29. kolo
14.09.2010 16:45 CET
0 : 4
(?:?)
statistiky zápasu nejsou k dispozici

Reportáž

reportáž ze zápasu není k dispozici

Komentáře (1)

Přidat komentář
Kily

j_mrazik13.09.2010 15:23

Já nechci Slováky na českých televizích. Stačí mi ty jejich kulturní tlačenky. Kdo chce, ať se podívá na nějaký slovenský sport1.

zorz13.09.2010 15:27

myslíš různý ty mánie, superstár a podobný věci? já to řeším jednoduše - nesleduju to

j_mrazik13.09.2010 15:28

Nemám televizi, takže tenhle problém taky nemám. Ale všude to na mě tlačí- metro, rádio apod.

marty963713.09.2010 15:30

Taky je to nejlepší pořad za posledních několik let..

Losinho13.09.2010 15:31

Talentmanie?

marty963713.09.2010 15:32

Ta ani ne, spíš to na tý Primě..

Losinho13.09.2010 15:33

Tak to mě vůbec nebaví, ta Talentmanie ujde, ale nejlepší pořad za poslední roky? Nevim nevim...

marty963713.09.2010 15:34

Pro mě určitě.. Na TV koukám jenom občas, ale co člověka může bavit víc než pořad, ve kterým lidi dokážou tak neskutečný a zajímavý věci, že jde mráz po zádech?

Losinho13.09.2010 15:36

Tak jako u mě sou jedničkou serály, jestli je do toho počítáš (House M.D., Star Gate atd.)

marty963713.09.2010 15:37

To já daleko raději kouknu ta tyhle pořady

Lapíz13.09.2010 15:44

Je příjemné vidět, když někdo něco umí, na druhou stranu nesnáším tu mediální kašičku okolo, tu přímo nesnáším. Kdyby ukazovali jenom ty lidi, jejich vystoupení, tak jsem spokojenej.

Mimochodem, taky na TV nekoukám. Já radši dobré filmy

hrubas13.09.2010 15:45

marty963713.09.2010 15:47

Mediální kašička mi vůbec nevadí.. V podstatě jsem normální konzumní divák, kterého nadchne něco co je zajímavého a nemusí se nad ničem nějak moc zamýšlet.. TV beru jako zábavu (Filmy beru trochu jinak, tam se kouknu na co mám náladu) a tohle rozhodně zábava je.. Každý si na tom najde něco..

marty963713.09.2010 15:52

Jinak si spíš myslím, že ta mediální kašička musí vadit spíš lidem, kteří na TV koukají pořád, ne? Nebo jak jinak vás to může omrzet, když na tv nekoukáte?

Lapíz13.09.2010 15:57

Už jsem právě asi odrostl tomu, kdy mi někdo předhazoval názor nebo cokoliv a já jsem si to tak v podstatě musel vyložit, protože jsem neměl vlastní rozum. Teď už je to lepší, a přeci pořád tragický.

marty963713.09.2010 15:59

Tak já myslim, že hlavně tady nepotřebuješ mít moc rozum.. Tady se stačí pouze dívat a nechat se bavit.

Lapíz13.09.2010 16:03

Tak samozřejmě, souhlasím.

Misterioso13.09.2010 15:47

mithro13.09.2010 15:32

zorz13.09.2010 15:32

co?

marty963713.09.2010 15:33

Co chcete vidět v televizi zajímavějšího než koukat na lidi, kteří něco umějí?

Losinho13.09.2010 15:34

Většina tam nic neumí

Swarley13.09.2010 15:34

a to zase baví mě

Losinho13.09.2010 15:34

Swarley13.09.2010 15:36

není na světě krásnější věc než se od srdce zasmát namachrovaným a absolutně trapným nicneumějícím lidem tenhle pocit je pro mě k nezaplacení...

Losinho13.09.2010 15:37

Tak jako třeba včera mě totálně dostali "gangsteři z Dunajské Stredy"

Swarley13.09.2010 15:38

tak to jsem se smál skoro hodinu...neskuteční borci a taky bych je nechal postoupit, to se jen tak nevidí...

Swarley13.09.2010 15:40

* "borci"

Swarley13.09.2010 15:40

ten jeden jak byl zaseklej jak deska a pořád hecoval Haberu

Losinho13.09.2010 15:43

marty963713.09.2010 15:35

Protože koukáš na tu TalentManii,

Losinho13.09.2010 15:37

Co sem viděl o reklamách na Primě, tak to tam neni o nic lepší

marty963713.09.2010 15:38

http://www.youtube.com/watch?v=etkXwFLkRU8

Schválně koukni i na ty související odkazy

Losinho13.09.2010 15:43

Tak třeba včera v Talentmanii byla 12tiletá holka, taky se zajímá o operní zpěv, a předvedla tam něco úžasnýho. Bohužel nikde nevidim odkaz

marty963713.09.2010 15:44

Já jsem včera koukal.. Tam bylo hlavně to, že byla mladá, no.. Ale z tohodle úplně běhá mráz po zádech.. A fakt koukni i na další.. Třeba tahle http://www.youtube.com/watch?v=YdJnAESSfz4&feature=related

Losinho13.09.2010 15:47

http://archiv.nova.cz/multimedia/talentmania-bratislavska-snehulienka.html?s=0

Swarley13.09.2010 15:38

tak to je na stejno...já sleduju oboje a všude se najdou blbci...ovšem na druhou stranu je v obou pořadech spousta talentovaných lidí...

hrubas13.09.2010 15:42

A dopadne to tak slavne, ze si na tom televize nahrabou spousty milionu a vitez podobne primitivni souboje zapadne mezi vyhasle a nezajimave hvezdy ceskeho soubyznysu nebo to v lepsim pripade bude zpevak pro beckovy muzikaly. Nechapu, proc se na to vsichni divaji

marty963713.09.2010 15:45

Protože se lidi rádi koukají na to, když druhý něco umí.. Proto se chodí do cirkusu, divadla, fotbal, hokej, koncerty.....

hrubas13.09.2010 15:46

Tak jabka s hruskama uz mame smichany, priste to aspon promysli

marty963713.09.2010 15:48

Víš o čem ta soutěž je?

Lapíz13.09.2010 16:04

O ukázce československé šikovnosti, nalezení skutečných talentů, kteří zaujmou lidi a obrovském rejžáku a výdělku televizí Prima a Nova.

Swarley13.09.2010 15:47

já u té televize nesedím proto abych našel nový talent, s kterým budu sdílet jeho novou "neuvěřitelnou" kariéru...mě je naprosto u zadku, kdo tyhle soutěže vyhraje....

jen to beru jako pořad, kde jsou neznámý lidé, kteří se o něco snaží...někteří předvedou opravdu něco, na co hledím jako blázen...a někteří předvedou zase tak trapnou sračku, že se jim směju pár minut...

prostě mi to přijde jako pořad u kterýho si parádně odpočinu, zasměju se a kolikrát vidím věci o kterých jsem ani neměl tušení, že je někdo dělá a že vůbec existují...

hrubas13.09.2010 15:48

Viz to, co psal Lapiz vys

Swarley13.09.2010 15:50

tak bohužel s tou mediální kašičkou se u takových pořadů musí počítat...většinu lidí to podle mě neskutečně sere, ale s tím nic neuděláš...oni to jinak ty televize asi dělat neumí

hrubas13.09.2010 15:52

V ceskym podani je to zase ultratrapny, treba anglicka verze mi prisla i vcelku zabavna, mam rad ty dva floutky, co to tam uvadi, fandove Magpies

Swarley13.09.2010 15:55

tak v českým podání je to vždycky neuvěřitelně trapný, jako třeba ta upoutávka co běžela na primě...to vypadalo tak neskutečně nepřirozeně až to bolelo...

ono se to k američanům a angličanům tak nějak hodí a oni to prostě umí dělat...v podání čechů a slováků mi to stejně jako u superstar přišlo jako hodně kýčovitý...

Lapíz13.09.2010 16:08

Přesně, jeden velký kýč. Ale podstata soutěže je moc dobrá - najít šikovný lidi, kterým se může zmenit život a kteří se mohou lidem ukázat. To, že na tom ostatní (Nova, Prima) rejžují nehorázný prachy, to je věc druhá, taky věc jejich moci.

marty963713.09.2010 15:49

Lapíz13.09.2010 16:02

S tím v podstatě souhlasím. Když je člověk utahanej, lehne si na pohovku a popíjí u toho dobré vínko, je to jeden z nejlepších pořadů na uvolnění (krom fotbalu, samosebou). Filmy jsou spíše o tom najít v nich myšlenku, přemýšlet nad příběhem atd.

Co se té kašičky, jak jsem to předhazování něčeho a trapného žvanění, snažení se o akčnost a vtipnost, tu nemám rád, ale pro komerční televize je navýsost potřebná. To samé platí o reklamách - obtěžují mě, ale jsou nezbytné.

Swarley13.09.2010 16:03

s tím v podstatě souhlasím taky

Scumík Saša13.09.2010 16:04

pokud popíjet vínko, tak jedině s nějakou hezkou slečnou a ne u talentmanie či jak se ty soutěže jmenují

Swarley13.09.2010 16:05

někdy se dostaneš do stádia, kdy popíjíš to vínko i u snídaně a klidně po celý den...a babu??na popíjení vínka nepotřebuješ nikoho

Scumík Saša13.09.2010 16:08

ani talentmanii

Lapíz13.09.2010 16:06

Já si třeba vínko dám rád sám, ona je jedna sklenka, nějaký ty dvě decy, prospěšná. Na druhou stranu je třeba si přiznat, že s nějakou ženou nebo k nějakému dobrému jídlu chutná vínko o trochu více

Scumík Saša13.09.2010 16:09

preference?

Lapíz13.09.2010 16:17

Co preferuju?

Scumík Saša13.09.2010 16:19

no jaké víno

Lapíz13.09.2010 16:26

Jo takhle. Upřímně řečeno - mám rád jak bílé, tak červené vínko, ale radši asi červený. Strašně rád bych ochutnal slámové víno, mám celkem rád portské vínko, hodně rád mám Merlot a Rulandské modré, ty druhy mi prostě chutnají nejvíc. Co se zemí původu týče, preferuju jednoznačně česká vína, protože se snažím podporovat české vinaře (tedy pokud na to mám peníze a můžu si to dovolit, což teď už nebude tak jednoduchý, protože jdu na vejšku a tam to nebude finančně nic jednoduchého).

Lapíz13.09.2010 16:29

Jinak že bych byl nějaký vinařský odborník, to tedy vůbec ne! Víno mi chutná, ale více se o něj ještě nezajímám. Mám jen základní rozhled, takže tady nemůžu kdejak moudřit, aby bylo jasno...

Scumík Saša13.09.2010 16:31

hmm, docela zvláštní, že máš radši červená a preferuješ česká, když vlastně červená česká vína nejsou nic moc Já teda červená vína vůbec nemusím, nechutnají mi, výjimky jsou Zweigel blau, Neronet, Pinotage a tebou zmiňovaný Merlot

Lapíz13.09.2010 16:37

česká červená, že nejsou nic moc? Upřímně řečeno, nemám s nimi problém, ale pořád jsem samozřejmě nevyzkoušel všechno, co mi svět červených vín nabízí, takže nemůžu až tak srovnávat.

Scumík Saša13.09.2010 16:39

tak si vyzkoušej právě Zweigel blau

Lapíz13.09.2010 16:45

Rád vyzkouším!

marty963713.09.2010 16:40

Má pravdu.. U nás snese přísnější měřítka v červeném jen Frankovka a Zweigetrebe a trochu Portugal s Merlotem..

Scumík Saša13.09.2010 16:43

mi, až na ten Merlot, česká vína nechutnají vůbec (červená samo)...

marty963713.09.2010 16:44

To je pak na každém co mu chutná..

Scumík Saša13.09.2010 16:46

jasné, já mám nejraději růžová

marty963713.09.2010 16:49

Mně víno moc nechutná, poznám, když je kvalitní, protože jsem musel.. Ale že bych ho měl nějak pít, to ne.. To jsem dokonce i takovej, že když není co jinýho pít, tak si dám bílý vínko do 0,4 a do půllitru to zaliju kolou..

Scumík Saša13.09.2010 16:51

barbare

Swarley13.09.2010 16:53

Lapíz13.09.2010 16:53

Vrahu!

marty963713.09.2010 16:56

Fakt je to dobrý.. V podstatě jen to víno osladíte a trochu potlačíte kyselost..

Scumík Saša13.09.2010 17:00

to by ti potom to růžové víno chutnat mohlo...Až tak kyselé není

marty963713.09.2010 17:05

Já už sem pár růžových vín pil, neboj Schválně to zkus a uvidíš.. Stačí té koly fakt jen trošičku...

Scumík Saša13.09.2010 17:07

nene, mám k vínu úctu

marty963713.09.2010 17:11

Úctu k vínu. To je asi tak jako když mi někdo řekne, že je hřích dávat do whisky kolu.. je to prostě pití. A pití má chutnat.. Hřích je dejme tomu, když si někdo koupí láhev za 70 tisíc a pak jí takhle řízne kolou.. Ale když si koupíš sedmičku za kilčo a dáš si do toho kolu, tak v tom nevidím nic v čem by nebyla úcta

Scumík Saša13.09.2010 17:15

no jo, jsme jiní

j_mrazik13.09.2010 16:56

Když je to víno děsný, tak jo.

Scumík Saša13.09.2010 16:58

tak to raději nepiju...

j_mrazik13.09.2010 17:01

Když není jiná varianta?

Scumík Saša13.09.2010 17:03

to už bych raději vypil tu kolu či kofolu, než to míchat

Lapíz13.09.2010 16:51

Ježiš, na ty jsem úplně zapomněl! Když to vezmu obecně, co jsem měl za nejlepší víno v životě (zatím samozřejmě), tak to byl růžový Merlot Klaret, polosladké, samozřejmě z Mikulovska. Nezapomenutelný chuťový zážitek, tu láhev budu mít ještě dlouho v pokoji vystavenou.

Scumík Saša13.09.2010 16:54

já mám rád templářské andré rosé, to mi moc chutná

Lapíz13.09.2010 16:46

Já osobně popíjím nejčastěji Merlot, takže možná proto ještě nemám dostatečnou "slovní zásobu" pro hovor o červených vínech v ČR.

marty963713.09.2010 16:33

Nejlepší vzpomínky máme asi všichni na Hradní svícen

Scumík Saša13.09.2010 16:34

to jsem nikdy nepil a ani nehodlám

marty963713.09.2010 16:36

Ty jsi nikdy nepil Hradní svícen? Každý odborník někdy musí zkusit poctivý krabičák, jinak si nemůže říkat odborník Takhle nám to dokonce řekli při hodinách someliérství, když jsme si dělali prdel, že nejúspěšnější víno u nás (tehdy 15-ti letí) je Hradní svícen.

Scumík Saša13.09.2010 16:40

ono problém je, že v Hradním svícenu není ani kapka vína z hroznů

marty963713.09.2010 16:42

Ale je.. Sice se tam přidávaj i jiné ovoce, ale i hrozny tam máš..

Scumík Saša13.09.2010 16:45

hmm, pročítal jsem složení a hroznové víno jsem tam nezahlédl

marty963713.09.2010 16:47

Že ty to máš doma a ucucáváš Já nevím, třeba zrovna Hradní svíce fakt z vína není, to nevím.. Dal jsem to jako příklad toho nejznámějšího krabičáku..

Scumík Saša13.09.2010 16:50

byl jsem na brigádě na intráku ubytovan s mladými kluky, kteří na tom "ujížděli", tak jsem si přečetl složení Ale napít jsem se nechtěl, k vínu mám úctu

marty963713.09.2010 16:51

Já mám úctu k alku jen, pokud vím, že to je opravdu tak kvalitní, že by byla škoda to nějak říznout

Swarley13.09.2010 16:50

...a nejlepšího, vím o čem mluvím...Don Simon a podobné značky si k němu nemůžou čuchnout

j_mrazik13.09.2010 16:55

Ale takovej vznešenej název pro takovou s*ačku.

marty963713.09.2010 16:57

Já už si všechny ty značky ani nepamatuju, přitom jsme na to už byli tak dobří, že jsme to poznali i ze sklenice

marty963713.09.2010 16:07

To můžeš i se slečnou, morganem a brčkem.. Pak to je fakt ten nejlepší pořad

Scumík Saša13.09.2010 16:09

no s takovou sere pes na nějaký pořad

Lapíz13.09.2010 16:09

Trošku víc morganu a může se to převrhnout v takovou malou osobní talentmánii ...

Scumík Saša13.09.2010 16:10

marty963713.09.2010 16:12

Nejdřív trocha inspirace a pak ukázat co v nás je..

fantomas13.09.2010 17:02

Asi tak no. Ale stejně si na to najdu čas tak jednou za tři tejdny.

zorz13.09.2010 15:35

mě teda nebaví koukat na lidi, jak ze sebe v TV dělají trotly Teda bavilo mě to, když byla první řada Vyvolených a první superstar, protože mi bylo asi 12-15? Od tý doby už na nic podobnýho nekoukám.

marty963713.09.2010 15:36

Jaký trotly? Jasně, že někteří nic moc neuměj.. Ale většinou tam jsou lidi, kteří ten talent mají.. A ukázat ho lidem fakt není žádná trotlovina

zorz13.09.2010 15:37

trotlovina je hlavně se na to koukat ale je to jen můj názor, takže to ber s rezervou, ne jako útok na sebe

marty963713.09.2010 16:15

Tyhle "rádobysilácký" pózy mě stejně nějak moc nezajímají..

domingo13.09.2010 16:29

Proč pózy hned, však je to kokotina, proč si zaplácávat večer koukáním na nějaké exhibicionistické šašky v televizi

hrubas13.09.2010 16:32

Scumík Saša13.09.2010 16:33

to jsou podle mě taky moc silná slova

marty963713.09.2010 16:34

Je to póza, ani se na to nekouknout a odsoudit to, protože to je "mainstream".. Jinak proč tak rád koukáš na fotbal, chodíš na koncerty a baví tě vtipné scénky? Protože se tak strašně nerad koukáš na exhibicionistické šašky?

domingo13.09.2010 16:37

Však já to normálně ignoruju, s těmahleme pořadama nějaký zkušenosti mám a nemám potřebu si je obnovovat - když vypiješ flašku zelený Božkov a je ti z toho blbě, taky potom nebudeš kupovat zelenou jiné značky a doufat, že ti tentokrát blbě nebude.. Přece na to nebudu koukat jenom proto, abych se utvrzoval v tom, že je to ptákovina a mohl to všem vykládat... to by pak byla póza

marty963713.09.2010 16:39

Když povíš, že na to můžou koukat jen trotlové, tak to póza je, to mi promiň Jinak to, že to je mainstream, mediální kašička apod. Co to má normální diváka co zajímat? Vždyť nekoukáme proto, abysme viděli, že tam dávaj obrvskou sušenku malým dětem.. Koukáme na to proto, abychom se pobavili, viděli něco co jiní neumějí a dokázali se nadchnout..

domingo13.09.2010 16:41

To jsem ale neřekl... neodsuzuju ty, co se na to dívají, ať se dívají, když je to baví. Mně to přijde jako pitomost a dívat se na to jednoduše nebudu.

hrubas13.09.2010 16:42

marty963713.09.2010 16:43

Poněvadž jsi to neviděl a nezajímá tě mainstream? Nebo proto, že si se zklamal v úplně jiných pořadech?

j_mrazik13.09.2010 16:44

Tak ho do toho netlač, ne? Ty jsi hroznej misionář.

marty963713.09.2010 16:45

Já ho do toho netlačím.. Jen chci znát ten pravej důvod.. To je všechno, zatím mi to přijde jako póza..

fantomas13.09.2010 17:04

domingo13.09.2010 16:51

Ze stejného důvodu, proč nekoukám třeba na skotskou ligu... z různých indicií prostě mám důvod předpokládat, že to bude nuda a že mi to bude připadat jako trapnost. Na tom není co řešit Dejme tomu, že mi dáš nějaký norský deathmetal s tím, že je to naprosto luxusní a zábavný a že to musím slyšet. Já ti řkenu, že to poslouchat nebudu, a ty zareaguješ tím, že na to nemůžu mít názor, protože jsem to ještě neslyšel... no a? Slyšel jsem už jinej deathmetal, utvrdil se v tom, že mě to nebaví, a dál to poslouchat prostě nepotřebuju. Stejně jako tě nebudu přemlouvat, abys to přestal poslouchat i ty... to je mi jedno, klidně si to pouštěj od rána do večera, pokud u toho nejsem já.

Já furt nevím, co je na tom k nepochopení

Scumík Saša13.09.2010 16:55

marty963713.09.2010 16:55

K nepochopení je na tom to, že o tom death-metalu těžko řekneš, že je to nudná kravina.. Tím spíš, když si to ani jednou neposlechneš.. A pokud to řekneš a nikdy jsi to neslyšel, tak promiň, ale to je póza.. Koukni, sledujeme Ligue 1.. Když někdo o Ligue 1 řekne, že na to nebude koukat, protože ta hra je defenzivní a moc silová.. Přitom na to koukat nebude a bude čerpat jen ze zkušeností, které měl před 7 lety.. Co mu na to řekneš? Není to pozérství?

domingo13.09.2010 16:59

Ale ty mícháš jabka s hruškama, já už deathmetalu slyšel docela dost, stejně jako jsem viděl docela dost těchhle pořadů. A když někdo nechce koukat na L1, tak ať na to nekouká a myslí si co chce, pokud se to bude pohybovat na subjektivní rovině a nebude šířit objektivní lži, jako že tam třeba hrajou samí černoši, padá půl gólu na zápas a fanoušci po sobě házej nožema.

A to, že mi celej koncept Talentmanie přijde jako rýžovačka peněz pro většinou neschopné exhibicionisty, kterým vůbec nevadí, jak dopadli jejich "předchůdci" ze superstartky atd., subjektivní je.

marty963713.09.2010 17:04

Já nemám nic proti tomu, když na to někdo nekouká.. (Sice to neumím pochopit, ale budiž ) jde spíš o to, že ty kritizuješ něco na základě úplně jiných soutěží, které ani omylem nemají takovou kvalitu a ani nejsou koncepčně podobní.. To, že tam jsou neschopní lidé? No a? Tak tam jsou, taky je dobrý se jim vysmát.. Ale většinou tam jsou lidi, kteří předvedou něco zajímavýho... To se se Superstar nedá srovnávat, tam byl jen zpěv a dobrých lidí pomálu..

Proto mi to přijde jako póza, srovnávat něco co jsem neviděl na základě něčeho, co s tím má společného akorát ten mainstream..

Scumík Saša13.09.2010 17:06

ještě jednou, není to póza, ale předsudek, když už

marty963713.09.2010 17:08

předsudek, který určuje jeho pózu..

fantomas13.09.2010 17:06

Neumíš pochopit, že na to někdo nekouká? Co ty seš, probůh, za člověka?

marty963713.09.2010 17:07

No, nechápu to.. přijde mi, že si tam najde každý něco.. Ale tak to je můj subjektivní pohled. A jak říkám, nic proti tomu nemám..

Scumík Saša13.09.2010 17:14

dívej, taky by sis nedal hovno s čokoládou, i kdybych ti tvrdil, jaký to není labužnický zážitek, taky bys neznásilnil školačku, i kdybych ti tvrdil, jak to není skvělé a přesto o tobě neříkám, že je to pouze póza z tvoji strany

domingo13.09.2010 17:15

marty963713.09.2010 17:16

Jde o to, že hovno smrdí a znásilnění je neetické a protiprávní..

fantomas13.09.2010 17:18

Neetické...a hlavně žes nás tu zejtra s domingem pomalu nabádal, ať vezmem rajčata a švihnem je po Jarolímovi. Nehledě na to, že některym mym spolužačkám bylo už v devítce patnáct, ale to jen tak na okraj.

domingo13.09.2010 17:20

Tak znásilnění neetické je, i kdyby jim bylo 40 :)))

Scumík Saša13.09.2010 17:21

hlavně je to nezákonné

fantomas13.09.2010 17:22

Nezpochybňoval sem, že je neetické, propánajána, jen sem poukazoval na martyho dvojakost a jeho náhlý smysl pro etiku.

domingo13.09.2010 17:23

Jj, však ti smajlíci tam jsou pro srandu králíkům :))

marty963713.09.2010 17:25

Co je neetického na tom po někom koho v podstatě živíš, oblíkáš atd. hodit rajče? Bolí ho to snad? jen si ušpiní oblečení, na který si vydělal z vašich lístků, z vaší podpory..

fantomas13.09.2010 17:26

Neměl náhodou Paroubek toho moncla právě po rajčeti?

marty963713.09.2010 17:27

Spíš po vajíčku, ne?

fantomas13.09.2010 17:28

Scumík Saša13.09.2010 17:27

zesměšníš ho a to může bolet víc, než nějaký fyzický útok

fantomas13.09.2010 17:28

marty963713.09.2010 17:28

Když se někdo drží svého místečka tak dlouho a nemá vůbec podporu, tak se zesměšňuje sám daleko víc.. Akorát si to ten člověk musí uvědomit.

Scumík Saša13.09.2010 17:30

ale ty to nechápeš to rajče ho může psychicky totálně zdrtit a zničit mu život

marty963713.09.2010 17:31

Co?

Scumík Saša13.09.2010 17:34

co co?

marty963713.09.2010 17:35

Rajče ho totálně zdrtí, porazí? No, kdyby to byla Bartošová, tak bych to pochopil, ale Jarolím?

Scumík Saša13.09.2010 17:36

znáš dokonale jeho psychologický profil? Já jsem jen řekl, že to může být horší, než fyzický útok a ne, že to bude horší

marty963713.09.2010 17:39

Ano, může to být horší.. Nicméně, kolikrát on už dokázal, že nervy má jak pruty? Navíc tohodle se klidně může vyvarovat.. Fanoušci ho nechtějí, to on sám musí vědět. Pískají na něj, čím myslíš, že by bylo o tolik horší na něj házet rajčata na jeho psychický stav? Maximálně si uvědomí, že opravdu dělá něco špatně, nebo to, že trénovat je nemá zapotřebí..

Scumík Saša13.09.2010 17:20

tak to bych si s nima zahrál sluníčko

marty963713.09.2010 17:22

Tak oš*kat si některý zasloužej.. Ale musej chtít taky ony, pak by mi to nepřišlo jako taková zábava..

domingo13.09.2010 17:23

marty963713.09.2010 17:29

Já vím, jsem sprostej.. pardon.

Scumík Saša13.09.2010 17:19

zkoušels to, že tvrdíš, že to s čokoládou bude smrdět? Btw., tvarůžky taky smrdí

marty963713.09.2010 17:21

Tvarůžky nesmrdí.. Ty mají jen "typickou příchuť".. Hovna smrdí i když je navoníš.. A to mám vyzkoušený

Scumík Saša13.09.2010 17:25

a zkoušel jsi to navonět čokoládovou vůni? Nemyslím si, proto je to z tvé strany poza

marty963713.09.2010 17:26

Zabíháš do extrémů..

Scumík Saša13.09.2010 17:28

šak jasně

domingo13.09.2010 17:14

Druhá věc je, že celá ta kultura mi přijde prostě dementní. Z žádné televizní soutěže, reality show atd. nikdy nevyšla žádná celebrita, která by si udržela nějakou úroveň. Jsou to většinou jen vypatlaná individua jako stvořená ke krmení bulváru svými nicotnými rádobyskandály. Všichni dělají tutéž hudbu, protože nikdo nemá vkus. A to není póza, to je normální empirická zkušenost - když pominu trapné jakože vtipálky, z jejichž trapčení je trapně i tomu, kdo se na to dívá, měla v ČR nejvyšší úroveň první deska Anety Langerové a i to byla docela sračka. Potom pusto, nic, nuda, nuda, šeď, šeď. Proč by to zrovna v nějaké Talentmanii mělo být lepší? V čem je to jiný, kromě toho, že za talent se tam nepovažuje jenom zpívání, ale i umění se vrtět, přežírat nebo já nevím co ještě?

Scumík Saša13.09.2010 17:17

marty963713.09.2010 17:18

Já se na to dívám kvůli tomu okamžiku, nemyslím si, že když někdo vyhraje, tak ho uvidíme ještě za 30 let a bude hvězda.. Na druhou stranu tady ti lidé dostanou štaci v Las Vegas, což je samo o sobě velký úspěch..

fantomas13.09.2010 17:21

Nemůžu si pomoct, a i když ti v tomhle sporu "fandim", tak nechápu, proč mluvíš jen o hudební stránce Talentmanie pořád. Já to třeba mám jako pořad, ke kterýmu si na patnáct minut jdu sníst večeři a pak odejdu, ale stejně sem si stihl všimnout, že zpívat tam chodí tak každej třetí. Část těch zbylých dvou třetin pak můžou pokrýt i fakt zajímaví lidi se zajímavými koníčky. Takže zas nebuď tak jednostrannej, aby nebylo tolik vidět, že si z toho opravdu neviděl ani ždibec.

fantomas13.09.2010 17:21

...že si z toho neviděl ani ždibec, a už soudíš.

domingo13.09.2010 17:22

Ok.

Jen mi prostě ti lidi nemají být čím blízcí.

fantomas13.09.2010 17:25

Třeba byli. Ale tak, já tě chápu. Mám k tomu z několika důvodů podobnej odpor jako ty, jen se toho úplně neštítim no.

domingo13.09.2010 17:30

Tak ne že bych se štítil, na to jsem moc tolerantní :)

Vlastně proti té koncepci ani nic osobního nemám, naopak to chápu, chléb a hry. Jenom nemám potřebu na to koukat a dokážu si to obhájit. Televizi nepotřebuju vůbec k ničemu, ale rozumím tomu, že jiní ano.

No a pak ten osobní názor se týká spíš těch, kdo se těch soutěží zúčastňují, než těch soutěží samotných - v tom je spousta prachů, je to logický, stejně jako v muzikálech. Přijdou mi jako ryby v akvárku, nemůžu si pomoct... když jsme kdysi obráželi s punkovou kapelou republiku v polorozpadlý škodovce, nadělali jsme si asi 150 fanoušků, prodělali tak patnáct tisíc a stejně si toho vážím víc než přijít, zazpívat, nechat si zatleskat od 50,000 lidí a o měsíc později objevit svoje CD/výtvory/knihy/whatever v levných knihách za 50 korun.

fantomas13.09.2010 17:35

Tak já třeba na televizi nekoukám vůbec, nesleduju tam žádnej pořad, že bych ho měj jó vyhlídnutej, jejich megafilmy si buď radši pustim v originále, nebo je z fleku odmítnu vidět atd. Tohleto sou fakt, jak řiká Swarley nahoře, oddechovky. U kterých zaprvý vydržim max. půl hodinu, zadruhý je nesleduju pravidelně a zatřetí je neberu vážně. Prostě jen vypnu a doufám, že přijde někdo buď zajímavej, nebo vyloženě směšnej (i když i za ně se občas stydim, jak si psal, ale to musí bejt fakt extrém). Jinak takový ty slzopudný aférky, jakože "nepustíme vás obě, musíte zpívat každá zvlášť a nejlíp jen ty -> 'pláč, pláč' -> postup té jedné lepší", nebo tlačenka postižených/prťavých soutěžících, abysme se jakože zavděčili společnosti, že i jako komerční televize máme srdce...z toho všeho mi je samozřejmě taky na blití.

marty963713.09.2010 17:37

marty963713.09.2010 17:23

Právě o to mi jde.. Soudí podle soutží, který s tím nemají nic moc společnýho a ani to fakt neviděl.. (zřejmě)

zorz13.09.2010 17:26

ale mají, všechny tyto soutěže totiž probíhaj v podstatě stejně, jen ta omáčka kolem je jiná jakmile se to omrzí, tak přijde další "převratná" super soutěž a lidi se "baví" dál, no prostě

fantomas13.09.2010 17:27

Já bych to viděl spíš naopak - omáčka je furt stejná. Jen soutěžící tam choděj z různých branží, což z Talentmánie a tý primácký obdoby dělá možná o něco zajímavější blbosti než Superstart.

zorz13.09.2010 17:22

Scumík Saša13.09.2010 17:08

je to marty, no

domingo13.09.2010 17:08

Když někdo trapčí v televizi, cítím se trapně i za něj. Fakt. Není to příjemný.

A vůbec, klidně to nazývej pózou, když to pro tebe bude pohodlnější. já jsem to objasnil, myslím, kompletně.

marty963713.09.2010 17:11

Tak to jsem nevěděl, že seš až takhle empatický..

fantomas13.09.2010 17:17

Ale jo, já to tak občas taky pociťuju. Řikám si "hergot, já bejt tak trapnej, tak se propadnu". Třeba jak tam byla náká ta, co pak zpívala italsky, a uvedla se nákym hroznym forkem ohledně koz Šeredový. To sem se asi nemohl smát, jak to bylo trapný.

j_mrazik13.09.2010 17:14

Proto jsem nedokoukal Deník Bridget Jonesové.

Scumík Saša13.09.2010 16:59

spíš předsudky a ne pozérství

zorz13.09.2010 16:38

Není to póza... je to prostě naučená zkušenost - když se 20* podíváš na první díly nějakýho "mainstreamovýho" pořadu a pokaždý zjistíš, že je to kokotina, tak potom už se na to ani nemusíš koukat, abys to poznal. Stačí vidět pár reklam a uděláš si obrázek.

Ted Mosby13.09.2010 16:13

Nejlepší byli včera ti borci s těma jojama...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele