21. kolo
29.01.2005 21:30 CET
0 : 4
(0:0)

Vzájemné zápasy

11.09.2004
FC Barcelona
2:0
Sevilla FC
Primera División
 2. kolo
25.01.2004
Sevilla FC
0:1
FC Barcelona
Primera División
 21. kolo
03.09.2003
FC Barcelona
1:1
Sevilla FC
Primera División
 2. kolo
11.05.2003
Sevilla FC
0:0
FC Barcelona
Primera División
 
15.12.2002
FC Barcelona
0:3
Sevilla FC
Primera División
 
13.01.2002
FC Barcelona
3:1
Sevilla FC
Primera División
 
11.09.2004
FC Barcelona
2:0
Sevilla FC
 2. kolo
25.01.2004
Sevilla FC
0:1
FC Barcelona
 21. kolo
03.09.2003
FC Barcelona
1:1
Sevilla FC
 2. kolo
11.05.2003
Sevilla FC
0:0
FC Barcelona
 
15.12.2002
FC Barcelona
0:3
Sevilla FC
 
13.01.2002
FC Barcelona
3:1
Sevilla FC
 

Sevilla FC - poslední zápasy

26.01.2005
Sevilla FC
2:1
CA Osasuna
Copa del Rey
ČF 1.z
23.01.2005
Albacete
0:2
Sevilla FC
Primera División
 20. kolo
18.01.2005
Sevilla FC
2:1
Huelva
Copa del Rey
OF 2.z
15.01.2005
Málaga CF
1:0
Sevilla FC
Primera División
 19. kolo
11.01.2005
Huelva
0:2
Sevilla FC
Copa del Rey
OF 1.z
08.01.2005
Sevilla FC
0:0
Getafe CF
Primera División
 18. kolo
23.01.2005
Albacete Balompié
0:2
Sevilla FC
 20. kolo
15.01.2005
Málaga CF
1:0
Sevilla FC
 19. kolo
08.01.2005
Sevilla FC
0:0
Getafe CF
 18. kolo
22.12.2004
Real Madrid
0:1
Sevilla FC
 17. kolo
19.12.2004
Sevilla FC
2:1
Real Betis
 16. kolo
12.12.2004
La Coruña
2:2
Sevilla FC
 15. kolo

FC Barcelona - poslední zápasy

22.01.2005
FC Barcelona
3:0
Santander
Primera División
 20. kolo
16.01.2005
FC Barcelona
1:0
Real Sociedad
Primera División
 19. kolo
09.01.2005
Villarreal CF
3:0
FC Barcelona
Primera División
 18. kolo
21.12.2004
FC Barcelona
2:1
Levante UD
Primera División
 17. kolo
18.12.2004
FC Barcelona
1:1
Valencia CF
Primera División
 16. kolo
11.12.2004
Albacete
1:2
FC Barcelona
Primera División
 15. kolo
22.01.2005
FC Barcelona
3:0
Racing Santander
 20. kolo
16.01.2005
FC Barcelona
1:0
Real Sociedad
 19. kolo
09.01.2005
Villarreal CF
3:0
FC Barcelona
 18. kolo
21.12.2004
FC Barcelona
2:1
Levante UD
 17. kolo
18.12.2004
FC Barcelona
1:1
Valencia CF
 16. kolo
11.12.2004
Albacete Balompié
1:2
FC Barcelona
 15. kolo

Primera División - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
20
15
3
2
39 : 14
48
2
Real Madrid
20
13
2
5
35 : 15
41
3
Valencia CF
20
10
6
4
30 : 16
36
4
Sevilla FC
20
10
5
5
23 : 19
35
5
Espanyol Barcelona
20
10
4
6
24 : 18
34
6
Real Betis
20
9
6
5
28 : 21
33
7
Villarreal CF
20
8
7
5
31 : 17
31
8
Athletic Bilbao
20
8
5
7
30 : 25
29
9
Atlético Madrid
21
8
5
8
22 : 20
29
10
CA Osasuna
20
8
4
8
30 : 33
28
11
Deportivo La Coruña
20
6
9
5
29 : 29
27
12
Real Zaragoza
20
7
4
9
26 : 32
25
13
Levante UD
20
7
3
10
23 : 31
24
14
Getafe CF
20
6
5
9
20 : 22
23
15
Real Sociedad
20
6
4
10
23 : 26
22
16
Málaga CF
20
6
3
11
15 : 29
21
17
Albacete Balompié
21
4
8
9
18 : 28
20
18
Racing Santander
20
5
5
10
17 : 29
20
19
RCD Mallorca
20
3
5
12
18 : 35
14
20
CD Numancia
20
3
5
12
12 : 34
14
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
11
10
1
0
26 : 4
31
2
Real Madrid
11
9
0
2
24 : 6
27
3
Athletic Bilbao
11
7
3
1
22 : 11
24
4
Real Betis
11
7
3
1
19 : 11
24
5
Valencia CF
10
7
2
1
17 : 6
23
6
Sevilla FC
9
7
2
0
14 : 4
23
7
Atlético Madrid
10
7
2
1
15 : 8
23
8
Villarreal CF
10
6
3
1
18 : 3
21
9
CA Osasuna
10
6
3
1
18 : 10
21
10
Espanyol Barcelona
9
6
2
1
13 : 6
20
11
Getafe CF
11
6
1
4
15 : 10
19
12
Real Zaragoza
9
6
0
3
17 : 12
18
13
Levante UD
10
5
2
3
13 : 11
17
14
Málaga CF
11
5
2
4
11 : 13
17
15
Real Sociedad
9
4
2
3
9 : 10
14
16
Deportivo La Coruña
11
3
5
3
17 : 19
14
17
Racing Santander
9
3
4
2
11 : 10
13
18
CD Numancia
9
3
4
2
8 : 9
13
19
Albacete Balompié
11
2
5
4
6 : 10
11
20
RCD Mallorca
9
1
3
5
11 : 16
6
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
FC Barcelona
9
5
2
2
13 : 10
17
2
Real Madrid
9
4
2
3
11 : 9
14
3
Espanyol Barcelona
11
4
2
5
11 : 12
14
4
Valencia CF
10
3
4
3
13 : 10
13
5
Deportivo La Coruña
9
3
4
2
12 : 10
13
6
Sevilla FC
11
3
3
5
9 : 15
12
7
Villarreal CF
10
2
4
4
13 : 14
10
8
Real Betis
9
2
3
4
9 : 10
9
9
Albacete Balompié
10
2
3
5
12 : 18
9
10
Real Sociedad
11
2
2
7
14 : 16
8
11
RCD Mallorca
11
2
2
7
7 : 19
8
12
Levante UD
10
2
1
7
10 : 20
7
13
CA Osasuna
10
2
1
7
12 : 23
7
14
Real Zaragoza
11
1
4
6
9 : 20
7
15
Racing Santander
11
2
1
8
6 : 19
7
16
Atlético Madrid
11
1
3
7
7 : 12
6
17
Athletic Bilbao
9
1
2
6
8 : 14
5
18
Getafe CF
9
0
4
5
5 : 12
4
19
Málaga CF
9
1
1
7
4 : 16
4
20
CD Numancia
11
0
1
10
4 : 25
1

Komentáře (186)

Přidat komentář
smazaný uživatel

S Maxim a Albertinim...1:2

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, že už budou hrát? Maximálně se kouknou z lavičky na 15-20min

Reagovat
smazaný uživatel

Albertini si zahrál dost.

Reagovat
smazaný uživatel

A proč asi? Protože se Belletimu zrovna jednou nezadařilo, jinak by si moc nekopl! Tim nechci říct nic proti jeho výkonu, ab bylo jasno

Reagovat
smazaný uživatel

No já jen ž hrál víc než těch dvacet minut. Kdyby je kdyby. Každopdáně Maxi nehrál, ale Albertini dost.

Reagovat
HOST*

Nóó!Bude to težkej zápas.Barca asi bude remízovat.Góly padnou a daj je Baptista a Eto´o.

Reagovat
antimadrista

jj, 1:2

Reagovat
smazaný uživatel

Remízka

Reagovat
smazaný uživatel

Si to můžem dovolit.

Reagovat
HOST*

to bych moc neřek

Reagovat
smazaný uživatel

No já jo, v Seviilly se moc nevyhrává, tak co chceš

Reagovat
antimadrista

jj,Sevilla je dobrá. Je dokonce čtvrtá!

Reagovat
HOST*yarda

Ještěže tě tu máme, kdo by nám to jinak řekl

Reagovat
smazaný uživatel

Podívejte se na ten luxus prej si to můžou dovolit

Reagovat
smazaný uživatel

ZA výhru 3 body...náskok sedm bodů

Reagovat
HOST*PUYOL

CHlapci toho Maxiho sme už kúpili??za kolko??aký to je typ hráča??takmer nič o nom neviem.a kolko ročnú zmluvu podpísal??

Reagovat
smazaný uživatel

Podepsat by měl v úterý. JE z River Plate, má tuším dvacet let. PAs země z EU může hrát LM. NAvíc vysoký, hlavičkář. N oa říká se o něm ( jsem četl ) ž fotbalový typ je jak BAtistuta smíchaný s Crespem. Stál 6 milionů a opodepíše na tři neb o čtyři roky.

Reagovat
HOST*yarda

A přišel z iniciativy Laportovy nebo Rossellovy?

Reagovat
smazaný uživatel

No řekl bych, že ho hlavně chtěl Rijkard

Reagovat
HOST*

0:2

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Albertini už je hotov JSme taky mohli koupit někoho s delší trvanlivostí a ne takový risk MAscherano by byl stokrát lepší, ale ne, my musíme přivést 33letého veterána, který se už 4 roky neustále zhoršuje. Tachinardi, Davids, Mascherano, Edu...A nakonec z toho vylez 33letý Albertini.

Reagovat
smazaný uživatel

No ale pro mě i dobrá zpráva. Nebude hrát Javi Guerrero

Reagovat
HOST*yarda

Co ti udělal? A není to náhodou Javi NAVARRO? Když máte hrát se Sevillou a je zraněný?

Reagovat
smazaný uživatel

Teda Navrro samozřjmě JSem se spletl. Omlouvám se

Co mi udělal Albertini? Ne, já protin ěmu osobně nic nemám, míval jsem ho rád, ale prostě si myslím, že k nám, jakožto týmu, který sází na mládí, mohl jít někdo jiný z výše uvedených No co s Demetriem v létě??? Jedině asi uvolnit, nebo nevím.

Reagovat
HOST*yarda

A ty bys chtěl vyhrát nad oslabeným protivníkem?

Reagovat
smazaný uživatel

Však my jsme oslabení ažaž, ani ten Navarro by jim ani zdaleka nestačil, aby vyrovnal naši MArodku.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně má smlouvu jen do léta, pak se uvidí, co s ním

Reagovat
smazaný uživatel

A nad cenou ses nezamejšlel Albertini je zadara, za ostatní bysme teď museli něco platit. Tachinardi neni o moc lepší, jestli vůbec. Kolik berou Davids, Mascherano, Edu? Řekl bych tak 3mil eur a kolik bere děda Albertini, tipuju tak 1/3

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, ale zamášlel, ale asi by to na hostování nbylo tak horké. ALbertini nás stál 2 miliony, nevím, kolik by byl půlroční plat Davidse, asi o moc víc ne, že?

Reagovat
HOST*

To ovšem mění situaci. Já četl, že byl Albertini gratis. Jestli stál fakt 2mil tak to nebyl zrovna dobrej obchod...

Reagovat
smazaný uživatel

No on byl uvolněnm, ale za plat a tak podobně to prý stálo celkem dva melouny.

Reagovat
smazaný uživatel

Vidím to na 0-1 nebo 1-2...

Reagovat
HOST*Barcafan

Co si myslíte o Rafovi? Pustí Mottu do základu na jeho místo, nebo se stal objevem na místě def. záložníka a Franklin ho tam bude využívat jako jedničku? Mě teda docela překvapil, jak přehledem, tak rozehrávkou.

Reagovat
HOST*yarda

Marquéz půjde zpátky do obrany, Oleguer na lavičku a Albertini do zálohy, vždyť jsou s Rijkaardem kámoši

Reagovat
HOST*

za chvíli příde Motta takže odpálí na lavku,ale fofrem

Reagovat
smazaný uživatel

No nevím, ale spíš m yslím, že Albertini bude náhradník. Motta místo MArqueze, MArquez místo Oleguera, pak Edmilson místo Puyola a taky se časem bude sakra hodit Gabri, dkyž Blleti je samá žlutá karta. V útoku Etoo, MAxi náhradník.

Ale podívejte se na náš superperspektivní útok:

Saviola, Sergio Garcí, Etoo,Maxi Lopez...ti můžou hrát u nás ještě klidně osm let, no a trochu zkušenosti v podobě HEnrika se budou sakra hodit, kdo má víc??? Do útoku nemusíme x let nikoho kupovat, to si nemůže dovolit žádný jiný klub. ( nehledě na celkově docela mladý tým ) .

Reagovat
smazaný uživatel

Jéé, sakra to je chyba. SAmozřejěm že Edmilson místo MArqueze Na Puyola nikdo nesahat!

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem se lek,že už s Puyolem nepočítáte...

Reagovat
HOST*yarda

Hm, má někdo ponětí, kde by se dal sehnat ten sobotní dokument? Má ho někdo nahraný? Trochu jsem se v tom vrtal a potřeboval bych to vidět celé...

Reagovat
smazaný uživatel

Tipuju 2:2, ale v tiplize radši vsadím na Barcu

Reagovat
HOST*yarda

Hm, tak dík za tip na utkání, vidím to podobně, ale na to jsem se neptal

Reagovat
smazaný uživatel

Bomfunk opět přihodil něco k tématu

Já to nahrané mám.

Reagovat
smazaný uživatel

A kyslík se musí samozřejmě zase škodolibě smát

Reagovat
antimadrista

Už to dávali po druhý

Reagovat
HOST*yarda

Hm, to je sice hezké, ale ono se občas stane, že člověk dělá zrovna jiné věci než kouká na fotbal. I když to pak zamrzí. Rád bych to přesto viděl, abych si udělal obrázek o úhlu pohledu autora...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem to prošvihl,už podruhé a to jsem se na to vždycky těšil...

Reagovat
HOST*jiri - fcb

Z vašeho pohledu se není na co těšit

Ale nám to dodalo spoustu nové munice na vás

Reagovat
HOST*yarda

Až to někdy zkouknu, tak pak posoudím zcela. Do té doby, platí, co jsem k tomu řekl

Reagovat
antimadrista

Bude to pro tebe šok!

Reagovat
HOST*yarda

Jen neříkej hop, dokud jsem neviděl (viděl jsem jen chybně neuznaný gól Rivalda a zbytek jen z vyprávění)

Reagovat
HOST*Mára

ten gol Rivalda to bylo prostě MOC!!!

Reagovat
HOST*yarda

Jojo, Rivaldo, ten byl v té době z vašich nejlepší

Reagovat
HOST*PUYOL

Motta bude hrat def,záložníka Márquez v strede obrany,Oleguer na lavičku a Albertini odohrá do konca sezóny asi tak 5 zápasov a aj v tych bude striedat.Čo bude hrat na mieste Deca,či Xaviho??nie,nie a dokonca pred ním bude mat prednost aj Iniesta!!

Reagovat
antimadrista

JJ, Marquez pujde zpět do obrany.

Reagovat
smazaný uživatel

Líp bych to neřekl. Vždyť už jsem to říkal těsně před Albertiniho přestupem. Typově se nám ten hráč vůbec nehodí, protože konstruktivních hráčů máme fůru. Jediným jeho přinosem budou zkušenosti

Reagovat
smazaný uživatel

TAk s tím jde jen těžko souhlasit. Nejsem nějak u vytržení z jeho přestupu, ale Rijkaard asi ví, co dělá, ne???? Přece by si nevybral hráče, který by byl zbytečny To je přece blbost. Hodí se k nám, není jen konstruktivní jráč, má spustu jiných výhod. Uvažuj, proč by proboha Rijaakrd vybral hráče, který by byl zbytečný??? To platí i pro puyola. JE to blbost, co říkáte, nezlobt ese na mě, ale fakt volovina. Se vším jinak souhlasím co napsa lPUYOL, však sjem to tak taky už předtím tady psal Ale s tím ALbertinim ,no však uvidíme, ale nebylo by to přece logické.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak teď s tebou asi poprvé budu souhlasit,ale Albertini,pořád jsem si myslel,že je to nějaký vtip...

Reagovat
smazaný uživatel

Musím uznat že Rijkaard je opravdu skvělý trenér a zajíce v pytli asi nekoupil

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně jsem mě d oteĎ fakt dost mrzí odchod Davidse TEn by byl teĎ úžasný. By se hrozně hodil. To, co s námi loni udělal, to bylo neuvěřitelné,a le teď Albertini

Reagovat
smazaný uživatel

Dost divné, že si ho nenechali

Reagovat
smazaný uživatel

Chtěli, ale on byl moc nenažranej a chěl 3,5mil místo 3. Stojí mu za 0,5 mil sedět na lavičce slabího Interu? Letos mohl vyhrát LM a LaLigu, takhle má hovno...

Reagovat
HOST*yarda

A vám nestálo za to mu ten půl melounu přidat? Vždyť byl jedním ze strůjců vašeho jarního vzestupu

Reagovat
HOST*Mára

to taky trošku nechápu

Reagovat
HOST*yarda

Hm, a na Maxi Lópeze koukali jenom na videu...

Reagovat
smazaný uživatel

To je snad jedno, ne??? Samozřejmě, že se i poradil s bývalými trenery a tak. Nevím, co se ti nelíbí

Reagovat
HOST*yarda

Hm, já jen, že hráč by se měl vidět naživo, ne jenom na obrazovce, je to běžný postup. A na pár letenek do Buenos Aires snad ještě Barca má.

Reagovat
smazaný uživatel

TAk teď jsem se na to díval. Takže Maxi je sledován skauty Barcy už od roku 2001, velmi pečlivě byl sledován v létě, takže ví, do čeh ojdou. Byl to dlouhodobý záměr ho získat, kvůli zranění se to muselo jen urychlit.

Reagovat
HOST*PUYOL

A ešte možno peniaze za 1 predaný dres

Reagovat
smazaný uživatel

Motta bude určitě hrát def. záložníka,to je jasné. Ale co v obraně,Márquez nebo Edmílson?? Spíš Edmílson. Ale zas na druhou stranu bych řekl že Márqueze je škoda

Reagovat
HOST*Barcafan

Určitě Marquez je ve své současné formě lepší než Edmílson. Takže bych to viděl vzadu Márquez-Puyol. A myslím, že Rijkaard s tím i tak počítal. V přípravě toho Edmílson v obraně moc nenahrál , z 90% se střídal s Mottou.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak můžeš říct v současné formě? Vždyť je zrabněný, tak jak víš, jakou má formu? Já bych tam dal Edmilsona, potzřebujem do obrany hlavičkáře.

Reagovat
HOST*Cracker

Vždyť Marquez je dobrej hlavičkář a momentálně hraje super. Bude to mít Frank těžký koho nasazovat vedle Puyola.

Reagovat
HOST*PUYOL

To stou formou Edmilssona nie je na mieste,ale neva.V strede bude hrat Edmilsson a Puyol a def. záložníka Motta.A Márquez? o nho sa nebojte bude sa striedat s so všetkymi tromi,lebo z tých 3 bude takmer stále niekto vykartovaný,zranený,potrestaný,alebo sa budú šetrit na tažšie zápasy.,a ked bude chýbat Motta,tak v zálohe bude hrat Edmilsson alebo možno Gerrard,ktorý je stále zranený.O žiadneho hráča sa nebojte budúcu sezónu budú rotovat a každý odohrá aspon 25 zápasov.V lige,pohári a LM.

Reagovat
smazaný uživatel

NA Gerarda nezapomínat! Pokud se zaní Motta, první na řadě je Gerard, pak až Marquez. ( anebo Edmilson ) .

Reagovat
HOST*PUYOL

Barcelonák,myslíš si že Márquez má dobrú formu??Možno má v zálohe ale nevieme ako by hral v strede obrany,kde túto sezónu odohral tak 2 zápasy.A myslíš si že sa dá porovnat forma hráča v zálohe a strede obrany???nie,nie vobec nie.Ja viem to si mal len nedomyslené.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím ale baceloňák nic o formě nepsal.( podle mě se to teda porovnat, není pochyb o tom, že yb se mu dařilo i vve středu obrany, když má formu, tak ji prostě má a nestratí ji přesuenm na své původní místo ) .

A o Marqueze bych se nebál, hrál tam celý život, tak by neměl mít problémy. Každopádně preferuju Edmislona.

Reagovat
smazaný uživatel

...tam nemám dopsané..."podle mě se to teda porovnat DÁ..."

Reagovat
smazaný uživatel

Rijkaard:Albertini je hráč,kterého potřebujem

Reagovat
HOST*Barcafan

Rafa si věří a hraje dobře. Navíc před sezonou Frank říkal, že z Marqueze bude Leader defenzivy. Projdětě si sestavy přípravných zápasů a zjistíte, kolikrát nastoupil vedle Puyola EDMILSON a kolikrat MARQUEZ. Vždyť i v repre Brazilie jsou na stoperu využívaní jiní než Edmil., který už tak 2 roky hraje spolu s Gilbertem nebo Eduem štíta. Proto bych řešil spíš otázku jestli Motta nebo Edmilson ve středu zálohy. Já bych volil Mottu do středu a Rafu ke Carlosovi.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže na def. záložníka máme plno. Tam se bude prát Gerard s Mottou, kdyby i Edmilson, tak si pořádně nezahrajou. ZA to defenzíva skřípe. Děláme spoustu chyb. Puyol je jasný. No a ted, já teda nevím a,e l preferuju Edmilsona. Ale každý to vidí jinak.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako fanusik Realu vam prejem len a len prehru. Samozrejme nic v zlom,ale uz by ste mali prehrat.Sevilla je na vasu prehru vhodny kandidat.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak a teď jsi bodl do vosího hnízda. Já si taky přeju aby Barca prohrála, ale asi zůstane jen u toho přání.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda.Za chvilu ma tu ukamenuju.

Reagovat
smazaný uživatel

Už to očekávám

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím no, ale Sevilla doma ještě neprohrála...

Reagovat
HOST*PUYOL

prosím Vás neviete náhodou nikto kolko ročný kontrakt podpísal MAXI??.dúfam,že aspon 5.5 ročný,lebo mám taký vnútorný pocit,že to bude ostrostrelec,ale je to len pocit a úplne nič o nom neviem,len že sa volá Maxi.dik moc

Reagovat
smazaný uživatel

Maxi López, podepíše na 4 a půl roku. Ale nějak extra golů v River nedával, ale u nsá se prosadí

Reagovat
HOST*PUYOL

Dik moc dr.kyslík.Aa čo budeme robit s útočníkmi po sezóne??ved ich máme 5 + 3 talenty,ktroré tiež potrebujú pár zápasov odohrat,hlavne pre motiváciu,aby sa zlepšovali.

Reagovat
HOST*Brl

Čo by sme robili. Pošleme ich niekam na hosťovanie, nech si zahrajú, takže im nebudeme musieť platiť, dokonca niečo aj dostaneme, a keď sa im začne dariť stiahneme ich späť. Alebo ich predáme. Síce nie vždy je predaj dobrý ťah, ako sa to ukázalo u Fabregasa, ale nemôže zostať každý. Každopádne, mladí šancu dostanú, len treba chvíľu počkať. Aby som pravdu povedal, veľké ilúzie si nerobím. Z veľkých talentov sa presadí vždy len pár, takže je dobré poistiť sa do budúcnosti. A útočník fakt svetovej extratriedy sa objavuje len raz za čas.

No Barcelona má nos na talenty, to je už overená vec.

Reagovat
smazaný uživatel

A proč to má bejt s Fabregasem špatnej obchod? Gio nehraje špatně, dá občas i gól. Navíc by Fabregas těžko hrál. Máme přece Deca, Xaviho, Ronaldinha, Iniestu, takže by nám nebyl moc platnej

Reagovat
smazaný uživatel

No já mám jasno. sergio Garcí zůstane na hostování. Saviola se vrátí. No a máme. Pedro, Henrik, Sameuel a Maxi. Čtyři útočníci (Guilyho nepočítám, ten je trochu jiný typ ), to není rozhodně moc. Akorát. NAvíc mládí plus zkušenost, nemusíme nikoho prodávat.

Reagovat
antimadrista

A ještě možná Solari, tím pádem by Saviola zůstal ještě rok na hostování a pak by přišel na místo odcházejícího Larssona.

Reagovat
HOST*yarda

Ježíší, tak tady to vidíte! Solari je přece ZÁLOŽNÍK! Navíc ho nedáme! V opačném případě už mám v šupleti připravený sprostý dopis pro Péreze! Navíc fanoušci Madridu jasně stojí za hráčem! Nesmí dopadnout jako Moro, vždyť na ten post máme už "jenom" Zidaneho

Reagovat
antimadrista

Solari je dost universální. Kurvíte ho! Dejte nám ho!

Reagovat
HOST*yarda

Na.rat a rozmazat!

Reagovat
HOST*Brl

Sevilla je doma dosť silná. Neprehrávajú na vlastnom ihrisku. Ale teraz budú musieť urobiť výnimku. Bude to 1:3.

Reagovat
HOST*jiri - fcb

No já nevím. Byl bych možná rád i za remízku. Maj formu a doma hrajou dobře. Šance vidím: 20 % výhra domácích, 40 % výhra hostí a 40 % na to, že si odvezeme všechny body. Každopádně krásnej zápas. Nám by mělo vyhovovat, že hrajou hezkej fotbal a nebudou betonovat a tak by tam Samy mohl několikrát proniknout a pár gólů nasázet

Reagovat
HOST*Cracker

Tak sem četl, že vedení uvažuje nad zajímavou výměnou. V létě Riqulmeho poslat do La Coruni za Alberta Luqueho.

Reagovat
HOST*PUYOL

Kde si sa o tom dočítal??To by bola super výmena,kedže Riqeuelme by si u nás asi nezahral,koli konkurencií.Ja som si myslel že Villarelu patrí.To je ešte stále náš hráč??Paráda,lebo vo svojom klube je boh a dáva dost gólov.

Reagovat
antimadrista

Vždyť je tam jen na hostování.

Reagovat
smazaný uživatel

Na serveru goal. com. Je jen na hostování což je dobře. Momentálně hraje výborně a jeho cena de nahoru.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych ho vyměnil spíš za Andradeho

Reagovat
smazaný uživatel

No golu až tak nedává, to taky není jeho cílem ( kromě kopání penalt ) . Má goly připravovat a proto tam je hvězda, protože má nejvíc asistencí v lize. Každopádně nevím, proč posilovat Luqueem, potřebujem někde jinde. Ai tak, Romana by byla škoda.

Reagovat
HOST*BARCAMAN

V TETO DOBĚ JE ZBYTEČNÉ NAKUPOVAT NEBO PRODÁVAT HRÁČE. TÝM JE OPTIMÁLNĚ VYVÁŽENÝ

Reagovat
HOST*PUYOL

No tak to by bola ešte lepšia výmena ako s Luquem.Andrade je jeden z najlepších stredných obrancov na svete.Viete si predtavit v strede Puyol-Andrade??To by bola naj obrana sveta,ale ešte treba lavého-čo takto Del Horno,alebo Ashley Cole??Ale keby prišiel Andrade tak by Marquez,Edmilsson a Oleguer nehrávali.

Reagovat
HOST*yarda

Na Del Horna nešahat, ten už je rezervovanej A myslím, že Cole by k vám asi nešel, v Arsenalu je v poho

Reagovat
HOST*PUYOL

Nevodaj pre Real??Aj tak sa u vás nechytí,dopadne ako Carlos,on je moc útočný typ.

Reagovat
HOST*yarda

Myslím, že Carlos si přestupem do Realu docela polepšil

Reagovat
smazaný uživatel

To se nedá nic dělat, musíme mít kvalitní náhradníky a když se nedokážou prosadit, tak je o jen jejich chyba. ( pokud to není příkald alá Real, kdy posilujou totálně zbytečné oblasti a nakonec nejmín hraje ten nejlepší ) . Levého obránce bych koupil až za rok v létě. Gio je momentálně výborný a Sylvinho skvělý náhradník. TAkže momentálně silný psot. Pak ale bohužel nejsou nejmladší takže posílit to časem chce.

Reagovat
HOST*PUYOL

Tiež som myslel,aby ho kúpili až na rok,teraz by to nemalo zmysel.A Yarda ty čo pozeráš futbal z 20-teho poschodia,ked trepneš takú blbost že Carlos si prestupom polepšil?Možno akurát tak finančne ved on aj ked bol v najlepšej forme bol slabý.pozri si hociaký zápas a budeš vidiet,kolko akcií bude zakladanýh z jeho strany,ale tiež aj z druhej,tam je zase slabý Salgado.

Reagovat
smazaný uživatel

Takze podla teba Carlos aj ked bol v najlepsej forme bol slaby??? To nemyslis vazne vsak???

Reagovat
HOST*PUYOL

Ty vidíš len to,ako super carlos útočí,a to že cez jeho stranu z brejkov dostavajú tak 60%gólov nevidíš?A už aj útočit zabudá.....

Reagovat
Mr.Jindros

Tak to je velká, ale opravdu velká kravina.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle jsi trochu přehnal. Carlos dal (stejně jako Figo) fotbalu tolik, že po třicítce už prostě nemá tolik energie. Ale na jeho výkony v letech 96-03 žádný fanoušek Realu nikdy nezapomene. Je to náš nejlepší levý bek všech dob.

Reagovat
antimadrista

Takže už patří do starýho železa, stejně jako Figo,Zidane

Reagovat
HOST*yarda

Albertini, Larsson...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže je tady pár PODSTATÝCH rozdílů. Tak např. v tom, že zatímco u nás jsou náhradníky, u vás to jsou dost možná klíčové osobnosti.

Reagovat
HOST*yarda

Hm, logické...Svého času nejlepší světové fotbalisty si na lavičku kupovat nebudeme. Navíc přinejmenším Figo si základ rozhodně ještě zaslouží

Reagovat
antimadrista

Musíme vyhrát! Jsme nejlepší a dneska to dokážem

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra to jsou nervy před zápasem! Snad to dobře dopadne, ale ani remíza by nebyla ažtak špatná.

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra že by ručička ve vápně a rozhodčí nic nějak vám nadržuje čurák slepej

Reagovat
HOST*Cracker

Nikdo nic neviděl blbečku

Reagovat
smazaný uživatel

Já jo a hráči na hřišti taky teplouši

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*Cracker

To byl vtip. Ale ta tvá inteligence je tak nízká, že ti to nedošlo

Reagovat
smazaný uživatel

jj, ale je to jeden zápas, prostě je to špatný rozhodčí. Kdyby se to opakovalo, ale je to jeden zápas, navíc teprve začátek.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak rozhodčí je tentokrát fakt příšerný, máme štěstí ten první faul penalta nebyla, ta ruka už jo

Ale i tak, komentář na galaxii totálně příšerný. Plete si Deca s Oleguerem, plácá cosi o faulu mimo hru, i když se hra přerušila právě kvůli faulu, Sevillan si tam lehne a on na oto řekne, že jasný faul...prostě děs.

Reagovat
Mr.Jindros

Rozhodčí pomáhá Barce . To já vždycky myslel že pískají jen pro Real, že to Barca nemá zapotřebí.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si ňákej chytrej. Že přehlíd jednu penaltu, tak pomáhá jo? Prober se

Reagovat
Mr.Jindros

Já jen parodoval vaší paranoiu.

Reagovat
antimadrista

Nicméně výborný fotbal, už to mohlo být tak 3:3. Vyhrajem!

Reagovat
smazaný uživatel

tojono, tam jsme měli smůlu, při těch dvou hlavičkách posobě Ta obrana je ale příšerná S tím musíme něco udělat.

Reagovat
smazaný uživatel

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Nádherná akce jooooooooo

Reagovat
Mr.Jindros

Ještě bych mohl přihodit že Laporta na 100% podplatil Baptistu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale opět Victor ukázal, že má být reprezentační jednička.

Reagovat
smazaný uživatel

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!

Reagovat
smazaný uživatel

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Gooooooooooooooooooooooooooooooool

Reagovat
smazaný uživatel

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!

Reagovat
smazaný uživatel

SUPER!!!! Trošku kaňka kvůli té ruce, ale 4:0, to není náhoda. A nic ostatního nebylo zapískáno špatně. Ta ruka byla do očibijící, to jo, ale dál to bylo ok, ne jak furt komentátoři na galaxii okecávali, že tři penalty

Jsme ukázali, že jsme zpátky ve formě, porazit doma zatím neporaženou Sevillu 4:0, to už něco znamená. Pak ještě nějaké to břevno. Příjemně mě překvapil Albertini, hrál dobře, i když v druhém poločase už to takový problem nebyl. Ale jstli tak bude hrát dál, tak se nemusí bát, že by si nezahrál. Jen tak dál!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Vlastně góly padaly až po jeho příchodu

Reagovat
HOST*PUYOL

Prečo nebol Maxi ani na lavičke?Čo ešte nemáme transfer kartu??

Reagovat
smazaný uživatel

No nevím ,ale ještě neměl ani jeden trenink s mužstvem ,akorát jeden individuální, to by nebylo rozumné, ho tam hned posílat.

Reagovat
smazaný uživatel

To se vám to hrálo když Sevilla byla psychycky v prdeli čurák nepísk penaltu pak dostali gola uplně na hovno přihrávka od R. byla dobrá ale ty obránci tam šli skluzem a měli skrčený nohy nechápu klidně to mohli mít 2. gol vlastnák nekomentuju 3. gol k R. se míč vůbec neměl dostat 5 obránců tam bylo 4. gol to už na to srali 90. min. hráč Sevilly dostane žlutou za to že Puyol sejme Valdese do xichtu to už bylo na mě moc fakt sem nasranej nezasloužený vítězství

Reagovat
smazaný uživatel

Jseš mimo. Že si takhle nikdy nenadával na Real. Však jsme přiznali, že jedna penalta být neměla, ale to je vše. Ten faul v devadesáté minutě byl zcela jasný, envím co děláš. Fauloval Puyola, takže jseš zas mimo.

Ale opět si nezklamal s jednou perličkou...psychYcky...

Reagovat
antimadrista

Nech ho, je naštvanej, že nás nemůžou dohnat

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný Faul jo ale ten rozhodčí myslel že fauloval Valdese ne Puyola,

Puyola možná trošku strčil ale za to by karta nebyla

Reagovat
smazaný uživatel

To je snad jedno, co si myslel. Zapískal faul, faul byl, tak co víc chceš??? A i tak, hnalů se do toho souboje dost neomaleně i když Valdes už ten míč dávno měl.

Reagovat
antimadrista

Jseš chudáček,psychycky narušenej.

Reagovat
smazaný uživatel

Já chudáček sem no máš pravdu

Reagovat
HOST*Puyol

Prečo tak rýchlo striedal?Dufam,že sa nezranil,a Valdes tu kopačku do tváre zniesol? je v pohode??

Reagovat
smazaný uživatel

Po poločase, moc se mu nevedlo, byl asi rozrušený kvůli narození syna ( teda aspoň doufám, ale na žádné zraněnií nevypadal a ani se o tom nidke nepíše ). A taky pro zútočnění hry. Albertini se nakonec vyplatil.

Valdes dostal akorát pěstí od Puyola, takže ten bude určitě ok.

Reagovat
HOST*secho

Barcelonka, Barcelonka, je letos proste nejlepšííí

Reagovat
HOST*

moje řeč

Reagovat
HOST*JANO

1FC.NORIMBERK je lepsi Aj Real je v prdel

Reagovat
antimadrista

Super Super Super Madrid už nás nedožene,tohle bylo veledůležitý vítězství, který nám dá dostatečnou motivaci dotáhnout do konce.

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem zvědav, jestli jsme furt v krizi

Reagovat
smazaný uživatel

Včera jsem musel na ples, takže jsem zápas neviděl, takže soudím jen z komentáře, že jsme byli lepší, ale pomohl nám sudí, což mě fakt moc mrzí . Doufám, že se to už nebude opakovat, protože bychom se za ty vítězství museli stydět

Ale jinak: Barca forever

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zas stydět nevím. Vždyť to se stává, že taky rozhodčí jedno za sezonu pomohl nám. Navíc, byli jsme lepší a i přes tu rku jsme si zasloužili vyhrát.

SAmozřejmě bych byl taky radši, aby se to nestalo, ale neopakuje se to, takže se zatím nic neděje.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť jsem to napsal, že je to poprvní a doufám naposled. Fakt nesnáším, když rozhodčí někoho poškodí a někomu pomůže.

Podle mě by se už měly do fotbalu zavést nějaké pokrokové metody rozhodování, kde by lidskému faktoru pomáhaly stroje. Například by zákroky ve vápně posuzoval videorozhodčí a to nejen tím, co uvidí, ale záběry z TV bychom nakrmili počítače, které by nám vyhodnotily, jestli tam byl kontakt, jestli byl ten kontakt tak závažnej, že musel hráč spadnout atd. Samozřejmě by ze záběrů bylo patrno i místo, kde se zákrok odehrál a nestávalo by se, že za nafilmované skoky do vápna by se kopaly penalty. Za 100%ně prokázané simulování bych dával automaticky červenou a viděli byste, jak by si to ti hráči dvakrát rozmysleli, než zase zafilmujou. Vidoerozhodčí by samozřejmě řešili víc situací: jasně by byly vidět zákroky rukou, hned bychom věděli, jestli byl míč za brankovou čárou atd. atd.

nejde mi do hlavy, že v dnešní supermoderní době plné počítačů rozhodujeme tak rychlý sport jako je fotbal my lidé

Reagovat
smazaný uživatel

Mě zas napadlo, jak vyřešit ofsajdy, když je známo, že lidské oko toho není schpno, to posoudit. bych to udělal tak, že by byli n akaždé straně dva čároví. Každý by měl malý přístroj. Jeden by sledoval nahravače, druhý pak, jestli někdo nestojí v ofasajdu. Pokud by někdo stál, zmáčklo by se tlačítko ( dokud by tam byl, svítilo by, třeba ). No a druhý rozhdčí by zase zmáčkl tlačítko vždy v okamžiku přihrávky, no a pokud by bylo zmáčknuto toto tlačítko v době, kdy svítilo tlačítko od druhého lajnového, byl by na sto pero ofsajd.

Samozřejmě by se muselo vyřešit pár maličkostí. Jako třeba, že taky může stát hráč v ofsajdu, ale přihrávku by získal jiný hráč, ale to už by se určitě nějak vymyslelo.

Takže si to asi nechám patentovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to s těma offsidema by se to dalo vyřešit zase elektronicky. Podle mě by to nebylo ani moc drahý, ale stačilo by to využívat jen v prvních ligách, v evr. pohárech a v repre zápasech. Hráči by měli v trenkách nebo v dresu zašité čipy, další čip by byl v míči a ty čipy by sledovali pohyb hráčů a pokud by hráč byl za posledním obráncem soupeře a blížil by se k němu míč, tak by čipy začaly pípat. je to možná trochu moc pokrokové, ale technicky je to celkem lehko zvládnutelné Podle mě by tento systém nestál určitě víc než pár set tisíc pro každý tým. myslím si, že bychom ty objetovat mohly. už jen proto, že by odpadly diskuse ohledně každého sporného ofsajdového momentu.

Reagovat
HOST*yarda

Co si zajít na patentový úřad?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to zas nevím. fotbal je dost kontaktní sport a nevím, jak by to tyto citlivé přístroje zvládaly. Navíc by asi nebyly moc spolehlivé, ještě stále to není tak vymakané.

Reagovat
HOST*yarda

Hm, s tím videorozhodčím jsi mi to vzal z huby, taky bych byl pro Na a pokud by bylo za simulování udělovaná červená karta, Deco by si moc nezahrál A mimochodem, mám pocit, že za faul Puyola na Ramose se ta pencle dala pískat taky Beletti a la Maradona radši bez komentáře. A nepovídejte, že to bylo s penaltou poprvé, bylo to už podruhý (Valencie). No, ale cením si, že to aspoň uznáte Uvidíme, jak se vycajchnuje Real na kluzišti v Numancii

Reagovat
smazaný uživatel

No to si děláš srandu, ne?? Kdes vzal penaltu za ten Puyolův zákrok??? Vždyť se ho ani nedoktl. Vždyť ani hráči neprotestovali. Tos trochzu přehnal. "Faul" Deca byl sporný, ale nebyl ale s Puyolem to bylo úplně jasně čisté.

S Valenciíí je to úplně něco jiného. Tam byl rozhosdčí proti nám, nezapískal nám dvě penalty a jednu která nebyla, tak tu zapískal. Takže o taky nechápu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevydel sem zápas ale ne přineslo mi radost vysledek

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas a už jsme to, yardo, řešili víckrát. Ta penalta proti Valencii písknutá být neměla, ale rozhodčí nás v tom zápase tak řezal, že to byla jen malá kompenzace, takže klid a nohy v teple, jo?

Mimochodem si všimni jednoho rozdílu. Zatímco nám nedělá problém přiznat, že nám rozhodčí připískl, zato vy pořád říkáte jen, že ty penalty vaše penalty jsou normální a jsou zapískané správně . A já vím proč to tak je. Zatímco nám totiž sudí pomohou tak v jednom nebo ve dvou zápasech sezony, vám pomáhají v každém druhém mači, takže byste nic jiného nedělali, než, že byste přiznávali, že vyhráváte pomocí sudích

Reagovat
HOST*yarda

Jen nekecej, dneska náhodou proti nám penaltu pískli, ale Casillas ji chytil. Teď budu čekat, až někdo z Barceloňáků prohlásí, že byl podplacený střelec penalty, nebo rovnou celé mužstvo P.S. S Decem jsem si dělal srandu a myslel jsem to obecně, tak se, Kyslíku, moc nečil. Malá kompenzace a podepíše se na celém výsledku? A že vám zrovna rozhodčí přípískává v utkáních s mužstvy z horní poloviny tabulky (jen popíchnutí a úvaha)

Reagovat
antimadrista

Vyplazuj si jazyk na svou starou a ne na nás

Reagovat
HOST*yarda

Hm, opravdu argument na úrovni, když nemáš, co říct, tak radši kušuj Jsem zvědav, kdo se tě zase zastane

Reagovat
antimadrista

Reagovat
smazaný uživatel

Kurva yardo, nedělej ze sebe debila.

Jeden zápas, kdy nám pomáhal. To vážně nepřiznáš, že nás v zápase s Valencií řezal???? To se ti teda divím, samá objektivita a tohle nepřiznáš. TAk už si to strč za klobouk. TAky furt nevím, že když si zápas neviděl, když jsme ti vysvětlovali tisíckrát jak to bylo, tak ty to znova budeš opakovat.

Reagovat
HOST*yarda

A k čemu to řezání bylo dobrý? Dala Valencia góla po nějakém sporném výroku? A vy? Já prostě nejradši věřím vlastním očím (což vy jistě taky, tak to neberte, že vám nevěřím), což je mi při počtu shlédnutých zápasů PD za rok dost málo platné, tudíž se musím uchylovat k jiným zdrojům (hospoda, sestřihy, fotky, novin.články) , Galaxii či jiné kanály doma nemaje Po nás chcete, ať přiznáme vše, ale sami...

Reagovat
smazaný uživatel

Však co jsme nepřiznalI? Penalta proti Valencii být neměla, Sevilla kopat určitě jedna měla.

S Valencíí...k čemu to bylo dobrý? JE snad jedno, jestli nám dva goly neuzná, nebo Valencii jeden dají, ne? Neuznal nám dvě penalty, k tomu to bylo. To ti přijde málo? Nebo ti přijdou dvě nazapískané penalty míň, než jedna špatně písklá?

Reagovat
HOST*yarda

Neuznal vám dvě penalty, které se mohly nebo nemusely pískat. Proti Seville to ale byl kopanec (ruka) nejvyššího kalibru a dokud neuvidím Ramose s Puyolem zblízka, tak taky nebudu mít jasno, skoro všechny noviny psaly o VÍCE jasných penaltách. Nicméně, viz můj příspěvek z 16.03.08 trochu víc dole Uvidíme, co přinesou další kola...

Reagovat
smazaný uživatel

Nech toho, u Puyola není co řešit. Tam vážně nic nebylo, asi jseš trochu zaslepený, když tohle nevidíš.

Reagovat
HOST*yarda

Však jsem taky psal, že jsem to neviděl...

Reagovat
smazaný uživatel

řek bych, že ten zákrok Puyola byl přinejmenšim spornej, ale nakonec je to jedno. vyhráli ste 4:0 (k čemuž vám nerad gratuluju), takže se nedá vymlouvat na jednu nebo možná dvě penalty. Akorát doufám že u příští JASNÝ penalty v našem zápase nebudu muset číst stejný kecy jako vždycky! Oceňuju že ste ruku přiznali, ale u nás píšete i o jasný oenaltě že nebyla a že nám nadržuje pomalu i Bůh!!!

Reagovat
HOST*yarda

Hm, Barce by se hrálo jinak, kdyby prohrávala z penalty... Ale to jsou bohužel dnes jen dohady

Reagovat
HOST*jiri - fcb

To je svatá pravda. Hraje se diametrálně odlišně za stavu 1:0 než za stavu 0:1. To uzná každej, kdo něco někdy hrál .

Takže kdyby soudce tu ruku viděl, tak by Barca vyhrála jen tak 2:1

Reagovat
Mr.Jindros

A nebo by remízovala a nebo prohrála.

Reagovat
smazaný uživatel

Sevilla už pak nemohla, goly by určitě dostala i tak, jen ne tolik.

Reagovat
HOST*yarda

Nechmež kdyby, teď už na to se.e pes

Reagovat
antimadrista

jj

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele