Jasná penalta, komedie a výsměch fotbalu, řekl Hušbauer

14.04.2019 23:02 - Aktuality
 
Slávista Josef Hušbauer je přesvědčený, že ho sparťanský brankář Florin Nita ve 12. minutě dnešního ligového derby fauloval a že šlo o jasnou penaltu. Nechápal proto, proč rozhodčí Karel Hrubeš po přezkoumání situace na videu verdikt zrušil a udělil mu žlutou kartu za simulování. Podle Hušbauera navíc červenobílí měli kopat pokutový kop také po zákroku na Tomáše Součka z 28. minuty. Po remíze 1:1 označil zápas za komedii a výsměch českého fotbalu.

"Jasná penalta a jasná červená karta. Nebylo o čem. Nevím, proč ji nepískl. Byl tam jasný kontakt, šel bych sám. Přijde mi to úsměvné, komedie," řekl Hušbauer novinářům.

"(Rozhodčí) říkal, že neviděl průkazný materiál, že by tam byl kontakt. Proto mi dal asi žlutou. Ustát to nešlo, vletěl do mě. Nemohl jsem pokračovat," dodal devětadvacetiletý záložník, který v minulosti hrával za Spartu.

Hrubeš podle něj Slavii poškodil i o chvíli později. "Dali jsme gól na 1:0 a přišla další, druhá penalta, která zase nebyla zapískaná. Všichni říkali, že to byla jasná penalta. Nechápu, proč to video je," řekl Hušbauer.

"Já bych ho radši zrušil, když to vidím, jak to funguje. Jak to fungovalo včera (v utkání Plzeň - Ostrava), jak dnes. Pro mě jasný výsměch českého fotbalu," dodal Hušbauer.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5422
Komentáře (225 / 0 nových)
Greny
14.04.2019 23:04
#
Pepa za sebereflexi .
Šel bych sam
klvana
15.04.2019 09:11
#
Šel by sám...
Amarino
15.04.2019 09:35
#
do prázdné...
Irek
15.04.2019 14:09
#
Co by mu bránilo už jen "zasunout" ? Penalta byla 100%
Nr.Nobody
14.04.2019 23:04
#
Mirek na tenisu
14.04.2019 23:08
#
VAR je třeba vyladit. O tom žádná. Rušit v žádném případě. Právě na takové simulanty jako je Pušbauer je třeba metr.
20DollarsInMyPocket
14.04.2019 23:13
#
Za Poláka a Hrubeše to fungovalo. Tolik asi k tomu.
smazaný uživatel
14.04.2019 23:14
#
Noooo
Liquid
14.04.2019 23:11
#
červená pro Nitu ne, kvůli tomu že tam za něj zaskočili na čáře 2 Sparťani, nicméně i tu by si asi sudí obhájil, protože šlo o gólovou šanci, ale jinak souhlas s Hušbauerem kromě narážky na Plzeň, tam to byla rovina, dnes to bylo nakloněno o rovných 90° směrem k Vltavě
db18
15.04.2019 06:22
#
Bylo to v souboji o balon, takže neni důvod dávat červenou
dave30
15.04.2019 09:09
#
Pokud nedovolený zákrok (i třeba v souboji o míč), zmaří jasnou gólovou situaci (a to tato určitě byla), tak musí být udělena karta červená. A je úplně jedno, jestli je to z nešikovnosti, úmyslně, nebo jakkoliv jinak.
db18
15.04.2019 10:42
#
Pravidla se měnili, když pak následuje penalta, tak nejde o zmaření gólové šance a posuzuje se hrubost faulu (případně červená je, když to fakt nebylo v souboji o balon, ale třeba zatažení za dres nebo faul bez šance hrát míč)
dave30
15.04.2019 15:26
#
Věřím ti.
Salfovic
14.04.2019 23:12
#
Tedy že budou Slávisti nadávat na VAR, díky kterému kopali bambilion penalt, to je opravdu vrchol
Bex5
14.04.2019 23:16
#
je to tak ... nedává to smysl.
Deki
14.04.2019 23:18
#
TheAdy
14.04.2019 23:27
#
Vosic
15.04.2019 08:25
#
A kolikrát ani nebyly ty penalty
Pony Slaystation
15.04.2019 08:30
#
veverka
15.04.2019 08:35
#
a kolik z nich bejt nemělo mentále? už si prosimtě dej do oblibenejch Plzničku a netrapči
Kixi Syhimour
15.04.2019 09:27
#
O to nejde. Jestliže byli nařízený správně, tak i díky VARu
Bex5
15.04.2019 11:21
#
Pochopeni textu nula
Petr325
15.04.2019 14:09
#
A jéje
Blasphemer
15.04.2019 09:01
#
DeformFCB
15.04.2019 09:42
#
kiciN
15.04.2019 13:45
#
Nuno čomes
14.04.2019 23:13
#
PBLead
14.04.2019 23:14
#
"...jasná červená karta. Nebylo o čem. Nevím, proč ji nepískl. Byl tam jasný kontakt, šel bych sám...." Aha, tak proč si šel pro faul, posero? Protože zakončit si fakt nechtěl. A ty kecy o tom, jak máš ještě teďka šlic na koleni po zákroku Nity si nech pro manželku, tohle ti fakt nežeru. Jinak penalta jo, ale zase tvrdit, že to měla být červený pro Nitu? To ses zbláznil.
mistr129
14.04.2019 23:30
#
Podle starých pravidel by to byla červená skutečně jasná, podle těch asi dva roky platných by žlutá byla správná
C-M@ster
14.04.2019 23:57
#
JeséRodriguez
15.04.2019 07:15
#
Manik...
15.04.2019 08:29
#
icka
15.04.2019 08:55
#
Petr325
15.04.2019 14:10
#
Mumloch
15.04.2019 17:56
#
Manny
14.04.2019 23:14
#
Angelonewarrior
14.04.2019 23:14
#
preco si niekto mysli, ze video vyriesi preslapy rozhodcov, hlavne ked su tie preslapy umyselne? Fotbal je navyse volny sport, nejde tam vsetko zmerat na centimetre.
Kocour Klapuška
15.04.2019 00:04
#
ttopi
15.04.2019 07:02
#
Právě že jde. Počítačově se dá měřit na mikrometry klidně.
Mustang™
15.04.2019 08:54
#
to by ale musela být kamera v nulovém úhlu, a to očividně není....
ttopi
15.04.2019 09:04
#
To není potřeba. Tam pak působí jen perspektiva a ta není překážkou. Je teda pravda, že tu křivku pak musíš vytvořit za pomoci lajn, které jsou na hřišti. A ty nemusejí být úplně rovné.
rel7
14.04.2019 23:16
#
za tu otevřenou kritiku ale jinak
spartan_forever
14.04.2019 23:18
#
video okamzite zrusit, tato sezona je nechutna fraska a jenom se ukazuje se u nas ani dobra vec nemuze nikdy fungovat protoze prasata co tady byli pres 30 lety tady rozhodujou stale
meno
14.04.2019 23:23
#
V tom případě to není o videu, ale o prasatech nahoře
Mass
15.04.2019 01:10
#
muzajs
15.04.2019 05:47
#
Fajn, ale jak chceš zrušit prasata?
meno
15.04.2019 09:52
#
Vzhledem k tomu, že je tam dost silná klika, tak nijak. Musíme počkat až prasata pojdou a nebo přijmout legislativu, která jim bude přikazovat transparenci.
Posledni Kovboj
15.04.2019 16:09
#
go vegan
pingla
15.04.2019 07:50
#
Ligová asociace to s VAR úplně posrala. Komerční televize rozhoduje, který zápas je pod kontrolou rozhodčích kteří ani neumí VAR správně používat
Nihilister
15.04.2019 09:54
#
Tohle může napsat jen hňup
T7s
15.04.2019 09:55
#
video.. nadstavbova cast... humus
jackinho10
14.04.2019 23:19
#
A navic ted podle logiky by Hrubes ani nemel byt potrestany bych rekl, on tu penaltu zapiskal, jen proste VAR mu neposkytl prukazny material, tak dal zlutou za simulovani z neprukazneho materialu
spartan_forever
14.04.2019 23:21
#
potrestanej? vsak ten uz ma pekne tucnou odmenu slibenou, snad nikdo neni tak naivni aby si myslel ze ve skutecnosti rozhodci dostavaji nejaky tresty..maximalne kdyz nahodou utkani nedopadne podle predstav tech nahore.
meno
14.04.2019 23:22
#
Dneska sudí nepískal rovinu, to nicméně nemění nic na tom, že jsme dokázali obraně Zahustel, Costa, Štětina, Hanousek dát jenom 1 gól a taky to nemění nic na tom, že jsme si gól nechali dát od Plavšiče... Rozhodčí by si neměl už do konce sezony zapískat a my se musíme zamyslet, co bychom měli udělat líp.
PS: Frýdek je výmaz a prase.
mistr129
14.04.2019 23:26
#
meno
14.04.2019 23:37
#
Jinak mě mimořádně nasral dvojí metr pro karty. V druhým poločase nechával hráčům projít věci, za které v prvním dával karty a mně tím zkurvil tiket
klvana
15.04.2019 09:26
#
To mi povídej... nebo kdyby aspoň zůstal u té nesprávně odvolané penalty a nedával Hušbauerovi žlutou za simulování. Jakou má tohle oporu v pravidlech? https://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTM1NzQ5NTA0NDUzMzgwMDq4IR%2Fy00pmyLalM60%3D&kind=MAINk
Mumloch
15.04.2019 17:58
#
REPLIKATOR
14.04.2019 23:22
#
papanegra
14.04.2019 23:23
#
Nic ti jiného nepatří, hade!
mistr129
14.04.2019 23:27
#
Už jsem viděl spoustu zápasu, kde se video i přes svou přítomnost ukázalo být úplně k ničemu a nenapravit křivdu. Ale aby rozhodčí po zhlédnutí videa opravil svůj správný verdikt na špatný, a tím pádem video zvýšilo neregulérnost toho zápasu, to jsem ještě neviděl.
muzajs
15.04.2019 05:48
#
db18
15.04.2019 06:22
#
KingMaster13
15.04.2019 07:42
#
JessePinkman
15.04.2019 08:09
#
Manik...
15.04.2019 08:30
#
cristiano.K.
15.04.2019 08:32
#
a neuvidíš
tnt03
15.04.2019 08:44
#
Coutinho10
15.04.2019 08:45
#
T7s
15.04.2019 09:44
#
zvykej si
ZB 07
15.04.2019 14:11
#
Mumloch
15.04.2019 17:58
#
hefy
14.04.2019 23:28
#
Přeju pěknou stopku, Pepíku.
Posledni Kovboj
14.04.2019 23:45
#
to bude pokuticka
vanGomm
14.04.2019 23:34
#
Kdyby totiž včera Plzen remizovala,nebo dokonce prohrála.Ten ofsajd se rozhodčím nerozluštit nepodařilo no a pak ta situace když Hubník vykopával na lajně,nebo už za ní?To se také nerozluštilo prý na tohle nemáme tu potřebnou technologii.Pokud by naopak Slavia se Spartou vyhrála,tak to mohlo být už o 10 bodů a o titul už by se vlastně nehrálo a ta slavná nadstavba by byla prakticky o ničem.Proto je potřeba udržet ligu co do zajímavosti co možná nejdéle,takže logiku by to každopádně mělo.Akorát nechápu proč se to dělá takhle blbě Jinak k této situaci okolo Hušbauera nevím z kolika pohledů to rozhodčí posuzoval,ale když už se rozhodl penaltu neuznat,tak tu žlutou ukázat Hušbauerovi musel to by udělal jinak chybu.Možná,že v té situaci už druhou
BrainBlender
14.04.2019 23:36
#
Jediný lék, zrušit ligu ... šupiny až za ušima...
Spalovač šancí
14.04.2019 23:45
#
Stejně je to divné. Pokud Hrubeš odpískal, tak mu VAR neměl potvrzovat, nýbrž prokázat opak, že tam zákrok nebyl, aby odvolal. A už vůbec nerozumím té žluté za simulaci. To by muselo být z těch záběrů, které Hrubeš dostal, vidět, že se jedná o simulaci, aby tu kartu mohl dát. A to by mě tedy zajímalo, na kterém viděl jasnou simulaci.
smazaný uživatel
14.04.2019 23:57
#
Ja bych treba nechal kopat penaltu, ale soucasne bych dal i Husbymu kartu za simulaci.
Posledni Kovboj
15.04.2019 00:17
#
Ja bych nechal kopat penaltu, Husbymu dal zlutou za simulaci, vyloucil rozhodciho a dal pokutu podavacum.
Spalovač šancí
15.04.2019 00:25
#
To je zase jiná věc. Ale pokud mu dal žlutou, tak musel přece vidět jasnou simulaci. A to bych chtěl vidět kde. Rozhodčí nemůže dát žlutou za simulaci jen na základě toho, že nemá údajně průkazný záběr o faulu.
vanGomm
14.04.2019 23:55
#
Tak už rozhodčí přiznali,že udělali chybu po zahájení hry dostali další záběr,kde bylo jasné,že se penalta za faul na Hušbauera kopat měla!! A pak by nasledovala pro gólmana i červená karta,takže Slavia přišla o dva body a Hušbauer dostal neoprávněně žlutou.Těch chyb je v té naší lize podezřele moc.
C-M@ster
15.04.2019 00:28
#
Asi by dostal žlutou.
Pepe1911
15.04.2019 00:28
#
Českej fotbal se mu opět vysmívá
Pyroman
15.04.2019 00:43
#
Že se ta penalta nepískla zrovna po faulu na něj je o to lepší
vanGomm
15.04.2019 00:53
#
Jenže ona byla
Brkoslav
15.04.2019 00:57
#
Faul to byl, ale nepředcházel tomu neodmávaný ofsajd? Ta na Součka se měla kopat spíš.
muzajs
15.04.2019 05:51
#
Tam se mi spíš zdálo, že Souček fauloval těsně předtím a bylo to "jen" oplácení...
JeséRodriguez
15.04.2019 07:22
#
Ondra tam byl chudák jako na kolotoči
elbi.the.king
15.04.2019 01:21
#
Neplakej, ty kurwo!
Coutinho10
15.04.2019 01:40
#
Mass
15.04.2019 01:42
#
Penalta měla být, ale to se stane. Faul na Součka, to zas ne. Na druhou stranu, kdy se ti hráči odnaučí při standartkách objímat se jak buzny. Mě spíš mrzí, že Škoďák 2x jde sám na brankáře a nic z toho. Zvýšená agresivita taky nepřinesla ovoce, nebyla vidět nějaká územní převaha. Tahle Sparta se dala porazit i bez VARu.
Filip Jirka
15.04.2019 02:20
#
Od toho je tam to video, aby se to nestávalo.. Nechápu..
Na Součka taky jasná. V první části souboje si neměli co vyčítat, ve druhé jasný faul na penaltu.
Škoďák měl nahrát Součkovi, ten by střílel do prázdné.
Výraznější územní převaha mohla být těžko vidět, když sparťané úspěšně rozkouskovali hru tím, že polovinu zápasu proleželi..
+ nevím, jak Nita či Frýdek, ale Kanga za mě jasná červená..
PBLead
15.04.2019 02:25
#
Stejně nechápu argument “neprůkazný material.” Ok, dobře, penaltu nepiskl, ale jak z toho může vyvodit, ze hráč simuloval. Na to přece take nemá průkazný material. Včera to Hrubeš brutálně nezvládl a dost ovlivnil cele utkání. Nejen tu penaltu, ale i pak další věci. Přišlo mi, ze to pak Slavii kompenzoval, když jim vzal penaltu.
muzajs
15.04.2019 05:52
#
ratusek
15.04.2019 05:58
#
Huškurva si stěžuje a bečí na video. Paráda

Tím netvrdím, že to Hrubeš zvládl, naopak
Bex5
15.04.2019 07:44
#
Bakary3
15.04.2019 06:43
#
Smesny..

Krome toho jasny cerveny - koleno toho srace frydka husbauerovi do bricha, masopusta skluz na Hanouska.

Dal nejaky zluty pro Ngadeua, hned potom snad pro Frydrycha, jak vzal nekoho pres achillovky na vapne. Dalsi zakroky od slavistu i spartanu.
Odpiskal ten rozhodci neco dobre?

Jsem nasranej na zpusob vedeni zapasu.
A jsem nasranej i na uroven zapasu.
Nase derby je okopavana, bouchana.
jiri - fcb
15.04.2019 06:49
#


Pěkný příspěvek.

Způsob vedení mače byl naprosto zoufalý. On byl jak náhodný generátor písknutí a karet.
Úroveň prvního poločasu byla děsivá. To s moderním fotbalem nemělo nic společnýho. Ve druhém jste jakž takž něco fotbalového předvedli. Sparta nepředvedla skoro nic.
Bakary3
15.04.2019 06:58
#
Stejně se na to derby vždy podívám, ale...
Ti hráči tam nejdou s tím, že ukážou něco divákům, jdou tam s tím, že je to válka a budou do sebe kopat celej zápas.
To je nechutný.
Co mě znechutilo dál (pokud přehlížím slávisty, tak se omlouvám) je simulování - Kangy, Plavšiče (a to snad při každým kontaktu), Nity...
Jděte s tímhle někam, po každým takovým ležení má být 5 minut za čárou, by si to rychle rozmysleli.
jiri - fcb
15.04.2019 07:16
#
To válení se a honění času bylo pod úroveň. Dělají ze sebe válečníky a chovají se jak slečinky.
muzajs
15.04.2019 07:03
#
Jojo - psal jsem hned po zápase, že taekwondo skončilo a kdy bude fotbal...
Bakary3
15.04.2019 07:22
#

I od Slavie bych prostě čekal o hodně víc, oni měli ukázat tu fotbalovost.
salami
15.04.2019 13:52
#
V tomhle se musim hracu zastat, kdyz ti rozhodci nenastavi metr, tak kor v takhle vyhecovanym zapase, je hrozne tezky krotit emoce a nepritvrdit taky. Kdyz pak hraci videj za co nejsou karty a ze rozhodci asi cervenou ani nema, tak se to zacne mydlit. Kdo hral fotbal tak to zna, clovek se nenecha jentak okopavat beztrestne a pak uz se to jenom nabaluje. Pritom staci dat za prvni 3 prasarny zlutou, pripadne prihodit varovani s vyloucenim a hraci trosku vychladnou.
verv
15.04.2019 14:51
#
Píšeš, jak kdyby ta faulovaná byla vina sparťanů, přitom to rozjela slavie tím loktem na Tetteha hned na začátku.
jiri - fcb
15.04.2019 06:45
#
Už dost.Vždyť to musí být trapný i jim samotným ...

Sudí udělal chybu. Popravdě - nejprůkaznější záběr, tedy ten z druhé strany, kde bylo naprosto zřejmé, že se ho brankář dotkl trupem, byl ve vysílání až o přestávce. Dost možná ho Hrubeš taky neměl.

Ta druhá pentle spíš ne - drží se oba a jeden je v tom souboji silnější. Má to znamenat, že je faulovaný? Myslím, že ne.

Sudí foukal včera opravdu špatně. Celý zápase se mu vymkl z ruky už v první minutě, kdy nedal žlutou (myslím, že to vůbec neodpískal) Delimu za loket na Tetteha. To pak nastavilo ráz zápasu. Pak měl být žlucen Frýdek a další a další.

Slávisti si to prohráli sami svou strašnou koncovkou, sudí jim nepomohl, spíš naopak, ale nebyl hlavním viníkem ztráty.
muzajs
15.04.2019 07:10
#
Asi tak, taky souhlasím, měli jsme dost šancí i převahu na to, aby se nějaká nepísknutá pentle nemusela řešit. Sudí strašnej,ale taky si myslím, že se z toho drby spíš podělal, než že by chtěl zařezávat. Vrcholem byla u mě žlutá pro Hušbyho, když teda odvolával penaltu, protože "měl neprůkazné záběry", ale průkazně si byl jistej simulací - to je vrchol rozhodcovského zmaru... Pentle na Součka - asi by si to obhájil, to držení tam bylo, ale taky se tam předtím drželi oba jak teplouši. Možná by pomohlo tohle pískat a prasknout kartu oběma. Respektive nepískat a karty dát v prvním přerušení, aby se nemusel hrát míč sudího. Třeba by to objímání při standartkách přestalo.
jackinho10
15.04.2019 08:12
#
Promin, ale ten zaber, kde jde videt, ze ho trefil trupem, jak pises, byl k videni hned, jak se rozhodci na to dival na obrazovku a pokud jsi ho nevidel, mozna by jsi mohl jit v cesku piskat prvni ligu
jiri - fcb
15.04.2019 08:14
#
jo? Já jsem si ho teda všiml až ve studiu. Pokud to je tak, jak píšeš, tak si asi jdu koupit píšťalku.
jackinho10
15.04.2019 08:29
#
Jj stopro, jak byl Hrubes u monitoru, tak ukazovalk dva, na kterych to fakt neslo poznat (ani neslo poznat, ze by slo o simulovani) a potom ukazali ten treti z druhe strany... vim to fakt jiste, protoze v tu chvili jsem zacal hodne nadavat
salami
15.04.2019 13:45
#
Jj, pustili ho chvilicku po tech 2, z kterejch to pravda nebylo moc dobre videt.
Posledni Kovboj
15.04.2019 16:11
#
cristiano.K.
15.04.2019 08:39
#
sudí jim nepomohl, ba dokonce uškodil
mayday
15.04.2019 06:50
#
Ještě jsem to neviděl, mrknu na to v práci.
Ale rozhodčí údajně stojí kousek od toho, vidí penaltu (jinak by nepískal), jde se podívat, penaltu odvolá, po zápase přizná, že to penalta byla...
Tak buď je úplně neschopnej a nemá tam co dělat nebo to prostě bylo schválně. To video má pomoct od chyb a jestli budou i s videem dělat takový psí kusy, tak to nemá vůbec význam.
ttopi
15.04.2019 07:05
#
On někde řekl, že to penalta byla? Nedávalo by to moc smysl, protože ikdyž mu VAR dá pokyn, aby se na situaci podíval, konečné rozhodnutí je vždy na něm samotným.
mayday
15.04.2019 07:23
#
Po zápase to prej řekl. Že měla být a že neměl k dispozici ten správnej záběr.
Teď jsem si to pustil a já nevím, asi budu v menšině, ale za mě zase asi ne. Kontakt tam byl, jasně, ale Husbauer šel prostě okamžitě k zemi, podle mě to mohl ustát. Na tom pohybu byl vidět takovej ten charakteristickej skok, že to nebyl přirozenej pád.
To spíš u toho rožku na Součka, ten by šel přímo do hlavy a protihráč ho jasně drží. Ta byla podle mě jasná.
ttopi
15.04.2019 07:49
#
Jak ale dospěl k tvrzení, že měla být, když neměl potřebný záběr? Zní to nějak divně.

Jinak ty ve svém hodnocení použiješ důležité spojení "kontakt tam byl", ale zároveň říkáš, že penalta ne. Přitom ten kontakt je dost důležitý. Když se podívám, jaké penalty se v poslední době zkoumaly na videu, tak tahle mezi nimi patří k těm jasnějším. Brankář mu vletěl pod nohy a to je samo o sobě faulem. A pak už podle mě není moc podstatné, jestli hráč chce, nebo nechce spadnout. A když už se teda nenajde shoda o tom, zda penalta ano/ne, tak alespoň je třeba říct, že se rozhodně nejednalo o simulaci za žlutou kartu, tím tomu dal rozhodčí krásnou tečku
mayday
15.04.2019 08:09
#
Tak kontaktů ve vápně je hodně. Fotbal hraju od žáčků přes dvacet let, pokud hraješ taky, tak víš, jak to vypadá při různých faulech, kontaktech apod. Z toho, co vidím, mi prostě nepřijde, že by měl spadnout, podle mě (je to jen můj názor) mohl v klidu pokračovat. Je to vidět i na tom pádu, není to prostě úplně přirozený. Ja bych to nepískal.
ttopi
15.04.2019 08:15
#
Pádů pod nohy ve vápně moc není. Tohle je faul.
ttopi
15.04.2019 08:18
#
A potvrzuje top i sám Hrubeš, který prohlásil, že kdyby viděl záběr, který se mu dostal bohužel až později, penaltu by pískl.
mayday
15.04.2019 10:41
#
Však jasný, Hrubeš by to pískl, ty bys to pískl, já bych to naopak nepískal. Holt věc názoru.
Ano, souhlasím, že ten kontakt tam byl, pro mě to ale zdevalvoval tím pádem, já v tom prostě vidím, že to trošku přihrál, že mohl běžet dál. Ale to se na druhou stranu my samozřejmě nedozvíme, jaká byla intenzita toho střetu, jestli musel spadnout nebo mohl běžet.
Logan
15.04.2019 11:00
#
Kdyby ho rozhodil, On zavrávoral a pak netrefil bránu, tak bys udělal co? Reálně taková situace mohla nastat.
V ten okamžik je to prostě faul, protože ho trefil.
mayday
15.04.2019 11:27
#
Ještě jak říkali, že neměl proč padat, že by to dával do prázdné... No to si úplně nemyslím, měl to pokoplý trošku víc a nemyslím si úplně, že by ten balón během sekundy dostihl a dával to v klidu do kasy, to mi zapadá do toho, že spadl prostě schválně.
Ale asi ano, ten kontakt tam byl, to je pravda, tak asi penalta. I když z mýho pohledu se skřípěním zubů teda
Logan
15.04.2019 11:38
#
Když vidím ten záběr zezadu, tak je to prostě jasná penalta. Já nevěřím, že by ten hráč si dovolil spadnout, když ví že tam je video. I když jsem teda na stadionu nadával, že je to kokot, ale tohle je přesně ono.
Ano, on nejspíš věděl co dělá, ale zrovna tak to věděl ten golman, který v tom souboji byl prostě pozdě a trefil ho.
Jo, nejspíš to mohl zkusit ustát, ale pak následuje ta otázka výše, ustojí to, ale evidentní kontakt ho rozhodí, on nepromění, vrátí se k tomu rozhodčí? Dost silně o tom pochybuju, ačkoliv to faul byl.
Ale jak už jsem psal, srát ne penalty, měli jsme vyhrát i tak.
Tady je jenom důležitý, aby byl prostě soustavně vyvíjen tlak na FAČR a rozhodčí, aby nastavili pravidla a používání VAR pro všechny stejně.
Nemůžou jednou držení písnout a pak ne, nemůžou za tejnej zákrok dát jednou červenou a podruhý nic, o to jde.
Nejde o to zda penalta ano/ne v tomhle zápase, ale o to aby nastavili metr a toho se drželi celou sezonu.
mayday
15.04.2019 15:17
#
Já třeba při svým amatérským hraní jsem nikdy nesimuloval a jako útočník jsem takových kliček gólmanovi a nějakých kontaktů a štrejchanců zažil mraky. Takže ano, v tom máš pravdu, že tě i malej kontakt může rozhodit a ty to pak nedáš, když se to snažíš dohrát. Rozhodčí by se k tomu samozřejmě nevrátil.
Takže asi ano, asi penalta, ale z mýho pohledu se to nedá označit za jasnou penaltu, protože ten Husbauer sebou evidentně sekl na zem.
muzajs
15.04.2019 12:19
#
Hele tak zrovna na tohle jsem se díval (já u penalt tak trochu sleduju, jestli měl faulovanej hráč nějakou šanci dát gól, ty sotva sražení kdesi v rohu, když balón je na druhý straně vápna, se mi moc nelíbí) a myslím, že si to zase tolik nepokopnul, že by to asi stihl. Ale taky by se mu tam mohl gólman nacpat a chytit, to fakt nebylo daleko na doběhnutí. Samozřejmě se to nikdy nedozvíme.
JeséRodriguez
15.04.2019 09:18
#
Zase někdy běží i kolem 30 km/h, to stačí trošku brnknout o nohu a v tý rychlosti prostě spadneš. Za mě byla tohle penalta, to stažení Součka bych naopak nepískal, tam se drželi oba a Souček byl prostě silnější, Zahustela odhodil a ten se ho chytl.
dadoprso
15.04.2019 10:12
#
Jestli Hušbauer běžel 30km/h tak chápu ze spadnul, mu došel dech :D
Salfovic
15.04.2019 10:18
#
Ten by takové rychlosti dosáhl jen na elektrokole.
Puskas
15.04.2019 10:34
#
A ještě z kopce.
mayday
15.04.2019 10:44
#
Pro mě byla třeba větší penalta na Schicka na Portu. Tam to nečekal, borec mu škrtl o nohu, to prostě spadneš.
Tady Husbauer přesně věděl, co bude, že poběží podél něj, že tak gólman ty pracky trochu dá, že ho třeba škrtne, že prostě pak spadne.
ttopi
15.04.2019 11:14
#
No dobře, tak to věděl a plánoval to. Ale furt mu tam ten gólman skočil přece. To je prostě faul
Přehršel
15.04.2019 06:53
#
Když nám rozhodčí pomáhaj v zájmech jinýho klubu, tak je to asi ještě otravnější, než kdyby nás řezali.
muzajs
15.04.2019 07:10
#
jiri - fcb
15.04.2019 07:18
#
hezky
KingMaster13
15.04.2019 07:44
#
JeséRodriguez
15.04.2019 09:20
#
...hlavně se teď bude řešit rozhodčí, místo aby se pořádně pitval tragickej výkon Zahustela. To bylo šílený co zase předváděl.
ratusek
15.04.2019 10:14
#
Škoda té hlavičky na konci, mohl být zase v Allstar
JeséRodriguez
15.04.2019 12:37
#
haiv
15.04.2019 10:03
#
doshcz
15.04.2019 16:16
#
přesně
Mumloch
15.04.2019 18:00
#
LP6
15.04.2019 07:18
#
Slávista Josef Hušbauer

Chce se mi kakat
Mumloch
15.04.2019 18:00
#
LP6
15.04.2019 07:25
#
Normalni lidi se ucej udrzet na nohou v sesti letech, Slávista Josef Hušbauer to neumi dodnes
Losinho
15.04.2019 07:41
#
To je hodně smutný, jestli ses na nohou udržel až v šesti letech.
veverka
15.04.2019 08:41
#
Fantomasova sestra
15.04.2019 09:33
#
Puskas
15.04.2019 09:35
#
Však proto taky píše "normální lidé".
smazaný uživatel
15.04.2019 09:37
#
Mozeckove funkce dozravaji az v sesti letech, takze rovnovazne schopnosti do sesti let vazne nejsou nejlepsi.
Bex5
15.04.2019 11:23
#
Ne, ze bych nevedel, jakou funkci ma mozecek, ale nekteri fans maji opravdu jen mozecky
Posledni Kovboj
15.04.2019 16:11
#
Amarino
15.04.2019 09:41
#
Werkrider
15.04.2019 10:07
#
LP6 - LezlPočtyřch do 6ti.
KingMaster13
15.04.2019 13:54
#
Posledni Kovboj
15.04.2019 16:11
#
Mumloch
15.04.2019 18:01
#
Losinho
15.04.2019 07:41
#
Jako včera jsem si potvrdil, že bych ten fotbal hrát prostě nemohl, protože Kangu bych prostě zabil. Nikomu normálně zranění nepřeju, ale jemu tu nohu snad někdo utrhne úplně a ještě ho s ní domlátí.
Fantomasova sestra
15.04.2019 09:34
#
Slávisti taky nic moc
doshcz
15.04.2019 16:18
#
tak Kanga je blázen ale co třeba Masopust.. před zápasem tam měl s Hanouskem takovej medajlonek jaký sou nejlepší kámoši, skoro milenci a on ho pak málem zmrzačí
Losinho
15.04.2019 16:38
#
Ne jasně, na každý straně jsou dementi, buď simulanti (Masopust, Mingazov - Plavšič, Tetteh) nebo zákeřňáci (Bořil, Ngadeu dejme tomu - Costa, Frýdek, Štetina).. ale bejt naprosto výjimečnej v obojím jako tenhle retard, to je vážně něco. Jako já bych tenhle zápas nedohrál a asi bych u disciplinárky schytal rekord. Nebo bych se na to na straně Sparty vysral, protože bych se styděl, že je někdo takovej můj spoluhráč.
Jirka3811
15.04.2019 07:55
#
Pepik si asi pred derby přečetl nějakou učebnici od I.P.Pavlova o reflexech a pak kdyz cejtil dotek od brankáře automaticky šel na zem.
anarchochuligan
15.04.2019 08:14
#
Next: Zlín-Slavia 1:0, Chelsea-Slavia 4:0, Slavia-Sparta 1:1 3:4 penalty, Slavia-Sigma 1:1. Druhé místo
jiri - fcb
15.04.2019 08:16
#
Jako asi to vyzní blbě, ale já bych radši, aby ten titul vyhráli (zaslouženě) Slávisti, než Plzeň s tou jejich šoulanou.
anarchochuligan
15.04.2019 08:21
#
Velký šéf tě sleduje!
jiri - fcb
15.04.2019 08:27
#
Andrejko sleduje všetkých.
anarchochuligan
15.04.2019 08:31
#
Myslel jsem Generalisima české nezávislé kopané agentem v záloze rozvědčíkem Romanem Berbrem
Bex5
15.04.2019 11:24
#
Ja bych si samozrejme titul pral, ale my na nej letos nemame. To je hruza nekdy.
vanGomm
15.04.2019 08:21
#
To by po 30.kolech nestačilo Slavia má s Plzní lepší vzájemný zápas
anarchochuligan
15.04.2019 08:22
#
Tak prohra se Sigmou gólem z penalty v 97.minutě
anarchochuligan
15.04.2019 08:23
#
Za přímomnosti generalisima
KingMaster13
15.04.2019 13:56
#
Kušuj klokane
***Chelsea FC***
15.04.2019 08:24
#
Jako předem říkám, že českou ligu absolutně nesleduju, ale co tady poslední dobou čtu, tak to vypadá, že v naší lize neumí rozhodčí posoudit situace ani s videem. To je banda nekompetentních šašků tam ...
JessePinkman
15.04.2019 08:25
#
Penalta jasná, video klasicky k hovnu. Nedivím se Hušbauerovi, že brečí, kdo by z Čechů po takový křivdě, nebrečel.
anarchochuligan
15.04.2019 08:28
#
Bude brečet až po disciplinárce Verdikt 10 zápasů stop za vyjádření do medií...
Pony Slaystation
15.04.2019 08:32
#
Židi, co dodat, když jim šlo video s penaltičkama na ruku, tak je video super. Jedna věc je po derby vždy jasná, břeh Vltavy se vždy rozvodní na jednu, či druhou stranu...
veverka
15.04.2019 08:43
#
Ahh fanoušek Plzně, styděl bych se po těch posledních dvou výhrach něco psát
vanGomm
15.04.2019 08:46
#
Problém je v tom,že pokud snad Slavii při nějaké té penaltě pomohlo video,tak ona by ten zápas stejně vyhrála.To ponechávám stranou,že i nějakou tu penaltu navíc stejně neproměnila.Ovšem u Plzně tam to je jiná ta totiž na rozdíl od Slavie vyhrála 15 zápasů o gól a nemá snad smysl rozebírat jak.Poslední příklad není tak stary (Ostrava).Takže na tvém místě bych se v tomto ohledu vůbec neozýval
Pony Slaystation
15.04.2019 08:49
#
Reaguji na článek, kdy Slávisté opět brečí jako holky. Pokud komentuješ Plzeň, tak tu jsi špatně
cakky
15.04.2019 12:43
#
Tak že se tolik ozývaj zrovna Plzeňáci taky něco značí
vanGomm
15.04.2019 15:33
#
Nepoučuj Zřejmě jsem se do Plzně a těch jejich "tlačenek",kterých je podezřele moc trefil
Spalovač šancí
15.04.2019 09:24
#
Zajímavé ...
Puskas
15.04.2019 08:44
#
O víkendu to na celé čáře prohrál VAR, když rozhodčí budou chtít, tak si stejně zapískají po svém.
HonzaBanik
15.04.2019 08:47
#
Derby mě bavilo, dobrá okopáváná, Sparta polovina času proležela, že já se rozčiloval, že Baník nehraje fotbal , snad ještě víc mě baví reakce na Twitteru, Sparťani jsou úplně vysazení na Zahustela, "je to čurák", "vypadni z mého klubu", "jestli bude Zahustel pokračovat ve Spartě, tak si permici na příští rok nekoupím"...Vím, že jsou ambicióznější více než jakýkoliv jiný fanouškovský tábor, ale když vidím toho borce, tak si nemyslím, že by na to nějak kašlal, má Spartu rád, maká, jen prostě nemá tu kvalitu, po návratu ze zranění určitě, aby za Spartu hrál, ale on se tam přeci nenominuje sám. O tom rozhoduje trenér...Já bych taková slova nevolil nikdy, jasně nesrovnávám Baník se Spartou, ale i tak pro dokreslení, já třeba napíšu "Mešaninov je sympaťák, ale technicky je velmi podprůměrný, neměl by v Baníku pokračovat".. Jasně, v reálu, na stadionu, řeknu i peprnější slova, když někdo z našich hráčů hraje bídně, ale něco říct v emocích a něco hned napsat, když si naštvaný
Bakary3
15.04.2019 09:32
#
salami
15.04.2019 13:41
#
Hele, nechci se nejak zastavat spartanskejch gumaku, ale je docela rozdil, jestli hrac nema po zraneni kvalitu nebo se vratil po lecbe ze zavislosti na alkoholu.
HonzaBanik
15.04.2019 15:09
#
Tohle mě vždycky dostává...Fakt někdo viděl Zahustela, jak v Kozičce, nebo jak se to jmenuje, chlastá první ligu? To je i v Baníku s Fillem, už asi 20 lidí během posledních měsíců psalo na Facebook, jak na Stodolní chlastá a když jsem některým napsal, jestli mají důkaz, tak nic, že jim to je blbé...Takže něco psát veřejně na někoho, když nemáš důkaz a pak si to přečte x stovek lidí je v pořádku, ale pořídit třeba fotku a poslat to vedení, ať si o tom s hráčem promluví je ti blbé...Tak asi mám divně nastavené hodnoty.
Prostě tenhle hráč na Spartu nemá, ať je to z jakéhokoliv důvodu, je to evidentní, horko těžko má v současnosti i na ligu, ale angažmá v lize sežene, mít v CV Spartu, nemít smlouvu a ještě nebýt úplně před důchodem na to několik týmů uslyší, jen doufám, že ne Baník, protože by byl přechod z Pazdery na Zahustela jak z bláta do louže...
Opakuju, on by neměl být vůbec v nominaci na zápas, to je chyba ale úplně jiných lidí...Teď jsem vytáhnul Zahustela, ale to samozřejmě neplatí jen pro fanoušky Sparty, ale obecně...Do svých hráčů bych nadávkama prostě nešel...
Losinho
15.04.2019 16:14
#
Já takhle taky v potkal nezávisle na sobě dva slávisty a nenaprášil jsem je, i když jsem měl sto chutí to udělat.. a to jeden z nich např. pro virózu vynechal následující zápas v tu chvíli je to člověku prostě blbý, naprášit je
salami
15.04.2019 20:26
#
Jedna vec je potkat nekoho na tahu a druha vec je to co pisu. Rikaj to duveryhodny zdroje, nemam duvod tomu neverit.
Losinho
15.04.2019 21:56
#
Však já nereagoval na tebe
matelkoo47
15.04.2019 09:04
#
co tomu rozhodčímu pustili za video? nevíte nekdo?
ttopi
15.04.2019 09:05
#
To samé co nám všem, jen ne všechny záběry. A zrovna mu neposlali ten, dle kterého to penalta byla
anarchochuligan
15.04.2019 09:22
#
Pat a Mat
muzajs
15.04.2019 11:18
#
Kousek péčka. Ona ještě nebyla...
matelkoo47
15.04.2019 12:15
#
jooo,takhle...ja myslel,že tam bylo neco se sportovní tématikou
muzajs
15.04.2019 12:24
#
Ale to jó, v tom péčku bral chlap ženskou zezadu, když se opřela o pravou tyč branky. Ale ten sestřih byl hned ze začátku, ona se ještě neudělala, tak Hrubeš ukázal "Nebyla"
matelkoo47
15.04.2019 12:37
#
njn,zmátlo to hrozne moc lidí...mysleli si,že byla
muzajs
15.04.2019 12:43
#
No prej tam málo sáhnul na nohu nebo co...
Mumloch
15.04.2019 18:03
#
Jolly Roger
15.04.2019 09:05
#
Penalta byla, možná i dvě, ale Slavii to zkazil Kolář a neproměňování šancí.
Logan
15.04.2019 09:10
#
Hrubeš je alibista jak svině. Ten nejlepší záběr měl na hřišti přímo on a sám v rozhovoru řene, že viděl, že ho Nita trefil, tak snad nemusím jít ani zkoumat video a stojím si za svým.
Jinak zápas jako takovej řídil příšerně z obou stran, otáčel zákroky, nedával karty.

Sparta byla ubohá a trapná svým válením a zdržováním.

My jsme byli marní v zakončení. Že jsme nevyhráli je hlavně naše chyba, protože jsme mohli dát 2-3 góly ze hry a nějaký penalty nám mohly bát u prdele.
Škoda, Král, Zmrhal, Maso ... lepší řešení finální fáze.
Nakonec škoda, že to tam Alexovi nepadlo na konci, to by byla paráda.

Hušbauer na to nemá, zase byl absolutně nejpomalejší na hřišti. Gól jde za ním a za Kolařem, tohle sakra musí chytit.
Sice ta střela zaplavala, ale šla doprostředu přímo na něj a on tam jde druhou rukou. Ani před čárou zase tolik nebyl, aby ho to přeletělo. Prostě fail.

Každopádně je to o 5 bodů, nic se nedějě, jedem dál, teď vyhrát ve Zlíně a pak je zašlapat v poháru do země.
Musíme hrát víc fotbal než kopanou s nima.

A Kanga je zmrd a Frýdek ještě větší!
Jolly Roger
15.04.2019 09:14
#
Slavia by měla koupit brankáře a devítku.
Nguyen a Kozák?
Logan
15.04.2019 09:17
#
Není potřeba kupovat golmana, Kolář svou kvalitu má.
Útočník bude. Přijde Yusuf a já si nemyslím, že je potřeba kupovat dalšího, pokud Škoda zůstane. Spíš bych si přál, aby se víc na hrotu objevoval MvB.
Navíc se vrátí Tecl, i když kdo ví jak bude vypadat.
Kozák je zajímavý hráč, ale jen v případě, že se někam uklidí Škoda, mít oba by bylo zbytečný.
Kixi Syhimour
15.04.2019 09:29
#
No, nevím, ale co jsem viděl Koláře, když se párkrát na tu Slavii podívám....
Banger
15.04.2019 10:12
#
Za sebe si myslím, že naopak Kolář je největší slabina Slavie. A to nepíšu na základě včerejšího gólu. Není to golman, který předvede něco navíc a občas dost zmatkuje. Na to jak má Slavie na české poměry nabušený kádr, tak bych si na té pozici dovedl představit větší kvalitu. Třeba to tak není, neviděl jsem všechny jejich zápasy, ale neviděl jsem jich ani jen pár.
Logan
15.04.2019 10:26
#
Neříám, že si tam nedovedu představit větší kvalitu, to dokážu, ale nevidím ho jako velkou slabinu.
Třeba v EL nás dokázal dost podržet, ve většině případů chytí to, co má.
Ano, pokud bychom viděl brankáře, který by ho měl nahradit za dostupné peníze a byl kvalitou opravdu llepší, pojďme to řešit, ale já teď v CZ takovýho golmana nevidím. Možná Trmal za rok. Máme ještě Vantrubu, ten by měl příští rok tlačit na to, aby Kolářovi znepříjemnil situaci.
Mumloch
15.04.2019 18:04
#
Bakary3
15.04.2019 09:33
#

A ten konec podepisuju, oba dva jsou neskutečnej odpad.
Kanga je aspoň fotbalista, Frýdkovi se musím jen smát.
Ten má kopat někde ve Vlašimi, doslova kopat, protože on nic jinýho neumí.
Jen jsem se tak pousmál, když se stavěl k tomu přímáku.
Liquid
15.04.2019 13:32
#
dave30
15.04.2019 09:18
#
Připadá mi to, že náš člověk si zase našel cestičku, jak něco obelhat (a to jsem velkým zastáncem videa). Hodíme to prostě na televizní štáb, na ty je disciplinárka a celý FAČR krátký. Už vidím ten scénář, kdy se televizní technik omlouvá, že vinou technické závady nebylo možné poslat záběry ze všech kamer... Divoká 90tá léta jsou zpět, pouze v jiném levelu (Ivánku, tys byl břídil). Ach jo...
Tom Veil
15.04.2019 09:18
#
Hmmm a na Bohemce mu video nevadilo
Firkraag
15.04.2019 18:35
#
wyqinac
15.04.2019 09:20
#
Mě nejvíc zarazilo jak říkal o poločase že mu rozhodčí řekl k ty penaltě, že nemá průkazný materiál. Jak teda mohl mít průkazný materiál na to že Pepa simuloval?
T7s
15.04.2019 09:43
#
Puskas
15.04.2019 09:49
#
Jak zpívá Nohavica: Už to má správný VAR.,
Bex5
15.04.2019 11:26
#
Hey, copyright
Puskas
15.04.2019 12:25
#
Napsals to též?
Bex5
15.04.2019 17:18
#
Jo, asi pres mesicem, ale nekdo se mi vysmal, ze je to picovina. Ale v tom pripade mas bod za originalitu (no kidding).
Blasphemer
15.04.2019 10:53
#
Dealler
15.04.2019 13:14
#
Ubrečenej slátanec, jaká novinka. Nabreč nám řeku kreténe.
BaggioRoberto
15.04.2019 14:43
#
Jasná penalta, komedie a výsměch fotbalu = Josef Hušbauer. Ten nezná charakter.
Gimme
15.04.2019 15:19
#
Výsměchem bylo, že coby nejčerstvější hráč vyklusával Alonsa. Holt příkladný kapitán
dave30
15.04.2019 15:35
#
Tato poznámka mi připomíná totalitní vtip, kdy americký reportér konstatuje před sovětským soudruhem něco pro něj nelichotivého a on mu odpoví - "A vy zase mlátíte černochy."
Losinho
15.04.2019 16:33
#
Alonsa neměl bránit on.
Gimme
15.04.2019 21:15
#
To ho omlouvá no...
Mumloch
15.04.2019 18:04
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.