Torreira už nechce pokračovat v Evropě, rád by posílil Bocu Juniors

02.04.2021 10:24 - Aktuality
 
Lucas Torreira už ve svých 25 letech spřádá plány na návrat do Jižní Ameriky, na tento kontinent by nejraději zamířil už po letošní sezoně. Uruguayského záložníka hodně zasáhlo úmrtí jeho matky a rád by byl blíže ke své rodině, vysněným klubem je argentinská Boca Juniors...

Torreira dříve oblékal dresy Pescary a Sampdorie a od léta 2018 je zaměstnancem londýnského Arsenalu, který za něho zaplatil třicet milionů eur. Investice se mu nevrátila, Jihoameričan se nestal oporou Kanonýrů a loni v říjnu si ho na hostování vypůjčilo Atlético Madrid.

"Moje matka zemřela v 53 letech na nákazu koronavirem. Jedenáct dní bojovala o život, ale v pondělí jsem měl ten nejhorší možný telefonát," oznámil.

"Požádal jsem vedení Atlética o svolení k cestě do Uruguaye. Trenér moje důvody chápal a dal mi k dispozici týden, já požádal ještě o delší čas. V neděli se pravděpodobně vrátím zpět, musím si plnit své povinnosti a život musí jít dál. Atlético se vůči mně zachovalo velice pěkně a to je důležité," pokračoval.

Torreira si v hlavním městě Španělska nevybojoval místo v základní sestavě a zatím naskočil k 22 zápasům. V Jižní Americe vyrůstal v domovském celku Montevideo Wanderers, nyní ho to táhne do Argentiny.

"Nejedná se o rozhodnutí plynoucí z emocí nebo na základě úmrtí mé matky, vždycky jsem říkal, že chci hrát za Bocu. Když to nejde teď, tak v červnu. Jedním z prvních, kdo mi po smrti mé matky napsal, byl můj agent. V Evropě už hrát nechci, chci hrát za Bocu," nechal se dále slyšet Torreira.

"Chci být blíže svému domovu a rodině. Smlouvu mám s Arsenalem, v Atléticu hostuji a chci hrát za Bocu, snad se kluby dohodnou. Po osobní stránce se mi nedaří už dva roky, Arsenal mě ranil a v Atléticu nehraji tolik, jak bych chtěl. Už jsem se rozhodl," dodal.

Autor: Tomáš Pavlík / football-espana.net
Komentáře (158 / 0 nových)
Pace to P.M.
02.04.2021 10:40
#
Bez ohladu na umrtie si to Lucas nezvladol v hlave uz davno predtym..
Golasso
02.04.2021 10:53
#
Tohle je dost blbá situace...

1) Mrzí mě, že Torreirovi umřela máma, ale myslím si, že ta jeho touha po návratu domů má původ jinde a vznikla o dost dřív. Už chvíli po začátku jeho angažmá u nás se mluvilo o tom, že je nespokojený. Pak se mu ještě k tomu přestalo dařit, šel na nepodařenou hostovačku a úmrtí jeho mámy ho prostě jenom zlomilo úplně.

2) Lidsky ho chápu. Já bych asi taky nevydržel dlouhodobě žít v cizí zemi daleko od blízkých, každý to má v hlavě nastavené jinak. S tím nic nenaděláme.

3) Na druhou stranu, mohl by se někdo ve vedení začít zamýšlet nad mentalitou hráčů, které kupujeme. I když Torreiru lidsky chápu, tak pro klub je to špatné, protože jsme zase vyhodili peníze oknem. To vážně před přestupem neexistovaly nějaké signály o tom, že Torreira má problémy s adaptací? To nic neindikovalo, že Guendouzi je vylízaný dement? Mám obavy, že další z těch nepodařených přestupů bude Saliba. Všechno dobří hráči, ale v hlavě problém – samozřejmě každý trochu jiným způsobem, ale důsledek pro klub je stejný – v podstatě vyhozené peníze...
smazaný uživatel
02.04.2021 11:07
#
Re 3) Sociálně kulturní aspekty velké kluby často úplně ignorují a pak mají v týmu širokou škálu nespokojenosti a nepochopení, což se projeví na hřišti.

Lucase je mi líto, dlouhodobě mu fandím. Podle mě udělal chybu, že odešel z Itálie. To mu zlomilo vaz a uspíšilo návrat domů. Ve Španělsku se z té anglické epizody už nevzpamatoval a poslední události to jen umocnily.
Golasso
02.04.2021 11:37
#
S tím souhlasím, ale nejsem si jistý, jestli tady hrají roli sociálně kulturní aspekty. Tady jde spíš o mentalitu konkrétních lidí – spousta jihoamerických fotbalistů v Evropě normálně hrává a daří se jim.

Já mu taky fandím a jako fotbalistu ho mám rád, je ho škoda.
smazaný uživatel
02.04.2021 13:09
#
Spíš jde o to, že jsou výjimky, kdy jihoameričané zrovna v Anglii ne vždy ideálně uspějí. To samé platí pro jihoevropany. Pokud nemáš v týmu "kolonii", pak tam ti kluci nemají šanci uspět. Kdyby Lucas zůstal v Itálii nebo šel rovnou z Itálie do Španělska, byla by větší pravděpodobnost, že dneska je výkonnostně výš a nevrací se domů. Ruku v ruce s tím jde nastavení kultury a prostředí v týmu. Pokud máš nesourodý celek plný zahraničních hráčů, je to problém. Kostra týmu by měla být postavená na jedné kultuře. A pokud přivedeš jihoameričany, jihoevropany do Anglie, musíš jim vytvořit naprosto perfektní zázemí, starat se o ně víc než o domací hráče, kteří v tom vyrostli. To samé naopak. Jsou to právě výjimky, které se chytí v odlišném kulturním prostředí. Oni ti budou do médií všichni nakrásno tvrdit, že "jsou happy, že klub je přijal, že spoluhráči jsou úžasní, prostředí fantastické, nic jim nechybí", ale pak přijde po dvou měsících vystřízlivění.
fabec1222
02.04.2021 11:15
#
U těch JIhoameričanů bývá dost často ta fixace na rodinu mnohem větší, než u Evropanů. I Ronaldo bez mámy neudělal krok.
Golasso
02.04.2021 11:37
#
El Fáňos
02.04.2021 11:50
#
co teprve agentka Rabiotova matka
king23
02.04.2021 11:17
#
Hele, podle mě byl průser už jenom to, že fandové Arsenalu si mysleli, že přichází pomalu nový Makelele. Přitom Torreira byl jenom lehce nadprůměrný hráč, který herně přerostl průměrný klub Serie A. Nikdo, kdo se na to díval střízlivě, tak nečekal, že by měl Arsenal nějak výrazně táhnout. Jenomže jak říkám, fandové Arsenalu trochu zaslepene na něj vyvíjeli úplně zbytečný tlak, protože čekali že bude předvádět to, na co neměl.
Jinak to s tou adaptací, nevím no . Kdyby přišel přímo z jižní Ameriky, měl bych větší strach, ale u hráče co se v pohodě chytl v itálii bych se taky asi nějak mov neobával, že adaptaci v UK nezvládne.
Golasso
02.04.2021 11:51
#
To bych neřekl. Byla to nadějná posila, ale pro většinu byl spíš příjemným překvapením, než čímkoliv jiným. S přehnaným očekáváním jsem se nesetkal. Většina fans Arsenalu si ho zamilovala a nemyslím si, že na něj byl vyvíjený nějaký velký tlak ze strany fans. Naopak, byl to jeden z těch "otravně oblíbených" hráčů, které nikdo moc nekritizoval.
To mu spíš nesedla liga. Ze začátku hrál skvěle, protože ta jeho aktivita a urputnost na soupeře platily. Jakmile si na to soupeři zvykli, tak mu ta fyzická hra přestala proti větším a těžším hráčům vycházet. Ke konci na něm byla vidět už dost velká bezradnost.
Podle mě musely být nějaké náznaky už v Itálii, že může být problém s adaptací. Je mu teprve 25 let. Většina hráčů jeho věku by i po nepodařeném angažmá v Anglii a Španělsku chtěla zůstat v Evropě, např. v té Itálii. To mi neříkej, že se kvalitní hráč ve 25 rozhodne, že na to kašle a chce domů, pokud by tímto způsobem jeho mentalita nefungovala už od začátku.
aramaki
02.04.2021 15:28
#
kattos
02.04.2021 16:10
#
Studni
02.04.2021 19:19
#
Jinak mám pocit, že se mu dařilo, dokud hrál toho posledního v záloze. Pak ho Emery začal stavět někam výš a tam byl ztracený a přestalo se mu dařit. Pak už se do formy nevrátil
PtákOhnívák
02.04.2021 23:22
#

No on právě nemusel mít ani náznak problému s adaptací v té Itálii. Je tam přeci jenom mnohem bližší prostředí, podnebí, kultura i mentalita lidí obecně pro Latinoameričana než v Anglii. A to že se chce vrátit domů "za rodinou" bude hlavně důsledek nemoci a následně úmrtí jeho matky. I když tvrdí že to kvůli tomu není, bude to v tom hrát velkou roli...
merlick
03.04.2021 12:50
#
tazko mozes argumentovat "nesadla mu liga" ked ku koncu nastupoval uz aj v kridelnych priestoroch. Jeden z mnohych failov nasich manazerov. Tu hlavne Emeryho. Podobne strateny polrok pre Torreiru ako mal Kante pod fajciarom ked Kante bojoval pri superovych rohoch o lopty.
Kucka
05.04.2021 20:28
#
Freedo
02.04.2021 11:52
#
Anebo Arsenal jen kurví hráče. Partey byl za Atlético hroznej beast a v Arsenalu nic nehraje.
Front hell
02.04.2021 13:35
#
To je zase hloupý názor. Nebo třeba za to může změna ligy,jiný herní systém než v atleticu. Taky můžu být hloupý jako ty a napsat že van de Beek byl zvíře nebo cavani. A United je zkurvili.
Freedo
02.04.2021 14:23
#
To je další možnost. Pokud se ale podíváš na přestupy Arsenalu za poslední dekádu, tak se podobný vývoj objevuje pravidelně.
Cavani přesně plní to, co jsem od něj čekal. Vyhrál nám několik zápasů. De Beek je labil.
Seydou Doumbia
02.04.2021 15:42
#
Beek není labil. Jen nevím proč chodí hráči z holandské ligy hned do PL, když to furt nevychází.
Freedo
02.04.2021 19:35
#
Evidentně je. Psychicky angažmá zatím nezvládá. Vždycky když dostane šanci na hřišti, tak volí nejjednodušší řešení a bojí se vzít na sebe zodpovědnost.
Seydou Doumbia
02.04.2021 20:08
#
Oni to holandani z ligy nedávají tu PL. Moc brutální skok, viz Bergwijn, Depay, Beek, Klaassen, Blind asi taky a dalších ix hráčů. Pro ně by bylo ideální německo nebo španělsko a ne se hrnout do Anglie.
PtákOhnívák
02.04.2021 23:35
#
Jako něco na tom je. Jemu podle mě hlavně neprospělo, že ho hned od začátku začal trenér strkat všude možně po sestavě a vlastně nevěděl co sním. On, řekl bych přirozeně, začal hrát tužku a ztratil veškerou formu a sebedůvěru co měl v Ajaxu. A dost pochybuju že jí v United v čele se Solskjaerem zase nabude.
Front hell
03.04.2021 08:52
#
Ono se to objevuje v každém mužstvu i u vás.
king23
02.04.2021 14:18
#
Partey za Aletico žádnej beast nebyl, opět jen lehce nadprůměrný, ale ano, presne jako v pripade Torreiry se tady o nem mluvilo, jak kdyby prisel Neymar. Do Arsenalu už dlouho špičkový hráč nepřišel. Naposledy Alexis.
afc
02.04.2021 14:32
#
Asi máš krátku pamäť. Auba je čo?
king23
02.04.2021 15:27
#
Jo Aubu uznávám samozřejmě, ale na pointě toho příspěvku to nic nemění.
SunFells
02.04.2021 14:58
#
"v pripade Torreiry se tady o nem mluvilo, jak kdyby prisel Neymar" kde to berete ty vole
Golasso
02.04.2021 16:35
#
Hype si teda představuju trochu jinak. Tady aby člověk pomalu měl strach mít radost z přestupu .
SunFells
02.04.2021 19:08
#
úplně střízlivý komentář.
El-Pistolero-68
02.04.2021 20:24
#
Vzdyt jenom napsal, ze je to nejlepsi posila prestupaku a talentovany hrac s potencialem. Coz je vsechno pravda.
oddy
02.04.2021 21:20
#
Kucka
05.04.2021 20:29
#
SunFells
02.04.2021 19:06
#
To myslíš seriózně jo?
oddy
02.04.2021 19:13
#
Ne a je právě vtipný, že zrovna i na něj tehdy reagoval
Golasso
02.04.2021 16:24
#
Partey je furt beast. Jestli se nám na Parteyovi podařilo něco zku*vit, tak je to historie zranění . Dost toho promarodil, jinak hraje dobře a pomáhá k lepší výkonnosti i ostatním
El Fáňos
02.04.2021 11:55
#
Saliba téměř vůbec nedostal šanci a Francie není Jižní Amerika, a Guendouzi je stále dost mladej, už na svůj věk hraje hodně vyzrále, tak že se občas chová, jak se chová... ta anglie je tím chováním úplně posedlá, ale je několik legend, kteří se chovali mnohem hůř, zrovna Guendouzi má v sobě něco, co nemá 1000x hráčů a pod dobrým trenérem může být úplná špička - ta kritika vůči němu je dost přísná, navíc když si vzpomenu jak hrál, tak se mi líbil daleko víc, než většina současných sz/sdz
masly008
02.04.2021 12:09
#
Asi tak. Místo aby jsme se zbavili xhaky tak vyhazujeme Matea a lukase. Oni oba by vedle parteye byli o dost lepší. Jenom vidět jak vedle něj vyrostl xhaka. Co teprve někdo kdo má talent.
gocii
02.04.2021 13:11
#
Tak na matea se nadava protoze problemy mel uz v lorientu a ted je ma i v herte, ktera bojuje o zachranu a on tam ztratil zaklad
Golasso
02.04.2021 16:32
#
El-Pistolero-68
02.04.2021 20:25
#
Jaké problémy má v Hertě?
gocii
02.04.2021 22:04
#
Pamatuju hlavně na tohle: “It’s like puberty for him, he’s kind of a rebel. He has to work and learn like an animal,” Dárdai said. “In training, I always stop these kinds of duels (like the one where Guendouzi lost the ball for Leipzig’s second goal) because you can’t fall to the ground like this. And, afterwards, he’s mad.”
El-Pistolero-68
03.04.2021 01:59
#
Kucka
05.04.2021 20:29
#
Golasso
02.04.2021 16:34
#
Ale houby, Torreira se v Anglii přestal chytat už před hostovačkou v Atleticu a Guendouzi si svůj potenciál zabíjí sám.
Golasso
02.04.2021 16:32
#
Kde píšu něco o tom, že Francie je Jižní Amerika? Prostě 2 hráči (Torreira, Guendouzi), kde přestup pohořel na jejich mentalitě a 1 hráč (Saliba), u kterého to směřuje k podobnému výsledku. Sice různé příčiny, ale pro klub stejný výsledek. Všechno jsou to super hráči a kvalitu nezpochybňuji, jenom kdyby Guendouzi přemýšlel stejně vyspěle, jako hraje, tak to nemuselo dopadnout takto. U Saliby nevím, jakou roli v tom hraje, že nedostal šanci, když se nebavím o jeho výkonech na hřišti. Bavím se o tom, že permanentně brečí do médií a natáčí videa o tom, jak s kámošema hraje v šatně na honěnou.
El Fáňos
02.04.2021 18:21
#
upřímně se o to, co hráči dělají mimo hřiště moc nezajímám, takže o videjích nic netuším. Guendouzi se zastávám, protože mentalita mimo hřiště by neměla být rozhodující a je to hodně o trenérech, pokud hráče nedokáže trenér srovnat a raději se jich zbavuje, tak je to za mě víc chyba trenéra, než 20 letého kluka... že se mu nepovedlo hostování v Hertě nic neznamená, navíc jsem fakt neviděl jedinej zápas Herty, jestli hrál špatně, nebo si zase nesedl s trenérem. Ty tu tvrdíš, že přestup do Arsenalu pohořel, přitom zdaleka není na odpis, soudíš výsledek a přitom je pořád hráčem Arsenalu. Bruno Fernandes byl taky dost problémovej a teď je mu 26 a je podle mě nejlepší hráč PL.
fenixLFC
02.04.2021 17:04
#
ale hovno, guendouzi bol rovnaky aj predtym a nie je to kvoli jeho vyzrelosti ale jeho nedospelosti. hovoris tu o nejakych legendach ale ti problemovi hraci boli v rdvivej vacsine v uplne inej dobe. a ked uz si niekto dovolil pindat tak mozno rooney co je rpedsa len uplne iny level ako priemerny guendouzi...a saliba sancu nedostal pretoze nezvladol presun spolu so smrtou matky a ani na treningoch/za juniorku neukazoval ze by na to mal mat
El Fáňos
02.04.2021 18:23
#
vždyt je mu 21 let
fenixLFC
02.04.2021 18:46
#
no a? takze ked napises ze je na svoj vek vyzrely, niekto ti povie ze nie nie je na svoj vyzrely tak povies ze je mlady? wat?
El Fáňos
02.04.2021 18:53
#
moc si asi nerozumíme... ale když píšeš, že byl rovnaký i před tím, tak já píšu, že je mu 21, takže je pořád ve stejném věku. A potom jsou dvě roviny, na hřišti, kde je G. vyzrálý a druhá rovina, kde je mimo hřiště, za co ho tady kritizujete a já se ho zastávám, že je mladý, takže mu toleruju, že se chová jako pitomec. Ale asi chápu, že dneska je moderní řešit víc chování, videa na sociálních sítích, než jak hráč hraje na hřišti a jaký má přínos pro tým
fenixLFC
02.04.2021 21:14
#
lenze ten jeho prinos na ihrisku nie je natolko uzasny aby sa dalo ostatne ignorovat ved jeho najvacsou prendostou je "ze je mlady" proste je to rozmaznany fracek ktory ti skor kabinu rozoserie a bude v nej robit chaos nez aby to bol hrac co to na ihrisku rozhodne
smazaný uživatel
02.04.2021 12:16
#
Ať kluby investují víc peněz do výzkumné psychologie. Tyhle aspekty by se daly měřit. Rád bych se něčemu podobnému ve své karéře věnoval. Haha.
Golasso
02.04.2021 16:36
#
To by šlo , ale ono by ve většině případů stačilo posbírat nějaké reference
smazaný uživatel
02.04.2021 12:24
#
Na tohle - mentalitu hráčů - jsou podle mě v Arsenalu skutečně "experti" a klub na to dlouhodobě doplácí. Nejde jen o ty nejkřiklavější současné případy jako Guendouzi, Torreira, ale i další, např. Özil, Mustafi nebo i Xhaka. Negativně to ovlivňuje atmosféru v týmu a ten je pak celkem poprávu brán jako mentálně slabý. Myslím si, že to je důsledek Wengerova přístupu (i když to nechci - a ani nemůžu - házet jen na něj). Zatím to vypadá, že tohle si ale Arteta dobře uvědomuje a bylo mu to podle jeho vyjádření jasné od samého začátku, když nastupoval do funkce. A taky se s tím snaží něco dělat. I když samozřejmě spolu s Eduem dělá při nákupu hráčů zase jiné chyby, plynoucí nejspíš z nezkušenosti obou - viz např. Willian, Rúnarsson.
Golasso
02.04.2021 16:39
#
Částečně souhlasím, i když si myslím, že synergie Ozil - Wenger byla dobrá. U Xhaky zase nejde o problém s mentalitou jako takovou.
smazaný uživatel
02.04.2021 21:55
#
Tak Xhaka bude pekny tupohlav nie? Spomínam na jeho whitebitch incident po prestupe
Golasso
02.04.2021 22:34
#
On má občas blikance na hřišti, ale celkově je to lídr a dokáže toho hodně fyzicky i psychicky ustát. Přístup prý má taky příkladný.
Heisenberg
02.04.2021 12:33
#
Lol na Guenda a Salibu. Oba velcí talenti, oba očividní leadeři na hřišti, stačil by možná zkušenější kouč, kterej by věděl, jak na ně.

Namísto toho si najmeme nováčka, kterej se ještě chová jak Mugabe. Možná by bylo lepší nejen přemýšlet nad mentalitou hráčů, ale i nad výběrem osobnosti trenéra.
afc
02.04.2021 12:39
#
Takže skúsenejší kouč by si nechal akože skákať po hlave?
Golasso
02.04.2021 16:40
#
Ty jsi fakt zasedlej na toho Artetu , ale Mugabe pobavil – možná i víc, než Guendouzi jako leader...
El Fáňos
02.04.2021 18:32
#
já osobně Artetovi taky moc nevěřím, zatím předvedl jen otřesný výběr hráčů a ofenzivu postavou na individualitách a bodově i herně je Arsenal dost slabej. Vlastně jsem mu tuhle sezónu přestal fandit a raději koukám na West Ham, protože jinak se na Arsenal nedá dívat. Skoro mi přijde, že s nejtalentovanějšíma hráčema má Arteta problém, protože na ně žárlí (vtip ) Jediná radost v Arsenalu je Saka, bez něho by možná Arteta bojoval o záchranu s jeho taktikou stavět Davida Luize, nebo geniální tah si nechat průměrného Cedrica a poslání na hostovačku AMN, Elnenyho - což je horší kopie Artety. Ty mu upřímně věříš? A jestli jo, dokáž smysluplně napsat proč?
gocii
02.04.2021 19:12
#
Tvl a co ten amn predvedl? Vsak aj do wba svou kvalitou zapadl. Navic ten cedric jako back up rozhodne neni problem. To je spis bellerin
fenixLFC
02.04.2021 21:15
#
afc
02.04.2021 19:27
#
Neda divat? Ved posledne mesiace az na par zapasov je to totalna dominancia a konecne to zacina nejak vypadat o co sa snazi Arteta.
Freedo
02.04.2021 19:36
#
Kucka
05.04.2021 20:32
#
Golasso
02.04.2021 20:25
#
Já Artetovi věřím, resp. jsem si vědom toho, že je to mladý trenér bez zkušeností, a proto není všechno ideální. Každopádně talent na trénování podle mě má a rád bych, aby ho uplatnil u nás.

Smysluplně to asi popsat dokážu, ale nevím, jestli to bude padat na úrodnou půdu, protože se názorově dost rozcházíme. Já bych teda neřekl, že předvádí otřesný výběr hráčů, jen je to potřeba vnímat v širším kontextu a ne podle osobních sympatií. Ofenziva na individualitách stála loni – vytvářeli jsme si minimum šancí a kdyby Auba neměl formu jak hrom, tak jsme i dali minimum gólů. Letos mi přijde, že ta ofenziva na individualitách spíš selhává, protože Auba formu nemá vůbec a co jsou schopni zazdít Laca, Pepe a další, nad tím někdy zůstává rozum stát. Máme brutální přechodovou fázi, většinu zápasů dokážeme dominovat na míči, co chceme hrát je zcela zřejmé a od vápna po vápnu fungujeme většinou skvěle – právě nás spíš potápí neproměňování šancí a taky stupidní individuální chyby vedoucí ke gólům soupeře. Arteta na nikoho nežárlí, jen prostě potřebuje vynést odpadky.

Co se týče těch hráčů, které jsi jmenoval – Luize "nemá nikdo rád", tady asi nemám sílu to řešit, ale jeho přínos podle mě furt převyšuje nedostatky (které nepopírám). Cedric je NÁHRADNÍK a teď naše nejlepší RB (možná spolu s Chambersem, ale u něj zatím těžko soudit). Problém není výkonnost náhradníka Cedrica, problém je, že volba č. 1 Bellerin patří letos k nejhorším bekům v lize. AMN dostal šancí dost, neprosadil se. Elneny je podprůměrný hráč, ale Arteta s ním pracoval a dostal ho na úroveň, kdy je validní volbou do rotace (tohle se podle mě dost podceňuje, protože Elneny např. z Emeryho éry nesahal současnému Elnenymu ani po kotníky).
oddy
02.04.2021 21:26
#
Hlavně ten první odstavec. Stačí si vzpomenout, v jakém stavu nás před rokem přebíral, a nakonec z toho udělal ještě FA Cup. Není holt bezchybný a taky se teprve učí, ale i ta chvála, která na něj jde od hráčů i trenérů jde, jasně napovídá, že to špatnej trenér není.
Remt
03.04.2021 09:13
#
Částečně s tebou souhlasím a přesto mám v něčem úplně odlišný názor. Když říkáš - není bezchybný, začíná a pořád se ještě učí. Zeptám se - v klubu jako je Arsenal (kde se toci desítky i stovky milionů eur rok co rok) je prostor pro to aby na lavičku hlavního trenéra přišel někdo kdo.. se bude učit tomu řemeslu? Kdo to bude zkoušet? To mi přijde že někdo spadl z višně.. a to ten kdo takovéhle trenéry vybírá. Být ve vedení Arsenalu tak Artetovi řeknu ať se to "učí" v nějakém menším klubu kde nemůže zacatecnickymi chybami napáchat takové obrovské finanční škody a až se to naučí ať teprve přijde do top klubu jako je Arsenal.

Nevím asi mám pocit že na tohle mám odlišný názor než spousta ostatních ale vždyť to je pomalu jak kdybys vystudoval vysokou školu a po vystudování si šel sednout okamžitě do křesla nějaký obrovský firmy.. bez zkušeností.. jen že máš protekci.
afc
03.04.2021 09:51
#
Emery mal skúsenosti a ako to dopadlo?
Remt
03.04.2021 10:11
#
No pořád je větší pravděpodobnost úspěchu když privedes zkušeného trenéra než nějakého trenérského benjaminka..
El Fáňos
03.04.2021 10:39
#
Moc děkuju za názory. Já se tě ptal s upřímným zájmem, protože je vidět, že Arsenal sleduješ. Můj problém je, že těch zápasu nestíhám vidět tolik, a když se na nějaký dívám, tak jsem akorát naštvaný, protože tak z 80% vidím uběhaný výkon bez šancí, hru k od vápna k vápnu, nesmyslné ztráty na vlastní půlovině, laciné goly a impotenci v útoku. Jmenovitě si pamatuju na zápas s Villou to byla vyloženě ostuda a ztráta času, potom Spurs, které jsme sice porazili, ale dominanci a užasnou přechodovou fázi jsem tam moc neviděl a proti WHU byl jeden poločas fantastickej a jeden tragikomickej. Vlastně jediný ten poločas s WHU se mi opravdu pod Artetou herně líbil (předtím jsem viděl konec minulé a podzim letošní, kde jsem na Artetu trochu zanevřel). To že Guardiola chválil jeho přechodovou fázi jsem zaregistroval a jistou váhu to určitě má, na druhou stranu, když se objektivně kouknu na PL, tak vidím hned několik týmu s mnohem lepší přechodovou fází a pokud se dostaneš jenom k vápnu a tam nevíš, co udělat s míčem, tak je to jak chválit impotentovi velkýho ptáka Je teda pravda, že první zápasy pod Artetou byla jenom bojovnost a obrana, ted je tam bojovnost a přechodová fáze, tak třeba tu finální fázi teprve natrénuje Uznávám, že tolik času tam ještě není, ale být s Arsenalem 9. a herně mě hrozně nudí a vím, že ti hráči mají navíc... pak vidím jak v Chelsea přijde trenér a ten tým zvedne ze dne na den na jinou úroveň. Těším se na večer, dneska se dívat budu, tak doufám, že bude vidět úžasná přechodová fáze a hodně gólů
El Fáňos
03.04.2021 22:17
#
Už to nevydrzim 60 minuta, Arsenal odkopava mice a hraje jak tretiligova sragora, všichni za míčem, přechod do útoku nula, laciny ztráty na vlastní pulce... bez saky jalovy, extrémní nuda, to jsou jenom kecy o přechodu arteta je hroznej a střídání elneny...
Golasso
03.04.2021 22:30
#
Tak koho tam má dát tvl? Podívej se na tu lavičku ... zranění 3 hráči základu, kteří hlavně tahají útoky. A Liverpool dneska hraje parádně
El Fáňos
03.04.2021 23:17
#
mrzí mě to, ale bohužel se tím zápasem potvrdilo to, co jsem tvrdil, naopak to bylo ještě horší, než jsem čekal, takhle špatně Arsenal nidky nehrál a není to první zápas pod Artetou, kdy takhle hrajou. Tohle jde jednoznačně za trenérem, Liverpool je lepší, ale vždyť jsme mu to úplně darovali... bráníme jak blbci v 11 lidech, na brejk tam není nikdo nahoře, chválíte tu přechodovou fázi do utoku, ale Arsenal se vůbec nemohl dostat za půlku. Chválit Liverpool je trochu alibistický, protože do příchody Joty byly dost bezzubý a to jim to Arsenal chtěl vehemetně darovat, vždyt mají LFCposlední zápasy X problému a my nic na ně nevyzkoušeli. Tohle byl evidentní případ špatné taktiky, hráče máme rozhodně lepší jak Fulham a další týmy, které s LFC hráli mnohem líp, jsem hrozně zklamanej a dokud Artetu nevyhodí, tak se asi na Arsenal přestanu dívat, protože to nemá smysl a je to jenom otázka času. Jinak pokud by byl soudný trenér, tak v poločase překope sestavu a pošle tam Martinelliho místo Lacazeta a bude hrát na náhodný brejky, protože na nic víc ten tým neměl, dlouhý míče za obranu a potrápení toho Philispe, který by rychlostně na Aubameyanga neměl, využít utočícího trenta a děr v obraně Liverpoolu. Neodkopávat míče jak v hokejovém oslabení nejvíc mi bylo líto Gabriela, který hrál do těch gólů dobře, ale ta frustrace musí pro hráče být neskutečná, to samé Aubameyang ,takové hráče tenhle nesystém hrozně zazdí. Ale jestli se ti to líbí a přijde ti, že chudáček Arteta tam nemá koho dát, ale nezapomínej, že je to jeho zodpovědnost koho tam má, lepších fotbalistů se zbavil a tohle si tam nechal, on je manažer navíc Arsenal má pořád kádr silnější než většina týmů PL na titul to není, ale top trenér by s nima top 4 letos uhrál, rozhodně by mohli alespon občas vystřelit.
Golasso
03.04.2021 23:58
#
Hej, já asi nemám sílu se s tebou hádat . Sám ses přiznal, že na to nečumíš, ale na kritiku si troufáš. Tak si Artetu kritizuj, když máš pocit, že máš pravdu . Já už to jebu, je to furt dokola a tyhle fráze o super týmu a špatném trenérovi tu jedou už od Wengera, jen jména trenérů se mění
El Fáňos
04.04.2021 09:00
#
Kde beres ty tu aroganci? Jsi zaslepení láskou asi. Včera to byla ostuda a zatím je herně Arteta ve srovnáním s Emerym a Wengerem nejslabší... to není žádný pocity, ale 9. Misto a neschopnost dostat se na soupeřovu polovinu...
Golasso
04.04.2021 09:10
#
To nemá být arogance, jen jsou tyhle debaty furt dokola. Jestli to vyznělo arogantně, tak promiň . I argumenty pořád padají ty samé, tak už mě to moc nebaví (i když jsem se stejně neubránil a začal o tom diskutovat pod souhrnem, achjo ).
El Fáňos
04.04.2021 09:27
#
no pořád mě nějak shazuješ a házíš do skupiny nějakých trollů a trotlů ale chápu, že to člověku nedá, když po zápase je zklamenej a vidí přičiny trošku někde jidne a jako tobě přijdou moje názory jako kecy, tak přesně mě přijdou řeči o úžasý přechodový fázi jako kecy tak se důstojně ukončeme debatu a popřejme Arsenalu, ať se zvedne herně i výsledkově zvedne je to jenom zábava a mě stačí na nervonání úplně bohatě Marseille
Golasso
04.04.2021 09:36
#
Ok a do trollů a trotlů jsem tě určitě házet nechtěl. Ještě jednou se omlouvám, pokud to tak vyznělo.
El Fáňos
02.04.2021 18:25
#
naprostý souhlas
smazaný uživatel
02.04.2021 12:34
#
" mohl by se někdo ve vedení začít zamýšlet nad mentalitou hráčů, které kupujeme"

- spravne to chapem, ze to povazujes za obchod s bielym masom? Pretoze tak si to napisal. Niektori na svete sa tvaria, ako keby ini boli ich otrokmi...
Freedo
02.04.2021 14:21
#
V tomhle případě to úplně bílý maso není.
Golasso
02.04.2021 16:45
#
To fakt nevím, jak jsi na tohle došel .
fenixLFC
02.04.2021 17:05
#
fenixLFC
02.04.2021 17:02
#
praveze u guendouziho to vedeli asi vsetci okrem arsenalu, to ze je problemovy sa hovorilo uz pred prestupom a dokazov na to bolo habadej...
SunFells
02.04.2021 18:40
#
opravdu?
smazaný uživatel
04.04.2021 16:19
#
co to meles ty ovcomrde? a u tebe se vsadim, ze si do jeho prichodu neznal nejen Guenda, ale tys neznal ani do tehle debaty nejakej Lorient, ty dukaze
fenixLFC
04.04.2021 19:46
#
zvladaj, debilko
El-Pistolero-68
02.04.2021 18:25
#
Tu první sezonu měl slušnou, ne?
SunFells
02.04.2021 11:36
#
Boca dá Arsenalu 20+ M, ne? Uvažuj, Lucasi.
Gunner14
02.04.2021 11:42
#
I o tom se zmínil a sám ví že na to Boca nemá a chce hostovačku do k nim nejdřív. V úžasný situaci jsme Buď ho tam nepustíme a budeme "nemorální" ale v zájmu klubu. A nebo ho tam pustíme, Torreira bude spokojenej a my utřeme 25m v rozpočtu... Jako je to smutný a soucítím s ním, ale podepsal smlouvu a teď si vymrčuje odchod do určitého klubu, který na něj nemá ani prachy.
masly008
02.04.2021 12:11
#
Tak ještě by šlo domluvit třeba za torreiru nějaké přednostní práva na třeba 5 talentů.
Euphael
02.04.2021 17:54
#
Bakary3
02.04.2021 17:24
#
Tak to ma smulu a na nějakou hostovacku bych se vysral.
Uz ted mu vedeni vysli vstric trapnou hostovackou v atleticu, jednou podepsal smlouvu a byl v ty dobe svepravnej? Ano, byl.

Takže jestli za nej Arsenal nedostane odpovidajici nabidku, mel by jako profik proste pokracovat dal a hotovo.
Kdyz ne, no tak by mel klub sahnout k sankcím treba, kraceni platu...

Samozřejmě ted predbiham, je to teorie..
ale neni mozny, aby si hrac s platnou smlouvou najednou neco usmyslel a dostaval tak vedeni klubu pod nejaky tlak.
Gazdo
02.04.2021 17:53
#
afc
02.04.2021 12:08
#
Ak dajú 5m, tak budem radi. Katastrofa.
SunFells
02.04.2021 12:18
#
To je docela masakr, že Boca za něj peníze ani nemůže dát a v Evropě je nikdo nebude chtít dát, když vidí jaké je to vymrčující se dítě.
afc
02.04.2021 12:40
#
El-Pistolero-68
02.04.2021 20:36
#
Bral bych ho do AC za 5. Backup za Kessiého.
ACSeRw!n
02.04.2021 12:18
#
Ceeep
02.04.2021 12:25
#
Strasny fail
Mrzi me ale ze to borec vzdava. Mam z nej pocit ze se mu proste nechce makat a chce jen mit sve jiste.
Beethoven
02.04.2021 12:41
#
To byl ten prestup 23:55, jak se arsenal smal, ze vyfoukl atleticu toreiru?
SunFells
02.04.2021 12:54
#
Ne.
vodka
02.04.2021 12:52
#
Nechápu popravdě, co s ním v AFC udělali, protože po přestupu hrál skvěle.
Pace to P.M.
02.04.2021 13:14
#
Hral dobre ked sa hral double-pivot na strede. Po Emeryho experimentoch s 4-3-3 a Lucasom ako najofenzivnejsim to prestal zvladat..
smazaný uživatel
02.04.2021 13:24
#
emery ho znicil, podobne ako napr mna
pa3ce
02.04.2021 13:29
#
tak dufam, ze ty si sa z toho na rozdiel od Lucasa pozviechal
Seydou Doumbia
02.04.2021 14:51
#
ty už si v Arsenalu nebyl
SunFells
02.04.2021 14:58
#
Nikikrew
02.04.2021 15:19
#
J0EL
02.04.2021 16:04
#
Euphael
02.04.2021 17:55
#
Čenda
02.04.2021 18:51
#
havrys99
02.04.2021 19:22
#
El-Pistolero-68
02.04.2021 20:37
#
Rišty
02.04.2021 21:19
#
Hokaido
02.04.2021 22:45
#
vodka
03.04.2021 14:48
#
smazaný uživatel
04.04.2021 16:21
#
ty sis o to svyma debilnima kecama rikal, tak si nestezuj a naliskej si
Kucka
05.04.2021 20:35
#
Seydou Doumbia
02.04.2021 14:56
#
Já ho měl vždy rád. V Arsenalu měl období, kdy měl opravdu velkou formu. Snad 10x po sobě MOTM nebo tak ne? Navíc má kvalitní video na YT na přípravu Yerba Maté, takže to musí být frajer.
Vlkoslav
03.04.2021 13:59
#
ja taky, snad si to jeste urovna do leta a verim ze se pro nej najde odpovidajici misto v zaloze, treba vedle parteyho na stridacku se xhakou
Kucka
05.04.2021 20:36
#
chvíli hrál jak bílý Kanté
Seydou Doumbia
06.04.2021 14:42
#
Aldeano
02.04.2021 15:16
#
Nikikrew
02.04.2021 15:20
#
Škoda Lucasa, potenciál tam bol veľký. Snáď ho za 20mega strelíme.
Btw nech už je zajtra, tak dlho som sa na PL netešil už veľmi dávno
Bayern +
02.04.2021 16:18
#
To pochybujem, keďže verejne prehlasuje, že s Európou definitívne končí. A kluby z JA Vám také peniaze nedajú.
Rothbard
02.04.2021 16:58
#
Už ho poslali domů?
Busby babes
02.04.2021 17:20
#
https://twitter.com/TheElitePundit/status/1372201902239277062

Tohle je docela vtipny. Ole nedavno trochu shodil poharove souteze s tim, ze hlavnim ukazatelem nejakeho pokroku je liga. Na to se spustil docela krik... no Fergie rikal to same, kdyz prisel.
SunFells
02.04.2021 18:44
#
Kdo křičel? Vždyť je to dost nezpochybnitelné tvrzení
Busby babes
03.04.2021 10:37
#
cast nasich fans. Ze jako kaslem na pohary a chceme hlavne top 4 a jak je to mysleni malych tymu a tak.

On teda Ole nerekl, ze kasleme na pohary, jen rekl, ze znamka pokroku neni vitezstvi v nich, ale postaveni v tabulce.
smazaný uživatel
02.04.2021 17:43
#
Jeho touhu chápu, ale Boca za něj nedá nic, jestli si to nějak vymodlí, že by ho pustili zadarmo to pochybuju. BTW, v River Plate Montevideo je super hráč, Mati Arezo, nevím kolik by realně stál...tak 80 českých? Ale být pražskými S tak do toho jdu.
fenixLFC
02.04.2021 18:46
#
si hral FM ze tu tahas areza?
smazaný uživatel
03.04.2021 16:32
#
Fucking Monkey?
Filipow
03.04.2021 10:57
#
Arezza nebrat, koupil jsem si ho ve FIFA Manageru do Sparty a dva a půl roku se jen trápil, pak šel do Španělska a stal se nejlepším střelcem ligy.
RadekVonCZE
04.04.2021 02:52
#

Gambáč Liga > La Liga
machna
02.04.2021 18:55
#
Pojď do Bocy , je třeba vyhrát Libertadores , k tomu ještě Cavani a už by z toho mohl být titul
Hachim Mastour
02.04.2021 19:52
#
Ak maju v boce nejaky talent tak sem s nim
smazaný uživatel
02.04.2021 21:26
#
104. Pre pekné a pokojné Veľkonočné sviatky všetkým.


Ja som cesta, pravda a život (Jn 14,1-7)
Lacko_Boh
02.04.2021 21:50
#
nie je o com, nadherne obdobie tento rok bohuzial bez rodiny
smazaný uživatel
02.04.2021 23:52
#
Prečo bez rodiny?
Lacko_Boh
03.04.2021 15:19
#
babka poslala do whatsappovej skupiny ze si odmieta pred sibackou klaknut...rasisticka svina, nepotrebujem byt s nimi na najdolezitejsie sviatky roka
smazaný uživatel
03.04.2021 15:33
#
smazaný uživatel
04.04.2021 16:22
#
raduinho
04.04.2021 16:25
#
el Principito
04.04.2021 19:25
#
Kucka
05.04.2021 20:37
#
Nikikrew
02.04.2021 23:08
#
El-Pistolero-68
03.04.2021 02:05
#
raduinho
04.04.2021 16:25
#
smazaný uživatel
03.04.2021 12:11
#
Je na fotbal malej. Nemá jedinou hlavičku a asi si to uvědomil. To je možná to jediné, čeho je mu líto. Hráč pod 170 by musel být sakra výjimečný, aby se mohl ve fotbale prosadit. Trpaslíci patří maximálně možná tak do futsalu.
kitas
03.04.2021 15:57
#
Cazorla? Jeden z najlepších hráčov za posledných 10 rokov v Arsenale
RadekVonCZE
04.04.2021 02:51
#
Však to napsal:

musel by být sakra vyjímečný
kitas
08.01.2023 17:15
#
RadekVonCZE
08.01.2023 20:07
#
Po roce
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.