
Primera División Španělsko - Primera División
Vzájemné zápasy
07.05.2005
Primera División
35. kolo
18.12.2004
Primera División
16. kolo
06.03.2004
Primera División
27. kolo
25.10.2003
Primera División
8. kolo
08.03.2003
Primera División
19.10.2002
Primera División
07.05.2005
35. kolo
18.12.2004
16. kolo
06.03.2004
27. kolo
25.10.2003
8. kolo
08.03.2003
19.10.2002
Real Madrid - poslední zápasy
18.12.2005
Primera División
16. kolo
11.12.2005
Primera División
15. kolo
06.12.2005
Liga mistrů
Sk F
03.12.2005
Primera División
14. kolo
27.11.2005
Primera División
13. kolo
23.11.2005
Liga mistrů
Sk F
18.12.2005
16. kolo
11.12.2005
15. kolo
03.12.2005
14. kolo
27.11.2005
13. kolo
19.11.2005
12. kolo
06.11.2005
10. kolo
Racing Santander - poslední zápasy
18.12.2005
Primera División
16. kolo
11.12.2005
Primera División
15. kolo
04.12.2005
Primera División
14. kolo
27.11.2005
Primera División
13. kolo
20.11.2005
Primera División
12. kolo
06.11.2005
Primera División
10. kolo
18.12.2005
16. kolo
11.12.2005
15. kolo
04.12.2005
14. kolo
27.11.2005
13. kolo
20.11.2005
12. kolo
06.11.2005
10. kolo
Primera División - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1

17
12
4
1
43 : 14
40
2

16
11
2
3
23 : 15
35
3

16
9
2
5
28 : 17
29
4

16
8
5
3
25 : 16
29
5

16
8
5
3
23 : 14
29
6

16
8
5
3
23 : 17
29
7

16
7
5
4
17 : 12
26
8

17
8
2
7
18 : 21
26
9

16
6
3
7
22 : 23
21
10

16
4
7
5
17 : 17
19
11

16
3
9
4
17 : 20
18
12

16
5
3
8
24 : 34
18
13

16
4
4
8
22 : 23
16
14

16
3
7
6
12 : 19
16
15

16
4
4
8
16 : 25
16
16

16
3
6
7
16 : 20
15
17

16
3
6
7
13 : 20
15
18

16
3
5
8
11 : 19
14
19

16
2
6
8
14 : 24
12
20

16
2
6
8
10 : 24
12
Z
V
R
P
S
B
1

8
8
0
0
16 : 5
24
2

9
7
2
0
24 : 6
23
3

8
6
0
2
11 : 8
18
4

8
4
3
1
11 : 8
15
5

8
4
3
1
8 : 5
15
6

8
4
2
2
15 : 11
14
7

8
4
2
2
11 : 7
14
8

8
4
2
2
10 : 8
14
9

8
4
1
3
13 : 10
13
10

8
3
3
2
14 : 12
12
11

8
2
4
2
9 : 9
10
12

8
2
4
2
8 : 8
10
13

8
2
3
3
8 : 7
9
14

8
2
3
3
10 : 11
9
15

8
2
3
3
6 : 10
9
16

8
2
2
4
11 : 10
8
17

8
2
2
4
8 : 12
8
18

8
1
3
4
6 : 11
6
19

8
1
2
5
7 : 12
5
20

8
0
4
4
5 : 13
4
Z
V
R
P
S
B
1

8
5
2
1
19 : 8
17
2

8
5
1
2
15 : 7
16
3

8
4
3
1
13 : 6
15
4

8
4
3
1
14 : 9
15
5

8
4
2
2
12 : 9
14
6

8
3
2
3
9 : 7
11
7

8
3
2
3
7 : 10
11
8

8
2
4
2
6 : 8
10
9

8
2
3
3
9 : 9
9
10

8
3
0
5
8 : 11
9
11

8
2
3
3
4 : 7
9
12

8
2
2
4
11 : 13
8
13

8
2
2
4
9 : 11
8
14

8
1
5
2
8 : 11
8
15

9
2
2
5
7 : 13
8
16

8
1
4
3
5 : 8
7
17

8
2
1
5
6 : 14
7
18

8
1
3
4
8 : 13
6
19

8
1
1
6
9 : 23
4
20

8
0
3
5
4 : 14
3
Komentáře (231)
Přidat komentářTak som to stihol.
Tento zápas určite vyhráme, tutovka, spravíme si náladu na Vianoce.
Po porážce s Osasunou Vám ani nic jiného nezbyde.
Vy si hlavne dávajte bacha v Cadize
2:1 a 2:0
Ja si myslím, že už dlho sme nedali 3 góly, takže ja som za toto : 3:1 a 4:0.
Není to málo? Nemělo by Atlético pár ještě přihodit?
Prý 10-15
Jeho cena je ale minimálně 20.
Dlouho nehrál LM, v lize boj o pohárové příčky už taky ani nepamatuje...
V kvalifikaci na MS vstřelil 7 gólů, to nedal skoro žádný záložník
No a právě proto je to 10 a né třeba 5.
podpis
Jo přesně tak, to by mě taky zajímalo, kdo tenhle blábol napsal
Za 10.
To jsme ho měli koupit sami. ( kvalitní hráči za takovouto cenu by nám neměli unikat)
Já bych řek,že to je optimální cena.
Když stojí Papadoupulos dvě mega? To snad ne...
A co si chcel za Papadopoulosa 75,ako za Zidaneho.Aj tak to drevo preplatili
nákup toho smějda z Baníku jim tak akorát pomůže do 2.ligy, tam se nechytají Berabtov s Voroninem ale on jim tam bude strílet hattricky....
Neviem, či to je optimálna cena , ale rozhodne Rosický nie je až taká hviezda, že by sme sa v Reale museli za ním potrhať. A to píšem napriek tomu, že sa mi páči ako hráč a že naseriem pár spoluprispievateľov.
Sorry, najprv som ti ukradol 1. príspevok a teraz toto.
Přesně....Rosa určitě není hvězda světovýho formátu.....trochu ho přecenujete...
Tak nejak, jeho cena je opravdu tak 10-12 mil eur, vic ani euro. To u nas ho TV radi k Ronaldinhovi, Lampardovi atp, ale on hraje v prumernym nemeckym klubu, nehraje LM ani UEFU, je casto zranenej. Je to nadprumernej hrac, ale spicka ne, jeste ne.
Hm, vsadím boty, že vyfasujeme nějaký Italy... S Lyonem hrát nemůžeme, s Barcelonou ani Villarrealem taky ne, takže Italové nebo Angličani. Podle mých preferencí by to vypadalo takhle (od nejlepšímu k nejhoršímu): Liverpool - Arsenal - Inter - AC (záleží jestli bude hrát komplet, jinak vyměnit za Inter) - Juve...
Na Juventus v současné formě nemáme, u AC bude záležet, zda budou fit všichni staříci v obraně a taky forma Ševčenka a Kaká. Inter bych si celkem přál, už proto, že je tam většina hráčů od nás
nebo směřujících k nám
A ČT by se mohla praštit přes kapsu a hodit to do vysílání... Arsenal by nám dělal problémy skrze Henryho a mladíky typu Van Persieho a Reyese. Liverpool má zase v poslední době skvělou defenzívu... Zápasy jsou naštěstí snad příští rok, takže pokud se nám vyhnou zranění a nový trenér se sžije s mužstvem, můžeme se jen těšit, co nám osmifinále přinese
Ehm, tak boty jsem prohrál, tak si napište Merenguesovi o tu sadu dresů, co mně slíbil
Hm, tak ten by možná šel, rozhodně lepší než Italové, nicméně zlepšení naší hry je nutné. Hlavně pozor na Henryho
A Barcelona dostala Chelsea
To se těším na ty diskuze Fugas vs Culos
To jim udělali snad naschvál
To bude boží soud!
To bude Mourinhov soud
0:0
a pesar de q no quiero decirlo, el madrid gana. el santander es una mierda. solamente una una ayuda de dios podría hacerme contento...
No veo las cosas como tú, Madrid ganaría solamente con una ayuda de los árbitros.
Zameťte si před vlastním prahem a panu domácímu Márquezovi vyřiďte, že za tohle se v Madridu týden nevychází ven
Ten kdo Madrid nemá rád, s tím je Kyslík kamarád
Na Santander rozhodčí nepotřebujeme
pero eso pasa siempre. el madrid sin Casillas y arbitro se puede comparar con el sparta.
sí, claro que sí, eso es!
A tady někdo něco říkal o lezení do prdele
Que lameculos eres!
Cómo se puede deducir de lo dicho (arriba) no soy lameculo (que no se puede decir sobre tu
)
za chyby se omlouvám
Te llamas Lázaro Liuni? Además acabas de recibir el premio "Chiste del aňo 2005"
El muy cabrón
no jodas...
A tí? No te sobrestimes...
q jodido está Lopez caro. teme mucho. y todo el real madrid teme. tienen miedo de Osasuna, vaya mierdas, nosotros vencimos al Osasuna a medio gas.
Jaké hráče byste chtěli , aby přišli do Realu v zimním přestupovém období?
Cicinho, Ballack ( pokud by byl již teď za cenu do 10 mil. eur), Cassana jen pokud by byl za 5mil. jinak rozhodně NE. Joaquin. Teď něco z říše snů: Ronaldinho, Adriano, Terry, Kaká,....................
No, skromnej rozhodně nejsi
Já tipuju, že Cicinho nebude, protože Luxemburgo ...
Ballack možná, ale spíš dá přednost ManU
Cassano určitě, ikdyž nevím proč
Joaquin - no, protože hraje Betis tak, jak hraje a je pěkně v řiti, tak máte jedinečnou šanci ho získat, ale nevím, jestli je dost známou mediální hvězdou a jestli by byl schopnej prodat dostatek suvenýrů
Poslední čtyři jména:
Adriano - proč ne, takovej nekopa se k vám perfektně hodí. Já vůbec nevím, co na něm všichni vidíte, jasně, je silnej na hlavu, má dobrou techniku, ale má šíleně nevyrovnané výkony, jednou hattrick, třikrát nic
. Já myslím, že Henry by vám pomohl víc a i dresů by prodal víc
Terry - zakončí kariéru v Chelsea (pokud nekrachnou)
Kaká - podobně jako u Terryho bude válet ještě min. 5 - 6 sezon v AC
Ronaldinho -
Koukám že by si nám přál tak Papadopulose
Nejraději bych nové posily viděl takto: Ballack, Adriano, Cicinho,Joaquin. Potřebovali bysme i nějakýho LM, ale nevim koho možná Reyes, ale ten nepůjde. Adriano by stál určitě balík, ale pokud ho chtěj někdy koupit , tak co nejdřív. Henry je skvělý fotbalista ale výkony také nemá zrovna vyrovnané. Když se k tomu přičte věk a občasné zranění vítězí jasně Adriano.
A k těm suvenýrum. Holt každý klub si vydělává jinak. Někdo má bohaté mecenáše a někdo prodává trička
Ballack..........ďalšia panenka
Cicinho..........teraz asi zbytočne, Míchel je jeden z našich najlepších hráčov
Joaquín..........teraz nehrá nič, asi nie
Adriano..........pán hráč, nebol by zlý
Henry............nie
Reyes, Xabi a spol....načo, keď sú viazaní, zbytočné špekulácie.
Môj návrh:
1 max. 2 zahr. HVIEZDY........napr. Adriano / zbohom Soldado
+ odchovanci
+ španielski hráči, ale nie tí čo sa spomínajú, ale tí, čo majú veľký nábeh na španielsku elitu najbližších 1-3 rokov, ale ešte nie sú tak mediálne známi. V lige sa pohybujú zatiaľ vcelku nenápadne, ale naši skauti určite zaberú.
Lebo my vždy prídeme s krížkom po funuse, musíme si týchto hráčov zaistiť už teraz na základe odporúčaní skautingu. Títo potom doplnia zahr. elitných hráčov a vznikne supertím.
To je cesta na vrchol.
Pěkný příspěvek, dotknul ses celkem podstatné věci a to je náš scouting, který stojí celkem za hovno, vypadá to, že se posily kupují podle televize, což bych zvládnul i já. Rád bych se ale pletl. K těm hráčům a kde nás to svrbí
1) kreativní střední záložník s defenzivními úkoly (Rominho doplní odborný název) - protože Guti je nevyrovnaný a jiný tam není. Ideál: Rosický nebo Mascherano
2) levá strana zálohy - protože žádného specialistu tam nemáme: Zidane skončí, Robinho je lepší napravo, Baptista ve středu nebo na hrotu. Ideál: Reyes
3) útočník (?) - sice nevím proč, ale v tom případě zapomeňme na Cassana, kterého posadí Raúl na lavičku jak se vrátí a bude bordel. Radši třeba Kuijta, i kdyby jsme ho měli na konci sezóny poslat dál.
4) Cicinho - všichni se tomu brání, já ne. Salgado nemá náhradníka, protože Diogo je spíš na Copa del Rey. Vzhledem k jeho stylu a věku, neutáhne už všechny zápasy, Cicinho bude jeho ideální náhradník a později i zástupce. Prý nový Cafú, tak ať už tu je.
Do budoucna: ADRIANO určitě, no ale jinak s těmi Španěly je to smutná pravda: všichni jsou vázaní ve svých klubech (Del Horno, Reyes, Xabi Alonso), na všechny jsme se totiž vysrali (až na Ramose) anebo na ně sereme dál (Joaquín). Levý krajní obránce, asi nejspíš Cole, i když Cicinho prý umí zleva taky
Anebo opravdu zariskovat a koupit nějakého mladšího a ne zcela známého, ale to asi nehrozí... Felipe z béčka ještě nemůže.
A s odchovanci souhlasím. Když můžeme mít jednoho z nej brankářů světa z vlastních řad, nevím, proč by nám nemohli vyrůst další hráči. A naše béčko celkem jede, což o něčem svědčí...
Hala Madrid!
Hala Madrid!
No FCBéčko, to s tím Adrianem si mírně posral: to že má nevyrovnané výkony, tím je rovnou nekopa?
V posledních pár zápasech to rozhodně nepotvrzuje... Kdybys trochu sledoval dění, tak by sis možná všiml, že tanka do vápna potřebujeme, protože Ronaldo se nám mírně zadírá a nejezdí...
S Cassanem souhlasím (jako s tebou), Joaquína chci pořád, dresy by prodal, ovšem otázkou jak často by hrál vpravo.
Vedení vyhlásilo tři přestupy na zimu: Cicinho, levý záložník, útočník... No ehm, já bych se zeptal, kdeže vezmeme toho tvořivého záložníka doprostřed (anchor), kterého potřebujeme víc, než všechny tři výše uvedené dohromady... Ale mě už moc věcí neudivuje...
Cicinho uzavíral smlouvu s Realem, ne s Luxemburgem...
Nekopu jsem nemyslel doslova, tak hned nechytej jak moped. Je to dobrej útočník, ale mě se prostě jako nějakej spasitel nezdá. A Cicinho sice uzavíral smlouvu s váma, ale nebudeme se asi přít, kdo ho do Realu chtěl a protlačil, že?
A tanka do vápna může hrát klidně Baptista. Za pokus to stojí ...
A co říkáš na Henryho? Ten by se vám teď hodil, ne? A ještě byste nám vytrhli velkej trn z paty, protože bysmě ho nemohli koupit my. Laporta se do něj, nevím proč, úplně zbláznil
Cicinho se hodí tak jako tak, Salgado nemá v Diogovi náhradu. Baptista je buď hrotový útočník nebo ofenzivní záložník. Ani křídlo, ani stáhnutý útočník. A nemá jméno a zatím ani výkony, aby nahradil Ronalda. A Henryho za vás kupovat nebudeme. Jen si ho vemte, ať vidíme, jak se pohodne se Samuelem
Toho se práve bojím. Do útoku už máme 6 super hráčů a ještě celkem dobrýho Ezquerra (jehož koupi jsem dodnes nepochopil) plus ještě Saviolu na hostování, takže opravdu nechápu, proč kupovat ještě Henryho
(ale zase na druhou stranu musím přiznat, že bych byl zvědavej na tak obrovsky nabitej útok
; ale asi by to fakt nefungovalo a kupovat ho jen kvůli experimentu nemá cenu, my, jestli vůbec něco potřebujeme, tak beka)
Pozor! Ezquerro byl darovaný, takže darovanému Baskovi na zuby nekoukej... Bude se hodit v Copa del Rey, stejně jako nám třeba Uruguayci...
Ezquerro byl zadarmo, tak proč ne?
Trojnásobný kokot! Zeptám se, kdeže to dával Jun a kdeže to dává Adriano...
Jůn ve spartě a Adriano v Interu!
Ale ne, přiznávám, že Adriano je o něco lepší...
Já bych si nejvíc přál, aby přišel Ujfaluši na stopera ... má výborný přehled a je spolehlivý. Hlavně ale NE Ballacka ... to by bylo hrozný.
pensaba q el madrid ganaría este partido, pero después de lo q hicieron contra el Osasuna, no me queda otro remedio q decir Vaya equipo de mierda. y la ayuda del arbitro fue evidente.
Eres más ridículo que la concha de tu madre! Arbitrajes favorecen al Barcelona desde el principio de esta temporada...
querés decir q no viste ninguna ayuda?
Tantos penaltis, tantas rojas a favor de Barcelona...
O nás ale většian právem. Hrajeme tak dobře, že obránci soupeřů nestihají bránit. Ale jestliže BRAZILCI, tedy hráči, co by se měli bavit fotbalem, dělají to, co dělají ti madrističtí, tak se mi chce zvracet. Baptista vklidu dá pěstí do krku protihráči BEZ míče, Carlso podkopává nohy v pplné rychlosti BEZ míče, pokdu se ho někdo ve střetu dotkne, tak se začne váelt děsivě pozemi (zvláštní, že poté žádná krev, žádná modřina, žádný obvaz) a rozhodčí na to samozřejmě Realu skočí, dá protihráči už v 5. minutě červenou (v tu chvíli asi ještě netušil, jak neschopný je real a že tahle pomoc nestačí) . Opravdu, máte být, fanoušci Realu, na co hrdí!
Ješt v létě Adriano, tam taky ebdue nci neobvyklé, když někomu vrazí, nicméně v Realu se o jistě bude tamními fanoušky tolerovat.
Tak já jsme se díval an ten sestřih s Osasunou a co tam dělali Carlos s Baptistou, z toho se mi dělalo špatně.
Tobě jo, nám ne
Až na ten výsledek
No to se nemáte čím chlubit, že vám to nevadilo...
Faktem je, že ta bleskovka o Valdovi je trochu nepřesná, protože ho zranil R.Carlos
I když ne tedy v 5.minutě, to má Kyslík mírně předsunuté... Chlapec by se měl trochu klidnit (Carlos). Zákrok i na něj to byl ostrý, ale to ho neomlouvá... A do Adriana se NESER, Kyslíku, protože červenou dostal jenom jednou za faul a měl na to celkem plné právo, poté co mu Caneira provedl...
Carlos nic tak hrozného neudělal. Takové skluzy jsou u něj zcela normální, vždycky zasáhne míč. Teď měl Valdo prostě smůlu
Tak to že takové skluzy dělá běžne ještě není omluva!! A vymlouvat se, že měl Valdo smůlu...
Aha, takže jako oko za oko zub za zub? No to by ta naše společnsot dopadla s tímto tvým podlehem na věc...
Aha, takže stáhnout ocas mezi nohy a mlčet? Co mi to jen připomíná...
Ani jedno není řešení, nicméně toto chování nebylo dobré pro něho ani pro celý tým.
Jak si mohl vědět, že tam neměl žádnou modřinu? A já bych tě rád viděl, co bys dělal, dát ti někdo loktem do držky
A simulantství sem netahej, víme všichni, kdo padá ve vápně jako hruška a ještě mu to rozhodčí žerou...
Jenžev hon ho lokten nezasáhl, pěstí, což ho možná bolelo ale na červenou to nebylo ani omylem a už vůbec ne na to, aby se tam kutálel po celém hřišti a svíral se v křečích nebo co.
A po minutě vstal a hrál...
Modřinu tam neměl...
Jen by mě zajímala tvá reakce, kdyby tohle udělal Becks nebo Carlos soupeři a nebyli za to vyloučeni. Zase bys dokola mlel o tom, jak ho chtěli pomalu zabít
tohle bylo v souboji o balon, tak se stává dnes a deně, že prostě ruak skončí v obličeji soupeře (když se z toho nedělá divadlo jak to dělal Carlos, tak se to ani nezragistruje).
Ale když se nehraje a Baptista vrazí rukou soupeři do krku, tak to je přecejenom něco jiného...
Hmm, takže Řepka měl v Belgii dohrát?
Já mluvím o tomhle konrkétním případě.
los arbitros pitan en el bernabeu y en el camp nou bajo mucha presión, no les envidio eso. si 70 000 personas te grita, no te queda otro remedio q pitar a favor de locales.
Vymyslel som to takto: dnes Barca zaváha so Celtou a prehrá, no a my potom rozbijeme Santander a Ježíška oslávime s 5 bodovou stratou.
Barca raz musí prehrať, nedá sa stále vyhrávať, musia sa naučiť aj prehrávať, veď ich čaká na jar Chelsea
naivko
Tak sa teda rozhodli. A podľa mňa skvele, Caro bude u nás až do konca sezóny, to som si aj želal. A hráči sa majú na čo tešiť : po poslednom zápase povedal tréner, že jediné čo bolo dobré boli diváci a že budú musieť deň po dni TVRDO trénovať. No...ešte sa asi dočkáme prekvapení, čo sa týka kádra resp. zostáv na zápasy. Ale už bolo na čase.
heh, nerikal tohle i Luxa?
Ten to říkal, ale nedělal
Tréninky byly spíš pro televizi... Takže doufám, že je Caro prožene jak nadmutý kozy (zvlášť některé). Vedení zřejmě konečně došlo, že šachy na místě trenéra nepomůžou. Ještě jsem zvědav na nákupy v zimě. A ty Wectore, dostaneš titul "Osina roku"
Dekuju
K lednovému přestupnímu termínu se vyjadřovat nebudu. Vůbec nevím, koho se dočkáme a jestli vůbec někoho. Takže přejdu rovnou k létu.
Určitě bych vzal Ballacka a Cicinha. Dohromady za ně dáme 5 mega, takže o čem se tady vůbec bavíme? Ballack navíc není žádná panenka, umí dřít víc než Zidane s Gutim dohromady. Na Cicinha je ještě půl roku čas, Míchel zatím nemá problémy. Dalším v řadě by měl být určitě Ashley Cole, ani si nedovedu představit, že po něm nepůjdeme. To by byla hotová tragédie, když už nám utekl Del Horno. Příchod Ballacka by znamenal, že zálohu máme vlastně hotovou. Beckhama od nás nikdo nevyžene, takže na Joaquína zapomeňme. A nalevo dostane spíš šanci Robinho, než aby se kupoval drahý Reyes (jiná možnost než on takřka není). Vedle Ballacka se do středu postaví Ramos. A zřejmě se bude kupovat drahý útočník. Buď Henry nebo Adriano.
Můj tip na léto: Cicinho, Cole, Ballack, Adriano. Odhadovaná cena celkem: 65 mega.
Kádr ještě z rezervy dopní Arbeloa, Filipe, De la Red, Jurado a Soldado. U rezervy se ještě zastavím. O vazquezových plánech už taky nějakou dobu přemýšlím. Pořád mi nedocházelo, proč si nepodchytíme nejlepšího stopera z jednadvacítky, nejlepšího mladého DM atd. Jenže jsem najednou zjistil, že tito hráči jsou přesně na úrovni našeho béčka. Arbeloa hrával za mladé Španěly pravidelně, Soldado taky. Takže proč tyto hráče kupovat od našich soupeřů z La Ligy, když nám rostou přímo v Madridu? Navíc ani nejlepší z nejlepších, Sergio Ramos, zatím nepředvádí to, co od něj všichni očekáváme. Závěrem ještě k jedné poznámce, tentokrát od yardy. Kuyt by stál 20 mega, a ty ho chceš i za cenu, že by šel v létě o dům dál? V tom případě by u nás asi neobstál. Za kolik bychom ho pak prodali? Za polovinu?
Jsem hodně zvědavý, komu dá zítra López Caro důvěru. Z nedělního sestřihu bylo jasně vidět, že nejlepším naším hráčem byl po dlouhé době Zizou, který skutečně čaroval. Podle posledních informací bude na zítřek připraven, takže bych s jeho zařazením do základu neváhal. A i když hraje i béčko, tak bych počítal i s pistolníkem. Sedět musí dva ze tří Brazilců, každý z jiného důvodu. Postavil bych to takto:
CASILLAS - SALGADO PAVÓN HELGUERA CARLOS - BECKHAM RAMOS GUTI ZIDANE - RONALDO SOLDADO.
Kdo říkat jenom prodat? Bych Kuijta použil na transfer z Interu
Aspoň by snížil cenu. 65 bude jen za Adriana (po slevě)
Můj odhad: Cicinho 5, Cole 12-15, Ballack 0, Adriano 45-48
lol, po sleve...to je jako kdyz sem si dneska kupoval v Kenvelu hadry
Ty máš opravdu zvláštní dar...
Co to meles?
Se sestavou bych naprosto souhlasil, akorát mám problém se Zidanem nalevo. Mě stále připadá, že jeho místo je uprostřed.
Co se týče nového hrotu, tak ten potřebujeme jak sůl. I když tvrdší tréninky lopeze by mohli vést i k tomu že Ronaldo zhubne a tím bude moc i více běhat. Ale i tak pokud budeme mít v týmu jednoho gólového hráče, tak ho není problém pro soupeře uhlídat. Viva Adriano
V rozestavení 4-4-2 a 4-2-3-1 může hrát Zidane jedině nalevo
Tak se omlouvám, po tom karetním mariáši zůstali mimo hru Salgado s Gutim. Podle Marcy by to mělo vypadat takhle:
Casillas - Diogo Pavón Helguera Carlos - Beckham Ramos Zidane García Robinho - Ronaldo. Mají to tam nějak divně rozestavené, takže nevím, jestli z toho bude 4-5-1 nebo 4-4-2 se Zidanem nalevo. Každopádně Diogo je jasný a López Caro je zřejmě napevno přesvědčen i o Garcíovi. Bohužel, ta sestava je docela defenzivní
Raději bych dal k Ramosovi Zidana. Proti Santanderu by to tam snad mohl zvládnout a do útoku Soldada, který je naštěstí pro zítřek k dispozici áčku
Tak uvidíme .....
Ale byla by to docela sranda Zidane v útoku a Beck na CDM.
Zidane je zraneny a ta zostava,ako tu uz raz padlo sa podoba skor len na priemerny tim
20/12/2005 Javier Balboa completa la lista de 18 convocados, entre los que se encuentra Zidane . Mužete mi to prosim někdo přeložit. Španělsky moc nevládnu
Něco jako: Balboa je mezi osmnácti nominovanými, kde nechybí ani božský Zizou Zidane
Myslím, že to bude tak ako doteraz 4-2-3-1, ak by hral Zidane. T.j. Ramos, García - Beckham, Zidane, Robinho - Ronaldo. Ale podľa mňa Zidane bol naposledy dobrý preto, lebo striedal. On proste musí prísť ako náhradník, lebo keď je tam od začiatku, tak si ho rozoberú súperi a k ničomu ho nepustia. Sranda by bola, keby to postavil s ohľadom na Zidaneho takto :
Casillas - Bravo, Pavon, Helguera, Carlos - Ramos, García - Balboa, Baptista, Robinho - Ronaldo . A keby namiesto Ronalda dal Soldada, tak to by asi na San Bernabeu zamdleli.
Ešte malý pohľad na Cicinha. Yarda písal, že vie hrať i naľavo, čo v našom prípade ZÁSADNE mení situáciu. Mohol by totižto / pokým hraje Míchel / vyriešiť práve problémy na ľavej obrane a po Míchelovom konci prejsť napravo a hrať tam sto rokov ako Cafú. V tomto prípade by som neváhal.
Možná tam hrát může, ale byla by to blbost. Víme dobře, jaké potíže měl Bravo, když musel napravo. Proč ho tam tahat, když je napravo jeden z nejlepších? Ta tvoje první sestava sedí, ale Zizou bude nalevo a Robinho podhrot.
Merenguesi, já tam nikde slovo "divino" nevidím...
Oni ho tam už většinou nepíšou, každý si to domyslí jaksi automaticky
Mluví se o něm v bulváru jako o možnosti pro Real... Proč jsme ho minule nechtěli? Newcastle ho možná bude prodávat, tak proč to nezkusit, je to záložník nalevo (!) a navíc Katalánec, tak proč nenasrat culos? Ovšem byl teď dva měsíce zraněný a z Newcastlu už jednoho takového máme...
Tak jestli nas chcete nasrat jako s Beckhamem, tak klidne
no to byste je fakt nasrali
Luqueho jsem nikdy nechtěl, nemá na to
Ani Eto'o na to u vás neměl co?
No je to tak
Na jakym programu na ppstream to davaj???
A nevíte jestli CCTV 5 nedává v půl nějakou italskou ligu??? Dík.
CCTV5 ted dava Bayern - Hamburk. Prijem je skvelej, na rozdil od vcerejsiho zapasu Barcy je tam par lidi, takze server nema problem...
LOL, 0:2
Kdyz remizujete, tak mam 1500, kdyz prohrajete, tak 600, ale budu stastnej
A kdyz to otocite, tak me akorat tak naserete
BTW ted sem objevil na B&W nejakej online audio prenos, ale zrovna je pauza, takze nevim, jestli je to i s komentarem... https://www.betandwin.com/livebets.aspx?eventID=526994
hmm
0:2 kua co delaji, kkti
Normálně fandím Realu !!! Ale ve ve 27.minute 0:2 s posraným Santanderem. UŽ MĚ TENTO SOUČASNÝ STAV FAKT SERE !!!!!!
REAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!
Na titul mozte zabudnut
Soldado do hry!!! Na co jeste ceka?
1:2.... tragi-komedia
Tak a mate definitivne po ptakach...
Děkuji Realu za krásný vánoční dárek! Z dvou domácích zápasů proti tragickému santanderu a deseti hráčům Osasuny získali jeden bod!
děkuji! Děkuji! Děkuji!
Aby ses neposral!
Jeidný, kdo je tady očividně posraný, jseš ty.
Co ti ma jako fanousek Realu prosimte odpovedet....predstav si ze by Barca doma prohrala se Santanderem....Taky bys to neunes....Ver mi ja to znam...Roky se nam fanousci Ac posmivali ze neumime vyhrat derby...Taky sem byl nasranej....Tvuj prispevek byl jako rypanec do mrtvoly....
hehe, nevím, kdo jiný by to měl znát líp než fanoušek barcy...
Kdyz to znas tak co rypes?
A proč bych si nerýpnul, když pět let rýpali jiní do nás? (nemluvím o nikom tady)
serte na to...ale musím pogratulovat Barceloně k titulu !! a asi na několik let dopředu....
No to bych netvrdil, osasuna ztrácí de facto dva body (pět + záaps doma k dobru)...
A další sezoan může být ÚPLNĚ jiná...
No snad si nemyslis ze Pamplona vydrzi s takovouformou az do kvetna....Jejich lavicka nestoji za nic....Podle mne skonci tak pati nebo sesti....
Jono, jenže to se říkalo o už od začátku sezony a o SS celou sezonu...
Aby si sel prikladem a byl moralne vys nez oni
.Ne,kaslem na to....Ja sem si ted po derby taky parkrat rypnul
Musím se přiznat, že takový já nejsem, nijak morálne výš být nechci.
zaujatost Kyslíka proti Realu tak troch u zavání úchylkou....
Zapoměl si dodat, že mám komplex.
ty seš ale provokatér...
To je v prdeli... Prohrát doma s takovejma srabama... Asi nás čekaj hubený léta, dlouho tady budem poslouchat debilní kecy zasranejch katalánců... Ale zaslouženě, protože Santander fakt neni žádnej soupeř, a ta hra... nemám slov
Ty nadávky sis mohl odpustit, ale co bych čekal, že?
nápodobně...
a kdy jsem nadával tak sám od sebe? kde jsem říkal něco jako "zasraní madristi" ? Můžeš mi to najít?
Buď už prosím tě zticha...neřekl jsi to, ale ty debilní keci si fakt někdy můžeš odpustit...
Aha, tak neřekl, takže si to jen tak plácl...aha...
tak to je vrchol! remíze proti deseti hráčům a teď výprask doma,blbečci,vyhodil jsečm peníze z okna.Real never more!
jó s Realem se špatně sází... příště dám na to, že Real dostane 1+, to vyjde vždy...
Tak nevim pral sem vam ( sobe ) remizu. Tech 900 mi za ten bod k dobru nestalo
Ale furt lepsi, nez kdyby to vyhrali
Njn, takhle bude pod stromeček z Kenvela jen tričko místo mikiny
Ale prd, uz sem oblecen ( a stastnej, ze me zase pul roku nikdo nebude nutit jit si koupit hadry -> nakupovani suxx
). Ale ted se celkem dari, nedavno sem vyhral par tisic, takze sem z toho dal bokem 500, ze zkusim parkrat stesti... Ted sem mel pekny skupiny, jednu mi prave Real posral, takze kurz jenom 12:1. Ale i 550 cistyho neni spatny
Obrana Carlos, Helguera, Pavon a Ramos
nechte toho uz nebo se pochciju
Proč hrál sakra tragéd Garcia??
Proč nehrál Paco, Ramose do středu obrany radši už ne!!
Chudák Soldado, proti Osasuně mohl rozhodnout zápas, dnes taky, nestalo se. Ale je smutný, že právě on je náš spasitel. Vždycky se čeká, až nastoupí a oživí naši hru. Nevím nad čím přemýšlí? Snad jim konečně dojde, že patří do základu! A Zidane ještě dohrává za zásluhy? Je mi líto Baptisty, ten se pořád ještě hledá, teď je tak na střídačku. Doufám ale že s ním nezametou, stále věřím, že se chytne.
Sorry, trochu jsem se sekl s tím Pacem.
Garcia nemá v Realu vůbec co dělat ... já chci do základu Gravesena!!!
Toto bol asi posledný dôkaz pre Lopeza, že musí obmeniť základnú zostavu, teda spraviť to, na čo my tu sme prišli už pred dvoma mesiacmi. Takto ako to je teraz, to proste nejde, je to len prehadzovaná z miesta na miesto tých istých hráčov. A hráči by si mali vstúpiť do svedomia, lebo to , čo vyhlásili minule Ronaldo, Carlos a dokonca aj Baptista, to bol vrchol
Ževraj publikum namiesto piskotu by ich malo podporovať, lebo takto sa nedá hrať
Namieste zrovna týchto troch by som držal hubu a čušal niekde v kúte.
Hlavne Baptista, ktorý zatiaľ dokopy nič neukázal by sa mal každý deň omluviť celému Madridu a nie kritizovať publikum.
Caro, prosím, veľmi prosím, vykašli sa na mená a UROB TAM KONEČNE PORIADOK. Veď nemáš čo stratiť.
Tak já mám zase jiný pohled na věc a myslím že by madridské publikum mělo skutečně povzbuzovat i v těžkých časech!!! Protože za pískotu vlastních fanoušků je téměř nemožné hrát dobře, sebevědomě... Např. Sparta - kde teď je??? A můj názor?? 75% viny na tom nesou její vlastní příznivci, kteří pískotem a nenávistnou atmosférou jí odrovnali veškeré sebevědomí a téměř zničili!!! A co se týče Ronalda, tak v mých očích je to pořád hráč nejvyššího kalibru! I po zranění stříli goly a bez něho a Casillase by jste hráli tak max o UEFU...
A kdyby nebyl zraněný, tak věřím tomu, že by byl v první pronásledovatel Eto´oa
Lenže prečo asi naši diváci pískajú? Pískať začali až v posledných týždňoch, dovtedy boli trpezliví. Lenže keď vidíš ako sa naše " pusinky " po ihrisku len plantajú a zabojuje tak max. pol mužstva, tak je to k jedu. Uvedom si aké prachy berú. O takých sa nám ani nesníva. Ja ti poviem v čom je problém - bolo tam málo disciplíny vnútri mužstva. Teraz zaviedol Lopez novinky, aby sa kolektív utužil a to je prvý krok. Ver tomu, že keď madridské publikum uvidí ako hráči na ihrisku " potia krv", tak piskot nebude, aj keby sa zrovna nedarilo. Lebo divák neznáša podvod.
K pískání na vlastní tým dochází na 90% stadiónů. Pokud hrají tolik pod své možnosti, tak se nemůžou divit. Děje se to i na Westfallen Stadion, kde mají skoro nejlepší a nejvěrnější fanoušky v celé Evropě
Tak vyraz uruguayska manicka si nech patentovat
.Takhle sem se uz dlouho nezasmal
Napíšem ti, kto by mal hrať podľa mňa určite:
brána.....Casillas
obrana...Michel , Helguera , .... , ....
štít........určite Ramos
záloha....Robinho , .... , ....
útok.......Ronaldo, Soldado / pokým sa teda vyzdraví Raul, potom sa uvidí /
veľmi vážne by som rozmýšľal o Pavonovi na stopéra, Zidane ako náhradník v zálohe , uvažoval by som o Davidovom mieste v zostave..u ostatných čo teraz hrajú, mi to je jedno, či by hrali.
suma sumárum... ostávajú 4 voľné miesta, z toho dve možno Pavon a David. Takže ostali 2 hráči ako som aj predtým tvrdil.
No a merengues nehnevaj sa, že ti nepoviem ich mená, pretože keby som vedel ako mančaft ideálne doplniť a rozostaviť , nesedel by som teraz pred počítačom a nekecal na eurofotbale, ale by som sedel v Madride a bral ťažké prachy od Pereza.
viem len, že by mali byť mladí , rýchli a bojovní. Takže skauti ..hor sa do rezervy a do La Ligy pohľadať takých, nech viete, za čo máte prachy.
P.S. : práve preto, že Caro Lopez je z rezervy a pozná dostatočne mlaď v celej lige, predpokladám, že dokáže mužstvo ideálne zostaviť. Verím mu.
A neodpovedel si si sam v tom svym PS?
Tvojej otázke moc nerozumiem, ale ak myslíš trénera, ten je podľa mňa jasný. Hráčov musí nájsť on..
No myslel sem to tak, ze kdyz tvrdis, ze dokonale zna vase "B", tak kdyby si byl jistej, ze vam nekdo od nich pomuze, tak by ho treba i nasadil do zakladu. Ikdyz chpu, ze je to tezky, ac za zenitem, porad maj vasi hraci jmeno (a plat)...
Aha..No, spolieham na neho aj v tom, že ešte nie je poznačený takými megalomanskými náladami a nákupmi Pereza a spol. , preto bude mať možno pri výbere posíl triezvejšiu hlavu. Už som raz spomenul, že v La Lige behá veľa vynikajúcich mladých Španielov. Máme aj odchovancov + Perezova obvyklá jedna " magahviezda " a mohlo by to byť. Navyše je dobré, že Caro má obrovskú podporu Butragueňa, na ktorého teraz Perez dá..
No uvidime, rekl bych, ze si ho malujes strasne ruzove, aby si nebyl sklaman o to vic... Nroste po 4 zapasech je predcasny hodnotit a to jak pozitivne, tak negativne...
O tom, že jste tragédi jsem věděl, ale že tak velký, to sem si nemyslel
1:2 se Santanderem, DOMA ( ! ). Žádnej trenér by vás nedokázal zachránit, to chce totální obměnu týmu. Ztrácíte 11 bodů
Loni jsme ztráceli podobně, tak klídek
Víra, to je jediné, co nám zbývá, i když teda bych rád věděl kolik...
Však má pravdu
Navíc jsme loni měli Luxu, který dokázal z minima vytěžit maximum. Tím ale nechci říct, že ho chci zpět
Caro nás z tejto brečky vytiahne.
Ja mu verím. Dokonca už zaviedol pravidelné modlitby v našej kaplnke.
Že klídek, jak kdybyste to loni dotáhli.
No..hm.. na tvojom mieste by som sa ešte moc nesmial. Nezabudni, že na jar vás budeme naháňať my a čaká vás váš obľúbený súper z Londýna
Čo nevyšlo minule , vyjde teraz.
"Čo nevyšlo minule , vyjde teraz" - jj, letos vyhrajeme i LM
Já se nesměju tomu, že byste to mohli dohnat ale tomu, že yarda říká klídek, protože loni ztráceli stejně.
Ja som ťa pochopil, ale tvoj " iritujúci " smiech ma donútil pripraviť ťa na to, čo ťa čaká na jar.
Tak utěšovat se tím můžete
Je vidět že s lopézem se nedočkáme tak rychle zlepšení jako u Luxy. Podle mého chce lopéz vybudovat kádr, který bude mít dlohodobě dobré výsledky. K tomu je určitě zapotřebí tvrdší příprava v treninku. Ta ovšem nyní zapřičinuje to že hráči jsou hodně unavení a tím i horší výsledky. Pozitivně se může projevit podle mého teprve až na jaře. Poté je důležité doplnit sestavu o pár hráčů. V obraně se doufám už pořádně uzdraví woodgate a někdo nový, mladý a běchavý přide nalevo. Taková obrana spolu s DM Ramosem bude pravděpodobně nejlepší v lize. Do zálohy přijde Ballack, k nemu by to chtělo mladého rychlého hráče nalevo, podle mého možno i Robinho. Do prostřed Baptista, který snad do příštího roku zlepší techniku a bude oporou týmu. Na pravo Beck (sice nevyrovnaný ale svými pasy umí rozhodnout zápas. Podhrot Raúl. Hrot Ronaldo (Popřípadě podle momentální formy další útočníci (Soldado,......., Adriano
) Taková sestava by mohla být kompromisem mezi mládim a zkušeností a mezi vybroušenou technikou a dravostí.
Pravda ... jestli budou hrát stopery Helguera a Pavon, tak nemáme šanci. Já bych koupil Ujfalušiho, protože je výborný stoper a ještě jednoho k němu a do zálohy bych opět zařadil Gravesena. Hlavně ale NE Ballacka ... to by byla hrůza!!!
Ne, ne. Keď hraje stopérov Pavon, Helguera a pred nimi bude štít Ramos, vtedy to môže fungovať. Tento trojuholník je dobrý a vyvážený. Možno by to chcelo iného stopéra, ale na to neni čas. vychádzajme z toho, čo je.
Minimálně jednoho stopera určitě, jinak jak řikam nemáme šanci.
Co máš proti Ballackovi? Myslím že zkušený hráč do středu zálohy bude po odchodu Zidana důležitý a pak je zadarmo, tak proč se mu bránit.
Počkejte za pár let, když mi kupujeme 20ti leté hráče a vy hráče v nejlepších letech, tak je jasné, že budete momentálně lepší.
Ano, to jasné je, ale vůbec není jasné, že vy ji budete mít lepší potom.
LOL - my kupujeme hrace v nej letech? My kupujeme hrace kolem ( spis do ) 25 let, nejlepsi leta jsou pokud vim mezi 27-30 rokem... BTW co treba Messi, Iniesta, Oleguer, Damia a dalsi?
Podľa mňa tvoje úvahy majú jednu chybu, a to že Lopez zmení systém hry, s čím nepočítaš. Musí hrať aspoň na dvoch klasických útočníkov, inak je v h.jzli. Aspoň chvíľu to musí skúsiť. Dvojka Ronaldo, Soldado by mohla byť dobrá pokým sa uzdraví Raul.
Já považuju podhrot za plnohodnotného útočníka. Pokud bude hrát Soldado, tak to je hrotový hráč, ale pokud tam budeš mít Raúla, tak ten hraje spíše podhrotového.
Nelze argumentovat únavou hráčů, jsou v jednom z nejlepších klubů světa, musí mít natrénováno. Na vině je buď špatná příprava nebo nedůsledný trenér nebo úzký kádr. Nejpravděpodobnější je ale všechno dohromady (okruhy po Asii, tréninky a velká slova pro kamery a úzký kádr + přestupy na poslední chvíli)
Hm, tak Helguera mimo na měsíc, prošvihne poslední dvě utkání z podzimní části a oba zápasy poháru. To smrdí průserem, snad se uzdraví Woodgate...
Tak Woodgate sa ti môže na to vybodnúť. Ten teraz rieši iné problémy. Stávkuje desaťtisíce eúr v stávkových kanceláriách, navyše je v mínuse. / aspoň v niečom sa podobám na bohatého futbalistu
/.
Jenom doufám, že těch 70 tisíc liber týdně je jen něčí nepovedenej fór
Od kdy do kdy je přestupní termín?
Celej leden
Florentino quedate!!!! q el madrid baje aun más!!!!
Poooooor fin!!!!! encontré las tv de argentina
yarda te pido un favor, donde podría ver los partidos del barca en internet, nunca lo intenté de esta manera, en argentina tenía programas donde lo trasmitían, gracias...
Hablando de otra cosa...porqué estás aquí en la republica cecha?
Hablando de otra cosa...porqué estás aquí en la republica cecha?
Ni idea, intenta preguntar al seňor Dr.Kyslík, un experto en todo
estudio, pues mas o menos...
Podle madridského bulváru AS bude první zimní posilou Realu Madrid brazilský reprezentatnt Cicinho. Tento krajní obránce, případně záložník, má podepsat smlouvu na pět let
Po dlouhé době pozitivní zpráva ohledně Realu
Diogo ven
diogo, quedate donde estas o andate a la mierda, es por tu bien, si no querés q tu vida de jugador sea una mierda...
Es por haber sido jugador del River, verdad? Y, hombre, regístrate de una vez!
lo intentaba pero es muy difícil... no entiendo... gracias, pregunto a dr. kyslik...
Hurá máme Cicinha, už je to na webu
A další možná pozitivní zpráva je nový sportovní ředitel Benito Floro (trenér Villarrealu 2002-2004). Jeho filozofie se bude líbit Vasquezovi: půlka mužstva má být z odchovanců, 30 % Španělů na velmi dobré úrovni a 20 % cizinců na elitní úrovni. V klubu jako Real je to nicméně celkem utopická vize, leda by počítal občanství Brazilců....
Nevíte, kolik Cicinho stál?
Někde píšou 4 mil., někde 5
Tenhle úkol Floro nemůže zvládnout
A pokud ano, tak ať okamžitě zarazí přestup Cassana
Teď máme 10% výborných cizinců, 15% průměrných cizinců, 25% tragických cizinců, 30% odchovanců a 20% Španělů odjinud. Rozhodně by v lednu stálo za hřích optat se Betisu na cenu Joaquína
Koho považuješ za ty výborné?
Cicinho bude ještě muset ukázat jestli je výbornej. S Ronaldem s tebou souhlasim, ale pár kilo dolů by z něj udělalo ještě lepšího.
Cassano firmará el contracto hasta 2010, si no me equivoco... el madrid no sabe lo q quiere, ellos necesitan a un centricampista o a lo mejor un defensa, Cassano se convertirá en otro Robinho y Baptista - desesperado...
Muzes na me cesky, slovensky, nemecky, anglicky, pritelkyne mi prelozi i francouzstinu, ale spanelsky fakt ne...
Kterej zmrd si vzal do huby můj nick?
Tak Chelsea chce Maniche, dalsi tip vhodnej do Realu, dalsi hrac, za kteryho staci zaplatit par eur a zase vam ho vyzerou...
Jak už jsem jednou psal, Maniche na Real prostě nemá
Kdo umíte dobře španělsky? Koukněte se prosim na www.marca.es je tam totiž něco o Cassanovi ... a myslim, že tam píšou, že podepsal s Realem do roku 2010 ... DOUFAM ŽE SE MEJLIM !!!
Ještě nepodepsal, ale brzy prý má
Ale na to se vykašli, půlka článků na Marce a AS jsou výmysly
Jo díky ... to jsem si fakt oddychl ... Cassana v Realu nechci ... proč platit dalšího zahřívače lavičky.
Ale zase bych to s ním tak černě neviděl. Za Cassana a Cicinha bychom dali dohromady asi 8 mil. a když ještě seženeme podobně levného středního záložníka + zázračně získáme Joaquína, tak budu spokojen
V tom případě můžeme Dioga s Garcíou poslat okamžitě pryč (prvního na hostování a druhýho konečně už na ten Mars
).
Já prostě Cassana vidim jako nadbytečného. A s tím Diogem a Garciou naprosto souhlasim ... PRYČ S NIMA.
Ten Cicinho, na to že se o něm říká, že je druhej Cafu je docela levnej. Bud je prodanej pod cenou nebo další Diogo. Uvidíme, doufám že bude platit první možnost. Joaquína bych určitě bral ale Beck ho na svý místo nepustí. Viděl jsem ale už hrát i na levo. Podobně levnýho levýho záložníka určitě získat mužem, ale hlavně musí za něco stát. Doufám, že už se z Uruguajských bratrů pořádně poučili
dr. kyslik, yarda me recomendó a vos para decirme, donde pudiese ver los partidos del barca en internet. gracias..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele