Souhrn kvalifikace o postup na ME 2020 - pondělí 9.9.

09.09.2019 20:06, aktualizováno 09.09.2019 22:47 - Komentáře a souhrny
Luka Modrić (© realmadrid.com)
 
Chorvatsko nečekaně zakoplo v Ázerbájdžánu, dál ale vede svou skupinu. Na druhé místo díky vítězství v Maďarsku poskočili Slováci. Rusové se natrápili s Kazachstánem, ale nakonec vyhráli, stejně jako Belgičané ve Skotsku, kteří naopak dokráčeli ke třem bodům s velkým přehledem. Poláci se rozešli smírně s Rakušany. Venku vyhráli hladce Nizozemci a nakonec i Němci...
Skupina C
Estonsko - Nizozemsko 0:4
09.09. 20:45
Branky: 17. Ryan Babel, 47. Ryan Babel, 76. Memphis Depay, 87. Georginio Wijnaldum
Nula bodů stále mají na kontě fotbalisté z Estonska. Neuspěli totiž ani v pátém kvalifikačním duelu proti Nizozemsku, jemuž podlehli jasně 0:4. Dvěma trefami se na tom podílel Babel, po jedné přidali Depay a Wijnaldum.

Hned z první výraznější příležitosti muži v oranžovém udeřili. Z levé strany poslal parádní přízemní centr Blind, na malém vápně si na něj naběhl Ryan Babel a pohotovou střelou překonal gólmana. Před poločasem to mohlo být už o dva góly, tečovaný Wijnaldumův pokus zneškodnil Lepmec.

Podruhé se tak Holanďané radovali až krátce po návratu ze šaten. Opět byl autorem branky Ryan Babel a opět to bylo po centru, tentokráte hlavičkoval v pádu po Depayově pobídce. O necelých deset minut později si na rohový kop naskočil van Dijk, jehož tvrdá hlavička skončila těsně vedle tyče.

Velké zaváhání předvedla estonská obrana čtvrt hodiny před koncem. De Ligt poslal dlouhý míč za obranu na Memphise Depaye, ten si jej poměrně nerušeně zpracoval a zasekl na střed. Poté napřáhl a svou levačkou trefil míč přesně na zadní tyč. Gólman byl bez šance.

Dlouhé přihrávky dělali obráncům z pobaltské země problémy a důkazem o tom byl i čtvrtý gól. Depay z přímého kopu odcentroval do chumlu hráčů, odkud dokázal brankáře prostřelit Georginio Wijnaldum. Asistující Depay měl na kopačce i "bůra", jenže Pröpperovi pobídky pohrdnul a v tutové šanci mu míč odskočil.

Zatímco Estonci se tak nadále krčí na dně tabulky a o pozici bojují už jen s Běloruskem, Holanďani jsou spolu s Německem a Severním Irskem žhavým kandidátem na postup.
více informací
Severní Irsko - Německo 0:2
09.09. 20:45
Branky: 48. Marcel Halstenberg, 90+2. Serge Gnabry
První těžší zápas znamenal pro dosud stoprocentní reprezentanty Severního Irska první porážku. Na Němce totiž nestačili a kvůli trefám Halstenberga a Gnabryho ve druhé půli prohráli 0:2.

Přitom jako první se musel zaskvět Manuel Neuer. Kroos ztratil míč na úkor Washingtona, ten ale německého brankáře nepropálil. Hosté zahrozili až okolo čtvrtiny zápasu, to postupně Brandt a Werner trefili bránící hráče v pokutovém území do rukou, jenže sudí ani jednou penaltu neodpískal.

Pořádně rušno bylo před oběma branami v samotném závěru první půle. Za ostrovany nejprve pálil Dallas, jeho pokus poté dorážel Washington, ani jeden z jmenovců amerických měst ale neuspěl. Na druhé straně hřiště mohl otevřít skóre Werner, na Peacocka-Farrell ovšem nevyzrál.

Stejně dopadl i Klostermann po pauze, krátce po něm už ale Němci šli do vedení. Právě Klostermann poslal z pravé strany dlouhý centr, který propadl až na zadní tyč ke druhému krajnímu obránci Marcelu Halstenbergovi, jenž ukázkovým volejem rozvlnil síť a připsal si první reprezentační gól.

Naši západní sousedé nadále pořádně tlačili. Z úhlu již poněkolikáté vyslal neúspěšnou střelu Werner, další dvě dorážky jeho spoluhráčů vyšly také vniveč. V tutové příležitosti minul tyč i Gnabry a lépe si nevedl ani Reus, který však gólmana pořádně protáhl. Kimmichův centr pětadvacet minut před koncem našel střídajícího Havertze, jenž hlavičkoval těsně vedle brankové konstrukce.

Přeci jen se ale Němci druhé trefy dočkali. Havertz šikovně prostrčil míč za obranu na Serge Gnabryho, který z úhlu ještě šikovněji našel skulinku a prostřelil strážce svatyně. Oba týmy tak nyní opanují tabulku se dvanácti body, Severní Iry ale ve zbývajících třech zápasech čeká znovu jejich pondělní soupeř a dvakrát Nizozemci, kteří ze třetí pozice nebezpečně dotírají.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Německo540117:612
2.Severní Irsko54017:412
3.Nizozemsko430114:59
4.Bělorusko51043:103
5.Estonsko50052:180
Skupina E
Maďarsko - Slovensko 1:2
09.09. 20:45
Branky: 50. Dominik Szoboszlai - 40. Róbert Mak, 56. Róbert Boženík
Slovensko po jasné páteční porážce s Chorvatskem (0:3) zvládlo důležitou bitvu na půdě Maďarska a zvítězilo nejtěsnějším poměrem 2:1, výrazně tak oživilo své naděje na postup na evropský šampionát. Po pěti odehraných zápasech má na kontě devět bodů a za vedoucím Chorvatskem zaostává o bod. Před čtvrtým Walesem drží náskok tří bodů, ale ten oproti ostatním účastníkům skupiny E disponuje jedním duelem k dobru.

Maďaři si naopak lehce zkomplikovali situaci. Ve třech zbývajících utkáních je čeká těžká šichta, momentálně jim patří třetí místo a za svým pondělním rivalem zaostávají o skóre. První větší příležitost se urodila přesně po odehrané čtvrthodině, kdy z voleje z dvanácti metrů vypálil Dominik Szoboszlai a mířil k přední konstrukci, nicméně brankář Dúbravka byl na zemi včas a zkrotil balón ve svém náručí. Domácí výběr byl mírně aktivnější i nadále.

Přesně v polovině úvodního dějství předvedl nešikovné zpracování Lobotka, Kleinheisler vzápětí vybojoval balón pro kanonýra Szalaie a jeho dělovku z osmnácti metrů famózně odvrátil ke svým spoluhráčům připravený Dúbravka. Náš východní soused skvěle prorazil ve 40. minutě. Hamšík hledal prudkým centrem Róbert Boženíka, kterého uhlídal Baráth. Balón se však následně odrazil k volnému Róbertu Makovi a ten chladnokrevně rozvlnil síť - 0:1.

Domácí výběr se ale rozhodně nevzdal a do druhé půle vlétl s enormním nasazením. Odměnou mu byla vyrovnávací trefa Szoboszlaie z 50. minuty. Teprve osmnáctiletý záložník rakouského Salzburgu se postavil k přímému volnému kopu z osmnácti metrů a míč parádně zakroutil do bližší šibenice, Dúbravka se tentokráte jen naprázdno proletěl vzduchem. Svěřenci českého trenéra Pavla Hapala si o šest minut později vzali zpět ztracené vedení.

Hrdinou slovenského výběru se stal Boženík. Toho přesně načasovanou kolmicí uvolnil spoluhráč Lobotka, teprve devatenáctiletý útočník Žiliny na nic nečekal a z hranice šestnáctky zamířil přímo do pravého dolního rohu. Po necelých dvaceti minutách ve druhé půli zazmatkovala maďarská defenzíva a do slibných možností pustila Hamšíka s Rusnákem. První jmenovaný zblízka nevyzrál na gólmana Gulácsiho a Hamšík poté pálil příliš vysoko.

V 66. minutě byl blízko ke druhému srovnání skóre Dzsudzsák, kterého vybídl ke skórování skvěle hrající Szoboszlai, jenomže jeho projektil směřující pod břevno zastavil fantastickým způsobem Dúbravka. Asi deset minut před závěrečným hvizdem se v poslední větší příležitosti zjevil zkušený Hamšík a pozorný Gulácsi vytěsnil jeho ránu na rohový kop. Slovensko si již těsný náskok pohlídalo a domů si proto veze nesmírně cenné tři body.
více informací
Ázerbájdžán - Chorvatsko 1:1
09.09. 18:00
Branky: 72. Tamkin Khalilzade - 11. Luka Modrić (pen.)
V Baku zavládla obrovská radost. Domácí Ázerbájdžán totiž dokázal uhrát s hvězdami nabitým Chorvatskem remízu. Hosté sice šli velmi brzy do vedení díky úspěšně zahrané Modrićově penaltě, ale po změně stran jejich tlak vyprchal. Toho domácí využili a díky Khalilzademu srovnali.

Ázerbájdžán se na Chorvaty nachystal se Šejdajevem na hrotu, ale bylo jim jasné, že hrát a tvořit budou především hosté. Ti se spoléhali na Petkoviće, Brozoviće, Modriće nebo Perišiće s Rebićem. Spolehlivá opora Realu Madrid s kapitánskou páskou na ruce se už v šesté minutě prezentovala velmi dobrou střelou, se kterou měl brankář Balajev docela problémy.

Domácím se první fáze hry nepovedla a navíc brzy prohrávali. Už v 11. minutě se totiž Petković v těžké pozici ve vápně snažil obhodit Krivocjuka, který podle rozhodčích zahrál rukou. Okamžitě byl slyšet hvizd značící penaltu. K ní se postavil zkušený středopolař Luka Modrić a opět potvrdil svou kvalitu - 1:0.

O pouhé tři minuty mohli Chorvaté vést o větší rozdíl. Parádní přihrávku do sprintu na bránu obdržel Ante Rebić, kterého obránci domácí ekipy marně stíhali. Chorvatský útočník to ale nevyřešil nejlépe a zakončoval jen doprostřed branky. Tam si Balajev v pohodě poradil. Stejně tak zasáhl proti velmi dobré a tvrdé ráně Nikoly Vlašiće, která se stáčela k tyči.

Ázerbájdžán kontroval ojedinělým útokem v podání hrotového útočníka Ramila Šejdajeva. Ten sice utekl chorvatským pronásledovatelům, ale jeho přízemní ránu z úhlu brankář Dominik Livaković dokázal nohou výtečně vykopnout! Chorvatsko mělo dostatek šancí na zvýšení náskoku a zřejmě by to bylo úplně jiné utkání, jenže nedokázalo šance využít.

A jakkoli se to zdálo neuvěřitelné, do druhé půle nastoupily úplně jiné týmy. Chorvatská aktivita opadla, zatímco domácí přidali. Zčásti to bylo i střídáním, protože ve 46. minutě se na trávník dostal Tamkin Khaliladze. Zprvu se nic nedělo a Chorvatsko dál tlačilo. Jenže domácím se dařilo jejich ataky stále rychleji a stále efektivněji zastavovat.

V 67. minutě se stále častější útoky domácích hráčů proměnily v první gól. Mahir Emreli totiž byl včas na správném místě a dorazil střelu spoluhráče mimo dosah brankáře Livakoviće. Jenže jeho radost trvala jen chvíli. Střele totiž předcházel ofsajd.

Chorvatsko si však poučení nevzalo a o pouhých pět minut později inkasovalo znovu. Vyloženě drzý průnik do vápna podnikl právě střídající Tamkin Khaliladze, který udělal ze tří soupeřů solné sloupy. Pokračoval až k bráně a ve vápně prostřelil i brankáře Livakoviće! Na překvapivý zvrat v utkání už hosté nedokázali reagovat a domácí tak mohou slavit skvělý výsledek. A rozhodně se nedá říct, že by remíza byla nezasloužená.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Chorvatsko531110:510
2.Slovensko53029:79
3.Maďarsko53027:69
4.Wales42024:46
5.Ázerbájdžán50145:131
Skupina G
Lotyšsko - Severní Makedonie 0:2
09.09. 20:45
Branky: 14. Goran Panděv, 17. Enis Bardhi
Severní Makedonie zvládla i druhý vzájemný zápas s Lotyšskem a opět potvrdila úlohu mírného favorita. Trápící se domácí reprezentace je po šesti odehraných duelech bez jediného získaného bodu, navíc musí skousnout velmi nelichotivé skóre 1:21. Hosté si naopak zachovali alespoň teoretickou šanci na evropský šampionát, s osmi body jim patří pátá příčka a za druhým Slovinskem zaostávají o tři body.

Výběr z Balkánského poloostrova rozhodl o svém úspěchu již krátce po odehrané čtvrthodině, kdy vsítil obě dvě své branky, ve zbývajícím průběhu kontroloval dostatečný náskok a ještě nějakou tu branku mohl přidat. Makedonci poprvé zahrozili v 8. minutě. Tričkovski převzal dlouhý pas z vlastní poloviny na levé straně a pak okamžitě mířil pod horní tyčku, nicméně gólman Vaņins se nenechal překvapit a vytasil se s famózním reflexivním zákrokem.

Svěřenci trenéra Igora Angelovskiho přeci jen zužitkovali svou převahu ve 14. minutě. Krásnou kolmici na levou stranu pokutového území vymyslel Enis Bardhi, nabíhající Elmas zachoval chladnou hlavu a zpětnou přihrávkou vyzval ke skórování šestatřicetiletého veterána Gorana Pandeva, jenž na hranici brankového území zavěsil z první přímo pod břevno. Neuběhly ani další tři minuty a hosté se mohli radovat z dvoubrankového náskoku.

Po akci Tričkovskiho na levém křídle odvrátila defenzíva Lotyška míč mimo vlastní šestnáctku, následně se odhodlal ke střele z dvaceti metrů Bardhi a jeho razantní přízemní projektil zapadl přesně k vzdálenější konstrukci, Vaņins se natahoval marně. V samém závěru úvodního dějství se mohl podruhé v pondělním střetnutí prosadit aktivní Pandev, ale tentokráte tváří v tvář proti domácímu strážci neuspěl.

Stejný hráč pokračoval v aktivitě taktéž po změně stran. V 58. minutě stál na konci krásné souhry Bardhiho s Elmasem, jeho bombu z patnácti metrů odvracel Vaņins konečky prstů nad svou branku. Zhruba deset minut před závěrečným hvizdem předvedla Severní Makedonie laxní rozehrávku a směrem k brankáři Dimitrievskimu pelášil Gutkovskis, ten ale nakonec pálil vysoko nad. A když na opačné straně selhal ve stoprocentní možnosti Tričkovski, tak se výsledek již nezměnil.
více informací
Polsko - Rakousko 0:0
09.09. 20:45
Branky: -
Varšavské klání mezi Polskem a Rakouskem branku nepřineslo a to znamená, že situace ve skupině G je nadále hodně zamotaná. Polsko bezbrankovou remízou udrželo vedení v tabulce, ovšem Rakušany na druhém místě vystřídalo Slovinsko. Právě Rakousko bylo přitom na polské půdě aktivnějším a lepším týmem, jenže vrátit domácím porážku z prvního utkání nedokázalo.

Ve Varšavě šlo o hodně. Polsko se chtělo po porážce ve Slovinsku vrátit na vítěznou vlnu, ale čekal ho rozjetý soupeř, jenž si také dělá zálusk na postup. Rakousko bylo od začátku aktivnější a Polsko jakoby se stále nemohlo oklepat z několika dní staré porážky. V 10. minutě neproměnil první tutovou šanci Marko Arnautović, když po skvělém centru Lainera hlavičkoval do tyče. Domácím chvíli trvalo, než vůbec ohrozili Stankovićovu branku, ale po půlhodině hry měli Rakušané kliku, po centru z levé strany zblízka hlavou přestřelil Robert Lewandowski. Na neproměněné šance to bylo 1:1 a tuto statistiku zakrátko pro sebe získalo Polsko. K nebezpečné hlavičce se dostal stoper Glik a Stanković povedeným zákrokem udržel poločasový výsledek 0:0.

Rakousko bylo i po změně stran častěji na balónu a ve 49. minutě spálil svojí druhou možnost Marko Arnautović. Defenzíva domácích ho trestuhodně nechala ve vápně osamoceného a jeho koncovku vyrazil až Fabianski. V 63. minutě donutil Fabianskiho k dalšímu zákroku štiplavou střelou Konrad Laimer a ani další rakouské snažení k brance nevedlo.

Územní převaha Rakouska trvala po celý zápas a Polsko si bylo dobře vědomo, že mu stačí i remíza. Připomeňme, že první vzájemný zápas ve Vídni ovládlo Polsko po brance Krzysztofa Piateka. V závěru zápasu nikdo nechtěl riskovat ztrátu všech bodů a divákům ve Varšavě bylo čím dál více jasné, že branka nepadne. Sudí Kassai ukončil utkání po čtyřech minutách nastavení. Polsko remizovalo s Rakouskem 0:0 a situace ve skupině G je nadále hodně zamotaná.
více informací
Slovinsko - Izrael 3:2
09.09. 20:45
Branky: 43. Benjamin Verbič, 66. Roman Bezjak, 90. Benjamin Verbič - 50. Bebars Natcho, 62. Eran Zahavi
Čtyři kola před koncem kvalifikace drží postupové karty v rukou Slovinci. Svěřenci Matjaže Keka vyhráli i zápas s Izraelem a na vedoucí Polsko ztrácejí z druhé pozice jen dva body. Divokou přestřelku v Lublani ukončil vítězným gólem v první minutě nastavení Benjamin Verbić, toho večera dvougólový muž a hlavní hrdina utkání.

Slovinci moc dobře věděli, že pokud utkání s Izraelem zvládnou za tři body, udělají důležitý krok na cestě za postupem. Zároveň si byli vědomi, že minimálně jeden z dvojice Polsko, Rakousko v souběžně hraném utkání ztratí. Jak se nakonec ukázalo, ztratily oba týmy a Slovinsko toho využilo k postupu na druhé místo.

Své šance se nevzdával ani Izrael a vězte, že ve Slovinsku nehrál zas tak špatně. V úvodu zápasu byli častěji u balónu domácí, ale za dobrých třicet minut nepředvedly obě strany vůbec nic. Nudu v Lublani utnul až těsně před koncem prvního poločasu vedoucí brankou Benjamin Verbić, když dostal krásnou kolmou přihrávku a sám před Marcianem lehce a přesně zakončil.

Izraeli vyrovnání dlouho netrvalo, pět minut po přestávce nastavil nerozhodný výsledek dalekonosnou přízemní ranou Bibras Natcho a překvapený Oblak se k tyči natahoval marně. A aby toho nebylo málo, v 63. minutě se z podobné vzdálenosti rozhodl vypálit i Eran Zahavi a Oblak znovu neměl nárok. Izrael ve druhém poločase otočil výsledek, ale radovat se z něj mohl pouhou minutu. Bleskurychlou odpověď zařídil střelou od země Roman Bezjak. V Lublani se tak začínalo od znova.

Tři body pro sebe chtěly získat oba týmy, ale štěstí měl nakonec jen jeden. Domácí v první minutě nastavení předvedli jednoduchou akci, Kurtićův centr doplachtil přesně na hlavu Verbiće a ten rozhodl o vítězství Slovinska nad Izraelem v poměru 3:2.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Polsko64118:213
2.Slovinsko632112:511
3.Rakousko631213:610
4.Izrael622211:118
5.Severní Makedonie62228:88
6.Lotyšsko60061:210
Skupina I
Rusko - Kazachstán 1:0
09.09. 20:45
Branky: 89. Mário Fernandes
Kazachstán byl v Kaliningradu blízko překvapivému bodu, nakonec se ale díky brance naturalizovaného Rusa Mária Fernandese vrací s prázdnou. Svěřenci trenéra Čerčesova naopak učinili zásadní krok na cestě za postupem. EURO 2020 by Rusku nemělo uniknout.

Rusové byli na domácí půdě v Kaliningradu velkým favoritem, Kazachstán koneckonců v prvním zápase v Astaně rozstříleli 4:0. Hosté, které trénuje český kouč Michal Bílek, chtěli překvapit a ještě vykřesat naději na možný postup.

Rusko mělo od začátku výraznou převahu. Kazachstán se celý první poločas bránil, aniž by si přitom vytvořil jedinou nebezpečnou situaci. Nedá se říci, že by Sborná svírala Nepohodovu branku a spíše se omezila na střelecké pokusy. Golovin vypálil z dálky vedle a stejně si vedl o několik minut později i Mirančuk. Po půlhodině hry si na hranici pokutového území zasekávačkou udělal prostor ke střele znovu Golovin a Nepohodov tentokrát musel vyrážet.

Po obrátce se obraz hry vůbec nezměnil. Rusové pokračovali v aktivitě a ve střelbě pokračoval i Golovin. V 63. minutě zase střílel jen vedle a i další převaha domácích vycházela vniveč. Šest minut před koncem zazdil největší ruskou šanci na vstřelení gólu Žirkov. Po Dzjubově sklepnutí donutil Nepohodova k zákroku a s dorážkou pak neuspěl ani Ionov. Kazachstán byl blízko senzačnímu bodu, avšak ruskému náporu nakonec opravdu podlehl. Minutu před koncem rozehrál rohový kop Golovin přesně na hlavu Mária Fernandese a Nepohodov už na balón k tyči nedosáhl.

Kazachstán měl na vyrovnání pouze tříminutový nastavený čas a během něho už Rusko výsledek nepustilo. Svěřence trenéra Čerčesova sice ještě čekají čtyři zápasy, ale postupu na EURO 2020 už jsou velmi blízko.
více informací
San Marino - Kypr 0:4
09.09. 20:45
Branky: 2. Ioannis Kousoulos, 38. Fotis Papoulis, 73. Ioannis Kousoulos, 75. Kostakis Artymatas
Kypr potvrdil úlohu jasného favorita na půdě trpaslíka ze San Marina a alespoň částečně odčinil remízový výsledek s Kazachstánem, když si domů odvezl celkem hladkou výhru v poměru 4:0. V tabulce skupiny I poskočil na třetí místo se sedmi body, nicméně jeho naděje na evropský šampionát se i přesto pohybují jen v oblasti teoretické roviny. Čtyři kola před koncem totiž zaostává za druhým Ruskem o propastných osm bodů.

Domácí výběr je beznadějné poslední, podle očekávání nezískal jediný bod a ani nyní nepřerušil svou nelichotivou bilanci bez vstřelené branky (skóre 0:28). Kypřané vstoupili do pondělního zápasu tím nejlepším možným způsobem a již po necelých dvou odehraných minutách vedli. Po rohovém kopu z pravé strany se ve skrumáži nejlépe zorientoval Ioannis Kousoulos a napotřetí procpal balón do sítě za záda bezmocného brankáře Benedettiniho.

Přesně v polovině úvodního dějství mohl být rozdíl ve skóre dvoubrankový. Po přesně načasovaném centru za defenzívu protivníka předvedl unikátní zpracování kapitán Soteriou a okamžitě vystřelil, ovšem Benedettini výtečným zákrokem odvrátil balón do zámezí. Hosté se dočkali druhé trefy ve 38. minutě, když po zpětném přistrčení od Soterioua vystřelil po zemi z hranice pokutového území nabíhající Fotis Papoulis.

Jeho pokus sice nebyl příliš razantní, ale Benedettini ho trestuhodně neudržel ve svých rukavicích a balón mu propadl mezi nohama do sítě. Začátek druhého poločasu probíhal v přeci jen opatrnějším duchu, Kypr opět zabral až v závěrečné dvacetiminutovce. Nejprve dokázal rozvlnit síť hlavou aktivní Soteriou, jenomže po centru střídajícího Michalise Ioannoua z levého křídla byl přistižen v těsném ofsajdu a branka proto neplatila.

V 73. minutě se k přímému volnému kopu z dobrých pětadvaceti metrů postavil Georgiou a utěšenou ranou orazítkoval břevno. K okamžité dorážce se propracoval Ioannis Kousoulos a prázdnou branku nemohl minout - 0:3. O dvě minuty později pečetil výhru svého výběru Kostakis Artymatas, který vyskočil vysoko do vzduchu po parádním pasu Georgioua z pravého křídla a prudkou hlavičkou nedal Benedettinimu žádnou šanci na úspěšný zásah.
více informací
Skotsko - Belgie 0:4
09.09. 20:45
Branky: 9. Romelu Lukaku, 24. Thomas Vermaelen, 32. Toby Alderweireld, 82. Kevin De Bruyne
Belgie je po vystoupení v Hampden Parku jednou nohou na evropském šampionátu. Rudí ďáblové potvrdili suverénní vedení ve skupině jednoznačnou výhrou 4:0. Přestože i Skotsko mělo nějaké příležitosti, Belgičané ukázali mimořádnou produktivitu a tři body zůstávají na jejich straně zcela po právu. Brankáře Marshalla postupně překonali čtyři různí střelci, jmenovitě Lukaku, Vermaelen, Alderweireld a De Bruyne.

Skotsko se ještě chtělo porvat o postup a kde jinde, než před vlastním publikem v Hampden Parku. Jak se ale ukázalo, Belgie byla nad síly domácího celku. Hosté šli v Glasgow do vedení už po devíti minutách, když útočník Interu Milán Romeu Lukaku zakončil do prázdné branky superrychlý brejk. V 18. minutě byl Lukaku znovu sám před Marshallem, ale balón zblízka vůbec netrefil ideálně. Každopádně ve 24. minutě už Rudí ďáblové vedli 2:0. Ostrý centr Kevina De Bruyneho dopravil za Marshallova záda zblízka stoper Thomas Vermaelen.

Domácí mohli vstřelit kontaktní gól prostřednictvím Matta Philipse, Courtois však balón snadno zpacifikoval. Ještě do konce prvního poločasu udeřila Belgie potřetí. Úspěšná hlavička Tobyho Alderweirelda po rohovém kopu znamenala tříbrankové vedení a už hodně složitou práci pro domácí Skoty. Tím spíše, že hostě měli ještě spoustu dalších příležitostí.

Brankář Marshall byl v jednom ohni i po změně stran a jednoznačně byl nejvytíženějším hráčem domácího výběru. Čtyři minuty po přestávce ho donutil ke skvělému zákroku Dries Mertens a na druhé straně zase Robinsonovu střelu musel zlikvidovat Courtois. Belgie pak pálila jednu šanci za druhou, ale to ve finále není vůbec podstatné. Důležitější je, že v 82. minutě technickou střelou zvyšoval už na 4:0 Kevin De Bruyne. Dalších branek Belgičané domácí ušetřili a po jednoznačné výhře 4:0 jsou takřka oběma nohama na Euru.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Belgie660019:118
2.Rusko650118:415
3.Kypr621311:67
4.Kazachstán62138:97
5.Skotsko62045:136
6.San Marino60060:280
Autor: EuroFotbal.cz
Počet zobrazení: 7251
Související články
Komentáře (294 / 0 nových)
Agent z Melmacu
09.09.2019 20:11
#
no vám to dobre zajebalo chorváti, kokoti
kepyt
09.09.2019 20:16
#
to je dobre...aspon neodskocili
Fesak
09.09.2019 20:18
#
to este nevies
LAM
09.09.2019 20:18
#
Podle výrazu tomu nemůže uvěřit
Abner
09.09.2019 20:32
#
Táto Modričova fotka je tu už po x krát.
Ol!ver
09.09.2019 20:20
#
Pasha
10.09.2019 09:44
#
Kroacijo Ale takto by mohla ostať tabuľka až do konca quali.
Ol!ver
10.09.2019 11:50
#
Ol!ver
10.09.2019 11:51
#
alebo my prví a chorváti druhí
Pasha
10.09.2019 13:40
#
Jo, na mysli som mal hlavne postupujúcich
Ol!ver
10.09.2019 14:09
#
Mumloch
09.09.2019 20:22
#
Není snadných soupeřů.
mistr129
09.09.2019 20:35
#
Je, Slováků
REPLIKATOR
09.09.2019 21:26
#
robbik
10.09.2019 00:39
#
potvrzuje repre Maďarska
Sheldon
10.09.2019 06:39
#
sima.vok
10.09.2019 07:26
#
Gunnersaurus
10.09.2019 11:52
#
Bayern +
10.09.2019 13:04
#
Ako ste hrali v piatok? A kde ste to vlastne hrali?
mistr129
10.09.2019 13:51
#
Prohráli jsme s velmi náročným soupeřem
atlee
09.09.2019 22:50
#
Kosovo
JASR1
10.09.2019 08:02
#
Filipow
09.09.2019 20:26
#
Normálně, díky výkonům ostatních reprezentací už tu porážku s neexistující zemí ani nevnímám špatně.
Rust Cohle
09.09.2019 20:31
#
Já jo.
Ndombele18
09.09.2019 20:32
#
Že neexistujúca
Benfica
09.09.2019 21:58
#
niektorí nepochopia, alebo nechcú pochopiť
REPLIKATOR
09.09.2019 21:27
#
Se Slovákama jsme přece neprohráli
Antientam
09.09.2019 23:37
#
uznalo ich 100 krajín a sú dôležitý tranzit istého tovaru.
Ndombele18
10.09.2019 05:36
#
Akého zbrane,drogy ? Migranti ?
Rezan
10.09.2019 09:26
#
jo, protože si na Srby každej dovolí. Chtěl bych vidět, jak těch 100 krajin uzná třeba Tibet, Kurdistán nebo Tchaj-wan.Jsou to všechno pokrytecký sráči.
Antientam
10.09.2019 10:16
#
No Srbi si za to môžu aj sami. Nemám rád Albáncov, ale nechápem prečo by sme im mali stále pomáhať. K Slovákom sa nechovali dobre, aj tak z Vojvodini všetci mladí idú na Slovensko.
Rezan
10.09.2019 10:24
#
Já neříkám, že si za to Srbové nemůžou. Jen poukazuji na to, že uznat nezávislost některých států je hrozně jednoduchý a tzv. západ pak krásně poukazuje na demokratické principy, vůli lidu,obyvatel, ale jakmile jde o kšeft, tak se ta stejná skupina na demokracii vyse*e a nechají žít 30-40M Kurdů roztahanejch po všech státech, 23M lidí na Tchaj-wanu bránit svou zemi (a demokracii) proti Číně za podpory států jako je Vatikán a Samoa
KingMaster13
11.09.2019 00:17
#
TopinB
11.09.2019 10:31
#
merlick
12.09.2019 08:50
#
treba rozputat tretiu svetovu s cinou kvoli taiwanu
Rezan
12.09.2019 09:04
#
Mluvim o pokrytectví ne o tom, že to někdo má skutečně udělat. A na druhou stranu, jak myslíš, že to skončí. Třetí světová je něco, co je nevyhnutelné a jednoho dne se to stejně stane, je to v povaze lidstva.
merlick
16.09.2019 12:17
#
asi sa to stane iba tak ze nedovolime tomu aby sa to stalo..? Hadzes to na povahu ludstva a pritom zenies staty aby rozputali vojnu
Modroočko
09.09.2019 20:30
#
Celkom kuriozita v Budapešti, slovenský sektor je rozdelený na dve časti, lebo Maďarov prišlo podporovať vyholené jadro z južného Slovenska. Kultúra a úroveň
romco45
09.09.2019 23:13
#
V realite to yyzera uplne inak. Nenechaj sa oklamat. Prave to bolo cielom tych z juhu Sk co isli podporovat Madarsko.
Abner
10.09.2019 05:19
#
Tak osobitosti zmiešaných území. Treba to brať trochu s nadhľadom.
Ak si rodom Maďar, tak nemávaš inou zástavou a nespievaš inú hymnu len preto, že pred 99 rokmi niekde na zámku pri Paríži, nakreslili Američania, Francúzi a Angličania takto hranicu.
Ale takýchto prípadov je viac...
Noustress
09.09.2019 20:30
#
Hapal si tou zostavou kope vlastný hrob
Abner
09.09.2019 20:33
#
Zaujímavá skupina.
TurboPlastik
09.09.2019 20:37
#
Azerdbajdzan > Slovensko
REPLIKATOR
09.09.2019 21:27
#
Fesak
09.09.2019 23:02
#
5:1
KubaFCB
09.09.2019 20:54
#
Ty vole ti slovenští komentátoři jsou hrozně ubreceni
technecium
09.09.2019 21:30
#
To je slovenský národní sport
The Krupy
09.09.2019 22:48
#
*československý národní sport
Abner
10.09.2019 05:20
#
Agent z Melmacu
09.09.2019 22:22
#
MERČIAK JE KOKOT
Antientam
09.09.2019 23:39
#
NIe Merčiak, ale ked počujem ráčkujúceho a stále melúceho Zemana je mi na blitie. Keby tak hral ako teraz rozpráva tak by bol majstrom sveta. Všetko dopodrobna vie, tak nech ide trénovať. Ako môžu dať komentovať ráčkujúceho komentátora?
flamengo
10.09.2019 00:11
#
Ja celkom Zemanove názory beriem. Dokonca aj Merčiakove. Ráčkovanie je tvoj komplex, nie jeho.
Abner
10.09.2019 05:27
#
Aký komplex? Ráčkujúci komentátor, to je niečo ako farboslepý šofér.
flamengo
10.09.2019 10:35
#
Keď je nefarboslepý šofér na hovno, tak čo s ním?
Podstata je, že Zeman tomu rozumie.
r3
10.09.2019 11:21
#
Radsej tam mat 300 rackujucich Zemanov, ktori sa tomu rozumuje ako jedneho Hudeca, Molnara ci dalsich typkov, ktori sa zasekli na futbale spred 25 rokov.
andkoo
10.09.2019 08:24
#
Zeman je nas jediny normalny "pundit", taky nas slovensky gary neville
Atalanta
10.09.2019 00:48
#
Zeman je snáď jediný komentátor v rtvs, ktorý sa do toho rozumie
JozkokozleJ
10.09.2019 09:39
#
V C&S je Zeman jasne najlepsi spolukomentator. Samozrejme, este tam je Laco Borbely, ale ten je uplne ina kategoria
Antientam
09.09.2019 23:40
#
To chytáš STV?
mayday
10.09.2019 07:12
#
Na anténu to jde. Vypneš zdroj ze satelitu a díváš se klasicky přes anténu.
C-M@ster
10.09.2019 00:11
#
Ajajaj
mimi_united
09.09.2019 21:08
#
Hapal je najaký trójsky kôň od Čechov ako pomsta za Babiša?
C-M@ster
10.09.2019 00:12
#
Však jste vyhráli derby.
nani92
09.09.2019 22:46
#
Dajte nám súpera
Sheldon
10.09.2019 06:34
#
Třeba Chorvaty
stas87
09.09.2019 22:47
#
Nemci v suchom triku. Nevidel som prvych desat minut, tak neviem ci mali domaci nejaku sancu ci naznak. V prvej polke to az taka hitparada nebola, malo pohybu, kontrola hry ok ale tah na branu chybal. Kimmich diktoval tak, ako ked som ho videl na tom eure u17 vtedy. Kroos uz nema dynamiku, tam to chce behaveho hraca, V nohe to stale ma, ale uz sa nevrati dozadu v takom tempe a Kimmich to sam neubeha. Co im ale dlhodobo chyba, to su kraje obrany. Halstenberg aj Klostermann sa snazi, to sa im vycitat neda. Ale tie centre? Alebo odvaha prejst 1 na 1, naviest si to od lajny na strelu...to tam nie je. To mi na tej hre velmi chyba, pretoze hra zalohy Nemecka prave umoznuje vyniknut krajnym obrancom.

K domacim nie je velmi co napisat, snad len ze velmi dlhu dobu mohli dufat v nejaky haluzny gol a ziskany bod. Ale totalne nezasluzene by to bolo. Oni mohli pokojne fasnut sestku ci sedmicku, hlavne v prvych desiatich minutach druhej polky mohli dostat tri kusy a cau. Jedine co mi u nich zachranilo dojem, to boli fanusikovia. Tym musim dat Herne otrasne, len bojovnost, herna inteligencia ziadna. V Holandsku aj Nemecku bez podpory divakov dostanu nalozene.

Kai zasa uplne inde. Prehladom, pohybom, odskocenim si od hraca ci hladanim miesta v 16ke. Ten chalan ma cenu 150 mega. Len skoda ze svoj vykon nekorunoval golom, ta hlavicka si to pytala. Tieto zapasy musi hrat od zaciatku, dnes by som obetoval Reusa. Ten bol malo vidiet.
db18
10.09.2019 07:26
#
Werner byl prý zase špatný... A ani teď tam nedal Waldschmidta... (na kraje obrany by snad mohl časem povolat Weisera s Maxem... proč vlastně Mitch nehraje v Bayeru?)
Bayern +
10.09.2019 13:06
#
Aj tak si myslím, že keď budú Ilkay a Leon ok, Kimmich by mal ísť na kraj obrany.
Milan.B
09.09.2019 22:47
#
Madarsky odpad... Dobre im tak
The Krupy
09.09.2019 22:49
#
Naši zase pískali počas kanadskej hymny na MS, netreba takto nepekne globalizovať, debili sú na všetkých stranách. Ale vrátili sme im to najlepším možným spôsobom, na ihrisku
Milan.B
09.09.2019 22:55
#
tak hej... Ale co sa robilo v nasom sektore... Odpad z ds a okolia
frankiefcb
09.09.2019 23:04
#
Ne
frankiefcb
09.09.2019 23:05
#
Nějaké bližší info, dostala aspoň ds po hube? Nebo to aktivní nechali být?
Milan.B
09.09.2019 23:06
#
Neviem nic blizsie..
lukas.st
09.09.2019 23:08
#
Cca 400-500ks zostalo vonku.
frankiefcb
09.09.2019 23:22
#
400-500 slovenských fans? A ds na stadiónu?
lukas.st
09.09.2019 23:27
#
400-500 ultras/hooligans. Info určite bude. To je len z komentov na hooligans.cz
frankiefcb
09.09.2019 23:32
#
To je prostě z vaší strany provar, že dovolíte aby s vámi ds takto vyběhla. Smutne, přitom kdyby na repre se Slovan s spartakem spojil tak je vypraskate aby si to Dunajská nedovolila.
lukas.st
09.09.2019 23:42
#
Ako mňa repre moc netrápi a je mu to vcelku jedno. Skôr ma iba zaujíma či sa niečo dialo.
Antientam
09.09.2019 23:42
#
Oni si reprezentáciu kompenzujú v lige.Skoro stále vypredané, Madari až Rumunska a skanduje sa Hungária, asi im nikto nepovedal že sa hrá liga.Zaujímavé ked hrali eur.pohár tak neskandovali.
Benfica
09.09.2019 22:57
#
presne tak, snáď si to uvedomuje väčšina
Gunnersaurus
10.09.2019 11:58
#
No dobre u nás pískalo pár blbcov a u nich reval celý štadión to je myslím dosť rozdiel ...
ďuriLFC
09.09.2019 22:47
#
Keď dáme tie dva domáce tak sme tam
29Februar
09.09.2019 22:54
#
Prečo by sme nemohli aj viac, Chorvátsko teraz výhra s Maďarskom a walesom a proti nám im už o nič nepôjde, čiže nejaký bod tam môžeme uhaluzit
Ol!ver
09.09.2019 22:53
#



!!! NAVŽDY SLOVENSKO !!!
SunFells
09.09.2019 23:24
#
#Dobytatry
Liquid
09.09.2019 22:53
#
gratulace na "dálný" východ, občas se stane, že vyhraje horší celek a to byl přesně tento případ, Hapal toho moc nevymyslel, s ním na lavici nečeká Slovensko žádná zářná budoucnost, Maďaři posledních 20 minut ale dost bezzubí, na druhou stranu vyložených tutovek bylo pramálo dnes, dnes si dost možná Maďaři prohráli postup, pro Slováky teď bude klíčové porazit doma Wales, pokud to zvládnou tak pravděpodobně postoupí, pokud ne, tak se dost možná bude smát Wales, který má pak Maďary i Chorvaty doma
Noustress
09.09.2019 22:59
#
maďari hrali 30 minut mi 60 takže tažko vyhral horší celok, +2 zahodené tutovky, vyhrali sme zaslužene
romco45
09.09.2019 23:11
#
Skor by som povedal, ze madari hrali do 77 minuty a my sme hrali od 77 do 94 minuty. Inac Happal bol dneska zrali na odvolanie, javil sa na zaciatku ako schopna alternativa za trénera, nakolko pozna hracov rocnika 94 - 96 s ktorými relativne uspesne tazil na ME 21 v Polsku, ale to co predvadza za koncepciu obrany je jedna velka hroza. Totalne derava obrana. Dalej neschopnost reagovat na vyvoj zapasu. Kucka mal ist skor dole, resp. ani nemal hrat, v zalohe mal byt behavy Gregus, Rusnak detto, sancu mal dostat Hataslin. Hapal zlyhal na plnej ciare, ale Lobotka (jednoznacny man od the match) mu zachranil karieru pri repre. Zapasy s Walesom a Azerbajdzanom musíme jednoznacne vyhrat. Obavam sa vsak, ze to bude take iste trapenie. Nema to koncepciu.
Antientam
09.09.2019 23:44
#
Lobotka si už o sebe myslí že je Messi a nevie sa kontrolovať. Pravidelne vozí loptu cez pol ihriska, a je mu jedno že ho obklúčia traja súperi a príde o loptu.
romco45
09.09.2019 23:49
#
Dneska tým vozením zachránil Slovensko pred blamážou a Hapala pred vyhodením. Keby nepodržal loptu, dneska vezeme prehru.
andkoo
10.09.2019 08:30
#
mas to pomylene, dnes pripominal Xaviho v najlepsich rokoch a vdaka nemu (a Hamsikovi) sme boli schopni podrzat loptu
slavo1321
10.09.2019 09:23
#
Ak si pozeral včera zápas a napriek tomu napíšeš , že Lobotka hral zle , tak asi futbalu nerozumieš.
Antientam
10.09.2019 10:12
#
Lobotka príliš vela riskuje, v prvom polčase takto strácal lopty medzi troma Madarmi. Keby to bol trošku kvalitnejší súper tak by na to doplatil.
Liquid
10.09.2019 14:01
#
má ale pravdu, proti CHOR a včera v 1.půli byl hroznej, ale ve 2.půli hrák dobře, + samozřejmě lví podíl na té brance má on
Emmett Brown
09.09.2019 22:59
#
Chválim dve veci, záverečnú dvadsaťminútovku a efektivitu.
Inak sa ten výkon až tak zásadne nezlepšil, strácali sme lopty, hráči zbytočne riskovali v niektorých situáciách, Vavro so Śatkom a neskôr aj Kucka boli na facku, Rusnák taktiež slabota, no a tie striedania, to je kapitola sama o sebe...
Mali sme šťastie, že Maďari sú vážne slabučkí a ešte k tomu boli premotivovaní, prepálili úvod a boli nervózni.
BílíAndelDrcKo
09.09.2019 23:07
#
Sa podpísal ten predchádzajúci zápas. A krídla to majú ťažké bez krajných obrancov... nezastávam sa ich ale myslím, že to je pre nich ťažké a tréner nemá nič navyše
Noustress
09.09.2019 23:10
#
presne tak, nadáva sa na Rusnáka, že nič nespravil ale ja sa mu ani nečudujem kedže tam bol nonstop zatiahnutý a sekundoval deravému Šatkovi to isté žial bohu aj s Valjentom proti CRO, ktorý je vyslovene stoper a s moderným krajným obrancom má pramálo spoločné
Ferguson6
09.09.2019 23:45
#
Tak mi krajných obrancov nemáme... Hancko, Valjent aj Šatka sú stopéri. A očividne naši stopéri na kraji hrať nevedia, čo potvrdil už predtým Gyomber. Snáď ako takou výnimkou bol len Hubočan.
Modroočko
09.09.2019 23:53
#
Pekarík, no aj on je už medzi tými odchádzajúcimi (ja dúfam, že ešte aspoň dva-tri roky potiahne). Náš najlepší krajný obranca ever a nebojím sa povedať, že spolu s Hamšíkom náš najlepší hráč, dlhodobo si drží neskutočný štandard.
Ferguson6
10.09.2019 07:55
#
Hej, na neho som zabudol. Každopádne už je pomaly končiaci. Inak máš pravdu, pritom aj on bol dosť slabý v prvých rokoch. Ale keď si človek vezme, že sme mali kraje Pekarik, Zabavník, Čech a Hubočan a teraz sme zatiaľ nedokázali nahradiť ani jedného, to je dosť smutne. Ešte aj Krajčík alebo M. Petráš boli lepší ako to, čo mame teraz (okrem toho Pekarika).
Nigro
10.09.2019 08:08
#
Hancko na ľavo je jasný na stoperovi nemá cez Škriniara šancu budúci rok minimálne v príprave by mal dostať šancu Sľuka na pravo zdravý Pekarik ak bude hrávať v klube a Kadlec by sa mohol vrátiť do našej ligy a repre má skoro istú
Noustress
10.09.2019 16:02
#
Kadlec tam už mohol byť nebyť idiotského kroku s Polskom, ja tvrdím, že by sme mali hrať na 3 stopérov s dvoma stiahnutými záložníkmi tam je variant kopu
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 20:07
#
Sľuka nebol dominantný ani v 21tke ...
Fesak
09.09.2019 23:10
#
Vavro je vykartovany ci?
BílíAndelDrcKo
09.09.2019 23:41
#
Chvalabohu sa najbližšie ukáže, že Valjent je o triedu inteligentnejší stopér.
Ferguson6
09.09.2019 23:43
#
No počkaj, bude hrať Niňaj
Nigro
10.09.2019 00:43
#
Vavro je strašne hlúpy hráč
Ferguson6
10.09.2019 08:00
#
No je, ale stále dúfam, že tak sko väčšina našich hráčov, po tragickom začiatku v repre sa dá dokopy a bude lepší. Ale momentálne by som asi radšej na jeho mieste videl aj Gyombera (aj keď zase niektorí nebudú súhlasiť, zaslepení jeho RB repre kariérou). Je lepší ako Niňaj aj Šatka, skúsenejší ako Vavro a minimálne by dostupoval hráčov.
Nigro
10.09.2019 08:16
#
Do stredu miesto neho určite Valjent ak bude hrať pravidelne La ligu tak ešte pôjde behom sezóny hore Vavro zatiaľ nevyzerá že by snim rátali v Laziu na začiatku sezóny do základu
Emmett Brown
10.09.2019 08:05
#
uff
slavo1321
10.09.2019 09:50
#
Valjentovi prajem len to najlepšie v jeho kariére , ale na svoj vek je pomalý amá strašne ťažkopádny beh, starý Perišič si s ním robil čo chcel.
Nigro
10.09.2019 16:16
#
On nie je krajný obranca
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 20:09
#
Starý Perišič si vodí ďaleko lepších obrancov a v LaLige hrá dobre, podobne nedostatky na stopérovi neukazoval.
Bayern +
10.09.2019 13:08
#
Modroočko
09.09.2019 23:00
#
Dva zrkadlovo obrátené polčasy, v prvom som cítil ešte hroznú neistotu na lopte a hlavne pri prechode do útoku, no v druhom polčase sa Hamšík s Lobotkom skvelo chytili. Boženík si trochu navykol na hrotovú pozíciu a pre nás je to len dobre, trochu slabší výkon podal len Rusnák. No posledných 15 minút bolo ako z veľkej knihy futbalu, naozaj výborne naši držali loptu a Maďarov prakticky ubehali. Takto treba aj proti Walesu.
slavo1321
10.09.2019 09:28
#
Podľa mňa si to presne vystihol , jediné čo by som doplnil je , že Rusnák veľa pracoval smerom do zadu kvôli maximálne neistému Šatkovi. kde sú tie časy keď sme s obranou nemali problém.
Liquid
10.09.2019 14:01
#
Fesak
09.09.2019 23:03
#
bez trenera to je tazke, ale na segedin to aj tak staci
romco45
09.09.2019 23:04
#
Neviete mi niekto vysvetlit, co robil na ihrisku dneska hrac menom Rusnak?
Zark
09.09.2019 23:20
#
Slovinsko
***Chelsea FC***
09.09.2019 23:23
#
gratuluju slovakum, ze zvladli derby proti svym dvojcatum ...
Antientam
09.09.2019 23:34
#
Nechápem prečo bola druhá polovica slovenského sektoru po našom víťazstve smutná.
***Chelsea FC***
09.09.2019 23:39
#
Ndombele18
10.09.2019 05:37
#
Lebo to boli domáci
Pony Slaystation
10.09.2019 09:42
#
slavo1321
10.09.2019 09:29
#
A Tvoje dvojča je kto?
Setwo
09.09.2019 23:26
#
Oblak oba góly spoza 16tky.. To je najlepší brankár súčasnosti? prvý gól sa dal chytiť
Fesak
09.09.2019 23:45
#
ved daj lepsieho
Setwo
09.09.2019 23:53
#
Ter Stegen je na tej istej úrovni
Fesak
09.09.2019 23:56
#
no ten dostal este horsie goly
Ferguson6
10.09.2019 08:01
#
Veď ho nevidel.
krisa
10.09.2019 08:40
#
který gólman nikdy nedostal gól se co dal chytat?
Pony Slaystation
10.09.2019 09:42
#
16tky nebo 16-ky
EXoRcIsT
10.09.2019 11:38
#
takychto milujem brankar urobi jednu chybu a hned sa objavy nejaka stratena existencia co sa mu zacne posmievat a je jedno ze predchadzajucich 6 r ziadnu chybu neurobil . Aspon si si pomastil trosku ego no
Setwo
10.09.2019 14:35
#
To nie je len o jednej chybe.. Sem tam sledujem zápasy Atletica a teda mi nepríde Oblak ako brankár, ktorý by nad ostatnými vyčnieval.. Podľa mňa aktuálne na podobnej úrovni môže byť Oblak, Ter Stegen, Allison, Ederson ci Sczesny
Manny
11.09.2019 07:39
#
polak na jejich urovni rozhodne neni
pistacik11
11.09.2019 11:44
#
Kedy si ho videl naposledy?
Manny
11.09.2019 12:18
#
v zapase s neapoli
Modroočko
09.09.2019 23:35
#
Jedna z vecí, ktorá sa na našom tíme najviac podpisuje, je mladá obrana. Títo hráči jednoducho potrebujú dozrieť, aj so Škrteľom a Ďuricom bývali na stopéroch trampoty a v posledných rokov boli najväčšie opory. Nemusí to byť tím pre najbližšie Euro, naplno sa zohrá možno až v čase Eura 2024, ale je podľa mňa na čom stavať.
Antientam
09.09.2019 23:36
#
Dost utrápené proti tak slabému mužstvu , toto nemôže doma na Wales stačiť ani omylom. Dúfal som márne že sa Kucka vykartuje, to je naša hlavná slabina v zálohe. Stačilo vydieť ako hral Greguš ked ho vymenil.S týmto trénerom ak aj postúpime, tak na ME nič neukážeme. Dúfam že od novej kvalifikácie už bude Vrba.
lukas.st
09.09.2019 23:43
#
Vrba musí byť voľba č. 1
BílíAndelDrcKo
09.09.2019 23:46
#
Tak Wales sa tiež trápi...bez krajných obrancov to nepôjde na tom Eure aj keby trénoval Mourinho v najlepšom období. Chudáci krídelníci. Valjent posadí Vavra, bohužial lepšie súboje mal aj Gyomber. A v strede roky Hamšík s Kuckom nezastavia, Hapal nemá plán B. Nevie zapojiť Dudu a Benesa. Hrošovský ani nemá nárok zjavne.
lukas.st
09.09.2019 23:49
#
352?
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 00:08
#
Tiež som na to neraz myslel ale chcelo by veľa skúšania na to aby sme našli tých "wingbackov" Nejaké otázniky by to vyriešilo iné by to zas prinieslo.
lukas.st
10.09.2019 08:44
#
Mak/Hancko a hore Duda/Boženík. Aspoň v prípraváku by to mohli skúsiť,
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 08:59
#
Hej no ako variantu sa to dá vybrať. Ale čo ak vypadne ten Boženík napr. Nie je ani na taký systém šírka. Skôr by to chcelo znova vyskušať viac hráčov. A nie len akceptovať to že sú v kádri. Aj Bero má svoje využitie a teraz mi príde, že je len v nominácii, aby bol...
Ferguson6
10.09.2019 08:03
#
Nemáme na to kraje a už vôbec nie útočníkov.
romco45
09.09.2019 23:54
#
biliandel, mam podobny nazor, az na Hrosovskeho, jeho velkou nevýhodou proti tazkym súperom je, ze je fyzicky aj rychlostne slaby. To co treba spravit, je vyhodit Kucku zo zostavy, je kondicke slaby, dychavicny, v klube ho nestavaju. A namiesto neho Gregusa. Dalej zapracovat Benesa, kludne aj namiesto slabého Rusnáka na kridlo, ked nebude miesto inde. Ma dobry center a urcite spravy viac roboty ako protekcny tatkom tlaceny Rusnak. Dalsia vec ako si dobre naznacil, Vavro evidentne ma z nedostatku herneho vytazenia velky sok, treba dat na stopera Valjenta a budeme radi ak sa Pekarik uzdravi a snad si najde klub kde bude hrat.
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 00:13
#
- Greguš nie je riešenie už
- Kucka je po zranení, jeho fyz. nedostatky sa dali pochopiť
- Vavro nemal zas tak nízke vyťaženie v príprave, problém je jeho neobratnosť, nedôraz, "nevyzretosť" a slabá rozohrávka zatiaľ. Súperi vytláčajú našu rozohrávku na neho.
- Rusnák je priemer, ale svoje miesto má
Antientam
10.09.2019 00:14
#
Hamšík je stále výborný,aj kondične stíha bez problémov. Rusnák je výborný ale na krídlo nemá rýchlosť,on má pozíciu tvorcu v strede, keby sa Hamšík zranil. Keby ho ten tĺk pustil strielať trestný kop z 20 metrov, v dvoch tretinách dáva z toho Rusnák góly.Ale Kucka to bude stále striedať raz na jednu tribúnu a raz na druhú.
Ferguson6
10.09.2019 08:07
#
No Rusnak ma smolu, že na AM mame lepších Hamsika a Dudu.
Antientam
10.09.2019 10:09
#
Ano, inak podla mna je Rusnák lepší ako Duda.
Ferguson6
10.09.2019 13:08
#
Tak dopláca na to, že hra v MLS. Tam sa jeho vývoj zabrzdil. Keby zostal v Európe, možno by bol lepší.
romco45
10.09.2019 14:05
#
V čom by bol jeho vývoj v inej lige lepší ako MLS... podľa mňa to skôr záleží od konkrétneho trénera a jeho úlohy na ihrisku. Inak tiež si myslím, že na krídle je stratený, chýba mi rýchlosť a dôraz. Bohužiaľ v strede máme plno,
Antientam
10.09.2019 00:15
#
Wales sa trápi lebo nehral Ramsey.
Selänne
09.09.2019 23:55
#
Vrba? Ty vole, vždyť nám ho zabijete. Vrba potřebuje min. roční pauzu, aby se dostal trochu do pohody a od všeho si odpočinul.
Antientam
10.09.2019 00:09
#
Repre hrá tak 8 zápasov za celý rok. Volna bude mat dost. On by sa dostal do pohody keby Plzenáci neboli takí blbí a na rozhovory a tlačovky radšej posielali jeho asistenta.
Blasphemer
10.09.2019 08:03
#
Vrba
penepi
09.09.2019 23:36
#
Modroočko
09.09.2019 23:39
#
Proti Walesu:
Dúbravka - Pekarík, Valjent, Škriniar, Hancko - Greguš, Lobotka - Hamšík, Duda, Mak - Boženík
Antientam
10.09.2019 00:10
#
Pán bude odoborník. Videl si už hrať spolu Dudu, Hamšíka aj hrotového útočníka?
2miguel1
10.09.2019 08:00
#
Kucka doma je beast. Inak Rusnak uz musi sediet, ale asi Haraslina zanho.
Emmett Brown
10.09.2019 08:12
#
Dúbravka - Pekarík, Valjent, Škriniar, Hancko - Hrošovský, Lobotka - Mak, Hamšík, Haraslín - Boženík
Nigro
10.09.2019 08:19
#
To by sa musel zmeniť tréner aby bol Hrošovský v základe pritom s Lobotkom by to mohlo fungovať Kucka maximálne na posledných 20 minút
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 09:03
#
Hlavne aj keď Kucka nehrá dobre je schopný vyhrať hlavičkové súboje. Z trojice Lobotka, Hamšík, Hrošovský si to neviem predstaviť. Aj Barcelona v najväčšej sláve s trpaslíkmi, keď všetky rohy hrali na krátko potrebovali v strede Keitu, Yaya Toureho či neskôr Busquetsa. Kucka odíde za rovno s Hamšíkom. Ak verím, že nejaké CM sa u nás nájde v blízkej dobe tak je to asi Herc ak by mal šťastie na kluba zdrhol z plzne.
Antientam
10.09.2019 10:08
#
Miesto Kucku Greguš, to je jasné. Je v najlepšom veku,výborná technika,dosť vyskoký a dobrá rozohrávka.
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 20:11
#
Mne sa nepáči v kombnáci nestíhal. Zápas v Prahe ho vyzliekol ale palicu nad ním nelámem. Myslím však, že skôr sa presadia mladší už časom. Napr. už aj ten Pokorný
slavo1321
10.09.2019 09:39
#
Celkom dobrá zostava , len toho Haraslína by som tam nedal aspoň nie do základu. Včera Rusnák smerom do útoku veľa neukázal , ale veľa pracoval za neistého Šatku a na konci vedel podržať loptu a zakombinovať. Haraslín má ešte čas.
Ol!ver
10.09.2019 08:35
#
Duda na krídlo nie, ináč súhlas.
Zark
10.09.2019 09:20
#
a Marekiaro na kridle?
Ol!ver
10.09.2019 11:46
#
určite nie, dal by som šancu Haraslínovi. Možno Stochovi, ak by mal formu.
Ferguson6
10.09.2019 13:10
#
Stoch už nikdy nebude mat formu.
Ol!ver
10.09.2019 14:10
#
Uvidíme ...
romco45
10.09.2019 14:07
#
Súhlasím v Modroočkom. Dobrá zostava.
Dluznik
10.09.2019 07:25
#
Hvezda Modric na titulni fotce za blamaz 1:1 s Azerbajdzanem, vazne?
Dluznik
10.09.2019 07:26
#
Fail zlateho mice pro nej prebiji uz snad jenom cannavaro 2006
romco45
10.09.2019 14:08
#
Cannavaro 2006 a Nedved tusim 2 roky predtým.
Inak Modric si to zasluzil za dlhodobu kvalitu.
Dluznik
10.09.2019 15:45
#
Takovych bylo, ale nic special ten rok
oli9
10.09.2019 07:45
#
Slováci důležité 3 body takový zápas občas je ,že hra je nahovno ale 3 body se počítají... jinak madarské stádo při slovenské hymně ... ta slovensko madarská rivalita jestli se tomu dá ještě tak říct je něco.... stačí ten jih slovenska všechny nápisy v madarštině..celkem vás lituju
Dluznik
10.09.2019 08:09
#
A koho bys na tom uzemi cekal, kdyz tam ziji a zili Madari uz predtim?
Ol!ver
10.09.2019 08:35
#
* pomaďarčení Slováci
lukas.st
10.09.2019 08:40
#
Ol!ver
10.09.2019 11:46
#
lukas.st
10.09.2019 12:15
#
Snáď si vážne myslíš, že sú to Slováci?
Ol!ver
10.09.2019 14:09
#
Etnicky sú mnohonárodní / mnohoetnickí a etnicky Maďari sú minimálne, a keďže majú slovenské občianstvo a veľa z nich slovenských predkov, tak áno.
JozkokozleJ
10.09.2019 14:12
#
A Slovaci su na tom etnicky ako?
Ol!ver
10.09.2019 14:16
#
Lepšie.
JozkokozleJ
10.09.2019 15:16
#
Pri podobných uvahach o etnicite si vzdy spomeniem na jeden clanok:
https://zpravy.aktualne.cz/potvrzeno-vetsina-cechu-nejsou-cesi/r~i:article:446551/?redirected=1496047250
A myslim, ze Slovaci/Madari na tom budu tak nejak podobne.
Ol!ver
10.09.2019 18:05
#
Ani nie, keďže starí Maďari sú vymrety národ a Slovania ani nie ...
lukas.st
10.09.2019 14:56
#
Občianstvo a národnosť nemusia vôbec korelovať. Väčšina sú etnicki Maďari. Dobre to je aj vidieť na obciach. Niektoré majú pomadarcene slovenské názvy, iné zase slovenské názvy úplne odlišné od maďarských - niekedy až úsmevné.
Ol!ver
10.09.2019 18:04
#
Skús si zistiť, čo znamená etnicita.
oli9
10.09.2019 08:37
#
a co ta nenávist na slováky ?
lukas.st
10.09.2019 08:41
#
Nie je tu žiadna nenávisť, vzťahy sú asi najlepšie v histórii, nastáva čoraz väčšia asimilácia.
Kucka
10.09.2019 09:28
#
Ol!ver
10.09.2019 11:47
#
S maďarskými Slovákmi áno, ale Maďari žijúci v Maďarsku nás svojím, veľmi zvláštnym spôsobom, nenávidia, hlavne neuznávajú našu existenciu ako národa a štátu ....
lukas.st
10.09.2019 12:15
#
To je jasné, ale ľudia sú z toho šokovaní. Preboha nevieme kde žijeme? Maďari ešte dlhé roky budú snívať o ohýbaní hraníc.
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 13:13
#
Podľa mña navždy.... pokiaľ tam budú problémy, bude sa prehlbovať ich strata na okolité krajiny tak nepomôže ani chlieb a hry a budu vyvolávať konflikty. Ich smola, že ich všetci naokolo nenávidia.
Ol!ver
10.09.2019 14:11
#
Nie som šokovaný.
Pasha
10.09.2019 14:00
#
Nech idú späť do Mongolska
Ol!ver
10.09.2019 14:12
#
The Krupy
10.09.2019 17:10
#
Môže byť ale osobne som sa s tým nestretol, a to s Maďarmi úzko spolupracujeme v rámci organizovania wrestlingových akcií. Keď zase k nim prídem na návštevu ja, cítim sa tam ako doma. Ale to môže byť kvôli tomu, že sú to ľudia ktorí cestujú po svete a sú rozhľadení, nejde o tých typických dementov ktorí boli najďalej 50 km od domu ale všade boli a všetko vedia.
Ol!ver
10.09.2019 18:05
#
súhlas.
romco45
10.09.2019 13:56
#
Všeobecná nenávisť na juhu Slovenska je ilúzia, ktorú vytvárajú niektoré médiá a vidím, že na tom frčia aj česi, ktorí to však nemajú ako vedieť. Nenávidia sa iba malé skupinky nacionalistov, prípadne veľmi starí maďari-dôchodcovia, ktorí si vždy zašomrú, keď sa otvára slovenská škola, nová výstavba alebo keď sa ich predavačka opýta "prosím". Inak je to v normále. Čoraz viac mladých maďarov, ktorých rodičia nevedia slabo po slovensky rozpráva veľmi dobre slovensky, skoro bez prízvuku a zasa deti týchto detí sa dokonca za maďarov ani nepovažujú. taká je realita. Čiže prebieha normálna nenásilný prirozdená asilmilácia. v okolí cca do 90 km od Bratislavy. Tieto reči o nenávisti sú účelo vytvárané. Samozrejme, nájdu sa aj problémy, hlavne na dedinách, ale tie sú všade, ale nie vo veľkom.
Abner
10.09.2019 14:20
#
Presne. Problémy s Maďarmi na Slovensku v dnešnej dobe nie sú. Alebo sú minimálne.
Pri športovej udalosti vášne vzplanú a nakoľko na futbal nechodia len inteligentní ľudia, tak sa pri hymne píska. Ale to aj menej inteligentní Slováci a čuduj sa svete, pri hymne kanadskej!!!
Ak by za nás nastúpil Guéde, možno by ten čierny ultras sektor aj bučal.
Ale tuším sa bučalo aj na US Open na Djokoviča.
The Krupy
10.09.2019 17:08
#
Môžem potvrdiť
Le God
11.09.2019 09:25
#
Tá asimilácia je len kúsok od Bratislavy, lebo sa tam sťahujú mladý s celého slovenska. Ale ten priestor ktorý opustia od D.Streda až po Čiernu nad Tisou zaplňujú cigáni a mladí ludia s maďarskou národnosťou, ktorí nevedia po slovensky ani ceknúť...
Ol!ver
11.09.2019 11:16
#
Aj kúsok od Nitry je tá asimilácia :)...
Pharrell
10.09.2019 08:19
#
frankiefcb
10.09.2019 08:30
#
nápisy v Maďarštině. Naprosto vklidu. Je to ve všech státech EU, kde převládají menšiny, že jsou nápisy v daném jazyce plus v jazyce státu.
oli9
10.09.2019 08:38
#
chápu to někde na hranicích a nebo když už tak slovensky a madarsky ale ne jenom madarsky
frankiefcb
10.09.2019 08:53
#
no ono to je u hranic, že jo. Někde v Banské Bystrici či v Trenčíně to nenajdeš, ale na jihu u hranic. Především okolo Dunajské.
frankiefcb
10.09.2019 08:58
#
Jinak schválně jsem se podíval zrovna do Dunajské Stredy přes maps google a je to tam dvojjazyčné.
vladino10
10.09.2019 17:21
#
Úplne mimo, všetky nápisy máme dvojjazyčne v týchto južných oblastiach
HonzaBanik
10.09.2019 09:10
#
My to máme už při 10% obyvatel národnostní menšiny, Slováci to mají myslím až při 20%. Pokud jsou dvojjazyčné, tak naprosto v klidu, i když u nás se mi to zdá trochu zbytečné, když čeština a polština jsou tak podobné...
frankiefcb
10.09.2019 09:11
#
pro utlumení místních vášní si myslím, že je dobře, ež jsou ty názvy dvojjazyčné.
HonzaBanik
10.09.2019 09:20
#
Jo, ale mě jde o tu podobnost jazyků, Třinec vs Trzyniec, polská výslovnost je cca Třinjec, Český Těšín vs Czeski Cieszyn, polská výslovnost je cca Česki Těšyn atd. Největší rozdíl je mezi Chotěbuz vs Kocebedz, polská výslovnost je cca kocebenz, tam vidím velký rozdíl, ale jinak...Každopádně mi to nevadí a chápu, že to tak asi polská menšina vyžaduje.
frankiefcb
10.09.2019 09:44
#
taky to chápu. Já znám jednu paní z jedné vesnice a ta je Polka, a co jsem slyšel, že se tam někdy dějí za úsměvné žabomyší války mezi Čechy a Poláky.
Ferguson6
10.09.2019 13:12
#
Na Slovensku máš dvojjazyčne aj Galantu, čo vyzerá naozaj vtipne, keďže po maďarsky je to Gálanta
HonzaBanik
10.09.2019 14:04
#
Já jsem myslel, že tam bude Galanta něco jako Galantaszarzák nebo nějaké takové bláznivé slovo Maďarština je pro mě jako španělská vesnice, jen mi stačí vidět názvy měst jako Nyiregyhaza a je mi špatně na jazyku
Obecně jsem to myslel tak, že západoslovanské jazyky, slovenština, čeština a polština jsou si tak podobné, že mi přijdou ty dvojjazyčné názvy obcí ve vztahu Česko/Polsko, nebo Slovensko/Polsko, kdybyste měli, což myslím, že tam nemáte tak početnou polskou menšinu někde, nebo třeba dokonce Česko/Slovensko jen mrhání časem a nějakou prácí těch lidí, co to vyrábí a pak těch, kteří to na ty místa věší...To je jen můj takový názor, nechci jim brát práva, jen mi to přijde tak trochu zvláštní a když jsem se naučil polsky rozumět a taky docela obstojně mluvit já, jen přes duolingo a nějakou menší komunikací, třeba v Energylandii, v Krakově, na polských trzích, po pár měsících až v dospělosti, tak nerozumím tomu, proč by i Polák v Česku nemohl minimálně rozumět češtině, to samé samozřejmě naopak...
Abner
10.09.2019 14:26
#
Tak maďarčina nepatrí do skupiny indoeuropskych jazykov, ale medzi ugrofinske jazyky.
HonzaBanik
10.09.2019 16:08
#
Jo jo, však proto je i tak těžká, rozdílná oproti tomu co známe. Nedá se tam moc ničeho chytit, proto si myslím, že tam ty dvojjazyčné cedule patří, i když některá slovíčka mohou být stejná nebo podobná, jako třeba ta Galanta. V Česku s polskou menšinou, když patří oba jazyky do stejné kategorie, tak nevidím úplně potřebu ty dvojjazyčné cedule mít, neříkám, že mi to vadí, není to má věc, jen o tom tak přemýšlím, jestli je to nutné.
sokar
10.09.2019 15:11
#
http://prntscr.com/p49ijz
toto je že doslova vyhodené peniaze do vzduchu... a to nie je jediná obec u ktorej som sa s tým stretol, veď tu nie je že absolútne žiaden rozdiel...
Ferguson6
10.09.2019 15:24
#
Mne sa najviac páčilo keď nejaký poslanec za Most mal dlhokansky status ako sa im podarilo presadiť dvojjazyčne názvy na vlakových staniciach a ako fotku tam dal práve tu Galantu
Abner
10.09.2019 16:48
#
Alebo napr.rozdiel iba dĺžeň na inej samohláske : Obec Kalná, okres Levice. Po maďarsky Kálna.
andkoo
10.09.2019 08:36
#
madarov uz pomaly ubuda a zopar z nich sa radsej uz prihlasuje k slovenskej narodnosti...ale o to viac je pocut tych radikalnejsich
Ol!ver
10.09.2019 11:48
#
Abner
10.09.2019 08:57
#
Na MS v hokeji pískali naši pri kanadskej hymne. Je v tom malý rozdiel, že tam svoje zohrala frustrácia po nešťastne prehratom zápase. To hulvátov samozrejme neospravedlňuje.
frankiefcb
10.09.2019 08:58
#
frankiefcb
10.09.2019 08:58
#
je nějaké video z toho pískání maďarů?
Ferguson6
10.09.2019 13:13
#
Na RTVS je cely zápas v archíve.
slavo1321
10.09.2019 09:44
#
Tak vieš každý hrá na čo má a momentálne my máme na takýto výkon. Športovú rivalitu máme s Čechmi , ale s Maďarmi to už prechádza k nenávisti , hlavne zo strany tzv. slovenských občanov , hlavne z okolia DS. To čo predviedli včera bola hanba a len by som chcel vedieť akým spôsobom sa títo fašisti vlastne dostali k lístkom do nášho sektoru , lebo maďari sa od toho dištancovali.
twelwer
10.09.2019 11:30
#
Ako by, vsak ma slovensky obciansky a je obcas SR tak otvoril tiketportal a kupil si listok. To ze ma v hlave nasrate a isiel tam v ciernom tricku hukat felvidek, to uz je ovela viac smutnejsie.
Dluznik
10.09.2019 11:44
#
A proc by nemohli, kdyz se citi byt vic madari nez slovaci?
twelwer
10.09.2019 11:47
#
To im nikto nebrani, nech si kupia listky do domácich sektorov a tam hulakaju co chcu. Vsak s tym by nemal skoro nik problem. A nebolo by nutne zase eskalovat rozne hadky. Alebo nech sa rovno zbalia a odjebu sa tam do madarska. To spravia uplne najlepsie
Abner
10.09.2019 16:51
#
Zaujíma ma technická stránka.. Mohol si občan SR kúpiť lístok do sektora domácich?
twelwer
11.09.2019 08:07
#
Ja si myslim ze v tomto specifickom prostredi by sa to dalo vyriesit, keby sa nejako spolcili s madarmi, ale inaksie to bude asi problem. Ak si pamatas tak teraz ked hralo cesko - brazilia tak listky sa dali kupit a dorucit iba na adresu s trvalym pobytom v cr. Takto nejako si myslim ze to bolo aj v sektore hosti (su z DS maju slovenske obcianske a trvale pobyty). A tak to bude asi aj do domáceho sektoru a hlavne v týchto rizikových zapasoch
eleven11
12.09.2019 12:01
#
Ja som bol v sektore domácich.Ku kupe lístku si potreboval fanušikovsku kartu,ja mám Ujpest fc,tak v pohode.
frankiefcb
10.09.2019 12:36
#
včera bylo zřejmé, že to je čistá provokace. Na druhou stranu se musí nechat, že potom vyhlášení, ež se tam mají sjet aktivní tábory ze Slovenska je solidně potrolili.
slavo1321
10.09.2019 13:07
#
Podľa mňa toto bola organizovaná akcia, tie tričká a mikiny , nehovoriac už o tých protislovenských šáloch neboli náhoda. Je dosť fotografií z toho pomaďarčeného sektoru , mali by tých debilov riešiť tu na našom území. Toto si nemôžu dovolovať.
Arťom
10.09.2019 07:58
#
Tri body máme, šancu na postup tiež. Krídla obrany mali pod tlakom problémy, ale vekom príde skúsenosť a na hrote máme konečne útočníka, ktorého tak potrebujeme. Nebol to excelentný zápas, ale po tej blamáži z Chorvatmi, sme sa aspoň nezosipali, aj keď prvých asi 20 minút som myslel že to pôjde rovnako ako minuli zápas.
Pony Slaystation
10.09.2019 09:28
#
Severní Makedonie? Kdy mi to uniklo?
Antientam
10.09.2019 10:20
#
čo konkrétne?
kubys
10.09.2019 11:21
#
Změna názvu.
Antientam
10.09.2019 12:06
#
Dohoda s Gréckom aby mohli do EU.A tuším aj dole sochy Alexandra Macedonskeho, Slovania tam prišli až v 6 storočí.
kubys
10.09.2019 11:21
#
Asi půl roku.
Mumloch
10.09.2019 15:13
#
A co teprve eSwatini?
twelwer
11.09.2019 08:08
#
To je co za krajina ? Vidim na livescore nazov ale netusim
vodka
11.09.2019 08:40
#
Svazijsko
Shevchenko
12.09.2019 00:43
#
+ Nur-Sultan a Dnipro
Mumloch
12.09.2019 16:02
#
Antientam
10.09.2019 10:19
#
Inak, ked sa hovorí o nenávisti s Madarmi, dneska na juhu Slovenska to vôbec nie je pravda. Problém majú len futbalový ultras. Ozajstná nenávisť je k Madarom v Rumunsku, o futbale ani nehovorím. Hamšík bol v vo štvrtok v akadémii v D. Strede, chce postaviť takú aj v B.Bystrici, len nie takú obrovskú.Niekťo to písal, že Madari dávajú na futbal 4,5 percenta štátneho rozpočtu. Tomu neverím, to je absurdné číslo.
Pipo123
10.09.2019 10:30
#
4,5 asi nie, ale do futbalu investujú nesktuočné peniaze, stavajú akadémie, štadióny, tam ten futbal pôjde rýchlo hore.
mul
10.09.2019 10:42
#
nebolo to 4,5 % HDP ?
Anacron
10.09.2019 13:23
#
Však to by bylo ještě víc na hlavu. Vždyť my nedáváme ani 2% HDP na obranu jak máme, tak pochybuju že oni dávají 4,5 na fotbal
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 13:06
#
Na základe čoho sa stále usudzuje, že pôjdu hore? Peniaze sypú už nejaký čas a .... nedokážu k seniorom posúvať ani kvalitných mladíkov. Oni majú obrovské systémové problémy.
Pipo123
10.09.2019 13:19
#
Chce to cas, u nas keby nebolo Žiliny tak je repre totalne podpriemerná, v tom Maďarsku sa stat Aspon snazi a investuje.
Ferguson6
10.09.2019 15:27
#
Ale nie preto, že by to chceli systémovo robiť, ale preto, že Orban ma rad futbal a prekrýva tým problémy krajiny. Proste chlieb a hry...
JozkokozleJ
10.09.2019 10:41
#
https://sport.aktuality.sk/dennik-sport/pdf-verzie/
Daj si verziu z 31.7.2019, ktory je zamerany na madarsky futbal. Tam to mas. Za poslednu dobu postavili mnoho stadionov a dalsie su vo vystavbe. Navyse madarska vlada investuje aj mimo hranice (SK, RU), tj. robi presne to, co na vlastnom uzemi prostrednictvom obrovskej kampane zakazuje, aby akakolvek mimovladna organizacia mohla mat prispevok aj zo zahranicia.
twelwer
10.09.2019 11:31
#
investuje 5% hdp, bolo to v nejakom clanku vcera.
Antientam
10.09.2019 12:05
#
To je absolútne šialené číslo. Tu sa nehovorí o 4,5% štátneho rozpočtu, ale HDP krajiny čo musí byť úplne šialené.Nielen v Europe, možno ani na svete tolko nikde nie je.
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 13:08
#
chlieb a hry
twelwer
10.09.2019 13:34
#
tak presne
The Krupy
10.09.2019 17:06
#
Je ale úplne to pasuje k životnej úrovni strednej triedy v Maďarsku. Oni sú viac v prdeli ako Slováci.
Abner
11.09.2019 08:23
#
Slováci sú zas viac v prdeli ako Česi, Česi sú viac v prdeli ako Nemci... etc
vladis271
10.09.2019 12:43
#
To musí byť kravina.
Blues&Milanista
10.09.2019 10:36
#
To rozdělený sektoru hostů v Maďarsku bylo plánované předem nebo co to mělo znamenat, že fanoušci byli "rozdělení" mezi slováky a maďary? To smrdělo nějakým průserem spíš než vyhověním oboum táborům?
Antientam
10.09.2019 11:59
#
Tá druhá polovica bola z juhu Slovenska, vedelo sa to niekoľko dní dopredu že kúpili vačšinu lístkov.
oli9
10.09.2019 13:22
#
Blues&Milanista
11.09.2019 20:51
#
Tím pádem nerozumím, proč je neoddělili minimálně stewardi. Klidně se to mohlo proměnit v bojové pole. Maďaři
dinss
10.09.2019 10:52
#
Antientam
10.09.2019 11:58
#
Sranda je že U21 hráva v D.Strede, býva poloprázdny štadion, na ligu vypredané, chodia Madari až z Rumunska, kde ich žije vyše miliona. Tam sa skanduje Ria ria Hungaria, oni to berú ako medzištátne zápasy.
romco45
10.09.2019 13:49
#
Nacionalizmus máš všade. Neznamená to, že všetci slovenskí maďari na juhu Slovenska sú takýto. Na zápasy do Dunajskej chodia aj slováci, ktorí sú zvedaví na futbal a dobrú atmosféru.
dinss
11.09.2019 09:31
#
Vymýtit
oli9
10.09.2019 13:21
#
Antientam
10.09.2019 12:07
#
Ten taliansky tréner Madarov by s naším tímom dokázal veľké veci. Ked tam raz skončí, dúfam že ho získame.
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 13:03
#
preceňovaný
Antientam
10.09.2019 14:15
#
S takým kádrom porazil Chorvátsko aj Wales. Všetci tréneri pred ním horeli. Včera tí Madari neboli zlí, ked si pozrieť v akých kluboch vačšina hráva.
BílíAndelDrcKo
10.09.2019 20:15
#
To nespochybňujem, ale má rovnako výrazné chyby. Aj Kozák porazil Španielov a uhral dobré výsledky s nijak papierovo zaujímavým kádrom. Ale tréner to zas extra dobrý nebol a v dôležitých momentoch zmätkoval aj s mužstvom.
Abner
11.09.2019 08:24
#
Pipo123
10.09.2019 13:21
#
Preco? Ved vcera to posral on, totalne prestrelili úvod zapasu kedy 30 minut hrali na plno a potom odpadli.
Abner
11.09.2019 08:25
#
A ak by po 30minútach viedli, povedzme, 2-0?
andrej.zvolo
11.09.2019 09:15
#
To je čo za otázku? Ak by viedli? Bavíme sa tu o všetkých možných scenároch alebo o tom, že sme vyhrali zápas v ktorom Rossi opäť raz nedokázal svoje mužstvo ukočírovať?
BílíAndelDrcKo
11.09.2019 13:29
#
Abner
11.09.2019 16:46
#
Ja ho špeciálne nesledujem. Viem, že bol v DS a teraz trénuje Maďarov. Nemám tušenia koľkokrát prekaučoval zápas.
twelwer
10.09.2019 13:35
#
a tvari sa jako urevana picka. To sa mi nepaci
Sony10
10.09.2019 12:37
#
OT: dneska mi přišlo pro evo, nemá někdo zkušenosti se stahováním patche?
ShowMan
10.09.2019 15:22
#
u každého patche máš návod Pepege
mayday
10.09.2019 17:21
#
Na PS4?
Sony10
10.09.2019 18:18
#
Jo jo, nemáš nejakej link na option file? Našel jsem dobrej jenom jeden, na pesuniverse, ale tam se platí členství což mi moc nevoní
mayday
10.09.2019 21:43
#
Já jsem stahoval parádní patch k PES 18 z pes-patches.com, tam si vybereš, co se ti líbí. Akorát na dvacítku je si myslím ještě brzo, to nebudou patche ještě hotový.
Sony10
10.09.2019 22:06
#
OK, díky za info
mayday
10.09.2019 22:12
#
Za málo.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.