Fortuna liga - souhrn 4. kola

10.08.2019 20:57, aktualizováno 11.08.2019 19:56 - Komentáře a souhrny
 
Slovan Bratislava přehrál Zlaté Moravce a rovněž po čtvrtém kole zůstává stoprocentní, totéž platí po triumfu v Ružomberoku o Žilině. Trenčín našel recept na Dunajskou Stredu, zatímco Trnava ztratila body s Pohronie...
FK Pohronie - Spartak Trnava 2:2
11.08. 18:00
Branky: 72. Lukáš Pelegríni, 90+2. Patrik Abrahám - 43. Rafael Tavares, 71. Filip Oršula
Ďalší bod do tabuľky si pripisuje nováčik z Pohronia. Vydoloval ho doma doslova v poslednej sekunde, hoci sa preňho zápas nevyvíjal najlepšie. Trnava totiž viedla o dva góly, ale víťazstvo si napokon neodniesla.

Prvú šancu mal po siedmich minútach Lovat, ale v dobrej pozícii minul bránu. Neuspel ani jeho spoluhráč Dangubič, preto sa tiež skóre nemenilo. A veľkú šancu mal pre zmenu Sobczyk v 23. minúte, no ani po jeho možnosti sa lopta v sieti nezatrepotala. O chvíľu na to sa otvoril priestor Dangubičovi, pálil z vyše dvadsiatich metrov a Vantruba končekmi prstov napokon loptu vytlačil nad brvno. Nováčik sa pripomenul až na konci polčasu, centre pred šestnástku však nemal kto zakončiť. Neskôr center Hrnčára znamenal šancu pre Abraháma, ale ten volejom nedal vo veľkej možnosti. Takže sa trestalo na druhej strane, nahrávka Tešiju na prešla na Tavaresa a ten po zemi poslal svoj tím do vedenia.

Dlho sa po prestávke následne nič podstatné nedialo, Pohronie nastúpilo s dvomi novými hráčmi, ale oživenie nejaký čas nie a nie prísť. Naopak, vedenie mohol zvýšiť Oršula, no nevyužil akciu spoluhráčov. No hostia sa dočkali o niečo neskôr, pretože práve Oršula krásne napriahol a upravil na 0:2. Nováčik ale nezložil zbrane a hneď na to znížil, presadil sa Pellegrini a zápas ešte dostal nový náboj. Domáci vrhli všetky sily do útoku a napokon sa aj dočkali. Neuspel totiž Mitrea a tak v závere po centri mieril presne Abrahám a vyrovnal na 2:2. Nováčik tak získal ďalší dôležitý bod.
více informací
Slovan Bratislava - FC Zlaté Moravce 4:0
10.08. 19:00
Branky: 35. Dávid Holman, 47. Artem Suchockyj, 65. Nono, 84. Dávid Strelec (pen.)
Slovanu vstup do novej sezóny vychádza naďalej stopercentne. Vo štvrtom kole si na svojej tráve poradil so Zlatými Moravcami vysoko 4:0 (1:0).

Slovan nastúpil bez viacerých opôr. Na súpiske chýbali Šporar, či Božikov, Moha bol iba na lavičke. Zápas nemal v úvode vysoké tempo. Domáci kontrolovali priebeh a súpera takmer nepustili k lopte. Prvá väčšia šanca prišla po štvrťhodine hry. Strelec prihral v pokutovom území Holmanovi, jeho strelu však Pindroch vyrazil na žrď. V 28. minúte sa brankár Zlatých Moraviec blysol opäť. Belasí zúročili prevahu v 35. minúte. Daniel prenikol z pravej strany, poslal prihrávku pod seba do šestnástky a Holman otvoril skóre - 1:0. Belasí mohli vzápätí zvýšiť, ale Strelec po dobrej individuálnej akcii neprekonal Pindrocha. V závere prvého polčasu sa zranil strelec gólu Holman a musel striedať.

V 48. minúte sa presadil Daniel cez Chrena, odcentroval na zadnú žrď a Suchockij dlhou rybičkou zdvojnásobil vedenie domácich. Po zmene strán Slovan jasne dominoval, hralo sa prakticky iba na polovici Moraviec. Tretí zásah pridal ŠK v 65. minúte. Strelec prešiel cez obranu a Nono sa zblízka nepomýlil. V 73. minúte sa do šestnástky prebil striedajúci Moha, keď využil chybu obrancu. Obišiel i gólmana Pindrocha, ale z uhla trafil pravú žŕdku. V 84. minúte sa do šestnástky dostal Moha a jeden z obrancov zatiahol ručnú brzdu. Následný pokutový kop s prehľadom premenil Strelec. ŠK Slovan Bratislava zdolal FC ViOn Zlaté Moravce vysoko 4:0 a ani v štvrtom kole nestratil ani bod.

"Celý zápas sme mali pod kontrolou. V prvom polčase nám ešte trochu chýbal pohyb a viac kolmých prihrávok. Napriek tomu sme si vypracovali niekoľko dobrých šancí. V druhom polčase nám pomohol rýchly gól, potom sa chlapci uvoľnili a zabávali. Teraz už myslíme iba na utorkovú odvetu Európskej ligy," uviedol po dueli tréner Slovana Ján Kozák mladší. "Náš výkon bol poznačený prílišným rešpektom voči súperovi. Prehrávali sme súboje, tým pádom súper získal stred pola. Očakávali sme silné protiútoky, má na to hráčov, napriek tomu sme inkasovali z brejku. V druhom polčase sme chceli byť dôraznejší a aktívnejší, ale pokračovali sme v trende z prvého polčasu a Slovan to využil. Zvíťazil zaslúžene," skonštatoval tréner porazeného tímu Karol Praženica.
více informací
AS Trenčín - DAC Dunajská Streda 2:1
10.08. 19:00
Branky: 54. Abdul Musa, 90+3. Hamza Ćataković - 19. Kristopher Vida
AS Trenčín dokázal vo štvrtom kole Fortunaligy zvrátiť nepriaznivý stav a FC DAC Dunajská Streda zdolal na domácej tráve v Žiline 2:1 (0:1).

V zápase dvoch ofenzívne ladených mužstiev mali prvú vážnejšiu príležitosť domáci Trenčania. Po prihrávke zľava tečoval loptu v ťažkom uhle Depetris. Gólman Jedlička dokázal vytesniť na roh. Trenčania boli na začiatku aktívnejší, no chýbala im lepšia finálna prihrávka a presnejšie zakončenie. Postupne začali iniciatívu preberať hostia. V 19. minúte sa po Blackmanovom sóle cez dvoch hráčov a prihrávke na Vidu tešil sektor hostí. Pomalá strela k ľavej žrdi znamenala pre DAC vedenie 1:0. Tempo hry po góle opadlo. Po Divkovičovej prihrávke z krídla Ramirez v tutovke netrafil bránu Trenčína. V 41. minúte sa po niekoľkých odrazoch lopty v pokutovom území ocitol zoči voči Šemrincovi Divkovič, aj on však zblízka mieril vedľa.

V druhom polčase Ramireza nahradil Čmelík. Na začiatku 49. minúty po prihrávke Bukariho strieľal Depetris. V 53. minúte Vida prehral osobný súboj na svojej polovici, Rogulič našiel Zubairua a ten pekným oblúčikom vyrovnal na 1:1. Pokus Vidu v 60. minúte vyrazil Šemrinec. V čistej šanci z jedenástich metrov trafil Divković južnú tribúnu žilinského štadióna. Po priamom kope v 67. minúte odpískal rozhodca pokutový kop za ruku jedného z hráčov v múre. Vida z bieleho bodu napálil do ľavej žrde, a tak sa stav nemenil. V 74. minúte sa po Blackmanovej prihrávke a Kleščíkovom zaváhaní dostal k šanci Čmelík, v pokutovom území však nemieril presne. Po prudkom priamom kope v 85. minúte minul bránu z tesnej blízkosti hlavou Abdulrahman. Bukari z ostrého uhla rozvlnil bočnú sieť. Po uplynutí riadneho hracieho času Čmelíkov prízemný center napálil tesne vedľa v stopercentnej šanci Vida. O minútu nato rozhodol po protiútoku striedajúci Čataković: z kraja pokutového územia napálil nechytateľne k vzdialenejšej žrdi - 2:1. AS Trenčín zdolal FC DAC Dunajská Streda gólmi po obrátke 2:1.
více informací
Zemplín Michalovce - FK Senica 3:0
10.08. 19:00
Branky: 9. Matej Trusa, 27. José Carrilo, 43. Igor Žofčák
Už aj Zemplín konečne skóroval, a to hneď trikrát. Na domácom štadióne zdolal vo štvrtom kole Fortunaligy FK Senica vysoko 3:0 (3:0).

Skóre zápasu otvoril domáci celok už v deviatej minúte. Vojtko poslal loptu do šestnástky, na jeho prihrávku nabehol nekrytý Trusa a zblízka rozvlnil sieť - 1:0. Háči Zemplína mali v prvom polčase navrch herne i gólovo, hostia sa veľmi nepredviedli. Šance Turíka a Kountouriotisa druhý gól nateraz nepriniesli, no prišla 27. minúta a všetko bolo inak. Na Žofčákov center z priameho kopu si nabehol Carrillo a nepomýlil sa - 2:0. Kapitán domácich Žofčák sa dve minúty pred prestávkou postaral o jeden z najkrajších gólov doterajšieho priebehu sezóny: Tabordu prestrelil krížnou strelou z priameho kopu - 3:0.

Hostia sa herne nezlepšili ani v druhom dejstve. Ofenzívne snahy Seničanov sa často končili už v zárodku. V 71. minúte neprekvapil domáceho brankára Kiru Castanedov pokus o prelobovanie. Víťazstvo domácich mohol na konci víťazného ťaženia východniarov prikrášliť striedajúci Hovhannisyan, jeho hlavička sa ale neujala. MFK Zemplín Michalovce strelil prvé jesenné góly a zaknihoval prvé víťazstvo v aktuálnom ročníku Fortunaligy, keď súpera zo Záhoria porazil jednoznačne 3:0.
více informací
FC Nitra - ŠKF Sereď 3:2
10.08. 19:00
Branky: 30. Marian Chobot, 49. Milan Ristovski, 67. Milan Ristovski (pen.) - 75. Dino Špehar, 78. Roko Jureškin
Konečne sa z gólov a najmä bodov raduje aj Nitra. V dramatickom dueli porazila Sereď a pripisuje si prvé tri body v tejto sezóne. Rozhodli o tom Chobot a Ristovski.

Už nebolo na čo čakať a preto sa Nitra rútila dopredu už od začiatku duelu. Podhorin mohol upraviť skóre, ako prvý, ale jeho rana mierila vedľa. V 8. minúte pálil chorvástky záložník Gatarič, no brankár Iliev jeho strelu spoza šestnástky bez problémov kryl. Zmeniť stav stretnutia mohol aj na druhej strane Cleber, no neuspel. Nepochodil ani Ristovski, no prvý gól Nitranov strelil Chobot po polhodine hry. Peknú loptu upravil do siete hlavou a bolo 1:0. Vyrovnať mohol Špehar, ale v sľubnej príležitosti mu nedovolil radosť z gólu Farkaš. Aj preto domáci viedli po polčase 1:0.

Nitra nenechala nič na náhodu a hnala sa dopredu aj po prestávke. Ristovski namieril po chybe obrane presne a bolo už 2:0. To však nebolo všetko, onedlho mohol zvýšiť skóre Chobot, ale nedal v dobrej možnosti. Po hodine hry sa však aktívny Ristovski opäť presadil, po faule sa pískala penalta. Tú premenil a upravil na 3:0. Takto si to Nitrania predstavovali. Špehar ešte 15 minút pred koncom duel zdramatizoval zásahom na 3:1 a po trme vrme dal gól aj Jureškin na 3:2. Nitra sa tak zrazu strachovala o výsledok, ale napokon si ho ustrážila a konečne si pripisuje prvé body aj góly na konte. Nič na tom nezmenila ani červená karta, ktorú dostal Ba.
více informací
MFK Ružomberok - MŠK Žilina 2:3
10.08. 18:00
Branky: 54. Dalibor Takáč, 58. Tihomir Kostadinov - 3. Branislav Sluka, 27. Ján Bernát, 41. Róbert Boženík
Gólové hody videli diváci v Ružomberku. Domáci celok tam však opäť padol a nezískal ani bod. Rýchlo prehrával rozdielom triedy a hoci sa ešte pokúsil o návrat do zápasu, napokon ťahal za kratší koniec.

V dobrom tempe sa hralo už od začiatku, prvú šancu mal Qose. Sluka potom na druhej strane pekne namieril k žrdi a bolo 0:1. Neskôr sa dlhšie nič nedialo, ale Bernát prekonal Krajčírika aj druhýkrát a hostia viedli o dva góly. Nepomohlo ani to, že brankár domácich neraz svoj tím podržal. Regáli potom o niečo neskôr mohol znížiť, ale vo veľmi dobrej pozícii nemieril presne. Zdalo sa, že o všetkom bude rozhodnuté päť minút pred koncom polčasu, pretože Boženík prvým zásahom v lige upravil hlavou už na 0:3

Ruža tak nemala čo stratiť a po nezdare s Pohroním chcela dohrať duel aspoň so Žilinou ako tak so cťou. Takáč totiž znížil po odraze a nedal šancu obrane ani brankárovi strelou na 1:3. Netrvalo dlho a Liptáci boli naspäť v zápase. Kostadinova rana totiž znamenala stav 2:3 a keď hneď na to videl Kaša aj druhú žltú, začala sa pre šošonov komplikácia. Dlho sa potom hralo pred bránou Žiliny, no Liptáci nevedeli vymyslieť finálnu akciu aj s gólovým zakončením a vyrovnaním. V 74. minúte sa Boženík po brejkovej akcii rútil na Krajčírika, ale ružomberský brankár ho vychytal. V 88. minúte Novotný sa dobre hlavou oprel do vysokej lopty, ale bolo to tesne nad. Gól napokon nepadol, aj keď sa domáci vyrovnať veľmi snažili.
více informací
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slovan Bratislava440013:112
2.MŠK Žilina440012:512
3.Spartak Trnava42118:67
4.DAC Dunajská Streda42029:76
5.ŠKF Sereď42027:76
6.FC Zlaté Moravce42023:66
7.MFK Ružomberok41124:54
8.AS Trenčín41125:74
9.FK Pohronie41125:104
10.FC Nitra41033:63
11.Zemplín Michalovce41033:73
12.FK Senica41034:93
Autor: EuroFotbal.cz
Počet zobrazení: 4820
Související články
Komentáře (249 / 0 nových)
ratusek
10.08.2019 21:02
#
Trenčín
JeséRodriguez
10.08.2019 21:21
#
ale ta jejich obrana byla teda strašná
ratusek
10.08.2019 21:29
#
já to zapl až před tou penaltou. Individuality měl Trenčín dobré směrem dopředu, ale ta obrana byla hrozná no
JeséRodriguez
10.08.2019 21:47
#
Bukari a Zubairu se mi hodně líbili, ale hlavně Kleščík - Šulek, to je šílená stoperská dvojice.
twelwer
12.08.2019 10:45
#
to je tam hrozne uz dve sezony a nikto s tym nic nerobi, tam musia byt masochisti neskutocni
Antientam
10.08.2019 23:54
#
tv Huste?
ratusek
11.08.2019 06:55
#
JeséRodriguez
11.08.2019 08:03
#
belasi10
10.08.2019 21:09
#
Zatiaľ to vyzerá tak, že najlepšie mužstvo ligy je slovan a druhé najlepšie je lavička slovanu...
Nigro
10.08.2019 21:11
#
Slovanu by najviac prospelo keby snim aspoň 2 mužstva dokázali držať krok čo najdlhšie ale takto slabú ligu ako v tejto sezóne si nepamätám
Ferguson6
10.08.2019 21:47
#
Tak nikto neposilnil a tímy akurát oslabili.
aurelio
10.08.2019 21:31
#
Pár postrehov...
- Slovan hral priemerne, ViOn priam otrasne, najmä v druhom polčase
- Kozák by pokojne mohol ostať hlavným trénerom, má to v hlave upratané, všetko, čo zatiaľ urobil, má hlavu a pätu
- Greif ako kapitán a Strelec v zostave sú veľké pozitíva, bolo sympatické, ako im fanúšikovia priali
- neviem, čo sa stalo s Tkáčom, ale vyzeralo to ako by prepálil/odflákol rozcvičku a natiahol si sval hneď v druhej minúte, paráda
- fyzicky sme na tom otrasne, Ďubek nemôže hrávať celé zápasy, do 60. minúty vždy vystriedame hrotového útočníka a potom tam trapoší buď Ďubek alebo ako dnes Kovaľ
- Chren a Orávik sú z formy, zlý zápas mal aj Brašeň, Válovčana zase úplne zdeptal rozhodca, len jemu odpískal asi desať "faulov", neviem prečo išiel Silvio dole v 55. minúte, tých adeptov na vystriedanie bolo viac a pre jeho psychiku to nie je vôbec dobré, snažil sa, ale márne, len ťažko mohol urobiť viac
- Slovan má nesmierne silnú lavičku, avšak typologicky je to stále zlé - Nono, Rabiu aj De Kamps sú veľmi podobné typy hráčov, na kontrolu zápasu je to fajn, ale proti silnejším súperom to bude hádzaná, takisto Bajrič a Guzmicz sú veľmi podobné typy stopérov, lopta im veľmi prekáža a aj prihrávka na pár metrov je v ich podaní svetový výkon
- Strelec bol výborný v medzihre, otrasný v koncovke, až dnes som si uvedomil, že to vôbec nie je hrotový útočník
Ixino
10.08.2019 21:38
#
co hovoris na Kovala?
aurelio
10.08.2019 21:44
#
Páčil sa mi v oboch domácich zápasoch, vonku bol zbytočný. Snaží sa, má ťah, ale je maličký a vždy okolo 60.-70. minúty odpadne (rovnako ako zvyšok tímu).

Mne sa inak ten náš "dedinský" útok pomerne pozdáva, všetci traja útočníci (Kovaľ, Tkáč, Válovčan) sú talentovaní aj snaživí, ale jednoducho je to stále málo, takto sa musíme spoliehať, že nám to zase ukope Ďubek.
Nigro
10.08.2019 21:51
#
Bajrič aj Guzmics sú náhradníci Guzmics je 5.volba na stopéra , Slovanu chýba alternatíva za silového Lijubičiča ( Qose ? ) a rozdielový hráč na AM kde je v podstate len Holman
aurelio
10.08.2019 22:03
#
Bajrič je náhradník možno dva týždne. Dovtedy strašil na stopérovi a aj keď ho nahradil Abena, pokúšali sa ho použiť ešte vpravo a na štíte, kde dvakrát pohorel. Aký má zmysel držať Guzmicsa ako piateho stopéra? To podľa mňa nemá byť ospravedlnenie, ale dôvod zbaviť sa ho.

So zvyškom plne súhlasím, namiesto troch nahraditeľných hráčov by to chcelo náhradu za tých dvoch, na ktorých je celá hra postavená. Qose je dobrý nápad, možno mohli skúsiť jedného z dvojice Faško - Fábry, ale na to je už neskoro a asi by ani nemali kvalitu suplovať Holmana (nie že by ju Dražič a Ratao mali)
Nigro
10.08.2019 23:05
#
Bajrič by tam strašil dodnes keby nevyhodili Ševelu pritom je to úplne priemerný stopér ničím zaujímavý pre Slovan ... Kozák má oproti Ševelovi veľkú výhodu vtom že má trénerský cit už teraz je oveľa lepším zapasovym coachom nebojí sa zariskovať ani urobiť zmeny ... Strelec je mladý chýbajú mu skúsenosti ale on je v prvom rade zakončovateľ potrebuje hlavne veľa hrávať pamätám si čo zahadzoval prvý rok v lige Vittek ... Guzmics bol zimný panic buy po odchode Salátu na ligu ako backup je podľa mňa okey má zmluvu ešte na rok zatiaľ nemá zmysel sa ho zbavovať a tlačiť tam niekoho z juniorky ako bol Laczko ktorý nato vôbec nemal ... Fábry mohol prísť už v zime ale mladý Kmotrik má otrasné vzťahy s funkcionármi ostatných klubov preto od neho pýtali 3 krát toľko ako dostali od Jablonca
zgeroTT
11.08.2019 09:35
#
Nebude ten dovod, preco staval sevela bajrica skor v tom, ze pocuval mladeho kmotrika, zatial co kozak robi zmeny s pozehnanim od stareho?
Nigro
11.08.2019 10:11
#
Ševela pracoval rovnako aj v Trenčíne kde tiež staval dokolo tú istú jedenástku striedal tých istých hráčov a hral jednu taktiku
twelwer
12.08.2019 10:49
#
Tak Kozak je velky kamos aj s mladym takze v tomto to hadam nebude.
twelwer
12.08.2019 10:50
#
A keby sa idealne tocil Strelec s Holmanom ? tam by mu to mohlo sadnut tiez velmi dobre ci ?
aurelio
10.08.2019 22:43
#
Ešte jedna drobnosť. Neviem, ako je to na iných našich štadiónoch, ale v zahraničí sa teraz tlačí na waste free, tak ma dosť prekvapilo, že pivo na Tehelnom poli dávajú rovno do dvoch plastových pohárov. Ja sa v tom teda vôbec nevyznám, ale chutilo by to inak z papierového?
Ixino
10.08.2019 21:36
#
Dnes to bol zaujimavy zapas,tusil som ze po prvom polcase pride uspokojenie a podcenenie zapasu. Stalo sa to s Michalovcami, Trnavou aj teraz s RK. Kasa to zaklincoval, same lakte, zapas co zapas. Dufam ze tam postavi Kiwiora, lebo Minarik na to bohuzial nema. Demiri je nemastny neslany, nechapem preco tam nevyskusaju Gerebenitsa. Jednoznacne nam chyba lave kridlo a zraneny Fazlagic. Pecovsky ma uz roky a rychlostne nestiha. Uvidime co Diaz. Treba pochvalit Ruzu za druhy polcas
Nigro
10.08.2019 21:48
#
Kiwior je Jašúrekov hráč ten si u vás zahrá dosť
penepi
10.08.2019 23:08
#
Z toho Demiriho som inak prekvapený, ten vyzeral byť veľmi solídna posila.
stas87
10.08.2019 21:36
#
Tak to je dosť ponižujúce, že na DAC stačí Semrinec, Klescik aj Julien. Viem len výsledok, nie priebeh. Radšej som sledoval Wurzburg-Hoffenheim.
ďuriLFC
10.08.2019 21:57
#
Ja fakt neviem čo si mám o tej lige myslieť. Alebo o Slovane? Cely druhý polčas som nadtym rozmýšľal, že tak proste prerokujú cely tím a ten rozdiel bol stále obrovský. A potom príde pohár a bieda. Niečo nieje dobre.
Ixino
10.08.2019 22:12
#
co je na tom komlikovane? Vsetci okrem Slovana sa dali na omladzovanie kadra dorastencami lebo bud nemaju prachy alebo zavidia predaje. Nasa liga bola slaba teraz cajova. Taka druholigova Jihlava by u nas hrala o 4-5 miesto
aurelio
10.08.2019 22:17
#
Ligu a poháre by som nemiešal. Aj toto dnešné B-čko by malo bez problémov zotrieť Sutjesku, Feronikeli aj Dundalk, v kvalite kádra určite problém nebol.
pistacik11
10.08.2019 22:16
#
https://sport.aktuality.sk/c/407883/na-stadione-az-alkmaar-spadla-cast-strechy/
Už vidím ten hejt, keby nám tu spadla takto strecha, na nejakej skladačke
Fesak
10.08.2019 22:44
#
ako prve by tu bolo ,,mozne iba na Slovensku"
penepi
10.08.2019 23:10
#
Ale tak to je podľa mna klasika aj v Japonsku.
ratusek
11.08.2019 06:56
#
pistacik11
11.08.2019 10:34
#
"Zas sa niekto nabalil", "na západe by sa to nestalo"
Ferguson6
11.08.2019 10:49
#
Tak v Holandsku sa to stalo už druhýkrát za pomerne “krátku” dobu. Inak na tých skladackach asi ani nemôže padnúť strecha, keď je to celé jedna konštrukcia.
Mirek na tenisu
10.08.2019 23:52
#
Slovan přejel Zlaté Moravce to je děs s kým musí vítěz PVP 1969 v domácí lize hrát.
Ferguson6
11.08.2019 01:16
#
no v tej sezóne tam hrali napr. s Pardubicami, to tiež nie je žiadna výhra.
AS Trenčín
10.08.2019 23:53
#
V hodine dvanástej
suldik
11.08.2019 00:01
#
Popradské okienko: dnes ohlásených 1530 divákov (cca 200+) platiacich....od popradu dobrý výkon, bohužiaľ šestáka nahradiť je ťažko, on dal gól aj z ničoho.... Celý zápas sme skalicu tlačili, po chybách dali 2 góly a vyhrali....a ani výkon rozhodcov nebol s kostolným poriadkom ale čo už
Fesak
11.08.2019 08:49
#
a ten grek co prisiel do Slovana je stale zraneny ci aky tam je problem?
Nigro
11.08.2019 09:09
#
Je zranený a v Áčku sa snim ani neráta
Maximus1
11.08.2019 10:12
#
Ale je zaujíma jak mladý stíchol po tom fiasku v lige majstrov.Ale neverím,že by ho starý úplne odstavil aj s Trutzom.
Nigro
11.08.2019 10:53
#
Ztoho čo viem ja tak momentálne to riadi starý s Weissom
Robochelsea
11.08.2019 20:43
#
A to máš odkiaľ? Pondelok či utorok som sedrl v kaviarni pri vedľajšom stole mladého Ivana a Trutza... A riešili Kozáka, káder atď.. Neznelo to tak, že by bol odstavený.
penepi
11.08.2019 20:53
#
Aj ja riesim na kave s kamaratmi Kozaka, kader atd.
Nigro
11.08.2019 22:06
#
Možno začali hrať demo Football managera 20 ale inak je to tak ako som napísal
Noustress
11.08.2019 13:38
#
Dnes zaujímavý zápas v Dunajskej, odpískaný faul Richnáka pričom jasne zahral loptu, následne červená Piroskovi a trenerovi bránkárov Petržalky stáli za to :D Chvílkami som mal pocit, že Turčák drbne rozhodcovi bombu na čelo. Inak celkom solídny zápas, úplne inak to vyznie keď sa hrá na takomto štadióne, Petržalka dva nepochopitelné individuálne skraty= dva inkasované góly. Tak aspoň Dubnica drží neporazitelnosť a postupové priečky a po dohrávke by sa mohla dotiahnuť aj Dukla, Košice zatial sklamanie
Emmett Brown
11.08.2019 13:44
#
Čo na to povedať...Piroska si koledoval už dávno, to čo si on dovoľuje k rozhodcom je príliš. Tento zápas sme mali vyhrať, Šamorín bol úplne zúfalý, aj proti desiatim sa bránili.
Ferguson6
11.08.2019 15:58
#
Ako chápem, že je skúseným hráčom, ale zase vždy bol len ligový priemer (možno nadpriemer), takže neviem odkiaľ berie pocit, že si môže dovoliť viac ako iní hráči.
Nigro
11.08.2019 17:25
#
On bol hlavne vždy dement
Emmett Brown
11.08.2019 21:31
#
Určite bol v najlepších rokoch nadpriemer, inak je to ako povedal Nigro, ešte v tretej lige sa venoval viac rozhodcom a divákom ako hre, aj keď herne sa v druhej lige výrazne zlepšil a vážne je oporou, človek by si povedal, že po štyroch deťoch by už chlap mohol mať viac.rozumu inak že vraj dnes povedal rozhodcovi do ksichtu že je špinavý kokot, asi čakal miesto karty poďakovanie.
xawi
11.08.2019 21:48
#
Ja som myslel, ze najlepsie roky mal v sestnastich. Vtedy som ho vnimal ako najvacsi talent na SK spolu s Hamsikom.
Nigro
11.08.2019 22:02
#
Presne tak najlepšie roky mal v doraste Slovana
Emmett Brown
11.08.2019 22:17
#
Nenaplnil očakávania, v druhej majstrovskej sezóne Petržalky plnil v 21 rokoch rolu žolíka výborne, potom spravil nepochopiteľný prestup do Sparty, to bol vtedy priveľký skok, ale po návrate dokázal odohrať 3 či 4 špičkové sezóny v Senici a tie považujem za jeho najlepšie roky.
xawi
11.08.2019 22:21
#
Ano, v Senici mu sadlo prostredie. Inde bol polovicny
Nigro
11.08.2019 22:26
#
On nemal hlavu nato aby sa presadil v dakom väčšom klube kde by bol pod tlakom každý zápas stačilo mu že je hviezda v Senici a má Mercedes
Emmett Brown
11.08.2019 22:40
#
JeséRodriguez
11.08.2019 15:00
#
Je reálný, aby se dostali Košice do těch 5 let do ligy, jak si dávali tuším před minulou sezonou za cíl?
Darren Fletcher
11.08.2019 15:49
#
Ano
Darren Fletcher
11.08.2019 20:17
#
Btw dnes skoncili vsetci treneri atd.. Zrejme to prevezmw Fabula
JeséRodriguez
11.08.2019 21:01
#
Snad se trochu zvednou, podle mě by takový město nemělo chybět v lize.
Noustress
11.08.2019 22:04
#
pri tom ako sa tam spolu s Prešovom ale aj BB či NR vedú/ viedli športové odieli nebolo iné východisko
Noustress
11.08.2019 19:55
#
zlý sen toto
AS Trenčín
12.08.2019 09:26
#
Dobre Pohronie
xawi
12.08.2019 09:45
#
V minulosti sa tu velakrat objavil nazor, ze ten Sporar je fajn, ze vzdy ten jeden gol da. Tak by som len chcel pripomenut, ze Sporar hrava teraz pomenej a ci hral na hrote Ratao, Strelec alebo Cavric, vzdy ten gol dali.
Jedine, co Sporara vyzdvihuje je, ze sme tam da ten gol aj za slovinsku repre. Ale inak - treba zhrabnut 2.5 mega a poslat ho do Turecka. A ked Komtrik tie prachy nepotrebuje, nech ich investuje do kvalitneho stredoveho hraca.
penepi
12.08.2019 10:16
#
Vsetci traja su na hrote slabucki. Sporar dokaze byt obcas konstruktivny.
Nigro
12.08.2019 11:46
#
Ak sa dakym zázrakom nepodarí skupina tak ho treba určite predať kým je záujem neviem akú by mal on sám motiváciu hrať slovenskú ligu a hlavne by mal čo najviac šancí dostávať Strelec prípadne by sa malo investovať do rozdielového hráča na AM niekoho ako je v Sparte Kanga
penepi
12.08.2019 11:49
#
Predat ho mali, ked ponukali 5-6 mega, teraz je uz trochu neskoro.
Nigro
12.08.2019 11:51
#
Neverím Kmotrovi že taká ponuka reálne bola
penepi
12.08.2019 11:57
#
Tak ten Krasnodar bol vraj velmi blizko.
Nigro
12.08.2019 12:12
#
Možno sa oňho zaujímali ale keď Kmotor vypýtal 6 mega kúpili radšej Berga
penepi
12.08.2019 12:17
#
podpisali zadarmo
Nigro
12.08.2019 12:23
#
Šporarovi vyšla 1 sezóna v našej lige a pol sezóny v Slovinsku 5-6 mega by dali možno Číňania
AutorGolu
12.08.2019 14:07
#
kludne by som ho tam poslal a pribalil bajrica
lukas.st
12.08.2019 11:57
#
už by bol preč. Reálne aj 3 milióny by bola výborná ponuka.
KnoxXx
12.08.2019 12:01
#
AutorGolu
12.08.2019 14:19
#
Strelec je dobry ale nedosahuje este zdaleka kvaliti Sporara a hlavne je to trochu iny typ utocnika. Ten jeho sobotny dribling bol krasny ale este sa ma co ucit.

pozeral som zapas s trabzonom kde hral velmi dobre ale nechcel by som ho u nas, soumah mi stacil. dost podobne povahy. a okrem toho trvalo asi rok a pol pokial sa dostal ako tak do tejto vykonnosti, zohral sa a +- je discipolinovany.
lukas.st
12.08.2019 14:42
#
Kanga je totálne inde ako Soumah a ta povaha sa tiež zbytočne demonizuje.
Nigro
12.08.2019 14:51
#
Trvalo mu to dlho lebo hral mimo svoju pozíciu ale je to na naše pomery geniálny hráč a nie je taký vypatlanec ako Soumah
lukas.st
12.08.2019 09:56
#
Neskutočná hanba. Prehrať na Pohroni je ostuda. Rozdiely medzi domácimi a vonkajšími výkonmi pokračujú. Včera bola od začiatku snaha o profesorsky výkon bez náboja. V prvom polčase hrala dobre maximálne stredová trojica. V druhom to bola katastrofa. Pravdepodobne si mysleli, že sa to vyhrá samo. My ale rozhodne nie sme mančaft, ktorý môže niekoho podceňovať. Pellegrini je hrozný unfair čurák. Tak ako "vrátil" loptu po zakopnuti do autu kvôli hráčovi Pohronia, to sa len tak nevidí.
penepi
12.08.2019 10:12
#
Remizovat. A darmo, no, vieme, kto je jeho bratranec, asi je to v rodine.
lukas.st
12.08.2019 10:31
#
Na Pohroni je aj remíza prehra. Samotný veľký Peter je jeho bratranec?
twelwer
12.08.2019 10:56
#
Teplý peter
Ferguson6
12.08.2019 10:41
#
Ale podobajú sa
Ferguson6
12.08.2019 12:56
#
xawi
12.08.2019 13:28
#


co je na tom stanoviksu dobre? je to zdraviu skodlive, tak zakazeme na tom hrat profesionalom, ale deti nech na tom hraju dalej... Vsak lepsie, ako pred 30 rokmi na skvare alebo na betone...

Samotne stanovisko vobec neponuka ziadnu odpoved na fakt, preco sa zakaz tyka iba najvyssich sutazi.

Nasralo ma to a este viac ma nasralo, ze tomu davas palec hore... pockat, aha to si ty Ferguson6, tak nic...
KnoxXx
12.08.2019 14:04
#
za posledny odsek
Ferguson6
12.08.2019 14:17
#
Na nejaké osobné útoky tvojho urazeného ega reagovať nebudem, každopádne si to kluby odhlasovali samé. Navyše dobre poznamenali, že Žilina dostala od SFZ peniaze na štadión aj pre účely reprezentácie a tá na ňom nemôže hrávať kvôli umelej tráve.
xawi
12.08.2019 14:41
#
Tu umelu travu tam dali prave ked sa dostavala Trnava a repre sa prestahovala. Je naivne si mysliet, ze repre by hravala v ZA, ak by tam nebola umelka. Praveze Antosik ako jediny riesil stadion zo svojich a kym sa zvaz zobudil, tak sme nemali kde hravat, ak by Antosik nestaval este bez dotacii v predstihu. Takze bez Antosikovej aktivity za vlastne peniaze, by sme nemali kde hravat. A to, ze dodatocne dostal dotacie mi prislo to najmenej. Snad si nemyslis, ze by kluby, ktore stavali zo svojich, nemali dostat nic.
Ferguson6
12.08.2019 16:39
#
Ani Česko nehrá všetky zápasy na Letnej a v Edene, takze určite by si aj v Žiline repre ešte zahrala. Tak Antosik je majiteľ klubu, jeho by malo v prvom rade zaujímať či máte kde hrávať, nie SFZ. A myslím si, že cely ten projekt bol spravený ako veľký populisticky tunel pre Sedu. Nehovorím, že Žilina dodatočne peniaze dostať nemala, ale nemôže čakať, že za to SFZ nebude chciet niečo naspäť.
xawi
12.08.2019 17:01
#
Znovu si nepochopil.
Este raz, repre nemala kde hrat okrem Ziliny. Tak hrala tam. sfz to chcel riesit, tak dal dalsim klubom peniaze na stadiony, aj ligove nielen repre. Zilina mala stadion postaveny zo svojich a keby fungoval trh, tak si mozu zapytat horibilne sumy a zarobili by od zvazu daleko viac. Proste vdaka tomu, ze postavili stadion, sa dostali do monopolu.
Ferguson6
12.08.2019 17:20
#
Však veď si mohla Žilina pýtať, kto jej bránil. Predsa Žilina nemohla za to, že iné kluby/mestá/štát nie sú schopné postaviť normálny štadión. Nemali by sme kde hrávať, resp. by sme hrali na Pasienkoch, mali by sme vo svete hanbu, ale čo už. Že na zväze cítili potrebu Žiline niečo vracať je ich vec. Michalovce tiež za vlastné zrekonštruovali a aj im nakoniec SFZ niečo poslal, aj keď nechcel najskôr.

Je pravdepodobné, že aj bez úžasného projektu SFZ by sa nové štadióny postavili minimálne v BA, TT, DS a možno aj v KE. Čiže na ponuke pre reprezentáciu by sa oproti súčasnosti aj tak nič nezmenilo. Tie dotácie boli úplne úbohé a keby to stálo len na nich, reprezentačný štadión by sa postavil aj tak len v BA, možno nejako tesne aj v Trnave. V DS by bez Világiho s dotáciou 2,4 milióna (aj keď im to myslím potom zvýšili) nepostavili ani polovičný štadión, v Košiciach si k tomu museli od štátu ešte 10 miliónov požičať, v Trenčíne k dotácii niečo našetrili a aj tak boli schopní zatiaľ postaviť len jednu tribúnu, na ktorej práce zase stoja. V iných mestách postavili to najmenšie a najlacnejšie, čo za tie peniaze mohli a celý projekt skôr zabránil nejakému väčšiemu rozvoju štadiónov (nieže by bol nejako extra potrebný).
AutorGolu
12.08.2019 17:35
#
ved aj dostali peniaze za prenajom a slusne. dalsi prachy dostali na vystavbu vip parkoviska + isto dostali aj za dostavanie tribun resp. rozsirenie.
xawi
12.08.2019 18:36
#
Aby bolo jasno - cele to pisem, ze ten argument, ze im dal sfz peniaze je mimo
AutorGolu
12.08.2019 19:11
#
ja som nikdy netvrdil ze im dali peniaze na umely travnik
xawi
12.08.2019 19:42
#
Ty nie.
Ferguson6
12.08.2019 19:59
#
Ani ja nie... Takže neviem kto tu má problémy s porozumením.
xawi
12.08.2019 20:46
#
Trochu sa cela diskusia zaplietla, asi som sa zle vyjadril. Ak mas zaujem, rozoberieme si to cez spravu. Nespamujme to tu.
Ferguson6
12.08.2019 23:37
#
No ak sa to zaobíde bez urážok a osobných útokov, tak môžeme.
AutorGolu
12.08.2019 14:30
#
toto som si myslel aj ja ze dospelemu cloveku to skodi viac ale praveze podla Malovica to skodi este viac detom vo vyvoji. trpia paty kolena a achilovky. ale jasne ze umelina je lepsia ako zladovatela trava.

aky vyznam ma hrat v lete na umeline ked ten povrch este zvysuje teplo?

jedine argumenty za su zima a nizsie naklady
xawi
12.08.2019 14:44
#
Oprav ma, ak sa mylim, ale ZA prave kvoli teplu ten umely travnik polieva pred zapasom aj pocas prestavky. Netvrdim, ze je to ideal. Ale ako hovoris, lepsie ako zamrznuta trava, lepsie ako skvara, alebo nekvalitna ziva trava.
Stale ti chalani, co hraju nonstop na umelej trave, maju lepsie podmienky, ako mali mladeznici 20 rokov dozadu a to sa tyka aj opotrebenia klbov a rizika zranenia.
AutorGolu
12.08.2019 15:25
#
na konci ide o zodpovednost, lebo tu umelu travu certifikuje fifa/uefa a teda preberaju zodpovednost, myslim ze uz to nebudu robit.
Najdolezitejsie je ze ak by EU rozhodla ze granulat je plastovy odpad ktory sa nemoze pouzivat ako to tu uz niekto spomenul, tak si nepomoze nikto nic a postupom casu skoncia vsetky umele hracie plochy.
xawi
12.08.2019 15:28
#
ano, ale stale sme sa nedostali k odpovedi, preco iba najvyssie sutaze? Zodpovednost aj jednorazovy plast tuto otazku neriesia.
A existuju aj pieskom vystielane umeliny, kvalitou nizsie, ale lepsie ako rozbite dedinske travinky alebo skvara.
lukas.st
12.08.2019 16:29
#
Malovica nemožno brať inak, ako zaujatého v tomto prípade. Rád by som si pozrel o tom nejakú štúdiu, ale od zahraničných športových lekárov. Určite nie od slovenských.
Emmett Brown
12.08.2019 15:52
#
Nie je to škodlivé, resp. nie tak, ako sa snaží SFZ stále presviedčať verejnosť. Toto, čo je v ZA, TN či Petržalke nemá nič spoločné s tým povrchom, ktorý sa tu pred rokmi snažil pretláčať samotný zväz, ak je táto moderná umelka nainštalovaná v súlade s požiadavkami výrobcu, nemá to vlastnosťami a vplyvom na organizmus ďaleko od prírodného povrchu.
Antošík ma úplnú pravdu, SFZ neprinieslo žiadny reálny argument na zákaz, jeho jediný "argument" SFZ pár mesiacov dozadu bol založený na nejakej ankete medzi futbalistami nad 30 rokov, ktorí hrali na takomto povrchu možno párkrát v živote, takže nemajú s jeho dopadom dlhodobú skúsenosť, nemajú patričné vzdelanie a ich názor bol z väčšej časti postavený na zaužívaných predsudkoch z dôb minulých, čím znovu len nahrali komediantom zo zväzu.
DiegoPele
12.08.2019 14:43
#
Absolutne diletantske vyjadrenie SFZ. Naco sa k tomu vyjadrovali? Budu sa teraz aktivne vyjadrovat ku kazdej kritike na SFZ alebo len teraz, ked ide o Antosika?

A argument, ze sa zakazuje kvoli zdravotnym problem hracov, bol doteraz nevyvrateny, kedze tisice deti denne trenuju na umelej trave.
lukas.st
12.08.2019 14:45
#
SFZ sa vždy ozýva ako trafená hus. Podobne ako Marek Ondrejka.
Nigro
12.08.2019 15:54
#
AutorGolu
12.08.2019 15:59
#
este dnes pisali o platoch hracov v FL

https://sport.sme.sk/c/22185768/kolko-zarabaju-a-aky-plat-maju-futbalisti-na-slovensku.html

moze niekto postnut v plnom zneni oba clanky?
Nigro
12.08.2019 16:03
#
Ak si stiahnes appku SME šport môžeš čítať zdarma
penepi
12.08.2019 16:04
#
„Futbalisti na Slovensku dostávajú veľmi malé peniaze. Polovica profesionálnych hráčov u nás zarába menej ako tisíc eur. Ďalších tridsať percent berie plat medzi tisíc až dvetisíc eur,“ tvrdí prezident Únie futbalových profesionálov Ján Mucha.

Na Slovensku sa berú ako profesionálne súťaže prvá a druhá liga. „Ak nerátame hráčov Slovana, tak priemerný mesačný plat v slovenskej lige nie je isto vyšší ako 1500 eur,“ dodal Mucha.

Toto staci.
penepi
12.08.2019 16:05
#
A este toto
„V Poľsku sú finančné možnosti oveľa lepšie. Aj priemerné kluby platia osem- až desaťtisíc eur mesačne. Aj preto našich hráčov ťažko udržíte doma,“ vysvetľoval Mucha.
AutorGolu
12.08.2019 16:30
#
to je uz slusny peniaz
pistacik11
12.08.2019 16:25
#
Tých 1500 je netto alebo brutto?
penepi
12.08.2019 16:31
#
Tak ta hlavna statistika hovori o hrubom priemernom rocnom plate 32-tisic / 2.6k/mesiac, cize bez Slovana bude aj tych 1500 asi v hrubom.
pistacik11
12.08.2019 17:42
#
Tak to nieje nič moc no
Ferguson6
12.08.2019 17:46
#
Mna zaujalo, že Chorvátsko má až 3x väčší ten priemer. U Poľska chápem, lebo oveľa väčšia krajina aj ekonomika, ale pri Chorvátoch tento argument odpadáva.
pistacik11
12.08.2019 17:59
#
Dinamo, Hajduk tam zarobí futbalista dobre, Rijeka nebude asi tiež zlé na tom.
Ferguson6
12.08.2019 19:59
#
Veď hej, ale až tak ťahajú celú ligu? Inak je ale smutné, že u nás sa nenájde niekto, kto by tých hráčov zaplatil a udržal. Pritom DAC, Žilina aj Ružomberok by mohli.
AutorGolu
12.08.2019 20:08
#
Ale taky RK asi nechce. Vsetko je len docasu, az zacne upadat biznis odkial na to majitelia nabrali.
Ferguson6
12.08.2019 23:33
#
Ale tak zrovna Filovi, Antošíkovi ani Világimu biznis asi nepadne, keďže ropu a hajzliak budú ľudia potrebovať vždy
AutorGolu
12.08.2019 23:34
#
To si vravel aj rezes
Ferguson6
13.08.2019 00:30
#
No Rezeš bol napojený až príliš na vládu a tá sa zmenila. Títo podľa mňa samozrejme nejako napojení sú, ale nie sú tá vrstva vládnych oligarchov. Tam to najmä pre Kmotríka môže byť problém.
Ixino
13.08.2019 06:58
#
Ten hajzlak uz nevlastni asi tak zo 10 rokov a v 2017 predal aj posledny 7% podiel v Metsä Tissue
AutorGolu
12.08.2019 16:35
#
to by mal byt hruby plat, myslim ze vacsina futbalistov su asi zivnostnici, takze zalezi na tom ako dobre vie optimalizovat naklady...
Nigro
12.08.2019 16:40
#
Keď boli v lige Myjava a Skalica tak tam chodili dosť hráčov normálne do práce
AutorGolu
12.08.2019 17:28
#
ano ale vztah klubu ku hracom je sro -> zivnostnik
Nigro
12.08.2019 22:01
#
Ferguson6
12.08.2019 23:53
#
Tak on im je momentálne naozaj zbytočný, keďže majú po dvoch RB aj LB a možno by bol lepší ako Medvedev, ale toho keby aj poslali hosťovať, nemyslím si, že sa ešte nejako výrazne zlepší.
Nigro
13.08.2019 05:53
#
Tak je lepší ako všetci FB čo si momentálne v kádri takže zbytočný by nebol za mňa jednoznačne predať Apaua a podpísať Pauscheka
penepi
13.08.2019 08:05
#
To ho máš veľmi zidealizovaného.
xawi
13.08.2019 08:33
#
Videl si ho v poslednom case hrat? Ja teda nie, ale ked pozries statistiky, tak sa nezda, ze by bol uz v MB nejaky dolezity.
Nigro
13.08.2019 10:10
#
Hrával tam v základe okrem poslednej polsezony keď mu končila zmluva Medvedev ani Apau ma dáko extra nezaujali
AutorGolu
13.08.2019 11:35
#
Na apaua mi nesahaj
AutorGolu
13.08.2019 20:33
#
Viav by mi tam pasoval drazic ako ratao.
Nigro
13.08.2019 20:46
#
Je zranený
AutorGolu
13.08.2019 21:00
#
to som ani neregistroval, o mohovi viem
Ferguson6
13.08.2019 21:28
#
Tak Slovan už ide do konca brániť výsledok.
DiegoPele
13.08.2019 21:33
#
Neda mi to nepovedat...z toho Greifa rastie neskutocny brankar. Na to aky je vysoky, tak je neskutocne pohyblivy a skvely reflex. Snad mu vyjde nejaky rozumny prestup. Ked si spomeniem na to, ze robil dvojku Sullovi ...
Nigro
13.08.2019 21:34
#
Robil trojku a ponúkali ho Seredi a Senici
Nigro
13.08.2019 21:33
#
Vybavené
AutorGolu
13.08.2019 21:36
#
Cavric - 10 dotykov s loptou, 8x uplne zle , 1x dobra nahravka 1x gol
Minister
13.08.2019 21:48
#
Tak kto to bude? Paok alebo Ajax?
Nigro
13.08.2019 21:56
#
Dúfam že PAOK s nimi je aspoň teoretická šanca postúpiť
Fesak
13.08.2019 22:11
#
no podla toho ako trapia Ajax tak ani neviem
JozkokozleJ
14.08.2019 10:52
#
Ked som videl kvalitu Olympiakosu (proti Plzni), ktory v minulej sezone skoncil az za PAOKom, celkom ma to uzemnuje v nadejach na postup Slovana.
Nigro
14.08.2019 11:22
#
Veď píšem teoretická
AS Trenčín
13.08.2019 21:57
#
Čo ma teší je to, že v ďalšom kole Slovan vypadne... Hrozné niečo tá zmeska na ihrisku...
ďuriLFC
13.08.2019 21:59
#
nebyť tej šialenosti so Sutjeskou tak to mužstvo rok a pol skvelo funguje a napriek toľkým národnostiam slapu veľmi slušne, zas tu nerobte z nich kktov.
Ferguson6
13.08.2019 22:06
#
Fanúšik Trenčína vyčíta zmesku na ihrisku?
AS Trenčín
13.08.2019 22:26
#
Rovnako ako v našom prípade
Nigro
13.08.2019 22:14
#
A keď nevypadne tak konečne vypadneš ty ?
Minister
13.08.2019 22:15
#
mohol by už konečne
DiegoPele
13.08.2019 22:20
#
Strasny placko
AS Trenčín
13.08.2019 22:26
#
Nemyslím si.
penepi
13.08.2019 22:58
#
Snáď nie, na takýchto primitovoch sa vždy da pobaviť.
lukas.st
13.08.2019 23:14
#
Ale on potrebuje odbornú pomoc. Sranda to je vždy len istú chvíľu.
#33CCCC
14.08.2019 09:12
#
zgeroTT
14.08.2019 10:21
#
Nemohli by obidvaja?
pistacik11
13.08.2019 23:03
#
Ty si ale strašný jebo, je niečo, čo neofrfleš? Ináč, keď si spomeniem na stas47, či aký to má nick, vy v Trenčíne to mate asi z hora dané
stas87
14.08.2019 10:56
#
To mám chápať ako? Že si ma zaradil do rovnakej kategórie ako jeho?
jany kozak
14.08.2019 11:18
#
AS Trenčín
14.08.2019 14:20
#
Uži si 5 minút slávy
pistacik11
14.08.2019 22:48
#
Máš smolu no
Minister
13.08.2019 22:22
#
Inak Porto vyzerá, že to nedá.
Nigro
13.08.2019 22:32
#
Mitch nesklamal
AutorGolu
13.08.2019 23:40
#
Stane sa, i ked sa mo strasne pacil abena ako si daval pozor prave na tie ruky.
pistacik11
13.08.2019 23:05
#
Celtic, Porto Ferencvaros Kyjev Belehrad
Fesak
13.08.2019 23:08
#
zaujimave vysledky dnes a hlavne Linz, ktory vyhral obidva zapasy
AutorGolu
13.08.2019 23:41
#
Teraz neviem co ma viac prekvapil linz alebo bazilej.
stas87
14.08.2019 11:03
#
Už loni pod Glasnerom mali na lopate Besiktas. Vypadli tuším gólom z 94.minuty. Snáď mi vyjde to, že sa na nich pozriem v EL či CL. Ten klub napreduje, od postupu z druhej ligy myslím boli vždy na prieckach, či znamenali Europu.
ratusek
14.08.2019 07:04
#
Linz
Fesak
13.08.2019 23:09
#
Greif a o Holmanovi stale neviem co si mam mysliet on to v tej nohe ma, ale niekedy ako keby sa boji poriadne kopnut do tej lopty
pistacik11
13.08.2019 23:12
#
Greif kľudne môže aj do toho porta ísť, popri ikerovi môže vyrásť v skvelého brankára.
Fesak
13.08.2019 23:24
#
neviem aky bol ked ho posielali do Senice ako tu bolo spominane, ale asi sa musel riadne zlepsit + vie chytat aj penalty
pistacik11
13.08.2019 23:36
#
Bol v repre u21, dokonca pred Vantrubom, ale bol trojka v Slovane, lebo faktor, mladý Kmotrik, Trutz, sevela, potom sa zranil sulla, a domino musel zrazu chytať, a chytal tak, že chytá doteraz.
Nigro
14.08.2019 05:56
#
Šulla sa nezranil prestali ho stavať po dvojzápase s Balzanom kde bol fakt hrozný
penepi
14.08.2019 10:46
#
On sa zranil pred zapasmi s Rapidom. Sam Domino to spominal v nejakom rozhovore, ked sa smial, aka nahoda z neho spravila jendotku.
penepi
14.08.2019 12:54
#
Plus tam naozaj rozhodovali maličkosti. V zápase s Rapidom mohol dostať gól z polovice ihriska, keď lopta skončila na brvne a skončil by naozaj niekde v Seredi. Nakoniec v tom zápase chytil penaltu a bol hrdina.
zgeroTT
14.08.2019 07:47
#
V u21 bol pred Vantrubom iba kvoli veku. V case, ked prestal chytavat v slovane, nedokazal.chytit nic navyse. Problem bol, ze ho slovan práve vtedy nepodrzal. Nastastie sa mu podarilo vrátiť a je z neho dobry brankar. To sa mnohym mladym po takejto skusenosti uz nepodari.
r3
14.08.2019 11:08
#
Greif spravil velky skok najma za posledny pol rok - rok. V case ked boli so Sullom 50/50 resp. chytaval Sulla to nebolo kvalitativne ani zdaleka take dobre ako teraz.
DiegoPele
14.08.2019 16:19
#
No ano, ale uz vtedy bolo jasne, ze ma na brankara idealnu postavu, ze ma dobre nohy, dobry postreh. Ten potencial bolo uz vtedy vidiet, rovnako ako je ho vidiet u Vantrubu. Len jednoducho robil este nejake skolacke chyby, neveril si, nedirigoval obranu atd....vtedy sa s nimi malo pracovat a nie ho ponukat Seredi.
r3
15.08.2019 00:12
#
No.. nie. To je fakt nespravny pristup sa na to pozerat dnesnou optikou. Jednoducho pred dvomi rokmi nebol Greif ani spolovice tak spolahlivy a kvalitny ako je dnes. Potencial je sice pekny, ale potencial ma aj taky Chovan, ktory sa nedokaze presadit v Trencine. Potencial ma aj Holec a este pred dvoma rokmi nechytal cez Volesaka. Potencial ma aj Vantruba, ktory po rozpravkovej sezone isiel v podstate len dole (zatial). Cize sa tu nehrajme na to, ze v akomkolvek time ma chytat mladucky brankar s potencialom "aby sa s nim pracovalo". A to plati niekolkonasobne pri timoch co hraju spicu ligu a je jedno ci je to Slovan alebo ktokolvek iny.

Greif dostal naozaj dost sanci uz vtedy, bohuzial vykony jednoducho neboli objektivne dostacujuce. Ja si pamatam, ze on nedokazel vtedy vychatat nulu neviem kolko zapasov a to dokonca aj doma proti slabsim timom. Ma brutal stastie, ze sa situacia vyvrbila tak, ze dnes je jasnou jednotkou v mladom veku. Teda nielen stastie, ale aj tvrda praca samozrejme, dnes je naozaj super golman. Len ten rozdiel medzi Greifom 2019 a Greifom 2017 su dve solidne triedy a to ti povie kazdy, kto ho sleduje dlhsie.
xawi
15.08.2019 07:02
#
Pekny nazor. Suhlasim s tym, ze potencial este nikomu titul nevyhral. Ale napr Chovan je naozaj slabucky, on to potvrdzoval v kazdom jednom zapase v TN.

Akurat v u21 bola nejaka zvlastna chemia, ze aj z neho, podobne ako z Mazana boli hviezdy s potencialom na velky prestup
BílíAndelDrcKo
15.08.2019 08:40
#
Tak Chovana v 21tke podržal Hapal. Čo mu nakoniec vyšlo. Keby sa prihliada na nejakú klubovú výkonnosť, tak v tej dobe musel byť jednotka Jakubech, kt. ani nebýval v nominácii na úkor takého Hrušku...
r3
15.08.2019 10:36
#
Moze byt, ja z Chovana nejak uneseny tiez nie som.. To bola skor ilustracia toho, ze mlady brankar to ma vsade tazke. A Slovanu nemam problem vytknut vela veci (najma to zapracovavanie mladych), ale toto nie je ten pripad.
Nigro
15.08.2019 10:27
#
Pre objektivitu treba dodať že Slovan mal vtedy v obrane Cikosa , Chouchoumisa , Rundiča a DM hral Droppa
BílíAndelDrcKo
15.08.2019 08:36
#
Tak v dobe keď bol v 21tke Rodák, Jakubech, Greif tak mladší Vantruba by chodil zbytočne robiť trojku. Navyše v dobe keď to malo zmysel bol Vantruba celú jar zranený.
Ferguson6
14.08.2019 12:17
#
Ronan na mesiac zranený, to by tá záloha DACu konečne mohla začať fungovať.
adalbertus
14.08.2019 14:00
#
obrana už funguje i bez Ronana, neskutočne
AutorGolu
14.08.2019 14:04
#
a co je tomu kalmarovi?
adalbertus
15.08.2019 08:05
#
má niečo s kolenom ale čo presne to už ja neviem, nič som zatiaľ nenašiel
AutorGolu
15.08.2019 14:11
#
mozno akutny zapal prestupu
Nigro
15.08.2019 14:25
#
Nemá nič s kolenom hľadá si klub
AutorGolu
15.08.2019 14:51
#
aj mne sa to tak zda
penepi
15.08.2019 19:39
#
Ferguson6
15.08.2019 20:07
#
Tak to už trochu preháňa s tým simulovaním, aby si mohol hľadať klub
AS Trenčín
14.08.2019 22:06
#
Keď už nič, aspoň v pohári sme si zastrieľali
Ferguson6
14.08.2019 23:02
#
V pohári zatiaľ žiadne veľké prekvapenia, akurát vypadnutia Šamorína a Dubnice (ako priebežného lídra 2. ligy).
Emmett Brown
15.08.2019 11:30
#
Ligisti sa ale príliš nevyznamenali, najmä Trnava a Senica
Ferguson6
15.08.2019 11:35
#
To nie, ale postup sa ráta.Ale verím, že k nejakému prekvapeniu dôjde ešte (napr. 1. mája to vyhrá Dukla ).
Fesak
15.08.2019 13:45
#
tak rohoznik nie je slaby super ci? neboli by davno uz v 2. lige keby na to mali? ja som ich mal vzdy za taky zlepenec par hracov, ktory hravali v senickej mladezi
Ferguson6
15.08.2019 15:12
#
Si to mýliš s Boženíkom
Emmett Brown
15.08.2019 15:39
#
Tak nie sú takí zlí, 2-3 roky dozadu mal reálne (káder) na postup do druhej ligy, ale potom prišli problémy s peniazmi, museli "optimalizovať" a dosť upadli.
BílíAndelDrcKo
15.08.2019 09:16
#
OT: Prečo niekto ako Ľudovít Reis prestúpi z Eredivisie do tretej španielskej ligy? Nech je to aj Barcelona B ...
zgeroTT
15.08.2019 09:50
#
Lebo mat napisane v zivotopise Barcelona sa počíta? Iny dôvod hladat tazko. Aka je s nim situacia, co sa reprezentovania týka? Existuje sanca, ze by chcel hrat za nas?
Darren Fletcher
15.08.2019 10:11
#
nechce, chce hrat za holandsko
Ferguson6
15.08.2019 11:34
#
No v poslednom čase ale hráči z béčka Barcelony nejako extra nežiaria. Možno ak bude hrať dobre, dostane v pohári aj šancu v áčku proti niekomu slabému. Ktovie čo mu nahovorili pri prestupe. Ale z momentálneho pohľadu to vyzerá skôr ako krok späť, ktorý mu vôbec nemusí pomôcť v kariére.
Nigro
15.08.2019 10:37
#
Bude tam pol roka a pošlú ho niekam na hosťovanie
penepi
15.08.2019 14:48
#
NAKA navrhla obžalovať Ivana Kmotríka ml. za hajlovanie po zápase Slovana, ku ktorému došlo v máji 2018 po zápase s Ružomberkom. Kmotrík ml. je generálnym riaditeľom klubu.
penepi
15.08.2019 14:49
#
pistacik11
15.08.2019 14:52
#
Dobrá správa pre slovan
Nigro
15.08.2019 14:54
#
Možno sa ho chce starý zbaviť
penepi
15.08.2019 15:02
#
Zeby to dal na Babisa?
Ferguson6
15.08.2019 15:13
#
BílíAndelDrcKo
15.08.2019 15:39
#
Dobre no... nechcem okolo toho zas frflať.... Ale to vážne trvá tak dlhú dobu len prípravné konanie na NÁVRH obžalovania za takýto jednoduchý a zjavný čin ?

Nech ani nejde do basy, keby mu dal niekto radšej konečne preplesk už len za tu rozbitu hubu toho SBSkára.
lukas.st
15.08.2019 15:49
#
Trvalo to dlhšie ako obvinenie údajných vrahov Kuciaka.
pistacik11
15.08.2019 15:50
#
Šak v base ho prepleskaju raz dva
AutorGolu
15.08.2019 16:19
#
za to nedostane basu
Nigro
15.08.2019 15:54
#
Ten Sbskár dostal určite slušné prachy aby bol ticho
BílíAndelDrcKo
15.08.2019 16:02
#
Jaj, veď to určite, o to pokoj... Ja nemám rád, len keď kto ma peneži môže všetko. Ale chápem.
AS Trenčín
15.08.2019 15:41
#
čurák zasratý, zavrieť!
Nigro
15.08.2019 15:54
#
Povie že netuší čo ten pozdrav znamená dá to na Muzika
zgeroTT
15.08.2019 16:53
#
Mal toporivy krc. Nemohol ovládať ruku.
flamengo
15.08.2019 19:28
#
V tom videu je aj počuť tie dve slová..Bol riadne namotivovaný.
Ferguson6
15.08.2019 20:06
#
nevie po nemecky
flamengo
15.08.2019 23:59
#
Je to inteligent, jedno slovo a jedno priezvisko sa zvládol naučiť.
Ferguson6
16.08.2019 00:56
#
Ale podľa mňa nevie, ktoré z toho je slovo a ktoré priezvisko
Emmett Brown
16.08.2019 17:19
#
"V najnovšej úradnej správe sa najviac skloňovalo meno druholigového klubu FC Petržalka. Mužstvo z Bratislavy si poriadne zavarilo v stretnutí proti ŠTK Šamorín a pri prehre 1:2 bol vylúčený kapitán hostí Juraj Piroska pre verbálnu urážku arbitra. DK SFZ mu preto pozastavila výkon športu na tri týždne. Pre vulgarizmy nebude na lavičke tohto klubu prítomný ani tréner Miroslav Mentel, ktorému riadiaci orgán slovenského futbalu pozastavil činnosť na dva týždne. Pre vulgárne pokriky fanúšikov zinkasoval petržalský klub iba upozornenie."

Trest podľa očakávania, za naše pokriky upozornenie, holt pravda bolí a som zvedavý, či aj rozhodca dostane trest za "výkon"...
Nigro
16.08.2019 20:00
#
Potrestali niekedy DAC za maďarské pokriky ?
lukas.st
16.08.2019 22:44
#
Prečo by mali trestať za maďarské pokriky?
Nigro
17.08.2019 09:15
#
Tak sa opravím za maďarské vulgárne pokriky ?
Ferguson6
17.08.2019 10:49
#
Tým nikto nerozumie
lukas.st
17.08.2019 17:17
#
Ja nechápem ani trestanie za vulgárne pokriky.
rabl
16.08.2019 22:41
#
Preco v TT su take biedne navstevy aj ked je Poor OUT ?
Dalsi strajk ci co ?
lukas.st
16.08.2019 22:42
#
Skapali sme.
BílíAndelDrcKo
17.08.2019 10:44
#
lukas.st
16.08.2019 22:50
#
Som z toho veľmi sklamaný. Myslel som, že aspoň časť fanúšikov sa vráti rýchlejšie. Ja žijem asi v nejakej bubline, ale v mojom okolí poznám cca 10 ks, čo si po rokoch alebo prvýkrát zakúpili permanentky. Vstupné 10€ asi tiež neprispelo nadsenemu návratu na tribúny. Reálne by som ale hodnotil až na konci sezóny. Ak sa priemerom budeme pohybovať okolo 5k, tak to bude slušné. Ak to bude 4k-5k tak to je taký náš dlhoročný štandard. Pod 4k je to prepadak. Ľudia asi potrebujú znova uveriť.
rabl
16.08.2019 22:57
#
Dik. Vstupne je vazne vysoke. 5-8€ je ideal. Viac max na pohare.
Ja som cakal ze 5000 vas bude chodit, asi to nebolo tym poorom ako sa pisalo
lukas.st
16.08.2019 23:07
#
Ale bolo. Hlavne to vyhnanie ľudí bolo spôsobené ním. Tam však treba spočítať, že niektorí sa už nikdy nevrátia a zanevreli navždy. Vsak taký príklad mam v rodine rovno 2x. Ale ta návštevnosť klesala strašne. Pozri návštevy mimo boja o titul a Európy. A to nehovorím o tom, že návštevy meral Marek Ondrejka rovnakým metrom ako momentálne v Zlatých Moravciach. Jeden zápas som si dal tu námahu a poprosil fotografa, aby mi pofotil všetky tribúny a išiel som spočítať návštevníkov. Návšteva bola ohlásená cez 2500 a realita bola 1200 ks.
xawi
17.08.2019 08:13
#
A to Ti kolko trvalo spocitat ich? Inak krasna robota.
lukas.st
17.08.2019 17:16
#
Do hodky Ale nemám rád klamarov, takže som bol pozitívne motivovaný
Ferguson6
17.08.2019 20:52
#
a čo tí, čo boli na wcku, v bufete a podobne?
zgeroTT
17.08.2019 21:45
#
Určite bola polka divakov mimo tribuny.
Ferguson6
17.08.2019 22:06
#
Možno
zgeroTT
17.08.2019 22:32
#
Tak ratal niekedy slovan svoje pocty na vyjazdoch
lukas.st
18.08.2019 01:30
#
V tých 1200 to bolo zahrnuté. Každý sektor co som počítal som zaokrúhlil nahor.
r3
17.08.2019 12:06
#
Urcite zijes v bubline. To nemyslim zle, myslim ze to tak ma vacsina ludi co tu diskutujeme pravidelne.

Vtip je v tom, ze kdezto odchod fanuskov (a divakov) byva relativne rychly, tak ich navrat na tribuny je pre kazdy klub beh na ovela dlhsiu trat. Ano, jednorazovo moze pomoct nejaky silny impulz (novy stadion, titul, EU pohare, novy majitel a pod.), ale na konci dna je to vzdy beh na dlhe trate. Sice by som mal tvrdit tradicne "vase bida, nase radost" Ale snad to bude vo vasom pripade co najkratsie, lebo potom to taha aj ine kluby (vratane nas).
BílíAndelDrcKo
17.08.2019 10:44
#
To, že je Poor out neznamená, že týmto ľudia zas hneď uverili

Za mňa permanentku mám ale na futbal som sa dostal zatial raz. Za tú dobu sa mi zmenil život, tak že dnes si nezapnem v TV ani Ligu Majstrov.
Asi to tak majú viacerí s tými aktivitami, ale však ono to chce len nejako poblázniť ľudí nejakými pozitívnymi správami.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
Související stránky
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Další články