Corgoň liga - souhrn 32. kola

20.05.2014, 19:40
Komentáře a souhrny
Předposlední kolo slovenské ligy rozhodlo o tom, že soutěž opustí Nitra. Ta těsně prohrála na hřišti mistrovského Slovanu, zatímco Dunajská Streda zdolala Trnavu. DAC má na předposledním místě tříbodový náskok, který už Nitra kvůli vzájemným zápasům nebude schopna zlikvidovat.

MFK Košice - MFK Ružomberok 1:2

20.05.2014 17:30

Góly: 17. Jozef Skvašík - 6. Mário Almaský, 66. Adam Zreľák

Ružomberok cestoval do metropoly východu po vysokom víťazstve nad Myjavou veľmi nabudený. Liptákom sa napokon podarilo na predošlý zápas nadviazať a z Košíc si aj napriek dlhému oslabeniu vezú tri body po víťazstve 2:1.

Už po niekoľkých sekundách sa Košice dostali do obrovskej šance. V nej sa po skvelej práci Viazanka ocitol Pačinda, no z vyloženej pozície mieril iba na pripraveného Kováča. Bol to však práve Ružomberok, ktorý sa o šesť minút dostal do vedenia. Stalo sa tak po rýchlej akcii, presný center našiel Mária Almaského, ktorý v páde zakončil do bránky Ružinského - 0:1. Domáci mohli okamžite odpovedať, no Pačindova strela preletela iba popred Kováčovú bránku. Ďalšiu šancu Košíc mal Novák, no ten Diabyho prihrávku nezasunul za Kováča. V 17. minúte to východniarom konečne vyšlo. Viazanko sa pekne uvoľnil, no neulakomil sa a nabil na strelu Skvašíkovi, ktorý z prvej prekonal bezmocného Kováča - 1:1. Liptáci mali následne dve dobré šance, no z nich sa opäť do vedenia nedostali. V 36. minúte si hostia naopak sťažili situáciu. Ich defenzíva zlyhala na plnej čiare, do úniku sa rútil Skvašík, no toho poslal Kováč pred vlastnou šestnástkou na zem, za čo uvidel bez váhania červenú kartu. Náhradný brankár Koníček mohol inkasovať už z nasledujúcej štandardky, no pokus Pačindu skvele zneškodnil. Ruža si v závere prvého dejstva dokázala aj v oslabení vypracovať dve sľubné šance, no tie ostali nepremené.

V druhom polčase bolo presilovku Košíc čoraz viac badať. Hráči z metropoly východu boli aktívnejším mužstvom a oveľa častejšie dobýjali súperovu bránku. Pred ňou však stála veľmi pozorná defenzíva Liptákov, ktorá aj napriek tlaku chybovala len sporadicky. A v 66. minúte to bol paradoxne práve Ružomberok, ktorý sa dostal do vedenia. Ruža predviedla bleskovú akciu, Ďubek krásnou prihrávkou ponad obranu našiel Zreľáka, ktorý chladnokrvne prehodil bezmocného Ružinského - 1:2. Domácich tento gól veľmi zaskočil, veď v predošlých minútach mali jasnú prevahu. Napriek nepriaznivej situácii sa zverenci Radoslava Látala nevzdávali a snažili sa otočiť stav vo svoj prospech. Priblížiť ich ku tomu mohol v 72. minúte Diaby, no jeho akrobatické "nožničky" skončili nad bránkou Koníčeka. O desať minút sa Košičania dokázali gólovo presadiť, no tento zásah im napokon pre ofsajd neplatil. V závere si už Ružomberok aj v početnej nevýhode postrážil svoje tesné vedenie a po ťažkom zápase získal vydreté tri body.

Více informací k zápasu

MŠK Žilina - Spartak Myjava 1:0

20.05.2014 17:30

Góly: 57. Viktor Pečovský

Ak to šošoni na Myjavu vedia, tak jedine pod Dubňom. Spartak prehral tretí zápas v rade a opäť len mimo svojho ihriska, ak nastúpil proti žltozeleným. Jediný presný zásah dal kapitán Viktor Pečovský.

Toľko žrdí v jednom zápase, to sa len tak nevidí. Poďme ale poporiadku, prvú trafil po takmer štvrťhodine hry domáci Škvarka. Skóre nezmenil ani Káčer o niečo neskôr, skvele mu totiž možnosť zneškodnil Belic. V 28. minúte Mabouka krásnym centrom od pravej postrannej čiary našiel na bližšej žrdi Jurča, ktorý bol včas na mieste, no jeho hlavička skončila opäť iba na žrdi. Mabouka sa ocitol v streleckej príležitosti v 39. minúte, keď sa dostal k odrazenej lopte na hranici šestnástky, jeho delovka letela nad. Myjavčania si na svoju prvú šancu museli počkať až takmer na koniec polčasu. Šulek sa sám predral azda cez štyroch Žilinčanov až pred brankára Le Gianga, obhodil ho a domáca obrana hasila v poslednej chvíli pred prázdnou bránou. V závere mieril Jurčo opäť len vedľa, šancu mu pripravil Vavro. Skóre sa však nemenilo a preto šli tímy do kabín bez gólov.

Po zmene strán mal najprv šancu Paur, ale jeho rybička hlavou mierila mimo brány. O päť minút už mal Le Giang na mále, lenže opäť ho zachránila žrď. Tentoraz mal smolu Pekár, krásnej rane chýbali centimetre. Tesne pred hodinou hry sa do streleckej listiny zapísal netradične kapitán Viktor Pečovský. Odrazenú loptu spoza šestnástky namieril presne k žrdi a otvoril skóre - 1:0. Černáčkova hlavička po Pekárovom priamom kope v 66. minúte poriadne natiahla Lé Gianga, žilinský brankár predviedol bravúrny zákrok. O dve minúty neskôr Pekár pálil z otočky a točená lopta z jeho kopačky lízala brvno. Desať minút pred koncom nevyrovnal Oršula po čudesnom nákope, Le Giang mal šťastie. Potom si už pod Dubňom domáci diváci nemuseli zanadávať, pretože ich tím vydrel tri body. Naopak, hostia neprežívajú úspešný záver a po výprasku opäť prehrali.

Více informací k zápasu

FC Zlaté Moravce - AS Trenčín 1:3

20.05.2014 17:30

Góly: 15. Martin Pribula - 52. Patrik Mišák, 54. Moses Simon, 88. Tomáš Malec

Strieborný tím je pre sezónu 2013/2014 AS Trenčín! Nenechal nič na náhodu a na pôde ViOn-u si vylepšil aj streleckú potenciu. Domáci sa dostali do vedenia, ale potom zaúradovala ofenzíva súpera a bolo vymaľované. Trenčín ešte nikdy neskončil v lige lepšie, ako práve v tomto ročníku.

Pekný futbal na počiatku zápasu mohol divákov uspokojiť a potešiť, pretože sa hralo hore-dole a bolo sa na čo pozerať. Kleščík mohol otvoriť skóre už po piatich minútach hry, ale po zaujímavej akcii mierila iba do brvna. Neskôr nedal po ďalšej peknej konbinácii Holúbek a pre zmenu Orávik oproti nedal z dvadsiatich metrov. Skóre sa menilo v 15. minúte, keď po veľkom závare v pokutovom území zakončil akciu presnou strelou k pravej žrdi Pribula - 1:0. O dve minúty neskôr sa v dobrej možnosti ocitol opäť Holúbek, prízemnou strelou z uhla však Kuciaka neprekvapil. V 35. minúte Orávik rozohral štandardnú situáciu, do vzduchu sa dobre zavesil Pintér, pozorný Volešák však jeho hlavičku zneškodnil. Trenčínu tak prvý polčas nevyšiel a ak chcel pomýšľať na body, musel zabrať.

A veruže zabrali. Ešte sa tímy len postupne oťukávali a pripravovali na druhý polčas a už bolo vyrovnané. Mišák z priameho kopu nádherne vymietol vinkeľ - 1:1. To však nebolo všetko, o pár desiatok sekúnd sa zaskvel Simon, ktorý skvelým sólom uviedol svoj tím do vedenie 1:2. Od tohto momentu sa domáci snažili o vyrovnanie, ale strelecké príležitosti si nedokázali vypracovať. Naopak, v 75. minúte po chybe Pavlendu sa ocitol Simon zoči-voči Kuciakovi, ktorý ho parádnym zákrokom vychytal. V 84. minúte vystrelil z hranice šestnástky Mišák, Kuciak si poradil aj s jeho pokusom. O tri minúty posunul agilný Simon do zakončenia Malecovi, ktorý v "malom vápne" nedokázal pretlačiť loptu do siete. Hostia sa však predsa len ešte raz do streleckej listiny zapísali a to po skvelej hlavičke Maleca. Potvrdil tak jasné druhé miesto pre svojho zamestnávateľa a tím sa už teraz teší aj na vopred vybojovanú pohárovú Európu.

Více informací k zápasu

FK Senica - Dukla Banská Bystrica 1:1

20.05.2014 17:30

Góly: 77. Jan Kalabiška (pen.) - 3. Michal Peňaška

Na Záhorí sa domácim s fanúšikmi rozlúčiť výhrou nepodarilo, proti bola Banská Bystrica. Oba tímy tak skôr podčiarkli nevýrazné výkony a s bodom budú spokojnejší hostia.

Prvý gól v zápase padol už po takmer dvoch stovkách sekúnd. Peňaška zužitkoval presnú loptu od Chriena a bolo 0:1. Diváci si na svoje ale veľmi neprišli, hodnú chvíľu sa nebolo na čo dívať. Menej skúsení hráči predvádzali priemerné futbalové divadlo a hra sa kúskovala nepresnosťami. Hra sa odvíjala prevažne v strede poľa a chýbalo zakončenie. Vyrovnať mohol v 34. minúte najmladší hráč na ihrisku Samuel Mráz, keď po centri Kalabišku bol vo veľkej šanci, no z päťky prekopol bránku. Zo sedadiel ľudia nevstávali ani po priamom kope Slančíka, mieril ale nad. V závere polčasu ešte stihol ohroziť bránu Kosorín, no z uhla sa mu namieriť do siete nepodarilo. Prvý polčas tak v zápase o nič nepriniesol veľa vzruchu a domáci museli doťahovať manko.

Tí, čo čakali, že sa po zmene strán bude hrať živšie museli ostať sklamaní. Bystričania vážnejšie Šullu v druhom polčase neohrozili. Seničania boli aktívnejší v útoku a zaslúžene sa im podarilo vyrovnať. V 70. minúte lopta po Jirákovej technickej strele letela tesne vedľa. Vyrovnanie priniesla 77. minúta, keď po ruke v pokutovom území hostí bol nariadený pokutový kop, Kalabiška penaltu s prehľadom premenil. Kalabiška mohol ešte rozhodnúť stretnutie v prospech Senice - po Jiráskovom vysunutí bol v dobrej gólovej pozícii, no brankár jeho zakonečnie zneškodnil. Seničania tak možno doplatili na to, že mali v kádri opäť oklieštené možnosti a svojich fanúšikov výhrou nepotešili. Naopak, Dukla opäť po čase bodovala, ale iste má vyššie ambície, než predvádza na sklonku sezóny.

Více informací k zápasu

Slovan Bratislava - FC Nitra 2:1

20.05.2014 17:30

Góly: 12. Kristián Kolčák, 79. Pavel Fořt - 20. Cléber

Nitra nedokázala v oslabení bodovať na pôde Slovana, keďže na jeho ihrisku prehrala tesne 1:2. Tradičný klub spod Zobora sa teda definitívne lúči s najvyššou slovenskou súťažou.

Obaja aktéri zaznamenali dobrý vstup do zápasu, snažili sa hrať aktívne od úvodných minút. V nich mal mierne navrch domáci Slovan, ktorý to potvrdil v 12. minúte. Vtedy po presnej prihrávke Mészárosa skóroval hlavou Kolčák - 1:0. Slovan však toto vedenie paradoxne zabrzdilo a už o osem minút bolo vyrovnané. Stalo sa tak po chybe Vrableca, ktorú Cléber efektívne zúžitkoval v prospech Nitry - 1:1. Hra bola v ďalších minútach pomerne vyrovnaná, oba celky sa snažili tvoriť hru a hrať ofenzívne. Záver prvého dejstva však znova patril Slovanu. Ten mohol v 35. minúte znova poslať do vedenia Gorosito, no jeho pekný pokus po rohovom kope tesne minul Putnockého bránku. Vzápätí však mala dobrú príležitosť Nitra, no tú zakončil Mikuš nad bránku. O niekoľko sekúnd na to sa po druhej žltej karte vylúčil Róbert Pillár, ktorý tak poriadne skomplikoval situáciu Nitry.

Slovan bol v presilovke veľmi aktívny a Nitra sa musela zameriavať predovšetkým na defenzívu. V 49. minúte ju mohol prekonať skúsený Halenár, ale jeho vydarenú strelu zastavila žrď. Pozorná defenzíva hostí lídrovi veľa nedovoľovala a práve naopak sa snažila sama ohroziť súpera, keďže potrebovala viac než víťazstvo. V 76. minúte mohol Nitranov spasiť Mikuš, no jeho prudký pokus tesne minul bránku Polačeka. O tri minúty sa situácia Nitry ešte viac skomplikovala, keďže sa Slovan opäť dostal do vedenia. O druhý gól domácich sa postaral ostrieľaný Pavel Fořt, ktorý je pri chuti aj po dlhom zranení - 2:1. Nitre išlo v záverečných minútach o holé prežitie. Jej šance však boli veľmi malé, k šanci na záchranu potrebovali v oslabení otočiť stav. Napriek početnej nevýhode si vypracovala niekoľko šancí, no Polaček už druhýkrát neinkasoval. Záverečný hvizd priniesol presne opačné reakcie u aktérov duelu. Slovan si mohol v skvelej nálade prevziať titul, nitrianski hráči naopak smútiť po definitívnom vypadnutí.

Více informací k zápasu

DAC Dunajská Streda - Spartak Trnava 1:0

20.05.2014 17:30

Góly: 12. Ottó Szabó

Dunajská Streda zvládla osudový zápas proti Trnave a po tesnom víťazstve 1:0 sa definitívne zachraňuje v Corgoň lige. Tento zápas nesklamal ani po diváckej stránke, keďže návšteva 7 009 divákov prekonala celosezónny ligový rekord.

V úvode zápasu sme videli vyrovnanú hru, hralo sa zo strany na stranu. Po niekoľkých pološancách sa diváci v 12. minúte dočkali futbalovej parády. Ottó Szabó potvrdil svoju kopaciu techniku a krásnou strelou z priameho kopu vymietol pravý horný kút - 1:0. DAC bol po tomto góle veľmi povzbudený a pred skvelou kulisou hral veľmi odhodlane. Herne však nesklamala ani Trnava, ktorá sa snažila o vyrovnanie stavu. V týchto minútach však zápasu chýbali gólové šance, ktoré by ho dokázali oživiť. Registrovali sme mnoho nevydarených akcií, ktoré často stroskotávali na pozorných defenzívach oboch mužstiev. Hru navyše brzdilo aj časté kúskovanie, ktoré ale samozrejme bolo súčasťou taktiky. Po prvom polčase sa viac tešila Dunajská Streda, ktorá do šatne odchádzala za priaznivého stavu 1:0.

Druhý polčas sa začal celkom nevýrazne. Hralo sa najmä medzi šestnástkami a ani jedno mužstvo sa v ofenzíve príliš nerealizovalo. Vo finálnej fáze sa spočiatku nedarilo predovšetkým Trnave, no postupom času sa jej hra zlešpovala. Najlepší výkon podal Spartak v závere zápasu, kedy sa snažil domácich potrápiť aktívnou hrou. To sa jej aj darilo, no problém nastával opäť v zakončení, kde im to príliš nešlo. Domáci fanúšikovia už v závere v predstihu slávili záchranu, no v 89. minúte na niekoľko sekúnd stŕpli. V obrovskej šanci sa ocitol Schranz, no ten poslal skvelú prihrávku Nworaha z bezprostrednej blízkosti trestuhodne nad bránu. DAC si po tomto momente poriadne vydýchol a po konci zápasu mohol vo veľkom sláviť záchranu v najvyššej súťaži.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZápasyVýhryRemízyPorážkySkóreBody
1.Slovan Bratislava32233661:3172
2.AS Trenčín32195872:3362
3.Spartak Trnava321651146:4053
4.MFK Ružomberok321451354:5047
5.MFK Košice321371239:3746
6.FK Senica321371245:4546
7.Spartak Myjava321261443:5342
8.Dukla Banská Bystrica321181346:4641
9.FC Zlaté Moravce321151635:4538
10.MŠK Žilina321071546:4837
11.DAC Dunajská Streda32881628:5526
12.FC Nitra32581931:6323
Bodové odečty
DAC Dunajská Streda-6za korupční aféru

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (106)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Trenčín ďakujem za krásnu sezónu, 2. miesto a Európska liga 2 roky po sebe sú len čerešničky na torte Moses Simon najlepší nákup desaťročia, nie len v TN, ale na celom Slovensku ! má našliapnuté do veľkého futbalu... Nitry je veľká škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Co hraje za post?

Reagovat
smazaný uživatel

ľavé krídlo

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to zrovna nepotrebujem

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Ferguson6

má si zapnúť Skype Každopádne vidno, že mu vlastne nejde o to hrať futbal, ale len dostať peniaze. Pekné zlatokopky to majú v Trenčíne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nitry je veľká škoda???

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Minister

Veľmi biedny výkon. Len taký platonický tlak bez poriadnej šance. Až na konci tam mal Schranz celkom dobrú šancu. Takto v EL určite hrať nemôžme.

V poslednom kole doma so Slovanom, tak snáď vyhráme, lebo aspoň raz sa sezónu by sa patrilo tých vyblednutých poraziť.

Reagovat
Ferguson6

Trenčínu poslanci schválili 100 tisíc na demoláciu tribún, takže pokiaľ stále platí dohoda so železnicami, tak by to mohlo čoskoro znamenať pekný nový štadión

Reagovat
smazaný uživatel

Utáhne Trenčín hokej aji fotbal nebo jak to vypadá s penězama?

Reagovat
smazaný uživatel

hokej v TN končí čo sa peňazí týka... nič im neschvalujú, sponzori utekajú, akurát sa dohodli na prenájme štadiónu... nemajú na výplaty... futbal je za vodou, lebo riaditeľ Rybníček je brat trenčianskeho primátora takže tak...

Reagovat
smazaný uživatel

Ten hokej na tym slovensku jde pekne do prdele.

Reagovat
fenixLFC

hokej, futbal, sport, vsetko.....

Reagovat
smazaný uživatel

cela krajina ide nejake zotrvacnostou a surfuje na poslednych vlnach toho co bolo vybudovane za komancov. ideme totiz uz len dolu vodou do kytek... uz aj to malo co je dobre sa zacina kaslat.

Reagovat
fenixLFC

tradicna basta hokeja....ale co sa cudujeme, slovensko je slovensko, vypadnut najrychlejsie ako sa da. Snad mladez a tak co tam je sa nejak dohodne s gaborikom a budu aspon unho ked uz nic ine..

Reagovat
smazaný uživatel

Pozdravujem SLOSY SEFA on už vie o čo sa jedná

Reagovat
smazaný uživatel

tak som sa unáhlil, ale dobre ti lepilo chlapečku

Reagovat
suldik

vysvetli čo zas ten náš kamarát vyplodil

Reagovat
rossoneri89

Spartak TT si zahra v Europe, DAC sa zachranil kraaasa ....

P.S. na majstra pride 900 divakov a do Dunajskej 7000 ... kurva rozdiel

Reagovat
smazaný uživatel

až na tých maďarov ... škoda Nitry...

Reagovat
rossoneri89

mne nevadia ... a inak proti Nitre nemam nic len je to skor hokejove miesto ...

Reagovat
Ferguson6

no pred touto play off neboli ani hokejové... skôr basketbalové, ak to mám brať tak, že v čom majú úspechy.

Reagovat
nemanja

po fans stránke sú hokejové už x rokov

Reagovat
rossoneri89

Reagovat
Ferguson6

Najvyššia návšteva v zápase posledného, najnižšia na zápase majstra Že to nepríde tomu Kmotríkovi už hlúpe. Fakt už len kvôli tej návštevnosti by som na Tehelnom poli niečo postavil a zároveň niečo spravil s tým tímom, ale takto zle na tom Slovan nebol ani v 2. lige.

Reagovat
ďuriLFC

A pritom ten tím čo hral dnes bol super. 8 Slovákov(s markom vlastne 9) a dost z nich odchovanci,a k nim Fort a Nico čo su dvaja legionari ktorí vadia najmenej.Práve naopak tak by mal legionar vyzerat.Je to o tej celej atmosfere okolo

Reagovat
Lokomotiv

A ty si myslis, ze jemu ide o futbal, alebo nedajboze o slovan ?

Reagovat
smazaný uživatel

ano, ide mu, Kmotrik robi dost pre Slovan, vlastne ovela viac, nez by musel..

Reagovat
Lokomotiv

No nechcem byt zly prorok, ale zlaty rezes u vas.

Reagovat
smazaný uživatel

Rezes zlaty bol, hned by som to bral spät...je mi luto, ako to Kmotrik poriesil, ze zanikli dalsie dva kluby bratislavske, ale tak u vas na to nemal az taky vplyv Kmotrik nie?

Reagovat
JozkokozleJ

Mozno strielam od boku, ale keby boli kluby sebestacne nezanikli by, zvlast nie Inter. Petrzalka de facto nezanikla, len bohaty majitel odisiel, tak spadli. Kmotrik predsa nie je povinny ich financovat.

No a Rezes, no, boli to zlate casy pre Kosice. Ale v podstate je to podobny pribeh ako s Petrzalkou. Mecenasi, po mne potopa. Furt ale treba brat do uvahy, ze ti mecenasi do toho davaju svoje peniaze, resp. svoj cas. Proste kluby u nas nefunguju zdravo, to v podstate ani v nasich kotlinach mozne nie je.

Reagovat
smazaný uživatel

suhlasim a Kmotrik sa len posunul dalej, presiel k ovela slavnejsiemu a väcsiemu klubu, neviem ako to tam bolo, mozno nemuseli nechat Petrzalku tak padnut, ale bohuzial, ako pises, on nie je povinny ich financovat..

Reagovat
Ferguson6

No tak skôr je smutné, že sa nenašiel niekto po Kmotríkovi, kto by mal záujem o klub s takou slávnou históriou.

Čo sa Interu týka, tak aj v tom mal mať palce Kmotrík, pretože firma Asset, ktorá sponzorovala a prakticky vlastnila Inter a predala licenciu Senici je nejako napojená na firmu Národný futbalový štadión a ešte na jednu. Kmotrík si tým vlastne získal Pasienky, Tehelné pole a tak má Slovan kde hrať a on si môže diktovať podmienky. Najnovšie chce aby mu AŠK Inter platili státisíce za používanie areálu Pasienky.

A na Rezešovi ma mrzí hlavne jedna vec. Že nepostavil ten 50 tisícový štadión v Košiciach

http://www.kopa.sk/files/gallery/node63-3.jpg

Reagovat
Lokomotiv

Chrenko s assetom boli iba sprostredkovatelom tohto svinstva.pozri si kto je vo firme nfs a.s:

http://orsr.sk/vypis.asp?ID=80783&SID=2&P=1

ked sa postavi tato haraburda aj Chrenko si pride na svoje.

Reagovat
Ferguson6

No však to som napísal, tuto Jožkovi, že aj za Inter môže (síce nepriamo) Kmotrík.

Reagovat
Lokomotiv

sorry to mala byt reakcia na jeho príspevok.

Reagovat
JozkokozleJ

Az budem mat cas, detailnejsie sa na to pozriem. Som sice opatrny, ked niekto kresli pavuciny a zo vzdialenych prepojeni robi velke zavery (to je take investigativne), ale Kmotrika nejak obhajovat nechcem a ani netvrdim, ze spadol pre Slovan z neba ako Bozi dar. Dovolim si ale tvrdit, ze zatial pofituje z inych podnikatelskych cinnosti, nez z cinnosti s futbalom spojenych. A to vraza peniaze do futbalu X rokov.

Ale vratim sa k podstate. Keby mali Inter/Petrzalka mecenasa alebo aspon solidneho zachrancu ako kedysi Slovan v Cernakovi, urcite by takto nespadli.

Reagovat
Ferguson6

Však čo sa týka športovej a finančnej stránky Slovanu, tak to môže byť Slovan rád, že ho má. čo by som dal ja za takého Kmotríka v Dukle. Ale čo sa týka štadiónu, už to ukázal v Petržalke, tak jediné o čo mu ide sú pozemky pod ním a nechal by Slovan hrať aj na zelenej lúke. Keby ten štadión postaviť chcel, tak už stojí (či už v Petržalke alebo na Tehelnom poli) alebo sa aspoň stavia, podobne ako v Trnave. On miesto toho len vydiera mesto a športový Inter a najradšej by na Pasienkoch aj TP videl výškové budovy. Takže je podľa mňa dosť okaté, že futbal má len ako zábavku na dosiahnutie vyšších cieľov. Keby mu na Slovane záležalo, nenechá ho 5 rokov hrať na Pasienkoch. A je naozaj smutné, že sa v BA nenájde nikto iný, kto by tam robil futbal a mám pocit, že keby on v Slovane skončil, tak pri najlepšom sa vráti na úroveň ako bol pred Kmotríkom, teda priemer ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Kmotrik sa raz na stretnuti s fanusikmi, myslim ze v 2007, preriekol ked povedal, ze on ma po celom Slovensku desiatky timov. Ostava len tipovat ktore...

Reagovat
JozkokozleJ

Mimochodom, bol nim aj Presov.

Reagovat
Lokomotiv

no ja som to aj tak myslel, ze cesta jedneho mecenasa je cesta do pekla.mna len udivuje, ze ste schopny kmotrika obhajovat a myslite si, ze on je vinimka.

Reagovat
Lokomotiv

samozrejme vynimka.

Reagovat
smazaný uživatel

Petrzalka (vtedy MFK) mala dohodnute solidneho sponzora zo zahranicia, myslim ze to boli Nemci, ale podmienjou bolo zotrvanie v najvyssej sutazi. O fakte, ze jej zostup bol riadeny z vyssich miest svedci aj 5 nepremenenych jedenastok v tu jar a ze po vypadnuti odisli styria hraci do DS, ktore sa na ukor nas zachranilo. Ten kader mal na stred tabulky: Cikos, Kiss, Fodrek, Hilek, Machovec atd ale nesmelo sa...mimochodom Srb Mitrovic ktory bol vtedy u nas hra teraz Primeru Division

Reagovat
Lokomotiv

tato nezavisla poslankyna to zhrnula celkom presne :

http://nasa-bratislava.sk/narodny-futbalovy-tunel/

nas prezident tiez celkom trefne:

http://blog.etrend.sk/mihalblog/tyzdnovka-jozefa-mihala-22-2009.html

tiez vyborny postreh:

http://www.sme.sk/c/3514518/tehelne-pole-v-cyperskych-rukach-omyl.html

no a inter je v tom zakonponovany tak, ze niekedy za komancov /70. roky/ bola podpisana nevypovedatelna zmluva medzi interom a mestom Bratislava, ze inter bude vyuzivat sportoviska na pasienkoch 100 rokov a jedina cesta ako to odrbat bolo zrusenie a zanik jednej zo zmluvnych stran cize inter.

btw tesako nije ziadny cyprus ale kmotrik a j@t.

Reagovat
Ferguson6

ale pokiaľ existuje AŠK Inter, tak by tá zmluva mala platiť. Však futbalový Inter nevyužíval halu ani plaváreň a ostatné. Prakticky ani atletickú dráhu. Hlavne som zvedavý, ako to bude riešiť mesto. Každopádne keďže je pred voľbami, mohlo by to dopadnúť dobre a teda Pasienky by zostali športové.

Reagovat
Lokomotiv

pozor pozor vtedy sa Chrenko odpojil od ask /to bola jeho podmienka pri v stupe do klubu/ a vytvoril fk inter Bratislava a.s /zmena klubového znaku na tu nechutnu lopatu/ no a tu to zacina fk inter Bratislava a.s si poziciava na chod klubu peniaze od "prekvapivo" j@t banky a dava do zalohy pozemky pod pasienkami.peniaze samozrejme nesplacaju a tak pozemky prepadnu v prospech j@t banky.

Reagovat
Ferguson6

No očividne pri tvorbe znaku vedel, že je to len dokým nepredá licenciu Ale pozemky na Pasienkoch stále mali patriť AŠK nie? Však im to mesto alebo gróf Lafranconi alebo už kto dal, nie nejakému klubu, ktorý sa v 20056 odpojil od AŠK.

Reagovat
Lokomotiv

no ved prave to je to, ze vtedy sa zacali tie cachre s pozemkami a zrazu ask nevlastni nic fk inter Bratislava a.s je v konkurze a ti hajzli chcu po oz teraz klasicke komercne najomne za to by mali vsetci zucastneni vysiet co najvyssie.

Reagovat
Lokomotiv

no ten znak taky skoro trnavsky len ine farby

Reagovat
Lokomotiv

k.rva reakcia na fergusona6 samozrejme.

Reagovat
smazaný uživatel

Osobne si prajem návrat Interu do najvyššej súťaží, premýšľam trochu o potenciále čo sa týka divákov, ale keď som videl aké má návštevy basketbalový Inter, tak by tam ten potenciál bol určite aj vo futbalovom klube, chcelo by to však aspoň taký štadiónik ako má Myjava, ľudia na Pasienky nebudú chodiť ani na Bayern. Aké má návštevy teraz Inter ?

Reagovat
Ferguson6

Teraz neviem, ale aj v minulosti Inter mával skôr nižšie návštevnosti. Prakticky tam prišlo viac divákov len proti Slovanu a aj to bola veľká časť Slovanistov.

Reagovat
smazaný uživatel

Veď hej to viem, ale vravím, keď budú podmienky pre divákov a bude sa robiť poctivý futbal, ľudia začnú chodiť a vytvoria si ku klubu vzťah, v polmiliónovom meste ten potenciál je obrovský. Len je smutné, že tam taký tradičný klub nemá väčšiu podporu, sledoval som tlačovku pred štartom jarnej časti a veĺmi sa mi páči ich aktuálny prístup, síce postojačky, ale tlačovka (dával som ju aj do sekcie videa tu na EF):

https://www.youtube.com/watch?v=gNBLSonhElQ

Reagovat
Ferguson6

Ja som videl tú zo 14.3. a tam už sedeli A je tu k tomu aj článok, že by sa chceli vrátiť do ligy. Vzhľadom na to, že ich sponzoruje Fortuna a vieme ako sa bude po novom volať liga, možno to nie je nereálne. Aj vzhľadom na zmenu formátu 2. ligy.

Reagovat
Lokomotiv

Navstevy su od 250 do 600 zalezi od supera a strasne od pocasia kedze hrame v podstate na skolaku.fortuna nesponzoruje fk inter ale bk inter a ani oni uz nepatria pod ask.u bk v tom teraz ide incheba a mlady rozin ten je na baskete peceny vareny.

Reagovat
Ferguson6

Tak aj futbalový Inter je stále na stránke AŠK Inter a sú tam k nemu aktuálne články.

Reagovat
Lokomotiv

To mas samozrejme pravdu, ale fk inter bratislava a.s nema spolocne s ask nic jedine to, ze nam poskytli kancelarie na pasienkoch kde sidli vedenie klubu.no a samozrejme sme sa vratili ku svojmu znaku tojest znaku bratislavy a nemame uz tu chrenkuvu lopatu prasivu.este by som chcel poprosit ak to tu nahodou citaju admini aby zmenili tu lopatu na aktualny znak a rok zalozenia nieje 1945 ale 1940.

Reagovat
Ferguson6

No však to je znak AŠK a tiež mi napadko napísať to adminom ale tá a.s. vznikla len niekedy nedávno, nie?

Reagovat
Lokomotiv

No upieklo sa to cez zimu a oficialne sa oz pretransformovalo do a.s. 12.3.2014.

Reagovat
Ferguson6

A vie sa kde bude Inter hrávať? Teraz postúpi do 3. ligy, potom možno do 2. a tam už nebude môcť hrať len na ihrisku, bude potrebovať aj štadión.

Reagovat
Lokomotiv

Ak pojde vsetko tak ako ma tak do 3-4 rokov by sme mali hrat 2. Ligu.robi sa vsetko preto aby sme uz pri tohtorocnom postupe do 3. Ligy hravali na buducu sezonu na skp.niekto tu spominal, ze by sme mohli hravat aj v petrzalke (trot3l) aj ked tam inter historicky patri o tom sa vobec neuvazuje aj ked je to od nich pekne.

Reagovat
Lokomotiv

Pozor ask vlastnilo vtedy stadion a budovy v areali,ale nie pozemky, tie vlastnilo mesto.cez ba poslancov sa ta banda dostala k pozemkom no a oni nepotrebovali inter s jeho stadionom a zazemim na svojom pozemku preto musel inter akoze skrachovat skrz tu 100 rocnu zmluvu kto by aj cakal do roku 2070 ze.ono je problem ze po 89 neviem ci si vobec daky klub odkupil od mesta pozemky pod stadionom a to bola ta naj. Chyba no ale vtedy sa nepredpokladalo, ze budu ludia ako kmotrik vo futbale.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč na ten Slovan nikdo nechodí? Kvůli strašnému fotbalu nebo proč?

Reagovat
Lokomotiv

Ono to nieje len tak ukradnut INTER-u stadion premalovat ho dat si tam modre sedacky a hravat tam s ukradnutymi hracmi vtedy este artmedie.ivan dakujeme

Reagovat
rossoneri89

aj strasny futbal ale podla mna hlavne stadion .... je to strasne nemoderny stadion.... ihrisko je strasne daleko, z reproduktorov rastie burina, clovek silnejsie zakasle tak pada omietka ...

Reagovat
smazaný uživatel

majiteľ/mafián z toho urobil hnoj..to si predstav že by niekto spojil Spartu, Slaviu a Bohemku do jedneho mišmašu pod hlavičkou Sparty a ostatné 2 by zlikvidoval...kto by tomu fandil?

Reagovat
Lokomotiv

100 bodov !

Reagovat
smazaný uživatel

to nie je velmi stastne prirovnanie...ved na pade Interu ma Kmotrik aky vplyv? ide hlavne o Petrzalku nie? a prirovnavat Slovan-Petrzalka ku Sparta-Slavia je prehnane..

Reagovat
smazaný uživatel

On má ešte viac klubov na svedomí ako Inter a Petržalka...

Nejaké tie bratislavské z tej električkovej ligy.

Reagovat
Lokomotiv

Rapid bratislava.aj tam vlastni pozemky pod stadionom a klub uz neexistuje.

Reagovat
smazaný uživatel

tusim aj vinohrady (kde inac dubovsky zacinal) su zrusene. na strane druhe vidim tu u nas v karlovke odkedy postavili ihrisko a travu dolu na molecovej, tak to ide v kuse a mna osobne tesi ked vidim kolko decak tak hra futbal, chalani aj baby, v kuse nejake zapasy, kopa aut stoji co rodicia sa chodia pozerat. aspon nieco pozitivne minimalne v karlovke.

Reagovat
Degree

pamatas si ale ze to chceli burat ale nastasie peticia pomohla moja sestra byva na hany melickovej a mas pravdu tam to zije futbalom dufam to niaky developer neznici

Reagovat
smazaný uživatel

ano, ano. tu peticiu som podpisoval aj ja. teraz su tam zburane tie stare sklady nad ihriskom smerom do kopca a bohvie co tam bude. ale v kazdom pripade klobuk dolu za to ihrisko lebo hadam kazde druhe decko minimalne z dlhacov tam hra.

ja byvam hore na hlavacikovej, je tam ihrisko na kopci medzi barakmi kde sa chodi behat a je tam to male futbalove ihrisko a tiez tam to ide dost casto. co ma tesi.

Reagovat
JozkokozleJ

hrusky, jabka

Reagovat
Ferguson6

Majiteľ Slavie by odišiel do Sparty s tým, že by Slaviu úplne vykradol a nechal na mizine, štadión zbúral a na jeho mieste chcel postaviť nejakú administratívnu budovu (aj keď za Starým mostom je stále len lúka), následne by Bohemians kúpila nejaká jemu blízka firma, licenciu predala nejakej bohatej dedine (s tým sú v ČR skúsenosti), následne by sa Sparta presťahovala do Ďolíčku, kde by vymenila všetky sedačky za červené a Letnú by zbúrali s tým, že ak im na to štát a mesto prispejú, tak tam popri administratíve postavia aj nejaký lacný štadión.

(Prípadne by sa možno za Bohemku, vzhľadom na štadión a farby, hodila skôr Dukla. Každopádne Juliska je oproti Pasienkom futbalovým chrámom.)

Reagovat
smazaný uživatel

To by bol príbeh nikde nereálný, len v Bratislave.

Reagovat
Ferguson6

No keby som toto niekomu povedal, kto nepozná prípad Inter Slovan Petržalka, tak by sa z toho asi nevymotal Ešteže je Praha také vďačné mesto a má dosť klubov, na ktorých sa to dá vysvetliť. Lebo vysvetľovať to na Londýne, Glasgowe alebo Budapešti, to by som sa z toho asi aj sám zosomáril

Reagovat
smazaný uživatel

...tak na Londýne by to šlo tiež v pohode, tam je tých klubov dosť taktiež. Milujem práve Prahu a Londýn (nielen) kvôli tomu klubizmu, tradície, rivality, ktoré tam petrvávajú, samozrejme v tých všetkých odlišnostiach a na tej akej úrovni ....u nás už ani nevieme čo to je mestské derby v najvyššej súťaží, naposledy som u nás nejaký náznak mestského derby na vyššej úrovni registroval v Slovnaft Cupe súboj MFK Košice - Lokomotíva Košice, tuším minulú sezónu, aj to Loko hrajú domáce zápasy v Kostoľanoch...

Reagovat
Ferguson6

Tak zase na štadióne Lokomotívy hrá MFK, ne?

Sranda, že akonáhle je/bol na Slovensku v nejakom meste viac ako 1 profi klub, tak nakoniec teraz je už len 1, ktorý ale hrá na štadióne iného. Proste ostal z toho bordel. A v iných mestách tiež tradičné kluby upadajú na úkor klubov ako ViOn, Myjava alebo Senica. Podbrezová si ten postup aspoň dlhodobým bojom o postup v 2. lige zaslúžila. NI je to taká rýchlokvaška ako ostatné.

Ale taká ideálna liga by asi bola (je jasné, že nie pre každého):

Slovan (Tehelné pole), Inter (Pasienky), Artmedia (Petržalka), 1. FC Košice (VŠA), Lokomotíva (Čermeľ), Spartak, Žilina, Dukla, Tatran, Trenčín, Nitra, Dunajská Streda/Ružomberok

Ale je to samozrejme len podľa nejakej tradície klubov v lige a na to posledné miesto sa určite núka viac klubov ako len DAC a Ružomberok. Dubnica, Púchov, Prievidza, Humenné... Ja by som tam bral aj niekoho z dua Martin/Poprad, keďže sú to najväčšie nekrajské mestá.

Ešte mi napadlo aj aké by mali byť kapacity štadiónov v ideálnom prípade, ale to už sa mi nechce

Reagovat
smazaný uživatel

na slovensku velke stadiony nie je potebne mat. hlavne nech su kryte, na sedenie a s nejakym sektorom bez sedaciek pre ultras kvoli choreou, pyru a pod (ale to sa mi len moze zdat). trosku som pouvazovat a vyslo mi toto:

bratislava - 22.000

trnava - 17.000 (tolko nejak bude mat)

zilina - 11-12.000 (tolko tusim ma)

kosice - okolo 10.000 (nieco ako plzen uplne a bohate staci)

presov, trencin, banska vystrica - okolo 7-8.000 uplne staci

nitra - 6.000

ruzomeberok, dubnica, michalovce - okolo 5.500

dunajska streda ja uplne specifikum, tam by v phoode mohli mat aj okolo 8.000 (nieco ako slovacko v ceskej republike)

zvysne mensie mesta a mestecka (tie do cca 35.000), tym v phoode stacia stadiony do 3.500

pre zaujemcom davam do pozornosti co urobili so stadionmi v chile. nadherne si to urobili !

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1582719&page=14 (prispevok #264 pridany 1.4.2014)

tu je cele vlakno o stadionoch v chile: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1577926

a moj najoblubenejsi: http://shkompare.porlaputa.com/chacalon/2013/6/446557/turbofolk/chinquihue10.jpeg?1370909061

Reagovat
stas87

to Chile je krasny priklad

suhlasim aj s kapacitami co si napisal,len u TN by stacilo treba len6 ci 6,5 tisic,boom tam je teraz ale zasa La Ling nemusi ostat vecne v TN a co potom so stadionom ktory bude mat 8 tisic a pridu 2 tisicky?netreba to prehanat,na TN je ideal tych 6,kedze uz im odklepli tych 100 tisic tak za brankami sa to konecne zbura sektor pre hostov bude konecne na urovni,teraz je to zelezna klietka ak sa spravi tribuny za brankami tak sa casom postavi aj oproti hlavnej,tam je teraz len rozbity beton a kde to slo tak sa dali sedacky,prislub renovacie stadiona by mohlo este na cas majitela prinutit ostat v Trencine

Reagovat
smazaný uživatel

ano, suhlas. mozno som niekde tie kapacity prehnal ale mozno fakt staci v krajskych mestach (PO, TN, BB, NR) stadiony okolo 6000 ludi s pripadnymi moznostami dostavania poschodi (v innsbrucku tak postavili stadion pre ME 2008 na 30000 ludi a potom odobrali horne poschodie a ma to teraz kapacitu okolo 15000) a BA, TT, KE a ZA nechat tak ako je. mne osobne napriklad vobec nevadia stadiony-skaldacky ako je to napriklad zilina alebo mozno aj myjave. ak je to slusne, kulturne prostredie, blizko pri ihrisku, je tam cisto, tak nech to je to aj na lesenarskych trubkach))))

Reagovat
Ferguson6

No ti kapacity sú podľa mňa smiešne. 5-6 tisícové štadióny sú absolútne mimo, aspoň čo sa týka krajských miest. Tam to musí byť dvakrát toľko. To, že sa futbalu až tak nedarí teraz neznamená, že sa nebude o 10 alebo 20 rokov. Však pred 20 rokmi chodilo na tie štadióny priemerne 5 tisíc. Navyše keby sa Trenčín, Dukla alebo Nitra možno o pár rokov dostali do Europy, tak by museli hrať niekde inde a to asi nikto nechce. Navyše satie štadióny môžu využívať na koncerty a podobne. A radšej budem chodiť domkonca života na futbal na Štiavničky ako na nejakú 5tisícovú zastávku. Za to by som sa v BB hanbil. A tiež by bolo lepšie, aby mohla hrať reprezentácia (nie len áčko) na viac ako 2 štadiónoch. Takže podľa mňa by bolo ideálne BA 25-30 tisíc a jeden 8-10 tisíc, Trnava a Košice 15-20 tisíc, ostatné krajské mestá 10-12 tisíc a ostatné kluby v CL 4-8 tisíc. Každopádne 4 tisíc by malo byť minimum. A samozrejme čo najmenej lešení a zaatávok a čo najviac kvalitných štadiónov so zázemím. Pre tie menšie mestá je ideálne to čo má Ružomberok alebo Zlaté Moravce (keby boli tie tribúny za bránami rovnaké ako tá oproti hlavnej).

Reagovat
Ferguson6

Ale tie čilské sú úplne úžasné. Najmä tie atletické by mohli byť inšpiráciou pre BB. Akurát neviem ako by u nás v zime prešli tie strechy, nevyzerajú zrovna pevne. Inak sú naozaj parádne. Najviac sa mi páči asi tento, taký by som presne chcel v BB: http://static.plataformaarquitectura.cl/wp-content/uploads/2009/06/chillan-37.jpg

Reagovat
smazaný uživatel

DAC je zaklad to je na vaši lize zajimave

Reagovat
smazaný uživatel

Je to škoda, že to tak dopadlo. Bylo by fajn mít dva košické kluby a tři bratislavské Prešov taky chybí a teď bude navíc chybět ještě Nitra.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak... ...tradičné kluby sa trápia

Reagovat
Lokomotiv

Co dodat.je az neuveritelne kam sme to dopracovali za cca 20 rokov akozedemokracie.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Trnava

Reagovat
Ferguson6

Zaujímavý článok. Síce si autor pomýlil Petržalku s Interom (Petržalka je v III. a Inter v IV. lige) a porovnávanie toho plánu so Stade de France alebo štadiónom vo Varšave je úplne smiešne, ale inak článok zachytáva presne to, čo som napísal. Kmotríkovi ide o pozemky pod štadiónmi. Dúfam, že bratislavská samospráva neschváli účel Pasienkov zo športového na iný. To nech to radšej vymenia zase za niečo.

Reagovat
Ferguson6

Čítam, že prepustili Erica Djemba-Djembu zo St. Mirren. Žeby náhrada za Kladrubského?

Reagovat
smazaný uživatel

Nech ho len zoberú. V Partizane som ho neznášal, aj rýchlo odišiel po intervencii od fans.

Reagovat
Ferguson6

rasista

Reagovat
smazaný uživatel

???

On hral neskutočne zle, a bol jeden z tých, čo mohli za vypadnutie z Razgradom.

Reagovat
Ferguson6

Ale on hral strašne všade okrem OB, takže to nie je dôvod ho neznášať

Reagovat
smazaný uživatel

Ako neznasal som ho v zmysle, ze ked som ho vodel na ihrisku, tak to bola katastrofa. Bol jeden z najlepsie platenych a bral miesto mladym odchovancom.

Reagovat
smazaný uživatel

A este nic rasisticke na tom neni. Napr. z Partizanu mam dres napr. Oditu. Strasne nemam rad ked na mna niekto hadze rasismus.

Reagovat
fenixLFC

proste na ten slovan nema fakt ani zmysel chodit vsetky negativa svetového futbalu. sef mafian (a la chelsea), vykupenie toho najlepsieho od konkurencie(a la bayern), futbal len na vysledky a ani tie nie su ake by mohli (a la barca), stadion na facku bagrom ktory by tam obratom mohli poslat, k tomu vsetkemu v meste ktore neznasa cely stat a to v republike ktoru je najlepsie opustit....

Ale aby to nebolo iba negativne, tak AS bohuzial som ich tuto sezonu nemal kedy vidiet, tak iba vysledky, ale snad sa dostanu aspon o to kolo dalej v Europe a zacne sa robit so stadionom cosi. A snad zas neodidu vsetci klucovi hraci alebo trener...

Reagovat
Ferguson6

Čo je to za somarinu, že mesto, ktoré neznáša celý štát? Keby bola hlavným mestom Gelnica, tak všetci neznášajú ju, lebo je hlavné mesto. Ja mám BA celkom rád a teda nepoznám asi nikoho, kto by ju vyslovene neznášal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
adalbertus

stovku pre DAC

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele