základní skupiny - skupina E, 1. kolo
12.06.2006 18:00 CET
0 : 3
(0:2)

PREVIEW: SPOJENÉ STÁTY AMERICKÉ - ČESKO

Je to tady, tým České republiky poprvé v historii vyběhne k utkání mistrovství světa. Bohužel s velkou pravděpodobností bez útočníka Milana Baroše, jehož trápí poraněné chodidlo. Soupeřem nám v prvním utkání skupiny E budou Američané.

Téma posledních dní bylo jasné. S Barošem? Bez Baroše? Útočníka Aston Villy v přípravném utkání s Trinidadem před týdnem píchlo v patě a od té doby se trápí. Ještě pořádně netrénoval, stále je v péči lékaře Petra Krejčího. "Šance, aby v pondělí proti Americe hrál je velmi malá," zvěstoval Krejčí špatnou zprávu. "Zaměříme se na to, aby mohl hrát další zápasy," dodal.

Možnost Barošova startu však zatím nikdo definitivně nevyloučil. Je tu jedna možnost - opíchnout bolavé místo utěšující injekcí. Ovšem za cenu rizika, že se zranění ještě výrazně zhorší: "Taky by se mohlo stát, že by týden nemohl chodit."

Kdo místo Baroše? To je problém. V českých zemích se totiž v posledních letech kvalitních útočníků mnoho neurodilo. Nahradí jej Libor Sionko, který by mohl platit svou rychlostí? Jeho špatnou vlastností je ale hlavně zbrklost v zakončení, což pro útočníka není moc dobré. Nebo trenér Brückner sáhne k jiné variantě a pošle do hry Štajnera či Heinze? Nebo Poláka a budeme hrát s pěti záložníky? Nakonec poslední možnost by mohla být tou nejpravděpodobnější.

Nejen o Barošovi se v posledních dnech psalo, spojování se zdravotními problémy byli i jiní. Jednou Nedvěd, podruhé Rosický, zcela fit nebyl v přípravě ani Galásek. Podle Američanů jde ale hlavně o předzápasovou taktiku, o to nechat soupeře v nejistotě. "Všichni zkouší na soupeře různé triky, využívají k tomu média.," tvrdí obránce Jimmy Conrad.

Američané jsou tradičním účastníkem závěrečných turnajů, v severoamerické kvalifikaci jim je jediným vážnějším soupeřem tým Mexika, takže se třemi postupovými místy nemívají reprezentanti USA problémy. Od roku 1990 na šampionátu nikdy nechyběli, v roce 1994 na domácí půdě dosáhli osmifinále a před čtyřmi lety v Japonsku a Koreji dokonce do čtvrtfinále. V Evropě však vždy vyhořeli, v Itálii 1990 i ve Francii 1998 skončili bez vítězství ve skupině.

Vzájemné zápasy? Jeden jediný, ale dopadl pro nás více než dobře. Na již zmiňovaném mistrovství v roce 1990 jsme se s celkem USA setkali také ve skupině a také hned v prvním utkání. Vyhráli jsme přesvědčivě 5:1 a vykročili na cestu do čtvrtfinále, kde nám stopku vystavili tehdy ještě západní Němci.

V přípravě se celá Amerika děsila zranění kapitána Claudia Reyny, ale ten se dal do pořádku a bude připraven nastoupit. Otazník visel nad záložníkem Johnem O'Brienem, ale i on tvrdí, že se cítí fit a připraven k zápasu. Američané tak budou v kompletním složení. Na koho si Češi budou muset dát pozor? Především na rychlíky Briana McBrida, Landona Donovana a DaMarcuse Beasleyho.

Američané mají z českého týmu respekt, přijali roli outsidera v tomto duelu. To jim však může vyhovovat, sami tvrdí, že mají nejlepší tým v historii. Na výsledek si budeme muset ještě pár hodin počkat. Výkop je dnes v 18:00, dějištěm AufSchalke Arena v Gelsenkirchenu. Hlavním rozhodčím bude Paraguayec Carlos Amarilla, asistovat mu budou krajané Amelio Andino a Manuel Bernal.

Pravděpodobné sestavy:

USA: Keller - Cherundolo, Pope, Onyewu, Bocanegra (Lewis) - O'Brien, Reyna, Beasley - Donovan - McBride, Johnson.

Česko: Čech - Grygera, Rozehnal, Ujfaluši, Jankulovski - Poborský, Galásek, Rosický, Polák, Nedvěd - Koller.

Autor: Petr Starý

Vzájemné zápasy

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

USA - poslední zápasy

28.05.2006
USA
1:0
Lotyšsko
Přátelské zápasy
 
26.05.2006
USA
2:0
Venezuela
Přátelské zápasy
 
23.05.2006
USA
0:1
Maroko
Přátelské zápasy
 
11.04.2006
USA
1:1
Jamajka
Přátelské zápasy
 
22.03.2006
Německo
4:1
USA
Přátelské zápasy
 
01.03.2006
USA
1:0
Polsko
Přátelské zápasy
 
21.06.2002
Německo
1:0
USA
Pl. ČF
17.06.2002
Mexiko
0:2
USA
Pl. OF
14.06.2002
Polsko
3:1
USA
Sk D
10.06.2002
Korejská rep.
1:1
USA
Sk D
05.06.2002
USA
3:2
Portugalsko
Sk D
25.06.1998
USA
0:1
Srbsko a Č. Hora
Sk F

Česko - poslední zápasy

03.06.2006
Česko
3:0
Trinidad a T.
Přátelské zápasy
 
30.05.2006
Česko
1:0
Kostarika
Přátelské zápasy
 
26.05.2006
Saúdská A.
0:2
Česko
Přátelské zápasy
 
01.03.2006
Turecko
2:2
Česko
Přátelské zápasy
 
16.11.2005
Česko
1:0
Norsko
MS - kvalifikace
Ev Bar. 2.z
12.11.2005
Norsko
0:1
Česko
MS - kvalifikace
Ev Bar. 1.z

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Mistrovství světa - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Itálie
0
0
0
0
0 : 0
0
Ghana
0
0
0
0
0 : 0
0
USA
0
0
0
0
0 : 0
0
Česko
0
0
0
0
0 : 0
0

Komentáře (236)

Přidat komentář
Shevchenko

2:3

Reagovat
smazaný uživatel

McBride - Bary, Rosa

Reagovat
Xavi

2x Baroš vlastní - Koler, Smicer

Reagovat
HOST*Andy

No jasně Šmíca ho tam vsítí o berlích...

Reagovat
HOST*Andy

teď jsem si uvědomil... sry za tu jedovatou poznámku. teď beze srandy: Šmícy je mi líto

Reagovat
smazaný uživatel

0:2, pro me to je jasny..

Reagovat
HOST*Miki

To mě taky ale ty blbý poznámky nemám rád

Reagovat
HOST*

100:100 je to jasný že pro nás 100golu KOLER a 100 vlastních taky KOLER

Reagovat
Shevchenko

ty si pako

Reagovat
HOST*Miki

Jo to je

Reagovat
HOST*

Reagovat
HOST*RafaelMarquéz

Tak takovou reakci jsem ještě neviděl.

Reagovat
HOST*šenol

0:2 18min Baros,88min Poborsky-z penalty

Reagovat
HOST*fanda

proč by poborský kopal penaltu když neumí ani kopnout roh

Reagovat
HOST*Miki

To si piš že umí kopat rohy i penalty aspoŇ určitě líp než ty tak tu neurážej pana fotbalistu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*nofan

Presne to jsem chtel napsat. Pan Poborsky, pan Nedved , pan Rosicky, pan Koller, a pan Galasek. Ostatni musi jeste chvilku pockat. Ale stale jsou to borci, a to by melo platit i kdyz jim to uplne nejde.

Reagovat
HOST*nofan

chtel jsem rict - i kdyby jim to nekdy v budoucnousti neslo. Ted je to vsechno 100 procent.

Reagovat
Marv

0:1 ( Štajner)

Reagovat
smazaný uživatel

bez gólů ( ani nečekám moc pohlednej fotbal )

Reagovat
HOST*Miki

Pohlednej fotbal to bude a goly taky uvidíme protože se setkávají dvě silná mužstva a neměj blbé kecy

Reagovat
HOST*Miki

3:1 góly- Rosický, Baroš, Polák- Donovan

Reagovat
HOST*cristi

Koller dá proti USA 2 goly a Rosický s Nedvědem další dva a vyhrajem 4:1

KDO NESKÁČE NENÍ ČECH

Reagovat
HOST*franc

Dobry byl.S tím bych i docela souhlas,ale 2:0 pro nas.Goly:Nedved,Koller

Reagovat
HOST*loko

McBride-Ujfalusi, Rosicky

ale pozor na rychlych americanov (Beasley, Donovan)!! moze sa stat ze dnes im starsi pani v Ceskej zalohe nebudu stihat...ale verim ze dnes vyhrate

Reagovat
HOST*cristi

Škoda ,že dnes nebude hrát Milan ,ale kdo ví. Kdyby dnes hrál Baroš ,tak je pobijem. 4:2

Reagovat
Radin

před 4 lety jsem fandil na Ms U.S.A a tak jim ve skupině nepřeji jen s našema,ale opravdu bacha na Londona Donovana,je rychlý a jeho přihrávky a centry když hraje zálohu to je mazec,jinak doufám že vyhrajeme a bude se dařit Honzovi

Reagovat
HOST*

Kreténi. Nejste vlastenci. Vyhrajeme 3:0.

Reagovat
HOST*Andy

Reagovat
smazaný uživatel

Čemu se divíš? Tipl tom dobře

Reagovat
smazaný uživatel

no uwidime..tento zapas rozhodne o postupujom..taliansko + vitaz tohto matchu

Reagovat
HOST*

Reagovat
HOST*RafaelMarquéz

Taky pěkná reakce. Beze jména, bez nadpisu, bez textu, bez smajlů... Super.

Reagovat
Shevchenko

Polák je nejlepší varianta Umí nejlíp kopat a bude to nástupce Galáska Stejně jako Plašil Poborského Nebo Nedvěda SIONKO!

Reagovat
HOST*

vie niekto o nejakom linku kde sa daju bezplatne pozerat zapasy MS? nie kazdemu konci prac.doba pred 15.00

Reagovat
HOST*RafaelMarquéz

Tak řekni šéfovi, že mu na tu práci jebeš. Je mistrovství světa, on to pochopí.

Reagovat
HOST*

bohuzial mam sefku

Reagovat
HOST*yarda

Tak ojeb ji, treba ti da mesic dovcu zadaco

Reagovat
PJ

Reagovat
HOST*jimmy1981

ser na to, ved my aj tak nehrame..

Reagovat
HOST*empty

jasna plichta...

Reagovat
HOST*yarda

Od MS 90 ubehlo hodne vody, byl bych rad za jakoukoli vyhru. Skoda Barose. Cesi do toho!!!

Reagovat
smazaný uživatel

tak zatial 2:0 pre Cechov...hrate dobre..efektivne,,zadne chyby..ta strela Rosu bola fakt tutova..Honza to dal na klasiku..skoda ze sa zranil,,velka strata pre vas...USA zatal nic moc az na tu jednu tycku

Reagovat
smazaný uživatel

No tak to teda nevím, kam ses díval, že říkáš, že neděláme žádné chyby...

Reagovat
smazaný uživatel

Dino tam neměl chodit, takové sprinty nejsou v jeho silách

Reagovat
smazaný uživatel

Stejěn tak není v silách haška dělat spolukomentátora, to je normální utrpení.

Včera:

Svěcený: U míče Ali Kamiri...

Hašek: Nevím proč, ale furt se mi tam plete Ali Amiri

Svěcený: No tak to taky nevím proč.

Dnes taky, zjistil jsem, že Koller je velmi rychlý a výborně technicky vybavený hráč.

Navíc si hašek očividně neuvědomuje roli odborného spoluýkomentátora, která není v tom, ež bdue komentova průběh zápasu (jako včera "ano a popravé straně se nám otvírá prostor...")

Reagovat
smazaný uživatel

Hašek je otřesný. Komentuje to strašně hekticky, jako kdyby utíkal před Pendolínem

Dneska Bauer taky dobrá perla: "Australané se nemůžou dostat přes zahuštěnou obranu Japonců, která je díky pěti záložníkům strašně zahuštěná"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Toho futbalu z kvalifikacie na euro sa asi uz nedockam.

ALe inak dva krasne gole.

Reagovat
smazaný uživatel

no od nás určitě ne...

Reagovat
Marv

Tomu rikam vlastenec......

Reagovat
smazaný uživatel

Vlastenec nerovná se nadšenec.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak se vás chci zeptat, když pomineme výsledek, byli jste s hrou čr spokojeni??? Mám na mylsi třeba ten bezmyšlenkový útok (krom posledního gólu do superotevřené obrany), hrozná obrana a ty hrubky v obraně...

Reagovat
Marv

Myslim,ze nehrali spatne, hlavne zaloha byla dobra

Reagovat
HOST*alegre

Dr. Kysliku, jses asi jediny kdo toto tvrdi. Obrana byla velmi dobra, predevsim Grygera a Rozehnal. Zaloha? Nedved se vyhybal faulum, Rosicky se postupne rozehral, Plasil se zlepsil v druhem polocase. Starosti me dela utok, bez Barose a Kollera, nevim, nevim. A kdyz vsichni novinari na espn, fox, univision, atd. kteri zcela zakonite fandi tymum z CONCACAF tvrdi, ze Cesko hralo velmi dobre, protoze hralo chytre a nedovolilo souperi temer nic, tak to neni nahoda. Nejsem nekriticky, ale vykon to byl takticky velice dobry. Skoda zraneni Kollera a tech zlutych karet, nektere jsem nepochopil, ale Amarilla je tim povestny, je to "debil", uz to jmeno, AMARILLA znamena ZLUTY! Nezlobre se ze pisu bez hacku a carek, ale jsem na pocitaci v hotelu kde jsem zapas sledoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Mně je vážně jedno, jestli to tvrdí ještě někdo další nebo ne, mám svoej oči a dokážu posoudit výkon sám bez toho, abych se ohlížel na jiné.- Zvlýáště pak na komentátory, od kterých jsme slyšel už tolik nesmyslů, že vypínat zvuk je často to nejlepší...

Reagovat
HOST*jampadampa

Hráli jsme super zápas. Američané měli jen tu tyč a pár náznaků šancí. Krásné tři goly, ani jeden nebyl náhodný. Často kritizovaná obrana dnes odehrála skvělý zápas. Záloha super - jako vždy. Akorát ten Šoula. Tomu to včera moc nešlo. Pokud budeme hrát takhle vyhrajem celou skupinu. Jsi asi opravdu jediný kdo si myslí, že jsme dělali chyby...

Reagovat
smazaný uživatel

JOno, jediný, se podívej dolů...SKvělá záloha.

Reagovat
Jajinek

Tak me se vykon nasich taky docela libil.....hlavne byl zcela taktickej.....porazili sme Amiky jejich vlastni zbrani....nechali sme je aby chodili do postupnyho utoku....a to nezvladli....jinak obrana az na nejaky chyby usla....zaloha perfektni...akorat Galasek se mi moc nepozdalval.....no a Dino vybornej.....tady byl videt obreovskej rozdil mezi nic a Vratou.....velikaaaaaaaaaa skoda ze se zranil......

Jako utok rozhodne nebyl bezmyslenkovitej.....jako nebylo to idelani.....ale JA SEM SPOKOJEN

Reagovat
smazaný uživatel

hmmm, tak o té bezmyšlenkovitosti...

Jsem zvědav, jestli ti nadšení vydrží poo italech.

Reagovat
jenage

nebud zvedavy....to si pis ze mu vydrzi nadseni, pac italy porazime

Reagovat
smazaný uživatel

No tak určitě ne výkonem jaký jsme předvedli dnes.

Reagovat
HOST*kofr

kyslíku,prosimtě,jsi katalánec,tak přestaň hodnotit výkon týmu ČR. Pokus se mne nějak vynervit nebo urazit,ať se trochu pobavím:)Rád se poslouchám arogantní chlapečky

Reagovat
smazaný uživatel

"Rád se poslouchám arogantní chlapečky"

Já a ni nemusím psát nic vlastního.

Reagovat
smazaný uživatel

Me by jenom zajimalo, co by tady kolega kyslik rikal, kdybysme po stejnem vykonu porazili jim vychvalovane Italy..

Reagovat
smazaný uživatel

To se stát nemůže. Jestli vyhrajem, tak to bude jedině zlepšeným výkonem, takže nějaké "kdyby"...

Reagovat
HOST*kofr

Překlep:)Ale i tak od Tebe chabý pokus:)čekám více

Reagovat
smazaný uživatel

Čekej co chceš, tohle stačilo, odrovnal ses ještě před začátkem, jseš moc snadné sousto.

Reagovat
HOST*kofr

ŠKODA

Reagovat
HOST*polda

A teď seš úplně odrovnaný. Už si to sebou poneseš celý život.

Reagovat
smazaný uživatel

nebo fandi italum...

Reagovat
jenage

ty proste musis mit vzdy nejake jizlive poznamky a delat z kazdeho blbce...nevim, co konkretne na nasi obrane bylo tak hrozneho

Reagovat
smazaný uživatel

Toni není Johnsson. A i Johnsson tam dokázal v pohodě získat míč ve vápně, stupidně obehrát Jankual a vystřelit (to že ej dřevák a netrefil jke věc druhá), na druhé straně zas mu chybí pět cenitmetrů k tomu, aby došáhl na jasný gól...Tohle vše italové a jiní proměnují...

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych z Italů nedělal nějaký supertým..Sice to dneska nebylo z naší strany úplně ideální, ale vítězství se počítá..Zápas byl dost ovlivněný prvním gólem..NAvíc taktika Brucknera byla nechat USA hrát a ty si s tím očividně nevěděli rady..Ztráta Kollera bude dost čitelná, Lokvenc se akorát kope za uši(když teda zrovna nestojí v ofsajdu..) Slabina je i na levé straně zálohy, Plašil nebyl dneska tak špatný(čekal jsem, že bude šílený..), ale podle mě na to ještě(a možná nikdy) nemá.. Já bych nasadil do zálohy Poláka a Nedvěda šoupnul nalevo..Dneska se mi ale nelíbil ani Galásek, který mě svými přihrávkami hlavně v 1.poločase "vyváděl z rovnováhy"..Ale výkon celkobvě dobrý, skóre se nám taky bude hodit, takže v pohodě..

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tá je nedělám, akorát ten útok je prostě na jiné úrovni.

31 gólů je 31 gólů...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale hlavní jejich problém je výkonnost v klubu a v reprezentaci..Ale s tím se potýká i Anglie, Francie atd., takže v tom nejsou sami..Ale Toni je útočník takřka bez chyby, rychlý, vysoký, má skvělou ránu, výborný výběr místa atd..

Reagovat
HOST*Mára

v obraně velmi dobrý výkon,takticky zvládnutý skvělě!!!! Tebe a antimadristu poslouchat když de o čechy no to je něco

Reagovat
HOST*Mára

to je na doktora

Reagovat
smazaný uživatel

Obrana dobrý, jo? No to snad ne! USa hráal totální tužk ua přesto měla tolik velkých šancí, uvědom si, že tenhle tým chce jít aspoň do semi (někteří) a tamnebduou týmy jako USA (které nehraje ani zdaleka tak jako před 4 lety).

Reagovat
HOST*Mára

no a proč hrál tužku,protože sme je k ničemu nepustili!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Měli přes 60% držení míče, času k realizace měli dost. Šance se vytvořit dali, to párkrát předvedli, prostor tam byl.

Reagovat
HOST*Mára

my sme vedli tak proč sme se bláznivě útočily oni museli hrát,

proto měli tak vysoký držení míče,já neřikám že tam žádnej prostor nebyl,že to bylo 100%,ale aby se mužstvo nedostalo za celej zápas k ničemu to taky asi nejde

Reagovat
smazaný uživatel

Ale mně je jedno proč, jde o to, že prostor jsme ji dali...

Reagovat
jenage

protoze takova byla taktika

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, takže taktika byla jim dát prostor k tomu, aby útočili, dali nám tyč a podobně....

Reagovat
HOST*quadaup

Ty seš jak tatrman

Reagovat
smazaný uživatel

3 body jsou nase. to bez debat. obrana to obcas hodne podcenila.... ujfalusi to sam nezvladne. zaloha byla hodne dobra od eura se mi tak nelibili...Plasiluv nejlepsi match za repre. Kollera je skoda.. moc moc ted pojme splachnout ty ghansky

Reagovat
HOST*Nawri

reknu ti to asi takhle, videl si snad zatim na ms krome argentiny lepsi fotbal? ja teda ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo, fotbal to byl dobrý, to já neříkám,vyhráli jsme, byli jsme dokocne lepší (od druhého polčoasu), mně jde ale o jiné věci...

Reagovat
Shevchenko

tak o co?

Reagovat
smazaný uživatel

O chyby, které jiní než dnes příšerní USA využijí..

Reagovat
HOST*Nawri

tim jsem chtel rict, ze jsme zatim predvedli rozhodne lepsi fotbal nez naprosta vetsina tymu co zatim hrala, obrana hrala na znamku 1,5 tam nevim kde jsi videl chyby, ten vykon urcite nebyl naky famozni ale 3:0 je 3:0 a USA slaby vubec nejsou jsem zvedavej na italy jak si s nima poradi budou radi za 1:0 a ghana podle me italy obere...ted se vsici modleme za honzu kollera !

Reagovat
smazaný uživatel

Ale taky proti jakému týmu, Trinidad hrál líp. (Tobago taky ). Chyby tam byly, chybělo pět centimetrů a viděli by to všichni, ne jen já...

Reagovat
HOST*nawri

ty prvni zapasy jsou hrozne takticky svazany, kazdy tym se na ten uvodni zapas pripravoval snad mesic, proto me 3:0 dobre prekvapilo a urcite ten vykon by mel jit nahoru. Btw Tobago ne

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono veškerá atktika se skoro zničí, když dosatneš v 6. minutě gól.

A o Tobagu bych se klidně hádal.

Reagovat
HOST*nawri

no bylo videt ze arena vubec nevedel co ma delat, otevrit v 5 minute hru je sebevrazda, ale ta golova chyba na kterou amici cekali neprisla

Reagovat
HOST*Nawri

a tobago hralo howno, trinidad dobry

Reagovat
smazaný uživatel

Tak trinidad má o něco lepší tým než tobago, to je pravda.

Reagovat
HOST*

ty si asi pozeral iny zapas..lepsie ako vacsina timov???

Reagovat
HOST*alegre

Dr Kysliku, hrozne nerad urazim a myslim si, ze jsem to zatim na teto strance neudelal, ale ty jsi bud provokater, nebo vul! 3:0 se nevyhrava kazdy den, jedna se o mistrovstvi sveta, USA jsou na patem miste tabulky FIFA, vim ze to neni az tak smerodatne, ale i tak, jsou nejlepsi z CONCACAF, a strasne moc si verili! Nedovolili jsme jim nic.

Reagovat
smazaný uživatel

USA hráli naprosto příšerně, zatím si stojím a tabulak fifa je mi ukradená. a to, ež hráli příšerněnebyla ani tak zásluha našich, my jsme jim dali prostoru k realizaci dost. Chce si to prostě sundat trochu ty růžové brýle, vystřízlivět z nadšení a bude...

Reagovat
PJ

Ano, hráli příšerně. Protože sme jim nic jinýho nedovolili. Neni to tak těžký na pochopení. A že jednomu chybělo ke gólu pár centimetrů a že druhej dal tyč? No a co? Bylo to to jediný, na co se zmohli. A my dali taky břevno.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, jediné, an co se zmohli a byla to hlavně jejich chyba, držení mšče měli přes 60%, takže jaképak nedovolili, jsi trošku mimo, ne?

Reagovat
PJ

Mimo seš ty. Od kdy držení míče znamená, že by sme jim toho nějak moc dovolili? Dovolili jsme jim hrát, to byl dokonce záměr. Když maji tvořit, tak nemaji nárok. Hráli si kolem půlky, blíž k brance neměli nárok. Samozřejmě, až na těch pár výjimek...

Reagovat
smazaný uživatel

Dovolili jsme jim hrát. A co víc by sis tak představoval?

Měli 60% času hry na to, aby něco vymysleli, to, že to nedokázali, je jen a jen jejich chyba. Prostory a díry v obraně byly a ne malé...

Reagovat
HOST*polda

Jo měli 60% držení míče. Z toho ale 55% ztrávili na vlastní půlce nebo vracením balonu golmanovi. Tam ať si klidně hrajou, vždyť tak hraje i Barca a jiné týmy když vedou. Prostě chceš za každou cenu kritizovat, tak hledáš záminku.

A proč byli američani tak slabí? No proto, že my jsme byli tak silní.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to už je právě ta jejich chyba, že tam hráli, víš? Já právě říkám, že hráli špatně a tys mi to teď akroát potvrdil, díky.

Reagovat
PJ

Aha, a že sme jim dovolili hrát si kolem půlky hřiště, když sme věděli, že jim to stejně bude prd platný, tak je to špatný? Proboha, probuď se... Kdyby byly v obraně takový díry, jaký tady hlásáš, tak by z toho 60% (mimochodem ne 60, ale 55) držení míče museli vytěžit víc, než dvě šance. Jo, je jejich chyba že toho nedokázali využít, ale v tom byl perfektní náš taktickej výkon - když věděli, že toho neumí využít, tak proč by je nenechali hrát... Ale to ty nechceš pochopit, vidíš to jednostranně a furt trváš na svym.

Reagovat
smazaný uživatel

JEdnsotraně to vidíš ty. Šance měli, i takové náznaky, ze kterých by jiné týmy udeřily. Jenže ono když USA byli tak špqantí, tak to nešlo až tak vidět a ty plný nadšení si toho nevšímáš a myslíš si, že každý bdue v útoku tak neschopný, ale jak jsi mohl včera mezi devatou a jedencátou vidět, není to tak.

Reagovat
Shevchenko

Ty si debil Jak to myslíš hrozné hrubky v obraně? Kam ses to díval? Do kanálu? Amíci měli 2 šance (tyčka a centr nakterý naštestí Johnson nedosáhl) a my Lokvenc sám před Kellerem, volej Poborského a břevno Rosy + tří góly k tomu! A výkon? Absolutně dobrý Hlavně Rosa!

Reagovat
smazaný uživatel

Takže:

1. tyčce předcházela sueprhrubka

2. nespočetněkrát byl centr do našeho vápna a první došáhl na míš soupeř.

3. grygera i Jankul nechávali odcentrovávat jak na běžícím páse (mcbride a toni je trochu rozdíl).

Ono to tak nešlo vidět, ale uvědomme si proti komu jsme hráli a kdo všechno na MS je...

Reagovat
Potty

Tak to řekni Brücknerovi!

Reagovat
PJ

"nespočetněkrát byl centr do našeho vápna a první došáhl na míš soupeř" - na jakej zápas si koukal? Asi na jinej, protože já zas viděl velkou většinu centrů končit u Čecha v rukavicích...

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, tak to je mi líto, asi jsi se taky díval plný nadšení, co?

Reagovat
HOST*jampadampa

A ty ses díval plný skepse a očekávání náznaku chyby abys to pak mohl vytáhnout...

Reagovat
smazaný uživatel

A to je špatně? Právě takhle se může tým zlepšovat, když sleduje chyby a snaží se jhe odstranit. NE všem tvrdit, jak to bylo dokonalé...

Reagovat
smazaný uživatel

Cesi predviedli asi najlepsi vykon na MS...uplne takticky bezchybny a maximalne efektivny....USA sa zmohli len na dve strely zdialky..ale Rosa..respect

Reagovat
HOST*alegre

Ano souhlasim, tady to tvrdi vsichni, jednalo se o nejlepsi vykon ze vsech tymu ktere hraly. Argentina? Sloni byli lepsi, nevyhrali jen diky nezkusenosti. My jsme hrali presne to co jsme potrebovali!

Reagovat
smazaný uživatel

ja musim suhlasit s kyslikom. to co staci na usa, nemusi stacit na silnejsich superov. to ze ste boli pasivnejsi ako som zvyknuty sa da este odpustit, ale ten kvalitny prechod do utoku, ktory vas tak zdobil som dnes teda nevidel a v rozohravke ste robili chyby. v obrane to tiez nebolo ruzove. stastie, ze ste boli produktivny , ale take gole ako dal Rosicky z dialky ci slalom stredom ihriska proti lepsej obrane sa nemusia opakovat. inak taktika bola zvolena asi dobre. americania fakt boli nemastni neslani o to horsie , ze si tie takmer sance vytvorili

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tohle myslím! Rominho, nevěřil bych, že to někdy řeknu, ještěže tě tu mám.

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, ale z toho už opravdu kouká závist

O 3 góly ještě nikdo nevyhrál, ani ta tvoje slavná Argentina, která byla v obraně daleko zranitelnější a laxnější a měla oproti nám asi půlku šancí.

A taky si uvědom, že oproti Euru 2004 jsme tentokrát dali první branku my, takže hrát zase superofenzívu na 4 útočníky by asi byla blbost, že.

Reagovat
smazaný uživatel

s tou zavistou si trapny a primitivny. viac sa k tomu nebudem vyjadrovat.

u argentiny som videl pekne a napadite menenie si pozicii aspon podla mna proti daleko silnejsim PS ako bolo USA

Reagovat
smazaný uživatel

A že tady nekritizuješ i jiné týmy, které svoje zápasy vyhrávají rozdílem třídy? Jenom naši ti strašně vadí. Ještě bych pochopil, kdyby tady všichni mluvili o finále, ale snad to tady fanoušci zhodnotili objektivně.

Co se týče Rosického, tak jeho schopnosti asi moc neznáš

Reagovat
smazaný uživatel

hmm. prave teba som povazoval za toho, co slovo ZAVIST a podobne prave na slovakov, pretoze na slovakov to bolo i mierene nikdy nepouzije. ne nezavidim.

argentinu som nechvalil za obranu ale za prechod do utoku , ktory mi prisiel velice zaujimavy a ked ste kritizovali jej neofenzivu, tak som napisal, ze sa snazia hrat vyvazene. rozhodne som si pri tom vsestrannom prechode do utoku prisiel na svoje.

No a Cesi , ktorych po dlhe roky zdobil asi najlepsi prechod do utoku ( rychly, priamociary a hlavne kolmo pozemi ) mi toho dnes neukazali.

ale mysli si co chces, kazdopadne aspon sa mi potvrdilo, co si myslim. Kopa Cechov ( nie vsetci ) beru slovakov ako nejake prasive zavistlive psi. nemam uz co dodat, idem si radsej pozret Talianov. Kazdopadne som sklamany.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby sis pečetl, co za hrůzy psali slováci na online přenose...

Reagovat
smazaný uživatel

keby si si precital co cesi pisali na hokej.sk profutbale nedavno, ked sa tam pisalo o ceskej repre. . .

staci si inak zajst i dnes na profutbal a uvidite tam prakticky pozitiva na cesky tym, takze preco sa tu spominaju slova ZAVIST a hlavne v mojom pripade. . .

Reagovat
smazaný uživatel

a prave o to ide. ked to povie par rypakov, exhibicionistov z ceskej a slovenskej strany, tak to mam "takmer" na haku, ale ked to zacne spominat clovek, ktoreho eventualne povazujem za toho inteligentnejsieho a diskutujem s nim uz na ef takmer rok a sprava sa akokeby ma nepoznal, tak neviem . . .

Reagovat
smazaný uživatel

ALe já nemluvím o českém národě, to je kapitola sama o sobě, jen se prostě nemůžeš divit, že vás tak vidíme, ti exhibicionisti jdou prostě vidět více...a není jich málo.

Reagovat
smazaný uživatel

tak ohladom exhibicionistov je ich kvanta, opakujem kvanta na oboch stranach, ale preco prave toho co povazujem za inteligentneho napadne pri MOJEJ OSOBE slovo zavist fakt neviem. Preco ho zrovna napadla Argentina, ked som tu uz spominal, ze im fandim a v tom pripade ho nenapadlo, ze to moze byt tym mojim fandovstvom... preco zrovna ta zavist. . .

Reagovat
smazaný uživatel

inak napisal som KOPA Cechov, nie cesky narod a nasledne som aj dodal , ze nie vsetci .

Reagovat
smazaný uživatel

No však to já nic neříkám...

Reagovat
Shevchenko

Tak to je fakt docela trapné Kyslík není spokojenej A podporuje ho rominho A opak je pravdou: ČEŠI PŘEDVEDLI ZATÍMJ NEJLEPŠÍ VÝKO NA MS! A tvrdí to tu (skoro: rominho,Dr. Kyslík) všichni!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak holt mám trochu vyšší nároky na tým, co je údajně druhý na světě a míří do čtvrt ne-li semifinále.

Reagovat
Marv

Kysliku rekni mi kdo na turnaji zahral zatim lip nez cesi

Reagovat
smazaný uživatel

Ale o tom já se nebavím. Ono taky Argentina proti PS to měla trochu jiné než my s USA. A aky jde o to, ež se hraje jinak, když to tam prostě padá (a že to tam takhle prostě padat nebude, to si nenelhávejme) a hned ze začátku se vede.

Reagovat
HOST*polda

Vaříš z vody. Nemáš prostě co napsat. Protože víš, že nikdo nezahrál dosud svůj úvodní zápas lépe než my. Tak jenom rýpeš a rýpeš a neskutečně tě štve, že jsme vyhráli: takovým rozdílem a po takovém výkonu co?

Reagovat
smazaný uživatel

Jediný, dko nemá co napsat jseš ty, to ty sji totiž nic k tématu nenapsal, pěkně ses odrovnal hned na začátek.

Jinak já našim ten postup docela přeju, tak proč by mě to jako mělo štvát? Další úlet.

Reagovat
HOST*polda

Jim ho přeješ jo Jsi všimni opět mají téměř všichni opačný názor než ty. Jak typické

Reagovat
smazaný uživatel

A co, že mají jiný názor? Znamená to něco? Nic...

A ano, přeju, rozhodně k tomu mám více důvodů než ty, by ses asi divil...

Reagovat
smazaný uživatel

ehm ehm

Reagovat
HOST*Mára

hej vy ste fakt jantaři tohle můžou říct jenom češi,kurva co byste ještě chtěli

Reagovat
smazaný uživatel

Zranil sa Koller. Zo vzduchu uz budete slabsi. Pozemi tento prechod do utoku asi stacit nebude. . . ale mozem sa milit.

Reagovat
HOST*alegre

Ja tedy z teto diskuze odchazim, kyslik a rominho maji svou pravdu, nikdo jim ji nebere, my jsme koukali na jiny zapas, s nami komentatori, neutralni nebo proamericti, takze ciao, za chvili uvidime zda Super Italie a Super Toni si poradi stejne jako "trapni" Cesi, s Ghanou!

Reagovat
smazaný uživatel

To je tak, když se rozradostněnému zaslepenému davu řekne pár vět o nedostatcích týmu...

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímalo by mě, co bys tady psal kdyby stejnym výsledkem po stejnym průběhu vyhrála Barcelona... Jako bych to viděl: celej zápas sme byli lepší, dovolili jsme jim akorát jednu náhodnou střelu do tyče a jednu střelu z vápna za stavu 2:0, jinak sme zápas kontrolovali atd...

Reagovat
HOST*polda

Jo přesně. A to už by o soupeři najednou nepsal jak byl slabý, ale že to byla zásluha Baruny, že je k ničemu nepustili. Pořád tentýž rukopis. Píše co se mu zrovna hodí do krámu

Reagovat
smazaný uživatel

1. Koller zranemy - po vzduchu sa budete presadzovat tazsie

2. Rosickeho gole nepadaju kazdy den. Ten slalom stredom obrany . . .

3. A toto hlavny bod. ak si spomeniem na kvalifikacii ci pripravu pred eurom , tak tam ten utok ci prechod do utoku proti Talianom, Francuzom ci Holandanom vyslovene rychlostou a priamociarostou "trhal"

ale ked to nevidite, tak nic teda. . .

Reagovat
HOST*quadaup

Viděls jaký gol dali Holandani Srbům? Taky středem obrany. To jim taky řekneš, že příště se to nemusí opakovat? V tom případě můžeš říct aj Albionu, že příště už nedají gola vlastencem a Cahillovi, že příště nedá gol od tyče...

Jak můžeš psát takové bludy

Reagovat
smazaný uživatel

No ved Anglanov tu nikto nechvalil

Reagovat
smazaný uživatel

xavi to dole vysvetlil. nemam co dodat.

Reagovat
Marv

Nevim nevim jak budeme hrat bez Kollera, protoze Lokvenc hral dost mizerne

Reagovat
Jajinek

Tak nejlepsi vykon na MS to podle me nebyl....mozna jedine takticky.....jak sem psal...chyby tam byly....v obrane,prechodu do utoku, Vrata hral dsot strasne.....ale Kyslik se ptal jestli sme spokojeni.....a ja opet odpovidam : JA SEM SPOKOJENEJ - vyhrali sme 3:0, hrali sme lepe jako souper, dali sme krasne goly, zadny neinkasovali a Americani i presto ze hrali fakt spatne tak nejsou vubec spatnej tym....hrali sme asi presne to co Bruckner naordinoval a na vysledku je to videt....a jsem stastnej za vysledek...o chybach vim...ale nemusim zacit nadavat....sem rad dvojnasob protoze mam listek na osmifinale a nyni sem 3 body od zivotniho zazitku......

Reagovat
smazaný uživatel

Ale já nenadávám, pokud to bylo myšelno jako nějaká narážka.

Reagovat
smazaný uživatel

A gratuluju blbcům z Atlética, že koupili Aguerra za 22 a za Rosu nebyli schopni dát 10

Reagovat
Shevchenko

Odcházím s této diskuze

Reagovat
Shevchenko

Nešťastně skončilo utkání proti Spojeným státům americkým pro Jana Kollera. Český útočník si v závěru prvního poločasu poranil stehenní sval a ze hřiště musel být odnesen na nosítkách. Nová posila Monaka následně odjela na vyšetření magnetickou rezonancí, které odhalilo natržený stehenní sval a s tím s největší pravděpodobností konec Kollerovi účasti na turnaji.

Reagovat
smazaný uživatel

To je naprostá osobní tragedie.

Reagovat
Shevchenko

Co teď ? Lokvenc je stejný typ, ale...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*cracker

to neni jisty ještě možna hrat bude

Reagovat
HOST*cracker

Takže sval je jen nataženej a možna si ještě zahraje

Reagovat
Shevchenko

jak to viš?

Reagovat
HOST*cracker

Oznámil to lékař

Reagovat
jenage

a jak to vis, ze cesi budou proti italii hrat tak jako proti usa? proc by proti amikum meli hrat skvele kdyz i tento, podle me slusny vykon jim stacil na 3:0...je prece jasne, ze proti italii budou hrat mnohem lip

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, ale já neříkám, že to vím. Vy jste furt jask inepochopili to, co tady celou dobu říkám. Poukazuju na chyby a říkám, že s takovou by to proti Italům nešlo.

Reagovat
HOST*cracker

Že neděláš trenéra?

Reagovat
smazaný uživatel

Trošku mimo mísu...

Reagovat
HOST*cracker

Jasně rozumbrado

Reagovat
smazaný uživatel

Chápu, že to snašíš těžce, nejseš jediný

Reagovat
HOST*cracker

Já nic těžce nesnáším, naopak sem spokojenej a bavim se tvýma komplexama

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, ale nevypadá to.

Nejlepší na tom je, že mám komplex, protože jsem poukázal na chyby vlastního nároďáku.

Tak a teĎ jen prozaď z čeho...

Reagovat
HOST*cracker

A kde sem napsal, že komplex z toho? Ty se prostě jen potřebuješ s někym hadat a pak si spokojenej a nedojde ti, že to většinu lidí nezajímá. Ale když tě to baví, tak v pohodě.

Reagovat
smazaný uživatel

JAsně no, většinu lidí to nezajímá a proto zrovna mlůj příspěvek má nejvíce reakcí a vzniklo z něj nejdelší vlákno. A pk kdo co komu nedojde.

Poukázal jsme na chyby, že ostatní se ozvali tak jak se ozvali, to je jejich problém. HOlt už nežijem za komunismu a každý může říct svůj názor a to i přesto, že se většině nelíbí, přece nebudu jen kvůli tomu ticho.

Reagovat
HOST*cracker

Já ti přeci neberu tvůj názor, tak ber i ty názory ostatních. Ty si jen myslíš, že máš vždy pravdu, ale někdy by to chtělo trochu soudnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

JJ, to by chtělo no, když si tadypřečtu ty vaše nadšené reakce, tak by to té soudnosti chtělo spíše hodně. A tvůj názorbych bral, kdyby měl hlavu a patu, jenež ten s těma komplexema opravdu nemá.

Reagovat
HOST*cracker

S tebou fakt nemá cenu diskutovat stačí někdy zapojovat hlavu. Du radši koukat na Italy.

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoňže už víš, jak se mnou debatovat, zapojit hlavu, příště už to stačí jen zrealizovat.

Reagovat
HOST*cracker

s tím já problémy nemám, ale ty očividně jo

Reagovat
smazaný uživatel

No jelikžo jsi nedokázal obhájit ani jendu věc z toho, co jsi říkal (dokocne ani to, že se jdeš dívat a že to nemá cenu, diskutovat), tak je myslím jasné...

Reagovat
PJ

Ano, vzniklo z toho největší vlákno, protože se tï všichni snaží vysvětlit, že je tvuj názor poněkud mimo. Ale je to marný, je to marný, je to marný...

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm, PJi, mám doufat v to, že si akrotá nepochopil, proč to tu zmiňuju, nebo to sand ani nemá cenu?

Jinak samozřejmě díky, že ses mě zastal a crackerova slova o nezájmu mu lehce vyvrátil.

Reagovat
PJ

Tys napsal "JAsně no, většinu lidí to nezajímá a proto zrovna mlůj příspěvek má nejvíce reakcí a vzniklo z něj nejdelší vlákno." A já sem ti odpověděl, proč si myslim že na tvuj příspěvek je nejvíc reakcí. To je pro tebe tak těžký na pochopení?

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je úplně irelevantní, proč jich tolik bylo. Naprosoto zbytečně jsi to psal, jelikož odepsali, tak je to zajímá a jelikož je to zajímá, tak mlel cracker nesmysly, toť vše.

Reagovat
Shevchenko

Kyslíku, PLS, nic ti neberu, je to tvůj názor, ale tahle diskuze nemá cenu. Pozn.: Ne jen kvůli tobě

Reagovat
Marv

Reagovat
smazaný uživatel

Ti "strašní Američani" skončili v kvalifikaci CONCACAF na prvním místě před Mexikem, které včera vypráskalo Írán. A byli tady i tací, kteří je v prosinci tipovali na vítězství ve skupině, takže bych byl rád, aby se tady nesnižovaly jejich schopnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Jde o jejich výkon dnešní, ten byl špatný a rozhodně to nebylo hlavně kvůli nám...

Reagovat
smazaný uživatel

To asi bylo, když jsme jim dali gól v 5. minutě a oni umí spíš bořit než tvořit

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, ale to už mlvuíš o kvalitách, co umí a co ne, takže jjsme tam kde jsme byli: USA hráli špatně a byla to hlavně jejich chyba, že neumí tvořit.

Reagovat
jenage

tak s uspokojenim musim konstatovat, ze pokud bude italie hrat v obrane proti nam, tak jako dnes, ani nepotrebujem kollera s barosem

Reagovat
smazaný uživatel

Tjn., tam jde ale o to, že GAtusso chybí jen jeden zápas.

Reagovat
Shevchenko

odpověz Kyslíku!

Reagovat
Shevchenko

TAKŽE:

Jaký byl náš dnešní výkon? Špatný/dobrý

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že sám dobře víš, že výkon týmu se takhle ohodnotit nedá...

Reagovat
smazaný uživatel

Itálie: 2

ČR: 2-

Ghana: 3

USA: 4

Reagovat
smazaný uživatel

Snad není pravda, ti Italové mají podmázlé snad všechny rozhodčí na světě. To byla jasná pencle

Reagovat
HOST*

To teda nebyla. To musíš uznat.

Reagovat
HOST*

Reagovat
Shevchenko

nee.. on (newim kdo) tam meti nima jasně propadl

Reagovat
Shevchenko

SRY! *mezi.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo tam propadl? Já nemluvím o tom trapném skoku, ale o držení De Rossiho. Doufám, že nás proti Italům bude pískat někdo neuplacený, protože takový Cannavaro by nejraději někomu dal kravatu, svlékl ho z dresu a pak až odehrál míč, protože v Juve mu to nikdo nepískal (viz. zápas s Parmou). De Rossi a Grosso jsou na tom velice podobně.

Ale jinak jsou fajn

Reagovat
HOST*

Fabio je vata jak cip. Jsou to borci. Ale my je snad dáme.

Reagovat
Shevchenko

aha tak sry

Reagovat
Radin

Hmm,vyhráli jsme zaslouženě 3:0,ale hlavně díky špatnému výkonu Američanů,které sleduji déle a fakt nechápu výkon Donovana.Občas jsme zahráli na náhodu a Jankul by měl dávat bacha na ty chyby,taky hodně klouzal a špatně nahrával,jde vidět ten výpadek.Spokojenost s výsledkem,ale s hrou ani ne.Nebylo to tak bezhlavé útočení jako třeba u slonů,kteří mě ale bavili super hrou,hlavně levý obránce Boka mě připomíná Roberta Carlose.Jinak Jana Kollera by byla fakt škoda,je mi ho líto už aji proto jaký je to člověk a jak vystupuje.Snaží se nefaulovat,omlouvá se spoluhráčův za ofsajd,vystupuje skromně,je to prostě borec

Reagovat
HOST*fan fotbolu z Polska

Ahoj ! Vażeni fotbolovi fani z Czeska - moc velmi gratulace z Polska za pekny fotbolovi mecz z USA . Ja myslim , ako Vasi fotbolvi chlopcy budą v finale Mundialu z Brasilią - a je to moje velk e żelani (dream) , a tam nech wyhra lepsi !!!

Reagovat
HOST*

zabudni na to..

Reagovat
Shevchenko

a ty se neozývej!

Reagovat
PJ

Díky, budeme se snažit

Reagovat
smazaný uživatel

Ja myslím, že keď niekto v úvode MS vyhrá 3:0, tak sa netreba zbytočne baviť o kvalite hry. Jednak hra bola dobrá a jednak každý zápas je iný, takže aj keby nebola úplne super, nič to neznamená.

Reagovat
Xavi

Výsledek je parádní, ale předvedená hra není taková jak jí mnozí z Vás viděli.

Byl to dobrý taktický výkon, ale z pohledu neutrálního díváka to atraktivní fotbal nebyl.

Kyslík s Rominhem mají pravdu, že co stačí na USA nebude stačit na lepší mužstva a jestli budeme bez Kolera, tak naše šance klesají o 40% minimálně, protože naši když neví co z balonem, tak to prostě nakopnou na Kolera, kterej to umí skvěle sklepávat a udrží ve předu spoustu míčů - v tomhle je fakt vynikající! Poborský - hrůza! Dost jsem se pobavil, když se kolem 30min. snad poprvé dostal k balonu, trefil chlapa před sebou a od něj se to odrazilo do autu a Svěcený nato reagoval slovy: "Jde vidět, že na Karlovi není vidět, že hrál druhou ligu, je skvěle připravený a ve formě právě včas" Ovšem co k tomu pana Svěceného vedlo tak to opravdu nevím, protože já jsem ho tam skoro vůbec neviděl. jednou dobře nacentroval a jednou zase celkem efektně trefil ten volej. Z obrany se mi nejvíc líbil Ujfaluši. Na Jankulovském je vidět obrovský herní výpadek, Galásek včera nic moc. . . Rosa výbornej jako vždy... Plašil taky dobrej! Nedvěd taky dobrý. Ale nezapomeňte, že včera nám vyšlo na co jsme šáhli a tak to určitě nebude pořád. Amíci byli herně lepší a ani 2góly je nesrazili, po třetím už rezignovali včetně jejich trenéra - při pohledu na něj sem se fakt bavil, to jsem ještě neviděl!

Jinak jsem celkově sklamanej z MS, na ME to zatím nemá ani náhodou!

Jinak nejlepší zápas sehrálo asi Mexiko ra ra ra!

Reagovat
Xavi

...zklamanej..., ...s balonem...

Reagovat
smazaný uživatel

Herně lepší

Spousta lidí zapomíná, že na tolik opěvovaném Euru jsme předvedli tři docela průměrné výkony v pěti zápasech, které se se včerejškem vůbec nedají srovnávat.

Reagovat
HOST*alan

Tak uvažuji proti komu jsme podali ty tři průměrné výkony. Proti Holandsku, Dánům 3:0, nebo výtězství s B-týmem nad A-čkem Německa?. Pokud jsou toto naše průměrné výkony tak máme teda hodně dobrý průměr a můžem se směle měřit i s Brazílií.

Reagovat
smazaný uživatel

Lotyšsko - to byla opravdu bída

Německo - byli jsme jasně horší, celý druhý poločas pod tlakem (sice hrálo béčko, ale to na průměrném výkonu nic nemění)

Řecko - ten zápas asi zklamal všechny, po velmi dobrých prvních dvaceti minutách už jsme se prakticky neprosadili

Reagovat
HOST*alan

Tak proti Lotyšům se hrálo těžko když bránili a jenom nakopávali na Verpakovskise. V tom zápase jsme byli lepší a tlačili je. Jenže oni bránit umí a dokázali to i proti Němcům. Jako na turnaji jako je MS nelze každého přehrávat rozdílem třídy a dávat pětky na počkání. Tohle už nezvládnou ani Brazilci, tak proč na nás někdo klade tak vysoké nároky. Někdy mi připadá, že snad musíme být lepší i než samotná Brazílie aby náš výkon konečně uznali i někteří "věční" kritici...

Reagovat
HOST*alan

"Amíci byli herně lepší" - to snad nemyslíš vážně A že jsme "dali na co jsme šáhli"? Vždyť jsme měli 6 golovek a dali tři goly. To je průměrná produktivita. A jak můžeš vědět jaký výkon bude stačit na Italy? Viz. Euro kde jsme utrápeně porazili Lotyše a pak porazili Hollandsko. Prostě hrajeme co zrovna potřebujem. Tak to dělá každé rozumné mužstvo. Myslím vyspělé.

Reagovat
Xavi

Ano zhruba do 65min. byli herně lepší. 6 golovek? Můžeš mi je výjmenovat? Nepočítáš tam snad např. gól Rosického ze zhruba 23metrů že ne? Protože golová šance je např. ten náš gol na 3:0. Já nevím co bude stačit na Italy, ale rozhodně né včerejší výkon. Jak si řekl - hrajeme co potřebujeme a proti Itálii pokud chceme uspět musíme hrát jinak!

Reagovat
HOST*alan

3 goly. Takže i ten gol - střela Rosického. Vždyť byla ze strašně nebezpečného prostoru takže podle mě jí lze považovat za golovku. Dále břevno Rosy, volej Pobora, šance Vráti a šance Štajnera.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě ta hlava Karla (?) po centru Nedvěda, tam Koller jen těsně minul, to hodně smrdělo gólem + Janek úplně sám za obranou, bohužel špatně zpracoval. Ujfalušiho hlavičku počítat nemůžeme, takové 2-3 střely vedle měli Američani taky.

Reagovat
Xavi

Jediný co Vám uznám (krom 2golů) byla šance Jankulovského, který kdyby neproseděl celou sezónu na tribuně, tak by možná tu situaci řešil trochu jinak!

Reagovat
Xavi

Střely z 25metrů nejsou šance, ani kdyby jste se tady stavěli na hlavu! Břevno Rosy - to samé! - prostě jen parádní střela. Ale šance? Bude mu někdo vyčítat že spálil šanci? Né bylo to jen dobré zakončení (možnost) ale šance to nebyla. Volej Poborského? To zakončil asi tak nejlépe jak mohl - byla to těžká situace hodně z úhlu, na volej - kolik gólů padá z takových "šancí" ? Šance Vráti? Vždyť to tam sotva doskákalo. Štajnej - no tak to skončilo ještě dřív než začalo, hlava Karla(?) - děláte si prdel? Zachvíli mě tady začnete výjmenovávat rohy ne?

Reagovat
Shevchenko

šance to nebyla Ty si výmaz!

Reagovat
Xavi

Shevchenko: Od nějakýho puberťáka si nenechám říkat že jsem výmaz, tak se uklidni kluku! Já jsem se tady přišel bavit o fotbale, takže pokud nato nemáš nějakou logickou reakci, tak přiště na mě prosím nereaguj!

Reagovat
HOST*quadaup

Jinými slovy: takový přímák ze 20m kopaný perfektním exekutorem pro tebe "není šance jenom dobrá střela". Dobrý no To taky může někdo vyhrát 10:0 a přitom nemít jedinou šanci (protože dal všechny goly přesně mířenými střelami z poza šestnáctky). To zní naprosto demagogicky. Aniž měli "jedinou šanci" vyhráli nějakou záhadou 10:0

Reagovat
HOST*Pavel

No myslim ze jakakoliv strela do brevna je sance, jestli neni tyc nebo brevno golova sance tak fakt nevim

Reagovat
Xavi

Vy jste asi nikdy fotbal nehráli co?

Reagovat
Xavi

Pavel: Já jsem se nebavil o tom, jak ty střely dopadly, já jsem se bavil o pozicích z jakých se střílelo.

Reagovat
HOST*Pavel

No tak kdyz to beres takhle tak strela z 25 metru sance neni ale kdyz skonci na brevne jako u Rosy tak to golova prilezitost je i kdyby byla z vlastniho vapna. Je to trochu slovickareni.

Reagovat
HOST*Potty

Koller 2 L!

Reagovat
HOST*Mára

hrně lepší jo a horší než euro jo

Reagovat
Xavi

Ano na Euru v Portugalsku se podle mě hrál lepší fotbal než jaký jsem měl zatím možnost vidět na MS.

Reagovat
smazaný uživatel

Tuhle krásnou metu věnuji Dinovi.

Dino, uzdrav se nám!!!

Reagovat
HOST*tominho

Velmi dobře zvládnutý zápas.Škoda Dina.Brückner?-1

Reagovat
HOST*neutrál

Co si budem vykládat, pan Kyslík je mamrd! To dobré nevidí, chyby mu lahodí. Že pane Kyslík? Neříkám, že v obraně nebylo pár okének, ale kdyby se fotbal nehrál s chybami, už dávno by se nehrál vůbec, protože by nikoho nezajímal. Jak řekl Pospíchal: "Fotbal nemá logiku" a tím je ten fotbálek krásný, víš? Takže bych prosil nesnaž se mít za každou cenu navrh, hm?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele