Fortuna liga - souhrn 6. kola nadstavbové části

26.04.2019 20:23, aktualizováno 28.04.2019 17:12 - Komentáře a souhrny
Štadión Dunajská Streda (© fcdac1904.com)
 
Dunajská Streda směřuje k zisku konečného druhého místa a v sobotu si hodně pomohla, když porazila Slovan. Ružomberok se po výhře nad Seredí dotáhl na jediný bod ke třetí Žilině. Na Slovensku se tentokrát začalo již v pátek, kdy bylo na programu střetnutí Nitry s Podbrezovou. Zápas ze skupiny o udržení nakonec vítěze nepřinesl a mezi oběma soupeři zůstává rozdíl pěti bodů...
O titul
MFK Ružomberok - ŠKF Sereď 1:0
28.04. 15:00
Branky: 20. Tihomir Kostadinov
Ďalší kvalitný výkon predviedol na domácej pôde Ružomberok. Potvrdil, že je silný a má mimoriadne pevnú defenzívu, pred vlastnými fanúšikmi najlepšiu z celej ligy. Sereď zdolal tesne 1:0.

Už od úvodných minút bolo jasné, kto bude hrať prím v tomto zápase a boli to, samozrejme, domáci hráči. Tí búšili do súpera cez zatiahnutú obranu a mali čo robiť, aby sa dostali k vyloženým možnostiam na otvorenie skóre. Veľmi peknú strelu predviedol po štvrťhodine hry Qose, ale Penksa si poradil a svoj tím podržal. No o niečo neskôr prišlo k zmene stavu. Kostadinov krásne ľavačkou nedal šancu brankárovi po peknej akcii a bolo 1:0. Sereď pohrozila len v závere polčasu, ale Michalíkova strela nenašla ten správny priestor, takže diváci viac gólov nevideli.

Po prestávke sa hostia snažili viac, najmä aktívny Bilas mal na nohe zaujímavé možnosti, no nováčik sa ku gólovému zakončeniu so stopercentnou úspešnosťou nedostal. Po hodine hry Ján Maslo mieril dobrú hlavičku, ale Mustedanagičov center do siete neumiestnil. Obrovskú šancu mal potom na druhej strane Adekuoroye, ale neskutočným spôsobom neuspel a nedal. Sereď tak prehrala na pôde silného Ružomberka tesne 1:0, Liptáci potvrdili skvelú bilanciu na domácom ihrisku a opäť neinkasovali.
více informací
Zemplín Michalovce - MŠK Žilina 2:1
27.04. 17:00
Branky: 27. Mamadou Tounkara, 34. Igor Žofčák - 76. Michal Tomić
Už štvrtýkrát za sebou Žilina prehrala. Tentoraz na ihrisku Michaloviec a tí by určite túto výhru vymenili za výhru v pohári a následny postup do finále. Zemplín viedol už po prvom polčase 2:0, po zmene strán len skorigoval Tomič.

Hralo sa aktívne od začiatku zápasu a smerom dopredu to bolo zaujímavé. Šošoni mali viac z hry a vytvorili si prevahu, no gól sa im streliť nedarilo. Naopak, lepšie na tom boli s efektivitou domáci hráči, pretože pre uplynutím polhodiny hry sa po Kountouriotisovej prihrávke ocitol v šanci Tounkara, zbavil sa Kašu a dal na 1:0. Zemplínčania mali odrazu krídla a boli sebavedomejší. A keďže odvážnym šťastie praje, opäť sa potešili hostiteľské farby. V 34. minúte Žofčák pekne spolupracoval s Tounkarom a pomedzi nohy gólmana upravila už na 2:0. Hosťom to v prvom dejstve príliš nešlo.

Nič iné ako ustrážiť si výsledok Michalovčania nemali v pláne po prestávke. Všetko tomu podriadili a hosťom sa hralo ťažko. Obrana totiž pracovala kvalitne a preto sa dlho pred bránou domácich nič zásadné nedialo. Ale Tounkara neskôr dostal druhú žltú kartu a to plány východniarov naštrbilo. Strela Ananga potom bola dosť zaujímavá, ale Kira pekne zasiahol a svoj tím podržal. Štvrťhodinu pred koncom sa ale hostia dočkali, pretože Tomič sa v pokutovom území presadil cez obrancu Rotu a upravil na 2:1. Káčer v závere potom odvrátil nebezpečenstvo od kopačku Kolesára, Michalovce mohli zvýšiť vedenie, ale nepodarilo sa im to. Žilina prehrala opäť a už je asi myšlienkami vo finále pohára, Michalovce konečne zabrali.
více informací
DAC Dunajská Streda - Slovan Bratislava 1:0
27.04. 15:30
Branky: 54. Kristopher Vida
Slovan padol! Prvá prehra v sezóne prišla až po dlhých 29 zápasoch bez prehry. Postarali sa to hráči Dunajskej Stredy, ktorí doma majstra zdolali tesne 1:0 napriek tomu, že hrali polhodinu o jedného hráča menej. Za hostí nedal navyše penalty najlepší strelec Šporar.

Skóre sa mohlo meniť už po pár minútach, ale najlepší kanonier Šporar napriek peknej akcii mieril len do žrde. Na druhej strane z priameho kopu nedal Davis. Potom mal šancu opäť Šporar, ale akciu mu pokazil obranný zákrok Koštrnu, takže Moha zakončovať nemohol. Tesne vedľa potom mieril v sklze Moha, skóre sa tak opäť nemenilo. Veľké šance potom utíchli, zaujať mohol už len pokus Čmelíka po polhodine hry. Veľkú šancu mal ešte v prvom polčae opäť Moha, šiel sám na bránu, prekonal Jedličku lobom, avšak mieril iba vedľa a preto diváci gól nevideli.

Po prestávke si so zakončením poradil Greif, v 49. minúte potom mieril vedľa pre zmenu Čmelík. DAC sa smerom dopredu viac snažil a túžil nalomiť neporaziteľného majstra. V 10 minút po hvizde rozhodcu to prišlo. Divkovič nechal loptu K. Vidovi, ktorý z päťky upravil skóre na 1:0. Veľmi rýchlo mohlo byť následne vyrovnané. Kone fauloval Dražiča, videl červenú kartu a Slovan kopal penaltu. Šporar však Jedličku neprekonal a stav ostal rovnaký. Na druhej strane Bajrič fauloval Vidu, následnú strelu z priameho kopu poslal Ronan tesne vedľa. V 72. minúte to skúsil z diaľky Divkovič, ale Greif jeho pokus chytil. Desať minút pred koncom mohol ešte vyrovnať Moha, ale z priameho kopu nedal. Slovan potom už toho viac nevymyslel a po dlhom čase v lige prehral, dokonca len prvýkrát v sezóne.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slovan Bratislava28234170:2473
2.DAC Dunajská Streda28176553:3157
3.MŠK Žilina28146846:3248
4.MFK Ružomberok281211541:2547
5.Zemplín Michalovce281151234:4538
6.ŠKF Sereď281041430:4334
O udržení
FK Senica - AS Trenčín 4:0
27.04. 17:00
Branky: 12. Frank Castañeda, 67. Marko Tešija, 90. Eric Ramírez, 90+4. Sasha Petshi
Senica urobila ďalší krok ku záchrane, keď na domácej tráve zdolala AS Trenčín až nečakane vysoko 4:0 (1:0).

Hralo sa v dobrom tempe. Oba tímy sa prezentovali útočne a s nasadením. Vo štvrtej minúte po kombinácii zakončil vedľa Castaňeda. Skóre sa prvýkrát menilo v dvanástej minúte. Tešija poslal loptu za obranu Castaňedovi a kolumbijský útočník rozvlnil sieť - 1:0. V 33. minúte zakončoval Ramirez. Jeho strelu brankár zneškodnil. Potom dvakrát pohrozili Trenčania. V 36. minúte Čatakovičovu strelu vyrazil Taborda. Ešte väčšiu šancu mali Považania v 38. minúte. Sleegers nepochodil zoči-voči Tabordovi; senický brankár loptu vyrazil. Rovnako tak si poradil s dorážkou Čatakoviča.

Aj v druhom polčase videli diváci útočnú hru. V 55. minúte dostal Ramirez prihrávku za obranu, no Tešijovu príležitosť zmaril Šemrinec. V 67. minúte loptu vybojoval Castaňeda, prihral ju do 16-ky Remirezovi a ten ju posunul ešte lepšie stojacemu Tešijovi. Posledne menovaný hráč obišiel obrancu a zvýšil na 2:0. Trenčania však naďalej hrozili útokmi. Pri šanci Corrynu v 70. minúte dobre zakročil Taborda. Hralo sa hore-dole. Asmah delovkou trafil ľavú žrď Šemrincovej brány. Ďalšiu gólovú možnosť mal Corryn v 85. minúte. Zakončil z päťky, no výborným zákrokom na bránkovej čiare sa prezentoval Krč, ktorý loptu vykopol. V nadstavenom čase sa najskôr po Petshiho prihrávke presadil Ramirez - 3:0. Po ďalšom protiútoku uzavrel skóre na 4:0 vydarenou strelou pod brvno Petshi, ktorému prihral Dangubič. Senica porazila AS Trenčín vysoko 4:0 a razom poskočila na deviate miesto v tabuľke.
více informací
FC Zlaté Moravce - Spartak Trnava 1:1
27.04. 17:00
Branky: 86. Tomáš Ďubek (pen.) - 76. Kubilay Yilmaz
Posledný tím fortunaligovej tabuľky FC ViOn Zlaté Moravce remizoval so siedmym Spartakom Trnava na domácom ihrisku 1:1 (0:0).

Ofenzívnejšie naladení vstúpili do zápasu domáci. V desiatej minúte Švec posunul Dugovi a jeho strela skončila na ľavej žrdi Bolekovej brány. V 21. minúte sa vo veľmi dobrej šanci ocitol Válovčan, ale sám zoči-voči Bolekovi namieril len do gólmana. V 24. minúte skúšal šťastie Janečka; jeho strelu z 18 metrov Chovan vyrazil na roh. Po polhodine Válovčanov volej z hranice šestnástky tesne minul trnavskú bránu. O minútu neskôr Brašeň prihral Ďubekovi, ale jeho prudkej strele chýbali centimetre.

Druhé dejstvo už divákov tak nenadchlo. Loptu častejšie držala Trnava, vážnejšie šance si nevypracovala. Po hodine hry z asi 30-tich metrov prudko zakončil Válovčan. Bolek bol pozorný. V 78. minúte išli do vedenia hostia: po rýchlom protiútoku Abenu sa k lopte dostal striedajúci Yilmaz a prudkou strelou k pravej žrdi otvoril strelecký účet svojho tímu - 0:1. V 87. minúte Válovčanovu hlavičku na bránkovej čiare rukami odvrátil Košút. Rozhodca ho za to ocenil červenou kartou a nasledoval pokutový kop. Loptu si na biely bod postavil Ďubek a nezaváhal - 1:1. V hektickom závere gól nepadol, a tak FC ViOn Zlaté Moravce remizoval so Spartakom Trnava 1:1 a ostáva na poslednej priečke tabuľky.
více informací
FC Nitra - Železiarne Podbrezová 2:2
26.04. 18:30
Branky: 24. Tomáš Vestenický, 43. Marek Fábry - 17. Dávid Leško, 20. Michal Breznaník
V piatkovej predohrávke nadstavbovej časti Fortuna ligy v skupine o záchranu remizovala Nitra na domácej tráve s Podbrezovou 2:2 (2:2).

Po opatrnej úvodnej štvrťhodine otvorili skóre hostia. Do šestnástky prenikol Špyrka a Leško zakončil bez prípravy - 0:1. O tri minúty neskôr sa v šestnástke domácich uvoľnil Breznaník a krížnou strelou zvýšil už na 2:0 pre Železiarov. Nitrania odpovedali rýchlo. Šancu Vestenického z 23. minúty Vantruba s námahou vyrazil na roh. Z následnej štandardky sa už Vestenický presadil - 1:2. Bol to desiaty gól tohto hráča v prebiehajúcej sezóne. Prvú polhodinu zakončila prudká strela z 20-tich metrov v podaní Hlohovského. Domáci brankár si poradil. V 43. minúte sklepol dlhý nákop Gatariča za obranu hlavou Vestenický na voľného Fábryho, a ten si otvoril strelecký účet vo Fortunalige - 2:2.

Druhý polčas odštartovali lepšie Nitrania. Šance Gatariča i Bilovského hosťujúci brankár Vantruba dobrými zákrokmi zneškodnil. Onedlho na opačnej strane pohrozili Horehronci. Pokusy Hlohovského a Olatunjiho sa však medzi domáce žrde nezmestili. Po hodine hry to zvnútra pokutového územia skúsil Oravec, no jeho strela bola nedôrazná a brankár Pindroch sa veľmi nezapotil. V ďalšom priebehu tímy hlavne pozorne bránili. Šance sa rodili prevažne po štandardných situáciách. Gólmi neskončili ani dobré príležitosti po rohových kopoch Vestenického na jednej a Kiwiora na druhej strane. FC Nitra remizovala pod Zoborom s FK Železiarne Podbrezová 2:2.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
7.Spartak Trnava28871331:3231
8.FC Nitra287101136:4231
9.FK Senica28771434:4928
10.AS Trenčín28761535:5027
11.Železiarne Podbrezová28681426:4026
12.FC Zlaté Moravce28741728:5125
Autor: EuroFotbal.cz
Počet zobrazení: 2997
Související články
Komentáře (129 / 0 nových)
Wu-36-man
26.04.2019 22:15
#
Breznaník legenda
forza sheva
27.04.2019 06:23
#
No ak dnes vyhrajú Zlaté Moravce a Senica, tak tá tabuľka 4 kolá pred koncom bude riadne psycho...

Nitra 31
Trnava 30
Senica 28
Zlaté Moravce 27
Trenčín 27
Podbrezová 26
rossoneri89
27.04.2019 18:06
#
gyonyoru sracok csak a DAC
BílíAndelDrcKo
27.04.2019 18:46
#
nemam problem s maďarčinou, ale je nejaký dôvod, pre kt. sem píšeš po maďarsky ak tomu rozumie tak 1 ďalší užívatel?
eleven11
27.04.2019 18:57
#
dvaja aspoň si mohol prepnuť na magyarsku klávesnicu,lebo gyonyoru nič neznamená-
gyönyörű
rossoneri89
27.04.2019 19:29
#
To už sú detaily.... Ten druhy to pochopí
adalbertus
28.04.2019 12:49
#
traja aj Flečer je z Rv
rossoneri89
28.04.2019 15:04
#
Aj ty si z Rožňavy?
adalbertus
28.04.2019 17:48
#
dehogyis de nem messze
Darren Fletcher
28.04.2019 20:46
#
rossoneri89
27.04.2019 19:28
#
Aj v talianskej sekcii píšem Forza Milan pričom tomu tiež veľa ľudí nerozumie, aj toto myslím skôr ako pokrik víťazstva alebo niečo podobné.... Samozrejme nechcem nikoho provokovať ani to nemyslím zle... ak by som písal rozbor, názor ale hocijakú dlhšiu správu tak píšem slovensky...
fenixLFC
29.04.2019 07:02
#
Forza poznaju vsetci a taliansky tu vie viac ludi ako madarsky
eleven11
29.04.2019 18:14
#
ty vieš taliansky?
fenixLFC
29.04.2019 23:55
#
Nie ale viem co znamena forza. Rovnako ako neviem po madarsky
adalbertus
28.04.2019 09:46
#
Minister
27.04.2019 19:08
#
To už nevedeli udržať? Verím, že sa aspoň v stredu vyhecujú k životnému výkonu.
stas87
27.04.2019 19:09
#
Trencin by tu druhu ligu potreboval ako sol. A bizarne by bolo, ak by na ten stadion s novou hlavnou tribunou chodili ludia na nejaky Presov ci Trebisov. A prave kvoli tej novej tribune by bolo fajn, nezostupit a nehrat ani baraz. Rybnicek este taral cosi o tom, ze by mohli byt aj tribuny za brankami ale tomu neverim.
doughty
27.04.2019 19:19
#
Druhú ligu by ako soľ potrebovali Moravce, Senica, Podbrezová. Nie je tam žiadna perspektíva, žiadny záujem o futbal. Áno TN padol ale je tam fanusikovsky a hráčsky potenciál opäť na kvalitné sezóny
stas87
27.04.2019 19:24
#
Tieto kluby ale hraju svoj standart, Trencin hra hlboky podpriemer. A ti hraci su bez motivacie, kvalita toho timu ide rapidne dole a popravde ma to nebavi sledovat. Vylozene si zostup neprajem, ale vela veci sa v AS musi zmenit. V sucasnosti je to len priemerny klub bez prinosu pre ligu. Tie ostatne timy aspon bojuju o zivot, vidis tam snahu a zaujem udrzat ligu
Noustress
27.04.2019 19:40
#
snahu ? ved 90% sezóny nič nehrajú a potom zahrajú pár zápasov v nadstavbe lebo TN TT a NR to majú uplne v p... a predajú cez zimu každého čo má nohy a ruky zdravé. Senica bola prínosom možno tak za čias ešte Corgoň ligy a Vion za 10 rokov neviem či bol v tabulke vyššie než na 9. mieste inak vždy bojujú o záchranu a ukopú to nejakou haluzou v závere sezóny.
stas87
27.04.2019 20:03
#
Lenze od Senice, ZM ci Podbrezovej ocakavas nekvalitu a hrozny futbal. Takze zapadlsov musi urvat cez bojovnost a fyzicku hru. Trencin hral o titul, porazal Slovan a v time mal hracov, co slovensku ligu prevysovali. Co ma dnes za hracov? Radoby futbalistov, taky Sleegers by mal problem hrat aj v Trnave.
BílíAndelDrcKo
27.04.2019 23:22
#
Jarábek s Vionom zimoval na druhom mieste myslím.
flamengo
27.04.2019 23:37
#
Áno v 2012, po jeseni 2. miesto s priemernou návštevou 1 600 divákov a na konci 8. miesto.
xawi
28.04.2019 09:29
#
Senica ma aktualne potencial hrat o pohare. Teraz je to podla mna herne najlepsi tim v dolnej sestke. Ak by doslo k playoff, tak v konkurencii rk, sered, michalovce nie su bez sance uspiet. Je to pritiahnute za vlasy, ale kludne sa to moze stat. Ak ostanu takto pokope, urcite je to muzstvo, ktore ma lige I dat. Samozrejme pre sk futbal ako taky by bolo lepsie, keby sa zachranila podbrezova, ale na to by aj nieco museli hrat
BílíAndelDrcKo
28.04.2019 12:05
#
zachrania sa všetci okrem ZM
Majk91
28.04.2019 18:26
#
Tak Presov je stale zaujimavejsi klub nez Zlate Moravce, Podbrezova ci Sered
pistacik11
28.04.2019 18:41
#
No hej nenormálne lákal ľudí v naposledy, čo bol v lige.
forza sheva
27.04.2019 19:54
#
Je zaujímavý ten trenčiansky pohľad. Keď prišiel holanďan do Trenčína a začal lúskať cudzincov na hraciu plochu a Trenčín svojou hrou po pár rokoch dominoval na našej scéne, tak z AS vyrobili za pár rokov na naše pomery veľkoklub, ktorý musí patriť na našu scénu (inak klub bez štadióna, ani nie desať rokov najväčšej slávy hral na zrúcanine a titul slávil pred tromi tisíckami fanúšikmi na jednej tribúne).

Keď prichádza iný holanďan do Senice a ten naliská cudzincov na hraciu plochu a tí sfúknu AS peknou kombinačnou hrou 4:0, tak ten klub je bez perspektívy, nezaujímavý atď. Zaujímavá selekcia pohľadov.

A to ak si pamätáte, tak desiatky rokov hrali Trenčín (jeden alebo druhý) a Senica 1.SNFL bok po boku. A nemyslím, že si majú čo závidieť.
eleven11
27.04.2019 19:59
#
Noustress
27.04.2019 20:43
#
po zápase s Feyenoordom ste ich všetci vynášali do nebies a teraz je to najväčšia sebranka. Aké úspechy má Senica v porovnaní s TN, kolko titulov, kolko ich hráčov behá po trávnikoch v EU, kolko zarobili na predaji týchto hráčov? Tomu hovoríš perspektíva že sa tam v posledných 3-4 sezónach vystriedala polovica hráčov južnej ameriky a ako rýchlo prišli tak rýchlo sa aj vrátil do dier skade ich vyhrabali. Pamätáme si, že hrali bok po boku v druhej lige v časoch keď tam hral aj Ružomberok Košice ale akosi si pozabudol spomenúť štvrtú ligu kde sa potom Senica tackala a to ani nehovorím akým spôsobom sa do ligy vôbec dostali
Sidand
27.04.2019 20:55
#
Tak esteze sa body do tabulky ziskavaju historiou, inak by TN ziadne zrejme nemal.
forza sheva
27.04.2019 21:21
#
Ja tých hráčov neurážam a vôbec som ich nenazýval sebrankou. To že to AS ako klub po tomto zápase nezvládol, nie je chybou hráčov. Si flustrovany to je prirodzené. Tým ostatným komentárom veľmi nerozumiem. Obmena kádra každú polsezónu je typická pre Trenčín a prvý tým na Slovensku s tým vedel zarobiť peniaze. Príchody a odchody boli súčasťou biznis plánu.

Koľko vedela zarobiť Senica? No dvakrát za posledných 12 rokov prestavala štadión a ako medzi prvými za svoje peniaze. V tej dobe sa o dotáciách iba rozprávalo. Medzi prvými vystavali ozajstnú akadémiu s tréningovými plochami pre deti a nafukovacou halou s umelým travnatým povrchom. Áno história posledných rokoch v Senici nebola postavená na biznis pláne a obchode s hráčmi ale budovaní zázemia. Vďaka bohu za to
Je srandou že vytahuje predaj licencie zrovna trenčan. Práve Trenčín a Senica chceli namiesto Interu do ligy. Len Trenčín nebol schopný plniť podmienky SFZ a infraštruktúry. Napokon Senici aspoň zmenili na poslednú chvíľu licenčné podmienky na SFZ ,keďže infraštruktúru bola ochotná urobiť. Trenčín infraštruktúru nemá ani desať rokov po a stále funguje iba na výnimkách. Ale tak biznis plán s predajom hráčov bol a je najdôležitejší v AS...


Sidand
28.04.2019 00:38
#
Ferguson6
28.04.2019 09:59
#
čo z toho, že hrali dobre proti Feyenoordu, keď odvtedy hrajú tak, že aj súčasná Dukla by ich asi porazila?
AS Trenčín
27.04.2019 20:20
#
do druhej ligy !
sk333
27.04.2019 20:55
#
Stále pevne verím, že sa Trenčín v lige udrží. Mimo tejto sezóny hrali posledné roky u nás najkrajší futbal. Nechce sa mi veriť, že hráči ako Zubairu, Sleegers, Čatakovič zabudli hrať futbal.Každopádne do budúcej sezóny výrazne obmeniť káder. Väčšiu šancu dať aj klubovým odchovancom.
AutorGolu
27.04.2019 23:10
#
pre majitela TN je vyhodnejsie hrat 2. v TN ako FL na MY.
Nigro1919
28.04.2019 09:05
#
Majiteľovi je to asi dosť jedno keď mu horí pod ritou a za trénera vymenuje dáke 20 ročného Nemca Trenčín nemá o nič horší káder ako Dunajská ktorá je s prehľadom druhá
AutorGolu
28.04.2019 11:16
#
Ved toto za tam musi byt cosi ine ako sportova vykonnost.
stas87
27.04.2019 20:56
#
Slager v Polsku a Haraslin otvara skore. Dost tazka pozicia ale zvladol sa napchat cez supera a hlavickou otvoril skore. Bodaj by to Lechia udrzala.
flamengo
27.04.2019 22:29
#
Čo rozhoduje pri rovnosti bodov a aké boli doteraz vzájomné zápasy prvej trojky ? Pýtam sa preto, lebo Slovan aby bol nasadený potrebuje aby mu vyšli tri ligy tak akoby chceli. V Maďarsku im to vyšlo, v Rumunsku im to asi vyjde a ešte potrebujú jednu ligu. Buď Razgrad, alebo Legia aby neboli majstri. Ostatné je nepravdepodobné. Legia vidím, že nakoniec vyhrala.
xawi
28.04.2019 09:25
#
Ono na tom nasadeni az tak nezalezi pri tomto systeme. Kazdopadne pre skupinu musia vyradit dvoch silnejsich superov. Akurat by si vybili zolika uz v prvom predkole.
Darren Fletcher
28.04.2019 06:41
#
Ferguson6
28.04.2019 10:35
#
Po dlhšom čase bystrický OT:

Dukla – Bardejov 2:0 (0:0)
Góly: 47.Vaščák, 66.Polievka
Diváci: 937

Nič moc zápas, ale prakticky celý čas sme boli lepší. V prvom polčase to bolo naozaj zlé, aj keď sme mali viac z hry a Bardejov sa prakticky do ničoho nedostali, naše akcie väčšinou skončili na ich prehustenej obrane alebo strelou z diaľky niekam ďaleko od brány. Výnimkou bol len priamy kop Polievku, ktorý trafil spojnicu. V druhom polčase sme našťastie dali gól hneď zo šatne, čo nás upokojilo a už aj tých krajších akcií z našej strany bolo viac, aj keď bez gólu. Samozrejme, ožil aj Bardejov, ktorý očividne prišiel hrať na remízu, ale našťastie sa do nejakej vyloženej šance nedostal. Gól na 2:0 prakticky zápas ukončil, Polievka opäť z priameho kopu, rovnako ako aj minulý víkend. Naozaj sa ich naučil kopať parádne. Našťastie, naša obrana tentoraz hrala dobre a ani brankár nespravil podobný kiks ako proti Trebišovu, takže 2:0 to aj skončilo. Niečo cez 900 divákov je podľa mňa fajn na to, že nebolo najteplejšie, aj keď na Veľký piatok bolo cez 1000, to som úprimne nečakal.

Celkovo tá jar zatiaľ ide nad očakávania. Síce sme mali podľa mňa slabší úvod, keď sme všetko len remízovali, aj proti tímom, ktoré sme mohli poraziť (Žilina B, Inter, Šamorín), ale zase výhra nad Pohroním a remízy s LM a Komárnom, ktoré sme zachraňovali v závere sú fajn (aj keď mi to príde smutné, že pre klub ako Dukla sú výsledky proti takýmto súperom fajn). Keby sme v Poprade v poslednom jesennom kole udržali výhru alebo aspoň remízu (Poprad má na tieto gól v 90. minúte riadne šťastie), mali by sme už 14-zápasovú sériu bez prehry. Každopádne 6. miesto je určite super (aj keď po dnešku to bude 7. alebo 8., podľa výsledku Dubnice a Petržalky) a verím, že už nebudeme mať problémy so záchranou.

Inak mi táto jar, keď sme ešte neprehrali, pripomína aj tie minulé z 2. ligy. Vždy sme mali hroznú jeseň a potom to na jar zachraňovali. Predtým to väčšinou zachraňovali legionári z Balkánu, teraz už sú to domáci hráči. Aj keď stále rád spomínam na ten jarný tím zo sezóny 2015/16, ktorý podľa mňa aj fortunaligové parametre.

Čo sa týka zimných posíl, ťažko hodnotiť. Mená ako Vaščák a Dolný na papieri vyzerajú fajn, ale čo som ich videl, tak zase nejako extra nevyčnievajú, to sa týka najmä Dolného. Vaščák oproti Laksíkovi na hrote určite posun vpred. Ale možno aj vďaka ich príchodu neskutočne ožil Polievka a síce som nevidel zápasy iných tímov, určite patrí medzi najlepších hráčov v lige. Dúfam, že sa ho v BB podarí udržať a neodíde niekam do ViOnu, Ružomberka alebo nedajbože do rakúskej dediny.

Návštevy sú tiež fajn, párkrát už padla tisícka, inak v rozmedzí 500-900, čo je na 2. ligu asi fajn, keď vezmeme do úvahy umiestnenie tímu, predvádzanú hru a celkovú propagáciu klubu a snahu prilákať fanúšikov na tribúny.

Nový štadión v BB stále v nedohľadne. Malo sa začať najskôr na jeseň, potom na jar, ale samozrejme, je okolo toho úplné ticho. Písal som už aj na mesto, ako to vyzerá, ale odpovede som sa nedočkal. Pritom teoretický hrozí, že ak by armáda začala rekonštruovať Štiavničky, Dukla nebude mať kde hrať. Na druhú stranu, snaha MO o rekonštrukciu Štiavničiek je na podobnej úrovni, ako snaha mesta postaviť ten mestský štadión, takže ktovie ako dlho bude trvať súčasný stav. Treba tiež povedať, že oba projekty sú úplne katastrofálne (Štiavničky pre futbal úplne zlé a mestský ako pre Sásovú v 5. lige), takže tajne dúfam, že sa to zdržuje preto, že sa tie projekty prekresľujú na niečo poriadne (ale pri tom, ako to v BB vyzerá tomu neverím).
Emmett Brown
28.04.2019 11:33
#
Valcujete to na jar minulý rok stačilo 35 bodov na záchranu, to už by musela byť zhoda okolností, aby ste to neuhrali.
twelwer
29.04.2019 12:31
#
Bol Dolný niekedy niekde tak dobry ze by ho nevyhodili ? .. on sa tu po tych druholigovych muzstvach mota uz dost dlho ale nejko extra nikdy neprerazil ci sa mylim ?
Ferguson6
29.04.2019 17:19
#
No myslím, že keď bol prvýkrát v Dukle, tak sa mu celkom darilo, za čo si vyslúžil prestup do vtedy ešte nie tragickej Senice. Inak sa po druholigových mužstvách motá rok a pol necelý, keď v januári 2018 prišiel do Skalice a teraz v januári do Dukly, takže zase to také hrozné nie je
forza sheva
30.04.2019 12:39
#
No jo, v Senici ho mali radi. Prvý rok bol dosť aktívny, technicky vynikal a dával pekné góly. Potom išiel do Poľska a tam prepadák a už to išlo dolu vodou... Podľa mňa to je jeden z hráčov, ktorý okolo seba potrebuje dobrý kolektív a zapadnúť do herného systému. Asi mu nesedí hrať kdekoľvek.
Ferguson6
30.04.2019 13:10
#
No možno, teraz mi nepríde nejaký úžasný v Dukle, naopak Polievka neskutočne ožil a je lepší ako keď z Dukly odchádzal. Ale možno je to len tou kvalitou 2. ligy (aj keď priame kopy by asi dával aj vo FL).
Gyrax
28.04.2019 12:02
#
Kosut vyrazi loptu na ciare rukou v 87 min. Hrac zo ZM namiesto toho, aby loptu dorazil do prazdnej brany, chyti loptu do ruk a zacne mavat na rozhodcu, ze ruka... videl som dobre? :)
lukas.st
28.04.2019 12:38
#
Áno. To presne dokresľuje úroveň toho zápasu.
Kixi Syhimour
28.04.2019 21:58
#
lukas.st
29.04.2019 11:46
#
Diskusia Antošík - Kmotrík - Siekel. Poór obsluhoval.

https://www.facebook.com/projektn.sk/videos/2260383514044014/

twelwer
30.04.2019 08:04
#
Je tam nieco zaujimave ? ... Chcel som sa zucstnit ale nebol som v Ba akurat, tak ci sa oplati pozrieť ?
lukas.st
30.04.2019 09:03
#
Reálne ani nie. Ale je to fajn si to pustiť popri práci na PC.
AS Trenčín
01.05.2019 18:28
#
Opice trnavské, čo to nepostrieľajú? To naozaj majú také malé mozočky tie vemená a musia robiť taký bordel? Vypadá to tam jak na smetisku za tou bránkou... Prasatá
kris_kros
01.05.2019 19:00
#
Ty intelektual
zgeroTT
01.05.2019 19:02
#
Ty fetka, tak strielat sa ti zachcelo?
AS Trenčín
01.05.2019 19:19
#
Hej hej
BílíAndelDrcKo
01.05.2019 19:05
#
tie pivá ma serú tiež ale dufam že ich tam len kvoli tebe hodia ešte 100, mimo rozhodcu
AS Trenčín
01.05.2019 19:12
#
uff
01.05.2019 19:01
#
No presne co sme minule pisal. Ides po pivo a prides o gol.
stas87
01.05.2019 19:34
#
Trnava to este prejebe.
AS Trenčín
01.05.2019 19:36
#
Trnava dobre ... Žilina ešte jeden fúkne a bezmozgy na tribúnach sa ešte prejavia...
stas87
01.05.2019 19:42
#
Citis sa lepsie, ked pises tieto veci? Hadzanie piv je hlupost, ale robi to vela fanusikov a nejako som si nevsimol, ze by si to niekedy kritizoval. Ja Trnavu taktiez nemam rad ale hladat si dovod k tomu, aby si sa im vysmieval za blbosti je..infantilne.
AS Trenčín
01.05.2019 19:55
#
Zrovna dnes mám na kritiku náladu. Ešte niečo? Okrem toho takéto chovanie som nikdy neobhajoval u nijakého tímu a tu nejde o to, že by sa mi to len nepáčilo, pre mňa je to prejav idiocie a debility... A ten kto tvrdí, že toto k futbalu patrí tak je rovnaký dement ako tí, ktorí sa tak správajú.
pistacik11
01.05.2019 19:57
#
Tebe dnes ide
Fesak
01.05.2019 20:37
#
Ty mas vzdy naladu ked hra trencin alebo nejaky zapasy pohara
stas87
01.05.2019 20:48
#
Aj mne sa to prieci, ale vo futbale su väcsie problemy ako to, ze na hraca prileti pivo. Napriklad teraz je z mojho pohladu upůne zbytocne to pyro, co hadzaju na travnik po konci zapasu. Na co je to dobre? Pocas zapasu to este celkom chapem, ale pri oslavach to hadzat na hraciu plochu kde su hraci, sbs a fizli? Zbytocnost.
AS Trenčín
01.05.2019 20:55
#
Mal som na mysli aj to pyro.. Najväčia pičovina na štadiónoch a takisto to obhajujú len vypatlanci... A toto po zápase to je bez komentára, to sú proste nemysliace hovadá...
BílíAndelDrcKo
01.05.2019 21:07
#
Ty si hlupáčik
BílíAndelDrcKo
01.05.2019 21:08
#
keď ti vadí aj toto po zápase
AS Trenčín
01.05.2019 21:16
#
Hlupák si ty ak toto obhajuješ... Plno ľudí, hráči, policajti a hovädá rozhadzujú svetlice.. Rozmýšlaš?
BílíAndelDrcKo
01.05.2019 22:53
#
jediny pruser bol svetlice do policajta, to je uplne primitivne, na druhej strane ten stres sposobily policajti kt sa tam na polovici neviem čo išli stavat.... pyro na ploche po zapase bolo uplne v poriadku, nič nebolo poskodene, nikomu sa nic nestalo.
uff
01.05.2019 23:02
#
BílíAndelDrcKo
02.05.2019 07:04
#
spôsobili
penepi
02.05.2019 09:32
#
A kde sa mali postavit?
zgeroTT
02.05.2019 09:46
#
Blizsie k sektoru ziliny. Tak, ako to urobili neskor. Vbehnutie do stredu ihriska bolo z ich strany netakticke, pritom na toto mali byt pripraveni.
penepi
02.05.2019 10:26
#
Preco blizsie k sektoru Ziliny? Cim dalej od neho boli, tym viac eliminovali riziko, ze nejaki blbci by sa dostali k jeho tesnej blizkosti a zacali hadzat tie svetlice tam.
zgeroTT
02.05.2019 11:03
#
Veď sa tam potom postavili. Mali mat stity a ist hned na tie miesta. Nie rozbehnut sa do stredu, medzi oslavujucich. Tam mohla vzniknut panika. A uplne zbytocna.
lukas.st
02.05.2019 11:07
#
Aj náš tábor, aj žilinský má vo svojich radoch veľmi schopných vrhačov a obom sa podarilo prehodiť aj túto vzdialenosť, takže zrovna toto by som polícii vôbec nevycital. Ale to ako vyviedli Žilinčanov zo sektora bolo niečo hrozné. Bez žiadneho upozornenia/vyzvania hlásateľom tam nabehli, pustili tam tie ohlucujuce petardy a sekali hlava nehlava. Vonku použili vraj aj gumené projektily...
xawi
02.05.2019 12:31
#
Poviem Ti, ako to bude vnimat 95% Slovenska - zapas bol trikrat preruseny kvoli divakom, takze sa nemozeme cudovat, ze policajti po zapase zasiahli.
Navyse, kazde jedho finale SP sprevadzaju problemy s divakmi (mensie, vacsie, kazdopadne medializovane).
Nechcem teraz hadzat vsetku na divakov, ale boli v lepsej argumentacnej poizcii, ak by s nim cez zapas neboli problemy. A je uplne jedno, ci sa to dialo v zilinskom alebo trnavskom sektore.
uff
02.05.2019 13:51
#
Lenže za skoro všetky problémy môže samotné SFZ. Sfz. nie je schopné zabezpečiť normálne zorganizovanie. Jediné čo vedia spraviť je na divákov poslať policajtov. Nestalo sa to prvý krát. Potom sa to je vždy hodí na fanúšikov a robia sa z nich pomaly zvery. Prečo je problém vždy, len keď to organizuje Sfz?
lukas.st
02.05.2019 14:11
#
Toto nebolo o SFZ. Pyra prenesie kto chce koľko chce nech je usporiadateľ hocikto. Hádzať to na plochu, rovnako ako oblievat hráčov/rozhodcov je idiotske. Je pravda, že SFZ by malo možno viac spolupracovať s klubmi, lebo akonahle tam prišla TT sbs, tak sa už nič nedialo.

Ad. Xawi - mne je relatívne jedno ako to bude vidieť 95%. Je rozdiel zasiahnuť a zasiahnuť primerane. Hlavne je treba brať aj dôvod na to aké je zoskupenie fanúšikov. V žilinskom sektore bola väčšina fans "normalov". Rovnako u nás. Polícia machruje ako zasiahla, ale reálne nič nevyriešila. Oveľa efektívnejší zásah by bol nájsť si ľudí, ktorí robia výtržnosti a rozdať zákazy.
uff
02.05.2019 14:16
#
Lukáš ja to beriem. Lenže prečo nie sú tie problémy aj v lige. Nevrav mi, že trebárs vybehnutiu na ihrisko sa nedalo zabrániť. Narážam trebárs na tento článok: https://mynitra.sme.sk/c/22111588/skody-po-vycinani-trnavcanov-su-znacne-v-nitre-ich-budu-dva-dni-dokumentovat.html#after-share
uff
02.05.2019 14:20
#
Takisto na to, že viditeľné problémy sa na 90 percent dejú, len keď to organizuje Sfz. Mne vadí to, že z väčšiny divákov či fanúšikov sa robia zvery ako som to písal aj vyššie. Problém vidím v tom, že potom naozaj už ľudia nebudú chodiť na futbal.
lukas.st
02.05.2019 14:42
#
Vybehnutiu na ihrisko nezabránili vo Frankfurte na EL, v Štokholme, v Kodani. Tomu zabrániť ťažko.
xawi
02.05.2019 14:52
#
Suhlasim az na jednu vec. Nemoze Ti byt jedno, ako to berie 95% ludi. Zijeme v krajine ovladanej populistami a ti budu po takomto zasahu spokojni prave preto, ze z 95% ludi to mozno polovicu nezaujima, ale druha si povie "no dobre im dali, su skveli, ze tu robia poriadok s tou zverou".

A prave pre tych par svetlic sa to bude diat dalej, lebo verejnost bude vidiet prave tieto porblemy. A nemozes sa im cudovat.
lukas.st
02.05.2019 15:11
#
Lenže aj tých 95% ľudí... Ak niekto schvaľuje brutálne dobitie, strieľanie do davu za svetlice, pivo a podobné prečiny, tak takým ľuďom ja nepomôžem. Dôverovať v tomto štáte polícii môže len idealista alebo užitočný idiot. Je to rovnaká polícia, ktorá lustruje novinárov, rovnaká polícia z ktorej unikajú informácie zo spisov, rovnaká polícia, ktorá má chrániť identitu utajeného svedka (namiesto toho si identitu aj s výpoveďou prečítaš v novinách), polícia ktorá nie je schopná zatykat ani drobných násilníkov na dedinách (prípad Kaluza),polícia, ktorá podľa slov jej bývalých zamestnancov organizuje vymyslené trestné stíhania... Prečo by niekto mal tým ľuďom dôverovať v prípade zásahu voči fanusikom? Na tribúnach nie je vždy všetko ideálne, ale pri policajných zásahoch to platí (minimálne) dvojnásobne.
xawi
02.05.2019 15:18
#
Tu stranu, ktora policiu riadi stale voli 20% ludi v tejto krajine, dalsich 20% strany, ktore s nimi vladnu a dostali to do tohto stavu.

A ja si myslim (teraz je to moj subjektivny nazor z pozorvania ludi mimo mojej bubliny), ze reakcia nezainteresovaneho cloveka bude voci policii pozitivna "Apson s tymi chuliganmi robia poriadok".

Inak znovu s Tvojim prispevkom suhlasim. Ale zial vacsina ludi v tejto krajine si mysli nieco ine,ako my. A populista, ked moze sediet so zalozenymi rukami a ide mu karta, nikdy nic neurobi
uff
02.05.2019 16:23
#
Presne mam zial tento dojem aj ja. Popritom s lukasom suhlasim. Tym padom aj s fanusikov robia zberbu.
BílíAndelDrcKo
01.05.2019 22:54
#
chceš psa biť, palicu si najdeš
hellito
03.05.2019 15:00
#
no prejavovali sa počas celého zápasu...organizácia finále slovenského pohára bola úbohá...
penepi
01.05.2019 20:49
#
Vyhrať pohár a automaticky ísť provokovať fanúšikov súpera
rabl
01.05.2019 22:59
#
Gratulacia do Trnavy. Maly, nudny, nezaujimavy ale hlavne Vas. Co by sme za to dali my v momentalnej situacii.
ZA sklamala, dlho som ich nevidel hrat, hlavne Mihalik a Diaz boli v lese.
lukas.st
01.05.2019 23:46
#
Môže byť
BílíAndelDrcKo
02.05.2019 07:04
#
díky Vlado
lukas.st
02.05.2019 07:38
#
Je najlepší
adalbertus
02.05.2019 07:21
#
škoda no
DiegoPele
02.05.2019 09:35
#
Spalek dalsi rok v Serii A.
Ferguson6
02.05.2019 11:57
#
ak ho nepredajú/nepošlú hosťovať...
hellito
03.05.2019 14:57
#
prečo by ho posielali na hosťovanie?
BílíAndelDrcKo
03.05.2019 17:16
#
Je taká možnosť v hre. Uvidí sa ako sa Brescia postaví k posilám. Špalek sa stal dôležitým hráčom počas sezóny, ale chýbala mu väčšia produktivita....skôr zostane a klesnú mu minuty
penepi
02.05.2019 23:28
#
Pre spomenuté pravidlo o jednotnom hracom čase nemôže ŠKF Sereď využiť v 9. kole nadstavby nitriansky štadión, keďže v tom istom kole nastúpi tamojší FC doma proti Spartaku Trnava. „Predstavitelia Serede navrhli za dejisko svojho zápasu s MŠK Žilina štadión na bratislavských Pasienkoch a Prezídium ÚLK tento návrh schválilo,“ informoval Michal Mertinyák.

lol
rabl
03.05.2019 07:44
#
Toto ma na nasej lige vzdy pobavi oni aj robia nieco s vlastnym stadionom ?
Ferguson6
03.05.2019 10:36
#
Nič... ale v Miláne, Ríme dokazu kluby hrať na jednom štadióne desiatky rokov... na Slovensku tak nevedia naplánovať jednu sezónu Ako ja nemám nič proti roku, keď klub nehrá doma vo svojom meste, ak nemá štadión, ale aby za sezónu ten domáci štadión striedal, lebo neschopaci nevedia spraviť normálny rozpis, to je choré.
uff
03.05.2019 12:11
#
xawi
03.05.2019 12:33
#
Vo vyjadreni SFZ k finale pohara ma vcelku zaujalo toto: "Momentálne dokumentujeme škody a po vyčíslení ich bude SFZ žiadať od klubov, ktorých fanúšikovia tieto škody spôsobili."

Naozaj nerozumiem logike, ze idu problemy sposobene fanusikmi idu hadzat na kluby.
lukas.st
03.05.2019 12:40
#
Nech to hodia na klub kľudne, ale nech ich privolaju k rataniu škôd. Nie, že Valenta si tam. Bude spisovat prepalene hliníkové nosníky či čo.
BílíAndelDrcKo
03.05.2019 17:21
#
mna zaujalo, že vysostne klubom vytýkali aby po konci fanúšikovia neskocili na plochu, lebo inak nemali kde spravit ceremoniál
lukas.st
03.05.2019 18:54
#
Najcynickejšie je, že práve kvôli tomu ceremoniálu dali vyviesť a tak zmlatit Žilinčanov bez žiadnej výzvy (bol som na tribúne, takže som počul všetky hlásenia).
BílíAndelDrcKo
04.05.2019 10:18
#
keby je to na normálnom štadione, predávanie trofeje mohlo byť na tribúne a žiadny problem
lukas.st
03.05.2019 13:46
#
Emmett Brown
03.05.2019 20:07
#
Strelci: Castaneda, Sporar, Catakovic
Čisté konto: Slovan
Gólov: 17
Kariet: 25
Divákov: 8 753
suldik
04.05.2019 08:51
#
Lačný, castaneda, sporar
nikto
18
24
6795
Minister
04.05.2019 09:23
#
Sporar, Markoski, Bozenik
Sereď
17
26
8190
rabl
04.05.2019 10:06
#
Sporar, Bozenik, Castaneda
Senica
17
23
7365
lukass111
04.05.2019 10:08
#
Hlohovsky, Sporar, Tesija
Podbrezova
G:16
K:25
Divaci: 8654
adalbertus
04.05.2019 10:10
#
Vida, Šporar, dvaja stačia
DAC
15
32
9779
xawi
04.05.2019 11:01
#
Ramires, Sporar, Bozenik
Trencin
G 16
K 28
D 7500
kris_kros
04.05.2019 14:06
#
Sporar, Bozenik, Castaneda
Zilina
18
25
8378
zgeroTT
04.05.2019 16:32
#
castaneda, cavric, depetris
podbrezova
15
16
7 965
7MSK7
05.05.2019 15:51
#
Bozenik Balaj skvarka
Darren Fletcher
05.05.2019 09:29
#
eeej som zapomnul tak aspon strelci
Sporar, K. Vida, Skvarka
adalbertus
05.05.2019 10:09
#
neskoro krajan neskoro, žiadna výnimka
Darren Fletcher
05.05.2019 11:52
#
ano, krajan, obaja sme slovaci.
adalbertus
05.05.2019 12:09
#
szia
zgeroTT
05.05.2019 15:56
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.