Wenger trénovat mnichovský Bayern nebude

07.11.2019 18:26 - Aktuality
Arsène Wenger (© arsenal.com)
 
Bývalý manažer londýnského Arsenalu Arséne Wenger nepřevezme bundesligového mistra Bayern Mnichov. Ačkoli podle německých médií probíhala jednání, představitelé Bayernu dnes odmítli, že by klub mohl převzít sedmdesátiletý Francouz.

"Arséne Wenger ve středu odpoledne volal (předsedovi) Karlu-Heinzovi Rummeniggemu a naznačil, že má zájem. Bayern si váží jeho práce v Arsenalu, ale momentálně to není v otázce trenéra Bayernu řešení," uvedl dnes bavorský klub.

U týmu po víkendovém debaklu 1:5 s Frankfurtem skončil Niko Kovač a dočasně mužstvo vede asistent Hans-Dieter Flick. Za možné Kovačovy nástupce byli považováni i Thomas Tuchel z Paris St. Germain a Erik ten Hag z Ajaxu Amsterdam, ti ale odmítli současná působiště opustit.

Wenger loni odešel z Arsenalu po 22 letech a momentálně pracuje pro katarskou televizní stanici beIN Sports jako expert na Ligu mistrů.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4873
Komentáře (118 / 0 nových)
vladino10
07.11.2019 18:31
#
To musíme vyhlásiť do sveta že sme niekoho odmietli?
Dosť blbé podľa mňa
SpartaOvenka
07.11.2019 19:11
#
Zase je hloupé od Wengera, že se sám takhle nabízí, pokud není zájem od klubu, ale možná se takhle trenéři takhle nabízejí častěji, to nevím.
Salfovic
07.11.2019 19:13
#
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem. Známí o mě říkají, že jsem odborník.
Ruprecht
07.11.2019 19:27
#
SpartaOvenka
07.11.2019 19:39
#
montolivo
07.11.2019 20:03
#
UK-77'
07.11.2019 20:08
#
djourou
07.11.2019 20:09
#
Kooleno
07.11.2019 20:37
#
Jediným opravdovým odborníkem je Karoch
Neon
08.11.2019 07:52
#
HalaMadrid_Flx
08.11.2019 08:11
#
Mumloch
07.11.2019 19:52
#
Ty jseš jak Gelímek.
SpartaOvenka
07.11.2019 19:57
#
Mně to od Wengera přijde prostě úplně ujeté, takže ujetá by měla být i reakce
mistr129
07.11.2019 22:02
#
HalaMadrid_Flx
08.11.2019 08:11
#
naheCZ
08.11.2019 10:00
#
Frantszek
08.11.2019 11:50
#
sotva se zaregistroval, už je z něj hvězda. za strmý vzestup
MastourMascarelli
07.11.2019 21:16
#
Gazdo
07.11.2019 19:23
#
podla mna je to aj ponizujuce pre trenera
Rudnevs
07.11.2019 20:05
#
Si kompenzujú, že ostatní odmietli ich...
SixSense
07.11.2019 22:05
#


A Nagelsmanna radsej uz ani neoslovili.
Beči
07.11.2019 21:25
#
unoboss
07.11.2019 18:35
#
Pojď k nám
Gazdo
07.11.2019 19:23
#
technecium
07.11.2019 20:25
#
celeb
07.11.2019 20:44
#
Do konca sezony vyborne riesienie. Ale to v podstate hocikto, len nech Valverde zmizne z dohladu. Za mna Setien na dokoncenie sezony (mozno s obciou), potom Koeman (ktory by po ME isiel) alebo Ten Hag (ak bude chciet odist z Ajaxu). Kazdopadne zmenu potrebujeme ihned, lebo hrame otrasne, prichadza k nam rozbehnuta Borusia a ak prehrame, tak sme pod obrovskym tlakom neprehrat na San Sire. Dokonca ani remiza s BVB nam nepomoze v tom pripade. Jedine ze by nam pomohla Slavia.
Kolarik12
07.11.2019 18:50
#
Chtelo by to prekecat Juppa do konce sezony a v lete dotahnout Ten Haga!
Kolarik12
07.11.2019 18:57
#
Vetsinu tech hracu zna ze sezony pred Kovacem a oni znaji ho! Navic je to trener, kterej bude mit u vsech respekt a za sebou vsechny fanousky. Ten Hag v pulce sezony z Ajaxu neodejde a tahat tam nekoho na trictvrte roku, kdy nic moc prebudovat nedokaze je zbytecne. Takze za me Jupp, a pak zacit na novo s Ten Hagem. Pokud by Jupp nevysel, tak at to do leta dotrenuje Flick!
Recoba Inter
07.11.2019 19:04
#
No...Jupp furt dokolečka...
Salfovic
07.11.2019 19:12
#
i s Helgou.
Contraguy
07.11.2019 19:39
#
Juppa rozhodně ne. Zaslouží si mít od fotbalu klid a užívat si svůj čas s rodinou. Bayernu už jednou vytrhl trn z paty, to ale neznamená, že by Bayern jeho dobrotivosti měl zneužívat. Je nesmysl po každým nezdaru volat Juppa na pomoc. Bayern potřebuje restrukturalizaci a ne záplaty, ačkoliv by to třeba dočasně uchlácholilo fanoušky.
SixSense
07.11.2019 22:07
#
Neboj sa, netrel by biedu. Za take penaze by si sa aj ty nechal "zneuzivat".
Contraguy
07.11.2019 22:48
#
Jsem si jist, že by dostal slušně zaplaceno, ale peníze nejsou všechno. Nehledě na fakt, že si vydělal peněz už dost. Jupp věděl, kdy přestat. Rozloučil se s fotbalem na vrcholu. I přesto pak ještě jednou pomohl Bayernu. Ale není nejmladší a aby dennodenně vedl tréninky a byl pod neustálým tlakem, to nemá zapotřebí, když si může užívat chvilky s rodinou.
Myslím, že herr Flick je pro současnou situaci dobrý řešení.
mayday
08.11.2019 07:33
#
Bayern pod Juppem byl jeden z nejlepších fotbalů za poslední roky pro mě.
Contraguy
08.11.2019 09:12
#
Já jsem taky toho názoru. Jupp je můj oblíbenec, ale prostě si myslím, že je na čase změnit v klubu víc věcí a Jupp pro Bayern udělal už dost. Nanejvýš bych si ho ještě dovedl představit jako konzultanta, kdy by se nemusel fotbalu věnovat tak intenzivně jako v roli trenéra.
mayday
08.11.2019 20:33
#
Souhlas, svoje si tam odvedl.
Dufan
08.11.2019 09:52
#
Herr Flick, zástupce Engelbert Von Smallhausen
Contraguy
08.11.2019 12:27
#
Řizně tak. Bodré podoledne.
Dufan
08.11.2019 13:49
#
SixSense
08.11.2019 19:07
#
Si docela mimo. Zrejme nevies aky je rozdiel medzi manazerom a trenerom. Manazeri treningy ako taki nevedu, tie vedu treneri (couchi). Manazeri len zadeluju ulohy trenerom a robia dozor nad treningom. Na zapade, resp. v inych ligach ako u nas je inak. Treneri tam nie su to same co u nas. Heynckes nebol trenerom, ale manazerom. jasne, tlak na psychiku a zodpovednost stale vysoka.
Salfovic
07.11.2019 19:10
#
Takhle ho zesměšnit, to je mi ho až líto.
madridcan
07.11.2019 19:16
#
Ako zosmiesnit? Ved im zavolal, takze konecne uz vie pouzivat telefon. Perez uz tiez v zivotopise pozera hlavne nato, ze ci dotycny vie pouzivat fax...
Abner
07.11.2019 19:27
#
Iste, mohli si to odpustiť. Ale blbosť urobil aj Arséne, že sa vôbec ponúkal.
Beči
07.11.2019 21:27
#
A proč? Když je volné pracovní místo, na kterém bys chtěl pracovat, tak čekáš, až se ozvou, nebo projevíš zájem sám? Nevidím důvod, proč by to ve fotbale mělo chodit jinak.
Abner
07.11.2019 21:39
#
Myslím si, že u trénerov to nefunguje tak, ako u iných povolaní. A pokiaľ mi je známo, tak Bayern nevyhlásil výberové konanie.
SixSense
07.11.2019 22:14
#
U Trenerov mozno nie, ale u manazerov mozno hej.
kilobyte
08.11.2019 10:29
#
A co myslíš že dělají fotbalový agenti? Čekají až jim pro klienta někdo nabídne místo a nebo volají všude možně?
Abner
08.11.2019 11:15
#
Agent je zas iná profesia ako tréner. Má úplne inú náplň práce.
A v článku nepíšu, že agent AW sondoval u Bayernu, ale že AW volal predsedovi...
protiproudu
08.11.2019 13:51
#
Ty děláš agenta?
Abner
08.11.2019 13:59
#
Nie. Som kozmonaut.
Nerobil som ani smetiara a viem čo je jeho pracovňou náplňou.
Nerobil som ani pekára a zhruba viem, čo je jeho pracovňou náplňou.
Nerobil som ani v pneuservise a čuduj sa svete, viem čo je pracovňou náplňou chlapíka, čo tam pracuje.
Asi tak.
valloire
09.11.2019 01:18
#
protiproudu
08.11.2019 13:51
#
Ty jsi trenér?
Abner
08.11.2019 14:00
#
Nie. Prečo?
valloire
09.11.2019 01:19
#
to je matroš....ta škola je na nic nepřipravila
ADM
07.11.2019 19:43
#
Do Barcy s nim.
ttopi
08.11.2019 12:31
#
Hůř být nemůže, to je fakt...
king23
07.11.2019 19:47
#
Je neuvěřitelné, že Wenger má o sobě po tom co (ne)predvedl v posledních 10 letech stále tak vysoké mínění, že si myslí, že by o něj někdo jako Bayern stal...
REPLIKATOR
07.11.2019 19:51
#
Rudnevs
07.11.2019 20:06
#
Bol by super, len je už starý, čiže sa s ním nedá rátať dlhodobo.
Gazdo
07.11.2019 20:23
#
je zase neuveritelne ze na zaklade toho ze mu nevysiel zaver 22 rocneho angazma o nom tolko ludi ze je zly trener. Ancelloti ked odisiel z realu sa o nom tvrdilo ako o najlepsom na svete, o sarrim z neapola sa vravelo ze je to trener ktory bude vsade hrat nadherny futbal atd.
king23
07.11.2019 20:37
#
WTF? Jakože posledních cca 13 let z 22 (podstatně větší část) ty označujes za "závěr"
Salfovic
07.11.2019 20:45
#
Tak dokud jeli kvůli splácení stadionu v úsporném režimu, tak odváděl skvělou práci. Pak už to šlo od desíti k pěti.
Abner
07.11.2019 20:48
#
Nestavali štadión? Nebolo na posily. Veď bolo treba vyplatiť murárov, betonárku...ak nemali dopadnúť ako Valencia.
king23
07.11.2019 20:52
#
Odpověď pro oba: stadion nestadion, opravdu to ospravedlňuje fakt, že s tím týmem nedokázal 10 let vyhrát jedinou trofej? Navíc s přihlédnutím k faktu, že se v anglii hrajou dva poháry každý rok? Stavba stadionu ospravedlňuje ostudné prohra ve finále s Birminghamem atd.?
Salfovic
07.11.2019 21:10
#
Zrovna tohle finále už bylo v tom období od deseti k pěti.
Gazdo
07.11.2019 21:21
#
aha takze to ze sa v anglicku hraju dva pohare ktore zrovna arsenal dost casto vyhraval
Rudnevs
07.11.2019 21:28
#
No a neni to tak, že v Arsenale to limituje ten majiteľ, ktorý to má len na bussiness a dáva do toho len minimum peňazí? To s tým ešte Wenger hral celkom solídne i v posledných rokoch. A tie poháry práve vyhrával, no...
SixSense
07.11.2019 22:16
#
Muffi
08.11.2019 09:44
#
Včera tu kdosi dával, že Klopp má v LFC netspend 70 milionů liber. Wenger utratil násobně víc než on nebo Poche u Spurs a oba ho z top 4 vyrazili.
On zaplatil 41 milionů eur za Mustafiho, 30 milionů GBP za Xhaku, 20 milionů liber za Welbecka a určitě se najdou další faily. Navíc i Ozil s Alexisem mu jako vydařenější investice k nějakému extra bodovému zisku nepomohli, viz výše, 70 bodů byl schopný udělat i před jejich příchodem.
kilobyte
08.11.2019 10:33
#
Ale taky mu před tím rozprodávali soustavně kádr.
Muffi
08.11.2019 11:06
#
vrať se na základní školu a nauč se číst a chápat význam slov.
Klopp je v LFC 5 sezonu a za tu dobu s netspendem 70 mega postavil tým, co dvakrát došel do finále LM a udělal 96 bodů. Wenger utrácel od roku 2013 spoustu peněz a nakonec ani se do LM nedostával a k nějakému velkému nárůstu získaných bodů oproti době výprodejů to nevedlo. V 16/17 utratil za Xhaku, Lucase Pereze a Mustafiho 80 milionů liber a bylo mu to k hovnu.
Doufám, že mi vysvětlíš, jak prodeje A. Cola, Nasriho, kola Tourého, Adebyora, Cesca a van Persieho souvisí s tím, co dědek předváděl jak v otázce stavby kádru, tak výsledků v posledních 5 letech.
tunkic
08.11.2019 13:06
#
A o co se jako snažíš? Že je Klop lepší než Wenger?? Ano, v posledních letech určitě.
Že to pod Wengerem na konci stálo za hovno?? Jo, stálo.
Ale to ještě nemění nic na tom, že se s Arsenalem dostal asi 19x v řadě do LM, během toho mu soustavně rozprodávali kádr a zároveň utratil minimum na posilách (utrácení přišlo až v pozdějších, paradoxně těch horších sezónách)
Podle mě to prostě to není žádnej ultratragéd, kterej by Bayernu nemohl pomoct.
Muffi
08.11.2019 16:37
#
Můžeš mi vysvětlit, co si o sobě myslíš, že jsi napsal tu první větu?
To jsem si dovolil vážně hodně, napsat tady a ještě to mít podložené čísly, že je Wenger úplně stejně za zenitem jako José, kterému se tu všichni smějí? že jeho schopnost pracovat spíše s levnějšími hráči je absolutně něco jiného, než potřebuje absolutní top klub jako je Bayern? A že by si i přesto, že má vrchol tak 10 let za sebou užil svůj kariérní vrchol, protože klub jako Byern nikdy netrénoval? fakt s tím běž do piče.
tunkic
09.11.2019 16:53
#
Tak to je slušná reakce na úrovni 15tiletý zhrzený holky Prostě mě jen zajímalo, jestli se snažíš dokázat, že je Wenger horší než Klopp (což je ale v současnosti skoro každej trenér). Nebo chceš snad říct, že všichni trenéři, co prošli poslední dobou Bayernem, jsou lepší, resp. úspěšnější než Wenger?
verv
08.11.2019 10:02
#
Studni
07.11.2019 22:20
#
Jako myslíš tu žádnou trofej, když se hrajou v Anglii dva poháry každý rok, že vyhrál 3x FA cup? Nebo jak to mám chápat... a nepiš mi teď, jestli se mám spokojit s tim, že vyhrál za posledních 10 let jen tohle
king23
07.11.2019 22:49
#
Uvědomujes si, že reagujes na příspěvek ve kterém píšu, že nedokázal 10 let nic vyhrát? Nepíšu absolutně nic o posledních 10 letech....psal jsem samozřejmě o období 2004-2013
norton
08.11.2019 06:28
#
popici matika
tunkic
08.11.2019 07:49
#
tunkic
08.11.2019 07:51
#
Nahoře píšeš posledních 10 let, potom dokonce posledních 13 let, tady sis zase vybral nějakou devítiletku...tak už se rozhodni kluku
king23
08.11.2019 08:18
#
Hele slapnout do hovna, ok? Ale proc ho jeste rozmazavas?
Kde konkrétně píšu o posledních 10 letech, prosím o odkaz...

A je ubohé, že hosi neovládáte počty a ještě se tomu smejete. 2004-2013 je celkem 10 let, verim, ze na prstech to zvladnes spocitat. Mluvil o letech ne o sezonach. Chces li presny udaj tak nejaky cerven 2004 - kveten 2014, máš-li tak hrozný problém s tím, že jsem to posunul o půl roku.

Zkrátka a dobře mezi titulem z roku 2004 a FA cupem 2014 uplynulo 10 let.
wyqinac
08.11.2019 08:51
#
Posledních 10 let ty píšeš hned v prvním příspěvku ty joudo
tunkic
08.11.2019 09:22
#
Stačí jen kouknout na začátek vlákna, kde to zmiňuješ hned dvakrát (jednou to bylo dokonce 13 let), ty mysliteli... ale klidně se v těch hovnech vykoupej, když rok po tom titulu v roce 2004 vyhrál FA cup v 2005, pak 2006 finále LM (já vím, nic extra)...takže co si radši znova přepočítat prsty na rukou
king23
08.11.2019 13:42
#
Aha, takže problém s psanym textem. Na zacatku píšu o tom, že posledních 10 let nic ne predvedl a pak tvrdím, že v období červen 2004 až květen 2013 nic nevyhrál. Jsou tyto dvě tvrzení nějak v rozporu nebo o co ti jde? Proč do toho pletes finále 2006, to je nějaké trofej?
tunkic
08.11.2019 18:32
#
Ja mam problem s psanym textem?? FA Cup 2005 - je to trofej nebo ne??
verv
08.11.2019 10:04
#
fenixLFC
08.11.2019 02:22
#
jiri - fcb
08.11.2019 06:59
#
Já bych si ho v Barce dokázal představit na postu sportovního manažera. Přehled o mladých má výborný a má koule jim dávat šance.
Muffi
08.11.2019 09:40
#
Tohle jsou hrozný srance.
U Carletta kritici poukazovali na fakt, že je sice úspěšný v Evropě, ale že s domácí ligou má problémy, což ukázal i v PSG, kde se nechal přeskočit Montpellierem. Emery alespoň v té sezoně, co nedal titul udělal přes 90 bodů a ligu vyhrál semifinalista LM.
U Sarriho zase bylo dost obav, jak zvládne přesun o stupínek výš než je SSC.
A u dědka jsou fakta jasná, 63, 75, 71, 75, 79, 73, 70, 68, 75, 72, 83. Jinými slovy, poslední sezonu nad 80 bodů předvedl 07/08 a ani nárůst investic po dostavbě stadionu(Ozil,Alexis,Xhaka,Mustafi) mu nijak nepomohly a nechal se vystřelit z top 4 Spurs a LFC s téměř nulovými investicemi. Tudíž kvalifikace na trénování top evropského velkoklubu jako je Bayern absolutně nulová.
GAUČ()
07.11.2019 20:20
#
Wenger dělal na poměry Arsenalu ještě docela zázraky
Gazdo
07.11.2019 21:22
#
Beči
07.11.2019 21:28
#
Když vidím, jak je na tom Arsenal po jeho odchodu (s lepším kádrem, než měl k dispozici Wenger), tak si myslím, že Wenger s nimi hrál ještě dost nad jejich možnosti.
Pharrell
08.11.2019 08:19
#
Salfovic
08.11.2019 08:27
#
Tak o kvalitě současného kádru nejlépe vypovídá to, co za jelito mají (měli) za kapitána.
Muffi
08.11.2019 09:16
#
jelito, které tam za 30 milionů liber dotáhl kdopak?
Správně, tenhle namyšlenej Wenger.
king23
08.11.2019 13:46
#
Spejbl
07.11.2019 20:01
#
Royal Blood
07.11.2019 20:02
#
Na BBC zas píšou, že s nimi ani vůbec nemluvil...
ALEC
07.11.2019 21:23
#
Při vší úctě k Wengerovi,souhlasim s Rumenigem
Pharrell
07.11.2019 22:36
#
Frantszek
08.11.2019 11:45
#
Při žádné úctě k Wengerovi taky souhlasím
protiproudu
08.11.2019 13:52
#
Ty ho znáš osobně?
Frantszek
08.11.2019 14:15
#
Ne. Ty jo?
ALEC
07.11.2019 21:24
#
BAYERN musí angažovat domácího kouče typu Hackinga!!! Kurvaaa... musíme vyhrát LM!!!
mickey mouse
07.11.2019 22:30
#
Není to trochu pod úroveň Wengera se takhle “nabízet”?
DieFohlenBMG
07.11.2019 23:03
#
Radši Barcičku nebo Realek
r.mrazik
08.11.2019 13:51
#
tyvoe...jak tady decka pindaji na wengera...chybi ucta smradi! ucta!!
Beči
08.11.2019 13:57
#
Většina zdejších kritiků si pamatuje maximálně tak jeho dva poslední roky v Arsenalu.
r.mrazik
08.11.2019 14:03
#
kaspari
rozhodne by byl lepsi nez nejaky kovac nebo tuchel ( )
Muffi
08.11.2019 16:41
#
přesně ta úcta, kterou jsi tolikrát projevil k mnohem úspěšnějšímu Mourinhovi při jeho angažmá v United.
A vsadím se, že jsi mladší než já.
r.mrazik
08.11.2019 17:00
#
sazku bys prohral
mourek si zadnou uctu nezaslouzi,bo je arogantni kaspar
Muffi
08.11.2019 17:27
#
Tak schválně já 34
r.mrazik
08.11.2019 17:33
#
rikam ze bys prohral
Jollae
08.11.2019 23:41
#
valloire
09.11.2019 01:24
#
r.mrazik
09.11.2019 14:02
#
ty se nesmej..tobe chybi rozum
valloire
09.11.2019 14:50
#
u mě je v hojné míře...ten rozum
Kohout-NL
08.11.2019 23:33
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.