FA Cup Anglie - FA Cup
Vzájemné zápasy
04.12.2024
Premier League
14. kolo
12.05.2024
Premier League
37. kolo
03.09.2023
Premier League
4. kolo
22.01.2023
Premier League
21. kolo
04.09.2022
Premier League
6. kolo
23.04.2022
Premier League
34. kolo
25.01.2019
4.k
09.03.2015
ČF
12.03.2011
ČF
16.02.2008
5.k
21.05.2005
F
03.04.2004
SF
Arsenal FC - poslední zápasy
07.01.2025
League Cup
SF 1.z
04.01.2025
Premier League
20. kolo
01.01.2025
Premier League
19. kolo
27.12.2024
Premier League
18. kolo
21.12.2024
Premier League
17. kolo
18.12.2024
League Cup
ČF
07.01.2024
3.k
27.01.2023
4.k
09.01.2023
3.k
09.01.2022
3.k
23.01.2021
4.k
09.01.2021
3.k
Manchester United - poslední zápasy
05.01.2025
Premier League
20. kolo
30.12.2024
Premier League
19. kolo
26.12.2024
Premier League
18. kolo
22.12.2024
Premier League
17. kolo
19.12.2024
League Cup
ČF
15.12.2024
Premier League
16. kolo
25.05.2024
F
21.04.2024
SF
17.03.2024
ČF
28.02.2024
5.k
28.01.2024
4.k
08.01.2024
3.k
Komentáře (97)
Přidat komentářTak co, "Goonas"? Kolik z Vás tu bude ještě lobovat za ArStrejdu?
2021,2022,2023,2024,2025 - Artetal končí v FA Cupu vždy hned v lednu.
Dodržujeme tradici
consistency
Stratég , zakázal týmu vyhrávat podružné trofeje, aby měli hráči větší hlad po titulu v lize. Postupně to vytáhli na 2x druhé místo a teď maj taky dobře nakročeno. K druhému místu.
Ale nevím, jestli to bude fungovat. Tottenham už na tom dělá delší dobu a zatím nic.
Fakt nevadí, že sme v FA Cupe vypadli, sústreďujeme sa na ligu a LM.
Z toho ale nekouká nic
Btw Harry naprosto famózní . De Ligt ten zákrok v prodloužení
Live, teď Arsenal..to vypadá že se Manchester zvedá
To vypadá že příště prohrají s filhamem a Ipswichem
Měli bychom hrát jen s top týmy. Být ta superliga, tak ji vyhrajeme.
Pokud bude Arteta trenérem tam to bude furt stejne, rok co rok !
Beru to tak, že Arsenal ma ty největší cíle
A s nim nic nebude
Trenérem tak …..
Amen
Druhý poločas reklama na fotbal, ale i reklama na VAR který dnes paradoxně chyběl. Penalta směšná, takže Ode byl spravedlivě vychytaný. Jinak náš klasický zápas, kdy bysme nedali gól ani do půlnoci. Prime Havertz netrefí z malého vápna bránu, Tross jakbysmet.
V útoku jsme naprostí panicové. Nevadí, třeba zas urveme druhý flek v lize
Boze len to nie . Vicemajstrovsky hetrik ako vrchol Artetovej ery je to posledne co ma budi zo sna. Radsej stvrty ako zas druhy.
A není to jedno?
Další sezóna bez trofeje, v Mickey mouse cupu sme v podstatě taky venku, na LM nemáme, kór v současným rozpoložení a liga je totální utopie...bez gólovýho útočníka to prostě nepůjde.
Vedení musí mít po skončení sezóny koule, ukázat fanouškům že máme ty nejvyšší cíle a Artetu prostě musí vyhodit.. 1 FA cup za tu dobu co tu je je prostě málo..
Vysolíte prachy za Isaka?
Nemyslím si, budou muset najít někoho jinýho
Ať se pak nediví, že nejsou trofeje
Super. Tak ho vyhodí a kdo lepší jako má přijít?
Tučel ?
Tak si nechme radši Artetu.
Jo?
No tak OK
Mi teda přijde Arteta, , ze už vám nemá co dát.
Zlý určitě není, ale není ten vítězný typ.
Ale jen můj subjektivní pohled
Má ostřelováno 5 sezon.
To už se ví že není vítězný trenér?
Však nic nevyhrál
Protože všichni vyhrávají hned na začátku kariéry co?
Ne každý je Pep nebo Zizou.
Ok
Zaroven kolko je manazerov, ktori "na zaciatku kariery" dostanu 700 mega na posily?
Někteří to dostanou i později a stejně vyhrají hovno.
Ona PL je prý těžká liga celkem.
Byl tady jeden supr trupr trenér a vyhrál 1 titul třeba.
a on arteta v inych sutaziach tim neviedol alebo preco sa to obmedzuje na PL?
Ale ani co vzít, nechal bych ho tam až do konce procesu.
Fajn
Tak se nic nevyhraje
S nim NE
Tyšl je ale taky overrated. Za mě v poho vypadnout ze sranda poháru a soustředit se na dvě nejdůležitější soutěže o které by top týmy měli bojovat - PL a LM...a ne hrát milion soutěži, ještě s tím kádrem, který není díky marodce a formě hráčů tak široký.
Jo to beru, ale v PL jsou už ( podle mě ) mimo a LM nikdy neuměli . Takže jsem zvědavý na to soustředění ……
u vás to není o útočníkovi, ale o tom, že musíte zapnout. máte skvěle nahrané schemata, jako odeho centry na zadni tyc (dneska btw jste z toho mohli mit 3 goly), ale chybi mi tam ta vule udelat neco trosku jineho, zlomit to individualne. misto toho se mnozi chovani zmrdecku (Havertz, Timber, White, Saliba, Gabriel)
Saliba
Tak ty máš dost.
Jako s havertzem, Whitem a částečně i Timberem souhlasím,ale jaké zmrdoviny dělají Gabriel a Saliba? Možná jsem něco v zápasech přehlédl.
není to vysloveně zmrdovina, ale hodně taktických faulů, které mě docela vytáčí, že za to většinou nejsou karty. +různé držení, kolínka při výskoku apod. jako není to nic ojedinělé, ale sere mě to.
Jo takhle. Tak to tě musí srat většina týmů. Já si právě představil nějaké fakt zmrdoviny jako třeba u nás předváděl Ceballos
Tak se nedívej na fotbal tvl.
Tohle se děje i na dědině
A obhájce Havertza nechápu, vždyť ten borec je totální lempl.. v záloze hrát nemůže, protože absolutně nemá kontrolu a vedení míče, střelu z dálky má taky jak z okresu a v útoku hrát nemůže , protože je to krypl
Občasný doťuknutí do brány nebo Giroudovský sklepnutí / narážečka prostě nestačí
Arteta sa dostava pred najtazsiu skusku svojej kariery. V priebehu dvoch tyzdnov sme stratili sancu na trofeje v tejto sezone a cim dalej tym viac ludi vidi paralely so zaverom Wengerovej kariery u nas.
Dve sezony neuspesneho boja o titul nas stali viac sil ako sme si pripustali a letne "posily" sa cim dalej tym viac ukazuju ako premarnene peniaze. V tejto sezone uz ide iba o to dohrat to so ctou a vybojovat LM aj pre buduci rok.
A prave ta buduca sezona bude pre Mikela u nas rozhodujuca. Na takuto sezonu mame v podstate narok po dvoch predchadzajucich. Mame sa aj na co vyhovarat (zranenia, vylucenia, rozhodcovia, lopty). V buducej sezone ale uz priestor na vyhovorky nebude.
Stačí, že v utorok LIverpool prehrá s Nottinghamom, čo je veľmi reálne podľa slabej formy LFC, tabuľka sa zrovná a boj o majstra môže začať od začiatku.
Nedokazem si celkom predstavit co by sa muselo stat aby sme vyhrali titul tuto sezonu. Nas caka tvrdy boj o LM o titule moze hovorit snivat maximalne par pravovernych na gunners.cz
Futbal nemá logiku, január a február bude pre niektoré tímy zlomovým z hľadiska formy aj zranenia môžu prísť, to tempo a počet zápasov pre tímy, ktoré hrajú v štyroch súťažiach je pekelné
A míč je kulatý. Zápas začíná na stavu 0:0 a na každé straně je 11 hráčů....jo a tráva je zelená.
A za plotem je tráva zelenejsi
A nakonec vyhrajou Němci. To možná vysvětluje, proč repre angažovala Tuchela.
Mas pravdu. Nas uz zlomil
Treba brať do úvahy aj Arsenal, ktorý tento rok nemá šírku kádra na to, aby bojoval o titul do posledného kola.
A to zatiaľ zdravie drží Salibovi aj Gabrielovi, kde by ten tím bol bez jedného z nich ?
Len otázka či sa teda začne počítať s Nottinghamom alebo to zas hodíme Chelsea, že je v boji o titul
Práve dnes sa na rozhodcu teda sťažovať nemôžete ani len zo srandy
to srovnani s wengerem dava smysl v cem? protoze ja tam nevidim ani jednu paralelu
Wenger v poslední sezoně taky skončil šestej.
1.neschopnost zmeny taktiky a prisposobenia sa superovi
2.protezovanie vlastnych oblubencov napriek neforme a tomu ze tymu nemaju co dat. Zo sprav ze s Jesusom sme spokojny a chceme si ho nechat aj pre dalsie sezony mi stoja vlasy
3.
3. Neschopnost urobit posledny krok k "dokonalosti" . Aj za Wengera sme mali castokrat vyborny kader ale ktoremu chybala jedna dve posily a nejaka trofej by z toho bola.
4. Predvidatelnost tymu. Nech nastupime proti komulolvek vies ako budeme hrat. Ak je super dostatocne takticky zdatny nema problem sa na to pripravit a prisposobit sa tomu. Chyba tam nieco prekvapive.
5. Vyplakavanie na tlacovkach, hladanie vinnikov, ukryvdenost a pocit ze je cely svet proti tvojmu projektu.
Nepochop ma zle nie som Artetohejter ktory sa ho chce zbavit za kazdu cenu. Nechcem zacinat projekt zasa od znova a dufam ze sa Mikelovi to este podari zlomit a otocit. Nech sa na to ale divam z akohokolvek uhla nemozem sa zbavit pocitu ze minula sezona bol nas vrchol. Rozhodne ho nevyhadzujem ale ak dalsiu sezonu nedosiahneme na trofeje tak jeho cas musi prist.
United pěkně
Nejslabší Arsenal za poslední dobu. Ani sudí je nedotlačil k vítězství se směšnou penaltou
Nesouhlasím s tím, aby Arsenal Artetu vyhazoval. Ten tým, na to jak vypadal...je zpět mezi elitou PL a hraje Ligu Mistrů. Ano, trofeje jsou problém. Arteta prostě zažil ještě éru Kloppa a Pepa. Já bych počkal.
1. Liverpool
Létající Nizozemec těží z práce Kloppa. BVB taky nemělo propad hned po jeho odchodu. A teď je otázka. Co Salah a jestli tým nevyhoří do nové sezóny jako s Kloppem. Nevím teď, jak moc rotují. Každopádně trenér může letos na podzim letět a může z toho být boj o 7. místo. Hlavně nevěřím tomu, že pokud skončí Salah, tak ho nahradí. Ten tým ho teprve po jeho odchodu pořádně docení.
2. City
Podobný příběh u Pepa. Psychicky vyhořelé mužstvo + zranění. Klopp i Guardiola jsou skvělí trenéři a tohle je odvrácená strana jejich měsíce. Po hráčích se chce 50-60 zápasů a jenom výhry...Každopádně není zárukou, že je Pep bude příští sezónu trénovat, a že se k dominanci vrátí.
Sečteno...nedivil bych se, kdyby titul byl příští rok více otevřený a měl šanci Arsenal, nebo třeba lepší Newcastle nebo MU, kdyby se podařilo Amorimovi je přes léto nějak posilnit a nakopnout. Chelsea letos taky není marná.
Každopádně...koho místo Artety? Žádný tým aktuálně není v Anglii jako City, aby mohl hrdě vyřvávat útok na titul a měl prakticky jistou obhajobu i další sezónu. Liverpoolu až tolik nevěřím do dalšího roku a pohár v ruce taky ještě nemají. Ta liga je strašně vyrovnaná dnes a těžká. Jeden tým zničí sezónu jinému. Za mne si Arteta zaslouží respekt za to, že postavil Arsenal znovu na nohy.
vidím to stejně, ale v létě se s tím kádrem směrem dopředu musí něco prostě udělat.
Nějaký křídlo a útočník/ útočníci.
Ta hra na negolovyho útočníka mě nebaví, havertz má slušný čísla, ale pro mě je to prostě málo. Líbil by se mi poradny hrot a vzal bych zadara i Davida z Lille. Góly dávat umí, zahrál bych si tady moneyball a prostě hledal čísla, který Arsenal vepředu nemá.
Nuneza nechcete ?
Ještě jednou, psal jsem, že hra na negolovyho útočníka mě nebaví
Zajímavý jak se to tu všechno otáčí. Několik x jsem tu psal že s hráči jako Havertz/Jesus titul nejde vyhrát a musí tam příjít zabiják na hrot, ale většina fans Arsenalu mi vyvracela argumenty, že vy nehrajete na klasického útočníka a že by se vám nehodil do systému a bla bla. David z Lille podle mě na tuhle úroven nemá, ale zadarmo když mu končí smlouva, proč ne. Ale asi bych od něj nečekal to co třeba by mohl přinést Isak nebo Gyokeres.
Samozřejmě, že jde
Jesus teď hraje hovno, ale po příchodu byl skvělý. Havertz na hrotu do některých zápasu, jinak když doma dominujes, dával bych ho do zálohy.
Takže havertz za mě v pohodě, Jesus už není moc použitelnej, protože s formou se moc nepotkava.
Ale prostě hrotak mi chybí dlouho.
David z Lille nemusí mít na základ, ale zase, na slabší soupeře proč ne.
A k němu top hrot. Ne havertz, který tam hraje prostě jinak
Nejde ve smyslu že to budou jediní hrotoví útočníci v týmu. V titulovém týmu být můžou, pokud budou mít top hrotáka k sobě.
Top hrot no, to je to nejdůležitější slovo. Došlo to fans Arsenalu, sice se zpožděním 2,5 let, ale došlo.
Ja to tak vidím od začátku
Tak dávej dostupné jména. Rád si je přečtu.
Hlavní jména - Isak, Gyokeres, Šeško
Možná nehodicí se do systému, možná problémovi, možná nachylní na zranění, možná ne ještě úplně top, ale můžete je tam dovést - Openda, Osimhen, Boniface, Toney, David, Marmoush, S.Gimenez
Každopádně pro Arsenal bych se soustředil určitě především na první trojici.
Já psal o dostupných.To tam dej i Haalanda třeba.
Gyokerese jsme prý měli zájem a nechtěl ještě.
Šeško prodloužil v létě.
Isak tam došel před 2 lety a nevím jak moc ho potřebují prodávat.
Ten zbytek je Top?
Dostupný je každý, když přitlačíš na pilu. Kolik top hráčů jsem viděl, že nečekaně změnilo působiště. A zrovna z blbého NUFC, Lipska a Sportingu se do Arsenalu přestoupit dá za jakychkoli podmínek, když umíš zaplatit.
Ke zbytku jsem své poznatky napsal. Jako ale určitě bych to na tvém místě nevedl že jsou všichni hráči nedostupní. Věřím že někdo z těch tři z prvního řádku v létě změní dres, To není Mbappé a Haaland, nikdo z nich.
Ano změní.3véd půjde za Amorim do úček.
Isak zůstane a zbývá Šeško.
Už vidím jak ho koupíme za 60 a on se nechytne a první co přiběhnou budou ti co ho chtěli a budou se smát jak jsme zase provařili raketu.
Koupit někoho aby jsme nekoho jen koupili není cesta.
Švéd by mohl chtít do lepšího a skončit u vás a Šeško nevím proč počítáš s tím že bude flop. Kdo by se tedy líbil tobě? Fakt ti příjde nedostatek zajímavých útočníku na trhu?
Ano přijde.
Já moc top hritů kteří by k nám šli nevidím.
Ten Isak by byl super, ale nevěřím tomu.
Třeba se Šeško chytí,ale já jsem v tom dost pesimista.
Všude jinde bych byl v klidu, ale ten hrot u Artety mě hrozí.
Typickej Arsenal. Ne že bychom se měli zlepšit, vykašlat se na simulování a zdržování a tím zvýšit šance na úspěch. Kdepak... Musíme počkat, až ostatní spadnou a pak, až budou kulhat a lézt po čtyřech tak urveme titul jako velcí hrdinové
Nic takového jsem neřekl, ale chápu, že je jednodušší to takto vykládat. Navíc nejsem fanoušek Arsenalu jako takový. Ale nevadí. Já naopak byl na začátku na vyhození Artety a myslel jsem, že na to nemá. Viz jeho dvojzápas s Trpišem byl ubohost. Ale ok.
Po 16ku super, ale proč to chceme domotat až do kuchyně či nezkoušíme střely z větší dálky to nechápu. Zmar a bída naše hra dopředu. .
Prakticky už celý půlrok. Spoustu zápasů nás zachránila buď genialita Saky a standardní situace. Golů ze hry jsme měli docela málo, bez Saky už prakticky téměř žádný.
Nutný hrot a ideálně i levé křídlo, ať více možností.
Arteta: ,,Rozhodca zvýhodnil United, zaslúžili sme si vyhrať."....
Hele je to lehce uvěřitelný, že to řekl, ale nikde jsem nedohledal zdroj toho tvrzení
Vsak to neřekl. Si to vymyslel aby byl za ještě většího jantara.
Vy všichni co tu nadáváte na Artetu máte asi velmi krátkou pamět. Já už nechci zažít to, co jsem viděl před jeho nástupem (a první půlrok pod Artetou)
Všichni se smějou Arsenalu, že není schopnej dotáhnout to k nějaký trofeji, přitom před nástupem Artety ani nikdo neuvažoval, že bychom se do boje o titul měli zapojit.
Od jeho nástupu vyhráli trofej jen 3 manažeři ne?
nepočítal jsem to, ale PL vyhrál jen Klopp a Guardiola, pak ETH ten slavnej FA cup loni a ostatní poháry si nevybavím, jestli vyhrál někdo další, když nepočítám právě Artetu.
no právě že ne.
Ostatní trofeje sbírali pak už zase Klopp a Pep.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele