semifinále
18.04.2009 18:15 CET
1 : 2
(1:1)

Londýnské derby otevře semifinálový program FA Cupu

Wembley hostí o tomto víkendu semifinálová utkání FA Cupu. Jako první se představí dnes odpoledne londýnské kluby Arsenal a Chelsea. Oba týmy už došly stejně daleko i v Lize mistrů, kdo bude lepší v domácím poháru? Dostihy o mistrovský titul, závěrečné boje v Lize mistrů a do toho všeho FA Cup - na všechno se plně soustředit nedá, to je samozřejmé. Ačkoliv se Arsenalu týkají jen poslední dvě jmenované povinnosti, jen těžko se bráníme představě, že by sobotní utkání mohly oba celky odjezdit takříkajíc na půl plynu. Na druhou stranu si však takovou skutečnost nechceme přiznat. A proč taky? Vždyť jde o souboj prestižní, navíc v rámci nejstarší soutěže na světě.

V tabulce je dělí šest bodů, na mapě sotva pár kroků. Zatímco vzdálenost v druhém měřítku by mohla směle dostat označení "co by kamenem dohodil", tu v prvním je takřka nemožné urazit. Chelsea je totiž rozjetá a to se pak ztráta dvou výher stahuje ztěžka. V lize Blues neprohráli po dobu čtyř kol, přičemž ve všech soutěžích našli v předešlých 14 utkáních jen jediného přemožitele. Co se týče ryze pohárové výkonnosti, můžeme konstatovat, že v rámci Anglického poháru nebyla Chelsea ještě nikým pořádně prověřena. Doteď totiž potkávala jen soupeře z nižších soutěží a poněkud paradoxně až třetiligový Southend dosáhl toho, čeho nedosáhl žádný z jeho druholigových nástupců - vynutit si na londýnském gigantovi odvetu. Nicméně tak jako tak proplouvají Blues touto soutěží hladce jako nůž máslem. Pyšní se luxusním skóre 13:4 a z řad potencionálních střelců se můžou beze zbytku spolehnout na Nicolase Anelku, jenž zazářil především v duelu s Watfordem, který sestřelil hattrickem.

Možná leckoho překvapí skutečnost, že se oba rivalové potkávají ve staronovém svatostánku jménem Wembley vůbec poprvé, sám Arsenal tu dokonce od roku 2007, tedy od dokončení rekonstrukce slavného stadionu, nevystoupil ani jednou. Manažer Gunners Arsene Wenger se sem přijel podívat pouze na první finálové klání FA Cupu, v němž se utkala právě Chelsea s Manchesterem, avšak okouzlen jím nebyl. "Miloval jsem staré Wembley, to nové mě příliš neuchvátilo. Možná z něj teď budu mít zcela jiný pocit, tehdy jsem byl jen divák - nepoznal jsem, jaké je to v útrobách stadionu a na hřišti," uvedl francouzský Profesor na srozuměnou. Ten si momentálně může docela lebedit. Vždyť na jeho svěřence nikdo nevyzrál po dobu sedmi utkání, naposledy triumf nad Arsenalem slavil AS Řím v Champions League. Pokud bychom se pro změnu zaměřili jen na výsledky Kanonýrů na domácí scéně, dostává se nám do rukou obdivuhodná bilance 22 zápasů bez porážky. Tato takřka neuvěřitelná série se táhne od senzačního vyřazení Londýňanů z Carling Cupu.

Arsenal býval pravidelným výhercem Anglického poháru, avšak na semifinálovou scénu nenakoukl již dlouhé čtyři roky od té doby, co naposledy triumfoval. Také k němu byl letos fotbalový pán bůh přívětivý a na cestu do Wembley mu přibalil jen jedinou prvoligovou přítěž jménem Hull City. Navíc se Gunners dostalo milého privilegia všechna klání odehrát před domácím publikem, tedy až na jediné - proti Cardiffu. I velšský celek ale nakonec musel do Londýna, neboť si krátce předtím na svém hřišti vymohl odvetný zápas. V tom ovšem kapituloval nepěkným způsobem, poměrem 0:4, a zkrášlil tak skóre Arsenalu, které momentálně čítá čísla 12 a 2.

O možném šetření sil ze strany obou soupeřů již byla řeč, avšak o motivaci je rovněž vrchovatě postaráno. Už jen fakt, že jde o derby, nepřipouští nějaké výrazné fiasko. Navíc takový výrok Florenta Maloudy hovoří proti vypuštění zápasu úplně. "Před zápasem nepřemýšlím o pohárové bilanci Arsenalu proti Chelsea (Blues svého rivala nevyřadili od roku 1947 - pozn. red.), protože to je minulost a já se starám jen o budoucnost. Když jsem přišel do Chelsea, doufal jsem, že tu budu historii psát, ne číst," vyhlašuje troufale křídelník ze země galského kohouta. Toho letos vede podobný expert na domácí poháry, jakým je jeho protějšek Arsene Wenger. Zatímco však Guus Hiddink zažil čtyři pohárové úspěchy jen ve své rodné krajině, lodivod Arsenalu stejný počet trofejí uhrál na Ostrovech.

Arsene Wenger bude muset dost možná opět řádně promíchat (národnostní) koktejl s názvem "obrana". Přinejlepším poloviční šanci na start mají totiž jeho dvě klíčové ingredience, marodící Bacary Sagna a Kieran Gibbs sužovaný problémy s třísly. Očekává se, že francouzský manažer nebude riskovat případné obnovení zranění a na post levého beka přesune svého krajana Silvestreho. Chelsea se po odpykání karetního trestu vrací kapitán John Terry, zatímco Deka patrně do klíčového utkání nepustí poraněná kolenní šlacha. Jose Bosingwa pomalu finišuje s rekonvalescencí ze stejného zdravotního neduhu.

Jubilejní 170. setkání Chelsea s Arsenalem je na plánu v tradičním podvečerním čase, v 18:15 středoevropského času. Sudí určený pro tento zápas, konkrétně jde o Martina Atkinsona, bude rozhodně doufat, že se nebude opakovat poslední pohárové měření sil obou kohoutů. Tehdy se totiž pořádně ostřilo a nakonec padly tři červené karty. Každopádně o prémii ve výši jednoho milionu liber se budou oba protivníci prát hlava nehlava, rozhodčího přání nedbaje, tím si můžeme být skoro jisti.

Autor: Tomáš Daníček

Vzájemné zápasy

30.11.2008
Chelsea FC
1:2
Arsenal FC
Premier League
 15. kolo
23.03.2008
Chelsea FC
2:1
Arsenal FC
Premier League
 31. kolo
16.12.2007
Arsenal FC
1:0
Chelsea FC
Premier League
 17. kolo
06.05.2007
Arsenal FC
1:1
Chelsea FC
Premier League
 37. kolo
25.02.2007
Chelsea FC
2:1
Arsenal FC
League Cup
F
10.12.2006
Chelsea FC
1:1
Arsenal FC
Premier League
 17. kolo
15.02.2004
Arsenal FC
2:1
Chelsea FC
5.k
25.03.2003
Chelsea FC
1:3
Arsenal FC
ČF op
08.03.2003
Arsenal FC
2:2
Chelsea FC
ČF
04.05.2002
Arsenal FC
2:0
Chelsea FC
F
18.02.2001
Arsenal FC
3:1
Chelsea FC
5.k

Arsenal FC - poslední zápasy

15.04.2009
Arsenal FC
3:0
Villarreal CF
Liga mistrů
ČF 2.z
11.04.2009
Wigan Athletic
1:4
Arsenal FC
Premier League
 32. kolo
07.04.2009
Villarreal CF
1:1
Arsenal FC
Liga mistrů
ČF 1.z
04.04.2009
Arsenal FC
2:0
Man. City
Premier League
 31. kolo
21.03.2009
Newcastle
1:3
Arsenal FC
Premier League
 30. kolo
17.03.2009
Arsenal FC
2:1
Hull City
FA Cup
ČF
17.03.2009
Arsenal FC
2:1
Hull City
ČF
08.03.2009
Arsenal FC
3:0
Burnley FC
5.k
16.02.2009
Arsenal FC
4:0
Cardiff City
4.k op
25.01.2009
Cardiff City
0:0
Arsenal FC
4.k
03.01.2009
Arsenal FC
3:1
Plymouth Argyle
3.k
16.02.2008
Manchester United
4:0
Arsenal FC
5.k

Chelsea FC - poslední zápasy

14.04.2009
Chelsea FC
4:4
Liverpool FC
Liga mistrů
ČF 2.z
11.04.2009
Chelsea FC
4:3
Bolton
Premier League
 32. kolo
08.04.2009
Liverpool FC
1:3
Chelsea FC
Liga mistrů
ČF 1.z
04.04.2009
Newcastle
0:2
Chelsea FC
Premier League
 31. kolo
21.03.2009
Tottenham
1:0
Chelsea FC
Premier League
 30. kolo
15.03.2009
Chelsea FC
1:0
Man. City
Premier League
 29. kolo
07.03.2009
Coventry City
0:2
Chelsea FC
ČF
14.02.2009
Watford FC
1:3
Chelsea FC
5.k
24.01.2009
Chelsea FC
3:1
Ipswich Town
4.k
14.01.2009
Southend United
1:4
Chelsea FC
3.k op
03.01.2009
Chelsea FC
1:1
Southend United
3.k
08.03.2008
Barnsley FC
1:0
Chelsea FC
ČF

Komentáře (233)

Přidat komentář
smazaný uživatel

2 : 1 Pro gunnerss

Reagovat
smazaný uživatel

BAN

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

jasna 2...tip:0:2..dorgba,lampard

Reagovat
smazaný uživatel

to bude zápas,dávají to někde v bedně?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

chelsea 1:2

Reagovat
smazaný uživatel

1:1 a beru

Reagovat
smazaný uživatel

a neweite to sa harju dva zapasy lebo chelsea vihra 0:2 goly: drogba lampard

Reagovat
Lahvac-CZ

Cože? hraje se jeden zápas na neutrální půdě (Wembley). Věřím a doufám v úspěch CHELSEA!!! 1:2 Come on Blues!

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea vyhraje 2:1, Drogba+Anelka - Fabregas

Reagovat
honziss

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mozno zapas ktori rozhodne o uspechu ci neuspechu sezony. Bez 6 hracov defenzivi to vsak bude proti rozbehnutemu Drogbovi s Lampardom tazke. Ofenzivna sila by ale mala byt dostacujuca a ked k nej priratame Cechovu formu tak sa o vysledok nebojim. v kazdom pripade som velmi zvedavi ako si Toure so Songom poradia s Drogbom ci Essien s Fabregasom.

Reagovat
smazaný uživatel

i/y

Reagovat
smazaný uživatel

Cmoooon you Gunners, 2:1 pre Walcotta

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal to bude mít těžké už jen kvůli marodce, ale na to se nechci vymlouvat, a věřím že letos alespoň už ten FA Cup získáme. Pokud v bráně nastoupí Petřík aka Tankista, tak to bude mít o něco lehčí. Obzvlášť teď když je jeho psychika nalomená a ruce olšové. 2:0

Reagovat
smazaný uživatel

... ale to ciste konto nevidim realne

Reagovat
smazaný uživatel

Tak o tom by se dalo samozřejmě polemizovat Song je v poslední době jistotka, tomu věřím, ale Silvestre, o něm mírně pochybuju od té doby co k nám přišel. Ale pokud bude mít svůj den tak snad to nějak ukope. Bude muset.

Reagovat
smazaný uživatel

no to ano ale Song hral tuto sezonu stopera iba v CC. Problem bude hlavne s branenim Drogbu ktori ma teraz formu a proti nam sa vzdy vie vyhecovat. No a na toho Silvestra nalavo som fakt zvedavy ... proti Villarrealu hral nadpriemerne tak dufam ze sa konecne chyti

Reagovat
Lorcan

3:1 pro Arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslel, že ve Wembley se AFC a CFC už střetli ve finále CC. V roce 2007 tušim.

Jinak doufám, že Adebayor vystřihne troje nůžky a připíše si tak další hattrick

Reagovat
fantomas

To se hrálo v Cardiffu.

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec mi to při sledování zápasu nedošlo...

Reagovat
Tomtaf

1:0

Reagovat
Counter

4:3

Reagovat
smazaný uživatel

Finale Arsenal-MU by bylo krásné o tom že tam budou naši kluci o to srach nemám a v londýnském derby jednoznačně přeju kanonýrům Andrey to zamotá

Reagovat
smazaný uživatel

1:2 (Adebayor - Lampard, Drogba)

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal: Fabianski - Eboué, Touré, Silvestre, Gibbs - Walcott, Denilson, Fabregas, Diaby - Adebayor, Van Persie

Lavička: Mannone, Vela, Song, Nasri, Ramsey, Aršavin, Bendtner

Chelsea: Čech - Ivanovič, Alex, Terry (c), A.Cole - Ballack, Essien - Anelka, Lampard, Malouda - Drogba

Lavička: Hilario, Belletti, Mancienne, Carvalho, Mikel, Di Santo, Kalou

Reagovat
smazaný uživatel

Arshavin len na lavicke?

Reagovat
smazaný uživatel

stagnujuci Denilson namiesto vyborneho Songa ... oddychnuty Arshavin na lavicke namiesto neho Diaby na kridle neviem co tym AW sleduje ale toto nevyzera dobre

Reagovat
smazaný uživatel

papa facup

Reagovat
smazaný uživatel

ok, uz som trochu ukludneny....bude to najskor 451, co sa dalo cakat...preco ale nehra uplne cerstvy arshavin, preco nehra v zivotnej forme hrajuci songy, tak potrebny do dnesnej bitky v strede ihriska, ktora bude klucova? uvidi sa o chvilu

Reagovat
Lorcan

GOOOOOOAAAAAAAL už už sem to chtěl svýst na Čecha, ale Ashley Cole mu to tečoval rukou

Reagovat
Tomanatura

Zatím jediné zajímavé momenty po chybách brankářů!

Reagovat
smazaný uživatel

Jakou chybu udělal Čech prosimtě??

Reagovat
Tomanatura

Sice nejsem jeho kritikem, ale tohle se rozhodně chytit dalo. Člověk, který má jeho reflexy, toto chytit musí. Tudíž je to jeho chyba.

Reagovat
Lorcan

není to uplně 100% k vašemu tématu, ale ikdyby to chytil tak rozhodčí pískne penaltu za ruku, tak by to asi stejně byl gól

Reagovat
Tomanatura

To je možné, no.

Reagovat
smazaný uživatel

Řekl bys to samý, nebýt kauzy Čech? Pochybuju..

Reagovat
Tomanatura

Už jsem napsal, že nejsem jeho kritikem a je mi u prdele. Proto žádnou "kauzu Čech" neberu.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře.. Teď sem několikrát shlédl opakovaný záběr, a prostě gól to jeho nebyl..

Reagovat
vitasrp

Tuhle reakci, tedy házení toho golu na brankáře, jsem čekal od naprostých tupců ala zahrada, hudec a spol., ale ne od tebe.. Ashley to tečoval kousek od něj, ten míč najednou změnil trajektorii letu dost výrazně a chytat se to fakt nedalo.. Bez té teče by to v pohodě měl.. Navíc ten míč ještě tak sakrovsky blbě spadl hned před něj, takže ačkoli má dobrý reflex, ten míč jen přizvedl a doplachtil mu do sítě.. Nevím, jestli to myslíš vážně, spíš bych to hádal na provokaci:)

Reagovat
Tomanatura

Ne provokace, ale pouze malé přibarvení. Já totiž skutečně myslím, že to mohl chytit... Když se na to podíváš ne detailně, tak vidíš, že chybělo strašně malinko aby ho nevyrazil. Chyba určitě ne, ale chytit to při troše štěstí mohl.

Reagovat
smazaný uživatel

Chyba určitě ne, ale chytit to při troše štěstí mohl... Kdybys tohle napsal prvně, nikdo se tu s tebou přít nebude...

Reagovat
Tomanatura

Je škaredé počasí, nudný fotbal, proč se s někým nepřít?

Reagovat
Lorcan

kde bydlíš? Já jsem na Vysočině a tady na obloze ani mráček

Reagovat
Tomanatura

Tady fouká větr a je celkem zima...

Reagovat
smazaný uživatel

Když to bereš takhle

Reagovat
smazaný uživatel

Blbost. To,že by to teoreticky mohl chytit neznamená,že udělal chybu. Navíc ta rána byla do protipohybu a s tečí. Tohle byla chyba nepokrytí hráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

4Tomanatura : no kdyz se poradne podivas tak ten balon nejen zmnenil smner tou teci ale navic se jeste odrazil od zeme a preletel pres petu :) takze nechytatelny...

Reagovat
smazaný uživatel

Denilson - Diaby dvojka snov ... dopredu nevymyslia nic dozadu poseru vsetko

Reagovat
smazaný uživatel

denilson je trapne decko...striedat ho prosim....

Reagovat
smazaný uživatel

ten Silvestr si děla prdel ne

Reagovat
smazaný uživatel

DAKUJEME SILVESTRE....aj tebe AW za take posily...a to zlozenie...

Reagovat
smazaný uživatel

didier je už delší dobu zpátky ve své skvělé formě a vrátil se do ní v té nejlepší chvíli, ve finální fázi jak ligové, tak pohárové sezony, doufám že nám nějaký ten pohár vykope, moc bych mu to po těch jeho věčných vše možných patáliích přál.....

Reagovat
smazaný uživatel

muze mit napsat nejaky fanousek chelsea popsat jak chytal cech..?? tim myslism si mel nejaky tezky zakrok nebo tak predem dik....

Reagovat
F.Torres

na Cecha obcas litaly ostre centry z kraju a docela si s nima poradil, za gol nemohl, jinak vsechno zastavila obrana chelsea, hlavne mel super vykopy na Drogbu

Reagovat
smazaný uživatel

ok diky

Reagovat
vitasrp

Šlo na něj naprosté minimum střel, centrů a všeho možného, těžší zákrok prakticky neměl, gol dostal z haluze, kdy byl míč tečován těsně před ním, tudíž měl velmi ztíženou pozici.. Na konci utkání řešil 1 závar, kdy složil 3 hráče, toť vše.. Dneska tam nemusel být, byl nevýrazný, vyniknout ani nemohl, celá obranná činnost mužstva mu hrozně pomohla..

Reagovat
smazaný uživatel

vše co měl mít měl, gól byl těsně před ním tečovaný, čili na něm dá se říct žádnou vinu nenese, ke konci měl pár nepovedených výběhů resp. výskoků na centrované míče ale byly asi jenom dva, jinak neměl žádný velký zákrok, skoeo žádnou práci..... a hlavně za to může dneska fantastická stoperská dvojice Alex - Terry... hold arsenal byl neškodný ((((-:

Reagovat
smazaný uživatel

hmmm ta sestava se AW fakt nepovedla.Arshavin na lavicce jako kdyby hral LM.....

Reagovat
smazaný uživatel

Zaslouženě Chelsea.. Drogba

Reagovat
smazaný uživatel

a jsme tam, bude další finále s ManU....(-:

Reagovat
smazaný uživatel

Nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

tak byl bych taky rád, i s Tofees by to mohlo mít velký náboj, ale moc tomu nevěřím..... budiž

Reagovat
vitasrp

Ten Hiddink není normální Kam přijde, tam je záruka úspěchů jistá.. Samozřejmě, že ještě nic nevyhrál, ale pokrok, který za tak krátkou dobu s CFC provedl, je enormní.. Na světě asi nebude lepšího kouče.. Zvolil výbornou taktiku, kdy pověřil záložní řadu napadáním již na soupeřově polovině, nalil do hráčů obrovskou vnitřní sílu a vůli, díky které při nepříznivém stavu se hráči nepoloží a neskutečným způsobem nám dokázal zvednout Didiera Obrana se s příchodem Terryho taky dala do pořádku, tady bych nějak velké zásluhy Hiddinkovi nedával, přeci jen v předchozích zápasech to byly hrubice, které obvykle vidíme u CFC tak 1-2 za sezonu.. Každopádně dneska každý hrál směrem vzad daleko zodpovědněji, proto taky AFC měl naprosté minimum šancí A Terry dnes předvedl asi nejlepší výkon sezony:) Parádní výhra

Reagovat
smazaný uživatel

v podstatě celá obrana předvedla jeden z nejlepších výkonů v celé sezoně, ač tam chyběli dva hráči z dřívějšího základu...... teda Ashley to mohl dneska odehrát daleko lépe, ale hold Theo byl nad jeho síly no..... nevim nevim jak by za takového výkonu uhlídal Messiho...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak co, už zase Chelsea fandíš?

Reagovat
vitasrp

Já jí nikdy fandit nepřestal, ačkoli k tomu pod Brazilcem mnoho nescházelo:)

Reagovat
smazaný uživatel

To napadání začalo až po prvním golu,předtím to byla tragédie jako proti Liverpoolu...

Reagovat
vitasrp

Taky do té doby nás Arsenal přehrával, byl nebezpečnější a my se do útoku prakticky nedostali, krom té velké minely Fabianskeho, které Drogba málem využil.. Vůbec máme ty starty do utkání prazvláštně slabé, to by se nám ještě mohlo krutě nevyplatit. Ale nejsem schopen určit, čím to je.. Podcenění, nekoncentrovanost nebo je nevyhecovanost a nedostatečná motivace(samozřejmě v porovnání se soupeřovu) či je to dáno opatrnější taktikou v úvodu zápasu?? Dnes bych jakékoli podcenění vyloučil, nebylo proč, takže buď to bylo dáno slabší motivací, nebo zvolením opatrnější taktiky.. Za oboje je zodpovědný Hiddink.. Každopádně záměr presovat tam od něj byl, jakmile jsme přestali hrát ustrašeně a bojácně, došlo k napadání, díky kterému jsme pak získali převahu.. Ale chtělo by to příšetě takhle aktivně hrát už od začátku, to obracení zápasu mi přijde zbytečné

Reagovat
herbage

Tak viděl jsem jen druhou půli, ale stačilo mi to. Wenger to totálně prokaučoval, neměl šetřit hráče jako Song, Aršavin a Nasti, hlavně Aršavinovo nepřítomnost v základní jedenáctce mě velmi překvapila, i když Hiddink ho zná pravda jak svý boty. Rovněž umístění Robina na lévé křídlo je totální hloupost, vůbec mu tento post nesedí. Denilson raději no comment, stejně tak střídání Adeho za Bendtnera. Co mě ale nejvíc zhnusilo byla Chelsea. Takového polehávání, simulování, zdržování. Terry neustál bežný souboj s Fabregasem, kdy se ho ani nedotkl a raději si lehl na zem, přičemž rozhodčí kamarád pískal, vždyť přece hráč jako Terry by se neválel jen tak, ne? Petr Čech a půl minuty, než došel k míči Chelsea absolutně klesla

Reagovat
vitasrp

Reagovat
smazaný uživatel

no vybrec se......

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

reakce na herbage

Reagovat
smazaný uživatel

jsem myslel

Reagovat
Deywid

niekto nevie prekúsnuť prehru

Reagovat
smazaný uživatel

vaše chyba, máte si pořídit anglické hráče, kterým budu sudí nadržovat

Reagovat
Deywid

Reagovat
F.Torres

nestezuj si na Chelsea, Arsenal to uplne podelal, za to co predvadeli, nemohli pomyslet na vitezstvi

Reagovat
herbage

Pro všechny: prohru zkousknu, píšu že to Wenger prokoučoval a nikde nepíšu, že Chelsea postoupila nezaslouženě, jen jsem si "dovolil" kritizovat některé hráče Chelsea za polehávání a jsme veřejný nepřítel č.1. Jestli jste to neviděli, nevadí. I kdyby Chelsea nezdržovala, tak si postup pohlídala, ale zkrátka tímto hodně klesla, to je celé

Reagovat
smazaný uživatel

zajímalo by mě komu fandíš:) jestli Arsenalu tak výsměch největší:D protože Arsenal když vede tak zdržuje nejvíc:D

Reagovat
smazaný uživatel

kvalita tveho komentare je vetsi vysmech

Reagovat
smazaný uživatel

docela si protiřečíš

Reagovat
herbage

Nepleť si držení míče se zdržováním

Reagovat
smazaný uživatel

neměli jsme čím klesnout, a pokavaď ano tak by u tebe měl být každý tým ještě pod náma..... zdržování? možná tak dvě trochu zdlouhavější rozehrávky přímých kopů, o těch pět sekund víc, by vás stejně nezachránilo...... jinak opravdu nechápu co tady vymýšlíš zlost si vybíjej na vašem týmu, ne na nás...

Reagovat
herbage

Tak kritikou Arsenalu jsme začal, pokud sis nevšiml. Že by Arsenalu nepomohlo, kdyby Chelsea nezdržovala, to jsem taky napsal. Že združuje každý neznamená, že je to tak správně a Čech nezdržoval jen 5 sekund, stejně tak Terry. A to polehávání bylo ještě před rozhodujícím gólem, jráči Chelsea neustáli skoro žádnej osobní souboj a rozhodčí jim to žral, zatímco proti Arsenalu pískal správně, viz Denislon jak byl obrán čistě o míč a byla z toho šance. Mě nevadilo, že to nepískal, ale ať píská teda rovinu

Reagovat
smazaný uživatel

pokavaď považuješ za zdržování čechovo dobíhání pro míč, který mu není podán, a následný rozehrání, které proběhlo standartně co se času týče, tak prosim, u naštvaného fanouška arsenalu se to dá pochopit, ale jinak v tom žádné zdržování opravdu nebylo.... to že terry jednou za uherskej rok špatně dopadne po doskoku a následně ještě dál hraje ač kulhající a s bolestmi, a až při přerušení si lehne na zem a počká na ošetření, pane bože co je na tom špatného? i terry neni nesmrtelný a dokáže si něco udělat, nápadné by to bylo kdyby si lehl hned po souboji a ležel ještě další tři minuty, jenomže on si lehl až při nejbližšim přerušení hry a během minuty byl na nohách a hrálo se...... nic nenormálního opět............... co se osobních soubojů a podobně týče, tak jsou si týmy na stejno, fauly byly, hráči padali, ale že bysme padali nějak víc než hráči arsenalu? to opravdu ne, tak maximálně jste vyprodukovali víc faulů, tudiž jsme byli víc na zemi..... a taky, hráči musí padat, jinak by žádný faul nebyl odpískán, i když je.... ale to nikdo nesmí zazlívat hráčům, ale rozhodčím..... co se pískání Atkinsona týče, dneska to bylo 50 na 50 na obě strany, offsidy správně, fauly správně, větší hrubice tam nebyla i když ta ruka silvestreho se možná písknout dala....

Reagovat
herbage

Já myslel, jak Terry čekal asi 15 sekund, než rozehrál po faulu stadardku. A jak neustál ten souboj s Fabregasem, kterej na něj dotíral v rámci pravidel, jenže on se radši skácel

Reagovat
smazaný uživatel

Terry věděl, že sám zakopl o vlastní nohu, takže v klidu pokračoval dál a kryl míč vlasním tělem na zemi. Navíc neudělal tak srabskou věc jako 99% fotbalistů, že by chytil míč do ruky a o faul si tak přímo řekl. Myslím, že vůbec neočekával, že to sudí pískne.

Jinak se zdržováním máš samozřejmě pravdu. Tohle v CFC zavedl Portugalec a ještě se to nepodařilo vymítit. Náhodou dneska to byl slabej odvar oproti tomu, co naši hráči předvádí v jiných zápasech.

Reagovat
smazaný uživatel

já bych řekl, že se to vymýtit už podařilo dostatečně, s porovnání s ostatníma klubama jsme na tom dá se říct výborně, nic přehnaného, a to v žádném zápase.....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dá se říct, že to v Chelsea má určitě zlepšující tendenci, ale zdržujeme stále a to dost. Portugalec byl totiž naprosté hovado, vymyl jim v tomhle ohledu hlavy a to jen tak nezměníš. Zvlášť Drogba je v tomhle naprostý exot. Ale není to jen on.

Je to bohužel velký nešvar fotbalu a nejen u nás. Z mého pohledu je zdržování naprosto ubohé, i když se můžu snažit to pochopit jako součást taktiky, tak s tím nemůžu souhlasit

Reagovat
smazaný uživatel

tak samozřejmě to je trapné a ubohé, ale v dnešnim fotbalu to už je dá se říct s velkou nadsázkou takové nepsané pravidlo...... ale co se minimálně dnešního zdržování/nezdržování týče tak se mi fakt nezdálo nijak přehnané, naopak, na to co se děje jinde zcela normální..... ani drogba nemohl dneska zdržovat, neměl jak..... je pravda že jsme to bránili už jen asi 10. minut a na ten časový úsek jsme taky zdržovali tak akorát, bylo to daleko horší, ale i za portugalskejch dob, jsme nebyli zdaleko nejhorší..... hold to asi vidím víc růžověji...

Reagovat
herbage

Naprosto souhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

dobrá, u toho JEDNOHO přímáku skoro z naší poloviny, nebylo to skutečně z ní, se dá jako mírné zdržování považovat, ale to že se mu nikdo třeba nenabídne, za to on taky nemůže,i když to tim nechci omlouvat, ale jak řikám, tohle dělá úplně každý tým na světě, i arsenal, i kdekdo jiný a i v daleko větší míře a pokavaď v návalu euforie člověk napíše že u někoho ten tým klesl jen kvůli naprosto v dnešní době běžnýmu zdržování, a to ještě v rámci mezích, protože bylo minimální, tak se mi to nezdá úplně normální, opakuju že to chápu tak možná jako rivalitu, kde si fanda najde sebemenší důvod aby proti nesnášenému týmu mohl cokoli napsat, ale pokud ani tohle neplatí, tak je to zcela nepochopitelně tvrzení ..... a ještě k tý druhý situaci, terry ustojí ledajaký souboj, ale když po něm už někdo hmatá rukama a všema možnejma chvatama, a rozhodčí to neodpíská, tak ten hráč někdy prostě musí spadnout, aby to rozhodčí zapískal, i když tam ten faul byl už dřív, ale opět nic nestandartního, nenašel bys na světě jediného hráče, který by tohle aspoň jednou za svojí kariéru neudělal, a takovýto souboj trochu nepřihrál, čili platí to samé jako u prvního, nenávist k nesnášenému klubu a jeho hráčům, a jestli to neplatí, tak jsou tvoje myšlenky přehnané.....(-:

Reagovat
smazaný uživatel

dneska to dojebal Wenger s tym jeho zlozenim....Denilson tazky podpriemer uz zopar zapasov...Diaby pomaly a zbrkly....Arshavin na lavicke...Silvestre tazka depresia..presprintoval by ho aj dochodca...AW je neustale prekvapenie...ked si zacnem mysliet,ze je dobry couch,tak ma vzdy zavedie do rozpakov

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak .... mam pocit ze mlady brazilsky chlapci dokazu nejakym skostnym sposobom uspokojit starsich manazerov v PL ... nedokazem si inak vysvetlit preco dostava hnoj ako Denilson ci Lucas neustale dalsie a dalsie prilezitosti ukazat ake su to kopita

Reagovat
smazaný uživatel

No tak jste prohráli to se stává se s tim smiř Arsenal si to prohrál sám. Že rozhodčí nezapískal ruku Silvestreho to si nějak zapomněl napsat ne?

Reagovat
herbage

Já jsem s tím smířenej, žádnej protest podávat nebudu, jen nemam rád zdržování. Jinak co se týče Silvestreho ruky, pískal by ji jen blb, páč mu spadla nic netušícímu na ruku a ani neovlivnila nijak ceklou situaci, naopak Drogbovi míč lépe zpracovala

Reagovat
fantomas

Šetření hráčů bylo nasnadě, dobře udělal.

Reagovat
fantomas

Myšleno Song a Nasri, ty toho museli mít už plné kecky, Aršavina taky chápu jen stěží, když chtě nechtě odpočíval pár dní předem proti Villarrealu.

Reagovat
smazaný uživatel

on v podstate tych hracov nemal naco setrit ... v zapase na Anfielde uz o nic nejde a po unave z tohoto zapasu to bude iba bezvyznamny trip do Poolu a spat

Reagovat
fantomas

Jaktože o nic nejde. Já chci ještě dohnat Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

ha to je pekny ciel ale vzhladom k losu dost nerealny

Reagovat
fantomas

Ále prdlačky...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Tak nebyl důvod hráče šetřit, třetí místo je celkem už nereálné, Arsenal bude rád, když uhlídá to čtvrté. Song si odpočinek zasloužil, Nasri taky, ale šlo to poskládat zcela jinak. Aršavin levý křídlo a jeden z dvojice Denilson, Diaby na lávku, jedno kdo, spíš Denilson, kterýmu tvrdá hra nesedí, naopak v lize mistrů proti jižanům mu to jde. Van Persie měl hrát rozhodně podhrata z pravé strany, kde jeho výkon rapidně roste, když po kličce dostředu to má na levačku. V FA cUpu měl Arsenal největší šanci na úspěch, protože měl reálnou šanci jej vyhrát, měl k dispozici kompletní kádr včetně Arašivna. V lize již není co vyhrát a v LM tým skončí v semifinále, nanejvýš ve finále, protože Barceloan bude zcela nad jeho síly

Reagovat
smazaný uživatel

tak,tak...ten F.A CUP mal byt nas...

Reagovat
fantomas

Doufám, že Arsenal do případného finále půjde se stejnými myšlenkami jako ty...

Reagovat
herbage

Jen se snažim dívat drobet realisticky, samozřejmě jimk přeju, aby dosáhli nějakého úspěchu, ale bude mi stačit, když odehrají důstojně zbylé zapásy a i kdžy je třeba nevyhrajou, budou lepším týmem

Reagovat
fantomas

I vítězství samozřejmě neni nereálné.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak ja miluji tyhle zapasi MAN UNITED VS CHELSEA GLORY GLORY

Reagovat
smazaný uživatel

Může se dávat ban za blbost?

Reagovat
smazaný uživatel

No on spíš asi myslel případné finále

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím co myslel, nenapsal jsem to kvůli tomu příspěvku ale kvůli tomu, kdo to napsal a jak se tu prezentuje...

Reagovat
smazaný uživatel

aha tak to jo sorry

Reagovat
smazaný uživatel

v pohodě

Reagovat
smazaný uživatel

Pěknej zápas :)

Reagovat
C-M@ster

Skoda, ze se kryl supr fotbal se supr hokejem, dal sem prednost hokeju, nehral ManU.

Reagovat
smazaný uživatel

Denilson na základ nemá a Silvestreho už ani prodat nemůžem, leda bysme zaplatili nějakýmu týmu z druhý český ligy aby si ho vzali...kdybysme neměli takovou marodku obránců a brankáře vypadalo by to jinak, ale spravíme si chuť s liverpoolem

Reagovat
smazaný uživatel

nezbyva nez doufat

Reagovat
smazaný uživatel

Není nic krásnějšího než porazit Arsenal :)) Drogba je svým přínosem pro tým v posledních dvou měsících neskutečný, neprohraje skoro žádný souboj. Starý Didi je zpět.

Reagovat
smazaný uživatel

ale je - potkat v noci skupinku ozralejch Millwallovcu a prezit to

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro záchranu Magpies

Reagovat
smazaný uživatel

chelsea je nejlepší tým světa

Reagovat
smazaný uživatel

myslím si, že máš naprostou pravdu, dneska velmi hezkej výkon

Reagovat
C-M@ster

Na to, ze to byl souboj o druhy misto....

Reagovat
Liquid

tak tak, dodal bych, že nejen na světě, ale i v celé galaxii

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký je rozdíl mezi krájením cibule a krájením dresu Arsenalu?

- Nikdo nepláče, když krájí dres Arsenalu.

Jaký je rozdíl mezi psem ležícím na cestě a fanouškem Arsenalu

ležícím na cestě?

-před psem jsou známky brzdění…

Reagovat
Deywid

Reagovat
smazaný uživatel

chtělo by to trochu úcty k ostatním týmum

Reagovat
smazaný uživatel

meh..uctu k Arsenalu ztratil cely London uz v roce 1919

Reagovat
smazaný uživatel

ty si neskutocne trapny....keby tie vtipy aspon mali uroven a boli ozaj vtipne....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

Great!

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

typicky trapne fanusikovske vtipi ktore boli prapovodne stvorene na vysmech Millwallu ci Fulhamu ale to tunajsie deti tazko pochopia ze Arsenal proste nie je lokalny rival cukotky

Reagovat
fantomas

Haha. Hihi. Hoho.

Reagovat
smazaný uživatel

KOKOT ! ( )

Reagovat
smazaný uživatel

Ale děti, troška humoru neškodí Taky neraplím když píšete "Čukotka"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to je vtipny?

Reagovat
smazaný uživatel

Nene, není, ale prostě jsem si musel rýpnout

Reagovat
Liquid

Chelsea byla jendoznačně lepší, bylo to tak na 1:5 pro Chelsea.Petr nezklamal 1 střela na něj 1 gól, naštěstí máme ale nejlepšího útočníka na světě a to je DIDIER DROGBA který nám to opět zařídil, je to skvostný útočník, Báječné, Hiddink to byl kauf. Prostě Chelsea gunnery přehrála a zaslouženě jde do finále a opět mi vychází tip, že Arsenal bude opět bez trofeje.

Reagovat
smazaný uživatel

nechápu, banda scumů si to rozdala mezi sebou na place, a vy s toho naděláte.......osobně jsem rád, že postoupili ruští scumové - budu se těšit jak zase budou bulet po dalším prohraném finále......a wankerovcům zbyly zase jen oči pro pláč......

Reagovat
smazaný uživatel

pekne receno

Reagovat
Liquid

A nejsi scum ty?

Reagovat
fantomas

Wankerovcům žádné oči pro pláč nezbyly, oni jsou ještě, na rozdíl od Tottenhamu, ve hře o jednu trofej.

Reagovat
smazaný uživatel

Co bys ty, milý Popcorne, dal za to, abys mohl bulet po nějakém finále...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tomanatura

Trošku jsi to nedal, když určitě bulel po Carlingu...

Reagovat
smazaný uživatel

Carling stejnak polovina lidí v Anglii nebere vážně...až bude ten Xaverov ve finále Money League nebo F.A. Cupu pak se s náma může nějaká slípka bavit...

Reagovat
smazaný uživatel

kykyryky...

Reagovat
Tomanatura

Tottenham se nenechá koupit nějakým mafiánským zmrdem, proto pro ni bude daleko těžší se dostat někam tam.

A jinak, ve finále byl, tudíž reakce toho borce nademnou je naprosto zbytečná. Ať se ten pohár bere jakkoliv.

Reagovat
smazaný uživatel

Na CC jsem samozřejmě myslel, ale beru to tak, že i té slepičí bandě se musí dát občas čuchnout k úspěchu, aby je ten fotbal úplně nepřestal bavit. Bez nich by to bylo slabé divadlo... A kde jinde má Kohnova jedenáctka šanc než v naprosto bezpředmětném poháru, který do minulého roku sami nazývali Shit Cupem:-D

Reagovat
Tomanatura

Ale byli tam, tudíž je tvůj koment naprosto zbytečný a lživý.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím, že je lživý. Směřuje do budoucnosti nebo max do přítomnosti, neobrací se do minulosti...judemani přeci nehráli za svou ponurou existenci jen jedno posrané finále. Navíc tvoje šťouráním se v tom nějak nechápu. Úplně jsi opomenul smysl toho příspěvku, ale to je tak nějak šumák...

Reagovat
smazaný uživatel

no, mně hlavně těší, že ještě tak jedno, dvě posrané finále a vašeho chlebodárce přestane bavit sponzorovat ten modrý fotbalový cirkus.................

Reagovat
smazaný uživatel

Jak dlouho že už se tímhle ta vaše squadra utěšuje??? Až to přijde, tak to přijde. Myslím, že Rusák si svoji propustku na svobodě podrží co nejdelší dobu. Jinak moc znuděně na těch zápasech teda zatím moc nevypadá. Navrch by ti mohlo dojít, že když už by se na to vysral Rus, tak přijde někdo jiný, ale netřeba předbíhat událostem...

Btw. ty vaše slepičí nostradamovský cinty mi vyvolávají solidní cukání koutků

Reagovat
smazaný uživatel

Denilson je ďalší z radu, čo sa prejavil už verejne ako nafúkaný fracek, sotiť do rozhodcu Ešte že Atkinson neschytal nejakú facku, "to by byla podívaná"

Každopádne Chelsea si postup zaslúžila. Okrem Walcottovho gólu nepredviedol Arsenal takmer nič. Ashley si s problémami ako tak naľavo poradil, Alex hral nenápadne ale skvelo, Ballackov rozpačitý začiatok pominul, Essien skvelý ako vždy, Drogba odviedol štandard posledných týždňov (neskutočný nárast sebavedomia po odchode Scolariho) nuž a Lampard - až na zopár faulov perfektný výkon, dnes hlavne smerom dozadu. Navyše pri poľskej istote v bráne Arsenalu to mohlo skončiť ešte horšie pre gunners. Tak ako spomínal herbage, Wenger si to prekaučoval.

Reagovat
Liquid

strčení do rozhodčího = červená karta, nevím proč byla jen žlutá, zrovna tak nevím proč cca 4 metry před sudím zahraje Sylvestre prokazatelně nad hlavou rukou a posune tak míč Drogbovi do úhlu proč to sudí nechtěl vidět, to jen, že kdybych to nenapsal, příště by mě hafo lidí psalo, že když vyhrajem tak chyby sudích nevidím, sem tam ale pískl faul na hráče Chelsea co nebyl, ale zase to vykompenzoval žlutýmy co přišly na konto Chelsea a odpustili se Walcottovi

Reagovat
Liquid

jinak ale Gibbs

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

4.rok po sebe Arsene Wanker bez trofeje

snad by mu uz mohlo dojst ze s tymito bejby fejsmi to nikdy neuhra.

treba zakupit konecne aj trocha skusenosti a rutiny. lebo inac...bude aj piaty, aj siesty, aj...

Reagovat
fantomas

...Aj bys mohl táhnout. Z britských bulvárních spisů si asi nevyčet, že Arsenal ještě bojuje v Lize mistrů, zdá se.

Reagovat
smazaný uživatel

pri pohlade na jeho semifinaloveho supera mam dojem ze uz dobojoval

Reagovat
fantomas

Proč jako?

Reagovat
smazaný uživatel

skoda ze v poslednych zapasoch ma s Manchestrom dost dobru bilanciu,takze tvoje zastrasovanie je uplne na nic

Reagovat
smazaný uživatel

nema vyznam zaujatemu fandovi v tomto zmysle nieco vysvetlovat. skus si trebars pozriet stranku BBC a co si o tom vsetkom mysli taky manu petit. ozaj pamatas vobec nanho? to si mal tusim nejakych 10 rokov ked tam hraval.

Reagovat
fantomas

Tvůj mindráček je fakt neskutečný, že ho musiš furt vzpomínat. Musim se přiznat, jméno Petit mi nic neřiká, jen vim, že to ve francouzštině znamená "malý" - asi byl holt malý a nedůležitý hráč. A jinak se docela divim, že chodíš na BBC, tam pikantní novinky ze světa showbyznysu asi nenajdeš. Stejně tak tam nenajdeš výsledek nadcházejícího dvojzápasu MU-Arsenal.

Reagovat
fantomas

*že ten muj věk musíš furt vzpomínat

Reagovat
smazaný uživatel

BBC je najlepsi spravodajsky server aky poznam a mam ju nastavenu ako domovsku stranku

Reagovat
fantomas

No mně to neřikej, já nečerpám "zaručené" info z deníků, jako je Daily Mail.

Reagovat
smazaný uživatel

tak wenger to posral, ale ne tim ze tam dal mlady, na co jako trapak snazis upozornit, ale proto, ze nasadil spatne hrace, i kdyz se vsadim, ze i kdyby prohrali a hral tam napriklad arshavin, tak ten je podle tebe taky dite, co? ....tyhle kecy sou stejne trapny, jako kdyz nekdo napise ze uz je dost starej na ac a pod, proste nemate asi jinej argument, tak opakujete furt dokola stejnou blbost

Reagovat
smazaný uživatel

Je sice pěkný jak tady umělý fans čukotky, kteří ji fanděj jen proto že je bohatá a vyhrála v posledních 4 letech tituly, machrujete že ste porazili největšího rivala, bohužel pro vás je smutný že vás jako nejvěršího rivala nemá, WHU ws Millwal, Arsenal vs Tottenham, Fulham vs Wimbledon (to bylo dřív, nevim jak teď), ale když myslíte ...Jinak vaše namyšlený kecy bych mohl zarazit jednou otázkou: Kdo je nejúspěšnější klub v Londýně v historii?? , no Chelsea to není, její ubohý 3 tituly ji jen tak mezi nejlepší týmy v historii nezařadí, tudíž je to stále průměrný klub... WE´R the best club in London !!! Gunners !!!

Reagovat
smazaný uživatel

njn jsme průměrný klub, a tudíž je to těžký se smířit s prohrou no

Reagovat
smazaný uživatel

A co jako?

Reagovat
smazaný uživatel

kua, a já myslel, že všichni ti nick xyzAFC fandi AFC Wimbledonu..uz to chapu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

já zas myslel, že to znamená "MatyAlwaysF*cksCats"

Reagovat
smazaný uživatel

a co by pak znamenalo "ACS"

Reagovat
smazaný uživatel

abnormally crappy sperm?

Reagovat
smazaný uživatel

a cunt sucker

Reagovat
smazaný uživatel

chi, chi blbost tvého humoru nezá mezí

Reagovat
$dolar$

No a?

Reagovat
smazaný uživatel

jednou ubohou otázkou, kterou používají v úzkých jenom ubožáci, zřejmě jako ty......

Reagovat
Liquid

Nerozumím té formulaci, CHELSEA=tým bez historie, vznikl v roce 1905, ano i Slavie vznikla dříve, ale tým existující více než 100 let svou historii má, možná toho nevyhrála v 60. 70. a možná i 80.letech tolik jako Arsenal, ale koho to teď zajímá, je tady někdo komu je 80 co to sleduje nepřetržitě? Pro mě je důležitá součastnost a případně nedávná minulost 5, max 10. let, pro fandy Arsenal dle složení jejich kádru hádám, že čekají skvělou budoucnost, ale to čekají už tak 4 roky, kdy se vychovával Flamini, Hleb....za pár let to bude podobné, Ramsay, Wilkshire budou chtít zvýšit plat a šetřítel Wanger řekne NE a šup, půjdou do Barcy či třeba Říma.

Reagovat
smazaný uživatel

pěkně napsáno

Reagovat
herbage

Wilkshire, kdo to je prosím?

Reagovat
smazaný uživatel

Přeci opora Dinama Moskva.

Reagovat
Staenly10

Dobrá "šarvátka" mezi fanoušky CFC a AFC .

Reagovat
smazaný uživatel

hold, když někdo neunese porážku od ledabylého ruského druhořadého (jestli vůbec) londýnského klubu bez historie, tak to pak takhle dopadá.......((((-:

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

dojdi si ke mě pro facku, myslím že by ti prospěla chudáčku a pak se vyplakej u maminky

Reagovat
smazaný uživatel

kdybys měl vůbec tušení, jakému týmu fandím, tak bys zavřel pusu, uřízl si prsty a ještě vyhodil klávesnici z okna za to co jsi vyplodil, hochu....

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak, od MU by to tak nevadilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Za to že nemaju tolko titulov ako Arsenal tak nemaju historiu,no asi máš pravdu,skvely nazor hlavne že vznikli už takmer pred 110rokmi,ale to nevadi.

Reagovat
Liquid

No ono to spíš ukazuje, že jsme tak nějak všichni stejní, obdobné to bylo při výprasku Manchesteru od Liverpoolu a nebo naopak jsme my modří byli "zmoklý" po podzimních kopancích zejména prohře s Manchesterem, takže všichni braňme si svůj tým - tak to má být.

Reagovat
homeles8

Tak tady je hotovo. Chelsea je Chelsea-Arsenal je zase Arsenal. Nehadejte se kdo je lepsi, to je proste kravina. Chelsea nema historii=hovadina. To ze neznate historii chelsea neznamena ze ji nema. Muj deda taky ma historii a vy to nevite a taky nerikate ze nema historii, tak proc to rikate o chelsea? Jo a Arsenal je velky klub ktery ma ted ''slabsi'' obdobi ktery muz trvat este treba 10 let a pak bude zase podobne jako 2002/3/4 . A proc by arsenal nemoh vyhrat zadnou trofej? V lize mistru este je a to ze hraje s manUtd to neznamena ze ji nevyhraje, jak jste na to prisli?!?! Proste se hosi proberte. Pisete samy hovna a este se hadate jak maly jestli je lepsi chelsea nebo arsenal. Jo a ze chelsea nema rivala-no a co? to uroven klubu nijak nesnizuje. Takze doufam ze uz budete v pohode

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

tak tys to, kamaráde, rozsekl.........(((((-:

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

Téééda, a to řekl homeles

Reagovat
smazaný uživatel

CO SEM vám ráno rikal když rikám že to bude 1:2 tak to nakonec bylo 1:2

Reagovat
smazaný uživatel

seš krutej borec, váážně, mám z tebe Repect !!

Reagovat
smazaný uživatel

já mám z něho zase recept..

Reagovat
homeles8

Reagovat
Kapřík

Kouzlo Hiddink pokračuje .

Reagovat
smazaný uživatel

jj je to frajer, doufám, že to bude pokračovat i v LM

Reagovat
smazaný uživatel

Co k tomuto dodat, akorát snad, že skoro každý příspěvek fanouška Chelsea pod tímto článkem smrdí přes monitor až ke mě (opravdu smrdí ty příspěvky, ne něco jiného )

btw: Jak si Terry zahrál na žabáka, který si sám zakopává o nohy, to bylo k popukání

Reagovat
homeles8

Mas stesti ze SKORO kzdy prispevek fanouska chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Uplně všechny ne. Ale je tu až moc modrých namachrovanců

Reagovat
smazaný uživatel

Chcel by som vedieť komu fandíš ty lebo podla toho čo tu píšeš si velmi rozumny človek len mi povedz komu a ja mu začnem fandiť tiež.Si moj vzor.

Reagovat
smazaný uživatel

Charltonu,prece...

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně někdo upřímný! A snad dokonce fandí CFC...??!!??

Reagovat
smazaný uživatel

Ja chcem vedieť komu fandíš ty,Ja fandim dobremu futbalu a fair play hre.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ofenzivnímu fotbalu, fair play, poctivé práci týmů, respektu k soupeři. A nemám rád to, co jde proti tomuhle.

Z týmů mám nejradši Arsenal. Plus je tu několik dalších týmů, které vysoce respektuji a pár, které si můj respekt příliš nezaslouží.

Reagovat
smazaný uživatel

No to je zaujimave respekt k superovi, k Chelsea asi nie,Ja osobne proti Arsenalu nemam nič,páči sa mi ich hra ale dobre hra aj Chelsea v každom mužstve je pár hajzlov ale aj dobrych hračov.Ked chceš nadavať na Chelsea musíš aj na Arsenal.Inak nadávaš len preto že ju z nejakého dovodu nemáš rád a nevieš si pripustit ich kvalitu kt.je teraz väčšia ako v Arsenale.Inak ak fandíš Arsenalu tak by si sa radšej mal hanbiť akeho maju kapitana,pretože prave to je riadny hajzlik,a fair play určite nehrá a keby som mal podla neho sudiť Arsenal tak neviem.To je spravna tvár tvojho klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Já nenadával na Chelsea, ale na její "fanoušky". I tak to sice nebylo zrovna konstruktivní, ale jak jsem řekl. Zdálo se mi, že tu modrásci trochu moc machrovali, tak to bylo jen pro umravnění.

btw: "Sympatičnost" klubu nehodnotim jen podle hráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak potom podla čoho by som rad vedel.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle majitele, vedení, chování na přestupovém trhu, chování hráčů na hřišti i mimo, hře, ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hiddink dokazal chelseu postavit na nohy a lampard a drogba a proste vseci su vyborny

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele