35. kolo
30.04.2006 21:00 CET
0 : 1
(0:0)

Vzájemné zápasy

18.12.2005
Real Madrid
1:1
CA Osasuna
Primera División
 16. kolo
13.02.2005
CA Osasuna
1:2
Real Madrid
Primera División
 23. kolo
21.09.2004
Real Madrid
1:0
CA Osasuna
Primera División
 4. kolo
11.04.2004
Real Madrid
0:3
CA Osasuna
Primera División
 32. kolo
29.11.2003
CA Osasuna
1:1
Real Madrid
Primera División
 13. kolo
16.02.2003
CA Osasuna
1:0
Real Madrid
Primera División
 
18.12.2005
Real Madrid
1:1
CA Osasuna
 16. kolo
13.02.2005
CA Osasuna
1:2
Real Madrid
 23. kolo
21.09.2004
Real Madrid
1:0
CA Osasuna
 4. kolo
11.04.2004
Real Madrid
0:3
CA Osasuna
 32. kolo
29.11.2003
CA Osasuna
1:1
Real Madrid
 13. kolo
16.02.2003
CA Osasuna
1:0
Real Madrid
 

CA Osasuna - poslední zápasy

23.04.2006
RCD Mallorca
0:1
CA Osasuna
Primera División
 34. kolo
16.04.2006
CA Osasuna
1:1
Málaga CF
Primera División
 33. kolo
09.04.2006
Alavés
1:2
CA Osasuna
Primera División
 32. kolo
02.04.2006
CA Osasuna
0:4
Getafe CF
Primera División
 31. kolo
25.03.2006
Bilbao
1:0
CA Osasuna
Primera División
 30. kolo
22.03.2006
CA Osasuna
2:0
Real Sociedad
Primera División
 29. kolo
23.04.2006
RCD Mallorca
0:1
CA Osasuna
 34. kolo
16.04.2006
CA Osasuna
1:1
Málaga CF
 33. kolo
09.04.2006
Deportivo Alavés
1:2
CA Osasuna
 32. kolo
02.04.2006
CA Osasuna
0:4
Getafe CF
 31. kolo
25.03.2006
Athletic Bilbao
1:0
CA Osasuna
 30. kolo
22.03.2006
CA Osasuna
2:0
Real Sociedad
 29. kolo

Real Madrid - poslední zápasy

23.04.2006
Real Madrid
2:1
Málaga CF
Primera División
 34. kolo
16.04.2006
Getafe CF
1:1
Real Madrid
Primera División
 33. kolo
08.04.2006
Real Madrid
1:1
Real Sociedad
Primera División
 32. kolo
01.04.2006
FC Barcelona
1:1
Real Madrid
Primera División
 31. kolo
26.03.2006
Real Madrid
4:0
La Coruña
Primera División
 30. kolo
22.03.2006
Real Zaragoza
1:1
Real Madrid
Primera División
 29. kolo
23.04.2006
Real Madrid
2:1
Málaga CF
 34. kolo
16.04.2006
Getafe CF
1:1
Real Madrid
 33. kolo
08.04.2006
Real Madrid
1:1
Real Sociedad
 32. kolo
01.04.2006
FC Barcelona
1:1
Real Madrid
 31. kolo
26.03.2006
Real Madrid
4:0
La Coruña
 30. kolo
22.03.2006
Real Zaragoza
1:1
Real Madrid
 29. kolo

Primera División - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
34
23
7
4
74 : 29
76
2
Valencia CF
35
19
11
5
55 : 28
68
3
Real Madrid
34
18
9
7
60 : 31
63
4
CA Osasuna
34
19
5
10
45 : 39
62
5
Celta Vigo
35
19
3
13
42 : 30
60
6
Sevilla FC
34
16
8
10
42 : 34
56
7
Deportivo La Coruña
35
14
10
11
44 : 41
52
8
Getafe CF
35
14
9
12
51 : 44
51
9
Atlético Madrid
35
13
11
11
43 : 34
50
10
Villarreal CF
35
12
14
9
43 : 35
50
11
Real Zaragoza
35
9
16
10
42 : 47
43
12
Real Sociedad
35
11
5
19
44 : 60
38
13
Real Betis
35
9
11
15
31 : 47
38
14
Espanyol Barcelona
35
9
11
15
34 : 52
38
15
Racing Santander
35
8
13
14
32 : 43
37
16
RCD Mallorca
35
8
13
14
31 : 47
37
17
Athletic Bilbao
35
8
12
15
34 : 44
36
18
Deportivo Alavés
35
7
12
16
32 : 51
33
19
Cádiz CF
35
7
11
17
28 : 47
32
20
Málaga CF
35
5
9
21
35 : 59
24
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
18
14
3
1
43 : 15
45
2
Valencia CF
18
10
7
1
33 : 15
37
3
Real Madrid
18
11
3
4
37 : 18
36
4
Celta Vigo
17
12
0
5
24 : 12
36
5
CA Osasuna
17
11
3
3
26 : 18
36
6
Sevilla FC
16
9
5
2
19 : 10
32
7
Getafe CF
18
7
7
4
29 : 23
28
8
Villarreal CF
17
7
6
4
24 : 17
27
9
Real Sociedad
18
8
3
7
29 : 25
27
10
Atlético Madrid
17
7
5
5
20 : 16
26
11
Real Betis
18
7
5
6
17 : 18
26
12
Deportivo La Coruña
18
6
5
7
18 : 20
23
13
Espanyol Barcelona
17
6
4
7
24 : 22
22
14
Athletic Bilbao
17
5
6
6
15 : 17
21
15
Real Zaragoza
18
5
6
7
23 : 26
21
16
RCD Mallorca
17
4
8
5
16 : 19
20
17
Deportivo Alavés
17
4
6
7
17 : 24
18
18
Cádiz CF
17
3
7
7
15 : 23
16
19
Racing Santander
17
3
6
8
14 : 22
15
20
Málaga CF
18
3
5
10
16 : 23
14
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
16
9
4
3
31 : 14
31
2
Valencia CF
17
9
4
4
22 : 13
31
3
Deportivo La Coruña
17
8
5
4
26 : 21
29
4
Real Madrid
16
7
6
3
23 : 13
27
5
CA Osasuna
17
8
2
7
19 : 21
26
6
Atlético Madrid
18
6
6
6
23 : 18
24
7
Celta Vigo
18
7
3
8
18 : 18
24
8
Sevilla FC
18
7
3
8
23 : 24
24
9
Getafe CF
17
7
2
8
22 : 21
23
10
Villarreal CF
18
5
8
5
19 : 18
23
11
Real Zaragoza
17
4
10
3
19 : 21
22
12
Racing Santander
18
5
7
6
18 : 21
22
13
RCD Mallorca
18
4
5
9
15 : 28
17
14
Cádiz CF
18
4
4
10
13 : 24
16
15
Espanyol Barcelona
18
3
7
8
10 : 30
16
16
Athletic Bilbao
18
3
6
9
19 : 27
15
17
Deportivo Alavés
18
3
6
9
15 : 27
15
18
Real Betis
17
2
6
9
14 : 29
12
19
Real Sociedad
17
3
2
12
15 : 35
11
20
Málaga CF
17
2
4
11
19 : 36
10

Komentáře (184)

Přidat komentář
HOST*

Reagovat
smazaný uživatel

2:2

Reagovat
smazaný uživatel

2:0 a Real do poháru UEFA.

Reagovat
smazaný uživatel

Si se snad zbláznil ne ??? 3-0 pro real

Reagovat
smazaný uživatel

Jednoznačný souhlas...

Reagovat
Marv

0:1

Reagovat
antimadrista

2:1

Reagovat
smazaný uživatel

Real si určitě nenechá vzít 3 body je to jasná výhra Ronaldo jeden a Raul dva

Reagovat
HOST*Houmr

Ja to vidim na 10 . Real nevyhraje ani nahodou ma vic klubovych problemu posledni dobou.

Reagovat
HOST*haha

Souhlasim

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo možná nastoupí

Reagovat
HOST*Raul

...jak to dopadne, buď to Real posere, nebo budou mít culos plnou hubu keců o podplácení a podobně.

Hlavně ať je na konci sezóny takový umístění aby Real hrál Ligu mistrů.

Reagovat
Marv

Presne!!Hlavne,kdyz bude LM!! Ligu si vynahradime pristi rok titulem

Reagovat
HOST*

Hm Galaxie zase válí, zase dávaj Barcelonu s Cadizem to nechápu proč nedaj Real vždyť hraje 4 ze 3. to by byl mnohem lepší zápas

Reagovat
Marv

Barcu davaj porad!!!

A navic s Cadizem,kterej se zakope u vlastniho vapna a vytvori si tak jednu sanci(doufam,ze ji daj )

Barca bude sice lepsi,ale proti Cadizu,kterej bude porad branit to nebude nic moc

Tip 0:1

Reagovat
Marv

Lepsi,nez kdyby dali Malagu se Santanderem

Reagovat
smazaný uživatel

Už jsem to tady jednou psal! Oni nevybírají zápas, ale čas! A pak to je o náhodě, co zrovna ve Španělsku vyberou...

Galaxie si cpe NHL a NBA do večerních hodin a pak nemůže vzít jiný zápas, protože ostatní časy už má obsazený. Výjimečně něco prohodí!

Jo a mimochodem, Galaxie udělala hlasování, co nejvíc sledujete. Primera Division je druhá za NHL!!! Tak kdo má zájem o Španělskou ligu, tak pro ni hlasujte. Pokud bude vysoko, tak je šance, že bude víc přenosů než doposud... A to se vyplatí jak fanouškům Barcy, tak Realu, tak fanouškům dalších španělských klubů http://www.galaxie-sport.cz/

Reagovat
smazaný uživatel

Když vidím, koho to furt dávaj (a ty v tom máš prsty, nepovídej, že ne ) culos, tak se na hlasování vykvajznu....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Barca bude stejně pořád! Akorát nebude druhý přenos, kde by se občas objevil i Real

Reagovat
smazaný uživatel

Čuráci, co na to říct jiného...

Reagovat
smazaný uživatel

Primera je čtvrtá za NHL, NBA a premier league.

Reagovat
HOST*yarda

Ale dělal si nám radost, za všechny fanoušky Realu, díky

Reagovat
smazaný uživatel

jj a za poslední dva a půl roku děkujou i fanoušci Barcelony...

Reagovat
HOST*yarda

Při vší úctě běž do píčy, prudo

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda! Taky se za poslední dva roky připojuji!

PS: Ještě aspoň rok by mohl zůstat

Reagovat
smazaný uživatel

Pro tebe platí totéž, co pro Kyslíka

Reagovat
smazaný uživatel

A doufám, že Galaxie nebo kdo to má na starosti, dá přenos Real - Villarreal, kdy se bude Zizou loučit s domácím publikem a ne nějakou sračku

Reagovat
HOST*RM

Zrovna jeho genialita byla důvodem mého konečného rozhodnutí fandit Realu. Doufám, že na MS se rozloučí ve velkém stylu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*yarda

Dnes večer se rozhodne, zda Martín bude nadále president, kdy budou volby atd. Jsem zvědav, hlavně aby to nemělo dopad na hráče a potenciální přestupy v létě

Reagovat
HOST*

hm tak Martín rezignoval jsem zvědavej kdo pude místo něj

Reagovat
smazaný uživatel

Už ho máme, takový, ehm, postarší pán, ale jenom do nových voleb, což znamená pozdržení přestupů o měsíc

Reagovat
smazaný uživatel

Real Madrid must act quickly to sign Valencia's Albiol

tribalfootball.com - April 25, 2006

Real Madrid can sign Valencia defender Raul Albiol for £8 million - if they move quickly.

AS says the only way Valencia will lose Albiol is if a club pays his buyout clause - which will stay at £8 million before jumping to £20 million on July 1.

Albiol, 20, is on Real's shopping list and the Madrid giants are aware that the youngster is unhappy with his treatment by Valencia president Juan Soler during new contract negotiations this season.

to sou věci, já už četl že prodloužil, ale že by byl zas taková opora

Reagovat
Marv

Mohl si to prelozit.....Ne ze bych to nedokazal prelozit,ale stejne kazdej neni tak dobrej v anglictine.To bychom mohli zacit psat treba v rustine

Reagovat
HOST*Vincent

tak kdo nezvládne ani tuhle angličtinu, ať rychle trénuje, nejlépe na tomhle

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíc se mi líbí výraz "Madrid giants"

Reagovat
smazaný uživatel

Ono spíše by se mohli zrušit tady tyhle kopírky. Nevím, co to je za módu, ale není vám to vůči autorům těch článků trošku blbé? Vincent tam dal teda aspoň zdroj článku, jsou tady tací, co jim nějaká slušost už vůbec nic neříká, ale i tak, tak napište jen odkaz, ne? Nebo napište, co jste se kde dočetli vlastními slovy, ale ne tohle...

Reagovat
smazaný uživatel

y

Reagovat
smazaný uživatel

A ty ke svým tvrzením zdroje dodáváš? Nezdá se mi, ani když ti o to slušně řeknu, tak si zameť nejdřív před vlastním prahem...

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, jak do dubu, že? Psal jsem, že když se dozvíte nějakou informaci, tak a´t to tady napíšete vlastními slovy nebo tak, jde mi to, aby když někdo se sere se článkem dvě hodiny a vy to tady pak zkopírujete, většinou dokocne bez zdroje, tak že je to trochu blbé...ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zkus taky příště být konkrétní, takhle to vypadá, že to dělají skoro všichni, kromě tebe a Vincenta. Abych byl alibista, tak já to nedělám A zdroj dodám, pokud si někdo řekne, na rozdíl od tebe...

Reagovat
smazaný uživatel

Meleš úplně o něčem jiném, jako už obvykle. Co do toho pleteš mě? Ukaž mi jeden jediný můj příspěvek, kde jsme zkopíroval celý cizí článek a dal ho sem. Až to sem napíšeš, tak pak mě do toho zatahuj, do té doby... Občas si někde něco přečtu a pak to vím a třeba o tom tady napíšu, nepamatuju si, kde jsem to četl nebo tak, proto nevidím důvod, proč bych ti měl zrovna na tvé přání psát zdoj...ovšem když zkopíruju cizí článek, to je trošku síla...

yardo, netrápí tě něco? Já jen že furt do všeho zatahuješ mě, jak vy říkáte, nějaký komplex, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty asi neumíš číst, žejo? Přečti si začátek příspěvku, konkrétně od toho slova "kromě", pak ti to možná docvakne... Několikrát jsem se tě ptal, jak si můžeš být něčím tak jistý, odkud to máš. Ty ses jen blbě tlemil, nebo měl rádobychytré nic neřikající poznámky...Proto jsem tě do toho "zatáhnul".

Komplex z tebe? Myslíš, že mi za to stojíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, jenže já reagoval na závěr tvého příspěvku, kde mě do toho pleteš, co napsals předtím mě nezajímá.

Něco si přečtu nebo uvidím v tv a tak to vím, nezapisuju si, kde jsme se tu kterou informaci dozvěděl...

Tvé chování je přinejmenším zarážející. I když se jedná o věc, dke mám czela nepochybně pravdu, ty se začneš hádat a vplétat do toho mě samtoného...

Reagovat
HOST*yarda

Teda ty to překrucuješ, až to hezký není. "Nezajímá" tě vysvětlení, tak to je pak moc těžké... Zvlášť když tě z toho zločinu doslovného kopírování článků hned vyloučím Když řeknu, ať zmíníš ty dotyčné, kteří sem vlepují celé články, tak hned začneš štěkat, že se do tebe navážím. Jsi dost podivná existence... Navíc ze zdroje lze někdy poznat i důvěryhodnost informace a pokud ho odmítáš sdělit, tak se nesmíš divit, že a) té informaci nevěřím a za b) že tě mám za hulváta.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde přece o to, kdo to je konkrétně, ne? Co se změní na tom ,když je tady vyjmenuju? Prostě mi jde jen o to, aby to přestali dělat, toť vše. Ale tyto tak prostě nechat nemůžeš, co? Prostě se musíš začít hádat, plést do toho to, že já někdy neuvedu zdroj a podobně...se prober...

Měj mě za co chceš, kvůli tobě si nebudu zapisovat nebo pamatovat každou blbost.

Reagovat
HOST*yarda

Takže za b) hulvát

Reagovat
HOST*yarda

A navíc, kritika absence odkazu tam byla z tvé strany taky, tak to zas nezametej pod stůl... A to, že ty odkazy u svých příspěvků neuvádíš, ani když tě o ně někdo slušně požádá, mě ke kritice opravňuje, nemyslíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi vážně hlupák, promiň. Mně vadí, když někdo kopíruej text a pak tam nedá odkaz, kdy já jsem okopíroval někde celý článek? Nikdy, tak co mě do toho pleteš? Když něco vím, tak to napíšu a nemusí mpsát, okdud to vím. Je to něco jiného, než když okopíruju článek, ale to tobě asi nedojde, že?

radši se bdueš hádat do zblbnutí, protože by nevím co se msuel ostát, abys přiznal, že mám v něčem parvdu, tak radši to začneš překrucovat, tahat do toho mě a melt o něčem jiném...

Reagovat
smazaný uživatel

Hulvát a buran, takhle bych tě asi vystihnul...

Reagovat
smazaný uživatel

"Zkus taky příště být konkrétní, takhle to vypadá, že to dělají skoro všichni, kromě tebe a Vincenta" Když nepochopíš tuhle větu, která tě z tebou výše zmíněné činnosti vylučuje, tak bych ještě dodal pako. Ale ty hned musíš začít urážet, viď? Slušnost ti zřejmě nic neříká, OK, budu se podle toho řídit. Ještě na závěr zopakuju: NIKDO TĚ DO TOHO, ŽE KOPÍRUJEŠ CELÉ ČLÁNKY, NETAHAL. Jinak viz gramatický význam slova "kromě"...

Reagovat
smazaný uživatel

Tahal jsi mě do celkové záležitosti ohledně zdrojů, tohle jsem říkal. A to je prostě fakt, i když s tí menmám nic společného...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*

zdrastuj

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.youtube.com/watch?v=HuDyk7GHeEE&search=nikon%20

už se těším jak bude ničit obrany Realu a Barcy

Reagovat
smazaný uživatel

Playing for Valencias youth..Wanted by Chelsea, Manchester, Feyenoord and.. the list goes on.....

Reagovat
smazaný uživatel

No koukal jsem na tu stránku ale bohužel píšou jen že se na stránkách pracuje...tak jsem se chtěl zeptat jestli bys nemohl napsat o čem to tam jakože bylo...dík.... GO VALENCIA GO

Reagovat
HOST*Vincent

to je video, musí to jít, to musíš vidět ale ten kluk by jednou mohl být nadpozemský

Reagovat
HOST*Pajec

Joj...už mi to konečně najelo...videjko paráda a ten borec bude drsný až bude hrát...už aby to bylo

Reagovat
HOST*RM

Dobrý video. Kolik mu je? Abych věděl, kdy ho koupíme.

Reagovat
HOST*yarda

Sergio Aguero do Atlética (20 mega)

Reagovat
smazaný uživatel

Vytiahol som päty na štyri dni, vrátim sa a nestačím sa diviť.

Zidanov krok je vcelku logický, neni blbý. Vie, že nová sezóna bude úplne o niečom inom, bude to krok nejakým smerom vpred, výstup z bahna a bordelu a on nemá žiadne záruky, že v novom mužstve by mal dôstojnú rolu. Patrí mu veľká vďaka, na rozdiel od Luisa Figa mu ju dúfam aspoň prejavíme. S Figom sme sa rozlúčili jak s prašivým psom a tiež pre nás koľko spravil..

Martín : myslel som, že skúsi ešte nejaký úhybný manéver, ale zariskoval, aj keď vedel, že ho podporuje len jeho kamarát advokát. Ale blbý nie je , takisto odišiel najlepšie ako a kedy mohol.

Je jasné, že tu ide o obrovský mocenský boj . Nejde o fazuľky , ide o rozhodujúci vplyv v gigantovi zvanom Real Madrid na najbližšie roky. Predpokladám, že s týmto vývojom zatiaľ neni moc spokojný Perez a už mu to aj Lorenzo Sanz pekne vytmavil.

Je asi zbytočné to teraz ďalej komentovať, najneskôr 8. júna budeme múdrejší.

Ale ako je mojim koníčkom, dám si nejaké tipy :

moje kone na prezidenta som už raz písal - je to Arturo Baldasano, v druhom rade Lorenzo Sanz, ale pri ňom mi niečo nehraje. Každý kto pozná moje názory a ich doterajšie predstavy , asi vie prečo práve títo dvaja. Ako trénera si viem predstaviť buď Del Bosqueho / ale toho chce Baldasano za športového direktora s veľkými právomocami pri výbere trénera a hráčov - a on už aj predbežne súhlasil / alebo môjho čierneho koňa - a tým je Zico. Je to futbalový génius, obrovská svetová osobnosť, charakter, inteligentný a rozumný človek / nie nadarmo bol minister / a nepochybne aj kvalitný tréner preferujúci atraktívny herný štýl. Proste je to, čo potrebujeme. A po MS chce ostať trénovať v Európe. Zaujímavý je tip Raúla Gonzáleza / Michael Laudrup / aj keď moje želanie to nie je.

Ostáva len veriť, že v tejto sezóne uhráme túžené druhé miesto, o čom asi najviac napovie už tento víkend v Pamplone. Ja našim verím / ako vždy / , len dúfam, že zmeny v klube sa na nich neprejavia negatívne. Rozhodne máme na to druhé miesto.

P. S. : ešte som sa tak pousmial, keď som čítal podmienky , ktoré musia spĺňať kandidáti na prezidenta. Pousmial preto, lebo ma napadlo, že keby to bolo aj u nás, tak v Trnave nemáme prezidenta najbližších 100 rokov.

HALA MADRID.

Reagovat
smazaný uživatel

V těch stále nových a nových informacích (valná většina je z bulváru) aby se prase vyznalo. Přesto si dovolím trochu zaspekulovat. Není možné, abychom následující týdny vyhodili oknem.

1) musíme důstojně dohrát ligu. Už asi nebudeme druzí ani pátí, těch 8-9 bodů je v našich silách. Proti Villarrealu samozřejmě umožníme krásné rozloučení Carlosovi (10 let v Realu!!) a Zidanovi (5 let).

2) dohodneme se na trenérovi. Ve hře je hlavně Ancelotti. A jestli se jedná jen o výplod fantazie Marcy a AS, tak už nám zbývá jen jedna možnost. Nebo chceme honit trenéra někdy v červenci, tedy v době, kdy už o nás nikdo nebude chtít ani slyšet? Tou volbou by byl samozřejmě Del Bosque. Podle mě má velkou šanci. Může dostat důvěru už před volbami, ale klidně taky až po nich. Je rozhodně velmi oblíbený u členů našeho klubu a tentokrát nemusí být hlavním trumfem kandidátů nějaký hráč, ale právě Del Bosque. Přitom není nic jednoduššího, když je volný. Situaci v Realu dobře zná, o posilách by měl velmi reálnou představu. Žádné zbytečné rozhazování peněz.

Posily:

Jestli bychom někoho mohli prodrbat, tak je to určitě Chivu. Toho by byla fakt škoda. Jeho kariéra mi trochu připomíná Seedorfa - Ajax, nadprůměrný italský klub a ..... Seedorf k nám přišel velmi dobře připravený na špičkový fotbal a u rumunského stopera o tom taky nepochybuju. Navíc CB a LB přece můžeme koupit i bez nového trenéra, tato místa v sestavě nejsou žádná velká věda, rozestavení a styl hry pro ně nejsou tak důležité. Na údajném Ancelottiho seznamu jsou také Diarra, Fabregas a Henry (nebo Adriano). Uvažuje se i o Del Hornovi.

Jenom nevím, jestli to Floro s tím zájmem o španělské hráče trochu nepřehání. Albiol je sice talent, ale ne takový, abychom za něho dávali 10 mega. Takového obránce si můžeme vychovat sami. Máme Pavóna s Mejíou, kteří nejsou slabší. Juanita taky nebrat, už je bohužel starý. Jsem přesvědčený, že kdyby byl prezidentem Lorenzo Sanz, tak u nás už čtyři roky hraje. Jako Karanka nebo Campo - tyhle velmi slušné "nehvězdné" stopery z menších klubů měl Sanz v oblibě.

Takže do voleb:

- dohrát slušně sezonu + rozloučení s legendami

- Chivu a Lúcio

- Ancelotti nebo Del Bosque

A moji favorité jsou stejní: 1.Arturo, 2. Lorenzo

Reagovat
HOST*Vincent

Mejía a Pavón, nejsou horší, Albiol je ale defe záložník a lepšího nemáte. Pod Quiquem v Getafe hrál defe záložníka, stejně jako v celý svůj život ve Valencii, letos je obraně z nouze, vždyt proti Albeldovi nemá nárok. Je to Floresův oblíbenec, navíc dokáže zaskočit na mnoha místech v sestavě. Takže asi tak!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě .... No já bych chtěl, abychom se zbavili P.Garcíi i Gravesena a koupili 3 nové střední záložníky. K Fabregasovi (nebo Xabimu) a Diarrovi by to měl být někdo na lavičku. Ale nejsem si jistý, zda právě on je o tolik lepší než naši odchovanci. To stejné platí o R. Garcíovi

Reagovat
HOST*Vincent

na rozdíl od nich (de la Red a spol) se už v soutěži prosadil, ukázal své kvality! navíc může hrát více postů. Je to pasé protože už prodloužil....... radši vykupte korzáry

Reagovat
HOST*Vincent

Luis García, Xabi Alonso, Cesc, Reyes - Torres, Adriano

Reagovat
smazaný uživatel

Fabregas.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak není to sice Xabi, ale co už ...

Reagovat
HOST*yarda

Nevím, co řešíte, ale Albiol, jak vyšel najevo zájem Realu, tak ze dne na den prodloužil...

Reagovat
HOST*Vincent

prodlužoval asi tejden

Reagovat
smazaný uživatel

15 Kč na Real

Musím to napat, zatím to nevyšlo vždy, když jsem, to vsadil a zárověň napsal předem. Takže doufám, že mě Osasuna obere o 15Kč

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pánové na Galaxii by se měli zamyslet, protože vysílat Barcelona - Cadiz, když hraje Real - Osasuna tedy třetí tým se čtvrtým. To tedy opravdu nechápu.

Reagovat
smazaný uživatel

To je problém už z minulé sezóny! Serou tam NHL a NBA do večerních hodit. Pak mají obsazený čas, kdy hraje třeba Osasuna-Real. Navíc podle hlasování zajímá více lidí NBA, než Primera Takže se nemůžeš divit, že NBA nezruší...

Letos to naštěstí vychází dobře, většinou trefí ten čas tak dobře, že v něm nakonec hraje Barca!

Reagovat
HOST*yarda

Trochu pokrytecké, hm?

Reagovat
HOST*yarda

Zrovna v tomhle případě asi i jo, budou solit, vsadím se Samozřejmě si neodpustím poznámku o tvé infantilitě a oportunismu, ale to sis už musel zvyknout.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já trochu navážu na Merenguese a zmíním další možné posily Realu a výhledy. Výhled je jasný, uhrát za každou cenu (uhrát nikoli uplatit, aby bylo jasno) místo do LM, jinak se na nás všichni vyserou.

Stran těch posil to je takhle:

Vedení chce do voleb přivést Henryho Adriano prý bohužel zůstane v Interu Intenzivně se jedná s Lúciem coby možností na levého stopera Navrhoval jsem ho už docela dávno Naopak podle jistých indicií je ze hry Chivu Prý moc drahý, ale šéfy Realu asi nadzdvihla částka pro zprostředkovatele: Z 20 mega celé 4!

Podle dalších spekulací, když nevyjde Henry klub půjde po Rooneym A samozřejmě v hledáčku zůstává Diarra

Dále tu je/byla prý, ale to považuji za kachnu pštrosích rozměrů, dohoda o výměně hráčů mezi Realem a Chelsea Na straně Realu je ale stále zájem o Del Horna Carvalha Robbena a Drogbu (Protože Ševčenko má jít do Chelsea!) Na opačné straně Ronaldo, Raúl, Salgado, Helguera, R.Carlos

Reagovat
smazaný uživatel

Henry by byl určitě vítanou posilou.

Ürčitě je jeden z nejlepších útočníků na světě neli nejlepší.

Škoda že Adriano zůstane v Interu to by podle mě byla nejlepší a nejužitečnější posila pro Real.

A to zmnoha důvodů: je silný, rychlý a má výbornou techniku a v hlavičkách se taky neztratí.

Reagovat
smazaný uživatel

...a nedává góly

Reagovat
smazaný uživatel

Tka to je mazec, oni nemají prezidenta- tudíž ani trenéra a vesele vybírají hráče. A pak že po Florentinovi to bdue tak, že trenér bdue mít více pravomocí.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele o něco tě poprosím. Tvé příspěvky sem piš až se naučíš psát jo?

Reagovat
HOST*eve

hadr běž utírat zem a neotravuj

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, navrhuju jinou věc: Čti příspěvky jiných, až bdueš natolik intelgientní, že porozumíš i textu s překlepy. A jelikož se to asi nikdy nestane, tak se ani neshodneme.

Reagovat
smazaný uživatel

Tomuhle by ses mohl vyhnout sám, kdybys psal pořádně, nikdo po tobě přece nechce, abys lámal rekordy v psaní, z kterých pak ty překlepy pramení

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nevyhnu. budete si muset zvyknout, nebo to nečtěte...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to si budu muset hodit korunou A zvládnout se to dá, jen nebýt líný...

Reagovat
smazaný uživatel

Zvládnout se to jistě dá, ale co se mě týče, nevidím proto důvod...

Reagovat
smazaný uživatel

mezera

Reagovat
smazaný uživatel

Pak ale počítej s kritikou...

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že bude...

Reagovat
smazaný uživatel

Já rozumím textům s překlepy. Ale to je jedno. A myslím si, že se časem shodnem. Nebo alespoň doufám.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono by se mělo především hledět na mužstvo, takže v tom případě každý soudný vidí, kde nás bota tlačí (i když s tím Henrym...) a bude úplně jedno, jestli bude trenér Butragueňo a prezident Hierro, ale jak zaplníme ty mezery v sestavě...

Reagovat
smazaný uživatel

Yardo myslíš si že by měl Ronaldo odejít?

Reagovat
smazaný uživatel

A jáká posila by podle tebe Realu nejvíce prospěla?

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo do středu zálohy se schopností tvořit hru...

Reagovat
smazaný uživatel

Každý trenér preferuje jiný hrací systém a každý harcí system preferuje jiné typy hráčů, proto mi to přijde jako blbost. Pokud by to bylo tak, jak říkáš, tak nechápu, co vám vadilo an tom, když Florenino kecal do nákupů hráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrý, ale většinou se hraje na oba krajní obránce (konkrétně levého) a na dva stopery a většinou je potřeba defenzivní záložník, což je právě to, kde má Madrid slabiny, bez ohledu na trenéra nebo prezidenta. Doufám, že trenér a sportovní ředitel budou vybráni s citem a najdou společnou řeč. Éra takzvaných "galácticos" kupovaných prezidentem už doufám skončila...

Reagovat
smazaný uživatel

A proto má být největší přestupovou bombou Henry...

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť je to jasné. Chtěl bych vidět trenéra, který by Henryho odmítl A Lúcio je taky tutovka. Nebo si snad Ancelotti přivede z Milána Maldiniho, nebo Del Bosque vytáhne z béčka Arbelou? U DM taky není co řešit. Nový trenér ovlivní hlavně styl hry krajních záložníků a rozhodne o osudu Beckhama.

Reagovat
smazaný uživatel

Někdy se chováš fakt jak debil Když nemáš zájem bavit se o fotbale, tak se nám do naší debaty alespoň nevnucuj

Reagovat
smazaný uživatel

Já se bavím o fotbale...to ty si to představuješ jak hurvínek válku...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže tohle yarda evidentně napsal tak, abychom o tom normálně podiskutovali (nejlépe jen fanoušci Realu). Načež se do toho vložíš ty a pošleš tu debatu úplně do háje.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nepošlu, tak se bavte dál no, nicméně mně to od Realu přijde jako stupidita a tak to tady napíšu, kldině si tady spekulujte dál, já vám ty příspěvky nemažu...

Reagovat
smazaný uživatel

Co je stupidita? To máme čekat do srpna a brát hráče druhé kategorie? A co když už je opravdu domluvený Ancelotti?

Reagovat
smazaný uživatel

To je holt nevýhoda voleb v červenci...

Pokud je domluvený Ancelloti, tak je to teprve stupidita. To jako všichni kandidáti se shodujou na jménu trenéra? Nebo kdo to určuje, kdo bude trenér pro Real, když ne prezident...?

Reagovat
smazaný uživatel

...a jím vybrané vedení, ajko sportovní manager a podobně...

Reagovat
smazaný uživatel

Když tě nepřesvědčí ani logický argument, tak už fakt nevím...

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký logický argument? ŽE takové hráče by chtěl každý? Ne s tím nesouhlasím...

Reagovat
smazaný uživatel

S těma postama je to holý fakt, s tím nic nenaděláš, nemluvím o konkrétních hráčích. Zkusím to rozepsat:

Levý obránce: Roberto Carlos - starší, nutná náhrada, což není Raúl Bravo

Stoper: Helguera - starší, Woodgate - chronická zranění, Pavón, Mejía - nevyrovnanost, jediným příslibem do budoucna je Ramos, ale na jednoho stopera se fakt nehraje.

Defenzivní záložník - Pablo García - starší nevyrovnané výkony, Gravesen - nevyrovnané výkony, příliš agresivní v poslední sezóně, De la Red - nezkušenost

Takže prostě aspoň tři hráče potřebujeme, ať je trenér či prezident kdokoli a volby kdykoli. Tečka. Henry, Rooney a spol. je prostě jen zpúsob, jak získat více hlasů u voleb (viz Laporta a Beckham).

Reagovat
smazaný uživatel

Jak nemluvíš o konkrétních hráčích??? O to mi právě jdem, to, že Real bude kupvoat KONKRÉTNí hráče ještě před volbou, každý trenér má ale představy jiné...proto mi to přidje blbost, to,že yb se tam mělo posílti j věc druhá ,mně jde o to jak....

Reagovat
smazaný uživatel

Já někoho jmenoval? Nevzpomínám si... A už fakt nevím jak bych ti to měl vysvětlit... Mluvím o postech a o obranných, maximálně by se dalo zohledňovat, jestli je LB víc útočný, nebo více obranný, jestli je stoper vysoký a poziční, nebo menší a rychlý, ale to je podružná záležitost. Každý ví, že Real potřebuje levého beka + slušného stopera a DM, ve jménech to ale není...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevzpomínáš si? A co tvůj příspěvek"hrst drbů", tam nepadala žádná jména? Si děláš prdel, ne?

Každý trenér prefeurje někoho jiného, to je prostě fakt, který ve většině klubů funguje, většino usi trenré vybírá hráče a s těmi pak tvoří tým. V Realu to bylo tak, že Florentino nakoupil toho, kdo se mu líbil a i po jeho odstoupení je to furt to stejné a fanoušci Realu s tím souhlasí...úžasné.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, kolik hráčů jsme to po odstoupení Florentina koupili?

Už nadpis příspěvku tě měl trknout (konkrétně druhá část), že to není podloženo. Nicméně, když mě do toho tlačíš, tak Diarru, Chivua ani Lúcia by moc trenérů neodmítlo, divil bych se, kdyby vůbec někdo...

Reagovat
smazaný uživatel

A kd oříká, že je to podloženo? Když já na to teda nemůžu takhle reagovat, protože to jsou drby, tak ani ostatní nemůžou ne? Kritizuju příapdnou koupi, kterou svým příspěvkem potvrzuješ, že asi přijde...

Anejde o odmítnutí...prostě trenér má nějakou představu o týmu a o hráčích v něm, vybere si své vlastní a tak, řeči "toho by nikdo neodmítnul" jsou jak někde z idnes.

Reagovat
smazaný uživatel

OK, tak dost. Můj názor je, že čím je hráč lepší, tím víc trenérů by souhlasilo s jeho angažováním. Ta tři jména, co jsem uvedl, to rozhodně jsou, navíc pokrývají perfektně slabiny Realu, na které bude nový trenér upozorněn jako první. A to, že já jsem na tom tak dobře stran informací o Realu, že o někom vím, že natuty přijde, to asi nemyslíš vážně (ač tam máš alibistické "asi")... Už jsem tady asi stokrát říkal, že dokud není přestup na ofic.webu, že mu nevěřím...

Reagovat
smazaný uživatel

J ájsme nidke nepalsa, že že ty máš nějaké zaručené info. Te´D mě nezajímá, jak pravděpodobný řpestu pje, v tom příapdě kaščleme na všechny drby a počkejme, až to bdue oficiální, ne? Nebo jak to tead chceš, není to oficiální, nemůžem se vyjádřit?

Reagovat
HOST*yarda

A ty bys chtěl přijít o všechny tyhle diskuse? Já ti jen vysvětloval něco trochu jiného, koukám asi marně...

Reagovat
smazaný uživatel

Právěže nechtěl a proto nehcápu, proč argumentuejš tím, že to jsou jen spekulace...si trochu odporuješ...

Reagovat
HOST*yarda

Prvotním úmyslem bylo reagovat na tvoji argumentaci, konkrétně na první větu tvého příspěvku "Dr. Kyslík, 29.04.2006 17:37:47", to ostatní jsi tam infiltroval ty

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň nelži, řeči o tom, že to jsou jen drby a pdoobně si začal psát ty...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale, Kyslíku, co mi to tu povídáš... Já tě pořád odkazuju na posty a ty si pořád meleš svou o konkrétních jménech (ty tři opravdu drby jsou, ale jsou ideální). Zamysli se nad sebou, než zase začneš, ke své velké radosti, urážet, OK?

Reagovat
smazaný uživatel

Jména si zmínl, to je fakt, má prvn íreakce byla právě na příspěvek, dke jsi zmínil jména, tak co ti mám říct na to, když řekneš, že jsi nikoho nejmenoval?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si myslím, že tu někde vázne komunikace

Reagovat
smazaný uživatel

A nehraje spíš Lúcio zprava?

Já ho mám taky rád už dlouho, před MS 2002 jsme ho dokonce chtěli společně s Márquezem, po MS jsme obrátili a lanařili Chiva s Edmilsonem. A nakonec z toho bylo co?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak doufám, že Henry nezmění svůj názor jen kvůli penězům. Nedávno řekl, že pokud odejde z Arsenalu, tak jedině do Barcelony, protože mu jde hlavně o sportovní hledisko. Ale bude zajímavý, pokud mu někdo nabídne výrazně lukrativnější nabídku, jak se rozhodne. Doufám, že se nepožene za penězma...

Reagovat
HOST*Real

Já bych bral Henryho, Chiva a Diarru. A úplně nejvíc bych chtěl Henryho.

Reagovat
smazaný uživatel

Adriano by byl nejlepší posila pro Real.

Reagovat
smazaný uživatel

Adriano hadra...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jak "můj" Adriano. Co to má znamenat?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kde jsou ty doby kdy Raul dával třeba 15 gólů za sezonu?

Jeho letošní střelecký účet: jen 5 branek. Je sice pravda, že byl vážně zraněn, ale to byl Ronaldo také. A 5 gólů je na hráče takových kvalit opravdu málo. Raul teď někdy bude slavit 29. narozeniny. A obávám se, že můj nejoblíbenější hráč má své nejlepší léta za sebou......

Reagovat
smazaný uživatel

Jasná je zatiaľ len jedna vec : ak bude mať na starosti výber trénera a hráčov / príp. ak bude trénerom sám / Del Bosque, tak podobné zoznamy hráčov naberú úplne inú podobu. Mňa z tvojho zoznamu samozrejme potešilo duo Del Horno a Drogba.

Reagovat
smazaný uživatel

Iker - Míchel Ramos Mejía Carlos - P.García - Beckham Baptista Guti Robinho - Raúl

Reagovat
smazaný uživatel

Se bude větrat...

Reagovat
smazaný uživatel

Maximálně u tebe doma....

Reagovat
smazaný uživatel

Penalta.

Reagovat
smazaný uživatel

Druhá.

Reagovat
smazaný uživatel

Julio a Iker.

Jen by mě zajímalo, proč byl vyloučený. A ještě nastavil 6 minut. Letos je to vážně tragédie

Reagovat
smazaný uživatel

Druhá žlutá za zakopnutí balonu...tomu se říká "podržet tým v pravou chvíli", si asi řekl, že dkyž chytil penaltu, tak má padla.

Reagovat
smazaný uživatel

To neřeš, hlavní je, že máš díky jeho famóznímu zákroku zkažený večer

Reagovat
smazaný uživatel

Já ten zápas neviděl. Zápasy o třetí místo mě opravdu nezajímají...

Reagovat
HOST*Bourne

Kyslíku, je mi tě opravdu líto

Reagovat
smazaný uživatel

No tak promiň no, tebe by zápas týmů ztrácejích dvouciferný počet bodů na vedoucí celek bavil? Mě ne...

Reagovat
HOST*

Tak se teda neser do diskuzí o Realu, když tě to nezajímá.

Reagovat
HOST*

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo, diskuze mě zajímají...

Reagovat
HOST*

Co jsem řikal sice taky padla jen jedna branka jako Barcelona - Cadiz ale určitě to byl mnohem zajímavější zápas, fakt nevim čim na tý galaxii myslej asi pérama jinak by tam nedávali furt Barcelonu a ten fotbal nic moc a když už to teda dávali tak aspoň mělo padnout víc golu

Reagovat
HOST*

Já nevím, čím myslíš ty! Ty jsi snad natvrdlý! Vždyť už se zde několikrát psalo, že Galaxie nevybírá zápasy, ale časy! Navíc zápas Realu měli obsazený jiným přímým přenosem!

Už to chápeš, nebo ti to stále nedošlo?

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem tady taky už psal! Jsou lidi, který to nepochopí...

Reagovat
smazaný uživatel

Úplatky, jak prosté

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, že Laporta podplácí Galaxii?

Tak to je pašák! Jen tak dál, ať jde Barca pořád

Reagovat
HOST*

15

Reagovat
smazaný uživatel

To mě naštvalo! Minule Malaga nedá v 88.minutě tutovku za stavu 1:1 a teď nedají penaltu

Ale zase lepší teď než třeba s Getafe nebo Bilbaem, když už nic, tak jsem aspoň těch 15Kč zúročil 280%...

Reagovat
HOST*

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně nás vsaď i v Santanderu

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě to funguej jen tehdy, pokud má real aspoň teoretickou šanci na titul, jakmile to byl matematicky jasné, kouzlo vyprchalo...

Nicméně už se těším na další sezonu.

Reagovat
HOST*

Reagovat
smazaný uživatel

A já přemýšlel, kde je problém! Tak já teď zvýším vklady na Real něco vydělám a příští sezonu budu zase prohrávat, než přijdou o šanci na titul. Vzhlede k tomu, že je budu dávat od začátku, tak to bude tak v únoru a ne v dubnu jako letos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
antimadrista

Reagovat
smazaný uživatel

Tý vole, nech toho, vždyť ještě spadnou

Komu se pak budem smát?

Dosázej je na 5. - 6. místo, to bude akorát

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, to je pravda, ale zase když si představím, že naše béčko (které možná postoupí ) hraje s Realem v lize, tak bych se nasmál ažaž. Teda ono ne že by naši náhradníci měli s Realem nějaké problémy (při plné motivaci)...

Reagovat
smazaný uživatel

Takže páni z Barcelony už nemají na Clásico motivaci? A já čím ten poslední výsledek byl

Reagovat
smazaný uživatel

A to zrovna mluvím o A mužstvu Barcelony, jak by pak museli dopadnout vaše juniorka (v potenciálním Clásico B i při plné motivaci), která má podle vašich slov být v nižší soutěži, protože je to pro ní lepší... Navíc ta hypotéza s áčkem Realu v La Segundě může být jenom od nějakého závistivého cula...

Reagovat
smazaný uživatel

Jono ,to vaše třetí místo vám hrozně závidím, taky bych chtěl aby Barca nebyla první ale třetí.

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé konotace předvádíš

Reagovat
smazaný uživatel

Kouzlo nikdy žádný nebylo, teď už jen hledáte výmluvy

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt tomu nevěříš?

Jen se utěšuj. Až budete příští rok prohrávat, zase tady budeš pindat něco o dětinském culovi

Reagovat
smazaný uživatel

A ty snad tomu věříš??? Tyhle příspěvky jsou ale vážně dětinské a pokud tomu věříš tak k tomu ještě hloupé

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem si říkal, že to snad psalo nějaké pětileté děcko s rohlíkem

Reagovat
HOST*yarda

Hehe, FCBéčko, celkem ztrácíš úroveň, pokud zaslepeně věříš, že za špatnými výsledky Realu stojí sázky jednoho fanouška, který má prostě "kliku", že využije dobře příležitost.

Reagovat
smazaný uživatel

Samo, že nevěřím, že JENOM sázení jednoho zdejšího přispěvatele zapříčinilo vaše mizerné výsledky, ale zase je to celkem k zamyšlení, že mu to tak dlouho procházelo. Některý výsledky byly opravdu hodně překvapivý. určitě bych neřekl, že dobře využil příležitosti. To už bych radši přisuzoval tomu štěstí

Ale zase nevím, proč se tak čílíš. Píšeš, že tomu nevěříš ani za mák, tak se tomu máš smát a ne to srážet a ponižovat autora. V tom vidím kapánek náznak, že tomu snad taky věříš. Každopádně bylo zajímavý, jak jste vyváděli kdykoliv "erdesítka" napsal, že vás vsadil

Reagovat
smazaný uživatel

Naše mizerné výsledky opravdu zapříčinilo něco PODSTATNĚ jiného, než sázky Ronaldinha_10, o tom žádná. Mně prostě celá ta jeho činnosti připadá mírně ulítlá, ale každému co jeho jest...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Trefit deset zápasů za sebou, kdy klub nevyhraje je skoro zázrak.

I když jsou kluby, u kterých to není překvapivé, protože je u nich nevyhrávat běžné! Teď jsi mezi ně zařadil i Real

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tak po tomhle příspěvku ti rozhodně začínám věřit...."věřím že ty ovlivňuješ sázkami zápasy realu Madrid"...vskutku famózní představa...

Reagovat
smazaný uživatel

Vy už v tom klubu dávno jste, což se samozřejmě zapomíná... Bohužel tam musíme být s vámi, ale jsou i horší věci na světě.....

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsme! Trefit deset zápasů v řadě, kdy Barcelona nevyhraje se mi nepodařilo!

Ten tým, u kterýho jde trefit a není to podle tebe ani nic divnýho je Real Madrid!!!

Kdyžtak to zkus taky u Barcy! Vždy řekni, kdy nevyhraje a my to budeme počítat. Pokud to dokážeš 10x v řadě, tak zařadíme Barcu k vám do klubu! Můžeš začít...

Reagovat
smazaný uživatel

Představa, že bych do vás vložil peníze, je mi bytostně odporná

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou akorát výmluvy! Kdo mluvil o penězích? Stačí to vždy jen říct! Ale tím, že nechceš, tak jsi přiznal, že do klubu nevýherních týmů patří Real a Barca ne!!!

Reagovat
smazaný uživatel

To nejsou žádné výmluvy! To je životní postoj Navíc na tvé infantilní hrátky, kdy něco jo a kdy něco ne a že vezmete do klubu toho či onoho, jsem už trochu starší...

A nedělalo by mi to potíže, v Tiplize výsledky Realu i Barcelony většinou trefím na tři body...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele