Slavia měla dle komise kopat dvě penalty, v Plzni sudí nechyboval

15.04.2019 17:13 - Aktuality
 
Podle komise rozhodčích Fotbalové asociace ČR měla Slavia v nedělním ligovém derby se Spartou v první půli kopat dvě penalty. První za faul na Josefa Hušbauera, druhou za zákrok na Tomáše Součka. Naopak v sobotním duelu 28. kola mezi Plzní a Ostravou sudí nechybovali. V druhé půli správně neodpískali penaltu pro Baník a v souladu s protokolem videorozhodčího (VAR) uznali vítězný gól domácího Jeana-Davida Beauguela na 2:1.

V derby hlavní sudí Karel Hrubeš ve 12. minutě nejprve po zákroku sparťanského brankáře Florina Nity na Hušbauera nařídil penaltu, ale po zhlédnutí záběrů od videorozhodčího Pavla Fraňka verdikt zrušil a domácímu záložníkovi dal žlutou kartu za simulování. Hrubeš i videorozhodčí po utkání uznali, že se měl zahrávat pokutový kop. Franěk uvedl, že záběr prokazující faul viděl až po znovuzahájení hry, a chybu vzal na sebe.

"Videorozhodčí situaci překontroloval pouze ze tří kamer, na nichž nebyl vidět kontakt mezi brankářem a útočníkem. Následně rozhodčímu odeslal k přezkumu na hrací plochu pouze záběry z těchto tří kamer, takže rozhodčí bez prokazatelného záběru, že došlo k nedovolenému zákroku, neměl jinou možnost než odvolat nařízený pokutový kop a domácímu hráči udělit žlutou kartu za simulování," uvedla komise v prohlášení.

"VAR v této situaci pochybil, jelikož měl k dispozici všechny dostupné opakované záběry od operátora a měl prohlédnout záběry z více kamer i za cenu případné časové prodlevy, delšího přezkumu zmíněné situace a dohledání odpovídajícího záběru," dodala komise s tím, že Hrubeš před zrušením verdiktu nejprve správně udělil Nitovi žlutou kartu.

V 28. minutě chyboval pro změnu hlavní sudí, když i po zhlédnutí záběrů od videorozhodčího nenařídil penaltu za zákrok Ondřeje Zahustela po rohu na Součka. Hrubeš se hájil tím, že jako první podle něj fauloval slávista.

"Nejdříve došlo ke vzájemnému držení obou hráčů, následně se však hostující hráč dopustil zjevného držení domácího hráče a proto měl rozhodčí nařídit pokutový kop a hostujícímu hráči udělit žlutou kartu za nedostatek respektu ke hře," uvedla komise.

V 70. minutě naopak podle komise rozhodčí postupovali správně, když nenařídili penaltu pro domácí, neboť sparťan Costa zahrál rukou neúmyslně. Slavia remizovala 1:1 a její náskok v čele tabulky se snížil na pět bodů.

O den dříve v Plzni sudí Pavel Orel a jeho asistent i videorozhodčí Jiří Adam podle komise nechybovali. V 85. minutě správně uznali Beauguelův vítězný gól, kterému předcházelo hraniční postavení přihrávajícího Radima Řezníka. Hosté se dožadovali odpískání ofsajdu.

"Asistent rozhodčího musí nechat i hraniční situaci dohrát. Jelikož žádný z dostupných záběrů jednoznačně neprokázal, že před dosažením branky došlo k porušení pravidla o ofsajdu, musel VAR doporučit rozhodčímu, aby branku uznal," uvedla komise.

Komplikací pro videorozhodčí v Česku je fakt, že v tuzemsku nemá projekt k dispozici ofsajdovou čáru, s jejíž pomocí lze lépe vyhodnocovat hraniční situace. "Tato situace se navíc neposílá rozhodčímu na hrací plochu k přezkumu, jelikož se jedná o takzvanou faktickou věc. Takže v tomto případě VAR i asistent rozhodčího postupovali přesně podle daného protokolu," doplnila komise.

Rozhodčí nechybovali ani v 69. minutě za stavu 1:1, kdy správně neodpískali penaltu pro Baník za zákrok domácího Romana Procházky na Jiřího Fleišmana. "VAR po kontrole dostupných záběrů v rozhodnutí rozhodčího neshledal zjevné pochybení, a proto rozhodčímu správně nedoporučil přezkum situace na hrací ploše. Komise postup rozhodčího i VAR považuje za správný, nedošlo k zákroku, po kterém by měl být nařízený pokutový kop ve prospěch hostujícího mužstva," dodala komise.

Ligoví rozhodčí absolvují další seminář na téma VAR v úterý 16. dubna.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3647
Komentáře (261 / 0 nových)
smazaný uživatel
15.04.2019 17:15
#
Pravda a láska zase jednu zvítězila nad lží a nenávistí.
Bex5
15.04.2019 17:17
#
Ty woe to bude slz
Obr Koloděj
15.04.2019 20:28
#
ratusek
15.04.2019 17:16
#
to snad ne

Systém za x milionů nemá certifikovanou ofsajdovou lajnu, no ty pičo
Kocour Klapuška
15.04.2019 17:24
#
Salfovic
15.04.2019 17:28
#
Čemu říkáš certifikovaná ofsajdová lajna ?
ratusek
15.04.2019 17:29
#
v nějakém tom článku byl twít od Kidernaye (to je ten ňouma z O2), že jim dodavatel přislíbil rozšířit program o certifikovanou ofsajd lajnu, že ji do teď nemají
bobis21
15.04.2019 17:29
#
tak s ní by bylo náročnější tu plzeň tak okatě tlačit. Samozřejmě by si pořád způsob našli, ale proč vymýšlet když tohle funguje spolehlivě - uznáme neregulérní gól a pak budeme brečet že to na videu nevidíme
ratusek
15.04.2019 17:31
#
nebo že jsme to viděli, ale viděli jsme to pozdě
smazaný uživatel
15.04.2019 17:31
#
To brečí jenom fans Baníku, že ten ofsajd (kterej nebyl) není na opakovaných záběrech vidět.
bobis21
15.04.2019 17:35
#
jenže on na těch záběrech vidět je, to je ten problém romane
smazaný uživatel
15.04.2019 17:40
#
https://i.nahraj.to/f/2gVU.jpg Kde tam pořád vidíš ten ofsajd?
bobis21
15.04.2019 17:41
#
jo, takhle nějak si představuji rozhodování v zápasech plzně
ratusek
15.04.2019 17:59
#
Manik...
15.04.2019 18:13
#
PlackaSKS
15.04.2019 18:15
#
JarousFCB
15.04.2019 18:16
#
RM1999
15.04.2019 18:37
#
mistr129
15.04.2019 18:38
#
SpartaOvenka
15.04.2019 18:58
#
kiciN
15.04.2019 19:19
#
REPLIKATOR
15.04.2019 19:58
#
Obr Koloděj
15.04.2019 20:30
#
Mumloch
15.04.2019 20:52
#
atlee
15.04.2019 21:46
#
Photoshop skill level: inhuman
Nihilister
15.04.2019 22:07
#
SIRBRANIKE
16.04.2019 00:06
#
muzajs
16.04.2019 01:57
#
haiv
16.04.2019 10:42
#
frankiefcb
16.04.2019 11:07
#
žrout
17.04.2019 10:53
#
Losinho
15.04.2019 18:21
#
se zapomněl, no
REPLIKATOR
15.04.2019 19:58
#
Obr Koloděj
15.04.2019 20:30
#
Řezník přece jen má tu hlavu blíž brance než obránce.
Obr Koloděj
15.04.2019 20:30
#
Aha, tam vzadu nahoře
Spalovač šancí
15.04.2019 21:40
#
Jasný offside. V momentě přihrávky je evidentní, že před Řezníkem je již jenom jeden bránící hráč v pravém horním rohu.
haiv
16.04.2019 10:42
#
Manik...
15.04.2019 18:12
#
Bayernmajkl
16.04.2019 06:42
#
Co pořád máte s tou Plzní, zrovna Baníček by mohl o tlačence povídat!!!
Obr Koloděj
15.04.2019 20:29
#
Banikovec7
15.04.2019 17:16
#
Brkoslav
15.04.2019 17:16
#
Kde jste Baníci to si necháte líbit?
Salfovic
15.04.2019 17:24
#
Protestně pálí svá videa.
Mates28
15.04.2019 17:25
#
Slavisti si nic jineho nezaslouzi za tu namyslenost z posledních dvou az tri let ..
cr7sux
15.04.2019 17:27
#
smazaný uživatel
15.04.2019 17:28
#
Snad si celej ten klub se vším všudy koupí Číňani a přestěhujou ho k sobě do Číny.
C-M@ster
15.04.2019 17:51
#
S celou Prahou.
TheMally11
15.04.2019 19:29
#
Copak Plísňáku? Vy se možná brzy budete stěhovat do FNL, začni studovat mapu druholigových týmů
Fantomasova sestra
15.04.2019 20:00
#
muzajs
16.04.2019 01:58
#
Pyroman
15.04.2019 17:27
#
"Nejdříve došlo ke vzájemnému držení obou hráčů, následně se však hostující hráč dopustil zjevného držení domácího hráče a proto měl rozhodčí nařídit pokutový kop a hostujícímu hráči udělit žlutou kartu za nedostatek respektu ke hře." Tak Zahustel by měl žlutou za nedostatek respektu ke hře dostávat každej zápas už při nástupu, o tom žádná.
ratusek
15.04.2019 17:30
#
Obr Koloděj
15.04.2019 20:31
#
jarouss
16.04.2019 02:39
#
haiv
16.04.2019 10:42
#
Blaza27
16.04.2019 14:53
#
žrout
17.04.2019 10:54
#
Kang & Kodos
15.04.2019 17:27
#
Penalta za to, že někdo chytne za dres hráče, kterej ho následně stáhne? Asi novej výklad pravidel.
JeséRodriguez
16.04.2019 11:37
#
Blasphemer
15.04.2019 17:28
#
Nejdříve došlo ke vzájemnému držení obou hráčů, následně se však hostující hráč dopustil zjevného držení domácího hráče...



F.Torres
15.04.2019 17:28
#
Výborný a co s tím? Body jsou pryč a nikdo nám je nevrátí
Jestli takhle má pracovat VAR, tak ne, děkuji...Kapr liga s videem
smazaný uživatel
15.04.2019 17:29
#
Snad dostanete ještě trest uzavření domácího stadionu do konce sezóny za ty kelímky a dýmovnice.
F.Torres
15.04.2019 17:31
#
už takhle dostal Hušbauer, kterýmu tu kartu zruší tedy? Nebo se opět na to vyserou a nic se neděje. Když uznají, že měla být penalta, tak by ji snad měli zrušit!
smazaný uživatel
15.04.2019 17:34
#
Pokud vím, tak se dá trest jen prodloužit, třeba za ostrej zákrok, ale nelze žlutou či červenou kartu zpětně zrušit.
PlackaSKS
15.04.2019 18:20
#
červenou zrušili v pl terrym a žlutou v český lize například litsingimu
F.Torres
15.04.2019 21:06
#
tak to víš špatně, oboje se normálně ruší
smazaný uživatel
15.04.2019 21:52
#
Vždyť někdo dostal špatně tu redku na podzim a byla z toho kauza, že mu jí nejde už zpětně zrušit ne? Nemůžu si vzpomenout kdo to byl.
Obr Koloděj
15.04.2019 22:41
#
Nerušili žlutou Faltovi z Olomouce? Nebo se pletu?
PlackaSKS
15.04.2019 22:44
#
Fromik 2, to nemá smysl
Obr Koloděj
15.04.2019 22:45
#
Třeba jsme se radovali zbytečně
PlackaSKS
15.04.2019 22:50
#
Zatím to vypadá, že jistě zmizel snad jen Topinka jinak faltovi trest jen posunuli, takže stihl Spartu.. Ale v minulosti se karty mohly mazat pokud došlo k jasném omylu, jako udělení špatnému hráči. V případě falty šlo "jen" o přísnější posouzení. Podle komise měl dostat pouze žlutou a ne červenou.
Obr Koloděj
16.04.2019 08:47
#
Obr Koloděj
16.04.2019 08:47
#
Aha
Obr Koloděj
15.04.2019 20:31
#
Fuj
haiv
16.04.2019 10:45
#
Tak zahoď do koše body z Ďolíčku, kde vás ušetřili inkasovanýho gólu a pak křič...
Mumloch
15.04.2019 17:28
#
Fakt dobré vědět, že Franěk si uvědomil, že to měla být penalta hnedka potom, co pokračovala hra, Hrubeš si to uvědomil potom, co ten záběr taky viděl, u televize o Nitově faulu věděl každý, i podle komise to penalta být měla. Rozkošné.
Ale vyhrát jsme měli i tak - šance byly a hodně velké a gól Sparty tam taky nemusel spadnout. Škoda, Zmrhal atd. zahráli hovno… Fakt škoda, s těmi lepšími tými máme nehezkou bilanci a to s nima budem hrát nadstavbu. Ukázalo se i že rozhodčí se neštítí ničeho... Můžeme to brát jako zápas, z nějž se prostě musíme poučit — a 1. si pohlídat titul, tam se to už zase začíná komplikovat, a 2. porazit Spartu (!) vždyť 2 domácí derby jsou před námi v dohledné době
Mumloch
15.04.2019 17:30
#
A video - vždycky jsem ho obhajoval a byl jsem pro. A před rokem to taky fungovalo na jedničku. Ale tohle… to už je lepší bez něj.
icefish
15.04.2019 17:44
#
Protože před rokem byl šéfem komise rozhodčích Polák a spoustu věci fungovalo jinak. Proto byl odstraněn...
Mumloch
15.04.2019 17:46
#
Samozřejmě. Pokud by měl ještě někdo takový přijít, bude video (s ofsajdlajnou !!!) přínosem.
KingMaster13
15.04.2019 18:10
#
Obr Koloděj
15.04.2019 20:32
#
Obr Koloděj
15.04.2019 20:32
#
Johndear
15.04.2019 18:07
#
Jediná věc o které se dá říct ze to byla šance byla šance sacka, jinak jen boj bez šanci. Včera to rozhodčí neovlivnil, ptz i když udělal obrovskou chybu, muže si uvedomit, ze slavie stejně dala gól par minut pozdeji, takže to vliv nemělo. A druhou penaltu správném neodpiskane ať si komise říká co chce...to nebylo vzájemně držení ale faul Součka, hodil se Zahistelem a tím se dostal před nej...jasný faul. Akorát měl Zahustel spadnout, to jediné asi funguje, pak se divné ze hraci simuluji. To ze pak stáhl Součka je bezpředmětné ptz v tu Dou níž mělo být přerušeno. Slavije byla majinkońepsi herně ale jiná plichtova válka...
Mumloch
15.04.2019 18:14
#
Nejsem si jist, zda rozumím řeči tvého kmene, ale když rozhodčí udělal obrovskou chybu, ovlivnil zápas. Sám to píšeš A šancí, kdy šli ti naši borci sám na brankáře tam bylo až až.
Klokanomet
15.04.2019 17:33
#
A je to tady zase, žádný z dostupných záběrů neprokázal bla bla To bude nová výmluva na všechno? Jak to teda chtějí řešit, když v podstatě říkají, že i z hromady záběrů nepoznají ani kokot?
smazaný uživatel
15.04.2019 17:34
#
Ja urcite nebrecim, pocitam, ze spartane hraji s 12. hracem i s infarktem Chovance primo z luzka...
Plzen si take taha za sve provazky...
smazaný uživatel
15.04.2019 17:36
#
My tu ligu i pohar stejne vyhrajeme!!!!
bobis21
15.04.2019 17:36
#
ligu vám teda letos nechápe, ale pohár si berem
smazaný uživatel
15.04.2019 17:53
#
Bez sance...nemam proti baniku zadnou zast, ale herne si to za me nezaslouzite...proto neverim, ze to ukopete...ale v poharu se mute stat cokoliv
bobis21
15.04.2019 17:57
#
samozřejmě že by baník nebyl ve finále favorit asi proti ani jednomu z vaší dvojice, ale je to prostě jeden zápas - na podzim jsme vás porazili v 10
smazaný uživatel
15.04.2019 21:04
#
A odveta byla kolik?
bobis21
15.04.2019 21:07
#
vždyť já neříkám že jste nás neporazili. Jen říkám že finále je jen jeden zápas a už v této sezoně jsme vás v jednom zápase dokázali porazit, takže to nemůžeš brát jako něco nemožného...
smazaný uživatel
15.04.2019 21:10
#
To se vam ale darilo, nahoda a stesti k tomu.... ted jste naprosto mimo...
bobis21
15.04.2019 21:12
#
no poslední zápasy naopak hrajeme snad nejlepší fotbal ...
ratusek
15.04.2019 21:14
#
Že se s ním.bavíš
Obr Koloděj
15.04.2019 20:33
#
spartan_forever
15.04.2019 17:40
#
o spartu vubec nejde, ta neni ve hre o nic, stalo se to v zapase se spartou a stejne tak by se to stalo v zapase s kymkoliv jinym, samozrejme by to asi bylo tezsi s nejakou priposranou karvinou nebo bohemkou ktera nehraje fotbal, ale vsechno to jde na objednavku lidi co stoji za berbrem a plzni.
Mumloch
15.04.2019 17:44
#
r.mrazik
15.04.2019 17:52
#
You’re blocked
Mumloch
15.04.2019 18:05
#
PlackaSKS
15.04.2019 18:21
#
tak se na vás musí!
r.mrazik
15.04.2019 20:19
#
jj,rve mi to zily,ze Jarda nezvlada...a to stacilo jen napsat neco o CSA...srab
smazaný uživatel
15.04.2019 18:21
#
Slavie s tu ligu nejspíš bohužel pohlídá. Ve čtvrtek končí v EL,za další týden v Mol Cupu, takže bude mít širokej kádr jen na FL.
RM1999
15.04.2019 18:43
#
Pořád přemýšlím, kde jsem ten tvůj styl už "viděl", nejsi náhodou bývalý fromik?
PlackaSKS
15.04.2019 18:45
#
podobnej typ minimálně. tzv. retard
smazaný uživatel
15.04.2019 18:46
#
Neznám.
PlackaSKS
15.04.2019 18:49
#
škoda, asi byste si rozuměli
Fantomasova sestra
15.04.2019 20:01
#
chromík
Obr Koloděj
15.04.2019 20:34
#
To není.
Obr Koloděj
15.04.2019 20:35
#
I když... podle data registrace to možné je.
Obr Koloděj
15.04.2019 20:33
#
Johndear
15.04.2019 18:01
#
Je velmi smutné, ze se chyb dopouštějí sudí, smutnější ze se jich dopouštějí sudí u videa, ještě smutnější ze komise a nejamutnejsi ze existující technologie nehodnotíte všechny zápasy a není kompletní - tedy ze nemá třeba tu offsite caru...protože: první penalta jasná, ale video nekoukne na všechny záběry = chyba videa, druhá penalta ani omylem, ptz tam nebylo jen vzájemně držení ale faul Součka, který předcházel faulu Zahustela = chyba komise, a ta Plzeň - vsichni viděli ze to offsite byl, ale podle protokolunke to správně, ptz není offsite čára zobrazena, není má to software...takže dle protokolu správný postup a správně posouzeno ale jelikož to offsite byl tak je to proti logice věci...takže do doby než bude všechno všude plné funkční je to paskvil k nepouziti...
Pablos
15.04.2019 18:28
#
Nechtěl jsem reagovat na ten ,,offsite" že asi překlep... ale koukám, že nejspíš né, tak reaguju Je to offside chlape.
RM1999
15.04.2019 18:44
#
Při kvalitě českých rozhodčích spíš "offsight".
PavlíčeQ
15.04.2019 18:19
#
No takže to v Plzni ofsajd nebyl, jak jsem psal
20DollarsInMyPocket
15.04.2019 18:26
#
Přečti si to ještě jednou, komise nepotvrdila, ani nevyvrátila, že se jednalo o ofsajd.
PavlíčeQ
15.04.2019 18:36
#
Rozhodčí ale dle komise nechyboval, čímž se přiklání na mou stranu, protože bych to taky uznal
smazaný uživatel
15.04.2019 18:39
#
Taky tak.
mistr129
15.04.2019 18:41
#
Neviděl bych problém, kdyby konkrétně tuhle jedinou situaci nechal, ačkoliv to mírný ofsajd byl. Ale byly tam tři řekněme spornější situace, kde podle pravidel mělo být písknuto pro Baník (faul před plzenskym gólem, šlapák a tenhle ofsajd) a všechny tři byly posouzeny pro Plzeň. Dvě z toho s videem.
20DollarsInMyPocket
15.04.2019 18:42
#
Jelikož žádný z dostupných záběrů jednoznačně neprokázal, že před dosažením branky došlo k porušení pravidla o ofsajdu, musel VAR doporučit rozhodčímu, aby branku uznal.

... Jestli byl/nebyl ofsajd se neřešilo. Ano, rozhodčí nechyboval, ale to se týkalo toho procesu posuzování, ne věci samotné.
TheMally11
15.04.2019 19:30
#
přeci to neřeknou, že v zápase Plzně se stala chyba ... zapoj mozek, přitom tam bylo chyb až až
Banikovec7
15.04.2019 20:26
#
Tak to samé řekla i o Barošově ruce v poháru a přitom je všem na 99% jasné, že to ruka byla.
Shevchenko
15.04.2019 18:58
#
Losinho
15.04.2019 19:42
#
Vždyť vyjádření týhle komise nemá žádnou váhu..
sima.vok
15.04.2019 18:21
#
Minimálně jedna penalta jasná, ofsajd Plzně taky jasnej
ACSPARTAPRAHA
15.04.2019 18:22
#
Né, tohle by se dít nemělo. Na jakou píču tam ten var teda je,když videorozhodčí neposkytne všechny záznamy sudímu? To je na hovno, měli jsme prohrát, slavia byla lepší, to si musíme přiznat....
Mumloch
15.04.2019 20:12
#
Losinho
15.04.2019 18:24
#
Ta penalta na Součka ani omylem proboha..
PlackaSKS
15.04.2019 18:25
#
za mě byla jasná. obě byly teda dost jasný... bez varu chápu, že to nevidí s varem se to musí pískat. ale on to celý řídil jako kretén
Losinho
15.04.2019 18:28
#
Za mě fauloval nejdříve Souček a zbytek akce je pak tím pádem úplně nepodstatnej. Co se týče druhý penalty, tak není o čem obv.
PlackaSKS
15.04.2019 18:41
#
vidiš, podle mě byl první souboj " z obou stran" a pak jasnej faul zahustela.
montaigne33
15.04.2019 19:36
#
Ano, přesně tak to bylo... ale zdá se, že v CZ nezáleží na tom, jak co je/ bylo... Důležité je, jak se celá věc interpretuje... omluví a dovysvětlí...
Losinho
15.04.2019 19:41
#
Podle mě by se nebejt rukou Souček před něj nedostal.
kilobyte
15.04.2019 19:49
#
Ale podle pravidel, když se dopustí obě strany faulu, tak se má pískat ve prospěch bránícího.
PlackaSKS
15.04.2019 20:08
#
o tomhle slyším poprvé
Obr Koloděj
15.04.2019 20:36
#
Ne
Losinho
15.04.2019 21:55
#
taky děláš rozhodčího?
Obr Koloděj
15.04.2019 22:40
#
Mumloch
16.04.2019 14:50
#
frankiefcb
16.04.2019 11:10
#
V Plzni
Obr Koloděj
15.04.2019 20:36
#
Josifek
15.04.2019 19:27
#
Obr Koloděj
15.04.2019 20:35
#
Blasphemer
15.04.2019 18:43
#
Rarášek
15.04.2019 21:29
#
Podle mě teda byly jasný obě .. Ta na Součka je dejme tomu na posouzení rozhodčího, může, nemusí.
Posledni Kovboj
15.04.2019 22:15
#
PlackaSKS
15.04.2019 22:38
#
Očividně i ta první
Rarášek
15.04.2019 23:24
#
Že to Hušby přihrál vidí všichni, ale i tak byla jasná. Penalta + žlutá
SIRBRANIKE
16.04.2019 00:12
#
iHawX
15.04.2019 18:25
#
A tresty teda budou nějaký? Minimálně pro toho šaška u videa, kterej tam měl puštěnej jen přenos z O2 a neumí si zapnout další záběry.
Losinho
15.04.2019 18:27
#
Čistě teoreticky - pokud bychom se drželi původního záměru, že bude VAR napravovat pouze jasná pochybení.. měl by teda ten "ofsajd" Plzně ignorovat, ať by pomezní rozhodl jakkoliv, když jde o hraniční situaci?
RM1999
15.04.2019 18:48
#
Při tom současném nedomrlém VARu asi pustit, protože nemají lajnu, tak nemůžou na 100 % dokázat, jestli byl nebo ne (i když asi byl). Kdyby FAČR místo demoverze koupil celý VAR se všemi funkcemi, tak by se logicky asi měly ofsajdy posuzovat přesně (ať je to třeba o 2 cm), ale už vidím, jak ti naši kašpaři budou kvůli ofsajdu kontrolovat video při každé útočné akci.
Losinho
15.04.2019 19:43
#
Fill
15.04.2019 18:47
#
Řezník tam byl hlavou a rukou, což není posuzováno jako ofsajd...
bobis21
15.04.2019 18:50
#
hlava je, takže jsi právě omylem uznal, že jste dali gól z ofsajdu:
"Hráč je v ofsajdové pozici, když:
 kterákoliv část hlavy, těla nebo nohy je na polovině soupeře (vyjma středové
čáry) a
 kterákoliv část hlavy, těla nebo nohy je blíže k brankové čáře soupeře než
míč a než předposlední bránící hráč soupeře
Ruce a paže všech hráčů, včetně brankářů, nejsou brány v úvahu."
Shevchenko
15.04.2019 19:02
#
Nehledě na to, že je v tom ofsajdu evidentně celým tělem
Manny
15.04.2019 19:25
#
no to teda "evidentne" fakt ne...
TheMally11
15.04.2019 19:32
#
no to teda jo ...
JarousFCB
16.04.2019 16:12
#
evidentně tam má imho jen hlavu a rameno...
bobis21
15.04.2019 19:27
#
celým bych neřekl, ale hlava a horní část těla tam je jasně
Nr.Nobody
15.04.2019 19:28
#
Fill
15.04.2019 19:39
#
Nebudu o tom s tebou spekulovat, najdi si aktuální pravidla fotbalu, já jsem rozhodčí, neposuzuji to, protože fandím Plzni, že by to ofsajd nebyl právě proto...
Losinho
15.04.2019 19:44
#
bobis21
15.04.2019 19:48
#
vždyť ten text je zkopírovaný z aktuálních pravidel na stránkách fačr
Pablos
15.04.2019 19:50
#
koleduješ si o červenou za protesty
bobis21
15.04.2019 19:55
#
to odpovídá mé krátké fotbalové kariéře
Fantomasova sestra
15.04.2019 20:02
#
to je kokot
Mumloch
15.04.2019 20:11
#
Posledni Kovboj
15.04.2019 20:35
#
db18
16.04.2019 12:12
#
Infi
17.04.2019 17:18
#
Posledni Kovboj
15.04.2019 20:34
#
PlackaSKS
15.04.2019 20:35
#
Poď, ještě něco!
Mumloch
15.04.2019 20:53
#
Obr Koloděj
15.04.2019 20:37
#
Bože můj, co pískáš
Pablos
16.04.2019 08:18
#
hokej
PlackaSKS
15.04.2019 19:17
#
ty krávo.ok
Losinho
15.04.2019 19:44
#
Fraňku? Orle? Hrubeši?
Mumloch
15.04.2019 20:11
#
Obr Koloděj
15.04.2019 20:37
#
smazaný uživatel
15.04.2019 21:53
#
Hynku? Viléme? Jarmilo?
JarousFCB
16.04.2019 16:13
#
Fantomasova sestra
15.04.2019 20:02
#
Obr Koloděj
15.04.2019 20:36
#
Hlava ano
Shevchenko
15.04.2019 18:58
#
Neuvěřitelné
Liquid
15.04.2019 21:46
#
ne neuvěřitelně zaslepený jste vy Baníkovci
Pokahontas
15.04.2019 19:05
#
Rozhodčí Hrubeš je bohužel známý tím,že až často hru až příliš pouští.(Nomen omen ) Nechávat hru plynout znamená především využít možnosti ponechat poškozenému mužstvu výhodu ve hře,nikoliv fauly prostě neodpískat jen proto,že jsou ,,malé" …

Kdyby byl od začátku na obou stranách důslednější v trestání faulů,nemuselo by se derby zbytečně zvrhnout v tak nervózní zápas s tolika ostrými zákroky-i bojovný zápas se dá přeci odehrát bez těchto zbytečných kaněk,když se proti nim zakročí již na začátku.

To bych mu vyčítal o dost víc než posouzení situací ve vápně,tam podle jemu dostupných videozáznamů postupoval podle všeho správně.Fakt je totiž ten,že Hušbauer svému pádu nesmyslně a okatě přidal-kvůli kontaktu s nohou se přece normálně v následném pohybu nepřekotí o 180 stupňů podél osy těla...Na to jsou rozhodčí dobře školeni,aby takovýto zjevný úmysl (á la Lokvenc,Vachoušek,Sionko,Baranek,Švancara,Nedvěd a spol.) poznali.Bez něho by byl Nitův faul daleko evidentnější...

Držet se navzájem je jedna věc,Souček však při souboji se Zahustelem používal ruce daleko aktivněji-na rozdíl od něj jej totiž soupeře rukama nejen odtlačoval,nýbrž mu sevřel paže prsty a takto Zahustela strhnul za sebe a a fauloval tedy podle všeho skutečně jako první.

za správné,důsledné nastavení obou poločasů-žádné alibistické dvě minuty,správně 8,resp.7,minut za promeškaný čas.
grumpa
15.04.2019 21:09
#
Je vidět, že to dokážeš sledovat s nadhledem skutečné princezny
Nr.Nobody
15.04.2019 19:08
#
Takže brek banikovcu úplně zbytečnej a je to tak, jak jsem celou dobu říkal. Ani z jednoho záběru nelze 100%, že se jednalo o ofsajd, tudíž správně pusteno.
ratusek
15.04.2019 19:11
#
https://i.nahraj.to/f/2gVU.jpg jestli to bereš takhle tak pak ano.

Ale pokud ani z tohodle záběru když si odmyslím toho doplněnýho obránce navíc nevidíš ten jasnej offside, tak už nevím
Pablos
15.04.2019 19:43
#
Jako offside to je ...ale já bych je pouštěl i takovýhle
ratusek
15.04.2019 20:09
#
tak já taky, ale prostě je nulová tolerance, tak se to má pískat
Liquid
15.04.2019 21:45
#
JarousFCB
16.04.2019 16:19
#
zbytečný je... to máš pravdu.
ratusek
15.04.2019 19:10
#
https://www.youtube.com/watch?v=oMqdukw6PL4 Kdyby se někdo večer nudil.
Srbsko-Španělsko. Srbové musí vyhrát aby postoupili do 1B divize
podnebný
15.04.2019 19:18
#
Rozhodčí zápas nezvládli. Trpišovský měl dostat červenou kartu a odsunout se z lavičky na tribunu. Před únikem Hušbauera a faulem Nity v pokutovém území měl asistent odmávat ofsajd. Faul Hušbauera na Frýdka a Zmrhala na Hanouska nebyly náležitě potrestány.Stejně tak faul
van Burena těsně před koncem. Zákeřně faulovali také Deli, Souček, Škoda i Hušbauer.
TheMally11
15.04.2019 19:34
#
a spartani hráli v rukavičkách
Spalovač šancí
15.04.2019 19:40
#
Offside nebyl
Liquid
15.04.2019 21:47
#
o ofsajd v žádným případě nešlo, rozebíralo se to o poločase na O2
muzajs
16.04.2019 02:23
#
Dobrej rozbor. Ty jsi měl mít nick podvodný...
twelwer
16.04.2019 09:10
#
alebo len chuj
Mumloch
16.04.2019 14:52
#
podnebný
15.04.2019 19:26
#
Takže i závěry komise rozhodčích jsou na h...o, když výkon sudího vyhodnotí úplně blbě.
TheMally11
15.04.2019 19:34
#
to řekl sám Berbr se svojí Dagmarou (nedivil bych se)
montaigne33
15.04.2019 19:32
#
Kdo chtěl (mj i můj kamarád z Leidenu Vincent van Ruitten/ fanoušek Ajaxu, který spolu se mnou sledoval víkendové zápasy na O2tv= Plz vs. Baník a Derby) ten viděl v Plzni zářez Baníku i kouzla VARu včera... Kamarád z Holandska se nestačil divit a byl přesvědčen, že takový skandál musí být vyšetřen a rozhodčí potrestáni... Dnes odpol odletěl domů, tak mu napíšu email, že v CZ se komise rozhodčích usnesla, že v Plzni vše proběhlo v pořádku
Blasphemer
15.04.2019 19:37
#
Nedivím se. Holanďani těma svýma malinkýma prasečíma očkama můžou posoudit leda tak kulový.
montaigne33
15.04.2019 19:54
#
Běžný Holanďan by Vás rozhodně neurážel, jen proto, že máte jiný názor... Ale to je Vaše věc. Asi máte velké ego, když si troufáte hodnotit vzhled celých národů...
Blasphemer
15.04.2019 20:08
#
Běžný Holanďan by mi jí nejspíš rovnou natankoval. To známe.
dinss
15.04.2019 19:40
#
A pořád brekot... Sorry ale tohle ofsajd prostě nebyl. Nepískal bych to ani v případě, že by to bylo pro sešívky, Baník nebo Spartu. Tyhle ''milimetrový'' neofsajdy akorát serou na fotbal a můžete si brečet jak chcete.
mistr129
15.04.2019 19:51
#
a gól bys taky uznal, i když to bude třeba o dva centimetry na čáře?
dinss
15.04.2019 20:01
#
To není to samý šéfe. U ofsajdu máš nějakou ''pomyslnou'' čáru, kde si může vymezit jestli písknout v případě, že je hráč v ofsajdu rukou, hlavou či nohou apod. V případě golu či autu si opravdu takhle vymezit nic nemůžeš a aut je prostě vždycky, když je míč PLNÝM objemem za čárou stejně jako v případě golu. Ale to doufám chápeš, ne? Chápu, že jsi po včerejšku ublížený ale zkus zapojit hlavu.
mistr129
15.04.2019 20:10
#
Ta čára je pomyslná, ale v pravidlech přesně definovaná jako rovnoběžná s brankovou v místě, kde má předposlední hráč bránícího týmu část těla vyjma ruky. U ofsajdu zase je to pravidlo, že za tuto čáru nesmí nikdo žádnou částí těla, kterou může skórovat. Pokud to poruší, podle pravidel to ofsajd je. Kdyby byla pravidla taková, že hráč musí být v ofsajdu "celý", pak to v sobotu ofsajd nebyl

A nejde ani o včerejšek, obecně nejsem příznivcem toho, že by se měli centrimetrové ofsajdy pouštět.
dinss
15.04.2019 20:34
#
Jenže poslední trendy jsou takovýhle malinkatý ofsajdy pouštět.
mistr129
15.04.2019 20:38
#
S videem?
dinss
15.04.2019 21:00
#
Ano, i s videm se to kolikrát v LM/EL pouštělo.
mistr129
15.04.2019 21:03
#
Ok, já si toho teda moc nevšiml, ale beru
Obr Koloděj
15.04.2019 20:38
#
mistr129
15.04.2019 19:51
#
nebo třeba pustit dvoucentimetrový aut
dinss
15.04.2019 20:02
#
viz (ne)argument tvého ublíženého kamaráda.
Losinho
15.04.2019 19:54
#
Bylo to neregulérní, ale jen o kousek
Spalovač šancí
15.04.2019 19:55
#
Já bych s tím i souhlasil, aspoň bude více golů. Navíc to není nějaká nepřiměřená výhoda. Ale musí se to pouštět konzistentně. Ale ne stylem, že jednomu týmu několikrát takový těsný offside projde, ale jeho soupeře raději asistent ani do šance nepustí, byť to ani offside není.
ratusek
15.04.2019 20:10
#
tvl podívej se na to pořádně a pokud nevidíš offside, tak si zajdi na oční
dinss
15.04.2019 20:33
#
Byl jsem a prý 0,75 dioptrie takže ok.
Liquid
15.04.2019 21:45
#
montaigne33
15.04.2019 19:59
#
Stejná komise rozhodčích, která potvrdila "fair play" v Plzni, dospěla k závěru, že Země je placatá a vesmírem ji táhne obří želva... Děkujeme!!!
Kixi Syhimour
15.04.2019 20:00
#
OT:

Vypadá to, že Paříž má o památku méně.
zelda
15.04.2019 20:25
#
sleduj, jak tam místo toho postaví mešitu
Kixi Syhimour
15.04.2019 20:29
#
Diskuse na Idnesu už to navrhla, obecně se to tam zvrtlo v malý souboj. Teď jde o to, jestli to byla opravdu náhoda
zelda
15.04.2019 20:47
#
tak to se asi nedozvíme...a jako zrovna když tam probíhá stavba, tak je možný, že se to stane neopatrností nějakou

ale možný je všechno
Obr Koloděj
15.04.2019 20:39
#
Škoda no. Třeba bude veřejná sbírka a postaví novou.
HorajzmAmmann
15.04.2019 20:44
#
serte na ofsajd, je to tak minimální, že bych to taky neřešil (i když tam byl VAR a samozřejmě to řešit měl) Ale normálně bych to taky nepísknul... co mi vadí, je těch x milion faulů pro Plzeň, odkopy od brány místo rohů... ale to je jedno. Prohráli jsme si to na hřišti ... byl jsem po zápase trošku rozhozený, ale teď to vidím trošku jinak...

Uhrajeme si to s Opavou a v Jablonci
Nr.Nobody
15.04.2019 20:55
#
dinss
15.04.2019 21:01
#
Na druhou stranu bych to zas tak hrozný neviděl. Zápas jsem viděl v podstatě celý a žádná tlačenka mi to nepřišla. Jasně, nějaký naočko puštěný zákroky/nezákroky ano ale jinak celkem ok.
Kepy_FCB
15.04.2019 21:11
#
byl to strašně tendenční zápas a ten ofsajd od toho akorát odvedl pozornost
Logan
15.04.2019 22:32
#
víc než te nofsajd nechápu, že o tom šlapáku komise rozhodla, že to nebyl faul, to jako nechápu. Fleišman šel hrát balon a Procházka proti němu kolíkama napřed. Tohle byla jasnější penalta než jakákoliv v derby ...
Obr Koloděj
15.04.2019 22:39
#
Taky se mi to zdálo jako penalta
Papra
16.04.2019 14:51
#
a máš někde průkaznej materiál o tom, že ho opravdu trefil? Ptám se protože v žádným záběru jsem kontakt neviděl. O úmyslu se nebavím, ten byl jasnej..
HorajzmAmmann
17.04.2019 00:07
#
Ta přece si nenechá zlomit nohu jenom kvůli tomu, aby dokázal že to je faul, ne?
Cukroušek
15.04.2019 22:36
#
Kdyby tam stal o pul metru tak nereknu, ale furt dokola brecet kvuli par cm? Vsak tim ani neziskal zadnou vyhodu. Spis bych rad vedel, proc jeho nabeh nikdo nepohlidal...
Mirek na tenisu
15.04.2019 22:50
#
Zeptej se Granečného a Flajšmana....to byli ti dva lufťáci, přes které to šlo.
HorajzmAmmann
16.04.2019 11:33
#
Prochazka
frankiefcb
16.04.2019 12:39
#
Bakary3
16.04.2019 06:58
#
Bakary3
16.04.2019 06:58
#
Liquid
15.04.2019 21:46
#
jiri - fcb
16.04.2019 08:26
#
Ne
HonzaBanik
16.04.2019 10:07
#
Zvláštní rozhodnutí...Ale očekávané. To je český fotbal.
a2762019
16.04.2019 10:18
#
OT: z expresky: "Tresty za žluté karty se do nadstavbové části nepřenášejí, POKUD KLUB UHRADÍ POKUTU." Zajímavé výpalné.
eibe
16.04.2019 10:46
#
Zeptám se, jelikož jsem lajk. Pokud hráči stojí nohama ve stejné úrovni a útočník má delší nos a tím pádem je blíž k brance, jedná se o postavení mimo hru? Plzeň nemusím, ale o offside se nejednalo. Baník brečí zbytečně.
HorajzmAmmann
16.04.2019 11:34
#
Ano, protoze I tim nosem muze dat gol..
ratusek
16.04.2019 11:41
#
Další slepej trouba
dinss
16.04.2019 23:07
#
Tak jakou částí těla byl v tom ofsajdu? Pérem?
ratusek
17.04.2019 08:19
#
Může dát pérem gol? Může
dinss
01.05.2019 21:17
#
bobis21
16.04.2019 12:23
#
ano, nos se do ofsajdu taky počítá. Ale tady se nejednalo jen o nos, ale o půlku těla
vanGomm
16.04.2019 11:17
#
My tady nemáme ani tu technologii co určí jestli byl míc celým objemem za brankovou čárou.Takže se neví jestli Hubník to přehození golmana Plzne Fleišmanem vykopával před,nebo už za lajnou.Takové zařízení je podle mého názoru dost důležité.Je ale potřeba,aby toto zařízení včetně videa bylo na všech stadionech!! A také když už to rozhodčí na videu zkoumají z těch mnoha pohledů,tak aby nedělali takové obr chyby co předvedl ten rozhodčí nyní v Edenu.V takové případě když na to kouká na té obrazovce,tak to už snad ani nemůže být neúmyslná chyba.
luismiksak
16.04.2019 12:05
#
Se nemůžu zbavit dojmu, ze se tady video VAR a podobné novoty zavádí tzv po Česku....
Teda VAR jen na vybraných zápasech...odvolání gólu, přivolání penalty naproti... neexistující brankova technologie... nepřenášeni žlutých karet do nadstavby...
kolouch
17.04.2019 08:58
#
Do prdele co to je? To už se teď budou popírat očividné ofsajdy? Řezník má část těla (hlavu), kterou se může zapojit do hry očividně za ofsajdovou hranicí, k tomu nepotřebuju certifikovanou ofsajdovou čáru, abych to viděl. Zrušte VAR, je to komedie..
kolouch
17.04.2019 09:07
#
Dokážu pochopit, že rozhodčí během zápasu udělá i s videem chybu, rozhoduje ve stresu, časovém presu atd. Ale, že komise rozhodčích následně řekne, že nechyboval a směje se všem fotbalovým fanouškům do xichtu, to mě sere. Bereme si za vzor největší evropské ligy, ale tyhle praktiky jsou jak někde na Balkánu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.