Nketiahův hřebíček v Haa La Landu: 21. kolo Premier League v kostce

25.01.2023 17:32 - Názory a komentáře
Erling Haaland (© AFP)
 

Náskok vedoucího Arsenalu před Manchesterem City je stále pětibodový. Gunners totiž gólem Eddieho Nketiaha v 90. minutě zlomili odpor srdnatě vzdorujících United, očekávaný nedělní magnet ovládli 3:2 a odpověděli na jednoznačné vítězství Citizens nad Wolves 3:0, které hattrickem zařídil Erling Haaland. Nejlepší střelec soutěže má na kontě už 25 branek, o dvě více než Mohamed Salah a Son Hung-min, loňští držitelé Zlaté kopačky, za celou sezonu.

Arsenal si po Tottenhamu poradil s dalším členem "big six", přestože na Emirates Stadium prohrával po oku lahodící "raketě" ve formě hrajícího Marcuse Rashforda. Nketiah však ještě před pauzou reagoval a Bukayo Saka skóre v 53. minutě otočil. Lisandro Martínez sice po zaváhání Aarona Ramsdalea vyrovnal, ale těsně před koncem opět udeřil Nketiah.

"Byly tam emoce, vášeň i kvalita. O moc lepší už to být nemůže. Po vítězném derby se Spurs jsme čelili dalšímu skvělému soupeři a hráli opravdu dobře. Zejména ve druhém poločase byl náš výkon fantastický," lebedil si kouč Mikel Arteta a ocenil třiadvacetiletého útočníka Nketiaha, který si polepšil na devět soutěžních tref a je nejlepším kanonýrem Arsenalu.

"Předvádí neuvěřitelné věci. Zranění Gabriela Jesuse pro nás bylo velkou ranou, ale Eddie společně s týmem odpověděl výjimečným způsobem. Všichni v klubu ho milují a on má Arsenal opravdu v srdci," dodal Arteta.

Neuvěřitelné věci nicméně předvádí i Haaland, což v neděli stvrdil čtvrtým hattrickem v ročníku. "Žije fotbalem 24 hodině denně. Je pro něj prací, vášní i láskou. Není to hráč, kterého lze posadit na lavičku," chválil trenér Pep Guardiola.

S šestibodovým odstupem za obhájci titulu sídlí na třetím místě Newcastle, jenž pošesté v řadě neinkasoval a remizoval v Selhurst Parku 0:0. Ligovou sérii bez nalezení přemožitele tak prodloužil na 15 utkání.

Pátý Tottenham loupil na Craven Cottage zásluhou jubilejního gólu Harryho Kanea. Pro anglického reprezentanta šlo o 266. zásah v dresu Spurs, čímž vyrovnal nejlepšího klubového střelce všech dob Jimmyho Greavese. Svěřenci Antonia Conteho se zároveň přiblížili čtvrtému Manchesteru United i třetímu Newcastlu na rozdíl tří bodů. Cottagers jsou sedmí.

V prestižním duelu tápajících favoritů se Liverpool rozešel bez branek s Chelsea. Trenér domácích Jürgen Klopp odkoučoval 1000. soutěžní zápas v kariéře a mimo jiné sledoval nejrychlejší sprint v této sezoně Premier League (36,63 km/hod.), o který se postarala nová akvizice hostů Mychajlo Mudryk.

V důležitém záchranářském souboji zdolal West Ham trefami Jarroda Bowena 2:0 předposlední Everton a posunul se mimo pásmo sestupu, kam klesl Bournemouth. Krátce po porážce na olympijském stadionu v Londýně byl odvolán kouč Toffies Frank Lampard, dočasným vedením mužstva byli pověřeni Paul Tait a bývalý obránce Leighton Baines.

Southampton doma padl s Aston Villou 0:1 a střetnutí Leeds - Brentford a Leicester - Brighton skončila nerozhodně. Na King Power Stadium se blýskl japonský reprezentant Kaoru Mitoma, jehož fenomenálnímu gólu můžete zatleskat v naší tradiční videorubrice.

Rozdíl mezi posledními Saints a čtrnáctými Foxes je i proto pouze tříbodový, což slibuje dramatickou podívanou až do závěrečných kol. Kdo se mezi anglickou elitou zachrání?

TOP 3 góly:

TOP 3 hráči dle WhoScored.com:

1. Erling Haaland (Manchester City) - 9.05 / 3 góly, 4 střely na branku, 16 doteků s míčem.

2. Eddie Nketiah (Arsenal) - 8.66 / 2 góly, 6 střel, 36 doteků s míčem.

3. Kieran Trippier (Newcastle) - 8.58 / 8 klíčových přihrávek, čisté konto, 102 doteků s míčem.

TOP hráči dle Fantasy Premier League:

1. Erling Haaland (Manchester City) - 17 bodů.

2. Jarrod Bowen (West Ham) - 16 bodů.

3. Eddie Nketiah (Arsenal) - 13 bodů.

Sestava 21. kola:

Brankář: Emiliano Martínez (Aston Villa) - Nejlepší gólman světového šampionátu v Kataru si drží reprezentační formu i po návratu do Anglie. V Southamptonu udržel čtvrtou nulu v sezoně. Přičinil se k ní kvintetem zákroků v čele s exkluzivním reflexem proti střele Adama Armstronga a tygřím skokem, kterým rozesmutnil Moussu Djenepa i domácí fans.

Pravý obránce: Kieran Trippier (Newcastle) - Osm vytvořených šancí z pozice obránce během jediného utkání? Naposledy se něco takového stalo v Premier League v roce 2012, kdy proti Manchesteru United zazářil Nicky Shorey z Readingu. Rodákovi z Bury se jeho počin podařilo vyrovnat v Selhurst Parku, kde dominoval i v osobních soubojích.

Stoper: Thiago Silva (Chelsea) - Blues prožívají katastrofální sezonu, ale na nadprůměrnou výkonnost osmatřicetiletého stopera se můžou spolehnout. Ve šlágru s Liverpoolem byl vždy ve správnou chvíli na správném místě. Šestkrát zastavil akci Reds včasným skluzem, třikrát zablokoval střelu domácích včetně nebezpečného voleje Nabyho Keity a vyučoval i v přihrávkách s úspěšností 91 procent.

Stoper: Nayef Aguerd (West Ham) - V podobném duchu lze hovořit také o marockém reprezentantovi, jenž na sebe výrazně upozornil během mistrovství světa. I díky jeho schopnostem číst hru a téměř stoprocentní úspěšností v soubojích zapsali Hammers první vítězství od října loňského roku, konkrétně nad Evertonem. Navíc s čistým kontem v zádech.

Levý obránce: Olexandr Zinčenko (Arsenal) - Ukrajinský "šikula" je sice v zápisech veden jako obránce, ale jeho pole působnosti víceméně není ohraničeno. V dechberoucím thrilleru s United hrál chvíli vlevo, chvíli ve středu zálohy, a dokonce i vpravo. Příznivce Gunners zvedal ze sedadel extrémním klidem v práci s míčem a konstruktivními přihrávkami, kterými mnohdy vyřadil ze hry vícero soupeřů. Podepsán je navíc i pod rozhodujícím gólem.

Pravý záložník: Bukayo Saka (Arsenal) - Luke Shaw se po restartu Premier League pyšní velmi dobrou formou, ale tentokrát neměl v soubojích jeden na jednoho sebemenší šanci. Jednadvacetiletý odchovanec Gunners ho od úvodního hvizdu "terorizoval" klamavým driblinkem a nutil k neustálému couvání do vlastního pokutového území. I proto měl ve vápně United nejvíce doteků s míčem (13), ale síť rozvlnil paradoxně tvrdou ranou z 20 metrů.

Střední defenzivní záložník: Jorginho (Chelsea) - Jako kapitán vedl tápající Blues na Anfield Road k lepším zítřkům a nutno podotknout, že ve středu pole odehrál nadprůměrně kvalitní part. Ofenzivní snahu Reds bořil precizním pozičním postavením i maximálním důrazem v osobních soubojích. Navrch přidal konstruktivní nadstavbu při výstavbě kontrů.

Střední ofenzivní záložník: Kevin De Bruyne (Manchester City) - Na šampionátu v Kataru se výkonnostně svezl s mátožným belgickým týmem a také po návratu zůstával za očekáváním. Proti Wolves však opět ukázal svou výjimečnost. Spoluhráčům nezištně připravil tři šance skórovat, neustále chtěl míč a odměnou mu byla 12. asistence v sezoně, čímž vyrovnal bilanci z předchozího ročníku. Haalandovi už populární KDB připravil pět zásahů.

Levý záložník: Kaoru Mitoma (Brighton) - Pětadvacetiletý Japonec je dalším produktem fantastického skautingu Seagulls. V Leicesteru opět naznačil, že fanoušci z přístavního města nemusí po odchodu Leandra Trossarda do Arsenalu smutnit. Byl k nezastavení a ve 27. minutě vstřelil nejkrásnější gól PL v novém roce. Tři branky z posledních čtyř zápasů, zajímavý los a cenovka 5,1 milionu pravděpodobně osloví nejednoho manažera ve Fantasy Premier League.

Útočník: Eddie Nketiah (Arsenal) - Ani nákup 6,7 milionového produktivního útočníka nezní vůbec špatně. Další z odchovanců Gunners potvrdil progres proti Manchesteru United, který skolil dvěma trefami včetně rozhodující v 90. minutě. Absence zraněného Gabriela Jesuse není pro aspiranta na titul ani zdaleka tak citelná, jak se předpokládalo. Nketiah splácí Artetovi důvěru týden co týden a hlasitě si říká o pozornost reprezentačního kouče Albionu.

Útočník: Erling Haaland (Manchester City) - Kritizovat norského ostrostřelce se nevyplácí. Odpověď Dietmaru Hamannovi a spol. dal snajpr Citizens čtvrtým hattrickem v ročníku, tentokrát proti o záchranu bojujícím Wolves. Už teď (po 20 zápasech) má na kontě více gólů (25) než nejlepší kanonýři Premier League v předchozích pěti sezonách. Rekord Mohameda Salaha (32) se zdá být pouze formalitou. Na jakém čísle se rodák z Leedsu zastaví?

Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Arsenal FC19162145 : 1650
2.Manchester City20143353 : 2045
3.Newcastle United20109133 : 1139
4.Manchester United20123532 : 2539
5.Tottenham Hotspur21113740 : 3136
6.Brighton & Hove Albion1994637 : 2731
7.Fulham FC2194832 : 3031
8.Brentford FC2079432 : 2830
9.Liverpool FC1985634 : 2529
10.Chelsea FC2085722 : 2129
11.Aston Villa2084823 : 2728
12.Crystal Palace2066818 : 2724
13.Nottingham Forest2056916 : 3521
14.Leicester City20531228 : 3518
15.Leeds United1946926 : 3318
16.West Ham United20531217 : 2518
17.Wolverhampton Wanderers20451112 : 3017
18.AFC Bournemouth20451119 : 4217
19.Everton FC20361115 : 2815
20.Southampton FC20431317 : 3515

Autor: Jakub Vaněk
Komentáře (221 / 0 nových)
VTID94
25.01.2023 17:38
#
EMIIIII
Mastný Chobot
25.01.2023 17:42
#
Čo znamená tá prvá veta u Eddieho?
Trand
25.01.2023 18:02
#
Fantasy, viz poslední věty u Mitomy.
VTID94
25.01.2023 17:53
#
Aston Villa are reportedly interested in signing Hakim Ziyech from Chelsea before the January transfer deadline.

The Morocco international is admired by Unai Emery and Villa could make a late move to sign the winger on loan. It is a position which Emery wants to strengthen and Chelsea are willing to let Ziyech leave this month, but not to Newcastle United, who have also expressed an interest in the 29-year-old.
Gazdo
25.01.2023 18:30
#
Ta Villa fakt robi vsetko pre to aby ostala priemernym timom
Mastný Chobot
25.01.2023 18:50
#
Ziješ nie je materiál top veľkoklub, ale silnejší nadpriemer PL je to určite
Vopi11
27.01.2023 12:55
#
VTID94
25.01.2023 19:20
#
Priemerný klub pred pár rokmi vyhral ligu (Lester) . A od Emeryho nástupu má ten náš priemerný klub bilanciu 5-1-1. A v tom zápasy s United,Tottenham,Brighton
PanAu
25.01.2023 18:56
#
Aspoň 20mega z nej musíme vytriskat, pak se přidá jen 100 míčů a máme Aneta easy byznys.
VTID94
25.01.2023 19:21
#
20 mega by som kľudne dal. Máme tam aj drahšie prepaly
Seydou Doumbia
25.01.2023 20:13
#
Kdo je Aneta?
PanAu
25.01.2023 20:26
#
*Enza
Seydou Doumbia
25.01.2023 20:34
#
jo enzu fernandeš, do city s ním
EZ
26.01.2023 09:25
#
Bailey?
coolfool+
25.01.2023 19:02
#
Mozna si pletu s Iwobim, ale nehraje nahodou uz Nketiah za Nigerii nebo jinou africkou seniorskou repre? To uz by si asi za Anglii nezahral ne?
Frony
25.01.2023 19:17
#
Nketiah dostal nabídku tuším od Ghany aby se připojil na před MS, ale odmítl.
Frony
25.01.2023 19:17
#
*připojil před MS
Whitemedia
25.01.2023 19:34
#
J0EL
25.01.2023 20:28
#
To je perfektne
FUnk
25.01.2023 21:43
#
John Obi Mikel
25.01.2023 21:43
#
mr.Silver
26.01.2023 08:13
#
8lampard8
26.01.2023 08:41
#
Trapper
26.01.2023 09:04
#
Infi
26.01.2023 19:51
#
Euphael
26.01.2023 22:18
#
TheTopFootbaler
27.01.2023 11:42
#
kiwwi
27.01.2023 11:43
#
VTID94
25.01.2023 19:37
#
“We offered (Everton) Bruno Guimares for £16 million. They didn’t like him. And Bruno went on to Lyon,” recalls Joorabchian, who also offered the Toffees Brazil international Eder Militao before he became a Champions League winner at Real Madrid.

“Diego Carlos, we offered him at £11 million before he went to Sevilla. Eder Militao (is another).”
herbage
25.01.2023 19:55
#
vypadá to, že odmítnout nabídkou Evertonu je zárukou dobré kariéry
VTID94
25.01.2023 20:16
#
No aj to. Hlavne to bolo myslené od toho agenta na mizerný skauting
Zaschrona
26.01.2023 01:00
#
Hlavně, že nám Kia dohodil El Ghaziho, to bylo úplné terno, 11 minut celkem.
Wazza228
25.01.2023 19:37
#
Coutinho10
25.01.2023 20:08
#
Whitemedia
25.01.2023 20:17
#
Wazza228
25.01.2023 20:33
#
Byl jsi o pár minut rychlejší. sorry, neměl jsem refresh.
Jkb
25.01.2023 19:53
#
Eddie, Eddie, Eddie...
Je super vidět hráče z akademie dávat branky za Arsenal.
LaVolpe
25.01.2023 19:56
#
Objevují se zprávy, že Elneny je out do konce sezóny. Tak to jsem zvědav, s čím se Edu vytáhne. Arteta na tiskovce naznačil, že se budou snažit někoho podepsat.
SunFells
25.01.2023 20:02
#
To je velká škoda a hatí plány.
Ragnar Lothbrok
25.01.2023 21:31
#
Kessie na hostování..šlo by to?
r.mrazik
25.01.2023 20:08
#
Harry ani na lavici a hraje Lindelof...hustý
LaVolpe
25.01.2023 20:13
#
Maguire stojí kvůli kartám.
r.mrazik
25.01.2023 20:16
#
Ty jo...díky.
Já myslel, že se to minule kolo mazalo...
Wazza228
25.01.2023 20:09
#
De Gea; Wan-Bissaka, Lindelof, Martinez, Malacia; Eriksen, Casemiro; Antony, Fernandes, Rashford; Weghorst
Mato178178
25.01.2023 20:28
#
Co je zase s tym martialom
Grahf
25.01.2023 20:29
#
neni dôvod ho dávať na takéto zápasy
Mato178178
25.01.2023 21:50
#
Tak iba na ake?
TheTopFootbaler
27.01.2023 11:43
#
Na žádné, je to kopyto
Seydou Doumbia
25.01.2023 20:12
#
Kde je obrázek?
technecium
25.01.2023 20:14
#
V PL je rekord jen 32 golu za sezonu?
SunFells
25.01.2023 20:22
#
34 ale jen za její 30 letou historii.
SunFells
25.01.2023 20:26
#
Vidím, že při 20 týmech v lize je to ale jen těch 32.
Bakary3
26.01.2023 10:04
#
Tak ať se ti to líbí nebo ne, góly se v PL prostě dávají obtížněji ; předesílam, jsem fanoušek Arsenalu, ne PL
technecium
26.01.2023 11:49
#
https://contexts.org/files/2016/03/Goals-per-Game-across-Euro-Leages.png

To neni uplne pravda. Spis to nahrava tomu, ze tam nehraji tak dobri utocnici.
Papra
26.01.2023 12:25
#
a to jsi z toho vyčetl jak?
technecium
26.01.2023 13:02
#
Ten graf rika, ze neni pravda, ze se v Anglii davaji goly obtizneji, protoze jich tam pada +- stejne jako v ostatních top ligách. V Serii A v 70. letech se davaly goly obtizne.
Papra
27.01.2023 10:55
#
a jak poznáš že to je tím, že tam jsou špatní útočníci a né tím, že tam jsou dobří obránci? To je jen dedukce, kterou z grafu nelze v žádným případě vyčíst...
technecium
27.01.2023 12:53
#
Jak by tam mohli hrat lepsi obranci, kdyz tam pada stejne golu jako v jinych ligách? Logicky kdyz jsou ty prumery s ostatními ligami srovnatelne, ale v tech ligách nekteri utocnici daji vice golu, tak jsou asi logicky lepsi.
Papra
27.01.2023 13:19
#
premisu dobrá, ale nemusí být pravdivá. To, že padá v některých ligách průměrně stejně gólů a máš/nemáš tam ějakýho vyčnívajícího střelce může být úplně v pohodě způsobeno tím, že máš v lize 1 dominantní tým(např. PSG/Bayern). Protože když máš v lize o 20 týmech 1 dominantní tým, tak ti to celkový počet vstřelených gólů v lize téměř neovlivní, i kdyby nastříleli 2x více gólů než je průměr. A přesto ti to jako útočníkovi toho top týmu dává ideální pozici nastřílet třeba těch 40 gólů.
Nepopírám, že nemůžeš mít pravdu, jen říkám, že ten graf, který jsi sdílel to nijak neprokazuje.
Bakary3
26.01.2023 12:33
#
Pravda je taková, že Messi a Ronaldo v jejich topu prostě byli monstra a opravdu to není standard, v Anglii by dali taky víc, a přesto si nemyslím, že tolik jako ve Španělsku.
32 fakt není málo a kdyby ve Španělsku ti dva nebyli, dost možná by tam ten rekord byl podobný.
technecium
26.01.2023 13:03
#
Pravda je takova, ze poprvé hraje v PL spickovy hrotak, na kterého to ten tym umi zahrat. Haaland bude mit pres 40 letos
J0EL
26.01.2023 14:45
#
Nebude. Bezohladu na to ako mu to striela.
technecium
26.01.2023 13:06
#
A neni to jen o Messim a Ronckovi. Vic nez 32 udelali i Suarez, Mbappe, Immobile, Higuain, Lewa, jen takhle z hlavy za poslednich par let.
Bakary3
26.01.2023 13:16
#
První část - aha, jasně
Uznávám suareze, se zbytkem ze slabších lig se nenech vysmát
Grahf
25.01.2023 21:07
#
pekne Rash. Som si všimol, že v posldnej dobe sa tomu k nemu zvykne odraziť :)
Vsadim gule
25.01.2023 21:09
#
Obránci mu dost pomohli, ale zvladnul to supr
cejen13
25.01.2023 21:09
#
Neskutečnou formu má, ale teda naprosto otřesný bránění.
r.mrazik
25.01.2023 21:57
#
tojo...odrazi se to k nemu fakt nekdy dost zazracne
Busby babes
25.01.2023 23:18
#
kdyz mas formu, tak se tohle deje no.
iamek
25.01.2023 21:23
#
Pico Lindelof kde couval? Rash asistence
iamek
25.01.2023 21:25
#
VAR
Grahf
25.01.2023 21:24
#
tak nám to dlho vydržalo :)
Grahf
25.01.2023 21:25
#
ok ofsajd, dobre zahraná ofsajdová past
sergi
26.01.2023 07:48
#
pingla
25.01.2023 21:26
#
lindelof ale skvěle
Grahf
25.01.2023 21:33
#
ten stred strašný pruchoďak. Každopádne Weghorst vobec nestíha na tento level, sa tam motá jak dôchodca a všetko ide mimo neho.
John Obi Mikel
25.01.2023 21:47
#
Weghorst nehraje zas tak špatně.
Tommy$
25.01.2023 21:34
#
Antony kua aspoň ty góly dávej
Vsadim gule
25.01.2023 21:36
#
Dozadu se dneska nikdo moc nehrne teda..
Manchestersky Krocan
25.01.2023 21:36
#
Malacia čo robí? Ide pomaly až na hrot a potom vyklusava naspäť a ľavá strana je tak pre Forrest strašne priechodná
pingla
25.01.2023 21:46
#
wooooooouuuuuuuuuuuuuutttttt
pingla
25.01.2023 21:48
#
a zase casemiro, kurva jak on je strašně důležitý pro nás
Swarley
25.01.2023 21:46
#
Ted Weghorst perfektne, tam kde ma byt
Grahf
25.01.2023 21:46
#
z prvej strely, čo vobec u nás mal :)
Vsadim gule
25.01.2023 21:50
#
Sice 0:2 ale přijde mi to dost slabší dneska. Je znát ten nabitej program.
r.mrazik
25.01.2023 21:58
#
pekny zapas...takovy poharovy spravny psycho
case je bozi jak se neboji hrat s micem
Swarley
25.01.2023 21:59
#
Jako co si budem, pro nas by bylo nejlepsi, vyhrat alespon jeden z tech anglickych poharu, vyletet z EL hned s Barcou a soustredit se na kvalifikaci do LM pres ligu... To se jinak neda prezit ten program, s takvou muzeme vyhoret vsude, pokud se prida jedno dve zraneni nekoho z tech klicovych hracu...

Trofej nejaka bude, ETH bude vic v klidu a v lete poradne posilit... Na druhou stranu jak se ETH prezentuje, ten nevypusti ani jeden zapas a chce vyhrat vsechno...
Manchestersky Krocan
25.01.2023 22:09
#
Tá séria zápasov každý 3. deň bude zabijacka vzhľadom na to že od obrany vyššie Erik náhradníkom moc neverí a vôbec nerotuje, ale možno sa to zlepší s návratom Martiala a Sancha
r.mrazik
25.01.2023 22:09
#
je fakt,ze jestli vypadne case,bruno nebo rash....tak to bude spatny...
Mato178178
25.01.2023 22:13
#
Ja neviem ale je to fakt take narocne hrat 2 zapasy za tyzden ? Napriklad taky newcastle nerotuje vobec a nepride mi zeby im to nejak prekazalo. Ci sa to trochu neprecenuje len?
r.mrazik
25.01.2023 22:18
#
straky nehrajou evropsky pohary

hrajeme tech zapasu hrozne moc po MS...
Mato178178
25.01.2023 22:19
#
Teraz hraju tiez 2 zapasy za tyzden uz dlhsiu dobu
r.mrazik
25.01.2023 22:25
#
odehrali 9 zapasu od MS
my ted 10 zapas...
to je to blby vlozeny kolo s CP...jednou tedy meli na odpocinek cely tyden,ale mas pravdu,hraji toho taky dost...ale neceka je ta EL no,to se pak nascita
r.mrazik
25.01.2023 22:26
#
ale na EL se tesim...zapasy proti barcelone jsou svatek
Mato178178
25.01.2023 22:27
#
Jo musime im to vratit a vyradit ich
r.mrazik
25.01.2023 22:54
#
Busby babes
25.01.2023 23:29
#
maji 26 zapasu, my 31, v tuhle chvili.
Mato178178
25.01.2023 22:23
#
Arsenal tiez velmi nerotuje a nemaju ani zranenia
noustres
25.01.2023 22:18
#
Toto už je semif. Abracadabra Cup to dají.
Swarley
25.01.2023 22:35
#
Tak ja nevim, kdyz si vybavim, ze SAF s beckem hral vsechny pohary i zakladni skupinu LM, tak asi ten program bude narocny

Jako nerikam, ze se to neda zvladnout, ale primarne bych se tou zakladni sestavou zameril na ligu a na anglicke pohary... EL je dlouha cesta a mrda zapasu...
Sandstorm
25.01.2023 22:48
#
Problém je, že většinu těch zápasů potřebujeme hrát se zálohou a útokem stejným jako dnes. Jakmile někdo vypadne tak je to hodné znát. Hlavně v té záloze.
jenage
25.01.2023 23:12
#
Sory, ale nejlepší by bylo vyletět s Barcou? To snad ne...
Vsadim gule
26.01.2023 07:08
#
Busby babes
25.01.2023 23:19
#
jo, klidne bych letos urval ten ligovej a zbytek proste rotoval a kam to vyjde, tam to vyjde...
mithro
25.01.2023 23:33
#
ACSMan
26.01.2023 07:47
#
Stačilo by vyhrát FA Cup, Carabao a Evropskou. Potom mi nebude ani vadit skončit za Arsenalem
spider_8
26.01.2023 10:31
#
To je zas logika, vyletet z LM abyste pristi rok meli vetsi sanci dostat se do LM Vsak prece kvuli tem jarnim kolum se LM hraje, tohle je mentalita maleho tymu.

Kdyz uz, tak bych se na vasem miste vysral na anglicke pohary a vrhl vsechno na ligu a LM.
r.mrazik
26.01.2023 10:37
#
my hrajeme jen EL
spider_8
26.01.2023 11:30
#
Ups, ok
r.mrazik
26.01.2023 11:51
#
mnojo...to je ten ctvrtecni debilni termin...
iamek
26.01.2023 10:40
#
Treba priste
r.mrazik
25.01.2023 22:17
#
Telocvikar si musi drbat hlavu,ze na MS tam dal Rashe az v 85 minute...letos ma bozi formu
Sandstorm
25.01.2023 22:51
#
Tělocvikář nestaví hráče podle formy. To by si mohl třeba drbat koule kvůli Popeovi.
kissak
26.01.2023 07:51
#
máš pravdu, ale nedalo by se říci, že Pickford na mundialu vyhořel
John Obi Mikel
25.01.2023 22:23
#
Lingardinho otočí.
Swarley
25.01.2023 22:33
#
V xichtu nejaky vypaseny
KnoxXx
25.01.2023 22:29
#
Facundo
Sandstorm
25.01.2023 22:53
#
Garnacho, Facundo, Elanga, Amad... máme to pěkně pořešené.
Mato178178
25.01.2023 23:53
#
Ak sa ppriadne chyti jeden mozme byt radi
Tommy$
25.01.2023 22:54
#
3:0 nakonec super, proti Readingu se to dá lehce protočit a následně v v odvetě s Notthing.F taky
Sandstorm
25.01.2023 23:01
#
Hlavně v té odvetě. Tam bych dal Heaton - Jurado, Maguire, Lindelof, Williams - Mctom, Mainoo, Fred - Garnacho, Elanga, Pellistri
Grahf
25.01.2023 22:55
#
Ok, teraz je dobrý čas na heavy rotáciu, dalšie dva zápasy proti readingu a odveta proti forests je formalita. Kľudne nech tam nasadí všetky elangy a mctomov
Sandstorm
25.01.2023 22:57
#
A Maguirov a mladíkov
Ragnar Lothbrok
25.01.2023 23:08
#
Mickey Mouse cup
Taiger
25.01.2023 23:13
#
OT: Kupovali jste někdy přes nějaký stránky na zápasy PL? Fanpass atd., když Víťa nemohl? Zkušenosti?
Busby babes
25.01.2023 23:30
#
jen pres membership.
Taiger
25.01.2023 23:53
#
viz mithro
mithro
25.01.2023 23:32
#
normalne cez klub / membership
Taiger
25.01.2023 23:53
#
Tuhle sezónu to je už no chance u Arsenalu Takže jedině koupit od někoho no
Busby babes
25.01.2023 23:58
#
u nas se losujou, a imho jeste nejake listky do prodeje pujdou, jen to bude tak trochu na posledni chvili. Nemate neco takoveho taky v planu? Nevim, jakej ma system Arsenal no.
Busby babes
25.01.2023 23:58
#
mozna bych jeste zkusil nejakej zapas, co budete hrat venku na nejakem mensim klubu...
Taiger
26.01.2023 00:06
#
Já bych chtěl mít jistotu spíš no, abych nemusel spolíhat na los a zažít podruhý domácí publikum venkovní meh
Jardin
26.01.2023 07:14
#
Taky jsem poptával lístky na Bourmouth a zatím žádná odpověď. Ale šanci vidím jako malou, teď ten zájem bude velký.
Taiger
26.01.2023 09:48
#
Na fanpassu jsou únorový a březnový za fajn cenu, down the line dost na piču už ceny no
Godwinson
26.01.2023 00:35
#
viagogo, doporučuju
ashburtongrove
26.01.2023 07:48
#
Taiger
26.01.2023 09:47
#
Jsou to zmrdi nebo?
Freedo
26.01.2023 10:13
#
Jo, je to hodně shady, často prodávají víckrat ten samý lístek. Mám třeba kámoše cizince z Prahy, co se takhle dostal na Slavii vs Sevillu, ten legendární zápas tehdy. Ale nikdy nevíš. Navíc to stojí třeba šestkrát víc než normální lístek. Nikdy bych do toho nešel.
Pokud nikoho na Arsenalu neznáš, tak zkus nějakou cestovku jako Czech Sport Travel nebo Fotbal Tour, to by mělo být víc legit.
Dobrá je FB skupina European Football Weekends, kde je hodně ochotná komunita a umí sehnat lístky na kdeco. Stačí tam napsat požadavek na klub a často se někdo hodný najde a ještě najdeš fajn lidi na pivo v daném městě.
Taiger
26.01.2023 09:47
#
Troll? Vím, že nesnášíš
Freedo
26.01.2023 10:10
#
Zaschrona
26.01.2023 01:02
#
Přes klub, vždy bez problémů, jen si dát pozor, kdy začíná prodej nebo další kolo prodeje po uvolnění míst po permanentkářích. Na velké zápasy a superligové týmy asi složitější.
Taiger
26.01.2023 09:48
#
U Arsenalu je problém, že ty přes klub jsou hnedka pryč kvůli tý šílený sezóně
Mastný Chobot
26.01.2023 06:40
#
Jop, ale na Watford
Taiger
26.01.2023 09:48
#
Fanpass?
Freedo
26.01.2023 10:15
#
Na MU mám kontakt, který mi sehnal, co jsem potřeboval. Na Everton jsem kupoval na jejich webu bez problému za 40 liber.
xjert02
26.01.2023 14:13
#
Na WHU, na Augsburg, Hoffenheim, Herthu normalne online s pripadnym zaplacenim nejakeho zakladniho membershipu, abych mohl listky objednat. Prisly mi normalne postou. Uz to ale par let zpet.
Busby babes
25.01.2023 23:35
#
Ten Hag: "I'm happy with the performance and I think over 90 minutes we controlled it. There was one moment that could have changed the game and that is where we need to improve but overall we controlled it."

to zni jako fajn vykon. Goly docela hezky, Rash je ted nezastavitelny no.
Rothbard
25.01.2023 23:51
#
In 2014, André Schurrle was a World Champion with Germany at the World Cup in Brazil, with 3 goals scored in 6 appearances. Today, 9 years later, he has already retired from football at just 29 years old after a last stint at Spartak Moscow and has found a new direction in his life: the Wim Hof method, one of the toughest endurance challenges in the world.
Yes, he climbed the Sniezka mountains, the highest point of the Czech Republic at 1,603 meters above sea level, with his torso exposed and he describes it on his Instagram:
"The last minutes I couldn't feel anything and I had to find something very deep within me to keep going. An experience I will never forget! -19 degrees, 100 km/h wind in our faces, heavy snow, and rain. What I learned... my body and I are stronger than I thought if I put my mind and soul into it I can do anything."
jk
25.01.2023 23:59
#
Popravdě tyhle lidi v horách oblečený jen do trenýrek moc nedávám. Na jednu stranu ať si každý dělá co chce. Na stranu druhou byl bych pěkně nasraný kdyby horská služba zrovna zachraňovala podobného magora a chyběli u jiné akce kde by se někdo dostal do ohrožení života ne vlastní vinou…
dantetomas
26.01.2023 06:50
#
Pocuval som nejaky podcast s typkom zo zachranej sluzby a ten tvrdil, ze s otuzilcami problem nie je, ze si nepamata, ze by nejakeho museli zachranovat. A povedal by som, ze na horach sa do ohrozenia zivota nie vlastnou vinou dostane malokto. Vacsinou ide o precenenie vlastnych sil ci podcenenie pocasia, pripadne nejaka ludska hlupost.
jk
26.01.2023 07:26
#
Fakt? V CZ v poslední době z médií pamatuju dva případy přímo lidí otužujících se tímhle způsobem, které záchranáři museli odvézt. Pak jsou ty klasiky kdy někdo vyrazí jen v teplákách a teniskách. A pokud je u toho i nějaký rozhovor se záchranářem tak jsou teda vždycky nasraný, že lidi vyčerpávají jejich kapacity tímhle způsobem. Asi máte otužulejší turisty no…
ashburtongrove
26.01.2023 07:50
#
Presne v psoledni dobe min 2 pripady
dantetomas
26.01.2023 09:56
#
On to bol prave ze typek z ceskej horskej sluzby. A ak ide niekto v teplakoch a teniskach do hor, tak to nie je otuzilec, ale debil. A praveze takito ludia vytazuju horsku sluzby viac ako otuzilci...
jk
26.01.2023 10:43
#
Jo těch teplákových případů je určitě víc než wim hofů, to jo.
Busby babes
26.01.2023 10:10
#
"A povedal by som, ze na horach sa do ohrozenia zivota nie vlastnou vinou dostane malokto. Vacsinou ide o precenenie vlastnych sil ci podcenenie pocasia, pripadne nejaka ludska hlupost."

tyhle dve vety si vzajemne odporujou, ne?
dantetomas
26.01.2023 11:00
#
Hej, niekde mi tam vypadol zapor v slove dostane
Liveral
26.01.2023 11:01
#
máš to dobře ne? Máš tam NIE vlastní vinou. To je ten zápor
dantetomas
26.01.2023 11:41
#
Sudruh pan general, som z toho volajaky zmateny...
Freedo
26.01.2023 10:19
#
Když jsem byl v prosinci na Sněžce, tak jsem se o tom bavil s obsluhou v Poštovně, protože tam několik těhle Wim Hofů na vršku bylo. Týpek říkal, že každou chvíli kvůli nim vyráží horská služba, protože to v kraťasech nedávají. Byli i lidi, co kvůli tomu umřeli. Je to debilní móda. Určitě vyjedou spíš kvůli lidem, co jdou do půli těla nazí, než kvůli lidem, co mají aspoň ty tepláky a tenisky, jak zmiňuje jk.
Kiss Me Polka!
26.01.2023 07:42
#
Mastný Chobot
26.01.2023 07:47
#
"climbed"
Busby babes
26.01.2023 10:08
#
tak ono v zime to neni zas takova sranda...
Freedo
26.01.2023 10:22
#
Tak jediná překážka může být ledovka, ale jsou tam řetězy. Zvládnout by to měl každej, natož sportovec. Samozřejmě je třeba se adekvátně obléknout.
Busby babes
26.01.2023 10:23
#
ja bych teda jako velkou prekazku videl i pocasi... vanice, vichr... neni to pak sranda.
Freedo
26.01.2023 10:24
#
Jo, pokud je to počasí extrémní, tak to může být o hubu, ale tak to v horách celkově a i v létě.
Liveral
26.01.2023 10:46
#
Bych očekával, že tam v zimě když je sníh / led budou lidi chodit s nesmekama v batohu, ale chápu, že to asi moc lidí nedělá
Freedo
26.01.2023 10:51
#
Jo, to dělá málokdo. Hlavní je ale nebejt debil. Když jsem tam byl, tak se nějaká tlustá Ukrajinka sklouzla dolů po zadku, ale nabrala až moc velkou rychlost a nedovedla to ubrzdit. Zastavila se až o sloup plotu dole a ujela celkem kus. Ostatní členové rodiny se jí jen vysmáli a byla v pořádku. Škoda, že jsem to nestihl natočit.
Jinak je diskutabilní, jestli ty nesmeky jsou k něčemu. Já jsem měl ty nejvíc základní z Dekáče a možná to rozdíl lehce udělalo, ale asi je vždycky lepší si připlatit za mačky. Může se to zdát do Česka jako overkill, ale na ledovce to udělá rozdíl.
Liveral
26.01.2023 10:57
#
Jasně no, ono tam choděj lidi, pro který je to třeba "největší dobrodružství v životě" a vůbec nechápou jak vypadá počasí na horách, a že na to bejt v extrémním diskomfortu fakt stačí i ta Sněžka, když máš smůlu... Natož aby přemejšleli o nějaký výbavě

Mě ty nesmeky přijdou super. Já mám tyhle: https://www.alza.cz/sport/camp-ice-master-light?dq=6871500 ... V létě jsem v nich byl v Rakousku na Pitztalu na ledovci a rozdíl to udělalo dost zásadní, šli jsme stovky metrů po ledový nakloněný rovině a to co by bylo normální botou v podstatě neschůdný byla úplna pohodička v tomhle...
Freedo
26.01.2023 13:14
#
Tyhle už vypadají kvalitněji, určitě to rozdíl udělá. Ale pokud se bavíme o něčem kolem tisíce Kč, proč bys nešel raději do maček, které ty hroty mají o poznání delší? Jediný argument podle mě je váha, i skladnost je podobná.
Liveral
26.01.2023 13:20
#
Pro mě byla váha hlavní kritérium (když pominu dostatečnou velikost hrotů na to aby to fungovalo) protože nesmeky jsou v poviný výbavě na některý ultra trailový závody v Alpách. A ono když to neseš 6 hodin na zádech (abys to někde nahoře použil na 5-10min) tak se každej ušetřenej gram hodí.

Jinak souhlas. Kdbych to kupoval čistě na turistiku, tak bych mačky klidně zvažoval. Otázka je teda, jak hodně nepohodlně se v nich v easy terénu jako je třeba na tu Sněžku jde, já jsem v nich nikdy nešel...
Freedo
26.01.2023 13:22
#
Aha, tak jestli chodíš na ultra traily, tak je to jasný. Já se bavil o turistice. S pohodlností nevím, ale jak jsi říkal, tak je to vždycky jen na chvíli.
SunFells
26.01.2023 13:24
#
Ty mi dojebaly boty
Liveral
26.01.2023 14:09
#
To si dokážu představit. Já je měl vždycky třeba jen 10-15min v kuse, ale přesně jsem si říkal, jít v tom třeba 2 hodiny, tak to ty běžecký boty nedaj...
SunFells
26.01.2023 15:07
#
jk
26.01.2023 10:44
#
V létě zas musíš climbat přes hordy Poláků, to si nevybereš.
Busby babes
26.01.2023 11:05
#
SunFells
26.01.2023 09:55
#
Busby babes
26.01.2023 10:08
#
uz se bojim otevrit i lednici aby tam na me nevyskocil nejakej Wim Hof fanatik...
r.mrazik
26.01.2023 10:39
#
mithro
26.01.2023 11:03
#
PP
26.01.2023 16:47
#
ani mi nemluv. Začala s tím posledních pár měsíců žena. Jakoby jí nestačili 3 děcka, jogové studio a denní jogová praxe, běhání - cca 40km / týden.. teď ještě lozí do studené vody..
Busby babes
26.01.2023 16:50
#
presne, u nas v gymu kam chodim ma ted taky pulka lidi plnej instac koupacek ve Vltave.
FUnk
27.01.2023 09:39
#
Bakary3
27.01.2023 10:17
#
Tak ji udělej čtvrtý, ona dá pokoj !
Unai
26.01.2023 01:43
#
iamek
26.01.2023 11:58
#
Amadou Onana | ‘Much more than interest’ – Chelsea make offer to Everton player, talks have been initiated

Lol
ashburtongrove
26.01.2023 12:34
#
On muze prestoupit az v lete ne?
Zaschrona
26.01.2023 14:10
#
Může teď, ale prý podle belgického novináře Chelsea odmítl, že chce zůstat. Blázen.
mr.Silver
26.01.2023 12:18
#
[Gary Jacob] Arsenal want to sign a new central midfielder before the end of the January window as they fear Elneny has sustained a season ending injury.

Arsenal are one of the clubs informed on Moises Caicedo - don't rule out a surprise from the Gunners late on this January, as we saw in the summer.

To by bylo super, ale nevěřím, že máme ještě tolik peněz
VasAFC
26.01.2023 12:22
#
Jaká by mohla být jeho tržní cena? 40m Ł?
mr.Silver
26.01.2023 12:25
#
Za míň nez 65-70 ho v zimě nepustí. Ideální by bylo dotáhnout nějaký back-up na CM/DM na hostování a v létě vypláznout těch 100m za Rice.
JohnnyBravo
26.01.2023 14:16
#
Píše se dokonce o 100, budou za něj chtít pálku
SunFells
26.01.2023 12:25
#
krát 2
Miguel19
26.01.2023 12:41
#
To už byl u nás
Mastný Chobot
26.01.2023 12:42
#
Jop, lebo u vás je to o peniazoch
mr.Silver
26.01.2023 12:33
#
Per AFCReport: There is growing expectation at Arsenal that Kieran Tierney could move in the summer. [via @JamesBenge]

Ještě jedná zajímavost - dávalo by to celkem smysl, on se na tu Zinchenkovu pozici vůbec nehodí, jinak je to velmi kvalitní LB a mohli bychom za něj dostat solidně zaplaceno.
Mastný Chobot
26.01.2023 12:43
#
Bohužiaľ tým pádom ale budeme potrebovať nového LB, lebo sa tam nehodí ani Tavares a so Zinchovým zdravím by bola samovražda spoliehať sa, že sa nezraní
SunFells
26.01.2023 13:19
#
Říkal jsem v létě že ačkoliv to bude mezi fanoušky nepopulární tah, tak nejen pro Arsenal, ale i pro jeho kariéru by byl lepší odchod - KT může patřit mezi top 3 LB/LWB světa když bude hrát u lajny. Je třeba ale taky uznat, že v přípravě během MS bylo znát, že na ILB učinil dobrý progres a dost rychlý progres, čímž překvapil. Bude na tom ovšem v dohledné době tak, aby mohl být kontrolér s klidem na míči pod tlakem a schopný jít s ním jít do všech směrů aby mohl vyzývat Zinchenka? To by musel jednak šokovat a jednak ten tým na to moc dlouho čekat nemůže.
mr.Silver
26.01.2023 13:36
#
souhlas, na Zinchenkových schopnostech v rozehrávce dle mě stojí naše aktuální forma, on v každém zápase najde několik příležitostí jak pohybem a technikou naprosto přečíslit celou zálohu soupeře.

Tierney nám dává jiné možnosti v útoku i obraně, je super u lajny a asi je i rychlejší než Zinch, ale evidentně je to pro Artetu málo, kór když před ním dostával šanci i Tomi.
Bakary3
26.01.2023 14:23
#
A já nesouhlasím.

Je třeba si taky uvědomit, že Zinchenko je dost originální hráč a nelze očekávat, že takovýho beka najdeš snadno.
Tierney je pro Arsenal super, vysoká kvalita a nebude kafrat, když si někdy nezahraje.
Arsenal je super pro Tierneyho - nikdo lepší ho zřejmě i vzhledem k jeho zraněním nevezme.

Prodávat ho moc asi nemá smysl, nevím, jestli by za něj někdo dal tolik peněz, aby ho Arsenal přinejmenším nahradil.
Mastný Chobot
26.01.2023 14:30
#
Ja si zas myslím, že po Tierneym v kľude môže na ďalší rok ísť aj taký Real, Barcelona alebo PSG. Posadiť Mendyho/starého Albu/Mendesa by mohol zvládnuť.
Bakary3
26.01.2023 19:59
#
No, to mi přijde jako odvážný tvrzení, v současnosti je to náhradník v Arsenalu...
A skot, takový hráče Barca nebo Real moc nekupuje ..
V Itálii ho nikdo nezaplatí, aby to bylo pro Arsenal zajímavý.
V Německu leda Bayern, který má Daviese.
PSG, taky se mi nezdá, že by po něm šli.

Bude ho Arsenal pouštět v rámci Anglie, navíc když projevuje k Arsenalu velký sympatie, či jak to říct?

Nevím .. spíš to nevidím
Eichel
26.01.2023 22:25
#
Barca má Baldého, tam sa hľadá RB.
SunFells
26.01.2023 23:26
#
J0EL
26.01.2023 14:49
#
Tierneyho by bola strasna skoda. Pracant, kvalitu ma a stale je to skvely bek. Nemusime hrat stale to iste (so Zinch poziciou) a stale nam to moze fungovat. Bola by to chyba ho pustat.
Ragnar Lothbrok
26.01.2023 16:33
#
SunFells
26.01.2023 15:03
#
Existují hráči, kteří jsou na to lépe uzpůsobení. Např. i Fresneda o kterého se zajímáme je tím hráčem. Docela se domnívám, že i Danila, který šel teď k Nottinghamu, mohl mít Arteta v plánu používat v té roli - celkově si myslím, že se tenhle trend rozšíří a trenéři budou adaptovat střední záložníky do té role.
Zranění jsou u KT velký problém no, ale pro týmy s overlapujícími beky takto kvalitní hráč může stát za to, aby do něj třicet investovali. On to taky v nějakém bodě může vzdát a chtít mít důležitou roli a dobrých týmů je v PL plno.
Ragnar Lothbrok
26.01.2023 16:36
#
30? O fotbale máš evidentně velmi dobrý přehled, o to víc mě překvapuje, co jsi tady občas schopen vyplodit.
Bakary3
26.01.2023 20:00
#
Znovu musím říct, že takových hráčů je prostě málo.
Zinchenko je bombastickej a nevidím vůbec jako problém mít za něj náhradu Kierana, tedy velmi kvalitní náhradu, ikdyz typologicky je jiný...
SunFells
26.01.2023 20:05
#
Je jich málo, ale není to tak že nejsou možnosti. Moc problém to s ohledem na Tierneyho celkovou kvalitu a Parteyho přítomnost není, já mluvím o tom, že Arsenal by na tom mohl být líp s jiným hráčem a o tom, že sám KT by měl lepší kariéru jinde.
Bakary3
26.01.2023 20:14
#
Já moc nesouhlasím ani s tím, že by se měl Tierney líp jinde, protože u něj je to prostě daný jeho zdravím.
A ani s tím, že se Arsenal s někým jiným může mít lépe, takhle kvalitní hráč, kterej nedrzkuje, když nehraje, je v mých očích požehnání

Ale ze zvědavosti, máš tipy na lepší levý beky?
SunFells
26.01.2023 23:24
#
Nesouhlasíš že by se měl lépe někde, kde by hrál základ a pozici, pro kterou má vlohy? Nic z toho neovlivňuje jeho zdraví. Říkám no, je to nepopulární vzhledem k tomu jak je populární on
Lepší levý bek není téma, optimálnější hráč je a s příchodem Kiwiora možná ani nemusí být levostranný, jak už jsem zmiňoval zájem o Fresnedu, City si in-possesion formaci také obrátili v poslední době, nabízí to docela variabilitu. A protože si dovedu představit, že by tam Zinchenka mohl suplovat v budoucnu Granit kromě Tomiho, tak největší možný upgrade týmu by pro mě bylo použít ty peníze na nákup SMS na jeho místo. Ideálněji ještě, kdyby se s Trossarda vyvrbil solidní kandidát na 8, který by tak ani nestál tolik v cestě ESR a Vieirovi, tak bychom lépe mohli financovat dělo křídlo.
Bakary3
27.01.2023 07:58
#
Tak teď nesouhlasím už asi s ničím

V klubu kvalit alespoň Arsenalu by základ nehrál, dokud na tom nebude lépe zdravotně. Každý takový klub by si byl nucen pořídit alespoň stejně kvalitní náhradu jako to udělal Arsenal - protože je Tierney často mimo.
Pozici levyho beka Arsenal hraje úplně standardně, že Zinchenko má jiný vlohy, technickou vybavenost a akční rádius a tu pozici hraje naprosto nestandardně on, to je jiná věc.

Zmiňujes city a tedy zřejmé cancela - nevím, že by jim tam hrál jiný pravák.
Zase, to je naprosto unikátní hráč a řekl bych, ze snad nejtechničtější bek na světě.
Takže si nemyslím, že jeho příklad předurčuje kdejakyho pravyho beka jako třeba fresnedu, aby to zahrál stejně.
Mimo to si nemyslím, ze je dobrá varianta se úplně obrat o centr levou nohou, když většinou hrajou křídla silnější nohou dovnitř - viz třeba rozhodující gól o víkendu.
A kiwior či Gabriel jako levonohy stoperi, jak říkáš, to nevyřeší, ti overlapovat nebudou

Xhaku uvadis sám jako supl, je to dobrý řešení, když je teď v záloze naprosto skvělej a o to spíš, když hraje víc ofenzivně než jindy? Že si tak občas odfrkne a nechá vyřadit zinchenka je jiná věc.

Tomi - nemyslím si, že je před tierneym, jen jako defenzivějsi varianta do některých zápasu se hodil lépe, o jeho trvalým umístění sem asi nemůže být ani řeč, o to spíš, co dle tebe má Arsenal na tuto pozici hledat.

Jinak Vieiru vidím spíš na pozici xhaky a vzhledem k tomu, jak ten je skvělej, si nejsem jistý sypat obří prachy do SMS, zda by byl lepší.

Trossard 8??
To už mi přijde velka divočina, připadá mi to, že už hledáš každý jiný řešení, ať si obhajis původní myšlenku
SunFells
27.01.2023 12:38
#
Po přečtení se ani nedivím
Měl bys vědět, že Tierney invertuje a je k tomu nabádán, to je zásadní souvislost celého vlákna.
City z Cancela/Zinchenka ILB - Walkera RB(RCB) používají nyní (také) Aké/Laporta LB(LCB) - IRB.
Xhaka si vede velmi dobře na to, co má, ale hráč s větším rozsahem (+ dribling, přirozenější atakování vápna, střelec a hrozba ve vzduchu) jako SMS by byl určitě největším upgradem základu. Má rok do konce smlouvy, neměl by stát až tak moc (za mě do 60 skvělá příležitost).
Tomi tam má víc významů, ale já ho zmiňoval jako třetí variantu za Xhakou v určitém scénáři.
Trossard na 8 není žádná divočina. Je to evidentně LHS hráč, ne křídlo. Nabízí tam mnohem víc, když zmiňuješ gól rozhodující gól o víkendu, podívej se kde se pohyboval a co tam nabídl. A není to pro něj ani nový post, na míči by tam byl proti Granitovi určitě taky upgrade, záleží co bez míče - přičemž doporučuju podívat se jak se Xhakovi v tomhle ohledu snížila účast a uvědomit si, že čím dominantněji budeme hrát, tím menší to má význam.
SunFells
27.01.2023 12:38
#
*Lewis IRB
Bakary3
27.01.2023 15:07
#
No.. ok

Já už bych se asi opakoval, obecně to trošku vidím jinak, ale tvůj pohled beru
SunFells
27.01.2023 15:17
#
Ragnar Lothbrok
26.01.2023 16:33
#
Souhlas, máme ouzkej kádr, jeden hráč chvíli nehraje a měl by hned odcházet..proč proboha. Navíc jak říkáš, Tierney rozhodně není žádnej uplakánek, co by si hned stěžoval. A je dobrý mít nějakou variabilitu a ne na všech postech dva stejný hráče.
herbage
26.01.2023 21:20
#
taky nesouhlas. Za Zinchenka vytváří šířku hřiště Martinelli, ale ten když bude odpočívat, přirozenou náhradou jsou ESR nebo Trossard, kteří tolik nedrží lajnu, ale tlačí se na střed a potom s nima by KT tvořil zajímavou herní variantu a posílal ostré centry do vápna. Na jaře bude dost zápasů, kdy to budeme testovat
SunFells
26.01.2023 23:26
#
U 4231 už jsme byli.
Mastný Chobot
26.01.2023 12:43
#
To by bolo krásne
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.