Anglie - FA Cup 2018/2019

18.05.2019 18:00 CET

Manchester City   -   Watford FC

6 : 0 (2:0)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.22 - 6.92 - 10.70

Manchester City může proti Watfordu znovu přepisovat historii

Pep Guardiola (© mcfc.co.uk)
 
Anglické soutěže jsou nesmírně náročné. Celky za sezónu odehrají až šedesát zápasů, často hrají v týdnu, na odpočinek nebo taktické zlepšení je málo času. Proto je skoro nemožné uspět ve všech soutěžích. A pak je tady Manchester City, který už vyhrál Premier League, ligový pohár alias Carabao Cup a teď proti Watfordu může ve finále FA Cupu završit historický anglický treble.

Sir Alex Ferguson dokázal v roce 1999 vyhrát ten nejcennější treble ve fotbalovém světě, tedy Premier League, FA Cup a Ligu mistrů. O dva roky později se Liverpoolu povedlo získat FA Cup, ligový pohár a k tomu Pohár UEFA. Ale domácí treble - ten v Anglii nezískal v celých dějinách vůbec nikdo. Tedy aspoň mezi muži, protože ženy Arsenalu už se tímto počinem pyšnit mohou, což připomenul sám Pep Guardiola na předzápasové tiskové konferenci, když opravil dotaz reportéra.

Mezi muži tomu byli nejblíž v roce 1994 borci z Manchesteru United, kteří v začátku památné dynastie ovládli ligu i FA Cup, jenže ve finále ligového poháru podlehli Aston Ville. Jejich městský rival, který dost možná také zahájil nejúspěšnější období v dějinách klubu, se tak může nesmazatelně zapsat do historie. "Pokud zítra zvítězíme, bude to výjimečná sezona," prohlásil v pátek španělský manažer. "A i kdyby ne, pořád to dle mého bude něco výjimečného. Mohli jsme Premier League ztratit o jediný bod, a přitom by naše snaha byla naprosto totožná."

"Ligový triumf jsme pár dní slavili, ale pak už jsme se plně soustředili na Watford, protože víme, jak těžký zápas jsme s nimi svedli na domácí půdě," pokračoval Guardiola s odkazem na březnovou výhru 3:1, v níž se o všechny branky Citizens postaral Raheem Sterling. "Gól na 1:0 tehdy rozhodčí uznal nesprávně a Watford má vepředu velkou kvalitu v Pereyrovi, Hughesovi, Deulofeuovi a Deeneym. Dlouhé nákopy na Deeneyho jsou nezastavitelné, i když máme urostlé stopery. Ve sklepávání centrů pro své spoluhráče je Deeney možná nejlepší ze všech."

"Pozor si musíme dávat také na náběhy Doucourého do šestnáctky a výtečné standardní situace v podání Holebase," varoval Guardiola. "Víme, že to bude náročné, ale snad se dovedeme ještě na jeden den pořádně soustředit, abychom byli ještě jednou šampiony."

Dobrou zprávou pro Manchester je lepšící se zdravotní stav dvojice záložníků Fernandinha a Kevina de Bruyneho, kteří se již zapojili zpět do tréninkového procesu a mohli by do zápasu zasáhnout. Mimo hru naopak zůstává věčný lazar Benjamin Mendy.

Na straně Hornets měl původně absentovat zmíněný José Holebas vinou vyloučení v posledním ligovém kole s West Hamem, ovšem klub se proti tomuto rozhodnutí odvolal a třízápasový trest pro řeckého beka byl dodatečně odvolán. Watfordského manažera Javiho Graciu také čeká důležité rozhodnutí, koho postavit mezi tři tyče. Všechny předešlé pohárové duely totiž odchytal veterán Heurelho Gomes, jenž si v 38 letech pohrává s myšlenkou na ukončení kariéry, ovšem klubovou jedničkou je Ben Foster.

Tento sobotní zápas však nebudou vypjatě sledovat jen příznivci obou klubů, ale také lidé ve spojení s Manchesterem United a Wolverhamptonem, jejichž start do nové sezony může být výsledkem sobotního duelu ve Wembley významně poznamenán. V případě výhry Citizens se Wolves dostanou ze sedmého místa v lize do Evropské ligy, zatímco kvůli triumfu Hornets by naopak ligový nováček o místo v pohárové Evropě přišel a povinnost nastoupit do červencového předkola by připadla Manchesteru United, který má přitom na tuto dobu naplánovanou předsezonní přípravu v Šanghaji.
Manchester City - pravděpodobná sestava:
Ederson - Walker, Kompany, Laporte, Zinchenko - De Bruyne, Gündogan, D. Silva - B. Silva, Agüero, Sterling
Watford FC - pravděpodobná sestava:
Foster - Femenía, Mariappa, Cathcart, Holebas - Hughes, Capoue, Doucouré, Pereyra - Deulofeu, Deeney
Tip EuroFotbal.cz: 1
Autor: Martin Kantor / skysports.com
Počet zobrazení: 3499
Vzájemné zápasy
04.12.2006Premier League 16. kolo
Manchester City - Watford FC
0:0
21.04.2007Premier League 35. kolo
Watford FC - Manchester City
1:1
05.01.2013FA Cup3.k
Manchester City - Watford FC
3:0
25.01.2014FA Cup4.k
Manchester City - Watford FC
4:2
29.08.2015Premier League 4. kolo
Manchester City - Watford FC
2:0
02.01.2016Premier League 20. kolo
Watford FC - Manchester City
1:2
14.12.2016Premier League 16. kolo
Manchester City - Watford FC
2:0
21.05.2017Premier League 38. kolo
Watford FC - Manchester City
0:5
16.09.2017Premier League 5. kolo
Watford FC - Manchester City
0:6
02.01.2018Premier League 22. kolo
Manchester City - Watford FC
3:1
04.12.2018Premier League 15. kolo
Watford FC - Manchester City
1:2
09.03.2019Premier League 30. kolo
Manchester City - Watford FC
3:1
05.01.20133.k
Manchester City - Watford FC
3:0
25.01.20144.k
Manchester City - Watford FC
4:2
Manchester City - poslední zápasy
03.04.2019Premier League 33. kolo
Man. City - Cardiff City
2:0
06.04.2019FA CupSF
Man. City - Brighton
1:0
09.04.2019Liga mistrůČF 1.z
Tottenham - Man. City
1:0
14.04.2019Premier League 34. kolo
Crystal P. - Man. City
1:3
17.04.2019Liga mistrůČF 2.z
Man. City - Tottenham
4:3
20.04.2019Premier League 35. kolo
Man. City - Tottenham
1:0
24.04.2019Premier League 31. kolo
Man. Utd - Man. City
0:2
28.04.2019Premier League 36. kolo
Burnley FC - Man. City
0:1
06.05.2019Premier League 37. kolo
Man. City - Leicester
1:0
12.05.2019Premier League 38. kolo
Brighton - Man. City
1:4
11.03.2017ČF
Middlesbrough FC - Manchester City
0:2
23.04.2017SF
Arsenal FC - Manchester City
2:1e
06.01.20183.k
Manchester City - Burnley FC
4:1
28.01.20184.k
Cardiff City - Manchester City
0:2
19.02.20185.k
Wigan Athletic - Manchester City
1:0
06.01.20193.k
Manchester City - Rotherham United
7:0
26.01.20194.k
Manchester City - Burnley FC
5:0
16.02.20195.k
Newport County - Manchester City
1:4
16.03.2019ČF
Swansea City - Manchester City
2:3
06.04.2019SF
Manchester City - Brighton & Hove Albion
1:0
Watford FC - poslední zápasy
16.03.2019FA CupČF
Watford FC - Crystal P.
2:1
30.03.2019Premier League 32. kolo
Man. Utd - Watford FC
2:1
02.04.2019Premier League 33. kolo
Watford FC - Fulham FC
4:1
07.04.2019FA CupSF
Watford FC - Wolverham.
3:2e
15.04.2019Premier League 34. kolo
Watford FC - Arsenal FC
0:1
20.04.2019Premier League 35. kolo
Huddersf. - Watford FC
1:2
23.04.2019Premier League 31. kolo
Watford FC - Southamp.
1:1
27.04.2019Premier League 36. kolo
Watford FC - Wolverham.
1:2
05.05.2019Premier League 37. kolo
Chelsea FC - Watford FC
3:0
12.05.2019Premier League 38. kolo
Watford FC - West Ham
1:4
24.04.2016SF
Crystal Palace - Watford FC
2:1
07.01.20173.k
Watford FC - Burton Albion
2:0
29.01.20174.k
Millwall FC - Watford FC
1:0
06.01.20183.k
Watford FC - Bristol City
3:0
27.01.20184.k
Southampton FC - Watford FC
1:0
06.01.20193.k
Woking FC - Watford FC
0:2
26.01.20194.k
Newcastle United - Watford FC
0:2
15.02.20195.k
Queens Park Rangers - Watford FC
0:1
16.03.2019ČF
Watford FC - Crystal Palace
2:1
07.04.2019SF
Watford FC - Wolverhampton Wanderers
3:2e
Komentáře (258 / 0 nových)
MCFC_8
12.05.2019 19:18
#
Tak podme si po 4.trofen v sezone...3:1
t0mmy33MCFC
13.05.2019 10:12
#
taky si po zapase kalil co? ja bouchnul bublinky
MCFC_8
13.05.2019 13:36
#
Tak trochu, ale nic prehnane sladky titul
diastan
15.05.2019 16:07
#
Snad stihli vystrizlivet ... 3:1
John Obi Mikel
17.05.2019 17:22
#
Tip 3:0, přání 0:1
***Chelsea FC***
18.05.2019 14:17
#
Přání 0:1? Nikdo přece nechce nervy do posledních minut. Přání alespoň 0:2, pokud možno oba góly kontrovérzní ...
John Obi Mikel
18.05.2019 14:25
#
Assassin11
18.05.2019 08:24
#
4:0
Abner
18.05.2019 14:06
#
Víťazstvo Watfordu by bolo teda prekvapko. Hoci by potešilo mnoho fans LFC a MUFC.
Bonetti
18.05.2019 14:08
#
Historii prepisujou jenom bolsevici.
cr7sux
18.05.2019 14:16
#
kezby
Abner
18.05.2019 14:28
#
Ani by som nepovedal. Je to "obľúbená činnosť" všetkých víťazov.
SIRBRANIKE
18.05.2019 14:32
#
Bonetti
18.05.2019 14:35
#
Ne, ti "pisou novou kapitolu", pripadne se "zapisujou do historie". Bohuzel kvuli panu Zarubovi musime vsude cist tuhle hovadinu.
Salfovic
18.05.2019 15:00
#
Tohle mě taky fascinuje, zaměnit tvoření historie s jejím přepisováním
Mass
20.05.2019 02:45
#
Kixi Syhimour
18.05.2019 15:06
#
"Přepište dějiny!", ale může být myšleno jako napište tam to původní a dodejte tohle. Jednoduš řečeno vyhoďte staré encyklopedie tohle tam prostě chybí.
C-M@ster
18.05.2019 16:58
#
Záruba sám se proti tomu taky vymezoval, ale mně taky příjde, že se to tak dá brát.
Kocour Klapuška
18.05.2019 23:28
#
Mecikyknedliky
18.05.2019 15:19
#
Hrozna nuda ten zivot...
xjert02
18.05.2019 20:59
#
Ejzy
18.05.2019 14:44
#
a nie je to preto, že konflikt vzniká rozdielnym pohľadom na vec?
C-M@ster
18.05.2019 16:59
#
Částečně.
messinhovic
18.05.2019 15:16
#
xjert02
18.05.2019 20:58
#
12janjde
18.05.2019 22:35
#
Nebo Vjatrovič
BaggioRoberto
18.05.2019 14:24
#
A ještě superohár vyhráli. Neskutečná nadvláda nad Anglií.
Pompiduk
18.05.2019 15:33
#
Nevyhráli, žádnej superpohár ještě tuhle sezonu nebyl.
BaggioRoberto
18.05.2019 15:40
#
Hned na začátku. 5.8. 2018
12janjde
18.05.2019 16:00
#
Ale,to bylo ještě pokračování minulé sezóny
king23
19.05.2019 11:53
#
12janjde
19.05.2019 16:28
#
Tak nic,dopadlo to zas na h..no,jak všechny anglické soutěže
REPLIKATOR
18.05.2019 14:25
#
Obr Koloděj
18.05.2019 14:26
#
0:1 (Doucouré)
Andreas8110
18.05.2019 14:41
#
Keď City vyhrá, ako to bude s "Európou"?
PetrJ
18.05.2019 14:45
#
Do základní skupiny EL půjde Manchester United, do předkol Wolverhampton Wanderers.
Andreas8110
18.05.2019 14:54
#
Salfovic
18.05.2019 15:02
#
Angláni tedy mají jistá dvě místa ve skupinách EL ?
Hokaido
18.05.2019 16:13
#
Jop, stejně jako Němci, Španělé a Italové.
Andreas8110
18.05.2019 14:57
#
A v prípade, že Arsenal vyhrá EL?
PetrJ
18.05.2019 14:59
#
V tom případě bude mít Anglie v základní skupině LM 5 týmů, a do základní skupiny EL půjde nějaký tým z jiné ligy.
PetrJ
18.05.2019 15:00
#
Asi z francouzské nebo ruské. Moc se v tom nevyznám.
Elliasson
18.05.2019 20:50
#
Francie.
Andreas8110
18.05.2019 15:01
#
Tento ročník nadvláda Premier League...
bandwagoner
18.05.2019 18:09
#
tenhle rok je fakt neskutecnej... Dva tymy Premier League se ve finale FA Cupu jentak nevidi.
icka
18.05.2019 19:21
#
Kocour Klapuška
18.05.2019 23:29
#
redyyz
18.05.2019 15:02
#
Bol niekdo s vás, Man city fanúšikov v Manchestery na oslave titulu? Ak áno, aké to tam bolo?
Oliver Roland
18.05.2019 15:12
#
My sma to oslavili v Prešove na stadione...to je tiez taky Etihad v City
maxton
18.05.2019 15:48
#
Na tom koncerte Eminema ?
Keita8
18.05.2019 15:22
#
Kixi Syhimour
18.05.2019 15:33
#
nicméně fakt to není upravené ten první videoklip?
Kincl
18.05.2019 15:40
#
Spíš u ajaxu tam hraje hudba a u City ne :D
Plus u City části ukáží jen fanynku vepředu :D
https://www.youtube.com/watch?v=6NZieOyIyvk Tady to zas vypadá jinak
ClancyWiggum
18.05.2019 15:42
#
No taky je to docela mrtvý
Kincl
18.05.2019 15:43
#
Pokládám si otázku vadí to? :D Nemyslím si že by si to nějakej Arsenal, Liverpool zasloužil víc díky lepší případné oslavě :D
ClancyWiggum
18.05.2019 15:40
#
Musí být upravený není možný aby tam ani nehrála hudba a vůbec nic se nedělo
Konspiracni teoretik
18.05.2019 22:41
#
To je top bože já brecim..
jiri - fcb
20.05.2019 10:50
#
vladis271
18.05.2019 15:36
#
A mal by Real vôbec finančne na to v jednom okne dotiahnuť Hazarda so Salahom? Ja verím, že ak zvládneme finále Salah nebude chcieť odísť. Ale v opačnom prípade sa bavíme o sume prevyšujúcej Coutsa a celkom určite približujúcej sa k 200 mega.
maxton
18.05.2019 15:47
#
Salaha Real snáď ani nechce, Jovic + Hazard musí vyjsť, Pozná bude bonus
maxton
18.05.2019 15:47
#
Pogba
Salfovic
18.05.2019 16:03
#
Poznar
Spalovač šancí
18.05.2019 17:08
#
Poznygol dá Reálu košem. To by bylo pod jeho úroveň zahazovat se s takovými lemply.
king23
19.05.2019 11:56
#
Hazard nebude drahý, když mi konci smlouva, tam to víc než 100 určitě nebude. Salát nevím, to slyším poprvé, že bysme ho chtěli.
dextroza_m
19.05.2019 12:31
#
JO, to je za pusu
12janjde
18.05.2019 16:00
#
Snad vyhraje Watford
Liverpool F.C.
18.05.2019 16:55
#
Taky doufám
t0mmy33MCFC
18.05.2019 17:48
#
bojite se ze by jste dostali klepec v community shieldu co?
redyyz
18.05.2019 17:57
#
presne tak
alcantara
18.05.2019 16:13
#
Kral Pep sa snad znovu zapise do historie
Linzi
18.05.2019 17:13
#
S napětím budou kromě červené části Manchesteru a Wolverhamptonu sledovat zřejmě i v Liverpoolu. A taktéž budou přát City. Díky jejich případnému vítězství si totiž proti nim na začátku sezóny, jakožto druhý tým premier league, zahrají,o FA Community Shield.
dzarda94
18.05.2019 17:37
#
Že by konečně trofej?
fenixLFC
18.05.2019 17:45
#
to medzi skutocne trofeje rata hadam iba mourinho
Jameson
18.05.2019 17:42
#
Som myslel, že Holebas hrať nemôže
fenixLFC
18.05.2019 17:44
#
do toho city nech ide do poharov wolves
Jameson
18.05.2019 17:50
#
fenixLFC
18.05.2019 18:16
#
?
Jameson
18.05.2019 18:19
#
Že praješ City
fenixLFC
18.05.2019 19:04
#
no a? wolves si v europskych poharovh zelam celu sezonu, watfordu to absolutne neprajem. a ked icty vyhra FA cup tak mi to zily fakt trhat nebude
Jameson
18.05.2019 19:20
#
V poriadku, ja mám tiež právo na ,, "
Ol!ver
18.05.2019 23:36
#
icka
18.05.2019 19:21
#
Coutinho10
18.05.2019 19:30
#
+ budeme hrat Community Shield
Coutinho10
18.05.2019 19:30
#
tesim se na ne
vladis271
18.05.2019 17:52
#
MU v predkole EF by bolo priceless
madridcan
18.05.2019 18:26
#
Eurofutbal ma podstranku?
diastan
18.05.2019 17:58
#
tak jdem na to
Miguel19
18.05.2019 18:29
#
Doucoure
Kixi Syhimour
18.05.2019 18:30
#
30 minu v zápase a tady mrtvo
lucius6
18.05.2019 18:47
#
Zatím není moc o čem psát, přijde mi, že City to dost v pohodě kontroluje.
Kixi Syhimour
18.05.2019 20:18
#
Tak jasně, ale většinou se dívají i fandové ostatních klubů, ale letos je vidět, že finále moc netáhne. Watford moc fanoušků nemá a City to někteří nepřejí a zároveň vědí, že stejnak vyhrají a na webu taky nemají moc fandů, přijde mi to jako vcelku unikátní situace
diastan
18.05.2019 18:51
#
a ?
Kixi Syhimour
18.05.2019 20:15
#
Nebylo myšleno jako urážka, spíš že to není moc atraktivní finále
t0mmy33MCFC
18.05.2019 19:32
#
Nepotřebujem si tu honit komentama gól gól gól (opozdenyma o dvě minuty často) jak to někteří dělají
lucius6
18.05.2019 20:08
#
Kixi Syhimour
18.05.2019 20:16
#
Tak hlavně, že pod PL ano

Nicméně viz Diastan
t0mmy33MCFC
18.05.2019 23:18
#
jo jsem myslel ze ho predhodis kdyz jsem to psal
Kixi Syhimour
19.05.2019 00:26
#
Jinak gratulace , aby se neřeklo
t0mmy33MCFC
19.05.2019 10:35
#
Miguel19
18.05.2019 18:40
#
Heh, tak komu ho přiznají?
Busby babes
18.05.2019 18:41
#
hmm, tak nic no.
pantondavo
18.05.2019 18:42
#
Gomes

Existuje větší komik v bráně, než Gomes, James a Valdes?
Teoretik
18.05.2019 18:52
#
Náhodou některé zákroky v Tottenhamu byly famózní, pro mě jeden z golmanů s nejlepšími reflexy a mrštností. Valdes taky střídal lepší sezóny s horšíma, ale lepšího gólmana jeden na jednoho bys nenašel. James se na ně fakt vůbec nechytá.
pantondavo
18.05.2019 19:13
#
Já je mám spojený s kardinálníma kiksama, ostatně Gomes se mi dneska připomněl, sem ani nevěděl, že ještě hraje.
messi80
18.05.2019 19:22
#
Dement,valdes je najúspešnejší brankár v histórii Barcelony.prekoná ho akurát teraz stegen.ten hejt madridistov naňho bol vždy smiešny..aj keď hlavne na začiatku kariéry často chyboval postupne sa stal oporou a legendou
pantondavo
18.05.2019 19:38
#
Ale to já nerozporuju, masturbuj nad ním i dál, ale prostě měl komický kiksy a to tu řeším ve společnosti těch dalších dvou exotů.
technecium
18.05.2019 22:18
#
Tak komicky kiksy měl i San Iker
pantondavo
18.05.2019 22:48
#
Ne, takovy kiksy jako tihle sasci fakt nemel.
jiri - fcb
20.05.2019 10:57
#
Tak to si málo pamatuješ.

A navíc - Vicky měl ty kiksy hlavně v začátcích a postupem času se mu dařilo to odbourávat. Naopak Iker měl těch kiksů postupem času čím dál víc.
pantondavo
20.05.2019 12:15
#
Ano, Iker ke konci delal chyby, nejvyraznejsi pro me byla ve finale LM s atletama, ale to pro me neni takovej ten okatej kiks, nad kterym se budes smat pokazdy, kdyz si ho pustis, coz je pripad Jamese, Gomese, Valdese a urcite i dalsich, ale u Ikera takovej kiks v pameti nemam. Klidne mi ho pripomen.
sinter
19.05.2019 07:40
#
vtipné ako chránia Valdesa. a hned tam musia pichnut Ikera
pantondavo
19.05.2019 09:27
#
A jeste si mysli, ze to nekdo krom jich dvou bere jako relevantni nazor
icka
19.05.2019 12:36
#
jiri - fcb
20.05.2019 10:58
#
Žeby to bylo proto, že jsou to gólmani, kteří chytali v jedné epoše proti sobě a byli si konkurenty?
pantondavo
20.05.2019 12:16
#
Tymy si byly konkurenty, Valdes nikdy nebyl realna konkurence pro Ikera.
sinter
20.05.2019 18:57
#
, možno tak pre Reinu
messinhovic
18.05.2019 19:59
#
iker
Miguel19
18.05.2019 18:51
#
Co ten Mendy? Bude City hledat nové LB? Zinchenko je slabej jak čaj..
diastan
18.05.2019 18:53
#
nebude, nedavno se Pep vyjadroval, ze snim do dalsi sezony pocita
diastan
18.05.2019 18:55
#
s mendym samozrejme
Jameson
18.05.2019 19:21
#
Len či mendyho zdravotný stav s tým počíta
t0mmy33MCFC
18.05.2019 19:31
#
lucius6
18.05.2019 18:53
#
Mluví se o tom, že nikoliv, Zinchenko je teď ke konci horší, ale jinak hrál dobře a v týmu se pořád doufá, že Mendy bude schopný stabilně hrát v příští sezóně.
Miguel19
18.05.2019 18:55
#
Elliasson
18.05.2019 20:53
#
Zinchenko se právě hodně zlepšoval během této sezóny.
Hokaido
18.05.2019 22:20
#
Zinchenko je hlavně hodně kvalitní CM, Pep ho na LB strašně kurvi.
Kixi Syhimour
18.05.2019 22:23
#
Spíš proč si nekoupí LB, Mendy je zraněný a náhrada spíš není. Delph je málem stál titul a Zinchenko je CM. Chápu, že ho tam staví, ale nechápu, proč si nekoupí/neche koupit LB
BaggioRoberto
19.05.2019 01:27
#
A co je s Danilem? Loni hrával dobře.
fenixLFC
18.05.2019 19:08
#
wolves v europe
Coutinho10
18.05.2019 19:30
#
a LFC v Community Shield
pingla
19.05.2019 08:27
#
šance na trofej je tady!
Coutinho10
19.05.2019 09:12
#
*trofeje
Azza
18.05.2019 19:51
#
diastan
18.05.2019 19:18
#
Kevinek Az moc suche triko...Kevin musi byt pristi sezonu ok
Miguel19
18.05.2019 19:19
#
Nádhera
diastan
18.05.2019 19:27
#
Jesus je prichuti...lepsi pozde nez nikdy
Whitemedia
18.05.2019 21:12
#
jsem přemýšlel, jaké asi může být Jesus příchuti
pantondavo
18.05.2019 22:49
#
Jo
Kyros MUFC / ACM
18.05.2019 19:27
#
tak ještě dva góly a můžou vyrovnat nejvyšší finálový rozdíl FA Cupu ze sezóny 1902/03... né že bych byl nepřejícná kurva, ale tohle už by bylo i na ně moc...
t0mmy33MCFC
18.05.2019 19:30
#
Já myslím že v tom všem co jsme překonali není tohle moc důležitý rekord
Kyros MUFC / ACM
18.05.2019 19:32
#
pro komunitu v Bury určitě ano... a pro mě jako milovníka této oblasti Anglie též, jinak bych o tom asi nepsal
Teoretik
18.05.2019 19:40
#
Sterling heslo bílých nacionalistů?
Kyros MUFC / ACM
18.05.2019 19:41
#
Watford je dnes velmi slabé mužstvo... tak už je nám vyrovnán do vítězného rozdílu ročník 1889/90... jeden gól... i když City nemusím, je zajímavé sledovat tuhle sezónu pád různých "archaických" rekordů...
MCFC_8
18.05.2019 19:41
#
OUUUUU!!! HISTORY MAKERS!!!
Busby babes
18.05.2019 19:42
#
no tak aspon nejdem do predkola EL. I kdyz by to bylo mozna lepsi.
diastan
18.05.2019 19:43
#
jeste 1
Kyros MUFC / ACM
18.05.2019 19:45
#
a je tam, Derby už po více jak sto letech není nejhorším týmem finále FA Cupu Za jak dlouho pak bude překonán jejich "rekord" v PL zůstává ve hvězdách
diastan
18.05.2019 19:46
#
demolice..
fabec1222
18.05.2019 19:47
#
OT: Nevíte někdo, jak je to s penězma na youtube? Tam se nějak vyplácí za počet shlédnutí ne?

Já jsem na vánoce nahrál na youtube videa ze slovenské Partičky, teď jsem na to juknul, a koukám, že některé maj třeba 50 000 shlédnutí
lucius6
18.05.2019 19:53
#
Platí se snad podle toho, kolik tam máš reklam a pak bude asi záležet na věcech jako cpc, ctr, atd.. Navíc myslim, že potřebuješ určité množství odběratelů, abys mohl vstoupit do vztahu s YT, kdy máš právo dostávat peníze a navíc tohle je copyright materiál, takže stačí, když tě pak vlastníci práv nahlásí a ty peníze by šly stejně jim.
BílíAndelDrcKo
18.05.2019 19:53
#
Zjednodušene povedané kanál musíš mať nastavený na monetizáciu a obsah, ktorý chceš na to využiť musíš aj vytvoriť a teda mať na neho práva, inak ťa zmažu ard.
imp
18.05.2019 19:55
#
Na ten obsah musis mit prava (coz nemas).

Musis mit zaplou monetizaci (coz taky urcite nemas).
Kixi Syhimour
18.05.2019 20:41
#
Třeba ano
icka
19.05.2019 12:37
#
O pravech pochybuju.
C-M@ster
18.05.2019 20:02
#
Musíš mit 1000+ odběratelů, abys mohl zapnout monetizaci (reklamy před a během videí) a zároveň určitej počet hodin zhlédnutí (což asi máš).

Měl bys mít práva na videa, což ale nemusí bejt vyloženě překážka, pokud si ta partička ty práva neclaimuje... Pak ti příjde zpráva, žes porušil autorský práva a video ti demonetizujou, nebo video nechají, ale love z reklam přesměrujou jim, nebo ti i dojde strike (za 3mažou kanál), a nebo ti kanál rovnou smažou.
Ejzy
18.05.2019 20:10
#
Za zhliadnutia z vychodnej europy dostanes taku picu aj keby tie videa boli tvoje
C-M@ster
18.05.2019 20:21
#
Udělá si jméno a bude prodávat fabec náramky a trička
C-M@ster
18.05.2019 20:21
#
A ještě si k tomu založí fabec patreon
owny
18.05.2019 20:28
#
a kdy ty uděláš zase nějaké video?
C-M@ster
18.05.2019 20:37
#
Mám skluz, je to v plánu někdy teď... do pár dní snad.

cr7sux
18.05.2019 20:44
#
oli9
18.05.2019 20:20
#
A to video si natáčel osobně nebo to mas z tv ? Pokud z tv tak tibto zablokuji ze nemas prava, nic nezpoplatnuj a neupozornuj na sebe
Azazelo RD
19.05.2019 09:18
#
Se podívej do budoucnosti, kolik za to dostaneš. Jestli peníze nebo celu s Řepkou.
Olafek
18.05.2019 19:47
#
Je mi líto toho golmana
ClancyWiggum
18.05.2019 19:47
#
Ten výraz Pepa "Not bad"
Wazza228
18.05.2019 19:47
#
zápas nehodný finále... ale hold City jsou teď úplně jinde a zaslouženě vedou takovym rozdílem
alcantara
18.05.2019 19:52
#
Kde pride, tam robi rekordy na pockanie. Najvacsi sef
Nikikrew
18.05.2019 19:52
#
tak to muselo byť teda finále
Teoretik
18.05.2019 19:53
#
Stones jako náhrada za Fernandinha? Zvládl by tu roli?
diastan
18.05.2019 19:54
#
ne
fenixLFC
18.05.2019 19:55
#
nie
lucius6
18.05.2019 19:57
#
Nevsázel bych na to, možná eventuelně by dokázal získal dost zkušeností na té pozici a byl by to dobrý záložník, ale to určitě není aktuální.
fenixLFC
18.05.2019 19:53
#
kvalitne finale teda
Kyros MUFC / ACM
18.05.2019 20:01
#
finále je takové jak ho většinou "favorit" dovolí připustit... dnešek jenom potvrdil, že je City anglický hegemon posledních let... mluvíme však o sportovní stránce, omáčku okolo vzestupu nechám na "jiných expertech"
t0mmy33MCFC
18.05.2019 23:23
#
jj nechapu jak lidi breci ze City melo lehke soupere, hold nemely jejich "silne" tymy vypadnout a mohly tam byt taky
Carrick
18.05.2019 20:04
#
Sterling je neskutečné zvíře, nezastavitelný.
diastan
18.05.2019 20:06
#
lukas.st
18.05.2019 20:07
#
Kixi Syhimour
18.05.2019 20:14
#
Ok
mimi_united
18.05.2019 20:38
#
Toto city si zaslúžilo vyhrať aj tú ligu majstrov
Sterling by sa mohol dostať medzi top 3 kandidátov na zlatú loptu
ClancyWiggum
18.05.2019 20:41
#
Nezasloužilo
merlick
18.05.2019 20:58
#
hrali najkvalitnejsi futbal
Kixi Syhimour
18.05.2019 22:11
#
To hrál Ajax, City hráli sice dobře, ale proti značně jednodušším soupeřům než Ajax
Elliasson
18.05.2019 20:59
#
Kromě toho jednoho zápasu se Spurs zasloužilo.
Kixi Syhimour
18.05.2019 22:10
#
tak ale jako za co? Za hru? Se podívej na ty soupeře, až na někoho narazili, tak prostě vypadli.
Elliasson
18.05.2019 22:24
#
Hrají letos parádně. Hold, nepovedl se jim jeden zápas a jedna pasáž s Tottenhamem a to se v Lize Mistrů trestá. Proto jsem napsal slovo "kromě".
Kixi Syhimour
18.05.2019 22:28
#
Ok hráli dobře to jim neberu, ale to kromě, které jsi ty napsal je dost velké kromě. Je sice hezké, že dokáží porazit Schalke a postoupit z relativně lehké skupiny. Ale když nedokážou porazit/vyřadit/výrazně přehrát 1. silný tým na stezce, tak mi to nepřijde správně. S tím, že vypadli nezaslouženě by se i souhlasit dalo, ale to i u Spurs, kdyby vypadli.
Elliasson
18.05.2019 23:06
#
To je fakt. Vyjádřil jsem se nešťastně...
Error
18.05.2019 20:42
#
No skoda, ze se do finale radeji neprobojovala Chelsea. Myslim, ze by to byl zapas mnohem vyrovnanejsich souperu, a Watford by mel velkou sanci.
fenixLFC
18.05.2019 21:01
#
chelsea by to bud betonovala ako vo finale CC alebo by dostala sestku. tiez nic moc super. to uz radsej wolves keby tam boli, ti im boli schopni zatopit
Jameson
18.05.2019 21:53
#
Chelsea betonovala
Svatej
19.05.2019 21:11
#
Barvic
18.05.2019 21:01
#
To musí strašně bavit taková finále. Hlavně musí strašně bavit ta dominance. Nemá ani smysl to sledovat. To mají 4 trofeje z kolika? Dva poháry, ligu plus Shield, jestli se nepletu tak všechny v Anglii. Strašná nuda ty jo a to ani další ročník nezačal a už teď je jasné, kdo to zase bude s největší pravděpodobností sbírat. A o finále škoda mluvit, tam se mají setkat nejlepší a rozhodně by to nemělo končit 6:0.
Kyros MUFC / ACM
18.05.2019 21:13
#
co navrhuješ experte ? Jejich vyloučení z FA kvůli jejich dominanci nebo co ??
Barvic
18.05.2019 22:25
#
Odchod Pepka, jediná možnost.
MCFC_8
18.05.2019 21:42
#
Nazor kokotka zapas co zapas, ty nuda, paradny futbal z nasej strany...to mali akoze za stavu 2:0 prestat hrat? Sa spamataj a daj si facku, ako jasne by som to nevidel, kazdy bude posilnovat, PL bude zase vyrovnanejsia...ty nuda
Barvic
18.05.2019 22:31
#
No jo, fanatikovi se to líbit bude. Pro normálního fanouška fotbalu je taková dominance nudná. Nevím pro koho jiného než pro fanoušky City je tohle zábavné. Pro mě osobně je to nuda bez špetky překvapení. Čtyři poháry ze čtyř :-D prostě nuda.
MCFC_8
18.05.2019 22:36
#
Tak nepozeraj futbal ak ta to nebavi...
t0mmy33MCFC
18.05.2019 23:27
#
a muze City za to ze ostatni tymy z TOP6 byly neschopne postoupit??
Zenthuras
18.05.2019 21:29
#
Proč vůbec mají v Anglii 2 poháry? To někoho kromě místních baví sledovat nějaký amatérský kluby z 10. ligy? Stačil by jeden pohár z PL a Championship.
gambler2000
18.05.2019 21:32
#
prosim te najdi si holku /nebo klidne kluka.../
Zenthuras
18.05.2019 21:34
#
Holku mám, díky za radu, chlapče.
gambler2000
18.05.2019 21:35
#
Zenthuras
18.05.2019 21:40
#
Koukám, že už tu dneska jsi přes 3 hodiny. Běž se na pískoviště seznámit s jinými dětmi a diskuzi o fotbale nech nám dospělým, chlapče.
gambler2000
18.05.2019 21:44
#
redyyz
18.05.2019 22:27
#
RadekVonCZE
18.05.2019 23:53
#
Anacron
19.05.2019 11:05
#
Tak si najdi toho kluka. Třeba to pomůže.
Zenthuras
19.05.2019 12:14
#
Tobě možná pomůže namakanej černej nabíječ, ale já jsem heterosexuál.
Anacron
19.05.2019 12:22
#
Ty jsi maximálně zhulenej zase prosim tě.
Zenthuras
19.05.2019 15:09
#
Slovo "zase" označuje opakování nějaké činnosti. Jelikož se tato činnost nikdy nestala, tak tvůj argument postrádá logiku a označuji ho za irelevantní.
vladis271
18.05.2019 21:53
#
Prave naopak, FACup bavi vsetkych a moze ho vyhrat teoreticky kazdy. League Cup nebavi nikoho a byt to namne tak ho zrusim.
Zenthuras
18.05.2019 22:32
#
Myslel jsem tím zrušit league cup a omezit FA cup. Kdyžtak maximálně ty 4 ligy, zbytek je už zbytečný. V league cupu stejně hrajou stejný týmy jako v FA cupu. Pak by si anglický týmy nemuseli stěžovat, že nemají žádnou pauzu a furt jen hrají.
Kixi Syhimour
18.05.2019 22:34
#
Omezit FA Cup ne, stejnak ti silní nastupují později než ti slabší, je to skvělý příklad národního poháru. League Cup je opravdu zbytečný pohár
Abner
19.05.2019 07:16
#
diastan
19.05.2019 05:40
#
Blbost omezovat FA cup a zaroven zrusit League cup. To druhe bohate staci a bez nej by ten pohar stratil trochu zvlastne prestiz.
rickroll
19.05.2019 00:30
#
Mají mnohem více než 2 poháry - Johnston's Paint Trophy (neboli Checkatrade Trophy, ale pro mě to bude vždycky JPT), které hrají kluby z League One a Two (a bohužel už i U23 týmy z vyšších lig) a pak FA Trophy pro neligové týmy a FA Vase pro týmy ještě níž. Všechna finále se hrají ve Wembley.
Busby babes
19.05.2019 00:52
#
ono by to mozna bylo i zajimavy finale, kdyby City neporusili prakticky vsechna pravidla, ktera sla, kdyz sestavovali tenhle tym.
Kohout-NL
19.05.2019 01:49
#
Je nekde nejaky srozumitelny vycuc z toho, co presne ohledne FFP porušili a jak to maskovali? Ty clanky spieglu jsou urcite super, ale byla toho tuna, aby se mi tim chtelo prokousavat ...
Busby babes
19.05.2019 12:34
#
fake marketingovy smlouvy s firmama, ktery vlastni sejkove, falsovani ucetnich vykazu, ktere predkladali UEFA, vyhrozovani UEFA etc.
Kohout-NL
19.05.2019 15:28
#
Dik. Tim vyhrožováním máš na mysli co?
Busby babes
19.05.2019 15:52
#
vzhroyovali zalobama minimalne, zbytek uz bych si musel znova precist ten Spiegel.
Jameson
19.05.2019 06:18
#
V boji o titul ti to tiež vadilo?
diastan
19.05.2019 06:31
#
Tak zrovna Busby si myslim, ze nam nepral ani v boji proti Liverpoolu a urcite tu nepsal, come on City behem zapasu, jako nekteri jejich fanousci....Coz me od nich po pravde docela sralo
Jameson
19.05.2019 07:15
#
Ja neviem, preto sa pýtam.
Busby babes
19.05.2019 12:32
#
vadi mi to dlouhodobe.
Jameson
19.05.2019 13:16
#
vladis271
19.05.2019 08:16
#
Pepek vypenil na pozápasovej tlačovke ked sa ho opýtali na FFP:
diastan
19.05.2019 05:56
#
Tak nakonec naprosto perfektni sezona a naprosta dominance, tento zapas toho byl jen odrazem. Radost nas na hristi sledovat, co vic si muze i nezaijaty fanousek, ktery si rad obcas zapne fotbal, prat. Trosku me stve LM, nejak jsem se tomu smal, ale ten Pepkuv jeden nepovedeny zapas, kazdy rok nebude asi uz nahoda. Ale to by byla uz asi obri nenazranost a cert to vem. Ted jen doufat, ze pristi sezonu budeme valcovat stejnym zpusobem, s tim, ze nas znovu bude prohanet Liverpool. Uz jen nejak prezit tu cast roku, bez nejlepsi ligy sveta a hlavne bez tech velkych davek extremne zajimavych diskuzi, ktere tu je mozno pravidelne sledovat
Ranoth
19.05.2019 08:28
#
Jojo nezabudnite zas cez leto utratit 200 mega aby ste uz konecne mali sancu postupit do finale lm
diastan
19.05.2019 08:48
#
Nemej peci draku a na finale sere pes kdyz z toho neni vyhra
lajka30
19.05.2019 11:43
#
cyppisek
19.05.2019 09:42
#
£1bn spent & he’s beat these.Yeah best manager in the world

Carabao Cup:
Oxford Utd
Fulham H
Leicester
Burton Albion
Chelsea (Final)

FA Cup:
Rotherham
Burnley
Newport County
Swansea
Brighton
Watford (Final)

UEFA Champions League:
Lyon
Shakhtar
Hoffenheim
Schalke
Tottenham
Frankie:OL
19.05.2019 10:12
#
Lyon neporazili
r.mrazik
19.05.2019 10:41
#
Atlético de Madrid
19.05.2019 10:15
#
Best manager in the world to v soucasnosti je, protoze dokazal za tri sezony transformovat pomerne smesnej tym s vykonostnimi vykyvy ve viteznou dominantni masinu, hraje nejhezci fotbal v soucasnosti, dokazal poskladat z dvaceti hvezd herne i lidsky funkcni muzstvo, nemel zadny velky prestupovy flop, zlomil hromadu rekordu a vyhral 6 ze 7 domacich soutezi, kterych se zucastnil.
vladis271
19.05.2019 10:25
#
s tým tímom (vlastne ešte slabším) vyhral titul aj Mancinni a opakovane failuje v LM, o brutálnych problémnoch s FFP nehovoriac. To je ako keby si hral FIFA manager s cheatmi.
Kixi Syhimour
19.05.2019 11:15
#
přirovnání s FIFou
r.mrazik
19.05.2019 10:41
#
smesny tym,co vyhral pred pepkem anglickou ligu? co se tu clovek nedozvi...
a ted kdyz vypadli srandovne se slepicema,tak uz smesny nejsou?

jinak souperi v domacich poharech jsou opravdova sranda...a v LM docela taky...
Atlético de Madrid
19.05.2019 13:44
#
Byl to dobry tym ktery patril mezi tri nejlepsi v Angli a smesny byl kvuli tomu, jak mel kolisavou vykonnost. A ta posledni sezona pred jeho prichodem byla tragicka. No a ted jsou dva roky na levelu, na ktery pred nimi zadny jiny tym nedosahnul (fakt velky respekt Kloppovi, protoze tomu je nejbliz).
r.mrazik
19.05.2019 14:06
#
takze drivejsi vypadnuti byly smesny...ale letosni vypadnuti se slepicema smesny nebylo...
a ted jsou na levelu,na ktery jiny tym nedostahl (treba o tehdejsi MU s ronaldem bych se hadal)...ale liver skoncil jen o pitomy bod pod nima a navic hrajou finale LM...ktere kdyz vyhrajou,tak jsou minimalne na stejne urovni jako City
Atlético de Madrid
19.05.2019 14:15
#
no tak ta glorifikace prameni z toho, ze udelali 100 a 98 bodu a hrajou skvely fotbal. A smesny bylo mozna prehnany slovo, uznavam. Akorat LM je jeden zapas a PL jsou dva roky...
r.mrazik
19.05.2019 14:06
#
jednoduse me zacina bavit glorifikovani mancaftu City...
vladino10
19.05.2019 20:08
#
No napr v lm sa ten smiešny tím v poslednej sezóne pred ním dostal do semifinále, pod pepom zatiaľ na túto métu nedosiahli
vitasrp
19.05.2019 12:07
#
Směšnej tým stoprocentně ne, sice tu sezónu před jeho příchodem měli úplně zoufalou (alespoň teda v lize, v Champions League to dotáhli do semifinále), jinak ale pravidelně končili na prvním, druhém místě a od roku 2011 sbírali trofeje.

Spíš se mi líbí, že ten tým byl před jeho příchodem často laxní, ten přístup některých hráčů dle všeho nebyl úplně profesionální, často tam znatelně kašlali na defenzivní činnost, díky čemu pak nebyli konzistentní. A jemu se tohle podařilo totálně transformovat.
t0mmy33MCFC
19.05.2019 19:13
#
valloire
19.05.2019 11:12
#
"Vyhrát domácí treble je obtížnější, než ovládnout Ligu mistrů." Pep. No tak proč jsi ji nevyhrál?
mikelinos
19.05.2019 11:28
#
Však ti to v té citaci vysvětlil, zkus si to přečíst ještě jednou
valloire
19.05.2019 12:30
#
ty to taky zkus
vladino10
19.05.2019 20:06
#
Človek by povedal že klub čo nikdy nevyhral LM ju bude chcieť vyhrat či?
lajka30
19.05.2019 11:42
#
Kuba94
19.05.2019 12:33
#
Klobouček před City, pod Pepkem je to mašina, ani ¨Barcelona pod nim nebyla taková snad.Jen tiše závidím z rudé strany. Takový manšaft v PL ještě nebyl.
ttopi
20.05.2019 08:01
#
Byla. 2009.
pantondavo
20.05.2019 12:18
#
Barca byla lepsi, uz jen pro ten treble.

Arsenal ve svy neporazeny sezone byl taky paradni podivana, mozna ne takovej valec, ale ani jednou neprohrali, takze…
t0mmy33MCFC
20.05.2019 17:23
#
hele, uz to tu bylo loni pri diskuzi kdo je lepsi jestli Invincibles nebo Centurions... je pro tebe lepsi tym co bude mit 37 vyher a 1 prohru nebo tym co bude mit 28 vyher a 10 remiz? myslim ze body mluvi jasne
t0mmy33MCFC
20.05.2019 17:23
#
letosni LFC jasnej priklad
pantondavo
20.05.2019 17:55
#
Jasne, ja to jen nadhodil jako unikat, protoze neprohrat je nejtezsi. Ale hraje se samozrejme na body no.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
18.05. Manchester City stvrdil svou dominanci
Výsledek finále FA Cupu: Manchester City - Watford 6:0 (26. D. Silva, 38., 81. a 87. Sterling, 61. De Bruyne, 68. Gabriel Jesus).
13.05. Watfordu bude k dispozici Holebas
José Holebas je k dispozici Watfordu pro sobotní finále FA Cupu s Manchesterem City. Řeckému obránci hrozilo po vyloučení proti West Hamu pozastavení, ovšem "Sršni" uspěli s odvoláním. (skysports.com)
13.05. Watford bude bojovat za Holebase
Watford se odvolá proti červené kartě, kterou ve včerejším londýnském derby s West Hamem dostal José Holebas. Řecký obránce putoval pod sprchy v úvodu druhého poločasu a vážně mu hrozí, že přijde o finále FA Cupu proti Manchesteru City. (dailymail.co.uk)
04.05. Deeney je opět k dispozici Watfordu
Watford se může znovu spolehnout na Troye Deeneyho. Kapitán Hornets se svému týmu vrací po odpykání disciplinárního trestu a kromě jiného bude připravený na finále FA Cupu s Man City, které se hraje 18. května. (skysports.com)
29.04. Finále FA Cupu bude řídit Kevin Friend
Hlavním rozhodčím finále letošního ročníku FA Cupu byl jmenován Kevin Friend. Duel o ceněnou trofej se bude hrát ve Wembley 18. května a proti sobě se postaví Watford a Manchester City. (skysports.com)
24.04. Vítězové FA Cupu už nebudou slavit se šampaňským
Vítězové anglického fotbalového poháru už nebudou po vyhraném finále na stadionu ve Wembley slavit s lahvemi se šampaňským vínem. To podle nového opatření svazu nahradí v nejstarší soutěži světa nealkoholická verze šumivého nápoje. Zástupci svazu vysvětlili tento krok snahou vyjít vstříc fotbalistům, kteří z různých důvodů nemohou pít alkohol. Už dříve bylo zrušeno předávání šampaňského nejlepšímu hráči utkání v anglické lize poté, co jej několikrát obdrželi fotbalisté vyznávající islám. (ČTK)
23.04. De Bruyne zřejmě nestihne finále FA Cupu
Kevin De Bruyne dost možná přijde o zbytek letošní sezony. Záložník Manchesteru City si o víkendu opět poranil koleno a vynechá minimálně několik zápasů, nepravděpodobný je pak jeho start ve finále FA Cupu proti Watfordu (18. května). (dailymail.co.uk)
20.04. Hráči City zaplatí fanouškům 26 autobusů
Hráči Manchesteru City zaplatí svým fanouškům náklady na 26 autobusů na květnové finále Anglického poháru ve Wembley. Fotbalisté mistrovského týmu tak chtějí příznivcům oplatit jejich podporu. Fotbalisté City v této sezoně vyhráli už anglický Superpohár i Ligový pohár. Ve finále FA Cupu se 18. května střetnou s Watfordem. (ČTK)
07.04. FA Cup - výsledek
Výsledek dnešního semifinále FA Cupu: Watford - Wolves 3:2 po prodloužení (79. a 104. Deulofeu, 90+4. z penalty Deeney - 36. Doherty, 62. Jiménez).
07.04. Quadruple? Pokusíme se, slibuje Guardiola
Manažer Manchesteru City Pep Guardiola po postupu svého týmu do finále FA Cupu prohlásil, že jeho tým se minimálně pokusí vyhrát v této sezoně quadruple, neboli všechny čtyři soutěže, do kterých v této sezoně zasáhl. "Je to téměř nemožné, ale přesto se o to pokusíme," řekl Guardiola po postupu přes Brighton (1:0). Citizens už ovládli Ligový pohár, v FA Cupu jsou ve finále a o titul v Premier League se přetahují s Liverpoolem, k tomu je čeká čtvrtfinále Ligy mistrů proti Tottenhamu. (bbc.co.uk)
Další expres zprávy
Poslední zápasy
nenalezeny žádné zápasy
Následující zápasy
nenalezeny žádné zápasy