný situaci se nemusíme bavit.
John Obi Mikel
03.03.2021 13:18
#
KoryVCF
03.03.2021 13:27
#
mojmira
03.03.2021 13:39
#
Butter-Fly
03.03.2021 13:52
#
Lídr je Darida
Spalovač šancí
03.03.2021 14:21
#
Spíše koncový než rozdílový hráč poslední dobou. Ale jet klidně může, vyhraje se to i s ním
Selänne
03.03.2021 14:25
#
Pokud by se do toho herně dostával, tak určitě. Ale jeho výkony jsou natolik špatný, že nemá co dělat ani v sestavě Sparty. A to říkám jako někdo, kdo by ho na EURU viděl rád. Ale buďme soudní.
db18
03.03.2021 14:32
#
žrout
03.03.2021 14:43
#
A můžeš mi říct, k čemu ti je na hřišti "lídr, kapitán a osobnost", když na mezinárodní fotbal už nějakou dobu nemá a vymaže ho každé dřevo, kterému stačí si k němu stoupnout a hrát trochu víc do těla? Nemá rychlost, je naprosto papírový v soubojích a ještě si o sobě myslí, že je megahvězda. Stavět na takových hráčích repre je přesně cesta zpátky do prdele, kde jsme byli, než se nám teď ukázala trochu nadějnější generace fotbalistů, kteří by ale měli kvůli němu sedět na lavičce a dívat se na něho, jak se fotbal dneska nehraje
Bakary3
03.03.2021 18:38
#
ACSeRw!n
03.03.2021 14:53
#
icemike
03.03.2021 15:44
#
Dočkal se tak max válí ve vápně
Brkoslav
03.03.2021 15:52
#
Dočkal je po Lafatovi nejpřeceňovanější hráč u nás v 21. století.
ACSeRw!n
03.03.2021 16:40
#
to je jednoznacne Milan Skoda
lampas
03.03.2021 17:18
#
To je Plašil
Wyrda
03.03.2021 17:37
#
nejprecenovanejsi ne nejvic nedoceneny
lampas
03.03.2021 20:16
#
Tak se odborná rada, které jsou součástí, nakonec shodla na tom, že titul nejpřeceňovanějšího českýho hráče 21. století patří Švancarovi
gocii
03.03.2021 20:25
#
Bezkonkurencne, modla co za dvacetiletou karieru nasazela uchvatnych 60 v gambac lize
Duff
03.03.2021 18:33
#
cristiano.K.
03.03.2021 21:50
#
zapomenout na Týceho
KingMaster13
03.03.2021 16:00
#
Urs
03.03.2021 11:50
#
Už ted se může říct, že Gebre je legenda Brém, sice hrál v období ve slabších časech, ale on je už léta drží nad vodou.
Kaspar
03.03.2021 11:58
#
OT: Vy krysy, taky ste mi mohli rict, ze behem nouzaku muzu ridit s propadlym ridicakem
Dufan
03.03.2021 12:48
#
bez řidičáku taky?
ACSeRw!n
03.03.2021 13:14
#
jo, ale jedine nachcanej
Dufan
04.03.2021 14:31
#
jak jinak
Kaspar
03.03.2021 14:21
#
Skoncil mi tuto sobotu, dneska jedu na dopravni rano, tam mi rekne ze do dvou tydnu budu mit novy. Pak asi po hodine mi ta zenska vola domu, ze mi zapomela rict ze po dobu nouzovyho stavu muzu ridit i s tim propadlym a nemusim cekat
Dufan
04.03.2021 14:32
#
aspoň i tak můžeš legálně fungovat v provozu
veikko
03.03.2021 12:07
#
Když už se v diskusi řeší hlavně reprezentace, kdy má být oznámena nominace na skupinovou část malého Eura? Ne, že bych našim pod Krejčím moc věřil, ale ten tým by na postup ze skupiny mohl mít.
Wyrda
03.03.2021 12:27
#
Za dva týdny..A za tři se hraje.
Futtoboru
03.03.2021 13:07
#
O kom se spekuluje v tom placenném článku na isportu?
Wyrda
03.03.2021 13:10
#
taky bych rád věděl
LFC & STEVEN 8
03.03.2021 13:19
#
BRANKÁŘI (3 místa)
jistá nominace
Martin Jedlička (Dun. Streda)
Matouš Trmal (Guimaraes)
na hraně
Matěj Kovář (Manchester U.)
říká si o šanci
Hugo Jan Bačkovský (Bohemians)

OBRÁNCI (7 míst)
jistá nominace
Libor Holík (Jablonec)
Michal Sadílek (Liberec)
David Zima (Slavia)
Matěj Chaluš (Liberec)
Denis Granečný (Emmen)
na hraně
Dominik Plechatý (Sparta)
David Heidenreich (Teplice)
Daniel Souček (Dukla)
Jakub Klíma (Mladá Boleslav)
říkají si o šanci
Martin Vitík (Sparta)
Martin Fukala (Liberec)
Ondřej Zmrzlý (Olomouc)
David Šimek (Mladá Boleslav)

ZÁLOŽNÍCI (10 míst)
jistá nominace
Pavel Bucha (Plzeň)
Ladislav Krejčí (Sparta)
Dominik Janošek (Zlín)
Antonín Vaníček (Bohemians)
Adam Karabec (Sparta)
Pavel Šulc (Plzeň)
na hraně
Tomáš Ostrák (Karviná)
Michal Hlavatý (Pardubice)
Jan Matoušek (Liberec)
Patrik Žitný (Teplice)
Filip Havelka (České Budějovice)
říkají si o šanci
Jan Fortelný (Teplice)
Emil Tischler (Pardubice)
Kryštof Daněk (Olomouc)
Jan Žambůrek (Brentford)

ÚTOČNÍCI (3 místa)
jistá nominace
Ondřej Šašinka (Baník)
Ondřej Lingr (Slavia)
na hraně
Adam Hložek (Sparta)
Václav Drchal (Mladá Boleslav)
Tomáš Čvančara (Opava)
Antonín Růsek (Brno)
říkají si o šanci
David Huf (Pardubice)
Mojmír Chytil (Olomouc)
LFC & STEVEN 8
03.03.2021 13:25
#
Podle mě vybere takhle:
Martin Jedlička (Dun. Streda), Matouš Trmal (Guimaraes), Hugo Jan Bačkovský (Bohemians) - Libor Holík (Jablonec), Michal Sadílek (Liberec), David Zima (Slavia), Matěj Chaluš (Liberec), Denis Granečný (Emmen), Dominik Plechatý (Sparta), Daniel Souček (Dukla) - Pavel Bucha (Plzeň), Ladislav Krejčí (Sparta), Dominik Janošek (Zlín), Antonín Vaníček (Bohemians), Adam Karabec (Sparta), Pavel Šulc (Plzeň), Tomáš Ostrák (Karviná)
Jan Matoušek (Liberec), Patrik Žitný (Teplice), Filip Havelka (České Budějovice) - Ondřej Šašinka (Baník), Ondřej Lingr (Slavia), Václav Drchal (Mladá Boleslav)
Wyrda
03.03.2021 13:28
#
S Hložkem se už nepočítá že pojede?
Stannis Baratheon
03.03.2021 14:30
#
Nakonec asi ano, protože ihned po zranění asi nebude mít výkonost aby jel hned s Áčkem na kvaldu.
Stannis Baratheon
03.03.2021 14:31
#
Místo Bačkovského snad Letáček.
A jestli vezme Šašinku nebo Drchala a nevezme Hufa....
Imos
04.03.2021 12:25
#
Matoušek nepojede, za celý jaro se nedostal z marodky zatím
Futtoboru
03.03.2021 13:34
#
Nakonec je to dost našlápnutá jedenadvacítka, na to, jak to vypadalo všelijak na začátku.
stas87
03.03.2021 15:09
#
Fakt Granecny? To asi len preto, lebo v minulosti nehral vylozene tragicky v U19 nie? Inak je to totalny priemerak, ktory bude rad, ak si najde miesto na lavicke v Ostrave. Takych talentov uz Cesko malo..
Ars23
03.03.2021 18:20
#
Kdyz se podivam na aktualni formu, tak z utoku, Drchal a Cvancara tam nemaji co delat. Drchal sice v kvalde par golu dal, ale nekdo kdo nastupuje na poslednich 5 minut v naprosto tragicke MB, tam za me byt nemuze.. Huf, popripade Chytil rozhodne lepsi volby.
A o Granecnem bych ja urcite taky neuvazoval, ten v tom Holandsku neodehral vubec nic.
dinss
03.03.2021 19:49
#
Jak to bude? Však je to za měsíc ne? TO jsme dobře v prdeli, když má jet Bucha i Šulc.
doshcz
04.03.2021 10:31
#
dyt se to hraje v repre pauze
dinss
04.03.2021 12:11
#
To jako stihnou?
doshcz
04.03.2021 12:25
#
jo jsou to jen tři zápasy ve skupině, to daj za 7-10 dní
Imos
04.03.2021 12:27
#
hraje se jen základní skupina
dinss
04.03.2021 16:00
#
A zbytek?
Wyrda
04.03.2021 18:12
#
Nejak o mesic pozdeji
Imos
04.03.2021 22:02
#
nějak před nebo po EURU
Mr.Mike
03.03.2021 22:47
#
Nevypada ten tym vubec marne
Tom11
03.03.2021 12:44
#
Potenciální reprezentační kádr vypadá na papíře dle jmen slušně, problém je, že dlouhodobě chybí klíčové posty, především střed obrany je časovaná bomba.
Selänne
03.03.2021 14:27
#
Holt musíme dva roky počkat na Vitíka a Zimu.
lampas
03.03.2021 17:24
#
Čekalo se na Suchýho až doroste, pak na Kalase až doroste, tohle čekání bohužel stejně nikam nepovede
žrout
03.03.2021 14:48
#
Normálně bych na stopery dal Ctrl+C ze Slavie a Ctrl+V do repre jasně ukázali, že i proti špičkovým hráčům dokážou skvěle fungovat. K tomu je minimálně Kúdela sehraný se Součkem a Králem, takže by to mohlo fungovat skvěle. A doplnil bych to Kolářem, který je s nimi taky sehraný. Tady bych vůbec nic nevymýšlel a doufám, že bude Šilhavý soudný dost na to, aby se svezl na Trpišovského práci a nevymýšlel nějaké kraviny s Čelůstkou, Kalasem nebo dokonce Brabcem.
h8_sfatto
03.03.2021 16:41
#
Bořil do repre nebo Masopust , tak to fakt ne
žrout
03.03.2021 19:53
#
Bořil tam nastupuje dlouhodobě, ne?
Tom11
03.03.2021 18:47
#
Kúdela pár zápasů v repre hrál a nikdy mě nepřesvědčil. Nejsem si jistý, že se dá hrát na repre úrovni stejný fotbal. Já bych asi chtěl vidět dvojici Kalas Zima.
žrout
03.03.2021 19:53
#
Ok ale pak můžeš zapomenout na konstruktivní rozehrávku.
Tom11
04.03.2021 08:38
#
No a to jsme u toho, že je to časovaná bomba. Jak psal výše Lampas. Defakto od doby, kdy tam byl Ujfaluši, tak pořád na někoho čekáme. Pořád si říkáme až nám dozraje tenhle nebo onen. Suchý už je na konci kariéry a povedené zápasy v repre by si spočítal na jedné ruce.
žrout
04.03.2021 09:51
#
Však na nic čekat nemusíme, jen stačí dát k Zimovi místo Kalase Kúdelu. Funguje jim to proti top týmům v Evropě, tak nevím, proč by to nemělo fungovat v repre
Bakary3
04.03.2021 12:18
#
Dexagon
03.03.2021 12:48
#
Barák docela borec, jestli sám porazil Juventus.
Tutofka
03.03.2021 13:20
#
porazil? 1:1 je odkedy prehrou? typicke, zavadzajuce nadpisy, ze pokoril
Tutofka
03.03.2021 13:20
#
porazil* remka je remka a porazit je vyhrat wtf
Kily
03.03.2021 13:26
#
vy jste se hledali...
Beethoven
03.03.2021 13:41
#
Kaspar
03.03.2021 14:23
#
Barak dal gol a Barak zadny nedostal, takze vyhral
žrout
03.03.2021 14:57
#
Kolář - Bořil, Zima, Kúdela, Coufal - Souček, Král - Jankto, Barák, Provod - Schick

Kdyby to takhle bylo, pak by všichni 4 čistě ofenzivní hráči byli leváci, což by snad bylo unikum. Jinak se mi ještě líbí ta varianta s Daridou uprostřed a víc napravo Barák místo Provoda. Ale pokud bude Provod pokračovat tak, jak hraje, pak nebude možné ho jen tak ignorovat. Velmi kvalitní na míči, dynamický, běžec, silný v soubojích, dobrý do kombinace, skvělá střela a k tomu ještě zajímavá výška. Když si vezmu, že by na hřišti byli Kúdela, Zima, Souček, Barák, Provod a Schick, tak to je mega síla ve vzduchu + na naše poměry velmi vysoká fotbalovost a kvalita.

Hlavně ať tam na sílu necpe chodce primadonu Dočkala nebo někoho za zásluhy, jak je jeho zvykem (v této situaci Čelůstka, Brabec, Ondrášek, Masopust) a bude ten tým fakt zajímavej. Těším se na to
Explicitni_Euler
03.03.2021 15:00
#
OT: Chci se podělit o historku, třeba si někdo aspoň úsměvem "dýchne do respirátoru". Přítelkyně se nikdy o fotbal nezajímala, ale když já ho mám tak rád, tak se snažila taky něco pochytit, aspoň třeba jména fotbalistů. A jednou jsme nějak došli na Patrika Schicka a já se jí ptám...
Já: "A schválně, vzpomeneš si, za jaký klub Schick hraje?"
Ona: "..."
Já: (napovídám) "L...E...V...E..R..."
Ona: "LEVERPOOL!"
Remt
03.03.2021 15:20
#
Kdyz ve vsem vidí název tak uzasneho klubu, tak bych jí to snad i odpustil
ACSeRw!n
03.03.2021 15:20
#
fakt k popukani
Klokanomet
03.03.2021 15:43
#
má přehled, Liverpool je v této sezoně tak levý, že se mu v klidu může říkat Leverpool
Tomas Kazu Joker
04.03.2021 12:12
#
Nr.Nobody
03.03.2021 16:27
#
Jak se chtel pochlubit, ze ma pritelkyni.
adoxx
03.03.2021 16:31
#
Jak se chtěl pochlubit, že ví, kde hraje Schick.
Stannis Baratheon
03.03.2021 16:56
#
Možná jsem si do respirátoru i trochu slintnul.
Posledni Kovboj
03.03.2021 17:38
#
Puskasi?
Manny
03.03.2021 21:41
#
sima.vok
03.03.2021 18:24
#
Tak tohle mi rozbilo vesmír
Svatej
04.03.2021 08:14
#
<3
smazaný uživatel
03.03.2021 20:04
#
Neuvěřitelný příběh
Hokaido
03.03.2021 20:34
#
Cute.
Beethoven
03.03.2021 20:58
#
ally?
imp
03.03.2021 21:23
#
No a kde hraje ten Schick?
Freedo
03.03.2021 23:24
#
Stane se. Liverpool moc známý město není.
Shevchenko
03.03.2021 23:48
#
Jak se chtěl pochlubit, že dýchá do respirátoru.
off-olda
04.03.2021 00:06
#
Jak se chtěl podělit.
Infi
04.03.2021 09:20
#
mi to tady úplně připomnělo lamer.cz
ACSeRw!n
04.03.2021 12:57
#
zas bych neprehanel
Infi
04.03.2021 14:54
#
nevtipná přepsaná konverzace se samými negativními komentáři? to je fronta v lamerovi jak vyšitá
h8_sfatto
03.03.2021 16:39
#
nechápu jak si Zmrhal může vůbec dovolit pomýšlet na repre, hraním v Bolce fakt dá na prdel klukům jako Barák nebo Jankto
 neuminis 
03.03.2021 16:50
#
kdybys věděl na co pomýšlím já, tak ti repre přijde ještě jako normální věc
Freedo
03.03.2021 23:24
#
Pochlub se.
dinss
03.03.2021 19:48
#
žrout
03.03.2021 19:57
#
Největší bizár tkví ale v tom, že to není nereálné a že se o tom vůbec mluví, protože lidi znají Šilhavku
urbis_
04.03.2021 10:26
#
V čem je to jiné o proti Dočkalovi, Pavelkovi či Ondráškovi? Zmrhal alespoň má nějaký ten zápas v Serii A.
žrout
04.03.2021 11:13
#
Správně by podle mě neměl jet ani jeden z těch 4 tebou zmíněných.
Selänne
04.03.2021 18:37
#
žrout
03.03.2021 19:58
#
Takže Vydra má EURO jisté.
Maderis777
04.03.2021 10:15
#
Tak ale proč ne, minimálně backup za Schicka fajn. Jak se tady řeší kraj zálohy, nedivil bych se, kdyby tam šoupnul jeho.
urbis_
04.03.2021 10:24
#
Náhradník za Schicka by měl být určitě Hložek. A na křídlo zase Šilhavý dá buď střední záložníky, nebo krajní obránce.
žrout
04.03.2021 11:12
#
Já to vidím asi podobně jako teď ve Sportu, že Hložek není úplně na hrot. Buď zleva ať se může stahovat doprostřed (na stranách zoufalý nedostatek kvality) nebo pod hrotem/druhý útočník. Ale samostatný hrot... nevím.
žrout
04.03.2021 11:10
#
Mi to asi taky nevadí, spíš jen taková poznámka z mé strany ale jako backup za Schicka jsem s ním v pohodě.
nebabisch
04.03.2021 10:24
#
Kúdela - Zima, cokoliv jinýho je opět msta Zlodědka.
urbis_
04.03.2021 10:27
#
Krejčí-Zima jako v U21. Nevidím důvod proč ne.
žrout
04.03.2021 11:17
#
Do budoucna doufám, že tohle bude naše stoperská dvojice (třeba už od podzimu). zatím ale na tom postu Krejčí není dlouhodoběji vyzkoušený opravdu těžkými zápasy a nehraje tam ani ve Spartě, což je pro něho podle mě škoda. Snad bude hrát stopera teď na EURO, zazáří tam a pochopí jak na Spartě, tak JŠ, že to je jeho post a že je na to i díky skvělé rozehrávce ideální hráč.
Reggie
04.03.2021 12:55
#
Přesně tak. Nemluvě o tom, kolik máme kvalitních střeďáků, tam fakt potřeba není. Nechápu, proč se s tím tak otálí, vždyť se to úplně jednoznačně nabízí.
žrout
04.03.2021 13:24
#
Podle mě u vás nemá nikdo koule posadit Čelůstku, přestože nepodává nijak skvělé výkony. Ale je přece "zkušený", tak hrát musí
Selänne
04.03.2021 18:36
#
Hrát musí z toho důvodu, že je to o parník náš nejlepší obránce. Že se mu na jaře úplně nevedlo? Formu ztratí čas od času každej hráč. On je ale natolik kvalitní, že se do ní zase vrátí.
žrout
04.03.2021 21:10
#
Když na jaře nemá formu, tak by dávalo logiku ho posadit a dát tam místo něho někoho v lepší formě, ne?
Selänne
05.03.2021 05:19
#
Jj, třeba Lischku nebo Plechatýho.

A co takhle ty hráče jednou podržet?
žrout
05.03.2021 09:50
#
Jednou podržet? U vás si držíte průměráků plno, i když na to nemají. To bylo humbuku, když po právu Dočkal pár zápasů seděl. Měli byste spíš pro jednou zkusit dát mužstvu pocítit, co je to opravdové konkurenční prostředí a ne že když někdo přijde jako "hvězda", je neposaditelný a musí se s ním zacházet v rukavičkách, aby náhodou nerozesral kabinu.
Jinak proč tam dáváš jako možnosti ty dva, když tahle diskuze začala tím, že by tam chtělo zkusit Krejčího ml., který má mnohem lepší předpoklady na stopera než na DZ, na kterého nemá úplně nejlepší rychlost, někdy si počíná neobratně a sem tam udělá nějaký kiks. Když navíc trenér U21 říká, že právě když se přesunul na stopera, tyhle jeho nešvary tam odpadly, protože měl najednou celou hru před sebou, na stopera nepotřebuješ tak nutně obrovskou rychlost a navíc tam vynikne o to víc jeho kvalitní rozehrávka. Minimálně by se to nabízelo a kdy jindy to zkusit, když "hvězda" stoper má horší výkonnost než 18 letý kluk vedle něho?
nebabisch
06.03.2021 11:50
#
Kúdela, Zima, Krejčí i Hovorka jsou o Titanic lepší ty parníku.
Selänne
06.03.2021 12:42
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Související stránky