Jarolím končí u reprezentace, o nástupci se jedná

11.09.2018 12:07, aktualizováno 11.09.2018 17:48 - Aktuality
Karel Jarolím (© slavia.cz)
 
Karel Jarolím skončil ve funkci trenéra reprezentace. Oznámila to Fotbalová asociace ČR, podle níž odvolání kouče i celého realizačního týmu následovalo po vzájemné dohodě na základě neuspokojivých výsledků i herního projevu. Momentálně FAČR jedná o Jarolímovu nástupci, konkrétní jména nechce komentovat. Největším favoritem podle médií i sázkových kanceláří je ale Jaroslav Šilhavý.

"Situace je už opravdu neudržitelná a musela se okamžitě řešit. Jsem rád, že jsme se s Karlem Jarolímem konstruktivně domluvili, není na co čekat, tým potřebuje nový impulz," uvedl v prohlášení předseda FAČR Martin Malík. K dohodě podle něj došlo v letadle cestou z Ruska, kde český tým v pondělní přípravě prohrál 1:5 a utrpěl nejtěžší prohru ve své historii.

"Po posledním zápase s Ruskem jsem dospěl k názoru, že tým bude potřebovat nový impulz. Během noci jsme se s vedením FAČR dohodli na ukončení mého angažmá. Svému nástupci, ať už jím bude kdokoliv, přeji hodně štěstí," prohlásil Jarolím. "Jsem vděčný za šanci vést národní tým. Odehráli jsme zápasy, které snesly přísnější měřítko, v dlouhodobějším horizontu jsme však především výsledková očekávání nenaplnili," připustil.

Dvaašedesátiletý Jarolím převzal národní tým v srpnu 2016 po Pavlu Vrbovi, asociace ho tehdy pracně uvolňovala z klubového angažmá v Mladé Boleslavi. Reprezentace pod jeho vedením vyhrála deset z 22 zápasů, čtyřikrát remizovala a osmkrát prohrála. Připsala si i nejhorší prohry ve své historii 0:4 s Austrálií a 1:5 s Ruskem.

Vedení asociace už Jarolímovo odvolání řešilo po neúspěšné kvalifikaci o mistrovství světa, tehdy mu mimo jiné dalo ultimátum v podobě úspěchu v Lize národů. Do ní český tým minulý týden vstoupil domácí porážkou 1:2 s Ukrajinou.

FAČR v tiskové zprávě konstatovala, že herní projev týmu jasně ukázal, že situace vyžaduje systémovou změnu. Členům realizačního týmu proto budou ukončeny smlouvy, vedle Jarolíma skončí i jeho asistenti Miroslav Koubek, Boris Kočí, Jan Stejskal či manažer Jaromír Šeterle.

Jméno Jarolímova nástupce zatím není známo. Podle sázkových kanceláří je největším favoritem Šilhavý, který u národního týmu působil v letech 2001 až 2009 jako asistent Karla Brücknera a pak i Petra Rady. Po konci ve Slavii na přelomu roku je bez angažmá, nedávno se o něm spekulovalo jako o možném kouči Egypta. "Nemám žádné informace, s nikým jsem zatím nejednal," řekl ČTK Šilhavý.

Bookmakeři i sázkaři ale mají příchod Šilhavého za téměř hotovou věc. Kurz na něj během dne "raketově" poklesl na 1,1:1 u Fortuny a 1,3:1 u Tipsportu.

Mezi další favority patří trenér jednadvacítky Vítězslav Lavička a kouč dvacítky Karel Krejčí. "Řekli jsme si svoji představu o řešení situace u národního týmu, bylo by ale opravdu nešťastné zde začít říkat veřejně jakákoliv jména, dokud s nimi nedojde ke konkrétním jednáním. A ta nás teprve čekají. Vedení asociace se vrátilo z Ruska v ranních hodinách a od té doby začíná dělat maximum pro to, aby o budoucím trenérovi i jeho realizačním týmu bylo jasno co možná nejdříve," uvedl Malík.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6352
Komentáře (297 / 0 nových)
Beči
11.09.2018 12:08
#
Není za co děkovat a sbohem. Nejpravděpodobnější varianta je teď asi Šilhavý, což sice také není úplně ideální náhrada, ale z těch, kteří jsou momentálně dostupní, se jeví asi nejlogičtěji. Výhodou je, že víc pod možnosti hráčů už se asi hrát ani nedá, takže horší než pod Karlem to být nemůže. Hlavně se nesmí už nic zkoušet a musí se vymačkat maximum z hráčů, kteří jsou k dispozici. Když bude mít tým jasnou taktiku a hráči budou přesně vědět co a a jak hrát, věřím, že můžeme mít výsledky ihned. Rozhodně nemáme tak špatné hráče, abychom dostávali nálože od podobně průměrných či lehce nadprůměrných týmů jako Austrálie nebo Rusko. A taky bych neměl opomenout, že musí být v kondici všechny opory, protože kvalitní backup za ně prostě není. Nejvíc nás tlačí bota na postu ofenzivního záložníka, který může relativně kvalitně vyplnit snad jen Barák, nikdo jiný mě nenapadá, Hušba je sice technicky kvalitní, ale absolutně nestíhá rychlostně... Měl by na ten post třeba Matoušek? Pak je tu ale asi ještě větší problém, a to jsou stopeři. Relativní jistota je snad jen Suchý a dál varianty jako Kalas, které jednou zahrají skvěle a podruhé otřesně, nechápu proč se nevyzkouší Čelůstka. Na postu DM máme celkem dobrého Součka a na CM Daridu, ale ten je bohužel poslední dobou často zraněný a na jeho postu by měl začít nastupovat Jankto. Křídla jsou taky dobrá otázka, protože příliš kvalitní hráče na ně nemáme. Útok by měl být vyřešen Schickem, Vydrou a Krmelcem. V brance máme taky jistotu i kvalitní náhrady, tam není co řešit. Na pravém beku je jistý Kadeř a na levém bych nasazoval Gebreho a Nováka. No, každopádně nový trenér bude mít tu roli složitou, o tom žádná.
meezy5
11.09.2018 12:13
#
Jarolim je sice hnup ale kvalita tam proste neni a tecka, nikdo z toho materialu o moc vic nevymackne, viz fail vrby kterej byl povazovanej za spasitele, proste neni kvalita, nejsou vysledky.
xhejl
11.09.2018 12:46
#
Podle mě je tohle už přehnaný. Máme 10 hráčů, co nastupujou pravidelně v top ligách. Zbytek repre tvoří hráči z cze týmů, co hrajou pravidelně poháry. Určitě nepatří k evropský elitě, ale tohle sebemrskačství je druhej extrém. Být o třídu horší doma s Jihlavou nebo dostat pětku v Rusku prostě adekvátní není.
Fantomasova sestra
11.09.2018 12:48
#
xhejl
11.09.2018 12:50
#
s Ukrajinou, nevím jak se mi tam ta Jihlava dostala
Nebelung
11.09.2018 13:05
#
Žluté dresy
risk je zisk
11.09.2018 17:07
#
pedrofcb
11.09.2018 13:18
#
Jenomže v minulosti jsme měli 10 hráčů, kteří byli hvězdami těch top lig.
Reggie
11.09.2018 13:27
#
To jsme meli, ale taky snad nikdo nepocita s tim, ze ty vysledky ted budou na ty urovni jako tenkrat. Proste je potreba hrat s tim, co mame a da se s tim hrat aspon na urovni treba ty Ukrajiny nebo Rusu.
wesleyborland
12.09.2018 08:31
#
I takovej Island dokáže hrát dobrý fotbal a mít výsledky a hráče má co se týče lig dost podobné.
Reggie
12.09.2018 11:48
#
To tvrdim uz dlouho. Nemluve o tom, ze mame rozhodne lepsi hracsky material a hlavne sirsi zakladnu, nez ma Island. O tom nemuze byt snad pochyb. Chce to trenera!
xhejl
11.09.2018 13:37
#
Jasně, ale taky jsme patřili do úplné špičky...nikdo netvrdí, že v ní jsme. Ale aktuálně hrajeme daleko pod svoje možnosti.
Beči
11.09.2018 13:11
#
Asi fotbalu moc nerozumíš, nebo jsi prostě jen klasická zaslepená ovečka.
cejen13
11.09.2018 13:16
#
No Vrba právě názorně ukázal co se z podobnýho týmu dá vymáčknout, když trenovat umíš. Ta kvalda na Euro byla od nás naprosto výborná a bylo to jediný období, kdy sem byl na repre na chvíli zase hrdej i přes pozdější nepostup ze skupiny na Euru.
Reggie
11.09.2018 13:27
#
Beči
11.09.2018 13:35
#
ZB 07
11.09.2018 14:09
#
naheCZ
11.09.2018 14:34
#
db18
11.09.2018 17:13
#
frankiefcb
11.09.2018 17:20
#
KingMaster13
11.09.2018 17:26
#
Edgewalker
11.09.2018 19:07
#
OTASi
11.09.2018 20:41
#
cristiano.K.
11.09.2018 22:10
#
podpis. Jen blbci si žádali Vrbovu hlavu
raduinho
11.09.2018 23:16
#
!!!OCIP_KINAB
11.09.2018 23:42
#
Lof
12.09.2018 12:16
#
tnt03
13.09.2018 22:45
#
Reggie
11.09.2018 13:26
#
Fail Vrby? Myslis to, jak vyhral hodne tezkou kvalifikacni skupinu s tymem, kterej podle nebyl lepsi nez tehnle? EURO uz byla jina pisnicka, ale dostali jsme se tam po vybornych vysledcicha a ty vykony nebyly spatny. Jak psal Beci nahore, v brane to mame super, pak je tam Kader, Gebre, na kterych se da stavet. Chybi stoperi, to je fakt. V zaloze je Darida, Jakto, Barak, coz neni uplne zly a je tam potencial a utok je taky docela v pohode. Shich pujde nahoru, Krmelec kdyz dostane nejakej balon, tak gol dat umi a jeste je tam Vydra. Nejvetsi pruser jsou stoperi a kridla. Ale urcite se s tim materialem da hrat daleko lip a delat daleko lepsi vysledky, nez predvedl Jarolim.
Shevchenko
11.09.2018 14:17
#
Fail Vrby
T7s
11.09.2018 17:13
#
VP85
11.09.2018 12:50
#
Zrovna Suchý mi jako jistota nepřipadá. Celkem pomalý a těžkopádný, hodně chybuje... Doufal jsem dříve, že z něj bude o parník lepší hráč.
Beči
11.09.2018 13:12
#
Taky jsem napsal relativní jistota. Bohužel, lepšího stopera asi momentálně nemáme. Čekal jsem, že bude stabilní oporou Brabec, ale to ještě předtím, než přestal v Genku hrát.
borg
11.09.2018 12:57
#
Jako sorry, ale Šilhavý nemá šanci tyhle nekopy postavit do latě. A už vůbec ne za 2 tréninky před zápasem se Slovenskem.
151bar151
11.09.2018 15:15
#
Tos měl napsaný předem
T7s
11.09.2018 17:11
#
na AM bych zkusil Pospisila.
OTASi
11.09.2018 20:41
#
Souček na repre úroveň taky nemá. Alespoň ne na základ. To už spíš Petrák
YNWA__MSN
11.09.2018 12:10
#
Jupííí....
***Chelsea FC***
11.09.2018 12:10
#
Problémy to nevyřeší, hráči se bránit stejně nenaučí.
YNWA__MSN
11.09.2018 12:13
#
Aspon se nebude na stopera rvat bek
!!!OCIP_KINAB
11.09.2018 23:44
#
Silhavy je branit nauci!
Puskas
11.09.2018 12:12
#
Jinak je zajímavé, že úspěšní trenéři repre byli vždy nanejvýše průměrní ligoví hráči, kvalitní reprezentanti, nebo dokonce hvězdy propadli.
lampas
11.09.2018 12:51
#
Tak Bílek s Chovancem vyloženě nepropadli.
Puskas
11.09.2018 13:04
#
Dobře, chybí tam "většinou".
meno
11.09.2018 19:31
#
No tak to aby se už chystal Kučera!
Smreky
11.09.2018 12:12
#
OT: Liga mistrů a Evropská liga za tři roky nebudou jedinými soutěžemi, v nichž se budou potkávat kluby z různých evropských zemí. UEFA přišla s návrhem třetí pohárové soutěže a projekt nyní dostal zelenou, organizace brzy představí konkrétnější plány, nová soutěž se bude hrát od sezony 2021/2022. (football-italia.net)

pýtam sa NAČO to bude dobré???? kedy budú hráči oddychovať? veď už teraz hrajú tých súťaží strašne moc...
ZB 07
11.09.2018 12:14
#
meezy5
11.09.2018 12:19
#
Jj protoze fotbalisti tvrde pracujou narozdil od lidi co treba 12 hodin denne drepi ve fabrikach a potrebujou vic volna
Fantomasova sestra
11.09.2018 12:48
#
YNWA__MSN
11.09.2018 13:08
#
Presne chudaci fotbalisti berou jenom miliony tydne a hrajou jeden max dva zapasy za tyden
mistr129
11.09.2018 22:32
#
kiwwi
11.09.2018 12:20
#
njn... hrať naraz LM, EL a teraz aj tretiu súťaž naraz je pre hráča namahajuce... kiežby hral len jednu z tých súťaží
Lord Beilish
11.09.2018 15:08
#
Který hráč podle tebe hrál současně LM a EL ?
kiwwi
11.09.2018 15:56
#
a preco sa nespytas smrekyho?
zlatan-legend
11.09.2018 12:20
#
A proč ne? V lize bude pořád o co hrát i v nižších patrech tabulky. Hráči budou mít možnost konfrontace v pohárové Evropě a zkusí si atmosféru mezistátního zápasu. Minimálně pro mladé hráče rozhodně skvěla zkušenost pro další růst! Nevěřím, že by tohle nějaký klub nebo hráč odmítl + se bude hrát o další peníze. Za mě ROZHODNÉ pro
ratusek
11.09.2018 12:30
#
Tak když z elitních lig bude postupovat do pohárů 10 týmů, přičemž ty silné už serou na EL a kdyby se nedojbžoe dostaly do té třetí, tak nato budou srát uplně.

Jsem pro za předpokladu, že to budou hrát týmy od třeba 30.místa v koeficientu
RM1999
11.09.2018 13:29
#
Já bych se ani nedivil, kdyby to byl 1. krok k tomu, aby konečně vznikla ta "liga bohatých" (místo LM), kde by byly kluby ze zemí top 6 (nebo top 5, top 7, prostě aby to končilo nad Ruskem ), místo EL 2. liga pro kluby z lig do +- 20. místa a pak 3. liga pro ligy jako Slovensko, San Marino, Malta apod.
Medico
11.09.2018 13:32
#
Tak tohle uvitaji urcite nizsi kluby v PL
Tech pozitiva je tam vice. Hraci, vedeni si zvyknou na mezinarodni utkani. Organizace akce atpod. Stadiony se musi opravit podle standardu UEFA treba. Skvele pro nizsi kluby a jejich mlade hraci, ktere se muzou ukazat svetu.
Vidim to na schema LM -stredu, EL- Ctvrtek, novy soutez - utery.
cetto
11.09.2018 12:26
#
Navrhuji dvě varianty - bud pohár týmů sestupujících do druhých lig nebo naopak pohár týmů postupujících z druhých lig
Greny
11.09.2018 12:34
#
Zapomel jsi ale dodat ze se snizi pocet ucastniku EL nejspise na 32
T7s
11.09.2018 17:16
#
zase vetsi sance vybrat pro uefu neco na pokutach za pyro apod.
Jolly Roger
11.09.2018 12:13
#
Martin Hašek
bravo7
11.09.2018 12:21
#
SIce ho mám rád, ale ještě bych ho nechal chvíli trenérsky růst v Bohemce.
F.Torres
11.09.2018 12:18
#
Pánik, Sčasný, Šilhavý, Trpiš, Lavička? Některá jména asi nereálná, viděl bych to na Pánika. Jen prosím ne žádný Chovance atd...
Do budoucna Holoubek, Jílek, ale ti mají zatím čas.
bravo7
11.09.2018 12:21
#
Upřímně, i Rada je lepší trenér než Jarolím.
ratusek
11.09.2018 12:31
#
na Pánika nám nesahejte
Mirek na tenisu
11.09.2018 14:03
#
Páník na Hrad!
Zark
11.09.2018 16:50
#
na slezský hrad
frankiefcb
11.09.2018 17:22
#
SK1894
11.09.2018 12:19
#
Nový trenér by měl být Osobnost s autoritou.
Ale jak může být, když ho vybere Berbr ?!
meezy5
11.09.2018 12:20
#
Berbr je osobnost, ten fotbal se sam neudela
didosh
11.09.2018 20:41
#
Nr.Nobody
11.09.2018 12:20
#
Ale tak nadruhou stranu vyzkousel hodne hracu a je docela jasne, kdo na to ma a kdo uz se v repre ukazat nesmi (Husbauer napriklad).
Raul07
11.09.2018 12:21
#
Není Šilhavý moc velkej "dobráček"? Ne že by mě teda napadal někdo jinej...
luismiksak
11.09.2018 12:29
#
Šilhavý i Lavička jsou měkký ! Do repre nepotřebujeme žádného myslitele, ale někoho jako Petr Rada.
Za mě Chovanec!
Kostomlat
11.09.2018 12:30
#
ty vole nestraš, chodí sem i děti
luismiksak
11.09.2018 12:40
#
No a kdo?
Jarda Beton Šilhavý ?
Kostomlat
11.09.2018 12:52
#
Hřebík / Franz / Ivan Hašek / Petržela / Zeman. Někdo z této pětice.
luismiksak
11.09.2018 13:27
#
Franz ?? Jako parodie dobry
Petržela ?? Pomocná ruka kvůli jeho druhům
Hřebík - nevezmou ho lidi, ani hráči
Hašek - super
Zeman - příliš starý
Kostomlat
11.09.2018 13:42
#
Franz - motivátor, v repre bude parta, dá do toho emoce, srdíčko
Petržela - náročný a úspěšný trenér, přesně se podle mě hodí do škatulky repre kouče. Na práci v klubu už to není
Hřebík - úspěšný a náročný trenér, lidi ho vezmou, protože repre aktuálně skoro nikoho nezajímá, takticky na výši, pod rukama mu prošli stříbrní hráči z EURA U19 v r. 2011
Zeman - Brückner byl taky starej a jakej to byl kouč.
V každém případě bychom si nepohoršili. Obávám se, že lidi jako Lavička, šilhavý nebo Krejčí jsou příliš hodní na to, aby si u repre prosadili svou. Budou to Berbrovy prodloužené ruce u mužstva.
Zerain
11.09.2018 17:15
#
Já osobně bych by za Hrebika no, případně Zemana protože není odkojený tou naši zumpou
VP85
11.09.2018 12:54
#
Chovanec je trenérsky vyčpělý, stará škola. Jsem pro mladšího trenéra.
ClancyWiggum
11.09.2018 12:41
#
Fantomasova sestra
11.09.2018 12:49
#
ClancyWiggum
11.09.2018 12:41
#
Vole
zlatan-legend
11.09.2018 12:22
#
Šilhavý = 10 hráčů ze Slavie
Mr.Mike
11.09.2018 13:14
#
včetně Ngadeua a Deliho
Drumassacre
11.09.2018 16:33
#
no ne že by se nehodili...
cetto
11.09.2018 12:25
#
Dle interních zdrojů FAČR oslovila Ružomberok a trenéra Holoubka. Ve hře je prý varianta, že by Holoubek zůstal do konce roku trenérem obou mužstev a následně by plně převzal reprezentaci.

Za mě zajímavá a progresivní varianta. Holub je podle me jediný trenér, u kterého je aspon nějaká malá naděje, ze ten tým někam posune. U ostatních trenérů by to bylo spis z blata do louže..
TopPlayers
11.09.2018 12:27
#
ten zdroj je tvůj soused z druhého patra, který to má od svého kámoše ne ?
cetto
11.09.2018 12:45
#
luismiksak
11.09.2018 12:31
#
A co Holoubek dokázal ?
V krizi vymackal 110% ze Sparty a postoupil přes Inter, za par měsíců si ho stejní hrací namazali na chleba ...
ratusek
11.09.2018 12:32
#
Borec má probémy s Ružou, u nás moc neoslnil a půjde k repre. To by pro něj byla sebevražda, at se vytrénuje a třeba za ´10 let
Puskas
11.09.2018 12:32
#
To by frašku dovedli do konce.
El-Pistolero-68
11.09.2018 16:37
#
To snad nemysli vazne, verim v toho Silhaveho...
Jolly Roger
11.09.2018 12:25
#
Berbr říkal, že má nějakého adepta z jiné sféry.
Dagmar Damková? Kateřina Valachová?
Whitemedia
11.09.2018 12:28
#
Chovanec
Jolly Roger
11.09.2018 12:30
#
To je ještě horší než ty dvě.
Kostomlat
11.09.2018 12:31
#
ten může trénovat Měcholupy nebo Vykáň ale ne repre.
RadekVonCZE
11.09.2018 17:15
#
montolivo
11.09.2018 12:25
#
Věděl bych o náhradě, aktuálně je volný...
https://ichef.bbci.co.uk/images/ic/976xn/p0652cny.jpg
RM1999
11.09.2018 13:34
#
Podle mě by to ale trochu narazilo na tom, že by chtěl tu samou cifru, co bral Yoda, akorát v €
Zerain
11.09.2018 17:16
#
To by byla bomba, jen si myslím ze si naši Berbrove a spol. nenachází tolik ukrást z koláče peněz
TopPlayers
11.09.2018 12:26
#
Tak nejlepší možná volba je jednoznačně Trpišovský, ale je to nereálný jedině, že by to skloubil se Slávií
Whitemedia
11.09.2018 12:26
#
Ať pořád nemluví o impulzu, mám z toho strach
ratusek
11.09.2018 12:32
#
didosh
11.09.2018 20:43
#
Blaza27
12.09.2018 10:29
#
Kostomlat
11.09.2018 12:28
#
Trenér: Hřebík.
Sestava
Vaclík
Gebre, Kalas, Brabec, Novák
Kadeř, Darida, Barák, Jankto
Schick, Šural.
OF Mistrovství světa a ČF EURO v Suchým triku!
Jolly Roger
11.09.2018 12:35
#
To není špatný. Hřebíka bych bral, Jarolím neuměl složit obranu.
Greny
11.09.2018 12:37
#
Jako Hrebika bych si tam predstavit umel, dokonce i Csaplara, teoreticky jsou naslapani jak nikdo jinej
Kostomlat
11.09.2018 12:40
#
přesně. Brückner byl taky bedna, takticky nejlepší v zemi, ale k repre ho protlačil až Kubíček nějakou lstí, či co . Hřebík je taky nevyužitej, protože o fotbale má přehled jako málokdo. Tahle generace ho poslouchat bude ,jsou to hráči, které měl v r. 2011 v Rumunsku na stříbrném EURO U 19
lada.sp
11.09.2018 12:41
#
Toho Šurala by tady hodně lidí asi neschroustalo, jinak
Kostomlat
11.09.2018 12:42
#
šural se sice někdy chová jako kokot, ale myslím, že je řádově o třídu lepší fotbalista, než Krmelec.
Fantomasova sestra
11.09.2018 12:53
#
teoreticky hezké, ale nikdo by nebránil...

Schick
Jankto – Darida – Barák – Theo Gebre Selassie
Souček
někdo – Brabec – Kalas – Kadeřábek
Vaclík
Fantomasova sestra
11.09.2018 12:55
#
Suchý, Čelůstka, Šural, Krmenčík... někteří z nich jsou alternativy, přihlížet na formu
Kostomlat
11.09.2018 12:56
#
tys napsal prakticky totéž, jen jsi prohodil Součka za Šurala. To je OK. Já bych raději ale 4 4 2 s presinkem a tlekm na míč alá Island.
Fantomasova sestra
11.09.2018 12:57
#
pak jsme se shodli... 4-4-2 bude asi lepší, pak teda Barák místo Daridy, dokud nebude Darida zdráv... a co Morávek vlastně? žije vůbec ještě? toho je věčná škoda... jinak si nejsem jist Novákem, ale povolán by být měl, min. jako back-up... Gebre podle mne bude na kraji zálohy lepší jak Kadeř
Kostomlat
11.09.2018 13:44
#
Gebre s Kadeřem si mohou měnit pozice jako v dobách největší slávy Rajtoral s Petželou v Plzni. Já jsem pro 4 4 2 s aktivním presinkem....vzpomínám na Jardu Hřebíka, jak dokázal udělat fotbalisty i z Kincla s Hartigem...taky hrával 4 4 2
Fantomasova sestra
11.09.2018 14:31
#
tak to si musí poradit is e Zmrhallem
Kostomlat
11.09.2018 14:55
#
proto ho zmiňuju jako vhodnou alternativu pro ten tým našich nekreativních běžců.
Beči
11.09.2018 15:02
#
Pavlenka (Vaclík)
Gebre (Kadeř), Suchý (Čelůstka), Kalas (Brabec), Novák (Bořil)
Darida (Souček), Jankto (Pavelka)
Kadeřábek (Kopic), Barák (Matoušek), Vydra (Šural, Krejčí)
Schick (Krmenčík)
Dufan
11.09.2018 15:21
#
Fantomasova sestra
11.09.2018 17:51
#
vzadu musí být Pavlenka nebo Souček, tady nemá kdo bránit, Daridu víc dopředu, ten nemá na DM či asi i CM co dělat, jedině AM
Beči
11.09.2018 18:41
#
Na AM ale máme kvalitního Baráka. CM jako takový přechod mezi defenzivou a ofenzivou mezi DM a AM, to by myslím Darida obstojně zvládal, je hodně běhavý a hlavně má výbornou fyzičku.
Fantomasova sestra
11.09.2018 18:48
#
CM ano, DM ne... proto tam musí být hráč typu Souček, Jankta nahradit nelze, takže asi Souček - Jankto - Darida je to nejsilnější, co můžeme nyní do středu poskládat, Barák případně za Daridu, když je zraněn
mayday
11.09.2018 18:41
#
Kalas Brabec nejsou vůdčí stopeři, tyhle borce musí nějakej ,,chytřejší" stoper dirigovat. Ale kde toho chytřejšího vzít, já vím...
FiX
11.09.2018 12:28
#
Pulpit
FAITHFUL_RUNNER
11.09.2018 12:30
#
Je úplně jedno kdo tam půjde, s těmi sráči by to nerozhýbal ani nejlepší trenér na světě..
Zark
11.09.2018 16:57
#
FAITHFUL_RUNNER
11.09.2018 12:31
#
Vydělat si za 2roky 15 mega, připsat si dvě 2 největší prohry v historii a jít do pryč
luismiksak
11.09.2018 12:46
#
Top deal
20DollarsInMyPocket
11.09.2018 12:33
#
Doufám, že si nic nevybrečí Skuhravýho syn
Kostomlat
11.09.2018 12:34
#
Podle mě nastává čas pro trenéra, který bude svého druhu celebrita - silná osobnost s přesahem do celospolečenského života. Straka, Ivan Hašek, Hřebík, Petržela, Zeman. Někdo z této skupinky trenérů. Je lepší, když je to někdo před důchodem, s promyšlenou strategií a životními zkušenostmi, kdo má vystupování, charisma, za kým půjdou hráči a kdo umí oslovit veřejnost. Taky by to měl být někdo, za kým jsou úspěchy (a tím fakt nemyslím postup do první ligy).
Beči
11.09.2018 13:23
#
Beči
11.09.2018 13:43
#
Souhlasím, že by to bylo asi nejlepší logické řešení ale to se podle mě nestane, protože Berbr tam nebude chtít silnou osobnost, která se nenechá ovlivňovat.
Kostomlat
11.09.2018 13:46
#
právě. Škoda.
Kostomlat
11.09.2018 13:49
#
dokonce bych se nebál ani toho přiřadit k výše uvedené pětici Csaplára. Zkrátka a dobře, musí to být trošku magor ( v dobrém slova smyslu), který dovede hráče a veřejnost přesvědčit o nějaké strategii, cestě. Ne leklá ryba, která jednou za měsíc udělá nominačku a rozdá dresy. Pořád mám před očima Brücknera. Je pravda, že měl k dispozici neporovnatelný materiál, ale přesto si myslím, že by si i s tímto dokázal lépe poradit.
Lemond Laws
11.09.2018 12:34
#
Vaclík
Kadeř-Suchý-Kalas-Gebre
Darida-Barák
Dočkal-Jankto-KREJČÍ
Schick
Jolly Roger
11.09.2018 12:36
#
Dočkala bych tam možná už nedával, ale určitě Vydra.
SniperxXx
11.09.2018 12:40
#
Proč už? Vždyt mu bude 30.
Mr.Mike
11.09.2018 13:15
#
no napravo by jim to mohlo klapat s Kadeřem jako kdysi
lampas
11.09.2018 13:03
#
Takhle nějak by to přesně postavil Šilhavý. I když ten si potrpí na typy jako Souček, takže by Barák nebo Jankto seděli. Je to sázka na jistotu, kdy všichni hráči se už nějak osvědčili a systém mají zažitý. V podstatě návrat k Vrbově éře. Za mě Proti Slovákům nesmíme vymýšlet píčoviny.
Nebelung
11.09.2018 13:12
#
Jaký Krejčí?
Lemond Laws
11.09.2018 13:26
#
Karel
Nebelung
11.09.2018 15:00
#
Zápasovou praxi budou mít s Ládíkem podobnou
pedrofcb
11.09.2018 13:27
#
ještě teda Vydru bych tam dal
RM1999
11.09.2018 13:36
#
Krejčí na křídlo ne, v Bostonu hraje centra.
mayday
11.09.2018 14:16
#
Tak nějak bych si to maloval asi taky, ale nemůže tam být Krejčí, což je nekopa, co potřebuje být v laufu, těžko může hrát za reprezentaci nebo i být vůbec v nominaci, když si za rok a půl kopl v klubu pár minut.
SniperxXx
11.09.2018 12:40
#
Pavlenka - Kadeřábek Suchý Kalas (Šimič, Jemelka, Brabec - kdo bude hrát aktuálně líp) Gebre - Barák Darida Jankto
Dočkal
Vydra Schick

Těch možností s tím týmem moc není. Přijde mi jako hloupost hrát na křídla, potažmo krajní záložníky, když nemáme kvalitního ani jednoho hráče na ten post..
Kostomlat
11.09.2018 12:41
#
dal bych Gebreho na beka a Kadeře na krajní zálohu. Měli bychom nejlepší pravou stranu na východ od Berlína
SniperxXx
11.09.2018 12:43
#
No dobře, ale na druhou stranu pořád nikdo není. Bořil, Krejčí zní hrůzostrašně a Jankto je tam poloviční.
Kostomlat
11.09.2018 12:53
#
To nevadí, ale pravá bude silná, Genre přes nohu beztak nehraje dobře, a levou musí odkopat Novák / Bořil / Jankto / příp. Krejčí dle formy a zápasové praxe.
Klokanomet
11.09.2018 12:43
#
Brabec už ne, prosím...co na tom tragédovi kdo vidí, to fakt nechápu.
TurboPlastik
11.09.2018 13:02
#
Suchý zraněný, Simič nehraje vůbec, Jemelka je zatím tragický po odchodu Radakoviče. Brabec, Kalas si viděl včera
cetto
11.09.2018 12:45
#
Dovolím si nabídnout trochu jiný náhled na Jarolimovo angažmá.

Ten chlap to měl strašně těžký. Sel do týmu po Vrbovi, ktery, can kamen si to nechtěli přiznat, dokazal z hráčů vymáčknout maximum. Nahrazoval někoho, kdo měl byt považován za spasitele naši repre. Od samotného počátku angažmá se však potýkal s mnoha problémy v tvorbě sestav. Zatímco jeho předchůdci se mohli spolehnout alespoň ma celkem stabilní obranu v podobě Kader(Gebre), Sivok, Hurník, Limberdky, on musel 3 z těchto postů resit od nuly. Na stopera mu zůstal jen Suchý, na kterého se nadávalo uz mnoho let drive a nyní měl být tahounem. Vedle něj se navíc utvořili černá díra postupně lepená více nez pěti hráči tak jak rostla a klesala jejich forma v klubech. Coz je vec, kterou Jarolím nemohl v žádném případe ovlivnit. Nedokázal take vytvořit dlouhodobě fungující taktiku, jelikož své angažmá začal s nula útočníky a nula středními zalozniky (berte to obrazně) a naopak zakončil s přetlakem na těchto dvou postech a absencí stoperů a křídel. Jedinou konstantou byl Darida, kterého ale začla trápit zraněni. Přišel navíc o dočkala, ktery dal přednost renminbi a dolarům před zářnou kariérou. Žel se ukazuje, ze dočkal byl za posledni roky jediným kreativním hráčem, kterým jsme disponovali. Co mu jde jednoznačně na vrub je neschopnost pracovat s obrovským potenciálem Jankta, ktery by měl být našim ofensivnim tahounem na dalších 10 let. Stejne tak se mu nepovedlo nekolik nominací a kritizovat lze i přílišné točení hráčů nad rámec problémů, ktere jsem hninil výše.

Kolem a kolem bych řekl, že jeho angažmá bylo oblivneno obrovskou řadou externích faktorů, se kterými se snazil bojovat, bohužel neúspěšně. Otázka je, jak by to zvládl jiný trenér. Ja primárně doufám, ze další trenér nebude muset resit neustálá zraněni důležitých hráčů a neschopnost našich stoperů prosadit se dlouhodobě.
Klokanomet
11.09.2018 12:51
#
chudák
Fantomasova sestra
11.09.2018 12:53
#
cetto
11.09.2018 12:53
#
Sorry za chyby.. autocorrect
TurboPlastik
11.09.2018 13:04
#
Jankto obrovský potenciál?
Mirek na tenisu
11.09.2018 13:09
#
Jarolímova odpovědnost za blamáž je 100procentní! On způsobil chaos a zmatek, když každý špíl stavěl jiné hráče, měnil systém, tápal. Kolik hráčů protočil? Připomenu jediné jméno: Droppa
Puskas
11.09.2018 13:15
#
Droppa by tak nevadil, dejme tomu, že ho sledoval a zaujal ho. Může se stát, že se splete v nominaci. Ale povolání Kadlece nebo Hovorky po dvou utkáních, to byl výsměch všemu.
supporter
11.09.2018 12:51
#
Vaclav Jilek
papanegra
11.09.2018 12:53
#
Rozhodně není jedno kdo tam usedne. Chce to motivatora, disciplínu a kázeň. Podívejte se na slabší a menší státy a jak fungují..
Mirek na tenisu
11.09.2018 13:04
#
Přesně tak. Chce to hlavně utvořit kostru týmu a stabilizovat sestavu. Nemáme o nic horší hráče než Wales, Island, Severní Irsko...I s malými kašpárky jde zahrát velké divadlo sorry, to jsem zabrousil do jiného sportu.
Scorsesehö_öbočí
11.09.2018 13:44
#
Jako sport bych to nepovažoval, jedině jako fyzickou aktivitu....i když vlastně, který sport má na internetu tolik záznamů z utkání
papanegra
11.09.2018 14:19
#
Moje slova.
borg
11.09.2018 12:55
#
Tak na ty 3 zápasy LN bych vzal Straku. Nadopuje je tatarákem a může to zafungovat.

Jinak by byl asi nejvhodnější kandidát Bílek, protože s tím co máme, můžeme něco uhrát jen pokud budeme hrát defenzivní fotbal = brání celá jedenáctka. Protože naši obránci jsou na úrovni tréninkových kuželů, záloha míč nedokáže podržet, natož soupeře přehrát, vykombinovat nebo založit rychlou akci a osamělý útočník je tam beztak na nic, když se k němu balón celý zápas nedostane a když náhodou ano, tak nemá komu přihrát. Takže hrát holomajznu na nulu a doufat, že si soupeř vstřelí vlastňáka nebo budem kopat penaltu.

Naši současní hráči mají bohužel tak špatné a pomalé zpracování míče, že by si neznalý člověk mohl myslet, že fotbal je raketová věda a před každou přihrávnou musí hráč spočítat bambilion kombinací. Takže jedniná šance pro ty naše nekopy je nic nevymýšlet a jen odkopávat.
Greny
11.09.2018 12:58
#
Bilek by byl magor , kdyby vzal znoovu repre
borg
11.09.2018 13:04
#
Souhlasím, obzvlášť když se mu teď se Zlínem daří.
Muffi
11.09.2018 13:26
#
proč? Za půl mega měsíčně je to pro každýho ligovýho veterána (Bílek, Rada) job snů.
Whitemedia
11.09.2018 13:06
#
na Bílka ani nemysli
Klokanomet
11.09.2018 13:10
#
jojo, Bílek odehraje pár dobrých zápasů s jarním Zlínem, dvakrát uhaluzí výhru v nastavení a už je za boha
borg
11.09.2018 13:13
#
To není tím, že se mu teď daří. Ale tím, že mě jiný opravdový fanoušek FDF z řad trenérů nenapadá. A s tím co máme (za hráče) to na přehrávání soupeřů v poli asi moc hrát nemůžeme.
Klokanomet
11.09.2018 13:19
#
Za Vrby se na to dalo i dívat, měl i výsledky a měl kvalitativně podobné hráče. Pamatuju si, že hned po pár zápasech byla vidět změna ve hře - to, co hrál v Plzni se objevovalo ve hře i v repre a nebyl to žádný beton...a i defenzivní fotbal se dá a musí hrát aktivně nebo aspoň hrát na protiútoky, cokoliv. Mistr Jarolím neudělal za dva roky nic. Ale návrat k Bílkovi fakt cesta není.
Acrocephalus
11.09.2018 13:28
#
Za Vrby to sice byl jinej válec, ale když se střílelo na ostro, najednou měl i on taktiku bezzubou. A jeho konec v repre, to taky byl kunšt, zvedl kufry a vy se tady mějte, přitom předtím se dušoval, že to na pozici trenéra nebude mít vliv a že chce pokračovat a takový kecy. Tak to vzal Jarolím a sešly se dva průsery: generační obměna a neschopnost takticky (vy)myslet něco kloudnýho. Prostě z těch sestav bylo znát, že sám neví, co hrát a kudy cesta vede, byl takovej hodně ztracenej v tom.

Čerstvý vítr může hráče k něčemu vybudit a namotivovat, alespoň do začátku, ale to je málo. Můžeme další dva zápasy v Lize národů vyhrát a propadneme bezmezné euforii, že nás nový trenér "spasil", ale důležité bude, jak bude dlouhodobě s týmem pracovat. Takže kvalda na ME bude skutečná zátěžová zkouška a do té doby musí nový trenér chtě nechtě mít stabilní kostru sestavy, kterou by jen lehce obměňoval. Žádné šílenosti typu co post, to nový hráč.
Trapný diskutér
11.09.2018 15:38
#
za vrby se dalo dívat na tři zápasy na podzim 2014, kdy to postavil na sparťanech v životní formě - dočkal, kadeřábek, krejčí, lafata, vácha. Jinak to byla stejná katastrofa jako za jáhulíma, dyť sme málem prohráli doma s lotyšskem...
SK1894
11.09.2018 12:57
#
na zbytek LN hráče z 3. ligy a futsalisty, horší to nebude
Greny
11.09.2018 13:02
#
= ten vyber male kopane co vyhral MS a Euro?
Mirek na tenisu
11.09.2018 13:06
#
Proboha! Neříkej to nahlas. Zelenka s Čapounem tam doporučí ty pupkaté strejce z malého fotbalu.
Stannis Baratheon
11.09.2018 13:01
#
Jiří Saňák
Mirek na tenisu
11.09.2018 13:02
#
Jarolím padl! Sláva! Jdu se opít z radosti. Už jen proto, že jsem na EF patřil k těm, kteří už po kvaldě na mundial volali, žádali, prosili.....svaz o odvolání neschopného Jarolíma a jeho spokojených podržtašků Koubka a Kočího. Mr. Yoda a Lebkouni se poroučejí. Neděkuji, odejděte!
enemak
11.09.2018 13:02
#
Hřídel.
TopPlayers
11.09.2018 13:21
#
Diferenciál..
YNWA__MSN
11.09.2018 13:06
#
A bude ta poprava? Ja bych se na ni rad prisel podivat
pedrofcb
11.09.2018 13:15
#
Já teda Jarolíma nesnáším už od pohledu, ale tady by nepomohl ani Simeone. Ani jeden z hráčů současného týmu by v Brücknerově éře nehrál v základu a většina by nebyla ani na lavičce. Náš tým je vlastně jen ligový výběr.
Klokanomet
11.09.2018 13:21
#
Donald
11.09.2018 13:30
#
Víceméně všechno se štěstím. Sám si to pamatuju.
Klokanomet
11.09.2018 13:34
#
Ne. Štěstí můžeš mít v jednom, ve dvou zápasech, ale ne v deseti za sebou a proti soupeřům jako Nizozemsko, Turecko, Island. Ty výkony byly opravdu kvalitní, žádné štěstí ti samo o sobě nic nezařídí.
tnt03
13.09.2018 22:56
#
Muffi
11.09.2018 13:32
#
Bylo to o dvojzápasu s Nizozemskem, kde jsme brali s týmem z prvního koše místo nuly šest bodů, Bílek bral jeden s Itálií za dvě kvalifikace a Jarolím 0 s Němci.
Jasně, Vrba zahrál nejlepší kvalifikaci za poslední roky, ale už na turnaji jsme třeba s Turky v zápase o vše prohráli, navíc nevzal Schicka. A když se podíváš na celkovou bilanci všech tří, tj. Vrba, Bílek a Jarolím, tak tam velké rozdíly nejsou.
Klokanomet
11.09.2018 13:38
#
Vrba výsledkově sral na přáteláky, když o něco šlo, tak nezvládl opravdu malé množství zápasů. Na turnaji jsme odehráli skvělý zápas na hranici možností proti tehdy nejlepšímu týmu na světě, neuvěřitelný, i když trochu luckerský zápas s Chorvatskem (ale pořád s těmi hráči musel něco udělat, aby se z absolutních hoven prvního poločasu vzepjali k něčemu takovému). Turecko je klasika, ale to je práve jeden z toho mála nezvládnutých důležitých zápasů.
Muffi
11.09.2018 14:30
#
ME 12 8 zápasů (chyběl tým z nejslabšího koše) 13 bodů, z prvního koše Španělsko 0 bodů.
MS 14 10 zápasů, 15 bodů, z prvního koše Itálie 1 bod
ME 16 10 zápasů 22 bodů, z prvního koše Nizozemí 6 bodů.
MS 18 10 zápasů 15 bodů, z prvního koše Německo 0 bodů.
Chápeš? My se pořád motáme plus minus na tom samým, Bílek málem uhrál bod ve španělsku, Němci tady taky dali gól v 87 minutě nebo kdy. Vrbovi se povedlo chytit Holanďany z prvního koše a vytěžit z nich 6 bodů, čímž udělal obrovský rozdíl, bílek se na ME zase dostal přes Skoty do baráže, Jarolím přes S. Iry ne. to je celé, už ta tabulka nahoře ukazuje, jak si jsou všichni podobní.
Důležité zápasy? Soutěžních měl Vrba 13, 2 výhry s Holandskem a Ázerbájdžánem, doma Island, Lotyšsko a v Turecku. Remizoval v Lotyšku a s Chorvatskem, prohrál na Islandu, 2x s Tureckem a Španělskem. A štěstí? i když ten pojem ve sportu rád nemám, tak počáteční výhry doma s Holandskem, kde si dali vlastenec v nastavení a v Turecku, kde nám sudí odpustil pecku mu dost pomohly.
Fantomasova sestra
11.09.2018 14:36
#
podle téhle logiky neni mezi Guardiolou, Mourinhem a Radou zas tak velký rozdíl

Chápeš?
Klokanomet
11.09.2018 14:56
#
Spalovač šancí
11.09.2018 21:19
#
To není, no.
Klokanomet
11.09.2018 14:53
#
No ale o tom fotbal tak trochu je, ne? Že velký rozdíl udělá i jeden, dva důležité zápasy. Nechápu, co se tady snažíš dokázat. Že Vrba udělal rozdíl s Nizozemskem je jeho zásluha a neudělalo se to samo. Že to Jarolím s SEVERNÍM IRSKEM posral je zase jeho chyba a nikdo jiný za to nemůže a je to trapas. Mezi oběma případy je obrovská mezera a ty se snažíš říct, že je v podstatě jedno, jestli postoupíme z prvního místa a porazíme dvakrát Nizozemce, venku Turky, doma Island nebo si jak žebráci ani nevytvoříme pořádnou šanci v zápase o všechno proti Severnímu Irsku?
Muffi
11.09.2018 16:27
#
Vrba měl kvalifikaci, kde se dalo bodovat s každým, protože i když jsme z prvního koše chytili 3 tým MS, tak se s ním díky generační obměně dalo bodovat, čímž přibyly 2 zápasy, kde bylo možné eliminovat ztráty s outsidery, které později přišly. Být v té skupině Německo nebo Španělsko jako v jiných kvalifikacích, uhrajeme proti nim tak jeden bod a nikam nejedeme. Co je na tom pro tebe a toho transvestitu proboha nejasný?
Nebo mi chcete oba tvrdit, že být tam místo holandska Německo, tak Vrba porazí i je a máme stejných 6 bodů?
Fantomasova sestra
11.09.2018 17:52
#
Klokanomet
11.09.2018 19:47
#
Jenomže tvoje teorie BOHŮ je postavena na KDYBY, což je už z podstaty falešný argument. Žádné kdyby neexistuje, nemůžeš ho považovat za relevantní argument.
tnt03
13.09.2018 23:00
#
Bože..
Lof
12.09.2018 19:44
#
Lof
12.09.2018 19:46
#
Fantomasova sestra
11.09.2018 14:34
#
xhejl
11.09.2018 13:43
#
V Evropě je asi 55 reprezentací. Asi tak o 45 z nich můžeš říct, že by nikdo z nich (nebo třeba max jeden hráč) nehrál v základu tak dobrýho týmu jako byla repre ČR třeba na ME 04. To není žádný měřítko. Určitě nemáme tak špatný tým, jak výsledky pod Jarolímem naznačovali.
Spalovač šancí
11.09.2018 13:16
#
Václav Klaus a Václav Klaus ml.
Colaps
11.09.2018 13:22
#
Felix Magath
Rudnevs
11.09.2018 20:20
#
Platila by na hráčov skôr tvrdá ruka a stará škola než nejake vzájomné empatie a priateľský prístup? V tom prípade by mohol byť fajn, ale v opačnom prípade mizerná voľba. Po empatickej stránke je to katastrofa, čo potvrdili viacerí ľudia, ktorí s ním nejakym spôsobom prišli do kontaktu.

Napríklad Salou sa v roku 2000 nechal poslať na hosťovanie do Hansy Rostock, lebo Magath ho vo Frankfurte nútil hrať i zo zraneniami a vzal mu chuť do futbalu. Farfan jehi metódy označil za otázne po ľudskej stránke. A nie su to len hráči, trebárs i bývalý manažér HSV Arnesen hovoril, že takto sa s kolegami nezachádza, jednali spolu o prestupe Ja-Cheol Koo z Wolfsburgu do HSV, všetko už bolo dohodnuté a potom prišiel Magath a povedal, že proste ostáva. Dlhoročný tlačový hovorca Bayernu povedal v rozhovore o rôznych tréneroch Bayernu, že Magatha hráči moc nemuseli, lebo sa ho báli.
Donald
11.09.2018 13:27
#
To jsem zvědavej na vás, co tady nadáváte na Jarolíma, jak se budete tvářit na to, až budeme zase dostávat nářez v dalších zápasech. Prostě když nejsou hráči, není kvalita, nejsou výsledky.
xhejl
11.09.2018 13:47
#
Vždyť je to kravina. Nikdo netvrdí, že máme super tým na úrovni úplný špičky, ale půlka těch hráčů pravidelně nastupuje v top ligách, druhá půlka hraje pravidelně poháry ve Slavii a Plzni. Co by za to půlka Evropy dala...
cetto
11.09.2018 15:53
#
Uz i ty týmy druhého sledu jako Dánsko nebo Srbsko maji minimalne jednoho hvězdného hráče. A mnoho dalších týmu má ne ze půlku kádru složenou z hráčů z elitních lig, ale mnohdy skoro celou jedenactku... kdyz se podíváš třeba na repre Finska, tak i u nich hraji borci z Itálie nebo Ruska, a to patři mezi úplně nejslabší reprezentace. To samy třeba Albánie, Arménie nebo Maďarsko. Tohle všechno jsou samozřejmě horší tmy nez my, ale ten rozdíl není ani zdaleka tak velký. Jestli maji 3 hráče z elitních lig nebo 6, na tom uz az tak nesejde. Větší diferenci dela to, ze my, narozdíl od Dánska, nemáme Eriksena...
xhejl
11.09.2018 16:33
#
Co? ve finský repre žádnej masovější počet hráčů z top lig není (pravidelně tam hraje jen Hradecky). Albánie z nich taky ani náhodou nesloží jedenáctku, tvrdit to o Arménii a Ma´darsku je úlet. Já věřím, že třeba 3 vs 6 není brutální rozdíl, ale prostě to není srovnatelný - čr má 10 hráčů v topách ligách, kde pravidelně hrajou, všichni ostatní jsou v týmech, co pravidelně hrají poháry.
TopPlayers
11.09.2018 13:30
#
Do funkce sportovního manažera bych obsadil Tomáše Řepku..on už toho trenéra najde, vypíše normálně inzerát a bude...
Klokanomet
11.09.2018 13:31
#
je mě ho docela líto, určitě doufal, že z výhry 1:0 nad Nigérií bude žít ještě několik let
bravo7
11.09.2018 14:00
#
*nad de facto B týmem Nigérie po náhodném gólu
pedrofcb
11.09.2018 13:31
#
Jirka Luňák ono to zas taková blbost není, Vetchý je magor, ten by je o přestávce zbil, že by ve druhém poločase hráli jak bozi
TopPlayers
11.09.2018 13:33
#
Jirka Luňák přeci vyznává moderní útočnou filosofii, nevím jestli by to toho šel
bravo7
11.09.2018 14:01
#
J.Defoe
11.09.2018 14:07
#
Určitě nejsem pro Chovance, Hřebíka atd... Přednostně bych vybíral z trojice Lavička, Kozel, Šilhavý. A dál mě napadá třeba Miroslav Soukup, kterej má s reprezentacema velkou zkušenost.
1.FCK
11.09.2018 14:12
#
Weiss
MichalKotukov
11.09.2018 20:32
#
T7s
11.09.2018 21:53
#
mayday
11.09.2018 14:15
#
Nechápu ty řeči o tom, že s těmi sráči by neudělal nic ani Guardiola. Znova - hráče top třídy co tady byli za Brucknera sice nemáme, ale furt máme slušný hráče na to udržet nějakej solidní standart a nedelat ostudu. Chce to jasnou taktiku a sestavu, kterou furt dokola neměnit a nezkoušet píčoviny každej zápas a stabilizovat kádr na nějakých 25-30 jmen, z kterých vybírat a stavět hráče na svoje posty, na kterých jsou nejsilnější. Žádný zkoušení třicetiletýho pravýho beka na stoperovi nebo streďáka na pravým křídle apod. Ať mi nikdo neříká, že těch pětadvacet stabilních jmen by se nedalo vybrat.
Druhá věc je, jestli to vytrhne domácí trenér... Čím víc se skloňuje třeba Šilhavej, tím větší z toho mám obavy, jména jako Holoubek nebo Páník, to už je úplně mimo. Že má trenér jakz takž úspěchy v ČR lize, to není předpoklad pro práci u reprezentace. Zrovna třeba Páník je prostě provinční trenér, to sorry. Já už bych se asi otočil do zahraničí. Jestli mohli dát Jarolímovi takovej ranec, to už můžou něco málo prodat a sehnat solidní zahraniční jméno, který zná světovej fotbal, zná trendy a vysere se na nějaký nominace za zásluhy nebo na základě agentů apod.
Salfovic
11.09.2018 14:20
#
Nechutnej alibismus.
mayday
11.09.2018 14:21
#
Co přesně je na tom alibismus?
Salfovic
11.09.2018 14:58
#
No ty řeči, že by s tím nic neudělal ani Guardiola.
mayday
11.09.2018 15:03
#
Jo takhle, no tak to spolu souhlasíme.
Beči
11.09.2018 14:53
#
Vrana17
11.09.2018 14:36
#
Myslím si pravý opak. Trenér repre je u nás v takové situaci, že musí hledat kvalitu hráčú v repre zápasech a zkoušet nové tváře. Celý tvůj koment sem nečetl.
Muffi
11.09.2018 14:55
#
Furt tu melete o stabilizaci kádru, ale těch zkurvených 30 jmen tu v těch cca 2500 příspěvcích nevidím. Tak je napiš. Ono je jednoduchý nadávat, že tam bere borce ze Slávie, ale vzít někoho ze Sigmy, která na ně ztrácí 15 bodů a myslet si, že to bude lepší je naivní.
Ale tak nebudu jen pičovat a ty jména napíšu
brankáři: Vaclík, Pavlenka, Koubek, Kolář, Heča?
kraje: Gebre, Kadeř, Novák, Bořil, Hanousek ???
stopeři: suchý, Brabec, Kalas, čelůstka, Luftner, Jugas, Hejda,
záloha: Darida, Jankto, Petrák, Souček, Morávek, Dočkal, Barák, Zmrhal, Kopic, Skalák, Krejčí
útok: Vydra, Schick, Krmelec.
Problém je, že řada z těch, co jsou v zahraničí nemusí hrát a u ligových borců zase až příliš závisí na formě, A doplnit to, pokud někdo vyletí v lize a zároveň to nebude úplný chodec jako třeba Hušbauer. A hlavně doufat v milosrdný los.
mayday
11.09.2018 15:12
#
K těm hráčům - ano, to je asi víceméně to nejlepší, co můžeme dát dohromady, možná bych připojil jména jako Pavelka, i ten Sýkora, klidně Pospíšil, Šural. Nikdo z nich není Ronaldo, to ani z toho základního kádru, cos vypsal už ty, ale s jasnou sestavou, rozestavením, taktikou, o které trenér něco ví a netoci to dokola jak kretén každej zápas, tak věřím, že by se dal hrát jinej fotbal, než jsme viděli poslední dva roky.
Samozřejmě je pro nás důležitý, aby legionáři hráli, což často neplatí bohužel. Sliboval jsem si od Simiče, zatím nula nula nic, uvidíme co Graiciar...
Zerain
12.09.2018 01:58
#
beru Tvojí výzvu :) i když se ve většině shodneme... použil jsem tvojí šablonu aby to bylo trošku logičtější a přehlednější

brankáři: Vaclík, Pavlenka, Koubek, Zlámal
kraje: Gebre, Kadeř, Novák, ???
stopeři: Suchý, Brabec, Kalas, Čelůstka, Luftner, Hejda, Pernica (dle formy)
záloha: Darida, Jankto, Petrák, Souček, Dočkal, Barák, Zmrhal, Kopic, Sýkora, Skalák (dle formy), Krejčí (dle formy), Pavelka (dle formy), Matoušek (dle formy), Houska (dle formy)
útok: Vydra, Schick, Krmelec (dle formy), Ondrášek (dle formy)

ideální sestava:
Vaclík
Kadeř-Suchý-Kalas-Gebre
Darida-Barák(Souček)
Dočkal-Jankto-Zmrhal/Krejčí
Schick

popř.:
Vaclík
Kadeř-Suchý-Kalas-Gebre
Darida(Jankto)-Barák(Souček)
Dočkal-Zmrhal/Krejčí
Schick-Vydra(Ondrášek,Krmelec)
Dufan
13.09.2018 14:26
#
Zlámal nikdy neměl výkonnost na repre a teď už ani věk a na tu první trojku se ani nechytá.... to spíš někoho mladýho
Krejčí momentálně jen vysedává a to se asi nezmění....měl by jít jinam....
Jinak asi jo....s ohledem na zdraví, formu atd...
rezba
11.09.2018 14:17
#
Bože, tady padají jména .
Vy jste asi zapomněli jak se některým vedlo.
Chovanec nedokázal s nejlepší generací našeho fotbalu vůbec nic. Se Spartou uhrál asi 15 remíz za sezónu a totálním antifotbalem získal titul. Slovan Bratislava - tragédie.

Bílkovi ku cti musím připočíst, že nedostával góly. Ale vemte si jaky výběr měl. Zlatá generace sice končila, ale pořád tam bylo docela dost zajímavých hráčů. Vymáčknout z toho týmu šlo daleko víc. Naštěstí se mu daří ve Zlíně. Jen ať tam zůstane.

Csaplar je výborný teoretik. Jenže shořel ve Slavii, s reprezentací U19 (?) taky žádná hitparáda. Teď se chytá v Příbrami. Ale trenér pro repre? Za mě rozhodně ne.

Nic nemám proti Petrželovi, Zemanovi nebo Pánikovi. Ale nejlíp na mě působí Šilhavý. Věřím, že by mohl s reprezentací hrát podobně jako pan Pešice

mayday
11.09.2018 14:22
#
Petržela... psychicky nemocnej starej zapšklej pán u repre? Nechápu tyhle jména...
20DollarsInMyPocket
11.09.2018 14:59
#
RF42
11.09.2018 15:27
#
KingMaster13
11.09.2018 15:42
#
Mates_Matesović
11.09.2018 14:25
#
Bílek teda fakt slušnou repre neměl. Měl 3-4 kvalitní hráče, přičemž Rosický a Pilař byli věčně zrakvený a Jiráček měl výkyvy jak prase. Ten tým byl mnohem horší než současná repre.
Muffi
11.09.2018 15:01
#
Myslíš současný tým se Schickem, Janktem, Barákem a Krmenčíkem, kteří si před příchodem Jarolíma připsali za A tým 25 minut proti Maltě? Čelůstku, který měl 1 zápas pod Pešicem? Nebo Vydru s 1000 minut za A během 6 let?
rezba
11.09.2018 17:35
#
Petr Čech, Michal Kadlec, Roman Hubník, Zdeněk Pospěch, Tomáš Hübschman, Jan Polák (69. Jiří Štajner), Tomáš Rosický, Daniel Pudil (84. Roman Bednář), Jaroslav Plašil, Martin Fenin (59. Tomáš Necid), Milan Baroš - sestava z prvního utkání kvalifikace o Euro 2012. Opravdu si myslíš, na je horší než současná sestava?
langosh
11.09.2018 21:51
#
Tak strach z toho nejde, ale přeci jen, ta záloha. Rosa s Plašilem je prostě kvalita, i když Plašila tu budou všichni hejtovat... Hrál tak podle mě kvůli pokynům od trenérů. Jinak ve Španělsku, i párkrát v repre, když hrál pod hrotem, tak ukázal, že je hodně technickej. A o Rosovi, pokud hrál se nemusíme vůbec bavit.
rezba
12.09.2018 06:55
#
Plašil, Jarolím ale i Polák předváděli v klubu daleko lepší výkony. Ale to je taktikou.
fabec1222
11.09.2018 15:41
#
Šilhavý s ní bude hrát stejně jako Jarolím, protože bude poslouchat příkazy agentů a sponzorů, a cpát do základu celou sestavu Slávie.
sima.vok
11.09.2018 14:31
#
Hlavně ne Svědíka
Vrana17
11.09.2018 14:32
#
Chce to novou krev a hodně zkušeného člověka co tyče CZ fotbalu a nečekat od něj zázraky, když momentálně na tom jsme jak jsme.
Fantomasova sestra
11.09.2018 14:33
#
Máčala?
FCSL
11.09.2018 14:49
#
Z dostupných možností za mě určitě Šilhavý. Má zkušenosti, i s repre, navíc má hroznej luck, což budem s tímhle týmem potřebovat. Deffenzivu si umí srovnat, to musí být základní cíl, jinak se nezlepšíme
151bar151
11.09.2018 15:15
#
Tak sbohem Létolím, teda pardon Jarolým, ehm vlastně Jarolím
Acrocephalus
11.09.2018 15:21
#
Tady se ani lidi neshodnou, jestli je to vina trenéra, že nenašel správnou sestavu a zjebal taktiku, nebo vina hráčů, že nemají stejně kvalitu. Jedno ovlivňuje druhé, je to jako se přít o to, jestli bylo dřív vejce či slepice... Není to černobílé, ale podle mě větší podíl viny na tom nese právě Jarolím. Hráči nejsou superkvalitní, ale když to nejde technicky, tak ať se semknou a hrají týmově - to je práce trenéra tohle v hráčích vybudit, na to skvostnou techniku nepotřebují.
Kostomlat
11.09.2018 15:31
#
mayday
11.09.2018 15:34
#
Souhlasím s tím, že kádr není hvězdnej jako před lety, ale větší vinu vidím u Jarolíma. Bez jasně dané taktiky, bez stabilního rozestavení, sestavy, hráči mimo posty, některý kroky úplně nepochopitelný. Co byly srazy, tak nějak mezi řádky v různých článcích a rozhovorech jsem si všiml, že se spíš věnovali má srazech kondici než balónu, taktice... Jarolím je stará škola, která nemá páru o moderním fotbalu, to byla neskutečná chyba, že ho tam vůbec dali.
Kostomlat
11.09.2018 15:37
#
jo jo. Trenér Jarolím tomu týmu nijak nepomohl k výsledkům. Přijde mi, že udělal nominaci, řekl sestavu a tím jeho práce za 600 táců skončila. Reprezentace se neprezentovala žádným typickým herním projevem, bylo to mdlé, mrtvé, bez emocí...A hrát 3 - 5 - 2 vyžaduje každodenní pilování v tréninku. Podle mě to není úplně vhodný systém k repre, když není čas to s hráči secvičit. Jarolím je další názorný příklad trenéra, který je trenérem klubovým (stejně jako Vrba, Bílek), ne trenérem reprezentačním. Do pozice trenéra reprezentace musí daný trenér dorůst a je to v podstatě společenská úloha s přesahem i mimo fotbal. To jsem u Jarolíma bohužel neviděl.
mayday
11.09.2018 18:46
#
S tím 3-5-2 je to přesný. To si můžou dovolit hrát v klubu nebo možná repre, v jejíž lize se to praktikuje a hráči to umí. Hrát to v české repre mi přišlo naprosto zcestný v okamžiku, kdy jsem četl, že se tak bude hrát.
Majo21021997
11.09.2018 15:24
#
hoši českí, u vás sa mi páči, že vy vždy dokážete robiť záasadné zmeny a pridať lepší herný impulz práve pred zápasmi so Slovenskom, čím to asi bude? prehrať so Slovákmi 1:0 alebo debaklom to by bola asi pre vás veľká ostuda čo?
Majo21021997
11.09.2018 15:25
#
škoda, mohli ste ešte nechať Jarolíme jeden zápas :D až potom ho odvolať, to by boli pre nás isté 3 body, takto to bude vyrovnané, hráči dostanú novú krv
20DollarsInMyPocket
11.09.2018 15:31
#
Tenhle myšlenkovej konstrukt dokáže vytvořit snad jen zakomplexovanej Slovák
Majo21021997
11.09.2018 15:35
#
a na toto sa dokáže uraziť iba zabednený Čech
CR 7
11.09.2018 20:01
#
Máš v kalhotech, jo?
dondinho
12.09.2018 01:02
#
Ale ne...to jen vy jste jako ti moli v tom vtipu, kdy se naparují, že jen se objeví tak jim všichni tleskají.
JackDaniels.
11.09.2018 15:40
#
Nezmar ma licenciu? Alebo niekto z byvalych repre hviezd Koller, Rosa a pod.?
Paty2
11.09.2018 15:52
#
Poborský by mohl být dobrej! Kluky zná, ten by je dal do latě!
Azazelo RD
11.09.2018 16:04
#
Ale zas pokud tam není dobrá parta, tak by to mohl zachránit Ujfaluši.
Sosi
11.09.2018 16:02
#
Tak on ten Poborák by nakonec špatnej nebyl... je třeba si říci, co od trenéra očekáváme... Fyzičku nepotřebujeme trénovat, stačí taktika, možná standardky... A zbytek je o přístupu, motivaci, respektu, úctě, apod. A když slyším v TV Karla, tak co řekne, má hlavu a patu. Pokud do toho půjde, tak snad jako ten hlavní, nechtěl bych, aby se odstřelil na jiné funkci jako např. Šmicer apod.
Salfovic
11.09.2018 16:12
#
Poborský licenci asi nemá. A podle mě to tedy žádnej velkej myslitel není.
pepinho2
11.09.2018 16:35
#
Rozhodně to žádný myslitel není..Toho jako trenéra fakt ne, klidně nějaký asistent nebo tak, ale jako hlavní je kravina.
T7s
11.09.2018 17:39
#
Medico
11.09.2018 16:45
#
Spatny trener se pozna podle toho, ze ma dostatek kvalitni hracu a presto selze.
Spatny hrac se pozna podle toho, ze je veden kvalitni trener a presto selze.
Spatny hraci i treneri se dohromady pozna podle vcerejsi vysledku
chicuita
11.09.2018 17:05
#
Bral bych Radoslava Latala
uff
12.09.2018 09:29
#
Nie Nepustíme.
Kixi Syhimour
12.09.2018 19:22
#
redyyz
11.09.2018 17:23
#
urobit swop, Kozak bude coskoro volny
Dufan
11.09.2018 20:16
#
Devatenáctka to je válec.....Suchopárka k hlavní repre
Rudnevs
11.09.2018 20:22
#
Čiste seriózna otázka - chceli by ste Franza Straku? Ja osobne ho mám veľmi rád, je to skvelý motivátor a v dobrom slova zmysle blázon, ale myslíte, že by na to mal?
Kixi Syhimour
12.09.2018 19:22
#
Nebyl bych proti
Coutinho10
14.09.2018 09:29
#
na vas by to v pristim kole stacilo, ale pak by to slo asi rychle dolu
C-M@ster
11.09.2018 20:53
#
Sázkovky berou s kurzama Šihlavýho celkem jako tutovku.
Greny
11.09.2018 21:03
#
Zalezi na koho vsadil Berbr
slanina
11.09.2018 20:57
#
Prečo neskusia toho Weissa ? Slovensko si ho nemôže dovoliť ale ČR by mohla a dvihol by ju hore si myslím
uff
12.09.2018 09:30
#
Lebo je v Gruzínsku.
Bakary3
11.09.2018 21:03
#
Proc se vubec nemluvi o Jilkovi?

On snad jedinej pro me splnuje to oznaceni "progresivni trener", ktery chce hrat natlakovej kombinacni fotbal, v rychlosti, bez nejakyho kalkulu, jak to uhaluzit.

Ted mu to s Olomouci sice nejde, ale herne by ten tym podle me zvednul. Pak ten Jarda Silhavka, nic proti nemu nemam, ale je to zase pro me takova hra jakoze na jistotu, bude to zezadu, posrany..
Trpis ani nahodou, ten by si furt stezoval, ze hraci se nestihli naucit jeho fotbal - bum bum bum..
Kozel by se mi taky libil, ale je to krok do neznama..
Jinak nevim.. Vita Lavicka snad ne..
pepinho2
11.09.2018 22:08
#
Za těch pár tréninků ročně ty hráče nic extra nenaučíš, trenér repre hlavně musí být dobrý motivátor a musí mít respekt..
anonym
11.09.2018 22:33
#
Odpověděl sis na to vlastně sám třetím odstavcem. Teď je hype kolem Páníka.

Jílek má na tohle ještě čas. Sice se mi taky líbí, že nikam nepřijedeme hrát beton, ale musí zapracovat i na obraně. Imho když na to nemáš dostatečně kvalitní hráče, což v repre nejsou, tak by to podle mě ani moc nefungovalo.
Bakary3
12.09.2018 05:33
#
Jenze aspon z toho, jak mluvi, je videt, ze vi, co chce hrat.
A mne by bylo jedno, ze treba se silnejsim souperem prohrajeme po kvalitnim vykonu, na druhou stranu pak nas doma nezadkoci severni irove, co to zakopou a my najednou nebudem vedet, co hrat.

A pepinho - vim, ze je toho moc nenauci, o to spis ma vyznam, ze aspon umi rict, co po nich chce. Jarolim to neumi vyzvejknout ani na tiskovce, omila tisickrat receny, co ti zparoduje i kdejaka zenska, ktera si jednou za tyden pusti sport na nove. Neverim, ze v kabine to najednou bylo jiny.
toogles@seznam.cz
11.09.2018 21:35
#
Nechci se ho tu zastávat, protože herní projev se mi ani trochu nezamlouval, ale výsledky podle mého byly dobré za 22 zápasů co trénoval prohrál s Německem 2x, Uruguay, Belgie ( což vše jsou top týmy světa ) dále s Ruskem ( ČF na MS ), Sv. Irsko ( OF na ME ), Ukrajina a Austrálie a 4x remizoval s Dánskem ( OF na MS ), opět Sv. Irsko. Norsko a Ázerbájdžán.
Z těch proher se měli uhrát lepší výsledky s Ukrajinou, Austrálií a Sv. Irskem. Remíza se přihodí občas každému.
Tak se vás chci zeptat jaké lepší výsledky by jste si tedy představovali ???
Pony Slaystation
11.09.2018 21:54
#
ban
Kixi Syhimour
12.09.2018 19:22
#
Mirek na tenisu
13.09.2018 22:53
#
Papír snese všechno...připomenu jenom jeden zapas který nás stál v kvaldě všechno: ČR - Ázerbajdžán v Ostravě. to byl v plné nahotě JAROLÍM a jeho podržtaškové Koubek a Kočí.
wesleyborland
12.09.2018 08:28
#
A víte co je na tom nejhorší? Že ve finále neměl o tolik horší výsledky než Vrba.

Vrba: 25 zápasů, 10 výher, 5 remízy, 10 porážek, skóre 41:36
Jarolím: 22 zápasů, 10 výher, 4 remízy, 8 porážek, skóre 35:28
ChineSse
12.09.2018 10:31
#
jo, jenže Vrba prohrál snad všechny přáteláky, zatímco jarolím svoje jediný výhry uhrál právě v přátelácích (+ s outsiderama).
Statistiky hodně klamou
fabec1222
12.09.2018 08:54
#
mayday
12.09.2018 11:17
#
No typičo...
slavo1321
12.09.2018 12:55
#
Ja som si myslel , že trénerov najčastejšie meníme my , ale na Česko sa teda ani zďaleka nechytáme. Tak málo času ako sa dáva trénerom u vás a to aj na klubovej úrovni , tak s tým sa nemôže pochváliť nikto. Ledva si sadne na lavičku a už kričíte ven Jarolím,Vrba , Šilhavý ,Hapal , Bílek atď. Možno by ste sa mali zamyslieť či nebude problém v hráčoch a ich výchove , veď už sme na tom reálne lepšie na tom aj my s naším Kozákom a jeho betonárskym štýlom.
gocii
13.09.2018 13:02
#
Zas tak hrozne to neni, kdyz nepocitas ty prechodnaky straku nebo pesice, bilek mel dve obdobi, rada jedno ktere posral, tam nebylo o cem a jarolim na to, jakou bidu hral, tak jsou skoro tri roky ok
Mirek na tenisu
12.09.2018 20:29
#
Jarolím napáchal za dva roky hodně marastu, ze kterého se náš fotbal bude dlouho sbírat. Velkou vinu mají ale taky bafíci Pelta a Berbr, když ti noví se v tom ještě namočili taky. Jarolím měl vyletět hned po prosrané kvaldě na mundial 2018. Tady bylo jádro problému.
vanGomm
13.09.2018 22:19
#
Kvaldu na MS nezvládli trenéři 1994,1998,2002,2010,2014 a 2018 byli pak všichni vždy vyhozeni? Problém momentálně není ani tak v trenérovi,ale v hráčích my zde nemáme hráče kteří by hráli v těch top týmech (ligách).Když se musí vybírat místo z Liverpoolu,Chelsea,Arsenalu,Juventusu následně jen pouze z naší ligy + Udinese Rizespoor atp.,tak to pak můžou povolávat jako trenéra kohokoliv.
Mirek na tenisu
13.09.2018 22:43
#
Kvaldu nezvládli už trenéři v letech 1966, 1974, 1978, 1986...jen pro upřesnění. Náš fotbal neexistuje od roku 1993. Formálně s tebou souhlasím. Problem ale v trenérovi Jarolimovi byl. Za dva roky nedokázal stabilizovat sestavu, nesmyslně vyzkoušel na 60 hráčů. Měl stejnou ne-li lepší hráčskou kvalitu než severní Irsko, které nás převalcovalo. Island nemá hráče z lepších klubů a hrál dobre na ME 16, postoupil na Mundial, Wales s výjimkou Balea totéž. Jarolim byl samozřejmě po Vrbovi v težké situaci. Neudělal ale nic! Po jeho chaotické éře jsme ztratili dva roky. Sehranost, sehranost a ještě jednou sehranost. Na to Jarolim dojel.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.