Souhrn kvalifikace o postup na ME 2020 - úterý 10.9.

10.09.2019 22:45 - Komentáře a souhrny
Cristiano Ronaldo (© fpf.pt)
 
Češi napravili porážku z Kosova a po výhře na půdě Černé Hory se posunuli na průběžnou druhou příčku skupiny A za Anglii, která přestřílela právě kosovskou reprezentaci. Portugalsko jasně vyhrálo v Litvě, na čemž se čtyřmi brankami podílel Cristiano Ronaldo. Albánie zaskočila Island, před který se po výhrách bodově posunuly Francie a Turecko...
Skupina A
Anglie - Kosovo 5:3
10.09. 20:45
Branky: 8. Raheem Sterling, 19. Harry Kane, 38. Mërgim Vojvoda (vl.), 44. Jadon Sancho, 45+1. Jadon Sancho - 1. Valon Berisha, 49. Valon Berisha, 55. Vedat Muriqi
To byla parádní podívaná! Po prvním poločase to sice vypadalo, že s Kosovem je ámen, jenže ve druhé půli se mu povedlo zabrat. Výsledkem je hodně divoké skóre 5:3 pro hrdý Albion.

Angličané rozhodně nemohli Kosovo podcenit, protože v minulém kole ukázalo, čeho je schopné. Dnes to na St. Mary's Stadium chtělo Kosovo zopakovat a využilo k tomu opět hráčů jako Muriqi, Vojvoda, Rrahmani, Murić nebo Valon Berisha. Angličané kontrovali Hendersonem, Sanchem, Maguirem, Kanem nebo Sterlingem.

Jenže ani tyhle hvězdy nedokázaly odvrátit obrovský šok, který na stadionu nastal. Už v první minutě totiž vyrobil neskutečnou hrubku obránce Keane, který ve zmatku a pod tlakem namazal přímo dotírajícímu Muriqimu. Ten ihned vyslal do šance nabíhajícího Valona Berishu a kosovský středopolař se prakticky sám před brankářem Pickfordem nemýlil!

Angličané to samozřejmě nemohli nechat být a žádnou senzaci nehodlali dopustit. Naštěstí pro ně mají ve svém středu Raheema Sterlinga, který má životní formu. Po rohovém kopu v 8. minutě se míč od Barkleyho dostal ke Keanovi, který jej posunul před bránu. Tam si naskočil nevysoký Sterling a přesnou hlavičkou do protipohybu překonal brankáře Muriće.

Sterling byl dnes večer k nezastavení a Kosovo na jeho akce nestíhalo adekvátně reagovat. Další z nich rozjel tahoun Man City v 19. minutě, když sám s míčem u nohy přeběhl od poloviny hřiště až po šestnáctku a nechal marně stíhající obránce za sebou. Následně nahrál do šance Harrymu Kaneovi, který po pár krocích prostřelil Muriće - 2:1.

Angličané poprvé v utkání vedli a jejich hlad po úspěchu jim nedovolil zastavit. Závěrečná desetiminutovka poločasu pak byla vyloženě brutální. Nejprve si ve 38. minutě po akci Sancha vstřelil nešťastný vlastní gól obránce Mërgim Vojvoda.

Ve 44. minutě chyboval Voca a míč mu uzmul Sterling. Jeho sprintující nohy doběhly až k vápnu a na druhé straně našly Jadona Sancha. Mladý křídelník Borussie Dortmund zachoval chladnou hlavu a zvýšil na 4:1. Ani to ale nebylo všechno a debakl Kosova začal nabírat hrozivých rozměrů.

Sudí nastavil jednu minutu a právě v ní se Anglie prosadila popáté. Akce jako přes kopírák té poslední gólové. U míče opět nezastavitelný Sterling, který si merunu píchl kolem Rrahmaniho. Doběhl až k vápnu a nesobecky nahrál na Sancha. Pro něj už druhá trefa v utkání nebyla problémem.

Dneska to byl opravdu gólový spektákl a přispěli k tomu i hosté. Ve 49. minutě totiž další špatnou nahrávku předvedl mladík Rice, který tím nechtěně založil protiútok tažený Muriqim. Útočník Fenerbahçe vyslal parádní kolmicí do útoku Valona Berishu a ten si i tentokrát poradil - 5:2.

Jakkoli se muselo zdát, že Kosovo je o poločase na ručník, nebyla to pravda. Stačilo dalších deset minut a bylo to jen o dvě trefy. Po Maguirově faulu ve vápně totiž sudí Zwayer pískal pokutový kop. K němu se postavil rozhodnutý Vedat Muriqi a ačkoli si Pickford na míč sáhl, na jeho udržení mimo síť to nestačilo.

Aby to bylo fér, tak pokutový kop měli k dispozici i domácí. Leart Paqarada totiž fauloval ve vlastním vápně. Míč si vzal pod patronát Harry Kane, jenže tentokrát reputaci střelce nepotvrdil a napálil míč na stranu, kam se vydal i brankář Murić. V závěru ještě Raheem Sterling po nahrávce Kanea napálil brankovou konstrukci.
více informací
Černá Hora - Česko 0:3
10.09. 20:45
Branky: 54. Tomáš Souček, 58. Lukáš Masopust, 90+4. Vladimír Darida (pen.)
Po blamáži s Kosovem Češi potřebovali v utkání s domácí Černou Horou bodovat. A to se jim povedlo především díky skvěle sehraným standardním situacím Jakuba Jankta. Po jeho centrech se prosadili Souček s Masopustem. Navíc se v závěru z penalty trefil i Darida.

Úkol zněl jasně: Češi potřebovali v Podgorici vyhrát. Nic jiného nebrali, protože minulé kolo se jim zásadně nepovedlo. Trenér Šilhavý udělal oproti nepovedenému klání s Kosovem jen jednu změnu, když Kadeřábka nahradil Coufal. V základní sestavě figurovali čtyři slávisti.

Na hrot se opět postavil Patrik Schick, který má v reprezentaci oslnivou formu. Zastavovat ho měli Petković, Marušić či Tomašević, zatímco hrozbou české obrany byl primárně zkušený útočník Mugoša.

Po prvních vyčkávacích manévrech Češi málem udeřili v 9. minutě. Hodně jim k tomu pomohly dvě věci. Zaprvé to byla standardní situace blízko k bráně a zadruhé bujná kštice Alexe Krále. Nová posila moskevského Spartaku totiž tečovala pas od Jakuba Jankta a ve skrumáži před bránou se pokoušelo hned několik Čechů zakončit. Nakonec domácí s vypětím všech sil odkopli míč do bezpečí.

Ze strany svěřenců trenéra Šilhavého to ale celkově byla spíš opatrná snaha. Patrik Schick se na hrotu pral s přesilou a jeho spoluhráči mu moc nepomáhali. Po dvaceti odehraných minutách vystrčili růžky také domácí hráči. Aleksandar Boljević si všiml nabíhajících spoluhráčů do vápna a adresoval přízemní pas přímo na nohu Deniho Hočka. Ten z první pálil jen těsně nad bránu.

Brankář Tomáš Vaclík se dostával do stále větší a častější permanence. Jeho pozornost si vyžádal Stefan Mugoša, který využil zmatků v obraně Čechů a ze strany pálil do připraveného Vaclíka. Když Mugošovi nešlo zakončovat, rozhodl se pro nahrávání. A dobře udělal, protože po další české ztrátě na polovině hřiště chytře vyslal do šance Aleksandara Boljeviće. Ten předběhl dvojici protihráčů a zastavil ho až vracející se Marek Suchý.

To Čechy trochu probralo a v poslední desetiminutovce se hned dvakrát dostal do zakončení Tomáš Souček. V obou případech za to vděčil perfektně zahraným rohům od Vladimíra Daridy. Jenže v obou případech, ačkoli za míčem skákal sám, minul.

Darida patřil k nejaktivnějším českým hráčům a nechybělo moc, aby to byl právě on, kdo rozjásá hostující fanoušky. Jeho dělovku krátce před koncem první půle však s pomocí brankáře Petkoviće zastavilo třesoucí se břevno.

Na začátku druhé půle se do zápasu podíval obránce Jakub Brabec, který vystřídal nevýrazného Suchého. Měl tak z první ruky možnost slavit dlouho očekávaný gól českého týmu. Před vápnem byl faulován Masopust a nařízenou standardní situaci Češi beze zbytku využili.

Krásný centr ze strany od Jakuba Jankta totiž trefil naprosto perfektně Tomáš Souček a napotřetí už mu to hlavou vyšlo!

O pouhé čtyři minuty bylo v sektoru hostí ještě veseleji. Znova stála na počátku standardní situace které měli Češi výtečně nacvičené. Rohový kop od Jankta totiž proletěl vápnem a našel Lukaše Masopusta. V minulém utkání hojně kritizovaný záložník práskl do míče a domácí prohrávali už o dvě branky.

A to nakonec Čechům v pohodě stačilo na tři body. I proto, že v samém a spíše z nutnosti dohrávaném závěru se po akci Alexe Krále z penalty prosadil Vladimír Darida.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Anglie440019:412
2.Česko53029:89
3.Kosovo522110:108
4.Bulharsko50235:112
5.Černá Hora50233:132
Skupina B
Litva - Portugalsko 1:5
10.09. 20:45
Branky: 28. Vytautas Andriuškevičius - 7. Cristiano Ronaldo (pen.), 62. Cristiano Ronaldo, 65. Cristiano Ronaldo, 76. Cristiano Ronaldo, 90+2. William Carvalho
Reprezentanti Portugalska po matném prvním poločase zabrali a suverénním vítězstvím 5:1 v Litvě protáhli svou neporazitelnost, která trvá už od mistrovství světa. Čtyřmi góly se na vítězství podílel Ronaldo, pátou trefu přidal Carvalho. Za domácí srovnával stav Andriuškevičius.

Samotný úvod zápasu vyšel lépe domácím. Po zaváhání obrany soupeře se na malém vápně zjevil volný Slivka, jenže střela mu nesedla a letěla nad bránu. Chyba však přišla i na druhé straně. Félix při centru nastřelil ruku bránícího Palionise. Sudí nařídil penaltu, jejíž exekuce se ujal Cristiano Ronaldo a na opačnou stranu, než skákal gólman, ji proměnil.

Superhvězdný kanonýr měl brzy další příležitost. Navedl si míč na střed a jeho střela byla zblokována těsně vedle šibenice. Po dvaceti minutách rozjel akci hostů Silva, následný Cancelův centr si Girdvainis nešikovně srazil na bránu. Vlastenci zabránil jen pohotový zákrok brankáře.

I díky tomu se Litevci dočkali vyrovnání. Rohový kop Kuklyse se snášel do prostoru mezi penaltou a malým vápnem, tam si na něj naskočil Vytautas Andriuškevičius a hlavičkou o zem rozvlnil síť. To jižané nenechali jen tak a okamžitě se pokoušeli vrátit do vedení. Ronaldo hlavou pálil o kousek vedle, Cancelovu dělovku zase zneškodnil Šetkus.

Ten poté uspěl i ve dvou soubojích s Félixem. Jeho ránu ze střední vzdálenosti skvěle vytěsnil nad břevno, parádní zákrok vytasil i o tři minuty později, kdy Félix pronikl do vápna a pálil na zadní tyč. Především zásluhou domácího brankáře se tak do šaten odcházelo za vyrovnaného stavu.

Druhá půle začala tak, jak ta první skončila. Odražený balón propadl k Félixovi, jenž tentokráte netrefil zařízení. Po hodině hry přišly chvíle Cristiana Ronalda a naopak špatné období Šetkuse. Portugalský útočník vypálil slabě zpoza vápna, gólmanovi se ale jeho střela od rukavic odrazila za jeho záda.

Další Ronaldův zářez už rozhodně nebyl Šetkusovou chybou. Z pravé strany odcentroval Bernardo Silva a Cristiano Ronaldo se zjevil na malém vápně zcela nehlídán, s čímž si věděl rady a navýšil vedení svého celku. Poté se opakoval scénář z předchozích minut. Nejprve Šetkus vychytal v další šanci Félixe, aby znovu kapituloval proti Cristianu Ronaldovi, který podruhé skóroval po asistenci Bernarda Silvy.

Poslední slovo měl William Carvalho. Chvíli poté, co Šetkus vyrazil dalekonosný pokus, se k němu dostal odražený míč. Portugalský středopolař svou střelou k pravé tyči popáté rozvlnil síť a dal tak razítko na vítězství, které pro jeho tým znamená udržení druhé pozice za Ukrajinou.
více informací
Lucembursko - Srbsko 1:3
10.09. 20:45
Branky: 66. David Turpel - 36. Aleksandar Mitrović, 55. Nemanja Radonjić, 78. Aleksandar Mitrović
Srbsko splnilo úlohu favorita na půdě nevyzpytatelného Lucemburska a po vítězství 3:1 si zachovalo reálnou šanci na postup. Se sedmi body se posunulo na třetí příčku a za druhým Portugalskem zaostává o bod, na vedoucí Ukrajinu ztrácí šest bodů. Naopak naděje domácího výběru na evropský šampionát se pohybuje jen v oblasti teoretické roviny, Lucemburčanům patří čtvrté místo se čtyřmi body a současné postavení budou hájit před poslední Litvou.

Hosté po nezvládnutém sobotním utkání s Portugalskem (2:4) vstoupili do úterního střetnutí s velkým odhodláním, jejich hrdinou se stal Aleksandar Mitrović se dvěma vstřelenými brankami. Nicméně jako první zahrozili domácí krátce po pětadvaceti odehraných minutách, kdy se po nadýchaném centru Sinaniho z pravého křídla vyšplhal nejvýše do vzduchu Rodrigues a svou prudkou hlavičkou mířil přímo pod horní tyčku.

Nicméně brankář Dmitrović se vytáhl s parádním zákrokem a míč konečky prstů odvrátil nad svou branku. Jasný favorit udeřil z ničeho nic necelých deset minut před přestávkou. Mitrović si po přesně načasovaném pasu Kolarova z levé strany seběhl do středu pokutového území a zcela osamocen hlavičkoval k pravé konstrukci mimo dosah naprosto bezmocného gólmana Morise. Svěřenci trenéra Tumbakoviče zvýšili svůj náskok v 55. minutě.

Po dlouhém výkopu Dmitroviće a následné prodloužené hlavičce od Milinkoviće-Saviće převzal míč Nemanja Radonjić a z hranice šestnáctky obstřelil svým přízemním pokusem marně se natahujícího Morise. Lucembursko vykřesalo jiskřičku naděje na bodový zisk o jedenáct minut později. Na levé straně pokutového území odvedl výbornou práci Daniel da Mota, těsně před koncovou čarou stihl balón na hrací ploše a okamžitě ho poslal před branku.

Tam si naběhl David Turpel a ze šesti metrů zamířil do poloprázdné branky. Domácí od této chvíle přidali a hnali se za vyrovnáním, jenomže Srbsko definitivně zlomilo jejich odpor v 79. minutě. Čtyřiadvacetiletý útočník anglického Fulhamu Mitrovič převzal famózní kolmici Milinkoviće-Saviće za defenzívu protivníka a jako správný kanonýr zachoval v zakončení chladnou hlavu, zblízka totiž nechytatelně zavěsil pod břevno.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Ukrajina541011:113
2.Portugalsko422010:48
3.Srbsko521210:127
4.Lucembursko51135:84
5.Litva50144:151
Skupina H
Albánie - Island 4:2
10.09. 20:45
Branky: 32. Kastriot Dermaku, 52. Elseid Hysaj, 78. Odise Roshi, 83. Sokol Çikalleshi - 47. Gylfi Sigurdsson, 58. Kolbeinn Sigthórsson
Albánie před tímto zápasem měla z pěti odehraných kol na svém kontě jenom šest vstřelených branek, pět z nich přitom vsítila papírově nejslabším účastníkům skupiny Andoře a Moldavsku. Tentokráte ale v ofenzívě výrazně zabrala, proti Islandu skórovala hned čtyřikrát, získala důležité vítězství a vrátila se do boje o postup na evropský šampionát.

Domácí z možných patnácti bodů urvali jen šest, a proto tenhle úspěch nutně potřebovali, aby ještě reálně mohli usilovat o první dvě pozice. Hosté během devadesáti minut ani jednou nevedli, dvakrát se jim podařilo vyrovnat, nicméně ani remízu nakonec vydolovat prostě nedokázali.

Především pro mužstvo ze severu Evropy představuje porážka opravdu velkou komplikaci, neboť Turecko s Francií v souběžně hraných kláních neměly problémy v Moldavsku, respektive s Andorou. Mají tak teď o tři body více. Island bude muset ve čtyřech zbývajících utkáních dohánět, aby si udržel naději na postup.

První poločas nebyl na klíčové okamžiky tak bohatý jako ten druhý. Do první větší šance utkání se propracoval Sigurdsson ve 25. minutě, jenže od Bödvarssona dostal přihrávku trochu více dozadu, než by potřeboval, a tak následná střela skončila vedle. O sedm minut později naopak vlastně z ničeho nic udeřila Albánie, a to po standardce.

Memushaj rozehrál rohový kop nakrátko, Bare mu míč okamžitě vrátil, poté odcentroval na zadní tyčku, odkud Dermaku hlavičkoval za záda gólmana Halldórssona. Islanďanům se podařilo odpovědět až těsně po změně stran, Sigurjónsson v šestnáctce našel rychlou přihrávkou Sigurdssona, jenž z vyložené pozice pohotově zacílil do sítě.

V 52. minutě Albánci měli vedení znovu pod svou kontrolou. Kapitán týmu Hysaj si ve středu pole výtečně narazil s Manajem, jenž svého spoluhráče uvolnil výstavní patičkou, a Halldórsson už v bráně svoje družstvo nezachránil. O šest minut později ale Island zase srovnal stav, to když se ze zakončení z voleje prosadil střídající Sigthórsson.

Poslední desetiminutovka vyšla daleko lépe Albáncům, jež překonali Halldórssona ještě dvakrát a přetavili výhru na svou stranu. V 79. minutě si připsal na své konto rozhodující gól Roshi, který umístil míč se štěstím na bližší tyčku. A v 82. minutě vypálil přesně z blízkosti taktéž Cikalleshi, jemuž balón zleva naservíroval dobře pracující Memushaj.
více informací
Francie - Andorra 3:0
10.09. 20:45
Branky: 18. Kingsley Coman, 52. Clément Lenglet, 90+1. Wissam Ben Yedder
Oba dosavadní venkovní zápasy v kvalifikaci prohrála Andorra jedinou brankou a odevzdaně nepůsobila ani na půdě horkého favorita z Francie. Tam prohrála 0:3 po trefách Comana, Lengleta a Ben Yeddera.

Hned první větší příležitost skončila gólem. Ikoné poslal šikovnou přihrávku za obranu Andorry, na níž si naběhl Kingsley Coman, který si míč ještě posunul a ranou do poloodkryté klece otevřel gólový účet utkání.

Asi o deset minut později z otočky pohotově pálil Giroud, Gómes jeho pokus vytasil na roh. Krátce na to do vápna s míčem pronikl Griezmann, načež byl stažen San Nicolásem a sudí bez váhání nařídil penaltu. Její exekuce se ujal sám faulovaný, ovšem kopl ji bídně a brankáře se mohl znovu vytáhnout.

Napravit jeho zaváhání mohli dalekonosnými ranami Coman a Varane, první jmenovaný ale mířil nad, toho druhého bravurně vychytal Gómes. Druhá trefa tak přišla až po pauze. Griezmann se postavil k volnému přímému kopu, jenž provedl lépe než předtím penaltu. Našel přesně hlavu Clémenta Lengleta, který velkou šancí nepohrdl.

Hlavou se zkoušel prosadit i Coman, ten si však tentokrát vylámal zuby na Gómesovi. Na břevně zase skončila hlavička Sissoka, stejně tak Comanovo zakončení po Digneho centru. Gólovou tečku za utkáním dal Wissam Ben Yedder, který v nastavení dorazil do brány Fekirův přímák.

Reprezentanti země galského kohouta tak drží na čele tabulky krok s Tureckem, před třetím Islandem mají náskok tří bodů. Andorra je beznadějně poslední.
více informací
Moldavsko - Turecko 0:4
10.09. 20:45
Branky: 37. Cenk Tosun, 57. Deniz Türüc, 79. Cenk Tosun, 88. Yusuf Yazici
Šest zápasů, patnáct bodů a pět čistých kont. Taková je prozatím bilance tureckých reprezentantů v kvalifikaci o mistrovství Evropy. Další vítězství si připsali v Moldavsku, kde se dvakrát prosadil Tosun a po jedné brance přidal Türüc a Yazici.

Turci oproti tři dny starému těsnému vítězství s Andorrou udělali několik změn. Na stoperu Söyüncüa nahradil Ayhan. Kompletně nová byla pětičlenná záloha, Tosun na hrotu zůstal. Nemálo změn provedli i Moldavci, Efros nastoupil ve středu obrany místo Armase, Carpa v záloze vystřídal Turcan a v útočné trojici Cemirtana Sandu.

Na první branku se čekalo více než pětatřicet minut. To si dlouhý pas za obranu našel Cenk Tosun, jenž z úhlu postupoval na brankáře. Toho si šikovně přehodil a následně propálil i dva dobíhající obránce. K navýšení náskoku vedla standardní situace. Po faulu domácích Turci zahrávali přímý kop zhruba ze třiceti metrů. Jeho exekuce se ujal Deniz Türüc, jehož střela přes zeď se od tyče odrazila za Koşelevova záda.

Zhruba patnáct minut před koncem vstřelil svou druhou branku v zápase Cenk Tosun. Po odrazu od břevna se k němu na malé vápno odrazil míč a kanonýr Evertonu si s nastalou situací věděl rady. Byla to už jeho čtvrtá trefa v kvalifikační skupině. Po jeho nahrávce navíc dal na vítězství razítko střídají Yusuf Yazici, který pro změnu skóroval poprvé v reprezentaci. Turci se tak drží na čele skupiny H, Moldavci jsou předposlední.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Francie650119:415
2.Turecko650114:215
3.Island640210:912
4.Albánie630310:99
5.Moldavsko61052:173
6.Andorra60060:140
Autor: EuroFotbal.cz
Počet zobrazení: 3614
Související články
Komentáře (206 / 0 nových)
Camaro
10.09.2019 22:48
#
Cris
Benfica
10.09.2019 22:49
#
Ronaldo & Bernardo TOP
tommy.rmcf
10.09.2019 22:51
#
Jako Ronaldo hrál tragicky, 4 góly se počítají
tommy.rmcf
10.09.2019 22:51
#
*jako
dejdik
11.09.2019 06:48
#
3
***Chelsea FC***
10.09.2019 22:51
#
Griezman zase nedal penaltu
king23
10.09.2019 23:01
#
Ronaldo neskutečné. On snad ještě toho irance fakt dá a bude top střelec všech reprezentací
Camaro
10.09.2019 23:03
#
kolik mu chybi?
Benfica
10.09.2019 23:05
#
16
tommy.rmcf
10.09.2019 23:15
#
to ještě dá do dvou let.
Benfica
10.09.2019 23:43
#
záleží na tom, či bude pokračovať aj po Eure v Lige národov
Abner
11.09.2019 05:05
#
To záleží, koľko gólov mu bude chýbať.
Antientam
11.09.2019 13:30
#
Pri jeho fyzickej kondícii bude ešte pokračovať lebo má motiváciu ešte sa pokúsiť vyhrať MS, čo je jediné čo ešte nemá.
Benfica
11.09.2019 16:52
#
uvidíme, ale mám taký pocit, že Katar pre Ronalda je celkom pravdepodobný..
Benfica
10.09.2019 23:07
#
Toho roku ešte zápas proti Litve a 2x Luxembrursko
kilobyte
11.09.2019 08:56
#
To mu pak bude chybět tak 6.
Benfica
11.09.2019 16:51
#
je to možné.. najlepšie by bolo, keby ten 110. gól bol rozhodujúci vo finále Eura 2020
Zenthuras
10.09.2019 23:49
#
Pokud bude hrát proti těmto amatérským týmům, tak určitě.
M.Vaza
11.09.2019 00:08
#
Zato ten Iránec to tam sázel jen největším profíkům šašku
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_international_goals_scored_by_Ali_Daei
oli9
11.09.2019 05:56
#
Guam 19:0
Abner
11.09.2019 08:28
#

king23
11.09.2019 09:21
#
pantondavo
11.09.2019 10:31
#
Benfica
11.09.2019 00:31
#
akoby to nebolo jedno.. ak by takých hráčov bolo viac tak nepoviem, ale sú len 2
Seba02
11.09.2019 08:21
#
Za to Messi ten se nedokáže prosadit v repre vůbec
Zenthuras
11.09.2019 21:43
#
Přesně tak. Dovést podprůměrnou reprezentaci bez zálohy, obrany a brankáře až do finále MS a 3x do finále Copy dokáže kdejaký jouda,
Petr20
11.09.2019 22:35
#
pantondavo
11.09.2019 22:53
#
pantondavo
11.09.2019 10:31
#
Kolik golu dal Litve Messi, co?
dextroza_m
11.09.2019 11:45
#
Kolik dal golů Ronaldo třeba Brazílii?
pantondavo
11.09.2019 13:49
#
Žádnej, protože se zatím nikdy nekvalifikovala na EURO.
Zenthuras
11.09.2019 21:59
#
V JA sice není tolik TOP týmů nejužší špičky, ale z těch 10, co hrají kvalifikaci na MS je hned 7 v TOP 30 světových reprezentací. To je proti týmům jako Litva nebo Faerské ostrovy, kteří jsou 134., respektive 108. v žebříčku obrovský rozdíl. Mimochodem nejslabší Bolívie je na 73. místě.

Mimochodem, tady máš porovnání jejich gólů proti reprezentacím, kterým jich vstřelili nejvíc. Rozdíl je propastný.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SBcTScWvBwOWH4l-nwKh0vpQKl2xgBYRxMlZRTVFBTs/edit?usp=sharing
pantondavo
11.09.2019 22:53
#
Nebudu to otvirat, to bude beztak nejaky gay porno dvou zhulencu
Benfica
11.09.2019 16:50
#
no Ronaldo, hral proti Brazílii len 3 krát.. z čoho potom vychádza otázka koľko gólov dal Messi Španielom?
dextroza_m
12.09.2019 07:09
#
Nepochopil si z toho tu ironii?
Benfica
12.09.2019 13:59
#
Zenthuras
11.09.2019 21:46
#
Žádný a nikdy ani žádný nedá, pokud nebude přátelák. Stejně tak každý jiný jihoameričan, jelikož tak slabý týmy lze nalézt pouze v Evropě. Ale jak myslíš, dát 4 góly reprezentaci, jejíž nejlepší hráč hraje za Jablonec je opravdu mimořádný počin a měl by za to dostat Zlatý míč.
pantondavo
11.09.2019 22:52
#
Thank you, captain Obvious
Liquid
11.09.2019 01:25
#
dnes mu ale 2 góly ze 4 měli vzít, 1 z ofsajdu a druhej byl vlastní gólmana, v minulým zápase proti Srbům taky 1 gól z ofsajdu
king23
11.09.2019 08:55
#
Vlastní golmana??
Jako samozřejmě, že golman na tom má obrovský podíl, ale vlastní se golmanovi připisuje snad myslím pouze tehdy, pokud si to srazí tak, že by to jinak do branky vůbec nešlo.
Acquanni
11.09.2019 11:29
#
Pokud vím tak je to vždy tak, že pokud ten míč od hráče směřuje mezi tři tyče, tak i obrovská teč mu zápis nevezme.
pantondavo
11.09.2019 13:50
#
Je to tak.
Manny
12.09.2019 09:23
#
melo by to tak byt, ale casto se to vubec nedodrzuje.. staci si vzpomenout na gol atletica proti juve, kdy mel byt vlastnak pripsan prave ronaldovi, protoze strela sla mimo a odrazilo se todo brany od nej
Acquanni
13.09.2019 22:47
#
Tak ono není hlavně vždy jednoduché říct, zda to prostě prostor mezi tyčemi trefilo no. Třeba ten gól, co právě říkáš, Ronaldo byl tak blízko od Godina (snad si to nepletu), že tam nebylo vůbec vidět, jestli ten míč dostal nějakou rotaci nebo tak..
Manny
13.09.2019 23:11
#
slo uplne jasne videt, ze ta strela od godina nesla vubec na branku, tam nebylo nic nejasneho. poslal to proste rovne jak centr a odrazilo se to od nej do brany
https://youtu.be/A5N0KUz7Bp0?t=30
Acquanni
14.09.2019 11:02
#
Mas pravdu, já na to teď nekoukal, jen jsem to lovil z paměti a věděl jsem, že ta teč byla hodně zblízka, ale vidět to jde dobře.
Acquanni
11.09.2019 11:30
#
Teda že souhlasím a je i jedno, jestli tečuje gólman nebo hráč z pole.
oli9
11.09.2019 05:57
#
on to dá , bude hrát ještě 2 kvaldy si myslím + v této něco přidá
Losinho
10.09.2019 23:09
#
Ronaldo
clinger
11.09.2019 07:12
#
blaugrana
10.09.2019 23:25
#
tak a teraz pome ligovy futbal...
madridcan
10.09.2019 23:37
#
Chceme vobec? Vidiet Modrica prvykrat od MS na vlastne oci a vyhra v Madarsku su zatial moja najvacsia radost tento rok
blaugrana
10.09.2019 23:50
#
No ak uz bude hrat Leo, tak chcem.
Acrocephalus
11.09.2019 07:08
#
Nuda zacina
eder
11.09.2019 07:19
#
Božský Cristiano opět gólový koncert. A to ani nemusí mít kolem sebe doživotně vystavěný klubový tým tak, aby mu všechno včetně trenérů šlo na ruku.
Už vůbec nemůže být pochyb o tom, kdo je nejlepší fotbalista současnosti!
marke7
11.09.2019 08:11
#
jj, včerejší zápas všechno rozhodl no
pantondavo
11.09.2019 10:32
#
>vyřazen z kádru<
11.09.2019 21:01
#
Zenthuras
11.09.2019 22:05
#
Všichni tady vyzdvihují toho prasáka, přitom nejlepší na hřišti byl Bernardo Silva.
marke7
12.09.2019 06:48
#
A stále se najdou tací, co budou tvrdit, že má Messi kvalitnější repre. V Portugalsku to Ronaldovi odmakaj všichni kolem a dostane vše na podnose a samozřejmě slízne všechnu smetanu. Ostatní jakoby neexistovali.
pantondavo
12.09.2019 08:57
#
A stale se najdou taci, kteri z repre argentiny delaji okresni prebor a z portugalska hvezdnej tym
marke7
12.09.2019 10:19
#
Tak zatímco Messi má teď kolem sebe absolutně nekoncepční tým, který hraje jak na houpačce. Vystřídali X trenérů během pár let a je to shnilé skrz na skrz, tak Cris si užívá stabilitu kádru a k tomu má kolem sebe hráče jako Felix, Silva, Fernandes apod., ze kterých bude hodně těžit.
pantondavo
12.09.2019 10:32
#
Však třeba bude, o tom žádná, ale Messi kolem sebe měl taky velmi slušnej tým, není to tak dávno, v tý 11 bylo jen pár hráčů, který nehráli v TOP klubech, byl to minimálně podle soupisky mnohem lepší tým, než Portugalci, vyjma Eura 2004 a předtím, takže já tenhle alibistickej pláč, že Messi je nejelpší a za všechno můžou kopyta z Argentiny neberu, protože je to blbost až možná na posledních pár let.
Petr20
12.09.2019 14:48
#
No, ale když se Messimu nedařilo, tak byla celá Argentina v prdeli a nedokázala zachránit Messiho zadek v těch nejdůležitějších chvílích. Ale Ronaldo když hrál prd, tak to Portugalce nijak neoslabilo a úplně ízy vyhráli Euro i ligu národů
pantondavo
12.09.2019 14:56
#
Ale byly to haluzácký výhry/remízy občas, ten tým není nijak světovej.
Petr20
12.09.2019 15:35
#
no ale dokázal vyhrát důležité zápasy bez Ronalda.
pantondavo
12.09.2019 15:44
#
Jestli narážíš na finále, tak to CR odkoučoval a vyhrál v hlavě sám
Petr20
12.09.2019 17:26
#
Tomu věříš možná ty a Ronaldo
pantondavo
12.09.2019 17:26
#
Ironie
Zenthuras
12.09.2019 16:53
#
Portugalsko je hodně silný i bez Ronalda. Kdyby Messi měl za sebou Silvu a Fernandeze, tak by nemusel sám plnit roli celého útoku i zálohy Argentiny a už by dávno měl 2 tituly MS i Copy.
pantondavo
12.09.2019 17:21
#
Tak jak si vysvetlit uspech Argentiny a neuspech Portugalska na poslednim MS?
Petr20
12.09.2019 17:27
#
Oba týmy vypadli v osmifinále ne?
pantondavo
12.09.2019 17:38
#
Ajo, proč sem si myslel, že argentina byla v semifiále?
Zenthuras
12.09.2019 17:52
#
Protože jen jediný hráč by to s takovým týmem sám dokázal. Vlastně on to už dokázal.
Benfica
12.09.2019 14:00
#
no lebo to tak je
pantondavo
12.09.2019 14:07
#
Teď možná jo, ale docela nedávno měla Argentina lepší tým, než Portugalci a stejně nic nevyhráli.

A na posledním MS byli dál než Portugalci, takže jsou lepší, ne?
Benfica
12.09.2019 17:15
#
akurát okolo roku 2014 ale inak bolo Portugalsko väčšinou lepšie.. pozri si výsledky na Eure v 21. storočí.. nikoho lepšieho nenájdeš
Benfica
12.09.2019 19:47
#
a ešte mali detail, na posledných MS Argentina vypadla pár hodín pred Portugalsko, takže ďalej sa nedostala..
pantondavo
12.09.2019 20:40
#
Jo, uz jsem to dole psal, nevim, proc jsem to mel zafixovany, tak na minulym, ne?
Benfica
12.09.2019 21:26
#
pohoda mne to doplo tiež neskôr a úplne náhodou

2014 skončilo Portugalsko v skupine a Argentína vo finále, to bolo raz čo bola výrazne lepšia.. hlavne kvôli tomu, že na tie MS Bento vsadil len na Ronalda, nie na tým..
2010 Portugalsko osemfinále, Argentína štvrťfinále
2006 Portugalsko semifinále (4 miesto), Argentína štvrťfinále
2002 obaja v skupine ale ešte bez Ronalda a Messiho
pantondavo
12.09.2019 22:40
#
Takže Argentina má lepší tým
Petr20
12.09.2019 22:47
#
no 2014 to spíše Ronaldo selhal, když to bylo hlavně na něm, ale Messi stříbro a Golden ball
Benfica
12.09.2019 23:07
#
selhal hlavne Bento
Benfica
12.09.2019 23:07
#
okolo roku 2014 určite inak ani nie a dnes už vôbec nie
pantondavo
12.09.2019 23:12
#
No výsledkově jsou na tom líp, mají těžší soupeře, takže nic jinýho, než že je to lepší tým mi z toho nevychází
Benfica
12.09.2019 23:56
#
akurát 2014.. inak nie, 2010 Portugalsko malo skupinu smrti a vyradilo nás Španielsko neskorší víťaz.. 2018 znova najťažšia skupina.. takže ani ťažších súperov nemali..

2018
Portugalsko: Španielsko, Maroko, Irán, Uruguaj
Argentína: Chorvátsko, Nigéria, Island, Francúzsko
+ dostali naloženo od Chorvátov a Nigéria bola okradnutá o dosť dôležitú penaltu.. nemali tam nato ani postúpiť zo skupiny, zatiaľ čo Portugalsko bolo hodne blízko k prvému miestu..

2014
tam bola Argentína silna aj súperov mali dobrých

2010
Portugalsko: Brazília, Pobrežie Slonoviny, KLDR, Španielsko
Argentína: Južná Kórea, Grécko, Nigéria, Mexiko, Nemecko
+ od Nemecko dostali naloženo poriadne (0:4), zatiaľ čo Portugalsko naložilo KLDR (7:0)

2006
Portugalsko: Angola, Irán, Mexiko, Holandsko, Anglicko, Francúzsko, (Nemecko)
Argentína: Holandsko, Pobrežie Slonovina, Srbsko a Čierna Hora, Mexiko, Nemecko
+ tu mala Argentína skupinu smrti aj mrte dobrý tím, ale Portugalsko malo lepší aj s lepším výsledkom

čiže
2018 - výsledok rovnaký, ale Portugalsko malo ťažších súperov až na Francúzsko, aj celkovo ten tím bol lepší Portugalsky
2014 - tam jasne Argentína, neni čo riešiť, to nebol Portugalský čas..
2010 - dostali sa ďalej ale mali oveľa ľahších súperov.. tak narovnako
2006 - ako som písal Argentína mala dobrý tím, ale Portugalsko lepší + aj lepší výsledok..
Zenthuras
12.09.2019 16:50
#
Messi má lepší repre z historického hlediska, ale časy se mění. Momentálně se o Argentině tvrdí jako o silném týmu jen díky Messimu. Zálohu, obranu i brankáře mají horší než ČR. Útok je papírově nejsilnější, ale ti hráči si spolu nerozumí.
pantondavo
12.09.2019 17:22
#
Vsak aktualne je to bida, ok, ale s tim, co mel k dispozici se prece aspon copa uhrat dala.
marke7
12.09.2019 19:14
#
Tak to víš, že dala. Ale právě když Messi selhal, tak mu tu prdel nikdo nezachránil jako v případě Ronalda.
pantondavo
12.09.2019 20:40
#
Ronaldo ale neselhava, v tom to je
Petr20
12.09.2019 22:40
#
Tak teď třeba Ronaldo selhal v Juve, a na MS taky nic moc Ale jde o to, že od Messiho se očekává, že vezme míč, prokličkuje se přes všechny hráče a zakončí, ale když tohle neudělá, tak ho nikdo nenahradí jen tak a celý tým je v prd.... Zato Ronaldo když nehraje dobře, tak ho jednoduše dokáže nahradit jakýkoliv lepší útočník, který dokáže dát gol. v tom to je
pantondavo
12.09.2019 22:46
#
A že se to třeba v Realu podařilo nahradit, co?

Do Juve nešel s potřebou dát 50 gólů, tam maj titul jistej, chtěli LM, tam se to nepovedlo, ale to je stejná pohádka jak Messi v Argentině.

A btw kolik má Portugalsko "jakýchkoli lepších útočníků?"
Petr20
12.09.2019 22:51
#
Tak Benzema 30 golů s trápícím se Realem, za mě paráda

Když Ronaldo přestupoval, tak všichni psali, že Real vyhrál LM jen a jen díky Ronalda, a že díky něj je teď Juve největší kandidát na LM a jak dopadli

Třeba Guedes dál vítězný gol v lize národů, když Ronaldo selhal
Benfica
12.09.2019 23:09
#
Guedés ale nie je Ronaldo.. s Ronaldom môžme porovnať asi len Eusébia.. v druhej vlne ešte Pauleta, Nuno Gomes, Fernando Gomes, José Torres..
Petr20
13.09.2019 00:38
#
Neříkám, že je Gudedes stejně dobrý jako Ronaldo , ale dokázal ho nahradit, když se Ronaldovi vubec nedařilo.
Benfica
13.09.2019 00:41
#
tak, ale on nezachraňoval Ronalda, to si mýliš.. on hral za svoj národný tím, nie za Ronalda.. neviem ako to majú v Argentíne, či hrajú za Messiho alebo svoj tím, ale v Portugalsku to funguje tak, že všetci aj Ronaldo hrajú za tím a ťahajú to spolu, nie iba Ronaldo, čiže je nakoniec úplne jedno kto dá gól hlavne, že sa vyhrá.. tam nikto nehrá za Ronalda! a už vôbec nie aby ho niekto zachraňoval
Petr20
13.09.2019 00:47
#
Ano, ale když nefungoval Ronaldo, tak tam byl Guedes, a bez Ronalda se celkem obešli, ale když nefungoval Messi tak kdo ho nahradil?
Benfica
13.09.2019 01:32
#
nikto, ale tak Argentínska repre je teraz omnoho kvalitatívne za Portugalskou.. navyše čakajú, že všetko spraví on, dosť sa to podobá Portugalsku 2014, ale toto nie je správna cesta..
Benfica
12.09.2019 23:10
#
selhal v Juve?
pantondavo
12.09.2019 23:13
#
Asi Zenthurasovo dvojče, nebo syn, nebo alterego, jinak si to nedokážu vysvětlit
Benfica
12.09.2019 23:57
#
Petr20
13.09.2019 00:37
#
Měl pomoct Juve v LM a totální katastrofa... a ani ten double nevyhráli
Benfica
13.09.2019 00:44
#
tak, ale na úspech v LM ti často treba niečo viac ako jedná superstar.. navyše Ronaldo tam bol prvú sezónu.. je smiešne napísať, že Ronaldo zlyhal, hlavne ak by nebolo jeho tak nepostúpia ani cez Atlético.. no celú súťaž ti nevyhrá jeden hráč často k tomu potrebuješ aj pomoc rozhodcov ako napríklad Barcelona, alebo posledný trium Realu..
Petr20
13.09.2019 00:49
#
To ale napiš těm Ronaldo fans, kteří pořád tvrdí, že Real vyhrál vše jen a jen díky Ronalda
Benfica
13.09.2019 01:38
#
to určite nie.. OK Ronaldo bol základ, bez neho by nemali ani jeden, ale sám by to nedal, avšak v Reale sa to okolo neho točilo, celá hra bola viac menej postavená okolo neho, ale to isté má Messi v Barecelone.. ale ani jeden z nich by vo svojich kluboch nedokázali sami ťahať celý tím, celú sezónu za trofejami, predsa len to je kolektívny šport.. + chyby čo dokázali vymyslieť rozhodcovia nech mi nikto nehovorí, že nepomohli Realu 2018 a Barcelone 2015 a hlavne 2011..
pantondavo
13.09.2019 01:33
#
Totalni katastrofa Odvetu proti atletum si asi nevidel, co?
Seba02
11.09.2019 08:23
#
Tak nikdo to nedokazuje tak dobře jako on není pochyb o nejlepším fotbalistovi
dextroza_m
11.09.2019 11:46
#
Taky není, neboj
Gerard Piqué
11.09.2019 17:10
#
Pochyb o tom není už roky. Když se někdo s mozkem koukne statistiky nebo sem tam na zápas, jasně vidí, že nejlepší je Messi
Zenthuras
11.09.2019 22:04
#
BŮH je jen jeden, a to Messi. Přesněji védský BŮH fotbalu.
Kejza
11.09.2019 08:40
#
Ronaldo ať hraje, jak chce, ale zabiják je to neskutečnej
Lemond Laws
11.09.2019 08:50
#
Kolik dal Messi golů Litevcům co???!!!
Abner
11.09.2019 09:13
#
Aby dal Messi gól Litovcum je prakticky nemožné.
Litva sa nezvykne prebojovať na MS a s Argentínou nehráva priateľské zápasy.
wyqinac
11.09.2019 09:53
#
Lemond Laws
11.09.2019 12:53
#
hraju_nahej
11.09.2019 15:38
#
Ty vole díky. Jak to, že to ještě nikomu nedošlo?
Abner
11.09.2019 16:05
#
Za málo, ty vole.
To je jednoduché. Väčšina nepovažuje skórovanie proti Litve za niečo mimoriadne.
Beči
11.09.2019 09:12
#
Ronaldo parádní výkon, ve svých letech neskutečné Ale opět se tu jen blije na Messiho, místo abychom si užívali dva tak neskutečné fotbalisty, hrající v jedné éře.
king23
11.09.2019 09:23
#
jj tyhaty jsoui zbytečné. Ale zase je pravda, že na té reprezentační úrovni je rozdíl mezi Messim a Ronaldem opravdu propastný.
smazaný uživatel
11.09.2019 09:26
#
Presne tak. Ronaldo sa narozdiel od Messiho nikdy nestal najlepsim hracom MS a najproduktivnejsim hracom Copy.
wyqinac
11.09.2019 09:54
#
tak k nejproduktivnejsimu hraci Copy ma cestu celkem slozitou no..
dextroza_m
11.09.2019 11:47
#
Krapátko Ale kdby se posnažil
king23
11.09.2019 10:29
#
přiznám se, že jsem nečekal, že by mé tvrzení fakt někdo chtěl rozporovat. Navíc ještě takto trapným způsobem. Proč tehdá Messi získal nejlepšího hráče MS víme oba, pokud se o fotbal zajímáš. A pokud si fakt myslíš, že Messi je na reprezentační úrovni lepší než Ronaldo, tak debata nemá smysl.
smazaný uživatel
11.09.2019 10:37
#
Mne prislo trapne to slovo "propastne", pritom opak sa javi ako pravda.
imp
11.09.2019 10:35
#
A Messi zase nikdy nevyhral ME.
smazaný uživatel
11.09.2019 10:37
#
Finalsita MS, finalista Copy, Olympijsky vitaz. K tomu individualne uspechy v podobe najlepsieho hraca MS a najproduktivnejsieho hraca Copy. Podla mna je to viac ako dosiahol Ronaldo,
F.Torres
11.09.2019 10:58
#
Ronaldo vítěz Ligy národů, vítěz Eura a finalista Eura.

Nyní to důležité pro porovnání jedinců. Nejlepší střelec a hlavní tahoun týmu - Ronaldo. Stále reprezentuje, stále podporuje celek, stále chce vyhrávat, Táhne tým jak herně, tak hlavně PSYCHICKY. Když bylo třeba, vždy přišel Ronaldo a rozhodl. To je ten největší rozdíl. Oba jsou famózní hráči, ale z hlediska podpory a motivace hráčů je CR asi tak o 10 parníků někde jinde. Nehledě na to, že v Portugalsku Ronalda naprosto žerou a Messiho v Argentině nesnáší, to vypovídá asi o všem
smazaný uživatel
11.09.2019 11:34
#
Chapem, preco zdoraznujes slovo psychicky. Herne mu to moc neslo, tak sa to snazis obratit na nieco, co sa da tazko zmerat. Ja by som egostickeho, narcistickeho simulanta ako lidra akceptovat nedokazal a pochybujem, ze je tomu tak i v portugalskom time, nech uz sa hraci vyjadrili akokolvek. Skor si myslim, ze Ronaldo si vdaka svojej uspesnej kariere vytvoril kult osobnosti, vdaka comu sa mu pripisuju vsetky zasluhy pri pripadnom uspechu.
F.Torres
11.09.2019 12:10
#
A messi toto nedokazal, jelikoz o nem jsou ppchybnosti. Jsem rad, ze sis to sam vyhodnotil. Konecne jsi uznal, ze on je vice nez fotbalista
smazaný uživatel
11.09.2019 12:23
#
V case, ked Ronaldo vyhral Euro, nebolo ani pochyb o tom, kto je vacsia hviezda.
Petr20
11.09.2019 17:40
#
Tím si chtěl říct, že Ronaldo individuálně hraje jako lempl, který umí dávat goly, které mu musí připravit tým, a těží z týmových výkonů. Kdežto Messi díky individuálním trofejím dokazuje, že je individuálně lepší fotbalista než Ronaldo.
F.Torres
11.09.2019 18:36
#
nejlepší střelec a tahout = individuálně lepmp..... OK práce s textem máš za 5 a zítra utikej na češtinu, nesmíš promeškat ani minutu
Petr20
12.09.2019 22:57
#
Jsem to myslel tak, že individuálně jako že s míčem neobejde ani jediného obránce, nic moc nevytvoří atak prostě herně nulový
Kokesh
11.09.2019 11:10
#
The Krupy
11.09.2019 11:15
#
tomu ani sám neveríš
smazaný uživatel
11.09.2019 11:52
#
Nie je dovod neverit.
pantondavo
11.09.2019 13:52
#
Počítaj se tituly, účast ve finále je k ničemu, když nevyhraješ a olympiádu s fotbalem nebere vážně vůbec nikdo, to je úplnej výsměch a argument level Zenthuras, nechceš být snad na jeho úrovni, ne?
smazaný uživatel
11.09.2019 14:11
#
Co pocitas ty, je mi jedno.
pantondavo
11.09.2019 22:51
#
Chtel jsem ti pomoct, abys ze sebe nedelal dementa, ale kdo chce kam…
smazaný uživatel
12.09.2019 04:02
#
Dementa tu zo seba robis akurat ty.
pantondavo
12.09.2019 08:56
#
Tak sorry, mas pravdu, ucast ve finale je vic, nez vyhra ve finale
smazaný uživatel
12.09.2019 08:58
#
Nejak si si to skratil a ja chapem preco.
pantondavo
12.09.2019 10:13
#
ME je kvalitnější turnaj než MS. Není to hodnotnější trofej, než vítězství MS, to je jasný, ale tak Messi ho nevyhrál, takže
smazaný uživatel
12.09.2019 10:15
#
Messi sa ale stal najlepsim hracom MS a najproduktivnejsim Copy, narozdiel od Ronalda.
pantondavo
12.09.2019 10:29
#
Na rozdíl od Ronalda, který ME vyhrál a ještě k tomu ligu národu, kterou nechci srovnávat s Copou, ale Evropa nemá dva poháry, takže to je stejný jako to, že CR je nejlepší střelec evropských kvalifikací a Messi těch amerických ne.
smazaný uživatel
12.09.2019 10:42
#
"CR je nejlepší střelec evropských kvalifikací a Messi těch amerických ne."

Fakt ? Neklames ? Messi by mal byt najlepsim strelcom v historii juhoamerickej kvalifikacie.
pantondavo
12.09.2019 11:03
#
No, jihoamerických, ale CR je v celý Evropě, nejen v jižní

Jako nechci se hádat, nesleduju jižní ameriku, ale podle transfermarketu jsou tam tři hráči před ním:
transfermarkt.com/wm-qualifikation-sudamerika/ewigetorschuetzenliste/pokalwettbewerb/WMQ4

OK, je to na MS, ne jen Copa, ale tak prostě Copa je sama pro sebe, taková soutěž v Evropě není, takže to je stejný jak to, že Messi nikdy nedal litvě 4 góly
smazaný uživatel
12.09.2019 11:29
#
Messi ma ve svoji zone mnohem vyrovnanejsi soupere, v CONMEBOL prakticky neni slabych tymu...7 z 9 jihoamerickych tymu aktualne patri do top 26 na svete podle zebricku FIFA Je to stejny, jako kdyby Ronaldo hral vsechny svoje soutezni zapasy proti nejlepsim deseti evropskym tymum.
pantondavo
12.09.2019 13:56
#
To jo, to respektuju, ale pořád pro mě není víc účast ve finále MS, než výhra ME
smazaný uživatel
12.09.2019 14:05
#
Ty by si bol najradsej, keby sme Messiho finale MS brali ako uplnu nulu, nie ako striebro. Bud vsetko alebo nic. Co ? Ja ta chapem, nehodi sa ti to.
pantondavo
12.09.2019 14:08
#
Lepší mrtvej, než druhej
Zenthuras
12.09.2019 16:54
#
Záleží na soutěži. Výhra finále soutěže X je víc než účast ve finále soutěže X. Pokud to ale porovnáš se soutěží Y, která je 100x náročnější, tak je to jinak.
pantondavo
12.09.2019 17:24
#
Jako je i neni, porad je to cenna trofej a druhy mista se nepocitaj.
>vyřazen z kádru<
12.09.2019 12:28
#
pantondavo
11.09.2019 13:50
#
Kixi Syhimour
11.09.2019 13:54
#
Stepan95
11.09.2019 14:37
#
king23
11.09.2019 15:14
#
Abner
11.09.2019 12:15
#
Tak Ronaldo je majster Európy, Messi vicemajster sveta... priepastný rozdiel?
pantondavo
11.09.2019 13:53
#
Ano, protože jeden má pohár a druhej slzy v očích.
Abner
11.09.2019 14:07
#
O takých 50 rokov, keď budú kŕmiť holuby na lavičke v parku a budúci tínedzeri budú ich obdobie považovať za futbalový pravek, tak potom to bude jedno.
Anacron
11.09.2019 14:15
#
Val jim to vysvětlí.
pantondavo
11.09.2019 14:41
#
Ale ta diskuze je tady a ted.
Abner
11.09.2019 15:19
#
Tak teď. OK.
Takže teď je to tak, že mnohí sú presvedčení, že najlepší je C. Ronaldo a mnohí, že najlepší je Messi. A nikoho z opačného tábora nepresvedčí žiadny argument.
pantondavo
11.09.2019 18:21
#
No ale resime trofeje na urovni repre a tam ma proste CR navic, protoze aspon neco vyhral narozdil od Messiho.
Petr20
11.09.2019 18:34
#
Tak zase Messi vyhrál individuální trofeje na repre úrovni, ale Ronaldo nic. Takže s tvou logikou je Ronaldo lepší týmově a Messi individuálně.
pantondavo
11.09.2019 19:08
#
Tak jestli srovnavame pomerne subjektivni trofej s poharem, tak asi jo, ale verim, ze takovou blahovost delat nebudeme.
Abner
11.09.2019 20:14
#
Pozri, taký Jurgen Grabowski, známy a veľmi dobrý futbalista, získal s mužstvom SRN veľmi cenné trofeje a medaily.Taký George Best žiadnu.
Asi nikto nebude tvrdiť, že Grabowski bol lepší hráč ako Best.
pantondavo
11.09.2019 20:44
#
A kolik dal Grabowski golu? Byl to srovnatelnej hrac s Bestem ve stejny dobe?

A i kdyby jo, porad si myslim, ze celej ten medialni duel CR vs Messi je v historii fotbalu nejvetsi a proto bych to nestovnaval se starou skolou, tolik golu jako oni na tyhle top urovni proste nikdo nedal.
Abner
11.09.2019 21:10
#
Grabowski bol pevnou súčasťou teamu SRN konca 60tych a prvej polovice 70tych rokov. Bol majstrom Európy 1972 a majstrom sveta 1974.
Ako píšeš, riešiš trofeje na úrovni repre. Toľko k tomu.
pantondavo
11.09.2019 22:48
#
Ne, resim dva nejlepsi hrace aktualnihl fotbalu a jejich mezinarodni uspechy. Aspon cti poradne, kdyz uz tady spolu ztracime cas
Abner
12.09.2019 06:30
#
Tak ťa nebudem oberať o tvoj drahocenný čas. Uži si koniec éry Messiho a Ronalda. Naveky hrať nebudú...
Petr20
11.09.2019 17:34
#
No takže Mbappé je lepší než Ronaldo a Messi, protože má World Cup. ne?
pantondavo
11.09.2019 18:22
#
Kdyz stihne nasazet tolik golu, co ti dva, tak na konci kariery klidne muze byt lepsi, ale ted je v tom porovnani ve funkci podavace balonu.
Petr20
11.09.2019 22:41
#
Tak fotbal není jen o střílení golů ne? Ronaldo je top zakončovatel, který vpoho dokáže nastřílet 40+ golů za sezonu, ikdyž mu to v Juve tak nestřílí, ale dribling a tvorba hry a šancí je vyložený průměr. Messi je top dribler a playmaker, ale dokáže dát taky 40+ golů za sezonu, tak proto je prostě Messi individuálně úplně někde jinde než Ronaldo. Ale chápu, že Ronaldo fans musí mluvit jen o týmových trofejich no
pantondavo
11.09.2019 22:49
#
V ere CR vs Messi se pocitaj jen goly a LM, to sis nevsiml?
Petr20
12.09.2019 01:24
#
Tak fandům Ronalda nic jiného nezbývá no
pantondavo
12.09.2019 08:55
#
Tak ono od utocnika necekas vic, nez goly, vyhry a trofeje, ne?
Petr20
12.09.2019 14:45
#
Tak od útočníků jako je Benzema, Suarez, Kane, Lewa atd. očekávám goly, ale od Ronalda, který je furt srovnávaný s Messim očekáváme o hodně víc ne? A trofeje vyhrávají týmy, ne jednotlivci
pantondavo
12.09.2019 14:54
#
A co od něj očekáváš? Že bude chytat penalty?

Co dělá Messi krom gólů, nahrávek a maradony jednou za 5 let?
Petr20
12.09.2019 15:34
#
Proč by měl chytat penalty? Messi je hlavně dribbler a playmaker, ale dokáže dát nějaký ten gol a asistenci. Ronaldo dává goly, ale hru netvoří a hráče ani jednoho neobejde a hned ztratí míč a spadne v čem je pak lepší než jiný top útočnící?
pantondavo
12.09.2019 15:43
#
Asi v tom, že má 2x tolik gólů no

Útočník není tvůrce hry, Messi to dělá jen proto, že to za něj nikdo neudělá, nemůžu za to, že hraje s lamama
Petr20
12.09.2019 17:58
#
Tak píšeš, že je Argentina silnější než Portugalsko, ale pak napíšeš, že Messi hraje s lamama a musí si sám tvořit šance a Ronaldovi stačí čekat na centry, protože to za něj udělá někdo jiný
pantondavo
12.09.2019 18:05
#
Tak bavime se tady o utocnicich obecne, proc to vztahujes jen na repre?
Petr20
12.09.2019 19:00
#
tak v klubech hrají stejným stylem jak v repre. Messi je schopný tvořit hru, prokličkovat se mezi 3-4 hráčema a tak, ale Ronaldo ten "jen" dává goly, které mu připravují ostatní
pantondavo
12.09.2019 20:39
#
Ale no tak
Petr20
12.09.2019 22:42
#
neříkej, že to není pravda
pantondavo
12.09.2019 22:49
#
Pokud by to bylo jen o tom doklepávání, tak jaktože ční spolu s Messim nad všema fotbalistama za posledních X let a statisticky vzhledem k úrovni aktuálního fotbalu nad všema v historii fotbalu?

Jako já beru, že ho nemáš rád, ale on prostě není jen další hroťák do řady, takových tu běhá dost, ale i ti nejlepší z nich mají sotva poloviční statistiky, co CR, tak to tvoje tvrzení prostě nedává smysl, ani kdyby sis to sebevíc přál.
Petr20
12.09.2019 22:55
#
Jsem nepsal, že to je doklepávač, je to top hroťák, ale herně je už dávno daleko za Messim.
pantondavo
12.09.2019 23:01
#
Ty už taky nevíš, chvíli ho srovnáváš s řadovým hroťákem, pak zas jen s Messim, udělej si v tom jasno, oni dva jsou prostě nejlepší a nemaj si co vyčítat.
Petr20
12.09.2019 23:06
#
Ronalda s Messim neporovnávám, protože Messi je už daleko před ním
pantondavo
12.09.2019 23:09
#
Není jediná statistika, ve který by byl daleko před ním. Ano, má lepší driblink a techniku, ale v jiných věcech (psychika, leadership) zase zaostává daleko za CR, jsou to prostě srovnatelný hráči, nic, co napíšeš a co se stane do koce jejich kariéry to nezmění
Petr20
13.09.2019 00:41
#
Tak psychika u Ronalda nic moc když má 12 červených karet za kopání kolem sebe a Leadership ok, ale zas co je to za lídr, když se bez něj tým dokázal kolikrát v důležitých momentech obejít? a Messi není Lídr? 3x finále Copy, 1x finále MS. Golden ball z MS i Copy.
Zenthuras
11.09.2019 22:00
#
Stříbro MS > Zlato ME
pantondavo
11.09.2019 22:50
#
Pockej, to mas blbe, LOH U23 > Zlato ME
Benfica
12.09.2019 14:04
#
to je top kktina od teba čo som kedy videl
pantondavo
12.09.2019 15:43
#
Zenthuras
12.09.2019 16:56
#
Není, jen to díky pomalému evolučnímu pokroku svého druhu nedokážeš pochopit.
Benfica
12.09.2019 17:16
#
chlapče ty aj rozmýšľaš čo píšeš?
Zenthuras
12.09.2019 17:50
#
Pro tebe jsem pan Zenthuras, chlapečku!!!
Benfica
12.09.2019 18:06
#
pre mňa si hlavne nikto
pantondavo
12.09.2019 20:39
#
Zenthuras
12.09.2019 23:42
#
Ještě mi to převeď to ASCII kódu.
F.Torres
11.09.2019 09:49
#
Je to prostě král. Nebýt toho slabšího střeleckého začátku, tak už dávno vévodí všem statistikám. On zraje jak víno. Věřím, že by mohl ještě tak 2-3 roky vydržet a překoná všechny rekordy.
LLL
11.09.2019 09:51
#
Kosovo zaslúžene postúpi na ME, či už z 2.miesta v skupine alebo z ligy národov. Smelo, bez priposratosti hrajúce mužstvo.
Antientam
11.09.2019 13:26
#
Tak to by bol zázrak. Cesku stačí vyhrať v Bulharsku a doma s Kosovom .rezmizovať.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.