Bayern Mnichov hledá trenéra, Kovač ve funkci skončil

03.11.2019 21:31 - Aktuality
Niko Kovać (© fcbayern.com)
 
Niko Kovač skončil jako trenér Bayernu Mnichov. Ten v posledním ligovém kole vysoko prohrál na hřišti Eintrachtu Frankfurt, načež se obě strany dohodly na ukončení spolupráce...

Bývalý záložník do Mnichova přišel po úspěšném působení v Eintrachtu Frankfurt na začátku minulého ročníku, ve kterém následně vyhrál ligový titul, DFB-Pokal a Superpohár.

V uplynulých týdnech však na 48letého kouče sílila kritika, což vyvrcholilo po včerejší ligové porážce ve Frankfurtu, odkud si Bavoři odvezli výsledek 1:5. Vedení mnichovského klubu následně zasedlo k jednání a výsledkem toho je ukončení vzájemné spolupráce s Niko Kovačem.

"Výkony a výsledky našeho týmu z posledních týdnů nás dovedly k tomu, že bylo potřeba jednat, výsledkem čehož je to, že Niko Kovač už není trenérem Bayernu Mnichov. Chceme poděkovat Nikovi za práci, kterou pro Bayern odvedl," řekl předseda bavorského celku Karl-Heinz Rummenigge.

"Myslím si, že je to momentálně pro klub správné rozhodnutí. S bratrem Robertem děkujeme Bayernu za uplynulých jeden a půl roku. Přejeme klubu všechno nejlepší," uvedl Niko Kovač, jehož po dobu hledání nového kouče ve funkci nahradil asistent Hans-Dieter Flick.
Autor: Jiří Vojík / transfermarkt.de
Počet zobrazení: 11108
Komentáře (272 / 0 nových)
Setwo
03.11.2019 21:32
#
Toto je Wengerov čas
LAM
03.11.2019 21:33
#
Jedině Jose Mourinho
De Likt
04.11.2019 11:46
#
já miluju tyhle kydy a novinářské spekulace, jak někde skončí nějakej trenér, hned všichni píšou Mourinho a Wenger..ani omylem, Bayern potřebuje někoho kdo se v pohodě domluví, zná klub...Mourinho at si táhne do Realu, Bayern by měl co vím do konce ligy vést Flick a pak ho má převzít nejspíš Mathias Sammer nebo Jurgen Klinsmann, z cizích trenérů se mluví jen o ten Hagovi, ostatní jsou jen splodiny bulvárů
Heresy
04.11.2019 12:04
#
Salfovic
03.11.2019 21:33
#
Mourek ?
Kang & Kodos
03.11.2019 21:33
#
On se může odvolávat trenér, aniž by mu 24 hodin předtim vedení vyslovilo důvěru?
Kang & Kodos
03.11.2019 21:41
#
Takže chyba je na vaší straně!
Obr Koloděj
03.11.2019 22:35
#
TheAdy
03.11.2019 22:49
#
djourou
04.11.2019 08:55
#
Salfovic
04.11.2019 09:08
#
Kovač byl tak rychlej, že to ani nestihli.
Sarrin
03.11.2019 21:33
#
Mourinho
puji
03.11.2019 21:33
#
Ale Valverde je v Barce v klidul
Kooleno
03.11.2019 21:42
#
REPLIKATOR
03.11.2019 21:45
#
Vede tabulku!!!
YNWA__MSN
03.11.2019 22:33
#
Tabulku vede jen proto, že letosni sezóna La ligy, je sozona kriplu... Jak Real, Atl., tak i Barca hrajou úplně na picu..... Valverde out!!!
Pharrell
03.11.2019 22:41
#
uff
03.11.2019 22:44
#
REPLIKATOR
04.11.2019 00:40
#
Psal jsem to ironicky!!!
Pinturicchio
04.11.2019 07:09
#
To určitě.
Zark
04.11.2019 17:42
#
takový výmaz, však ani neví co to je
Pinturicchio
04.11.2019 18:24
#
Repli, no.
Doni77
04.11.2019 07:37
#
Aha!!!
RM1999
04.11.2019 02:06
#
(souhlas až na ta poslední 2 slova )
Manik...
04.11.2019 16:24
#
sima.vok
04.11.2019 16:28
#
Sociedad si jede pro titul
Ed_Hazard
04.11.2019 20:49
#
CHONG
03.11.2019 21:45
#
Dostal jenom 3:1
Piky
03.11.2019 21:34
#
Tak Juppe, honem!
Kapřík
03.11.2019 22:56
#
haiv
03.11.2019 21:35
#
Sázím na Allegriho. Schopnost ovládnout ligu jednoho hegemona prokázal dokonale.
GAUČ()
04.11.2019 02:14
#
Kolik sázíš?
Vsadim gule
04.11.2019 12:46
#
Pilsnersfaust
04.11.2019 14:49
#
Ondiis
04.11.2019 15:23
#
Kluivert9
04.11.2019 15:26
#
Kovi81
04.11.2019 15:39
#
HalaMadrid_Flx
04.11.2019 16:15
#
Manik...
04.11.2019 16:25
#
sima.vok
04.11.2019 16:29
#
Obr Koloděj
04.11.2019 16:37
#
fenixLFC
04.11.2019 17:11
#
marke7
04.11.2019 18:42
#
Spejbl
04.11.2019 19:20
#
TheTopFootbaler
04.11.2019 20:45
#
SixtoRodriguez
04.11.2019 21:26
#
opretis
04.11.2019 22:25
#
GAUČ()
05.11.2019 00:56
#
Corleone
05.11.2019 08:49
#
Vopi11
05.11.2019 09:13
#
Babacar:)
03.11.2019 21:35
#
Bayern Mncihov.Sem v první chvíli četl že chce Bayern Manciniho,jak sem ten zkomolenej nadpis přelít
haiv
03.11.2019 21:36
#
Sakra, tak jsem byl o chlup pomalejší než expreska
Whitemedia
03.11.2019 21:36
#
Jsem zvědavý, jestli Allegri poruší tu svou letošní pauzu a vezme to hned..
stas87
03.11.2019 21:38
#
No, teraz som zvedavy ci to neni len zbesila reakcia na zapas vo Frankfurte, alebo uz s nim vedenie nebolo spokojne dlhsi cas a len cakalo na podobny vybuch. V poslednom case mi pride, ze v tom vedeniu Bayernu jednaju skor impulsivne ako logicky. Tak teraz su bez trenera ale ci maju nahradu pripravenu, to vedia len oni sami. S Kahnom to v buducnu moze byt lepsie, tak som zvedavy kedy skonci Hasan a ci taktiez odide sam alebo dostane padaka. S Kahnom sa to samozrejme nemusi automaticky otocit k lepsiemu, no veril by som mu viac ako Hasanovi. Inak dost smutne, ze od roku 2010 ci 2011 bol Bayern spolocne s Barcelonou a BVB povazovany za top kandidata na vyhru v CL a posledne tri roky sa s nim tak nejako rata maximalne do QF. Dost vyrazny prepad pre klub takej velikosti..
Rudnevs
03.11.2019 21:49
#
Kahn sa s Brazzom nijak neohrozujú, Oli je pripravený na pozíciu Kalleho. Ale Salihamidzic by mal letieť aj tak, pokiaľ Kovac nebol tréner pre Bayern, tak on neni manažér pre Bayern ani náhodou.
Malresi
03.11.2019 21:49
#
Kedy presne bola Borussia považovaná za top kandidata na vyhru LM ? Podľa mňa bol v tej pozícii z nemeckých tímov len Bayern. Však aj tá jazda Borussie v 2013 bola prekvapením, pred sezónou by ju do finále nikto netipoval, veď v sezóne predtým 2011/2012 skončili už v skupine. Ročníky, ktoré nasledovali po tom finále taktiež BVB nepatrila medzi favoritov.
Manny
03.11.2019 21:58
#
leosniki
03.11.2019 22:07
#
Respektíve takto v tom 2012 už asi Bayern patril medzi 3 najsilnejšie kluby, ale bol ten tretí vzadu. za Barcou a Realom, vtedy sa očakávalo všeobecne El Clásico vo finále, ale Barca vypadla s Chelsea, a Real s Bayernom vtedy kopal Ramos tú svoju slávnu penaltu.
leosniki
03.11.2019 22:11
#
Reakcia mala byť na Malresiho, ale snáď je jasný kontext.
madridcan
04.11.2019 02:22
#
Praveze ani nie je. Lebo to malo byt napisane nasledovane-

Respektíve takto v tom 2012 už asi Bayern patril medzi 3 najsilnejšie kluby, ale bol ten tretí vzadu. za Barcou a Realom, vtedy sa očakávalo všeobecne El Clásico vo finále. Real vypadol s Bayernom, vtedy kopal Ramos tú svoju slávnu penaltu.

Ale Barca vypadla s Chelsea
leosniki
03.11.2019 22:04
#
Asi myslel Real, inak nechápem. A za top favorita začal byť Bayern považovaný až v tej sezóne 12-13. Finále LM 2010, bolo považované za prekvapenie, a vyradenie Realu v SF 2012 takisto.
Malresi
03.11.2019 22:21
#
stas87
03.11.2019 22:08
#
Samozrejme chyba, mal tam byt Real namiesto BVB.
Malresi
03.11.2019 22:21
#
Tak to jo
db18
03.11.2019 22:27
#
Nika tam drzel Uli, Kalle by se ho zbavil uz minule zari...
Gerrard-8
03.11.2019 21:39
#
Ajaj..
Kooleno
03.11.2019 21:40
#
Doufám, že Tuchel
Benzema
03.11.2019 21:41
#
Srať na Kovača. Mňa štve, že prepadol v kinách nový Terminátor
8lampard8
03.11.2019 22:08
#
Uz jsi ho videl? Je lepsi jak posledni dva dily?
Salfovic
04.11.2019 00:09
#
Horší než Genisys s hereckým hovnem Courtneym to snad ani být nemůže.
8lampard8
04.11.2019 10:23
#
Uprimne me se nelibila uz trojka a pak uz to bylo jen horsi. Je mi jasny, ze kvalitou se to na Den zuctovani chytat nebude. Ale byl bych rad, kdybych po trech zklamanich videl film, u ktereho nebudu litovat, ze jsem ho videl. A hereckych propadaku bylo mnohem vic mi proslo, nejen Courtney
El-Pistolero-68
04.11.2019 00:14
#
Pry je.
8lampard8
04.11.2019 10:23
#
Tak snad
protiproudu
04.11.2019 11:46
#
Feminista Fila to ohodnotil kladně, takže to bude neskutečná sračka.
Manny
04.11.2019 12:44
#
CHONG
03.11.2019 21:41
#
Hlavně to neber, Maxi, v létě tě čekáme v Madridu
Kenneth
03.11.2019 21:43
#
Pochettino nebo nikdo.
LAM
03.11.2019 21:48
#
Nikdo
Salfovic
03.11.2019 21:50
#
Bale to ošéfuje
technecium
04.11.2019 10:36
#
dextroza_m
04.11.2019 11:46
#
Vole Nikdo je u nás, naposled ho zničilo Levante
janinho
04.11.2019 05:47
#
misinho7
03.11.2019 21:52
#
Maxi urcite nie ... ten hra sracku... To uz radsej sracka so ZZ
CHONG
03.11.2019 22:39
#
Maxova hra možná není atraktivní, ale na rozdíl od té, co předvádí Zidane, má aspoň hlavu a patu. Navíc po jeho vyjádření po zápase s Betisem jsem Zidana přestal brát jako trenéra vážně.
valloire
03.11.2019 22:28
#
rel7
04.11.2019 09:11
#
Na to čeká Mou
REPLIKATOR
03.11.2019 21:44
#
Néééééééééééééééé
Kaspar
03.11.2019 21:45
#
ma ten Frankfurt v osudu
Talker
03.11.2019 21:46
#
Hlavně ať nevezmou Mourinha, ten musí ke slepicím nebo do Arsenalu.
2miguel1
03.11.2019 21:47
#
Prečo sa ja takejto spravy nedožijem aj u Valverdeho
slanina
03.11.2019 21:52
#
bayern skurvil Guardiola ,, nic nove
BílíAndelDrcKo
03.11.2019 21:57
#
technecium
04.11.2019 10:36
#
Pod Guardiolou se jich naposledy bála celá Evropa
Bakary3
04.11.2019 12:06
#
ani ne
technecium
04.11.2019 12:11
#
No já jsem z nich před tím semifinále LM navzdory MSN měl vítr pořádnej
vladino10
04.11.2019 12:15
#
Neopodstatnene
technecium
04.11.2019 12:20
#
To není pravda, kádr i systém jste měli špičkovej.
fenixLFC
04.11.2019 13:52
#
Guardiola je mnichovska obdoba radicovej vlady alebo kalouska?
Kluivert9
04.11.2019 15:28
#
Zlatej Kalousek, vzhledem k současnosti...
Bayern +
04.11.2019 15:34
#
Guardiola bol hlavne tragický v CHL, ako už tradične
ADM
03.11.2019 21:53
#
No aha, aké je to jednoduché
Mates28
03.11.2019 21:54
#
Klopp nástup
masina_LFC
03.11.2019 22:41
#
Spasitel
03.11.2019 21:55
#
No som zvedavy na Joseho v Bayerne
luismiksak
03.11.2019 21:58
#
Steffan Effenberg na plac! Ci nějaká další superikona...
Babbel, SuperMario Bassler, Lothar Mathäus...
Rudnevs
03.11.2019 22:07
#
Iste Babbel aspoň ako tak na úrovni trénuje, hoc na Bayern to teda zďaleka neni. Ale tí ostatní všade sklamali a sú zrejme proste moc sprostí a kontroverzní na to, aby kvalitne vykonávali pozíciu funkcionára.
Ferguson6
03.11.2019 23:49
#
Návrat Klinsmanna
Rudnevs
03.11.2019 23:52
#
Kúsok nižšie to riešime už... Klinsmann sa inak podľa mňa vymyká z tejto skupinky hráčov. Ten má rozumu viac než Matthäus, Basler a Effenberg dokopy.
cislo88
03.11.2019 22:01
#
Radoslav Kovac -> Niko Kovac
REPLIKATOR
03.11.2019 22:20
#
Kang & Kodos
03.11.2019 22:38
#
montolivo
03.11.2019 22:58
#
Le Gunner
03.11.2019 23:20
#
KingMaster13
04.11.2019 02:29
#
sima.vok
04.11.2019 16:29
#
Seydou Doumbia
03.11.2019 22:02
#
Nechat to dokoučovat Flicka do konce sezony a potom přivést ten Haga. Hlavně žádné zběsilé shánění a příchod Tuchela, Mourinha nebo Alegriho.
db18
03.11.2019 22:28
#
cislo88
03.11.2019 22:02
#
Mourinho asi jasnej a pro neho safe stace jak si zlepsit renome
blackhawk88
03.11.2019 22:03
#
Mourinha v Bayerne nechcu, kvolu jeho spravaniu
Abner
03.11.2019 22:18
#
José mi príde celkom fajn chlapík.
TurboPlastik
03.11.2019 22:25
#
Zlepšit renomé? Jen málo trenérů toho vyhrálo více než JM
Rudnevs
03.11.2019 22:03
#
Ako som už písal, pre väčšinu bundesligistov určite super tréner, na veľkoklub to neni. Zvlášť keď sa požaduje i určitá hra a Kovac hrá dosť pragmaticky. Aj tak sa ale musí nechať, že minulú sezónu sa z tej krízy ešte pekne vykľučkoval.

Ako optimálna voľba pre mňa vyzerá Ten Hag od budúcej sezóny. Mimochodom, Hansi Flick je považovaný za velmi schopného a zaujímavého človeka, na tie dva zápasy pod ním som zvedavý, prípadne by to mohol dotrénovať do konca sezóny i on. Ešte ma len tak napadla ďalšia možnosť, čo by ste povedali na Hasenhüttla? Myslíte, že by na to mal?

Mimochodom, v Kicktippe mi prvýkrát, za tú dobu, čo to hráme, vyšiel prvý odvolaný tréner. Túto sezónu je to až po 10. kole, to je snáď najneskôr za posledných 20 rokov alebo koľko. Celkovo bude podľa mňa málo vyhodených trénerov, príde mi, že väčšina má nového trénera alebo trénera s pevnou pozíciou.
JozkokozleJ
03.11.2019 23:03
#


Frankfurt dvihol paradne. Navzajom si sadli. Eintracht potreboval presne to, co Kovac dokaze ponuknut, a to organizovana hra odzadu. Na to prave nadviazal Hütter s tym, ze k tomu dokazal pridat i ofenzivu. V tomto smere ma prave Kovac zatial nepresvedcil. (Aj preto by som nerad, ak by v tejto chvili zamieril do svojho rodiska )
Arne
04.11.2019 18:35
#
A já bych byl hrozně rád, kdyby ano... Lepšího trenéra tam nikdo nedostane a Niko je prostě sympaťák.
mimi_united
03.11.2019 22:03
#
Mohli by vykúpiť a preplatiť Klopa
Spalovač šancí
03.11.2019 22:05
#
A nebylo by lepší, kdyby to udělal MU?
mimi_united
03.11.2019 22:11
#
Olej raz bude špička, chyba je skôr v úzkom kádri ktorý potrebuje zopár top nákupov
mimi_united
03.11.2019 22:11
#
Ole
Abner
03.11.2019 22:19
#
Ole bude špička možno v Molde, Mydtjyllande a pod.
Spalovač šancí
03.11.2019 22:38
#
Špička být může jedině, bude-li chodit na lavičku koučovat na posledních 10 minut zápasu. Jinak ani náhodou.
djourou
04.11.2019 09:05
#
icka
04.11.2019 00:13
#
Kluivert9
04.11.2019 15:29
#
Olééé
vladino10
03.11.2019 22:09
#
to sa určite podarí ked klopp môže vyhrať s popolom po 373882 rokoch PL
mimi_united
03.11.2019 22:12
#
Ale nevyhrá
vladino10
03.11.2019 22:14
#
Na rozdiel od iných klubov aspoň ma stále šancu
Euphael
03.11.2019 22:18
#
To je pěkné ale stejně skončí bez titulu
Rudnevs
03.11.2019 22:20
#
To, ako to skončí, je v tejto debate úplne jedno. Isteže Klopp neopustí Liverpool, keď na to má šancu.

Inak mohol by to vyhrať Lester znova. Ale z reálnych možností jednoznačne prajem práve Liverpoolu.
Seydou Doumbia
03.11.2019 22:37
#
Leicester ti nepříjde reálný? Hráči, kteří ten titul vyhráli v klubu stále jsou i když kromě Kaspera a Vardyho nikdo nehraje primární roli, tak zkušenosti mohou dodat i další hráči, hlavně v kabině
Rudnevs
03.11.2019 23:02
#
A tebe príde reálny? V konkurencii toho nechutne našlapaného kádru City a Jürgenovho Liverpoolu?
Seydou Doumbia
03.11.2019 23:21
#
Od doby, kdy Leicester vyhrál titul je reálné naprosto cokoli pro mě. Liverpool je venku poloviční a často venku otáčí zápasy a vyhrávají 2:1. Plus nemají široký kádr do ofenzívy a jakékoli zranění je může položit. City je dost silné, ale můžou v lize ztrácet pokud budou upřednostnovat LM. Leicester toho může využít a určitě tuto dvojici potrápit. Pár jejich zápasů jsem letos sledovat, včetně toho dnešního a je to neskutečně běhavý tým, kde máš technické hráče, rychlíky i tanky. Mnohdy většina hráčů splnuje 2/3 atributů. A já bych jím to určitě přál, proč ne.
Bubble.lfc
03.11.2019 23:25
#
RM1999
04.11.2019 02:31
#
Já bych Leicesteru taky přál z těch týmů, co jsou nahoře, titul nejvíc, ale za reálný to teda nepovažuju. Leicester využil útlumu všech top týmů a vyhrál titul s 80 body, City s Live budou zase atakovat 100, pro Leicester bude obrovský úspěch, když udrží top 4. Díky tomu, jak mizerně odstartovali sezónu United, Spurs, Arsenal a Wolves, tu šanci celkem mají, ale boj o titul bude jen mezi dvěma, pokud v jejich kádrech nevypukne epidemie moru nebo tak něco.
De Likt
04.11.2019 11:52
#
pro mě je to reálné od doby kdy titul vyhrávali v top ligách kluby Blackburn , Kaiserslautern nebo La Coruna s Nantes
Seydou Doumbia
04.11.2019 12:08
#
Tuhle dobu bohužel napamatuji, no.
fenixLFC
04.11.2019 14:01
#

Okej konstruktivne- to ze to raz za sto rokov vyslo neznamena ze sa to byde diat casto. Treba brat do uvahy aj okolnosti, v ich vyhre boli ostatni favoriti totalne v riti, ved s nimi o titul ,,superil" iba tottenham. Liverpool vonku polovicny v LM, v domacej sutazi vcelku v p9hode. To ze otacaju zapasy je znamenie ze su slabi? Nie naopak prave to ze su silni lebo to zvladaju znova a znova? Vlani ptva polka sezony bola casto 1:0, co je teda extremny rozdiel oproti 2:1. A vacsinou sa rozbehneme prave na jar kedy su tie vykony ovela lepsie. City upredjostni LM, ale ten ich kader he natolko silny ze na vacsinu timov v lige to uhraju aj bez aguera pripadne sterlinga. Plus pep to vie skvelo rotovat. A ked vravis o sirke kadru live do ofenzivy tak ked vypadne vardy, tak maju podobny problem ako live. Leicester by kusel vyhrat de facto vsetko vratane oboch zapasov so city a na anfielde aby mohol o to bojovat. A to je nerealne
Seydou Doumbia
05.11.2019 00:33
#
Live i City mohou ztrácet jinde. A Leicester může být klidně silnější jak při minulém titulu. Ale třeba jím brzy dojde dech a budou nabírat ztrátu víc a víc. Bylo by to opět překvapení, ale já jím budu přát at se drží vysoko co možná nejdéle. Uvidíme.
Bayern +
03.11.2019 23:12
#
presne tak to mám aj ja
Gerrard-8
03.11.2019 22:21
#
Důvod?
mikelinos
03.11.2019 22:40
#
většinou to bývá nižší počet bodů, případně horší skóre
Gerrard-8
03.11.2019 22:43
#
Důvod proč by měl získat menší počet bodů?
mikelinos
03.11.2019 22:50
#
Podle mě kvůli velké závislosti na útočném triu, pokud jeden z té trojice vypadne, tak budou mít velké problémy, zatímco city má šířku kádru pořešenou o dost lépe.
Bubble.lfc
03.11.2019 23:15
#
Prosim netrep. Liverpool hra celu sucasnu sezonu nezavisle od front three. Jediny Mane taha z nej. Salah je mimo a Firmino po dobrom zaciatku isiel tiez dole. Liverpool aj mimo formy svojho utoku je prvy s naskokom. Je tu skor priestor pre progres nez pre regres
Euphael
04.11.2019 10:53
#
City je stahne....Liverpoolu to paradoxne pROSERE vychcany a netymovy Salah a taky se da predpokladat pokles vykonosti u VVD.
Bubble.lfc
04.11.2019 11:13
#
U teba sa da naopak predpokladat navrat k realite a zdravemu rozumu. Vsetci v to dufame
Euphael
04.11.2019 13:07
#
To je nizke. takto napadat cloveka, ktereho osobne neznas, pouze pro rozdilnost nazoru ve sportu. Mas na vic.
Bubble.lfc
04.11.2019 13:21
#
Ty poznas salaha ked je vychcany a netimovy?
Euphael
04.11.2019 16:25
#
Na to ho nepotrebuju znat, staci videt jeho chovani na hristi... chudak Mané s Firminem,
Ol!ver
04.11.2019 17:50
#
pobody's nerfect
03.11.2019 22:28
#
Nic nepotěší tak, jako když mufani cpou Kloppa v podstatě do jakéhokoli jiného klubu na světě
vladino10
03.11.2019 22:30
#
Tak keď vieš, že tvoj klub hore nepôjde, tak si logicky želáš, aby aspoň šiel dole tvoj uhlavny super
Spalovač šancí
03.11.2019 22:06
#
Mirko Votava
Rothbard
03.11.2019 22:18
#
Potřebují zlepšit defenzívu, ne?

Takže Pulpit
Abner
03.11.2019 22:21
#
OT
Siahne niekto z top líg po Trpišovskom?
stas87
03.11.2019 22:24
#
Bez sance,
Abner
03.11.2019 22:26
#
Ako prečo? A nemyslel som konkrétne iba BL.
Rudnevs
03.11.2019 22:28
#
Nevie jazyky tuším.
Abner
03.11.2019 22:30
#
A adepti na Bayern, José a Allegri vedia po nemecky?
Rudnevs
03.11.2019 22:31
#
Vedia anglicky aspoň.
Uwe háže buly
03.11.2019 22:51
#
No Allegri mluví teda o dost hůř jak já a to posledních 8 let mluvim anglicky jen o dovolených..
Rudnevs
03.11.2019 22:33
#
Inak teda José sa učí nemecky.
Kixi Syhimour
03.11.2019 22:44
#
ok
stas87
03.11.2019 22:32
#
To v prvom rade a dalsi problem je to, ze na zapade nikoho nezaujima co bolo v nejakej Prahe. Ceska liga nema ziadny zvuk, odtial sa presadilo minimum hracov v top ligach a tak by mali brat trenera? Sa pozri na Sluckeho, ten mal tiez renome ako schopny kouc a zobral ho myslim len druholigovy anglicky tim a potom Vitesse. Ta priepast medzi vychodom a zapadom vo futbale pretrvava. A potom je este otazka, ci by teoreticky Trpisovsky zobral Augsburg ci Dijon alebo by chcel do Schalke ci Rennes.
Rudnevs
03.11.2019 22:36
#
Hlavná je tá jazyková bariéra, inak by to bolo možné, hoc i postupnými krokmi. Česká liga zas pre zahraničie neni až taká žumpa, zvlášť keď sa Slávia predviedla i v Európe.
stas87
03.11.2019 22:40
#
Netvrdim ze to je zumpa, to pozor. Ale preco by si namieste manazera toho Augsburgu ci Dijonu mal siahnut po trenerovi z ceskej ligy? Na zaklade dvoch sezon v europe? Nevie jazyk, lahko moze stratit kabinu na zaciatku a mozu ho odstrelit. Pre tych hracov je to trener bez spetky respektu. A ako dlho myslis, ze by ho podrzalo vedenie? Z tychto dovod sa k tomu staviam skepticky. Inak trenerov ako je Trpisovsky mas len v BL niekolko, tipujem ze aj v tej L1 tam je viacero mladsich trenerov a nie dinosaurov. Takze si myslim, ze vobec nebudu uvazovat o trenerovi z ceskej ligy.
uff
03.11.2019 22:52
#
V podstate ešte nič nedosiahol.
Rudnevs
03.11.2019 22:56
#
Ako píšem, rozhodujúce je, či vie jazyk a možno ešte či sa vyzná plus mínus vo futbale danej krajiny. Keby mal Trpisovsky znalosti nemčiny a bundesligy, tak by to nebolo bez šance. Prípadne by to mohol vziať trebárs cez Rakúsko, kde by bol už istotne na očiach bundesligistov.
stas87
03.11.2019 23:06
#
No, ta cesta cez Rakusko by mohla byt dost realna. Ale ak by sa on mal ucit nejaky jazyk, tak tipujem ze by to bola anglictina. Aj s tou uspejes v Rakusku, ale nemcina je nemcina. Ked si pozries ze taky Ismael sa velmi nechytil v Nemecku, ale hral tam a ma väzby na nemecky futbal, tak je logicke ze po nom LASK siahol. A neodradili ho neuspechy ktore zatial mal. A to si nemyslim, ze je lepsi trener..
Aj tak cakam, ze o chvilu nabehne nejaky idiot s tym, ze zhadzujem Trpisovskeho a zavidim takeho trenera cechom.
Rudnevs
03.11.2019 23:12
#
Aj tak je táto debata asi irelevantná, pretože ťažko povedať, či Trpišovský má ambície na niečo takéto a či sa vôbec bude učiť aspoň tú angličtinu.

Keď LASK angažoval Ismaela, krútil som hlavou... Ale na počudovanie to zatial vychádza, tam ten futbal robia fakt dobre, viedeňáci si môžu brať príklad.
Abner
03.11.2019 22:58
#
Inak zrovna menovaný Augsburg a Dijon. Kto tam trénuje? V čom sú lepší ako Trpišovský?
Davor27
03.11.2019 23:06
#
Augsburg trénuje Martin Schmidt. Netvrdím, že je lepší ako Trpišák, možno ani nie je, ale je to Nemec, vyzná sa v lige a má už za sebou niečo v BL odtrénované. Ono je dosť ťažké pre trénera, ktorý nikdy v živote nevystrčil päty z Česka, prebrať nejaký klub z BL. Je to úplne iné, ako keď tam príde hráč, ktorý je len jeden z 20 členov kádra a má čas sa tam nejako začleniť a adaptovať. Podobné je to ale aj naopak, je dosť možné, že ak by Schmidt prišiel z Augsburgu do Slavie, tak by s ňou nemal ani zďaleka také výsledky, ako domáci Trpišovský.
Arne
04.11.2019 18:38
#
Švýcar
Davor27
04.11.2019 22:32
#
Moja chyba, vďaka za opravu.
Kokesh
03.11.2019 23:01
#
Od toho se hraje právě ta LM I třeba EL, any měla větší zvuk a dosah. Pokud je zájem o hráče, nechápu proč by neměl být o trenéry...
Kang & Kodos
03.11.2019 23:11
#
To je potom jejich chyba. I Vrba byl svýho času famózní trenér, kterej naučil svůj tým moderní fotbal a s minimem nákladů zvládl v Evropě velký věci. A nakonec byl rád za Machačkalu. Jestli umí Trpišovský jakž takž anglicky, tak to musí zkusit. Ve Slavii už toho o moc víc dokázat nemůže.
Abner
03.11.2019 22:48
#
Neoponujem ti, že mnohí na západe hľadia na bývalý ostblok stále s dešpektom. Ale určite nie všetci. Nájdu sa tam ľudia, ktorí nemajú predsudky a skúsili by aj Trpišovského. Napr. 3 dobré výsledky v najťažšej skupine tejto LM nemôžu byť náhodné a vypovedajú niečo o kvalitách trénera.
stas87
03.11.2019 23:02
#
Fajn, mal by to ale velmi tazke. Navyse si fakt poloz otazku, ze ci si tie top ligy nemozu trenera pripravit aj sami? Ja sledujem primarne BL a tam sa za posledne 3-4 sezony objavilo mnozstvo mladych trenerov, pozri sam:

Nagelsmann, Kohfeldt, Schwarz, Schmidt, Covic, Dardai, Tedesco, Rose, Glasner, Tuchel...to mas desat trenerov, co su +- vekovo narovnako s Trpisovskym, ak mi tam niekto vyrazne neuletel smerom hore a Nagelsmann opacne. Tipujem, ze v L1, Serii A ci LL to moze byt podobne. Tak preco by mali brat trenera pre nich z neznamej ligy s obrovskym otaznikom?
cristiano.K.
04.11.2019 00:08
#
to je zas názor člověka, který by byl akceptovatelný, tak před dvaceti lety
stas87
04.11.2019 08:27
#
Jo jo, trénerov z východnej Európy sú na západe mraky.
r.mrazik
05.11.2019 09:17
#
Jaké trenéry z východu znáš?
Napadá mě akorát ten jugos co nedávno trénoval West Ham
stas87
06.11.2019 22:25
#
Klasika, napisat sracku a potom nereagovat. Mna z hlavy este napadol trener z Armenska, co viedol nejaky cas Nantes. Teraz je v BSC Covic, pred tym Dardai. Ale Dardai bol byvalym hracom klubu, cize klub ako taky poznal a poznal aj prostredie nemeckeho futbalu. To Trpisovsky nepzona nikoho a nic.
r.mrazik
07.11.2019 07:00
#
ja to jako sracku nebral...jen si proste nevzpomenu na moc lidi z vychodu...
Vengloše mam zapamatovaneho
pak ten Bilic ve west hamu
v nemecku by teoreticky mohl jeste nekdo byt...ale fakt nevim...proto jsem se ptal
db18
03.11.2019 22:29
#
Jazykova bariera
Rothbard
03.11.2019 22:34
#
Mel by podminku "Tecla si beru s sebou"
GajzkaMendyjeta
03.11.2019 22:51
#
Ten dojíždí na práci Jardy Šilhavého a dochází mu dech,bez Číňanů by byl pořád v teplácích v Liberci
db18
03.11.2019 22:30
#
Diky Niko
Brazzo ven!
Joey_Barton
03.11.2019 22:30
#
Streich
Poll Hamm
03.11.2019 22:34
#
Šance pro Trpiše
cr7sux
04.11.2019 00:00
#
Obr Koloděj
03.11.2019 22:40
#
Klinsmann
Recoba Inter
03.11.2019 22:47
#
No nevím
Rudnevs
03.11.2019 22:58
#


Ale teoreticky by sa hodil teraz do vedenia, ten by tam vedel spraviť vietor. Ale samozrejme utopia.
Recoba Inter
03.11.2019 23:15
#
Maybe... nepochybuju, že má fotbal zmapovanej za ty roky skvěle...ale zase ono to může chodit jinak v Americe a jinak v Německu, to se nebojím. Klinsi je však profík, mohl by to zvládnout otázka, zda se mu do něčeho takového vůbec chce...
Rudnevs
03.11.2019 23:23
#
Jemu by podľa mňa sedela manažérska rola, prípadne nejaka rola s neobmedzenými možnosťami, niečo ako Rangnick v Salzburgu či Leipzigu. On je taký budovateľ a reformátor, neni to žiaden taktický lišiak, na čom zlyhala jeho trénerská úloha v Bayerne. (Plus teda tam chcel reformovať i veci, ktoré fungovali, čo sa Ulimu a spol. samozrejme nepáčilo.)

Inak je teda pravda, že on to nemá za potrebí, on si žije v Kalifornii na pláži. Pokiaľ niekto videl jeden z mojich obľúbených seriálov O.C. California, tak tam kde sa to odohráva, tam niekde býva Klinsmann. Stejne už tak trochu zmizol z bundesligových radarov, ťažko povedať, či ho ešte uvidíme v nejakej funkcii a to je podľa mňa celkom škoda.
Recoba Inter
03.11.2019 23:43
#
Jó tu éru si pamatuju moc dobře, kdy to frčelo u nás v TV. To Bayern trénoval snad ještě Felix... To jsem žral nejvíc, hlavně éru, kdy ho pak nahradil Ottmar. Kdy do Bayernu přišlo trio Klose-Toni-Ribery... No pokud bydlí někde jako Ryan, tak by byl blázen odcházet Ale Bayern je na druhou stranu pýcha nejen Bavorska, ale i Německa... Souhlas. Já myslel, že udělá jako trenér díru do světa po skvělém představení na MS 2006... Pak přišel sice Bayern, ale jak říkáš... zkrátka to tam nedělalo dobrotu a nakonec tam zkrátka nemohl zůstat...Ostatně pozice trenéra Bayernu je jedna z nejnáročnějších ve fotbale vůbec. Nic jiného než výhry nepříchazí v úvahu. Ta pozice je výzva jako prase, kdo je tvůj tip na uvolněný flek? Mourinho?
Rudnevs
04.11.2019 00:07
#
Taktiež by som z Orange County len tak neodchádzal, no... Tuším mal jednu vilu v Newport Beach, jednu v Huntington Beach, jednu z nich predal, na čom pekne zarobil, peňazí má viac než dosť, má poradenskú agentúru, ktorá vytvára futbalové koncepty. Vo volnom čase lieta na helikoptére. Ten musí mať fakt život jak z toho seriálu. Niekto si to holt vie zariadiť no.

Pri reprezentácii urobil kus skvelej práce, tam práve spravil všetky tie reformy, priviedol si špciálnych trénerov z Ameriky a začal trénovať s úplne novými pomôckami a podobne. Aj Löwa, Bierhoffa a spol. tam dosadil on. Inak Felix viem že nebol v Bayerne moc obľúbený, hráči ho nemali radi, nebola to žiadna zábava, bol moc tvrdý. Že vraj z trénerov Bayernu mali hráči najradšej Ottmara a Juppa, ktorí neboli prísni ako Felix, ale aj tak mali rešpekt.

Teraz pre dobro Bayernu dúfam, že nezoberú Josého, Allegriho ani nič podobné, ale počkajú si na toho ten Haga, to by mohlo pasovať.
Recoba Inter
04.11.2019 06:18
#
Rudnevs
04.11.2019 15:30
#
Ja mám na takéto typy seriálov holt slabosť.
YNWA__MSN
03.11.2019 22:41
#
Valverde out!!! Vzít někoho, kdo ty primadony donutí běhat a bojovat!!!
Dluznik
03.11.2019 22:50
#
Magath
ACSMan
04.11.2019 08:38
#
Jarolim
dextroza_m
04.11.2019 11:51
#
Hag, Xavi nebo Rada
Bayern +
03.11.2019 22:59
#
Do leta Flick a potom Allegri, alebo proste nejaké väčšie meno. Hlavne už žiadne experimenty z "provinčných" tímov.
irik
03.11.2019 23:11
#
20fredy20
03.11.2019 23:28
#
Juppa sa nebudu snazit presvedcit do konca sezony? Ale aj tak uz zo svojej kostry tam ma len torzo tak bohvie akoby to vypadalo.
Abner
03.11.2019 23:40
#
Do konca sezóny by to zvládol ešte aj Trapattoni.
TheMally11
03.11.2019 23:48
#
Csaplár je teď volný
Ferguson6
03.11.2019 23:52
#
Nech si vezmú Emeryho
Kocour Klapuška
04.11.2019 00:22
#
Mourinho nebo Allegri pls

hate na Mourinha za 3 2 1
Rich
04.11.2019 00:56
#
Padají dost známá i neznámá jména, osobně si myslím, že Bayern potřebuje německého trenéra, čili Ragnick by byl nejlepší... Uvažoval jsem o tom, že by Jupp to mohl do konce sezóny vzít, ale ne doufám, že ne, minule byl unavený a prostě při jeho věku ne, je to pan trenér a legenda.

Když ne Ragnick, tak by ideální byl i Klinsmann nebo Allegri. Druhý zmiňovaný, má jméno, úspěchy s Juventusem a prostě byl by pro Bayern přínos si myslím.... Pak je tady ještě Wenger a Mourinho, ale ty fakt nevím, asi spíše ne... Stejně, Bayern tohle měl udělat už dříve Kovač neměl dlouhodobě výsledky a prostě ani nic tomu týmu nepředal...

Takže sbohem Kovači, díky za nic...
RM1999
04.11.2019 02:41
#
Podle bookmakerů jsou favoriti Rangnick a Mourinho, s mírným odstupem za nimi Ten Hag. Vypsaný je i Kovačův kat Hütter, ale má okolo 20:1 (nějak podobně jako Wenger ).
bloodonor
04.11.2019 02:50
#
Konecne ten tam nemel Co delat zmrd
Rich
04.11.2019 15:35
#
bloodonor
04.11.2019 02:52
#
Konecne ten tam nemel Co delat zmrd
Ten vedel o fotbale tolik, jako já o chovani rybiček
dextroza_m
04.11.2019 11:52
#
Jak máš velké akvárium?
Bozz
04.11.2019 02:53
#
Kováč za sebereflexi Good ebening by si z něho měl vzít příklad
montolivo
04.11.2019 05:13
#
Konečně
ALEC
04.11.2019 07:56
#
Konečně!!! Teď jenom oslovit ten správnej black-jack pro Giganta...Líbí se mi Hacking... možná Mourinha oslovit
ondra1046
04.11.2019 08:03
#
to je škoda taky super trenér :P
Baronne
04.11.2019 09:29
#
Co Nagelsmann?
El-Pistolero-68
04.11.2019 12:10
#
Urcite ne.
Gelímek
04.11.2019 10:03
#
No to je taky divné, já vím, že 5:1 je dost, ale pořád je Bayern v tabulce čtvrtý a 14 týmů je horších. A jen 3 týmy jsou lepší, to není moc. Každý hned vyměňuje trenéra i když na tom není tak špatně. Je to divné.
dextroza_m
04.11.2019 11:53
#
Bayern je v Německu bezkonkurenční jednička, neberou nic jiného než tituly.
Pharrell
04.11.2019 12:04
#
Ferragamo7
04.11.2019 13:09
#
Ja tú výmenu chápem,ako nevyhnutný krok,pretože Kovač odhliadnuc teraz od výsledkov,nevedel dať Bayernu žiadnu hernú ucelenú koncepciu.Všimni si ten chaotický herný štý,ktorý sa opakuje každý jeden zápasl-Neuer rozohrá na krajného obrancu,ten to posunie Thiagovi,ten Kimmichovi,ktorý nevie čo s loptou,tak si to prihrávajú cez celú šírku ihriska,až to nakoniec z poliacej čiary nahrajú späť Neuerovi a toto nonstop celý zápas.Bayern je 4 v tabuľke len preto,že sa výnimočne darí Lewimu a Gnabrymu,inak by bol v dolnej polovici tabuľky,pretože na ten futbal sa proste nedá pozerať,koho by to bavilo?Ja fandím Bayernu od roku 1985,ale aby prehrával,alebo remizoval doma zápasy z úplne podpriemernými mužstvami a tento výsledok 1:5 tomu nasadil korunu-to je už hazard s menom klubu.Nadávali sme na Guardiolu,ale z toho mužstva vtedy šiel strach,skoro každý fasoval prídel,či doma alebo vonku max.1 alebo 2 prehry za celú sezónu.Tento Bayern je na smiech a to vycítili aj kluby v bundeslige,to je vidieť,že nemajú prd Bayernom žiadny rešpekt.Dúfam,že to nový tréner zmení,pretože z tohto kádra sa dá vyžmýkať ďaleko viac.
vladino10
04.11.2019 15:49
#
db18
04.11.2019 10:26
#
Hannover propustil Slomku. To by teoreticky mohla být dobrá štace pro Nika.
Mates28
04.11.2019 11:15
#
Já už myslel že chceš Slomku k nám
db18
04.11.2019 12:03
#
Neee
andrew96
04.11.2019 12:26
#
Obr Koloděj
04.11.2019 16:38
#
Rudnevs
04.11.2019 15:34
#
Neblázni, Kovać má na to bojovať v bundeslige o poháry, nepôjde do chaos klubu v kríze v druhej polovici tabulky v druhej lige.
db18
04.11.2019 19:40
#
To by ale musel někdo uvolnit pozice, možná to nastane v Bayeru, ale to zas taky asi není klub pro Nika.
Rudnevs
04.11.2019 21:41
#
Myslím, že skôr či neskôr sa Niko ponuky od solídneho klubu z BL dočká, hoc sa teraz nebude vyhadzovať vo veľkom. Radšej si počkať než ísť do takého klubu ako je Hannover, tam vládne chaos, však tých teraz odmietol i Anfang (ktorý nevravím, že je zlý, ale Kovać je úplne iná úroveň) a má tam ísť bývalý tréner Bayernu?
technecium
04.11.2019 10:39
#
Já si furt říkám, že nikdo nechce Blanca. Nejlepší trenér PSG, s Bordeaux vyhrál ligu, ale furt je bez práce. Já bych ho do Barcy vzal okamžitě a i do Bayernu by se imho hodil.
jenage
04.11.2019 10:41
#
Tak asi nechce trénovat on, ne?
technecium
04.11.2019 10:55
#
Netuším, možnost to samozřejmě je
Pharrell
04.11.2019 10:59
#
On hlavně kašle na trénování , jinak zájemce by měl...
Werkrider
04.11.2019 10:40
#
Počkajte týždeň, bude voľný Bosz ...
rabbitweed
04.11.2019 11:20
#
A kdo by měl být jeho nástupce imho
Rudnevs
04.11.2019 15:35
#
To ho chcete vyhodiť? V pohároch nič moc, ale v Bundeslige to šlo v pohode, nie?
Pasha
04.11.2019 11:52
#
Ragnick alebo Ten Hag
Rich
04.11.2019 15:34
#
sima.vok
04.11.2019 16:29
#
Mourinho
Arne
04.11.2019 18:43
#
José nedávno někde říkal, že se učí němčinu, on lišák věděl...
Rudnevs
04.11.2019 18:57
#
Ty toho Mourinha tuším celkom môžeš, myslíš, že by fakt pomohol Bayernu?
Arne
04.11.2019 19:40
#
Tím si nejsem stoprocentně jistý, ale rozhodně by mě to všechno kolem něj bavilo.
PP
04.11.2019 20:42
#
Jenom né Juppa.. Ten je schopný z nich zase udělat mašinu, z Boatenga stopera světové úrovně, Muller omládne o 5 let.. Jen ať tam jde Mourinho. Aspon utichnou spekulace o jeho příchodu do Arsenalu.
mayday
05.11.2019 07:39
#
Bayern pod Juppem, to byla slast. Rychlej agresivní fotbal, dlouhý balóny do křídel, centry, za vápnem srali na nějakých 5 minut přihrávek, jak byla možnost, tak bomba na bránu... To byl fotbal podle mýho gusta.
Ed_Hazard
04.11.2019 20:54
#
Oliho Kahna na nich, nech ich tam kope do prdele za kazdu stratu bodov
Pharrell
04.11.2019 21:19
#
jester Radka Bejbla
04.11.2019 21:05
#
Nejlepší by byl do konce sezony Jupp
Godwinson
05.11.2019 00:01
#
Docela by se mi tam Mourinho líbil, na druhou stranu sebrat si příležitost ho vidět v Tottenhamu nebo Arsenalu, to by byla škoda
vladino10
05.11.2019 06:05
#
Cando umrel..
Rudnevs
05.11.2019 06:23
#
r.mrazik
05.11.2019 09:18
#
Mourek už si brousí zuby...a nehty...
yilboygudr
07.11.2019 02:22
#
yilboygudr
07.11.2019 02:22
#
yilboygudr
07.11.2019 02:22
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.