19.05.2018 20:00 CET

Bayern Mnichov   -   Eintracht Frankfurt

1 : 3 (0:1)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.28 - 5.90 - 9.13

Eintracht zaskočil Bayern a překvapivě slaví výhru v DFB-Pokalu

Niko Kovač (© eintracht.de)
 
Eintrach Frankfurt dokázal Bayernu překazit plány na double a po překvapivé výhře 3:1 opanoval Německý pohár. Triumf na Olympiastadion řídil dvougólový Ante Rebić. Eintracht navíc pokazil loučení Juppa Heynckese, kterého na lavičce Bayernu nahradí Niko Kovač, čerstvý držitel DFB-Pokalu. Ve Frankfurtu se také bude v příští sezoně hrát Evropská liga.

Kdo čekal dominantní nástup Bayernu, ten musel být překvapen. Opatrný začátek uťal až Eintracht vedoucí brankou po jedenácti minutách. Předcházel tomu sice nebezpečný pokus Roberta Lewandowskiho, ale pak chyboval v rozehrávce James a Ante Rebič střelou zpoza vápna rozradostnil tu část Olympiastadionu v Berlíně, která sympatizovala s Eintrachtem. Bayern se hned v úvodu finále dostal do úzkých, dalo se sice očekávat, že převezme iniciativu, ale obrana Eintrachtu byla výborně připravená. Trenér Niko Kovač své svěřence dokonale připravil a Bayern měl problém si do poločasu vůbec nějakou větší šanci vytvořit.

Pomohla až přestávka. Bayern do druhé půle zvýšil tempo a výsledkem bylo vyrovnání. V 54. minutě založil akci Süle, rozeběhnutý Kimmich našel zpětnou přihrávkou Roberta Lewandowskiho a ten s trochou štěstí překonal Hradeckyho.

Vyrovnávací branka Bayern nakopla a dvacet minut před koncem byl blízko vedoucí trefě. Tolisso ve vyložené šanci napřahoval a skvěle se mu vrhl pod nohy vracející se Hasebe. Eintracht se po většinu druhého poločasu jen bránil, přesto dokázal Bayern dokonale šokovat. V 82. minutě šel do rychlého brejku Ante Rebič a stíhán dvěma protihráči Ulreicha překonal. Situaci ještě posuzovalo video, nicméně k žádnému pochybení nedošlo.

Bavoři vrhli veškeré síly do ofenzívy a svěřence Nika Kovače pořádně zmáčkli. Ve vápně se objevil i Ulreich a na scénu šlo znovu video, ovšem ani tentokrát sudí nic proti pravidlům neshledal a žádnou penaltu neodpískal. V páté minutě nastavení utekl Mijat Gačinovič a protože před ním zívala prázdná branka, nebyl problém zvýšit na konečných 3:1 pro Frankfurt. Bayern senzačně prohrál a ani po dvou letech nezískal double.
Autor: Ondřej Linhart / onlajny.com
Počet zobrazení: 5277
Komentáře (251 / 0 nových)
FilipNWK
12.05.2018 17:49
#
3:0
METALLICA
15.05.2018 19:13
#
2-0
Uwe háže buly
18.05.2018 15:50
#
4:0
wishmaster
18.05.2018 15:56
#
zaujímavá situácia pre Kovača
za mňa 3-1
pistacik11
20.05.2018 10:56
#
Skoro
DieMannschaft
18.05.2018 16:02
#
3:0... tady prece jenom o neco jde tak snad k tomu hraci pristoupi zodpovedneji nez se stuttgartem
Kepy_FCB
18.05.2018 16:04
#
Ns zdf relegation KSC-Aue
GajzkaMendyjeta
18.05.2018 16:21
#
Hraje se to až zítra
THarris
18.05.2018 16:56
#
Vždy to píšou den před zápasem
GajzkaMendyjeta
18.05.2018 17:32
#
Já na to taky pokaždé upozorňuju
vladino10
18.05.2018 19:51
#
posuvas nás vpred, ďakujeme
mistr129
19.05.2018 20:50
#
dík, já si tvůj koment přečetl až dneska a prosral jsem poločas
Pablos
18.05.2018 16:50
#
oni takovej zlatej grál jako trofej i když u nás se mi ta naše taky líbí, připomíná mi čínskou kopii poháru mistrovství světa
Rich
18.05.2018 18:45
#
3-1
Jardman
18.05.2018 21:17
#
Budu v o2 na Troublegangu, ale i tak bych byl rád, kdybychom pozvedli tuto trofej nad hlavu.
Kaliber97
19.05.2018 10:16
#
2:1
smazaný uživatel
19.05.2018 10:40
#
2:0
Davor27
19.05.2018 13:49
#
Posledný Juppov zápas, to snáď nemôže Bayern prehrať.
vladino10
19.05.2018 20:33
#
eintracht zatiaľ skvele pripravený, trochu mi pripomínajú také malé Atletico Madrid.. zatiaľ sú výborní..
blackhawk88
19.05.2018 20:55
#
Eintracht po taktickej stranke skvelo pripraveni..uplne odpojili zalohu bayernu z hry a bayern vacsinu akcii riesi nakopom, vela nepresnych prihravok a pohrozili viac-menej len po standardnych stuaciach.

no skoda, tej Jamesovej chyby, teda skor si myslim, ze to bola Suleho chyba, on musel vidiet,ze James ma tesne za chrbtom hraca a nemal mu prihravat.
db18
19.05.2018 21:50
#
Škoda poháru, ale z dlouhodobého hlediska by to mělo mít své výhody, když Niko přijde po zisku trofeje, kterou ještě ke všemu získal výhrou nad Bayernem...
...ale třeba ještě otočíme.
vladino10
19.05.2018 21:59
#
No ak juppovi takto pokazí rozlúčku a potom ešte s nami bude hrať hovno, tak ma roztrha
db18
19.05.2018 22:02
#
No, už se prý postrkoval s Brazzem.
guiza
19.05.2018 21:47
#
gol Frankfurkt
guiza
19.05.2018 21:48
#
rebic gol
Klokanomet
19.05.2018 21:54
#
ANTE REBIČ SOLÍ
guiza
19.05.2018 22:02
#
Gol Gacinovic
FilipNWK
19.05.2018 22:02
#
Nezlobte se na mě ale ruka jasná a penalta taky. Rozhodčí sou snad slepý
blackhawk88
19.05.2018 22:05
#
db18
19.05.2018 22:31
#
Po tý ruce měl Bayern šanci to ještě několikrát zažehnat...
...pak jde o to, jak daleko má jít sudí při posuzování akce zpátky.
20fredy20
19.05.2018 22:03
#
zasluzene, tak vyber trenera bol mozno spravny ale videlo ze hraci neboli tak motivovany, este citilio z nich sklamanie z LM
blackhawk88
19.05.2018 22:06
#
neviem, zisk nemeckeho pohara ako podakovanie Juppovi by mala byt dostatocna motivacia
Tommy the Gunner
19.05.2018 22:03
#
Frankfurt
blackhawk88
19.05.2018 22:04
#
ak za skopnutie hraca v 16tke nie je penalta, tak ja uz potom fakt neviem za co by este mala byt..mimo 16tky to odpiska hned..ten rozhodca je obycajny srac
FilipNWK
19.05.2018 22:04
#
Taky nechápu
buxx
19.05.2018 22:04
#
Frankfurt zaslúžene vitazstvo......bayern sa moze hanbit kazdu picovinu u rozhodcu reklamovat vraj najvacsi klub v Nemecku
monty25
19.05.2018 22:08
#
Píčovinu? Naprosto jasná penalta!
buxx
20.05.2018 14:24
#
Ta zevraj ruka pred golom na 2:1
Bayern +
19.05.2018 22:05
#
Na jednej strane som chcel napísať, že Frankfurt úplne zaslúžene. Keď si porovnám trebárs prvý polčas na Bernabeu a dnes, tak to sa vlastne ani nedá porovnať.

Na druhej strane na Javimara najjasnejšia penalta z najjasnejších možných penalt.
blackhawk88
19.05.2018 22:07
#
suhlas, frankfurt v prvom polcase hrali takticky super, Kovac ich skvelo pripravil
db18
19.05.2018 22:32
#
JessePinkman
19.05.2018 22:06
#
Fanoušci Frankfurtu ten stadion zboří
monty25
19.05.2018 22:06
#
Tak nejdřív Frankfurt postoupí do finále poháru po tom, co Schalke v nastavení neuznají regulérní gól. A pak vyhraje ve finále proti Bayernu, když rozhodčí (ani po shlédnutí videa!!!) neodpíská stoprocentní penaltu. Bych blil...
vladino10
19.05.2018 22:08
#
Ani by ma to nejak netrápilo, tých trofejí bolo za posledné roky..
Ale jupp

Každopádne eintracht fakt neskutočný, možno skoda, že u nich Niko neostava- naozaj by som bol zvedavý ako by to vyzeralo s eintrachtom v Európe, ono s takýmto štýlom by v EL mohol zavariť komukoľvek..

No a možno aj dobrý impulz pre nas- niekedy je fajn dostať po nose, po tom vypadnutí s realom tie výkony už neboli ktovieake, do budúcna aspoň vieme, že ani v Nemecku to nedostaneme zadarmo..

Btw: alexovi meierovi to neskutočne prajem
blackhawk88
19.05.2018 22:11
#
mna by tiez vobec netrapilo, ze neziskame nemecky pohar, nebyt Juppa na lavicke, nebyt jeho posledneho zapasu, kvoli nemu ma to fakt mrzi
db18
19.05.2018 22:32
#
20fredy20
19.05.2018 22:08
#
inak Hummels neskutocne kolko on zahodi tutovych hlaviciek
vladino10
19.05.2018 22:13
#
Nielen hummels, my máme tie útočné štandardky neskutočne nasmiech..už od guardiolu a nič sa s tým nepodarilo urobiť ani ancelottimu ani juppovi..
A to teda hummels bol v bvb vyhlásený hlavičkár, javimar pod prvým juppom takisto, veď my sme tu Barcelonu do veľkej miery vyradili práve z rohov..do toho Muller, Lewa, Sule..a zahravac James..bohvie kde je chyba..
ondra1
19.05.2018 22:10
#
tvl, řeknětemi, na co se ten rozhodčí díval, však to byl jasnej faul na martineze? proč tu penaltu nenařídil?, je slepej, strašný, jak to můžou pískat takoví amatéři
Bayern +
19.05.2018 22:11
#
blackhawk88
19.05.2018 22:13
#
neviem na co je tam potom video, ked rozhodca si ho pozrie a pri jasnom faule to i tak neodpiska..urobil zo seba len kkta..toto by ma zaujimalo ako si chce obhajit, snad si uz tak skoro nepiskne
Rudnevs
19.05.2018 22:12
#
Paráda Ten súčasný medzinárodný tím Frankfurtu mi síce nie je zrovna dvakrát sympatický, ale najmä je vždy strašne príjemné, keď Bayern padna s outsiderom a obzvlášť, keď o niečo ide. Tie bezprostredné emócie, emotívne oslavy a fanúšikovia snáď dokonca na ploche, to by v prípade výhry Bayernu nebolo.

Škoda je to akurát kvôli Juppovi... Fakt som chcel, aby sa rozlúčil obstojnejšie. Prinajlepšom výhrou CL, tam na to kľudne i mali, ale vďaka súhre individuálnych chýb, nepremenených šancí a ďaľších vplyvov to proste nevyšlo. Nakoniec vyhrá “iba” Bundesligu. Navyše ešte i ten zbytočný a nepekný transparent fanúšikov Eintrachtu mierený prakticky voči nemu. Ako som už písal, zaslúžil by si lepšiu rozlúčku. Ale tak kto vie, trebárs ešte Cando niekedy zašteká...
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:16
#
Jaky transparent?
Rudnevs
19.05.2018 22:18
#
Heynckes lebt - Stand Jetzt
Bastaron
19.05.2018 22:28
#
Co to znamená?
Rudnevs
19.05.2018 22:42
#
Heynckes žije - zatiaľ (nateraz/momentálne/momentálne)

Ono je to myslené ako odkaz na Kovaca, ktorý hovoril, že trénerom Frankfurtu bude i v ďaľšej sezóne a dodal tam to “Stand jetzt”
vladino10
19.05.2018 22:16
#


Až na tú poslednú vetu- ono by to už ani nebolo úctivé opäť prosiť 73 ročného človeka nech odchádza z dôchodku a ťahá nás zo zadku, musíme si poradiť sami
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:15
#
Jestli je nejakej duvod proc nepouzivat video, tak je to presne tenhle zapas.. Nicemu to nepomuze, naopak to neskutecne zdrzuje a spatny rozhodnuti to jeste legitimizuje..

Vic netreba, stejnej zapas jako dneska Slavia. Spoustu sanci, Frankfurt 2 poradny strely a je hotovo..
vladino10
19.05.2018 22:17
#


Bastaron
19.05.2018 22:28
#
raduinho
20.05.2018 09:24
#
Kixi Syhimour
19.05.2018 22:16
#
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:17
#
Stojim si za nazorem, ze nejvetsi chyba Bayernu za poslednich x let byla nechat odejit Guardiolu..
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:18
#
A to nic proti Heynckesovi, tomu nechybelo mnoho a mohl slavit minimalne postup do finale, legendarni trener.
Bayern +
19.05.2018 22:20
#
Ale prosím ta, však v LM sme boli naprosto neškodní a BL by vyhral aj Kovac s Pepkovym kádrom.
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:31
#
Tak neskodny Bayern urcite nebyl a az na ten trapas s Realem v prvnim roce, ktery byl ale jinak skvely, vzdycky dosel do semifinale a nikdy v tom dvojzapase herne prilis nepropadl. Spis a to je dlouhodobe, poslednich par let, Bayern nezvlada prestupovou politiku. Tim nechci rict, aby nakupoval hrace za velky prachy, ale proste hrat o vitezstvi ve vsech soutezich a uz ctyri roky nemit jakoukoliv alternativu na kridla nebo beky, popripade stred zalohy, nejde. A podle me prave v tech semifinale se to vzdy ukazalo. Vzdyt Bayern se snazil dohanet prohru z Barcelony vlastne bez kridel v sestave s Bernatem nebo Rodem.
db18
19.05.2018 22:33
#
Ale kádr se za ty roky jen zhoršoval...
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:35
#
Tak to neni v rozporu podle me s tim, co jsem rikal.
vladino10
19.05.2018 22:35
#
https://youtu.be/m8CJxPkfBcY

Toto keď nebol herný prepad tak ja už naozaj neviem..
A nezabudni spomenúť odvetu ktorú sme vybrali 3:2- avšak preto, že za stavu 2:1 pre Barcelonu z toho bola už iba exhibícia..

A ďalšia vec- čo máš proti bernatovi?
Veď pep ho sezónu aj pol tlačil do základu, ten chalan bol vtedy HRACOM ZAKLADNEJ ZOSTAVY..
vladino10
19.05.2018 22:38
#
Spočítaj mi v tom videu šance Barcelony za prvý polčas a potom ten koment o hernom prepade môžeš prepísať..
Bayern +
19.05.2018 22:44
#
S týmto sa už da súhlasiť. Ale nemyslím si, že Guardiola by bol oproti Carlovi alebo Juppovi nejaký spasiteľ, práve naopak. Vid teraz čo potrebuje mat v City po ruke, aby bol úspešný.
db18
19.05.2018 22:48
#
db18
19.05.2018 22:33
#
andrew96
20.05.2018 11:59
#
Ale že vám to tam po jeho odchodu klape.
Bayern +
20.05.2018 12:37
#
S podstatne slabším kádrom povezme, že áno. Za Carla diskutabilne, za Juppa nám chýbal gól k finále LM.
andrew96
20.05.2018 12:42
#
Kde je ten kádr podstatně slabší? Guardiola udělal 3 semifinále, následující tříletka by byla úspěšnější pouze v případě vítězství v příštím roce, čemuž pod Kovaćem moc nevěřím.
Bayern +
20.05.2018 12:58
#
Pre Boha...

Tak si to porovnajme s touto sezónou:
brankár o parník slabší, RB vyrovnané ale neskúsené, stopéri okrem Hummelsa všetko slabšie alebo neskúsené, Alaba výkonnostne o level dole, stred zálohy záleží ako si vyskladáš (dajme tomu v základe vyrovnaný ale kým Pep mal na lavičke Alcantaru a Götzeho tak Jupp mal Tolissa a Rudyho) + stále platí Kroos > Vidal, krídla o tri roky staršie čiže o level dole, Műller je špecifický, toho rozladil Ancelotti, pod Pepkom a Juppom bol skvelý a hrot je tiež zošup dole, pretože v kľúčových zápasoch LM platí Mandžukić > (zaoceánsky parník) > Lewandowski.
Kluivert9
20.05.2018 14:48
#
A nejsou ty rozdíly ve výkonnosti jednotlivých hráčů třeba dány právě tím trenérem?
andrew96
20.05.2018 15:04
#
Když ty máš tendenci přidávat slovíčka jako "podstatně slabší, o parník..Navíc nějak zapomínáte na Xabi Alonsa, kterého jste hejtili každé kolo. Já žádný dramatický sešup dole nevidím, Bayern je stále jeden z hlavních favoritů LM, což ostatně letos dokázal.
Bayern +
20.05.2018 22:02
#
V BL som ho ja osobne nehejtil, v LM mal ku Kroosovi ďaleko.
vladino10
20.05.2018 13:16
#
Ak nevidíš rozdiel v 31 ročnom robbenovi s riberym a v 35 ročnom robbenovi s riberym tak sa nemáme o čom baviť..kokos, to, že sú na súpiske rovnaké mená neznamená aj rovnakú kvalitu- ribery vydrží behať naplno tak 60 minút a proste to už nie je ten ribery čo pred pár rokmi, robben detto už nie je taký výrazný ako býval..

Kroos- momentálne súčasť najlepšej zalohy na svete, do toho schweinsteiger, v roku 2014 majster sveta v top forme, na lavičke čaká gotze s thiagom..Lahm majster sveta, top forma (fajn, jeho sme nahradili obstojne), boateng vtedy ešte nebýval večne zranený, alaba takisto..posun vpred je hummels namiesto v poslednej sezóne chybujuceho danteho..
V sezóne 13/14 sme mali najlepší káder na svete..
andrew96
20.05.2018 14:58
#
Je mi jasné proč sis vytáhl z těch třech sezón zrovna tu první. Ale když už, tak stoperskou dvojici jste dokázali slušně posílit, z Kimmicha se stává plnohodnotný nástupce Lahma. Souhlasím, že R+R nejsou to co dřív, ale zase jste přivedli Jamese, rozehrává se Coman, s JaviMara se vypracoval světový hráč. Ne, opravdu si nemyslím, že nyní máte "podstatně slabší kádr".
vladino10
20.05.2018 19:23
#
Vytiahol som logicky prvú, lebo tam bol ten káder najlepší..čo mám hovoriť o druhej, tam už to zacalo- bernat v základnej zostave a miesto kroosa xabi..

Čo sa stoperov týka, veď som to napisal aj ja- hummels je posila, inak ale Kimmich hlavne smerom dozadu zatiaľ na Lahma nemá (za rok dva snáď mať bude), z Boatenga a Alabu sa stali lazari..ak ti mám pravdu povedať, radšej obrana z roku 2014 s dantem, ktorá však mohla hrať v stabilnom zložení ako terajšia obrana, kde sú všetci hráči top, ale každú chvíľu je niekto z nich out pre zranenie a potom mesiac naberá formu, prípadne sa ti zraní v kľúčovom zápase sezóny (alebo pred ním)- boateng (Nemecko Francúzsko euro 2016, Bayern Real 2017 a 2018), Alaba tento rok proti Realu..

Zaloba- Kroos, Schweinsteiger, Javimar..teraz thiago, javimar, James, prípadne vidal..obidve na vysokej úrovni, tá prvá však kvalitnejšia- smerom dozadu sa James a Thiago na Schweinsteigera nechytajú..

A utok- dvaja 35 roční hráči..
Aj keby sa nezhodneme na obrane a zálohe, tak tie krídla z toho kádri proste robia káder podstatne slabsi- veď ligu majstrov nám v tom roku 2013 vyhral hlavne Ribery (popri javim a schweinsteigerovi)..
Tá ofenzívna fáza neskutočne trpí tým, že tam sú dvaja presluhujuci hráči hlavne keď sa pozrieš na fakt, že lewandowski nie je ten typ hráča čo si šancu vytvorí sám..
+ Na lavičke do útoku okrem Wagnera nebol nikto- to v sezóne 13/14 čakal na šancu shaqiri (mierne nadpriemerný hráč, ale stále lepšie ako nikto, keď nabehol do unavenej obrany tak ho bolo cítiť) a gotze..
Bayern +
20.05.2018 22:03
#
Javimar bol svetový pod Juppom 12/13. Potom išiel smerom nadol. Nie tak ako R+R, ale išiel nadol.
vladino10
19.05.2018 22:23
#
Toho guardiolu ktorý skončil v lm s výsledkami 0:4 Real Madrid, 0:3 Barcelona, potom vypadol s monacom a teraz 0:3 s poolom..nepochybujem o tom, že v bl by získal viac bodov, ale v lm jeho tímy nemajú šancu
blackhawk88
19.05.2018 22:24
#
dovolim si opravit tvoj text: nejvetsi chyba Bayernu za poslednich x let byla nechat trenovat Bayern Guardiolu.
TonCZek
19.05.2018 22:26
#
db18
19.05.2018 22:33
#
Rudnevs
19.05.2018 22:43
#
manuelo neuero
19.05.2018 22:46
#
Spasitel
20.05.2018 00:24
#
raduinho
20.05.2018 09:25
#
smazaný uživatel
20.05.2018 10:16
#
bravo7
20.05.2018 10:34
#
Nr.Nobody
20.05.2018 10:45
#
Uwe háže buly
20.05.2018 11:02
#
Rssa
20.05.2018 11:12
#
To je samozrejme hloupost. Chyba byl Ancelotti, ne Pep.
Bayern +
20.05.2018 12:38
#
Treba si uvedomiť, s akým materálom začal Pep a s akým začal Ancelotti. Neporovnateľné.
Uli_Hoeneß
20.05.2018 13:20
#
raduinho
20.05.2018 17:55
#
naheCZ
20.05.2018 11:57
#
Melda
20.05.2018 19:50
#
H
Ferragamo7
23.05.2018 10:17
#
Artaxerxes
23.05.2018 13:09
#
vladino10
19.05.2018 22:26
#
+ pod ancelottim a juppom sme boli k postupu cez Španielov v lm o milove kroky bližšie ako celý pep za svojich posledných 5 sezon- a to mali obidvaja zmieneni o triedu horší káder ako pep..
blackhawk88
19.05.2018 22:27
#
db18
19.05.2018 22:33
#
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:38
#
Tak pokud se upnes jenom na hodnoceni sezon podle semifinale, kde to stejne vzdycky skoncilo, tak ano. Ale celkove fotbal pod Guardiolou, minimalne tu dobu, kdy jeste nebylo jasne, ze konci, byl podle me lepsi. Bayern mel drtivou vetsinu zapasy od zacatku pod kontrolou, mozna me opravis s nejakym prikladem, ja si ale zadny nevybavuju.
vladino10
19.05.2018 22:42
#
Mali sme zápasy pod kontrolou- proti tímom zo stredu a spodku tabuľky..ale v lm sme boli bez šance- a to vidíš aj na jeho pôsobení v cityzens..
Chceš mi povedať, ze tie náklady čo dostáva sú náhoda? A prečo píšem o semifinále? Lebo súperi sú silní väčšinou až tam..
db18
19.05.2018 22:33
#
*nechat přijít Guardiolu
blackhawk88
19.05.2018 22:36
#
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:21
#
Bayern potrebuje obrovskou presravbu, investovat po dlouhy dobe penize, protoze proste v tom tymu neni zadna konkurence a je neskutecne uzky. Koho tam mohl dat Heynckes, kdyz je zraneny Robben a Coman, aby s hrou neco udelal? Musel tam dat Tolissa. To je hrac, ktery si muze chodit hrat Bundesligu, kdyz je v tydnu Liga mistru, ale jinak urcite ne. To stejny Süle.
Bayern +
19.05.2018 22:28
#
So začiatkom viac-menej súhlas, ani nie tak prestavbu, ako proste kúpiť dvoch top hráčov do základu (ešte okrem Goretzku) aby ti, čo teraz hrali základ boli maximálne ako backup.

S Tolissom nesúhlasím, ten hrac na to má, len potrebuje daky rok pravidelne hravat niekde v klube ako BVB. Niečo ako Michy keď prišiel z Chelsea.

Suleho nechápem, prvý polrok bol výborný. Ale možno sa ani nedivím, keď už aj Hummels s Alabom sú momentálne napicu.
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:56
#
Alaba pro me asi nejvetsi zklamani nejen tohohle zapasu. Tezko rict proc.
Rich
19.05.2018 23:23
#
Přestavba týmu je důležitá, já si stále stojím za svým názorem, že Bayern neměl prodlužovat smlouvy Riberymu, Robbenovi a Rafinovi. Tyto tři hráči mají na to hrát nějaký ten zápas Bundesligy, ale jsou už staří a když si představím, že místo nich mohli přijít ještě jeden nebo dva nový hráči na křídlo, tak to bude jiné. Jenomže, co udělá vedení, prodlouží jim smlouvu.

Rafina je hrozný hráč nemá na to hrát v jakémkoliv zápase, na jeho místě bych vzal někoho z rezervy nebo z druhého týmu Bayernu a zkusil to. Baayern má rezervní týmy a vůbec ty talentované hráče nepustí do Bundesligy. Jinak Tolisso je dobrý hráč a má na to hrát. Bohužel Bayern bude muset posílit obranu, jelikož Boateng, Hummels a Sule jsou pomalý směrem dozadu a všiml jsem si, že to dost často hasí Kimmich nebo Alaba.

Doufám, že tohle utvrdí vedení a přivedou někoho do ofenzívy.
TurboPlastik
20.05.2018 12:49
#
Fakt názor odborníka Doufám, že si Tě Kovač vezme jako asistenta
Hydro
20.05.2018 14:20
#
Praveže Tolisso je z tych co urcite za celu sezonu nesklamali dal dost vela golov...podla mna Thiago nepodava adekvatne vykony
blackhawk88
20.05.2018 15:53
#
Bayern +
20.05.2018 22:32
#
db18
19.05.2018 22:34
#
Bayern se teda vyznamenal při tom předávání trofeje...
Bayern +
19.05.2018 22:37
#
Nechápem. Akože keby tam bol ako víťaz Real tak ok, ale takto...
monty25
19.05.2018 22:37
#
A ty se divíš?
db18
19.05.2018 22:40
#
Jo, divím se... a je nechutný, jak tu zůstala ta španělská ublíženost...
monty25
19.05.2018 22:42
#
Tak já nevím, ale ta křivda je pochopitelná. Jasnější penaltu už si fakt nedokážu představit a jestli ji rozhodčí není schopen odpískat ani s videem, tak snad ani nemá cenu ten fotbal hrát...
db18
19.05.2018 22:45
#
Sudí ukázal, že nemá místo srdce odpadkový koš.
V 85. by jí podle mne dal... tady ještě k tomu Javier padl docela pozdě... (i když bych jí taky osobně pískl)
monty25
19.05.2018 22:46
#
V 85. minutě platí jiná pravidla než v nastavení? Aha.
db18
19.05.2018 22:47
#
"Sudí ukázal, že nemá místo srdce odpadkový koš."
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:49
#
nema sudi piskat podle pravidel, nez podle srdce?
blackhawk88
19.05.2018 22:48
#
nie je ziaden rozdiel medzi 85. min a 92. min. je to rovnaky herny cas...nech sa stane faul i v poslednych sekundach..proste sa to ma piskat a nema zalezat od casu
manuelo neuero
19.05.2018 22:52
#
tady by byla ale remíza a prodloužení a ne jasné vypadnutí jako u juventusu
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:43
#
Tak ono ublizenost je obecne lidska vlasnost, ne jenom spanelska

A mne to neprijde nijak odsouzeni hodny, narozdil treba od toho, kdyby tam nesli vubec. Ono pri vsi ucte k Frankfurtu, pro Bayern by to bohuzel nemel byt souper (a to nemyslim nijak nadrazenecky), tskze ta frustrace musi byt obrovska.
db18
19.05.2018 22:47
#
No právě, a stejně je porazili a dali jim tři branky. Bayern dal jen jednu... to jsou pak ukřivdění, že jich nedali víc?
Hristo Stoichkov
20.05.2018 12:44
#
vladino10
19.05.2018 22:36
#
Skladanie medailí
Jupp kráľ, jeho to muselo páliť asi najviac a aj tak si ju nechal na krku..
db18
19.05.2018 22:39
#
Rudnevs
19.05.2018 22:42
#
Bayern +
19.05.2018 22:46
#
Tommy the Gunner
19.05.2018 22:56
#
db18
19.05.2018 22:39
#
vladino10
19.05.2018 22:43
#
raduinho
20.05.2018 09:26
#
havrys99
20.05.2018 10:08
#
Nebelung
20.05.2018 12:03
#
jany kozak
20.05.2018 12:31
#
migwel
19.05.2018 22:47
#
Bude epilog Jupp Heynckess ? Naordinovat prohru 1:3 to se musí umět... zase byli lepší blá blá blá...
cologneFC
19.05.2018 22:47
#
Tento zápas len korunoval celosezónnu komédiu s videom. Podľa pravidiel videorozhodca má do zápasu vstupovať iba pri jednoznačne chybnom rozhodnutí. Načo tam dnes robili tie komédie s videom? A ak si niekto myslí, že to boli jednoznačné situácie, tak prečo tak neboli posúdené? Nerozumiem tomu, vôbec sa nedodržiavajú pravidlá. A navyše mnohokrát ani po sledovaní záznamu nedokážu kednoznačne posúdiť situáciu. Prinieslo to iba veľa negatívnych vášní a naopak to ničí pozitívne emócie. Lebo fanúšik sa už ani nemôže radovať po góle, ako aj dnes po druhom góle Frankfurtu. Ja by som to zrušil, nie je to niečo čo pomáha.
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:48
#
PV-maister
20.05.2018 09:34
#
Viděl jsem tucet situací, kdy video pomohlo správně rozřešit nějakej spornej moment. Samozřejmě, že absence videa fanouška Kolnu tolik trápit nemusí. Když ti upřená penalta zařídí ztrátu nějakýho toho bodu, až zas tolik se neděje. Ale když by jeho absence vyřadila tvůj tým z LM, hned bys mluvil jinak. Nehledě na to, že to funguje rok, musí si to sednout, nastavit se přesnej průběh používání toho videa.. Je to jak se všim, až teprve ostrym provozem nadejdou situace, který při tvorbě pravidla nikoho ani v nejmenšim nenapadly.
cologneFC
20.05.2018 17:51
#
Ty si asi nesledoval tento rok Bundesligu, však?
vladino10
20.05.2018 19:24
#
Kolín videorozhodca poslal do druhej ligy..
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:47
#
A jeste k tomu Kovacovi. Ono nejak ho glorifikovat na zaklade tohohle zapasu, ze vyborny trener pro Bayern, podle me neni moc idealni.. On je rozdil mezi tim hrat zatazeny fotbal proti favoritovi a spolehat na protiutoky a individualni chyby a mezi pripravovat tym na zapasy jako je tenhle z pohledu Bayernu..
blackhawk88
19.05.2018 22:52
#
O Kovacovom posobeni v Bayerne mam tiez pochybnosti, ale nebudem sudit predcasne, pockam si a uvidime, co dokaze
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:54
#
Ja ho nehodnotim negativne, ani nemam nejake velke pochybnosti, ja jen ze tenhle zapas o jeho kvalitach, ktery muze nabidniut Bayernu vubec nenapovedel.
vladino10
20.05.2018 00:29
#
tak niežeby sa aj s top klubom nedalo hrať betón a čakať iba na protiútoky..viď istý José..
pistacik11
20.05.2018 11:09
#
Aj v juve je jeden taký expert
Rich
19.05.2018 23:27
#
No já hlavně doufám, že nebude zkoušet rozestavení 3-5-2, jelikož ho hraje. Nedovedu si to představit. Nechám se překvapit, ale zatím mám o něm pochybnosti.
vladino10
19.05.2018 23:30
#
No, hrať to s tromi stopérmi v kádri by bola sranda
Rich
20.05.2018 09:08
#
Sranda by to byla, pokud by hráli Boateng, Sule a Hummels, pak by to dopadlo, že by měli problém dozadu. Bayern by podle mě měl hrát 4-2-3-1 s nebo 4-4-2
Uli_Hoeneß
20.05.2018 00:29
#
Naopak, to me by se libilo.
Rudnevs
19.05.2018 22:49
#
Typická reakcia Bayernu by bola teraz vykúpiť súperovho trénera... oh wait
vladino10
19.05.2018 22:52
#
Ale no tak
Uli_Hoeneß
19.05.2018 22:52
#
to je nejaky syndrom nebo co? Vzdyt Bayern v dobe, kdy zacal jednat s Kovacdm, nemel ani tuseni, ze bude hrat finale s jeho tymem a Frankfurt pro nej ani neni konkurence..
Rudnevs
19.05.2018 22:54
#
Veď je to len fór...
Kluivert9
20.05.2018 14:52
#
blackhawk88
19.05.2018 22:56
#
Manuel Neuer and Tom Starke were the only #FCBayern players that remained and watched the trophy handover!
vladino10
19.05.2018 23:03
#
db18
19.05.2018 23:49
#
raduinho
20.05.2018 09:26
#
Tommy the Gunner
20.05.2018 11:11
#
Whitemedia
20.05.2018 20:22
#
Neuer prostě největší sympaťák
Bayern +
20.05.2018 22:32
#
Whitemedia
21.05.2018 01:44
#
Nechápu, že ho většina má za nesympaťáka jen kvůli jeho "německému" ksichtu..
Artaxerxes
23.05.2018 13:10
#
vladino10
19.05.2018 23:26
#
Inak ale- posledné tri veľké zápasy a dostali sme 3 góly, v každom jeden po celkom hlúpej strate v momente keď nás súper agresívne napádal- ono to nebude náhoda..
20fredy20
20.05.2018 05:54
#
Po kazdom horsiom zapase by ste menili cely kader, vedenie atd. Kludne sa mohlo stat ze by vyhrala LM aj pohar a potom co tiez by ste vsetko menili?
manuelo neuero
20.05.2018 12:05
#
db18
20.05.2018 08:33
#
Jupp po zhlédnutí penaltové situace ve studiu (nechtěl se k tomu vyjadřovat, ale pustili mu to dřív, než stihl odmítnout, i když se snažil):

No, tak to je penalta, ale při hodnocení naší prohry bychom to vůbec neměli zmiňovat, naše šance jsme měli, ale nevyužili jsme je a musíme analyzovat, proč tomu tak bylo...
blackhawk88
20.05.2018 08:50
#
..to ze to mala byt penalta potvrdil i Kovac, Boateng priznal, ze JaviMara kopol a cakal, ze to rozhodca piskne a Hradecky povedal, ze ked uvidi rozhodcu, tak mu vezme pivo cize za blbca je tu ten rozhodca a potvrdilo sa, ze video je na nic
Bayern +
20.05.2018 10:05
#
db18
20.05.2018 11:44
#
andrew96
20.05.2018 12:03
#
To byl zkrat sudího, nikoli videa.
Doriano
20.05.2018 10:02
#
Pasha
20.05.2018 13:10
#
Presne takýto koment rád čítam. Na to, aby si rozhodol o výhre, máš 90 minút. Čas ste dostali rovnako ako Frankfurt, bodka. Vyplakávať o neodpískanej penalte...
raduinho
20.05.2018 09:27
#
Hráči Bayernu neumí prohrávat a je to vidět. Mimochodem takový tým a kope tam přímáky Lewandowski?
Doriano
20.05.2018 10:00
#
Nejhezčí moment byl,jak Gačinovič běžel na prázdnou bránu a všichni náhradníci s realizačním týmem běželi podél postranní čáry s ním Někteří dokonce i ve hřišti a postranní rozhodčí musel kvůli tomu několik metrů do hřiště Ten konec neměl chybu. A Jupp je frajer, nebrečí a ví,že to měli uhrát i bez těch penalt.Škoda,že se loučil prohrou,ale zvládl to s nadhledem.
Rudnevs
20.05.2018 10:23
#
Doriano
20.05.2018 10:01
#
Sorry překlep,to neměla být reakce,ale nový příspěvek
raduinho
20.05.2018 10:03
#
Bayern +
20.05.2018 10:07
#
Na pravú nohu veľa toho na výber nie je, akurát Ribéry.
raduinho
20.05.2018 10:46
#
To sice jo, ale z některých pozic to klidně mohl dávat James.
db18
20.05.2018 11:44
#
On je ale kope docela dobře.
raduinho
20.05.2018 12:25
#
Nevím no, přijde mi, že včera kromě jednoho vůbec nevěděl jak to kope. Takové náhodáky vyloženě. Žádná přesnost jako u Williana nebo dříve Beckhama. Měl by je kopat James.
BALGA László
22.05.2018 14:09
#
BALGA László
22.05.2018 14:11
#
MaraSGE
20.05.2018 10:09
#
Hráči bayernu jen potvrdili jaký to sou sedláci.....jedinej kdo zaslouží potlesk je Jupp Heynkes a tusim ještě jeden hráč zůstal na předání....zbytek
Und wer ist der Pokalsieger??? Eintracht Frankfurt!!!! ............Rom, Mailand oder London, Moskau, Wien oder Athen, ob mit Bus oder Bahn, ob mit Flugzeug, scheißegal, Eintracht Frankfurt international......juhuuuuuuuu .......Nur die SGE!
Rudnevs
20.05.2018 10:23
#
vladino10
20.05.2018 10:23
#
Čo robili minulý rok hráči eintrachtu po prehre?

Na jednej strane sa mi nepáči skladanie medailí, niekedy to vyzerá ako pohŕdanie celou súťažou alebo čo, neviem..
Ale na druhej zas chápem, že kukať sa ako si super preberá trofej by bolo už trošku moc, si smutný a ešte sa máš pozerať ako tvoj super oslavuje..
BílíAndelDrcKo
20.05.2018 10:40
#
Sry, ale však treba byt trochu chlap a profesionál.
vladino10
20.05.2018 10:49
#
Však ako palec hore pre neuera a starkeho, že ostali, ale ako nasilu sa dívať na niečo čo nechcem vidieť, načo .

Práve preto sa pýtam aká je tradicia (nikdy som si to nevšímal)- či iné tímy ostávajú atď, ak áno, tak vtedy chápem..
jany kozak
20.05.2018 12:34
#
wtf
Bandita_Harry
20.05.2018 18:37
#
Boze ved pri inych sportoch naprilad pri hokeji musis vidiet tie oslavy a este tam aj stat a pocuvat cudziu hymnu a este ked ju aj nebodaj spieva cely stadion... v individualnych sprtoch je tiez hymna a preberanie medaili co si ma ten treti a druhy prebrat medailu a ist prec?? ak toto co robia a aj u hracov OM som to po finale videl je uplne na grc, a sracstvo najvyssieho zrna ked ani nevedia uctit supera alebo prijat prehru...
vladino10
20.05.2018 19:25
#
Bandita_Harry
20.05.2018 21:09
#
no napis nieco som zvedavy
vladino10
21.05.2018 01:37
#
Čo ti mám napísať?
Stavím sa, že si to ani len nevidel..

Preboha, veď hráči normálne počkali na ihrisku na ceremoniál, prevzali medaily, niektorí ich zložili (to sa mi nepáčilo, hlavne keď to urobilo mladé ucho z b tímu tak to vyzeralo komicky) a pobrali sa pomaly do kabín..
Frankfurt vystúpil na pódium, pod ktorým bolo plno novinárov a iných ľudí, bolo to tam narvane, hráči bayernu nemuseli robiť žiadne krovie, nestal sa žiadny trapas v štýle "hymnu si vypočul iba jeden tím" či o čom to hore píšeš, absolútne nechápem porovnanie s počúvaním hymny na hokeji..
Hráči proste iba neboli na ihrisku keď už Frankfurt preberal trofej a ani tam nikomu nechýbali, zúčastnili sa na tom ceremoniáli toho čoho museli a šli preč, vystali si to nutné a potom zdrhli..tomu jedinému rozumiem, že po prehre proste máš chuť zdrhnúť a byť v tichu a sám a nie každý je taká persóna ako Neuer, avsak- ten nechytal celú sezónu a mohol sa na to pozerať tak nejak nezainteresovanejsie ako priamo participujúci hráči..

Rieši sa takáto totálna banalita a to, že koľkokrát tímy zdrhnú preč po prehre bez poďakovania vlastným fanúšikom ktorým sú to dlžní nerieši nikto..za to superovi nedlzim nic- odstojim si to potrebné kde byť musím a potom idem plakať do kúta..
Bandita_Harry
20.05.2018 21:13
#
ja to nemierim teraz na bayern aby si ma zle nepochopil, ale hovorim to vseobecne ked tam nemusia byt pri preberani trofeje tak ok ale od hracov Bayernu ktori maju kopu cennejsich medaili by tym trosku ukazali nadhlad a ze su pravi sampioni....
twelwer
22.05.2018 13:17
#
raduinho
20.05.2018 10:46
#
Hydro
20.05.2018 15:32
#
a načo tam mali čakať? rozhodca ich dvakrat odfajčil aj z trofejou co sa mali načo pozerat?
MaraSGE
21.05.2018 13:43
#
Bayern neumí prohrávat v tom je ten problém....a že je rozhodčí zaříznul? Jako ok penalta to asi měla být ale co se nás rozhodčí natrapili by vydalo na celou stránku...sem rád že bayern odešel s hlavami dole a patří jim to ....oni ti frajirci v cele s nejvetsim ubozakem bundesligy wagnerem už potřebovali za uši a sem strašně rád že sme jim prekazili double právě my letos.mimochodem sandro wagner před vstupem do tunelu sundal svoji medaili a hodil ji do hlediště....frajer....jak říkám bayern je scheiße Truppe !
Bayern +
21.05.2018 17:49
#
Sandro Wagner je tam po Műllerovi najväčší sympaťák
151bar151
20.05.2018 10:21
#
Až přijde Kovač do Bayernu, asi se dočká pár nepříjemných pohledů...
Nforest
20.05.2018 10:29
#
obávam sa že budú na neho mať prehnané nároky najmä fanúšikovia a preto sa skoro poberie... pritom ten mančaft už na to nemá. Max. štvrfinále LM.
vladino10
20.05.2018 10:52
#
Na základe čoho na to ten manšaft nemá?
Okrem krídelníkov sme v pohode a tam nám príde v lete posila
blackhawk88
20.05.2018 11:23
#
na kridla nikto nepride, podpisali riberyho a robbena, cize dalsia posila na kridla je vraj vylucena, aj podla Falka. tak isto klub nevylucil a ani nepotvrdil, ze planuju nejaky vacsi prestup, nevedeli povedat, ze ci to bude toto leto alebo az dalsie. Moze to byt taktika. No uvidime.
vladino10
20.05.2018 13:06
#
Príde gnabry, aj to bude posun
blackhawk88
20.05.2018 15:54
#
namiesto 3 skiel na kridlach budeme mat 4, ano je to posun
blackhawk88
20.05.2018 18:54
#
este doplnim dnesne vyhlasenie Uliho:

Hoeneß: "We will definitely not make any 100m signing this summer. We will go to next season with more or less the same squad. We will see what Kovač will do"

Hoeneß rules out big summer spending : "We won't invest but we have to make our players play better than they did yesterday"
"We need players who perform in the big and important games and not just against weak opposition. We will work on it"
vladino10
20.05.2018 19:27
#
Rummenige hovoril presne opačne..

Nechápem absolútne, teraz niekoho kúpiť, tak bude mať čas aj priestor si zvyknúť na ligu, lebo stále poprinom môžu niečo odohrať aj r+r..to my to budeme riešiť až keď r+r odídu a budeme potrebovať okamzitu kvalitu..
blackhawk88
20.05.2018 20:48
#
nie je to po prvy krat co ich vyjadrenia su protichodne, tiez si myslim, ze aspon este 1 kridlo potrebujeme .. predpokladam, ze vacsina klubov bude chciet prestupy uzavriet este pred MS, lebo MS potom mozu rapidne navysit cenu hracov, tak som zvedavy co sa bude diat
151bar151
20.05.2018 10:54
#
Vždyť suverénně vyhráli Bundesligu...
Thoth
20.05.2018 10:29
#
Myslel som, ze so vsemocnym Heynckessom na lavicke Bayernu to bude vitazstvo v pohari a minimalne finale LM. Ako je toto mozne ?
BílíAndelDrcKo
20.05.2018 10:38
#
vladino10
20.05.2018 10:53
#
bodajby sa k vám Pepa vrátil
Thoth
20.05.2018 11:12
#
db18
20.05.2018 11:45
#
20fredy20
20.05.2018 10:44
#
Ste tu len fanusici teoretici, ziadni srdciari, stale len slohy a do vsetkeho rozumiete viac ako Rummenigge s Hoenessom do kopy, kolko krat ste boli napr navstivit Bayerm nazivo namiesto staleho kritizovania slohov na internete
Uli_Hoeneß
20.05.2018 13:19
#
raduinho
20.05.2018 10:53
#
Rozhodně nejsem fanoušek Bayernu, ale návštěva Allianz Areny na Audi Cupu minulé léto dost změnila moje vnímání toho klubu. Musím říct, že to ve mně zanechalo hodně velký dojem. Pokud Bayern bezpochyby byl, je a bude velkoklub. Ale pokud chtějí být úspěšnější v Evropě a udržet svou pozici hegemona v Německu tak je na čase přestat spoléhat na R+R a nahradit je novými, hladovyými, mladými puškami. Robert Lewandowski - přijde mi, že prostě nemá tu mentalitu Ronalda, Messiho nebo Zlatana a klíčové zápasy prostě nezvládá - především v LM. Jsem pro jeho náhradu - Griezmann by byl spektakulární, ale ten nejspíš do Německa nepůjde.
vladino10
20.05.2018 10:58
#
blackhawk88
20.05.2018 11:24
#
Bayern +
20.05.2018 12:40
#
Manik...
20.05.2018 13:26
#
Manik...
20.05.2018 13:27
#
el Principito
20.05.2018 14:35
#
mám to úplně stejně
Coutinho10
20.05.2018 11:02
#
wow hezky
Tučňák_
20.05.2018 13:10
#
Když už se to tu řeší, je ve fotbale zvykem nechávat si stříbrné medaile a dívat se na vítězný ceremoniál soupeře? Kolik hráčů Bayernu si nechalo medaile?

V hokeji je v tom prý rozdíl mezi Kanaďany a Rusy.

V ČiliChilli je zajímavá myšlenka, že v západní společnosti se uchytil kult vítězství a lidé proto pohrdají druhým místem.
http://cilichili.cz/2018/5-ti-druzi/tema/ti-druzi/
Ferragamo7
20.05.2018 15:42
#
Toto bol presne taký istý zápas, ako proti Stuttgartu.A na 100% sa mi potvrdilo to,čo som napísal minulý týždeň.Jeden rýchly hráč(Rebič) úplne zruinoval tých slimákov lemravých(Sulle,Hummels) miestami bolo až komické sledovať,tie ich ťažkopádne reakcie a Rebič im niekoľkokrát ušiel,presne ako v zápase zo Stuttgartom ich cvičili Donis s Akolom.Bohužiaľ Bayern disponuje len jedným rýchlym obrancom(Alaba) zvyšok je(až na niektoré svetlé momenty Kimmicha) strašne neohrabaný a pomalý.Recept na Bayern je jednoduchý-stačí sa stiahnuť pred vlastnú šestnásku a mať v tíme aspoň jedného(ideálne dvoch) veľmi rýchleho hráča,ktorý dokáže šancu presne zakončiť.Niektorí tu velebíte Guardiolu,ale on je príčina, že Bayern začal hrať pomalý lemrácky futbal s dlhým držaním lopty a neefektívnymi prihrávkami do strán a domov.Bayern nikdy v histórii takto nehral,práve naopak,zdobila ich priamočiarosť a rýchlosť.Ich nákupná politika je čistá katastrofa,keď si povedali,že nebudú míňať veľa peňazí a skupujú do mužstva treťotriednych hráčov z ostatných tímov bundesligy.Problém Bayernu sa dá vyliečiť veľmi jednoducho-zbaviť sa tých telnatých,tragicky pomalých hráčov a kúpiť mladších a rýchlych,ako bol napr.D.Costa-nechápem,že takéhoto hráča Bayern pustil.Neviem či Kovač je tá správna voľba,ale chcem veriť,že odnaučí hrať Bayern ten idiotský a neefektívny systém s dlhým držaním lopty a budú hrať rýchlo a priamočiaro.Ale to by musel vymeniť min. 1/2 kádra Dnes som nakydal na môj milovaný klub,ale ja pred realitou oči nezatváram a pomenujem presne to čo sa mi nepáči.Chcem veriť,že budúca sezóna už bude o inom a vrátia sa k tomu futbalu,ktorý hrali pred príchodom Pepa.Bohužiaľ ani Juppovi sa nepodarilo odstrániť to čo tu Guardiola 4 roky zakorenil...
blackhawk88
20.05.2018 15:56
#
vladino10
20.05.2018 19:34
#
Nechápem čo všetci máte s tým douglasom- čo z toho, že bol rýchly keď sezónu aj pol si ho natieral ribery na chleba a bol o dve triedy lepsi a posadil ho na lavicu..a Douglas miestom toho aby zabojoval začal pýtať väčšie prachy a v zápasoch ledva pobehol..

A aj ten zvyšok je blbost- ak by stačilo mať rýchleho hráča vpredu a postaviť betón, tak by sme nevyhrali ani bundesligu..robíš zavery z dvoch zápasov z ktorých sa dá čítať dosť malo- hraci na to po neúspechu s realom začali srat a asi si mysleli, že sa ten pohár urobí sám..to, že si džubneme proti realu dva vlastne góly a proti eintrachtu jeden (hlúpa strata Jamesa) je ten rozdiel, ktorý ťa drží od finále lm a víťazstva v pohári- a ten nemá s rýchlosťou nič spoločné..
Hrali sme túto sezónu dobrý futbal, akurát sme to na konci posrali, to je všetko
Hydro
20.05.2018 21:43
#
absolutne s tvojím nazorom suhlasim...hento co napisal chlapec hore vyššie mi príde ako keby videl 3 zapasy za rok
Ferragamo7
21.05.2018 15:31
#
Veľmi sa mýliš.Zápasy Bayernu sledujem pravidelne už vyše 30 rokov.Nejde z mojej strany o žiadne vyplakávanie,za všetkým čo som napísal si skalopevne stojím.Ten môj príspevok sa týka hlavne posledných 4 sezón.Myslíš si, že je náhoda,že sa Bayern nedostal v LM už 5 rokov ďalej ako do semifinále?Sledoval si zápas LM Liverpool-City?To človek až nechápal tú lokomočnú rýchlosť Lpoolu,pri takom futbale pravý futbalový fanúšik musí pookriať.A teraz si to porovnaj s prejavom aký ponúka Bayern,to je neskutočný rozdiel,len slepý,alebo zaujatý človek to nevidí,alebo nechce vidieť.A pokiaľ sa toto nezmení,tak Bayern bude o triumfe v LM akurát tak snívať.Ja sa tu samozrejme nechcem hádať do krvi,alebo niekomu vnucovať svoj názor,uvidíme komu dá za pravdu budúca sezóna,či bude Bayern hrať inak pod novým trénerom a hlavne kam to dotiahnu v LM.To že vyhrajú bundesligu,o tom nepochybujem.A ešte k tomu D.Costovi,bol to po dlhom čase,konečne útočník,ktorý dokázal spraviť chaos v obrane súpera a svojou rýchlosťou sa vedel dostať do šance,alebo pripraviť šancu spoluhráčovi.Podľa mňa,mal zostať,ale to je len môj názor,ja o tom nerozhodujem.
Hydro
21.05.2018 16:57
#
D. Costa bol vyborný prvu sezonu aj to len prvu polovicu...v prvej sezone nemal problem prejsť cez 2-3 hracov zatial co v druhej nedokazal prejst ani cez jedneho bol často zranený a hlavne moralka bola dosť slaba...a to semifinale ti je malo? pred rokom 2010 sme boli kolkokrat v semifinale ci finale?Vyše 30 rokov možes sledovať max vysledky pretože prenosy zapasov ci uz v TV alebo online zdaleka neboli pre každeho dostupne tak ako posledných 10-15 rokov.Videl som ten zapas a City bolo poškodené za prve a za druhe co vyhral Liverpool za posledne roky?
Ferragamo7
22.05.2018 10:43
#
Hydro-to je na dlhú debatu,či je semifinále málo.Neviem.Máš pravdu v tom,že Lpool od 2005 nevyhral nič.No angažovanie Kloppa bola skvelá voľba a už to prináša ovocie.Finále LM,ale najmä ten herný prejav toho mužstva(ako keby som videl B.Dortmund pár rokov späť) je niečo,kvôli čomu ja futbal pozerám.Nie na bezcielne vozenie lopty,prihrávky do stán a brankárovi,ale na takýto Heavy Metal(ako hovorí Klopp )Chcel by som,aby Bayern trénoval Klopp,to by bol ideálny tréner a podľa mňa by Bayern hral úplne inak ako posledných 5 sezón.A ešte vysvetlím to sledovanie-zápasy vtedy ešte pohára europskych majstrov a tiež aj vybratý zápas z každého kola bundesligy dávala pred rokom 1989 ORF,ktorá sa u nás dala príjmať.Prvýkrát som v 1985-tom na ORF vtedy sledoval zápas Austria-Bayern.Mal som 15 rokov a odvtedy som ich fanúšik.
Visca el barca
20.05.2018 20:13
#
Tak super, vyplakal ses a teď nám může Bayern vrátit Thiaga, když vám je málo
Hydro
20.05.2018 21:43
#
Keby bolo na mne kludne si ho berte absolutne nenaplnuje potencial a pravidelne je pol sezony zranený
Bayern +
20.05.2018 22:35
#
Že by to bolo nejaké terno...
BALGA László
22.05.2018 14:24
#
LM
20.05.2018 15:53
#
Tak fajn.. doufám, ze tento pocit prohry v sobě Thomas, Mars, Kimmich a spol. změní v nasazení a opravdovou vůli obhájit MS.

Je třeba začít se soustředit na o podstatné..
pistacik11
20.05.2018 22:13
#
MaraSGE
22.05.2018 13:35
#
Kdo rozumí německy tak víc slov netřeba...toto je něco co zahřeje na srdci

+++ Bayern-Fan will jetzt Eintracht-Mitglied werden +++

Ich bin BILD-Reporter und seit 1996 – mehr als die Hälfte meines Lebens – Mitglied beim FC Bayern.
Ich habe die Derbys gegen 1860 live erlebt, die irre Last-Minute-Meisterschaft 2000. Ein Jahr später die Vier-Minuten-Schalker. Dann den Champions-League-Sieg, das Triple. Mit anderen Worten: Ich bin ein erfolgsverwöhnter Bayern-Bazi, der nach dem verlorenen Pokal-Finale echt kein Mitleid braucht.

Doch an diesem Wochenende kam mir der Gedanke, zusätzlich Eintracht-Mitglied zu werden. Und das liegt nicht daran, dass Bayern-Fans immer auf der Sieger-Seite stehen wollen. Sondern daran, dass ich am Wochenende gigantische Fußball-Liebe erlebt habe – vor meiner Haustür, in der Stadt, in der ich seit 2009 lebe:
► Die Eintracht-Spieler in den Cabrios auf dem Weg vom Flughafen zum Römer. Zum Teil noch, zum Teil schon wieder betrunken, zum Teil oben ohne. Der Präsident in den Klamotten des Vortags.
► Die Fans, die schon auf der Autobahn Spalier standen. Die an der Kennedy-Allee dem Autokorso zujubelten, ihre Helden feierten.
► Die Bosse Bobic, Kovac und Hübner, die sich nicht zu fein waren, Fans kilometerweit auf ihrem Kofferraum mitfahren zu lassen.
► Die Väter, die ihre Kinder hoch hoben, damit sie den Pokal anfassen können. Die reiferen Fans, die 30 Jahre keinen Titel feiern durften und jetzt Tränen in den Augen hatten.
► Der Römerberg, der schon seit dem Mittag gerammelt voll war.

Diese Volksnähe, diese Lockerheit, diese echte Euphorie – ich muss leider zugeben, dass ich all das aus München nicht kenne.
Klar, der Marienplatz ist voll, wenn der Rekordmeister kommt. Aber echte Partystimmung kommt da nur auf, wenn der Champions-League-Pokal präsentiert werden kann. Alles darunter scheint mittlerweile eine Enttäuschung zu sein.
Ganz anders in Frankfurt: Diese Euphorie, die Stadt im Freudentaumel, die Spieler, die ohne Vorschriften feiern durften – das war Weltklasse-Werbung für den Fußball, für die Eintracht, für die Stadt.
Ach so: Den Mitgliedsantrag habe ich heute online ausgefüllt.
Rudnevs
23.05.2018 17:59
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
10.02. DFB Pokal - los čtvrtfinále
Los čtvrtfinálových zápasů Německého poháru: Schalke - Brémy, Bayern Mnichov - Heidenheim, Paderborn - Hamburk, Augsburg - RB Lipsko. (transfermarkt.de)
08.02. Harnik bude chybět hodně dlouho
Martin Harnik si v týdnu přivodil svalové zranění a před sebou má hodně dlouhou pauzu. Podle posledních zpráv bude útočník Werderu chybět minimálně šest týdnů, jeho absence se pak může protáhnout na dva měsíce. (kicker.de)
06.02. Hertha bude postrádat Maiera
Arne Maier si přivodil svalové zranění čeká ho nucená pauza. Mladý záložník Herthy nenastoupil k dnešnímu pohárovému souboji proti Bayernu a chybět bude i o víkendu, to se berlínský celek střetne s Gladbachem. (kicker.de)
06.02. Neuer nebude chytat ani dnes
O druhý zápas v řadě přijde Manuel Neuer, německý brankář není v nominaci Bayernu Mnichov na dnešní pohárový souboj s Herthou. Neuer si minulý týden poranil ruku a nechytal o víkendu proti Leverkusenu. (sport1.de)
05.02. Pavlenka vychytal postup Brém
Český brankář Jiří Pavlenka zlikvidoval v penaltovém rozstřelu dva pokusy hráčů Dortmundu a zásadní měrou přispěl k postupu Werderu Brémy do čtvrtfinále německého poháru. V normální hrací době skončil duel nerozhodně 1:1, po prodloužení, ve kterém domácí dvakrát vedli, pak 3:3. V rozstřelu Pavlenka chytil první dvě střely z kopačky Paca Alcácera a Maxe Philippa. Všichni čtyři střelci Werderu, za který hrál do 114. minuty i Theodor Gebre Selassie, naopak proměnili.
05.02. Reus nedohrál zápas s Brémami
Marco Reus z Borussie Dortmund nedohrál zápas německého poháru proti Werderu Brémy. Nejprve sice v nastavení první půle vstřelil českému brankáři Jiřímu Pavlenkovi krásný gól z trestného kopu, jenže do druhého poločasu už nenastoupil kvůli zranění stehenního svalu. (sport1.de)
03.02. Leverkusen bude postrádat Havertze
Leverkusenu příští týden v pohárovém zápase proti Heidenheimu nepomůže Kai Havertz, německý reprezentant si poranil kyčel. Ohrožen je rovněž jeho start v bundesligovém souboji proti Mainzu. (sport1.de)
04.11.2018 Los osmifinále DFB-Pokalu
Osmifinálový los Německého poháru: Hamburk - Norimberk, Heidenheim - Leverkusen, Schalke - Düsseldorf, Kiel - Augsburg, Hertha BSC - Bayern Mnichov, Duisburg - Paderborn, Dortmund - Brémy, RB Lipsko - Wolfsburg. (transfermarkt.de)
03.11.2018 Schalke čtyři týdny bez Mendyla
Hamza Mendyl nepomůže Schalke po dobu čtyř týdnů. Mladému obránci vystavil pověstnou stopku zraněný kotník z utkání DFB-Pokalu s Kölnem (2:1 po penaltách). (sport1.de)
01.11.2018 Schalke přišlo o zraněného Mendyla
Hamza Mendyl nějaký čas nepomůže Schalke. Marocký obránce si ze včerejšího pohárového klání s Kölnem (2:1 po penaltách) odnesl zraněný kotník a zatím není jasné, jak dlouho bude absentovat. (transfermarkt.de)
Další expres zprávy
Poslední zápasy
05.02.
Hamburger SV - 1. FC Norimberk
1:0
05.02.
1. FC Heidenheim - Leverkusen
2:1
05.02.
MSV Duisburg - SC Paderborn
1:3
05.02.
Borussia Dortmund - Werder Brémy
3:4p
06.02.
Holstein Kiel - FC Augsburg
0:1
06.02.
RB Lipsko - VfL Wolfsburg
1:0
06.02.
Schalke 04 - Fortuna Düsseldorf
4:1
06.02.
Hertha BSC - Bayern Mnichov
2:3e
Všechny zápasy
Následující zápasy
02.04.?
Schalke 04 - Werder Brémy
info
02.04.?
Bayern Mnichov - 1. FC Heidenheim
info
02.04.?
SC Paderborn - Hamburger SV
info
02.04.?
FC Augsburg - RB Lipsko
info
Všechny zápasy