Přidej na Netvibes
EuroFotbal on Facebook





24.11.2022 11:00 CET
základní skupiny - skupina G, 1. kolo

Švýcarsko   -   Kamerun

1 : 0 (0:0)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.83 - 3.48 - 5.17
48. Breel Embolo-
64. Nico Elvedi
83. Manuel Akanji
36. Collins Fai
--
8střely celkem7
3střely na branku4
11rohy5
12fauly10
2ofsajdy2
51%držení míče49%
Švýcarsko: Yann Sommer, Ricardo Rodríguez (90. Eray Cömert), Silvan Widmer, Nico Elvedi, Manuel Akanji, Xherdan Shaqiri (72. Noah Okafor), Granit Xhaka, Remo Freuler, Djibril Sow (72. Fabian Frei), Rubén Vargas (81. Fabian Rieder), Breel Embolo (72. Haris Seferović)
Kamerun: André Onana, Nicolas N'Koulou, Jean-Charles Castelletto, Collins Fai, Nouhou Tolo, André Zambo Anguissa, Samuel Oum Gwet, Martin Hongla (68. Gaël Ondoua), Eric Choupo-Moting (74. Vincent Aboubakar), Karl Toko Ekambi (74. Georges-Kevin N'Koudou), Bryan Mbeumo (81. Moumi Ngamaleu)
Rozhodčí: F. Tello - Brailovsky, Chade - Vigliano (video, všichni Arg.)
Diváci: 39.089

Kamerun na Švýcarsko nestačil, jediný gól vsítil „krajan“ Embolo

Breel Embolo (© AFP)
 
Švýcarská reprezentace naplnila papírové předpoklady proti Kamerunu a i přes nepřesvědčivý výkon v první půli nakonec zvítězila nejtěsnějším poměrem 1:0. Jako jediný se krátce po změně stran zapsal do listiny střelců Breel Embolo, který se před pětadvaceti lety narodil právě v kamerunském hlavním městě Yaoundé.

První poločas se dle očekávání spíše nesl v taktickém duchu, oba soupeři se však rozhodně nesnažili jen bránit. V úvodní čtvrthodině byl aktivnější africký celek, který si vytvořil dvě slibné příležitosti.

Nejprve po dobrém náběhu na levou stranu tvrdě vypálil Mbeumo a brankář Sommer odvracel míč před sebe, kde dorážející Toko Ekambi poslal svůj projektil příliš vysoko. Neuběhly ani další čtyři minuty a Kamerun znovu zahrozil.

Tentokráte se po obrovské hrubce Akanjiho řítil sám směrem k Sommerovi rozběhnutý Choupo-Moting, jenže švýcarský brankář skvěle zneškodnil jeho přízemní pokus ve svých rukavicích.

Mírný favorit pak častěji držel balón, k ničemu nebezpečnému se však ne a ne dostat. V závěrečné desetiminutovce hrozily oba týmy po rychlých akcích středem hřiště, avšak Widmer nejprve brilantně odzbrojil Ekambiho a na opačné straně předvedl další vynikající obranný zákrok Castelletto proti Embolovi.

Svěřenci trenéra Murata Yakina v samém závěru úvodního dějství zvýšili obrátky, ale nebezpečné hlavičky Elvediho s Akanjim se přeci jen těsně nevešly mezi tři tyče. Země helvétského kříže vstoupila do druhé půle s velkým odhodláním a ve 48. minutě rozhodla o svém těsném úspěchu.

Rozdílovou branku zaznamenal Embolo, jenž po skvělé práci Freulera ve středu hřiště a následné finální nahrávce Shaqiriho z pravé strany stanul nikým nehlídán před hranicí brankového území a chladnokrevně zavěsil doprostřed branky kolem naprosto bezmocného brankáře Onany. Pětadvacetiletý forvard na rozdíl od svých spoluhráčů vůbec neslavil důležitou trefu, a naopak směrem k rodné zemi přišlo omluvné gesto.

Africký vyzyvatel následně zvýšil útočnou aktivitu a hru se snažil oživit i několika střídáními, jenomže až do závěrečného hvizdu se prakticky k ničemu nedostal. V 67. minutě chtěl definitivně rozhodnout osamocený Vargas, jenže jeho dělovku famózně zneškodnil pozorný Onana.

Po zahrání rohového kopu mohl podruhé skórovat Embolo, ale Zambo Anguissa na poslední chvíli odkopl míč do zámezí. Poté se již nic zásadního nestalo a Švýcaři tedy udělali první krok k vytouženému postupu do osmifinále.

Autor: Viktor Sandev / fifa.com, soccerway.com
Komentáře (219 / 0 nových)
John Obi Mikel
17.11.2022 23:50
#
1:0
Mořská vosa
25.11.2022 08:19
#
Modroočko
18.11.2022 13:16
#
2:1
Pan.Antonin
20.11.2022 20:24
#
0:2
Mořská vosa
21.11.2022 11:13
#
1:0
Theft90
21.11.2022 12:37
#
3:1
RM1999
23.11.2022 16:40
#
3:0
mastakillah
23.11.2022 17:18
#
Výhra Kamerunu
Modroočko
24.11.2022 10:06
#
Seydou Doumbia
23.11.2022 19:45
#
samé překvapení, takže 0-1
Elmas
24.11.2022 01:18
#
0:0
Marv
24.11.2022 07:58
#
Kamerunec Embolo proto Kamerunu
FC-RUBRIKA
24.11.2022 10:57
#
Skoda ze nekteri ti Africani nechteji reprezentovat sve puvodni zeme. Tento aspon z Kamerunu odesel kdyz mu bylo 5 tak to beru este. Ale treba dalsi Kamerunec Embiid z NBA bude reprezentovat Francii nebo USA pritom ve Francii snad nikdy nebyl.
Seydou Doumbia
24.11.2022 10:58
#
Francii jsem četl a potom že přemýšlí nad USA...hnus
ACSeRw!n
24.11.2022 12:02
#
neni to ale jeho chyba, kdyz mu to pravidla dovoluji
Seydou Doumbia
24.11.2022 12:03
#
kokotské pravidla a hráč vychcaný, klasika no
Jordi Alba
24.11.2022 12:47
#
Něco jako Iñaki Williams no.
Rothbard
24.11.2022 08:35
#
Proč se bere Švýcarsko jako černý kůň turnaje? Na jména to nevidím jako úplně nejzajímavější sestavu, hráči jako Vargas, Sow, Embolo, Rodriguez jsou průměrní, Shaqiri to sám neuhraje, navíc v kdoví jaké je formě a Sommer beztak vyrobí nějakou hrubku na turnaji.
Modroočko
24.11.2022 10:06
#
Euro, kvalifikácia, dlhodobá forma.
Stannis Baratheon
24.11.2022 10:45
#
Možná proto že nemají "jen" dobré hráče, ne megahvězdy. Kdyby měli mega hvězdy, tak už by to nebyl černý kůň, ale favorit.
Klokanomet
24.11.2022 11:40
#
Pravda, na tomhle turnaji Sommerovi pšenka nepokvete.
ACSeRw!n
24.11.2022 12:03
#
kdo ho tak bere ? chci jmena !
RM1999
24.11.2022 12:32
#
Protože mají skupinu, z které v pohodě postoupí, a pak už je to jen 1 zápas od čtvrtfinále, což už je výsledek odpovídající černému koni.
MaraCe_Napolitan
24.11.2022 09:01
#
1-1
ACSeRw!n
24.11.2022 09:45
#
0:1
oli9
24.11.2022 10:02
#
1:1
ttopi
24.11.2022 10:13
#
Přání 0:0
Tip 0:0
Klokanomet
24.11.2022 10:15
#
1:2
vladino10
24.11.2022 10:20
#
Chuopo v základe
madridcan
24.11.2022 10:29
#
Väčšinou totiž kapitáni vo forme začínajú na lavičke že?
madridcan
24.11.2022 11:46
#
Bratislava, Námestovo...tak vás podporím Nech je vás menej
vladino10
24.11.2022 10:42
#
Tak si pozri predsampionatovy rozbor ty génius, možno pochopíš prečo som to napísal.
madridcan
24.11.2022 11:44
#
Prečo by som si to mal to čitať? Zjavne nemám toľko času ako Ty
vladino10
24.11.2022 13:34
#
Keď vidím tvoje komentáre tak si myslím, že toho času máš podobne veľa ako ja
A ak nie - mal by si si to vedieť zariadiť, nebudú ťa tu musieť potom všetci opravovať
FC Porto FC
24.11.2022 10:52
#
Až na to že Moting není kapitán Kamerunu, ten totiž sedí. Je jen alternativa
doocetung
24.11.2022 10:47
#
0:2 2x choupo
Johny203
24.11.2022 10:53
#
2:0
BaggioRoberto
24.11.2022 10:54
#
Ti nasi komentatori fakt nedaji ani 5 minut bez chyby. Ted Capek rekl, ze Svycari vypadli na Euru na penalty s Italii, pritom to bylo se Spanelskem. To si nepamatuje ani rok starou zalezitost?
Klokanomet
24.11.2022 11:00
#
Švýcaři hrají snad pokaždé ve stejné sestavě
Rothbard
24.11.2022 11:15
#
Shaqiri snad nestárne.
2miguel1
24.11.2022 11:00
#
Tí švajčiari maju v zostave švajčiara len Sommera. Inak balkanci, afričania či juhoameričania
Klokanomet
24.11.2022 11:02
#
Elvedi, Freuler?
Stannis Baratheon
24.11.2022 11:11
#
Elvedi je Albánec
RM1999
24.11.2022 12:34
#
Albánec z Curychu, to je něco jako Afričan z Antil.
Stannis Baratheon
24.11.2022 12:35
#
No jo, jsem se spletl no
wyqinac
24.11.2022 13:12
#
jmenoval se Joseph?
Stannis Baratheon
24.11.2022 11:13
#
Nebo teda takhle, není to Albánec, ale to příjmení je albánské. Aby bylo jasnon
Stannis Baratheon
24.11.2022 11:13
#
A nebo možná taky ne
Klokanomet
24.11.2022 11:03
#
a Widmer
doocetung
24.11.2022 11:03
#
No tak ono je podobné rozložení těch národností v celé zemi
RM1999
24.11.2022 12:34
#
kosachkin
24.11.2022 11:07
#
Protoze to odrazi celou jejich zemi a kulturu. Nic divnyho. Divny spis je u nas nehraje beka Laco Lakatoš a nemame na v kadru tri naturalizovany Slovaky.
doocetung
24.11.2022 11:12
#
Laco na beku by nebyl divný v U12, dál už se ta kariéra s toluenem moc skloubit nedá
ratusek
24.11.2022 11:13
#
kosachkin
24.11.2022 11:21
#
Oni maji stejne spis potencial v baseballu, suprove kradou mety.
$dolar$
24.11.2022 11:49
#
VersaceChain
24.11.2022 11:25
#
RM1999
24.11.2022 12:34
#
Freedo
24.11.2022 12:58
#
Infi
24.11.2022 13:21
#
Cotton
24.11.2022 13:53
#
Kang & Kodos
24.11.2022 18:47
#
ACSeRw!n
24.11.2022 12:06
#
tak treba Lingr a Baros sou cikani, jinak je divne, ze se prosadil jenom jeden vjetnamec.
bobis21
24.11.2022 13:02
#
Akorát že vůbec no (aspoň u Baroše teda, Lingr netuším)
RM1999
24.11.2022 12:34
#
Shevchenko
24.11.2022 11:15
#
A co jako? Fakt se to tu musí řešit pok každým jejich zápasem?
Kaspar
24.11.2022 11:19
#
jeste by mel nekdo vytahnout Francii at je to komplet
ratusek
24.11.2022 11:21
#
TheTopFootbaler
24.11.2022 11:24
#
Coutinho10
24.11.2022 11:26
#
tam aspoň Lloris, Pavard a Rabiot
2miguel1
24.11.2022 11:29
#
Griezz
Coutinho10
24.11.2022 11:34
#
ikdyž koukám, že nikdy nehrál v Ligue1, ale detaily nevim, ale asi se ve Francii narodil, tak ok
Shevchenko
24.11.2022 11:35
#
Ten je myslím Bask.
Coutinho10
24.11.2022 11:39
#
tak nevím, proč reprezentuje Francii, měl by spíš reprezentovat Španělsko
Shevchenko
24.11.2022 11:40
#
Však Baskicko zasahuje části i do Francie.
Kily
24.11.2022 11:41
#
KnoxXx
24.11.2022 11:41
#
Coutinho10
24.11.2022 11:47
#
větší část je ve Španělsku, tam hrál i ligu, takže proto by mi seděl víc, kdyby reprezentoval Španělsko, ale jestli se narodil v té části ve Francii, tak asi vpohodě
kubys
24.11.2022 11:52
#
Však se narodil uprostřed Francie.
Coutinho10
24.11.2022 11:55
#
tak jak může bejt Bask nebo Shevchenko nemá pravdu ?
kubys
24.11.2022 11:56
#
Není Bask,ale... za Athletic může potenciálně hrát jen kvůli tomu, že strávil mládežnická léta v Baskicku.
Coutinho10
24.11.2022 11:58
#
jo tak
Shevchenko
24.11.2022 11:58
#
Aha, tak jsem se spletl.
kubys
24.11.2022 11:54
#
Hlavně teda nevím, kde jsi vzal, že je Bask, to je Laporte.
Coutinho10
24.11.2022 11:55
#
já nepsal, že je Bask
kubys
24.11.2022 11:56
#
Ok, sorry.
Coutinho10
24.11.2022 11:58
#
vpoho
O.Giroud
24.11.2022 11:44
#
tak podobny pripad mas aj Laporte, ten hraval v mladeznickych sutaziach za Francuzsko aj ked potom presiel do Spanielska no
Coutinho10
24.11.2022 11:48
#
j, bude tam asi víc těchto přechodů...mám pocit, že např. v hokeji toto přecházení není možný, když hraješ v mládežnický repre jinde
doocetung
24.11.2022 11:50
#
A co takový Nedvěd co hrál na dospělém MS za Kanadu i Česko
Coutinho10
24.11.2022 11:57
#
tak to bylo nějak tim dřívějším režimem...teď se to už nestává, aspoň mám ten pocit, nesleduju moc hokej poslední roky, ale dejme tomu v tomto tisíciletí se myslím už neděje
doocetung
24.11.2022 12:03
#
Naopak , děje se to víc a víc viz repre Kazachstán,Korea, repre žen Číny.. nevím jestli hráli v mládeži za někoho jiného ale i kdyby ne , tak v tom fotbale přecejen musíš mít někoho z rodicu z té země(?) v hokeji je to čistě jen o penězích
Coutinho10
24.11.2022 12:09
#
aha, aha, ok, zajímavý
O.Giroud
24.11.2022 11:57
#
Hlavne v hokeji mas tusim pravidlo, ze ak chces niekoho reprezentovat tak v tej krajine musis odohrat 2 sezony? Nieco take sa mi mari, viem ze sa teraz riesil nejaky hrac, ktory hra u vas a na Slovensku nehral tak je nejaky problem s tym aby ho mohli povolat.
Coutinho10
24.11.2022 12:00
#
to by mohlo bejt ono, mělo by to být nějak pošetřený i ve fotbale a ne, že se můžeš v dospělosti rozhodovat, jestli budeš pokračovat tam nebo zkusíš jinou repre atd.
doocetung
24.11.2022 12:05
#
No já to právě vidím naopak .. Si víc například Čech když máš tátu Čecha nebo když nemáš nikoho ale dva roky tu hraješ ?
Coutinho10
24.11.2022 12:11
#
2 roky je podle mě málo, ale asi každý na to může mít rozdílny pohled
Bakary3
24.11.2022 15:46
#
Griezz je Frantík, kteryho asi ve 14 vytáhlo Bilbao
Rothbard
24.11.2022 11:43
#
A abyste toho neměli málo, tak matka je Portugalka.
Coutinho10
24.11.2022 11:49
#
tak to si mohl vylosovat
KnoxXx
24.11.2022 11:37
#
Lloris tiez neznie moc francuzsky
Coutinho10
24.11.2022 11:42
#
ale nevim, za jakou jinou repre by měl chytat, ten toho pro Francii udělal dost, ten mi tam sedí
2miguel1
24.11.2022 11:24
#
Ako mne to nevadí, len či im vôbec niekto fandí. Bol som minuly tyžden na služobke v Geneve a potom už na konci sme sa odlahčene bavili o futbale (leasingovy priemysel vsetko chlapi ) a tam oni, že ja budem fandit Chorvatsku, Srbsku, ja by som Talianom..
doocetung
24.11.2022 11:30
#
A nebude to spíš tím že ses odlehčeně bavil s Chorvatem,Srbem..?
2miguel1
24.11.2022 11:33
#
Tak bol to top manažment, aj ten jeden švajčiar čo som si myslel podla mena povedal, že jeho futbal nezaujima
doocetung
24.11.2022 11:38
#
Jako nevim kolik lidí jim bude fandit , ale jsem si jistý že 99% těch co nebudou , tak z jiných důvodu než že tam není 11x Sommer
Shevchenko
24.11.2022 11:40
#
Tak ono historicky vlastně žádné švýcarské etnikum není, je to vlastně směska němců, francouzů a italů plus pár rétorománu, no a v dnešní migrační době to začíná platit na všechny, co začnou ve Švýcarsku žít, jak už napsal pode mnou, je to takový americký národnostní model v Evropě. Podobně na tom jsou i Belgičani.
fenixLFC
24.11.2022 13:22
#
Tak tento model nezalozeny na etniku je uplne opravneny, narody zalozene na etniku mas najma v strednej a vychodnej europe...ved nie nadarmo ich Hroch nazyva "male narody". Na zapade je proste narod a narodny stat chapany upmne inak
Melda
24.11.2022 11:51
#
Ale já to chápu, repre je zajímavá/byla tou typologií daných krajin.Když jsi se v dříve koukal na fotbal, tak jsi tušil co od koho čekat a bylo to zajímavý porovnaní herních naturálů. Dnes je to jak klubovej fotbal.
doocetung
24.11.2022 11:55
#
jj myslíš např tu Francii jak tam hráli klasičtí francouzští elegáni jako Makelelé,Thuram,Desailly a spol. že ?! Teďka už je to tam samej šlachovitej černoch
Melda
24.11.2022 12:09
#
Chytrému napověz...Taky tam v té době byl Pires, Petit, Blanc, Deschamps...
Jen jsem popsal, proč jsou ty multikulturní repre tak neoblíbené, nemusíš se z toho hned po*rat.
doocetung
24.11.2022 12:16
#
A teď tam není Lloris,Griezman,Giroud,Rabiot.. ? "Multikulturní" repre jsou neoblíbené max v zemích kde 15% nebo kolik volí SPD a na demonstraci vyvolávají Stalina,Hitlera apod.. mimochodem vypsáním těch hráčů jsem ti chtěl napovědět že to v těhle zemích bylo vždy podobné takže ty tvoje kecy o typologii daných krajin jsou totálně mimo
Melda
24.11.2022 12:48
#
Protože jsem přesně popisoval Francii. Nevím zkus se podívat do Švédska, Německa, Itálie...Pro tvou informací na zmíněnou partičku kolem SPD mám stejný názor jako ty. Vůbec mi tu nešlo o nějakou konfrontaci, jen o to ukázat racionální pohled druhé strany, která přece nemusí být nutně spojená s rasismem.
doocetung
24.11.2022 13:05
#
No je pravda že tu Francii jsem vlastně vytáhl já u těch ostatních zemí máš vlastně pravdu že tak to dříve nebylo no.. Ale já to nemyslel jako že si rasista, jen že to prostě nechápu proč si na to furt musí někdo stěžovat.. prostě se takhle vyvinul svět no.. si to vem z druhé strany .. jsi syn já nevím nějakých afričanů a celý život žiješ v Německu , a řekneš že nebudeš hrát za naroďák Německa protože chceš aby se diváci na repre dívali kvůli klasické typologii dané krajiny ?
Melda
24.11.2022 13:44
#
Tak já jsem asi staromódní no. A ty MS mě bavily právě kvůli té specifičnosti. Prostě si řeknu "hraje Mexiko, na to se podívám, hrajou zajímavě...a zrovna proti XY ty hrajou taktický" tohle se bude vytrácet. Jasně svět se mění s tím souhlasím. Ale myslím si, že není záhadou proč si na to někdo stěžuje, třeba to vnímají jako já. Je v tom sentiment třeba...A ano pohled z druhé strany je složitý, jen se mi nelíbí, že se někdo rozhoduje koho bude reprezentovat. Srdcem prostě jsi někde doma a netahat do toho racionalitu.
valloire
24.11.2022 15:34
#
Freedo
24.11.2022 13:01
#
Hodně Francouzům tohle taky vadí, že tam vznikají no-go zóny. Podívej se na tu petici generálů. Němci jsou výjimka, ti si pořád myslí, že něco někomu dluží.
doocetung
24.11.2022 13:09
#
To jo, já to myslel jen ohledně repre.. já žil ve Švýcarsku a Rakousku a v životě jsem neslyšel nikoho říct že jim nebude fandit protože tam je málo klasických rakušáků apod.
VersaceChain
24.11.2022 11:27
#
a to se koukni sto let dozadu na USA! samej Ir, anglan a talian. Hovada fakt uz pred sto lety...
ACSeRw!n
24.11.2022 12:04
#
Csaplárova past
24.11.2022 11:09
#
Shaqiri ctvrty Mundial, 31 let
Mass
24.11.2022 11:31
#
V repre od 19.
ratusek
24.11.2022 11:11
#
To je blb
Klokanomet
24.11.2022 11:12
#
Ekambi
Csaplárova past
24.11.2022 11:15
#
Lol za takovy ofsajd by se stydel i Morata
Modroočko
24.11.2022 11:15
#
Poďme, Kamerun kanada z takýchto šancí musia padať góly.
Modroočko
24.11.2022 11:16
#
Díky za tú Kanadu, autocorrect
Rothbard
24.11.2022 11:17
#
Ale i k ní se tvůj komentář hodí.
ratusek
24.11.2022 11:16
#
dvě tutovky, takže gol dá Švajc
Klokanomet
24.11.2022 11:16
#
to jsou paliči tvl
DieFohlenBMG
24.11.2022 11:17
#
Nejdřív to mohl dostat před prázdnou a teď mu to zas nedal
Rothbard
24.11.2022 11:24
#
Proč Anguissa nestřílel
Rothbard
24.11.2022 11:27
#
Senegal i Kamerun mají stejného trenéra?
ratusek
24.11.2022 11:31
#
$dolar$
24.11.2022 11:34
#
Salfovic
24.11.2022 11:42
#
Snad na sebe nenarazí v play-off.
HalaMadrid_Flx
24.11.2022 11:45
#
Coutinho10
24.11.2022 11:27
#
jinak zatím koukatelnej match
Klokanomet
24.11.2022 11:28
#
Švýcaři tam mají díry jako svině, škoda že není Kamerun klidnější ve finále.
ratusek
24.11.2022 11:31
#
Kamerun má ten rychlý přechod perfektní, jen tomu chybí gol
Mass
24.11.2022 11:41
#
Tam by zasložil Embolo kartu za tu simulaci.
KnoxXx
24.11.2022 11:42
#
Aboubakar>Choupo-Moting
Kiss Me Polka!
24.11.2022 12:14
#
ale choupo nehraje spatne, mel tam nekolik dobrych arazecek a prihravek. ale je chybi mu doplneni, mbeumo slabi a karlovi to vyjde jen obcas.
Shevchenko
24.11.2022 11:54
#
Dánsko, Polsko, Chorvatsko, Švýcarsko všichni stejný výkon, to zas bude 0:0 To klidně mohli začít až od druhého kola.
Seydou Doumbia
24.11.2022 11:57
#
Kamerun nemá tvůrce hry a jde to sakra vidět v té záloze to jsou samé šestky, nikdo kdo by tvořil (Anguissa tam od toho fakt není). Ty rozehrávky ala vezmu obránce a nakopnu to 50 metrů na Motáče jsou šílený, ale potom se nějak dostali do hry. Čekal bych že Kamerun nebude chtít prohrát a Švýcarsko spíš vyhrát, ale tak nějak se to v průběhu poločasu otočilo a je to obráceně. Snad to kamerunštví lvi dají, i když tomu pořád nevěřím.
Univerzál
24.11.2022 12:02
#
Pořád se mluví o tom, že by si Evropa zasloužila na MS víc míst (a i já se k tomu obvykle kloním), ale když vidím, jak si vede ten evropský druhý sled (Dánsko, Polsko, Chorvatsko, Švýcarsko), tak si tím přestávám být jist...
Seydou Doumbia
24.11.2022 12:06
#
zatím to nic neznamená, počítají se až postupy ze skupin...dánové jasně lepší, chorvati, poláci a švýcaři zatím se snaží hrát klasicky na remízu s tím že si to uhrají v dalších zápasech, hlavně neprohrát...pořád můžou všichni postoupit na úkor afriky a potom bude jedno že si každý odehrál první zápas na 0:0
Univerzál
24.11.2022 12:11
#
Jo, to určitě souhlasím, dokonce snad s výjimkou Polska si i pořád myslím, že všichni výše jmenovaní postoupí... A pěkně jsem to zakřikl, už Švýcaři vedou.
ratusek
24.11.2022 12:12
#
Dánsko jasně lepší?
Seydou Doumbia
24.11.2022 12:14
#
Poločas vyrovnaný, potom to byla hra na jednu bránu za mě
doocetung
24.11.2022 12:10
#
Tak si pusť zápasy Libanonu,Turkmenistánu,Sýrie nebo Iráku a už si tím zase budeš jist
Univerzál
24.11.2022 12:12
#
Tak tady snad nejde o Libanon nebo Turkmenistán...
doocetung
24.11.2022 12:22
#
No tak o tom že si Evropa zaslouží víc míst se mluví hlavně v souvislosti s tím že se přidalo víc míst pro tydle země co jsem napsal než pro Evropu ne ?
ACSeRw!n
24.11.2022 12:18
#
jde hlavne o pocet obyvatel.. Asie proste vic mist potrebuje, tady nejaka relativni kvalita fotbalu nehraje roli
oli9
24.11.2022 12:16
#
j ještě že ty státy druhého sledu z ostatních kontinentu jako Katar, Costa Rica nebo Írán mají top kvalitu...

Neboj na dalším MS se dočkás 16 týmů navíc a budeš spokojený
oli9
24.11.2022 12:19
#
Příští MS máš 9 týmu z Afriky, 8 z Asie...

To teprve uvidíš kvalitu a budeš vzpomínat
Seydou Doumbia
24.11.2022 12:34
#
Přitom Afrika těch 9 dohromady dát může, když si vezmeš že chybí Nigérie, Alžírsko, Egypt, sloni...Asie bohužel tam nejde o kvalitu jak píše výše zmíněný uživatel
Hasan Šáš
24.11.2022 12:48
#
Mali a Guinea budou děla.
Seydou Doumbia
24.11.2022 14:56
#
Ted nevím jestli to myslíš ironicky nebo ne...ale Mali má aktuálně pěknou generaci hráčů a počítám že ten flek na další MS uhrajou a budou konkurenceschopní
Hasan Šáš
24.11.2022 23:42
#
Mali je jasnačka, ale i ta Guinea - teď "nakoupili" Diakhabyho (Valencie) s Guirassym (Stuttgart), když to sladěj se zabijáckou zálohou, tak by ten Mundial taky mohli dát.
Seydou Doumbia
25.11.2022 09:47
#
tak si to nemyslel ironicky, hezký Mali tuším zase přivedl A.Doucourého z Evertonu? Trochu se v tom ztrácím, jsou o tom spíš expresky a těch změn u všech repre probíhá celkem dost, asi není nějaký seznam hráčů, kteří za poslední rok změnili repre co?
Hasan Šáš
25.11.2022 11:14
#
Fakt, to sem ani nevěděl. Mali má teď tu zálohu taky parádní - Bissouma, Doucouré, Camara z Monaca, Samassékou.. ale potřebovali by hlavně hroťáka, je třeba lovit dál.
Seydou Doumbia
25.11.2022 11:26
#
jojo do toho Doucouré z crystal palace, haidara z lipska...to je záloha na úrovní nejlepších afrických týmů, co se šířky týče možná i nejlepší, masakr...hrotáky mají, ale jsou mladí, snad to někdo dotáhne na vysokou uroven...el bilal touré (almerie), ibrahima koné (lorient), sekou koita (salzburg)
Shevchenko
24.11.2022 12:21
#
Na minulém MS bylo v play off 10 zemí z Evropy.
kubys
24.11.2022 12:22
#
A 5 z Latinské Ameriky, takže asi tolik k tomu zbytku světa.
1:0
24.11.2022 12:23
#
Proč se za ty zápasy kritizovali jen Evropani? Jejich soupeři byli vesměs ambiciózní a vyspělé fotbalové země a hrály stejné hovno. Teď je rozdělení vesměs v pořádku, s 48 týmy budeš za tyhle nudy ještě často vděčný. Africe věřím tam je vyrovnaná širší špička, ale Asie a CONCACAF nemají na dalších místech co nabídnout.
bobis21
24.11.2022 13:04
#
Ten druhý sled byl na minulém MS ve finále ...
KnoxXx
24.11.2022 12:08
#
Embolo sa neraduje
ACSeRw!n
24.11.2022 12:10
#
gol na MS, proste vo hovne
Seydou Doumbia
24.11.2022 12:14
#
Je to přece jeho práce...
Csaplárova past
24.11.2022 12:16
#
Presne tak. Vy v praci taky neskacete metr vysoko nebo nejezdite po kolenou, kdyz splnite zadani od sefa.
Seydou Doumbia
24.11.2022 14:56
#
přesně tak
Salfovic
24.11.2022 12:22
#
Logické, když je to Kamerunec.
cihi
24.11.2022 13:01
#
Tak potom neni moc logicke, ze Kamerunec hraje za Svycarsko, ze?
Seydou Doumbia
24.11.2022 14:56
#
v dnešní době to je naprosto logické
Csaplárova past
24.11.2022 12:17
#
Kamerun skoncil. Uplne jiny polocas, Svycari zaradili na vyssi stupen ...
Kiss Me Polka!
24.11.2022 12:22
#
prijde aboubakar a jednoho jim soupne, vidim to na 1:1 (a mam to tak i v tipovacce na topsportu )
KnoxXx
24.11.2022 12:22
#
nekvalita vo finalnej faze oboch timov sialena
KnoxXx
24.11.2022 12:26
#
Onana
Greny
24.11.2022 12:31
#
Shaqiri dolů a Vargas ktery vše zazdil v druhé půlce zůstává zajimavy
Stannis Baratheon
24.11.2022 12:35
#
Ten Vargas je hrozný
doocetung
24.11.2022 12:37
#
Takže 80-85 2:0 Vargas
Hasan Šáš
24.11.2022 12:43
#
Afroprdeláči ještě nedali na MS góla, je třeba zabavit jim všechny místa a dát je Asii.
Klokanomet
24.11.2022 12:44
#
Kdy bude konečně první červená karta? Už to začíná být podezřelé.
ratusek
24.11.2022 13:07
#
RM1999
24.11.2022 13:49
#
Mocipáni mají vsazeno -0,5 čk v 1. kole.
KnoxXx
24.11.2022 12:53
#
Kamerun najbiednejsi tim - ziadna chut vyrovnat
Mervin
24.11.2022 12:54
#
Johny203
24.11.2022 12:58
#
V Kamerune sa rodia iba útočníci a oni ich potom musia vyvážať do Európy, čo sa dnes aj potvrdilo. Preto nemôžu uspieť mimo Afriky.
cihi
24.11.2022 13:00
#
Tak mame za sebou dalsi tragicky zapas turnaje. Tragicke Svycary trumfli jeste daleko marnejsi Kamerunci.

Kamerunce musel sestrelit az Kamerunec v dresu Svycaru, to je fakt silenost
ratusek
24.11.2022 13:07
#
SchweiniToniKlose
24.11.2022 13:10
#
vicinda07
24.11.2022 13:00
#
Afričania by mali mať max 2 miesta na MS...to je strasne co predvadzaju uz roky, ktokolvek z Europy alebo Latino Ameriky kto bol na hrane postupu by ich s prehladom dal
ACSeRw!n
24.11.2022 13:02
#
neni to pravda, ale mohla by byt
sk333
24.11.2022 13:07
#
Africania smerom dopredu hrajú fakt hrozne. Som zvedavý, či aspoň Ghana dá dneska gól.
Freedo
24.11.2022 13:07
#
na ženu dobrý hodnocení Čapoun super
Mass
24.11.2022 13:07
#
ACSeRw!n
24.11.2022 13:12
#
a jeste se ji pta na vek
ttopi
24.11.2022 13:33
#
Lidi neblázněte. Vím, že doba je taková, ale zrovna u Čapka bych za tím fakt nic neviděl.
RM1999
24.11.2022 13:51
#
Čapoun je ještě stará škola, ten při fotbale uvazuje ženu v kuchyni na kratší řetěz, aby mu do toho nemohla kecat.
ttopi
24.11.2022 14:47
#
Přebral sis to přesně tak, jak to rozhodně nebylo myšleno.
Coutinho10
24.11.2022 15:21
#
teď jsem si to pustil....to tam volaj samí děti ne ?
viděl jsem asi 3 tyto diváky před tímto a 2x dítě, 1x dospělí podle hlasu a teď holka ročník 2006
Freedo
24.11.2022 22:32
#
Tak kolem 13. hodiny asi jo. Velmi by mě zajímalo, kolik stojí ten hovor. Jestli náhodou nezaplatíš tolik, kolik stojí ta mini replika míče.
Coutinho10
24.11.2022 22:36
#
nepřekvapilo by mě to

jinak myslím, že nějaký dítě volalo i ve večerním zápase
Xavi
24.11.2022 13:07
#
Konečně za 5 bodů, už Holanďani mně neskutečně utekli, měl jsem, že vyhrají 1:0, byli rádi, že dali gól v 84 a pak ještě dají v 9. minutě nastavení, když se nastavovalo 9 min.
Tenisovy.nadsenec
24.11.2022 13:11
#
Čapoun dobrej Don Juan.... Takovej flirtman.

Čapoun - alfa
Kozohorský - beta
Vlasta Vlásek - sigma
lofin9
24.11.2022 13:13
#
Štěpán - panna
ratusek
24.11.2022 13:14
#
SunFells
24.11.2022 13:23
#
Mass
24.11.2022 13:36
#
simp, něco jako monty
Klokanomet
24.11.2022 14:15
#
Brabec - buzna
Modroočko
24.11.2022 13:17
#
Taký typický nudný zápas, kde si to favorit postráži a celý zápas odohrá takticky, Švajčiari sa nepochybne poučili z posledného prípravného zápasu s Ghanou. Kamerun bol veľmi pomalý a chýbala mu myšlienka, ale od hráča ako Choupo Moting by som premieňanie šancí, aké mal na začiatku, čakal.
ratusek
24.11.2022 13:46
#
jenže nudných zápasů už bylo dost doteď, tak uvidíme dále
Tenisovy.nadsenec
24.11.2022 13:52
#
Mně přijde, ze zlatá éra fotbalu z let 1994 až 2010 je nenávratně pryč. Tehdy fotbal tehdy generoval spoustu úžasných individualit na všech postech... Jak z fotbalového hlediska, tak i osobnostního... Persony.

Nemohu si pomoct, ale dnešní fotbal svázaný s taktikou generující pouze fyzicky nabušené roboty bez charizma .... + VAR... Nevím, fotbal ztrácí své kouzlo. Každým MS to bude více a více patrné.

MS 1994, 1998, 2002 a 2006 podle mě bylo orchestr...
ratusek
24.11.2022 13:56
#
nejvíc strhující zápas byl pro mě zatím USA-Wales a taky hra Kanady. Není to samozřejmě top fotbalová kvalita, ale to tempo a zanícení pro fotbal mě bavilo víc, než ty nudné zápasy Mexiko, Švýcarsko, Chorvatsko. Hlavně to Maroko-Chorvatsko bylo něco tak strašného
Xavi
24.11.2022 14:11
#
Hráči úplně přestali dělat klíčky, kromě Neymara s Messim už to skoro nikdo nedělá
Rothbard
24.11.2022 18:31
#
Jo, to mě štve taky hodně, že není tolik fines k pokukání. Teď je to od křídel ve stylu předkopni si to a běž, nestíhající obránce tě zfauluje. Vše jsou to tzv. dlouhé kličky, málokdo dělá nějaké kratší na malém prostoru.
Jason_
24.11.2022 14:49
#
škoda
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.