Hubník: Pořád jsme ve hře o titul, dostali jsme Slavii pod tlak

14.04.2019 10:50 - Aktuality
Roman Hubník (© fcviktoria.cz)
 
Kapitán Roman Hubník si po vydřené výhře 2:1 v 28. ligovém kole nad Ostravou pochvaloval, že se plzeňští fotbalisté díky třem bodům udrželi reálně ve hře o titul. Obhájce trofeje vytvořil tlak na vedoucí Slavii, ke které se před nedělním derby se Spartou přiblížil na rozdíl čtyř bodů.

"Je to pro nás velice cenné vítězství. Potvrdili jsme domácí neporazitelnost, doma jsme ztratili jen dva body. Pořád jsme ve hře o titul, Slavii jsme stáhli na čtyři body a možná jsme ji trošku dostali pod tlak. Je to ještě otevřené, pár zápasů do konce ještě máme," řekl novinářům Hubník.

"Slavia je doma samozřejmě velice silná, předvádí to nejen v lize, ale i v Evropské lize. Uvidíme, jak to derby dopadne. Očekávám hezký zápas," doplnil čtyřiatřicetiletý stoper.

Jeho tým se na výhru nad Ostravou pořádně nadřel. Musel otáčet nepříznivé skóre a vítězný gól dal až pět minut před koncem. "Myslím, že dnes mohl vyhrát i Baník, měl šance. Bylo to hodně nahoru dolů. Baník sem nepřijel bránit a zkusil to hodně ofenzivně. Jsem rád, že štěstí zůstalo doma," prohlásil Hubník.

V závěru nastavení první půle se za stavu 1:1 blýskl efektním obranným zákrokem, když akrobaticky s pomocí břevna odvrátil míč z brankové čáry. "Myslel jsem si, že to půjde na naši bránu, tak jsem tam spíš tak instinktivně běžel. Trefil jsem to špičkou, někdo mi říkal, že to šlo do břevna," uvedl Hubník.

Na hřišti netušil, zda míč vykopl ještě před brankovou čárou. "Vůbec jsem si nebyl jistý, jen jsem čekal, jestli se pan rozhodčí půjde podívat. Myslím, že asi dostal do sluchátek zprávu, že to gól nebyl. Hodně šťastný moment pro nás. Kdyby šel Baník před poločasem do vedení, bylo by hodně těžké to otáčet," dodal bývalý reprezentant.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2101
Komentáře (142 / 0 nových)
Urs
14.04.2019 10:51
#
Díky rozhodčím je ten rozdíl "jen" 4 body.
Blasphemer
14.04.2019 10:58
#
Jakože vás měli párkrát taky potlačit o malinko víc?
Urs
14.04.2019 10:59
#
Tak je fakt, že i nám trochu kolikrát pomohli, ale když se podívám jak tlačí vás, tak je to nic.
Blasphemer
14.04.2019 11:02
#
Řekl bych, že letos si není vzájemně co vyčítat. Stěžovat si na sudí můžou max. týmy od třetího místa dolů.
KingMaster13
14.04.2019 11:08
#
wyqinac
14.04.2019 11:11
#
On je ale trošku rozdíl když Plzeň kvůli sporný situaci vyhraje 2:1 nebo Slavie při výhře 4:0 má u jednoho gólu spornou situaci, nám to většinou body nepřináší
Blasphemer
14.04.2019 11:14
#
Takže u vás je to vlastně v pořádku.
Spalovač šancí
14.04.2019 11:15
#
V pořádku to není
vanGomm
14.04.2019 11:45
#
U Slavia to v pořádku není,ale ona by ten zápas i tak vyhrála.Ovšem když Plzen vyhraje 15x o gól,tak tam už je to potom o něčem jiném.Klidně by mohla a spíše měla mít o 12-14 bodů méně a dostávala by tak pod tlak max.Spartu
Kepy_FCB
14.04.2019 11:52
#
mrtvej ofsajd
14.04.2019 11:59
#
Fantomasova sestra
14.04.2019 12:10
#
Mumloch
14.04.2019 12:29
#
naheCZ
14.04.2019 12:45
#
dinss
14.04.2019 14:22
#
Takže chceš říct, ze jsme vyhráli 15krát o gol kvůli rozhodčím? Ta vaše zaslepenost.
Mumloch
14.04.2019 14:28
#
To myslím nepsal.
dinss
14.04.2019 14:41
#
Ovšem když Plzen vyhraje 15x o gól,tak tam už je to potom o něčem jiném.Klidně by mohla a spíše měla mít o 12-14 bodů méně a dostávala by tak pod tlak max.Spartu
Mumloch
14.04.2019 14:44
#
Nedává to rozhodně 12-14 bodů.
dinss
14.04.2019 14:55
#
Takže jsme tedy vyhráli kolikrát kvůli rozhodčím dle tvého rozumu?
Mumloch
14.04.2019 15:14
#
Já nepíšu nic o tom, jak to je podle mě. Jenom vanGomm to tady psal.
dinss
14.04.2019 22:05
#
Já se ptám přímo tebe.
meno
14.04.2019 18:35
#
Tolikrát, kolik v součtu udělá 12-14 bodů
sima.vok
14.04.2019 20:11
#
valloire
14.04.2019 11:30
#
wyqinac
14.04.2019 12:01
#
To jsem neřekl, jen jsem řekl že to je rozdíl, pokud ho vidět nechceš tak ho samozřejmě neuvidíš
Blasphemer
14.04.2019 12:12
#
Že vyhráváme zápasy těsněji než Slavia nelze zpochybňovat. Ale chyba rozhodčího je pořád chyba, ať už to je 1:0 nebo 3:0.
Losinho
14.04.2019 12:19
#
Ale ne každá chyba přímo ovlivní výsledek.
Blasphemer
14.04.2019 12:35
#
Nechceš mi tady snad tvrdit, že v žádným letošním zápasu Slavie nenastala sporná situace, která by neovlivnila výsledek?
Sheldon
14.04.2019 12:38
#
Ano, neovlivnila.Napiš sem jediný zápas, který jsme vyhráli díky rozhodčímu.Asi ten 4:0 v Plzni, ne?
Blasphemer
14.04.2019 12:39
#
Zaslepenost level 1000.
BarteruACM
14.04.2019 12:55
#
výhra 3:1 na Karviné, Zmrhal podobný ofsajd jako včera. Souhlasim s tím, že díky rozhodčím má Plzeň o pár bodů více, ale tvrdit, že nám jedinkrát v sezoně k výsledku taky nepomohli, je pokrytecký.
Sheldon
14.04.2019 16:38
#
3:1, tak vidíš.To nám jako pomohli k výsledku?Takže bez něj byto bylo při steném vývoji jen 2:1.Já se ptám, kdy nás dotlačili letos rozhodčí k výhře?Kolikrát Půzn letos vyhrála 1:0, nebo jiným výsledkem o gól??
BarteruACM
14.04.2019 16:48
#
o tomhle se asi nebudu hádat, myslim si, ze oteviraci gol ve vyhre 3:1, kdy jsme nehrali nic moc, je docela dulezitej. Proto jsem zminil ten a ne Olayinkuv proti Opave z posledni minuty. Ale chapu tvuj point, jen to proste neni nekdy tak jednoznacny jak to vypada
Losinho
14.04.2019 12:51
#
Ne ale že jich bylo míň (a asi i výrazně), než v případě Plzně
Blasphemer
14.04.2019 12:53
#
Losinho
14.04.2019 12:58
#
Tak chybu, přímo ovlivňující výsledek, asi najdeš v sezoně pro každý tým, ne?
Blasphemer
14.04.2019 13:00
#
Samozřejmě.
dinss
14.04.2019 14:24
#
Jasně, že jich je vždycky méně než těch vašich. Taky to přece psal Tvrďa na Twitteru.
Urs
14.04.2019 11:17
#
Mumloch
14.04.2019 11:14
#
To bych teda neřekl. Možná se na to nedívám nestranně, ale prostě takovou tlačenku jako včera v zápase Slavie nevidíš nikdy.
Seydou Doumbia
14.04.2019 11:35
#
Bohatě by stačilo kdyby na konci sezony každému týmu odečetli tři body za nasimulovanou penaltu nebo gól s ofsajdu a už by se ty týmy tak neprotlačovali...jenže kdo by to kontroloval že
Mr.Mike
14.04.2019 11:55
#
Sheldon
14.04.2019 12:36
#
Tak sem šoupni nějaké zápasy, kdy rozhodčí hrubě ovlivnili výsledek Slavie, jako včera v Plzni.
Blasphemer
14.04.2019 12:39
#
Na jaře Teplice, Baník a Bohemka.
bobis21
14.04.2019 12:45
#
nás by teď na jaře na slávii nespasilo ani kdyby rozhodčí tlačil nás to už se nás víc snažil poškodit v tom zápase se slávií na podzim...
muzajs
14.04.2019 13:25
#
Lžeš, lžeš a zase lžeš... S Teplicema penalta jasná, stejně padnul další gól. Teplice už se sypaly. Baník s výsledkem 4:0 - opravdu mi chceš tvrdit, že sudí písknul Slavii čtyři neregulérní góly (havně nenápadně) a Baníku nic? Bohemka - tam mi jich bylo líto, ale nedá se říct, že by nám sudí pomohl, spíš bych to napsal tak, že si sudí škaredě pohrál s Bohemkou svou liknavostí při pískání penalty.
Blasphemer
14.04.2019 13:29
#
Jasná? Ok. Za stavu 0:0 to samozřejmě nemělo žádnej vliv.
Baník nebudu komentovat, jestli si ten zápas viděl, tak víš, že se bavíme o situacích, který nebyly za stavu 4:0, ale daleko dřív.
muzajs
14.04.2019 13:41
#
Jasná byla, tam není co řešit. A i kdyby nebyla, tak je značně pravděpodobný, že by padnul jinej gól, Teplice už visely na vlásku. Když už jsme u Teplic, tak tam mi do dneška vadí ta pentle z předchozího utkání, kde sudí pískl neexistující ruku a navíc to byl spíš remízovej zápas. Ohledně Baníku - netuším o čem mluvíš, tam hrála Slavia o třídu líp, penalty (písknutá i nepísknutá) v pořádku. Trochu smůla Baníku byla v tom, že u jednoho gólu měl zrovna hráče v ošetřování, jinak tam nic zásadního nebylo.
Blasphemer
14.04.2019 13:46
#
"kdyby nebyla, tak je značně pravděpodobný, že by padnul jinej gól"

Nejhloupější a nejhorší agrument.

Co se týče Baníku, tak spousta lidí si myslela opak. I to i přímo ve studiu na O2 nebo následně v médiích. A nebyli to žádní anonymní lidi, jako tady na fóru. Dokonce to byli lidi i se slávistickou minulostí.
Ale ty seš evidentně úplně neochotnej si byť jen přiznat, že v zápasech Slavie docházelo k situacím, který byly minimálně sporný. Nehorázná zaslepenost.
muzajs
14.04.2019 14:03
#
Nevím, proč by to měl být hloupý argument, mluví pro něj vývoj mnoha zápasů - i když samozřejmě úplně jisté není nic, taky jsem napsal, že je to velmi pravděpodobné. Ale to je jedno, dojala mě tahle debata:
Můj koment výš:
Když už jsme u Teplic, tak tam mi do dneška vadí ta pentle z předchozího utkání, kde sudí pískl neexistující ruku a navíc to byl spíš remízovej zápas.
Na tohle napíšeš:
Ale ty seš evidentně úplně neochotnej si byť jen přiznat, že v zápasech Slavie docházelo k situacím, který byly minimálně sporný. Nehorázná zaslepenost.
Tak nevím, neumíš číst nebo záměrně máš potřebu převracet slova? Tahle debata nikam nevede...
Losinho
14.04.2019 13:50
#
myslíš tu simulaci Diopa?
Blasphemer
14.04.2019 13:54
#
a stejnou simulaci Olayinky
Losinho
14.04.2019 15:23
#
Možný to je, ale to už těžko něco řešilo, když Baník skoro nebyl za půlkou. Nehledě na to, že Laštůvka ani neprotestoval, což je u takovýho nerváka docela zajímavý.
Mumloch
14.04.2019 14:11
#
DeformFCB
14.04.2019 16:23
#
Mumloch
14.04.2019 11:04
#
valloire
14.04.2019 11:09
#
jj, kopete míň penalt
Mumloch
14.04.2019 11:11
#
Jj, protože počet penalt vůbec neukazuje to, kolikrát je tým faulován ve vápně (nebo ruka), ale to, komu nadržují rozhodčí.
valloire
14.04.2019 11:30
#
když myslíš
Papra
14.04.2019 14:30
#
zajimavy ze kdyz se par let zpet kopalo vic penalt pro plzen tak jste tohle nevytahovaly
Mumloch
14.04.2019 14:42
#
Tenhle argument už si strčte za klobouk. Já jsem to věděl i tenkrát, ale to ti nijak nedokážu, takže je úplně zbytečný se o tom bavit Stejně dobře můžu říct, že vám Plzeňákům to tehdy nevadilo, a teď se najednou můžete posrat.
Papra
14.04.2019 15:18
#
ja jsem v pohode, jen mi prijde vtipny jak ty samy lidi ted vytahujou argumenty, kterejma predtim pohrdaly. Je jasny ze heajete lepsi fotbal a z toho prameni vic penalt, ale kdyz jsme par let zpatky hrali top fotbal my, tak to bylo zaplaceny a s aktivni hrou do vapna to podle mistnich nemelo nic spolecnyho
muzajs
14.04.2019 16:42
#
Ale kecáš taky, bylo tady dost lidí včetně mě, kteří psali, že ofenzivnější hra Plzně holt vytváří větší šrumec v soupeřově vápně a sudí občas něco pískne ani ne tak, že by chtěl pomoct, jako spíš omylem. Akorát je fakt, že tohle platilo jen na začátku, pak už Plzeň takovej válec nehrála a o to víc ty její penalty bily do očí. To už jsem radši držel hubu, jednak jsem měl takovou nemluvnou dobu, jednak jsem neměl potřebu se bít za nějakou Plzeň, Slavia měla jiný starosti. Ovšem furt jsem to tak nějak toleroval. Ale když vidím, co jsou schopný napsat plzeňští fandové na adresu Slavie, tak ale jde celá tolerance do hajzlu, jak se do lesa volá, tak se ucho utrhlo...
Papra
15.04.2019 14:22
#
no urcite nebudu dohledavat nekolik let stary diskuze a nechci te obvinovat bez nejakych dukazu, takze beru. Ale moc dobre si paamatuju, ze vetsina tady plivala ze kopem moc penalt a nejaky objektivni duvody je nezajimaly..
muzajs
15.04.2019 15:48
#
Jo, takovejch bylo hodně, ale troufnu si tvrdit, že značná část těch ubrečenejch kritiků plzeňskejch penalt fandila Spartě. Což bylo samozřejmě pro mě jako slávistu úsměvné, protože si pamatuju cinklý jara, fotbaly na Nově v hospodě, kde přímo sparťan prohlásí "Tohle nebyla penalta, ale pelta" a tak podobně. Takže ti praví. O to víc je mi smutno, když se teď na adresu Slavie ozývá tolik Plzeňáků.
Papra
15.04.2019 17:21
#
ok asi si nemame co vycitat. Jak je znamo idioti jsou ve vsech taborech a bohuzel, v Plzni hodne lidem s uspechem trochu stoupnul nos a tak to ted vypada no... Jen me proste sere kdyz se do myho klubu serou lidi jen proto, ze maj kratkou pamet.
muzajs
15.04.2019 20:28
#
Jo, to naprosto chápu, mám to podobně. I s těma idiotama v každým táboře, stejně jako s fajn chlapama v každým táboře se shodneme.
Spalovač šancí
14.04.2019 11:15
#
A co penalty proti?
dinss
14.04.2019 14:20
#
oli9
14.04.2019 11:37
#
Tak hlavně u plzně je to vždycky sporný , upocený moment a její vyhra 0:1 , 2:1 atd... samé takové výsledky o gol..kdežto slavie 5:1, 4:0 , 3:0 , 2:0 atd... taky ji možná někdy trošicku potlačili ale ta její hra a rozdíl oproti ostatním je obrovský. Kděžto u vás je to vždycky s odřenýma ušima
Greny
14.04.2019 11:04
#
to si fakt jste tak jistí, že to proste byl ofsajd?
wyqinac
14.04.2019 11:10
#
Spíš to nebylo jediný sporný rozhodnutí
Mumloch
14.04.2019 11:11
#
oli9
14.04.2019 11:38
#
já bych ten offside puštěl , spíš ten šapák na baníkovce po kterém měla být jasná penalta a nic
r.mrazik
14.04.2019 11:51
#
Jo
T7s
14.04.2019 14:53
#
nebrec.. Plzen uz neni v kurzu, ted se tlaci Slavie
Urs
15.04.2019 21:43
#
Jojo včera v derby jsme to viděli v plné parádě
jk
14.04.2019 10:53
#
Plzeň má o 4 body méně a o jeden zápas více. V Příští sezóně je přejede i Jablonec, ten tým už je strašně vyčpělej
Fantomasova sestra
14.04.2019 12:11
#
Plzeň už jde dolů, byla to hezká pohádka, ale ti rozhodčí a jejich pomáhání... trapné. v Evropě jsme jim mnohdy přáli
smazaný uživatel
14.04.2019 12:44
#
tohle se rika od prvniho titulu.
jk
14.04.2019 13:08
#
Aha. Tak se podívej jak Plzeň letos hraje, na klíčových postech hráči co už maj rok do důchodu a žádná perspektiva. Vrba si točí ten cirkus furt dokola a nikoho mladýho není schopný zapracovat, takže si ten optimismus klidně zachovej, budeš ho potřebovat
smazaný uživatel
14.04.2019 16:34
#
kdyz si kouknes na sestavu Plzne nekdy z doby co ziskala prvni tituly, tak uz je tam v zakladu v podstate jen Limba.
jk
14.04.2019 22:26
#
Nikdo tu nepíše nic o hráčích co získali první tituly ale hráčích co jsou za zenitem
smazaný uživatel
14.04.2019 22:28
#
"Vrba si točí ten cirkus furt dokola"
jk
14.04.2019 22:50
#
Aha, on je totiž asi známej tím, že používá široký kádr a dokáže tam zapracovat nový hráče. dobrý no, tak čau.
smazaný uživatel
14.04.2019 23:08
#
Plzeň v průběhu každé sezóny obmění cca. třetinu kádru, viz poslední zápas proti Baníku (Kayamba, Brabec, Procházka, Beauguel). Vrba po hráčích požaduje, aby perfektně zvládali jeho herní systém a toho nejde docílit tak, že každý rok či dva totálně přehází celý kádr. Já nevim, kde to vzniklo, že mají všichni pocit, že se musí co sezónu totálně proházet kádr. Když se koukneš na situaci ještě před několika lety, tak bylo všude naprosto zvykem, že hráči spolu hráli v klubech řadu let bez výraznějších změn. To je tou současnost pošahanou dobou, kdy neexistuje žádnej klubismus nic a kouká se jen na prachy a hráči lítaj z klubu do klubu.
Blasphemer
14.04.2019 10:55
#
Včera dobrej výkon. Jeho nasazení je příkladný, škoda že si z toho ostatní v poslední době neberou větší příklad.
Jinak se mi včera konečně poprvý líbil i Kuba Brabec. Holt potřeboval trochu důvěry ze začátku. Včera ji konečně začal splácet, tak snad mu budou odměnou další starty a on se ještě předvede.
20DollarsInMyPocket
14.04.2019 11:35
#
Vždyť byl mimo rozehrávky hroznej. Všude druhej, pomalej, neobratnej, takže vlastně nic novýho.
Blasphemer
14.04.2019 11:42
#
Právě ta rozehrávka se mi líbila nejvíc. Jinak párkrát byl někde pozdě, ale zase tam několikrát něco hasil a většinu situací vyřešil dobře. Netvrdím, že to byl perfektní výkon, ale rozhodně to bylo daleko lepší než to, co předváděl doteď. A může to bejt ještě lepší
db18
14.04.2019 15:25
#
Spalovač šancí
14.04.2019 11:16
#
Bude to ještě zajímavé. Podstatný bude dnešní zápas ...
FC Porto FC
14.04.2019 11:25
#
kulový leda. Plzen vyhrává větsinu zápasu tak těsně že jednou jim to nevyjde a při formě Slavie budou v pr.... definitivně
Začalo to U Dubu
14.04.2019 11:29
#
O titul hrajete proto, že vás dlouhodobě drží na hřišti sudí. Letos, kdybyste měli poměr sporných situací posouzených ve prospěch nebo v neprospěch podobný, jako zbytek ligy mimo vlivnou špičku, tak kopete leda o šestku .....
mrtvej ofsajd
14.04.2019 12:01
#
přesně... dobrej nick mimochodem
Začalo to U Dubu
14.04.2019 12:23
#
nevěděl jsem, co dát, tak jsem to vzal od samého začátku ....
SIRBRANIKE
14.04.2019 12:59
#
jestli máš na mysli úplný začátek
smazaný uživatel
14.04.2019 12:44
#
to jo a proto se proti nam kope kazdej druhej zapas penalta.
Mumloch
14.04.2019 14:12
#
TheMally11
14.04.2019 11:39
#
Plzen má štěstí, že nedostává tolik gólů ... ona se vždycky najde chvíli kdy fouknout "penaltu" ke konci zápasu
dinss
14.04.2019 14:13
#
Vetsi sracku jsi fakt napsat nemohl.
JackDaniels.
14.04.2019 11:39
#
Viking !!!
ratusek
14.04.2019 12:04
#
Nejste
dinss
14.04.2019 14:19
#
Jsme
ratusek
14.04.2019 18:26
#
V žádným případě nejste
dinss
14.04.2019 22:05
#
Ne? A proč ne? Minimálně v tom teoretickém určitě ano.
ratusek
15.04.2019 06:30
#
Teoreticky hrajem o titul i my jelikož minimálně na Slavii zase dostanete ranec, tak dle mě je to fakt spíš oblast teorie
dinss
15.04.2019 19:40
#
5 bodů rozhodně není oblast teorie.
ratusek
15.04.2019 20:11
#
výprask od Slavie, takže 8
dinss
15.04.2019 20:34
#
Který nemáš ničím podložený na papíře. Skoro jak vidím velký špatný.
Začalo to U Dubu
14.04.2019 12:17
#
Plzeň je posledních pár let největší rakovinou tuzemské ligy. Nezpochybňuji kvality hráčů i oprávněnost čelních umístění čistě z titulu kvality a výkonů, ale ta tlačenka .... Fuj, k zblití. Být příznivcem Plzně, tak mě to prostě nebaví, za takovou cenu ..... Stačí mi bohatě jen zápasy na Baníku, ještě včetně Bazalů......

Posledních dobře 8 let tu nebyl zápas, kdy by sudí Plzeň nepotlačili nebo alespoň zoufale takticky nechránili ..... Expert na to byl hlavně Kocourek, dokud neskončil, protože té komedie bylo už prostě moc i na tuzemskou žumpu ..... Pískal Plzeň na Baníku nápadně často a pokaždé to zkurfil ..... Vzpomenu namátkou - neuznaný gól na Bazalech, který záhadně pomezní neviděl, i když byl balon jasně mimo tělo Kozáčika za čarou..... pískaná komedie s otáčením faulů (viz třeba - Řezník dal normální krosček rukama Vašendovi, to hovado Kocourek se otočil, jakože nevidí a pro jistotu během pár vteřin hoonem pískal trestný kop pro Plzeň v krásné pozici u vápna, kdy se Greguš protihráče vůbec nedotkl, protože byl metr od něho ..... Ochrana Drábka na konci zápasu, kdy Baník snížil dvěma góly na 2:3 a přidal srandovně 1 minutu a honem útěk do šaten a to ještě hodinu zapisoval žlutou Kukecovi ..... Poslední plichta 0:0, kdy to bylo oboustranně o ničem, ale druhou půli je sudí chránil tak úzkostlivě, že nebylo prakticky možno jít do jakéhokoliv souboje, aby nepískal faul, plzeňské horší fauly samozřejmě pouštěl .... To říkám se zdůrazněním toho, že Baník tehdy na Plzeň neměl, klepal se vůbec o existenci, Přesto tu nebyl vícero let zápas, kdy by se Plzeň nemohla spolehnout na sudího, ačkoliv hlavně před Brabcovým vstupem, to nepotřebovala ..... Jak jsem byl rád, že jim Zagreb jebnul doma trojku ... A Vrbo, jestli jsi tam opravdu oc*ujel a je z tebe arogantní trouba na první našlápnutí, tak věz, že přibývá fans, co už tě zpátky do Baníku nechtějí.....
Kepy_FCB
14.04.2019 12:55
#

tolik faulů co Plzni včera prošlo bylo k zblití

Vrbu po včerejšku též nechci ale obávám se že mě to přejde. S věkem to s ním bude horší a horší...
Duke
14.04.2019 12:40
#
Už se nemůžu dočkat toho, jak tento cirkus s názvem VIKTORIE PLZEŇ skončí.
Hnus, bída a zase hnus.
smazaný uživatel
14.04.2019 12:45
#
dinss
14.04.2019 14:11
#
smazaný uživatel
14.04.2019 12:46
#
zase hysterie fans, kdyz se koukne clovek co se piska/nepiska jinde. Dukla proti Karvine, Slavie proti Bohemce, Sparta proti Bohemce, tak centrimetrovej ofsajd je vuci to ho*no.
muzajs
14.04.2019 13:15
#
Co to hergot furt melete o Slavii a Bohemce - copak tam bylo něco tak nechutně spornýho? Ano, objevila se tam blbá situace s gólem Bohemky, ale ta vycházela bohužel z pravidel VAR... A dál?
Blasphemer
14.04.2019 13:17
#
A to, že sudí hned neodpískal penaltu a tím Bohemka vstřelila regulérní branku, kterou následně odovolal, to jako není nechutně sporná situace?
muzajs
14.04.2019 13:21
#
To je blbá situace, o tom jsem psal. Ale to přece nebylo připísknutí Slavii - kdyby tu pentli (která samozřejmě byla jasná) pískl hned, tak se žádnej gól Bohemky neřešil, protože by vůbec neexistoval a my bychom naprosto správně kopali pentli - můžeš mi vysvětlit, jak konkrétně to Slavii pomohlo?
Blasphemer
14.04.2019 13:23
#
"kdyby tu pentli (která samozřejmě byla jasná) pískl hned, tak se žádnej gól Bohemky neřešil, protože by vůbec neexistoval"

No, právě o to tady jde.
muzajs
14.04.2019 13:30
#
Ach jo - tak znovu - měla ta penalta být? Měla. Taky byla. Ano, byla blbě, ale ne vinou Slavie a taky na tom Slavia nic nevydělala, dostala jen to, co měla dostat. Že ta cesta k té penaltě byla dost křivolaká, to nepopírám, to se mi nelíbí, ale to není nic, co by Slavii pomohlo. Takže pokud se bavíme o tom, že sudí tlačí Slavii - znovu se ptám, jak konkrétně potlačil sudí Slavii s Bohemkou? Protože pokud začnu tahat takovýhle neobvyklý situace jako jasný tlačení Plzně, tak jste letos odehráli bez tlačení tak asi dva zápasy...
Blasphemer
14.04.2019 13:31
#
A spornej moment to teda nebyl? Nebo nevíš, co slovo "sporný" znamená? O tom tady točíme celou dobu.
muzajs
14.04.2019 13:47
#
Byl to smutný moment, byl to nešťastný moment pro Bohemku, byl to neobvyklý moment. Nebyl to sporný moment, protože tam není žádný zřetelný důvod ke sporu. Rozhodčí udělal chybu, VAR ji opravil, hotovo, konec, hraje se dál. Nebo teda kde konkrétně v té situaci vidíš spor? Co konkrétně je v rozporu s nějakým pravidlem, takže někdo byl neprávem zvýhodněn a tudíž došlo k neférovému vývoji, o kterém má smysl vést spor?
Blasphemer
14.04.2019 13:49
#
Rozhodčí udělal chybu.

To není spornej moment?
Losinho
14.04.2019 13:52
#
a měla ta chyba vliv na výsledek zápasu?
Blasphemer
14.04.2019 13:55
#
Tak asi měla, když to místo 1:0 bylo za minutu 0:1.
muzajs
14.04.2019 14:11
#
A podle pravidel to teda mělo bejt 1:0 nebo 0:1? Jak teda byl tou chybou ovlivněn závěrečný výsledek?
Mumloch
14.04.2019 14:14
#
Místo jedna nula… Ale seš si schopen přiznat, že ten gól prostě NEMĚL platit, takže zrušení stavu jedna nula není nic závadnýho?
Losinho
14.04.2019 15:25
#
A podle jakejch pravidel to mělo bejt 1:0?
muzajs
14.04.2019 13:57
#
Chyba byla následně napravena - konec sporu. A znovu - ty jsi jak magor - já bych opravdu raději, aby to sudí písknul hned a tyhle žvásty se nemusely vést. Nepísknul to, musel to opravit VAR. A znovu už asi potřetí se ptám, jak na tom Slavia vydělala, neustále máš potřebu to Slavii podstrkovat jako prasárnu, tak se znovu ptám, jak konkrétně to Slavii pomohlo natolik, aby mělo smysl o tom tak sáhodlouze debatovat. Paradoxně mám dojem, že mně jako slávistovi tím sudí spíš uškodil, protože se jako malý děcko musím zpovídat z něčeho, co mi nic nepřineslo, co jsem nezavinil a za co se do mě naváží kdejakej matlák.
Blasphemer
14.04.2019 14:00
#
Ty vole, ale jenom už tím, že ta chyba vznikla a následně se tím na ní nakupila druhá (vstřelenej gól, co se musel odvolat), ten spor zázračně nikam nezmizel.
muzajs
14.04.2019 14:07
#
Tak se asi rozcházíme v tom, co je sporná situace... To je jedno...
muzajs
14.04.2019 13:51
#
A mimochodem - nejkrásnější je, že já s tím včerejším gólem Plzně souhlasím, jestli tam byl ofsajd, tak asi o chlup, jestli vůbec. Což pro mě není tak zásadní, abych o tom gólu vedl spor, tudíž pro mě to není sporný gól. Akorát mi vadí to předhazování Slavie zrovna od Plzeňáků.
Blasphemer
14.04.2019 13:56
#
S předhazováním tady ale nezačal nikdo z Plzně, pokud si to tady pročteš. Předhazovat tady začal Urs a ten v oblíbených Plzeň nemá.
20DollarsInMyPocket
14.04.2019 13:31
#
Co je na tom spornýho? Bylo to nešťastný pro Bohemku jako prase a chápu nasranost, ale nic neregulérního tam nebylo a rozhodně bych to nestavil do stejný roviny, jako ty věci ze včerejška.
Mumloch
14.04.2019 14:17
#
HorajzmAmmann
14.04.2019 14:37
#
Mumloch
14.04.2019 14:17
#
Regulérní?? Určitě??
Mumloch
14.04.2019 14:17
#
Mumloch
14.04.2019 14:17
#
Kepy_FCB
14.04.2019 12:51
#
muzajs
14.04.2019 13:15
#
No tak ve hře o titul je teoreticky i Sparta, že...
Bex5
14.04.2019 13:57
#
My bysme se meli koukat spis pod sebe. Ale takovej brekot tady zas
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.