o Konferenční ligu - finále
31.05.2024 18:00 CET
3 : 1
(2:0)
David Holoubek (© Mladá Boleslav)

Hradec Králové vyzve Mladou Boleslav v boji o Evropu

Čtyři čeští účastníci evropských pohárů v příští sezoně jsou známí, jedno místo ještě zbývá volné. Tato tajenka najde řešení v pátek v podvečer, kdy Mladá Boleslav na svém hřišti přivítá vítěze prostřední skupiny Hradec Králové.

Středočeši do nadstavby vstupovali z páté pozice, kterou i přes jediný tříbodový zisk uhájili. Porazili ostravský Baník, prohráli těsně se Slováckem a jednoznačně s Plzní, Spartou i Slavií. I přesto měli minimálně toto play-off jisté už kolo před koncem, po pěti letech se tak mohou vrátit do evropských předkol.

To Votroci čekají na zapojení do mezinárodních soutěží pětadvacet let, kdy si zahráli první kolo Poháru Intertoto. Od té doby hned pětkrát sestoupili z nejvyšší soutěže, přesto se dokázali dostat zpět mezi českou elitu. Vyřazovací prostřední skupinu zvládli nejen dvěma postupy, ale dokonce i čtyřmi výhrami. Sigmu Olomouc porazili dvakrát shodně 3:1, Teplice vyřadili výsledky 1:0 a 2:0.

Vzájemné zápasy v této sezoně favorizují Mladou Boleslav. Ta domácí zářijové utkání zvládla jasně poměrem 5:1 - dvěma góly se tehdy předvedl Mareček, další trefy přidali Karafiát, Kušej a Suchý. V únoru na východě Čech skončilo klání bez branek.

Start zmíněného Karafiáta je sice v ohrožení, podstatně větší potíže se sestavou budou ale mít hosté. David Horejš postrádá potrestané Harazima s Kodešem, zraněné Čiháka, Heidenreicha, Leibla a Šašinku i Dancáka, který v týmu hostuje z města automobilů.

FK Mladá Boleslav - pravděpodobná sestava:
Trmal - Kostka, Suchý, Král, Suchomel - Sakala, Žitný - Kušej, Ladra, Jawo - Hilál

FC Hradec Králové - pravděpodobná sestava:
Zadražil - Klíma, Čech, Spáčil - Čmelík, Kučera, Pudhorocký, Krejčí - Juliš, Pilař - Vašulín

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Martin Vejdělek / ČTK

Vzájemné zápasy

24.02.2024
Hradec Král.
0:0
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
 22. kolo
16.09.2023
Ml. Boleslav
5:1
Hradec Král.
FORTUNA:LIGA
 8. kolo
13.05.2023
Hradec Král.
2:0
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
7M SF 2.z
07.05.2023
Ml. Boleslav
0:0
Hradec Král.
FORTUNA:LIGA
7M SF 1.z
18.02.2023
Hradec Král.
0:1
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
 20. kolo
25.11.2022
Hradec Král.
2:5
Ml. Boleslav
Tipsport liga
Sk A
24.02.2024
Hradec Králové
0:0
FK Mladá Boleslav
 22. kolo
16.09.2023
FK Mladá Boleslav
5:1
Hradec Králové
 8. kolo
13.05.2023
Hradec Králové
2:0
FK Mladá Boleslav
7M SF 2.z
07.05.2023
FK Mladá Boleslav
0:0
Hradec Králové
7M SF 1.z
18.02.2023
Hradec Králové
0:1
FK Mladá Boleslav
 20. kolo
31.08.2022
FK Mladá Boleslav
1:2
Hradec Králové
 6. kolo

FK Mladá Boleslav - poslední zápasy

26.05.2024
Slavia Praha
4:0
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
Tit., 5. kolo
18.05.2024
Ml. Boleslav
0:5
Sparta Praha
FORTUNA:LIGA
Tit., 4. kolo
14.05.2024
Ml. Boleslav
0:1
Slovácko
FORTUNA:LIGA
Tit., 3. kolo
11.05.2024
Baník Ostrava
0:1
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
Tit., 2. kolo
05.05.2024
Plzeň
3:0
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
Tit., 1. kolo
28.04.2024
FK Jablonec
1:1
Ml. Boleslav
FORTUNA:LIGA
 30. kolo
26.05.2024
Slavia Praha
4:0
FK Mladá Boleslav
Tit., 5. kolo
18.05.2024
FK Mladá Boleslav
0:5
Sparta Praha
Tit., 4. kolo
14.05.2024
FK Mladá Boleslav
0:1
1. FC Slovácko
Tit., 3. kolo
11.05.2024
Baník Ostrava
0:1
FK Mladá Boleslav
Tit., 2. kolo
05.05.2024
Viktoria Plzeň
3:0
FK Mladá Boleslav
Tit., 1. kolo
28.04.2024
FK Jablonec
1:1
FK Mladá Boleslav
 30. kolo

FC Hradec Králové - poslední zápasy

25.05.2024
Hradec Král.
2:0
FK Teplice
FORTUNA:LIGA
KL SF 2.z
19.05.2024
FK Teplice
0:1
Hradec Král.
FORTUNA:LIGA
KL SF 1.z
12.05.2024
Sigma Olomouc
1:3
Hradec Král.
FORTUNA:LIGA
KL ČF 2.z
05.05.2024
Hradec Král.
3:1
Sigma Olomouc
FORTUNA:LIGA
KL ČF 1.z
28.04.2024
Hradec Král.
1:2
Slavia Praha
FORTUNA:LIGA
 30. kolo
21.04.2024
Slovan Liberec
0:0
Hradec Král.
FORTUNA:LIGA
 29. kolo
25.05.2024
Hradec Králové
2:0
FK Teplice
KL SF 2.z
19.05.2024
FK Teplice
0:1
Hradec Králové
KL SF 1.z
12.05.2024
Sigma Olomouc
1:3
Hradec Králové
KL ČF 2.z
05.05.2024
Hradec Králové
3:1
Sigma Olomouc
KL ČF 1.z
28.04.2024
Hradec Králové
1:2
Slavia Praha
 30. kolo
21.04.2024
Slovan Liberec
0:0
Hradec Králové
 29. kolo

Komentáře (119)

Přidat komentář
Witcher

Bude vyprodáno?

Reagovat
Grupma

Leda tak klobásy.

Reagovat
Pablos

Reagovat
deporpepa

0:1

Reagovat
Stannis Baratheon

Hradec v tomto kalendářním roce (a tedy i pod Horejšem) pouze 2 prohry - proti Slavii a Spartě.

Snad si tu první "normální" porážku nenechávali na dnešek.

Reagovat
Pharrell

Ne snad ne. Dnes zase zvítězí i v Mladé Boleslavi (ta má teď úplně strašnou formu a snad se to dnes i potvrdí) .

Reagovat
Pharrell

0:2

Reagovat
Skleepy

Systém s prostřední skupinou, která může hrát o Evropu, je sice hovadský, ale tentokrát to může být k prospěchu věci a snad to Hradec zvládne. Krásný nový stadion, diváci chodí a i mnohem lepší systém a hra než u Bolky. To předkolo bych jim přál 100x víc.

Reagovat
Mönchengladbach

Reagovat
Cotton

Reagovat
ratusek

v Bolce bude 500 domácích. Zbytek Hradečáci

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Snad Hradci vyjde i vstup Ivo Ulicha do klubu.

Reagovat
zrzek999

Reagovat
oli9

Ten systém je úplně dementní..

Reagovat
didosh

škoda

Reagovat
ratusek

Hradec

Reagovat
$dolar$

Co to Holoubek vymyslel? 7 obránců v základu

Kadlec, Karafiát, Král, Suchomel, Suchý, Mareček, Sakala

Reagovat
Martin10

Od kdy je Daniel Mareček obránce? Nepleteš si ho s Lukášem Marečkem z Teplic?

Reagovat
$dolar$

Je to univerzál, hrál už podle mě všude

Reagovat
vestinustarychdubu

Novodoby Adrian Rolko?

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
thewall

Ostudná návštěva na zápas o Evropu. Snad to Hradec zvládne.

Reagovat
didosh

Reagovat
ratusek

Hradec zatím uplně v lese posraná Bolka si to pohlídá

Reagovat
ratusek

Jo tak Vašulín do Slavie zapadne

Reagovat
mistr129

* do Plzně

Reagovat
mistr129

To jako není červená?

Reagovat
John Obi Mikel

Hradec a červené

Reagovat
John Obi Mikel

Krejčí

Reagovat
ratusek

Tak a je po zápase škoda Hradce. Posraná Bolka do předkola

Reagovat
Freedo

paráda no, vypadnou s nějakými Kazachy v prvním dvojzápase

Reagovat
ratusek

A hlavně to tam absolutně nikoho nezajímá

Reagovat
HorajzmAmmann

asi stejně jako by vypadnul Hradec a asi stejně jako vypadne Baník

Reagovat
didosh

Reagovat
Cotton

Bolka v pohárech ty vole

Reagovat
HorajzmAmmann

Bolka do předkola Za celou sezonu si to prostě zaslouží víc. 1 zápas na tom naštěstí nic nezměnil a nějaké osobní sympatie a fanoušci jsou mi úplně jedno - Jebat nadstavbu!

Reagovat
kilobyte

Vždyť je to úplně jedno, jestli v prvním předkole vypadne Hradec nebo Boleslav.

Reagovat
ratusek

nebo Baník

Reagovat
oli9

Snad postoupite...

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
oli9

Reagovat
delfin

Pockej, Tobe by to bylo jedno?

Reagovat
kilobyte

? Radši bych, aby tam vypadnu Hradec, ale jinak je to asi jedno.

Reagovat
delfin

Myslel jsem, jestli ti to je jedno z pohledu koeficientu.

Reagovat
kilobyte

Z pohledu koeficientu? Není jedno jestli 0 připíše Boleslav a nebo Hradec?

Reagovat
delfin

Jedno by to mohlo být, ale ne úplně, samozřejmě jestli ti nevadí, že jsem se zeptal na tvůj názor.

Reagovat
JarousFCB

je mi sympatičtější Hradec, ale prostě byl kurva devátý.

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
Kily

já teď koukal na rakouskou ligu - šestý tým skupiny o titul má smůlu, pátý musí o EKL bojovat v baráži a tam hrál s vítězem předkola, ve kterém proti sobě hrály první a druhý tým skupiny o záchranu

Reagovat
John Obi Mikel

Csaplárova past nastražena, ale v deseti asi nesklapne.

Reagovat
Pharrell

Teď už určitě ne . Bohužel no teď už Mladá Boleslav vede 3:0 .

Reagovat
fabec1222

Tak co, v kterém předkole to bude tentokrát?

Reagovat
Cotton

Spíš odkud bude tým, který je v tom 2. předkole vyřadí? Tipuju Arménii nebo Lucembursko.

Reagovat
bruchy

Těžko říct, ten los je zrádný. Věřím ve čtvrté

Reagovat
ZB 07

RIP koeficient

Reagovat
HorajzmAmmann

Nemám strach. Sparta, Slavia a Plzeň to zachrání Česko nikdy nemělo a asi mít nebude 4. top tým co bude hrát skupinu pohárů a postoupí v nich někam do semifinále.

Reagovat
Vrubozubec

No to nezvládnou ani ty tři že jo

Reagovat
Zdechlina

Kolik bylo diváků?

Reagovat
Kily

údaj se mi zatím povedlo najít jen v ČTK a tam je 4173

Reagovat
Zdechlina

Tak to je docela slušné. Víc než jsem čekal

Reagovat
ratusek

Tolik lidí tam nebylo, leda že Hradečáky započítali dvakrát. Ostuda pro Boleslav a takovej tým se sere do Evropy

Reagovat
Zdechlina

Přesně. Aspoň že Baník je tam Už jen kvůli těm fanouškům

Reagovat
didosh

Reagovat
JeséRodriguez

spočítali nohy a zapomněli vydělit dvěma

Reagovat
kilobyte

A je to diváků a nebo prodaných vstupenek?

Reagovat
Kily

na ten zápas jsem nekoukal, ale podle komentářů tady mě napadlo, že tam započítali i hradecké permanentkáře

Reagovat
kilobyte

Celou směnu ze škodovky.

Reagovat
Grupma

Bude Matějovský i nejstarším hráčem, který nastoupil v předkolech EKL? Teď už může sbírat jeden primát za druhým. Každopádně klobou dolů před jeho výkony.

Reagovat
Coutinho10

Tak ten Choras k nám vypadá čím dál pravděpodobněji , když jsme o Vašulína přestali mít zájem

https://infotbal.cz/chory-do-slavie-vasulin-do-plzne-detaily-z-jednani-resi-se-penize-i-souhlas-hrace-a-co-durosinmi/

Reagovat
Vrubozubec

Takže Plzeň nahradí Chorýho hráčem, kterej dal tak 4 góly v lize

Reagovat
Coutinho10

jako z jejich pohledu zase těch variant není tolik....Vašulín je poctivej hráč a Plzni pomůže si myslím

Reagovat
$$CaptainKokotko

Klidně rozepiš víc co si o tom myslíš. Mě to přijde jako ok možnost ale přijde mě to prostě divné

Reagovat
Coutinho10

vím, bude to kontroverzní, Chorý není sympaťák a nikdo ho nemá rád

ale 3 roky jsme nevyhráli titul, já a i všichni budeme chtít úspěch už tu následující sezónu, kdy mistr jde přímo do skupiny LM a nechci se vzdávat ani možnosti tu LM vykopat teď ve 2 předkolech a k tomu potřebujeme posílit a obzvlášť v útoku, kdy v této sezóně bylo dost zápasů, kdy když jsme nedali rychlý gól, kterým si pomůžeš, tak pak se ten zápas začne trochu vyrovnávat a je to těžší a těžší, což se třeba stalo i doma proti Olomouci

a my potřebujeme hráče, který umí vyhrávat souboje, udržet míč, vázat na sebe protihráče, aby byl větší prostor pro další ofenzivní hráče, bejt jim nepříjemnej a třeba i taky samozřejmě dávat góly třeba hlavou, což si moc od nás nevybavuju tolik gólů hlavou po rozích, centrech atd. nebo góly na dlouhou nohu atd.

věřím tomu, že stejně jako byl Staněk v zimě často hejtovaný nebo zkrátka všichni se na to dívali, že proč, jaký to má smysl atd., tak se potvrdilo, že to smysl mělo a přesně o tomto jsem přesvědčenej, že se stane i po příchodu Chorýho

přál bych si to nejenom jako fanoušek Slavie (vím, jsem a asi budu v menšině), ale i jako fanoušek fotbalu, protože chceme něco, o čem se bude psát, co bude zajímat hodně lidí atd. a věřím tomu, že budoucnost ukáže, že ikdyž jsem v tomto názoru v menšině, že to ovoce, které chceme přinese

Reagovat
Marisic

jako dovolim si nesouhlasit, trpišovský si spíš přes sezonu stěžoval že nemá kreativní osmičku. Na útok si moc stěžovat nejde, to vyhrávání soubojů a vázání protihráčů absolutně v pohodě zvládá Chytil. Chytil a Chorý podle mě najednou hrát nemůžou, takže jednoho z nich bys docela naštval. Plus teda nedat pořádnou šanci Filovi po týdle sezoně už docela smrdí tím, že se Fila naštve podobně jak Kinský.

Staněk samozřejmě přines kvalitu, o tom žádná, ale tak zas ta cena za něj nebyla malá, Slavie ztratila 2 odchovance, z nichž jeden teď jede na euro a mohl se stát ve Slavii lídrem jak prase, navíc se tím odstřelila budoucnost Kinskýho, kterej měl na to bejt ve Slavii jedničkou a třeba odejít v budoucnu za hezký peníze do ciziny.

Reagovat
Coutinho10

jako Chytil to zvládá, ale pak zase je potřeba někdo, kdo to zužitkuje, Chytil neudělá vše

jestli by spolu mohli hrát nebo nemohli, to by ukázal až čas, ale myslím si, že by se to dalo poskládat, navíc zápasů bude hodně, budeme hrát zase každý 3-4 dny, protože nejhůř skupinu EL máme jistou, takže i na 3. v pořadí (Filu) by se dostalo a určitě by si teda i on dost zahrál

Kinský, tak toho je škoda, ale teď už ho nepotřebujeme...před rokem jsme asi nečekali, že se podaří přivést top gólmana v podobě Staňka....čekalo se, že Kinský brzo, možná teď po sezóně vytlačí Mandouse, ale přišel Staněk a není co řešit

samozřejmě, jak jsem psal níž, Červ mrzí, že nehraje v našich barvách, ale nedá se nic dělat no...brankářskej post i díky tomu, že Mandous nebyl taková opora, tak byl nutnej řešit hned nebo alespoň pokusit se o to, což se povedlo a Červ to odnesl, na druhou stranu, tak Červ taky mohl skončit před rokem ve Spartě, takže i tímto si k nám trochu tu cestu a nějakou přízeň zkomplikoval a tak tedy bylo jednodušší se ho zbavit a ne k největšímu rivalovi, takže možná, kdyby nejednal se Spartou, tak třeba by se do toho nešlo, ale to už je co by kdyby

Reagovat
Marisic

hele ale na tohle zužitkování přece není Chorý ne, ten je od stejný věci co Chytil, tj. vyhrávat těžký balony. U tědle útočníků je spíš potřeba mít produktivní křídla nebo desítku pod nima, Plzeň taky má na hrotu jen Chorýho a nejlepší střelec Šulc hraje na desítce. Chorý nějakej mimořádnej kanonýr ostatně není.

Hele podle mě by spolu hrát mohli leda v 352, jenže to zas máš relativně 2 podobný útočníky vedle sebe, žádný křídla, takže odstřelíš Juráska, kterej má hrát základ. Je to zvláštní řešení a za mě by spíš Slavie měla pokračovat s Chytilem, na dvojku mít Filu a jako třetího útočníka spíš mít někoho s odlišnou typologií, někoho rychlejšího kdo nebude potřebovat hrát nonstop základ.

Kinskýho teď nepotřebujete, to ti neberu, ale nějaký peníze stál a Slavii dal nula. Za jeho výkony mu Slavie dát šanci měla, Sparta ostatně vyhrála titul s mladým Kovářem. Aby si za pár let Slavie neříkala jakej topovej golman jí utekl.

U Červa se dalo dělat hodně, Slavie s ním nikdy vlastně nepočítala a to se pak promítlo i do faktu, že logicky při nabídce Sparty se mu chtělo posunout vejš. Od Slavie žádnej zájem necítil, je to profík, fotbalem si vydělává, asi se mu nikdo nemůže divit. Vlastně mi přijde směšný, když si na Slavii stěžují, jak jim chybí lídr co by to pobláznil, jak jim chybí střední záložníci. A tady maj odchovance, kterej je nepochybně lídr, blázen, sednul by tam neskutečně, ale nestojí o ně, protože si neváží vlastních kluků. A místo toho budou neustále dělat bulvárně nákupy velkejch jmen. Jak Kinský tak Červ měli v edenu dostat šanci, je to škoda pro Slavii i pro českejch fotbal. A že jsou Staněk a Chorý dobrý hráči a velký jména je sice fakt, ale Slavie by si mohla nějaký velký jména vyprodukovat už sama. Krejčí přicházel do Sparty z druhý ligy, Vitík a Ryneš odchovanci a titul je na Spartě druhou sezonou a předtím byl v Plzni. Takže ne, není potřeba mít celej tým galacticos

Reagovat
Coutinho10

já si myslím, že by si vyhovět mohli a ikdyž to jsou typologicky podobní hráči, tak oba ty role si můžou měnit v průběhu zápasu, že jeden na sebe natáhne protihráče, podrží míč a druhej to může zakončit

jako škoda to je, klidně bych bral, že po tom, co skončil Kolář jako jednička, kdyby dostal šanci on, ale to už byl zase jinde na hostování...zkrátka to nevyšlo, škoda to je, ale teď nás to nemrzí, ikdyž nepopírám, že třeba za 5-7 let, až třeba Staněk bude blíž konci kariéry, tak může

jako jo, šanci by si zasloužil, ale není to lehký, teď už přesně nemám v hlavě, kdo mu tehdy zabíral místo a přes koho se nemohl do základu dostat, ale obecně platí, pokud to vytížení není takový a nemůže být, tak pro toho hráče je lepší, když jde hostovat jinam, ať může hrát než sedět na lavičce nebo mít málo minut

k vašemu Kovářovi, no taky jste na to málem dojeli, pamatuju podzimní derby, kdy jsme vám dali za poločas čtyřku a i on se tam nejistýma zákrokama podepsal pod góly nebo min. pod jedním a v ten moment už jste byli skoro odepsaní z boje o titul, takže jako je hezký, pokud mladí hráči hrají v top klubech, ale není lehký s nima uspět

Reagovat
John Obi Mikel

Já bych si prostě nechal Chytila s Filou. Chorý dopadne jak Krmelec.

Reagovat
ratusek

Reagovat
Coutinho10

jo, ty 2 nechat souhlas, ale 2 útočníci jsou málo, potřebujeme i někoho typologicky jinýho, silnýho, schopnýho, když to přeženu, tak tvrdýho Škoďáka....trochu vejš jsem se o Chorým rozepsal, jak to vnímám, proč ho chci k nám a věřím tomu....Chorý je jinde než Krmenčík tehdy, hlavně mentalitou, bojovností atd.

Reagovat
Coutinho10

počítám s tím, že ostatní skončí (Tecl je jistý), Mick, Tijani a i Jurečka asi taky

Reagovat
meno

Jurečka doufám, že ne. Tomu přeju, aby se dotáhnul na Škoďáka

Reagovat
Coutinho10

jako jeho góly budou chybět, pokud odejde....nezdá se to, ale má na ně čich a i proto potřebujeme útočníka kvalit Chorýho + Jurečka poslední dobou hraje trochu níž, takže možná ho ani jako útočníka tolik brát už nebudeme, ale to nevadí

max. Jurečka může zkusit jít na 2. místo, ale víc těžko, protože smlouvu stejně jako Lingr nedávno neprodlouží a pak odejde

https://www.fortunaliga.cz/statistiky?status=0&season=1&club=5&game_limit=0&nationality=&age=0&position=&order_dir=0&list_number=0&unit=1&parameter=2&order=6

Reagovat
meno

Mohli bychom hrát ve třech 2 věže a pod nima Jurečka dává góly. Mojmír 187, Fila 190 a Chorý 199 a ať se obrany točí!

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
mistr129

on a Krejčí jsou 2 hráči, který fakt sledovat nechci. To bych už byl radši kdyby se vrátil Kuchta

Reagovat
Coutinho10

v pohodě, je mi jasný, že na tou jsou oba názory a ten můj asi nebude ten většinový, ale já se na to prostě koukám z hlediska toho, že chci mít co nejlepší tým

Krejčího bych teď už taky nechtěl....tam přeci jenom je daleko větší nenávist, která je opodstatněná tím, co se dělo v posledních letech a tam není o čem, ale Chorý má spíš tu nálepku, ale nebylo tam za ty roky něco, kdy bysme ho jeho chováním, jednáním atd. proti Slavii mohli přirovnat ke Krejčímu jako 50:50....Chorý nikdy nic špatnýho proti Slavii neřekl a ani neudělal nějaký vyloženě prasácký zákrok...on víc nesnáší Spartu, takže jeho motivace jí porážet bude obrovská zvlášť třeba po posledním pohárovém finále

takže jako jestli chceš, můžeš si je oba zaškatulkovat do jednoho pytle, ale já bych je rozhodně rozlišoval

a ke Kuchtovi, tak to je přesně level Krejčí, takže toho už nikdy a obzvlášť po tom, co minulý týden řekl, že by nejradši angažmá ve Slavii vymazal...pokud jsi nezaznamenal, tak tu:

https://infotbal.cz/kuchta-angazma-ve-slavii-bych-klidne-vymazal-odchod-ze-sparty-v-usa-si-karieru-umim-predstavit/

Reagovat
mistr129

Jo, to jsem zaznamenal, Kuchta je bezesporu dement a neříkám že ho u nás chci, ale co do nějakých vyloženě hnusných zákroků bylo jen to šlápnutí na brankáře, kde si netroufnu 100% tvrdit, že to byl úmysl - srovnal bych ho k Bořilovi, který je sice větší debil na rozhodčí, ale zas nemá blbý kecy v rozhovorech. Chorý a Krejčí ale za sebou mají řadu úmyslných likvidaček.

Je hezký, že fotbalově nám Chorý pomůže a bude hecnutej na Spartu, ale přeci jen bych rád aby se mému týmu dalo normálně fandit. Stejně jako jsem radši že fandím Arsenalu (alternativně Liverpoolu, BVB, ...) než madridskému nebo pařížskému odpadu, tak radši budu když Slavie bude končit 3. s týmem, kterýmu se dá fandit, než vyhrávat tituly s lidským odpadem jako Chorý nebo Krejčí.

Reagovat
Coutinho10

ke Kuchtovi ještě, mimo to i třeba to podzimní ligový derby jak ho asi po 2 minutách dohráním Bořila za outovou čáru ten zápas dostal do toho, jak to celý zápas probíhalo + ještě nás vytáčel na hlavní tribuně....jeho za mě už ne, je to sráč a ty kecy na nás prostě má, není soudnej...klidně, ikdyž to bylo kontroverzní, když k ním šel, tak si mohl zachovat trochu lidskou stránku a netahat Trpišáka, Tvrdíka atd. za nos, když byli domluvení na schůzce apod., prostě tohle mi přijde fakt za hranou, takže tady si stojím za svým....lidsky a vším za mě 100% horší volba než Chorý

jinak to, co je mezi Krejčím a Chorým ve vzájemných zápasech nebo mezi Chorým a Spartou, tak toho je bezpochyby dost, ale to pro mě určitě není něco, na základě čeho bych ho měl nechtít, spíš naopak, tohle se bude hodit v našem dresu daleko víc, protože jinak je na to v uvozovkách Bořil sám...potřebujeme se i v těch derby rudým vyrovnat a nenechat se okopávat apod., taky jim naložit a bejt pro ně větší hrozbou...třešnička byla to poslední derby, kdy za půl hodiny času, kdy hraješ proti 10 nejsi schopný soupeře výrazně ohrozit....to je za mě prostě zdvižený prst, který musíme řešit a jestli jsi s tím ok a budeš chtít být radši 3., tak ok...já ne

oba máme někde hranice:

u mě: Krejčí a Kuchta ne, Chorý ano

u tebe: Krejčí a Chorý ne, Kuchta ano

takže oba to máme nějak nastavený, bylo by zajímavý, ať se vyjádří i ostatní od nás, jak tyhle 3 mají zaškatulkovaný pro zajímavost, ale asi se to bude různě lišit a to není nic proti ničemu...je to čistě subjektivní pohled každýho z nás a nemusí být na všechno stejný názor

Reagovat
mistr129

No tak ono v českém rybníčku, kde nehrají ti nejlepší hráči světa, to naštěstí není buď a nebo. Místo Chorého můžeme přivést nějakého zahraničního hráče, který může být horší, ale taky lepší. Třeba u Arsenalu takovéhle alternativy nejsou, když byly ty nesmyslné spekulace o Mbappém, tak sice jsem ho v žádném případě nechtěl, ale nemáš jak jinak získat takovou kvalitu.

Jinak já teda asi říkám všem třema ne, jen třeba v té repre mi Kuchtova přítomnost nijak nevadí, u těch dalších dvou doufám, že hrát nebudou

Reagovat
Coutinho10

jako nějakýmu dobrýmu zahraničnímu útočníkovi se taky nebráním, ale momentálně se nikdo neřeší a levná záležitost to taky není, obzvlášť ten post útočník a právě, nemůžeš vědět, jak mu česká liga sedne, jestli to bude provar nebo ne....zatímco Chorý je v českém prostředí prověřenej a je ve věku, kdy se nesesype, kdy doručí úspěch hned, aspoň já jsem o tom přesvědčenej, což mi potřebujeme

Reagovat
John Obi Mikel

No nevim, Sparťani mi teď neustále posílaj, že kdysi v jednom rozhovoru prohlásil, že jeho snem vždy bylo hrát za Spartu

Tohle mi je ale jedno, já si prostě myslim, že zrovna jeho nedokáže Trpišovský vůbec využít.

Reagovat
John Obi Mikel

Plus ten tlak neustojí

Reagovat
Coutinho10

já věřím, že jo...je zkušenej, zažil toho hodně a u nás by ten servis mohl mít ještě lepší, aspoň v to doufám, proto jsem pro, aby Chorý přišel....musíme to nějak nakopnout

Reagovat
Coutinho10

myslíš Chorýho, že to řekl ? nebo mluvíš o Kuchtovi

jestli máš link, tak pošli, rád si pročtu, ať nebo ten

Reagovat
Coutinho10

twl fakt že jo

no, tak po tomhle se na něj koukám zase trochu jinak , ale jako je to profík, takže si myslím, že by to v sobě potlačil, nicméně pár % mu to ubírá, to je jasný

Reagovat
John Obi Mikel

Kuchta

Reagovat
Bex5

Vezmete si ho holt. Ale je to nas klicovej, prakticky nenahraditelnej player, takze za nej neco lepsiho nez posranejch 2M. Filu a Prebsla/ Halinskyho bez tech kokotskejch vykupek, jinak at Ada posle Luftjardu na Letnou.

Reagovat
Coutinho10

tak vy už jste maximum z něj asi získali, vyhráli titul, hráli LM, byli ve 1/4 finále evropskýho poháru

jako za mě to je ok ty 2m EUR, protože není pochyb o tom, že to je hodně kvalitní útočník, reprezentant, ale na druhou stranu už taky není nejmladší, takže zase za víc by to bylo přehnaný si myslím zvlášť v českých podmínkách

na nějakou hráčskou kompenzaci to tedy nevypadá....Fily se zbavovat nechceme, ikdyž je otázka, jestli to u nás zvládne...přeci jenom je rozdíl hrát v Teplicích nebo ve Slavii, ale nechceme přijít o dalšího mladýho hráče jako posledně Valentu či Červa a k Prebslovi a Halinským, tak otázka, jestli třeba u nás budou mít budoucnost nebo ne, ale zatím je klidně můžeme nechat rozehrávat jinde a třeba pak můžou bejt dobrej prostředek k nějakýmu dalšímu přestupu, ale Chorýho bych řešil samostatně, pokud 2m EUR budou pro vás ok, což si myslím by měli, jestli z něho chcete ještě něco vytřískat

otázka je i, kdy k tomu dojde...pro nás by bylo nejlepší už teď před EUREM, kdy tam náhodou nějaký gól dal, tak to pak může bejt složitější a nejenom finančně, takže čím dřív přijde, tím lépe

Reagovat
Bex5

2M za hrace jako on je naprosto v cajku, kdyz ho chces prodat.

2M ale je fakt bida, kdyz ho nechces prodat a uz vubec ne konkurentovi. Pro nas ma daleko vetsi cenu jako hrac nez jako artikl.

A Halinskyho/ Prebsla nepotrebujete, kdyz budete hrat na 2 stopery. A Filu uz pak vubec, kdybyste meli Choryho.

Reagovat
Coutinho10

jj, my se na to koukáme ze svého pohledu, takže ty 2M ok, ale rozumím a dokážu se vžít do vaší pozice, že vás to může dost oslabit, což samozřejmě nám asi vadit nebude, takže mi je jasný, že chcete víc, ale věřím tomu, že pokud budete trvat na větší částce, tak my vejš nepůjdeme a nebudeme to zase až tak hrotit, ikdyž ho chceme hodně

j, Halinskýho / Prebsla teď ne, ale třeba za rok může být situace jiná a chceme mít případně kam šáhnout a k Filovi, tak potřebujeme mít i široký výběr útočníku a nejenom široký, ale i kvalitní....teď jsme sice sezónu dohrávali se širokým počtem útočníků, ale většina z nich tu kvalitu neukázala (Tecl, Van Buren, Tijani) a měli bysme se s nima rozloučit a nahradit to do dalších sezón kvalitou + dlouho u nás nebude ani Jurečka, takže mít před sezonou trojku Chytil, Chorý a Fila by to chtělo + Jurečka s otazníkem a ten i tak spíš bude hrát níž, takže to, pokud bysme získali Chorýho, tak určitě z mího pohledu neznamená, že Filu nepotřebujeme

Reagovat
Bex5

Pak bych to nechal tak, jak to je imho

Reagovat
Bex5

A ze s Cervem to byl od vas fail, to je sice pravda, ale stane se to (viz my Janosek, Hlavaty, Provod ...).

A proste to musi prijmout vase vedeni pochlapsku, a ne hned v panice menit koncepce.

Reagovat
Coutinho10

j, souhlas....to potká každý tým, že přijde o hráče, kteří by se nakonec hodili, takže štve nás to, na druhou stranu jako fail to zase neberu, protože máme díky tomu top brankáře za to, což jsme nutně potřebovali

Reagovat
Bex5

Jo, Stanek se chytl vic, nez jsme cekali

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Maximm9

Boleslav by mela podekovat fanouskum Sparty, ze jim neposlapala travnik a dneska mohla 100% vykon

Reagovat
oli9

Hele tu se řeší, jestli někdo vypadne nebo ne ale to prostě není LM atd... Ty ostatní země tam pomalu výšllu ještě horší týmy

Jelikož víc jak 4 konkurence schopné týmy v Evropě nedá ani Řecko, Skotsko, Maďarsko... Nikdo.. Tak si myslím že my na tom nebudeme prostě hůř.. Bylo by fajn kdyby proklouzli 4... Ale reálně vidím i 5.. Samozřejmě hodně bude záležet na losu ale dělat z naší ligy neustále něco horšího je blbost

Reagovat
didosh

konečně někdo kdo vidí i určitou kvalitu doma...

Reagovat
ratusek

Tak po zkušenostech s idiotama z Boleslavi se nediv. A my když dobře dáme tak jedno dvě předkola. Každopádně 3 týmy opět ve skupině ikdyž mě je to jedno, na koeficient seru. Ale my do něj snad něco přispějeme, tak nám ostatní můžou poděkovat

Reagovat
BaggioRoberto

Taky bych chtel aby to tak bylo. Ale kdyz se podivas s kym uz dokazal Banik vypadnout a Bohemka jak se vubec nechytala na Nory. Jasne i Sparta dokazala vypadnout s nic moc mancafty, ale taky porazit silne. Bohuzel Banik byl parkrat v predkolech a vzdy to byl pruser. Tohle umel jen Liberec. Boleslav bohuzel nema fanousky, jinak proc ne. V tomhle by v Hradci byl uplne jiny zajem a udalost.

Reagovat
oli9

Bohemka to měla těžké. Srovnávat Baník před X lety a teď je blbost... Když si veznu jak to zvládlo Slovácko když přijel AIK... A ani s Fenerbahce to nebylo nejhorší tak si myslím že to zvládnou i ostatní

Reagovat
BaggioRoberto

To urcite neni Blbost, Banik s Hapalem to bude zase strasny alibismus. Vzdyt v te lize ty vykony vsech tymu od ctvrteho mista niz byly strasne nevyrovnane a misty az ostudne. Bohemka si vytvorila mytus Bodo Glimt. Co by delali s AS Roma, Betisem nebo Galatasaray? Stejne tak si Plzen vytvorila mytus Fiorentina. EKL je vylozene trapna soutez pro neuspesne tymy, Fiorentina absolutne impotentni a oni nezkusi ani udelat jeden brejk a prezentuji to jako uspech. Prazska S porazila silnejsi tymy nez Bodo Glimt, tam teda tak o tri levely a nez Fiorentina.

Reagovat
Zephyr

Reagovat
Coutinho10

uvidíme, až ty samotný předkola ukážou, jak moc budeme konkurenceschopný

v tom 2. předkole EKL je ještě šance prolézt, protože Bolka bude nasazená, to samí Baník, ale ve 3. předkole v případě postupu už to nasazení je méně pravděpodobné a ve 4. předkole už vyloučené, takže dostat se do skupiny přes 3 předkola - vítěžně (postupově) v jakýkoliv evropský soutěži je extrémně těžký, obzvlášť s nízkým koeficientem

Reagovat
oli9

Slovácko to zvládlo

Reagovat
Coutinho10

pouze ale jenom přes 1 předkolo, pokud to tady je správně:

https://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/1-fc-slovacko/zapasy/konferencni-liga-2022-2023/?cID=424&sID=304

kam spadnuli z vyšší soutěže

https://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/1-fc-slovacko/zapasy/evropska-liga-2022-2023/?cID=2&sID=304

což Boleslav a ani Ostrava si dovolit nemůžou, protože pokud vypadnou, tak končí celkově

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele