Jablonec prohrál na Žižkově, Teplice podlehly Hradci Králové

01.08.2020 18:18, aktualizováno 01.08.2020 20:28 - Aktuality
Petr Rada (© fkjablonec.cz)
 
Hráči Jablonce v prvním utkání letní přípravy prohráli na půdě druholigového Žižkova 1:3. Výsledkově nevyšel úvod přípravy ani Teplicím, které podlehly rovněž druholigovému Hradci Králové 0:1. Ostrava prohrála ve slovenských prvoligových Zlatých Moravcích 2:3, naopak velký obrat se povedl Zlínu při vysokém vítězství 5:2 nad Trenčínem.

Za Jablonec dala jediný gól posila do útoku Ivan Schranz. Severočeši sice na Žižkově nastoupili bez několika zraněných hráčů, jejich trenér Petr Rada byl přesto pořádně naštvaný. "Prohráli jsme, hráli jsme špatně. A bylo to naposledy, tohle tolerovat nebudu. Víc k tomu nemám co říct," uvedl Rada pro klubový web.

Také Teplice překvapivě nestačily v Roudnici nad Labem na druholigového soupeře a podlehly Hradci Králové. Za Severočechy už nastoupila nová posila do obrany - dvacetiletý navrátilec David Heidenreich.

"Byl to klasický zápas na úvod přípravy s množstvím nepřesností. Chtěl jsem dát příležitost kompletnímu kádru, od příštího týdne už však začneme finalizovat sestavu a připravovat se na start ligové soutěže," řekl teplický trenér Stanislav Hejkal.

Ostrava ani v druhém utkání na Slovensku nezvítězila. V pátek Baník remizoval 1:1 s posledním týmem uplynulé sezony tamní ligy Nitrou a dnes podlehl ve Zlatých Moravcích. Slezané prohrávali už 0:3, zlepšeným výkonem pak snížili na rozdíl jednoho gólu. Ostravští si dali hned dvě vlastní branky.

"Viděl jsem zápas dvou rozdílných poločasů. V prvním jsme udělali tři fatální chyby, ze kterých dal soupeř dva góly. To se nesmí stávat. Ve druhém poločase byl výkon diametrálně odlišný, ale místo, abychom snížili na 1:2, jsme si dali vlastní gól. I pak jsme ale mohli zápas když ne otočit, tak aspoň vyrovnat," uvedl ostravský kouč Luboš Kozel.

Mladá Boleslav odehrála proti Třinci dvojzápas. Druholigového soupeře nejprve přestřílela 4:2 a vedoucí brankou k tomu pomohl navrátilec Ondřej Zahustel. Odlišná jedenáctka Středočechů pak v druhém duelu prohrála 2:3.

Dvě utkání sehrál i Liberec. Slovan nejprve zdolal druholigovou Chrudim i díky brance navrátilce Michaela Rabušice 2:1, v dalším duelu v sestavě s řadou mladíků podlehl domácím třetiligovým Přepeřím stejným poměrem. Bohemians 1905 pak zvítězili v Praze na půdě třetiligové Admiry rovněž těsně 2:1.

Zlín v úvodním duelu přípravy prohrával na Slovensku s Trenčínem ještě v 56. minutě 0:2, ale poté třemi rychlými góly skóre otočil a následně přidal ještě dvě branky. Dvakrát se trefil Lamin Jawo. Slovácko zvítězilo v Senici 1:0 a vyhrálo i čtvrtý přípravný zápas.

Olomouc proti dalšímu slovenskému celku Trnavě ztratila výhru inkasovaným gólem v 81. minutě z penalty a remizovala 1:1. "Dnes jsme hráli bez problémů, zápas jsme měli pod kontrolou, soupeře jsme k ničemu nepustili. Pak jsme ale jednou špatnou rozehrávkou zkazili celý zápas. Posledních 15 minut nám znehodnotilo celé utkání. Ale na to, že jsme v týdnu hodně trénovali, byli kluci velmi běhaví a agresivní. Chybělo už jen trochu více střel do zakončení," uvedl olomoucký kouč Radoslav Látal.

Nováček nejvyšší soutěže Pardubice si spravily chuť po úvodní prohře 2:3 s Chrudimí a ve druhém duelu přípravy udolaly další druholigový tým Jihlavu 1:0 Ewertonovou brankou ze závěru zápasu.

Viktoria Žižkov - FK Jablonec 3:1 (2:1)
Branky:
37. a 69. Žežulka, 33. Diviš - 9. Schranz.
Sestava Jablonce:
I. poločas:
Hanuš - Haitl, Kubista, Štěpánek, Krob - Pilař, Hübschman, Hrubý, Černák - Schranz, Chramosta.
II. poločas: Hrubý - Haitl, Kubista, Jeřábek, Skuhravý - Macháček, Považanec - Ladra, Kratochvíl, Podaný - Velich. Trenér: Rada.

FK Teplice - Hradec Králové 0:1 (0:1)
Branka:
9. Dvořák.
Sestava Teplic:
I. poločas:
Plachý - Vondrášek, Heidenreich, Mareček - Nazarov - Černý, Žitný, Trubač, Radosta - Řezníček, Moulis.
II. poločas: Plachý - Nazarov, Heidenreich (65. Ljevakovič), Hýbl - Kodeš - Paradin, Emmer, Trubač, Hyčka - Mareš, Kozák. Trenér: Hejkal.

Zlaté Moravce - Baník Ostrava 3:2 (2:0)
Branky:
16. Duga, 37. vlastní Svozil, 65. vlastní Holzer - 69. Kuzmanovič z pen., 90. Smola.
Sestava Ostravy: Laštůvka - Fillo, Svozil, Stronati, Holzer - Jánoš, Drozd (46. Chvěja) - Reiter (82. De Azevedo), Kuzmanovič, Potočný (63. Granečný) - Smola. Trenér: Kozel.

FK Mladá Boleslav - Třinec 4:2 (3:1)
Branky:
1. Zahustel, 8. Budínský z pen., 45. Jiří Klíma, 78. Janošek - 28. Zlatohlávek, 50. Attah.
Sestava Mladé Boleslavi: Stejskal - Jakub Klíma, Tatajev, Mazuch, Fulnek - Janošek, Túlio (16. L. Mašek, 41. Snížek) - Zahustel, Budínský, Jiří Klíma - Drchal. Trenér: Weber.

Mladá Boleslav - Třinec 2:3 (2:1)
Branky:
8. D. Mašek z pen., 24. Hönig - 13. Omasta, 48. Puchel, 84. Steinhübel.
Sestava Mladé Boleslavi: Šeda (61. Lichtenberg) - Douděra, Gabriel, Šimek (61. Rudzan), Křapka - Kulhánek, Hönig - Ikaunieks, Krobot, D. Mašek - Wágner (61. Vlk). Trenér: Weber.

Slovan Liberec - Chrudim 2:1 (0:0)
Branky:
58. Rabušic, 62. Pešek - 66. Sokol.
Sestava Liberce: Knobloch (46. Hasalík) - Fukala, Kačaraba, Dvořák, Kosek - Šulc (46. Králíček), Michal, Barac (46. Černický), Pešek - Csáno, Rabušic. Trenér: Hoftych.

Přepeře - Liberec 2:1 (1:1)
Branky:
35. Synek, 73. Kvesič - 8. Rondić.
Sestava Liberce: Nguyen - Koscelník, Černický, Jugas, Mikula - Králíček, Kazda, Barac, Baláž - Gluščević, Rondić. Trenér: Hoftych.

Admira Praha - Bohemians Praha 1905 1:2 (0:1)
Branky:
77. Pavlata - 4. Koubek, 62. Bartek.
Sestava Bohemians 1905:
I. poločas:
Valeš - Dostál, Jindřišek, Bederka, Vondra - Hašek, Květ (27. Osmančík), Ljovin, Vaníček - Koubek, Puškáč.
II. poločas: Le Giang - Bartek, Krch, Pokorný, Schumacher - Nečas, Vacek, Hronek, Mosquera - Osmančík (65. Ugwu), Keïta. Trenér: Klusáček.

Trenčín - Fastav Zlín 2:5 (1:0)
Branka:
9. a 49. Ikoba - 58. a 73. Jawo, 57. Conde, 61. Chwaszcz, 75. Nečas.
Sestava Zlína:
I. poločas:
Dostál - Matejov, Simerský, Ngimbi, Cedidla - Čanturišvili, Martínez, Hlinka, Slaměna - Hrdlička, Poznar.
II. poločas: Rakovan - Fantiš, Tkadlec, Buchta, Kolář - Conde, Jawo, Jiráček - Chwaszcz, Nečas, Slovák. Trenér: Páník.

Senica - 1. FC Slovácko 0:1 (0:1)
Branka:
39. Navrátil.
Sestava Slovácka: Nemrava - Reinberk (46. Daníček), Šimko, Kadlec (61. Hofmann), Kalabiška (46. Divíšek) - Petržela (61. Rezek), Havlík, Sadílek (61. Kubala), Kohút (46. Cicilia), Navrátil - Kliment. Trenér: Svědík.

Sigma Olomouc - Trnava 1:1 (0:0)
Branka:
58. Zifčák - 81. Pačinda z pen.
Sestava Olomouce:
I. poločas:
Mandous - Hubník, Beneš, Vepřek - Zahradníček, Greššák, Daněk, González, Hála, Falta - Yunis.
II. poločas: Reichl - Kerbr, Jemelka (78. Greššák), David - Sladký, Zmrzlý, Breite, Chytil, Šíp - Zifčák, Nešpor. Trenér: Radoslav Látal.

FK Pardubice - Jihlava 1:0 (0:0)
Branka:
79. Ewerton.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2847
Komentáře (134 / 0 nových)
monty25
01.08.2020 18:26
#
Viktorka Jsem rád, že Isaac Muleme je zpátky.
https://twitter.com/fkvz1903/status/1289481499079778304
RadekVonCZE
01.08.2020 21:14
#
Pablos
01.08.2020 21:15
#
konec no
monty25
01.08.2020 21:23
#
Bulvár

Kdo trochu rozumí (ženskému) fotbalu, ten se nad tím vůbec nepozastavuje. Holky běžně hrajou přípravné zápasy s kluky U15 (třeba dneska slávistky proti Bohemce U15 vyhrály 4:3), protože v soubojích jsou s nima zhruba na stejné úrovni. Pro oba týmy je to dobrá příprava a většinou vyrovnané zápasy, o to právě jde. Nakonec je tam i zmíněno, že holky nebyly v nejsilnějším složení (chyběly asi tři nejlepší hráčky). Psát o "ostudné prohře" může fakt jenom debil, ale dostal zaplaceno za článek a víc ho to stejně nezajímá.
Pablos
01.08.2020 21:39
#
Spíš jde o to, že ženský fotbal si nic nezaslouží... Myslím to potlačování, které se děje. Je to k smíchu. Nic proti holkám ani těm, který ten jejich fotbal baví... Ale v tomhle budu sakra staromódní a ať to probůh nikdo nikam už neprotlačuje a nevyžaduje otravně furt nějákou pozornost.
honza.kvapill
01.08.2020 21:49
#
Jak často někdo vyžaduje pozornost po ženském fotbale? Prachu je tam málo, v tv to nehraje... Bože kdo vám to kde tlačí?
Pablos
01.08.2020 22:12
#
MS samozřejmě v tv bylo, všude to cpala FIFA, aby z toho dělala peníze... Frajerky vykřikujou, že chtěj brát prachy stejný jako chlapi a celkově ty tlaky na to aby se vytvářela umělá prestiž tam prostě je, to mi nikdo nevymluví. Už jen říct, že ženský fotbal si zaslouží více pozornosti a peněz, je pro mě otravnou pozorností.
mayday
02.08.2020 09:14
#
JeséRodriguez
02.08.2020 22:42
#
Čivrss
03.08.2020 12:47
#
didosh
03.08.2020 21:32
#
monty25
01.08.2020 22:00
#
Nevím, jaké protlačování máš na mysli, aspoň teda ne v českém prostředí. Jestli myslíš kampaň #holkytaky, tak ta je sice fajn, ale diváky na ligové zápasy žen to fakt nenažene, protože sportu je na výběr dost a na hnusná hřiště, kde není pro diváky prakticky nic (čest výjimkám jako např. Plzeňačky v Dobřanech), se nikomu moc chodit nechce. Mužský fotbal bude aspoň v našich poměrech vždycky sledovanější a fotbalisti budou vždycky brát víc, to si asi nikdo nedělá iluze, že by to bylo jinak. Přesto je potřeba, aby holky měly lepší podmínky (třeba aspoň všechny reprezentantky profesionální smlouvy) a ty nejlepší odcházely co nejdřív do lepších soutěží v zahraničí, protože česká liga jim fakt moc nedá. Jedině tak se může zrodit úspěch nároďáku v podobě postupu na Euro, což je asi nejbližší cíl. Teprve potom věřím, že by širší veřejnost začala ženský fotbal víc vnímat, protože reprezentaci se fandí vždycky a je jedno, co je to za sport a jestli jsou to holky nebo kluci.
Momo9
01.08.2020 22:13
#
Ale proc by mely mit profesionální smlouvy, proc by je mel nekdo platit ve velkym, kdyz prohraji s U15 Teplic?
monty25
01.08.2020 22:27
#
Mít profesionální smlouvy nemusí nutně znamenat být placen ve velkým. Třeba druholigoví hráči je mají taky a řada z nich žádný velký prachy nebere... A proč by měly mít profesionální smlouvy? Protože když musí hráčka skloubit fotbal s jinou prací, tak logicky není tak dobrá jako ta hráčka, která se může věnovat fotbalu naplno. No a pokud chceme mít kvalitní a konkurenceschopnou ženskou reprezentaci, tak je to rozhodně potřeba, protože amatérky nebo poloprofesionálky nad profesionálkama fakt vyhrávat nebudou.
mistr129
02.08.2020 00:27
#
Losinho
02.08.2020 07:51
#
normálně trojka základ, 500 bonus za výhru a nazdar
Manny
02.08.2020 08:11
#
proč jsi takový retard?

Momo9
02.08.2020 09:29
#
Jako v cem ty curacku?
Manny
02.08.2020 11:42
#
Tak obecně ve všem, ale především, proč si tak hloupej? ty si jako myslíš, že v jakémkoli jiném sporte (který se zprofesionalizoval asitak před rokem) by ty ženy neprohraly s 15 letyma klukama? Nebo ještě líp, ty si myslis, že ženy by neměly v žádném sporte mít možnost být profesionály, protože nedosahují úrovně muzu?
Momo9
02.08.2020 12:51
#
Nemam, nechci. Ne.
12janjde
03.08.2020 02:55
#
Přesně,kdyby si zkusilipodobný zápas třeba v košíkové,tak by to taky nebylo žádné překvapení,žeby dospělé ženy prohrály s muži do 15 let
JeséRodriguez
02.08.2020 22:43
#
Pablos
01.08.2020 22:33
#
No já nemyslel přímo český ženský fotbal, tady právě jsme staromódní. Tady je nikdo nikam neprotlačuje. Ale ten trend takový od UEFY začíná být a bude sílit a sílit (vidí v tom ještě nevytěžený peníze). Já ale vím samozřejmě jak ty to máš s ženským fotbalem, tudíž já jsem moc protipól... mně to k nim prostě nesedí tenhle sport, stejně jako hokej... a nikdy nepochopím asi, proč by je šiřší veřejnost neměla opomíjet.
Pablos
01.08.2020 22:34
#
*od FIFY
monty25
01.08.2020 22:37
#
Tak to je asi věc názoru. Podle mě k holkám fotbal sedí víc než řada jiných sportů a nemyslím jenom kolektivní... Co se týká ženskýho hokeje, tak na finále OH nebo MS se podívám, ale jinak taky ne.
Pablos
01.08.2020 22:51
#
No ten hokej míň než fotbal to jo. A jako vyloženě mě to neirituje, na nějáký úryvky zápasů z MS jsem se koukl, ale přesto mám takový názor jaký jsem tu prezentoval, nepřesvědčilo mě to a to jsem vlastně koukal dá se říct na tu nejvyšší kvalitu toho fotbalu. Nejvíc mě asi udivovaly brankářky, to bych nečekal, že tam je takovej propastnej rozdíl. Jinak co mám tedy z ženských sportů raději je samozřejmě tenis, atletika, basketbal, všechny zimní sporty, volejbal, házená... Já jen, aby to nevyznělo, že nějak ženský sport neuznávám, to právě tak vůbec není.
Mimalu
02.08.2020 09:10
#
jenom podotknu, že ve všech těch sportech (možná až na tenis, tam nevím) by ty holky prohrály stejně tak, spíš ještě výrazněji....
honza.kvapill
02.08.2020 08:49
#
To je blbost. Protlacovani by bylo, kdyby nekdo chtel, at zeny hrajou spolu s muzi fotbal. A to se nedeje. To by se mohl zrusit kazdy gebsky sport, protoze "chlapi jsou rychlejsi vetsi a silnejsi" a co se dontoho jako serou. Ale uplne chapu, ze ksyz se nekdo crly zivot venuje profesionalne sportu, a je v nem dobry na sve urovni (cili v kontextu zenskeho fotbalu), chce k tomu i smlouvi. Proc by ne. A pokud zena chce hrat fotbal a bavi ji to, muze ji byt nazor nejakeho chlapa totalne u zadku.
honza.kvapill
02.08.2020 08:50
#
Ne gebsky, zensky, jak rano na hajzlu
Pablos
02.08.2020 10:23
#
No potlačování je pro mě i debilní zmínka FIFA při vyhlašování cen, že MS v ženským fotbale byla událost roku, né třeba finále LM. Už tohle je protlačování plus to, že sama FIFA vydává prohlášení jak zisky z MS mužů půjdou ve velkém na ženský fotbal. Tohle mě sere né, že si holky kopou z míčem
Pablos
02.08.2020 10:39
#
*protlačování a s míčem...
12janjde
03.08.2020 02:58
#
Hraje se i MS dětských domovů
HonzaBanik
01.08.2020 23:39
#
Kolik vlastně mohou brát ty nejlépe placené fotbalistky u nás? Asi budou profesionálky všechny ve Spartě a Slavii, ne? Četl jsem, že i ve Slovácku pár holek dostalo profesionální smlouvu, včetně ve fotbalovém prostředí obecně celkem známé (a velmi hezké) Kristýny Janů.
monty25
02.08.2020 00:02
#
Je to Kristýna Janků. V pražských S už mají smlouvy asi všechny, ale částky neznám. Nejvíc tady měly cizinky, ale když nepočítám Slovenky, tak ve Slavii zůstala akorát Mia Persson ze Švédska a ve Spartě už není žádná.
HonzaBanik
02.08.2020 07:12
#
Díky za opravu
12janjde
03.08.2020 02:53
#
Nejlepší by bylo udělat smíšenou fotbalovou ligu,1poločas by hrály proti sobě mužské týmy a 2.ženské
Nadržený šimpanz
03.08.2020 04:20
#
Nejlepší by bylo, kdyby ženský hrály fotbal jen 10 minut o pauze ligovýho jako občas minižáci, pro pobavení těch, co nejdou na klobásu
12janjde
03.08.2020 21:58
#
Ty jsi vůl,proč tak všichni strašně nenávidíte ženskou kopanou?Nenávidite stejně i jiné ženské sporty a chcete je zakázat jen kvůli tomu,že mají slabší výkony než muži?
ratusek
02.08.2020 07:07
#
No promiň, ale aby repre prohrála s puberťákama, to prostě trapas je. at se pak nediví, že je ženský fotbal pro většinu lidí k smíchu. A jak píše Pablos,to umělý protěžování lidi akorár nasere
ratusek
02.08.2020 09:06
#
přesně, s muži se měřit nemohou, ale chtějí mít ve všech sportech stejné platové podmínky.
monty25
02.08.2020 09:37
#
Která česká fotbalistka si nárokuje stejné platové podmínky, jako mají muži?
ratusek
02.08.2020 12:19
#
Nemluvím o české fotbalistce, ale celkově o ženském sportu.
monty25
02.08.2020 12:50
#
Já tady ale od začátku píšu o českém ženském fotbale, protože se tahle diskuse spustila bulvárním článkem o přípravném zápase české ženské repre.
Kiwi-21
02.08.2020 11:27
#
Souhlasím
Ok jak budou ženy sledovanější jak muži tak ať mají stejně a nebo více
Ale pokud mají muži minimálně 10 krát větší sledovanost (kromě USA) tak je to naprostá kravina
Vsadím se že kdyby tu většina z nás měla vyjmenovat top 3 nejlepší a nebo nejznámější hráče na světě v ženském fotbale skoro nikdo vědět nebude, zatímco v tom mužském i ženy budou znát více CR7, Messiho, Neymara + chlapy budou znát desítky dalších i když to nesledují

Pak ty ženy nemůžou chtít stejné peníze jak muži
Manny
02.08.2020 11:44
#
není to sice pravda a ani by být nemohla, ale stejně to napíšu
ratusek
02.08.2020 12:18
#
Jasný' takže ženský nebrečí, že chtějí stejný platy jako chlapi. Aha
Manny
02.08.2020 12:31
#
Ne no, chtěli to max tak Američanky v repre, kde to ale vycházelo z toho, že svazu vydělávaly víc ne muži..
Mimalu
02.08.2020 08:57
#
Toto platí prakticky pro jakýkoliv sport. Zkus si třeba pro zajímavost najít v atletice (kde se to úplně jednoduše dá srovnat) světové rekordy u15 vs dospělé atletky. Prostě ta fyzická dominance mužů (v tomto případě tedy i kluků) se těžko kompenzuje jen nějakou "technickou kvalitou".
Pablos
02.08.2020 10:29
#
Tak atletika je snad rozdíl. Jediné co můžeš vytáhnout je ten basket, ale ten si tu prestiž určitou vybojoval sám, takže za mě ok. Ostatní sporty, jako např. házená, rugby, pozemní hokej,lední hokej, volejbal atd. o nich taky není slyšet a nebudou mít asi profesionální smlouvy.
Mimalu
02.08.2020 11:03
#
Tak ta atletika byl příklad toho, že už patnáctiletí kluci fyzicky dominují nad ženami, takže není žádné překvapení, že už v tomto věku budou schopni hrát ve spoustě sportech minimálně vyrovnaně s dospělými ženami, akorát si to spousta lidí neuvědomuje.

Je to samozřejmě téma na velkou debatu, zda-li si ty peníze zaslouží nebo ne. Jako daňový poplatník v tom vidím poměrně levnou formu investice, která má v delším horizontu potenciál obrovské návratnosti.
Pablos
02.08.2020 11:29
#
Ale o to jde právě, že v tom fotbale bude nějakej 14,15 letý kluk na podobné fyz. úrovni... takže by měl asi být větší rozdíl v té fotbalovosti, taktice, myšlení... svým způsobem bych si představoval, že by je skoro neměli pustit k míči svojí vyzrálostí... To nebyl ani nějakéj výběr repre kluků, ale Teplický U15... Ale to je jedno, možná si to představuji moc jednoduše o to ani nejde. Spíš jestli se nebude víc mluvit o nějakým přípravným kempu mládeže, než MS ženského fotbalu, tak s tím budu mít vždy problém ::biggrin:
Manny
02.08.2020 11:45
#
Mimalu
02.08.2020 11:53
#
Tak na toto by ti asi lépe odpověděl někdo jiný než já, jenom tak zpovzdálí jak jsem to zaznamenal: u nás je ženský fotbal pořád blíží spíše amatérské úrovni než profesionálnímu sportu, jsou tu sice asi dva kluby co jsou dál, ale zbytek ligy to má pořád jako volnočasovou aktivitu. Nepustit někoho k míči, když je rychlejší a silnější není zas tak jednoduché na provedení, zvlášť pokud nastoupíš proti sehranému týmu (čti předpokládám že kluci spolu trénují několikrát každý týden) a ty sám se svými kolegy potkáš tak párkrát za rok (netuším jak často bývají srazy ženské reprezentace, ale nepředpokládám, že by to mělo být častěji než třeba u mužů)....
Pablos
02.08.2020 12:11
#
Hele do toho se moc pouštět taky asi nechci, píšu že si to možná představuji moc jednodušše, ale zase bych nepodceňoval ty ženy tak, že jsou fyzicky nějak slabý, pravidelně taky posilují, běhají... hodně jich má i klučičí muskulaturu, ony v souboji asi určitě neodlítnou, navíc kolik kluků v 15letech je už vyzrálejší, vzpomeň si sám, když si byl třeba v 9. třídě základky. Nevím no, příjde mi to jako ostuda prostě.
Mimalu
02.08.2020 12:56
#
Kolik kluků je v 15 vyzrálejší? Tak třeba výškově v tomto věku kluci převyšují dospělé ženy v průměru o 6-8 cm. Tvorba svalové hmoty a jeho typ jde taky ku prospěchu kluků. Ty holky nebudou odlítávat ze soubojů, ale v průměru budou menší, o něco slabší a pravděpodobně pomalejší což je pro ně logicky handicap. A tímto z mojí strany tuto diskuzi končím, já o tom nikoho přesvědčovat nepotřebuju a ani mě to nebaví.
Pablos
02.08.2020 13:00
#
No já nechtěl nic vyvracet. Ani se dohadovat. Zajímal mě jiný názor jen.
12janjde
03.08.2020 03:03
#
Ono jde taky o to,že ty naše fotbalistky bývají strašně nízké,všechny,co jsou trochu vyšší,tak raději hrají košíkovou nebo odbíjenou a proto ty kopanářsky u nás nikdy nebudou mít žádnou světovou úroveň
12janjde
03.08.2020 03:01
#
Určitě je to daleko menší překvapení ,než když Přepeře porazí Liberec
Allianz_Arena
02.08.2020 11:06
#
Já mám za to, že ženský volejbal má právě velkou prestiž ne? A také se v něm točí dost peněz.
Pablos
02.08.2020 11:30
#
Jo to máš pravdu, to jsem napsal blbost.
Manny
02.08.2020 11:45
#
Jako skoro ve všem v tomto vlaknu
Pablos
02.08.2020 11:54
#
Já jim to, ale neberu, ať si hrajou. Jen, ať jim nikdo nepomáhá v nějaké umělé prestiži, ať to dokážou pozvednout ony.
Manny
02.08.2020 12:16
#
proboha nikomu nejde o budovani nejake prestize, ale o to vtahnout segment zen, ktere vetsinove fotbal absolutne nezajima, do toho kolotoce, at uz kvuli podpore sportu obecne (stat - zdravejsi lidi), nebo vic prachum (uefa - vic fanousku, vic prachu)
Pablos
02.08.2020 12:25
#
Manny
02.08.2020 12:35
#
Takže UEFA úplně zkorumpovana zkostnatela organizace, kde jsou lidi, kterým jde jen o prachy, to dělá z nějakého altruismu k ženám
Pablos
02.08.2020 12:43
#
Dělá to pro prachy, protože je to nevytěžený... už takhle se ve fotbale točí nesmyslně moc peněz, tak uděláme nejlépe, když ještě rozpumpujeme (uměle!) nesmyslně ženský fotbal.. Jo vždyť jo, super
Manny
02.08.2020 12:55
#
Wtf ano z jejich pohledu (UEFA) je to určitě dobře a zpohledu ženského fotbalu samozřejmě taky, co víc muze zvýšit kvalitu než profesionalizace? Nic.

A z pohledu toho, že fotbal je pro dívky více přátelský než dříve je to snad taky dobře ne? Jak jinak jako chceš nabrat základnu než tím, že ukážeš, že je to cool a normální hrát fotbal i pro ženy?
Pablos
02.08.2020 13:24
#
Já ale nekoukám z pohledu UEFA a z pohledu ženského fotbalu. Co to je za názor, že se musím ztotožnit s něčím, kvůli tomu, že pro ně je to dobré. Jako ve finále mě to je fuk, ať si dělají co chtěj a taky si budou dělat co chtějí... Mé sympatie, díky právě co dělá FIFA mít nebudou.
Manny
02.08.2020 13:36
#
Smejes se tady úrovni a když se dělají kroky proto, aby se ta kvalita zvýšila, tak je to taky špatně. Mluvíš tu o lobby, když vůbec, ale absolutně vubec nevíš, co se tam deje. Nerozumíš lidskému tělu, nerozumíš ženským sportům, nerozumíš ničemu, ale hlavně, že je ti všechno jakože fuk ať si hrajou. Ale teda rozvoj ne, ten už ti fuk není protože je to umělé. Když se dávají prachy na nějaké chlapecké akademie, tak to už umělé neni? Ty prachy vytvořili ti dorostenci?
Pablos
02.08.2020 13:56
#
Ale je to můj názor. Ať jde celá vypíčená FIFA do hajzlu s nějakým ženským fotbalem. A co jako? Nepředvedli nic čím by si to zasloužily, ať to dělají v tichosti, dělají to nahlas, jejich chyba, že to tak vykřikují, že třeba MS žen je největší fotbalovou událostí toho roku kdy se hraje.
Manny
02.08.2020 14:07
#
Tak se tu aspoň falešne neobhajuj, že je ti to jedno, když máš evidentně s ženským fotbalem problém
Pablos
02.08.2020 14:17
#
No je mi jedno ženský fotbal, sere mě FIFA s tím jak je prezentují a jak okatě to potřebují pro své zisky.
stas87
02.08.2020 13:46
#
Uvedomuješ si ako debilne argumentuješ? Dochádza ti to? Splietas tu nezmyslov o tom, že sa vyťaží ďalšie peniaze z ms žien. A robis to v štýle toho, že FIFA je majetna ako africká konfederácia a tak chudacikom chalanom berieme aj to minimum peniazi čo majú. Prečo by sa nemal podporovať žensky futbal keďže to pritiahne ženy či dievčence k pohybu, potom aj ich deti ku športu získajú vzťah. A máš zdravšiu populáciu, nevynaložiš toľko peniazi na prevenciu chorôb. Keď to prevedieme do konkrétneho príkladu, tak daj Sparte či Slavii rozpočet ako ma Varnsdorf a žiadaj po nich kvalifikáciu do Európy. Tak asi tak to je s podporou ženského futbalu. Môžeš mi teda napísať ako si majú svoj futbal dvihnúť?
Pablos
02.08.2020 14:00
#
A jako fotbal je jedinej sport kde se dává holkám možnost sportu?
stas87
02.08.2020 14:05
#
Kritizuješ ty niekoho iného ako FIFU v tomto vlákne? Ako inak chceš na seba pritiahnuť pozornosť bez poriadnej propagácie? Presne to FIFA robí a jedine cez nich sa zo môže zlepšiť.
Pablos
02.08.2020 14:27
#
Ale mě ta umělá propagace vadí a tak mě to provokuje k takovým vyjádřením. Já nepotřebuju nějaký sympatie či pochopení a nebo, že bych prozřel a začal na to koukat jinak. To nečekejte v tomhle případě ode mě, mám na to prostě už averzi.
Pablos
02.08.2020 12:46
#
A smál jsem se tomu, že mi řekneš, že nejde o budování umělé prestiže, protože jde o peníze. No právě proto snad, se tý prestiži pomáhá, kde není prestiž nikdo investovat nebude.
Pablos
02.08.2020 12:40
#
Jinak abych to rozvedl. Ten sport si samozřejmě ty ženy musí přitáhnout sám, uměle to nikdy fungovat nebude... A to právě je ta umělá prestiž, tady nikomu nejde o to, že to pozvedne zisky fotbalu ba mládež např. ale proto, aby ty peníze právě mohly být více ukrajovány ženskou odnoží toho sportu, je to prostě lobby.
12janjde
03.08.2020 03:08
#
Co je na tom umělého?Kdo ženskou kopanou nenávidí,toho žádná reklama nedonutí,aby se na to díval
12janjde
03.08.2020 22:00
#
Jo,však např. u nás je víc registrovaných žen v odbíjené než mužů
Manny
02.08.2020 11:44
#
12janjde
03.08.2020 21:59
#
Nasrat to může akorát sexistické prasátečko
DeformFCB
01.08.2020 21:34
#
pingla
02.08.2020 12:29
#
proč stojí Švenger na špičkách?
monty25
02.08.2020 12:52
#
Kapitán musí být pořádně vidět.
pingla
02.08.2020 13:24
#
já ho tak strašně nemám rád
děd-vševěd
01.08.2020 18:40
#
Baník
HonzaBanik
01.08.2020 19:42
#
Fans Jablonce, jak se vám líbil výkon Roberta?
PavlíčeQ
01.08.2020 20:39
#
Během první půle jsem se spíš věnoval snídani, ale za mě prakticky nebyl vidět. Až po nějaký půlhodině jsem si uvědomil, že vůbec hraje. Považanec nebo Kratochvíl, kteří jsou Hrubýmu konkurencí, tak mi přišli výraznější.
HonzaBanik
01.08.2020 21:17
#
Bude to mít těžké, no...Díky za info
sima.vok
01.08.2020 20:01
#
Ještě vám tam chybí Pardubice - Jihlava 1:0
Greny
01.08.2020 21:06
#
OT : něco si zde odlozim až zas Mádl bude brečet o rozhodčích

https://mobile.twitter.com/LudekMadl/status/1289634170155589632
20DollarsInMyPocket
02.08.2020 07:55
#
Tohleto Arsenal vs Spurs, co na twitteru pánové Mádl, Hošek a Šídlo předváděj, je tak neuvěřitelně otravný
Manny
02.08.2020 08:18
#
Jj mlcet o chybách rozhodčích je ta nejlepší cesta
stas87
01.08.2020 22:54
#
Pekne Zlín. To sa dneškom vystrielali tak do októbra.
Pablos
01.08.2020 22:58
#
Ani ne, podzim budou góly dávat... je tam Páník, takže si to schovají na celý jaro
stas87
01.08.2020 23:02
#
Asi áno, oni hrajú picu na jar. Že ten klub nespadne, vždy sa nájde ešte niekto o kus slabší. To Slovácko to začalo robiť oveľa viac zaujímavejšie, mat finančne silnejšieho majiteľa, tak sú každý rok v tej skupine do desiateho miesta a atakovali by aj šestku.
Pablos
01.08.2020 23:10
#
Zlín vůbec nebyl na žádné spadnutí.. spíš to tam trošku neunesli paradoxně s těma penězma z EL a začali si to tam tak trošku rozvrtávat.
Pablos
02.08.2020 00:03
#
OT: koukal jsem tady na EF na statistiky Baroše a jako ty stats za repre co tam jsou, to je celkem dobrá ostuda a diletanství. Že to tu radši nezrušíte ty statistiky, vždyť je to výsměch.
Kepy_FCB
02.08.2020 07:43
#
Kozel v přípravě opět zahradníkem
ratusek
02.08.2020 09:07
#
tvl bude trvat tak ještě jeden nebo dvě přestupové období, aby si to mužstvo sestavil podle sebe. takže tuto sezonu nic neočekávám. od té další už rozhodně ano.
lichna.
02.08.2020 09:18
#
Jako nezlob se na mě, ale takhle to můžeme neustále posouvat o další a další období a nakonec se ničeho nedočkáme.

Neříkám, že bychom teď měli jít rovnou na titul, ale nějaké jasné herní schéma a zlepšené výkony očekávám už teď na podzim...
HonzaBanik
02.08.2020 09:33
#
Víš, že bych ještě před měsícem souhlasil spíš s ratuskem, ale pokud klub oslovuje hráče jako Lingr, Růsek nebo Houska, tak je jasné, že chce získat poháry již v nadcházející sezóně...Uvidíme jaké posily se podaří, ale ambice Baník evidentně má i pro tuto sezónu a tak je třeba mít je taky. Přes podzim by bylo dobré, aby se zlepšila herní stránka a klub byl max. do 6 bodů od 4. místa, zůstal v poháru a na jaře by to už měla být jasná jízda za pohárovými příčkami.
Zephyr
02.08.2020 09:46
#
Hráči jako Lingr, Růsek nebo Houska jsou pro tebe jasným signálem pohárových ambicí? Jsou to sice na české poměry asi obstojní fotbalisté, ale nikdo z nich není kdovíjak prověřený na nějaké vrcholové úrovni. Pochopitelně se můžou zlepšit, ale prostě mi přijdou jako takové ok posily pro Baník. Ale je fakt, že nikdo z nich asi není úplné šlápnutí vedle
HonzaBanik
02.08.2020 10:57
#
A koho by měl Baník jako koupit dle tebe? Baník až na Frydrycha v následujících dvou letech nemůže přivést hráče 28+, 30+, ten kádr je starý a myslím, že Růsek a Lingr jsou velmi talentovaní hráči, kteří mají potenciál se i přes Baník prodat do top týmů v Polsku, do dobrých klubů Belgie a Holandska a pak třeba i dál.
Pablos
02.08.2020 11:05
#
Naštěstí to ty hráči takhle většinou nastavený nemají, aby měli ambice se přes Baník dostávat do Polska. Samozřejmě většina co si věří a ví o sobě, že něco umí, chce hlavně do top 3 u nás a pak ven.
HonzaBanik
02.08.2020 11:08
#
Počkej, jak ven a jaký je rozdíl mezi Plzní a třeba Lechem Poznaň? Navíc když kluby třeba z bundesligy skautují polskou ligu mnohem více než tu českou...
Pablos
02.08.2020 11:39
#
A četl si někdy nějaké rozhovory s mladými nadějnými? Např. třeba s tím Růskem? Sám říkal, že by rád asi jako každý do pražských S a odtud ven jednou, ale že na to nemyslí, že hraje za Brno a je tu spokojenej a bla bla bla. Do Baníku a podobných týmů se chodí, když ten zájem z těch top3 není. Nějak mi tomu ani nenahrává historie, že by někdo talentovaný mladý volil kariéru přes Baník do Polska. Celkově by mě zajímalo kolik lepších hráčů (navzdory věku) do toho Polska přestoupilo?
HonzaBanik
02.08.2020 11:44
#
Však uvidíš, všechno bude a ty a tobě podobní budete šokováni ze skvělé budoucnosti Baníku.
Kiwi-21
02.08.2020 11:50
#
Vesměs i souhlasím ale hráče v mladém věku co má touhu něco dokázat a nebo se i dostat do reprezentace na přestup do Polska 100% nenalakáš, Holandsko Belgie ok ale ne Polsko
HonzaBanik
02.08.2020 12:02
#
Což je mi trochu líto...Jasně jejich liga v evropských koeficientech zaostává, ale individuality umí vychovávat pro lepší ligy ještě daleko lépe než česká. Teď to třeba neplatí u Slavie, ale jestli to bude dlouhodobý jev, tak to úplně nevím, i když bych byl za to i rád, kdyby se aspoň jednou za rok dostal do top ligy jeden hráč z české ligy dlouhodobě. Navíc zázemí mají prostě na úplně jiné úrovni. Uvidíme jak to bude. Jak jsem psal, věřím, že budoucnost Baníku bude dobrá a některé šokuje.
Kiwi-21
02.08.2020 12:31
#
Ja věřím že ta budoucnost bude dobrá asi ne tolik jak si přeješ ale špatná určitě nebude,jsem zvědavý pod kým taková bude protože nevěřím vůbec tomu že to bude pod Kozlem
Kepy_FCB
02.08.2020 12:34
#
přesně, naprosto!
HonzaBanik
02.08.2020 13:15
#
A já tomu třeba naprosto věřím. Tím bych debatu ukončil.
Kiwi-21
02.08.2020 13:36
#
Jj uvidíme je to věc názoru a já plši také přeji ať je v ČR další silný tým a dle mého Baník má opravdu potenciál jim být a uvidíme kdy a pod kým bude
Pablos
02.08.2020 12:17
#
Já nic proti Baníku nemám ale. Nevím proč bych měl být šokován. Jestli budete hrát hezký fotbal, tak Vám budu i přát. Jestli budete hrát to co zatím hrajete, tak pro mě budete nezajímavý tým, ale nebude to, že bych Vás odepsal, že to tak bude furt. Mluvil jsem jen o tom Polsku a o tom jsem myslel, že spolu diskutujeme.
HonzaBanik
02.08.2020 12:22
#
Psal jsem Kiwimu k tomu Polsku, nebudu to psát zase, jinak myslím, že pro to, aby hráli hezčí fotbal se snaží dělat dost. Samozřejmě uvidíme, jak to vyjde a jak to taky bude vypadat.
Losinho
02.08.2020 13:15
#
Třeba v evropských pohárech jsou ty rozdíly markantní.
Zephyr
02.08.2020 11:25
#
Spíš to myslím tak, že Baník bohužel nemá finance na lepší hráče, takže si nemůže dovolit nalákat třeba navrátilce Čelůstku nebo Vydru. Pochopitelně je to pro Baník nereálné, ale byli by to prověření borci, kteří by hned mohli táhnout za úspěchem a poháry, takže tak nějak bych si představoval nějaký jasný signál o ambicích. Lingr, Růsek nebo Houska jsou v pohodě, ale netvrdil bych o nich, že by tým táhli hned v nadcházející sezóně. Ale jestli zůstanou a zlepší se, tak třeba za dva, tři roky na to můžou mít. Ale rozhodně to nejsou špatní hráči. Na úroveň a možnosti Baníku jsou všichni tři v pohodě
HonzaBanik
02.08.2020 11:34
#
Tohle jsou nesmysly a neměla by na to i Plzeň...Není to jen o papírové kvalitě, ale předpokladech, motivaci se zlepšovat, i ten Houska by měl motivaci jako sviňa, když po 20 letech změní prostředí a třeba by ho nějaká "mimozemská" sezóna mohla vystřelit ihned do top 3 v Polsku, dobrých klubů v Holandsku a jestli chcete, tak i třeba do Plzně. V Olomouci chřadne a kdo ví, jestli by ho vzal někdo z Polska po konci smlouvy příští léto. Cesta Baníku musí být v mladých, motivovaných hráčích a dobrém stylu. Je třeba Bergamo na individuality/finance top v Itálii? Ne, tohle je takový můj cíl, aby byl Baník něco podobného v Česku. Možná ambiciózní, ale co už
Zephyr
02.08.2020 11:37
#
Bylo by to super, kdyby to vyšlo Rád bych Baník viděl jako černého koně příštích sezón. Jsou to dobré ambice, klub jako Baník by je měl mít.
HonzaBanik
02.08.2020 12:07
#
Ať je má i víc klubů, já jsem primárně v Česku fanouškem Baníku a vždycky budu, ale přeju i naší lize a v mých očích česká liga pro zkvalitnění potřebuje víc ambiciózních mužstev. Ta aktuální situace kdy máš top 3 a další 3, co víceméně jsou závislí hlavně na tom koho pošlou top 3 na hostování se mi úplně nelíbí. Nebrečím, ani se Liberci, Jablonci a Boleslavi nedivím, tam to tak má fungovat, spíš je to ostuda těch větších klubů s mnohem většími možnostmi už třeba v tom, že jsou ve svém regionu jasné jedničky, takže mimo Baníku i Brno, Olomouc...
Zephyr
02.08.2020 12:24
#
Souhlas, nicméně takhle načrtnuté je to pochopitelně zatím jen krásná představa. A jsem si jistý, že každý tebou zmíněný tým má podobné ambice. Jejich managementy ale pak kouknou do rozpočtu a spočítají si, že nějaká hostovačka jim prostě ušetří pořádný balík. Ale pochopitelně vesměs souhlasím s tím, co jsi napsal. Akorát když nejsou finance, tak pro případný úspěch je třeba o to víc makat a přemýšlet o každé koruně a občas zvolit dočasný kompromis, takže celkový stav ligy beru jako realitu, která tu ještě pár let určitě bude. Ale to už jsou zas širší témata no...
HonzaBanik
02.08.2020 13:18
#
Jasně, já jsem takový "anti status quo", takže nikdy úplně spokojený s top 3 v Česku nebudu, ale to je jen můj názor a problém. Je třeba makat, nebrečet a kouknout se na finance u klubů na Slovensku mimo Slovan a jak některým v čele s Trenčínem vychází skauting...
stas87
02.08.2020 13:36
#
Tak to si asi zaspal dobu, Trenčínu posledné dva roky vyšlo minimum hráčov. Museli obmedziť kvalitu u hráčov čo prišli kvôli stavbe štadióna. Ak sa to dokončí, budú zasa chodiť lepší hráči a klub bude na špici.
HonzaBanik
02.08.2020 13:43
#
Počkej, takže Bukari je špatný hráč a někdy měl Trenčín třeba rozpočet 10+ mega euro? Říkám, pokud to šlo v Trenčíně, je jedno, jestli teď nebo v roce 2016, tak proč by to nemohlo jít i u nás. Change my mind, chtělo by se říci, ale to se nepodaří. Jak jsem psal, ať makají, nefňukají a cesta se vždy najde.
stas87
02.08.2020 13:52
#
Fajn, jeden hráč. Jeden čas bolo v základe takých hráčov ako Bukari až päť, on je sám. Beka hra Julien, čo je veľký tragéd, máš tam Ligeona..kvalita Slovákov v obrane bola roky čisto priemerná, neskôr aj podpriemerná. Bukari dal loni jeden gol, teraz desať..takisto kvaliřta trénerov ide tiež dole. Ale s tým sa rátalo, priorita bola mat štadión a to sa už podarí snáď.
HonzaBanik
02.08.2020 14:05
#
Jasně, chápu, ale ptám se teď na finance, rozpočet klubu v té době, kdy jste měli těch hráčů jako Bukari až 5, jestli byl 10+ mega eur nebo dejme tomu 3-6 mega euro, jak si myslím. Tedy v intencích mnou zmíněných Baníku, Brna a Sigmy. Není reálné, aby někoho z těchto klubů koupil nějaký šejk nebo Čína a najednou měli rozpočet 20+ mega eur nebo dokonce až 40, jako Slavia se Spartou, to je prostě realita, ale třeba jako vy v nedávné minulosti jste dokázali, že za ne moc peněz se dají vyskautovat hráči, kteří mají velký potenciál a kvalitu. To je pro mně třeba jasný důkaz toho, že nejen penězi, ale šikovností a pracovitostí těch správných lidí okolo klubu můžeš dosáhnout velkých věcí a pak postupně nabalovat sponzory a z toho klubu můžeš udělat něco jako Plzeň, ta taky začala prakticky od píky, pomohli jim sparťani, ale i šikovnost a pracovitost těch lidí. Hlavně nebrečet, že něco nejde.
stas87
02.08.2020 14:17
#
To je ťažké povedať, koľko bol ozajstný rozpočet. V tom čase mal okolo 8-9 mega Slovan, Žilina cca šesť a potom bol Trenčín s Trnavou a dvíhať sa to začalo u DAC. Môj odhad je cca 3,5-4 milióny. Problém je, že vtedy ti hráči chodili do klubu cez agentúry a tam už je ťažké, koľko za nich klub platil, koľko mali výplatu a kto mal aké právo rozhodovat kam hráč pôjde, keďže 100 % práv Trenčín nemal. Potom do toho zasiahla FIFA so zákazom tretích strán. Teraz by ale ti legionári mali patriť klubu a klub rozhodne o tom, kam a za koľko pôjdu. Znova píšem, toto všetko je len môj osobný odhad, niekto môže prist s inou čiastkou ako ja.
Kiwi-21
02.08.2020 11:31
#
Dle mého kdyby přišly všichni 3 tak to jednoznačně ambice ukazuje i kdyby získaly jen 2 z nich,teď je spíš otázka kdo mimo top 3 by ty hráče chtěl ?
Možná většina ale všechny najednou?
To už musí být klub hodně ambiciózní, protože opravdu mimo top 3 by si to nemohl dovolit
Zephyr
02.08.2020 11:35
#
Jasně, lanaří hřáče, na které reálně mají. A jsou to i dobré volby, ale asi jsem jen zdrženlivý v tom, abych je považoval za ztělesnění pohárových ambicí hned pro nadcházející sezónu.
lichna.
02.08.2020 15:19
#
Mi nejde ani tak o ambice klubu a o hráče. Spíše mi jde o způsob hry týmu. A pokud teď na podzim budeme hrát stejně jako na jaře, něco asi nebude úplně v pořádku.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.