33. kolo
06.05.2007 21:00 CET
3 : 2
(0:1)

Preview: Real Madrid - Sevilla FC

Šlágr 33.kola španělské ligy proti sobě dnes postaví Real Madrid a FC Sevilla. Třetí a druhý tým tabulky svedou boj o to, kdo se více přiblíží vedoucí Barceloně, která nezaváhala a přehrála San Sebastian. Souboj o čelo tabulky je v letošním roce velmi vyrovnaný, mezí prvním a čtvrtým týmem tabulky je rozmezí šesti bodů. Konec La Ligy proto slibuje dramatickou podívanou. Sevilla si v tomto týdnu zajistila podruhé za sebou postup do finále Poháru UEFA výhrou nad Osasunou a bude se snažit vyrovnat právě úspěch Realu Madrid, kterému se podařilo vyhrát tuto trofej dvakrát po sobě v 80. letech. Jako jediný španělský tým je pak mužstvo z andaluské metropole ve hře o vítězství ve třech soutěžích. Vedle La Ligy a Poháru UEFA má nadějně rozehrané i semifinále Španělského poháru.

Real Madrid už může vyhrát jenom La Ligu, jelikož ztratil šance jak v pohárové Evropě, tak v Copa del Rey. Bílý balet se výsledkově zlepšil, z posledních šesti zápasů prohrál pouze v Santanderu. Oproti Seville má i více času nabrat síly na zápas, který je na Santiago Bernabéu označovaný jako "utkání roku". V boji o titul bude trenér Fabio Capello spoléhat na všechny hráče s výjimkou Roberta Carlose, který není ani v nominaci a nahradí ho talentovaný odchovanec Miguel Torres. Hostující kouč Juande Ramos nemůže počítat s kapitánem Javi Navarrem a záložníky Adrianem a Jesúsem Navasem. Z posledního tréninku odkulhal i dosavadní král střelců Kanouté, ale do začátku utkání by měl být v pořádku.

Podzimní zápas na stadionu Ramona Sáncheze Pizjuána v Seville skončil vítězstvím domácích 2:1, kteří góly Kanoutého a Chevantona otočili nepříznivý stav po brance Davida Beckhama. Pikantní příchuť bude mít utkání pro obránce Realu Sergia Ramose, který nastoupí proti svým bývalým spoluhráčům a navíc oslaví stý zápas v La Lize. Zápas, který začne na stadionu Santiago Bernabéu ve 21 hodin středoevropského času, bude řídit Pérez Burrull.

Real Madrid - pravděpodobná sestava:
Iker Casillas - Cicinho, Sergio Ramos, Cannavaro, Miguel Torres - Diarra, Emerson - Beckham, Raúl, Robinho - Van Nistelrooy

Sevilla FC - pravděpodobná sestava:
Palop - Hinkel, Aitor Ocio, Escudé, David - D.Alves, Renato, Poulsen, Puerta - Kanouté, Luis Fabiano

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Milan Kopal

Vzájemné zápasy

09.12.2006
Sevilla FC
2:1
Real Madrid
Primera División
 14. kolo
16.05.2006
Sevilla FC
4:3
Real Madrid
Primera División
 38. kolo
15.01.2006
Real Madrid
4:2
Sevilla FC
Primera División
 19. kolo
14.05.2005
Sevilla FC
2:2
Real Madrid
Primera División
 36. kolo
22.12.2004
Real Madrid
0:1
Sevilla FC
Primera División
 17. kolo
28.03.2004
Real Madrid
5:1
Sevilla FC
Primera División
 30. kolo
09.12.2006
Sevilla FC
2:1
Real Madrid
 14. kolo
16.05.2006
Sevilla FC
4:3
Real Madrid
 38. kolo
15.01.2006
Real Madrid
4:2
Sevilla FC
 19. kolo
14.05.2005
Sevilla FC
2:2
Real Madrid
 36. kolo
22.12.2004
Real Madrid
0:1
Sevilla FC
 17. kolo
28.03.2004
Real Madrid
5:1
Sevilla FC
 30. kolo

Real Madrid - poslední zápasy

29.04.2007
Bilbao
1:4
Real Madrid
Primera División
 32. kolo
21.04.2007
Real Madrid
2:1
Valencia CF
Primera División
 31. kolo
14.04.2007
Santander
2:1
Real Madrid
Primera División
 30. kolo
08.04.2007
Real Madrid
2:0
CA Osasuna
Primera División
 29. kolo
01.04.2007
Celta Vigo
1:2
Real Madrid
Primera División
 28. kolo
18.03.2007
Real Madrid
2:0
Gimnástic
Primera División
 27. kolo
29.04.2007
Athletic Bilbao
1:4
Real Madrid
 32. kolo
21.04.2007
Real Madrid
2:1
Valencia CF
 31. kolo
14.04.2007
Racing Santander
2:1
Real Madrid
 30. kolo
08.04.2007
Real Madrid
2:0
CA Osasuna
 29. kolo
01.04.2007
Celta Vigo
1:2
Real Madrid
 28. kolo
18.03.2007
Real Madrid
2:0
Gimnástic
 27. kolo

Sevilla FC - poslední zápasy

03.05.2007
Sevilla FC
2:0
CA Osasuna
Pohár UEFA
SF 2.z
29.04.2007
Sevilla FC
3:1
Espanyol
Primera División
 32. kolo
26.04.2007
CA Osasuna
1:0
Sevilla FC
Pohár UEFA
SF 1.z
22.04.2007
Sevilla FC
4:1
Bilbao
Primera División
 31. kolo
19.04.2007
La Coruña
0:3
Sevilla FC
Copa del Rey
SF 1.z
15.04.2007
Valencia CF
2:0
Sevilla FC
Primera División
 30. kolo
29.04.2007
Sevilla FC
3:1
Espanyol Barcelona
 32. kolo
22.04.2007
Sevilla FC
4:1
Athletic Bilbao
 31. kolo
15.04.2007
Valencia CF
2:0
Sevilla FC
 30. kolo
08.04.2007
Sevilla FC
0:0
Racing Santander
 29. kolo
01.04.2007
CA Osasuna
0:0
Sevilla FC
 28. kolo
18.03.2007
Sevilla FC
2:0
Celta Vigo
 27. kolo

Primera División - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
33
19
8
6
63 : 29
65
2
Sevilla FC
32
18
7
7
55 : 28
61
3
Real Madrid
32
18
6
8
48 : 29
60
4
Valencia CF
33
18
5
10
47 : 32
59
5
Real Zaragoza
33
15
10
8
47 : 32
55
6
Atlético Madrid
33
14
9
10
36 : 28
51
7
Recreativo Huelva
33
14
8
11
45 : 43
50
8
Getafe CF
33
13
10
10
32 : 24
49
9
Racing Santander
33
12
13
8
39 : 39
49
10
Villarreal CF
33
13
8
12
35 : 39
47
11
Espanyol Barcelona
33
11
12
10
38 : 39
45
12
RCD Mallorca
33
13
6
14
38 : 42
45
13
Deportivo La Coruña
33
11
10
12
24 : 33
43
14
CA Osasuna
33
10
7
16
38 : 42
37
15
Real Betis
33
7
14
12
31 : 40
35
16
Levante UD
33
7
12
14
27 : 42
33
17
Athletic Bilbao
33
8
9
16
36 : 54
33
18
Celta Vigo
33
7
9
17
31 : 50
30
19
Real Sociedad
33
6
9
18
23 : 40
27
20
Gimnàstic Tarragona
33
6
6
21
30 : 58
24
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
16
13
3
0
37 : 9
42
2
Sevilla FC
16
13
2
1
36 : 10
41
3
Valencia CF
16
13
1
2
33 : 10
40
4
Real Zaragoza
17
11
4
2
27 : 11
37
5
Getafe CF
17
9
7
1
20 : 6
34
6
Deportivo La Coruña
17
9
4
4
16 : 9
31
7
Racing Santander
16
9
4
3
23 : 18
31
8
Atlético Madrid
17
8
6
3
18 : 11
30
9
Recreativo Huelva
16
9
3
4
24 : 18
30
10
Real Madrid
15
8
4
3
19 : 11
28
11
RCD Mallorca
17
8
4
5
22 : 18
28
12
Villarreal CF
17
8
4
5
18 : 16
28
13
Espanyol Barcelona
17
7
6
4
24 : 19
27
14
Levante UD
17
5
7
5
17 : 19
22
15
CA Osasuna
16
5
6
5
22 : 18
21
16
Real Betis
17
4
8
5
16 : 16
20
17
Real Sociedad
17
5
3
9
17 : 23
18
18
Gimnàstic Tarragona
16
4
4
8
21 : 26
16
19
Athletic Bilbao
16
4
3
9
15 : 27
15
20
Celta Vigo
16
2
6
8
16 : 27
12
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Real Madrid
17
10
2
5
29 : 18
32
2
FC Barcelona
17
6
5
6
26 : 20
23
3
Atlético Madrid
16
6
3
7
18 : 17
21
4
Sevilla FC
16
5
5
6
19 : 18
20
5
Recreativo Huelva
17
5
5
7
21 : 25
20
6
Villarreal CF
16
5
4
7
17 : 23
19
7
Valencia CF
17
5
4
8
14 : 22
19
8
Real Zaragoza
16
4
6
6
20 : 21
18
9
Racing Santander
17
3
9
5
16 : 21
18
10
Athletic Bilbao
17
4
6
7
21 : 27
18
11
Espanyol Barcelona
16
4
6
6
14 : 20
18
12
Celta Vigo
17
5
3
9
15 : 23
18
13
RCD Mallorca
16
5
2
9
16 : 24
17
14
CA Osasuna
17
5
1
11
16 : 24
16
15
Getafe CF
16
4
3
9
12 : 18
15
16
Real Betis
16
3
6
7
15 : 24
15
17
Deportivo La Coruña
16
2
6
8
8 : 24
12
18
Levante UD
16
2
5
9
10 : 23
11
19
Real Sociedad
16
1
6
9
6 : 17
9
20
Gimnàstic Tarragona
17
2
2
13
9 : 32
8

Komentáře (139)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Nedělám moc prognózy, ale teď zkusím jednu odvážnou: Kdo vyhraje tenhle zápas, vyhraje celou La Ligu..

Reagovat
smazaný uživatel

Takže remíza.

Reagovat
smazaný uživatel

Súhlasím, že pre nás rozhodujúci zápas, ale s tým titulom bych bol opatrný..Sú tam ešte...veď vieš kto...

Reagovat
smazaný uživatel

Valencia?

Reagovat
HOST*-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

1:2

Reagovat
plechi

no pěkně se to motá... mohli bychom vyhrát a barca třeba remizovat finále LaLigy bude jak podle Hitchkoka...

Reagovat
HOST*R9

Tuším naši výhru, nebo spíš nedokážu si představit výsledek jinej a ani si ho nepřipouštím...každopádně na výhru máme...

Reagovat
HOST*R9

Jo tip 2:1

Reagovat
HOST*Cracker j.

1:2

Reagovat
HOST*R.M.C.F.

Ruud, Ramos

nebylo by spatny, kdyby odebrali Beckhamovi tu zlutou...

Reagovat
smazaný uživatel

Sevilla bude unavená ze tří soutěží, to by mohla být naše šance...

Reagovat
HOST*oblak

ještě šest kol !!!

Reagovat
Pharrell

3:2

Reagovat
smazaný uživatel

Merenguesi, to ti neprojde u vedení, všichni jsou příliš mladí a ne zas tak známí...

Reagovat
smazaný uživatel

No o Nasriho a Naniho vedení zájem projevilo jsem četl

Reagovat
RMCF

Nasri třeba bude za dva roky Zidaneho nástupce, ale my bohužel tak dlouho čekat nemůžem...

Reagovat
RMCF

a Taiwo by jenom rozšířil naši školku na levém beku.

Reagovat
exmafie

já to říkám, pomalu, ale jistě, teď to musíme potrvrdit v tomto zápase... Souhlasím s tím, že vítěz tohoto mače vykročí rázně pro titul...

Reagovat
smazaný uživatel

Já obdivuju "schopnost" Barcelony vždycky se míchat do hráčů, které chce nejprve Real. Takže pracky pryč od Diega, OK?

Reagovat
HOST*sterda

Reagovat
exmafie

Ať už tento zápas dopadne jakkoliv, jsme si my, fanoušci Realu vědomi těchto faktů:

*Pokud zvítězí Real nebo utkání skončí remízou:

-Real bude bodovat zcela nezaslouženě, bude to neskutečná haluz

-soupeř bude celou dobu tlačit, nicméně jejich neskutečná smůla zaviní, že nebude proměňovat stoprocentní tutovky, my však dáme z ojedinělé šance gól

-samozřejmě nás očividně podrží rozhodčí, občas nám pustí nějaký ten ofsajd, abychom se aspoň dostali do šance a měli dobrý pocit, sporná rozhodnutí budou vždy vyřešena lépe pro nás, je velice pravděpodobné, že nám bude písknuta nesmyslná penalta

-Iker je kopyto a neumí chytat, ale hráči Sevilly ho při své smůle budou neustále trefovat, prostě hrozný štěstí

-zápas máme koupenej

*Kdyby vyhrála Sevilla:

-pravda vyjde na světlo, Real je neschopnej, všichni to říkali a teď se to ukáže

-rozhodčí chtěl větší obnos, než si Real mohl dovolit, škoda

Jak říkám, všichni co fandíme Realu jsme si těchto věcí vědomi, tak už to sem po zápase nikdo nemusíte psát...

Reagovat
smazaný uživatel

Že se kvůli té holotě vůbec rozepisuješ...

Reagovat
exmafie

Vždyť jsou to správní chlapi, to my jsme ti špatní

Reagovat
HOST*rominho

Konecne sa na nuecom zhodneme.

Reagovat
smazaný uživatel

svatá pravda, ale stejně si myslím, že proti Valencii mohl jít Gago klidně ven, stejně tak Cannavaro v Bilbau , naopak to, že dokážeme proměnit šance, bude hlavně tím, že kupujeme hráče za velké peníze, kteří to na rozdíl třeba od baskických dělníků zkrátka umí

Reagovat
Xavi

Pěkný shrnutí. Žeby konečně fanoušek Realu otevřel oči?

Reagovat
smazaný uživatel

To spíš jen dokazuje, jak málo někteří jedinci ovládají ironii...

Reagovat
HOST*-Kopy-

Reagovat
Xavi

Znáš to o té potrefené huse?

Reagovat
HOST*

Becks může o víkendu nastoupit. Takže přídávám bod, že nám vedení La Ligy nadržuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Ber to z té druhé stránky, aneb co měla ta nesmyslná karta vlastně znamenat a kdo si ji vlastně zaplatil?

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, stačilo se mrknout na záznam, za co mu jí ten rozhodčí vlastně dal...

Reagovat
smazaný uživatel

Když jste u těch záznamů, tak se podívej, za co jí dostali Giuly se Zambrottou v Seville. Byly odvolány?

Reagovat
smazaný uživatel

Nějakej link? A zrovna Zambrottovi odpustili sudí pár nehorázných prasáren, takže...

Reagovat
smazaný uživatel

jj, Zambrottovi dost věcí prochází

Reagovat
smazaný uživatel

naproti tomu Cannavarovi úplně všechno pískají.

Reagovat
smazaný uživatel

Já věděl, že se dohodneme...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Radin

We believe in love Real Madrid

Reagovat
exmafie

...je v laufu, zaslouženě vyhrála v odvetě poháru UEFA a bojuje o titul... Neznám lepší tým, který by její hráče vrátil zpět na zem, než REAL MADRID...Vyhrajeme o dvě branky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
plechi

zápas pro Sergia

Reagovat
Pharrell

jj preji Sergiovi at vstreli svemu byvalemu klubu branku !

Reagovat
Shevchenko

Velmi důležitý zápas pro Sevillu, dobrá by byla i remíza, ale já věřím ve výhru! 1:2 (Beckham-Fabiano,Kerzhakov)

FORCA SEVILLA

Reagovat
Pharrell

s tim jdi nekam

Reagovat
smazaný uživatel

Vrátil som sa práve po dovolenke včas, aby som videl tento možno kľúčový match pre nás. Čítal som squad list, neviem ako ostatní, ale mám zásadu, že keď niečo robím a mám pre to konkrétne systém, tak v tom idem až do konca / pokým mi nehorí za zadkom /. Preto by som pre tento zápas na mieste Capella držal líniu posledných mačov a vsadil na skúsenosť. Lebo - a tým som si 100% istý - titul nám môže vyhrať len a len stará garda. Tak sú karty rozdané a inak to teraz nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Toto je pre mňa osobne kľúčový nákup. Alea acta est. Kostky jsou vrženy. Berlusconi chce Ronaldinha, Kaká chce k nám, my ho chceme, ostáva len doplniť trojuholník a posunúť niekoho do Barcy. Toto nech si všíma Pedja a nie ostané kraviny!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaká je Megahráč, osobnosť svetovej scény a hraje zrovna na poste, ktorý je pre nás kľúčový. Na mieste Calderona bych dalô kľudne aj 80 MIO. Pripomína mi to situácie, keď sme kupovali Zidaneho alebo Figa. Aj vteda všetci zalamovali rukami, že toľké prachy...

Kaká porazil ManU by sa dalo povedať, pretože všetko v AC sa točí okolo neho. Preto ZÁSADNE nesúhlasím s niektorými AKOŽE argumentami hlavne našich protivníkov s Katalánie, že za tie prachy by sme radšej kúpili nejakých 3 - 4 kvalitných hráčov.

NIE a ešte raz NIE. My nepotrebujeme pár kvalitných hráčov, my potrebujeme práve a JEDINE toho megahráča.

Calderon a Pedja, prosím, zvládnite aspoň tento nákup, keď už ste toľko krát zlyhali...

Reagovat
smazaný uživatel

"Kaká porazil ManU by sa dalo povedať, pretože všetko v AC sa točí okolo neho."

Snad si nemyslis, ze podobne vykony podaval Kaka celu sezonu...to by bolo hodne naivne.

Reagovat
smazaný uživatel

Neni podla teba lepsie zostavit skor "tim", z ktoreho sa vyklube ta silna individualita, ako kupovat silnu individualitu, ktora moze nechemiou so spoluhracmi upadnut ? Ako vidim, tak ty radsej naivne beries tu silnu individualitu.

Ja myslim, ze hraci ako Diego, Ribery, Quaresma a podobne su fantasticki a ked trener dokaze zostavit tim tak, aby sa v nom naplno vyuzil potencial tychto hracov a naopak schovali nedostatky, tak bude ich kvalita uplne dostacujuca. K tomu sa zodpovednost rozdeli na viac hracov, takze pokryt ich bude ovela tazsie.

No a Kaka mi pride najlepsi, ked Ac Milan ziska loptu niekde v polovici vlastnej polovice a chce ju dostat co najrychlejsie do superovej brany. Tam sa ukaze jeho rychlost a tah na branu. Problem je vsak ten, ze toto uz maju mnohi v Serii A precitane a v La Lige to nebude o inom.

Reagovat
smazaný uživatel

* A hra AC neni postavena na Kakovi, ale skor na Pirlovi.

Reagovat
smazaný uživatel

Este jedna vec.

Aj ked Pirlo, Gattuso, Kaka boli vo svojich predchadzajucich kluboch slusni, tak svoju hviezdnost ziskali az v Ac, kde si navzajom skvele sadli. Seedorf tiez v Interi ziadne zazraky rozhodne nepredvadzal, ale po uspechoch s Realom skor isiel herne dole.

To sa skuste vybudovat v Reale a nie pokupit velke hviezdy.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím, ale budiž. Obidvaja sú veľmi veľmi potrební, každý je tam na niečo, ale AC bez Kaká by bol asi predsa o trochu slabší ako AC bez Pirla.

Reagovat
smazaný uživatel

Obraz hry Ac Milano utvara skor Pirlo spolu so Seedorfom. Kaka tam je vyslovene od toho, aby ohrozoval branu a na brejky.

Reagovat
smazaný uživatel

Každopádne ale nezabúdaj, že hráčov do zálohy sme nakúpili, Diarra s Gagom, príp. Guti by mohli hrať to, čo spomínaš, bohužiaľ smerom dopredu je to slabota, a preto to nefunguje. Chýba tam ten jeden článok.

Reagovat
smazaný uživatel

Guti je uplne jalovy. On hra na slabom prevodovom stupni a len raz za cas prehodi na 5ku. Diego je ovela behavejsi a kvalitnejsi.

Vadi ti nieco na dvojke Diarra - Gago ? Ved po Barcelone ste inkasovali aj vdaka nim najmensi pocet golov a to niektore z nich boli este po individualnych chybach napriklad Cannavara. Este by som tu obranu doplnil kvalitnym lavym obrancom, vyhodil Cannavara a kupil stopera. Metzelder mi moc nesedi, ale uvidime.

Co do utoku, tak ta dvojka ma trocha problemy v rozohravke, ale je to i tym, ze utociaci hraci sa moc neponukaju...vid prave pravidelne jalovy Guti. Diego je ina klasa.

Reagovat
smazaný uživatel

Chytím sa tvojej prvej vety. Je to samozrejme na debatu, ale je to asi vec názoru. Ja vychádzam z toho, že pre Real je teraz vhodné mať silnú individualitu zvonku a okolo nej poskladať ten tím, o ktorom ty hovoríš. Je to ten systém, ako predtým Zidane alebo Figo a vtedy to fungovalo. A potom to zlyhalo síce , ale na niečom úplne inom.

Ono, takto. Real má aj teraz veľmi kvalitných hráčov, ale zdá sa, že nemá práve tú silnú individualitu ako to bývalo predtým. Je to teraz skôr silný kolektív ako konieckoncov tvrdia aj samotní hráči. Lenže ten herný prejav je slabší.

A prečo individualitu zvonka? Jednoducho preto, pretože Real je mužstvo, ktoré je sústavne tlačené do úspechov a čakať, pokým sa z cudzích hráčov vyvrbí nejaká individualita, je risk. Tento tvoj systém by bol správny, súhlasím, ale v prípade, že by to vzišlo z juniorky alebo teda béčka alebo dorastu, ako voľakedy veľká 5- ťka okolo Butragueňa či Michela. Vtedy by som s tebou súhlasil.

Apropó, nemyslím si, že moje názory sú naivné, ako si mi už viackrát naznačil. To by som aj ja potom mohol trebárs hovoriť napr. o tvojich.

Reagovat
smazaný uživatel

"pre Real je teraz vhodné mať silnú individualitu"

To si myslela asi aj Chelsea pri prestupe Shevchenka a prd z toho.

S Figom a Zidanom to fungovalo, pretoze tam skvelu pracu odviedol Del Bosque a zladil ich. Prisiel Quieroz, narusil to a islo to dole a uz ziadne individuality nepomohli a zacala ich prehravat Barcelona, ktora to mala postavena prave na timovom ponati a chemii muzstva, z ktorej sa nakoniec vyklubali v sucasnosti megahviezdy Etoo a Ronaldinho.

No a ak bude trener dobre pracovat s hracmi a vyuzije potencial hracov, tak budu bohate staci a nemusis kupovat Kaku, ked mozes mat hned trocha hracov a tym rozlozit zodpovednost na viac hracov a byt menej rizikovy v pripade zraneni.

"Je to teraz skôr silný kolektív ako konieckoncov tvrdia aj samotní hráči. "

Ale ja nehovorim o kolektive. To je predpoklad pre uspech snad u kazdeho timu. Ja myslim kolektivnost v hre...suhra, chemia muzstva a podobne.

Reagovat
smazaný uživatel

Queiroz nic nenarušil, zkrátka neměl Makeleleho. Figo už hrál prd pod Del Bosquem.

Reagovat
smazaný uživatel

To neni pravda. Dodnes si spominam na prvy zapas, ktory som pod Quierozom videl a bolo evidentne, ze vsetko trva uz o jeden dotyk alebo obycajne natocenie sa hraca do spravneho smeru dlhsie.

Reagovat
smazaný uživatel

vždyť jsme na podzim všechny válcovali - vyhráli jsme esp superpohár a vedli ligu, gólů spousty a skvělej fotbal se skvělým Becksem, zhroutilo se to až v březnu...

Reagovat
smazaný uživatel

To boli este Del Bosqueho dozvuky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ci uz to bolo tym, ze nenadviazol na pracu Del Bosqueho a neudrzal to, co hrali, alebo sa im snazil dat aj svoju tvar, to neviem, ale kazdopadne uz to bolo o niecom inom. Uz to nebol dokonaly tukes v strede pola a v momente, ked Zidane preberal loptu, tak Carlos akceleroval do plneho sprintu, aby mu prave Zidane poslal tam loptu. Uz to vsetko trvalo o natocenie alebo dotyk navyse dlhsie. Sice tam svoje okolnosti zohrala aj prehnana vytazenost klucovych hracov, ale to stratenu Del Bosqueho tvar muzstva neospravedlni.

Reagovat
RMCF

No podle mě Kaka nehraje zrovna na postu který je pro nás klíčový, není to klasický tvůrce typu Zidane, Diego,Van der Vaart, Veron atd., ale spíš hráč pod hrot za jednoho případně dvahráče, který využívá své rychlosti a technických dovedností k rychlému brejku(což v Realu moc nepude) a útoku z druhé vlny, jinak je to samozřejmě skvělý hráč, který patří mezi TOP 5 fotbalistů, ale pokud by přišel tak bych ho chtěl jako podhrot(ne nahodou za ním hrají v Miláně tvořivý Pirlo a Seedorf) a né tvůrce.

Reagovat
smazaný uživatel

"pokud by přišel tak bych ho chtěl jako podhrot"

Tam by som ho dal i ja, ked by prisiel, ale to je zbytocne to skor tam vyuzit Robinha.

Reagovat
RMCF

Taky sem ho v žádné své sestavě nikdy neuváděl, jeho příchod by byl zbytečný, když už by teda tak mermomoci chtěli a milán ho pustil tak třeba jako třešničku na dortu, ale "režiséra hry" a další duležitější posty(CD,RW) prvně

Reagovat
smazaný uživatel

Práve preto bol v mojej zostave na budúcu sezónu uvádzaný v strede spolu s Gutim, prípadne by bolo vhodné aj zloženie stredu zálohy Diarra, Kaká. Ale rozhodne by som nekupoval zasa polku mužstva, to by asi k ničomu neviedlo. Do našej terajšej zostavy treba podľa mňa len vložiť jednu - dve, možno tri persóny , ktoré sú schopné viesť naše - inak myslím si kvalitné - mužstvo.

Reagovat
smazaný uživatel

"Diarra, Kaká"

Kaka potrebuje k sebe hraca ako Pirlo, Fabregas, ktory bude dominovat v strede pola a rozhadzovat lopty, ktore si bude Kaka v priestoroch ziskavat.

Kaka je zbytocny, lepsie je vyuzit potencial Robinha.

Reagovat
smazaný uživatel

A nemyslim si, ze by bol Kaka nejak extra lepsi ako Diego.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja len dúfam, že túto poznámku si nemyslel vážne.

Reagovat
smazaný uživatel

Keby si trocha viac sledoval ich vykony v tejto sezone, tak by si si myslel to iste.

No ale ked niekto hodnoti na zaklade dvojzapasu s Man.Utd., tak potom tazko mu nieco vysvetlovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Toto si si mohol aj odpustiť, toľko ma už poznáš, že by som nehodnotil na základe nejakého dvojzápasu. Diego nehovorím , že je zlý, ale je to u mňa zatiaľ taká vychádzajúca hviezdička, ktorá môže , ale nemusí byť hviezdou. Tak podobne sme kúpili i Robinha, ktorý je bezosporu veľký talent, ale zatiaľ nič viac. Kaká je naproti tomu už hotový hviezdny špičkový hráč.

Pochop aj ty mňa v tom, že experimentujeme už tri roky a výsledok? Vidíš to sám. Kde je záruka, že tvoje posily nedopadnú podobne? Kaká je stávka na istotu, a preto ho volím. Ale je možné, že by to bol chybný ťah, avšak teraz to nikto z nás nevie. Kaká je extratrieda a taký hráč sa predsa musí presadiť, to máš jak s Ronaldinhom.

Reagovat
smazaný uživatel

...a navyše je trochu rozdiel, kde hrá Diego a kde Kaká.

Reagovat
smazaný uživatel

Problem je v tom, ze Robinho hra v reprezentacii velice slusne. Rozhodne lepsie ako v Reale, takze problem bude mozno prave v praci trenera alebo navzajom sa nehodiacim spoluhracoch.

No a Diego sa uz vyrazne presadil v jednej z najlepsich svetovych lig, ktora je urcite lepsia ako brazilska. V Uefe tiez slape velmi dobre.

Opakujem, Kaka je dobry v tom, ked moze chytit loptu v polovici vlastnej polovice a dostat ju co najlepsi do brany cez otvorenu obranu. To v Real je "nerealizovatelne". V tvorbe hry do prehustenej obrany bol Zidane uplne niekde inde.

" Kde je záruka, že tvoje posily nedopadnú podobne?"

Ja sa opytam, kde je zaruka, ze Kaka nedopadne ako overeny a skuseny Shevchenko ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty spominas, ze vase experimentovanie nevyslo.

No ale vy ste nikdy nevyriesil svoje slabiny. Ak vyriesite tie, tak to pojde.

Reagovat
smazaný uživatel

Dalsia vec. Hviezda Rivaldo isiel do Milana...vyhorel. Presadil sa pre mna vtedy neznamy Kaka. To bol tiez experiment.

Reagovat
smazaný uživatel

No, uvidíme...

Reagovat
smazaný uživatel

Vazquezi, ale tady je první předpoklad, s kterým nehneš: Milán ho prostě nedá, ani když si nakrásně koupí Ronaldinha, tak ho prostě nedá, důvod si vymyslí, jaký chtějí...

Že je silná individualita? Možná, ale nezapomeň, že je tam Raúl a ten moc silných individualit ke stáru nestrpí. Navíc je tu ten problém s postem, protože Kaká hraje podhrot mírně zprava a takových tam máme plno. Robinha všichni cpou na levé křídlo a diví se, že to není zrovna ono, ale ptám se, kde hrál v Santosu? Na křídle rozhodně ne. Takže i můj názor je, koupit za 80 mega 4 dobré hráče, kteří doplní a rozšíří tým. Na trenérovi bude záležet kteří to budou, já bych byl pro dva stopery, pravé křídlo, Diega a Soldada + nějakého bonusového CM

Reagovat
smazaný uživatel

Ja este doplnim :

Vazquez stavia svoj system na silnom utoku, ale smerom dozadu su tam obrovske slabiny.

Ono lenze ten utok neni ani o moc silny( ak teda vobec) ako ten barcelonsky, man.utd., atd..

Co tak vazquezi minimalizovat svoje slabiny tym, ze budes mysliet aj na defenzivu a tym to spravis vyvazenejsie a menej rizikove?

Diego, Quaresma, Robinho, Gago dokazu tiez vytvarat sance a davat goly aj proti silnym superom, ale zaroven by tu bola obrana, ktora by dokazala minimalizovat riziko strelenia golu.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, že to staviam na útoku, ale zároveň si nemyslím, že mnou navrhovaná obrana / ktorá asi aj tak bude / , by sa nemohla vypracovať na silnú defenzívu. Cicinho, Ramos, Metzelder a Torres sú síce neni tak skúsení, až na Nemca, ale som presvedčený, že to dlho nepotrvá a všetci štyria veľkými obrancami budú. Metzelder ním je už teraz. No vidíš, na obrane by som oskúšal tú tvoju taktiku s vyvrbením hráčov na silné individuality. Minimálne Ramos a Metzelder na to určite majú.

Druhá vec - nemyslím si, že Diarra je zlý hráč do defenzívy, takisto sa možno chytí Gago. Môj názor je, že hráme tak ako hráme preto, že máme slabšiu ofenzívu, tým pádom lopta rýchlo putuje na našu polku, nevieme vpredu trvalejšie zatlačiť súpera a nemáme hráča, ktorý by tomu dal prekvapivú myšlienku, resp. "hráča finálnej fázy " akým bol naposledy Zidane. Preto bych kúpil Kaká.

Reagovat
RMCF

Ti obránci sou bezesporu kvalitní, ale v dnešním fotbale není bránění jenom o obráncích, duležítý je silný střed schopný i směrem do zadu...Zizou byl jen jeden, ale typově a stylově je mu podobný spíš Diego než Kaká

Reagovat
smazaný uživatel

Ako uz napisal RMCF, tak obrana neni len o hracoch priamo v defenzive, ale i v zalohe.

Aby si mohol mat uspechy, tak priestor pre vlastnou obranou musi byt tvoj a to v tvojej zostave s Gutim nehrozi.

Reagovat
smazaný uživatel

Tu máš pravdu, môže to byť kritické miesto, a preto bych tu bol ochotný spraviť zmenu v tom, že bych alternoval Diarru.

Reagovat
smazaný uživatel

...a možno je tu ešte jedna možnosť, že časom by sa pred skúsenejšiu stopérsku dvojicu posunul práve Sergio Ramos, ktorý na tomto poste sem tam hral a nie zle.

Reagovat
smazaný uživatel

Absolutne najlepsia by bola dvojka Diarra - Fabregas, ktora by mohla dobre pracovat smerom dozadu a Fabregas by bol navyse motor zalohy, ktory je podla mna nevyhutny. Pred nich Diego, Quaresma a Robinho a bolo by to dobre. Kedze Fabregasa asi neziskate, tak asi bude nutne dufat, ze Gago pojde hore, co sa aj prichodom behavejsieho Diega mozes stat.

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže toto zase vylučuje môj systém hry , klasické 4-4-2.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si zvol iny.

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže pre mňa je to priorita.

Reagovat
smazaný uživatel

V tom pripade si zvol inych hracov.

Reagovat
HOST*vazquez

Reagovat
smazaný uživatel

Povedz po poslednom zápase úprimne rominho, môžem vynechať z hry Gutiho? A keď chcem aj Kaká, je to hold smola - obrana ide bokom. Keď dá súper 3 góly, my dáme 4

Reagovat
smazaný uživatel

...ale to sú asi emócie, máš recht, nejaký obranný hráč by v strede mal byť, len som týmto chcel naznačiť, že toto ma na futbale baví - geniálne momenty, aké predvádzal naposledy Guti. A Kaká je tiež génius

Reagovat
smazaný uživatel

ona i záloha Figo-Becks-Guti-Zizou fungovala, ale ne dlouhodobě, to zkrátka asi není možný...

Reagovat
smazaný uživatel

Kolkokrat Guti predviedol podobny vykon v tejto sezone ?

Zase nevyberaj hracov podla 3och zapasov. TO je smiesne.

Reagovat
RMCF

Až tak nevylučuje, Máš Diarru s Fabregasem uprostřed na pravo Quaresmu, v levo(Zidanovská pozice pod Del Bosquem) Robinho(případně pokud bys ho chtěl koupit) Kaká podhrot a RvN nebo Soldado na hrotu. A s fabregasem by to šlo i bez Diega s klasickým levým křídlem, tak si tam můžeš zařadit Robinha nebo Reyese a naopak ta varianta s Diegem by šla i bez Fabregase a ve středu s Diarrou máš Gaga nebo Emersona a všechno to je 4-4-2

Reagovat
RMCF

za tou Zidanovskou pozicí má být samozřejmě Diego a čárka, Robinho pak patří k tomu podhrotu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*RMCF

www.realmadrid-cf.estranky.cz

Reagovat
HOST*PLS MOC

pls je naka stranka kde se na ten zapas muzu kouknout??????????

Reagovat
smazaný uživatel

www.rojadirecta.com , ale musis mat stiahnuty a nainstalovany ppstream, sopcast a podobne, ktore urcite vygooglis.

Reagovat
HOST*

dik

Reagovat
smazaný uživatel

Když už to zjišťujete, tak by jste měli alespoň s nějakým časovým předstihem, ne 10 minut před zápase, to vám nikdo moc nepomůže...

Reagovat
HOST*PLS MOC

mmto kde pste najdu ty veci co mam vse stahnout???nebo kde to stahnu???

Reagovat
HOST*R.M.C.F

Reagovat
HOST*

fantastic střela

Reagovat
Shevchenko

www.myp2p.eu

Reagovat
RMCF

Nádhernej gol hned mě to připomělo Zidanuv "bájný" volej s finále ligy mistrů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ten byl hezčí....

Reagovat
HOST*R9

A težší...

Reagovat
HOST*PLS MOC

kolik to je pls...a kdo daval goly a kolikata je minuta pls:???

Reagovat
Shevchenko

mas to na eurofotbalu cipe !!!!!!!

1. hlavni stranka

2. vpravo nahore ikonka livescore

fakt takove inteligenty miluju

Reagovat
Shevchenko

No verim ze to Sevilla udrzi proste musi! A pak si pujde pro titul

Reagovat
HOST*

Robinho.

Reagovat
HOST*PLS MOC

juchu knecne..robinho jj je to proste brazilec:)

Reagovat
HOST*PLS MOC

:(kua byla ta karta nutna????

Reagovat
smazaný uživatel

ne, byla opět vymyšlená

Reagovat
smazaný uživatel

Vša se odvoláte a zase mu ji zruší.

Reagovat
HOST*PLS MOC

teda tam to lita..skoda je ze nejsou vsechny 3 na strane sevily .....,pac ji vubec ensnasim hlavne kdyz hraje z RM

Reagovat
HOST*PLS MOC

Reagovat
HOST*

Bravo REAL

Reagovat
RMCF

Guti byl dneska fámozní, suveréně nejlepší výkon sezony néli životní...

Reagovat
smazaný uživatel

I Bóg stworzył Gutiérreza

Reagovat
smazaný uživatel

...a usadil ho v Madride...

Reagovat
HOST*R9

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska by sa tu hodil ten oslavný chválospev na Gutiho, ktorý som tu raz napísal za jeho geniálne myšlienky a ktorý mi náš barcelonský kolega " pribrzdil ". Tak teraz by na to dôvod nemal, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný přihrávky ... Co na to napsat jinýho. Od Ronnieho, Xaviho, Deca a Iniesty jich vidíš 10 za zápas. Nevím, proč ze dvou tak uchcáváš

Reagovat
Mr.Jindros

Ale z toho 9 je na vlastní polovině....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*Cracker j.

Ale vyhráváme,takže to přináší ovoce

Reagovat
smazaný uživatel

srandista

Reagovat
smazaný uživatel

špica hroťák

Reagovat
Pharrell

no vysledek jsem tipl spravne a na cervene karty to byl bohaty zapas

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
HOST*Cracker j.

Zidane byl sice jeden z nejlepších,ale tohle video je děsně trapný

Reagovat
RMCF

to jeden z nejlepších bych nahradil slovem nejepší , ale jinak souhlasím to video je o ničem, určitě by šlo najít i pár momentů kdy Ronaldinho obešel Zidana

Reagovat
smazaný uživatel

Real nehrál nikdy přesilovku, Fabiano byl vyloučen mimo jako náhradník před vstupem na hřiště, protože zpochybnil původ čárového rozhodčího...

Reagovat
exmafie

Jo to se často nevidí, aby byl vyloučen hráč, kterej není ani na hřišti

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele