28. kolo
27.02.2010 13:45 CET
2 : 4
(1:1)

Preview: Chelsea FC - Manchester City

Chelsea nemá proti Manchesteru City jinou možnost než vyhrát, pokud chce odpovědět na předehrávku Manchesteru United, který porazil West Ham a dotáhl se na Blues na rozdíl jediného bodu.

Chelsea bude mít ještě o motivaci navíc, když na podzim na Eastlands prohrála. Nyní se ale hraje na Stamford Bridge, kde jsou Blues neporazitelní, letos zde jen jednou remizovali.

V manažerských křeslech proti sobě usednou Carlo Ancelotti a Roberto Mancini, tedy dva trenéři, kteří proti sobě ještě nedávno bojovali v italské lize, kde koučovali nejslavnější milánské týmy. Nyní se proti sobě postaví v dalším interesantním souboji.

Jejich duel ale bude zcela jasně zastíněn jinou situací. Tváří v tvář se totiž proti sobě postaví John Terry a Wayne Bridge a to již všem musí být jasné, oč tu běží. V posledních týdnech se v anglických mediích prakticky neprobírá nic jiného, než aférka Johna Terryho s matkou Bridgeova syna, která nakonec stála stopera Chelsea kapitánskou pásku v národním mužstvu. Vše navíc vyvrcholilo před dvěma dny, kdy Wayne Bridge oznámil, že celou situaci pečlivě zvážil a v Albionu končí.

Ale pojďme se věnovat zpět zápasu na Stamford Bridge, kde se proti sobě zároveň postaví dva nejvíce utrácející celky v Premier League. Jenže zatímco Chelsea je na dobré cestě za přetržením tříleté nadvlády Rudých Ďáblů, čekání Citizens na nějakou trofej nadále pokračuje. Nadějně to sice vypadalo v FA Cupu, ale tam City před pár dny vypadli se Stokem a bilance dvou výher z posledních osmi zápasů naznačuje, že na Eastlands není vše v pořádku.

Proti Chelsea se ale budou chtít hosté určitě vytáhnout. Otázkou je, co jim soupeř dovolí. Blues postrádají brankářskou jedničku Petra Čecha, takže zaskakovat bude znovu muset Hilário. Ani Citizens nebudou kompletní, kvůli červené kartě z posledního zápasu se Stoke bude pykat Emmanuel Adebayor. Nastoupit by ale již konečně mohl Tevez, jenž se vrátil z Argentiny, kde řešil narození své dcery.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Ondřej Holzman / bbc.co.uk

Vzájemné zápasy

05.12.2009
Man. City
2:1
Chelsea FC
Premier League
 15. kolo
15.03.2009
Chelsea FC
1:0
Man. City
Premier League
 29. kolo
13.09.2008
Man. City
1:3
Chelsea FC
Premier League
 4. kolo
05.04.2008
Man. City
0:2
Chelsea FC
Premier League
 33. kolo
27.10.2007
Chelsea FC
6:0
Man. City
Premier League
 11. kolo
14.03.2007
Man. City
0:1
Chelsea FC
Premier League
 28. kolo
05.12.2009
Manchester City
2:1
Chelsea FC
 15. kolo
15.03.2009
Chelsea FC
1:0
Manchester City
 29. kolo
13.09.2008
Manchester City
1:3
Chelsea FC
 4. kolo
05.04.2008
Manchester City
0:2
Chelsea FC
 33. kolo
27.10.2007
Chelsea FC
6:0
Manchester City
 11. kolo
14.03.2007
Manchester City
0:1
Chelsea FC
 28. kolo

Chelsea FC - poslední zápasy

24.02.2010
Inter Milán
2:1
Chelsea FC
Liga mistrů
OF 1.z
20.02.2010
Wolverhampton
0:2
Chelsea FC
Premier League
 27. kolo
13.02.2010
Chelsea FC
4:1
Cardiff City
FA Cup
5.k
10.02.2010
Everton FC
2:1
Chelsea FC
Premier League
 26. kolo
07.02.2010
Chelsea FC
2:0
Arsenal FC
Premier League
 25. kolo
02.02.2010
Hull City
1:1
Chelsea FC
Premier League
 21. kolo
20.02.2010
Wolverhampton
0:2
Chelsea FC
 27. kolo
10.02.2010
Everton FC
2:1
Chelsea FC
 26. kolo
07.02.2010
Chelsea FC
2:0
Arsenal FC
 25. kolo
02.02.2010
Hull City
1:1
Chelsea FC
 21. kolo
30.01.2010
Burnley FC
1:2
Chelsea FC
 24. kolo
27.01.2010
Chelsea FC
3:0
Birmingham City
 23. kolo

Manchester City - poslední zápasy

24.02.2010
Stoke City
3:1e
Man. City
FA Cup
5.k op
21.02.2010
Man. City
0:0
Liverpool FC
Premier League
 27. kolo
16.02.2010
Stoke City
1:1
Man. City
Premier League
 23. kolo
13.02.2010
Man. City
1:1
Stoke City
FA Cup
5.k
09.02.2010
Man. City
2:0
Bolton
Premier League
 26. kolo
06.02.2010
Hull City
2:1
Man. City
Premier League
 25. kolo
21.02.2010
Manchester City
0:0
Liverpool FC
 27. kolo
16.02.2010
Stoke City
1:1
Manchester City
 23. kolo
09.02.2010
Manchester City
2:0
Bolton Wanderers
 26. kolo
06.02.2010
Hull City
2:1
Manchester City
 25. kolo
31.01.2010
Manchester City
2:0
Portsmouth FC
 24. kolo
16.01.2010
Everton FC
2:0
Manchester City
 22. kolo

Premier League - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Chelsea FC
27
19
4
4
63 : 22
61
2
Manchester United
28
19
3
6
66 : 24
60
3
Arsenal FC
27
17
4
6
63 : 30
55
4
Tottenham Hotspur
27
13
7
7
48 : 26
46
5
Manchester City
26
12
10
4
48 : 33
46
6
Liverpool FC
27
13
6
8
43 : 27
45
7
Aston Villa
26
12
9
5
37 : 21
45
8
Everton FC
26
10
8
8
38 : 37
38
9
Fulham FC
27
10
7
10
32 : 29
37
10
Birmingham City
26
10
7
9
25 : 28
37
11
Stoke City
26
8
10
8
26 : 29
34
12
Blackburn Rovers
27
9
7
11
29 : 43
34
13
West Ham United
27
6
9
12
35 : 43
27
14
Sunderland AFC
26
6
8
12
32 : 44
26
15
Wigan Athletic
26
6
7
13
26 : 52
25
16
Wolverhampton Wanderers
26
6
6
14
21 : 44
24
17
Hull City
27
5
9
13
25 : 54
24
18
Bolton Wanderers
26
5
8
13
29 : 49
23
19
Burnley FC
26
6
5
15
27 : 55
23
20
Portsmouth FC
26
4
4
18
21 : 44
7
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Manchester United
14
12
1
1
39 : 8
37
Chelsea FC
13
12
1
0
39 : 8
37
3
Arsenal FC
14
11
1
2
38 : 14
34
4
Manchester City
13
9
4
0
30 : 14
31
5
Liverpool FC
13
9
2
2
31 : 11
29
6
Fulham FC
14
9
2
3
21 : 9
29
7
Blackburn Rovers
14
8
4
2
21 : 12
28
8
Tottenham Hotspur
13
8
2
3
28 : 8
26
9
Aston Villa
14
7
5
2
23 : 10
26
10
Everton FC
14
7
5
2
23 : 17
26
11
Birmingham City
13
6
5
2
12 : 8
23
12
Stoke City
13
6
4
3
19 : 14
22
13
Burnley FC
12
6
4
2
17 : 12
22
14
Sunderland AFC
12
5
5
2
19 : 14
20
15
Hull City
13
5
5
3
18 : 20
20
16
West Ham United
13
5
4
4
23 : 20
19
17
Wolverhampton Wanderers
14
4
3
7
10 : 19
15
18
Bolton Wanderers
13
3
5
5
17 : 23
14
19
Wigan Athletic
13
3
5
5
11 : 18
14
20
Portsmouth FC
13
3
2
8
16 : 20
11
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Chelsea FC
14
7
3
4
24 : 14
24
2
Manchester United
14
7
2
5
27 : 16
23
3
Arsenal FC
13
6
3
4
25 : 16
21
4
Tottenham Hotspur
14
5
5
4
20 : 18
20
5
Aston Villa
12
5
4
3
14 : 11
19
6
Liverpool FC
14
4
4
6
12 : 16
16
7
Manchester City
13
3
6
4
18 : 19
15
8
Birmingham City
13
4
2
7
13 : 20
14
9
Everton FC
12
3
3
6
15 : 20
12
10
Stoke City
13
2
6
5
7 : 15
12
11
Wigan Athletic
13
3
2
8
15 : 34
11
12
Bolton Wanderers
13
2
3
8
12 : 26
9
13
Wolverhampton Wanderers
12
2
3
7
11 : 25
9
14
Fulham FC
13
1
5
7
11 : 20
8
15
West Ham United
14
1
5
8
12 : 23
8
16
Sunderland AFC
14
1
3
10
13 : 30
6
17
Blackburn Rovers
13
1
3
9
8 : 31
6
18
Portsmouth FC
13
1
2
10
5 : 24
5
19
Hull City
14
0
4
10
7 : 34
4
20
Burnley FC
14
0
1
13
10 : 43
1

Komentáře (57)

Přidat komentář
smazaný uživatel

0-0

Reagovat
smazaný uživatel

chelsea doma a 0:0 ? to dřív pojede čert na bruslích do práce !

Reagovat
smazaný uživatel

TAK TO ABY TEN ČERT UŽ POMALU SHÁNĚL MARTINU SÁBLÍKOVOU

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

2:0 pre chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
klokan.paul

2:1

Reagovat
Ketchup

Chelsea - City 1:3

Reagovat
smazaný uživatel

DOSTANETE 2 ÚDERY V JEDNOM TÝDNU.INTER MILAN÷CITY

Reagovat
vanGomm

Asi bude záležet s čím se Chelsea vrátí z Itálie.Zatím mám připraveno,že vsadím HX kurz 3,8 i normální X za 4,00.

Reagovat
Devil

Bohuzel pro MU bude Chelsea na plno bodovat.

tip.-1:0

Reagovat
smazaný uživatel

ale dity

Reagovat
Devil

uz jdu..

Reagovat
Lahvac-CZ

3:0

Reagovat
smazaný uživatel

CashCity je zatím venku průměrný až podprůměrný tým.Tohle budou tři body pro Blues,ač se mi to příčí,protože narozdíl od nich je MC absolutně neškodný

Reagovat
smazaný uživatel

zklamání po vyřazení v fa cupu je velké, ale ono se není čemu divit. zápas se stoke sem neviděl, ale výsledek hovoří za vše. nehrajem dobře a nějaké předsezónní předsevzetí vzaly za své. při naší současné formě si ani nedovedu představit, že bychom v londýně bodovali ! jelikož nebudu doma, match neuvidím a je mi to po dlouhé době celkem jedno ! nezbývá uhrát nic jiného než 4-flek. doufám, že to má takhle mancini nalajnovaný, jinak se může jít opalovat na apeninský poloostrov ! bude to hodně těžké, se podívejte, jak hraje av a spurs ! jako tipér to vidím na tiketu za 1, ale proti svému klubu se nikdy nesází, takže se tomuto zápasu vyhnu. situace je špatná, obzvlášť, když to bylo letos celkem dobře rozehrané. nedej bože, abychom byli (jako loni) pro prdel ostatním !!

Reagovat
smazaný uživatel

Mas pravdu city zacal dobre ale nezabudajme ze to boli same slabe muzstva nad ktorymi musia vyhravat ale prisli silnejsi superi a karta sa obratila a sme v prdeli a este k tomu blby Tevez odide domov do Argentiny a Adebayor sa necha sprosto vylucit tak potom neviem co chce city hrat?? caff

Reagovat
smazaný uživatel

BUDE TO DVOJKA!CAAARLOS TEVEZ!manchester pracuje pro MANCHESTER

Reagovat
smazaný uživatel

3:1..Ačkoliv jsem fanouškem Citizens, pod Mancinim hrajem opravdu hrozně, pod Hughesem sme to měli rozehraný fakt fajnově, sice jsme ztráceli se slabšíma celkama, ale porti Big Four sme ukázali, že na LM máme, a taky že máme minimálně na 4. flek, teďka přišel Mancini, totálně změnil systém, hráče, kteří jsou zvyklí hrát na svém postu strká jinam, místo toho, aby hráli furt stejní 4 obránci a tak se pomaličku sehrávali, tak každej zápas hrajee někdo jinej. Fakt je to hrozný, teď nemáme ani na Big Four, a kdyby sme postoupili do LM, tak s touhle hrou tam bduem akorát pro smích. A tak doufám, že si tenhle kašpar rychle sbalí fidlátka a odjede urychleně tam, odkud přišel a do ENG se nikdy nevrátí. Jinak k tomuto zápasu, sice už bude Tevez ready, ale to ej tak jediný pozitivum. Ricahrds určitě hrát nebude, i když by byl v tomhle zápase prospěšnější než Zaba, Toure hrát taky nebude, natož SWP. Na Chelsea nemáme, bez křídel určitě ne. Jedinej náš gól dá Tevez a totálně nás sestřelí Drogba..

Reagovat
smazaný uživatel

0:2 pro Man city goly tevez a adebayor

Reagovat
smazaný uživatel

v každý lajně máme 1-2 top hráče a výsledky se stejně nedostavujou! loni sem se s tím nějak smířil, že se nedařilo, mančaft se dával dohromady, ale letos ?? pokud vím, tak cíl od majitele je jasný: max. 4 flek a účast v LM. dá se tedy očekávat, že v případě nesplnění tohoto cíle, dojde ZAES k nějakým změnám ! a ono to do nekonečna nepůjde ! C-cup, v řiti, FA-cup, to samé, co je nám fans city platné, když klub, reps. majitel disponuje obrovským majetkem a výsledek je zatím skoro nulový ! teď je otázka, jak to v mužstvu šlape... za normálních okolností bychom měli s chelseou sehrát vyrovnaný match s možným našim překvapením v podobě výhry, ale fakt nevím co nás čeká. taky nevím, co se s mužstvem najednou stalo, přišel mancini a co zápas to výhra. zlom přišel na evertonu, pak upachtěná výhra s boltonem, vyřazení s utd. no, nevidím to dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

CO rpisel Mancini, vyhravaly sme akorat kvuli perfekt forme Teveze, a to, ze daval goly a rozhodoval tak zapasy se nam povedlo, pak kdyz goly nedaval, uz sme tekli, zadnej zlom v utkani s Evertonem enbyl, uz predtim sme hrali hovno, akorat sme meli setsti a Teveze.. Proste s Mancinim nemame na nic, ted jen doufat, ze se opet zmeni rtener a rpide trener schopnej, kterej bude vyuzivat nejvetis silu muzstva tak, jak to delal Mark, tedka furt meni slozeni sestavy a vysledek zadnej.

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska musí být jasné 3 body, zatímco Citizens jsou venku špatní, prohrávají, jsou remízovým králem ligy, my jsme letos konečně zas doma výsledkově skvělí.

Do zápasu jdeme bez Čecha, v brance bude Hilário, který sice kdovíjaká jistota není, na druhou stranu v několika posledních zápasech, kdy nastoupil, nezklamal.

Jsem rád, že se zas tupě nechal vyloučil ten tožský trouba a neohrozí nás, škoda jen, že se vrátil Tévez.

Přeju si sestavu Hilário – Ivanovič, Alex, Terry, Belletti – Ballack, Mikel, Lampard – Cole, Malouda – Drogba,

i když čekám, že místo Joeyho nastoupí klasicky Anelka, z čehož moc šťastnej nejsem. Francouzova současná forma je špatná, a místo Alexe Carvalho. Dále jsou v nominaci a na střídačku připraveni Kalou, Sturridge, Ferreira, Bruma, Borini, Turnbull.

Prostě dneska musíme vyhrát, udržet si čtyřbodové vedení a vrátit Manchesteru prosincovou porážku.

Skromný tip 2:1 (Drogba, Malouda – Tévez)

Reagovat
Arbiter

pokud se nemýlím, tak by měl být Jurij fit, takže Belletti nalevo je nepravděpodobný...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nNo zatím pěkná nuda

Reagovat
diastan

dobre city!!!

Reagovat
Mircu5

1- poločas byla možná nuda, ale ten 2. bombastic... sem spokojený 100%, tenhle výsledek je důležitý i pro příští zápas a nejen pro ten, takže příště porazíme i Spurs.

Reagovat
smazaný uživatel

SUPER!!!! Ať žije MAN CITY!!! Konečně dostali ty modrý primadony co proto

Reagovat
smazaný uživatel

jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii city

Reagovat
smazaný uživatel

Toto ma ani vo sne nanapadlo ze city vyhra 4:2 super!!! G0 city go!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tady. Celkem vpohode zapas, a to je asi kvuli tomu, ze sme hrali na 2 kridla s jedinym Tevezem na hrotu. Aspon je videl, jak je rpo nas Tevez dulezitej a jak nam Ade skodi.

Reagovat
Mindas

Tenhle systém s 2 křídlama hrajeme každý zápas, ať s Tevézem nebo bez něj, tak nerozumím zase tomu tvému tvrzení, že zápas byl kvůli tomu v pohodě. Jinak Richards dnes byl hodně komický, ale to sis asi všimul, že? Zabaleta znovu výborný, a proto nerozumím, proč by měl být Mika prospěšnější, než Zaba. Zaba je mentálně úplně jinde Richards, bohužel. To se změní, až Mika trochu vyroste a dostane do hlavy trochu toho fotbalového myšlení.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak, jakoze to bylo v pohode kvuli tomu, ze hral Tevez a nehral Ade+ty kridla, nehrajem tak vzdy, kdyz muzou hrat oba, hraje kridlo jenom jedno..Jinak nerikal bych, ze Zaba je jinde nez Micah, Micah dnes mel slabsi zapas, ale to mel Zaba taky. Micah byl famozni proti United, kdyz byl s Tevezm nejlepsi na hristi, pak mel zraneni, a moc toho nenahral, takze tak bych to nehodnotil. Podle me jsou na urovni stejne, akorat Micah mel dneska slabsi chvilky, a tak ybch podle jednoho zapasu nehodnotil, ale jinak urcite souhlasim, ze Zaba je vybornej, ale to je i Micah, pro City jen dobre, ze ma v obrane tolik kvalitnich hracu

Reagovat
Mindas

Je škoda, že někdo si z ních sedne. I když Zaba umí perfektně zahrát právě i ve středu zálohy. Jeho výhodou je, že i když je defenzivním typem hráče, tak má v sobě spoustu kreativity, proto bych ho klidně rád viděl na tomto místě, a to i na úkor Irelanda, kterého mám ohromně rád, jenže letos je absolutně z formy, hraje bez chuti a dost to fláka. To Zaba odehraje každý zápas na 100%, i když se mu třeba daří trochu méně. On má vyrovnanou výkonost, což právě Richards nemá. Ten zahraje buď nadprůměrně, nebo úplně podprůměrně, což se ale vyřeší s rostoucím věkem a zkušenostmi. Zaba se vypracoval mezi nepostradatelné hráče, za co jsem rád, protože hráč může být klidně i z Jihu, ale pokud maká, je sympaťák, tak rozhodně takový hráč do PL patří.

Reagovat
smazaný uživatel

nebo taky Zaba do stredu na ukor Barryho, aby hral Ireland. Mozna by Zabovi vic sedel ten stred, ale v obrane je taky perfektni, jenze tam je i Micah a ten kdyz bdue rhat pravidelneji, tak mu to mozna pomuze k tem vyrovnanym vykonum. Jinak osobne ale fakt radeji, kdyz hraje Kolo a Micah v obrane, hlavne Kolo, protoze tooho mam rad neskutecne, stejne jako Micaha. Jak si psal, Kompany sice drzi obranu, ale da se rict, ze to tam drzi vsichni a dle me nejvic Kolo, takze bych stopery nechal Joleona a Kola, jinak Kolo stejne asi sedel, ze neni uplne fit, co sem cetl na webu MCFC, s tim, ze Kompany by hral v tech mene dulezitych zapasech. A pak ejste jsme si uvedomil, ze mas napúorstou pravdu s Adem, jak hroznej to je zoldak, sice nekdy zahral perfekt hlavne proti Arsenalu, ale jinak bida a s Tevezem nebo Bellamym se neda srovnat, a hlavne tito dva jsou rpo nas nepostradatelni. Jo a jeste abych rekl, koho bych radsi videl v zakladu, tak SWP misto Johnsona, SWP byl za Sparkyho za ans nepostradatejnej, skoda, ze uz nedostava tolik prostoru. A jinak jak si psal, ze Santa byl nejvetsi hvezda Blackburnu, tak to mozna byl, ale jakmile nastoupi na hriste za Man City, tak mam pocit, ze hrajem v deseti, proste za tech 18mil jsme mohli koupit hrace lepsiho. Jsou to stejne vyhozeny prachy jako za JOa, ale mozna se ejste ukaze, a ja o tom pochybuju.

Reagovat
Mindas

Santa jako alternativa v pohodě, i když za moc peněz. Jinak Barry si nyní zaslouží hrát víc, než jindy. Jde ohromně nahoru a právě třeba proti Chelsea zahrál úplně fantasticky. Je rozdíl oproti tomu, jak hrál na začátku sezóny a nyní. Hlavně v tom, že se dokáže dostat i do šance. Dovolí si udělat kličku, kterou posadí hráče na prdel. To dříve neměl. Hlavně jeho zkušenosti jsou ohromně znát. Jinak Tevéz s Bellamym jsou nepostradatelní hráči, jak říkáš, a to bez debat. A co se týče Adama, tak proti jeho stavění nemám absolutně nic, je to hodně svěží vítr do našeho profesorského fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

ale stejne, u Santy jak rikam, mohli jsme za ty prasule koupit nekoho mladsiho a lepsiho. Pak Barry ted zahral famozne, to je pravda, jó, kdyby mu to vydrzelo jeste nejakou chvilku, nebyl bych vubec proti Tevez s Bellamym, to jen souhlasim a u Adama, on je sice svezi vitr, ale to by byl SWP taky, kdyby dostaval vic prostoru, proste osobne bych tam videl radsi SWP, ale kdyz hraje Adam, tak je to takdy dobry. Jen aby se jeste nadlouho zranil Ade a Vieira , jako ja nejsem proti nim, ale pro nas je lepsi, kdyz nehraji

Reagovat
Mindas

SWP mám taky ohromě rád, ale když nepočítám teď zápas na Čukotce, tak předešlé zápasy nic moc. S Adamem rádi oba dva to strhávají na sebe, což díky své rychlosti je logické, ale Adam je v tomto úspěšnější, přece jen je lepší driblér. SWP dost zbytečně kazí a plaší, ale zase pak třeba jednou za zápas předvede super akci a hodí kolmici do tutovky. Adama sem tam sváže nervozita, což se třeba projeví zbytečnou chybou, jako šlápnutí si na balón, špatné zpracování apod. Jinak, co se týče Santy, tak jeho cena je vysoká, ale jelikož se jedná o prověřeného zakončovatele a měl o něj zájem třeba i Sir Alex a další velké kluby, tak je jasné, že Sparky musel přihodit. Jeho čas ještě příjde, protože on dokáže ve vápně vyvolat obrovský tlak, ale samozřejmě, že si nesmí chodit pro balóny a vytvářet si šance. V tom vždy vyhoří. Barry jde nahoru zápas od zápasu. Jemu a Tevézovi přichod Manciniho pomohl. Takového hráče nám bude špička ještě závidět. Už teď je jeho srovnání třeba s takovým Lucasem z Live velice úsměvné.

Reagovat
smazaný uživatel

Se vsim, co si psal, tak souhlasim, az na Santu. Ja mu rposte neverim, je mozna provereny, ale jak sem psal, v okamziku, jak prijde na plac, hrajem v deseti. Je hezky, ze o nej mel zajem SAF, ale me se nezda. Kdybych hledal utocnika, nakouknu do Bundes nebo Lique 1 a tam se po nejakym mladsim porozhlidnu a za ty penize bys tam nasel m,ozna i lepsiho, nez Santu , ale zas by nebyla jistota, ze se prosadi, ale rozhodne bych nekupoval brazilce atd. Jinak sanci bych dal treba Caicedovi, myslim si, ze by Santu vpohode nahradil a byl by asi stejne uzitecnej. Ale jak pises, jeho cas muze prijit, ale ja o tom sobne pochybuju a neverim tomu

Reagovat
Mindas

Tak ono je to taky o tom, že Santa nastupuju do zaběhlého systému 4-3-3, kde je ztracenej, protože se musí stahovat pro balóny a vytvářet si šance. Santa je výbornej v systému 4-2-2 nebo 4-5-1, kde by s Tevézem, jako jediný hrot, Tevéz podhrot, hráli výborně. O tom jsem přesvědčený. Už mnohokrát ukázal, jakým zabijákem může být, i když díky němu bych rozhodně od zavedeného 4-3-3 neodcházel.

Reagovat
smazaný uživatel

OK, ale rpo me je Santa zatim ztracenej pripad v jakymkoliv systemu. Zacnu verin Barrymu, ze muze byt dobre a tymu rpospesnej, ale Santovi ne a to kvuli tomu, ze se asi ani nebude mit jak ukazat pres Adebayora a Carlita. Jeste ted me napadlo, ze kdybych hledal utocnika v te dobe, koupil bYch toho ghanana Adiyaha , to je utocnik do budoucna, a vril bych, ze by s Kompanym, Weissem a Johnsonama vytvorili jeden z enjlepsich tymu PL

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak mam pocit, ze Robinho z City neodejde. Zatim dava goly, jak za Santos, tak dal ted da se rict 2 goly Irum. Podle me si ho bude chtit Mancini udrzet

Reagovat
Mindas

Zbytečný hráč...

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo Robinho nebo Adiyiah? ..Adiyiah se me celkem libil, ale videl sem ho v par zapasech..A Robinho?..Ten zbytecnej je, ale kdyby se rozehral bez ohledu na to, jestli je v anglii nebo nekde na slunicku a chodil do souboju, a hral jak v Realu, tak by zbytecnej nebyl, ejnze prave mu anglie nesedi, tak je marny tady neco tvrdit navic, tohle temu uz se tady resilo x krat, takze vsichni sme nazoru, ze kdyz odejde, bude to rpo vsechny nejlepsi ale pokud by se rozehral a na hristi rpedvadel svoje maximum, co umi a v sobe ma, ja osobne bych byl rad, kdyby zustal

Reagovat
smazaný uživatel

nebo takhle, kdyby zustal a hral jak sem rikal, nebyl bych proti..

Reagovat
Mindas

Robinho je zbytečný hráč a tečka. Na jeho místo jsou v City 4 hráči, kteří zápas odmakají naplno. Nehledě na to, že Bellamy je kvalitativně a přínosem pro tým dál, než tenhle spratek. SWP je poctivý hráč, který ve formě Robinha taky klidně zastíní. Adam je obrovský talent. I když skleněný, tak stejně Petrov je hráč, kterého by si přál snad každý manažer na světě. Všichni vědí, co tenhle Bulhar umí. Plat, který by bral ten spratek se dá využít mnohem rozuměji.

Reagovat
smazaný uživatel

To souhlasim, jenze kdyby Robinho hral fakt jak nejlip umi, taky by nebyl k zahozeni, jenze proste on neni rpo Anglii. Rozmazlenej spratek je, ale kdyz hraje a dari se mu a maka, tak je taky vybornej. Jenze tohohle se v Anglii asi nedockame. Proste on je dobrej, ale ne v Anglii, je to spratek, proto bych ho ve svym tymu nechtel, stejne jako ty namachrovany hrace typu Taiwa a Ronalda. Ale jak rikas, prachy za nej se daj vyuzit mnohem lip..

Reagovat
Mindas

Taiwo je boreček. O Robinhovi je škoda mluvit. V City se trápil, ubulenej a hrál jak lempl. Vrátí se do Brazilie, střílí góly, a to i za repre a hned si zase cucá palec, mistruje, jaká je to hvězda apod. Je to komik, který potřebuje, aby mu každý lezl do prdele a byl vynášen do nebes a pokud tomu není, tak bulí a stěžuje si. Jako komik by se rozhodně uplatnil.

Reagovat
smazaný uživatel

To souhlasim, ale kdyz se mu dari, je perfektni i jako fotbalista. Jinak Taiwo je borecek, ale ja bych ve svym tymu nechtel typky, ktery o sobe buh vi co prohlasuji, i kdyz ty kvality maji. To je Taiwo, Ronaldo i Robinho a treba Lehmann (byval) atd atd. Podle me mit takovy hrace v kabine neni dobry, protoze se budou chovat nad ostatni a to by nedelalo dobrotu. Pro to je nejlepsi kupovat hrace jako Tevez, Given, Cissokho, Rooney atd..

Reagovat
smazaný uživatel

A pak, SWP byl od zacatku sezony ohromnej, podle me s Bellamym nejlepsi dva nasi hraci, hral vyrovnane a moc nekazil atd atd., tomu zase prichod Manciniho moc neprospel, ale tedka ukazal, ze se to asi postupem casu zlepsi a tomu ja verim na sto procent

Reagovat
ManUnited

Reagovat
smazaný uživatel

no, hilario se nak moc nepredvedl. mohl by dat v pristim zapase sanci treba Sebkovi

Reagovat
Lahvac-CZ

Jn Hilario neumí chytat...

Reagovat
smazaný uživatel

Paráda CIty, Stoke sme zníčili a už ztrácíme jen 3 bodíky díky hoši

Reagovat
smazaný uživatel

škoda chelsea !! ale vyhrajem tiitul ...to je jasnéé

Reagovat
Devil

No,prave ze uz neni....

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele