Hrubeš pro ČT uznal, že Slavia měla v derby kopat penaltu

15.04.2019 10:35 - Aktuality
Logo Fortuna ligy (© twitter.com)
 
Sudí Karel Hrubeš po zápase 28. kola první ligy mezi Slavií a Spartou uznal, že domácí měli ve 12. minutě kopat po zákroku letenského brankáře Florina Nity na Josefa Hušbauera penaltu. Ze záběrů, které mu odeslal videorozhodčí Pavel Franěk, však faul neviděl, takže původně nařízený pokutový kop odvolal a záložníkovi červenobílých udělil žlutou kartu za simulování.

"Ze dvou dostupných záběrů (videorozhodčího) jsem neviděl, že by došlo k podražení. Po utkání, kdy jsem viděl záběr, který jsme bohužel neměli k dispozici pro danou situaci, tak k podražení Hušbauera došlo a pokutový kop měl být nařízen," řekl Hrubeš pro Českou televizi.

"Sledovali jsme záběr z kamery za brankou, kde faul nebyl průkazný. Pak jsme koukali na kamery ofsajdové z hrací plochy a na tribuně. Ani v jednom případě jsme neviděli kontakt, proto jsme vyvolali diskuzi s hlavním rozhodčím a poslali ho k obrazovce. Když následně byla hra zahájena, tak jsme dostali záběr, z něhož bylo jasné, že jsme udělali chybu a měl být nařízen pokutový kop," citoval sport.cz Fraňka.

Proti tomu se však ohradil výkonný ředitel O2 TV Sport Marek Kindernay. "VAR měl v derby k dispozici včas všechny záběry ze všech kamer. Ze strany O2 TV Sport nedošlo k žádnému pochybení. Navíc byl dnes přímý přenos snímán na čtrnáct kamer," napsal na twitteru.

Domácí se dožadovali penalty v prvním poločase ještě jednou v 28. minutě za zákrok Zahustela na Tomáše Součka. Hrubeš ale po zhlédnutí videa ani tentokrát pokutový kop nenařídil. Jako první podle něj spíše fauloval domácí hráč.

"Z mého pohledu jsem viděl kontakt hráčů, ale podle mého nedošlo k porušení pravidel, proto jsem nenařídil pokutový kop. Ani videozáběry mě nepřesvědčily o faulu. Pokud k držení došlo, bylo vzájemné a nejdříve Souček držel Zahustela," uvedl Hrubeš.

Červenobílí remizovali v derby 1:1 a jejich náskok v čele tabulky se před druhou Plzní snížil na pět bodů.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3220
Komentáře (203 / 0 nových)
smazaný uživatel
15.04.2019 10:37
#
Budiž mu tímto prominuto.
celeb
15.04.2019 10:40
#
tak dosral to jednoznacne ten, ktory sedel vo VAR roome a poslal mu tie zle zabery. Hrubes to spravne odpiskal a neskor (ked mal kompletny videozaznam) aj potvrdil. Akurat ta zlta bola otazna, ked nemal presvedcivy dokaz o filmovani.
Kang & Kodos
15.04.2019 11:58
#
T7s
15.04.2019 13:04
#
on je jenom loutka, sice s balikem v kapse, ale porad jenom loutka
Bucky
15.04.2019 13:56
#
T7s
15.04.2019 10:37
#
neni goal line technologie, nejsou cary pri ofsajdech, nejsou prukazny zabery. video neni na vsech zapasech.. tak bylo to video dobrej napad, spatnej napad, nebo jako vubec napad? ja to nastesti videl az rano na teletextu, kdybych to videl vecer..
Blasphemer
15.04.2019 10:44
#
Nerad to říkám, protože jsem video pořád obhajoval, ale v současných podmínkách je to úplně k ničemu... a to je ještě možná slabý slovo. Spíš než k ničemu, tak to ještě naopak škodí.
Nejsou na to prachy, nejsou na to evidentně odborně proškolený lidi, není na to ani veškerá dostupná technologie, a je to jenom na zápasech vybraných týmů.
Až budou schopný všechno tohle zajistit, tak ať to je a budu jenom rád. S tím současným modelem ať táhnou do hajzlu, nechci to tady v příští sezoně zase vidět v takovým stavu, v jakým to je teď.
ratusek
15.04.2019 10:48
#
Taktak
Řekl bych, že se od toho ustoupí, že je to strašně drahý a lidi i co jsou proškoleni, tak stojí za hovno.

A ještě to bude stát víc peněz, protože jim ještě lmusí dodat certifikovanou offside lajnu

By mě vlastně zajímalo, co na to říká nejlepší sudí Robert Hlenn? Ten to video zarytě obhajoval.
Spalovač šancí
15.04.2019 11:09
#
Já bych skoro řekl, že je to evidentní záměr VAR zdiskreditovat. Takže naopak nechat i přes ty šílené přehmaty. A komise rozhodčích pro 1. a 2. ligu by měla přejít pod LFA, jinak se to nezlepší.
MichalKotukov
15.04.2019 11:26
#
PlackaSKS
15.04.2019 11:50
#
jackinho10
15.04.2019 12:23
#
RM1999
15.04.2019 12:31
#
RM1999
15.04.2019 12:32
#
Hlavně ten přechod rozhodčích pod LFA by mohl hodit ligu zase do normálu, takže 1. Sparta, 2. slavia... 28. Plzeň.
Blasphemer
15.04.2019 13:09
#
To se nemyslim. Video se zavedlo nebo se v brzké době zavádí už ve všech nejvíce sledovaných fotbalových soutěžích. A to zavádění nastane časem úplně všude, tomu se prostě vyhnout nedá.
Že by si někdo dal tu práci, aby to zdiskreditoval, nevim hele... možná by tím docílílil, že se to na pár sezón pustí k ledu, ale plošně bude VAR fungovat ve většině evropských lig v horizontu následujících pár let a ČR nebude výjimka.
Tady prostě zavedli VAR, aniž by ho měli pořádně připravenej a do toho tomu šéfuje banda nekompetentních dementů, takže to logicky nemohlo dopadnout jinak. Nic jinýho bych v tom neviděl.
Spalovač šancí
15.04.2019 13:25
#
Vzhledem ke změnám v komisi rozhodčích před sezónou i během sezóny to prostě smrdí. Navíc na ligové úrovni tipuji min 5, ale spíš 10 let, než bude ve všech evropských ligách. Takže to za to stát může. Anebo prostě jen někdo ovlivňuje i přes VAR.
sima.vok
15.04.2019 16:36
#
Strojmír
15.04.2019 17:01
#
Mumloch
15.04.2019 17:10
#
Messi14
15.04.2019 13:41
#
proskoleny lidi by meli byt odbornici ty firmy, ktera to zastituje, ne rozhodci. Ten by tam mel byt max jako poradce a navigovat kterou situaci dat a poslat hlavnimu na video.
Pak to dopada takhle (kdyz tedy pominu to, ze to je jak EET - totalne vypatlane provedeny)
jiri - fcb
15.04.2019 10:38
#
Tak teď to hodí na O2 a bude vymalováno.
ratusek
15.04.2019 10:40
#
Jeden na druhého a za týden bude ticho pp pěšině. Klasická česká žumpa
Kang & Kodos
15.04.2019 12:01
#
Tak jako tohle samozřejmě vina O2 neni, ale představovat s velkou slávou VAR, akorát bez takovejch nepodstatnejch detailů, jako je rovná ofsajd lajna nebo goal line technology, to celou tu zkurvenou firmu tak trochu vystihuje. To je jako mít dobrýho fotbalistu, akorát s amputovanou nohou a šedým zákalem.
bobis21
15.04.2019 10:40
#
Je jedno jestli je video nebo ne, stejně se najde způsob jak pomoct plzni
Logan
15.04.2019 10:41
#
Hrubeši, ty alibisto!
Sám jsi řekl, že jsi to písknu,p orotže jsi viděl, jak ho Nita podrazil. Pokud tedy na hřišti dojde k tomu, že jsi písknul penaltu, máš dokazovat u videa opak. Z neprůkazných záběru tedy máš vyvodit, že penalta byla a stát si za svým. Neuvěřitelný.
Nehledě na to, že ten pohled ze zadní kamery je přesně ten, cos měl na hřišti a cos viděl na vlastní oči!
Tohle je ten člověk, co je "otcem videa v CZ" jo? Tak to jdi do prdele.

A že jsi pískal na hovno i zbytek zápasu, o tom už ani psát nebudu.

Vyhrát jsme měli i bez penalt, pro to není omluva.
ratusek
15.04.2019 10:44
#
To je jinej Hrubeš

Ale jinak souhlas
Logan
15.04.2019 10:57
#
Aha, jsem nevěděl že jich je tam víc Na zbytku to ale nic nemění
Kang & Kodos
15.04.2019 12:13
#
RM1999
15.04.2019 12:35
#
Puskas
15.04.2019 12:37
#
Začíná to být stejná sranda.
imp
15.04.2019 12:49
#
Vsadim gule
15.04.2019 12:53
#
Hokaido
15.04.2019 12:54
#
bradecek
15.04.2019 13:13
#
KingMaster13
15.04.2019 13:45
#
Neon
15.04.2019 13:58
#
REPLIKATOR
15.04.2019 19:59
#
andrew96
16.04.2019 08:19
#
uff
16.04.2019 11:04
#
FUnk
16.04.2019 11:19
#
REPLIKATOR
15.04.2019 19:59
#
D4ve
15.04.2019 10:41
#
Uz se melo/nemelo kopat tolik penalt letos... ale protoze je to Slavie tak se to bude resit jeste mesic
smazaný uživatel
15.04.2019 10:44
#
A ještě za to, že Slavie ztratila body může Vrba prej.
D4ve
15.04.2019 11:00
#
Mex88
15.04.2019 11:02
#
To jo, ale kde jinde jsi mohl vidět penaltu, která jasně byla, pak chvilku nebyla a pak po zápase zase byla?
muzajs
15.04.2019 12:00
#
Tak prej něco takovýho bylo hned v prvním derby... Jenže tenkrát to bylo podle pravidel.
RM1999
15.04.2019 12:36
#
Prý to tehdy potvrdilo i video.
Pajinho10
15.04.2019 10:46
#
Slavia měla proměnit šance a nemusela se vůbec řešit odvolaná penalta.
Kostomlat
15.04.2019 10:53
#
ta by se řešila, i kdyby to skončilo 5:0
Spalovač šancí
15.04.2019 11:10
#
S první půlkou naprostý souhlas. S druhou naprostý nesouhlas. Řešit takovéto chyby se musí a vyvodit jednoznačnou odpovědnost.
basleg
15.04.2019 12:37
#
Židi měli včas emigrovat z Evropy do Ameriky a nemusel se vůbec řešit holocaust.
Kostomlat
15.04.2019 10:52
#
VAR měl odhalovat zjevné přehmaty. ne suplovat osobu rozhodčího. Jsem jednoznačně pro pokračování projektu VAR, ale čeští rozhodčí se musejí zbavit alibismu a musejí se naučit s videem pracovat. Je to jejich pomocník, ne ,,stínový rozhodčí".
Další věc je , aby byl VAR na všech stadionech a sudí měli k dispozici všechny záběry. Nechápu, proč Franěk radí odvolat PK, když nemá všechny záběry? Hrubeš si měl stát za svým a pokud to pro něj byl jasný PK, měl jej odpískat. Bylo i vidět, že Sparťané nijak neprotestují, vědomi si prohřešku.
Y.N.W.A
15.04.2019 11:00
#
souhlas, prostě se s tím musej naučit pracovat... mluvilo se o nějakejch porodních bolestech, ale teď mi to přijde, jako by na to někteří rovnou nasazovali kondomy nebo se snažili vyvolat potrat a když už to nejde, tak aspoň provést císařskej řez i v případech, kdy není evidentně nutnej a ještě to hodit na rodičku, že je to smradlavá biomatka, která si za to může sama... ta berbrovská rozhodcovská západočeská klika je strašná mafie
cristiano.K.
15.04.2019 11:13
#
andrew96
16.04.2019 08:20
#
fanouš
15.04.2019 11:04
#
Tak vlastně za (ne)schopnost rozhodčích může vlastně O2 tv
Puskas
15.04.2019 11:09
#
Přesně. On si je jistý, borec u VARu mu řekne, ať se jde podívat, údajně nedostal jasný záběr, z něhož by byl chytrý, tak penaltu odvolá a hráči dá kartu.
cristiano.K.
15.04.2019 11:12
#
neskutečná komedie. Dostávají mě i názory lidí tady. "Pokud by Slavie vyhrála, tak by se to neřešilo" Je to nejsledovanější zápas v lize, musí se to řešit.

Jsem zastáncem videa ve fotbale, ale aby ve dvou dnech, ve dvou zápasech se rozhodovalo špatně je trochu extrém. Pokud rozhodčí nedostává nejdostupnější možné detaily z videa, tak at není používáno vůbec. Delegát by měl zhodnotit i video rozhodčí.

Komické bylo, když Hušbauer běžel apelovat za červenou a ve výsledku sám dostal žlutou a teď se divte tomu hráči, že se udržel. Být to bezmozek typu Baroše, tak už je ve sprše za kecy.

Hrubeš, ptám se proč, proč než začal rozdávat karty se nejdřív na to video nepodíval, však tu možnost na posouzení má. Vypadá to strašně, když někomu dáte kartu a pak jí odvoláváte a následně dáváte kartu někomu jinému.

Celé mi to přijde udělat tak, aby byla liga co nejnapínavější až do konce, nic jiného.
callix
15.04.2019 11:14
#
Ten hajzl co mu tam pustil jen dva záběry byl určitě sparťan
Shevchenko
15.04.2019 11:16
#
Parádní víkend pro Plzničku. No jo Berbr se Šádkem zaúřadovali.
Logan
15.04.2019 11:18
#
Cukroušek
15.04.2019 11:22
#
Shevchenko
15.04.2019 11:23
#
Y.N.W.A
15.04.2019 11:27
#
já jsem dost let těmto spikleneckejm teoriím odolával (říkal jsem, že v Evropě Plzni nikdo nepomáhá a stejně je úspěšná, Vrbu mám rád)... ale když jsem poznal pár hulvátskejch klacků ze západních Čech napojenejch na rozhodcovskou činnost na všech úrovních, který jsou mimo jiné placený jako jakýsi trollové na sociálních sítích, tak už se nedivím ničemu... holt je to i o politice, když chceš bejt úspěšnej na hřišti, musíš být dobrej i v zákulisí, ale myslím si, že to jde i nějakou etičtější cestou, než to, co jsem poznal v případě pár kreténů adorujících Berbra a plivajících na vše okolo
smazaný uživatel
15.04.2019 11:46
#
To už je slušná paranoia.
cakky
15.04.2019 12:19
#
Tak snad si tu nebudeme hrat na to ze je Plzen cista ne to uz je extremni zaslepenost od vas...
Y.N.W.A
15.04.2019 12:47
#
V pohodě, jak jsem psal na uvod, taky bych to driv bral jako paranoiu, jen mam par zkusenosti, ze kterejch mi je dost blbě
smazaný uživatel
15.04.2019 11:46
#
rozhodčí připískává Spartě a může za to Plzeň. Nevěřil bych, že se něčeho takovýho kdy dočkám.
lichna.
15.04.2019 11:56
#
Aniž bych chtěl tyhle teorie podporovat, tak co je na tom vtipného? Ztratila Slavia, ztratila Sparta a Plzeň vyhrála. Ideální víkend pro Plzeň..
smazaný uživatel
15.04.2019 12:00
#
Vždyť tam píše " No jo Berbr se Šádkem zaúřadovali." zase za všim vidí "Plzeň". Cokoliv se stane nějakym způsobem ve prospěch Plzně, tak hned se jedná o nějaký zákulisní intriky, podplácení a ovlivňování. Ještě čekám, kdy se začne psát, že tou žlutou pro Kangu si Plzeň pojistila druhý místo, protože Spartě teď bude chybět Kanga i Dočkal.
lichna.
15.04.2019 12:11
#
Nesmíš brát vše tak vážně... Každopádně faktem je, že pro Plzeň i díky rozhodnutím rozhdočích je to ideální víkend
HonzaBanik
15.04.2019 12:19
#
Plzeň si za to může sama, je mi líto jejich slušných fanoušků, ale to co se ve spojitosti s Viktorkou děje už od roku 2013...Téhle pověsti se jenom tak nezbavíte...Určitě ne, když bude českému fotbalu stále vládnout Berbr a Plzni pomůže rozhodčí, byť třeba jen v jednom zápase z deseti...Např. zápasy proti Baníku: hráli jsme spolu v této sezóně již třikrát a ve všech zápasech se objevily chyby v náš neprospěch a jestli jsi objektivní, tak to uznáš, od zmiňovaného roku 2013 to nebyly jen zápasy v této sezóně, kdy byl Baník objektivně proti Plzni poškozen, takže co jako? To už je nějak moc náhod, ne?
smazaný uživatel
15.04.2019 12:27
#
Já zase vidím třeba to, že Baník proti Plzni kopal v posledních třech zápasech dvě penalty. Takže to zase tak horký asi nebude. Kontroverze Plzně proti Baníku byly, když Procházka srovnal, po jasnym faulu Filla, z penalty asi 30 vteřin po vypršení nastavenýho času (nastavenej čas se přitom překračuje v podstatě v každym zápase). Druhá kontroverze byla sobotní hraniční ofsajd. Baníkovci se můžou zlobit jen na sebe, ten náběh si měli pohlídat.
Losinho
15.04.2019 12:35
#
Puskas
15.04.2019 12:36
#
A pamatuješ podzim, jak hlavní rozhodčí odmítl pokyn videorozhodčího, aby se podíval na penaltové video?
smazaný uživatel
15.04.2019 12:39
#
Protože předtím už u videa dvakrát byl kvůli jiným momentům (jedním z nich byla odpískaná penalta pro Baník) a zdržel tim hru už pomalu o deset minut, a vyhodnotil to tak, že danou situaci viděl ze svého místa jasně.
Puskas
15.04.2019 12:44
#
Byl tam jednou, kvůli penaltě, kterou nakonec odpískal, druhou situaci si nevybavuji, možná byla, ale nevybavuji. A to je přece jednou, pravidla neurčují, kolikrát tam má jít, ale že by tam měl jít na pokyn videorozhodčího. Jo, viděl ji jasně, ale špatně, ta penalta být měla.
cakky
15.04.2019 12:53
#
Ty vole, ty se mi snad jen zdas.. Zahod ty ruzovy brejle.
ratusek
15.04.2019 12:52
#
HonzaBanik
15.04.2019 12:53
#
V tom poháru fauloval myslím Vašek Procházka, ale bylo to po nákopu z obranné poloviny Viktorie v čase +5:18, nastavení bylo pětiminutové, nějak tak to bylo, ten faul nikdo nerozporuje, ale už v tak dlouhém nastavení, které se mi nezdálo úplně přiměřené ještě něco donastaví, to prostě nikdo moc nechápal, jasně měli naši hráči udržet koncentraci až do hvizdu ale i tak...Zvláštní. Petržela fauloval jak naivní osmnáctiletý dorostenec, J. Šašinka si to pro ten faul šel, Petržela mu ho zbytečně daroval, ale tohle se prostě muselo pískat.
V lize vykopával Hruška míč z branky, jestli byl celým objemem nebo ne, nejde úplně posoudit, bylo to ale taky hodně sporné. Že tam VAR odhalil penaltu na zákrok na Filla jsem se divil, ale Fleišman to zazdil, pak měla být ještě jedna, když Hubník stáhnul J. Šašinku kolem 75. minuty zápasu, na to se nešel ani podívat i když pokyn dostal, jako proč?
Teď v lize podobná situace, Hubník vykopával míč z branky do břevna, tady si myslím, že už gól byl, ta dráha míče po jeho odkopu byla zvláštní, on se ani nepodíval, šlapák po zákroku R. Procházky na Fleišmana, on se opět nepodíval, ofsajd u Řezníka sice menší, ale máme VAR, neměl by se uznávat i takový ofsajd...Že měl Páník střídat kolem 70. minuty Granečného a Diopa faktem je, ti už nestačili, ten nákop Hrošovského(?) na Řezníka šel myslím z prostoru, kde byl Granečný...Faul Filla na Limbu nebyl, ale pokud tam není podezření na ČK, tak tyhle věci VAR neodhaluje, teda aspoň myslím, to beru...Já neříkám, že nemáte kvalitu, taky tam Laštůvka měl tři skvělé zákroky, stejně tak na podzim a Budinský v poháru taky, ale těch kontroverzních věcí tam bylo tolik, že ta pachuť z toho zůstane v paměti více než některé vaše akce...Tohle je můj názor, je pravděpodobné, že se ještě uvidíme v nadstavbě, když budeme pátí, tak hrajeme v Plzni, když budeme šestí, tak vás budeme hostit a budu fakt zvědavý...
lichna.
15.04.2019 13:07
#
bobis21
15.04.2019 11:58
#
a když Plzeň vyhrála jen díky rozhodčímu tak to samozřejmě taky nemá s plzní nic společného, že?
smazaný uživatel
15.04.2019 12:01
#
Jak díky rozhodčím? Plzeň vyhrála díky tomu, že si Baník nepohlídal náběh Řezníka. Nevyhrála nafilmovanou penaltou v 93 minutě.
bobis21
15.04.2019 12:25
#
jak díky rozhodčím? Třeba gól na 2:1 z ofsajdu? To vám jako k výhře nijak nepomohlo nebo co?
smazaný uživatel
15.04.2019 12:30
#
A Baníku to, že Plzeň nakonec nekopala penaltu a že jí vyloučili Beaugela nepomohlo?
Začalo to U Dubu
15.04.2019 14:03
#
Hm, Beuagela vyloučil v 90. minutě, to se toho dá opravdu moře stihnout..... Penaltu nekopala, protože přece jen nebyla. I když mě to překvapilo.... Plzeň 1. gól po dost přihrátém kontaktu od letce Limberského, druhý gól ofsajd, i když těsný, ponechaná situace bez zkoumání při šlapáku ve vápně na Fleišmana tuším .....vykopnutí z brány do břevna nevím, nehodnotím .....V Plzni jsou na to zvyklí a berou to jako normál..... Abych nekřivdil jen Plzni - vy si ty tzv. top týmy můžete podat ruce..... Zbytek ligy to má holt kapku jinak. Každému někdy sudí přidá a někdy ubere, ale poměr u čela ligy je trošku jinde, než u zbytku .....
bobis21
15.04.2019 16:39
#
takže tvůj argument pro to, že neregulérní vítězný gól plzni nepomohl je to, že jste k tomu navíc ještě neměli vymyšlenou penaltu? To jako fakt?
smazaný uživatel
15.04.2019 16:41
#
Ten gól byl regulérní, jinak by se pískal ofsajd.
bobis21
15.04.2019 16:45
#
https://pbs.twimg.com/media/D4DSlrAXoAU0CeD.jpg:large
samozřejmě, žádný offside. Protože v plzni prostě platí jiná pravidla než všude jinde
smazaný uživatel
15.04.2019 16:50
#
Ten záběr není "ofsajd lajna" a nedá se tak určit jestli je Řezník za Fleišmanem, kterej se zapomněl, nebo jestli jsou na stejný úrovni.
bobis21
15.04.2019 17:16
#
Pod preview je i s lajnou a je to jasný ofsajd.
smazaný uživatel
15.04.2019 17:17
#
O2, která zápas vysílala nemá tuhle technologii k dispozici, takže jí tam jen někdo dokreslil.
bobis21
15.04.2019 17:19
#
Ta technologie není k dispozici pro videorozhodciho, to neznamená že ji neumí udělat.
smazaný uživatel
15.04.2019 17:19
#
Celkově jí televize nemá.
bobis21
15.04.2019 17:25
#
ne, chybí to jen v tom softwaru schváleném pro VAR.
smazaný uživatel
15.04.2019 12:33
#
Plzeň nemá víc kontroverzních momentů než jiný top kluby ve FL, jen na ty plzeňské se je vždycky soustředěná veškerá pozornost díky Křetinského iSportu.
lichna.
15.04.2019 13:07
#
Mumloch
15.04.2019 17:13
#
FUnk
16.04.2019 11:23
#
Puskas
15.04.2019 12:27
#
Myslíš ten ofsajd? Nebo co ten šprajc Procházky na Fleišmana?
smazaný uživatel
15.04.2019 12:02
#
Když to měla Plzeň "podplacený", tak proč jí nenechali kopat tu penaltu, nebo proč jí vyloučili Beauguel?
Fantomasova sestra
15.04.2019 12:00
#
PLZEŇSKÁ ŠPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍNO
RM1999
15.04.2019 12:40
#
Spartě je ten bod k hovnu. Jediný, kdo z toho zápasu profitoval, byla Plzeň.
smazaný uživatel
15.04.2019 12:41
#
Jako, že už je jim jedno jestli skončí druzí nebo čtvrtí?
RM1999
15.04.2019 12:48
#
2. už být nemůžou a 4. taky dost těžko. Kdyby si ten zápas chtěla pořešit Sparta, tak si "koupí" 3 body a ne 1.
Salfovic
15.04.2019 14:07
#
Jeden si koupila Sparta, jeden Slávie a jeden Plzeň. To mi přijde fér
smazaný uživatel
15.04.2019 15:03
#
Podle této logiky Plzeň už ale nemůže být první ani třetí, takže by jí výsledek zápasu SS mohl být úplně jedno.
Shevchenko
15.04.2019 14:40
#
No ty asi nebudeš nejbystřejší.
Puskas
15.04.2019 14:58
#
To bys viděl, kolik bystrosti by se v něm probudilo, kdyby to bylo naopak.
Mumloch
15.04.2019 17:13
#
Fromik?
muzajs
15.04.2019 20:41
#
No taky jsem si říkal, že jeden zmizel a druhej vylezl...
Fantomasova sestra
15.04.2019 12:00
#
přesně, VIKTORIAMAFIA si to pohlídá, pyčo
Blasphemer
15.04.2019 12:17
#
Šádek did 9/11.
Shevchenko
15.04.2019 14:44
#
Tak je to Adlof, možná bych ho podezříval ještě z něčeho jiného
RM1999
15.04.2019 12:39
#
Stiksxx
15.04.2019 11:21
#
....Když následně byla hra zahájena, tak jsme dostali záběr, z něhož bylo jasné, že jsme udělali chybu a měl být nařízen pokutový kop...
mayday
15.04.2019 11:30
#
Kurva tak kdo lže?
Busby babes
15.04.2019 11:40
#
Jakje zaber maji k dispozici, ten z ISS? to jsou fakt kaspari.
Losinho
15.04.2019 11:42
#
O2 má trochu jinej názor na poslaný záběry, zajímavý..

Tak kdo lže?
RM1999
15.04.2019 12:42
#
Plzeň.
Losinho
15.04.2019 11:43
#
A aby to nebylo jen na Hrubešovi - Franěk je vlastně ještě větší pussy.
muzajs
15.04.2019 12:06
#
To je ta, co se čte pasy?
Losinho
15.04.2019 12:07
#
Já to čtu píča. Nebo Kanga.
muzajs
15.04.2019 12:12
#
Jojo - tak to hrubě nesouhlasím s prvním ani druhým.
Mr.Mike
15.04.2019 11:50
#
Rozhodčímu můžou vždycky pustit televizní přenos a vyjde to levnějc a bude to i účelnější.
kilobyte
15.04.2019 12:18
#
Jenže když se jde rozhodčí podívat na video, tak je většinou na něj.
Mates28
15.04.2019 11:55
#
Po tom pláči slávistů bude z Prahy pěkná destinace na víkendový výlet..druhý Benátky
Losinho
15.04.2019 12:06
#
Nebude to tím, jak si slavná Sparta vybrečela remízu?
Mates28
15.04.2019 12:08
#
Losinho
15.04.2019 12:10
#
Přesně tak
jiri - fcb
15.04.2019 12:34
#
Ty vole, vzchop se. Je neuvěřitelný, jak to neunášíš.
Losinho
15.04.2019 12:36
#
Co je na tom špatně? Vždyť Nita zdržoval už dvacet minut před koncem.

Jdi se zas věnovat Barce.
jiri - fcb
15.04.2019 12:39
#
Tak včera jsi po mně vystartoval jak debil. Teď zase taková blbost. Měl jsem tě zafixovanýho jako přispěvatele z nadhledem, ale od derby ti tečou nervy.
Losinho
15.04.2019 12:43
#
Jaká blbost? Vždyť to pak Sparta hrála čistě na kříž. Čemuž se mimochodem divím hodně, ten bod pro ně tolik neřeší.
Manny
15.04.2019 13:36
#
ze to napises ty..
Posledni Kovboj
15.04.2019 20:48
#
muzajs
15.04.2019 12:10
#
No nevím - konkrétně u tohohle článku s bídou jeden. A jinde to není o moc lepší, spíš všichni nadáváme, že jsme neproměnili šance...
kilobyte
15.04.2019 12:19
#
Aspoň bude kam vysadit ty kapry.
cakky
15.04.2019 12:21
#
Lol, na jeden zapas po letech to prebrali od vas a uz delate ramena...
Kaspar
15.04.2019 12:33
#
Losinho
15.04.2019 12:37
#
Vacek
lichna.
15.04.2019 13:09
#
Kanga se jí dostal pod kůži tak moc, že měl jít ven po tom zákroku na Bořila.. Ten Vacek je fakt kretén..
Jan Horáček
15.04.2019 13:16
#
Gólman trefil rukou Hušbauera do špičky nohy. Dobře, kontakt tam byl, tak tedy desítka. Ale snad nechce pan Hušbauer tvrdit, že jeho pád byl přirozený a v důsledku onoho kontaktu.
HorajzmAmmann
15.04.2019 13:22
#
Hrál jsi někdy fotbal?
Jan Horáček
15.04.2019 13:29
#
Já jen rekreačně, ale v hospodě jeden bývalý divizní hráč také tvrdil, že to nafilmoval.
lichna.
15.04.2019 13:32
#
krisa
15.04.2019 13:34
#
tak to je neprůstřelné
Blasphemer
15.04.2019 13:47
#
inferno08
15.04.2019 13:57
#
Tak pak je to jasný...
Salfovic
15.04.2019 14:06
#
ale měl pravdu
RM1999
15.04.2019 14:11
#
sima.vok
15.04.2019 16:36
#
SpartaOvenka
15.04.2019 16:58
#
mistr129
15.04.2019 19:31
#
REPLIKATOR
15.04.2019 20:00
#
KingMaster13
15.04.2019 20:21
#
mickey mouse
15.04.2019 21:45
#
uff
16.04.2019 11:16
#
mayday
16.04.2019 13:21
#
Souhlasím. Ten pád nebyl přirozenej. Seknul sebou. Druhá věc je, že ten prvotní kontakt tam byl jasnej a kdyby běžel dál, tak se samozřejmě nic nepískne.
Liquid
15.04.2019 13:41
#
jako jsem slavista ale v tomto má Horáček pravdu, ustát to rozhodně šlo, šel si tam pro ní prostě stejně jak Olayinka a jak si chodil Šural, ale chyba obránců a gólmanů je ta, že ho prostě trefí a tím je penalta pískaná správně, je to o inteligenci hráčů, váš Diop byl tupej, protože proti Slavii padal už dopředu
Fernando_Torres
15.04.2019 13:26
#
VAR v aktuální podobě je úplně k ničemu, to už by bylo platnější kdyby to normálně hlásil jeden týpek z gauče od TV... Lepší a víc záběrů, čára na ofsajdy, menší náklady... Jako to, co poslední dobou frajeři za videem spolu s hlavními rozhodčími předvádí, to prostě musí bejt pokus o totální diskreditaci videa, nebo nevim... Nechce se mi věřit tomu, že by všichni ti rozhodčí byli až takhle šílený...
Kang & Kodos
15.04.2019 13:48
#
https://twitter.com/VencaJares/status/1117667699851780098 Ten pohled Nity k nezaplacení. Na jeho místě bych Zahustela asi knokautoval a šel střídal.
KingMaster13
15.04.2019 13:58
#
Ty píčo tak takhle jsem se dlouho nenasmál
Salfovic
15.04.2019 14:05
#
V kombinaci s tím kroucením hlavy to nemá chybu
haiv
15.04.2019 14:19
#
lichna.
15.04.2019 14:21
#
Mě strašně baví, že v poslední době máte v sestavě vždy aspoň jednoho takového tragéda, který tyhle momenty vyloženě přitahuje.
jenage
15.04.2019 14:22
#
kiciN
15.04.2019 14:37
#
krisa
15.04.2019 14:44
#
pingla
15.04.2019 15:24
#
V te situaci to vyresil nejlip jak mohl, jen ta intenzita mela byt vyssi, aby se k mici Stoch vubec nedostal
mayday
16.04.2019 14:10
#
No tak to asi nevyřešil nejlíp, jak mohl.
pingla
16.04.2019 14:50
#
Jo? A jak ty bys to resil? Odkopem do 5. rady na tribunu? Oni se nedomluvili, proto to vypada tak hloupe, jinak Zahustel
mayday
16.04.2019 16:48
#
Samozřejmě to řešil fotbalově, ale zkrátka špatně, když ten Stoch tam skoro byl.
Jestli obránce nemá na to, aby tohle udělal bez chyby, tak to má opravdu radši švácnout na tribunu.
bradecek
15.04.2019 15:39
#
Blasphemer
15.04.2019 15:44
#
SpartaOvenka
15.04.2019 16:58
#
Nejdokonalejší moment zápasu.
C-M@ster
15.04.2019 18:34
#
Jako jo, působí to tak, ale v reálu kroutil hlavou, protože po něm Zahustel začal řvát.
REPLIKATOR
15.04.2019 20:00
#
Posledni Kovboj
15.04.2019 20:49
#
tenhle zaber jsem v televizi nevidel, to je nadherny
ZB 07
16.04.2019 08:09
#
uff
16.04.2019 11:16
#
Kang & Kodos
15.04.2019 13:50
#
Jinak držte píču furt s videem. Nedokázali jste porazit Spartu se Zahustelem a Frýdkem v sestavě, za to bych vám strhnul body
krisa
15.04.2019 13:51
#
KingMaster13
15.04.2019 13:58
#
Mě upřímně překvapuje, že Sparťani ještě neleží v Edenu
D4ve
15.04.2019 14:51
#
cristiano.K.
15.04.2019 15:41
#
ale zas vas bylo 12-13
Mates28
15.04.2019 16:38
#
SpartaOvenka
15.04.2019 16:59
#
Jenže Hrubeš ukázal stejnou kvalitu jako Zahustel...
Scorsesehö_öbočí
16.04.2019 09:00
#
Zahustel také na poslední chvíli zmařil dvě vyložené šance?
Mumloch
15.04.2019 17:17
#
Tak příště
REPLIKATOR
15.04.2019 20:00
#
vanGomm
15.04.2019 15:26
#
Jak už tu někdo napsal i mě to připadá tak,že má u nás někdo eminentní zájem to video co nejvíce poškodit.To není jen tato komedie v tomto derby zápase ty případy se nějak podezřele množí a to nemáme video na všech stadionech.Už není pochyb o tom,že VAR někomu až podezřele vadí.Argumenty některých zde,že Slavia měla vyhrát 5:0 jsou naprosto mimo.Ona by třeba tak vyhrála kdyby ten rozhodčí spravně nařídil tu penaltu a golmana Sparty vyloučil.Chápu,že ten moment si jistý být nemohl,ale když se na to pak podívá v klidu několikrát,tak to už musel vidět.
Liquid
15.04.2019 15:47
#
tak co jiří-fcb a spousto zhrzelejch baníkovců https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/slavia-sparta-plzen-rozhodci-videorozhodci.A190415_152413_fotbal_min
v Plzni vše v pořádku jak jsem říkal a Slavie měla kopat 2 penalty, opět Liquid všechno přesně v hodnocení
wyqinac
15.04.2019 16:40
#
ale pritom ten slapak prochazky mi prisel skoro jak pres kopirak jako ten za kterej dostal Pepe rovnou redku v El Clasicu..
HorajzmAmmann
15.04.2019 21:09
#
vtipný
lichna.
16.04.2019 10:51
#
Přijedeš na sraz?
C-M@ster
15.04.2019 18:35
#
Říkal to Hrubeš na kameru, třeba někde ve zprávách?
Liquid
15.04.2019 21:41
#
jo bylo to v poledních zprávách
C-M@ster
15.04.2019 21:41
#
Dík
C-M@ster
16.04.2019 10:59
#
Liquid
16.04.2019 15:22
#
na ČT, hledal jsem link ale nenašel
C-M@ster
16.04.2019 18:52
#
No, já právě proklikal ty klasický... kde to nebylo
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10253066674-zpravy-ve-12/219411012000415
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.